[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 93.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Hoe moet je je aankopen die je hebt gedaan overzetten op je Iphone 3G als je een nieuwe pc hebt? Ik heb aankopen zoeken gedaan, maar hij zegt dat ik maar 2 applicaties heb gekocht (terwijl ik voor bijv monkey ball betaald heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Carnagy schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:00:
Hoe moet je je aankopen die je hebt gedaan overzetten op je Iphone 3G als je een nieuwe pc hebt? Ik heb aankopen zoeken gedaan, maar hij zegt dat ik maar 2 applicaties heb gekocht (terwijl ik voor bijv monkey ball betaald heb)
Dan moet je de iPhone machtigen. Dit doe je door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerbalk met de rechter muisknop op de iPhone te klikken en dan kiezen voor aankopen overzetten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Hoedje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:15:
[...]

Dan moet je de iPhone machtigen. Dit doe je door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerbalk met de rechter muisknop op de iPhone te klikken en dan kiezen voor aankopen overzetten.
dat heb ik gedaan, dan krijg ik nog maar die 2 gratis applicaties op mn Iphone. De andere 9 niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Carnagy schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

dat heb ik gedaan, dan krijg ik nog maar die 2 gratis applicaties op mn Iphone. De andere 9 niet :(
Er was volgens mij nog een andere manier, maar daar kan ik zo snel niet opkomen. Je kunt natuurlijk wel de applicaties ook via je iPhone opnieuw downloaden. Dat is gewoon gratis, zolang je dezelfde account gebruikt, waarmee je ze al eerder hebt aangeschaft via iTunes. Het is alleen een beetje omslachtig ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Hoedje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:24:
[...]

Er was volgens mij nog een andere manier, maar daar kan ik zo snel niet opkomen. Je kunt natuurlijk wel de applicaties ook via je iPhone opnieuw downloaden. Dat is gewoon gratis, zolang je dezelfde account gebruikt, waarmee je ze al eerder hebt aangeschaft via iTunes. Het is alleen een beetje omslachtig ;)
Weet je zeker dat ik niet opnieuw een rekening zal krijgen? Als ik namelijk naar Super Monkey Ball kijk, dan staat daar bij het knopje: "Koop"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Carnagy schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:26:
[...]

Weet je zeker dat ik niet opnieuw een rekening zal krijgen? Als ik namelijk naar Super Monkey Ball kijk, dan staat daar bij het knopje: "Koop"
Daarna bij het "kopen" krijg je dan de melding dat je applicatie al hebt aangeschaft en dat het daarom gratis is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

psychonikeo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:31:
[...]

Geweldig dat mensen wel een iphone hebben, maar niet de moeite hebben genomen om alle opties uit te vinden :')
Ach, ik vind het helemaal niet zo vreemd. Ik dacht in eerste instantie ook niet dat het meer zou zijn dan een microfoon, waarom zou het ook? Voor een microfoon is het dingetje al compact. Verder is de iPhone dusdanig eenvoudig in gebruik dat een handleiding eigenlijk overbodig is. Heb jij eerst de complete handleiding gelezen voordat je ermee aan de slag ging?

[ Voor 3% gewijzigd door Positron op 23-08-2008 11:32 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Hoedje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

Daarna bij het "kopen" krijg je dan de melding dat je applicatie al hebt aangeschaft en dat het daarom gratis is :).
Ik krijg een verzoek om te bevestigen of ik wil betalen. Toch maar even Apple mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zojuist van een nummer in itunes een Ringtone gemaakt , zoals het "trucje" op velen fora's beschreven staat.
Nu wil ik hem syncen naar mijn iPhone , maar hij komt gewoon weg niet tussen de ringtones te staan.
Heb hem ook al handmatig geprobeerd naar mijn iPhone te zetten , maar dat wil ook niet werken.
Bij beide opties heb ik een reboot van de telefoon gedaan , maar ook zonder resultaat.

Komt het omdat apple dit trucje al geblokkeerd heeft? en is het alleen mogelijk ringtones uit de iTunes store te kopen? of doe ik iets fout?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
degroot schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:46:
Zojuist van een nummer in itunes een Ringtone gemaakt , zoals het "trucje" op velen fora's beschreven staat.
Nu wil ik hem syncen naar mijn iPhone , maar hij komt gewoon weg niet tussen de ringtones te staan.
Heb hem ook al handmatig geprobeerd naar mijn iPhone te zetten , maar dat wil ook niet werken.
Bij beide opties heb ik een reboot van de telefoon gedaan , maar ook zonder resultaat.

Komt het omdat apple dit trucje al geblokkeerd heeft? en is het alleen mogelijk ringtones uit de iTunes store te kopen? of doe ik iets fout?
Je hebt de aanwijzingen uit de startpost gevolgd (Hoedje in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13")? De extentie (.m4r) en de duur (niet meer dan 40 seconden) zijn van belang, anders zal het sowieso niet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Hoedje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:53:
[...]

Je hebt de aanwijzingen uit de startpost gevolgd (Hoedje in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13")? De extentie (.m4r) en de duur (niet meer dan 40 seconden) zijn van belang, anders zal het sowieso niet lukken :)
Yep , track duurt 10 seconden , en is .m4r , anders ziet iTunes hem ook niet als ringtone inderdaad.

EDIT: je iPhone hoeft dus niet jailbreaked te zijn ofwel?

[ Voor 6% gewijzigd door degroot op 23-08-2008 12:04 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Scrummie schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:30:
[...]

Dat betekent dat je abo nog niet geactiveerd is. Inderdaad T-Mobile bellen.. als je een goeie medewerker hebt duurt het minder dan een dag, en een slechte, dan duurt het 2 weken. De eerste keer dat ik belde werd er een bon aangemaakt voor de "2e lijn" of iets dergelijks, die hebben mij na een week terug gebeld en alle gegevens nogmaals gevraagd, daarna was ik een week later nog niet geactiveerd. Nogmaals gebeld, toen werden op dat moment gelijk al alle gegevens gevraagd en was ik 's avonds al geactiveerd.

