[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 93.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:53
Utrecht CS 'Geen service'... Kan GVD niet eens bellen. Relatie met nieuwe firmware versie? Heb gisteren 2.0.2 geïnstalleerd. Duurde errug lang voordat de nieuwe firmware versie erop stond.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
St00mwals schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:33:
[...]

Er is op dit moment een landelijke storing met het netwerk van T-mobile.
Het ligt dus niet aan je iPhone
Maar als ik 3G uitzet heb ik wel vol bereik?
Of betreft de storing alleen 3g?

[ Voor 5% gewijzigd door martijnd op 20-08-2008 09:37 ]

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Hier bij de jaarbeurshallen Utrecht weer vol 3G ontvangst (constant). :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:57
Volgens mij heb ik nergens last van gehad..hele tijd al gewoon vol 3G hier in Groningen.
Moet er wel bij zeggen dat ik hem nog niet geupdate heb naar 2.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dat speed.t-mobile niet meer? Ik krijg telkens een time-out error. Het lijkt erop of ze daarmee gestopt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0492 ook al heel de morgen "No Service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij heeft het niet zoveel meerwaarde als iedereen vermeldt of zijn service down is... (aangezien nu wel duideljik is dat het een landelijke storing is).

Lijkt me zinvoller als je pas weer iets over je dekking zegt, als deze weer 'up' is :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb ook last van het "no service"-dingetje.

Verder, ik spamde gister hier dus over dat mn touchscreen t niet goed deed. Omdat ik m'n telefoon niet twee weken ofzo kwijt wil, dacht ik "wat nou als ik gewoon die InvisibleShield er weer even opdoe en dan weer afhaal" (men gaat rare dingen denken soms). En wat denk je: m'n scherm is weer helemaal goed nu :D . *doet dansje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
martijnd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:36:
[...]

Maar als ik 3G uitzet heb ik wel vol bereik?
Of betreft de storing alleen 3g?
Bij mij werkt GSM wel gewoon, vol bereik inclusief internet. Alleen als ik 3G inschakel krijg ik 'geen service'.

Maar ik lees hier ook dat er mensen zijn die nieteens meer GSM hebben, dus het verschilt.

Overigens is het idd een T-Mobile probleem en heeft het niets met de 2.0.2 firmware te maken (aangezien ik nog 2.0.1 draai)

Edit: Internet via GSM werkt ook niet meer.

Edit2: Vol bereik met 3G ingeschakeld ineens! Maar nog geen internet :P Ben benieuwd of dat bereik zo blijft, want eerst had ik maar 1 of 2 streepjes...

Edit3: En 3G ligt er weer helemaal uit...

[ Voor 16% gewijzigd door rb338 op 20-08-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

Bij mij werkt GSM wel gewoon, vol bereik inclusief internet. Alleen als ik 3G inschakel krijg ik 'geen service'.
Hier idem.
rb338 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:01:

Maar ik lees hier ook dat er mensen zijn die nieteens meer GSM hebben, dus het verschilt.

Overigens is het idd een T-Mobile probleem en heeft het niets met de 2.0.2 firmware te maken (aangezien ik nog 2.0.1 draai)
Heb mijn SIM kaartje voor het grapje in mijn oude N95 geduwd, maar die heeft ook problemen met de 3G dus lijkt idd niet aan de update te liggen wat ik in eerst instantie ook dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden:

Op dit moment is er een landelijke storing op het 3G-netwerk van T-Mobile. Ook een aantal klanten kan over het 2G-netwerk niet bellen en ziet dus 'Geen service' staat.

Bellen naar de KS heeft geen zin, ze zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Had vanmorgen volledig 3G ontvangst in Venlo.
Nu in Helden (boerengat) volledig GPRS ontvangst en met MSN online.

Vanmiddag/avond ben ik weer in de bewoonde wereld Rijswijk/Den Haag.. eens kijken wat het daar geeft

[ Voor 4% gewijzigd door ricost op 20-08-2008 10:26 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 08:23
Ah vandaar.... Verbinding heb ik wel maar ik kan momenteel niet smssen. Krijg een fout bij het versturen van welk bericht dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

...en weer opgelost. (Nijmegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 02:47

wally21

psn: Wally224

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:24:
[...]

Mijn abbo is inderdaad verlengt maar al een week ingegaan ofzo, beetje raar allemaal. Of het moet een week duren voordat alles een beetje werkt, maar eerst werkte het gewoon perfect!
Dan zou hij het gewoon moeten doen. ik had nog een pit abbo, toen dit as veranderd in pit+ is dat verholpen. dit had volgens T-mobile te maken met de snelheid van het internet abbo, wat ik overigens nog steeds een vreemd verhaal vindt. Maaar ach het werkt nu goed voor die 4 maanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

Hier in Tilburg ligt het 3G netwerk er al heel de ochtend uit gsm vindt hij wel. overigens vindt mijn iPhone geen een 3G netwerk. dus ook niet van kpn, of vodafone wat hij normaal wel vindt.
hopelijk een fikse update aan het netwerk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in Utrecht bij Lunetten ook geen netwerk....zelfs geen gsm
en het ligt niet aan de iPhone icm nieuwe software, mijn i600 weigert ook dienst

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Ik had eerst ook geen ontvangst, na mijn telefoon een keer uit en aan te zetten kreeg ik na 3 minuten weer ontvangst. Ik ben woonachtig in regio haaglanden maar wellicht werkt het ook voor jullie...

Hierna is mijn ontvangst van 1 streepje naar 3 gegaan, waarschijnlijk zijn ze bezig met het updaten van het netwerk. (Orange en T-mobile samenvoegen) Dit gezien vanaf mijn HTC omdat mijn iphone abbo nog niet ingegaan is.

[ Voor 36% gewijzigd door Disksoft op 20-08-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:15

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

In zoetermeer is ook alles weer ok. Alleen schommelt het bereik nog altijd erg. Maar dat iets wat een softwareprobleem zou kunnen zijn dus. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
wally21 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:37:
Hier in Tilburg ligt het 3G netwerk er al heel de ochtend uit gsm vindt hij wel. overigens vindt mijn iPhone geen een 3G netwerk. dus ook niet van kpn, of vodafone wat hij normaal wel vindt.
hopelijk een fikse update aan het netwerk 8)
Ik vind het wel dom dat hij niet automatisch overschakelt naar 2G. Bij mij tenminste niet, ik dacht dat het hele netwerk er uitlag totdat ik hier op het forum las dat 2G wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
TlighT schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:01:
[...]

Ik vind het wel dom dat hij niet automatisch overschakelt naar 2G. Bij mij tenminste niet, ik dacht dat het hele netwerk er uitlag totdat ik hier op het forum las dat 2G wel werkt.
Zal misschien wel zo zijn dat GPRS er op bepaalde regio's ook uitlag?
Heb hier trouwens niets gemerkt (Rotterdam)

Wat ik gisteren wel merkte is dat mijn iPhone na firmware update 2.0.2 totaal geen service meer had. alleen wifi werkte nog..

Thuis een restore uitgevoerd. en alles werkt weer. Wel vaag en vervelend.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:21

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ben vandaag overgezet van Orange naar mn T-Mobile Abbo. 3G werkt in Hengelo prima, al schommelt de verbinding op een vaste plek tussen de 3 en 5 balkjes.

Ook krijg ik een voicemailfout, maar dat zal nog wel wat te maken hebben met de nummer portering.

Ik kom overigens ook niet in my-tmobile.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Disksoft schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:50:
Ik had eerst ook geen ontvangst, na mijn telefoon een keer uit en aan te zetten kreeg ik na 3 minuten weer ontvangst. Ik ben woonachtig in regio haaglanden maar wellicht werkt het ook voor jullie...

Hierna is mijn ontvangst van 1 streepje naar 3 gegaan, waarschijnlijk zijn ze bezig met het updaten van het netwerk. (Orange en T-mobile samenvoegen) Dit gezien vanaf mijn HTC omdat mijn iphone abbo nog niet ingegaan is.
Heel apart. Ik heb mijn iPhone ook opnieuw opgestart en nu idd weer 3G werkend, met vol bereik :)

Ik ben tevreden, er is duidelijk iets aan het netwerk verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in Utrecht werkt ie ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Netwerk in Den Bosch weer up and running!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:05
FireFoz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:27:
[...]

ik heb hetzelfde hier, mijn abbo gaat morgen in. heb vandaag de hele dag nog nergens een gps signaal kunnen ontvangen, ook niet in de tuin / buiten.

lokatie voorzieningen staat hier natuurlijk ook aan. wifi werkt ook.
Werkt de GPS wel nu je abo geactiveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora_71
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-10-2024

Aurora_71

A/V enthusiast, gamer

Aurora_71 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:04:
Onder 2.0.1 vandaag een exchange mail account toegevoegd en tijdens het configgen werd er om een passcode gevraagt. Een collega welk de exchange server beheert gaf aan dat deze passcode waarschijnlijk de code was die je moet instellen om te mogen syncen met de exchange server.
Ik dus een code verzonnen en ingevoerd en exchange mail werkt prima (mail only, calendar en contacts sync ik niet want dan ben ik al mijn eigen persoonlijke spul op de iphone kwijt en krijg ik die pas weer terug bij een eerst volgende sync met m'n Mac via iTunes).
Nu zie ik dus dat het om de passcode lock van de iPhone zelf ging .. m.a.w. ik heb dus nu een passcode aktief welke ik niet kan uitschakelen (settings > general > passcode lock) :?
Het moeten zetten van een passcode wordt afgedwongen door de beheerder(s) van de exchange server en, éénmaal gezet, kun je die enkel kwijtraken door een restore te doen via iTunes :(

Edit: had de follow-up van X-Mogwai gemist |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:57
LuNaTiC schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:56:
Volgens mij heeft het niet zoveel meerwaarde als iedereen vermeldt of zijn service down is... (aangezien nu wel duideljik is dat het een landelijke storing is).

Lijkt me zinvoller als je pas weer iets over je dekking zegt, als deze weer 'up' is :)
Ik probeer dus duidelijk te maken dat het blijkbaar niet een landelijke storing is aangezien ik gewoon geen storing heb gehad hier in Groningen. Gewoon vol bereik en steeds 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Paddepoel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:09:
[...]

Ik probeer dus duidelijk te maken dat het blijkbaar niet een landelijke storing is aangezien ik gewoon geen storing heb gehad hier in Groningen. Gewoon vol bereik en steeds 3G.
Een landelijke storing wil niet per se letterlijk zeggen dat het echt OVERAL down is... zal best mogelijk zijn dat sommige plaatsen er geen last van hebben. Echter gezien de vele replies verspreid over het hele land rond hetzelfde tijdstip is het vrij aannemelijk om te spreken over een storing die waarschijnlijk aan T-Mobile ligt, en niet aan de iPhone, of de firmware of whatever...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

touchie75 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:28:
[...]

hier in groningen vol bereik met gprs.. geen 3g nog.... :( :X
Olgeros schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:32:
[...]
Bunnik/Utrecht ook nog niet

Shit man, net een dag de iPhone en dan geen verbinding, lichtelijk frustrerend ;)
werkt inmiddels weer hier op gsm.. 3G dan weer niet... [utrecht/papendorp]. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
rb338 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:30:
[...]

Heel apart. Ik heb mijn iPhone ook opnieuw opgestart en nu idd weer 3G werkend, met vol bereik :)

Volgens mij bij mij ook... waar ik normaal geen bereik heb is het nu schommelig tussen de één en drie streepjes! (blijft voornamelijk hangen op drie)

Alleen nog geen 3G verbinding, misschien komt dat nog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:30:
[...]

toch maar eens voor de gein gereboot maar helaas.. 3G toch niet werkend gekregen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

mickezzz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:14:
Mijn Mail wil niet meer opstarten naar update naar 2.0.2. Ik heb geprobeerd de Gmail account te verwijderen onder Settings. Maar hij wordt gewoon niet verwijdert!
I had the exactr same problem with Mail crashing after you upgrade to 2.0. You do not have to restore back to the factory settings assuming you have a backup on your hard drive.

1) Restore your iPhone to the latest 2.0 firmware. Use either the local copy on your hard drive or press Option key (Mac) or Shift key (Windows).
2) Let the iPhone to a clean install of the firmware.
3) When you are prompted to restore your BACKUP (not firmware), disconnect your iPhone from the computer
4) Go into Settings -> Mail and create any email account (Yahoo, GMail, etc.) and verify the connection.
5) Open the mail application to ensure it is loading properly.
6) Connect the iPhone back to your computer
7) Select the backup that has the data you wish to restore.

Upon restore of the backup, your mail application will be working again.
bron
@Phantasm: dat zijn de zakelijke (ex BTW) abbo's:25.17+19% = 29.95 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TheRookie op 20-08-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Cool ik heb nu eindelijk mijn 3G wit :) Wel tof als je Remote hebt en ook een draadloze Sennheiser koptelefoon aan je iMac. Je raad het al. Ik zit dus ver van mijn iMac af met mijn draadloze koptelefoon op en 3G in mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Das fijn om te horen :) Woon ook in Lunetten, en gister in de AH kon een vriend van mij (ook iPhone) niet eens bellen. Ik had wel net genoeg bereik. Enige verschil was dat ik de 2.0.2 firmware update al had gedaan, en hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St00mwals schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:50:
[...]

Hier in Nijmegen ligt alles van Tmobile er ook uit...
Hier in Nijmegen (Dukenburg) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
De berichten over de zakelijke abonnementsprijzen zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6, waar dat natuurlijk thuishoort :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

is het niet handiger om de (3g/t-mobile) netwerk problemen ook af te splitsen naar een apart topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
airliner schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:29:
is het niet handiger om de (3g/t-mobile) netwerk problemen ook af te splitsen naar een apart topic?
Het probleem is dat het lastig scheiden is. Er waren vandaag namelijk netwerk problemen en daarnaast zijn er ook nog problemen met sommige (misschien wel alle) iPhones en het T-Mobile 3G netwerk. Dat verschilt weer per firmware, plaats en gebruiker. Er zijn zoveel variabelen, dat het lastig is om de posts op te delen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen last van trage app installs sinds de 2.02 update?

soms duurt het wel een kwartier ofzo om een app te installeren. het icoontje van de app laat dan 'Installing' zien en de rest van de iphone is hierdoor niet responsief.

vraag me af of het met de 2.02 update te maken heeft of met de daarbij noodzakelijk verrichte backup.

meer iphoners die hier tegenaanlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Kwartier ? Dat is best uitzonderlijk, heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi tweakers. Ik heb een probleem met mijn iPhone. De iPhone reageert niet meer op de knop van mijn oordoppen. Ik kan er bijv geen gesprek mee opnemen of muziek skippen. Ik heb mijn oordoppen geprobeerd op een andere iPhone en daar werkte het wel.
Ik heb een gejailbreakte iPhone 2.0. Ook na deze geupdate te hebben werkte het nog steeds niet. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:17:
Hoi tweakers. Ik heb een probleem met mijn iPhone. De iPhone reageert niet meer op de knop van mijn oordoppen. Ik kan er bijv geen gesprek mee opnemen of muziek skippen. Ik heb mijn oordoppen geprobeerd op een andere iPhone en daar werkte het wel.
Ik heb een gejailbreakte iPhone 2.0. Ook na deze geupdate te hebben werkte het nog steeds niet. Weet iemand een oplossing?
Probeer eens je iPhone zonder Jailbraek misschien werkt dat wel..

Verder welkom.

Hmmm.
Had vandaag last dat geen enkel programma geluid gaf.
na een reboot werkte dit wel weer. Niet eerder gehad.
Draai zelf 2.0.2

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:17:
Moet je dat gat even uithollen, zit namenlijk vast wat vuil in waardoor de plug er niet diep genoeg in gaat.
Met een paperclip schuur je dat rondje zo ff schoon en daarna werkt hij gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen last van trage app installs sinds de 2.02 update?

soms duurt het wel een kwartier ofzo om een app te installeren. het icoontje van de app laat dan 'Installing...' zien en de rest van de iphone is hierdoor niet responsief.

vraag me af of het met de 2.02 update te maken heeft of met de daarbij noodzakelijk verrichte backup.

meer iphoners die hier tegenaanlopen?

edit: log van-minuut-tot-minuut use-case met update van 'chimps ahoy lite' app

15h07 ik ben nu chimps ahoy lite aan het installeren/updaten
15h08 icoon met 'Installing...' wordt getoond met progressbar op ongeveer 60%
15h08 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h09 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h10 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h11 icoon met 'Installing...' en oplopende progressbar weer zichtbaar
15h12 icoon met 'Installing...' wordt getoond met progressbar op ongeveer 60%
15h12 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h13 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h14 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h15 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h16 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h17 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h18 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h19 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h20 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h21 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h22 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h23 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h24 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h25 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h26 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h27 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h28 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h29 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h30 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h31 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h31 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h32 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h33 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h34 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h35 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h36 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h37 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h38 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h39 alleen icoon met 'Installing...' wordt getoond progressbar niet zichtbaar
15h40 installatie done

33 minuten totaal, dat is niet normaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
To_Tall schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:24:
[...]
Hmmm.
Had vandaag last dat geen enkel programma geluid gaf.
na een reboot werkte dit wel weer. Niet eerder gehad.
Draai zelf 2.0.2
Dat had ik vandaag ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Hoedje schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:32:
[...]

