Hoe lang kunnen jullie trouwens met je accu? Ik kan er net een dagje mee als ik 'm helemaal vollaad en op een dag iets van 3 uur gebruik. Moet nog eens exact nagaan hoeveel het is via de ingebouwde teller.
raar, die van mij haalt met gemak 3+ dagen bij normaal gebruik (dus bellen, spelletjes, internet, sms etc.)
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Iemand een idee of je met de Iphone straks ook tv kunt kijken van T-Mobile? Of dat ze dat misschien als extra gaan aanbieden?
Voorlopig dus niet, volgens een woordvoerder.CR35 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:26:
Iemand een idee of je met de Iphone straks ook tv kunt kijken van T-Mobile? Of dat ze dat misschien als extra gaan aanbieden?
deze vraag heb ik ook, tevens blijven zoektermen staan e.d. ik wil mijn apps volwaardig af kunnen sluiten en mijn startpagina kunnen krijgen wanneer ik safari opstart bijvoorbeeld.Canon23 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:34:
En hoesluit je programma's goed af?
Bv als ik op GoT heb gesurfd en ik ga met de home knop terug en start safari weer op zit ik nog op de got site erg irri
Verwijderd
dit is de enige drempel vooralsnog:rclahsen schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:33:
[...]
Voorlopig dus niet, volgens een woordvoerder.
' "De huidige software op de iPhone ondersteunt onze mobiele tv niet", aldus de woordvoerder. '
Nou, daar kan snel genoeg een oplossing / verandering in komen denk ik. Als er een app komt dat dat RTSP ondersteund.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 18:12 ]
Voor zover ik het heb kunnen zien bestaat de kans dat er 2 verschillende profielen worden aangemaakt (vraag me niet waarom--Christiaan-- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:13:
Ik heb een vraagje,
de agenda maakt bij mij twee agenda's aan (geen idee waarom). Een is Agenda en de ander is Home. In Home komen zo te zien de afspraken die ik op de iPod maak. Het probleem is echter dat deze niet met de computer gesynct worden, en Agenda wel. Ik heb gewoon "Alle agenda's syncen" aanstaan. Hoe kan ik van Home en Agenda gewoon één agenda maken, of zorgen dat ze allebei syncen?
Ik heb het met mailadressen die soms op werk staan i.p.v. home en vice versa.
(hopelijk krijg ik snel mijn nieuwe 3G om weer beter mee te kunnen praten

Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar:
Iemand die ook last heeft van vastlopers bij de foto's als deze meer dan enkele mb's (+- 5) zijn?
Nu is het weinig nuttig om zulke foto's op je iphone te zetten, maar het viel mij toevallig op toen ik dit wilde opslaan vanuit mail en ze wilde bekijken onder de foto's.
Iemand die ook last heeft van vastlopers bij de foto's als deze meer dan enkele mb's (+- 5) zijn?
Nu is het weinig nuttig om zulke foto's op je iphone te zetten, maar het viel mij toevallig op toen ik dit wilde opslaan vanuit mail en ze wilde bekijken onder de foto's.
even weer aanhalen.degroot schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:27:
[...]
Ik gebruik iPhone video Converter van Red Kawa , maar daarbij is het precies hetzelfde.
Ik had een .avi bestand van 330 mb gedownload , na het converten was het 600....
Haha , nou moet ik zeggen , de beeldkwaliteit was wel echt goed(zo ook ingesteld met converten)
iemand een beter programma die het om te zetten videobestand niet zo erg vergroot???
ik gebruik Visualhub, werkt goed en houdt het bestand op ongeveer dezelfde grootte
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Je sluit Safari af door op de home knop te drukken. Punt is alleen dat Safari, geheel volgens de Human Interface Guidelines, opslaat wat je aan het doen was en je dat weer toont. Zover mij bekend kun je dat niet uitzetten.tom_aagten schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:33:
[...]
deze vraag heb ik ook, tevens blijven zoektermen staan e.d. ik wil mijn apps volwaardig af kunnen sluiten en mijn startpagina kunnen krijgen wanneer ik safari opstart bijvoorbeeld.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gewoon Quicktime (Pro)?A4-tje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:32:
even weer aanhalen.
iemand een beter programma die het om te zetten videobestand niet zo erg vergroot???
Als ik me niet vergis is VLC al naar de iPhone/Touch geport.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:07:
Nou, daar kan snel genoeg een oplossing / verandering in komen denk ik. Als er een app komt dat dat RTSP ondersteund.
Ik zie alleen al aan het feit dat TNT hem bezorgt dat je een contractverlening gedaan hebt.JaFFoG schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:08:
Prima, ik wachten op het telefoontje voor het maken van een afleverafspraak. Die is er tot op heden nog niet geweest. Maar wat schetste mijn verbazing: vanmorgen TNT Post op kantoor met een pakje. Of ik even € 50,- wilde overhandigen. Dat heb ik dus niet bij me, omdat ze nog moeten bellen. Afijn, pakje is weer met de TNT mee gegaan en wordt morgen nogmaals hier afgeleverd.![]()
Een luxe probleem natuurlijk, een dagje langer wachten kan ik best. Maar ik vind het wel krom dat ze gewoon dat ding opsturen zonder even te bellen, conform eerdere communicatie.
TNT brengt deze zonder afspraak bij je langs.
Alleen als je een nieuw abo afsluit , dan komt AMP het pakje brengen , en word er wel gebeld voor een afspraak.
Maar volgens mij staat dat ook allemaal in die mails uitgelegd.....
www.degroot-it.nl
Ik denk niet dat verschillende programma's veel verschil in bestandsgrootte opleveren als de instellingen kloppen.A4-tje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:32:
[...]
even weer aanhalen.
Let eens op je bitrate (kbit/s)
S=(T*(b/8))/1024
S=filesize in MB
T=tijd in seconden (duur film)
b=bitrate per seconde (in kilobits)
In principe moet het dus niks uitmaken welk programma je gebruikt, als je je maar aan deze specs houdt:
- MPEG4 of H.264 codec
- max 640x480 resolutie
- max 1500 kbit/s voor H.264, max 2500 kbit/s voor MPEG4
Als de rendertijd je niet zo veel uitmaakt, raad ik aan om H.264 te gebruiken met een multi-pass encode. Dit is een zwaardere manier van coderen en duurt dus langer om te renderen, tevens ga je 2 of meer keer renderen (multipass) om een beter resultaat te krijgen. Dit betekent echter dat je je bitrate flink omlaag kunt schroeven en toch een goede kwaliteit houdt. Hierdoor krijg je veel kleinere bestandsgroottes.
Je zou het kunnen oplossen (naar je startpagina gaan dan) door een bookmark van je startpagina op je beginscherm te zetten, en dan deze op de plaats van safari in het onderbalkje zetten.tom_aagten schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:33:
[...]
deze vraag heb ik ook, tevens blijven zoektermen staan e.d. ik wil mijn apps volwaardig af kunnen sluiten en mijn startpagina kunnen krijgen wanneer ik safari opstart bijvoorbeeld.
Dan open je elke keer dus je startpagina, in safari.
In ander nieuws:
Weinig Nederlandse klachten
De Nederlandse Consumentenbond laat weten nauwelijks klachten over de iPhone te hebben ontvangen. "Er zijn zo goed als geen klachten over de iPhone binnengekomen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen klachten zijn. Er is voor ons echter voorlopig geen reden om actie te ondernemen", aldus een woordvoerster van de Consumentenbond.
