[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 93.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Ik heb een iPhone uit week 27 en dit zijn mijn ervaringen tot nog toe:

Hardware:

- Haarscheurtjes heb ik niet
- 3G Gebruik ik niet dus hier kan ik weinig over vertellen
- Krasbestendigheid: zeer goed. heb geen hoesje en nog geen krassen te zien

Software:
- iPhone 2.0 firmware was ronduit verschrikkelijk traag en boordevol bugs.
Wel ben ik blij dat Apple op iets meer dan een maand al twee point-release uitbrengt met bugfixes. Bij elk van deze releases merktte ik toch wel vooruitgang in kwaliteit van de software. Misschien komt er nog een 2.0.3 uit deze maand en midden september de alom verwachtte 2.1. Al bij al ben ik toch tevreden van de software-support van Apple. Enkel het ontbreken van echte release notes bij een point-release zijn een doorn in het oog.
- Appstore is fijn, enkel bevat het (voor mij) nog niet zo erg veel applicaties waar je ook echt iets mee bent. Spelletjes en nieuws-utilities genoeg maar de echte apps waar ik voor zou betalen ben ik nog niet tegengekomen.
- Exchange task support please!!! Overige Exchange support is wel goed te noemen, heb enkel nog wat problemen met events zoals een verjaardag waarvoor ik een uitnodiging krijg? O-)
- Goed werkende navigatie zou ook welkom zijn (firmware 2.1?)

Verder zou ik ook wel de iPhone als externe storage willen gebruiken en attachments/documenten kunnen bewerken maar dat is nog wat vroeg vrees ik :).

[ Voor 8% gewijzigd door Robbeke op 19-08-2008 12:37 ]

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbeke schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:35:

Verder zou ik ook wel de iPhone als externe storage willen gebruiken
Dat kan toch met DataCase dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Apple heeft een oplossing voor de bug gereed, maar het zou de fabrikant van de chip tot ergernis van Apple nog twee tot drie maanden kosten om die update te implementeren.

Moeten we hieruit opmaken dat alleen bij de nieuwe toestellen de software update zal worden uitgevoerd, of kan het ook via de update mogelijkheid via iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik krijg echt een punthoofd van de vage en trage synchronisatie.
- Backup die iedere keer gemaakt wordt die bij mij echt 10 minuten duurt (als het niet langer is).
- 'Synchronisatie' van applicaties die consequent de apps op de PC blijft syncen die ik net van de iPhone heb gehaald. Eerst transfer purchases moeten doen, maar dit moet toch wel automatisch kunnen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een case die mijn 3G een beetje mooi houdt, ik laat telefoons namelijk erg vaak vallen. Heeft iemand ervaringen met deze dingen / welke worden aangeraden? Het liefst een zo onopvallend mogelijke. Screenprotector helpt helaas niet tegen vallen.. Sena heeft opzich wel grappige etuitjes, maar daar moet ik 'm alsnog uithalen voor ik de telefoon wil gebruiken en ik ben bang dat ik dan de trilfunctie niet echt meer merk.
Brandon heeft silicon cases, maar werken deze een beetje fijn?

Ga zodadelijk maar even 2.0.2 updaten, kijken of ik wat veranderingen kan ontdekken. Google vertelde me zojuist dat bijna niemand verbeteringen constateert na deze update. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:14:
quote:
Apple heeft een oplossing voor de bug gereed, maar het zou de fabrikant van de chip tot ergernis van Apple nog twee tot drie maanden kosten om die update te implementeren.

Moeten we hieruit opmaken dat alleen bij de nieuwe toestellen de software update zal worden uitgevoerd, of kan het ook via de update mogelijkheid via iTunes?
Om de klanten tevreden te houden, lijkt het me logisch dat ze een eventuele chip-update gewoon in iTunes aanbieden, maar dat kan dus nog wel maanden duren.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:24:
Ik ben op zoek naar een case die mijn 3G een beetje mooi houdt, ik laat telefoons namelijk erg vaak vallen. Heeft iemand ervaringen met deze dingen / welke worden aangeraden? Het liefst een zo onopvallend mogelijke. Screenprotector helpt helaas niet tegen vallen.. Sena heeft opzich wel grappige etuitjes, maar daar moet ik 'm alsnog uithalen voor ik de telefoon wil gebruiken en ik ben bang dat ik dan de trilfunctie niet echt meer merk.
Brandon heeft silicon cases, maar werken deze een beetje fijn?
Ik heb onderstaande, verkopen ze in de t-mobile shop voor 10 euro.
Past je iPhone precies in , en achterin zit een vakje waar ik me headset in kwijt kan.
En kan je verzekeren , de iPhone trilt hard genoeg om dat nog te voelen door het etui heen.

Afbeeldingslocatie: http://assets1.everythingicafe.com/store_images/product_images/accessories/large/iphone/2995.jpg

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een parrot en die werkt goed met de iphone.
Alleen en daar kan de parrot niets aan doen de iphone laadt niet op. Ik wacht nog op de goede verloopstekker.
UltraSub schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:11:
Iemand ervaringen met Parrot carkits icm de iPhone 3G?
Heb net een nieuwe auto, en moet een goede carkit hebben. Heb echter geen zin meer in de perikelen die ik heb gehad met mijn HTC. Moet dus een goede BT carkit hebben. Displays en zo boeien me niet, wel een mutebox, om het geluid over de speakers te krijgen. (Heb een Golf V met een MFD2). Muziek van de iPhone sluit ik wel op de aux ingang aan, dus das geen probleem. Gaat puur om bel gedeelte. Iemand?

/edit
Wil absoluut geen echo horen. Niet aan de andere kant, en niet bij mij. En ik begrijp (ook uit eigen ervaring) dat het daar nou net nog al eens mis wil gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
TlighT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:01:
[...]

Ik ook sinds een dag of wat (Tilburg centrum). Ik hoop dat dit blijvend is en dat het niet een soort vakantie-effect is ofzo, dat er minder gebeld wordt een daardoor de mast minder gauw 'vol' is.
Nou ik heb thuis in Tilburg Centrum (Tussen interpolis en 013) toch echt geen 3G ontvangst als ik binnen ben. Soms valt zelfs de hele T-mobile verbinding weg...
Buiten gaat idd alles prima:)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:25:
[...]

Om de klanten tevreden te houden, lijkt het me logisch dat ze een eventuele chip-update gewoon in iTunes aanbieden, maar dat kan dus nog wel maanden duren.. :X
Maargoed, dat is het woord van 1 persoon op zijn weblog, dat nu.nl dan weer klakkeloos overneemt.
Wat die persoon er zelf over zegt op zijn blog:
Well, I was having lunch with an ex-fruity type the other day, and we got talking about this stuff, and they know someone who knows someone who.. (okay, have I obfuscated this well enough? We're at "my sister's barber is Elvis' 2nd cousin's housekeeper's boyfriend...).
Dus of die bron wel te vertrouwen is, moet nog maar uitwijzen.
Check de volledige post hier: http://chuqui.typepad.com...8/08/two-little-tidb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Volgens mij is er sinds de update (2.0.2) iets veranderd aan het overzicht van de sms-berichten. Als je nu een 'gesprek' verwijdert, is het ook echt weg terwijl eerst de naam bleef staan en alleen de berichten verdwenen. Of ben ik nou aan het dwalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
Rijk Lemming schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:38:
Volgens mij is er sinds de update (2.0.2) iets veranderd aan het overzicht van de sms-berichten. Als je nu een 'gesprek' verwijdert, is het ook echt weg terwijl eerst de naam bleef staan en alleen de berichten verdwenen. Of ben ik nou aan het dwalen 8)7
Daar lijkt het niet op, want dat gedrag had/heb ik ook (nog niet 2.0.2). Vond ik alt retevervelend dat die naam wel bleef staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik las dat je bij de iPhone G3 dock geen USB-kabel erbij krijgt ofzo? Houd dat in dat ik ook de standaard kabel die erbij zit moet bestellen? Deze:
http://store.apple.com/nl...bles_docks&mco=MTUzMzY0MA
Dat zou dus 25 voor de dock en 15 voor de kabel zijn? Afzetterij :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Tom schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:47:
Ik las dat je bij de iPhone G3 dock geen USB-kabel erbij krijgt ofzo? Houd dat in dat ik ook de standaard kabel die erbij zit moet bestellen? Deze:
Je hebt er toch eentje bij je iPhone gekregen, die gaat er gewoon in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Rijk Lemming schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:38:
Volgens mij is er niets veranderd: als je in een conversatie op clear drukt, flikkert hij alleen de berichten weg en blijft de naam staan in het overzicht. Als je een naam in het overzicht verwijdert verdwijnen
berichten+naam :)

[ Voor 45% gewijzigd door Moartn op 19-08-2008 14:51 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn iphone 3g docking station van the phone house al? Welke beloofd zijn bij reserveringen bij dit filiaal toen hij net uit kwam?

Overigens, is er een manier om de kleuren van de verschillende categorieen agenda's aan te passen op mijn iphone? Hier zijn ze nu oranje, rood en blauw, oranje en rood zijn nogal lastig te onderscheiden.
In iCal op mijn mac heb ik ze veranderd naar blauw, rood, groen, maar dit wordt niet gesynchroniseerd?

Laatst trouwens ook een bug ontdekt, wilde een telefoongesprek ophangen maar mijn iphone wilde dat niet. Telkens als ik op "stop gesprek" drukte werd deze even grijs om vervolgens weer actief te worden, de gesprekstimer bleef ook gewoon oplopen :D
Uiteindelijk toestel uit en weer aan moeten zetten... no biggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

DaannO schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:48:
[...]

Je hebt er toch eentje bij je iPhone gekregen, die gaat er gewoon in :?
Ja klopt, maar wilde een dock voor op m'n werk om op te laden zodat ie netjes op m'n bureau staat... dan kan die kabel die erbij zit gewoon thuis blijven om te syncen.
Maargoed moet maar :) vind alleen 40 euro veel geld voor een stukje plastic en een usb kabeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:47:
Ik ben dat wel met je eens. Je wordt echt tot op de laatste cent uitgemolken. Je zou verwachten dat als je een extra dock erbij zou kopen dat er ook een kabel bij zou zitten. Men kan wel roepen "Er zit er toch een bij je aankoop", maar dat is onzin. Als ik beneden aan mijn PC en Mac een dock wil hebben moet iik alles los kopen. Heb ik het geeneens over boven een extra dock willen hebben. Afzetterij wil ik het niet noemen maar netjes vind ik het ook niet. Ze weten best wel dat als ik een dock koop ik die kabel er ook bij moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Heb sinds de update er vaak last van dat het netwerk "weg valt".
Ik krijg in eens uit het niets de melding: "Geen netwerk meer" terwijl linksboven nog gewoon T-Mobile staat (ik kan ook gewoon bellen).
Hij wijst me dan hoe dan ook naar het instellingen menu naar "Kies netwerk". Wanneer ik dan op de home knop druk kan ik gewoon verder.

Hier had ik voor de software update geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:18:
[...]

Nou ik heb thuis in Tilburg Centrum (Tussen interpolis en 013) toch echt geen 3G ontvangst als ik binnen ben. Soms valt zelfs de hele T-mobile verbinding weg...
Buiten gaat idd alles prima:)
Woon/werk jij in de Tivoli-garage :?

Ik heb midden in het centrum op 6 hoog volle bak 3G en vanochtend zowaar echt een stabiele en snelle 3G-verbinding.
Vanavond maar eens updaten.

Wat is trouwens deze functie?:
Het meest in het oog springt de verdwijning van een functie waarmee alle applicaties op het toestel in één keer kunnen worden geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

In de App Store kan in je 2.0.1 bij Updates op Update All drukken. Vervolgens worden dus een x aantal downloads gestart van programma's die je kan updaten. Dat kunnen er soms nogal veel zijn, waardoor het niet echt soepel loopt (hoewel ik dacht dat ie per programma de update deed, dus niet allemaal tegelijk). Nu moet je dus per losse app updaten. /care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 22:35

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:01:
[...]

Het meest in het oog springt de verdwijning van een functie waarmee alle applicaties op het toestel in één keer kunnen worden geüpdate.
Via de AppStore was het mogelijk, wanneer er meerdere updates waren voor je geinstalleerde apps, deze tegelijk te installeren met één druk op de knop. Deze "Update alles knop" is nu verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:53:
Heeft iemand zijn iphone 3g docking station van the phone house al? Welke beloofd zijn bij reserveringen bij dit filiaal toen hij net uit kwam?

Overigens, is er een manier om de kleuren van de verschillende categorieen agenda's aan te passen op mijn iphone? Hier zijn ze nu oranje, rood en blauw, oranje en rood zijn nogal lastig te onderscheiden.
In iCal op mijn mac heb ik ze veranderd naar blauw, rood, groen, maar dit wordt niet gesynchroniseerd?
Ja ik heb eind vorige week mijn gratis dock gekregen van The Phone House in Oss. Ik moest er wel speciaal voor bellen. Kreeg zo'n vermoeden dat ik er nooit wat van gehoord had als ik er niet zelf achterheen gegaan was (behoorde tot de eerste uitgeleverde iPhones).

