Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 102 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.773 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb zelf ook een aantal verschillende Street Fighters, waaronder Alpha voor de SNES, maar ik knal toch eigenlijk altijd II Turbo erin. Wellicht speelt de extra jeugdsentiment mee (m'n eerste SNES game, als bundel gekocht van zuurverdiende centjes als 10-jarig jochie). :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

heh ik heb ooit de eerste street fighter 2 als schandalig sinterklaas kado gehad (250gulden toendertijd 8)7 ).

Maar om ontopic te gaan, als je als leek gewoon 'ff' sf2 op de wii wilt spelen dan is super toch de leukere keuze omdat het de nieuwste versie beschikbaar voor wii is.

Alternatief zou nog wat snk spul kunnen zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb alle drie de SF2 op de Wii besteld. Vooral uit jeugd sentiment. Ga dalijk Super SF2 nog eens aanzwengelen om te kijken of je daar idd de snelheid omhoog kan gooien!
Wel grappig idd, ik heb voor een SF2 vroeger inderdaad ook iets van 229 gulden betaald. Is gewoon ruim 100 euro voor een game. En nu klaagt iedereen over 60 euro ;-) . Terecht overigens want voor de Wii weiger ik meer dan 50 te betalen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Een aantal Wii-specifieke nieuwtjes over Call of Duty: World at War zijn onthuld en hier uiteraard te lezen.
Call of Duty: World at War zal eind dit jaar ook voor Wii verschijnen. De actie is verplaatst van de grauwe stadssteegjes naar de exotische gebieden van Japan, waar je een geheel nieuwe tactiek zult moeten gebruiken om de meestal goed verstopte Japanse soldaten te slim af te zijn.

Vandaag zijn een hele hoop nieuwtjes rondom de game bekend gemaakt. Zo is de camera geprogrammeerd om je tijdens het rondlopen handig te helpen; als je bijvoorbeeld een heuvel oploopt, zal de camera automatisch mee omhoog gaan. Op gebied van besturingsopties zal de game 'meer aan te passen zijn dan welke Wii-game ook'. Zo kun je de grootte 'dead zone' (het vak waarin je richtkruis kan zijn zonder het beeld te draaien), de gevoeligheid en de draadsnelheid aanpassen.

Momenteel werken 30 man aan de game. De online multiplayer zal hetzelfde zijn als op de Xbox 360: dezelfde maps met dezelfde voertuigen dus. Ook zullen er speciale maps zijn die geoptimaliseerd zijn voor het gebruik van voertuigen. Op zijn minst acht spelers zullen tegelijkertijd in een server kunnen spelen via Nintendo Wi-Fi Connection.

Een leuke optie is de zogenaamde 'Squad Mate Mode': hier kun je de hulp van een vriend inroepen tijdens het schieten. Er verschijnt een tweede richtkruis op het scherm die de tweede speler bestuurt. Of deze co-op mode ook online speelbaar zal zijn is nog niet onthuld.

Tot slot is er nog wat bekend geworden over de technische kant van het spel. De Wii-versie gebruikt dezelfde engine als de Xbox 360, PS3 en PC versie. Natuurlijk beperkt de hardware van de Wii de mogelijkheden van de engine, maar het team werkt hard om het spel toch erg mooi te maken én soepel te laten draaien. We zullen het later dit jaar weten als de game in de winkels verschijnt.

@ ninyou.nl (voorheen Wiigamer)

Lijkt me een erg interessante game, kijk hier naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Weet je even niet wat je met je Wii Balance Board moet doen? Koppel hem aan je PC en loop door Google Street View:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:38:
Een aantal Wii-specifieke nieuwtjes over Call of Duty: World at War zijn onthuld en hier uiteraard te lezen.
Call of Duty: World at War zal eind dit jaar ook voor Wii verschijnen. De actie is verplaatst van de grauwe stadssteegjes naar de exotische gebieden van Japan, waar je een geheel nieuwe tactiek zult moeten gebruiken om de meestal goed verstopte Japanse soldaten te slim af te zijn.

Vandaag zijn een hele hoop nieuwtjes rondom de game bekend gemaakt. Zo is de camera geprogrammeerd om je tijdens het rondlopen handig te helpen; als je bijvoorbeeld een heuvel oploopt, zal de camera automatisch mee omhoog gaan. Op gebied van besturingsopties zal de game 'meer aan te passen zijn dan welke Wii-game ook'. Zo kun je de grootte 'dead zone' (het vak waarin je richtkruis kan zijn zonder het beeld te draaien), de gevoeligheid en de draadsnelheid aanpassen.

Momenteel werken 30 man aan de game. De online multiplayer zal hetzelfde zijn als op de Xbox 360: dezelfde maps met dezelfde voertuigen dus. Ook zullen er speciale maps zijn die geoptimaliseerd zijn voor het gebruik van voertuigen. Op zijn minst acht spelers zullen tegelijkertijd in een server kunnen spelen via Nintendo Wi-Fi Connection.

Een leuke optie is de zogenaamde 'Squad Mate Mode': hier kun je de hulp van een vriend inroepen tijdens het schieten. Er verschijnt een tweede richtkruis op het scherm die de tweede speler bestuurt. Of deze co-op mode ook online speelbaar zal zijn is nog niet onthuld.

Tot slot is er nog wat bekend geworden over de technische kant van het spel. De Wii-versie gebruikt dezelfde engine als de Xbox 360, PS3 en PC versie. Natuurlijk beperkt de hardware van de Wii de mogelijkheden van de engine, maar het team werkt hard om het spel toch erg mooi te maken én soepel te laten draaien. We zullen het later dit jaar weten als de game in de winkels verschijnt.

@ ninyou.nl (voorheen Wiigamer)

Lijkt me een erg interessante game, kijk hier naar uit!
Een hoop was al bekend zoals dat van de engine e.d. maar ik ben verrast door de voertuigen. Het eerste filmpje van de Nintendo conferentie zag er al goed uit dus ik denk dat dit wel een toffe game wordt voor wii bezitters die op zoek zijn naar een FPS game.

Ik heb overigens een recensie geplaatst van Soul Calibur Legends: http://www.wiids.nl/article.php?id=27345
Laat je niet overhalen door de naam "Soul Calibur" of de hype rond Soul Calibur 4 het is echt een bagger game.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Hier nog meer mensen Madden NFL '09 aan het spelen? Ik vind het toch wel een hele vette game. Vooral de nieuwe "call your shot" functie maakt het zoveel vetter om het op de wii te spelen.Verder werken de controls voor zover ik tot nu toe heb gespeeld gewoon goed. Speler aan klikken en gelijk een route bepalen werkt echt super vet, vooral mutliplayer.

Denk dat de Wii de aankomende paar dagen wel weer goed aan de bak kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hudson heeft een Bomberman game aangekondigd voor Wiiware met Mii support. Lijkt mij een topper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Weet iemand iets meer over het gebruik van meer geheugen, ofwel het toepasselijk gebruik van een SD kaart voor het opslaan van de WiiWare?? Ik wordt echt gek van die karige 512mb, dat op basis van een aantal savegames, 2 VC spellen, 1 kanaal en 3 WiiWare spellen helemaal vol is.
Ik las in het vorige deel dat N wel heeft aangekondigd dit mogelijk te maken maar heb hier geen vervolg meer van gevonden.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:01:
Weet iemand iets meer over het gebruik van meer geheugen, ofwel het toepasselijk gebruik van een SD kaart voor het opslaan van de WiiWare?? Ik wordt echt gek van die karige 512mb, dat op basis van een aantal savegames, 2 VC spellen, 1 kanaal en 3 WiiWare spellen helemaal vol is.
Ik las in het vorige deel dat N wel heeft aangekondigd dit mogelijk te maken maar heb hier geen vervolg meer van gevonden.
Nintendo werkt aan een oplossing meer willen ze er niet over kwijt. Je zult dus alles heen en weer moeten copy/pasten totdat ze een oplossing hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:40
rajackar schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:02:
wii: check
nieuwe 46'' plasma: check
component kabel: check
Okami: CHECK!

