Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

MuSeLive schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:28:
Ik begrijp jullie punt dat de ps3 iets meer een media-apparaat is dan de 360 door blueray en de streaming mogelijkheden. Ikzelf hecht daar echter geen waarde aan, aangezien ik geen bluerays afspeel én omdat ik al een xbmc heb staan voor mijn media (wat sowieso veel beter werkt dan een ps3).
Voor mij is het een puur een gameconsole en dan vind ik het verschil behoorlijk groot. Het feit dat je moet betalen voor live, rekende ik niet echt mee omdat live veel beter werkte dan het gratis online-gebeuren van de PS3. Alhoewel ik wel gehoord heb dat dat een stuk verbeterd is en nu beter kan concurreren tegen live?
Je moet niet afgaan op wat sommige fanboys/mensen zonder onderbouwing roepen. PSN werkt heel degelijk. Eigelijk zit alles er in wat ik (en velen met mij) nodig hebben. Je kunt er online mee gamen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en nooit lag meegemaakt (behalve bij battlefield, omdat EA eigen servers gebruikt :( ) verder kun je vrienden toevoegen ed. Wat wens je nog meer? Met een update kun je nu ook nog trophies verdienen om je e-lul te showen en zo is psn eigelijk gelijk geworden aan live. Misschien werkt live iets handiger, maar dat rechtvaardigt voor mij niet de 5 euro per maand. Grootste nadeel van PSN vind ik de shop, die nogal onhandig en traag werkt. Ook kun je alleen met CC betalen (dit gaat nog veranderen). Maar gelukkig zit je niet elke dag in de shop.

Overigens gebruik ik mijn ps3 eigelijk niet als multimedia apparaat, maar alleen om te gamen. Hang tnatuurlijk af welke gaems je leuk vindt en voor welk platform die uitkomen welke console je kiest, maar gezien de levensduur van playstations vond ik de ps3 een verstandige keuze. Dat en de minieme geluidsproductie heeft mij doen besluiten een ps3 te kopen. Een paar vrienden van mij, die een x360 hebben beginnen nu steeds jaloerser te worden, waar ze me vroeger nog uitlachten :+

[ Voor 13% gewijzigd door jdm8 op 24-08-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Voor mijn PS3 zoek ik een usb naar jackplug? (normale wired headset) adapter.

Ik heb dus een normale headset voor mijn pc, die wil ik ook graag op mijn ps3 kunnen aansluiten.
Gebruik nu een bluetooth headset maar zon oortje is toch niet zo fijn als een headset :) De mic moet ook naar die usb dus.

Ik heb al redelijk wat gezocht en kon maar 1 ding vinden, de datel headset, waar dan een adapter bij zou zitten. Het nadeel is bij elke winkel waar ik kijk staat dat er niet bij ;(

En anders zit er niks anders op dan NOG een headset te kopen maar dan usb (Iemand tips welke? sommige werkte niet?) :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:43
Er komt een mooie headset van sony.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3036/2615418383_7d2fb02451.jpg

Er is ook een mgs4 headset.

Afbeeldingslocatie: http://i285.photobucket.com/albums/ll75/SHADOWKNIGHT333/MGS4headset.jpg

Ik geloof dat de meeste jabra headsets ook werken. Voor de beste audio kwaliteit kun je het beste een usb headset nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo.. vanmiddag Uncharted maar eens onder het stof vandaan gehaald, toen ik mijn PS3 pack met uncharted en Ratchet and clank gekocht had, was ik begonnen met Uncharted gespeeld tot 65%...daarna eerst Ratchet and Clank uitgespeeld...en toen kwamen andere dingen ertussen als GTA, GT5 en allemaal psn games :P

Dus vanmiddag verder gegaan, en nu net uitgespeeld.. blijft een vette game! heb er nu iets van 12 uren over gedaan, incl reloads etc zo'n 20-25 uur gok ik. Het schieten en cover systeem is geweldig erg filmisch allemaal.. klimmen is ook erg vermakelijk en de puzzel zijn leuk.. enige minpunt zijn die zombies! game was imho veel leuker geweest zonder... iz voor mij altijd een afknapper... Maar ben blij dat ik hem nu uitgespeeld heb :*)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:36
ymmv schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:57:
[...]

Als je een HDTV thuis hebt staan, lijkt me de 100 euro meerprijs tov de Xbox 360 meer dan te rechtvaardigen. Vergeet ook de verborgen kosten van een 360 niet, zoals het jaarlijkse abonnement op Xbox Live of een WiFi-adapter (70 euro!) niet.
Die kosten zijn niet verplicht natuurlijk.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:33
Kan iemand zeggen hoeveel kracht de PS3 verbruikt met de hedendaagse games? ( Met het meest zware spel in gedachten ). Maat van me vertelde gisteren dat de PS3 de cell processor nog niet helemaal gebruikt bij de zwaarste games, en als dat wel zo is, dan heeft de PS3 nog altijd 7 andere processors die kunnen rekenen? Ik dacht altijd dat de PS3 alleen die cell processor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Ikzelf hecht daar echter geen waarde aan, aangezien ik geen bluerays afspeel én omdat ik al een xbmc heb staan voor mijn media (wat sowieso veel beter werkt dan een ps3).
Als je geen Blu -ray kán afspelen dan doe je dat ook niet.. maargoed conclusie: koop een 360
Voor mij is het een puur een gameconsole en dan vind ik het verschil behoorlijk groot.
Met als enige voorwaarde aan deze conslusie: welke games hou je van", koop een 360
Het feit dat je moet betalen voor live, rekende ik niet echt mee omdat live veel beter werkte dan het gratis online-gebeuren van de PS3. Alhoewel ik wel gehoord heb dat dat een stuk verbeterd is en nu beter kan concurreren tegen live?
PSN werkt perfect voor wat het bedoeld is d.w.z. zonder lag online gamen, friendslist, ingame voice etc etc. De voicesoftware bij de 360 is wel beter uitgewerkt en je kunt elkaar met alle games crossgame inviten. Werkt goed.

conclusie: vind je de kosten geen probleem, koop een 360.

Je had je besluit volgens mij toch al redelijk gevormd dus om maar geen console war te unleashen op dit forum lijkt het me beter dat je gewoon 100,- minder neertelt en morgen nog lekker achter je gloednieuwe 360 zit. Zijn we allemaal blij.

We hebben de voordelen van de PS3 allemaal voor je uitgelegd maar als je geen nut ziet in de extra's dan houd het natuurlijk op.

Moet je straks alleen niet komen zeuren in dit topic dat je geen Killzone 2 kunt spelen. En dat wij je dat console advies hebben gegeven ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 20789 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:37:

En anders zit er niks anders op dan NOG een headset te kopen maar dan usb (Iemand tips welke? sommige werkte niet?) :X :P
Ik heb zelf de Jabra bt8040 voor 25€ gekocht en hij werkt wel met de PS3 echter bluetooth vind ik nogsteeds niet even goed als een headset via USB of via de controller á la xbox 360.

Er waren hier mensen die de PS2 socom usb headset hebben besteld, die schijnt probleemloos te zijn. Vergeet niet dat 'chat' op PSN niet zo groot is als op Live!

Toch wil ik nog iets toevoegen aan de vergelijking tussen de beide console's die hierboven gaande is, de Xbox kan probleemloos media streamen via de WM 11 server. Bij zowel de 360 als de PS3 komt het voor dat exotische video/divx typen niet herkent worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Kun je ook mensen muten? Niets irritanters dan iemand die een feestje op de achtergrond houdt tijdens een potje Battlefield of Grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05 20:54
Anoniem: 225504 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:31:
Kun je ook mensen muten? Niets irritanters dan iemand die een feestje op de achtergrond houdt tijdens een potje Battlefield of Grid.
Daar zou ik ook erg veel baat bij hebben.
Ik heb Burnout paradise.
Wil ik met vrienden online spelen heb je zo'n vervelend jochie van 7 die overal doorheen loopt te bleren.

PC gebruiken we teamspeak of skype maar ps3 wordt wel erg lastig om dat zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
technoaddict schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:20:
Kan iemand zeggen hoeveel kracht de PS3 verbruikt met de hedendaagse games? ( Met het meest zware spel in gedachten ).
De ontwikkelaar van Uncharted zei laatst nog dat ze slechts 30 - 40pct van de PS3 benutte.
Maat van me vertelde gisteren dat de PS3 de cell processor nog niet helemaal gebruikt bij de zwaarste games, en als dat wel zo is, dan heeft de PS3 nog altijd 7 andere processors die kunnen rekenen? Ik dacht altijd dat de PS3 alleen die cell processor heeft.
De Cell processor is 1 chip met daarop 1 hoofdprocessor en 7 (actieve) sub processoren. De hoofdprocessor kan zelf een hoop doen en kan (als de software daarvoor juist is geschreven) de subprocessoren aansturen om eigen taken uit te voeren zoals AI, geluid, physics en zelfs taken overnemen van de RSX grafische chip.