Er ligt nu dan ook een dikke klachten brief bij T-Mobile van 4 A4'tjes. Daar heb ik dan weer niets over gehoord nog.
Net even gebeld, en al mijn gegevens zijn opgenomen. Als het goed is gaan ze er maandag mee aan de slag en dan kan het maximaal 48 uur duren. We zien het vanzelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
als ik mijn iPhone aan iTunes hangt krijg ik de melding dat er een update voor de iPhone is naar 2.0.1, kan ik dat gewoon doen of is het beter om de iPhone maar niet te updatten, hij werkt immers perfect.

(ik heb geen jealbreak gedaan, hij is dus nog orgineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:02:
als ik mijn iPhone aan iTunes hangt krijg ik de melding dat er een update voor de iPhone is naar 2.0.1, kan ik dat gewoon doen of is het beter om de iPhone maar niet te updatten, hij werkt immers perfect.

Inmiddels is er al 2.0.2. Dit zijn beide voornamelijk bugfixes, volgens Apple dan....
Even zoeken op dit forum en je vindt vanzelf de ervaringen van verschillende mensen met de updates.

Ik draai nu 2.0.2 en merk geen verschil met 2.0.
Niet beter dus, en ook niet slechter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Als je geen problemen hebt zou ik ook niet updaten, er zit immers geen nieuwe functionaliteit in deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

golfgti5 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:02:

Als je niet gejailbreakt hebt en je bent dat niet van plan te doen (en je hebt ofwel een officieel geunlockte ofwel bent van plan 'm voorlopig met T-Mobile te gebruiken) dan zou ik gewoon updaten. Bugfixes zijn bugfixes.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een gesprek gemist, maar nu staat er onder 'telefoon' bij 'recent' geen naam of nummer, maar er staat in het rood 'Geblokkeerd'.
Als ik op 'Geblokkeerd' druk dan staat er 'Geblokkeerde beller' in het rood.
Ik heb echter helemaal niemand geblokkeerd oid. :/
Ik kan het nummer ook nergens terug vinden.
Wat is dit?

edit: Ah, ik kwam er net achter dat alle gemiste oproepen in het rood verschijnen, maar ik weet nog steeds niet wat 'ie met 'geblokkeerde beller' bedoelt. Of is dat gewoon een onbekend nummer?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:12:
edit: Ah, ik kwam er net achter dat alle gemiste oproepen in het rood verschijnen, maar ik weet nog steeds niet wat 'ie met 'geblokkeerde beller' bedoelt. Of is dat gewoon een onbekend nummer?
Juustem. Die persoon heeft ingesteld dat zijn nummer niet zichtbaar moet zijn. M.a.w., hij heeft de weergave ervan geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thx. :)
Het is volgens mij gebruikelijker om dan 'onbekend nr' of 'prive' neer te zetten, maarja, dat is Apple. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:36:
Het is volgens mij gebruikelijker om dan 'onbekend nr' of 'prive' neer te zetten, maarja, dat is Apple. :P
Ja inderdaad; ik keek er ook raar van op.
Ik zou zeggen: stuur een mailtje naar Apple :)
Misschien fixen ze het dan in 2.0.3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:36:
Onbekend klopt technisch niet ('t is wel degelijk bekend, maar 't wordt niet naar je telefoon gestuurd met een flag dat 't niet weergegeven mag worden). Prive dekt de lading niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Hoi,

Ik heb een probleem ik krijg al ik iets wil downloaden in de store de volgende mededeling Zie bijlage.

Als ik dan de link volg kom ik hier:
http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/

Maar ik die nergens iets om hem te kunnen activeren, jullie?

Alvast dank!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:41
Pff, ga ik updaten naar de nieuwe versie. Stopt alles ermee met het klaarmaken van de foon. Het is dat hij het op een andere pc het wel goed deed. Stel dat je geen andere computer hebt. Lekker zuur :9

Doet het nu weer, nu weer even connecten naar de goede itunes!
Nu nog uitvogelen of mobileme iets is voor push mail of toch een externe partij..

[ Voor 13% gewijzigd door Tomino op 23-08-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoedje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:15:
[...]

Over dat machtigen he.. Viel me laatst iets op.
Ik heb een pc, en ik machtig mijn iPhone. Resterend aantal machtigingen (volgens iTunes) voor het betreffende account, 4 (of 5, weet ik niet meer). Vervolgens formatteer ik mijn pc, installeer iTunes opnieuw, importeer mijn library, en machtig wederom mijn iPhone. Resterend aantal machtigingen 3 (of 4 dus :)).
Heb dus geen mogelijkheden meer om de "oude" machtiging op te ruimen. Betekent dat nu dat als ik dit nog 3x doe, en geen mogelijkheden meer heb om mijn iPhone te machtigen, dat ik dan een nieuw account moet maken? Kan ik me toch niet voorstellen? Iemand die me het licht laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:15:
[...]

Ik heb een pc, en ik machtig mijn iPhone. Resterend aantal machtigingen (volgens iTunes) voor het betreffende account, 4 (of 5, weet ik niet meer). Vervolgens formatteer ik mijn pc, installeer iTunes opnieuw, importeer mijn library, en machtig wederom mijn iPhone. Resterend aantal machtigingen 3 (of 4 dus :)).
Heb dus geen mogelijkheden meer om de "oude" machtiging op te ruimen. Betekent dat nu dat als ik dit nog 3x doe, en geen mogelijkheden meer heb om mijn iPhone te machtigen, dat ik dan een nieuw account moet maken? Kan ik me toch niet voorstellen? Iemand die me het licht laat zien?
Je kan een gemachtigd apparaat ook 'deauthorizen' binnen iTunes. Ik denk dat je daar even naar moet kijken. Staat het overigens niet in de help van iTunes? Of is het tegenwoordig niet-tweaker om in de help te kijken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen die een office file kunnen open, vergroten en scrollen zonder dat de iPhone (3G) crashed? Ik heb de laatste update, maar zodra ik bijvoorbeeld een PDF open, gaat het hele toestel plat.