Ben benieuwd. Nu zoveel goede dingen over gehoord :)
Heb sinds gister ook een nieuwe 37" tv met een componentkabel, wat een verademing is dat ivm met oude beeldbuis en composiet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:08
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:03:
[...]

De emu van Nintendo trekt dat wel degelijk. De Wii niet krachtig genoeg om N64 games te emuleren nu ovedrijf je BarôZZa.
IK weet niet of je enigszins thuis bent in het emuleren van N64 games, maar het is niet zoals bij de SNES dat deze op volle snelheid op low-level geemuleerd kan worden. Het is afhankelijk van de game hoe gemakkelijk geemuleerd kan worden en op welke snelheid. Goldeneye was standaard al retetraag vergeleken met games als Mario 64, die met gemak op fullspeed geemuleerd konden worden. Perfect Dark is al helemaal een lastige game. Ik zeg overigens niet dat het zeker weten niet kan, maar ik kan me goed voorstellen dat Nintendo moeite zou hebben om deze game te emuleren op volle snelheid(naast het feit dat ze de Expension Pak moeten emuleren, terwijl ze nog niet eens de Controller Pak ondersteunen).

Voor de rest heb je een behoorlijk krachtige PC nodig om Perfect Dark te emuleren en draaien beide games niet eens soepel op de Xbox.
Voor Goldeneye moet er een akkoord komen tussen: Nintendo, RARE, Microsoft, Activision
Perfect Dark is van RARE zelf. De deal was dat Nintendo de rechten en source-codes van Starfox Adventures, Donkey Kong Country kreeg en RARE de eigen verzonnen franchises zoals Banjo, Perfect Dark, Conker, Killer Instinct etc. daarom kunnen ze zonder problemen Banjo Kazooie naar XBLA brengen ook al is het een N64 titel en Nintendo Donkey Kong Country ook al is de game gemaakt door RARE. Dit is gedaan om de problemen die met Goldeneye ontstonden te voorkomen.

De problemen ontstaan met andere games. Kameo bijvoorbeeld moest grotendeels opnieuw gemaakt worden om alle Nintendo code er uit te halen aangezien de SysDolphin ontwikkelgroep hier en daar bijsprong(Rogue Leader, Smash Bros, Kameo, Luigi's Mansion).

Perfect Dark is van RARE en kan dus zonder problemen worden uitgebracht. Het enige probleem is wellicht dat Miyamoto net als bij Goldeneye een rol had in de ontwikkeling. Daarbij komt ook dat Banjo Kazooie pas tijdens de release van Banjo Kazooie: Nuts & Bolts op XBLA komt en wellicht komt Perfect Dark wel op XBLA als Perfect Dark 2 uitkomt. Met Banjo, Conker, Perfect Dark etc. vis je als Wii bezitter achter het net. Die games zijn eigendom van RARE.
Dit was de reactie van Rare destijds:

The first question asks if we’ll see non-Donkey Kong Rare games, like Banjo-Kazooie and Perfect Dark, on the Wii’s Virtual Console (VC)? Rare’s answer: “As for VC, it’s ultimately Nintendo’s decision what gets released. Beyond the [three] DKC games we don’t have anything in the pipeline at the moment, but that doesn’t mean it won’t happen in future.”
Het waren geen hacks maar RARE's eigen geschreven Microcode voor de grafische chip van de N64 zorgde ervoor dat GE en PD er zo goed uitzagen. Hierdoor konden ze veel meer uit het systeem halen omdat ze niet vast zaten aan de limitaties van de SGi microcode. RARE en Factor 5 mochten dit als onderdeel van Nintendo's "Dreamteam" doen, third parties mochten dat niet. Daarom zijn Battle for Naboo, Rogue Squadron, Conker, Banjo Tooie en Perfect Dark veel mooier dan andere N64 games. Daarnaast maakte PD gebruik van de Expansion Pack.
Rare staat er bekend om ook veel (speed-)hacks/optimalisaties te gebruiken om de game optimaal te laten draaien op de desbetreffende console. Daar stonden ze destijds bij de NES al bekend om. Aangezien consoles dezelfde hardware hebben kan je timing etc er gewoon hardcoded inzetten.
Bij NES, SNES etc is dat geen probleem, aangezien deze volledig geemuleerd kunnen worden(dus lowlevel, alle chips worden precies softwarematig nagebootst). Bij de N64 is dat lastiger omdat oa de videoinstructies juist op high-level geemuleerd worden. Vandaar dat je de games ook in een hogere resolutie kan spelen en het soms wat verschilt qua effecten met de originele N64 games.
Afhankelijk van hoe de game geprogrammeerd is kan dat ook betekenen dat de snelheid varieert in de game zelf(op de pc). Dus dat het ene level in Goldeneye/Perfect Dark trager loopt dan de andere, terwijl dat op de originele hardware niet het geval is. Bij geemuleerde NES/SNES games zit de slowdown op dezelfde plekken.
De enige vorm van perfecte emulatie is lowlevel, zoals MAME bijvoorbeeld doet. De N64 was echter behoorlijk krachtig en zat ingewikkeld in elkaar, waardoor dat momenteel nog niet echt haalbaar is(op speelbare snelheid op de huidige hardware).

Volgens Wikipedia gebruikte Boss Game Studios ook custom microcode. Is Factor 5 trouwens een second party developer? Ik lees dat ze independent zijn en ook voor de Playstations games hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:58
Kent iemand het spel: LOONEY TUNES: ACME ARSENAL

Is donderdag t/m zaterdag voor 8euro in de aanbieding bij Bart Smit dus als het leuk is lijkt het me een goede aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jongentje schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:01:

Is donderdag t/m zaterdag voor 8euro in de aanbieding bij Bart Smit dus als het leuk is lijkt het me een goede aanbieding.
Dat spel kreeg op IGN volgens mij lager dan een 4. Ik zou zelfs je 8 euro niet verspillen aan deze bagger.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zal vast een goede reden voor zijn dat het spel €8,- kost.

