Gisteren een proefrit gemaakt in een Seat Leon uit 2011, een 1.8 TSI met DSG7 bak. Vroeg heb ik een 2006 model gehad met een 1.9 tdi erin, die beviel, maar deze facelift is qua opties een stuk beter uitgerust dan mijn leasebak van toen
Nu zat ik alleen te klooien met de RNS310 die erin zit, die BT module die erin zit heeft schijnbaar geen AD2P erin zitten, dus alleen bellen en niet als media optie beschikbaar. De verkoper moest het navragen bij de monteur, maar die is er maandag pas weer. Ik zit het een en ander uit te zoeken of dat uberhaubt mogelijk is, maar wat ik lees zou het alleen een BT module zijn die vervangen moet worden en eventueel een firmware update van de RNS310 zelf. Ik vertrouw de garage wel, maar ik zoek liever de technische kennis even zelf op, alleen soft/firmware versies van die hele RNS range is nogal een wirwar als ik het zo allemaal lees.
RNS info:
Software: 0321
Hardware: H52
Navigatiegegevens: EU_W_0038
En weet iemand iets over die navigatiegegevens? Verkoper wist het niet precies, op internet niks te vinden over die versie.. ik ben namelijk benieuwd welk jaar dat zou moeten zijn, anders moet dat ook nog geupdate worden.
En dan mis ik nog iets. Op de oude 1.9tdi kon ik de verlichting aan laten staan, de cominghome functie, dus de volledige verlichting ging na een seconde of 20 uit. Als ik dat bij deze versie doe, dan gaat de verlichting direct uit en schakelt die over naar stadsverlichting die vervolgens niet uit gaat. Is dat eventueel via VCDS aan te passen, of zou je daar een speciale verlichtingsmodule voor moeten hebben?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |