[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 92.879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 21:57
bartvb schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:17:
Iets dat kan helpen bij je keuze tussen MobileMe en Nuevasync:

http://tlrobinson.net/blog/?p=46

;( Ik snap echt niet hoe Apple MobileMe op de markt heeft durven zetten in deze vorm.

@Itsus2; Nuevasync e.d. doen geen Over The Air sync. Kan dus een heel stuk sneller. Zo vaak hang ik mijn iPhone niet aan m'n Mac.
Echt wel, doet het hier allemaal prima :P

Ben nu bezig met Nuevasync, en ik moet zeggen dat het erg lekker werkt. Maak gebruik van Google Apps dus alles gaat via Google, en dan vind ik het prettig dat mijn calendar nu ook gewoon op die manier kan.

Denk dat dit een blijvertje is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

bartvb schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:17:
Iets dat kan helpen bij je keuze tussen MobileMe en Nuevasync:

http://tlrobinson.net/blog/?p=46

;( Ik snap echt niet hoe Apple MobileMe op de markt heeft durven zetten in deze vorm.

@Itsus2; Nuevasync e.d. doen geen Over The Air sync. Kan dus een heel stuk sneller. Zo vaak hang ik mijn iPhone niet aan m'n Mac.
Dan moet je toch nog maar eens kijken. Bij mij werkt het als een tierelier. Afspraak maken en zeg na 15/20 seconden staat hij erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 07:35
Anoniem: 78676 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:23:
Ben helemaal klaar met de accu van de iphone.
Heb het toestel niet aangeschaft om van alles uit te moeten zetten om 1 dag op een accu te kunnen draaien. Speel daarom met de gedachte om de iphone te verkopen.
Het abonnement werkt toch ook gewoon in bv een HTC Diamond of zie ik dat verkeerd?
Met alle service aan ;)

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/edejeu/100041/IMG_0009/web.jpg

3G, WIFI, Push, 15m fetch, GPS
_/-\o_

Tis wel m'n eerste keer dat de iPhone zolang zonder lader heeft gezeten.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Chriztiaan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 02:00:
[...]

Izymail is jammer genoeg niet onbeperkt gratis kom ik net achter...Gratis gaat het maar om 30 berichten....
Klopt, maar de betaalde service is wel erg goedkoop en het is in no-time voor elkaar. Omgerekend kost het op jaarbasis maar 15 euro. Gezien de kosten van de iPhone is 15 euro ook nog wel op te hoesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

To_Tall schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:53:
[...]

Met alle service aan ;)

[afbeelding]

3G, WIFI, Push, 15m fetch, GPS
_/-\o_

Tis wel m'n eerste keer dat de iPhone zolang zonder lader heeft gezeten.
Ik zit nu bijna op jou tijd.. alleen nog maar 4 minutjes mee gebeld wel veel geinternet en gespeeld.. en dit is de stroom nog van zoals ik hem uit de verpakking hebt gehaald. ben benieuwd hoelang hij straks mee gaat als ik hem volledig hebt opgeladen via de accu. ik ga dan eens testen zonder 3g, push en fetch. of ik dan langere tijd kan krijgen... ik heb wel het idee dat het niet helemaal klopt want ik heb net een berekeningentjes gemaakt hoelang hij nu al standby staat en dat zou tot nu. 67,30 minuten moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Mmm ik ben niet heel blij met mijn iPhone 3G. Heb hem sinds dat ik hem een week heb al 2 keer moeten restoren en hij loopt echt veel te vaak vast. Apps installeren is echt een drama, als je wat gaat doen wordt de kans groot dat hij vast loopt en als je de iPhone moet rust laat dan heb je ook gewoon kans dat hij vastloopt. Ook Safari loopt vaak vast en andere dingen zoals een foto maken in Palingro (die msn app).

Vind het een super ding, maar niet als hij zo vaak vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Is er ook een MSN app. te verkrijgen??
of hoe msns'en jullie op de iPhone??

Je mag best wat eigen inzet tonen, door in het goede topic te posten en eerst even te zoeken :)

[ Voor 41% gewijzigd door Hoedje op 29-08-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Mischien....

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:11

Vos

AFCA

golfgti5 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:06:
Heb je zelf al enig onderzoek gedaan? Googlen op iphone + msn levert aardig wat hits op.
Een beetje moeite doen wordt hier wel gewaardeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 29-08-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

golfgti5 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:06:
http://www.palringo.com/iphone/ gebruik ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 19:17

EraZor

Don't mention the war

EraZor schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:52:
hallo,

FF een vraagje: ik m'n visual voicemail instellingen allemaal gezet (begroeting etc.). De service staat dus gewoon aan lijkt me bij t-mobile (had voodat m'n abbo werd omgezet nog klassike voicemail).

Nou heb ik eea even geprobeerd en wat berichten op m'n voicemail ingesproken (vanaf de vaste lijn). ik zie wel dat ik oproepen gemist heb, maar er verschijnt geen enkel bericht/notificatie bij m'n visual voicemail. Als ik gewoon 1233 bel, hoor ik wel dat ik voicemailberichten heb. Wekt eea alleen als 'push' aanstaat oid? of ligt het er wellicht aan dat ik nu wifi verbinding heb? Of duurt het gewoon lang voordat eea in visual voicemail zichtbaar is? (het is toch sowieso netwerk (gprs/3g) onafhankelijk?

Oh, ik draai 2.02, overigens....
Om mezelf maar ff te quoten.. heeft iemand een antwoord op / wat inzicht in mijn probleem? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik zelf de mobiele ebuddy variant voor het msnen. lekker makkeiljk geen applicatie nodig. doet wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260495

FerdiV schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:37:
Heb hem sinds dat ik hem een week heb al 2 keer moeten restoren en hij loopt echt veel te vaak vast. Apps installeren is echt een drama, als je wat gaat doen wordt de kans groot dat hij vast loopt en als je de iPhone moet rust laat dan heb je ook gewoon kans dat hij vastloopt.
Ferdy, precies mijn ervaring ook met mijn Touch met 2.0.2... En iTunes vertikt het terug te gaan naar 1.1.4 *huil*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Edit: My bad, had achter mijn iTunes-venster nog een dialoogvenstertje staan over een synchronisatie die was onderbroken door een telefoontje. Daardoor wilde de synchronisatie nu niet lukken (moest eerst op ok klikken |:( )

[ Voor 80% gewijzigd door Rijk Lemming op 29-08-2008 14:34 . Reden: Domheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232713

Als ik via mijn Iphone iets download van iTunes van bijvoorbeeld 0.99 cent word dat dan extra bij mijn factuur gerekend of gaat dat van het abbonement geld af dat ik op dat moment nog heb?
Ik heb dus 29,95 per maand te spenderen, kan ik dan een nummer downloaden en daarna nog 28.96 te spederen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 09:25

amphora

Websites & Fotografie

Anoniem: 232713 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:31:
Als ik via mijn Iphone iets download van iTunes van bijvoorbeeld 0.99 cent word dat dan extra bij mijn factuur gerekend of gaat dat van het abbonement geld af dat ik op dat moment nog heb?
Ik heb dus 29,95 per maand te spenderen, kan ik dan een nummer downloaden en daarna nog 28.96 te spederen hebben?
iTunes dingen reken je af met creditcard bijvoorbeeld. Heeft helemaal niets met je telefoon abo te maken.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit word niet van je belbundel afgehaald... T mobile is niet dom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232713

Ok, duidelijk. Vroeg het me even af. :)
Ik heb alleen geen creditcard dus iets van appstore kopen gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 12:09
Anoniem: 232713 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:45:
Ok, duidelijk. Vroeg het me even af. :)
Ik heb alleen geen creditcard dus iets van appstore kopen gaat niet lukken.
Jawel hoor, moet je bij het aanmaken van je iTunes account instellen dat je bijv. via PayPal wil betalen of op rekening (als ik het me goed herinner was die optie er ook, correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Crap.
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/214rtkp.jpg
Straks maar eens naar T-Mobile, ik mag aannemen dat spontaan afbrekende knopjes onder garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 09:25

amphora

Websites & Fotografie

Muthas schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:08:
Crap.
[afbeelding]
Straks maar eens naar T-Mobile, ik mag aannemen dat spontaan afbrekende knopjes onder garantie vallen.
Ouch... Maar strikt gezien valt breuk nooit onder garantie. Maar aangezien dit kennelijk een veel voorkomend probleem is bij meerdere iPhone gebruikers zou je kunnen zeggen dat er sprake is van een productie fout en dat zou wel opgelost moeten worden. Maar gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen helaas.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:57
Safari op de laptop geeft je de mogelijkheid om je wachtwoorden/inlog op te slaan als je die invult? Is die mogelijkheid er ook op de iPhone?
Hetzelfde geldt ook voor Apps die ik haal via de AppStore. Hierbij vraagt ie ook continu naar m'n Apple ID wachtwoord. Is hier ook wat voor in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crap.
[afbeelding]
het zijn die witte!!! haha

Balen zeg! totaal niet verwacht dat, dat zou kunnen gebeuren de knopjes ogen behoorlijk solide hier. Suc6 met de hell die je nog voor de boeg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

zie ik daar trouwens ook een haarscheurtje? B) (boven de rechterhoek van het missende knopje?)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 29-08-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:28:
zie ik daar trouwens ook een haarscheurtje? B) (boven de rechterhoek van het missende knopje?)
Volgens mij is dat een stofje :P. De foto's die ik heb gezien van haarscheurtjes zijn allemaal mooi recht.
Crap.
[afbeelding]
Tuurlijk moet dat onder de garantie vallen. Desondanks blijft het zuur. Het zal wel even gaan duren, T-Mobile heeft niet echt snelle garantieafhandeling (understatement).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ja, ik heb net besloten nu maar niet te gaan, want ik wil hem de komende week niet kwijt zijn. Maar ja, 4 weken kwijt is helemaal kut. En ik zie inderdaad nog wat gevallen op het internet, oftewel probleem van het toestel en niet door mij, denk dat het wel gaat lukken. Oh, en dat 'dingetje' is inderdaad een stofje :P

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 29-08-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crap.
[afbeelding]
Net mijn knopje na gekeken maar het lijkt wel of de linkerkant meer vast zit dan de rechterkant want daar zit een beetje speling :S hmmmm freaky....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
CJ_Latitude schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:56:
[...]

Jawel hoor, moet je bij het aanmaken van je iTunes account instellen dat je bijv. via PayPal wil betalen of op rekening (als ik het me goed herinner was die optie er ook, correct me if I'm wrong)
I'm correcting you :P Paypal is alleen beschikbaar in de VS. In nederland is er een andere service die veel weg heeft van paypal die de naam "Click & Buy" draagt. Ik heb al ettelijke keren geprobeerd om mijn itunes account af te ronden maar paypal is nog steeds niet beschikbaar en ik heb geen zin om nog een account aan te maken voor financiele transacties.

De enige betaal opties voor nederland zijn Credit Card en "Click & Buy". Verder is er niets.

[ Voor 14% gewijzigd door Moe_Szyslak op 29-08-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Muthas schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:34:
Ja, ik heb net besloten nu maar niet te gaan, want ik wil hem de komende week niet kwijt zijn. Maar ja, 4 weken kwijt is helemaal kut. En ik zie inderdaad nog wat gevallen op het internet, oftewel probleem van het toestel en niet door mij, denk dat het wel gaat lukken. Oh, en dat 'dingetje' is inderdaad een stofje :P
Goede keus dunkt mij, ik wacht inmiddels al weer 3.5 week bij ProAssist (BelCompany) om dat stof en nog een paar kleine andere mankementjes weg te laten halen =/ lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Laatst online: 30-03 21:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:27
Ik begin erg benieuwd te worden hoe vaak bepaalde problemen voorkomen (afgebroken mute knop/vastloper zonder herstel mogelijkheden/haarscheurtjes/enz)
Is hier niet eens een goed poll van te maken door een mod (als ik het doe raakt hij snel in de vergetelheid). bijvoorbeeld op de topicstart pagina?
Ook reparatietijd zou een leuke zijn en dan weet iedereen tenminste waar hij/zij aan toe is..
(ben nog steeds aan het wachten :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Overigens nog iets raars meegemaakt afgelopen week: ik was ergens met slechte GSM/GPRS ontvangst, internetten niet mogelijk. Vervolgens 3G aangezet, toen werkte het wel goed. Echter, iemand probeerde mij te sms-en en kreeg telkens de melding dat het bericht niet kon worden afgeleverd. Die belde mij dus toen en vertelde dat. Ik daarna weer 3G uit zetten en vervolgens kwamen die sms-jes allemaal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lekker ook het hele verhaal eronder. Als je bij the Phonehouse een iPhone hebt gehaald met verzekering krijg je geen iPhone terug omdat Pro-Assist de enige is die dat mag/kan.
Ik vrees echt dat de manier waarop Apple het apparaat verkoopt een hoop kwaad bloed zet bij mensen. Er is nog een hoop slecht/niet geregeld.