Iets dat IGN.com bevestigt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:00:
Is Factor 5 trouwens een second party developer? Ik lees dat ze independent zijn en ook voor de Playstations games hebben.
Factor 5 is third party maar was destijds onderdeel van Nintendo's Dream Team
Daartoe behoorden:
RARE - tegenwoordig onderdeel van Microsoft Games Studios
Acclaim - Failliet
Factor 5 - third party
Left Field Productions - Nitro Bike voor de Wii onder Ubisoft
Midway - hele hoge schulden, Mortal Kombat
DMA Design - Rockstar North

Uiteindelijk bleek RARE het beste van dat rijtje. Left Field had naast Excite Bike 64 en NBA Courtside niets uitgebracht. DMA Design was eruit geknikkert door Nintendo en bracht alsnog Body Harvest uit via Midway. DMA Design is overigens tegenwoordig Rockstar North(GTA developer). Factor 5 bracht de Star Wars games uit en Midway ook enkele titels. Alleen Dream Team ontwikkelaars mochten eigen microcode gebruiken de rest moest het doen met SGi software.
Volgens Wikipedia gebruikte Boss Game Studios ook custom microcode
Onderdeel van Midway dus part of the Dream Team.
The first question asks if we’ll see non-Donkey Kong Rare games, like Banjo-Kazooie and Perfect Dark, on the Wii’s Virtual Console (VC)? Rare’s answer: “As for VC, it’s ultimately Nintendo’s decision what gets released. Beyond the [three] DKC games we don’t have anything in the pipeline at the moment, but that doesn’t mean it won’t happen in future.”
Dat is inderdaad zo, Nintendo bepaald en heeft al veel games niet uitgebracht. Bionic Commando werd bijvoorbeeld niet goed gekeurd. RARE maakt er geen probleem van als Perfect Dark op de VC komt, Nintendo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:13:
Dat is inderdaad zo, Nintendo bepaald en heeft al veel games niet uitgebracht. Bionic Commando werd bijvoorbeeld niet goed gekeurd. RARE maakt er geen probleem van als Perfect Dark op de VC komt, Nintendo wel.
*blink* Waarom zou nintendo dat niet willen? En heb je ook een bron? (niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het interresante materie waarover ik graag wat meer zou lezen.)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

*blink* Waarom zou nintendo dat niet willen? En heb je ook een bron? (niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het interresante materie waarover ik graag wat meer zou lezen.)
1UP: What about the original Bionic Commando for Virtual Console?

BJ: We couldn’t get it approved for the Virtual Console.

1UP: Is that because of the whole Nazi thing?

BJ: I can’t say why. I can just say that we tried to get it to work. We’re huge fans of the game. When you think about it, it totally makes sense as a strategy to have the original game out there in some format that people can play and see what was so great about it. But we were told no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ah het ging over bionic commando. Ik dacht juist dat je het over perfect dark had.
Ik dacht dat dit vanwege ms/rare niet zou kunnen. Maar als rare juist zegt vanwel, wat zou dan het probleem zijn? Ik denk dant nintendo ook snapt dat pd wsl als een gek zou verkopen. En we weten allemaal, geld is fijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:29:
[...]
Ik heb overigens een recensie geplaatst van Soul Calibur Legends: http://www.wiids.nl/article.php?id=27345
Laat je niet overhalen door de naam "Soul Calibur" of de hype rond Soul Calibur 4 het is echt een bagger game.
Helemaal met je eens! De game "Soul Calibur Legends" is echt geen Soul Calibur titel waard. Wat een bagger :(

Nieuws over CoD: WaW is wel erg mooi om te lezen. Hoop dat het een vette game wordt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disaster Day of Crisis verschijnt op 24 oktober in Europa.

Wii:

Boogie Superstar (EA) - 16.10.2008 - 29,99 Euro
Boogie SuperStar Bundle mit Mikro's (EA) - 16.10.2008 - 49,99 Euro
Call of Duty: World at War (Activision) - 28.11.2008 - 59,99 EUro
de Blob (THQ) - 26.09.2008 - 49,99 Euro
Disaster: Day of Crisis (Nintendo) - 24.10.2008 - 49,99 Euro

EA Promi-Duell (EA) - 23.10.2008 - 39,99 Euro
Facebreaker K.O. Party (EA) - 13.11.2008 - 39,99 Euro
Fifa 09 (EA Sports) - 02.10.2008 - 49,99 Euro
Guitar Hero World Tour Games (Activision) - 06.11.2008 - 59,99 Euro
Guitar Hero World Tour Bundle (Activision) - 06.11.2008 - 99,99 Euro
Guitar Hero World Tour Super Bundle (Activision) - 06.11.2008 - 199,99 Euro

H.A.W.X. Tom Clancy's (Ubisoft) - Q1 2009 - 59,99 Euro
Harry Potter und der Halbblutprinz (EA) - 13.11.2008 - 39,99 EUro
Hasbro Family Game Night (EA) - 20.11.2008 - 39,99 EUro
James Bond: Ein Quantum Trost (Activision) - 31.10.2008 - 59,99 Euro
Littlest Pet Shop (EA) - 16.10.2008 - 39,99 Euro
Monopoly Here & Now Worldwide Edition (EA) - 09.10.2008 - 39,99 Euro
Monster Lab (Eidos) - November 2008 - 49,99 Euro
My Sims: Kingdom (EA) - October 2008 - 49,99 Euro
Need for Speed: Undercover (EA) - 20.11.2008 - 49,99 Euro
NHL 2K9 (2K Sports) - 31.10.2008 - 39,99 Euro
Paintball Breakout 2009 (Activision) - 30.10.2008 - 39,99 Euro
Piraten: Die Jagd nach Blackbeards Schatz (Activision) - 16.10.2008 - 49,99 Euro
Pool Hall Pro (Atari) - 17.11.2008 - 49,99 Euro
PopStar Guitar (Midway) - 14.11.2008 - 49,99 Euro
Rayman Raving Rabbids TV Party (Ubisoft) - November 2008 - 59,99 Euro
Rock Band Software only (EA) - 11.09.2008 - 49,99 Euro
Rock Band Song Pack Vol.1 (EA) - 25.09.2008 - 29,99 Euro
Runaway - The Dream of the Turtle (Focus Home Interactive) - 02.10.2008 - 44,99 Euro
Sam & Max (JoWood) - 24.10.2008 - 39,99 Euro
Samba de Amigo (Sega) - 19.09.2008 - 49,99 Euro
Shaun White Snowboard Roadtrip (Ubisoft) - November 2008 - 59,99 Euro
Sim City Creator (EA) - 25.09.2008 - 49,99 Euro
Skate it (EA) - 20.11.2008 - 49,99 Euro

Skyscraper (THQ) - Q4 - 49,99 Euro
SNK Arcade Classics Vol. 1 (Ignition) - 10.10.2008 - 39,99 Euro
Sonic Unleashed (Sega) - 14.11.2008 - 49,99 Euro
Star Wars: The Clone Wars - Lichtschwert-Duelle (Lucas Arts) - 13.11.2008 - 59,99 Euro
Tomb Raider: Underworld (Eidos) - 21.11.2008 - 49,99 Euro

Vertigo (Atari) - 17.11.2008 - 49,99 Euro

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 01:46 ]

Verwijderd

Er ontbreken een paar titels in die lijst..

Bijvoorbeeld deze: http://www.nintendo.nl/NO...shake_dimension_8904.html

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 10:15 ]

Verwijderd

die komt op 26 september ik mis zelf ook een aantal titels. De lijst heeft alleen games waarvan de releasedatum veranderd of vastgesteld is.

• Tc-Chub
Ja ik ben ook benieuwd of al die release datums kloppen want heb een andere lijst gezien en dan staan sommige spellen pas in de releaselijst van 2009.

• Deddiekoel
Vrees het ergste voor Disaster, als de game echt de 24e uitkomt dan zou je verwachten dat er meer aandacht aan was gegeven (bijv op E3). Dat is niet zo dus ik ben bang dat het geen topper gaat worden.

Weet iemand trouwens of je bij de pre-orders van Guitar Hero 4 (zoals op Play.com) een tweede (bas)gitaar krijgt of dat je de basgitaar ipv de normal krijgt.