De kleuren van Agenda worden jammerlijk genoeg niet gesynchroniseerd met iCal, en zijn ook niet op de telefoon zelf in te stellen. Ik zou aannemen dat dat binnenkort wel veranderd wordt, maar vooralsnog is de enige manier om kleuren op de iPhone te veranderen synchroniseren met MobileMe. De agendakleuren van iPhone worden dan overgenomen door zowel MobileMe als de iPhone.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56
Bij mij syncen de kleurtjes en dergelijke calenders wel gewoon netjes mee?

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/25jf3tx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Zijn er hier mensen die hun abonnement 6 maanden voor het aflopen hebben verlengd voor de iPhone?
Ik hoor hier nl. tegenstrijdige berichten over. Telefonisch heb ik dit nu gedaan maar ik heb nog steeds geen iPhone en dalijk laten ze me eerst x maanden wachten...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Zijn er nog meer mensen die Iphoneclub.nl niet kunnen bereiken?

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

mickezzz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:59:
Zijn er nog meer mensen die Iphoneclub.nl niet kunnen bereiken?
Same here, maar dit lijkt mij niet de plek om dat te checken eerlijk gezegd ;)

Hoe krijg je trouwens die kleurtjes in je kalender?

[ Voor 8% gewijzigd door HaterFrame op 19-08-2008 16:05 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora_71
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-10-2024

Aurora_71

A/V enthusiast, gamer

Onder 2.0.1 vandaag een exchange mail account toegevoegd en tijdens het configgen werd er om een passcode gevraagt. Een collega welk de exchange server beheert gaf aan dat deze passcode waarschijnlijk de code was die je moet instellen om te mogen syncen met de exchange server.
Ik dus een code verzonnen en ingevoerd en exchange mail werkt prima (mail only, calendar en contacts sync ik niet want dan ben ik al mijn eigen persoonlijke spul op de iphone kwijt en krijg ik die pas weer terug bij een eerst volgende sync met m'n Mac via iTunes).
Nu zie ik dus dat het om de passcode lock van de iPhone zelf ging .. m.a.w. ik heb dus nu een passcode aktief welke ik niet kan uitschakelen (settings > general > passcode lock) :?
Ik heb enkel de mogelijkheid om um te wijzigen (change passcode) of via 'require passcode' te bepalen wanneer ik deze code moet invoeren (meteen, na 1, 5 of 15 minuten of na 1 of 4 uur).
Iemand enig idee hoe ik deze passcode eraf krijg?
Of moet ik dan via settings > reset > reset all settings al m'n instellingen resetten om dit voor elkaar te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2019
wil iemand zijn ervaringen delen met het updaten van firmware op een Mobistar 3G exemplaar? Vers uit de doos komen ze met 2.0 nml. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 22:35

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

MetaFrame schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:04:
[...]

In iCal nieuwe agenda's aanmaken. Deze krijgen automatisch een kleur toegewezen. Ik weet niet of dit onder Windows ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:22

reiker

dan jij!

BSniekers schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:21:
wil iemand zijn ervaringen delen met het updaten van firmware op een Mobistar 3G exemplaar? Vers uit de doos komen ze met 2.0 nml. Tnx!
Hier geen problemen met updaten van een "Mobistar-exemplaar". Had ik ook niet verwacht overigens; jij wel kennelijk?

[ Voor 56% gewijzigd door reiker op 19-08-2008 16:22 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Ik heb nu 2.0.1 (jailbreaked) op m'n legale T-mobile iPhone 3G. Ik zou graag willen uitproberen of 2.0.2 mijn 3G verbinding wat verbeterd. Als ik zo de berichten op internet lees, dan zijn er zowel positieve als negatieve berichten. In tegenstelling tot de 2G iPhone zit er in de 2.0.2 3G firmware nieuwe modem software.

Nu vraag ik me af of het mogelijk is om nu mijn iPhone 3G te updaten naar 2.0.2, te proberen en vervolgens wanneer hij niet bevalt te downgraden (d.m.v. shift + herstel en een 2.0.1 firmware IPWS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
UltraSub schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:11:
Iemand ervaringen met Parrot carkits icm de iPhone 3G?
Met de Parrot niet, maar naar mijn ervaring werken de Parrots als een van de besten. In m'n vorige auto had ik er een en die slikte vrijwel alles, ook HTC's zonder problemen. Een vriend van me ook allerlei HTC's op z'n Parrot, terwijl het bij mij alleen maar huilen is. Ik heb een JVC radio met ingebouwde carkit, maar dat is een drama. In de tussentijd heb ik 5 toestellen gehad, van een D900 die vaker niet dan wel wilde pairen, tot een Touch die elke keer handmatig gepaired moest worden nadat je een gesprek had beëindigd, tot een Samsung i780 die na een aantal minuten spontaan begon te kraken en waarbij iedereen altijd klaagde over de slechte gesprekskwaliteit. De enige die het wel goed deed van alle WM5/6 toestellen was m'n P3300.

En nu dus m'n Iphone. Hij paired vlekkeloos, gesprekskwaliteit is veel beter dan van m'n i780 en de verbinding valt nooit weg. Geen garantie voor een Parrot dus, maar die dingen zijn in mijn beleving een stuk makkelijker in wat wel en niet goed werkt dan mijn radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickezzz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:24:
Ik heb nu 2.0.1 (jailbreaked) op m'n legale T-mobile iPhone 3G. Ik zou graag willen uitproberen of 2.0.2 mijn 3G verbinding wat verbeterd. Als ik zo de berichten op internet lees, dan zijn er zowel positieve als negatieve berichten. In tegenstelling tot de 2G iPhone zit er in de 2.0.2 3G firmware nieuwe modem software.

Nu vraag ik me af of het mogelijk is om nu mijn iPhone 3G te updaten naar 2.0.2, te proberen en vervolgens wanneer hij niet bevalt te downgraden (d.m.v. shift + herstel en een 2.0.1 firmware IPWS)?
Als je een 2.0.1 firmware heb kan je inderdaad downgraden. Net als toen je heb gejailbreakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

HvB83 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:25:
En nu dus m'n Iphone. Hij paired vlekkeloos, gesprekskwaliteit is veel beter dan van m'n i780 en de verbinding valt nooit weg. Geen garantie voor een Parrot dus, maar die dingen zijn in mijn beleving een stuk makkelijker in wat wel en niet goed werkt dan mijn radio.
Same ervaring hier. Eerst dacht ik dat het de schuld van Parrot autoradio was, maar mijn Winmob telefoon (Samsung i620) bleek gewoon incapabel te zijn. Daardoor vrij slechte connectie naar de Parrot, geen adresboek sync, etc. Sinds een week een iPhone en alles is nu opgelost! Ik stap in en heb meteen paired, geluidskwaliteit is prima, adresboek wordt automatisch gesync'd. Geen problemen hier.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Laatst online: 02-10-2019
reiker schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:22:
[...]

