[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 93.080 views

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
FerdiV schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:49:
Ik heb vaak dat mijn iPhone vastloopt. Dit heb ik vooral als er een app wordt geïnstalleerd en ik bijv. weer naar de App Store ga. Of ik moet gewoon een tijd wachten tot hij weer reageerd, maar een minuut lijkt me lang genoeg. Ook de adressenlijst is traag.

Meer mensen last van deze problemen? Vooral de eerste want de tweede is volgens mij een veelvoorkomend iets.
Welke FW gebruik je? Heb je een 3G? Iets meer info zou misschien helpen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als ik naar de appstore ga terwijl er nog iets geinstalleerd wordt duurt het ook een eeuwigheid voordat er iets gebeurt. Als ik ongeduldig ga klikken loopt hij ook vast. Sowieso duurt het steeds langer voordat een app geïnstalleerd wordt lijkt het en gaat hier ook het nodige mis de laatste dagen.

Kwestie van rustig wachten totdat de app geinstalleerd is voordat je de appstore weer opent. Dat is de enige manier om het te voorkomen.

PSN: Shiver23

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ja voortaan zal ik gewoon wachten tot het geïnstalleerd is. En wat is een FW? :P Maar goed, wat meer info dan. T-Mobile, maar zit eigenlijk tot nu toe alleen nog maar op Wifi. En ja ik heb natuurlijk een 3G, legaal natuurlijk. Als dat niet zo was, dan zou ik dat pas moeten vermelden vind ik.

EDIT: Laat maar. FW = Firmware natuurlijk, mijn fout. Ik heb de laatste 2.0.2.

[ Voor 36% gewijzigd door FerdiV op 21-08-2008 15:06 ]

Verwijderd

UltraSub schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:24:
Ik heb regelmatig problemen met het verzenden van mail vanaf mijn iPhone.
Maak gebruik van push, sync tegen Exchange 2007. Ontvangen werkt perfect, en verzenden meestal ook. Maar van tijd tot tijd krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om mail te versturen. Waarna de mail gewoon in de outbox blijft staan, en iedere keer dat je mail opent weer opnieuw geprobeerd word te versturen. Check ik in Outlook, en bij de ontvangende partij, blijkt de mail gewoon iedere keer wel verstuurd te worden. Zeer irritant, want de ontvanger krijgt een mail dus gewoon 10x als je pech hebt. Iemand met het zelfde probleem?
Yep! Heb ik gisteren ook voor de eerste keer ondervonden.
Ik gebruik overigens geen push en sync via een @home-adres. Alles handmatig ingevuld.

Best lastig als je reageert op iemand die iets van je wil kopen via marktplaats.nl :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 15:07 ]

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Hey,

wat is een goede autolader voor de iPhone 3G?
iemand ervaringen ermee??

• Pasterior
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07 01:02
Vandaag m'n nieuwe iphone opgehaald. Ik moest mijn contract verlengen en dat heb ik gelijk maar in de winkel gedaan. Tot mijn verbazing hadden ze de Iphone gewoon op voorraad in de t-mobile winkel... als ik het online had gedaan was is 3 weken verder geweest. Probleem is wel alleen dat al mijn simkaart contacten niet zichtbaar zijn op de Iphone. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Duidelijker kan niet ;)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Je moet even kijken bij instellingen en dan onder telefoon, daar kun je de simcontacten importeren in contacts :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

na de update naar 2.02 heb ik wel het idee dat de 3G verbinding wat beter is op stukken waar ik voorheen max 1 streepje had zit ik nu op 3 streepjes...

Verder is de contactlijst gewoon snel, zodra hij er staat kan ik gelijk scrollen, heb wel niet zoveel adressen erin staan maar het werkt sneller als voorheen.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Moartn schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:33:
Hmm, ik heb iets aparts: ik heb nu al 2 keer gehad dat ik toen ik m'n iPhone uit m'n zak haalde ik de melding "SIM locked" te zien kreeg, en ik dus ook niet meer aangemeld was op het mobiele netwerk. Als ik m'n SIM-pincode intoets werkt het natuurlijk weer, maar echt handig is het niet natuurlijk. Heeft iemand dit ook gehad?
Ik heb dat in het begin ook gehad. Sinds ik de SIM er een keer uitgehaald heb en weer ingezet heb heb ik er geen last meer van gehad.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Doen de video's op gametrailers.com het bij jullie goed op de iphone? (Deze bijvoorbeeld?)

Bij mij loopt de video echt zwaar langzamer dat het geluid, waardoor hij steeds verder achterloopt. Ben benieuwd of dit aan mijn iphone ligt of ergens anders aan.
Heb er hier nog een uitgebreidere post over gemaakt op hun forum.

• Speleding
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 16:40
Tom schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:34:
[...]
Ik sync m'n kalender ook op m'n werk en helaas heeft de iPhone/iCal geen mogelijkheid om afspraken op private te zetten
De manier waarop dat werkt bij iCal is door gewoon twee calenders aan te maken: eentje voor werk en eentje voor prive. Je synced dan alleen de werk agenda op je werk compu.

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:46
golfgti5 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:18:
Hey,

wat is een goede autolader voor de iPhone 3G?
iemand ervaringen ermee??
Om z'n vraag even te misbruiken: toen m'n iPhone besteld werd (het was mijn vriendin die de bestelling deed, ik krijg m als cadeautje :*) ) heeft ze dus ook een Philips autolader, hoesje en zo'n ontzettende oubollige case voor aan je broekriem erbij gekocht. allemaal Philips meuk dacht ik. Is dat wat?

Verwijderd

Ik heb gewoon dat ding bij de t-mobile shop gekocht was iets van 15 euries geloof ik staat iAcc op de doos.

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:20:
Ik heb gewoon dat ding bij de t-mobile shop gekocht was iets van 15 euries geloof ik staat iAcc op de doos.
Op DealExtreme staat er ook een. Ik heb er geen ervaring mee: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10510

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jozz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:32:
[...]

Op DealExtreme staat er ook een. Ik heb er geen ervaring mee: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10510
Die doet het niet met de 3G.

• LuBJe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 00:14

LuBJe

Geilness ten top!

Volgens mij was er nog geen apart topic voor de accessoires, vandaar dat ik het maar hier plaats.

De actie van SamenKopen.net voor de Ultimate Buds UB5 is geopend, voor ieder die in-ear headphones wil met microfoon en knopje.

http://samenkopen.net/action/854663

CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:39
Hoedje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:28:
Je moet even kijken bij instellingen en dan onder telefoon, daar kun je de simcontacten importeren in contacts :)
als het goed is wel. maar ik heb ook het probleem gehad dat hij die niet pakte van mijn oude simkaart... hij gaf geen foutmelding maar je kon ze nergens vinden (= dus niet gelukt :) )
uiteindelijk wel goed want toe heb ik alles maar in outlook gezet zodat alle zooi van nummers er ook uit is 8)

• A4-tje
hoe kan je eigenlijk makkelijk zien of er apps op de achtergrond draaien?
en kan je dat dan zonder te rebooten uitzetten?

• FerdiV
Ik snap een paar dingen over de verbinding niet.

Als ik niet op Wifi zit dan heb ik een vierkantje met een gat er in. Ik heb nog nooit 3G zien staan. Of is dat het 3G teken?

Toen ik voor het eerst op de verbinding ging werd mij gevraagd te kiezen tussen 'snelheid verhogen' en 'snelheid optimaliseren'. Ik heb voor de laatste gekozen, was dat een goede keus? Bij de andere werd de beeldkwaliteit dacht ik minder.

Wat is VPN?

Wat is Data Roaming?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

FerdiV schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:28:
Ik snap een paar dingen over de verbinding niet.

Als ik niet op Wifi zit dan heb ik een vierkantje met een gat er in. Ik heb nog nooit 3G zien staan. Of is dat het 3G teken?
Dat is het GPRS-teken. Heb je een oude SIMkaart (ouder dan 2006)? Want dan kun je geen 3G gebruiken en moet je 'm even laten omwisselen bij een winkel van je operator (T-Mobile?)
Wat is VPN?
Als je dat niet weet hoef je je er geen zorgen om te maken.
Wat is Data Roaming?
Gebruik van een dataverbinding in het buitenland.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• FerdiV
CyBeR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:31:
[...]

Dat is het GPRS-teken. Heb je een oude SIMkaart (ouder dan 2006)? Want dan kun je geen 3G gebruiken en moet je 'm even laten omwisselen bij een winkel van je operator (T-Mobile?)
Ik heb de SIM kaart pas 2 dagen, lijkt mij niet dat ze een oude geven of toch wel? GPRS, is dat niet gewoon GPS of Edge? Ik heb in ieder geval wel internet met dat blauwe blokje met een wit gat erin alleen is het niet snel.

Verwijderd

t
FerdiV schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

Ik heb de SIM kaart pas 2 dagen, lijkt mij niet dat ze een oude geven of toch wel? GPRS, is dat niet gewoon GPS of Edge? Ik heb in ieder geval wel internet met dat blauwe blokje met een wit gat erin alleen is het niet snel.
gprs is niet hetzelfde als gps en edge.....

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Verwijderd

A4-tje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:23:
Volgens mij niet te zien, afsluiten kan wel (6 sec home knop indrukken). Lost ook gelijk de sms lagg op bij mij.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
UltraSub schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:24:
Ik heb regelmatig problemen met het verzenden van mail vanaf mijn iPhone.
Maak gebruik van push, sync tegen Exchange 2007. Ontvangen werkt perfect, en verzenden meestal ook. Maar van tijd tot tijd krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om mail te versturen. Waarna de mail gewoon in de outbox blijft staan, en iedere keer dat je mail opent weer opnieuw geprobeerd word te versturen. Check ik in Outlook, en bij de ontvangende partij, blijkt de mail gewoon iedere keer wel verstuurd te worden. Zeer irritant, want de ontvanger krijgt een mail dus gewoon 10x als je pech hebt. Iemand met het zelfde probleem?
Ok, ik vermoed dat ik het probleem heb getraceerd tot de installatie van firmware 2.0.2.
Op 2.0 en 2.0.1 had ik dit niet. Aan Exchange/domain settings is niets gewijzigd, alsook niet de account info op de iPhone. Enige wijziging die ik heb gehad is de 2.0.2 install.
Kan ik terug naar 2.0.1? Want damn, als je googled op restore to older firmware krijg ik alleen links over jailbreaks, en dat wil ik dus niet.

/edit
Ok, met shift en op restore klikken krijg ik dus de mogelijkheid om zelf een firmware te kiezen. Maar die heb ik dus niet. Geen idee waar ik die vandaan kan halen. :(

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 21-08-2008 20:02 ]

• A4-tje
dus als je iets opstart is het beter erna maar 6 sec op de home-knop te drukken odat je zeker weet dat er niets meer draait :?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
A4-tje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:23:
Ik merk dat veel mensen de iPhone hebben gekocht maar daarvoor totaal niet hebben gekeken wat het ding kan, doet. Ook de handleiding wordt gewoon niet gelezen..
Of het forum..

Deze vraag is al tig maal langs gekomen.

afijn. Nogmaals. Apple staat niet toe dat applicaties met uitzondering van de de iPod functie op de achter grond draaien.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• UltraSub
To_Tall schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:39:
[...]

Ik merk dat veel mensen de iPhone hebben gekocht maar daarvoor totaal niet hebben gekeken wat het ding kan, doet. Ook de handleiding wordt gewoon niet gelezen..
Of het forum..

Deze vraag is al tig maal langs gekomen.

afijn. Nogmaals. Apple staat niet toe dat applicaties met uitzondering van de de iPod functie op de achter grond draaien.
En muv push mail... toch?

• To_Tall
is push mail niet meer een service net als wifi..
zie dat niet als apart programma

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Apple's programma's draaien wel in de achtergrond ja. MobileMail en MobilePhone draaien bijvoorbeeld altijd. Ook de iPod functie mag gewoon doordraaien evenals bepaalde filmpjes (terwijl je nederland.fm luistert bijvoorbeeld kun je ook gewoon andere dingen doen, als je belt fade 't netjes weg en weer terug, etc.)