De Nederlandse Consumentenbond laat weten nauwelijks klachten over de iPhone te hebben ontvangen. "Er zijn zo goed als geen klachten over de iPhone binnengekomen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen klachten zijn. Er is voor ons echter voorlopig geen reden om actie te ondernemen", aldus een woordvoerster van de Consumentenbond.
I don't like facts. They have a liberal bias.
ik heb een klein probleempje. Misschien wel exchange gerelateerd, maar het lijkt ook aan de iPhone te liggen, of Safari. Ik zit op dit moment op vakantie en erger me dood aan mails van mijn server. Is een bugje maar kan ik niets aan doen remote. Dus wil ik via owa een subfolder aanmaken, en middels een rule mail daarheen redirecten zodat ik geen notify meer krijg.
Wat is het probleem nu? Als ik naar owa ga met de iPhone, krijg ik alleen de mogelijkheid om met de light versie te werken, en daar kan ik dus geen files mee aanmaken. Is er geen manier om simpel de user agent te faken op de iPhone?
Wat is het probleem nu? Als ik naar owa ga met de iPhone, krijg ik alleen de mogelijkheid om met de light versie te werken, en daar kan ik dus geen files mee aanmaken. Is er geen manier om simpel de user agent te faken op de iPhone?
Ik denk eigenlijk dat dat meer zegt over de Consumentenbond dan over de iPhone..burne schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:53:
In ander nieuws:
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
@ultrasub: dat heb ik al eens gedaan met firefox en safari op de mac....geen succes dus ik denk niet dat je er mee geholpen bent, ook al heb ik geen concrete aanwijzing voor de iphone.
@positron: dat denk ik niet, 120.000 verkochte iphones en een klein groepje tweakers....you do the math....
@positron: dat denk ik niet, 120.000 verkochte iphones en een klein groepje tweakers....you do the math....
[ Voor 23% gewijzigd door Pretorian_ op 25-08-2008 21:13 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Dat is redelijk Exchange gerelateerd ja. In de HTML/ASP code wordt hard op user agents gecheckt. Zodra het geen IE is, dan krijg je de light versie.UltraSub schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:54:
ik heb een klein probleempje. Misschien wel exchange gerelateerd, maar het lijkt ook aan de iPhone te liggen, of Safari. Ik zit op dit moment op vakantie en erger me dood aan mails van mijn server. Is een bugje maar kan ik niets aan doen remote. Dus wil ik via owa een subfolder aanmaken, en middels een rule mail daarheen redirecten zodat ik geen notify meer krijg.
(ik draai zelf Exchange, en heb geprobeert erin te hacken dat de uitgebreide versie ook onder Opera ging werken, maar to no avail...)
Er is echter 1 probleem met je probleem: het is geen probleem
Je kan namelijk wel degelijk folders aanmaken onder de light versie. Vlak naast het knopje 'new' staat een drop-down, en daar kan je behalve mail, appointment, etc. ook folder selecteren
Graag gedaan
Even wat 'math' zoals je zelf zegt:Pretorian_ schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:12:
@ultrasub: dat heb ik al eens gedaan met firefox en safari op de mac....geen succes dus ik denk niet dat je er mee geholpen bent, ook al heb ik geen concrete aanwijzing voor de iphone.
120.000 - 75.000 = 45.000 en dat is dan nog eens verdeeld over Nederland én Oostenrijk. Volgens mij had ik ergens gezien dat T-Mobile NL er 35.000 had verkocht, dus dat kan wel kloppen.T-Mobile heeft sinds de lancering op 11 juli maar liefst 120.000 iPhones verkocht, meldt het Duitse persbureau ddp. In Duitsland gingen 75.000 toestellen over de toonbank, de rest werd verkocht in Nederland en Oostenrijk. Hamid Akhavan, chef van T-Mobile International, is tevreden met de cijfers: “Onze verwachtingen werden ruim overtroffen. Talloze winkels waren in een paar uur uitverkocht”.
Verder is het zo dat de wereld niet alleen uit Tweakers.net bestaat, mensen klagen ook elders: iPhoneclub.nl, iPhoned.nl, mailen naar Kassa en naar T-Mobile zelf, bijvoorbeeld hun weblog.
Dat mensen weinig naar de Consumentenbond gaan met klachten kan ik wel begrijpen; er zijn genoeg klaagmogelijkheden die speciaal voor de iPhone bedoeld zijn. Net als hier heb je dan tenminste een redelijke kans om met z'n allen oplossingen te vinden.
De Consumentenbond is eigenlijk nergens in gespecialeerd en wordt pas interessant als onomstotelijk vaststaat dat de iPhone een ondeugdelijk product is. En dat is nog niet het geval.
[ Voor 13% gewijzigd door Positron op 25-08-2008 21:35 . Reden: puntjes, kommaatjes, enz. ]
Verwijderd
Ik begrijp niet dat mensen klagen. Het is een gehyped apparaat, laat Apple en T-Mobile het even bekijken en oplossen, denk maar niet dat ze stilzitten in Cupertino of Den-Haag.
Geef ze de tijd. Over een paar maanden zal alles opgelost zijn. Of zijn de aloude verhalen van kinderziektes met Nokia's N95 of Qtek 9090 alweer vergeten?
Geef ze de tijd. Over een paar maanden zal alles opgelost zijn. Of zijn de aloude verhalen van kinderziektes met Nokia's N95 of Qtek 9090 alweer vergeten?
Volgens mij snap jij het nietVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:13:
Ik begrijp niet dat mensen klagen. Het is een gehyped apparaat, laat Apple en T-Mobile het even bekijken en oplossen, denk maar niet dat ze stilzitten in Cupertino of Den-Haag.
Stap 1
Producent maakt apperaat, brengt deze uit
Stap 2
Producent bekijkt hoe de consument er op reageert
Stap 3
Poging geslaagt - Producent heeft gekeken naar de consument deze klaagt niet
Poging gevaald - Producent bemerkt dat en gaat kijken naar een pasende oplossing laat de consument dit weten.
Stap 4
Producent verbetert/repareert het product
Apple is nog tussen stap 2 en 3
Als je nit klaagt of de producent laat weten dat er iets mis is zal er ook niets gebeuren. Klagen is goed. Zwijgen dan kan/hoeft niemand wat te doen.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dude... 3 dagen??? Wat zijn je instellingen mbt mail (push/fetch), wifi, 3G, GPS en helderheid? Ik heb zelf wifi en GPS uit staan en fetch op 15 min. mail, helderheid heb ik superlaag en ik haal bij normaal gebruik anderhalve dag of maximaal twee dagenamahusu schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:21:
raar, die van mij haalt met gemak 3+ dagen bij normaal gebruik (dus bellen, spelletjes, internet, sms etc.)

@positron en To_tall: ik ben het wel met je eens. Echter, vanuit commercieel oogpunt en dergelijk doet apple dit geweldig. Heb jij ooit mensen in de rij zien staan voor een Nokia? Ik niet. Ze wisten al lang dat dit zou gebeuren en werken rustig aan een oplossing. Het was gewoon goed genoeg (zoals BASENL al zegt). En geef toe, de hele wereld praat er over. Ook hier, pagina's per dag!