De architectuur van de CELL vereist dat je specifiek software schrijft voor de CELL doe je dan niet dan ben je feitelijk slechts voor de hoofdprocessor aan het schrijven waardoor je de 7 subprocessoren niet optimaal gebruikt.

Dit is een beetje Jip en Janneke uitleg over de CELL maar wiki weet er meer van.

Het duurt lang voordat programmeurs het onderste uit de CELL zullen trekken. Net zoals het lang heeft geduurd voordat er games als God Of War op de PS2 mogelijk waren. Uiteindelijk zullen PS3 games evolueren en dat is nu goed zichtbaar met bijvoorbeeld de Killzone 2 en Resistance footage. Er worden grote stappen gemaakt

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:22:
[...]
Je had je besluit volgens mij toch al redelijk gevormd dus om maar geen console war te unleashen op dit forum lijkt het me beter dat je gewoon 100,- minder neertelt en morgen nog lekker achter je gloednieuwe 360 zit. Zijn we allemaal blij.

We hebben de voordelen van de PS3 allemaal voor je uitgelegd maar als je geen nut ziet in de extra's dan houd het natuurlijk op.

Moet je straks alleen niet komen zeuren in dit topic dat je geen Killzone 2 kunt spelen. En dat wij je dat console advies hebben gegeven ;)
Mwah, Ik wil gewoon proberen om objectief naar de 2 consoles te kijken als zijnde GAME-consoles.
Het gaat mij namelijk puur om de games, en wmb wint daar de ps3, ik hoopte op dát argument wat de extra kosten van een ps3 kan rechtvaardigen. Misschien is het niet eerlijk om ze puur als game-consoles te vergelijken, for the sake of dit topic zal ik wel erover ophouden en gewoon een PS3 kopen. :P

Om dan wél lekker killzone 2 te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 16:54

jefjef

learning by doing

Help!

Ik heb al een lange tijd (1 maand) geen games meer op mijn PS3 gespeeld nu zijn dus de twee draadloze SIXAXIS-controllers leeg. Na het opladen krijg ik ze niet meer aangemeld aan het systeem! niet via usb en niet draadloos. De 4 lampjes aan de voorkant blijven tegelijkertijd aan en uit knippen. Iemand nog een ander idee om ze aan te melden?

Ik heb de procedure zoals in manual staat gevolgd. niets nada..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Misschien eerst even laten opladen en dan opnieuw aanmelden?
Je kan ze ook nog resetten dmv een klein knopje op de achterkant...

plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/29/sixaxishelphv1.jpg

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik begrijp jullie punt dat de ps3 iets meer een media-apparaat is dan de 360 door blueray en de streaming mogelijkheden. Ikzelf hecht daar echter geen waarde aan, aangezien ik geen bluerays afspeel én omdat ik al een xbmc heb staan voor mijn media (wat sowieso veel beter werkt dan een ps3).
Voor mij is het een puur een gameconsole en dan vind ik het verschil behoorlijk groot. Het feit dat je moet betalen voor live, rekende ik niet echt mee omdat live veel beter werkte dan het gratis online-gebeuren van de PS3. Alhoewel ik wel gehoord heb dat dat een stuk verbeterd is en nu beter kan concurreren tegen live?
Live heeft wel een aantal dingen voor op psn, maar sony is aan het inhalen. Ook zijn er op xbox veel features die ik persoonlijk nooit zal gebruiken.

Ook komt sony met home, dat er veelbelovend uitziet.
Zolang ik lag vrij lekker online kan gamen vind ik het wel best.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170005

Anoniem: 233180 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:01:
[...]

Als hij het wel doet via de pc, dan moet(en) je usb poort(en) waarschijnlijk het probleem veroorzaken. Probeer eens een externe hdd of usb-stick eraan te hangen en te zien of de PS3 die herkent?

Let wel, in FAT32 hé :+
usb stick eraan werkte toevallig. Toevallig want toen ik hem er de 2de keer instopte met data erop deed hij eerst niks. Pas na wat heen en weer drukken pakte de PS3 hem. Zelfde met de usb kabel van de controllers. Dus de usb poorten zijn niet al te best... Nou ja in ieder geval bedankt voor de FAT32 tip, had er zelf niet aan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Kimo schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:48:

[afbeelding]
Mooi ding van Sony. Wat kost ie? Werkt die gewoon op de bluetooth van de PS3? Moet dat ding in die ''standaard'' gezet worden om opgeladen te worden of is het een kwestie van een batterijtje verwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:42
Er verschijnen steeds meer artikelen op het Internet waar wordt gesugereerd dat de nieuwe PS3 80GB weleens van een CELL 65nm en een RSX 65nm kan zijn voorzien.

O.a.: http://www.engadget.com/2...-power-savings-might-hav/

De PS3 40GB in 'idle' modus zou 125,8 Watt gebruiken en de nieuwe PS3 80GB in 'idle' modus 111,9 Watt. Dit verschil zou kunnen duiden op de 65nm RSX.

Het is wachten totdat er iemand in zijn nieuwe PS3 80GB gaat kijken, of een tool op Linux ontwikkelt die dit soort specificaties uit kan lezen.

Sony heeft eerder al bevestigd dat het in de herfst met uitleveren van de 65nm RSX zou beginnen. De nieuwe PS3 80GB zou in eerste instantie ook pas in de herfst gereleased worden, en is er dus opeens 21-08-08/22-08-08. Dus 1+1=3? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 25-08-2008 10:38 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 00:38

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

Ik hoop echt zo dat dit spel de waardering krijgt wat ie verdiend... als straks de gameplay tegenvalt (wat ik me bijna niet voor kan stellen) dan heeft er echt iemand geblunderd... De PS3 heeft een game nodig die met kop en schouders uitsteekt boven alles wat er op dat moment verkrijgbaar is. Net zoals Uncharted deed vorig jaar.. helaas bleef deze game niet erg lang hangen bij het grote publiek.

Wat mij bijvoorbeeld opvalt als je op youtube kijkt is dat een filmpje van Gears of War 2 met meer dan 800.000 tot 1,6 miljoen mensen bekeken is terwijl een laatste (niet de E3 2005 trailer) killzone 2 filmpje slechts door 80.000 mensen bekeken is. Dit betekend dat het spel dus nog niet bekend genoeg is bij gamers. En de interesse niet niet genoeg aangewakkerd is. Dit is vreemd want kijk naar het filmpje en je ziet beelden die je nog nergens zo vol van detail, animaties en lichteffecten bent tegengekomen. Voor een generatie die vooral draait om graphics kan en mag dit niet genegeerd worden.
Wat vind jij dan zo bijzonder, dat de previews jou al het idee hebben gegeven dat dit beter is dan een willekeurige andere shooter? Het detail niveau is niet bijzonder, qua belichting is er soms eens een andere kleur, maar voornamelijk blijft het allemaal erg grauw. De animaties zien er ook niet bijzonder uit. Het uiteindelijke spel kan weleens heel goed zijn, maar van wat we tot nu toe gezien hebben (voornamelijk 1 level, lijkt me), dan kan je er nog heel weinig over zeggen, toch?
Maar wel goed dat je al lekker enthousiast bent... ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