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:24:
Apple's programma's draaien wel in de achtergrond ja. MobileMail en MobilePhone draaien bijvoorbeeld altijd. Ook de iPod functie mag gewoon doordraaien evenals bepaalde filmpjes (terwijl je nederland.fm luistert bijvoorbeeld kun je ook gewoon andere dingen doen, als je belt fade 't netjes weg en weer terug, etc.)
Kleine bijdrage van mij in deze discussie :)
Zoals gezegd is de iPod functie een uitzondering op het draaien op de achtergrond,
vandaar dat muziek en bepaalde filmpjes door kunnen draaien.
Daarnaast noem je "mobilemail" en "mobilephone". Dit zijn applicaties die cruciaal zijn voor het gebruik.
Zou een beetje raar (en heel irritant) zijn als je telefoon niet meer als telefoon werkt als je je telefoon niet op de voorgrond geopend hebt, het zelfde voor je mail-app op je mobiele communicatie device ;)

Aan de andere kant, als je b.v. Fring hebt geïnstalleerd (jailbroken oude FW), draait deze rustig op de achtergrond door hoor. Ik krijg keurig meldingen als iemand mij een skype berichtje stuurt terwijl de iPhone in standby staat. kan dus niet anders dan dat het programma actief is op de achtergrond.

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
Bestaat er een applicatie die de gegevens van mijn huidige Nokia N95 kan overzetten naar de iPhone 3G?

Op internet kan ik niets vinden door de grote hoeveelheid aan reviews tussen deze 2 telefoons.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Weet iemand nou al wat Apple doet met de haarscheurtjes?

Heb de mijne opgestuurd van de week, maar nog niets gehoord.

Verwijderd

maffie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:27:
Bestaat er een applicatie die de gegevens van mijn huidige Nokia N95 kan overzetten naar de iPhone 3G?

Op internet kan ik niets vinden door de grote hoeveelheid aan reviews tussen deze 2 telefoons.
Als windows gebruiker Outlook, heb je meteen een backup van je gegevens op je PC.
Voor Mac ga ik er van uit dat er net als voor mijn N81 een sync programma/plugin is.
Hiermee kun je ook al je gegevens in iCal, Adresbook, etc syncen.
In beide gevallen daarna je iPhone syncen en klaar is kees, niet te moeilijk denken ;)
Master__R schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:29:
Weet iemand nou al wat Apple doet met de haarscheurtjes?
Heb de mijne opgestuurd van de week, maar nog niets gehoord.
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=3320

• FerdiV
Bedankt voor de links. Maar dan snap ik nog 1 ding niet. Als dat vierkantje met dat rondje GPRS is he, hoe zie je dan wanneer het EDGE is? Want als je op deze link klikt dan zie je rechts dat GPRS wat anders is dan EDGE en EDGE blijkbaar sneller is. De iPhone ondersteunt volgens de technische specificaties EDGE en volgens jullie is dat vierkantje met rondje GPRS. Wanneer is het dan EDGE? :P

En uhm er staat ook UMTS/HSDPA. HSDPA is dat niet 3.5G? Of kijk ik per ongeluk bij de specs van de komende iPhone lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Heeft iemand eigenlijk een bron voor die 'zes seconden tip'? Want als apps niet op de achtergrond mogen (lees: kunnen) draaien, hoezo zou je dan apps kunnen stoppen die stiekem toch op de achtergrond draaien :?
(Voor jailbroken iPhones is het wellicht een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

FerdiV schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:41:
[...]

Bedankt voor de links. Maar dan snap ik nog 1 ding niet. Als dat vierkantje met dat rondje GPRS is he, hoe zie je dan wanneer het EDGE is? Want als je op deze link klikt dan zie je rechts dat GPRS wat anders is dan EDGE en EDGE blijkbaar sneller is. De iPhone ondersteunt volgens de technische specificaties EDGE en volgens jullie is dat vierkantje met rondje GPRS. Wanneer is het dan EDGE? :P

En uhm er staat ook UMTS/HSDPA. HSDPA is dat niet 3.5G? Of kijk ik per ongeluk bij de specs van de komende iPhone lol.
Als je Edge hebt staat er een blauw vierkantje met een witte E er in. In Nederland zal je dat niet zien, want geen enkel netwerk ondersteunt (meer) Edge. In België zal je het wel zien. Als je 3G ziet staan betekent dat UMTS en/of HSDPA.

Zie pagina 17 van de manual op: http://manuals.info.apple.com/en_US/iPhone_User_Guide.pdf

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 19:54
FerdiV schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:41:
[...]

EDGE is in Nederland al weer uitgefaseerd, telfort heeft het een tijdje aangeboden. HSDPA is idd 3,5 G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:14:
[...]

Kleine bijdrage van mij in deze discussie :)
Zoals gezegd is de iPod functie een uitzondering op het draaien op de achtergrond,
vandaar dat muziek en bepaalde filmpjes door kunnen draaien.
Daarnaast noem je "mobilemail" en "mobilephone". Dit zijn applicaties die cruciaal zijn voor het gebruik.
MobilePhone wel ja, MobileMail niet zozeer. Maar 't zijn wel gewoon apps die wel gewoon in de achtergrond draaien ;) Maar niet als 'jailed' AppStore apps dus. Deze staan ook gewoon in /Applications ipv /User/Applications/<random dir>.
Rijk Lemming schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:06:
Heeft iemand eigenlijk een bron voor die 'zes seconden tip'? Want als apps niet op de achtergrond mogen (lees: kunnen) draaien, hoezo zou je dan apps kunnen stoppen die stiekem toch op de achtergrond draaien :?
Er zijn geen apps die stiekem op de achtergrond draaien. Dat wordt namelijk afgesloten zodra je op de Home knop drukt. Dat zes-seconden verhaal is voor als die app vastgelopen is om 'm te killen. En als een app een ander appje lanceert, bijvoorbeeld om dat in de achtergrond te draaien, dan heeft SpringBoard dat direct door en killt 'ie het.