Elke tweaker/consument wil een perfect product, begrijpelijk. Maar bedrijven als Apple denken daar toch anders over en hebben grotere belangen. Daar kun je het mee oneens zijn (ik wil ook een perfect product), maar met producten als deze elektronika blijft het gewoon zo.
(En sorry To_tall maar zo werkt het niet)
Elke tweaker/consument wil een perfect product, begrijpelijk. Maar bedrijven als Apple denken daar toch anders over en hebben grotere belangen. Daar kun je het mee oneens zijn (ik wil ook een perfect product), maar met producten als deze elektronika blijft het gewoon zo.
(En sorry To_tall maar zo werkt het niet)
[ Voor 9% gewijzigd door Pretorian_ op 25-08-2008 23:29 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde probleem. En het grappige is, is dat je de foto's dus niet kunt verwijderen omdat de telefoon dan al is vastgelopenJottemJ schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:26:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar:

maar goed, hier vond ik de oplossing, voor als je deze nog niet zelf hebt gevonden. Aansluiten op je computer en in de verkenner de foto's handmatig verwijderen... Je bent ze dus wel kwijt.
Hee mensen,
Ik heb sinds kort ook een Iphone. nu heb ik 2vragen.
1: is er een App waardoor ik ook filmpjes op andere sites kan bekijken? want dan mist hij een Plugin ofzo
2: Soms dat kom ik op een website en dan zegt ie dat ie een plugin mist, en verwijst hij me door naar Adobe. Kan ik die dan gewoon downloaden voor Mac OS x? of gaat dat niet werken?
1: is er een App waardoor ik ook filmpjes op andere sites kan bekijken? want dan mist hij een Plugin ofzo
2: Soms dat kom ik op een website en dan zegt ie dat ie een plugin mist, en verwijst hij me door naar Adobe. Kan ik die dan gewoon downloaden voor Mac OS x? of gaat dat niet werken?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Verwijderd
Voor zover ik weet ondersteunt de iPhone geen Adobe Flash
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 00:52 ]
Gek genoeg hebben ze wel genoeg klachten gekregen (alleen nooit een aantal genoemd) over iTunes en dat het koppelverkoop zou zijn en over krassende iPods.Positron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:32:
De Consumentenbond is eigenlijk nergens in gespecialeerd en wordt pas interessant als onomstotelijk vaststaat dat de iPhone een ondeugdelijk product is. En dat is nog niet het geval.
dat zal wel flash zijn wat je bedoel en ja dat is het ergste wat ik ook mis. meeste sites die ik bezoek hebben flash maarja afwachten komt wel iets voor uitKuhr89 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:51:
Hee mensen,
How are you doing?
Verwijderd
Misschien gaan ze (consumentenbond) er niet verder op in omdat er geen sprake is van koppelverkoop?burne schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:47:
[...]
Gek genoeg hebben ze wel genoeg klachten gekregen (alleen nooit een aantal genoemd) over iTunes en dat het koppelverkoop zou zijn en over krassende iPods.
Het doet hier verder niet ter zake maar: Wikipedia: Koppelverkoop
Er zijn twee issues: iPod/iPhone kan niet zonder iTunes gebruikt worden, iTunes kan geen 3rd party player 'vullen'. In het eerste geval is de software vereist voor een feilloze werking van het product zoals de fabrikant het heeft bedoeld (de beveiliging is noodzakelijk voor het realiseren van een bepaalde visie naar de consument toe. Niet mee eens? Dan hoef je niet in te stappen in wat apple probeert te realiseren)
In het tweede geval: iTunes kan perfect zonder iPod gebruikt worden. Het is een mediaplayer zoals elke andere. Dat het nu toevallig geen andere mp3 spelers kan vullen (ook tot mijn grote spijt, dat zou mij meer opties geven in de PMD markt), is een keuze van de software-ontwikkelaar, je kan ze niet verplichten van een bepaalde functionaliteit in te bouwen.
Als laatste heeft apple geen monopolie en kost iTunes niets, dus er kan geen sprake zijn van koppelverkoop. (waar dat met gsm's wel kan, gezien een gsm niet gratis is, en een abonnement ook niet).
Er is genoeg keuze en de markt is eveneens vrij genoeg. De keuzes en visie van apple aanvaarden, is respect opbrengen voor de vrije markt. Zo werkt het nu eenmaal. Iedereen staat het vrij het op die markt te proberen zoals ze willen, de consument kan alleen door massaal het product niet te kopen laten blijken dat die visie hen niet bevalt. (immers, genoeg alternatieven, sony, creative, ...)
Het verhaal van de krassen is ook verre van ontvankelijk. Een gebruiksvoorwerp zal na verloop van tijd nu éénmaal daarvan de sporen dragen, daar doe je niets tegen.
Koppelverkoop is volgens mij moeilijk te verkopen als het gekoppelde product gratis is... Vroeger werd 't ook gewoon meegeleverd maar daar zijn ze mee gestopt zodat de verpakking kleiner kon.
Omdat het apparaat niet werkt zoals geadverteerd wellicht?Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:13:
Ik begrijp niet dat mensen klagen.

Het probleem is niet de folder aanmaken, het probleem is een rule aan maken. Zonder tule heb ik ook niks aan die subfolder. En die rule is dus onmoglijk aan te maken met de light versie van owa. Dus toch een probleemCJ_Latitude schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:31:
[...]
Dat is redelijk Exchange gerelateerd ja. In de HTML/ASP code wordt hard op user agents gecheckt. Zodra het geen IE is, dan krijg je de light versie.
(ik draai zelf Exchange, en heb geprobeert erin te hacken dat de uitgebreide versie ook onder Opera ging werken, maar to no avail...)
Er is echter 1 probleem met je probleem: het is geen probleem
Je kan namelijk wel degelijk folders aanmaken onder de light versie. Vlak naast het knopje 'new' staat een drop-down, en daar kan je behalve mail, appointment, etc. ook folder selecteren
Graag gedaan
Dat is ook niet waar. Er is geen consequente fout te ontdekken, er zijn mensen met problemen ja maar geen fouten die aanwijsbaar bij iedereen zijn te vinden. En waar is volgens jou precies mee geadverteerd door de verkoper?Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:56:
[...]
Omdat het apparaat niet werkt zoals geadverteerd wellicht?.
AhaUltraSub schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:53:
[...]
Het probleem is niet de folder aanmaken, het probleem is een rule aan maken. Zonder tule heb ik ook niks aan die subfolder. En die rule is dus onmoglijk aan te maken met de light versie van owa. Dus toch een probleem
Typo van jouw kant, ik nam aan dat je ipv van 'files' 'folder' bedoeldeUltraSub schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:54:
[...]
en daar kan ik dus geen files mee aanmaken
[...]
Nee, rules kunnen inderdaad niet. Dan wordt het toch nog lastig.
Nee het is niet zo als de mensen verwacht hadden. Als ze zich juist wel hadden ingelezen, dan doet het wel wat het beloofd!Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:56:
[...]
Omdat het apparaat niet werkt zoals geadverteerd wellicht?.
Gisteren had ik trouwens ook iets aparts.