Bij mij is het idee van stabiel en 'bugvrij' al een tijdje weg.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 29-08-2008 18:00 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Moe_Szyslak schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:36:
[...]

I'm correcting you :P Paypal is alleen beschikbaar in de VS. In nederland is er een andere service die veel weg heeft van paypal die de naam "Click & Buy" draagt. Ik heb al ettelijke keren geprobeerd om mijn itunes account af te ronden maar paypal is nog steeds niet beschikbaar en ik heb geen zin om nog een account aan te maken voor financiele transacties.

De enige betaal opties voor nederland zijn Credit Card en "Click & Buy". Verder is er niets.
echt niet. gewoon een nederlandse paypal. Werkt met credit card en/of bankrekening, nederlandse.
EDIT: sorry, ging over betalen binnen iTunes. Dat is idd click&buy.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 29-08-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 232049 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:00:
[...]

echt niet. gewoon een nederlandse paypal. Werkt met credit card en/of bankrekening, nederlandse.
I.c.m. iTunes kan je in Nederland geen gebruik maken van Paypal. Daar ging het om.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Shiver23 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Lekker ook het hele verhaal eronder. Als je bij the Phonehouse een iPhone hebt gehaald met verzekering krijg je geen iPhone terug omdat Pro-Assist de enige is die dat mag/kan.
Ik vrees echt dat de manier waarop Apple het apparaat verkoopt een hoop kwaad bloed zet bij mensen. Er is nog een hoop slecht/niet geregeld.

Bij mij is het idee van stabiel en 'bugvrij' al een tijdje weg.
Als je de voorwaarde daar ook leest dan zijn ze niet eens verplicht een gelwaardige telefoon er voor terug te geven.
Als ze een telefoon terug geven moet dat gewoon diezelfde zijn als die jij gekocht hebt. Indien deze niet meer geleverd kan worden, dan moet er gekeken worden in samenspraak met de verzekerder naar een gelijkwaardig toestel.

Indien dat niet mogenlijk is. het verzekerde bedrag uitkeren.
Of mis ik iets in het proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
A4-tje schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:39:
Ik begin erg benieuwd te worden hoe vaak bepaalde problemen voorkomen (afgebroken mute knop/vastloper zonder herstel mogelijkheden/haarscheurtjes/enz)
Is hier niet eens een goed poll van te maken door een mod (als ik het doe raakt hij snel in de vergetelheid). bijvoorbeeld op de topicstart pagina?
Ook reparatietijd zou een leuke zijn en dan weet iedereen tenminste waar hij/zij aan toe is..
(ben nog steeds aan het wachten :z)
Voor haarscheurtjes hebben we al een poll gehad. Maar dat lijkt Apple nu onder controle te hebben. Op Macrumors is daar ook vrijwel niets meer over te lezen. De afgebroken mute-knop lijkt ook geen wijdverspreid probleem te zijn. Softwarevastlopers zonder herstelmogelijkheid heb ik nog helemaal niets over gehoord :P.

Sinds wanneer wacht je op de reparatie?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ok, ik heb nog steeds de scheurtjes en ik het begin vond ik het niet zo erg maar het begint nu wel lelijk te worden en steeds erger. Erger in de zin van dat er nu stof tussenkomt en dat het steeds zichtbaarder wordt. De scheurtjes (zie foto's) zijn verder niet groter geworden, deze waren al zo toen ik hem uitpakte. Ook werkt de headset niet altijd goed, het knopje werkt niet als de jack er op een bepaalde manier in zit, en als je de jack er net toevallig zo in doet en je hebt je iPhone al weer in je zak zitten, dan kan ik niet met behulp van het knopje de muziek aanzetten en moet ik de jack een kwartslag draaien voor het knopje weer werkt. Dit lijkt een headsetprobleem te zijn, want de iPhone headset van een kameraad van mij doet het wel goed in elke positie in mijn iPhone.

Goed, hij is gekocht bij iCentre, ongeveer 2 weken na de release. Ik heb zelf geen tijd (en woon te ver van Amsterdam) om hem even heen te brengen, dus mijn moeder neemt de iPhone binnenkort mee. Iemand enig idee of er nog moeilijk gedaan wordt over scheurtjes? De headset is geen probleem, als ze het zien ruilen ze zo de headset even om.

Anyway, foto's. De scheurtjes die je ziet zitten zo'n beetje aan alle kanten van de iPhone. Het is gewoon lelijk. En aangezien Apple het nu onder controle lijkt te hebben wil ik wel graag een goede iPhone...

http://img34.picoodle.com...30/f_IMG0049m_106c12b.jpg
http://img29.picoodle.com...30/f_IMG0050m_7cabf7e.jpg
http://img29.picoodle.com...30/f_IMG0051m_674cac0.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 30-08-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Hoedje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:58:
[...]

Voor haarscheurtjes hebben we al een poll gehad. Maar dat lijkt Apple nu onder controle te hebben. Op Macrumors is daar ook vrijwel niets meer over te lezen. De afgebroken mute-knop lijkt ook geen wijdverspreid probleem te zijn. Softwarevastlopers zonder herstelmogelijkheid heb ik nog helemaal niets over gehoord :P.

Sinds wanneer wacht je op de reparatie?
ik heb ook de verschillende polls gezien, alleen die zitten dan in de pagina's verstopt vandaar dat ik met dit idee kwam.. en het klopt dat haarscheurtjes minder voorkomen ondertussen maar tussen de lijnen door lees je wel dat veel mensen huiverig zijn om hun mobiel in te leveren voor reparatie aangezien de reparatietijd flink lang kan zijn.
(en softwarevastloper zonder herstel: zoek op mijn naam :), maar heb daar meer over gelezen op iphoneclub, die lopen er vaker tegenaan door jailbraik (wat ik niet heb gedaan)).
ik wacht 2 weken op dit moment.... dus komende week maar even langs t-mobile want ik heb er ook nog niets over gehoord... (zou max 2 weken duren is me gezegd aangezien ik zo goed als zeker een nieuwe zou kijgen)

[ Voor 7% gewijzigd door A4-tje op 30-08-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Frietsaus schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:11:
zzzzzzzzzzzz

Anyway, foto's. De scheurtjes die je ziet zitten zo'n beetje aan alle kanten van de iPhone. Het is gewoon lelijk. En aangezien Apple het nu onder controle lijkt te hebben wil ik wel graag een goede iPhone...

http://img34.picoodle.com...30/f_IMG0049m_106c12b.jpg
http://img29.picoodle.com...30/f_IMG0050m_7cabf7e.jpg
http://img29.picoodle.com...30/f_IMG0051m_674cac0.jpg
die afwerking van de rand is sowieso wel erg slecht als ik dat zie... waarschijnlijk een macrofoto???
kan me niet voorstellen dat die kartelrand zo goed te zien is met het blote oog, maar die scheuren zijn wel balen ja.
ik zou hem daarvoor inleveren, maar misschien nog even wachten aangezien de lever/reparatietijden nog niet helemaal voor bij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 10:16

Galois

1811 - 1832

Ik heb nu twee dagen een iPhone en er is toch iets waar ik mij zeer aan erger:

Aan de GPS heb je geen donder als je bv in het buitenland bent. Het zou juist erg handig zijn als ik een weekendje naar bv Dublin ga, ik de weg daar zou kunnen vinden met mijn iPhone.
Komt er nog een (betaalbare) Tomtomachtige applicatie?

Verder zeer tevreden! Al mis ik wel een woordenboekaplicatie. Had SlovoEd op mijn N73 zitten. Ik gebruikte het niet vaak, maar vond het de keren dat ik het nodig had, wel erg handig!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
A4-tje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:32:
[...]

die afwerking van de rand is sowieso wel erg slecht als ik dat zie... waarschijnlijk een macrofoto???
kan me niet voorstellen dat die kartelrand zo goed te zien is met het blote oog, maar die scheuren zijn wel balen ja.
ik zou hem daarvoor inleveren, maar misschien nog even wachten aangezien de lever/reparatietijden nog niet helemaal voor bij zijn :)
Ja het is een macrofoto, ze kon ik de scheurtjes het duidelijkst op de foto krijgen. De kartelrand lijkt inderdaad erg, maar valt met het blote oog wel mee, het probleem zit hem dus vooral in de scheurtjes, die zijn namelijk wel goed zichtbaar. Als ze in eerste instantie m'n headset maar fixen, maar een iPhone zonder scheurtjes zou natuurlijk perfect zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
A4-tje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:25:
[...]
[..]maar tussen de lijnen door lees je wel dat veel mensen huiverig zijn om hun mobiel in te leveren voor reparatie aangezien de reparatietijd flink lang kan zijn.
Terecht denk ik, want het duurt gewoon lang. Zeker als je het vergelijkt met de "reparatie" van bijv. iPods door Apple. Helaas duurt het allemaal erg lang bij T-Mobile, terwijl ze telefoons niet eens repareren, maar alleen omruilen.
Goed, hij is gekocht bij iCentre, ongeveer 2 weken na de release. Ik heb zelf geen tijd (en woon te ver van Amsterdam) om hem even heen te brengen, dus mijn moeder neemt de iPhone binnenkort mee. Iemand enig idee of er nog moeilijk gedaan wordt over scheurtjes? De headset is geen probleem, als ze het zien ruilen ze zo de headset even om.
Ik zou T-Mobile even opbellen, wat je dan precies moet inleveren. Daarnaast, heeft het waarschijnlijk geen zin om naar de iCentre te gaan, aangezien alleen T-Mobile zelf de garantieafhandeling doet. Je moet dus naar een T-Mobile shop gaan :).

Edit: Pff, die rand ziet er echt nasty uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

...

...
Reken in ieder geval op je iPhone lang kwijt te zijn. Ik heb mijn iPhone op de dag van aanschaf (20/8) meteen weer ingeleverd bij iCentre, wegens een beschadiging. Zou ongeveer een week duren voor omruilen toestel. Na 8 dagen nog niks gehoord, dus maar eens langs. Bleek een fout gemaakt te zijn, waardoor er nog niets mee was gedaan. Ik kreeg de indruk dat ze niet goed weten wat ze nou met die kapotte iphones moeten doen. Ik ben in totaal 3 x extra langs geweest ondertussen en telkens moest er iemand gebeld worden die er meer vanaf zou moeten weten. Erg slechte service vind ik, hoewel die medewerkers zelf er waarschijnlijk niets aan kunnen doen. Werd overigens altijd vriendelijk te woord gestaan en verder geholpen. Iig het zou toen nog 8 werkdagen duren werd me verteld. Ik had dus geen last van haarscheurtjes voor de duidelijkheid. Misschien kun je beter je garantie bij een t-Mobile shop claimen, daar stuurt iCentre het nl. ook naar toe.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 30-08-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik wil een iphone kopen om tradebox van ABN AMRO op te draaien. Iemand een idee of dit werkt ??

*edit*

Hmm ondersteunt geen java, .. helaas...

[ Voor 21% gewijzigd door Flyduck op 30-08-2008 12:08 ]

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hoedje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:53:Ik zou T-Mobile even opbellen, wat je dan precies moet inleveren. Daarnaast, heeft het waarschijnlijk geen zin om naar de iCentre te gaan, aangezien alleen T-Mobile zelf de garantieafhandeling doet. Je moet dus naar een T-Mobile shop gaan :).

Ja de rand is niet echt zoals het moet zijn. Komt mij wel goed uit dat ik gewoon naar een T-Mobile shop kan, die zit lekker dichtbij. Dan kan ik hem na het weekend wel even heenbrengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Net T-Mobile gebeld ivm VVM

Melding op het scherm dat ik krijg,

VoiceMail Unavailable
Unable to initaite connection.
-----

Je hebt toch geen 3G nodig om VVM te gebruiken? Indien dit wel zo is. dan werkt het hele principe niet en kan je beter weer bellen naar je voicemail.
Wordt volgende week terug gebeld...

Ik kwam er trouwens achter dat een makelaar me had geprobeert te bellen. Ik was aan het werk. als het belangrijk is dan spreken ze me voice mail in of ze bellen me maar terug later.

Vandaag terug gebeld door de makelaar, ik had je voice mail ingesproken. toen maar T-Mobile gebeld..

[ Voor 36% gewijzigd door To_Tall op 30-08-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
Heb de afgelopen dagen flink wat last van 'Call Failed' als ik probeer te bellen. Ongeveer 1 op de drie pogingen (soms meer) mislukt. SIM in m'n oude Nokia E70 gaat prima, vriendin (ook 3G) heeft precies hetzelfde probleem.

Net (voor de 3e keer) gebeld met de helpdesk van T-Mobile, eindelijk iemand die iemand te pakken kreeg met wat verstand van zaken. Verhaal is dat de iPhone soms denkt dat hij geen bereik heeft (ook al zie je 4/5 streepjes in je display). Reboot lost het probleem tijdelijk op, zelfde met even naar flightmode en weer terug. Probleem is gemeld bij Apple en schijnbaar wordt er gewerkt aan een oplossing.

* bartvb is iig erg benieuwd naar de 2.1 firmware. Kansen genoeg voor Apple om dingen te verbeteren denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
To_Tall schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:30:
Net T-Mobile gebeld ivm VVM

Melding op het scherm dat ik krijg,

VoiceMail Unavailable
Unable to initaite connection.
-----

Je hebt toch geen 3G nodig om VVM te gebruiken? Indien dit wel zo is. dan werkt het hele principe niet en kan je beter weer bellen naar je voicemail.
Je hebt een dataverbinding nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

De iPhone maakt gebruik van de 802.11b/g standaard. Waarom is het zo dat als ik een speedtest doe ik niet hoger kom dan 2mibt terwijl 802.11b/g tot 54 mbps kan komen.

Over dezelfde wifiverbinding haalt mijn laptop wel 12mbit of meer.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-04 11:51
Omdat het een telefoon is en deze niet zo'n snelle wifi cpu heeft als je laptop? Als is 2Mbit wel redelijk karig. Vergeet niet dat de ontvanger ook een stuk minder power heeft als die in je laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272799

Ik heb net m'n iPhone opgehaald bij de T-Mobile Shop (lag er al een paar dagen, waren vergeten te bellen... :S ). Wat me opvalt is dat bij mij de aansluitpoort op de iPhone scheef in het toestel zit zodat het stekkertje niet goed aansluit. Je ziet het verder niet en het werkt wel, maar echt fraai is het niet.

Wat denken jullie, is dit iets om mee terug te gaan naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Nielsvr schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:52:
Omdat het een telefoon is en deze niet zo'n snelle wifi cpu heeft als je laptop? Als is 2Mbit wel redelijk karig. Vergeet niet dat de ontvanger ook een stuk minder power heeft als die in je laptop...
Not true. Ik haal hier gewoon 'laptop-snelheden', 15mbit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Hoedje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:40:
[...]

Je hebt een dataverbinding nodig :).
Dat is het mooie die heb ik ;)
GPRS ik kan gewoon het net op als ik WIFI uitzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Galois schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:48:
De iPhone maakt gebruik van de 802.11b/g standaard. Waarom is het zo dat als ik een speedtest doe ik niet hoger kom dan 2mibt terwijl 802.11b/g tot 54 mbps kan komen.

Over dezelfde wifiverbinding haalt mijn laptop wel 12mbit of meer.
Hangt heel erg van het gebied (ja zelf van de exacte plek) af waar je bent.
Schuif een meter op en het wordt hoger (of lager :)). Ik vind die snelheid die je noemt erg laag moet ik zeggen. Probeer eens op andere plekken om te zien of het beter wordt.
Zo niet, dan zou ik t.z.t. maar eens terug gaan want dan klopt er iets niet aan je foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04 12:56

Padvinder

doet z'n best

Wat ik gisteravond ineens had. Ik sluit m'n iPhone 3G aan op m'n PC, iTunes begint te synchroniseren. Duurde erg lang, ben maar naar bed gegaan. Vanmorgen waren alle apps van m'n iPhone gewist!

Ik heb m'n computer moeten machtigen en toen zette iTunes ze netjes weer terug, maar kennelijk was m'n machtiging dus ineens ingetrokken in iTunes. Hoe kan dat?

Op zich niet zo'n probleem, want alles wordt toch automatisch weer teruggezet nu, maar wel klote dat ik al m'n instellingen van m'n springboard kwijt ben en dat ik opnieuw kan beginnen in alle games... (moet ik opnieuw m'n hersenen gaan trainen in BrainChallenge)

Ik heb wel gezocht in de verschillende iPhone topics, maar kon niets vinden hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Galois schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:48:
terwijl 802.11b/g tot 54 mbps kan komen.
Leugens! Niemand haalt 54Mbit/s _throughput_ met 11g. Om te beginnen is het radio, dus inherent half-duplex, dus bij 'normaal' gebruik is 26Mbit/s het theoretische maximum. Daar gaat nog een hoop overhead vanaf (ondermeer FEC), dus als je een 'ruwe' throughput van 19Mbit/s haalt ben je goed bezig. Da's iets meer dan 1.9Mbyte/s na TCP en protocol-overhead.

Weet je zeker dat je niet megabytes per seconde van je iPhone vergelijkt met megabits per seconde van je PC?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Hallo.
Ik gebruik de ipone nu iets meer dan een maand en ben me aan het irriteren over het suggestief woordenboek. Elke keer als ik een woord getikt heb komt ie met een suggestie en ipv dat je de suggestie moet selecteren, vervangt hij het woord als je er niets mee doet. Dit resulteerd in hele rare zinnen waardoor ik elke keer weer opnieuw kan beginnen. Is dit woordenboek uit te schakelen, of misschien om te draaien (dus aan tikken om te veranderen en anders laten zoals het is)?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

telefoontoestel schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:58:
Hallo.
Ik gebruik de ipone nu iets meer dan een maand en ben me aan het irriteren over het suggestief woordenboek. Elke keer als ik een woord getikt heb komt ie met een suggestie en ipv dat je de suggestie moet selecteren, vervangt hij het woord als je er niets mee doet. Dit resulteerd in hele rare zinnen waardoor ik elke keer weer opnieuw kan beginnen. Is dit woordenboek uit te schakelen, of misschien om te draaien (dus aan tikken om te veranderen en anders laten zoals het is)?
LuNaTiC schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:37:
[...]

heb je de Nederlandse dictionary al aangezet?

Dat scheelt al aanzienlijk bij het typen, als je alleen Engels hebt aanstaan, zal ie bijna elk Nederlands woord willen corrigeren naar iets Engels.

