ik zou er ook bij zeggen dat je aanbod max nog een week geldt, dan gaat ie de komende week nadenken (als ie zijn huis niet verkocht krijgt) en komt ie nog terug bij jeJazzy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:21:
De verkopende partij is gezakt tot een prijs die 2.500 boven onze limiet zit. Aangezien wij comfortabel zitten in ons huurhuisje en de markt alleen maar gunstiger wordt voor kopers hebben we gezegd dat onze limiet ons 'final offer' is. We hebben er bij gezegd dat een ja of nee voldoende is, we gaan het verschil niet delen.
Nu wil de verkopende partij het ook hard spelen en ze zijn niet akkoord gegaaan, ze hebben nu toch voorgesteld om in het midden te gaan zitten. Mijn vrouw en ik hebben er even over nagedacht en besloten om geen concessies te gaan doen. Zoals het nu lijkt laten we het dus op 1250 euro lopen. Of liever gezegd, laat de verkopende partij het op 1250 euro gaan.
Wij wachten rustig af en houden Funda goed in de gaten, we zien veel huizen nog steeds in prijs dalen dus er komt vanzelf iets anders voor ons langs.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.