[ Voor 35% gewijzigd door CyBeR op 22-08-2008 00:26 . Reden: ] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Rijk Lemming schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:06:
In theorie heb je gelijk. Maar een app kan natuurlijk blijven hangen. Dat zie je dan bijv. aan hoge usage cijfers :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heeft iemand een originele, legale, niet jailbroken, 2.0.1 firmware (*.ipsw bestand) voor me?
Ik ga maandag op vakantie, en wil daar natuurlijk wel kunnen mailen. Een en ander is hier nu uitgebreid getest, en het lijkt er toch echt op dat 2.0.2 mijn mail om zeep heeft geholpen...
Maar op het net rammelt het van de firmwares die allemaal jailbroken zijn, en ik wil dus gewoon legaal terug. Iemand met de helpende hand? :)

/edit
Er zijn zeer zeker wijzigingen in 2.0.2 in het push protocol. Mijn ervaringen so far:
- Push reageert absoluut direct voor en na de upgrade naar 2.0.2. Dit levert meldingen op in exchange dat er te korte heartbeats actief zijn (lig ik niet wakker van, maar laat zien dat het een agressive push is).
- Verzenden van mail levert problemen op na de upgrade (domain errors volgens de iPhone), en daarom het hele account verwijderd, opnieuw aangemaakt en laten syncen.
- Na de clean sync werkt het verzenden van mail weer als vanouds (so far). Echter zeer opvallend, push reageert minder direct nu. Kan best wel eens een minuut of 5 in zitten.

Het zou mij niks verwonderen als in 2.0.2 push minder agressive is gemaakt om accu te sparen, en om de heartbeat meldingen weg te halen in Exchange. Kan me voorstellen dat Exchange admins met een 1000+ activesync connecties niet blij zijn met die melding in eventviewer :P

[ Voor 52% gewijzigd door UltraSub op 22-08-2008 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit indirecte flamen mag je achterwege laten.

[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 22-08-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Maak dan een TR aan, i.p.v. in het topic te reageren.

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 22-08-2008 10:11 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch begrijp ik niet dat er gebruikers zijn die langer dan één dag met een volle accu doen. Ik ben thuis. Hij staat naast me, ik heb wifi aan. Ik loop een half uurtje naar AH met de iPod-functie aan. Ik haal een enkel mailtje op, doe 2 minuten een spelletje. En precies 24 uur later is hij leeg!

Komt het omdat ik hem teveel in het dock heb staan, waardoor hij steeds bijlaadt? Of komt het omdat hij in het begin niet goed opgeladen is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:26:
En toch begrijp ik niet dat er gebruikers zijn die langer dan één dag met een volle accu doen. Ik ben thuis. Hij staat naast me, ik heb wifi aan. Ik loop een half uurtje naar AH met de iPod-functie aan. Ik haal een enkel mailtje op, doe 2 minuten een spelletje. En precies 24 uur later is hij leeg!

Komt het omdat ik hem teveel in het dock heb staan, waardoor hij steeds bijlaadt? Of komt het omdat hij in het begin niet goed opgeladen is ofzo?
Volgens mij vreet Wi-Fi batterij. Ik gebruik hem als volgt :

- 's Ochtends ff mail + fb checken. (Ongeveer 15 min.)
- 1 uur iPod functie naar werk
- 2 uurtjes iPod functie + 30 min fetch + 10 min web geduurdende de dag
- 1 uur iPod functie terug van werk
- s' avonds als ab voor MacBook.

totaal +/- 2 gesprekken per dag
totaal +/- 10 sms per dag

Ik doe er dus ruim 24 uur mee. Gister morgen opgeladen. Tussendoor niet aan de lader. En nu halfvol. Zo gaat hij aan de lader omdat ik vanmiddag met muziek naar huis wil en de laatste 20 procent heel hard gaat. (En hier mijn lader ligt, ipv van thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Volgens mij doet mijn headsetje het niet die ik erbij gekregen heb.
Ik hoor wel gewoon geluid als ik muziek of een film afspeel, maar de "knopjes" die erop zitten reageren niet, dus kan geen nummer skippen, en bellen met dat microfoontje lukt ook niet aangezien ik geen telefoon kan aannemen door op het knopje te drukken? iemand tips of suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Paddepoel schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:48:
Ik hoor wel gewoon geluid als ik muziek of een film afspeel, maar de "knopjes" die erop zitten reageren niet, dus kan geen nummer skippen, en bellen met dat microfoontje lukt ook niet aangezien ik geen telefoon kan aannemen door op het knopje te drukken? iemand tips of suggesties?
Naar T-Mobile gaan er mee en aangeven dat je headset defect is.

Lijkt me garantie werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het zijn dat je de oordopjes niet heelemaal in je iphone hebt?
heb ik ook al een paar keer gehad muziek doet het dan prima maar als je dan even door drukt klikt die net een stukje verder en dan doet alles het normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
UltraSub schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 06:15:
Heeft iemand een originele, legale, niet jailbroken, 2.0.1 firmware (*.ipsw bestand) voor me?
Ik ga maandag op vakantie, en wil daar natuurlijk wel kunnen mailen. Een en ander is hier nu uitgebreid getest, en het lijkt er toch echt op dat 2.0.2 mijn mail om zeep heeft geholpen...
Maar op het net rammelt het van de firmwares die allemaal jailbroken zijn, en ik wil dus gewoon legaal terug. Iemand met de helpende hand? :)
heb deze ook gedownload en die werkt goed:
http://appldnld.apple.com..._2.0.1_5B108_Restore.ipsw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:31:
[...]