• Smoonshine
  • Laatst online: 18:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:12:
Vrees het ergste voor Disaster, als de game echt de 24e uitkomt dan zou je verwachten dat er meer aandacht aan was gegeven (bijv op E3). Dat is niet zo dus ik ben bang dat het geen topper gaat worden.

Weet iemand trouwens of je bij de pre-orders van Guitar Hero 4 (zoals op Play.com) een tweede (bas)gitaar krijgt of dat je de basgitaar ipv de normal krijgt.
Disaster ben ik ook een beetje bang voor. Je hebt er een jaar bijna niets over gehoord en nu staat hij ineens op de releaselijst voor over 2 maanden. Dat is meestal geen goed voorteken.

Bij Play.com krijg je een extra gitaar bij Guitar Hero. Dit is wel een wired variant en waarschijnlijk een oud model Guitar Hero gitaar of en 3rd party. Voor zover ik weet kun je elke Guitar Hero gitaar als bas en main gitaar gebruiken, alleen heeft de World Tour gitaar zo'n touch-sensitive strip op de hals.

uhm...

Verwijderd

Hij zou eigenlijk al in mei in Europa verschijnen, lang niets gehoord en toen ineens een juli release voor Japan.

http://www.youtube.com/wa...VsGBZ-uZQ&feature=related
Een verzameling van de beelden die we tot nu toe gezien hebben. Het meeste is uit 2006/begin 2007.

En het laatste wat we gezien hebben is deze scan van vlak voor de Japanse juli release:

http://www.nwiizone.com/w...-Day-of-Crisis-Wii-01.jpg

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Smoonshine schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
Disaster ben ik ook een beetje bang voor. Je hebt er een jaar bijna niets over gehoord en nu staat hij ineens op de releaselijst voor over 2 maanden. Dat is meestal geen goed voorteken.
Kan je me een game vertellen op de wii die media aandacht heeft gekregen. Ik kan alleen maar nongames bedenken. Dus het is de algemene gametreatment van nintendo.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Pro Evo 2008 voor maar 8 euro

Normaal ben ik niet zo van de lage prijzen reclame maar hier maak ik vast wel enkele mensen blij mee:
http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=175576

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Dankje voor de link van PES, altijd al een keer willen spelen, voor €8 een goede kans :)

Verwijderd

Capcom laat weer even zien hoe het moet:

MotoGP 08 voor de Wii:
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/MotoGPWii5.jpg
_/-\o_

Meer hier: http://www.wiids.nl/article.php?id=27361

Ze mogen alleen de screenshots wel in een iets lagere resolutie verspreiden, het is net alsof Capcom, Konami en SEGA met HD Wii's aan het klooien zijn met die 1380x768 screenshots.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 16:39 ]

• Tc-Chub
Nog iets moois:

Activision heeft een flink aantal Europese releasedata bekend gemaakt. Lees snel verder om te weten te komen wanneer jij in je slaapzak voor de winkel moet gaan liggen!

De releasedata van een aantal interessante games, zoals Star Wars: The Force Unleashed, James Bond: Quantum of Solace en Guitar Hero World Tour zijn namelijk door Activision onthuld. Bekijk ze hieronder!

Nintendo Wii :

Star Wars: The Force Unleashed - 19 september 2008
Spider-Man: Web of Shadows - 24 oktober 2008
James Bond: Quantum of Solace - 31 oktober 2008
Guitar Hero World Tour - 7 november 2008
Star Wars: The Clone Wars - 14 november 2008
Call Of Duty: World At War - 14 november 2008
Kung Fu Panda Legendary Warriors - 14 november 2008
Madagascar 2 - 28 november 2008

@ninyou.nl

James bond en Call of Duty ben ik heel benieuwd naar!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:19:
Nog iets moois:

Activision heeft een flink aantal Europese releasedata bekend gemaakt. Lees snel verder om te weten te komen wanneer jij in je slaapzak voor de winkel moet gaan liggen!

De releasedata van een aantal interessante games, zoals Star Wars: The Force Unleashed, James Bond: Quantum of Solace en Guitar Hero World Tour zijn namelijk door Activision onthuld. Bekijk ze hieronder!

Nintendo Wii :

Star Wars: The Force Unleashed - 19 september 2008
Spider-Man: Web of Shadows - 24 oktober 2008
James Bond: Quantum of Solace - 31 oktober 2008
Guitar Hero World Tour - 7 november 2008
Star Wars: The Clone Wars - 14 november 2008
Call Of Duty: World At War - 14 november 2008
Kung Fu Panda Legendary Warriors - 14 november 2008
Madagascar 2 - 28 november 2008

@ninyou.nl

James bond en Call of Duty ben ik heel benieuwd naar!
Zie vorige pagina van dit topic voor bijna volledige Europese release. Hopelijk worden COD:Waw en 007 echt zo goed als men beweerd, de Wii kan wel dat soort games gebruiken.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:20:

Normaal ben ik niet zo van de lage prijzen reclame maar hier maak ik vast wel enkele mensen blij mee:
Potverdrie, net te vroeg overgenomen van iemand hier voor 25 euro dan. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:13:
[...]

Factor 5 is third party maar was destijds onderdeel van Nintendo's Dream Team
Daartoe behoorden:
RARE - tegenwoordig onderdeel van Microsoft Games Studios
Acclaim - Failliet
Factor 5 - third party
Left Field Productions - Nitro Bike voor de Wii onder Ubisoft
Midway - hele hoge schulden, Mortal Kombat
DMA Design - Rockstar North

Uiteindelijk bleek RARE het beste van dat rijtje. Left Field had naast Excite Bike 64 en NBA Courtside niets uitgebracht. DMA Design was eruit geknikkert door Nintendo en bracht alsnog Body Harvest uit via Midway. DMA Design is overigens tegenwoordig Rockstar North(GTA developer). Factor 5 bracht de Star Wars games uit en Midway ook enkele titels. Alleen Dream Team ontwikkelaars mochten eigen microcode gebruiken de rest moest het doen met SGi software.
De good ol' Dream Team ken ik nog wel ja. Stelde imo niet zoveel voor en klonk spectaculairder dan het was. Zaten nog wel meer bedrijven bij trouwens. Waarvan de meeste dus third party waren en de meeste ook nog eens amper briljante games hebben uitgebracht voor de N64.
Sagat schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:04:
ah het ging over bionic commando. Ik dacht juist dat je het over perfect dark had.
Ik dacht dat dit vanwege ms/rare niet zou kunnen. Maar als rare juist zegt vanwel, wat zou dan het probleem zijn? Ik denk dant nintendo ook snapt dat pd wsl als een gek zou verkopen. En we weten allemaal, geld is fijn.
Zoals ik eerder heb gepost denk ik zelf dat het deels een technisch probleem is. PD draait dus niet soepel op een Xbox (en dat zijn emulators die al jaren in ontwikkeling zijn). De Wii is qua rekenkracht daar aardig mee te vergelijken. Wanneer er 128MB geheugen in de Xbox gezet wordt schijnt het al beter te lopen, maar daar schiet het bij de Wii ook net iets tekort.

Voor de rest zijn er uberhaubt nog maar 14 N64 games voor de VC, waardoor ik toch vermoed dat het allemaal lastiger is om aan het werk te krijgen dan hier telkens wordt beweerd(namelijk dat de Wii krachtig genoeg is om alles te emuleren). Zelfs de Neo-Geo heeft de N64 al ingehaald wat betreft VC releases.