Ik had tussen gisteren en de dag dat ik 2.0.2 erop had gezet nog wat apps geinstalleerd. Deze werkten zonder problemen. Maar gisteren wou ik een spelletje spelen en toen knalde deze direct na het afsluiten eruit. Nog een keer (want ik heb het wel vaak gehad dat 'ie crasht, maar dan na nog een keer opstarten het prima doet) maar weer een crash. Bleek dat dit met _alle_3rd party apps gebeurde, terwijl ik tussendoor alleen maar wat MP3s had gesynct.
Reboot helpte ook niks. Dus ik proberen of ik er eentje opnieuw kon installeren. Ik verwijderde de app 'Dual Level' en installeerde 'm opnieuw vanuit de AppStore. Daarna werkte deze gewoon, maar wat schetse mijn verbazing: alle andere apps ook!
Dus de rigoreuze aanpak die even geleden werd gemeld (ALLES erafgooien etc) is wellicht niet voor iedereen nodig!
Ik had tussen gisteren en de dag dat ik 2.0.2 erop had gezet nog wat apps geinstalleerd. Deze werkten zonder problemen. Maar gisteren wou ik een spelletje spelen en toen knalde deze direct na het afsluiten eruit. Nog een keer (want ik heb het wel vaak gehad dat 'ie crasht, maar dan na nog een keer opstarten het prima doet) maar weer een crash. Bleek dat dit met _alle_3rd party apps gebeurde, terwijl ik tussendoor alleen maar wat MP3s had gesynct.
Reboot helpte ook niks. Dus ik proberen of ik er eentje opnieuw kon installeren. Ik verwijderde de app 'Dual Level' en installeerde 'm opnieuw vanuit de AppStore. Daarna werkte deze gewoon, maar wat schetse mijn verbazing: alle andere apps ook!
Dus de rigoreuze aanpak die even geleden werd gemeld (ALLES erafgooien etc) is wellicht niet voor iedereen nodig!
Verwijderd
Eens, ik wil er geen discussie over creëren, maar ik denk dat klagen wel zin heeft, maar niet uitgemeten in Radar, Consumentenbond, T-Mobile Blogs en weet ik waar allemaal meer.psychonikeo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:32:
[...]
Nee het is niet zo als de mensen verwacht hadden. Als ze zich juist wel hadden ingelezen, dan doet het wel wat het beloofd!
Verwijderd
Psies 3 dagen met ALLE features aan EN intensief gebruik.... YOU WISH !!!!Rijk Lemming schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:02:
[...]
Dude... 3 dagen??? Wat zijn je instellingen mbt mail (push/fetch), wifi, 3G, GPS en helderheid? Ik heb zelf wifi en GPS uit staan en fetch op 15 min. mail, helderheid heb ik superlaag en ik haal bij normaal gebruik anderhalve dag of maximaal twee dagen
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 09:54 ]
Sorry, maar ik kan thuis geeneens bellen of gebeld worden. Dat is wel een klacht waard lijkt me?psychonikeo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:32:
[...]
Nee het is niet zo als de mensen verwacht hadden. Als ze zich juist wel hadden ingelezen, dan doet het wel wat het beloofd!
Beetje overdreven reactie vind je zelf ook niet ?Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:53:
[...]
Psies 3 dagen met ALLE features aan EN intensief gebruik.... YOU WISH !!!!
Ik heb wifi aanstaan, push mail en redelijk hoge helderheid, mijn iPhone houdt t daarmee net geen 2 dagen uit met voor mij normaal gebruik (~5 sms, ~10min bellen, half uurtje internet). Kan me dus heel goed voorstellen dat hij geen mail-fetch aan heeft staan en wifi uit staat. Denk dat mijn iPhone dan ook wel in de buurt van 3 dagen zou komen.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Zeker, maar als je niet eens 'gewoon' kan bellen (GSM-netwerk) dan zal dat toch eerder aan T-Mobile liggen. Alle klachten die je hier hoort gaan toch vooral over het slechtere 3G-bereik.Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:59:
[...]
Sorry, maar ik kan thuis geeneens bellen of gebeld worden. Dat is wel een klacht waard lijkt me?
Dus? Lijkt me ook een zeer terechte klacht mbt een product dat de aanduiding '3G' zelfs in zijn naam heeft! Dat eindeloze gerelativeer ook altijd... Zowel Apple (technisch) als T-Mobile (netwerkinfra, administratief) hebben hun zaakjes niet op orde deze keer, klaar. En dat er talloze Nokia's en Samsungs met startproblemen zijn geweest zal allemaal wel, maar daar koop ik GEEN Apple product voor. Mijn MacBook en iMac zijn geweldige ervaringen geweest: stekker erin en werken, klaar. Dát is waar Apple voor staat, of zou moeten staan. Die hele ervaring doet men teniet met de iPhone 3G introductie (over de 2G ben ik wel positief overigens).CJ_Latitude schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:03:
Alle klachten die je hier hoort gaan toch vooral over het slechtere 3G-bereik.
BedanktVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:32:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem. En het grappige is, is dat je de foto's dus niet kunt verwijderen omdat de telefoon dan al is vastgelopen![]()
maar goed, hier vond ik de oplossing, voor als je deze nog niet zelf hebt gevonden. Aansluiten op je computer en in de verkenner de foto's handmatig verwijderen... Je bent ze dus wel kwijt.
Elk netwerk heeft gaten. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Maar dan moet je gewoon contact opnemen met T-Mobile. Over het algemeen doen ze niet moeilijk als je ergens woont waar je geen bereik hebt. Dit heeft ook weinig met specifiek de iPhone te maken.Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:12:
[...]
Dus? Lijkt me ook een zeer terechte klacht mbt een product dat de aanduiding '3G' zelfs in zijn naam heeft! Dat eindeloze gerelativeer ook altijd... Zowel Apple (technisch) als T-Mobile (netwerkinfra, administratief) hebben hun zaakjes niet op orde deze keer, klaar. En dat er talloze Nokia's en Samsungs met startproblemen zijn geweest zal allemaal wel, maar daar koop ik GEEN Apple product voor. Mijn MacBook en iMac zijn geweldige ervaringen geweest: stekker erin en werken, klaar. Dát is waar Apple voor staat, of zou moeten staan. Die hele ervaring doet men teniet met de iPhone 3G introductie (over de 2G ben ik wel positief overigens).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ahum, sorry ?Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:12:
[...]
Dus? Lijkt me ook een zeer terechte klacht mbt een product dat de aanduiding '3G' zelfs in zijn naam heeft! Dat eindeloze gerelativeer ook altijd...
[...]
Misschien moet je even de hele post lezen. Heb ik gezegd dat ik dat geen terechte klacht vind? Nee! Ik zeg alleen dat dat de meeste klachten zijn die je hier hoort. Ikzelf heb ook niet super 3G-bereik en dat vind ik ook niet altijd leuk.
Relativeer ik? Nee! Ik reageer op een specifiek geval. Ik reageerde op je post waarin je zegt dat je uberhaupt niet gewoon kan bellen/gebeld worden. Gezien de aard van de klachten die hier langskomen en aannemend dat je iPhone niet defect is (in dat geval kan je 'm gewoon omruilen), kan je toch moeilijk anders concluderen dat dit specifieke probleem aan T-Mobile moet liggen?
Ik probeer advies te geven aan je: dat je als je niet eens kan bellen eens met T-Mobile contact op moet gaan nemen.
Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent omdat het niet allemaal goed gaat met de iPhone, maar dan mag je nog wel zinnen binnen hun context lezen.