Het probleem is dat het lastig scheiden is. Er waren vandaag namelijk netwerk problemen en daarnaast zijn er ook nog problemen met sommige (misschien wel alle) iPhones en het T-Mobile 3G netwerk. Dat verschilt weer per firmware, plaats en gebruiker. Er zijn zoveel variabelen, dat het lastig is om de posts op te delen :).
Gisteren las ik de volgende zinsnede op Yahoo.com, die uit de mond zou komen van T-Mobile: "We have had complaints about connectivity in the Netherlands but have not had more complaints than usual for a 3G phone in Germany." Het lijkt er toch op dat het Nederlandse netwerk van T-Mobile niet optimaal is om het voorzichtig te zeggen.

Link: http://news.yahoo.com/s/nm/20080819/tc_nm/apple_iphone_dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:33:
Vanmiddag bij iCentre - CS in Amsterdam een iPhone 8GB gekocht. Thuisgekomen maak ik de doos open, zet het toestel aan om te controleren op eventuele dode pixels. Geen dode pixels, maar ik ontdekte wel een flinke beschadiging aan de zijkant van het toestel (de 'lak' was er af).
-verhaal-
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ik gewoon een ander toestel kan krijgen? Ik heb de iPhone immers niet geactiveerd?
Ik quote mezelf even, om het vervolg van mijn eerste iPhone aankoop ervaring te melden. Ik ben vandaag niet gebeld, zelf *x gebeld, kwam er niet doorheen. Dus ben ik maar weer afgereisd naar de winkel. Het toestel viel toch onder DOA en moest eerst opgestuurd worden. Voor niets naar de winkel gegaan dus...
ps: Tip: T-Mobile winkels schijnen een voorraad iPhone's te hebben voor DOA's, zodat je meteen een nieuwe mee kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 18:46
[sarcase] nog meer storingen?? [sarcasme]
Nouja het was natuurlijk al een publiek geheim dat t-mobile niet het beste netwerk had/heeft. Gelukkig voor hen krijgen ze genoeg nieuwe abbo's erbij zodat ze hun netwerk kunnen uitbreiden/verbeteren. Ook als je dan nog het netwerk van Orange erbij telt kan het meeste naar het verbeteren gaan (na een goede synchronisatie van beide netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Om dit topic overzichtelijk en leesbaar te houden, kunnen de netwerkproblemen in
[iPhone 3G] Ontvangstproblemen 3G met T-Mobile besproken worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik gebruik Google Calendar om afspraken bij te houden. Dit doe ik in iCal ook.
Probleem is dat als ik een nieuwe afspraak aanmaak, hij deze in de normale/nieuwe agenda wil zetten en niet in m'n Google Calender (die ook netjes na een sync geupdatet is).
Da's niet handig. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bij settings de kalender voor nieuwe items instellen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

CyBeR schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:59:
Bij settings de kalender voor nieuwe items instellen?
Volgens mij is het onmogelijk. Mooi kut :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Tom schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:18:
Volgens mij is het onmogelijk. Mooi kut :{
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/rubenvanderleij/100024/photo1219257497617/web.jpgAfbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/rubenvanderleij/100024/photo1219257531516/web.jpg

Links tappen op 'Calendar' geeft het scherm rechts. Kun je kiezen waar een afspraak gemaakt moet worden. Heeft je google calender niet ook zoiets?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:54
Vandaag de iPhone opgehaald bij postkantoor (uiteindelijke levertijd bedroeg net geen 4 weken), maar bij het uitpakken met de folie nog op het scherm was een barst zichtbaar onder het aanraakgevoelige glas zichtbaar. Bijna alleen zichtbaar bij het opstarten, want het loopt dwars door het witte Apple logo heen. Balen!
Morgenvroeg maar even bellen met T-Mobile voor een vervanging. Benieuwd hoe lang dat weer gaat duren. Als het te lang gaat duren, dan kan ik het toestel (en abonnement) weigeren. Wellicht wordt het dan toch de Nokia N96 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

burne schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Links tappen op 'Calendar' geeft het scherm rechts. Kun je kiezen waar een afspraak gemaakt moet worden. Heeft je google calender niet ook zoiets?
Dat had ik inderdaad gezien, maar is greyed out hier. Ook in de settings kan ik niets vinden.
Maargoed, maar een andere oplossing voor verzinnen dan :)
(p.s. hoe maak je die screenshots? :))

[ Voor 4% gewijzigd door Tom op 20-08-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Tom schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:45:
(p.s. hoe maak je die screenshots? :))
Home indrukken, kort op power drukken. Scherm licht even wit op, en de screenshot staat tussen je foto's op de Camera roll.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vtpeters schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:50:
Vandaag de iPhone opgehaald bij postkantoor (uiteindelijke levertijd bedroeg net geen 4 weken), maar bij het uitpakken met de folie nog op het scherm was een barst zichtbaar onder het aanraakgevoelige glas zichtbaar. Bijna alleen zichtbaar bij het opstarten, want het loopt dwars door het witte Apple logo heen. Balen!
Klinkt misschien heel stom, maar je praat toch niet over deze 'barst'?:

http://www.homotron.net/images/homotron/apple_chrome_logo.jpg

Als echte Apple-noob stond ik daar de eerste keer opstarten ook erg vreemd naar te kijken. Stap 2 was overigens het vinden van de Simcard-remover. :+

Edit: Linkje is brak. Gewoon even F5-en. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Tom schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:51:
Probleem is dat als ik een nieuwe afspraak aanmaak, hij deze in de normale/nieuwe agenda wil zetten en niet in m'n Google Calender (die ook netjes na een sync geupdatet is).
Klopt. De iPhone kan cq wil niets met CalDAV kalenders. Heb zitten zoeken naar een mogelijkheid om een kalender/adresboek te delen met m'n vriendin maar dat is op dit moment onmogelijk zonder ranzige 3rd party sync software of MobileMe.

Ik hoop heel hard op een verbetering van de situatie in versie 2.1 van de firmware. Ga nu maar tijdelijk MobileMe gebruiken om onze agenda's in sync te houden, hopen dat ik dat snel om kan zetten naar een CalDAV server in eigen beheer.