Over emulation gesproken. Ik las net dat de homebrew Genesis/Megadrive emulator nu support heeft voor lightgun games en de Sega Mouse(waarvan ik niet eens wist dat het bestond, maar blijkbaar werkt in Populous 2). Ik heb de emulator trouwens zelf nog nooit gebruikt, voordat ik weer voor wilde piraat word uitgemaakt (en noem hem bewust ook niet bij de naam, ondanks dat het legaal is) :+ . Wel apart om te zien dat die scene Nintendo weer een paar stappen voor is en de support biedt die de Virtual Console waarschijnlijk nooit zal bieden.

Morgen trouwens maar ff naar de Bart Smit fietsen voor PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Dat zou ik niet doen:

Adviesprijs: € 59,95

Webshopprijs: € 8,00

Dus op het web bestellen, niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Er staat bij alternatieve dagaanbieding, dus ik ga ervanuit dat ze Looney Tunes niet konden leveren voor die prijs en daarom overal PES en The Bratz Movie(een goede tweede keuze ;) ) in de aanbieding flikkeren. En anders heb ik pech, fiets ik terug en bestel hem online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Haha oke, ik zou hem gelijk online bestellen hoef je ook niet te fietsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:38:
Capcom laat weer even zien hoe het moet:

MotoGP 08 voor de Wii:
[afbeelding]
_/-\o_

Meer hier: http://www.wiids.nl/article.php?id=27361

Ze mogen alleen de screenshots wel in een iets lagere resolutie verspreiden, het is net alsof Capcom, Konami en SEGA met HD Wii's aan het klooien zijn met die 1380x768 screenshots.
Het begint er eindelijk op te lijken dat developers de Wii serieus aan het nemen zijn. Dit ziet er uit als een native build! En idd, wederom Capcom die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
HD Wii's? Het lijkt me dat ze gewoon screenshots op de pc nemen neemt. Overigens zie je dat bij heel veel Wii games, van Red Steel zwerven ook screenshots rond van 1200pixels breed oid. Mogelijk op een andere engine en dan met de Wii maps/models erin.

Voor de rest moeten ze gewoon HD materiaal hebben voor promofilmpjes/screenshots die vooral op LCD schermen worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Tc-Chub schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:44:
Dat zou ik niet doen:

Adviesprijs: € 59,95

Webshopprijs: € 8,00

Dus op het web bestellen, niet in de winkel.
Speel al jaren FIFA op de PC. Maar voor 8 euries kan ik het niet laten om PES op de Wii uit te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:33:
HD Wii's? Het lijkt me dat ze gewoon screenshots op de pc nemen neemt. Overigens zie je dat bij heel veel Wii games, van Red Steel zwerven ook screenshots rond van 1200pixels breed oid. Mogelijk op een andere engine en dan met de Wii maps/models erin.

Voor de rest moeten ze gewoon HD materiaal hebben voor promofilmpjes/screenshots die vooral op LCD schermen worden weergegeven.
Niet serieus bedoeld natuurlijk ;)
- full-year profit forecast by 26 percent (higher-than-expected sales of Wii, DS)
- Nintendo shares seeing biggest gain in nine months
- net income rises 59 percent to 410 billion yen ($3.8 billion)
- Nintendo set to overtake Sony as the world’s biggest game-maker, something that hasn’t happened in over 13 years
- Wii sales expected to rise 42 percent this year
- reversed projection that DS sales will drop
- Wii and DS sales doing very well in Europe
- nearly 80 percent of revenue is from overseas
- Wii sales expected to reach 26.5 million this year
- Wii software sales expected to increase 56 percent to 186 million units
- DS sales expected to reach 30.5 million this year
- DS software sales expected to increase 6.1 percent to 197 million units
Nintendo bedankt ons allemaal voor de hogere verwachtingen van de jaarcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii + bowlen + groep vrienden + 1 shotje Jaegermeister als je geen strike gooit = Priceless :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik moet dat 'scannend'-lezen eens afleren op het internet ;) . Lees nu pas echt de zin ervoor. Al klopt m'n reactie nog wel op Deddiekoel, aangezien het geen native build was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:17:
Wii + bowlen + groep vrienden + 1 shotje Jaegermeister als je geen strike gooit = Priceless :)
Dan zijn alleen de mensen die het voor de eerste keer spelen bezopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 08:33

Bedankt om dit te posten! _/-\o_ Net besteld en kan niet wachten tot het aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Nog nooit bet zo'n ding staan bowlen. Was wel een gezellig avondje, hoe meer je dronk, hoe meer je miste. Hoe meer je miste, hoe meer je moest drinken.

Een leuke circel, waar je niet meer uitkomt :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 15:44 . Reden: type fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BarôZZa schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:19:
Ik moet dat 'scannend'-lezen eens afleren op het internet ;) . Lees nu pas echt de zin ervoor. Al klopt m'n reactie nog wel op Deddiekoel, aangezien het geen native build was.
Op die fiets zijn er nooit native builds omdat weinig devs direct op de Wii aan de gang gaan. Wat ik bedoelde met Native build is dat de game specifiek voor de Wii is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Net tweede hands in een gamewinkeltje hier in de buurt Zack & Wiki opgepikt (voor 19.95) en hij werkt gelukkig prima met Gecko Region Free. :) Net begonnen, maar nu al erg leuk, doet me denken aan Monkey Island. En zo'n klein konijntje (Dimmy) die ik nu tegenkom doet me denken aan dat professortje uit Luigi's Mansion. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Deddiekoel schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:45:
[...]

Op die fiets zijn er nooit native builds omdat weinig devs direct op de Wii aan de gang gaan. Wat ik bedoelde met Native build is dat de game specifiek voor de Wii is gemaakt.
Nooit native builds? Ze kunnen natuurlijk gewoon de game compileren, draaien op de (dev-)Wii en screenshots nemen. Deze screenshots zijn gewoon hi-res art met wat Wii models.

Ziet er uiteraard goed uit, maar het is afwachten hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien.

Overigens ook maar PES besteld, ook op een ander forum gepost. Daar werd hij ook al gelijk minstens 5x besteld. Moet wel hard lopen bij de bartsmit Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo... net de laatste PES2008 bij de Bart Smit in Rotterdam centrum gesnaait :p Goede tip; bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat Captain Rainbow is goed vreemd. Doet me haast aan Killer 7 denken. :P

http://blog.wired.com/games/2008/08/captain-rainb-1.html

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
destroyernr1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:23:
[...]

Bedankt om dit te posten! _/-\o_ Net besteld en kan niet wachten tot het aankomt!
^^ Ook besteld, ik wilde echt nog een voetbalspel en deze schijnt erg leuk te zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, hij is ongelofelijk leuk. Je hebt totale vrijheid over de looplijnen van je spelers, over de kracht van je dieptebal en over de combinaties die je aan kan gaan. Verdedigend is het allemaal wat stroefjes, maar aanvallend gezien is dit, imho, het beste voetbalspel ooit. Een lekker hoge moeilijkheidsgraad is wel aan te raden, want anders wandel je er wel heel makkelijk doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:04:
[...]