Was voor de updates overigens ook al.
En dan willen ze hem het liefst ook zakelijk aan de man brengen :')

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Zijn er ook mensen die slecht Wi-Fi bereik hebben? Vrienden van me met een HTC/Nokia vinden meestal meer netwerken of hebben een netwerk gevonden die ik helemaal niet kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:40:
Zijn hier mensen die een office file kunnen open, vergroten en scrollen zonder dat de iPhone (3G) crashed? Ik heb de laatste update, maar zodra ik bijvoorbeeld een PDF open, gaat het hele toestel plat.

Was voor de updates overigens ook al.
En dan willen ze hem het liefst ook zakelijk aan de man brengen :')
Bij mij werkt het gewoon? heel snel zelfs.

En voor degene boven me, het is wel zwakker dan bijv mijn laptop, maar niet heel zwak ofzo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:40:
Officefiles heb ik niet getest, maar PDF's gaan hier probleemloos (en dat zijn best forse PDF's, bijv. 300dpi scans van een A4tje van het 1 of ander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Iemand dit ding al besteld :P
http://mobile.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=03534
Ze hebben trouwens wel een mooie dock voor een nette prijs.
http://mobile.brando.com....1&dept_id=005&cat_id=0671

[ Voor 45% gewijzigd door justifire op 23-08-2008 21:36 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net ineens achter dat mijn contactlijst weer ontzettende lag heeft. Dat was opgelost met 2.0.1 en nu met 2.0.2 is het nog erger dan met 2.0.... :S Ik begin me steeds meer te storen aan de slordigheid bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Die lens.
Dit was de titel bij Engadget:
Brando Telescope makes iPhone 3G photos 6x worse ;)
http://www.engadget.com/2...phone-3g-photos-6x-worse/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
psychonikeo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:31:
[...]

Geweldig dat mensen wel een iphone hebben, maar niet de moeite hebben genomen om alle opties uit te vinden :')

[mbr]Dat kan wel iets vriendelijker...[/]
mmm, tja
ik heb de headset 1 keer gebruikt om te testen, maar goed... gelukkig is daar tweakers ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:01:
Ik kom er net ineens achter dat mijn contactlijst weer ontzettende lag heeft. Dat was opgelost met 2.0.1 en nu met 2.0.2 is het nog erger dan met 2.0.... :S Ik begin me steeds meer te storen aan de slordigheid bij Apple.
Bij mij is die inderdaad ook weer langzamer, en dat met nog maar 50 contacten... Beetje jammer van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Disksoft schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:21:
[...]

Bij mij is die inderdaad ook weer langzamer, en dat met nog maar 50 contacten... Beetje jammer van Apple.
Yep, zelfde probleem hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er nu ook ineens achter dat ik lag heb met sms'en, dat heb ik met beide voorgaande versies niet gehad. Leuk zo'n firmware update waar je iphone slechter van wordt. niet de eerste keer bij Apple, de laatste firmware update van de 1st gen nano was ook een verslechtering. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Die dock is wel interessant inderdaad. Een fatsoenlijke prijs, S-Video erbij (heb ik niet nodig) en een kabel inclusief. En dan niet eens een achterlijke contra-iPhone aansluiting achterin de dock, maar gewoon USB. Alleen niet op voorraad.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Positron schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 01:55:
En dan niet eens een achterlijke contra-iPhone aansluiting achterin de dock, maar gewoon USB.
Heej, ik wist niet dat die bestonden. Dat is inderdaad een honderd keer handiger dan die Apple kabeltjes steeds weer moeten regelen...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Pfff, bij mij krijg ik em niet meer opgestart.

Ik zie alleen nog het Apple logo en als ik em aan de PC hang kan ik wel op de foto drive (:?) en hij laat iTunes hangen... daarnaast trilt ie om de 5 minuten een paar keer. Hij reageert verder niet op knoppen (behalve home + off ingedrukt houden, dan gaat ie uit).

Iemand een idee? (Ik draai 2.0.2 met veel apps (4 schermen helemaal vol), niet jailbroken)
Het zou overigens te maken kunnen hebben met het aanbrengen van de invisibleshield, want die moest met vrij veel shieldspray aangebracht worden en die vloeistof zou er wel eens in gelopen kunnen zijn. (Hoewel ik em een paar dagen geleden heb aangebracht en tot een uur geleden gewoon gebruikt heb)

/edit: Ik krijg em wel in recovery mode, dus dat ga ik maar ff proberen... Echt ontzettend fijn zo'n stabiel platform... Nog maar een paar van dit soort dingen en hij gaat echt door de ruit bij T-Mobile...

/edit2: Inmiddels ben ik een backup terug aan het zetten en lijkt alles het enigszins weer te doen. De enige reden dat ik kan bedenken dat ie onstabiel is geworden en niet meer wou booten, was omdat ik vandaag een paar apps had geinstalleerd vanuit de App Store... Dit zou toch niet mogen...

[ Voor 25% gewijzigd door OverSoft op 24-08-2008 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Acolyte57 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 02:36:
[...]

Heej, ik wist niet dat die bestonden. Dat is inderdaad een honderd keer handiger dan die Apple kabeltjes steeds weer moeten regelen...
Als je heel goed kijkt zie je dat je voor deze ook gewoon moeite moet gaan doen en een speciale kabel mee moet nemen. Dit ding houdt zich namelijk niet aan de specificaties voor USB-connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opvalt is, en dat is bijna overal zo hoor.
Dat bij uitleg over iphone/ipod; er een heel verhaal komt hoe het in combinatie met een Mac allemaal werk.

Ik vermoed dat zeker 90% hun Iphone/ipod met Windows moet bewerken.
Beetje Onlogisch .

Maar los daarvan nu heb ik wat geluiden gekocht, (Itunes) waar bij ook het bel teken/logo stond.
En die kan ik (met Vista en Itunes) naar een beltoon bestand converteren.
En dan staat er weer een knop of je er nog eens voor wil betalen!