[ Voor 6% gewijzigd door CJ_Latitude op 26-08-2008 10:35 ]
Oh, het is meer dan dat hoor: de traagheid van de 3G bij introductie (wat echt niemand verwacht had aangezien de 2G iPhone met firmware 1.1.4 een echt racemonster was), de samenvallende desillusie van MobileMe en push mail wat geen échte push mail bleek te zijn, etc, etc. Dat zijn mijn ervaringen met de iPhone 3G en me dunkt dat daar dit topic voor bedoelt is. Ik kan er slecht tegen als mensen doen alsof je voor je plezier klaagt over een product waar je 500 - 600 euro voor neer hebt gelegd.Hoedje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:27:
[...]
Elk netwerk heeft gaten. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Maar dan moet je gewoon contact opnemen met T-Mobile. Over het algemeen doen ze niet moeilijk als je ergens woont waar je geen bereik hebt. Dit heeft ook weinig met specifiek de iPhone te maken.
En óndanks alles vind ik het toch een hip apparaat: geen enkele smartphone is zo intuitief, heeft zo'n mooie appstore, etc. Er zit genoeg potentie in om het eens tot 2.1 af te wachten of totdat T-Mobile en Orange hun netwerken hebben samengevoegd wat mij betreft.
wat betreft dat laatste: psies! ;-)
AMSTERDAM - iPhone-bezitters in Nederland en Duitsland hebben de snelste dataverbindingen. In Australië is de snelheid het laagst.
Dat is althans de uitkomst van een onderzoek van technologiesite Wired, die lezers opriep om de snelheid van hun mobiele breedbandverbinding te testen en het resultaat op een plattegrond te plaatsen.
En dat verwijst naar:
Wired.com's survey of iPhone 3G users suggests that widespread data speed problems have more to do with carriers' networks than with Apple's handsets.
En dat verwijst naar:
Wired.com's survey of iPhone 3G users suggests that widespread data speed problems have more to do with carriers' networks than with Apple's handsets.
Verwijderd
Ik zit er over te denken om via T-mobile een iPhone 3G aan te schaffen. Zou ik met een extra T-mobile abonnement kunnen bellen met de iPhone als ik een dual sim kaart aanschaf?
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een dual sim adapter in een iPhone?
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een dual sim adapter in een iPhone?
Ok daar kan ik me in vinden, maar dan is het meer een combinatie van factoren. Overigens is MobileMe inmiddels wel echt push voor de desktop (voor de iPhone was het altijd al zo).Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:33:
[...]
Oh, het is meer dan dat hoor: de traagheid van de 3G bij introductie (wat echt niemand verwacht had aangezien de 2G iPhone met firmware 1.1.4 een echt racemonster was), de samenvallende desillusie van MobileMe en push mail wat geen échte push mail bleek te zijn, etc, etc. Dat zijn mijn ervaringen met de iPhone 3G en me dunkt dat daar dit topic voor bedoelt is. Ik kan er slecht tegen als mensen doen alsof je voor je plezier klaagt over een product waar je 500 - 600 euro voor neer hebt gelegd.
Ik heb er wel vertrouwen in. De paar dingen die uitlekken van developers die beschikking hebben over de beta zijn zeer positief (beter bereik, geen sms/safari tobo lag, geen lag meer bij contacts en geen problemen meer met 3rd party applicaties) . Daarbij zal het vrij snel komen, volgens de geruchten zal er 9 september een event zijn. Nieuwe iPod touch betekent nieuwe firmware. Dus die zal dan ook rond die datum moeten uitkomenEn óndanks alles vind ik het toch een hip apparaat: geen enkele smartphone is zo intuitief, heeft zo'n mooie appstore, etc. Er zit genoeg potentie in om het eens tot 2.1 af te wachten of totdat T-Mobile en Orange hun netwerken hebben samengevoegd wat mij betreft.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb die tests ook eens gedraaid (testmyiphone.com) en kom tot een mooie 2900 kbps down en 350 kbps up. Dit is in Groningen, heb hier ook geen problemen met 3G (2.0.2). Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken als T-Mobile de Orange masten heeft geïntegreerd.burne schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:25:
AMSTERDAM - iPhone-bezitters in Nederland en Duitsland hebben de snelste dataverbindingen. In Australië is de snelheid het laagst. Dat is althans de uitkomst van een onderzoek van technologiesite Wired, die lezers opriep om de snelheid van hun mobiele breedbandverbinding te testen en het resultaat op een plattegrond te plaatsen.
En dat verwijst naar:
Edit: Misschien is het leuk om hier in NL ook zo'n lijstje te maken?
[ Voor 3% gewijzigd door JottemJ op 26-08-2008 11:41 ]
ja, je maakt nog al eens een typo op de iPhone heCJ_Latitude schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:18:
[...]
Typo van jouw kant, ik nam aan dat je ipv van 'files' 'folder' bedoelde
Nee, rules kunnen inderdaad niet. Dan wordt het toch nog lastig.
Sja, ik denk dat er helaas idd weinig te doen is aan mijn "probleem".
Trouwens, wat een lag met typen in Safari op GoT met de iPhone.
(firmware 2.0.2)
Verwijderd
Ik ben ook heel benieuwd naar jouw instellingen. Ik heb WiFi uit, mail (gmail account) op handmatige fetch, gprs aan en ingelogd op MobileMe voor het syncen van contacten en agenda met mijn PC en Macbook.amahusu schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:21:
"s morgens om 0700 aanzetten betekent 's avonds laat weer aan de lader hangen.
IK neem aan dat de GPS module uitstaat totdat je een app draait die hem gebruikt (kaarten bijvoorbeeld)?
Moet wel zeggen dat ik tot nu toe pas een keer of 5 de accu zo leeg heb gehad dat de iPhone uitging, waarna ik hem steeds weer volledig opgeladen heb. Misschien dat de accu-prestatie dus nog verbetert in de loop van de komende week.
Ik had precies hetzelfde. 's Ochtends iPhone van de lader plukken en 's middags al de melding krijgen dat je batterij op 20% draait. Erg irritant is dat.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:49:
[...]
Ik ben ook heel benieuwd naar jouw instellingen. Ik heb WiFi uit, mail (gmail account) op handmatige fetch, gprs aan en ingelogd op MobileMe voor het syncen van contacten en agenda met mijn PC en Macbook.
"s morgens om 0700 aanzetten betekent 's avonds laat weer aan de lader hangen.
IK neem aan dat de GPS module uitstaat totdat je een app draait die hem gebruikt (kaarten bijvoorbeeld)?
Moet wel zeggen dat ik tot nu toe pas een keer of 5 de accu zo leeg heb gehad dat de iPhone uitging, waarna ik hem steeds weer volledig opgeladen heb. Misschien dat de accu-prestatie dus nog verbetert in de loop van de komende week.
Ik draaide 2 pushmail accounts. 1x MobileMe en 1x Zakelijk.
Verder nog een pop-accountje dat elk kwartier wordt gecheckt.
Ik heb de push-functionaliteit uitgezet, de gps chip uitgezet en nu ziet het er veelbelovender uit.
Vandaag de eerste dag dat ik deze config test dus ik kan het einde nog niet verklappen, maar de batterij-indicator belooft veel goeds.
Ik baal er wel van, want die push-funtionaliteit vond ik nou net zo mooi.
Dat betekent, stam + t .