^^ Ook besteld, ik wilde echt nog een voetbalspel en deze schijnt erg leuk te zijn.
Ik heb hem ook besteld en ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Laatst online: 19:44

BoGu5

hmmmz

You bet! Bedankt voor het posten :D

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:11:
[...]

Zie vorige pagina van dit topic voor bijna volledige Europese release. Hopelijk worden COD:Waw en 007 echt zo goed als men beweerd, de Wii kan wel dat soort games gebruiken.
Moah gezien de vorige efforts van treyarch heb ik weinig vertrouwen in cod: waw.

James Bond zou wel eens best oke kunnen worden maar geen echte topper, mischien iets beter dan de bourne ultimatum game.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/862/862845/bomberman-wiiware-screens-20080328081659258_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/906/906745/bomberman-blast-20080829044219360_640w.jpg

Dit wordt denk ik de volgende game die ik weer eens veel ga spelen.

Bomberman Blast. WiiWare en online _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.majescoentertainment.com/catalog/nintendo-wii/freddi-fish-kelp-seed-mystery/media/FreddiFish_031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.majescoentertainment.com/catalog/nintendo-wii/freddi-fish-kelp-seed-mystery/media/FreddiFish_056.jpg

En Freddi Fish is uit in de VS. Met die games (Putt Putt ook) heb ik me vroeger stiekem best vermaakt.

[ Voor 39% gewijzigd door BarôZZa op 31-08-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Bomberman is de laatste jaren het spel dat ik het meeste speel met vrienden. Gewoon nog de good old SNES versie (Super Bomberman 2). Wel grappig dat je je Mii erin kunt gebruiken EN dat het online kan. Hopelijk zitten er niet van die beesten in zoals in die latere Bomberman versies, dat vond ik maar niks.

Freddy Fish, dat heb ik ook ooit gekregen bij mijn eerste Windows '95/'98 bak. Was best cool eigenlijk. Is dat een Wiiware game? En is het een nieuwe game?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik heb geen beesten gezien bij Bomberman op de screenshots. Dat ging idd echt nergens over.

Maar Freddi Fish is geen WiiWare game(zou sowieso te groot zijn ivm alle spraak ed). Gewoon een lowbudget game ($19.99). Overigens kan je de oude versies nog spelen met ScummVM. Volgens mij heb ik op zolder er nog een aantal liggen

[ Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 31-08-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:50
Weet er iemand of Ferrari Challenge: Trofeo Pirelli een deftig game is? Ik heb best wel zin in een degelijke racegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Volgens mij (Heb het spel zelf niet, heb screenshots en video's gezien) is dat nou niet echt een geweldige racegame. Weet niet of je mario kart wii al hebt maar die is echt leuk tenzij je met gewone auto's wil racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Excite Truck is ook een toffe racegame. Voor de rest is het allemaal vrij droevig. En goede realistische racegames zijn er helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb een simpel vraagje, maar kan het antwoord niet vinden. :S (Wil graag het antwoord weten voordat ik een mogelijk overbodige SD-kaart koop. :Y))

Als ik via het geheugenmanagement een kanaal vanaf de Wii naar een SD-kaartje kopieer, kan ik dat kanaal dan vanaf die SD-kaart starten? (Zou best mooi zijn als ik de SD-kaart erin prop dat er dan een paar channels bij komen.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
pven schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:06:
Ik heb een simpel vraagje, maar kan het antwoord niet vinden. :S (Wil graag het antwoord weten voordat ik een mogelijk overbodige SD-kaart koop. :Y))

Als ik via het geheugenmanagement een kanaal vanaf de Wii naar een SD-kaartje kopieer, kan ik dat kanaal dan vanaf die SD-kaart starten? (Zou best mooi zijn als ik de SD-kaart erin prop dat er dan een paar channels bij komen.)
Nope, helaas... Je moet ze terug kopieren naar de Wii om ze te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022

die heb ik 1 keer gespeeld op de xbox360, best grappig, maar na een paar uur heb je het wel weer gezien :P

gisteravond weer aan Zelda begonnen. Laatste delen die ik speelde was op de N64 (OOT & majora's mask)

Zelda _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Tiemez op 01-09-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand toevallig ervaring met deze draadloze controllers? Deze zijn voor de gamecube en liggen nu bij de mediamarkt voor 50 euro per twee.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6VSL3we8WyE9gH6prro24fc4/full.jpg
Het liefst heb ik twee wavebirds, maar die kosten (excl. verzending) 40 euro per stuk. :S

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 01-09-2008 12:57 . Reden: Plaatje gefixed ; crisp = held \o/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik zou het er niet op wagen, 3rd party controlers met draad zijn meestal al bagger dus deze zal wel helemaal niks zijn. Mischien een wavebird op ebay proberen te scoren, ik had er laatst een gekocht voor 25 eurotjes.

[ Voor 38% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-09-2008 18:04 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42

DukeBox

loves wheat smoothies

pven schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:27:
Iemand toevallig ervaring met deze draadloze controllers? Deze zijn voor de gamecube en liggen nu bij de mediamarkt voor 50 euro per twee.
[afbeelding]
Het liefst heb ik twee wavebirds, maar die kosten (excl. verzending) 40 euro per stuk. :S
Als je de originele wiitte controlers via bijv. playasia besteld ( http://www.play-asia.com/paOS-13-71-23-49-en-70-2ola.html ) heb je de beste controllers die er zijn en net zo duur (zelfs iets goedkoper). Kan wel nuttig zijn er meteen 2 extension cords bij te bestellen aangezien die vrijwel niets kosten.
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:03:
Mischien een wavebird op ebay proberen te scoren..
Buiten dat het de beste wireless controller is mist deze wel rumble.. das best jammer en geeft bij sommige games wel voordeel (betere inschatting met slippen bij mkdd e.d.)

Ik heb zelf al diverse 3th party controllers gehad, sommige zijn best redelijk (totdat ze stuk gaan) maar de meesten komen niet eens in de buurt van de originele.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 01-09-2008 18:32 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Klinkt zeer interessant, dank! Weet je toevallig hoe lang dat verlengkabeltje is? (Dat wordt niet op de site vermeld.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb zelf een wavevird en net als bij de sixaxis mis ik de rumble totaal NIET. Mischien anders als je rumble bij een game gewend bent maar toch, en anders kan je altijd en een wavevird en een controller met snoertje halen ;)

Die joytech is 2 meter lang, maar de witte cube controller van play-asia heeft sowieso al een kabel die één meter langer is dan de 'oude' cube controllers.
http://www.ztnetstore.com/product_info.php/products_id/32

[ Voor 81% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-09-2008 09:48 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:53:
Dat Captain Rainbow is goed vreemd. Doet me haast aan Killer 7 denken. :P

http://blog.wired.com/games/2008/08/captain-rainb-1.html
WiiFolder heeft een video gemaakt van de eerste 12 minuten: http://wiifolder.com/?p=87
Ook een walkthrough voor het vissen: http://wiifolder.com/?p=91

Raar spel...maar lijkt me best fun! Eerst maar eens OrderUp binnenkrijgen :/

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:03:
Ik zou het er niet op wagen, 3rd party controlers met draad zijn meestal al bagger dus deze zal wel helemaal niks zijn. Mischien een wavebird op ebay proberen te scoren, ik had er laatst een gekocht voor 25 eurotjes.
Pff, ik heb nog steeds mijn Piranha controllers en werken prima. En die kosten al helemaal geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Heb liever de gewone GameCube controller. Die kun je ook nog gewoon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferrari Challenge Trofeo Pirelli is leuk spel, maar erg lelijk, je moet goed kijken om de weg te zien maar het rijden Oh!, geweldig goed alleen de graphics niet om aan te zien, bijna PS1. Maar de rest is echt super goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Disaster screens. Tsja...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel zal geen ramp worden, maar echt boven de middelmaat uitkomen zie ik het ook niet. Het hele idee achter de game vind ik ontzettend interessant, maar de uitvoering lijkt me een toch zeer matig. Camera die op een vreemde manier staat, timers die aflopen (wat mij het gevoel dat het spel echt "levels" heeft, bah) en een algehele feel van; "is dit het nou?"