* bartvb heeft niet graag info 'in the cloud'

Al helemaal niet als je ziet hoe bagger de beveiliging van MobileMe geregeld is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 05-09 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:53:
[...]
Klinkt misschien heel stom, maar je praat toch niet over deze 'barst'?:

http://www.homotron.net/images/homotron/apple_chrome_logo.jpg
Als dat inderdaad zo is, dan doe ik het echt in mijn broek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vtpeters schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:50:
Morgenvroeg maar even bellen met T-Mobile voor een vervanging. Benieuwd hoe lang dat weer gaat duren. Als het te lang gaat duren, dan kan ik het toestel (en abonnement) weigeren. Wellicht wordt het dan toch de Nokia N96 ...
Ik had een soortgelijke ervaring (uitpakken -> stuk), als het goed is, wordt je toestel DOA (dead on arrival) verklaard. Dan krijg je ineens een nieuwe.
In mijn geval leek het *iets* te helpen dat ik de iPhone nog niet had geactiveerd met iTunes. Dit zou het omruilen vergemakkelijken. Vandaag bleek dat in mijn geval nog geen duidelijk voordeel met zich mee te brengen. T-Mobile schijnt apart voor DOA's een voorraadje vervanging toestellen te hebben klaarliggen. Ik heb de iPhone nog geen 10 minuten thuis gehad, meteen weer terug gebracht en moet nu minimaal 1 week wachten op een andere.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Apple bevestigd dat firmware 2.0.2 de 3G ontvangst zou moeten verbeteren:

http://www.pcworld.com/ar...2008/08/.html?tk=rss_news

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand precies hoe de auto-brightness setting werkt?

ik heb ermee zitten spelen en het lijkt alsof die optie geen invloed heeft. maakt niet uit of ik de autobrightness op on of off zet; de slider bepaalt de brightness. er wordt niks automatisch geregeld afhankelijk van de verlichting van de omgeving. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:47:
weet iemand precies hoe de auto-brightness setting werkt?

ik heb ermee zitten spelen en het lijkt alsof die optie geen invloed heeft. maakt niet uit of ik de autobrightness op on of off zet; de slider bepaalt de brightness. er wordt niks automatisch geregeld afhankelijk van de verlichting van de omgeving. :?
Hij reageert bij mij zeker wel op licht, maar niet altijd meteen. Als ik hem nu van standy afhaal is het scherm goed zichtbaar. Als ik hem onder een halogeenlamp houd wordt het scherm na 2 seconden een stuk feller om nog leesbaar te zijn. Hij gaat vervolgens niet meer zelf donkerder, tot hij op standby gaat lijkt het...
Maar het doet wel iets :)

Verwijderd

DocB schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:59:
[...]

Hij reageert bij mij zeker wel op licht, maar niet altijd meteen. Als ik hem nu van standy afhaal is het scherm goed zichtbaar. Als ik hem onder een halogeenlamp houd wordt het scherm na 2 seconden een stuk feller om nog leesbaar te zijn. Hij gaat vervolgens niet meer zelf donkerder, tot hij op standby gaat lijkt het...
Maar het doet wel iets :)
ah ja, je hebt gelijk, ik heb het ook kunnen testen :D

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
mickezzz schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:55:
Apple bevestigd dat firmware 2.0.2 de 3G ontvangst zou moeten verbeteren:

http://www.pcworld.com/ar...2008/08/.html?tk=rss_news
Ik heb gisteren de telefoon ge-update naar de nieuwe versie en ook ik heb de indruk dat de 3G ontvangst iets is verbeterd. Op de fiets in Apeldoorn had ik nu volledig 3G bereik zodat ik streaming radio kon luisteren zonder hinderlijke onderbrekingen. Helaas is radio luisteren in de trein nog niet mogelijk wegens te veel wegvallen van 3G ontvangst.

• VegZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Sinds gisteren ook 2.0.2 geinstalleerd. Heerlijke 3g nu, zelfs binnen. Echter gaat het smsjes typen van contacten wel erg traag. Gelukkig gebruik ik deze weg niet zo vaak voor smsjes.

Al met al weer een tevreden gebruiker.

• gerkie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06-2022
Gieros schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:52:
[...]

Stap 2 was overigens het vinden van de Simcard-remover.
Deze heb ik nog steeds niet gevonden hoor, een paperclip werkt ook... :P

[ Voor 25% gewijzigd door gerkie op 21-08-2008 09:01 ]

• vtpeters
CJ_Latitude schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:03:
[...]

Als dat inderdaad zo is, dan doe ik het echt in mijn broek :D
Dan doe maar vast een incontinentie broekje aan ...

Vandaag bij twee collega's nagevraagd die ook een iPhone hebben en zij bleken ook die 'barst' te hebben in het logo. Bij nadere beschouwing bleek inderdaad dat dit een onderdeel van het logo is. Als je naar http://www.apple.nl gaat zie je 'm ook links bovenaan in de balk staan.

Dan te bedenken dat ik gisteren vooral bezig ben geweest om iemand van de helpdesk te pakken te krijgen en me te laten doorverbinden met de afdeling voor defecte toestelen ;-(. Ik had mijn concacten en agenda al kunnen overzetten/importeren van de N70 naar de iPhone met iSync ...

Vanavond dan maar doen. Chips!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
ik heb na het zoeken van een bedrijf in het kaarten programma dat het programma niet meer reageert op het touchescreen. Hij blijft staan op de adresgegevens van het gezochten bedrijf. Het op nieuw opstarten van de tel heeft niet gewerkt. Ook het afsluiten van het programma doormiddel van het 6 sec ingedrukt houden van de homeknop. Iemand die hier een oplossing voor heeft...

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 05-09 14:25
vtpeters schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:14:
[...]
Dan doe maar vast een incontinentie broekje aan ...
lol _O-
Thank you sir, you just made my day _/-\o_

Maar natuurlijk veel plezier met je iPhone! d:)b

Heb net 2.0.2 erop gezet en zie (nog) geen verbetering in 3G ontvangst.