Gewoon bij T-Mobile aangeven. Ik hoor en zie ook dat veel mensen klagen over T-Mobile, maar niet bij het juiste kanaal. Mijn moeder heeft thuis ook geen tot nauwelijks bereik thuis (Den Helder) en na wat telefoontjes heen en weer met T-Mobile is ze pas opgebeld met wat info: De netwerken van T-Mobile en Orange worden nog samengevoegd. In oktober moet dat gereed zijn.Servor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:59:
[...]
Sorry, maar ik kan thuis geeneens bellen of gebeld worden. Dat is wel een klacht waard lijkt me?
Vervolgens mocht ze kiezen: tot en met oktober halve abonnementskosten of de iPhone weer inleveren en contract ontbinden.
Ik vind dit een hele nette oplossing eigenlijk. In tegenstelling tot veel anderen op dit forum vind ik de (telefonische helpdesk)service van T-Mobile erg goed. Altijd netjes te woord gestaan, terugbellen doen ze ook daadwerkelijk, ook als ze dat niet van tevoren aankondigen, dus gewoon om te controleren of opgeloste problemen ook echt opgelost zijn.
Ik heb ooit een weekje slechte ontvangst gehad met PIT (GPRS). Daarmee ben ik prima geholpen toen. Ook op eigen verzoek omzetten naar iPhone-abonnement drie dagen voor de eigenlijke overgang was met een halfuurtje geregeld. De helpdeskservice van T-Mobile is echt wel op orde en het personeel is over het algemeen zeer behulpzaam. En wat ik belangrijker vind; afspraken worden nagekomen.
Krijg net de volgende mail:
Blijkbaar is er weer genoeg voorraad om daar reclame voor te maken?Beste meneer CrashOne,
Ruim een maand geleden introduceerde T-Mobile de iPhone 3G in Nederland. Meer dan 35.000 klanten hebben voor een iPhone 3G met bijbehorend abonnement bij T-Mobile gekozen. Door de overweldigende vraag was de maximale levertijd in het begin zes weken. De iPhone is nu weer direct beschikbaar.
Heb je nog geen iPhone 3G? Bestel dan nu via de Online Shop of telefonisch via 0800 - 7123 (nieuwe klanten) of 0800 - 7111 (bestaande klanten).
Wist je dat?
...meer mannen dan vrouwen een iPhone aanschaffen.
Lees meer op www.t-mobile.nl/iphone.
Verleng de gebruiksduur van je batterij.
Een veel gestelde vraag van iPhone-gebruikers gaat over de batterij. Door functies uit te schakelen die je op dat moment niet nodig hebt, verleng je de gebruiksduur. Wil je weten wat je nog meer kunt doen? Kijk dan op: www.t-mobile.nl/iphone.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Hmm, op voorraad en ik ben nog steeds op m'n witte iPhone aan het wachten die op 14 Augustus was besteld...
Levertijden graag bespreken in Levertijd Apple producten Deel 5. Dat is namelijk niet zo interessant voor de mensen die al een iPhone hebben
Eum.. het was een reactie op het bericht dat CrashOne had geplaatst. Niet zozeer om mijn ontevredenheid te uiten over de levering van mijn nieuwe speeltje.
Ik ben van mening dat de tegenstrijdige berichten wel degelijk interessant zijn. Zeker als je beseft dat er waarschijnlijk meer mensen zonder iPhone deze topic volgen dan met.
Ik ben van mening dat de tegenstrijdige berichten wel degelijk interessant zijn. Zeker als je beseft dat er waarschijnlijk meer mensen zonder iPhone deze topic volgen dan met.
Het ging ook niet alleen om jouw postHooker schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:46:
Eum.. het was een reactie op het bericht dat CrashOne had geplaatst. Niet zozeer om mijn ontevredenheid te uiten over de levering van mijn nieuwe speeltje.
Ik zeg ook niet dat het niet interessant is, maar om te voorkomen dat alles hier op een grote hoop komt en daardoor onleesbaar wordt, zijn er een aantal deeltopics om bepaalde aspecten te bespreken. Het levertijden topic is er daar een vanIk ben van mening dat de tegenstrijdige berichten wel degelijk interessant zijn. Zeker als je beseft dat er waarschijnlijk meer mensen zonder iPhone deze topic volgen dan met.
Sinds vandaag ook de eigenaar van een 16GB Iphone. Mooi apparaat, al is de ontvangst niet echt denderend tot nu toe (maar dat was bekend).
Zat te twijfelen tussen de HTC Diamond Pro en de Iphone. Maar aangezien ik recentelijk overstapt ben op een Imac, leek de Iphone mij uiteindelijk de beste keuze.
Zat te twijfelen tussen de HTC Diamond Pro en de Iphone. Maar aangezien ik recentelijk overstapt ben op een Imac, leek de Iphone mij uiteindelijk de beste keuze.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vreemd, ik heb dus een totaal andere ervaring. Ik ben nog nooit teruggebeld door T-Mobile, terwijl dat al minstens 5 keer heeft moeten plaats vinden (in 4 weken). 1x de hoorn erop gegooid door KS, 1x uitgelachen op de achtergrond, Nog nooit mijn probleem opgelost. Echt de meest waardeloze service die ik ooit heb gehad.Positron schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:56:
[...]
Ik vind dit een hele nette oplossing eigenlijk. In tegenstelling tot veel anderen op dit forum vind ik de (telefonische helpdesk)service van T-Mobile erg goed. Altijd netjes te woord gestaan, terugbellen doen ze ook daadwerkelijk, ook als ze dat niet van tevoren aankondigen, dus gewoon om te controleren of opgeloste problemen ook echt opgelost zijn.
Ik heb ooit een weekje slechte ontvangst gehad met PIT (GPRS). Daarmee ben ik prima geholpen toen. Ook op eigen verzoek omzetten naar iPhone-abonnement drie dagen voor de eigenlijke overgang was met een halfuurtje geregeld. De helpdeskservice van T-Mobile is echt wel op orde en het personeel is over het algemeen zeer behulpzaam. En wat ik belangrijker vind; afspraken worden nagekomen.
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
Ik heb eergisteren het formulier op de website van Tros Radar over de iPhone 3G ingevuld. (http://www.trosradar.nl/index.php?id=576) Ben hier vandaag over teruggebeld door een medewerker van het programma. Heb mijn ervaringen met hem doorgenomen en uiteindelijk vroeg hij mij of ik bereid ben om in de uitzending te komen om over de problemen verhaal te doen. Het is meteen de eerste uitzending van het seizoen en wordt live uitgezonden a.s. maandag 1 september om 20:30. Heb tegen de medewerker gezegd dat ik er nog even over na moest denken omdat ik dan ook moet werken en ik altijd als er een camera voor m'n neus staat ik volledig dichtklap en niet meer weet te vertellen wat ik wil vertellen
Zoals gezegd, ik ben er dus nog niet mee akkoord gegaan, maar de mogelijkheid is er dat ik naar die uitzending toe ga. Nu is mijn vraag aan jullie of er nog meer tweakers zijn die het formulier hebben ingevuld en ook zijn teruggebeld? Als ik besluit het toch te gaan doen wil ik natuurlijk wel goed voorbereid zijn, misschien dat jullie je ervaringen hier kunnen posten en ik daar eventueel gebruik van kan maken als ik daadwerkelijk op de uitnodiging inga.
http://www.geenstijl.nl/m...s_gaat_iphone_slopen.html
Tros Radar gaat iPhone slopen..