Ik hoop dat ik het fout heb, want ik zou niets liever willen dan een ontzettend volwassen, film-episch spel, met hitpotentie, en een goede besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mja, ik volg deze game ook al tijden (nogal makkelijk bij gebrek aan nieuwe informatie :+), maar ik wacht toch eerst op duidelijke gameplay-footage (video dus) voor ik hier m'n oordeel over ga vellen. Neemt niet weg dat ik alsnog benieuwd ben naar de game. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het doet me erg denken aan Time Crisis en dat soort spellen.

Een leuke voor de Wiiware-downloaders:

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080808.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 03-09-2008 09:39 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren mijn eerste uurtjes PES voor de Wii gespeeld. Wat is dat passen een verademing zeg. Erg precies en effectief. Zeker crossballen zijn geweldig om te geven. Je kunt zien dat er goed over na is gedacht en het werkt perfect.

Wat ik wel matig vind is het schieten en verdedigen. Ik ben de 360 versie gewend en ik moet zeggen dat deze onderdelen daar wel veel meer voldoening geven. Het maken van een perfecte sliding of de keeper verschalken met een geplaatst schot is er bij PES Wii niet bij. En het verdedigen werkt eigenlijk helemaal voor geen meter. Het aanwijzen van een tegenstander en hopen dat je de bal afpakt is niet heel erg praktisch. Hopen dat dat in de volgende versie beter is.

Grafisch moest ik ook echt wel even slikken zeg. Ik heb PES4 en PES5 altijd wel op de xbox gespeeld, maar daar zag het er in mijn herinnering mooier uit dan de Wii versie. Mooi is dan wel weer dat dankzij de oude engine De Kuip weer in het spel zit. Die moest ik op de 360 missen.

De champions road vind ik ook geen vooruitgang ten opzichte van de master league. Bij de ML heb ik altijd echt het idee dat ik aan het bouwen ben. Je bent er trots op wanneer jouw onbekende ontdekking een topper blijkt te worden of dat je een topspeler weet binnen te halen. Die verbondenheid met het team mis ik in de Champions Road een beetje, maar misschien dat dat nog komt.

Conclusie: Een erg leuk spel waarin zeker het pass-systeem een gigantische vooruitgang is ten opzichte van wat we gewend zijn. Echter vind ik de andere onderdelen eigenlijk dusdanig matig uitgewerkt dat dit me er niet toe zal zetten om de 360 versie aan de kant te leggen. Ik blijf ze lekker naast elkaar spelen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nou, we weten iig ook weer dat de grijstinten op de Wii goed werken... :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
PES 2008 is leuk maar heeft duidelijk tekortkomingen. Punten die Smoonshine noemt deel ik ook. Game is eenstuk taktischer geworden maar ik zou toch graag op momenten van verdedigen en alleen voor de keeper graag totale individuele controle hebben... Wellicht dat PES2009 dat brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
T scheelt dat PES 2008 voor de meeste maar 8 euro kostte dus dat valt dan ook nog wel mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passen werkt bijna perfect in de game. Vooral een dieptebal geven is een verademing, omdat je zelf kan bepalen hoe diep je speelt, welke richting die opgaat, en voor welke aanvaller die bedoelt. Bij PES op de PS2 was het altijd maar gokken, en hopen dat het goedkwam. Verdedigen is inderdaad erg matig, vooral omdat je geen controle hebt, over het instappen naar de bal. Verder vind ik het erg jammer dat vrije trappen niet normaal te nemen zijn, iets waar ik me echt uren mee kon vermaken in de andere versies.

Daarnaast vind ik het echt heel jammer dat veel informatie uit de game verdwenen is. In PES3 zat een plattegrond na de wedstrijd, en in de rust, waarop te zien is hoe je doelpunt precies in elkaar zat, en veel extra dingetjes. Dat is echter kritiek op de gehele serie, omdat Konami dat uit elke versie heeft gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Ik snap niks van het verdedigen bij PES 08. Leuk spel hoor voor 8 euro, maar zodra je de bal niet meer heb moet je maar hopen dat ze hem voor je terugveroveren? Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:53:
[...]

Nou, we weten iig ook weer dat de grijstinten op de Wii goed werken... :X
Er is iets mis gegaan bij Nintendo:
Downloaded one file, and as it's a PSD (all these screens are), uhm, they had a colour adjustment layer to make it all grey. Below is the image with it on, and with it off. All I have changed is the layer being on/off. Layer name was Japanese, and is tagged as the EU version of the game, where the 70ish or whatever screens were tagged for the Japanese version (different regions = different listings on the assets site).
Afbeeldingslocatie: http://i79.photobucket.com/albums/j153/jonathanexplorer/Image1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw member hier, en moet zeggen dat het er hier chill uit ziet.

Ik heb een probleem met mijn wii, dus ik dacht laat ik die slechte ervaringen eens hier posten en kijken wat het oplevert.

Ik heb mijn wii op 20 maart 2008 bij de Bart Smit gekocht(toen waren de wii's nog schaars).

De daaropvolgende dag heb ik een Import US versie van Super Smash Brothers Brawl + Freeloader gekocht. Heb het spel een tiental keren gespeeld totdat deze niet meer werkte.

Ben dus naar de lokale gamewinkel gegaan (Dimension Plus) en zij hebben deze toen opgestuurd naar Nintendo. Omdat het natuurlijk raar zou zijn om erbij te zetten dat de freeloader en US Brawl het niet doen heb ik maar gezegd dat de gewone Brawl het niet deed.

Een maand later heb ik hem teruggekregen en heb vandaag de EU versie van Brawl gekocht en ja, je raadt het al, deze doet het ook niet.

Ik ga morgen met mijn Wii en Brawl terug naar DimPlus zodat wij hem samen kunnen testen. Mocht dit niets opleveren, gaat ie weer terug naar Nintendo.

Ook leuk om te vermelden, dat terwijl ik Metroid speelde, Samus eruit zag als een blok opeengestapelde grijze lelijke vierkante polygonen. Ook kraakt de Wii nogal verontrustend tijdens het lezen van spellen.

Tot de volgende keer maar weer!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Gewoon retour naar Nintendo, en als Dim Plus nette service levert gewoon gelijk omruilen.

Zijn in ieder geval geen problemen waar je mee moet blijven zitten!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:50:
[...]

Er is iets mis gegaan bij Nintendo:

[...]

[afbeelding]
Hmm, dat scheelt alweer. Maar kan nou nog niet zeggen dat ik warm loop voor de game. Het heeft niet echt iets wat me weet te pakken. In ieder geval niet van wat ik kan zien op de plaatjes.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• BoGu5
  • Laatst online: 19:44

BoGu5

hmmmz

fZeroNewbie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 00:20:
Gewoon retour naar Nintendo, en als Dim Plus nette service levert gewoon gelijk omruilen.