jdm8 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:33:
[...]
Je moet niet afgaan op wat sommige fanboys/mensen zonder onderbouwing roepen. PSN werkt heel degelijk. Eigelijk zit alles er in wat ik (en velen met mij) nodig hebben. Je kunt er online mee gamen, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en nooit lag meegemaakt (behalve bij battlefield, omdat EA eigen servers gebruikt :( ) verder kun je vrienden toevoegen ed. Wat wens je nog meer? Met een update kun je nu ook nog trophies verdienen om je e-lul te showen en zo is psn eigelijk gelijk geworden aan live. Misschien werkt live iets handiger, maar dat rechtvaardigt voor mij niet de 5 euro per maand. Grootste nadeel van PSN vind ik de shop, die nogal onhandig en traag werkt. Ook kun je alleen met CC betalen (dit gaat nog veranderen). Maar gelukkig zit je niet elke dag in de shop.
- Ik heb nu twee jaar achter elkaar een prepaid kaart gekocht voor 40 EUR, dus waar praten we nou over: 3,33 EUR? (laatste jaar was zelfs een 13 maanden prepaid kaart, dus nog lagere kosten)
- Laten we even afwachten hoe het Qore programma zich gaat ontwikkelen in Amerika. Hier zullen demo's exclusief voor beschikbaar zijn, wat effectief betekent dat je een 'gold' programma gaat introduceren. En dat is ook wel te verwachten omdat uiteindelijk iemand de kosten moet gaan betalen voor het netwerk.
- Verschil tussen MS en Sony zou dan weleens kunnen worden, dat voor MS het multiplayer afgeschermd is voor silver users, maar wel alle content beschikbaar is (videos/demo's) en bij Sony de multiplayer voor iedereen bereikbaar is, maar niet alle content.
- Verdere verschillen zitten in gebruiksgemak (alhoewel ik dacht dat de US store beter was in gebruiksgemak, ik begrijp het content verschil tussen de stores, maar niet dat functionalilteit uberhaupt anders is), maar ook in opgelegde verplichtingen van aanbieders. Echt elke 'arcade' game heeft een demo. Wel zo handig om even te zien wat je vantevoren koopt.
- Hoeveelheid content; helemaal mee eens, er komt ook aardig wat prut uit, maar als je naar goede spellen kijkt dan loopt dat ook voorop (met als voorbeeld in de laatste weken: Braid/Geometry Wars/Bionic Command Reloaded).
- Waarom worden achievements denigrerend als een 'e-lul' bestempeld? In veel spellen doe je net even dat extra om een bepaalde gamerscore te krijgen, worden automatisch gesynchroniseerd met de Live servers en het stimuleert om te zien wat anderen al behaald hebben binnen een spel (niet zozeer de gamerscore in totaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het blijft gewoon persoonlijk.... dus je kunt er eeuwig over blijven discussiëren.. .Voor mij werkt PSN prima en imho komen er op psn betere games uit dan op arcade live. zo blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik vind al die headsets van Sony maar ***. Ik heb dat ding van Warhawk maar dat vind ik echt niet fijn werken, pikt ook veel te veel omgevingsgeluid op. Die SOCOM headset ziet er niet veel beter uit. Ik moet gewoon een converter hebben voor mn xbox headset eigenlijk, dat ding werkt een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Armada schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

- Ik heb nu twee jaar achter elkaar een prepaid kaart gekocht voor 40 EUR, dus waar praten we nou over: 3,33 EUR? (laatste jaar was zelfs een 13 maanden prepaid kaart, dus nog lagere kosten)
- Laten we even afwachten hoe het Qore programma zich gaat ontwikkelen in Amerika. Hier zullen demo's exclusief voor beschikbaar zijn, wat effectief betekent dat je een 'gold' programma gaat introduceren. En dat is ook wel te verwachten omdat uiteindelijk iemand de kosten moet gaan betalen voor het netwerk.
- Verschil tussen MS en Sony zou dan weleens kunnen worden, dat voor MS het multiplayer afgeschermd is voor silver users, maar wel alle content beschikbaar is (videos/demo's) en bij Sony de multiplayer voor iedereen bereikbaar is, maar niet alle content.
En toch blijft het 80 euro dus in de afgelopen 2 jaar die ik niet heb hoeven uit te geven voor het spelen online. (okay, anderhalf jaar...)
Wat Qore betreft... lastig. Ik weet er te weinig van eerlijk gezegd. Het verhaal is een beetje als "Dit is niet van Sony... bla bla..." Persoonlijk vind ik het een slechte ontwikkeling. Aan de andere kant gaat het hier vooralsnog alleen maar om "early builds" demo's en content die later (dus vergelijkbaar met Silver) toch voor het grote publiek vrijkomt.
Bij de Xbox360 is het overigens ook niet meer zo dat alle users direct toegang hebben tot de demo's. Gold members krijgen ook eerder toegang dan Silver....
En zelfs voor het spelen van een demo online heb je een Gold account nodig. Dat vind ik pas echt een zwakte bod.
- Verdere verschillen zitten in gebruiksgemak (alhoewel ik dacht dat de US store beter was in gebruiksgemak, ik begrijp het content verschil tussen de stores, maar niet dat functionalilteit uberhaupt anders is), maar ook in opgelegde verplichtingen van aanbieders. Echt elke 'arcade' game heeft een demo. Wel zo handig om even te zien wat je vantevoren koopt.
Het hebben van een demo van elke Arcade Game is echt een super concept. Wat dat betreft heeft Sony nog best wel het een en ander te verbeteren.
Ook gaan er al een lange tijd geruchten dat de EU stores gelijkgetrokken gaan worden... maar het probleem is dat het alleen om geruchten gaat.
- Hoeveelheid content; helemaal mee eens, er komt ook aardig wat prut uit, maar als je naar goede spellen kijkt dan loopt dat ook voorop (met als voorbeeld in de laatste weken: Braid/Geometry Wars/Bionic Command Reloaded).
En voor de PS3 zijn dat Bionic Commando Reloaded en Ratchet&Clank: Quest for Booty.
Het is dus echt niet zo dat er niks uitkomt.
- Waarom worden achievements denigrerend als een 'e-lul' bestempeld? In veel spellen doe je net even dat extra om een bepaalde gamerscore te krijgen, worden automatisch gesynchroniseerd met de Live servers en het stimuleert om te zien wat anderen al behaald hebben binnen een spel (niet zozeer de gamerscore in totaliteit).
Omdat het toch zo is? Het ging trouwens niet over Achievements maar om de PS3 variant Trophies. Het gaat toch uiteindelijk om een "kijk-mijn-score" indicatie... e-penis, e-lul...
Het zijn mijn bewoordingen niet, maar ik snap wel dat sommigen deze vergelijking maken.

Maar goed, het ging uiteindelijk over de werking van het PSN. En dat voldoet over het algemeen prima. Zeker na de in-game XMB update waarmee je (eindelijk!) vanuit een game gewoon een bericht kan sturen naar iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:33
swopdark schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:37:
[...]

De ontwikkelaar van Uncharted zei laatst nog dat ze slechts 30 - 40pct van de PS3 benutte.

[...]

De Cell processor is 1 chip met daarop 1 hoofdprocessor en 7 (actieve) sub processoren. De hoofdprocessor kan zelf een hoop doen en kan (als de software daarvoor juist is geschreven) de subprocessoren aansturen om eigen taken uit te voeren zoals AI, geluid, physics en zelfs taken overnemen van de RSX grafische chip.

De architectuur van de CELL vereist dat je specifiek software schrijft voor de CELL doe je dan niet dan ben je feitelijk slechts voor de hoofdprocessor aan het schrijven waardoor je de 7 subprocessoren niet optimaal gebruikt.

Dit is een beetje Jip en Janneke uitleg over de CELL maar wiki weet er meer van.

Het duurt lang voordat programmeurs het onderste uit de CELL zullen trekken. Net zoals het lang heeft geduurd voordat er games als God Of War op de PS2 mogelijk waren. Uiteindelijk zullen PS3 games evolueren en dat is nu goed zichtbaar met bijvoorbeeld de Killzone 2 en Resistance footage. Er worden grote stappen gemaakt
Dank voor de uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kan iemand mij even directions geven hoe ik die Blazing angels demo afhaal, want ik vind m dus niet terug in de PS store.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:04
Anoniem: 130184 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:33:
Ik vind al die headsets van Sony maar ***. Ik heb dat ding van Warhawk maar dat vind ik echt niet fijn werken, pikt ook veel te veel omgevingsgeluid op. Die SOCOM headset ziet er niet veel beter uit. Ik moet gewoon een converter hebben voor mn xbox headset eigenlijk, dat ding werkt een stuk fijner.
Die socom ziet er juist wel cool uit, je kan hem op de standaard laten en als microfoon gebruiken of je kan hem opdoen.
Die van warhawk was inderdaad niks maar die van socom beloofd wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Seraphus-Y schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

Omdat het toch zo is? Het ging trouwens niet over Achievements maar om de PS3 variant Trophies. Het gaat toch uiteindelijk om een "kijk-mijn-score" indicatie... e-penis, e-lul...
Het zijn mijn bewoordingen niet, maar ik snap wel dat sommigen deze vergelijking maken.
Het gaat helemaal niet om het getalletje/aantal trophies voor veel mensen. Games zijn nu eenmaal opdracht gericht, en achievements geven je gewoon extra mogelijkheden om meer uit het spel te halen. Hier heb je natuurlijk geen centraal puntensysteem voor nodig, maar het helpt je wel tracken waar je vrienden mee bezig zijn en hoe ver ze zijn. Dat mensen dat niet belangrijk vinden is okay, maar ik irriteer enorm aan mensen die er zo denigrerend over spreken. Het komt gewoon niet bij ze op dat voor de meeste mensen achievements verzamelen puur omdat ze het LEUK vinden om te doen. Overigens lijken achievements/trophies ineens wel cool bij velen nu de PS3 het ook heeft. Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Hey,

Ik wil een ps3 aan gaan schaffen nu ik mijn 360 weg heb gedaan.