Helemaal uitzetten kan volgens mij (nog) niet...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland010
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb onlangs een iPhone 3G gehaald en ik vind het een prachtig apparaat! Alleen heb ik twee kleine vraagjes:

1. Als ik via Safari naar de website van hotmail ga en daar inlog in mijn hotmail-account dan kan ik de bijlagen van mijn mailtjes niet openen. Als ik dan op bijvoorbeeld op een powerpoint bijlage klik dan gebeurt er niks

Als ik hetzelfde mailtje doorstuur naar mijn gmail account dan opent mijn iphone de bijlagen zonder probleem. Ongeacht of ik de bijlage open via de website van gmail of via de mail appl. van de iphone. Waar ligt dit aan? Als het aan Safari ligt dan moet hij de bijlagen toch ook niet via de website van gmail kunnen openen?

2. Waar worden de bijlagen van je emails opgeslagen die je leest in de mail appl. van de iphone? Als ik bijvoorbeeld een mailtje krijg en ik open de bijlage dan wordt het bestand gedownload en bewaart (want als ik mijn telefoon uitzet en later weer aan doe dan hoeft het bestand niet weer te worden gedownload als ik het nogmaals open in mijn mail).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (overigens heb ik mij al #%$^#& gezocht op een antwoord op mijn vragen, maar ik kom er niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Iemand een idee hoe lang de software update duurt?

Ik heb net de iphone aangeschaft, en meteen software update installeren gedaan.
Nu staat ie al 20 minuten op "Iphone op software-update voorbereiden" en op de iphone zie ik alleen het apple logo.

*edit*
Inmiddels foutmelding ontvangen :(
Nu moest ik op herstellen drukken want hij staat in herstelmodus. En raad eens nu staat ie weer op "Iphone op herstel voorbereiden"

:|

Iemand suggesties? Herstellen werkt ook niet.
Hij blijft op die melding staan van bezig met voorbereiden en klapt er dan uit.
Ik kan zo snel ook niets vinden op internet.

[ Voor 43% gewijzigd door Flyduck op 30-08-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossignol84
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11-2021
Sinds 2 weken een Iphone 3G en erg tevreden. Herkende nog geen van de klachten, totdat.....

Heb de simkaarthouder eruit gehaald en vervolgens andersom in de opening gestopt (met het "drukgaatje" aan de andere kant). Het probleem is nu dat de houder vastzit, ondanks dat deze er soepel in ging. Komt dit probleem iemand bekend voor? (evt oplossing)

Wil natuurlijk geen grof geweld gebruiken om dat ding eruit halen ;)

ps. Vind overigens dat Apple rekening had mogen houden met een dergelijke vergissing. Ook al is dit mijn eigen fout, een fabrikant hoort zich naar mijn mening zo veel mogelijk te verplaatsen in een gemiddelde consument en voor de hand liggende fouten.

[ Voor 8% gewijzigd door rossignol84 op 30-08-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik heb iets dergelijks ook gehad. Bij mij werkte het om iTunes af te sluiten en opnieuw te starten. Vervolgens herstellen en bijwerken te kiezen. Hierdoor werd dan de telefoon wel hersteld en ook nog eens bijgewerkt.

@LuNaTic: Ik gebruik zowel nederlands, engels als spaans, dus wordt nogal een warboel op die manier. Verder maakt ie van afkortingen als "idd" ook de meest vreemde andere suggesties. Toch maar een manier proberen te zoeken om het ieder geval om te draaien, dus uitvoeren bij selecteren ipv bij niet selecteren.

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Flyduck schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:07:
Iemand een idee hoe lang de software update duurt?

Ik heb net de iphone aangeschaft, en meteen software update installeren gedaan.
Nu staat ie al 20 minuten op "Iphone op software-update voorbereiden" en op de iphone zie ik alleen het apple logo.

*edit*
Inmiddels foutmelding ontvangen :(
Nu moest ik op herstellen drukken want hij staat in herstelmodus. En raad eens nu staat ie weer op "Iphone op herstel voorbereiden"

:|

Iemand suggesties? Herstellen werkt ook niet.
Hij blijft op die melding staan van bezig met voorbereiden en klapt er dan uit.
Ik kan zo snel ook niets vinden op internet.
koppel even los van pc en herstart de pc.
opnieuw aankoppelen. zo kan die wel eens sneller gaan... (ik beloof niets :))
meestal is update in zo'n 10 minuten gedaan, mar .
als je meteen wilt synchroniseren kan het heel lang duren (afhankelijk wat je erop wilt zetten)

edit: net te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Ok bedankt.
Het werkt nu. Het lag aan de USB poort. Nadat ik hem op andere poort had aangesloten werkte het wel :) Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Roeland010 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:46:
2. Waar worden de bijlagen van je emails opgeslagen die je leest in de mail appl. van de iphone? Als ik bijvoorbeeld een mailtje krijg en ik open de bijlage dan wordt het bestand gedownload en bewaart (want als ik mijn telefoon uitzet en later weer aan doe dan hoeft het bestand niet weer te worden gedownload als ik het nogmaals open in mijn mail).
Daar zit ik ook mee. Heb ik hier ook al eens gevraagd, maar geen antwoord op gekregen. Zoektochten leveren ook niks op. Ik vraag me dus ook af waar een attachment van bijvoorbeeld 6MB wordt opgeslagen, en of dat attachment eventueel handmatig, los van de mail zelf, te verwijderen is, of dat je eerst het mailtje moet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hoedje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:53:
[...]

Terecht denk ik, want het duurt gewoon lang. Zeker als je het vergelijkt met de "reparatie" van bijv. iPods door Apple. Helaas duurt het allemaal erg lang bij T-Mobile, terwijl ze telefoons niet eens repareren, maar alleen omruilen.

[...]

Ik zou T-Mobile even opbellen, wat je dan precies moet inleveren. Daarnaast, heeft het waarschijnlijk geen zin om naar de iCentre te gaan, aangezien alleen T-Mobile zelf de garantieafhandeling doet. Je moet dus naar een T-Mobile shop gaan :).

