Ik begrijp niet goed wat je bedoelt? Een 1.5 PHEV versie van de Taracco met een grotere batterij?Gramser schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 16:38:
Met de 1.5 kom je 2x zo ver op de accu. Overwegen waard? Ik heb dit jaar nog maar 3x getankt, en vooral omdat we de caravan ermee hebben getrokken.
Stuur defect neem ik aan. Zelfde probleem als de golf 8. Dealer weet echt wel waar dit door komt is een bekend probleem.johan1997 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 14:34:
Hier meer mensen die problemen hebben met een seat ibiza fr (2022) met enorm veel storingen van travel assist? Tijdens het rijden valt deze telkens in storing soms een kwartier dan weer om de paar seconden wel, niet, wel, niet. Melding is dan travel assist momenteel niet beschikbaar.
Al bij de dealer geweest, konden eerst niets uitlezen, 2e keer hadden ze het bij de importeur gemeld die dan weer om een foto/filmpje van de storing vraagt.
Heb het vooralsnog spooradisch (ibiza fr 2021). Heb via Rainesh laatste firmware erop gezet. (888).johan1997 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 14:34:
Hier meer mensen die problemen hebben met een seat ibiza fr (2022) met enorm veel storingen van travel assist? Tijdens het rijden valt deze telkens in storing soms een kwartier dan weer om de paar seconden wel, niet, wel, niet. Melding is dan travel assist momenteel niet beschikbaar.
Al bij de dealer geweest, konden eerst niets uitlezen, 2e keer hadden ze het bij de importeur gemeld die dan weer om een foto/filmpje van de storing vraagt.
Hij herkent dan geen verkeerstekens ofzo zegt die... maar heel vaak komt het niet voor.
Be nice, You Assholes :)