Volgens mij vreet Wi-Fi batterij. Ik gebruik hem als volgt :

- 's Ochtends ff mail + fb checken. (Ongeveer 15 min.)
- 1 uur iPod functie naar werk
- 2 uurtjes iPod functie + 30 min fetch + 10 min web geduurdende de dag
- 1 uur iPod functie terug van werk
- s' avonds als ab voor MacBook.

totaal +/- 2 gesprekken per dag
totaal +/- 10 sms per dag

Ik doe er dus ruim 24 uur mee. Gister morgen opgeladen. Tussendoor niet aan de lader. En nu halfvol. Zo gaat hij aan de lader omdat ik vanmiddag met muziek naar huis wil en de laatste 20 procent heel hard gaat. (En hier mijn lader ligt, ipv van thuis)
Okay, als het aan wifi ligt, dan is het jammer. Ik gebruik dat gewoon vrijwel de hele dag. En nu is 3G eigenlijk altijd uit, dus dan zou dat aanmoeten en dat verbruikt volgens mij nog meer stroom.

Het zou handig zijn als wifi of 3G uit is als je Safari of App's die het gebruiken, niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 06:15:

Het zou mij niks verwonderen als in 2.0.2 push minder agressive is gemaakt om accu te sparen, en om de heartbeat meldingen weg te halen in Exchange. Kan me voorstellen dat Exchange admins met een 1000+ activesync connecties niet blij zijn met die melding in eventviewer :P
Ik merk ook dat Push minder werkt dan voorheen, krijg ik op Hyves een krabbel, komt het eerder in Mail, dan op mijn iPhone en dus hebben ze gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:55:
kan het zijn dat je de oordopjes niet heelemaal in je iphone hebt?
heb ik ook al een paar keer gehad muziek doet het dan prima maar als je dan even door drukt klikt die net een stukje verder en dan doet alles het normaal :)
Nee, daar ligt het helaas niet aan, druk hem er zover mogelijk in, dat extra stukje wat je bedoeld druk ik hem er ook in hoor..
Nee, helaas, dan is dat kaduuk..zal ik er wel mee terug moeten naar The Phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Wellicht heb ik er overheen gelezen en ik zie het ook niet in de topicstart staan. Is er een website waar je op iPhone apps kunt zoeken op een wat betere manier dan in de AppStore applicatie zelf? Ik vind dat nogal beperkt namelijk. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
mOrPhie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:21:
Wellicht heb ik er overheen gelezen en ik zie het ook niet in de topicstart staan. Is er een website waar je op iPhone apps kunt zoeken op een wat betere manier dan in de AppStore applicatie zelf? Ik vind dat nogal beperkt namelijk. :)
Er is wel een andere app: die heet iTunes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt in ITUNES zelf ook browsen in de AppStore. Dat gaat eenvoudiger. Je kunt ook daar gelijk de software kopen en die wordt dan bij volgende sync op iPhone geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net te langzaam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:31:
[...]

Volgens mij vreet Wi-Fi batterij
Welnee, ik heb wifi 24/7 aanstaan, mijn batterij gaat zeker wel een dag of 2 mee. En dan doe ik nog vrij veel, beetje bellen, apps downloaden uit de app store, spelletje hier en daar. Volgens mij vreet ipod gebruik een stuk meer batterij.

Heb ik daar nog wel een vraag over. Op mijn ipod nano kan ik de muziek lekker hard zetten. Je kan binnen itunes het volume van je mp3'tjes op, zeg maar, 150% zetten. Dan klinken ze harder op je ipod. Op de iphone heeft dat schijnbaar geen effect. De muziek blijft even zacht klinken. Zit er een beveiliging in ofzo? Het is niet zo dat ik met bloedende oren thuis wil komen maar ik vind de iphone vrij zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 12-09 19:39
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Welnee, ik heb wifi 24/7 aanstaan, mijn batterij gaat zeker wel een dag of 2 mee. En dan doe ik nog vrij veel, beetje bellen, apps downloaden uit de app store, spelletje hier en daar. Volgens mij vreet ipod gebruik een stuk meer batterij.

Heb ik daar nog wel een vraag over. Op mijn ipod nano kan ik de muziek lekker hard zetten. Je kan binnen itunes het volume van je mp3'tjes op, zeg maar, 150% zetten. Dan klinken ze harder op je ipod. Op de iphone heeft dat schijnbaar geen effect. De muziek blijft even zacht klinken. Zit er een beveiliging in ofzo? Het is niet zo dat ik met bloedende oren thuis wil komen maar ik vind de iphone vrij zacht.
Koop in-ear dopjes of ga naar de huisarts

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Misschien dat je per ongeluk de volumebegrenzing hebt ingeschakeld?
Instellingen -> iPod -> Volumebegrenzing

Zelfs vind ik het geluid juist te hard op maximaal volume (maar ja, ben ook zuinig op m'n gehoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boel-Shit schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:40:
[...]

Misschien dat je per ongeluk de volumebegrenzing hebt ingeschakeld?
Instellingen -> iPod -> Volumebegrenzing

Zelfs vind ik het geluid juist te hard op maximaal volume (maar ja, ben ook zuinig op m'n gehoor)
Nee dit staat uit. Ik hoef het ook niet kneiterhard te hebben maar als je zachte mp3's hebt is het wel handig dat je ze in itunes een beetje op kunt fokken zodat ze fatsoenlijk klinken op je ipod, maar dat lijkt onmogelijk met de iphone,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

opfokken zodat het fatsoenlijk klinkt? Dat klinkt nogal tegenstrijdig. Maar het lijkt me niet gezond. Wen maar aan het volume. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

Nee dit staat uit. Ik hoef het ook niet kneiterhard te hebben maar als je zachte mp3's hebt is het wel handig dat je ze in itunes een beetje op kunt fokken zodat ze fatsoenlijk klinken op je ipod, maar dat lijkt onmogelijk met de iphone,
Als je de muziek volume handmatig omhoog gooid gaat dat niet ten goede van je geluid. de bas wordt broos, Treble word schel enz..

Je kan beter je volume op 80% zetten dan 110 dat scheelt echt in kwalitijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Als ik het volume half open zet knallen mijn oren al van m'n kop af... Heb dan ook Shure oordopjes :) Maar ik heb er dus helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de normale headset van Apple en een Sennheiser, maar het volume is ook mij net te laag, omgevingsgeluiden door de muziek horen is alles behalve prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:24:
Ik heb de normale headset van Apple en een Sennheiser, maar het volume is ook mij net te laag, omgevingsgeluiden door de muziek horen is alles behalve prettig!
En daarom moet je ook goed sluitende koptelefoons/oordopjes kopen. Als je muziek harder gaat zetten om omgevingsgeluid te dempen ben je goed onderweg naar fikse gehoorbeschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Misschien dat jullie me een joker vinden omdat ik hiermee kom, maar valt het jullie ook op dat de iPhone een aantal dingen aan de rechterkant heeft zitten die je normaal gesproken links zou verwachten?