Ok, ik zal hem binnenkort aanbieden bij een T-Mobile shop (al zei iCentre aan de telefoon dat het bij hun ook kon maar blijkbaar sturen ze het door naar T-Mobile?). Ik ben alleen bang dat ze met dingen als cosmetisch gaan komen, of dat ik hem mogelijk zelf heb laten vallen terwijl het toch echt al zo erg was toen ik hem uit de doos haalde (alleen VEEL minder zichtbaar omdat er geen rotzooi van m'n hoesje tussen zat). Ik ben benieuwd, maar ben bang dat ze er niet veel aan zullen doen.

Die rand ziet er op de foto wel wat erger uit dan met het blote oog, maar hij voelt wel enorm ruw en het vuil zie je wel (je ziet gewoon een bruin randje zeg maar).

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 30-08-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Frietsaus schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:11:
[...]
Ok, ik zal hem binnenkort aanbieden bij een T-Mobile shop. Ik ben alleen bang dat ze met dingen als cosmetisch gaan komen, of dat ik hem mogelijk zelf heb laten vallen terwijl het toch echt al zo erg was toen ik hem uit de doos haalde
dan is het aan hun om te bewijzen dat jij hem hebt laten vallen/kapot hebt gemaakt/enz..
maar een normaal persoon kan zo zien of iets wel of niet is gevallen en met dingen die al zo vaak zijn voorgekomen zullen ze echt niet moeilijk doen..
let wel op de tijd die het kan duren voordat je je toestel (of een nieuwe) terug hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Tijd vind ik niet zo'n probleem, dan leen ik het reserve telefoontje van m'n moeder wel even. :) We zullen zien wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
telefoontoestel schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:58:
(...)
Is dit woordenboek uit te schakelen, of misschien om te draaien (dus aan tikken om te veranderen en anders laten zoals het is)?
Roeland010 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:46:
(...)
Allebei onmogelijk zonder jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
UltraSub schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:54:
[...]
Daar zit ik ook mee. Heb ik hier ook al eens gevraagd, maar geen antwoord op gekregen. Zoektochten leveren ook niks op. Ik vraag me dus ook af waar een attachment van bijvoorbeeld 6MB wordt opgeslagen, en of dat attachment eventueel handmatig, los van de mail zelf, te verwijderen is, of dat je eerst het mailtje moet verwijderen.
De mail en attachment worden alleen in de mail app opgeslagen. je kan ze niet exporteren.

Denk dat ook niet zo'n zorgen hoeft te maken dat je attachment wordt opgeslagen. de RIM BlackBerry's doen hetzelfde. na 30 dagen wordt de mail en attchment of wanneer je qouta wordt berijkt verwijderd. hallo ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 08-04 21:02

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zijn er ervaringen met verschillen in batterijduur? Ik heb hier twee witte iPhones 16GB liggen en de ene gaat veel langer mee dan de andere terwijl ik langer bel met degene die langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Bigg Balls schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 10:07:
Zijn er ervaringen met verschillen in batterijduur? Ik heb hier twee witte iPhones 16GB liggen en de ene gaat veel langer mee dan de andere terwijl ik langer bel met degene die langer meegaat.
Verschillen de twee iPhones qua instellingen? (Dus een heeft push-account, ander niet, een heeft 3g aan staan, ander niet etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Godganze !#@$@#%@#

Ik steek net m'n iPhone in mn PC en iTunes zegt er is een update. Ik druk op Akkoord maar ook heel verstandig op Maak reserve kopie. Dus daar is hij 15min mee bezig. Vervolgens krijg ik een foutmelding (Fout code 6 ofzo). En op mn iPhone krijg ik een USB kabel + het iTunes logo te zien, oftewel hij moest aangesloten worden (kon niet in mn telefoon). Dus ik doe dat en zegt iTunes dat hij hersteld moet worden naar fabrieksinstellingen en dat je daarna je zooi aan de hand van de reservekopie kan terugzetten (hoop ik). Dus is hij de firmware 20min lang aan het herstellen en daarna doe ik hem aan. Geen t-mobile, al mijn instellingen weg, foto's, muziek, mail. Dus ik sluit hem aan en nu is hij bezig hem aan het herstellen met de reservekopie.

Ik mag hopen dat hier alles inzit? Dus dat hij weer gewoon wordt zoals hij was? Ik was al geen fan van dat verplichte iTunes koppeling enzo maar dit is echt kut, mis nu al 2uur strandtijd en ik moet zo weg en ben dus onbereikbaar .... :'( :'(

Er staat nu "iPhone herstellen vanaf reservekopie".. tell me it's gonna be allright! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
mijn oude iPhone heb ik aan me vriendin gegeven.
Maar hij synct niet alle contacten vanaf haar adresboek... iemand enig idee (ze gebruikt een macbook)
Ook komen de contacten vanaf haar adressbook ook niet goed door in mobileMe. Met andere woorden de contacten die ontbreken op dr iPhone staan ook niet in MobileMe.

Maar ze heeft nog sw versie 1.0.2. Dus push kan het niet in zitten.
Daarnaast als ik geforceerd synchroniseer komt ook niet alles door (dus die optie in "info" bij itunes).
Als ik dezelfde contact aanmaak op de iPhone en dan sync staan ze er wel dubbel in haar adresboek.
Dus 1 richting op werkt wel goed maar de Laptop naar iPhone :(

Iemand enig idee?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 10-04 16:15
Ow wat nu weer. Heb sinds een uur nergens GPRS of 3G. Ik zie wel T-Mobile staan maar geen GPRS of 3G teken. Volgens mij kan ik dus alleen bellen. Ik zit nu op Wifi.

Maar allemaal weer lekker dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 14:04
dat had ik ook eerder vandaag, even in airport mode en er weer uit loste het op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
De laatste tijd horen we vrij vaak wat over dropped calls en wegvallende 3G verbindingen. Kan Apple dit met een firmware update oplossen of lijkt dit toch een hardnekkiger probleem te zijn? Ik ben namelijk van plan om volgende maand een iPhone aan te schaffen en ik wil natuurlijk wel een goede verbinding hebben met de netwerken ;) Of zijn dit problemen die maar een kleine groep gebruikers achtervolgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Tales schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:45:
dat had ik ook eerder vandaag, even in airport mode en er weer uit loste het op :)
Ja, dat had ik ook van de week... Ik heb 'm toen uitgezet en weer aan en toen was het probleem verholpen. 90% van je problemen met computers worden opgelost door uit en aan te doen :P
FerdiV schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:14:
Ow wat nu weer. Heb sinds een uur nergens GPRS of 3G. Ik zie wel T-Mobile staan maar geen GPRS of 3G teken. Volgens mij kan ik dus alleen bellen. Ik zit nu op Wifi.