Omdat ik hem als toevoeging tot mijn computer wil aanschaffen wil ik hem dus aansluiten op de zelfde monitor als mijn computer.

Momenteel is er ook alleen maar een wireless verbinding mogelijk.
Wireless bij de ps3 zit als het goed is ingebouwd en dat kost mij dus geen extra geld? Zoals je bij de 360 wel een usb antenne moest kopen van 75 euro's.

Nu zit ik alleen met het volgende, er is voor de ps3 een hdmi kabel naar dvi en omdat ik niet over een wide-screen scherm beschik vraag ik me af of dit een beetje te doen is? Ik heb bij de 360 in het begin nooit bezwaar gehad tegen die zwarte balken.

En hoe is het internet vergeleken xbox live omdat het gratis is? Is het stabiel geen lagg tijdens het gamen?

Over een paar maanden wil ik wel een wide screen tft gaan kopen 22" of 24" Het zou dan wel slim zijn zeker als ik er een koop met hdmi optie?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 13:49
Als je LCD HDCP babbeld kun je inderdaad met een HDMI -- DVI verloopje aan de gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 29-05 16:54

jefjef

learning by doing

Seraphus-Y schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:02:
Misschien eerst even laten opladen en dan opnieuw aanmelden?
Je kan ze ook nog resetten dmv een klein knopje op de achterkant...

plaatje:

[afbeelding]
Heeft geholpen!
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

_-= Erikje =-_ schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:03:
Als je LCD HDCP babbeld kun je inderdaad met een HDMI -- DVI verloopje aan de gang
dat babbeld hij niet dus dat wordt dan toch eerst een monitor upgrade.. kan de ps3 wel 16:10 beeld aan? Weet iemand anders een goed samsung scherm rond de 350 euro? waarom ik de ps3 probleemloos op aan kan sluiten.

Samsung Syncmaster 2493HM mby?

[ Voor 81% gewijzigd door Rj- op 25-08-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 27-05 16:21

Grannd

da Granndest

16:10 bedoel je?

Nee, daarom is het ook handig als je monitor pixelmapping heeft anders is je beeld uitgerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:01
Zijn er mensen van hiero die een beetje actief MG:O spelen?! Speel het eigenlijk de laatste tijd best vaak en moet zeggen dat de potjes echt vet zijn!

Je mag hier volgens mij niet zaken als speelavonden bespreken, maar als mensen het leuk vinden stuur maar een berichtje, kunnen we ff met tweakers onderling spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

SeamusXanthus schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:28:
[...]

Het gaat helemaal niet om het getalletje/aantal trophies voor veel mensen. Games zijn nu eenmaal opdracht gericht, en achievements geven je gewoon extra mogelijkheden om meer uit het spel te halen. Hier heb je natuurlijk geen centraal puntensysteem voor nodig, maar het helpt je wel tracken waar je vrienden mee bezig zijn en hoe ver ze zijn. Dat mensen dat niet belangrijk vinden is okay, maar ik irriteer enorm aan mensen die er zo denigrerend over spreken. Het komt gewoon niet bij ze op dat voor de meeste mensen achievements verzamelen puur omdat ze het LEUK vinden om te doen. Overigens lijken achievements/trophies ineens wel cool bij velen nu de PS3 het ook heeft. Heel vreemd...
Het gaat veel mensen juist wel om het getalletje/aantal trophies. Kijk maar eens hoe Uncharted ineens opnieuw gespeeld wordt nu er trophies in zitten. En dat zijn exact dezelfde als de medals die er dus vanaf het begin in zitten. Waarom wordt Uncharted dan ineens weer gespeeld?
Omdat heel veel mensen met de trophies of achievements willen laten zien hoeveel trophies ze hebben. Ze gaan vergelijken, net als mannen hun piem0l onder de douche vergelijken.
Dus vandaar de term epenis. Of in dit geval ps3nis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Ik zit hier nu al 3 dagen met een gloednieuwe PS3 zonder games. :|

Ik dacht dat de 80GB pas op 27 augustus uit zou komen, maar hij bleek op 22 augustus al klaar te liggen bij dynabyte waar ik hem besteld had.

Toen had ik al GT5 Prolouge, Drake Fortune en Ratchet & Clank besteld bij play.com en ik was er min of meer vanuit gegaan dat deze games op 27-8 wel binnen zouden zijn.

Ik wou Motorstorm nog meenemen bij dynabyte, maar die hadden hem niet op voorraad.

Het vervelende is dat je verhalen hoort dat bestelde artikelen van play.com binnen 1 week binnen zijn (dat zou dus morgen zijn), maar ook soms 2 to 3 weken.

De meeste demo's die mij intresseren heb ik inmiddels ook al gespeeld

Er zit dus niets anders op dan geduldig af te wachten :'( :'(

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Ik heb uncharted in eerste instantie 1 keer uitgespeeld. De tweede keer/het halen van alle medals/rewards/achievement (of hoe die dingen heten) heb ik bewust uitgesteld tot de trophies er in zitten.

Ik speel het dus vooral omdat ik dat toch al nog een keer wou doen, maar het feit dat mijn epenis daar zichtbaar groter van wordt verhoogt de feestvreugde wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Henkus schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:49:
Ken je niemand met een ps3 die je ff een week een of twee games kan lenen? Of anders een videotheek waar ze games verhuren. Als je zo'n ding hebt wil je er neem ik aan ook gewoon wat mee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 244919 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:52:
Denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Ik heb uncharted in eerste instantie 1 keer uitgespeeld. De tweede keer/het halen van alle medals/rewards/achievement (of hoe die dingen heten) heb ik bewust uitgesteld tot de trophies er in zitten.

Ik speel het dus vooral omdat ik dat toch al nog een keer wou doen, maar het feit dat mijn epenis daar zichtbaar groter van wordt verhoogt de feestvreugde wel een beetje.
Het gaat inderdaad niet om het getal.. Momenteel heb ik 27k punten (360), dat boeit me totaal niet. Het gaat wel om bepaalde achievements die gewoon moeilijk te halen zijn waar je dus doorzettingsvermogen/skills voor nodig hebt. Dat is leuk om te halen en als je dat wilt, om te vergelijken met je vrienden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Ik dacht dat de 80GB pas op 27 augustus uit zou komen, maar hij bleek op 22 augustus al klaar te liggen bij dynabyte waar ik hem besteld had.

Toen had ik al GT5 Prolouge, Drake Fortune en Ratchet & Clank besteld bij play.com en ik was er min of meer vanuit gegaan dat deze games op 27-8 wel binnen zouden zijn.

Ik wou Motorstorm nog meenemen bij dynabyte, maar die hadden hem niet op voorraad.

Het vervelende is dat je verhalen hoort dat bestelde artikelen van play.com binnen 1 week binnen zijn (dat zou dus morgen zijn), maar ook soms 2 to 3 weken.

De meeste demo's die mij intresseren heb ik inmiddels ook al gespeeld

En waar je woont hebben ze alleen een Dynabyte?
Ik zou gewoon een game ergens anders gaan kopen, zeker als je toch al weet dat je die game wilt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Armada schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:00:
[...]

Het uiteindelijke spel kan weleens heel goed zijn, maar van wat we tot nu toe gezien hebben (voornamelijk 1 level, lijkt me), dan kan je er nog heel weinig over zeggen, toch?
Ik vraag mij nu ook af dat alles wat we tot nu toe hebben gezien van Killzone een en hezelfde level is.
Het is niet te hopen dat de levels zo verschrikkelijk op elkaar lijken dat we het verschil bijna niet kunnen waarnemen. Een beetje variatie in de Nederlandse keuken mag wel...:)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ach, als hij wel op de 27e pas klaarlag, dan had je er nu ook niet mee gespeeld he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Er zijn genoeg gratis demo's in de store om je te vermaken, dus ik zie het probleem niet zo.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

En als mensen niet zo cheap waren dan liepen ze gewoon de eerste de beste bartsmit binnen en gingen een game halen.