Is dat wel goed? Of moet ik dat even anders aanpakken?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Converteer de track in iTunes naar .aac, daarna in explorer bestand hernoemen naar .m4r.
Et voila, je ringtone is klaar ;)
Daarna kun je de .aac file weer weg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:13:
Converteer de track in iTunes naar .aac, daarna in explorer bestand hernoemen naar .m4r.
Itunes zegt. Beschermt bestand, kan niet mag niet.

Maar op het moment dat ik een voorbeeld beltoon geliud heb gemaakt.
Is een voorbeeld te beluisteren. Dus moet het bestand ergens weg te plukken zijn! Lijk mij.
Maar waar in welk mapje…

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Aha.. drm.. Heb je dat bestand betaald gedownload via de iTunes Store?
Anders download je dat bestand ff ergens anders, importeert dat bestand in iTunes, herhaalt bovenstaande stappen, en gooit weer alles weg, uitgezonderd de ringtone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:13:
Hmmm , ik doe het zoals beschreven in de post , maar check hieronder mijn probleem.
Heb het dus ook nog niet werkend gekregen
degroot schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:46:

[ Voor 24% gewijzigd door degroot op 24-08-2008 10:22 . Reden: beetje quoten enzo ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag en aanbod mag op de FP, niet op het forum.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 15:16
degroot schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:21:
[...]

Hmmm , ik doe het zoals beschreven in de post , maar check hieronder mijn probleem.
Heb het dus ook nog niet werkend gekregen

[...]
Ik had gisteren hetzelfde probleem; wat bij mij hielp was het verkregen .m4r bestand handmatig (in Finder/Explorer) naar een andere locatie kopieren, dan de originele .mp3/.m4a/whatever uit de iTunes library wegmikken, en dan (door erop te dubbelklikken) de .m4r in iTunes importeren.

Oh ja, ik geloof ook dat hij hem wel in Ringtones van de iTunes library zette, maar niet met de iPhone synchroniseerde; dat was op te lossen door in de sync instellingen niet "alle" te synchroniseren maar alleen "geselecteerde".

[ Voor 20% gewijzigd door Dannr op 24-08-2008 10:38 . Reden: beetje quoten enzo ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

UltraSub schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:15:
[...]

Je mag als je machtigingen op zijn 1 per jaar al je machtigingen terugtrekken volgens mij.

Dit kun je voorkomen door voor je je PC formatteert je iTunes te de-authorizen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Dannr schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:37:
[...]
Oh ja, ik geloof ook dat hij hem wel in Ringtones van de iTunes library zette, maar niet met de iPhone synchroniseerde; dat was op te lossen door in de sync instellingen niet "alle" te synchroniseren maar alleen "geselecteerde".
Bij mij zette hij hem ook in de ringtones folder van iTunes.
Heb hem eerst handmatig overgekopieerd , toen dat niet werkte via syncen.
Als ik dan via iTunes in de map van mijn iPhone keek , stond de ringtone daar wel tussen.
Keek ik dan bij de ringtones via mijn telefoon , dan kreeg ik alleen de orginelen te zien.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het wil niet lukken.
De betaalde muziek, via Itunes! Mag je nog een keer betalen, als je er een beltoon van maakt.
Of je moet al een drm vrije download hebben… denk ik.

En wat dit machtigingen betreft.

Als je in Itunes naar je account gaat. In de store!

Waar al je gegevens staan, zoals adres wat je gekocht hebt ect.
Daar vindt je ook de knop om alle door jouw geautoriseerde computers.
Te deactiveren. En ben je weer schoon om op 5 computers op nieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

OverSoft schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 03:47:
Pfff, bij mij krijg ik em niet meer opgestart.

Ik zie alleen nog het Apple logo en als ik em aan de PC hang kan ik wel op de foto drive (:?) en hij laat iTunes hangen... daarnaast trilt ie om de 5 minuten een paar keer. Hij reageert verder niet op knoppen (behalve home + off ingedrukt houden, dan gaat ie uit).

Iemand een idee? (Ik draai 2.0.2 met veel apps (4 schermen helemaal vol), niet jailbroken)
Het zou overigens te maken kunnen hebben met het aanbrengen van de invisibleshield, want die moest met vrij veel shieldspray aangebracht worden en die vloeistof zou er wel eens in gelopen kunnen zijn. (Hoewel ik em een paar dagen geleden heb aangebracht en tot een uur geleden gewoon gebruikt heb)

/edit: Ik krijg em wel in recovery mode, dus dat ga ik maar ff proberen... Echt ontzettend fijn zo'n stabiel platform... Nog maar een paar van dit soort dingen en hij gaat echt door de ruit bij T-Mobile...

/edit2: Inmiddels ben ik een backup terug aan het zetten en lijkt alles het enigszins weer te doen. De enige reden dat ik kan bedenken dat ie onstabiel is geworden en niet meer wou booten, was omdat ik vandaag een paar apps had geinstalleerd vanuit de App Store... Dit zou toch niet mogen...
Ik had precies hetzelfde vanmiddag!

wilde even 1 update doen in de appstore, en vervolgens precies bovenstaande verhaal...

Hijs nu in recovery mode een backup aan het terugzetten

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:27:
Nou het wil niet lukken.
De betaalde muziek, via Itunes! Mag je nog een keer betalen, als je er een beltoon van maakt.
Of je moet al een drm vrije download hebben… denk ik.
Leuk toch, die platenmaatschappijen? (Want die eisen dat er betaalt wordt voor gebruik als ringtone.)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 03:47:
Nog maar een paar van dit soort dingen en hij gaat echt door de ruit bij T-Mobile...
Gooi em dan bij Apple door de ruit, die zijn er schuld aan.
De software is idd nog veel en veel te breekbaar, zoals altijd alles bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iedere keer als ik een smsje type denkt de iphone te raden wat ik wil typen en corrigeert hij mij steeds, dit is knap irritant. Hoe kun je dit uitzetten? ben al wezen zoeken bij de instellingen maar ik kom niks tegen over sms

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ja erg irritant :(
Ergste is dat als je spatie doet (om naar het volgende woord te gaan) hij denkt dat je z'n suggestie goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Fietsbel schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:19:
Iedere keer als ik een smsje type denkt de iphone te raden wat ik wil typen en corrigeert hij mij steeds, dit is knap irritant. Hoe kun je dit uitzetten? ben al wezen zoeken bij de instellingen maar ik kom niks tegen over sms
heb je de Nederlandse dictionary al aangezet?