Hier geen problemen met updaten van een "Mobistar-exemplaar". Had ik ook niet verwacht overigens; jij wel kennelijk?
Kleine 'brick' nachtmerrie in het achterhoofd, that's all. Ik ga een poging wagen! Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik ben echt zeer goed te spreken over de batterij van de iphone 3g. Ik heb hem nu al meer dan 4 dagen in gebruik, zonder op te laden. Dit valt me 100% mee na al die recensies vooraf. Ik bel en sms normaal, luister muziek, speel een spelletje en maak regelmatig gebruik van de internetfunctie, maar vooralsnog lijkt de accu hier niet heel erg veel onder te lijden.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
amahusu schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:52:
Ik ben echt zeer goed te spreken over de batterij van de iphone 3g. Ik heb hem nu al meer dan 4 dagen in gebruik, zonder op te laden. Dit valt me 100% mee na al die recensies vooraf. Ik bel en sms normaal, luister muziek, speel een spelletje en maak regelmatig gebruik van de internetfunctie, maar vooralsnog lijkt de accu hier niet heel erg veel onder te lijden.
Valt mij zelf ook op, met mijn oude nano was het zo dat zodra het batterijicoontje leeg begon te raken (niet helemaal groen) dat het er snel meegedaan was, maar zelfs als er maar een heel klein streepje op de batterij staat bij de iphone gaat hij nog 2 a 3 uur mee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:53:

Laatst trouwens ook een bug ontdekt, wilde een telefoongesprek ophangen maar mijn iphone wilde dat niet. Telkens als ik op "stop gesprek" drukte werd deze even grijs om vervolgens weer actief te worden, de gesprekstimer bleef ook gewoon oplopen :D
Uiteindelijk toestel uit en weer aan moeten zetten... no biggy
Ik heb het docking station ook nog niet ontvangen van the phone house, ben al een keertje langs gegaan maar ze hebben hem niet op voorraad. Wel op de hoofdvestiging maar dat waren er toen maar 43 dat is nu 9 dagen geleden en nog steeds niets vernomen ik heb mijn Iphone nu 20 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

MetaFrame schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:04:
[...]

http://downforeveryoneorjustme.com/
Die kleurtjes krijg je als je meerdere calenders hebt, in bijvoorbeeld exchange oid.

[ Voor 12% gewijzigd door LtMarx op 19-08-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb mijn iphone ge-update naar 2.02. ik had 2.01 er nog niet op, maakt dat wat uit? die stond er niet meer in toen ik i-tunes opstartte ? of gaat dat automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat maakt niet uit, nee. Je downloadt namelijk elke keer de volledige firmware. Daarom zijn ze ook steeds zo rond de 250MB.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij iCentre - CS in Amsterdam een iPhone 8GB gekocht. Thuisgekomen maak ik de doos open, zet het toestel aan om te controleren op eventuele dode pixels. Geen dode pixels, maar ik ontdekte wel een flinke beschadiging aan de zijkant van het toestel (de 'lak' was er af). Gelukkig had ik het toestel nog niet aan mijn computer / iTunes gehangen (dat moest ik volgens de medewerker nl. niet doen als ik dode pixels had ontdekt) en ik direct weer terug naar de winkel. Er was geen personeel meer aanwezig die genoeg van de iPhone af wisten of er over konden beslissen (?) die zouden er morgen weer zijn. Ik heb het toestel met mijn tel.nr. achtergelaten. Ik word morgen gebeld.
Ik ben benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ik gewoon een ander toestel kan krijgen? Ik heb de iPhone immers niet geactiveerd?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:33:
Vanmiddag bij iCentre - CS in Amsterdam een iPhone 8GB gekocht. Thuisgekomen maak ik de doos open, zet het toestel aan om te controleren op eventuele dode pixels. Geen dode pixels, maar ik ontdekte wel een flinke beschadiging aan de zijkant van het toestel (de 'lak' was er af). Gelukkig had ik het toestel nog niet aan mijn computer / iTunes gehangen (dat moest ik volgens de medewerker nl. niet doen als ik dode pixels had ontdekt) en ik direct weer terug naar de winkel. Er was geen personeel meer aanwezig die genoeg van de iPhone af wisten of er over konden beslissen (?) die zouden er morgen weer zijn. Ik heb het toestel met mijn tel.nr. achtergelaten. Ik word morgen gebeld.
Ik ben benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ik gewoon een ander toestel kan krijgen? Ik heb de iPhone immers niet geactiveerd?
Hoe kan je dode pixels ontdekken als halve scherm zwart is? active pixels kan je wel zien deze zijn vaak groen :+

Dode pixels zie je vaak op het scherm via een wite, blauwe en groene achtergrond het snelst.

Daarnaast is het onzin dat je hem niet aan je PC mag hangen. wat veranderd er op het toestel? Je kan hem tevens ook weer naar factory defaults zetten via de settings.

Ik heb net Firmware 2.0.2 geinstalleerd. Alleen heb ik nu totaal geen G3 verbinding meer :( alleen GSM... 1 streepje.... zowel in de stad (rotterdam) als bij mij thuis (barendrecht)

[ Voor 6% gewijzigd door To_Tall op 19-08-2008 17:59 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:33:
Toen ik 'm uit de verpakking haalde, zat er ook een butsje (klein wit kuiltje) in de achterkant, alsof hij een keer ergens op gevallen was. Het boeide mij niet bijster veel, gebruikssporen heb ik meestal toch binnen een paar weken. Ben er dan ook niet mee teruggegaan. Mocht er echt een flinke beschadiging zijn, zou ik iig even teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

To_Tall schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:57:
Daarnaast is het onzin dat je hem niet aan je PC mag hangen. wat veranderd er op het toestel?
Niets. Maar het serienummer wordt als actief gemeld, je SIM wordt geactiveert en de twee worden aan elkaar gekoppelt. Vervolgens omruilen levert veel meer ellende op dan een niet-actieve telefoon innemen en omruilen. Was dus geen gek advies.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kan je dode pixels ontdekken als halve scherm zwart is? active pixels kan je wel zien deze zijn vaak groen :+

Dode pixels zie je vaak op het scherm via een wite, blauwe en groene achtergrond het snelst.
Tja, dat dacht ik zelf eigenlijk ook al...
Daarnaast is het onzin dat je hem niet aan je PC mag hangen. wat veranderd er op het toestel? Je kan hem tevens ook weer naar factory defaults zetten via de settings.