Simcard removal tool zit gewoon aan de binnenkant van het kleine pakje waar de mini-handleiding etc. in zitten (maar misschien dat een deel van de Tweakers deze bij voorbaat niet op gaat zoeken ;)) Fototje

[ Voor 28% gewijzigd door CJ_Latitude op 21-08-2008 09:20 ]

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:05
Yesssssss

mijn iPhone besteld :), eens kijken hoe lang ik moet wachten.... Heb de zwarte 16 Gb besteld met een contractvernieuwing. Is hier verschil in tussen wachttijden tussen de zwarte en de witte?

Verwijderd

josduisings schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:29:
Yesssssss

mijn iPhone besteld :), eens kijken hoe lang ik moet wachten.... Heb de zwarte 16 Gb besteld met een contractvernieuwing. Is hier verschil in tussen wachttijden tussen de zwarte en de witte?
de wachttijden voor een zwarte zijn wat langer dan een witte, de zwarte is populairder. Maar weet niet hoeveel verschil er in wachttijden is tussen de 2.

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb sinds gisteren de 2.0.1 firmware op m'n 2G toestel gezet, en ga vanavond terug naar 1.1.4 overschakelen ...

- Als ik teveel na elkaar SMS, valt het scherm van m'n iPhone uit. Ik hoor de "click" dan nog als ik hem lock met de knop bovenaan, en kan hem terug aanzetten als ik nog eens op de knop duw.
- Safari klapt er meer uit dan bij de 1.1.4, en ik bezoek zeker geen exotische websites
- TaskBarNotifier, term-vt100 en APLogger zijn nog niet beschikbaar voor 2.x
- MobileTerminal crasht (sluit af) als ik hem wil configureren

Ik ben uiterst ontevreden van de 2.0.1, misschien dat 2.0.2 nog wat soelaas brengt, maar dat ga ik niet proberen. Ik ga terug naar 1.1.4. Nog iemand dezelfde mening?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• vtpeters
CJ_Latitude schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:19:
[...]

lol _O-
Thank you sir, you just made my day _/-\o_

Maar natuurlijk veel plezier met je iPhone! d:)b

Heb net 2.0.2 erop gezet en zie (nog) geen verbetering in 3G ontvangst.

Simcard removal tool zit gewoon aan de binnenkant van het kleine pakje waar de mini-handleiding etc. in zitten (maar misschien dat een deel van de Tweakers deze bij voorbaat niet op gaat zoeken ;)) Fototje
Graag gedaan! ;-)

Eh ... het plaatsen van de SIM was me overigens wel gelukt, evenals het bijwerken van de firmware naar 2.0.2 via iTunes én het installeren van 3 toepassingen vanaf de App Store over het 3G netwerk.

Tja, het Apple logo dat verschijnt bij het opstarten van m'n 24" iMac heeft die 'barst' niet, volgens mij. Ga daar vanavond nog eens goed op letten. 8)7

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:15

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

josduisings schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:29:
Yesssssss

Persoonlijk vind ik het nog steeds vreemd dat mensen met wachttijden zitten. Ik heb de mijne zo mee kunnen nemen en een vriend van mij nam 'm vorige week ook zo mee. Belcompany that is. Is het niet gewoon een T-Mobile-shop probleem, dat, vanwege dat zij de grootste vraag te verduren krijgen, zij het vaakst zijn uitverkocht? In dat geval is het tijd voor wat awareness dat belcompany en nog wat andere winkels de iPhone ook leveren en waarschijnlijk wat vaker op voorraad hebben.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Shaidar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:42:
Ik heb sinds gisteren de 2.0.1 firmware op m'n 2G toestel gezet, en ga vanavond terug naar 1.1.4 overschakelen ...

- Als ik teveel na elkaar SMS, valt het scherm van m'n iPhone uit. Ik hoor de "click" dan nog als ik hem lock met de knop bovenaan, en kan hem terug aanzetten als ik nog eens op de knop duw.
- Safari klapt er meer uit dan bij de 1.1.4, en ik bezoek zeker geen exotische websites
- TaskBarNotifier, term-vt100 en APLogger zijn nog niet beschikbaar voor 2.x
- MobileTerminal crasht (sluit af) als ik hem wil configureren

Ik ben uiterst ontevreden van de 2.0.1, misschien dat 2.0.2 nog wat soelaas brengt, maar dat ga ik niet proberen. Ik ga terug naar 1.1.4. Nog iemand dezelfde mening?
Misschien zou je het eens een tijdje moeten gebruiken zónder een jailbreak voor je conclusies trekt over hoe slecht 2.0.1 wel niet is. (bij mij is Safari nog nooit gecrashed, en ik bezoek ook allerlei sites, ook de sms-functie vertoonde niet wat jij nu schetst)

(nu kan het natuurlijk aan het verschil tussen de 2G en de 3G liggen, maar m'n collega heeft met z'n 2G ook nergens last van, terwijl die ook nog eens jailbroken is en de nodige meuk heeft draaien)

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 21-08-2008 10:06 ]

• mickeyhouse
  • Laatst online: 07-09 17:14
Nou daar ben ik weer met een update van het haarscheurtjes verhaal: het lijkt erop dat ik pech heb...
Hij is net terug gebracht van de reparatie service (Pro-Assist via Bel Company), maar nog steeds met haarscheurtjes erin!
"Klacht niet geconstateerd, telefoon werkt perfect" was de mededeling op het briefje.

Ik ben echt zo pissig he, ik wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd!
Gelijk gebeld met Bel Garant: "het enige wat we kunnen doen is weer ophalen..."
Bel Company gebeld: "het beinvloed de werking van de telefoon niet, dus doen we er niets aan. Omruilen gaan we niet doen."

Die man van Bel Company stuurt een mail naar T-Mobile wat te doen met dit probleem.
Zolang T-Mobile het probleem niet erkent, doen ze er ook niets mee...