Zijn in ieder geval geen problemen waar je mee moet blijven zitten!
Dimension plus zou nogal gek zijn, hij de Wii bij Bart Smit kopen en de service claimen bij dimension plus??

request.getCookies();

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:13:
Ik snap niks van het verdedigen bij PES 08. Leuk spel hoor voor 8 euro, maar zodra je de bal niet meer heb moet je maar hopen dat ze hem voor je terugveroveren? Heel frustrerend.
Nu met het tweede toernooi in de Champions Road heb ik iets meer uitleg gekregen over het verdedigen. Het idee is in principe dat je de aanspeelmogelijkheden van je tegenstander beperkt, zodat ze uiteindelijk de bal verspelen/terugspelen. Het wordt dus wel ietsje beter, maar is nog steeds niet echt goed uitgewerkt in mijn ogen. Ik voel me altijd een beetje machteloos wanneer de tegenstander aan het aanvallen is.

Ik mis eigenlijk sowieso een beetje de intensiteit van de klassieke PES spellen. Daar heb je het idee dat je zowel de speler als het team bent. Hier heb ik voornamelijk het idee dat ik alleen het team ben. Daardoor zijn de wedstrijden naar mijn idee minder intens.

Ik heb bij deze PES voornamelijk het idee dat het toegankelijk moet zijn. De makkelijke manier van overspelen. Relatief weinig knoppen die je nodig hebt en ook het schieten is niet echt moeilijk onder de knie te krijgen. Leg daarnaast de versimpelde team instellingen en de karikatuurtjes die daarin je team moeten voorstellen en ik krijg er toch alweer een beetje het non-gamer idee bij. Dat is niet zo erg natuurlijk, maar als toch wel doorgewinterde PES speler mis ik een beetje de diepgang die normaal gesproken in de PES serie zit.

uhm...

• Tc-Chub
BoGu5 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:47:
[...]

Dimension plus zou nogal gek zijn, hij de Wii bij Bart Smit kopen en de service claimen bij dimension plus??
Idd, dat doen ze dus echt niet :p

Ik heb mijn wii wel bij dimension plus gekocht maar heb er geen problemen mee.

Ziet er naar uit dat je wii compleet kapot is. Dat word weer wachten want dat duurt wel 4 tot 5 weken voor je zon ding weer teruggestuurd krijgt.

• Tc-Chub
Smoonshine schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:23:
[...]

Nu met het tweede toernooi in de Champions Road heb ik iets meer uitleg gekregen over het verdedigen. Het idee is in principe dat je de aanspeelmogelijkheden van je tegenstander beperkt, zodat ze uiteindelijk de bal verspelen/terugspelen. Het wordt dus wel ietsje beter, maar is nog steeds niet echt goed uitgewerkt in mijn ogen. Ik voel me altijd een beetje machteloos wanneer de tegenstander aan het aanvallen is.

Ik mis eigenlijk sowieso een beetje de intensiteit van de klassieke PES spellen. Daar heb je het idee dat je zowel de speler als het team bent. Hier heb ik voornamelijk het idee dat ik alleen het team ben. Daardoor zijn de wedstrijden naar mijn idee minder intens.

Ik heb bij deze PES voornamelijk het idee dat het toegankelijk moet zijn. De makkelijke manier van overspelen. Relatief weinig knoppen die je nodig hebt en ook het schieten is niet echt moeilijk onder de knie te krijgen. Leg daarnaast de versimpelde team instellingen en de karikatuurtjes die daarin je team moeten voorstellen en ik krijg er toch alweer een beetje het non-gamer idee bij. Dat is niet zo erg natuurlijk, maar als toch wel doorgewinterde PES speler mis ik een beetje de diepgang die normaal gesproken in de PES serie zit.
Misschien word dat wel verbeterd bij Pes 2009 :)

Als dat zo is dan koop ik dat spel want die lijkt me echt leuk :D

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Ik heb PES 2008 ook maar aangeschaft. Voor die paar euros...

Alle punten die worden genoemd in dit topic kan ik heel goed begrijpen. Het is een leuk spel, maar absoluut niet meer het volwaardige spel zoals de "oudere PES reeks" geweest is.

Ik heb alleen wel een vraag.. ik heb de tutorial gedaan, in het boekje nog eens nagelezen hoe het nou moest, maar ik krijg die hoge ballen maar niet voor elkaar... hoe zit dat nou?

Verwijderd

Het is jammer dat Konami voor de Champions Road heeft gekozen, ten faveure van de Master League. De ML bevat veel meer diepgang, en heeft een veel langere speelduur, dan de Champions Road, wat in mijn ogen een heel matig spelonderdeel is. Het feit alleen al dat je spelers van de andere ploeg 'krijgt', vind ik eigenlijk te gek voor woorden.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

laropo schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:29:
Ik heb PES 2008 ook maar aangeschaft. Voor die paar euros...

Alle punten die worden genoemd in dit topic kan ik heel goed begrijpen. Het is een leuk spel, maar absoluut niet meer het volwaardige spel zoals de "oudere PES reeks" geweest is.

Ik heb alleen wel een vraag.. ik heb de tutorial gedaan, in het boekje nog eens nagelezen hoe het nou moest, maar ik krijg die hoge ballen maar niet voor elkaar... hoe zit dat nou?
Wanneer je wil passen en er staat een tegenstander tussen jou en je medespeler, dan wordt het automatisch een hoge bal. Ook over grote afstanden wordt de bal automatisch hoog. Ik geloof wel dat je dit in kunt stellen dat je dit manueel kunt doen, maar heb geen flauw idee hoe het dan werkt.

uhm...

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Ik ben idd maar meteen manueel begonnen, maar dan gaat ie dus niet automatisch hoog. De bal rolt in manueel modus sowieso niet erg snel.

Verwijderd

Woon nu een jaartje in Australië en mijn huisgenoot heeft een beamer. We hebben de Wii dus heel mooi aangesloten op de projector (via composiet), alleen de kwaliteit van het beeld is niet egt lekker. Op een tv ziet alles er wel okay uit maar op de projector zie je echt de wankwaliteit van de kabel, het beeld is niet scherp (nee niet de lens).

Ik vraag me nu af of het aan de kabel ligt of aan de Wii die gewoon geen hoge resolutie kan geven. Volgens de EBgames ligt het gewoon aan de Wii en zou ik geen verschil zien met een andere aansluit methode, maar ik heb het gevoel dat ze een beetje onzin aan het praten zijn.

Aangezien de beamer geen component ingang heeft, heb ik zitten zoeken naar een component->vga oplossing voor de Wii. Mijn oog is nu gevallen op de Vdigi kabel:

http://www.vdigi.com/inde...temid=1&vmcchk=1&Itemid=1

en op de XCM vga box:

http://www.play-asia.com/...49-en-15-xcm-70-2b90.html

Aangezien de geweldige verkoper me een beetje op een dwaalspoor heeft gezet, hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Zal ik mooier beeld krijgen met een van deze oplossingen en welke oplossing raden jullie aan?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Manueel is laag passen 1x B, en 2x B is een hoge bal. Werkt niet flawless, maar wel goed genoeg.

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
Misschien even nakijken of die beamer geen component in via vga ondersteunt ( zoals vele andere modellen) dat zou je makkelijker en beter? uitkomen.

Frag_Zero

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.