....
Toch is me dat uitgelegd door de medewerkers van de winkel. Ik heb al eerder hier verhalen gelezen dat mensen met een kapotte of halfstukke iPhone onmogelijk meteen een nieuwe mee krijgen. Dat zou te maken hebben met de koppeling van de sim kaart met het IMEI van de iPhone. Als je een geactiveerd toestel hebt, dan wordt het toestel _altijd_ opgestuurd voor reparatie ipv een nieuwe meegegeven.
De meneer die me voor de tweede keer hielp in de winkel, bevestigde dat ik er goed aan gedaan had de iPhone nog niet te activeren, anders zou het allemaal wel eens veel langer kunnen gaan duren. Hij zei eerst iets over 'tis geen DOA...', omdat het toestel wel gewoon werkte, maar daarna zei hij weer iets over dat ik wellicht gewoon een nieuw toestel mee kon krijgen. Nou ja, aangezien ik moet wachten op ander personeel morgen die weer heel andere dingen kunnen zeggen, wacht ik het maar even af....
Eigenlijk is het wel gek: verkoper verkoopt mij een zichtbaar ondeugdelijk apparaat, dan is het toch logisch dat ik zo snel mogelijk een deugdelijk toestel mee krijg?
EDIT: Thanks, Burne :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:01:
[...]

Woon/werk jij in de Tivoli-garage :?

Ik heb midden in het centrum op 6 hoog volle bak 3G en vanochtend zowaar echt een stabiele en snelle 3G-verbinding.
Vanavond maar eens updaten.

Langs de weg van 013 naar de interpolistuin staan toch echt appartementen ;)

Maar op de bovenste verdieping van een gemeentelijk kantoor lijkt mij het ontvangst ook beter dan in een appartement (beton) op de begaande vloer.

MMF'ert :P

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Hoi,
Is in de 2.0.2 firmware de geotag-bug nu eindelijk opgelost?

edit: nee dus :(

[ Voor 13% gewijzigd door srblackbird op 19-08-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Laatst online: 23:02

Don Quijote

El Magnifico

Ik heb net Firmware 2.0.2 geinstalleerd. Alleen heb ik nu totaal geen G3 verbinding meer :( alleen GSM... 1 streepje.... zowel in de stad (rotterdam) als bij mij thuis (barendrecht)
Join the club ;).

Bij mij is het met een restore via iTunes overigens weer opgelost. Erg slordig weer, het blijft toch een heel karwei voor Apple om dit soort dingen te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
Aurora_71 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:04:
Onder 2.0.1 vandaag een exchange mail account toegevoegd en tijdens het configgen werd er om een passcode gevraagt. Een collega welk de exchange server beheert gaf aan dat deze passcode waarschijnlijk de code was die je moet instellen om te mogen syncen met de exchange server.
Ik dus een code verzonnen en ingevoerd en exchange mail werkt prima (mail only, calendar en contacts sync ik niet want dan ben ik al mijn eigen persoonlijke spul op de iphone kwijt en krijg ik die pas weer terug bij een eerst volgende sync met m'n Mac via iTunes).
Nu zie ik dus dat het om de passcode lock van de iPhone zelf ging .. m.a.w. ik heb dus nu een passcode aktief welke ik niet kan uitschakelen (settings > general > passcode lock) :?
Ik heb enkel de mogelijkheid om um te wijzigen (change passcode) of via 'require passcode' te bepalen wanneer ik deze code moet invoeren (meteen, na 1, 5 of 15 minuten of na 1 of 4 uur).
Iemand enig idee hoe ik deze passcode eraf krijg?
Of moet ik dan via settings > reset > reset all settings al m'n instellingen resetten om dit voor elkaar te krijgen 8)7
Dit is een instelling die door je provider (of waarschijnlijker: het bedrijf waar je werkt) wordt meegegeven in de policy van de exchange server. Dat kan je zelf niet meer weghalen, tenzij je de administrator van de Exchange server zo gek krijgt. Is overigens niet alleen voor de iPhone, veel bedrijven stellen hun Exchange server zo in dat alleen telefoons met deze ondersteuning toegang krijgen. (Bijv ook de Nokia E65)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:15:
Heeft iemand toevallig ook last van het volgende: in heb in outlook 2007 op mijn Vista PC mijn agenda en contactpersonen staan. Als ik mijn contactpersonen sync naar de iPhone merk ik dat op de iPhone bij sommige contactpersonen de verjaardag 1 dag te vroeg staat.

Het is niet bij alle contactpersonen verkeerd, ongeveer bij een stuk of 20 van de 120.
Heb ik ook last van. Ook al eerder in dit topic om hulp verzocht, maar helaas schijnt er nog geen Tweaker te zijn die een oplossing heeft...

Ik werk met Outlook2003 en Windows XP (jaja, ik weet het: koop een Mac, maar daar heb ik nu ff geen centen voor). De verjaardagen van een aantal contactpersonen staan op de iPhone een dag eerder dan in Outlook. Aan de tijdzone ligt het niet, want die staan op pc en iPhone hetzelfde ingesteld. De datum op de iPhone veranderen helpt niet, want dan staat het in Outlook opeens niet goed meer. Een oplossing heb ik nog nergens kunnen vinden... iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb de hele tijd dat ik niet kan internetten via wifi. ik heb gewoon 100% bereik met mijn netwerk, maar er gebeurt niks. na een tijdje "laden" krijg ik dan de melding dat de pagina niet geladen kan worden omdat de server niet meer reageert.

ligt 100% zeker niet aan mijn netwerk/internet pagina, want dat werkt prima op mijn laptop, ook via wifi.

weet iemand een oplossing? ook het netwerk connecten/disconnecten helpt niet. dat deed ik gisteren en kon vervolgens geen nieuwe verbinding maken totdat ik mn hele iphone weer had gereset :(

heb overigend 2.01, durf nog even niet naar 2.02 met al die problemen die ik hier lees..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 18:46
CJ_Latitude schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:01:
[...]

Vroeger / bij andere winkels waren / zijn mensen nog BLIJ als ze een product met een defect terug mogen brengen als ze er zo goed als zeker van zijn dat ze een nieuwe terugkrijgen...
uiteraard wel jammer dat je 'm even moet missen, maar ik vind dit gewoon goede service
het gaat mij ook niet om T-mobile, maar meer om het hele gebeuren dat ik een toestel van 9 dagen oud waar ik geen rare dingen mee heb gedaan kapot gaat/het niet meer doet.
zie het meer als de conducteur die vaak de wind van voren krijgt terwijl het misschien wel aan prorail ligt... service was helemaal goed geweest als ik een leentoestel zou krijgen, nu zit ik weer met m'n oude te bellen... was niet echt de gedachte die ik erbij had :)
moet trouwens 2 weken wachten voordat ik (zo goed als zeker) een nieuwe krijg...
kap schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:54:
[...]