Tros Radar gaat iPhone slopen..
[ Voor 19% gewijzigd door touchie75 op 26-08-2008 16:43 ]
grrr... nu word ik het ff zat. Was het gister eindelijk gelukt om dat ding te restoren en een backup terug te zetten, weer wat te synchen zodat bijna alles weer leek te werken (en had ook aardig wat apps voor de zekerheid er af gegooid)...
Vanmiddag wilde ik een app openen (Facebook), kreeg ik een foutmelding dat die niet geopend kon worden. Ik dacht wtf, nahikje ofzo, even deleten en herinstalleren dan maar. Ik gooi de app eraf, ga naar de appstore om te zoeken, blijft ie hangen bij het zoeken, springt ie uit en weer aan... je raadt het al, weer alleen het logo, en weer terug bij af.
Dus nu alweer voor de 4e keer ofzo dat ik dat ding succesvol probeer te restoren.
Misschien ipv die backup maar gewoon van voor af aan beginnen, en setup als new phone doen ofzo (al zou ik daar niet blij van worden
)
Vanmiddag wilde ik een app openen (Facebook), kreeg ik een foutmelding dat die niet geopend kon worden. Ik dacht wtf, nahikje ofzo, even deleten en herinstalleren dan maar. Ik gooi de app eraf, ga naar de appstore om te zoeken, blijft ie hangen bij het zoeken, springt ie uit en weer aan... je raadt het al, weer alleen het logo, en weer terug bij af.
Dus nu alweer voor de 4e keer ofzo dat ik dat ding succesvol probeer te restoren.
Misschien ipv die backup maar gewoon van voor af aan beginnen, en setup als new phone doen ofzo (al zou ik daar niet blij van worden

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nou kijk wat ik sowieso in programma naar voren zou brengen is het niet ondersteunen van flash. ik denk ook persoonlijk dat dit expres word gedaan om zo extra te verdienen. want ja als flash ondersteunt word kunnen er flashgames ontwikkeld worden filmpjes volop bekeken worden. en dan verdiend apple minder.
How are you doing?
Dat zou ik sowieso doen, anders krijg je waarschijnlijk weer problemenLuNaTiC schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:50:
Misschien ipv die backup maar gewoon van voor af aan beginnen, en setup als new phone doen ofzo (al zou ik daar niet blij van worden)
Ik zou het echt iets vinden voor Kassa. Maar dan zouden ze zichzelf wel volledig ongeloofwaardig maken.stftweaker schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:53:
nou kijk wat ik sowieso in programma naar voren zou brengen is het niet ondersteunen van flash. ik denk ook persoonlijk dat dit expres word gedaan om zo extra te verdienen. want ja als flash ondersteunt word kunnen er flashgames ontwikkeld worden filmpjes volop bekeken worden. en dan verdiend apple minder.
Allereerst, je weet vooraf dat het er niet op zit. Daarnaast is er geen enkel mobieltje of PDA die flash ondersteunt (echte flash). Apple promoot wel een alternatief, web applicaties. Hier zitten ook allerlei spelletjes tussen die niets onderdoen voor flash games. Tot slot zijn er natuurlijk ook allerlei spellen gratis verkrijgbaar in de App Store
Als je probleem een of andere corrupte file is o.i.d., dan gaat een backup van die file terugzetten natuurlijk hetzelfde probleem weer veroorzaken.LuNaTiC schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:50:
grrr... nu word ik het ff zat. Was het gister eindelijk gelukt om dat ding te restoren en een backup terug te zetten, weer wat te synchen zodat bijna alles weer leek te werken (en had ook aardig wat apps voor de zekerheid er af gegooid)...
Misschien ipv die backup maar gewoon van voor af aan beginnen, en setup als new phone doen ofzo (al zou ik daar niet blij van worden)
Als je zorgt dat je alle niet-gesyncte dingen er van af haalt (camerafoto's vooral, en eventueel de sms.db als je daar veel waarde aan hecht) dan kun je daarna alles gewoon weer terug syncen.
Die kun je trouwens ook wel met een scriptje uit je backup trekken.
Verwijderd
Hoe gaat het met de lichtsensor in jullie iPhone??
Ik heb de optie 'Pas automatisch aan' aanstaan, maar hij is nogal eigenwijs en als het donker is verblind ie lekker mn ogen... dan moet ik eerst de telefoon schuin houden om niet zon fel licht in mn ogen te krijgen en dan naar instellingen om de helderheid handmatig te verminderen
Zou dit een fout in mn iPhone kunnen zijn? ik hoop t niet namelijk! ik wil niet meer zonder dat ding
ik heb trouwens de 3G, helemaal origineel en niks ge-jailbreak-ed ofzo...
Ik heb de optie 'Pas automatisch aan' aanstaan, maar hij is nogal eigenwijs en als het donker is verblind ie lekker mn ogen... dan moet ik eerst de telefoon schuin houden om niet zon fel licht in mn ogen te krijgen en dan naar instellingen om de helderheid handmatig te verminderen
Zou dit een fout in mn iPhone kunnen zijn? ik hoop t niet namelijk! ik wil niet meer zonder dat ding
ik heb trouwens de 3G, helemaal origineel en niks ge-jailbreak-ed ofzo...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 17:24 ]
Verwijderd
Vind ik niet echt belangrijk om het over te hebben, je weet inderdaad van te voren dat het er niet op zit dus hier is Apple en T-Mobile niks te verwijten. Als ik het ga doen ga ik het enkel en alleen hebben over mijn ervaringen met de ontvangst van 3G, meer niet. Ben voor de rest zeer tevreden met m'n iPhone en ben van mening dat er gewoon een goede oplossing moet komen voor dat probleem. Ik ga heus niet naar dat programma om Apple/T-Mobile te flamen, zo ben ik niet.stftweaker schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:53:
Edit: verder niemand die het formulier heeft ingevuld?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 17:42 ]
IkkeVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:40:
[...]
-KNIP-
Edit: verder niemand die het formulier heeft ingevuld?
Maar ik heb een import vanuit Italie en gebruik Vodafone.
Ik heb geen problemen met 3G bereik, en heb dat dus ook allemaal ingevuld
Ik heb vorigeweek vrijdag een bestelling gedaan bij HTR
Krijg ik vandaag de Orderbevestiging binnen
Apple iPhone 3G Dock, 2x 16.72
Apple iPod/iPhone Cable USB 2.0 25.12
Verzendkosten 10,00
Totaal 35.12
BTW 6.76
Te Voldoen 61.69
Ik gebeld krijg ik verkoop.
Ja sorry mijnheer, not boxed goederen zijn alleen voor demo doeleinden.
Ik maar kijk eens goed naar je orderbevestiging.. die prijzen!!
Ja die zijn handmatig ingevult
Aahrg!!
Anyway... ik krijg hem niet voor 10 Euro,
Prijs voor de boxed versie is net zo duur als bij iFactors. ik gaat morgen daar wel langs om de spullen te kopen!Beetje jammer
Verzendkosten 10,00
Totaal 35.12
BTW 6.76
Te Voldoen 61.69
Aahrg!!