Voorbeelden:
• Bij de SMS-conversaties staan je eigen 'wolkjes' aan de rechterkant.
• Confirm-achtige knoppen staan aan de rechterkant, bijvoorbeeld "ontgrendelen" van de sim
• De gecombineerde knop/microfoon zit aan het draadje van de rechteroordop

Niet dat het slecht is ofzo, maar om een of andere reden is het voor mij logischer dat dat soort dingen links zouden zitten. Misschien omdat ik het van Windows al jaren gewend ben, of misschien omdat ik linkshandig ben. Maar ik heb toch het idee dat de iPhone op deze punten afwijkt van wat ik logischerwijs had verwacht.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Positron schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:29:
Misschien dat jullie me een joker vinden omdat ik hiermee kom, maar valt het jullie ook op dat de iPhone een aantal dingen aan de rechterkant heeft zitten die je normaal gesproken links zou verwachten?

Voorbeelden:
• Bij de SMS-conversaties staan je eigen 'wolkjes' aan de rechterkant.
• Confirm-achtige knoppen staan aan de rechterkant, bijvoorbeeld "ontgrendelen" van de sim
• De gecombineerde knop/microfoon zit aan het draadje van de rechteroordop

Niet dat het slecht is ofzo, maar om een of andere reden is het voor mij logischer dat dat soort dingen links zouden zitten. Misschien omdat ik het van Windows al jaren gewend ben, of misschien omdat ik linkshandig ben. Maar ik heb toch het idee dat de iPhone op deze punten afwijkt van wat ik logischerwijs had verwacht.
Qua knopjes komt dat ws. idd door je windowsachtergrond. Qua 't microfoontje denk ik omdat je links bent ja. Ik ben 'gewoon' rechts, en ik verwacht 't ding ook daar eigenlijk.

SMS-wolkjes links of rechts is denk ik ooit gewoon een keuze geweest bij iChat, en dit volgt gewoon hetzelfde principe.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 22-08-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Paddepoel schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Nee, daar ligt het helaas niet aan, druk hem er zover mogelijk in, dat extra stukje wat je bedoeld druk ik hem er ook in hoor..
Nee, helaas, dan is dat kaduuk..zal ik er wel mee terug moeten naar The Phonehouse.
Gelukkig, heb het opgelost en hij hoeft niet gerepareerd..zat een aardig stuk pluisje in in de ingang op de bodem..heb het eruit kunnen krijgen en daarna deden de knopjes het gelijk, dacht meld het maar ff, om hier alleen maar te komen zeiken is ook weer zoiets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 12-09 19:39
Over het volume van de iPhone:

Ervanuitgaande dat je de volumebegrenzing niet aan hebt staan, je oordopjes niet kapot zijn, en élk mp3tje te zacht is:

* Koop in-ear oordopjes. Deze gaan in je gehoorgang en blokkeren daardoor (gedeeltelijk, afhankelijk van kwaliteit) het omgevingsgeluid. Normaliter kan je je speler zachter zetten om hetzelfde te horen als met normale oordopjes (meegeleverde).
* Als je dit ook te zacht vindt zou ik toch een bezoek brengen aan de huisarts. Even vragen of ze je oren uit kunnen spuiten. Geloof me, zelf ervaren, en het werkt.

Als het dan nog te zacht is, zou ik eens laten testen op gehoor beschadigingen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Slurf1 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:42:
[...]

Werkt de GPS wel nu je abo geactiveerd is?
Yep, werkt. Ben er nog niet echt helemaal over uit of het nou zo goed werkt, want het duurt wel erg lang voordat de satelieten gevonden zijn. Dat is ook zo met een tom tom, maar ik ben nog niet echt weg geweest met de iphone, dus ik vraag me af in hoe verre de verbinding behouden blijft als je je verplaatst. Ik had laatst ergens geen bereik, en toen deed gps het weer niet (terwijl ik wel wifi had). Lijkt er op dat je een t-mobile verbinding moet hebben om gps te kunnen ontvangen?

Wel heb ik nog steeds problemen met wifi. Soms stopt ie er gewoon mee en werkt het niet meer. Het enige dat dan helpt is de netwerk instellingen resetten, maar dat is echt super irritant, want dan kan ik dat weer opnieuw gaan invullen. Telefoon aan/uit, vliegtuig modus niks helpt.

Heeft een van jullie dit ook?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
nog gelukt met je iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

CJ_Latitude schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

Er is wel een andere app: die heet iTunes ;)
Ook die vind ik ongeschikt. Ik zoek meer naar een site de laatste nieuwe gratis releases kan tonen (bijvoorbeeld). iTunes kan dat volgens mij niet.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 19:54
mOrPhie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:32:
[...]

Ook die vind ik ongeschikt. Ik zoek meer naar een site de laatste nieuwe gratis releases kan tonen (bijvoorbeeld). iTunes kan dat volgens mij niet.
Zoiets misschien?
http://feeds.feedburner.c...neApplications-PinchMedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Paddepoel schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:48:
hmm, ff voor de goede orde...
Heb je het over de bijgeleverde headset van Apple?

Ik heb namelijk geen knopjes op mijn headset?
Of heb ik het nu over iets heel anders

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik hoop echt op een apart volume voor de wekker, los van het volume van de ringtone. Ik hing vanmorgen weer in de gordijnen omdat het volume op maximaal stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

funk-e schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:26:
[...]

hmm, ff voor de goede orde...
Heb je het over de bijgeleverde headset van Apple?