Ik neem aan, dat je dit document inzake errors (incl. 1604) ook hebt gelezen en hebt uitgeprobeerd:

http://support.apple.com/kb/TS1275#errors
yep ook bij deze http://www.iphoneclub.nl/forum/167147-post6.html ;)
maar bedankt voor de reactie.
met de melding 1604 was hij zelfs niet meer in de t-mobile winkel te redden met speciale software die ze daar hebben :/

bereik heb ik in rotterdam en omgeving helemaal niets te klagen, die is uitstekend (toen ik hem nog had ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
rob1n schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:27:
Ik zie op de meeste screenshots van de iPhones dat bij de telecomaanbieder linksbovenin staat "T-Mobile". Bij mij is dit om een of andere vage reden "T-Mobile NL". Aangezien dit niet past scrolled deze tekst heen en weer of staat er "T-Mo...".
Niet dat ik me er aan dood erger, maar erg mooi is het ook niet :P Is dat te fixen?
klopt heb ik ook. sommigen hadden het niet meer met update naar nieuwe firmware (2.0.1) alhoewel ik denk dat het meer aan een update vanuit t-mobile komt die nog niet iedereen heeft. heb je nog een tijdelijk nummer omdat je huidige nummer nog van een andere provider moet komen?
misschien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoniac schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:50:
[...]

Heb ik ook last van. Ook al eerder in dit topic om hulp verzocht, maar helaas schijnt er nog geen Tweaker te zijn die een oplossing heeft...

Ik werk met Outlook2003 en Windows XP (jaja, ik weet het: koop een Mac, maar daar heb ik nu ff geen centen voor). De verjaardagen van een aantal contactpersonen staan op de iPhone een dag eerder dan in Outlook. Aan de tijdzone ligt het niet, want die staan op pc en iPhone hetzelfde ingesteld. De datum op de iPhone veranderen helpt niet, want dan staat het in Outlook opeens niet goed meer. Een oplossing heb ik nog nergens kunnen vinden... iemand een suggestie?
Ik heb ondertussen op het apple discussion forum ontdekt dat meerdere mensen dit rpobleem hebben. Een oplossing is daar echter ook niet te vinden. Ik heb het in ieder geval alvast gemeld via het feedback formulier. Ben benieuwd of daar wat uitkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
leesvoer over hoe e.e.a. zit me het ontvangst van de 3G.
http://www.appleinsider.c...pped_call_complaints.html

komt erop neer dat het voorlopig nog niet op te lossen is/opgelost wordt binnen korte tijd (waarschijnlijk ook niet met versie 2.1)

[ Voor 191% gewijzigd door A4-tje op 19-08-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
A4-tje schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:24:
[...]

welk programma gebruik je hiervoor? gewoon outlook of wat anders?
iCal, en dan 2 kalenders, Home en School

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
A4-tje schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:13:
[...]

klopt heb ik ook. sommigen hadden het niet meer met update naar nieuwe firmware (2.0.1) alhoewel ik denk dat het meer aan een update vanuit t-mobile komt die nog niet iedereen heeft. heb je nog een tijdelijk nummer omdat je huidige nummer nog van een andere provider moet komen?
misschien dat het daar aan ligt.
Nee, dit is gewoon mijn nieuwe nummer. Ik zit te denken dat het misschien wel locatie-gebonden is (dat de paal hier in Deventer gewoon een bepaalde provider-naam uitzend). Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe dat precies werkt :P

[ Voor 48% gewijzigd door Magnetic_Man op 19-08-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Ik zit in regio Rotterdam en heb een tijdelijk nummer wat het dus niet kan zijn. :)
Maar had gehoord dat sommigen nog een update hebben gekregen van T-mobile zelf waarmee dit werd opgelost. Zal even verder zoeken of ik het kan vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
A4-tje schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:24:
leesvoer over hoe e.e.a. zit me het ontvangst van de 3G.
http://www.appleinsider.c...pped_call_complaints.html

komt erop neer dat het voorlopig nog niet op te lossen is/opgelost wordt binnen korte tijd (waarschijnlijk ook niet met versie 2.1)
Dat artikel is ook weer niet meer dan een verzameling van de laatste nieuwtjes en geruchten. Ze schrijven het altijd mooi op, maar de daadwerkelijke informatieve waarde is helaas nihil.

Wat er te lezen is van developers met beschikking over de laatste beta (niet veel vanwege de NDA), zal 2.1 de problemen met 3G oplossen. Natuurlijk zegt het niet zo veel, maar wie weet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 19-08-2008 20:39 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik heb nu helemaal niks meer in beeld behalve t-mo met vol bereik..geen gprs of 3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay.. net ff snel update 2.0.2 uitgevoerd.. dit zijn/waren mijn ervaring tot nu toe...

iphone aan mn mbp laten hangen, i-tunes die gelijk met een update notification kwam en updaten maar!
het updaten zelf leek goed te gaan totdat mn iphone na het updaten bleef hangen tijdens het booten en niet verder kwam dan het appel logotje en I-Tunes heel leuk de melding gaf dat hij niet met de iphone kon connecten door "een negatieve reactie vanaf de iphone" oid... :?
toch maar home & power button ingedrukt en opnieuw de iphone laten booten.. had ie echter wat moeite mee.. duurde toch wel ongeveer 4 a 5 minuten tot ie opgestart was.. later nogmaals gerestart en toen liep ie wel netjes door..

Qua bereik van het 3G netwerk merk ik wel een verbetering.. Al zeggen de streepjes niks.. toch wel voor 80% volledig en constant bereik op 3G wat voorheen hier normaal in huis ongeveer 2 a 3 streepjes opleverde. _/-\o_ toch maar morgen ff buiten en op werk kijken hoe het er dan mee zit... :)

De 1e paar seconden vertraging voordat je kan scrollen nadat je de Contacts app heb geopend lijkt nu bijna helemaal verdwenen te zijn.. het is iets sneller maar het is er nog steeds...