Dat scheelt al aanzienlijk bij het typen, als je alleen Engels hebt aanstaan, zal ie bijna elk Nederlands woord willen corrigeren naar iets Engels.

Helemaal uitzetten kan volgens mij (nog) niet...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Tom schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:37:
Ja erg irritant :(
Ergste is dat als je spatie doet (om naar het volgende woord te gaan) hij denkt dat je z'n suggestie goed vind.
Daarvoor moet je ook op het kruisje drukken. Maar als je 3 keer corrigieert dan leert de iPhone het woord en wordt het zelfs predictive. Dus dan hoef je alleen maar de eerste paar letters te typen en dan op spatie drukken. Je moet dus even trainen, maar dan kan het typen ook heel snel gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hoedje schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:39:
[...]

Daarvoor moet je ook op het kruisje drukken. Maar als je 3 keer corrigieert dan leert de iPhone het woord en wordt het zelfs predictive. Dus dan hoef je alleen maar de eerste paar letters te typen en dan op spatie drukken. Je moet dus even trainen, maar dan kan het typen ook heel snel gaat :)
Weet ik maar dat is natuurlijk omgedraaide wereld, dat ik de iPhone dingen moet leren voor ik er prettig mee kan smsen en zijn suggesties voorrang krijgen op wat ik in type. Bij elke andere telefoon verschijnen er suggesties en kies je daar de beste uit (als je een fout hebt gemaakt), en die telefoons leren ook van de nieuwe woorden en keuzes die je maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 24-08-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Tom schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:46:
[...]

Weet ik maar dat is natuurlijk omgedraaide wereld, dat ik de iPhone dingen moet leren voor ik er prettig mee kan smsen en zijn suggesties voorrang krijgen op wat ik in type. Bij elke andere telefoon verschijnen er suggesties en kies je daar de beste uit (als je een fout hebt gemaakt), en die telefoons leren ook van de nieuwe woorden en keuzes die je maakt.
Allebei de systemen hebben hun voor en nadelen. Ik vind ook dat ze een optie hadden moeten maken om het verbeteren uit te zetten. Maar bij jouw systeem heeft het eigenlijk geen zin om aan predictive input te doen, omdat je flow steeds verbroken wordt omdat je met je vingers omhoog moet om daar te tappen. Dan heb ik liever het systeem van de iPhone, die je door even te trainen een hoop snelheidswinst oplevert. Plus dat het bij de iPhone zo niet zou werken, de zones waar je een knop (letter) kan aanraken worden namelijk ook groter en kleiner gemaakt naarmate de iPhone een bepaalde letter meer verwacht.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

LuNaTiC schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:37:
[...]

heb je de Nederlandse dictionary al aangezet?

Dat scheelt al aanzienlijk bij het typen, als je alleen Engels hebt aanstaan, zal ie bijna elk Nederlands woord willen corrigeren naar iets Engels.

Helemaal uitzetten kan volgens mij (nog) niet...
Klopt inderdaad dat ie elk woord naar engels probeert om te zetten. Hoe kan ik de Nederlandse taal aanzetten?

Jammer dat het niet in z'n geheel uitgezet kan worden. Op deze manier kost het erg veel moeite om "even" een sms te sturen. Was gisteren 5 minuten bezig om een behoorlijk berichtje te sturen ivm de correcties.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:55:
[...]

Klopt inderdaad dat ie elk woord naar engels probeert om te zetten. Hoe kan ik de Nederlandse taal aanzetten?

Jammer dat het niet in z'n geheel uitgezet kan worden. Op deze manier kost het erg veel moeite om "even" een sms te sturen. Was gisteren 5 minuten bezig om een behoorlijk berichtje te sturen ivm de correcties.
Je kan gewoon Engels en Nederlands aanzetten, dan herkent hij beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:08:
[...]

Je kan gewoon Engels en Nederlands aanzetten, dan herkent hij beide.
waar kan je dat instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
golfgti5 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:15:
[...]

waar kan je dat instellen??
Als je ergens in de settings (general > international > keyboards) ook Nederlands aanzet kun je tijdens het tikken van tekst op het wereldbolletje links van de spatiebalk tikken om te schakelen tussen de talen. Meerder talen tegelijk herkennen kan volgens mij niet, maar dit komt natuurlijk in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:39
Als ik een video-bestand omzet van zo'n 43MB met SUPER krijg ik de volgende bestandsformaten:
DivX = 143 MB
MPEG4 = 143 MB
XviD = 154 MB
H264 = 380 MB
Ligt dit nou aan het gebruikte programma? Het bestand waarmee ik het doe is een AVI-bestand.
Ik dacht dat mpeg4 wel een kleiner of even groot bestand zou worden aangezien deze beter zou moeten comprimeren.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die benieuwd is wie voor 1 euro per dag iPhones in elkaar zet: hier een foto van haar :)
Afbeeldingslocatie: http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=131040&stc=1&thumb=1&d=1219301308

Afbeeldingslocatie: http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=131041&stc=1&thumb=1&d=1219301308

Hier het verhaal: http://forums.macrumors.com/showthread.php?p=6076473

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Briljant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:12:
Voor degene die benieuwd is wie voor 1 euro per dag iPhones in elkaar zet: hier een foto van haar :)
[afbeelding]

[afbeelding]

Hier het verhaal: http://forums.macrumors.com/showthread.php?p=6076473
De kans dat zij iPhones in elkaar zet acht ik eigenlijk heel klein.