Maar allemaal weer lekker dit.
Aan en uit doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Moe_Szyslak schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:54:
De laatste tijd horen we vrij vaak wat over dropped calls en wegvallende 3G verbindingen. Kan Apple dit met een firmware update oplossen of lijkt dit toch een hardnekkiger probleem te zijn? Ik ben namelijk van plan om volgende maand een iPhone aan te schaffen en ik wil natuurlijk wel een goede verbinding hebben met de netwerken ;) Of zijn dit problemen die maar een kleine groep gebruikers achtervolgt?
Ik heb nu de iPhone sinds een paar dagen en het enige wat ik K*T vind is dat ik elke dag moet laden! :)

Heb geen wegvallende verbindingen en inderdaad is 3G in een gebouw minder goed dan lekker buiten. Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Moe_Szyslak schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:54:
Ja, dit is een bekend probleem bij apple en t-mobile. dit was al bekend voor de 2.0.1 update.
het heeft te maken met het overgaan van het ene verbindingstype naar het andere (3g --> gprs of vice versa)
je kun er het beste vanuit gaan dat dit pas bij versie 2.1 geheel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
Galois schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:53:
[...]

Ik heb nu de iPhone sinds een paar dagen en het enige wat ik K*T vind is dat ik elke dag moet laden! :)

Heb geen wegvallende verbindingen en inderdaad is 3G in een gebouw minder goed dan lekker buiten. Ik ben tevreden.
Dat je hem elke dag moet opladen komt denk ik door het constante spelen :P
A4-tje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:56:
[...]

Ja, dit is een bekend probleem bij apple en t-mobile. dit was al bekend voor de 2.0.1 update.
het heeft te maken met het overgaan van het ene verbindingstype naar het andere (3g --> gprs of vice versa)
je kun er het beste vanuit gaan dat dit pas bij versie 2.1 geheel wordt opgelost.
Zolang het maar opgelost word ben ik blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Moe_Szyslak schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:58:
[...]

Dat je hem elke dag moet opladen komt denk ik door het constante spelen :P
Ja, dat klopt natuurlijk, maar de accu is echt het grootste minpunt van deze telefoon. Als ik ben uitgespeeld en 'm weer normaal ga gebruiken, denk ik dat ik de twee dagen niet zal halen! En ik ben absoluut geen grootgebruiker. Ik denk dat als deze telefoon voor zakelijk gebruik wordt gebruikt dat hij de dag niet haalt!

Maar ja... de accu kan 1000x opgeladen worden, dat betekent dat mijn telefoon dus bijna 3 jaar mee zal gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Galois schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:02:
[...]

Ja, dat klopt natuurlijk, maar de accu is echt het grootste minpunt van deze telefoon. Als ik ben uitgespeeld en 'm weer normaal ga gebruiken, denk ik dat ik de twee dagen niet zal halen! En ik ben absoluut geen grootgebruiker. Ik denk dat als deze telefoon voor zakelijk gebruik wordt gebruikt dat hij de dag niet haalt!

Maar ja... de accu kan 1000x opgeladen worden, dat betekent dat mijn telefoon dus bijna 3 jaar mee zal gaan :P
Als je de telefoon langer hebt zal het speel factor minder worden ;)

Ik merk wel dat ik de telefoon vooral in het OV gebruik. beetje op GOT kijken en andere website's langs struinen.
Of wanneer ik ergens ben waar ik niet zo vaak kom en ik wil toch een lekker kunnen eten (google maps rules ;))

Thuis heb ik een MacBook en windows Desktop. dan gebruik ik de telefoon niet zo veel nee ;)

Ik kan nu ongeveer 2 dagen met een accu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
2 dagen in standby of bel je er dan ook veel mee?

btw. Gebruikt iemand hier Izymail? Ik wil graag even weten hoe je kunt betalen. Is paypal ook een optie? Van de website word ik niet veel wijzer...

[ Voor 60% gewijzigd door Moe_Szyslak op 31-08-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Moe_Szyslak schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:06:
2 dagen in standby of bel je er dan ook veel mee?

btw. Gebruikt iemand hier Izymail? Ik wil graag even weten hoe je kunt betalen. Is paypal ook een optie? Van de website word ik niet veel wijzer...
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/edejeu/100041/photo/web.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/edejeu/100041/IMG_0009/web.jpg

Ik denk dat deze 2 plaatjes wel voldoende zeggen?
bijna 7 uur je toestel gebruiken in 2 dagen, is vor mij best veel ;) ik bel verder niet zo veel alleen als nodig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Gister in Duitsland geweest. Wat een drama. Bellen is me geen een keer gelukt, sms'en met moeite en oproepen ontvangen is helemaal uit den boze. Iemand heeft me willen bellen. Ik heb er niks van gemerkt, geen voicemail, geen gemiste oproep, niks.

Sms'en moest ik zeker een keer of 4, 5 opnieuw proberen voor hij wilde verzenden. Met bellen kreeg ik zo'n "netwerk overbelast" toon.

Ik weet niet of het aan de iphone ligt maar met mijn vorige telefoon had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 151391 schreef op maandag 01 september 2008 @ 01:02:
Gister in Duitsland geweest. Wat een drama. Bellen is me geen een keer gelukt, sms'en met moeite en oproepen ontvangen is helemaal uit den boze. Iemand heeft me willen bellen. Ik heb er niks van gemerkt, geen voicemail, geen gemiste oproep, niks.
Dat ligt aan 't netwerk.
Sms'en moest ik zeker een keer of 4, 5 opnieuw proberen voor hij wilde verzenden. Met bellen kreeg ik zo'n "netwerk overbelast" toon.
Die toon wordt door 't netwerk gegenereerd, ligt dus aan 't netwerk.
Ik weet niet of het aan de iphone ligt maar met mijn vorige telefoon had ik nergens last van.
Tegelijkertijd? Op hetzelfde netwerk? Met dezelfde technologie (umts/gsm)?

Either way, mijne doet 't prima in 't buitenland.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272910

Is er ook nog een video camera functie op de iphone, in het menu kan ik er nix over vinden?

Weet iemand of bluetooth ook gebruikt kan worden voor bestandsoverdracht, zoniet waarom heeft Appla hiervoor gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Tijd voor een nieuw deel: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 :Y)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.