Als je bestelt uit het buitenland weet je dat het kan duren, dus dan moet je niet zeuren. Hij doet het overkomen alsof hij tussen nu en de 27 (overmorgen ffs 8)7 ) in één of andere nucleaire schuilkelder zit en no way een game kan ophalen. (of alsof er alleen in het buitenland gameshops zijn) Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
zwembroek schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:25:
[...]

Ik vraag mij nu ook af dat alles wat we tot nu toe hebben gezien van Killzone een en hezelfde level is.
Het is niet te hopen dat de levels zo verschrikkelijk op elkaar lijken dat we het verschil bijna niet kunnen waarnemen. Een beetje variatie in de Nederlandse keuken mag wel...:)
Denk je nou dat ze uitgebreid alle levels gaan demoen op een beurs? Ten eerste duurt het nog een half jaar voor het spel uitkomt, ten tweede laten alle ontwikkelaars slechts een fractie zien van een spel want anders blijft er geen enkele verrassing over voor de kopers. Dat is de reden dat als er van games demo's verschijnen je in het algemeen dezelfde levels speelt die je ook al kent van beurzen, previews in tijdschriften, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
De demo's zijn vaak erg kort en missen de diepgang van een volledige game.

Ik heb echter al een hoop games op xbox360 en heb de PS3 voornamelijk gekocht voor de 'Playstation only' titels.

Met andere woorden: eigenlijk alleen die 3 games die ik besteld heb, intereseren mij op dit moment, andere heb ik al op de xbox360 of spreken mij niet zo aan.

Ik heb de demo van motorstorm gespeeld en ben achteraf blij dat ie niet op voorraad was.

Ik zit er over te denken om Ratched en Clank Quest for Booty van PSN te downloaden, maar dan speel je eigenlijk het vervolg voordat je deel 1 speelt en dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Zit dus niet anders op dan nog maar even af te wachten.

Inderdaad als de PS3 80GB op 27-8 was uitgekomen, had ik ook nog niet kunnen spelen, maar als je nieuwe PS3 aangesloten staat en je heb geen games, voelt dat toch net even iets anders

Edit: Alvi: ik ben niet cheap, maar als je in 1 jaar tijd een Wii, een xbox360 en PS3 gekocht heb, met daarbij behorende games, dan is mijn games budget nu echt ver op. Zeker als je al 3 PS3 titels besteld hebt, maar die nog niet uitgeleverd zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Henkus op 25-08-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Henkus schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:05:
De demo's zijn vaak erg kort en missen de diepgang van een volledige game.

Ik heb echter al een hoop games op xbox360 en heb de PS3 voornamelijk gekocht voor de 'Playstation only' titels.

Met andere woorden: eigenlijk alleen die 3 games die ik besteld heb, intereseren mij op dit moment, andere heb ik al op de xbox360 of spreken mij niet zo aan.

Ik heb de demo van motorstorm gespeeld en ben achteraf blij dat ie niet op voorraad was.

Ik zit er over te denken om Ratched en Clank Quest for Booty van PSN te downloaden, maar dan speel je eigenlijk het vervolg voordat je deel 1 speelt en dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Zit dus niet anders op dan nog maar even af te wachten.

Inderdaad als de PS3 80GB op 27-8 was uitgekomen, had ik ook nog niet kunnen spelen, maar als je nieuwe PS3 aangesloten staat en je heb geen games, voelt dat toch net even iets anders

Edit: Alvi: ik ben niet cheap, maar als je in 1 jaar tijd een Wii, een xbox360 en PS3 gekocht heb, met daarbij behorende games, dan is mijn games budget nu echt ver op. Zeker als je al 3 PS3 titels besteld hebt, maar die nog niet uitgeleverd zijn.
Zijn er geen goede PSN-games in jouw optiek?

Pixeljunk Eden? Super Stardust HD? Tekken HD? Gran Turismo HD? Warhawk? Elefunk? Echochrome? Bionic Commandoes Rearmed? 1942? PixelJunk Monsters? Flow? Everyday Shooter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 22:40
Ho stop... De demo van Motorstorm kan je geenszins vergelijken met de full game! Serieus, die stomme demo was gewoon niet af. Het blijft je eigen keuze, het kan je type game gewoon niet zijn, maar Motorstorm mag je niet afschrijven om de demo. Dat moet Sony toch echt een hoop kopers gekost hebben... jammer vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door WaterFire op 25-08-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
WaterFire schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:20:
[...]
Ho stop... De demo van Motorstorm kan je geenszins vergelijken met de full game! Serieus, die stomme demo was gewoon niet af. Het blijft je eigen keuze, het kan je game gewoon niet zijn, maar Motorstorm mag je niet afschrijven om de demo. Dat moet Sony toch echt een hoop kopers gekost hebben... jammer vind ik.
Het zal wel meevallen hoor... Er zijn meer dan drie miljoen exemplaren van het spel verkocht. Dat was in februari. Ik mag aannemen dat er nog wel wat verkochte exemplaren bij zullen komen nu het een budgettitel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Rj- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:06:
[...]
dat babbeld hij niet dus dat wordt dan toch eerst een monitor upgrade.. kan de ps3 wel 16:10 beeld aan? Weet iemand anders een goed samsung scherm rond de 350 euro? waarom ik de ps3 probleemloos op aan kan sluiten.

Samsung Syncmaster 2493HM mby?
Dit klinkt als een zeer goede.

De vraag is niet of je PS3 16:10 kan uitzenden, de vraag is of je scherm 16:9 kan lezen. Ofwel, is het HDCP en 1080P FullHD compatible.

dat is dendieje volgens mij en het lijkt me ook een kwalitatief goed schermpje.

Ik heb mijn monitor ingesteld dat hij niks schaalt. heb je twee minibandjes soms, maar het ziet er voor de rest erg goed uit. (eerlijk gezegd zie ik het verschil niet tussen wanneer de monitor schaalt (dus uitrekt) of afkapt. Maar ik ben dan ook geen AV-expert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
ymmv schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:17:
[...]

Zijn er geen goede PSN-games in jouw optiek?

Pixeljunk Eden? Super Stardust HD? Tekken HD? Gran Turismo HD? Warhawk? Elefunk? Echochrome? Bionic Commandoes Rearmed? 1942? PixelJunk Monsters? Flow? Everyday Shooter?
Grand Turismo HD zou ik wel willen spelen, maar die kan ik nergens op PSN vinden, andere titesl spreken met niet zo aan m.u.v. 1942, maar die heb ik al op mijn X-doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Kimo schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:48:

[afbeelding]

Er is ook een mgs4 headset.

[afbeelding]

Ik geloof dat de meeste jabra headsets ook werken. Voor de beste audio kwaliteit kun je het beste een usb headset nemen.
Die zijn al een tijdje bekent. Die van Sony kan je met SOCOM krijgen die van MGS heeft niet echte goede geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Anoniem: 178057 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:05:
[...]

Die zijn al een tijdje bekent. Die van Sony kan je met SOCOM krijgen die van MGS heeft niet echte goede geluidskwaliteit.
Wat moet SOCOM gaan kosten incl. die headset? Wordt het dan opeens weer 80 euro ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Henkus schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:43:
[...]

Grand Turismo HD zou ik wel willen spelen, maar die kan ik nergens op PSN vinden, andere titesl spreken met niet zo aan m.u.v. 1942, maar die heb ik al op mijn X-doos.
Dit zijn de toptitels van PSN op dit moment. Ik zou toch minimaal val elke titel de demo uitproberen, want anders mis je toch de nodige kwaliteitsgames IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
ymmv schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:32:
[...]

Dit zijn de toptitels van PSN op dit moment. Ik zou toch minimaal val elke titel de demo uitproberen, want anders mis je toch de nodige kwaliteitsgames IMHO.
Ga ik zeker proberen, waar kun je overigens GT HD downloaden. Ik kan hem nl. niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jumpman schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:03:
Er verschijnen steeds meer artikelen op het Internet waar wordt gesugereerd dat de nieuwe PS3 80GB weleens van een CELL 65nm en een RSX 65nm kan zijn voorzien.

O.a.: http://www.engadget.com/2...-power-savings-might-hav/

De PS3 40GB in 'idle' modus zou 125,8 Watt gebruiken en de nieuwe PS3 80GB in 'idle' modus 111,9 Watt. Dit verschil zou kunnen duiden op de 65nm RSX.

Het is wachten totdat er iemand in zijn nieuwe PS3 80GB gaat kijken, of een tool op Linux ontwikkelt die dit soort specificaties uit kan lezen.