Ten eerste, als je dat doet heb je echt de tijd niet om er een aan te zetten en er foto's mee te maken. Voor d'r neus zit namelijk wel een lopende band. Ten tweede, achter d'r zit een dude achter iTunes. Da's ook geen onderdeel van het productieproces :P Als laatste: iPhones zijn delicate apparaatjes met kleine onderdelen. Dat kun je niet in elkaar zetten met dikke rubberen vingers.

Het is waarschijnlijker dat zij een van de personen is die steeksproefgewijs QA testing doet, of mischien iets met verpakkingen. Maar eigenlijk verwacht ik dat 't complete productieproces van onderdeel tot doosje dichtsealen gedaan wordt door machines. Dat maakt dit een exemplaar dat getest is en perongeluk in een doosje is beland zonder behandeling.

Andere optie: dat is Anna Haro ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 24-08-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was toch erg blij met mijn iphone, maar na dit weekend begint dit toch wel sterk te dalen!
Gisteren heb ik een restore moeten uitvoeren van mijn telefoon, ik had net een spelletje gedownload via de appstore over een wifi netwerk. Downloaden en installeren, maar dat ging niet. Installatie haperde en de iphone liep vast. Uitzetten en opnieuw starten leverde alleen het apple logo op. Ding kwam dus nooit meer de lucht in. Nu ben ik na 1 dag weer bezig met een restore, was net dit topic aan het lezen op de telefoon toen hij helemaal vast sloeg. Herstarten (ik was al een beetje huiverig) en weer alleen het apple logo. Tot overmaat van ramp maak ik keurig back-ups, maar ook die wou hij niet terug zetten na de restore! Ik ben dus weer (twee keer in 1 weekend) al mijn instellingen kwijt, samen met de sms berichten e.d.! Ik word hier toch echt een beetje hopeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:17:
Ik was toch erg blij met mijn iphone, maar na dit weekend begint dit toch wel sterk te dalen!
Gisteren heb ik een restore moeten uitvoeren van mijn telefoon, ik had net een spelletje gedownload via de appstore over een wifi netwerk. Downloaden en installeren, maar dat ging niet. Installatie haperde en de iphone liep vast. Uitzetten en opnieuw starten leverde alleen het apple logo op. Ding kwam dus nooit meer de lucht in. Nu ben ik na 1 dag weer bezig met een restore, was net dit topic aan het lezen op de telefoon toen hij helemaal vast sloeg. Herstarten (ik was al een beetje huiverig) en weer alleen het apple logo. Tot overmaat van ramp maak ik keurig back-ups, maar ook die wou hij niet terug zetten na de restore! Ik ben dus weer (twee keer in 1 weekend) al mijn instellingen kwijt, samen met de sms berichten e.d.! Ik word hier toch echt een beetje hopeloos van.
Dit hoor ik idd wel vaker, ik denk dat ik nog ff wacht met nieuwe apps. Dit is toch wel weer een erg slordige fout bij Apple... het wordt eigenlijk van kwaad tot erger ipv dat ze problemen oplossen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
A4-tje schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:38:
Als ik een video-bestand omzet van zo'n 43MB met SUPER krijg ik de volgende bestandsformaten:
DivX = 143 MB
MPEG4 = 143 MB
XviD = 154 MB
H264 = 380 MB
Ligt dit nou aan het gebruikte programma? Het bestand waarmee ik het doe is een AVI-bestand.
Ik dacht dat mpeg4 wel een kleiner of even groot bestand zou worden aangezien deze beter zou moeten comprimeren.... :?
Ik gebruik iPhone video Converter van Red Kawa , maar daarbij is het precies hetzelfde.
Ik had een .avi bestand van 330 mb gedownload , na het converten was het 600....
Haha , nou moet ik zeggen , de beeldkwaliteit was wel echt goed(zo ook ingesteld met converten)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:17:
Je bent niet de enige zoals je kunt lezen als je iets terug bladert.

Ik weet eigenlijk momenteel niet wat de status is van mn restore/backup; gistermiddag deed ik de restore en zette de backup terug. Dat leek goed te gaan. Toen moest ik ineens van itunes nogmaals restoren :? Maar weer aangezet, zo traag als dikke stront weer.

Hele nacht aangestaan, bleef 's-ochtends in het midden te blijven hangen. Nu heb ik hem vanochtend nogmaals in recoverymiode gezet en hij is nu voor de derde keer een backup aan het terugzetten... benieuwd of dat gelukt is als ik vanmiddag thuiskom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik had ook last van een vastlopende iPhone (2.0.2) zoals hierboven, maar heb nu mijn apps / games beperkt tot 3 pagina's en shop voorlopig niet via de Appstore via de iPhone.
Dit overigens naar aanleiding van dit.

Heb nu sinds een paar dagen geen vastloper meer gehad, dus of dat de remedie is... geen idee...

Of course moet het niet mogen, maar ja een vastloper ook niet...

Voor de rest ben ik wel tevreden over mijn iPhone hoor... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Tha BasZ op 25-08-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Als er eenmaal 2.0.2 opstaat kan je zeker niet meer terug naar 2.0.1? Ik heb maar bij elkaar 2,5 pagina's met waarvan 1 met apps en de rest weblinks en hij loopt soms nog vast :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan nog gewoon jailbreaken en terug naar een oude firmware, maar in 2.0.2 zit wel een baseband upgrade die je niet meer kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:00
De kans dat zij iPhones in elkaar zet acht ik eigenlijk heel klein.

Ten eerste, als je dat doet heb je echt de tijd niet om er een aan te zetten en er foto's mee te maken. Voor d'r neus zit namelijk wel een lopende band.
Kan toch zijn dat een collega ook gewoon een Iphone heeft en hem gewoon aan heeft, en misschien zijn de foto's wel niet met een Iphone gemaakt en het kan natuurlijk zo zijn dat ze op dat moment pauze hebben of wat dan ook. En zo zijn er nog heel wat mogelijkheden...
En ze kan wel van alles aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paddepoel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:41:
[...]

