Klopt, als ik die 4000 euro uit eigen zak betaal dan kan ik mijn huis niet meer fatsoenlijk inrichten, houd ik die 4000 euro over dan kan ik het wel fatsoenlijk inrichten.Whuzz schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:30:
[...]
Die 4k is nog overzichtelijk vind je? Hij heeft een badkamer en keuken besteld en zegt dat hij die 4k "teveel" niet uit eigen middelen kan betalen. Dat is dus nog maar het begin... want er is vast ook nog verf nodig, een vloertje hier, behangetje daar, gordijnen, enz enz. Ik ben zelf bezig met klussen en verhuizen na aankoop van de woning en weet uit ervaring dat je aan al die dingen ook zo 1000+ (of ++++, hangt er vanaf hoe gek je het maakt) kwijt bent.
Ik zeg gewoon lekker wel wat ik er van vind
Ik vind het verbazingwekkend. Zéker in 2011 na een paar jaar van crisis, gedonder met hypotheken, berichten over mensen in financiële problemen... je zou toch denken dat men de afgelopen jaren wel heeft geleerd om eerst alles heel zorgvuldig door te rekenen.
En eerlijk gezegd, wie gaat er nou een huis kopen als niet eens 4k reserve hebt voor wat onvoorziene uitgaven?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??