Sony heeft eerder al bevestigd dat het in de herfst met uitleveren van de 65nm RSX zou beginnen. De nieuwe PS3 80GB zou in eerste instantie ook pas in de herfst gereleased worden, en is er dus opeens 21-08-08/22-08-08. Dus 1+1=3? :)
Zou er maar niet vanuit gaan. Als de stap RSX 90->65nm slechts 14watt uitmaakt is er iets heel erg verkeerd gegaan..............
Ter vergelijking bij de overstap van Cell 90->65 was het verschil 200->140watt max verbruik.

Nu is een CPU <> GPU maar normaal gesproken levert een dergelijke overstap echt een stuk meer besparing op.

PS: Heb gelezen dat een PS3 (40gb versie) die een gewone filmdvd afspeelt algauw 100watt verbruikt. Mijn simpele dvd speler gebruikt geloof ik 15 watt.
Die PS3 is gewoon rete onzuinig. Van mij mag die RSX snel naar 65nm.

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 25-08-2008 18:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 06:15
Om even terug te komen op de extreem lawaaierige ps3's van het begin van dit deel. Ik heb net sony gebeld en de telefonist vond het ook abnormaal, heb het hem laten horen over de telefoon. Ik kan nu dus m'n ps3 weer RMA'en en binnen een week zou ik een nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Binnen een week is wel héél erg hoopvol.

En 'Help!!!' waarschijnlijk is die 100watt verbruik wel als de PS3 de dvd upscaled, wat toch ook wat processorkracht vereist naar 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Grannd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:42:
Binnen een week is wel héél erg hoopvol.

En 'Help!!!' waarschijnlijk is die 100watt verbruik wel als de PS3 de dvd upscaled, wat toch ook wat processorkracht vereist naar 1080p.
Ik check net mijn RMA status:

RMA Status Informatie
Completed

Spring verzend status
Voltooid

Bij mij is het morgen precies 2 weken geleden dat ik hem opstuurde, dus als ie vandaag is verzonden (zoals ze dus zeggen) kan ik hem morgen weer terug verwachten. Ik heb de 40GB versie overigens, 60GB versie schijnt veel langer te duren (6 weken hoorde ik).

1 week is dus waarschijnlijk echt iets te optimistisch ja, maar heel lang duurt het niet.

Wel blij dat ik morgen weer kan spelen, had net SC4 en DMC4 besteld de avond voordat m'n PS3 kapot ging. Die liggen dus al 2 weken te wachten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorn1986 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:24:
[...]
Wat moet SOCOM gaan kosten incl. die headset? Wordt het dan opeens weer 80 euro ofzo? 8)7
Tip van de dag: Uit de Gamehubs nieuwsbrief
De Socom game + de orginele bijbehorende Sony BT Headset voor maar 44€ bij Gamehubs! Klik hier.
De MGS4 headset is maar in een kleine oplage geproduceert omdat het kennelijk zo slecht gebouwd was dat een normaal gesprek niet te voeren was. Hij stond ook gepland voor europa maar is hier nooit in een winkel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:57:
[...]

De MGS4 headset is maar in een kleine oplage geproduceert omdat het kennelijk zo slecht gebouwd was dat een normaal gesprek niet te voeren was. Hij stond ook gepland voor europa maar is hier nooit in een winkel geweest.
Ik was vandaag in de Saturn in Tilburg, daar hingen minstens 20 van die MGS4 headsets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Help!!!! schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:57:
[...]

PS: Heb gelezen dat een PS3 (40gb versie) die een gewone filmdvd afspeelt algauw 100watt verbruikt. Mijn simpele dvd speler gebruikt geloof ik 15 watt.
Die PS3 is gewoon rete onzuinig. Van mij mag die RSX snel naar 65nm.
100watt of 15watt... ach ja :)

Maar ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar de vraag of Sony nu volledig is overgestapt op de 65nm chipsets (dus óók de RSX). Mijn ervaring met de nieuwe 80gb ps3 (ik had eerst een 60gb.. zie elders dit topic :| ) is erg positief wanneer het om geluidsproductie gaat. Nu hoor je mij niet klagen over de 60gb, maar deze 80gb is bijna fluister stil en nu overdrijf ik dus niet!

Trouwens erg verslavende game dat Bionic Commander op PSN! Over verslaving gesproken, ondanks het overige drukke leven wat ik mag hebben :+, ik kijk erg uit naar LBP. Blijft gewoon tot nu toe erg indrukwekkend van wat ik er gezien heb op de Game Convention in Leipzig! En wie weet worden LBP en Home ook nog één gelijktijdige release.. zie hier.

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Anoniem: 239951 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:57:
[...]

Van het weekend nog zien hangen bij de mediamarkt deze mgs4 headsets.

[ Voor 25% gewijzigd door Kimo op 25-08-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Kimo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:19:
[...]

Van het weekend nog zien hangen bij de mediamarkt deze mgs4 headsets.
.... wat is de toegevoegde waarde van deze posting? Ik adviseer je dan ook (zodra je de prijs ook nog eens weet) dit hier te melden i.p.v. in dit topoic _/-\o_

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Anoniem: 197857 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:36:
[...]
Ik check net mijn RMA status:
RMA Status Informatie
Completed

Spring verzend status
Voltooid

Bij mij is het morgen precies 2 weken geleden dat ik hem opstuurde, dus als ie vandaag is verzonden (zoals ze dus zeggen) kan ik hem morgen weer terug verwachten. Ik heb de 40GB versie overigens, 60GB versie schijnt veel langer te duren (6 weken hoorde ik).
Sorry dat ik je uit de droom help, maar Spring verzend status houdt in dat ze je PS3 goed ontvangen en verwerkt hebben. Niet dat ze je een PS3 terug hebben gestuurd.
Je moet wachten op een mailtje van moduslink dat je PS3 verzonden is. Tot die tijd kan je naar de helpdesk bellen met wat geluk geven ze een indicatie hoe lang je nog moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grannd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:03:
[...]

Sorry dat ik je uit de droom help, maar Spring verzend status houdt in dat ze je PS3 goed ontvangen en verwerkt hebben. Niet dat ze je een PS3 terug hebben gestuurd.
Je moet wachten op een mailtje van moduslink dat je PS3 verzonden is. Tot die tijd kan je naar de helpdesk bellen met wat geluk geven ze een indicatie hoe lang je nog moet wachten.
Echt waar? Want eergister stond er nog in process, terwijl ik wel al ontvangst comformatie had gehad.

Er staat ook RMA status completed en verzonden bij shipping, niet ontvangen wat veel logischer zou zijn met wat jij zegt. Dus als dit is zoals jij zegt vind ik dit toch wel heel erg slecht opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ja, klopt. Het staat er inderdaad onduidelijk, ik sprong eerst ook bijna een gat in de lucht toen ik de site van moduslink ontdekte, tot ik de officiële playstation forums doorkeek op die 'spring status' en ontdekte dat dat niks betekende.

Maar misschien hebben ze dan iets veranderd, want als ik naar mijn RMA Status ga (23 juni opgestuurd 31 juli is er één teruggestuurd) zie ik nergens iets van shipping staan. Die pagina is niet veranderd toen mijn PS3 is verzonden, heb alleen dus op 31 juli een mailtje gekregen dat mijn PS3 verzonden was. Ik heb een 60GB trouwens.

Dus of ze hebben iets veranderd (verbeterd als ze het met 2 weken kunnen regelen!) met de RMA's, dat hoop ik voor je, of je moet gewoon nog geduld hebben tot je een mailtje krijgt. Maar als je zeker wil zijn gewoon morgen even bellen. Zij weten meer dan mij, niet veel, maar wel iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WizzieJP schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:18:

100watt of 15watt... ach ja :)

Maar ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar de vraag of Sony nu volledig is overgestapt op de 65nm chipsets (dus óók de RSX). Mijn ervaring met de nieuwe 80gb ps3 (ik had eerst een 60gb.. zie elders dit topic :| ) is erg positief wanneer het om geluidsproductie gaat. Nu hoor je mij niet klagen over de 60gb, maar deze 80gb is bijna fluister stil en nu overdrijf ik dus niet!
Ik vind dat je wél overdrijft, ik heb ook een 80gb en een maat van me ook en beide zijn niet extreem veel stiller dan de 60gb die ik eerst had. Wel is het erg opvallend dat het apparaat extreem koel blijft terwijl dat bij de 60gb niet het geval was. Daar hoorde je na uitschakeling de behuizing zachtjes tikken van het krimpen/afkoelen net als een automotor. Daarbij is 'fluisterstil' voor ieder een ander begrip, voor mij zou het betekenen dat de PS3 niet te horen viel tijdens het afspelen van een rustige film.
Na aanbeveling in dit topic heb ik Ratatouille eens gekeken in fullHD, echt een topfilm om eens te genieten van scherp HD beeld. Het was een .avi dus de BD drive was ook lekker stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grannd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:57:
Ja, klopt. Het staat er inderdaad onduidelijk, ik sprong eerst ook bijna een gat in de lucht toen ik de site van moduslink ontdekte, tot ik de officiële playstation forums doorkeek op die 'spring status' en ontdekte dat dat niks betekende.