Kan toch zijn dat een collega ook gewoon een Iphone heeft en hem gewoon aan heeft, en misschien zijn de foto's wel niet met een Iphone gemaakt en het kan natuurlijk zo zijn dat ze op dat moment pauze hebben of wat dan ook. En zo zijn er nog heel wat mogelijkheden...
En ze kan wel van alles aan het doen zijn.
De foto's stonden op de filmrol van een nietsvermoedende iphone bezitter uit de UK. 1 was zelf als achtergrond ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Hi, I am a Chinese, I come from Shenzhen, which is the place of factory Foxconn locate in, my job is doing inspection for the brand product, so I go to the factories very often, as my opinion, this girl already 19 at least, I know chinese factory gave all the other countries people a bad impression in the before but as the newest chinese labor law appeared, the situation is getting quite better, normally, in Shenzhen basic salary for the factory labor is RMB1000(USD1=6RMB) at least, every week works 5 days, everyday 8 hours, every week can not work over 30 hours(*) in total, the overtime work salary is RMB8, and every everyone month will have allowance , so one month the average income for factory labor is around RMB1800.
En volgens google:

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/images/calc_img.gif 1800 Chinese yuan = 178.513033 Euros

Ze verdient dus een euro of 9 per dag.

* En, als ik het goed begrepen heb, niet meer dan 36 overuren per maand in totaal.

[ Voor 5% gewijzigd door burne op 25-08-2008 12:34 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
/laat maar

[ Voor 89% gewijzigd door Carnagy op 25-08-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt Burne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disksoft schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:07:
Als er eenmaal 2.0.2 opstaat kan je zeker niet meer terug naar 2.0.1? Ik heb maar bij elkaar 2,5 pagina's met waarvan 1 met apps en de rest weblinks en hij loopt soms nog vast :s
Dat vraag ik me ook af. Ik wil graag terug naar 2.0.1 maar dan met behoud van bijvoorbeeld mijn sms berichten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

2.0.2 levert bij mij ook de nodige problemen op. Ik kon bijna al mijn applicaties niet meer starten. En installeren via de mobiele appstore duurt een eeuwigheid (als het al werkt).

Ook heb ik de nodige vertragingen die ik eerder niet had en loopt Safari nog altijd vast als een pagina te groot is. Ik hoop echt op een keer een nieuwe versie die een verbetering is en geen verslechtering.

Ik heb na 2.0.2. wel direct mijn backup teruggezet. Hierdoor gaat het syncen veel sneller.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 25-08-2008 13:36 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Disksoft schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:07:
Je kan toch gewoon restoren en dan zelfs kiezen welk firmware-bestand (.ipsw) (2.0.1.ipsw) je dan gebruikt (shift-click op restore)?
Als je die van 2.0.1 aangeeft dan restored die gewoon naar 2.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

LuNaTiC schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:33:
[...]
Ik weet eigenlijk momenteel niet wat de status is van mn restore/backup; gistermiddag deed ik de restore en zette de backup terug. Dat leek goed te gaan. Toen moest ik ineens van itunes nogmaals restoren :? Maar weer aangezet, zo traag als dikke stront weer.
Dat heb ik ook gehad. Ik hem 'm toen gewoon losgekoppeld uit frustratie. Hij bleek helemaal gerestored te zijn en werkte prima. Disclaimer: dit werkte bij mij wellicht, maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook werkt.

Hoe dan ook, het is een heel irritant probleem. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik kreeg vanmorgen de melding dat 2.1.1 beschikaar was,maar dat zal wel voor iTunes zijn dan ? Ik had hem niet geinstalleerd omdat ik naar school moest maar dacht dat het voor de iPhone was

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
FireFoz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:01:
Ik kreeg vanmorgen de melding dat 2.1.1 beschikaar was,maar dat zal wel voor iTunes zijn dan ? Ik had hem niet geinstalleerd omdat ik naar school moest maar dacht dat het voor de iPhone was
Afbeeldingslocatie: http://xs330.xs.to/xs330/08351/picture_3835.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
uhhmm..
bij itunes zitten we bij versie 7.7.1 op het moment.
en de laatste firmware voor de iphone is 2.0.2

dus ik denk dat je gwn nog niet helemaal wakker was vanmorgen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

FireFoz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:01:
iTunes zit op versie 7.7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.iphoneclub.nl/...-abonnementen-vernieuwen/

Wellicht leuk.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 10€ in de maand meer, kunnen wij dus ook mobiel TV kijken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch aannemen van niet. Lijkt me dat die mogelijkheid voor iPhone-abo's beschikbaar komt zonder extra kosten. Maar goed, een man kan dromen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ben nu thuis, het was "Apple Software Update", en toch echt 2.1.1 :) 1,99 mb.

Geen idee wat het nu precies is :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:21
FireFoz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:06:
ben nu thuis, het was "Apple Software Update", en toch echt 2.1.1 :) 1,99 mb.

Geen idee wat het nu precies is :?
Volgens mij is dit het update programmatje van apple, om zeg maar je quicktime en iTunes te updaten

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Nou heb me nieuwe simkaart en die deed ik er net in

Meteen gaf hij het 3g netwerk aan, MAAR

Me iphone abo hoort pas vanaf 10jan in tegaan, dus tot 10jan hoort hij toch niet eens het 3g netwerk te gebruiken/ te herkennen?

Daarnaast in een alinea van de bijlage bij me nieuwe contract staat u heeft gebruik gemaakt van de regeling iphone + pocket inet totaal (tot einde huidige contract(relax 300).

Maar een alinea verder staat dat tmobile pocket inet totaal aanraadt bij de iphone met me huidige abo ivm onnodige kosten van ongewenst dataverkeer.

Heb ik nu dus wel al een pocket inet ab oof niet ? Staat verder nergens....?

en waarom maakt hij al 3g contact me relax abo draait op 2g dus dat 3g logo hoor ik nog niet te zien?? right?