Ik heb namelijk geen knopjes op mijn headset?
Of heb ik het nu over iets heel anders
Dat kleine witte kokertje in het snoer naar de rechteroordop is -behalve een microfoon- ook een knopje. Knijp er maar eens in. ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Shiver23 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:26:
Ik hoop echt op een apart volume voor de wekker, los van het volume van de ringtone. Ik hing vanmorgen weer in de gordijnen omdat het volume op maximaal stond.
Ah, iemand met hetzelfde probleem :) Ik heb m'n wekker maar op harp gezet, dan is het schrikeffect het minst, maar ideaal is het niet. Eigenlijk zouden ze een fade in moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand of je nu een T-Mobile SIM krijgt als je je Orange SIM "kwijt" bent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Hallo,

weet iemand of ik pushmail ook kan instellen voor mijn Caiway.nl mailadres??

en waar kan ik de e-mailcheck van de iPhone instellen??
ik kan namelijk nergens vinden om de hoeveel minuten dat gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook van plan een iPhone te gaan kopen maar nu door alle negatieve berichten ben ik toch gaan twijfelen. Waarschijnlijk ga ik er toch een kopen maar wat is beter, wachten tot de problemen zijn opgelost en er dan één kopen of gewoon toch nu kopen.

Als ik wacht tot de problemen opgelost zijn, hoe lang gaat dit ongeveer nog duren? Moet ik dan denken aan een paar weken of eerder maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:28:
Ik was ook van plan een iPhone te gaan kopen maar nu door alle negatieve berichten ben ik toch gaan twijfelen. Waarschijnlijk ga ik er toch een kopen maar wat is beter, wachten tot de problemen zijn opgelost en er dan één kopen of gewoon toch nu kopen.

Als ik wacht tot de problemen opgelost zijn, hoe lang gaat dit ongeveer nog duren? Moet ik dan denken aan een paar weken of eerder maanden?
Gewoon eentje in Belgie halen, en dan icm Vodafone. Heb je waarschijnlijk minder problemen dan bij T-Mobile mbt bereik etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ik kan nog geen visual voicemail gebruiken. Als ik op de voicemail knop ram in het Phone screen belt hij meteen de voicemail. Ik heb het idee dat ik het eerst moet instellen op de T-Mobile web site, maar die laat me niet registreren omdat mijn nummer niet bekend/geblokkeerd is.Dat wordt T-Mobile bellen denk ik :Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas niet. er liggen nog genoeg orange kaartjes bij de t-mobile shops
als je de migratie al hebt aangevraagt icm een iphone en je moet je einddatum afwachten, raad ik je aan een t-mobile prepaid kaartje te kopen voor een tientje. kan je je iphone iig als phone gebruiken.
evt je orangenummer doorlussen naar je prepaid.
internet over 3g is helaas nog niet mogelijk
Wilko schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:16:
Weet iemand of je nu een T-Mobile SIM krijgt als je je Orange SIM "kwijt" bent? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
Heb m nu een kleine week, maar tot nu toe een geweldig ding (heb alleen nog maar geinternet en een beetje gebeld).

Wàt een snelheidsverschil met gprs en de internetpagina's zijn haarscherp!

Wat ik wel erg mis is de mogelijkheid om een tekst te kunnen selecteren en dan kopiëren en plakken. Dat kan dus niet?
Ook vind ik het vervelend dat je niet kunt scrollen in berichten bij forums. Ik wil dan iemand quoten en eronder reageren, maar de tekst loopt dan onder het schermpje door. Dus onder de knoppen beantwoord/versturen.
Ik moet dan een letter selecteren en dan met mn vinger naar onderen en hopen dat die goed scrolt. Heb daar nog geen goede oplossing voor gevonden. Iemand?

Er grappig dat die op de wifi van mn modem/router werkt (ik heb alles met kabels, maar er zit ook wifi op dat ding wat ik nog nooit had gebruikt)

Gelukkig ook een holster gevonden zodat de iphone in een hoesje aan mn broekriem kan. Is veel makkelijker met mn werk. Heb er nog wel zo'n plastic cover gekocht voor de bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:01:
Over het volume van de iPhone:

Ervanuitgaande dat je de volumebegrenzing niet aan hebt staan, je oordopjes niet kapot zijn, en élk mp3tje te zacht is:

* Koop in-ear oordopjes. Deze gaan in je gehoorgang en blokkeren daardoor (gedeeltelijk, afhankelijk van kwaliteit) het omgevingsgeluid. Normaliter kan je je speler zachter zetten om hetzelfde te horen als met normale oordopjes (meegeleverde).
* Als je dit ook te zacht vindt zou ik toch een bezoek brengen aan de huisarts. Even vragen of ze je oren uit kunnen spuiten. Geloof me, zelf ervaren, en het werkt.

Als het dan nog te zacht is, zou ik eens laten testen op gehoor beschadigingen.
Er is niks met mijn oren, ik hoor zelf bovengemiddeld goed. Dat is ook wat ik al zei. Op mijn ipod nano klinkt alles hard zat op 80% volume. Op mijn iphone niet. Daarom vraag ik me af of andere mensen ook hebben gemerkt dat als je het volume in itunes verhoogt en het dan op je iphone luistert dat geen verschil maakt in volume... Dat vind ik gewoon vreemd...
froggie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:04:
[...]

Ah, iemand met hetzelfde probleem :) Ik heb m'n wekker maar op harp gezet, dan is het schrikeffect het minst, maar ideaal is het niet. Eigenlijk zouden ze een fade in moeten gebruiken.
Ja, harp gebruik ik ook, de minst irritante om mee wakker te worden. Inmiddels vind ik het geluidje natuurlijk wel weer irritant omdat ik het associeer met wakker gemaakt worden :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuBJe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 00:14

LuBJe

Geilness ten top!

Waarom maak je niet even zelf een deuntje die je als wekker kan gebruiken?