SMSen lijkt ook net iets sneller te gaan dan voorheen.. niet dat ik daar voorheen last van had.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Ik heb een vraag, Ik lees op de T-mobile site dat je ook gebruik kan maken van Hotspots van KPN Hotspots | http://iphoneblog.t-mobile.nl/?s=hotspots

Ik heb dit op 's-Hertogenbosch CS geprobeerd, ik heb mijn T-mobile inlognaam en password (nr + @t-mobile.nl en password) gebruikt. De verbinding komt niet tot stand omdat er geen correcte login en password is gebruikt. Terwijl ik 100% de juiste heb ingegeven. Iemand die weet hoe dit werkt en het wel werkend heeft gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door martijnd op 19-08-2008 21:27 . Reden: Link aangepast ]

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb een probleem. Ik heb sinds gister een iPhone, en toevallig kwam vandaag mijn InvisibleShield binnen. Deze heb ik er dus op bevestigd. Maar het beviel me niet (stof ertussen, te stroef), dus heb er na 5 minuten weer afgehaald. Maar nu reageert de linkerkant en de rechterkant van m'n scherm echt bagger. Dat merk je bijvoorbeeld als je een app van het tweede scherm naar het eerste wil verplaatsen. Dit lukt 1 op de 30 keer :S . Of bij het intypen van bijvoorbeeld de "x" wordt vaak de shift getrigged. Scrollen m.b.v. de letters aan de rechterkant bij bijvoorbeeld de contacten is ook niet te doen.
Moet ik hier gewoon mee terug? En waarheen moet ik dan, gewoon naar de T-Mobile shop (daar heb ik hem gekocht)? Maakt het dan nog uit dat ik naar een T-Mobile shop ga die in een andere stad zit dan waar ik m'n iPhone heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Laatst online: 23:02

Don Quijote

El Magnifico

XiN-eViL schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:33:
Moet ik hier gewoon mee terug? En waarheen moet ik dan, gewoon naar de T-Mobile shop (daar heb ik hem gekocht)? Maakt het dan nog uit dat ik naar een T-Mobile shop ga die in een andere stad zit dan waar ik m'n iPhone heb gekocht?
Voordat ik terug zou gaan zou ik eerst even kijken of de rechterkant flink oppoetsen niet gewoon werkt? Daarna zou ik via iTunes de iPhone even restoren. Mocht ook dat niet werken, dan pas zou ik naar t-mobile terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik heb net even lopen pielen met contacts en agenda op de iphone. Nu vraag ik me het volgende af: ik maak de meeste mutaties in agenda en contacts in de iPhone zelf. Echter, het syncen gaat in de richting itunes>iphone. Zodoende ben ik mijn mutaties dus weer kwijt. Kan dat niet andersom? Of ben ik nou gek?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al opgemerkt dat je via safari een afbeelding kan opslaan door er een tijdje met je vinger op te gaan staan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ravnoss schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:39:
[...]

Voordat ik terug zou gaan zou ik eerst even kijken of de rechterkant flink oppoetsen niet gewoon werkt? Daarna zou ik via iTunes de iPhone even restoren. Mocht ook dat niet werken, dan pas zou ik naar t-mobile terug gaan.
Had ik beide al geprobeerd (heb als een gek staan poetsen :P), maar helaas zonder succes :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meerdere ervaringen na de nieuwste firmware 2.02, die problemen met het internet hebben. Bij mij werkt internet sinds het updaten niet meer, terwijl het voorheen perfect was, altijd! Kan dit een gevolg zijn van de nieuwe software update? Melding die ik krijg als ik op mijn Iphone op safari een site wil bezoeken: Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet.

:? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:45:
Iemand al opgemerkt dat je via safari een afbeelding kan opslaan door er een tijdje met je vinger op te gaan staan?
ja :+

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Mijn Mail wil niet meer opstarten naar update naar 2.0.2. Ik heb geprobeerd de Gmail account te verwijderen onder Settings. Maar hij wordt gewoon niet verwijdert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om 1 update laat maar zeggen te downgraden? Voor deze update liep alles gesmeerd hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:41:
ik heb net even lopen pielen met contacts en agenda op de iphone. Nu vraag ik me het volgende af: ik maak de meeste mutaties in agenda en contacts in de iPhone zelf. Echter, het syncen gaat in de richting itunes>iphone. Zodoende ben ik mijn mutaties dus weer kwijt. Kan dat niet andersom? Of ben ik nou gek?
Via MobileMe gaat dit perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:17:
Is er een mogelijkheid om 1 update laat maar zeggen te downgraden? Voor deze update liep alles gesmeerd hier!
Alt inhouden en dan restore, vervolgens de firmware aanwijzin in ~/Library/iTunes/iPhone Software Updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Vanmiddag 2.0.2 geïnstalleerd en alles werk perfect. Geen idee wat ze hebben opgelost met deze update, maar ik heb geen last van de bovenstaande klachten.

Bij update 2.0.1 heb ik trouwens niet gekozen om de backup terug te zetten, maar om een schone installatie. Misschien helpt het bij jullie?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:59:
Zijn er nog meerdere ervaringen na de nieuwste firmware 2.02, die problemen met het internet hebben. Bij mij werkt internet sinds het updaten niet meer, terwijl het voorheen perfect was, altijd! Kan dit een gevolg zijn van de nieuwe software update? Melding die ik krijg als ik op mijn Iphone op safari een site wil bezoeken: Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet.

hiero geen probleem.. vondt dat het zelfs was verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

martijnd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:27:
Ik heb een vraag, Ik lees op de T-mobile site dat je ook gebruik kan maken van Hotspots van KPN Hotspots | http://iphoneblog.t-mobile.nl/?s=hotspots

Ik heb dit op 's-Hertogenbosch CS geprobeerd, ik heb mijn T-mobile inlognaam en password (nr + @t-mobile.nl en password) gebruikt. De verbinding komt niet tot stand omdat er geen correcte login en password is gebruikt. Terwijl ik 100% de juiste heb ingegeven. Iemand die weet hoe dit werkt en het wel werkend heeft gekregen?
jep! je moet even contact opnemen met de T-Mobile klantenservice. Het is een probleem aan hun kant. Bij mij was het gefixt in 2/3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb mn internet net wel aan de praat gekregen (voor iets van 2 minuten). Ik denk toch dat t-mobile zn netwerk zuigt.. Ene keer vol bereik, daarna geen service en sinds gisteren!! 9/10 keer geen internet.. :(

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 02:47

wally21

psn: Wally224

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:44:
Hmm, heb mn internet net wel aan de praat gekregen (voor iets van 2 minuten). Ik denk toch dat t-mobile zn netwerk zuigt.. Ene keer vol bereik, daarna geen service en sinds gisteren!! 9/10 keer geen internet.. :(
Is je iPhone abbo al ingegaan?? of heb je je abbo verlengt en internet je nog met je pit abbo?? had dit probleem namelijk eerst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wally21 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:09:
[...]