Iemand nog interesse in een witte iPhone, pffff...

Verwijderd

mickeyhouse schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:10:
Nou daar ben ik weer met een update van het haarscheurtjes verhaal: het lijkt erop dat ik pech heb...
Hij is net terug gebracht van de reparatie service (Pro-Assist via Bel Company), maar nog steeds met haarscheurtjes erin!
"Klacht niet geconstateerd, telefoon werkt perfect" was de mededeling op het briefje.

Ik ben echt zo pissig he, ik wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd!
Gelijk gebeld met Bel Garant: "het enige wat we kunnen doen is weer ophalen..."
Bel Company gebeld: "het beinvloed de werking van de telefoon niet, dus doen we er niets aan. Omruilen gaan we niet doen."

Die man van Bel Company stuurt een mail naar T-Mobile wat te doen met dit probleem.
Zolang T-Mobile het probleem niet erkent, doen ze er ook niets mee...

Iemand nog interesse in een witte iPhone, pffff...
€50 zat? ;)

Verwijderd

weet iemand een site met allerlei iphone applicaties. ik ben het helaas nog niet tegengekomen. Ik zal wel compleet scheel zijn! :) *knip*

Ik hoef geen jailbreak achtige software.

Het is niet de bedoeling om de discussie van het forum te houden, afgezien of het toegestaan is of niet :)

[ Voor 38% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2008 12:09 ]

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:12:
weet iemand een site met allerlei iphone applicaties. ik ben het helaas nog niet tegengekomen. Ik zal wel compleet scheel zijn! :) *knip*

Ik hoef geen jailbreak achtige software.
Als je je iPhone in originele staat wilt houden kun je alleen bij de app store terecht voor applicaties...

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2008 12:10 ]

Zoef

Verwijderd

Niet dat het ertoe doet maar mijn collega heeft een witte iphone, en ik heb zojuist voor de grap naar de behuizing gekeken en er zit een gigantische scheur in over de lengte van de case die echt goed zichtbaar en voelbaar is!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
2.0.2 lijkt hier soepeler en wat stabieler te draaien, dus dat zou ik zeker proberen. Niet dat het erg vervelend was overigens, maar het was duidelijk wel minder dan 1.1.4, klopt. Dat schijnt men ook in 2.1 aan te pakken.

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29

B2

wa' seggie?

In de OP lees is trouwens dat het mogelijk is om je mail gesynced te krijgen met je mail uit mail.app.. Moet je dit op je iPhone of iTunes ergens instellen, want dan kan ik het nog niet vinden?

• Hoedje
Een aantal berichten over het bereik zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Ontvangstproblemen 3G met T-Mobile.

• Hoedje
B2 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:54:
In de OP lees is trouwens dat het mogelijk is om je mail gesynced te krijgen met je mail uit mail.app.. Moet je dit op je iPhone of iTunes ergens instellen, want dan kan ik het nog niet vinden?
Misschien kun je het stuk quoten. Dat kan namelijk niet. Je kunt alleen de accounts syncen. Dus je kan de gegevens syncen, waardoor je de accounts niet op je telefoon hoeft in te stellen :)

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29

B2

wa' seggie?

Hoedje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:14:
[...]

Misschien kun je het stuk quoten. Dat kan namelijk niet. Je kunt alleen de accounts syncen. Dus je kan de gegevens syncen, waardoor je de accounts niet op je telefoon hoeft in te stellen :)
Ok dan is het duidelijk :)

Dit is trouwens het stukje
Ook wordt email gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows).

• Hoedje
B2 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:40:
[...]

Ok dan is het duidelijk :)

Dit is trouwens het stukje

[...]
Fixed :Y)
mickeyhouse schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:10:
Het is natuurlijk zo niet te beoordelen hoe erg de haarscheurtjes zijn. Maar ik zou sowieso proberen bij T-Mobile garantie te claimen. Zij regelen dat namelijk in Nederland, niet de reseller (BC) of Apple.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmm, ik heb iets aparts: ik heb nu al 2 keer gehad dat ik toen ik m'n iPhone uit m'n zak haalde ik de melding "SIM locked" te zien kreeg, en ik dus ook niet meer aangemeld was op het mobiele netwerk. Als ik m'n SIM-pincode intoets werkt het natuurlijk weer, maar echt handig is het niet natuurlijk. Heeft iemand dit ook gehad?

Instant update: tijdens het tikken van dit verhaal valt me opeens op dat in het settings menu de usage-tijd even lang is als de standby-tijd, terwijl dit onzin is natuurlijk: het grootste deel van de tijd zit dat ding gewoon in m'n zak. Normaalgesproken kloppen deze waardes volgens mij gewoon, dus het is niet altijd zo.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Tom
  • Niet online

Tom

bartvb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:58:
[...]

Klopt. De iPhone kan cq wil niets met CalDAV kalenders. Heb zitten zoeken naar een mogelijkheid om een kalender/adresboek te delen met m'n vriendin maar dat is op dit moment onmogelijk zonder ranzige 3rd party sync software of MobileMe.
Tja m'n hele synchronisatie gebeuren loopt nog niet echt zoals ik wil. Ik sync m'n kalender ook op m'n werk en helaas heeft de iPhone/iCal geen mogelijkheid om afspraken op private te zetten... ook erg jammer want al m'n afspraken zijn daardoor zichtbaar voor m'n collega's. Vroeger gaf ik aan wat een prive afspraak was. Apple werkt met meerdere kalenders voor prive/zakelijk, maar volgens mij is dat ook geen succes via Google Apps (in mijn geval).
Maarja, nog ff uitzoeken hoe we dat dan gaan doen :)