Daarnaast is de iphone toch een volwaardig inet device? Bv youtube (youponr etc :P ) daarvoor zoekt hij de mobile versie va nde site, waarom neit gewoon de volwassen site?
En hoesluit je programma's goed af?
Bv als ik op GoT heb gesurfd en ik ga met de home knop terug en start safari weer op zit ik nog op de got site erg irri :P

[ Voor 18% gewijzigd door Canon23 op 25-08-2008 15:45 ]

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Canon23 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:34:
Nou heb me nieuwe simkaart en die deed ik er net in

Meteen gaf hij het 3g netwerk aan, MAAR

Me iphone abo hoort pas vanaf 10jan in tegaan, dus tot 10jan hoort hij toch niet eens het 3g netwerk te gebruiken/ te herkennen?
Dit is al een tijdje een hekel punt in dit topic; niemand weet nu eigenlijk echt hoe of wat.

Ik raad je aan om deze replies eens door te lezen http://gathering.tweakers...a[filter_userids]=lunatic
en zo nodig de conversatie daartussendoor... Uiteindelijk weten we nu nog steeds niet of je de lul bent als je flink hebt zitten bellen, sms-en en internetten via 3G..

[ Voor 8% gewijzigd door LuNaTiC op 25-08-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

3G is voor iedereen beschikbaar met een geschikt toestel. Je kan ook gewoon bellen via het 3G-netwerk en als je gaat internetten gaat dit via 3G ook sneller dan via GPRS. Dat staat helemaal los van je abonnement. Er is niet zoiets als een 3G abonnement ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 25-08-2008 16:13 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ik heb een vraagje,

de agenda maakt bij mij twee agenda's aan (geen idee waarom). Een is Agenda en de ander is Home. In Home komen zo te zien de afspraken die ik op de iPod maak. Het probleem is echter dat deze niet met de computer gesynct worden, en Agenda wel. Ik heb gewoon "Alle agenda's syncen" aanstaan. Hoe kan ik van Home en Agenda gewoon één agenda maken, of zorgen dat ze allebei syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

LuNaTiC schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:54:
[...]

Dit is al een tijdje een hekel punt in dit topic; niemand weet nu eigenlijk echt hoe of wat.

Ik raad je aan om deze replies eens door te lezen http://gathering.tweakers...a[filter_userids]=lunatic
en zo nodig de conversatie daartussendoor... Uiteindelijk weten we nu nog steeds niet of je de lul bent als je flink hebt zitten bellen, sms-en en internetten via 3G..
3g heb ik uit gezet dus daar heb ik nu geen last van en verder gewoon me wifi geactiveerd.
Maar mij gaat het ermeer om of je nou automatisch dat PIT abo er standaard bij krijgt. Zodat je gerust buiten wifi bereik kan inetten enzo.

En ik zat al bij tmobile dus mijn simkrt zal ook niet inactief na een bepaalde periode raken, omdat me relax abo aan dat nr en kaartje gekoppeld is.
Daarnaast is de iphone toch een volwaardig inet device? Bv youtube (youponr etc ) daarvoor zoekt hij de mobile versie va nde site, waarom neit gewoon de volwassen site?
En hoesluit je programma's goed af?
Bv als ik op GoT heb gesurfd en ik ga met de home knop terug en start safari weer op zit ik nog op de got site erg irri

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castor385 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:09:
[...]

Volgens mij is dit het update programmatje van apple, om zeg maar je quicktime en iTunes te updaten
Idd. het is je "Apple Software Update" die zichzelf update; heeft verder niets met iPhone firmware te maken. :|

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Anderhalve week geleden de iPhone 3G besteld in de T-Mobile online shop, kreeg ik twee (gegenereerde) e-mailtjes n.a.v. mijn bestelling.

De eerste:
(...) Voordat T-Mobile overgaat tot acceptatie van je bestelling van de iPhone 3G, wordt een automatische controle uitgevoerd. (...)
Een kredietwaardigheidonderzoek maakt deel uit van deze controle. Naar aanleiding van het resultaat hiervan heeft T-Mobile besloten je bestelling niet te accepteren. (...)
"Best vreemd," dacht ik. Ik ben al jaren klant van T-Mobile en heb altijd netjes mijn facturen betaald. Ook heb ik geen leningen en sta ik nergens bekend als "wanbetaler". Diezelfde minuut kreeg ik het volgende e-mailtje:

De tweede:
(...) T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak. (...)
Eh, toch wél geaccepteerd? 8)7 Enigszins verward belde ik vorige week met de Helpdesk om te vragen of mijn bestelling nu wél of niét geaccepteerd was. De vriendelijke dame wist mij te vertellen dat alles goed was gegaan en dat ik de iPhone binnen enkele weken zou ontvangen.

Prima, ik wachten op het telefoontje voor het maken van een afleverafspraak. Die is er tot op heden nog niet geweest. Maar wat schetste mijn verbazing: vanmorgen TNT Post op kantoor met een pakje. Of ik even € 50,- wilde overhandigen. Dat heb ik dus niet bij me, omdat ze nog moeten bellen. Afijn, pakje is weer met de TNT mee gegaan en wordt morgen nogmaals hier afgeleverd. 7(8)7

Een luxe probleem natuurlijk, een dagje langer wachten kan ik best. Maar ik vind het wel krom dat ze gewoon dat ding opsturen zonder even te bellen, conform eerdere communicatie.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mOrPhie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:00:
[...]

Dat heb ik ook gehad. Ik hem 'm toen gewoon losgekoppeld uit frustratie. Hij bleek helemaal gerestored te zijn en werkte prima. Disclaimer: dit werkte bij mij wellicht, maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook werkt.

Hoe dan ook, het is een heel irritant probleem. :)
Het werkt bij mij niet dus. Ja kan hem nu wel loskoppelen en gebruiken, maar elke keer dat ik hem nu aansluit moet ik dus dat ding restoren, anders kun je niet syncen of wat dan ook :{

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.