Is je iPhone abbo al ingegaan?? of heb je je abbo verlengt en internet je nog met je pit abbo?? had dit probleem namelijk eerst ook.
Mijn abbo is inderdaad verlengt maar al een week ingegaan ofzo, beetje raar allemaal. Of het moet een week duren voordat alles een beetje werkt, maar eerst werkte het gewoon perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:59:

ik heb dit probleem ook erg lang gehad. Maar niet alleen met safari. Ik kon dus met geen enkele applicatie meer op internet. Zowel niet via GPRS als via 3G. Dit was sinds ik firmware 2.0 had gejailbreakt. Ik heb dit een paar weken aangekeken en vanavond wou ik er toch eens wat aan gaan doen. Ik heb geprobeerd zowel handmatig als via een of ander webscript een gprs profiel aan te maken. Zonder succes. Vervolgens via itunes geupdate naar versie 2.0.2. Nog steeds geen internet. Vervolgens een restore gedaan naar de fabrieksinstellingen: BINGO!! Ik had weer internet!! Vervolgens heb ik em gejailbreakt met quickpwn (icm firmware 2.0.1) en ook dit ging vlekkeloos! Ben nu stuk voor stuk alle applicaties en instellingen terug aan het zetten en het internet werkt nog steeds!! (vreemdgenoeg ben ik alles kwijtgeraakt behalve mn contacts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net 2.0.2 erop gezet. Geen problemen verder. Contact is wel sneller voor mn gevoel, maar dat heb je ook als je em uit en aan zet. Dus morgen maar eens zien of het echt sneller is geworden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Vandaag voor de 2de keer proberen update 2.0.2 te installeren, maar helaas zonder succes. Tijdens het voorbereiden op de update krijg ik ineens de melding:
Error 1602 when trying to update iPhone 3G

Hierna blijft de telefoon in het update scherm hangen en moet ik iTunes herstarten die vervolgens aangeeft dat de installatie hersteld moet worden. Dit is me tot nu toe 2 keer gebeurt en lijkt me niet te horen.

Via internet heb ik al verschillende fora gelezen en de documentatie op de apple site. Daarin staat dat ik iTunes etc volledig moet verwijderen en herinstalleren naar een versie hoger dan 7.5 (7.7 stond geinstalleerd). Dit heb ik dus opnieuw gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand ervaring hierin en misschien nog een andere mogelijke oplossing?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

telefoontoestel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 04:42:
Vandaag voor de 2de keer proberen update 2.0.2 te installeren, maar helaas zonder succes. Tijdens het voorbereiden op de update krijg ik ineens de melding:
Error 1602 when trying to update iPhone 3G

Hierna blijft de telefoon in het update scherm hangen en moet ik iTunes herstarten die vervolgens aangeeft dat de installatie hersteld moet worden. Dit is me tot nu toe 2 keer gebeurt en lijkt me niet te horen.

Via internet heb ik al verschillende fora gelezen en de documentatie op de apple site. Daarin staat dat ik iTunes etc volledig moet verwijderen en herinstalleren naar een versie hoger dan 7.5 (7.7 stond geinstalleerd). Dit heb ik dus opnieuw gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand ervaring hierin en misschien nog een andere mogelijke oplossing?
Ik heb de volgende supportpagina van Apple inzake errors al eerder genoemd, maar voor de goede orde noem ik hem nog even. Misschien heb je er nog iets aan:

http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL#errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Iemand nog meer problemen met het T-mobile netwerk in Utrecht centrum?

Mijn Iphone kan geen netwerk meer vinden... (Geen 3G als GSM), ook mijn HTC niet.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 18:43
Biker-mouse schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:45:

Mijn Iphone kan geen netwerk meer vinden... (Geen 3G als GSM), ook mijn HTC niet.... :(
Same here (Bunnik)
Heb "geen service" melding. Gisteren iPhone binnen gekregen en maak nog gebruik van oude abbo. Gisteren werkte alles prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 13-09 08:57
Olgeros schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:47:
[...]

Same here (Bunnik)
Heb "geen service" melding. Gisteren iPhone binnen gekregen en maak nog gebruik van oude abbo. Gisteren werkte alles prima..
Hier in Nijmegen ligt alles van Tmobile er ook uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:31
Biker-mouse schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:45:

Same here!!! Van Rijswijk tot hartje Den Haag centrum geen 3G, wel GSM. Heb voorlopig op mn iPhone 3G uitgeschakeld staan. Dit werkt wel en switcht netjes terug naar GSM.

Was wel ff scary vanochtend. Dacht OH JEEE lekkere update Apple. Maar er zijn er "gelukkig" meer die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
Heb al 5 minuten aan foon gehangen in de wacht, ik wacht wel even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een iPhone 3G. Vandaag is dus de 3e dag dat ik hem mee naar mijn werk heb en nu zie ik ineens "Geen service" staan, terwijl ik gisteren en eergisteren nog prima 3G ontvangst had. Ik heb vanwege jailbreak nog firmware 2.0.1.

Net had ik een paar seconden ineens vol bereik, nu weer geen service.

Ik zit in Den Bosch trouwens :)

edit: Blijkbaar een landelijk probleem met T-Mobile.... lekker!

[ Voor 9% gewijzigd door rb338 op 20-08-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bij mij is het inmiddels weer terug :) (Nieuwegein/Utrecht)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:19:
[...]

Via MobileMe gaat dit perfect :)
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wil het gewoon met itunes. Dat moet toch kunnen?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

O ik dacht dat ik de enige was...
Hier ook in centrum Utrecht (Janskerkhof) en ook NO SERVICE...
3G icoontje zie ik raar genoeg wel aanstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Pretorian_ schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:11:
[...]

Ja dat snap ik ook wel, maar ik wil het gewoon met itunes. Dat moet toch kunnen?
Wijzigingen moeten beide kanten op gesynct kunnen worden. Open anders een nieuw topic voor je probleem, dan verzandt het niet zo in de discussie hier en kan je wat meer details geven :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in papendorp/utrecht nog steeds "geen service".... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:
hier in groningen vol bereik met gprs.. geen 3g nog.... :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Sinds update FW2.0.2 geen service waar dat eerst volledig was ook met 3G.
Ik downgrade hem maar weer naar FW2.0.1 tot er een oplossing is!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:
Bunnik/Utrecht ook nog niet

Shit man, net een dag de iPhone en dan geen verbinding, lichtelijk frustrerend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 13-09 08:57
martijnd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:30:
Sinds update FW2.0.2 geen service waar dat eerst volledig was ook met 3G.
Ik downgrade hem maar weer naar FW2.0.1 tot er een oplossing is!
Er is op dit moment een landelijke storing met het netwerk van T-mobile.
Het ligt dus niet aan je iPhone
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.