• Hoedje
Moartn schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:33:
Hmm, ik heb iets aparts: ik heb nu al 2 keer gehad dat ik toen ik m'n iPhone uit m'n zak haalde ik de melding "SIM locked" te zien kreeg, en ik dus ook niet meer aangemeld was op het mobiele netwerk. Als ik m'n SIM-pincode intoets werkt het natuurlijk weer, maar echt handig is het niet natuurlijk. Heeft iemand dit ook gehad?
Ik heb het niet gehad en ik heb er ook nog niet over gelezen. Maar het lijkt me dat de simkaart er dan niet helemaal goed in zit. De telefoon denkt dat er geen simkaart inzit en even later (door beweging) weer wel en vraagt dus om de simcode.
Instant update: tijdens het tikken van dit verhaal valt me opeens op dat in het settings menu de usage-tijd even lang is als de standby-tijd, terwijl dit onzin is natuurlijk: het grootste deel van de tijd zit dat ding gewoon in m'n zak. Normaalgesproken kloppen deze waardes volgens mij gewoon, dus het is niet altijd zo.
Reboot of de menu knop 6 seconden ingedrukt houden. Als de tijden gelijk zijn of de usage tijd bizar hoog, dan draait er nog iets op de achtergrond mee :).

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

Moartn schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:33:de usage-tijd even lang is als de standby-tijd
Misschien een onofficiele app via Cydia ofzo die op de achtergrond draait?
Ik had het met 1.1.4 firmware en de navizon 'gps' app. Die stond altijd aan en de iphone zag geen verschil in standby en gebruik tijd meer.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Gisterenavond de Update-knop in de App Store gebruikt. Twee updates: aScreen en Rain Stick. De update begon met aScreen... heel langzaam 'laden', daarna nog trager 'installeren'... na een kwartier weer bezig met 'laden. Ik heb het zo gelaten.

Wordt ik vanmorgen niet wakker van de wekker, want hij is uitgevallen, accu leeg! Rain Stick was overigens wel geladen. Dus zelfs dát trekt enorm veel stroom...

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hoedje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:39:
[...]

Ik heb het niet gehad en ik heb er ook nog niet over gelezen. Maar het lijkt me dat de simkaart er dan niet helemaal goed in zit. De telefoon denkt dat er geen simkaart inzit en even later (door beweging) weer wel en vraagt dus om de simcode.
Hmm, ik zal straks als ik thuis ben de SIM er even uithalen en weer in doen, maar raar is het wel. Hoop dat het niet te vaak gebeurt.
Reboot of de menu knop 6 seconden ingedrukt houden. Als de tijden gelijk zijn of de usage tijd bizar hoog, dan draait er nog iets op de achtergrond mee :).
Reboot heeft het probleem verholpen :)
amphora schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

Misschien een onofficiele app via Cydia ofzo die op de achtergrond draait?
Ik had het met 1.1.4 firmware en de navizon 'gps' app. Die stond altijd aan en de iphone zag geen verschil in standby en gebruik tijd meer.
Nee hij is niet gejailbreaked, dus het was een officiele app die gecrashed was blijkbaar.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb regelmatig problemen met het verzenden van mail vanaf mijn iPhone.
Maak gebruik van push, sync tegen Exchange 2007. Ontvangen werkt perfect, en verzenden meestal ook. Maar van tijd tot tijd krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om mail te versturen. Waarna de mail gewoon in de outbox blijft staan, en iedere keer dat je mail opent weer opnieuw geprobeerd word te versturen. Check ik in Outlook, en bij de ontvangende partij, blijkt de mail gewoon iedere keer wel verstuurd te worden. Zeer irritant, want de ontvanger krijgt een mail dus gewoon 10x als je pech hebt. Iemand met het zelfde probleem?

• Roelant
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:34:
Tja m'n hele synchronisatie gebeuren loopt nog niet echt zoals ik wil. Ik sync m'n kalender ook op m'n werk en helaas heeft de iPhone/iCal geen mogelijkheid om afspraken op private te zetten... ook erg jammer want al m'n afspraken zijn daardoor zichtbaar voor m'n collega's. Vroeger gaf ik aan wat een prive afspraak was. Apple werkt met meerdere kalenders voor prive/zakelijk, maar volgens mij is dat ook geen succes via Google Apps (in mijn geval).Maarja, nog ff uitzoeken hoe we dat dan gaan doen :)
De meerder agenda's die ik had in iCal zijn keurig als meerdere agenda's teruggekomen in Outlook, ze werden als subagenda's in de hoofdagenda geplaatst, waarna ik eenvoudigweg de machtigingen van bijv. de privé subagenda kon intrekken. Eea. loopt in mijn geval overigens gewoon via MobileMe, ik weet niet hoe je op je werk synct? :)

• Hoedje
En een aantal berichten zijn verplaatst naar: Levertijd Apple producten Deel 5.

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:05
mOrPhie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:48:
[...]

Persoonlijk vind ik het nog steeds vreemd dat mensen met wachttijden zitten. Ik heb de mijne zo mee kunnen nemen en een vriend van mij nam 'm vorige week ook zo mee. Belcompany that is. Is het niet gewoon een T-Mobile-shop probleem, dat, vanwege dat zij de grootste vraag te verduren krijgen, zij het vaakst zijn uitverkocht? In dat geval is het tijd voor wat awareness dat belcompany en nog wat andere winkels de iPhone ook leveren en waarschijnlijk wat vaker op voorraad hebben.
Wil m gewoon zo snel mogelijk hebben :D en online verlengen kan al vanaf 4 mnd voor aflopen contract. enige nadeel is dat die bestelstatus van tmobile niet werkt voor verlengingen. och, ik ga op vakantie en was m niet vanplan mee te nemen, mocht ik m hebben. ik wacht rustig af.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik heb vaak dat mijn iPhone vastloopt. Dit heb ik vooral als er een app wordt geïnstalleerd en ik bijv. weer naar de App Store ga. Of ik moet gewoon een tijd wachten tot hij weer reageerd, maar een minuut lijkt me lang genoeg. Ook de adressenlijst is traag.

Meer mensen last van deze problemen? Vooral de eerste want de tweede is volgens mij een veelvoorkomend iets.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.