Maar misschien hebben ze dan iets veranderd, want als ik naar mijn RMA Status ga (23 juni opgestuurd 31 juli is er één teruggestuurd) zie ik nergens iets van shipping staan. Die pagina is niet veranderd toen mijn PS3 is verzonden, heb alleen dus op 31 juli een mailtje gekregen dat mijn PS3 verzonden was. Ik heb een 60GB trouwens.

Dus of ze hebben iets veranderd (verbeterd als ze het met 2 weken kunnen regelen!) met de RMA's, dat hoop ik voor je, of je moet gewoon nog geduld hebben tot je een mailtje krijgt. Maar als je zeker wil zijn gewoon morgen even bellen. Zij weten meer dan mij, niet veel, maar wel iets :P
Even gezocht:

"Je PS3 is pas onderweg als je daadwerkelijk een verzendbevestiging hebt ontvangen via de mail. Zo te horen heb je deze nog niet ontvangen. Bij mij stond de status ook enige tijd op completed, maar er waren waarschijnlijk geen nieuwe PS3's voorradig want ik heb nog een redelijk aantal dagen kunnen wachten voordat ik een verzendbevestiging kreeg in mijn mail."

Dus completed betekent alleen maar dat ze het defect hebben kunnen vinden als ik verder kijk in die thread en het dus wachten is op het mailtje. Ik zag ook al dat bij sommige dit nog makkelijk een paar weken duurde (voorraad te korten ...?), voor 60GB nog veel langer dan 40GB. Gelukkig vond ik backwards compability niet zo belangrijk :P

Maarja, dan wacht ik nog rustig een weekje (15 werkdagen zou het duren stond in de e-mail die ik had ontvangen). Als ik dan nog niks gehoord heb bel ik ze wel even.

In ieder geval bedankt voor de heads up, zit ik me morgen op het werk tenminste niet gek te maken of hij al is bezorgd en dat ik graag wil gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik ben gisteren eens begonnen met Oblivion, echter mij valt een heel raar iets op wat niet hoort. Buiten beweegt de laag waar de wolken zitten een fractie trager dan de rest van de lucht, ook in de kerkers is een laag met textures op de muren, grond net iets trager dan de rest. Als je in een vloeiende beweging in één richting gaat valt het niet op, maar verander je van bijvoorbeeld links naar rechts dan zie je een duidelijke 'dip' en in die 'laag'. Wel leuk te zien dat heel veel zaken in het spel gewoon gezichtsbedrog is en simpele textures (een drempel, een schuur in de muur). Dit hoort natuurlijk niet, waar zou dit aan kunnen liggen, brakke grafische kaart?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:04:
[...]

Ik vind dat je wél overdrijft, ik heb ook een 80gb en een maat van me ook en beide zijn niet extreem veel stiller dan de 60gb die ik eerst had. Wel is het erg opvallend dat het apparaat extreem koel blijft terwijl dat bij de 60gb niet het geval was. Daar hoorde je na uitschakeling de behuizing zachtjes tikken van het krimpen/afkoelen net als een automotor. Daarbij is 'fluisterstil' voor ieder een ander begrip, voor mij zou het betekenen dat de PS3 niet te horen viel tijdens het afspelen van een rustige film.
Na aanbeveling in dit topic heb ik Ratatouille eens gekeken in fullHD, echt een topfilm om eens te genieten van scherp HD beeld. Het was een .avi dus de BD drive was ook lekker stil :P
Overdrijven ben ik toch echt geen ster in hoor ;) en in mijn perceptie is de 80gb gewoon stil.. maar goed daarin is je persoonlijke beleving ook erg van invloed! Ik ben het wel met je eens, een stuk koeler is hij ook zeker!

Cheers

ps Ik denk dat ik mijn collectie blu-ray's maar de deur uit doe >:) en over ga op avi's.. maakt het nóg stiller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Laatst online: 17-05 22:23
ik wacht al ruim 5 weken op mijn ps3 (60 gig)
en geloof me na 1 week stond de status op completed en shipped dat zegt dus helemaal niets over het onderweg zijn van je gerepareerde ps3. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Henkus schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:49:
[...]
Ga ik zeker proberen, waar kun je overigens GT HD downloaden. Ik kan hem nl. niet vinden.
GT-HD staat al een tijd niet meer in de store.. Dat is GT5-Prologue geworden.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:16
GT-HD was een gratis demo, Prologue is een betaalde. Nogal een verschil. Het verwijderen van GT-HD van de store is best een verarming voor nieuwe PS3 bezitters; ik ben blij dat ik hem nog op de HDD heb staan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

PlayStation Network krijgt vanavond downtime
Nieuws | 26 augustus 2008 - De officiële Metal Gear Online website heeft een merkwaardig nieuwtje op z'n website geplaatst. Het PlayStation Network zal vanavond een kleine onderhoudsbeurt krijgen waardoor het tijdelijk niet toegankelijk is. Een officiële verklaring of bevestiging van Sony is nog niet vrijgegeven.

Quote:
PSN Maintenance 26.08.2008

Maintenance will be undertaken on the “PLAYSTATION(R) NETWORK” between August 26th 16:00-21:00 (BST). During these times, customers may be momentarily unable to connect to the PLAYSTATION(R) Network . Please try after some time should this happen.

http://www.psonly.nl/nieu...krijgt_vanavond_downtime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ymmv schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:32:
[...]

Uit interesse, check je zelf eigenlijk de XBLA games eigenlijk nog? Je logt eigenlijk nooit meer in zie ik aan je account, maar denk dat je toch aardig wat aan het missen bent (ik noem bijvoorbeeld een Braid...). Misschien een tip aan jou ;)

[ Voor 30% gewijzigd door SeamusXanthus op 26-08-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gerwin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:01:
Ik ben gisteren eens begonnen met Oblivion, echter mij valt een heel raar iets op wat niet hoort. Buiten beweegt de laag waar de wolken zitten een fractie trager dan de rest van de lucht, ook in de kerkers is een laag met textures op de muren, grond net iets trager dan de rest. Als je in een vloeiende beweging in één richting gaat valt het niet op, maar verander je van bijvoorbeeld links naar rechts dan zie je een duidelijke 'dip' en in die 'laag'. Wel leuk te zien dat heel veel zaken in het spel gewoon gezichtsbedrog is en simpele textures (een drempel, een schuur in de muur). Dit hoort natuurlijk niet, waar zou dit aan kunnen liggen, brakke grafische kaart?
Als je bij andere spellen nergens last van hebt, neem ik aan dat dit gewoon aan het spel zelf ligt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

then again, dan zou iedereen met Oblivion er last van hebben, het klinkt als een opvallend probleem en er zullen toch genoeg mensen zijn die Oblivion op de PS3 spelen/gespeeld hebben, dus je zou zeggen dat er dan wel iets over dit probleem te vinden moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SeamusXanthus schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Uit interesse, check je zelf eigenlijk de XBLA games eigenlijk nog? Je logt eigenlijk nooit meer in zie ik aan je account, maar denk dat je toch aardig wat aan het missen bent (ik noem bijvoorbeeld een Braid...). Misschien een tip aan jou ;)
Haha, ik word in de gaten gehouden... :o Braid wil ik zeker nog bekijken maar de maker ervan heeft al aangegeven dat hij geinteresseerd was om het spel ook voor PSN te maken als de exclusiviteitsclausule zou zijn afgelopen. Omdat ik ook de 1200 punten aan de dure kant vind wil ik wel wachten.

Ik zie trouwens wel dat ik mijn 360 al bijna een maand niet heb aangehad. Had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik heb wel Infinite Undiscovery besteld dus da's in ieder geval weer een 360-titel erbij. Er komen nog een paar 360-exclusives bij (Fable 2, Gears of War 2), maar de multiplatformtitels haal ik sinds een jaar voor de PS3. Als ik van een titel weet/verwacht dat er een PS3-versie later kom zoals van The Last Remnant wacht ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
@ymmv Ben je zo vol PS3 liefde (of 360 haat?) dat je een goede game mogelijk laat schieten omdat er een theoretische mogelijkheid is dat hij ooit op de PS3 komt? Als je spellen als Braid al niet eens meer wilt checken voordat hij op de PS3 komt is het denk ik tijd om je 360 te verkopen (no flame intended, ik speel even voor je geweten ;) ).