Ik heb zelf het luchtalarm gekozen welke elke eerste maandag van de maand om 12 uur klinkt :)

Maar heb hem inderdaad wel met een fade-in:)

CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Laatst online: 23:54

fmb

Shiver23 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:26:
Ik zou het ook wel fijn vinden als ringtone, muziek, video en alarmen een apart volume zouden hebben. Het gebeurt best vaak dat ik de ringtone bijna niet meer hoor omdat het volume zacht stond na muziek te hebben geluisted.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:28:

en waar kan ik de e-mailcheck van de iPhone instellen??
ik kan namelijk nergens vinden om de hoeveel minuten dat gebeurd....
Instellingen>nieuwe gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Weet iemand hoe ik de taal van mijn appstore kan veranderen, alles staat op Nederlands ingesteld in iTunes op mijn pc, en kan verder nergens de optie vinden op de iPhone zelf. Ik kan nu niks downloaden omdat hij dan zegt dat mijn account slechts geldig is voor aankopen in de iTunes Store Nederlands.
Heb ook zojuist geupdate naar 2.02 maar dit verhielp niks.

[ Voor 9% gewijzigd door Xedev op 23-08-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een énorme lag bij notes altijd.

Als ik Notes opstart moet ik toch een dikke 7 seconden wachten vooraleer ik op iets kan klikken.

Kan iemand dit ook eens proberen?
Zodra Notes op het scherm is onmiddelijk op een al bestaande note klikken?

Xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:23:
Ja, harp gebruik ik ook, de minst irritante om mee wakker te worden. Inmiddels vind ik het geluidje natuurlijk wel weer irritant omdat ik het associeer met wakker gemaakt worden :+
k gebruik alarm >:) (seriously :P )

nog een vraagje trouwens, dankzij wat school gerelateerde aankopen/afschrijvingen, het feit dat ik de eerst maand de aansluitkosten moet betalen en het wat laat aankomen van mijn salaris kwam ik net te kort voor T-Mobile om de rekening af te schrijven (3 euro 8)7 ) nou kreeg ik een SMS dat ik moest bellen met 1202 oid, en dat ik dan opnieuw een eenmalige machteging kon geven, in de tussen tijd kan ik niet bellen, smsen of gebruik maken van 3G/GPRS, maar wel gebeld en sms't worden.

maar als ik dat nr. bel krijg ik van een vriendelijk antwoord apparaat te horen dat ik "momenteel niet van deze service gebruik kan maken" daarna word de verbinding verbroken.

hoe los ik dit nou weer op? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
fmb schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:01:
[...]

Ik zou het ook wel fijn vinden als ringtone, muziek, video en alarmen een apart volume zouden hebben. Het gebeurt best vaak dat ik de ringtone bijna niet meer hoor omdat het volume zacht stond na muziek te hebben geluisted.
bij mij is dat zo, als ik geen muziek luister en ik zet het volume zachter dan krijg ik een speakertje in het scherm met de tekst "ringer" en als ik dan wat muziek aanzet en dan wat verander aan het volume verdwijnt de teskt maar veranderd het "ring" volume niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 02:47

wally21

psn: Wally224

mOrPhie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:32:
[...]

Je gaat naar ded appstore (in iTunes), klikt dan op: all free applications. Dat kun je dan weer sorteren op relasedatum, populariteit, en op naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:09:
Weet iemand hoe ik de taal van mijn appstore kan veranderen, alles staat op Nederlands ingesteld in iTunes op mijn pc, en kan verder nergens de optie vinden op de iPhone zelf. Ik kan nu niks downloaden omdat hij dan zegt dat mijn account slechts geldig is voor aankopen in de iTunes Store Nederlands.
Heb ook zojuist geupdate naar 2.02 maar dit verhielp niks.
Dit heb ik ook gehad. Bij mij loste het op door toch op de PC iets met de instelling van het land te doen en opnieuw in te loggen. Dat is de enige plek waar je daaraan iets kan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ok, dat ging makkelijk, thanks.

Weet iemand of push mail ook gewoon werkt met een pop3 account (van bijvoorbeeld Caiway.nl) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Ben m'n iPhone 10 werkdagen kwijt, omdat de camera defect bleek ;( Krijg ws een nieuwe van T-Mobile.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de ArtWizz Leather Pouch hoes voor de iPhone? Mij lijkt deze handig, omdat de iPhone er amper groter van wordt, en ik 'm daardoor nog steeds in m'n broekzak kan dragen. Nadeel is misschien dat je, wanneer je gebeld wordt, de iPhone eerst uit z'n hoes moet pellen.

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[b][message=30622710,noline]!GN!T!ON schreef op zaterdag

maar als ik dat nr. bel krijg ik van een vriendelijk antwoord apparaat te horen dat ik "momenteel niet van deze service gebruik kan maken" daarna word de verbinding verbroken.

hoe los ik dit nou weer op? :'(
Bij de t-mobile winkel kan je direct betalen en dan zou je bijna meteen weer kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

NiteSpeed schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:04:
Ik kan nog geen visual voicemail gebruiken. Als ik op de voicemail knop ram in het Phone screen belt hij meteen de voicemail. Ik heb het idee dat ik het eerst moet instellen op de T-Mobile web site, maar die laat me niet registreren omdat mijn nummer niet bekend/geblokkeerd is.Dat wordt T-Mobile bellen denk ik :Z.
Dat betekent dat je abo nog niet geactiveerd is. Inderdaad T-Mobile bellen.. als je een goeie medewerker hebt duurt het minder dan een dag, en een slechte, dan duurt het 2 weken. De eerste keer dat ik belde werd er een bon aangemaakt voor de "2e lijn" of iets dergelijks, die hebben mij na een week terug gebeld en alle gegevens nogmaals gevraagd, daarna was ik een week later nog niet geactiveerd. Nogmaals gebeld, toen werden op dat moment gelijk al alle gegevens gevraagd en was ik 's avonds al geactiveerd.

Er ligt nu dan ook een dikke klachten brief bij T-Mobile van 4 A4'tjes. Daar heb ik dan weer niets over gehoord nog.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Positron schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

Dat kleine witte kokertje in het snoer naar de rechteroordop is -behalve een microfoon- ook een knopje. Knijp er maar eens in. ;)
Geweldig dat mensen wel een iphone hebben, maar niet de moeite hebben genomen om alle opties uit te vinden :')

Dat kan wel iets vriendelijker...

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 23-08-2008 11:10 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.