Heeft iemand een originele, legale, niet jailbroken, 2.0.1 firmware (*.ipsw bestand) voor me?
Ik ga maandag op vakantie, en wil daar natuurlijk wel kunnen mailen. Een en ander is hier nu uitgebreid getest, en het lijkt er toch echt op dat 2.0.2 mijn mail om zeep heeft geholpen...
Maar op het net rammelt het van de firmwares die allemaal jailbroken zijn, en ik wil dus gewoon legaal terug. Iemand met de helpende hand?
/edit
Er zijn zeer zeker wijzigingen in 2.0.2 in het push protocol. Mijn ervaringen so far:
- Push reageert absoluut direct voor en na de upgrade naar 2.0.2. Dit levert meldingen op in exchange dat er te korte heartbeats actief zijn (lig ik niet wakker van, maar laat zien dat het een agressive push is).
- Verzenden van mail levert problemen op na de upgrade (domain errors volgens de iPhone), en daarom het hele account verwijderd, opnieuw aangemaakt en laten syncen.
- Na de clean sync werkt het verzenden van mail weer als vanouds (so far). Echter zeer opvallend, push reageert minder direct nu. Kan best wel eens een minuut of 5 in zitten.
Het zou mij niks verwonderen als in 2.0.2 push minder agressive is gemaakt om accu te sparen, en om de heartbeat meldingen weg te halen in Exchange. Kan me voorstellen dat Exchange admins met een 1000+ activesync connecties niet blij zijn met die melding in eventviewer
[
Voor 52% gewijzigd door
UltraSub op 22-08-2008 06:49
]