(Maar inderdaad, het is leuk om te checken aan de hand van een gametag wat voor een type gamer iemand is)

[ Voor 13% gewijzigd door SeamusXanthus op 26-08-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:55:
GT-HD was een gratis demo, Prologue is een betaalde. Nogal een verschil. Het verwijderen van GT-HD van de store is best een verarming voor nieuwe PS3 bezitters; ik ben blij dat ik hem nog op de HDD heb staan.
Hoe zit dat met andere "oude" demos? worden die ook verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SeamusXanthus schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Haha, ik zie dat ik in de gaten gehouden word ... :o Braid staat op het verlanglijstje maar het is op de lange baan gekomen omdat de maker ervan had aangegeven dat hij zijn game ook voor PSN zou willen uitbrengen. Dat was alleen nog niet mogelijk omdat hij een (tijdelijke) exclusiviteitsclausule met MS had ondertekend. Ik vond 1200 punten ook iets teveel van het goede, voor 800 had ik het spel wel gekocht.

Opvallend dat ik al bijna een maand de 360 niet heb aangeraakt. Had ik niet verwacht. Ik heb wel Infinte Undiscovery besteld. Dit jaar komen ook nog Fable 2 en Gears of War 2 erbij. De rest van mijn (multiplatform) games koop ik voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik krijg een deja vu, hoe Braid-like:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ymmv: Begint de dementie al in te treden? Last van alzheimer light? Dubbele post met ongeveer dezelfde strekking.. ;) :+ Waarschijnlijk dacht je dat de post niet verzonden was de eerste keer.
Een aantal vette screens van vandaag en gister:
Shaun White Snowboarding.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1219619411/ori_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1219619411/ori_02.jpg
Burnout Paradise Update
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1219699137/ori_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1219699137/ori_05.jpg
Burnout word hierdoor wel een erg voordelige game! Hij ligt nieuw voor 35€ in de winkel en dan krijg je er binnenkort ook nog extra gratis content bij met deze update! Whoah stunten met motoren. Er is de mogelijkheid van PS2 BC aangekondigt middels een FW update speciaal voor bepaalde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 27-05 18:55

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Chaoss schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:03:
then again, dan zou iedereen met Oblivion er last van hebben, het klinkt als een opvallend probleem en er zullen toch genoeg mensen zijn die Oblivion op de PS3 spelen/gespeeld hebben, dus je zou zeggen dat er dan wel iets over dit probleem te vinden moet zijn.
Dat is zo, maar als ik zoek op 'ps3 delay layer' krijg ik enkel meldingen van de ps3 die vertraagd is niet een layer in een spel... Toch raar, van frameskips heb ik wel gehoord, maar een layer in een spel die 'out of sync' is?
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:55:
[...]

Als je bij andere spellen nergens last van hebt, neem ik aan dat dit gewoon aan het spel zelf ligt.
Met het spel heb ik nooit eerder problemen gehad, dus ik vermoed dat het misschien in firmware ofzo zit... en dat dit middels een 'truck' wel te fixen is.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Crashen met motoren mmmmmmmm :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Net even de volgende games gekocht:

GTA IV
Uncharted
En Ratchet & Clank: Tools of Destruction.

Probeer ik Uncharted te starten: er is een update, ik download die: spel start, maar geeft geen beeld (hij reageerde wel, want ik kon netjes blind de console uitzetten met de controller).

Update eraf gegooid, update genegeerd en hij werkt...

Gek.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:57:
@ymmv: Begint de dementie al in te treden? Last van alzheimer light? Dubbele post met ongeveer dezelfde strekking.. ;) :+ Waarschijnlijk dacht je dat de post niet verzonden was de eerste keer.
Een aantal vette screens van vandaag en gister:
Shaun White Snowboarding.
[afbeelding]
[afbeelding]
Burnout Paradise Update
[afbeelding]
[afbeelding]
Burnout word hierdoor wel een erg voordelige game! Hij ligt nieuw voor 35€ in de winkel en dan krijg je er binnenkort ook nog extra gratis content bij met deze update! Whoah stunten met motoren. Er is de mogelijkheid van PS2 BC aangekondigt middels een FW update speciaal voor bepaalde games.
Ontzettend gave screens van Shaun White Snowboarding!! Ik zat al te wachten op een gave snowboard game op de PS3. Jammer dat EA Sports BIG ermee opgehouden is. Ik vond de SSX franchise altijd leuk om te spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118518

Ik heb ook de 80 gig versie gehaald.
En ik kan zeggen dat hij echt heel stil is.Hoor de psx helemaal niet als ik een film zit te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Snake schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:06:
Probeer ik Uncharted te starten: er is een update, ik download die: spel start, maar geeft geen beeld (hij reageerde wel, want ik kon netjes blind de console uitzetten met de controller).

Gek.
Dit had ik ook met updaten van BF:BC. Bleek dat ik nog was ingelogd met me UK account. Toen ik onder me normale account ingelogd was had ik nergens last van.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Golden Axe ligt binnenkort ook in de winkels, maar je hoort er helemaal niets over. Niet zo'n geweldige game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Snake schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:06:
Net even de volgende games gekocht:

GTA IV
Uncharted
En Ratchet & Clank: Tools of Destruction.
goede keuze

Gek.
Heb je wel de laatste firmware op je PS3? Ik zou toch nog een keer proberen de uncharted update te draaien want de update voegt trophy support toe... een leuke feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Er schijnt in de update 2.5 van de ps3 een screenhot mogelijkheid te zitten. Lijkt me wel een leuke functie.
WizzieJP schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:30:
[...]

.... wat is de toegevoegde waarde van deze posting? Ik adviseer je dan ook (zodra je de prijs ook nog eens weet) dit hier te melden i.p.v. in dit topoic _/-\o_

Cheers
Wat is de toegevoegde waarde van jouw post 8)7 |:( Sorry ik heb niks aan je advies :|

Ik zal het even uitleggen wat de toegevoegde waarde zou kunnen zijn. Iemand beweert dat de mgs4 headset niet in nederland verkocht word. Ik meld even dat dit niet waar is en gewoon te koop is in Nederland. Niks mis mee toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Kimo op 26-08-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92286

Kudt, ik kan me met geen mogelijkheid aanmelden op het netwerk, heb dit probleem nog nooit gehad?? Lijkt wel of m'n playstation gewoon niet meer op het wireless netwerk kan? Of is het playstation netwerk down?

Krijg de melding: 8002A220

Verder heb ik gewoon draadloos internet op de laptop etc.zoals jullie kunnen zien.

Netwerk zal wel down zijn, kan ook via de ps3 gewoon op websites komen en eventueel checken voor updates.

Ja dus: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=161752

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 92286 op 26-08-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 20:06
GT HD en GT5: Prologue zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, GT HD was feitelijk gewoon Gran Turismo 4 in een HD resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Anoniem: 92286 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:18:
Kudt, ik kan me met geen mogelijkheid aanmelden op het netwerk, heb dit probleem nog nooit gehad?? Lijkt wel of m'n playstation gewoon niet meer op het wireless netwerk kan? Of is het playstation netwerk down?

Krijg de melding: 8002A220

Verder heb ik gewoon draadloos internet op de laptop etc.zoals jullie kunnen zien.

Netwerk zal wel down zijn, kan ook via de ps3 gewoon op websites komen en eventueel checken voor updates.
Zie hier één pagina terug in dit topic :) ... downtime voor PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Is er al een soort van docking station beschikbaar voor je controllers? Dus waar je je controller in kunt zetten zodat hij direct wordt opgeladen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:29:
Is er al een soort van docking station beschikbaar voor je controllers? Dus waar je je controller in kunt zetten zodat hij direct wordt opgeladen? :)
Hier heb je een dockingstation voor de ps3 controller, volgens mij kunnen er zelfs twee controllers tegelijk mee worden opgeladen. Aansluiten via usb-poort. Gotta love Google :+ .

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Van prologue is toch ook gratis een demo te downloaden? En daarnaast kan iemand die dat echt wil, ook GT:HD nog downloaden via de proxyserver methode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Blaim schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:15:
Jammer dat EA Sports BIG ermee opgehouden is. Ik vond de SSX franchise altijd leuk om te spelen. :9
De eerste SSX is echt een zeer goed spel _/-\o_
Gisteren toevallig eens in de PS3 gedaan om te testen of die werkte, maar helaas...

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.