Prijs voor de boxed versie is net zo duur als bij iFactors. ik gaat morgen daar wel langs om de spullen te kopen!Beetje jammer
Verwijderd
Hele domme vraag denk, maar word er niet wijzer uit in de bijgeleverde handleiding waar plaats ik de simkaart in de g3?
kan heel de back cover eraf ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=kir19QRGzv8Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:14:
Hele domme vraag denk, maar word er niet wijzer uit in de bijgeleverde handleiding waar plaats ik de simkaart in de g3?kan heel de back cover eraf ofzo?
Verwijderd
Vreemd. Ik ben in den beginne direct bij HTR langsgegaan: kabeltje én dock voor 19.90 euro!To_Tall schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:12:
Ik heb vorigeweek vrijdag een bestelling gedaan bij HTR
Verzendkosten 10,00
Totaal 35.12
BTW 6.76
Te Voldoen 61.69
Aahrg!!
Welke HTR was dat? In Maastricht willen ze namelijk niet echt opschieten met m'n dock, en ik ben nu toch bij m'n ouders. Als ze m in Utrecht hebben, loop ik dr morgen wel even langsVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:28:
[...]
Vreemd. Ik ben in den beginne direct bij HTR langsgegaan: kabeltje én dock voor 19.90 euro!
Ik heb bovenstaand ook al vele malen mee gemaakt, nu al 10 keer in de 15 dagen dat ik hem heb. Hij slaat bijna dagelijks geheel vast, een restore is de enige oplossing. Erg vervelend, laat ze daar voor met een oplossing komen!!LuNaTiC schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:50:
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Denk dat ik morgen ook nog eens gaat bellen. wel leuk en makkelijk om achteraf alles terug te draaien daarnaast staan er nog genoeg non boxed artikelen op de siteVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:28:
[...]
Vreemd. Ik ben in den beginne direct bij HTR langsgegaan: kabeltje én dock voor 19.90 euro!
Ik heb het opgegeven met de apps. Gisteren ook alles weer werkend en vandaag was bijna alles weer stuk. Dan maar met de applicaties via jailbreak klooien. Die doen het tenminste.martijnd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:44:
[...]
Ik heb bovenstaand ook al vele malen mee gemaakt, nu al 10 keer in de 15 dagen dat ik hem heb. Hij slaat bijna dagelijks geheel vast, een restore is de enige oplossing. Erg vervelend, laat ze daar voor met een oplossing komen!!
PSN: Shiver23
Ik had het zelf ook even gemist. Bedankt voor de tip
Een aantal berichten zijn verplaatst naar: [iPhone 3G] Ontvangstproblemen 3G met T-Mobile.
Het is toch erg dat Apple het niet normaal werkend kan krijgen, maar goed ze zullen de schuld wel leggen bij de ontwikkelaars.Shiver23 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:06:
[...]
Ik heb het opgegeven met de apps. Gisteren ook alles weer werkend en vandaag was bijna alles weer stuk. Dan maar met de applicaties via jailbreak klooien. Die doen het tenminste.
Verwijderd
Ik heb een aantal email accounts toegevoegd. Vreemd genoeg kan geen van de SMTP servers die daarbij worden toegevoegd, later ook weer gewist worden. Zelfs niet bij het volledig verwijderen van de accounts blijven de opgeslagen SMTP servers staan in de lijst...
Iemand tips hoe die te verwijderen? Kon niets vinden via Google...
Iemand tips hoe die te verwijderen? Kon niets vinden via Google...
Ik weet niet wat jullie dan precies doen, maar installeren en updaten van apps is geen enkel probleem hier. Overigens heb ik ook geen problemen met backups maken.Shiver23 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:06:
Ik heb het opgegeven met de apps. Gisteren ook alles weer werkend en vandaag was bijna alles weer stuk. Dan maar met de applicaties via jailbreak klooien. Die doen het tenminste.
Ik heb een beetje het idee dat jullie je backup verneukt hebben, op een of andere manier, en daardoor tegen problemen aanlopen. Zouden jullie het volgende eens uit willen proberen?
Zorg dat je telefoon goed werkt. Hernoem de folder ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup in Backup.old, en sync je foon. iTunes zal Backup opnieuw aanmaken, maar met een verse, niet beschadigde backup erin. Die zal iets langer duren dan de 30 seconden die het normaal gesproken zou moeten duren maar die moet binnen een minuut of 513 klaar zijn. Die backup-folder bevat ergens tussen de 30 en 100 meg aan data in een paar duizend bestanden, dus het is niet helemaal triviaal.
Kijk eens of dat uitmaakt.
Ik instaleer apps die ik koop verder doe ik niks geks!burne schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:53:
[...]
Ik weet niet wat jullie dan precies doen, maar installeren en updaten van apps is geen enkel probleem hier. Overigens heb ik ook geen problemen met backups maken.
Ik heb een beetje het idee dat jullie je backup verneukt hebben, op een of andere manier, en daardoor tegen problemen aanlopen. Zouden jullie het volgende eens uit willen proberen?
Zorg dat je telefoon goed werkt. Hernoem de folder ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup in Backup.old, en sync je foon. iTunes zal Backup opnieuw aanmaken, maar met een verse, niet beschadigde backup erin. Die zal iets langer duren dan de 30 seconden die het normaal gesproken zou moeten duren maar die moet binnen een minuut of 513 klaar zijn. Die backup-folder bevat ergens tussen de 30 en 100 meg aan data in een paar duizend bestanden, dus het is niet helemaal triviaal.
Kijk eens of dat uitmaakt.
Mijn backup kan ie nooit herstellen steeds een foutmelding dat de backup niet goed is. Ga het straks proberen wat je zegt. na mijn 2de totale restore van de dag, damn!
ik gebruik een Windows Vista PC en een backup duurt bij mij al snel 20 min.
Echt bij mijn HTC Tynt II nooit deze zieke shit gehad, jammer Apple!
Overstappen naar een MAC ga ik niet doen, als die dingen ook zo vaak crashen ben ik failliet, kan moeilijk tegen mijn klanten zeggen dat mijn MAC het even niet doet! Mjn Vista pc doet ook wel eens gel maar dan gewoon stroom er even af en reboot en alles werkt weer!
Ik vindt de iPhone behoorlijk onbetrouwbaar, heb dan mijn TyntII ook maar in mijn zak zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door martijnd op 27-08-2008 02:42 ]
Verwijderd
--dit bericht mag genegeerd worden---
Ik heb nu iets vreemds. Ik kon altijd gewoon emails ontvangen via pop3 ik kon er alleen geen versturen. Nu wilde ik dit aanpassen en heb ik wat zitten klooien in de instellingen maar nu werkt niks meer. Ik heb alles teruggezet hoe het was maar het wil niet meer werken. Hij blijft zoeken en op een gegeven moment zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de server. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
--edit--
Inkomende mail werkt weer. Ik heb mijn hele account verwijdert en opnieuw ingesteld. uitgaande email werkt echter nog steeds niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
--edit2--
Toch jammer dat tweakers geen delete functie heeft. Het werkt nu beide kanten op. Ineens werkt uitgaande mail ook....
Dus dit bericht mag verder genegeerd worden....
Ik heb nu iets vreemds. Ik kon altijd gewoon emails ontvangen via pop3 ik kon er alleen geen versturen. Nu wilde ik dit aanpassen en heb ik wat zitten klooien in de instellingen maar nu werkt niks meer. Ik heb alles teruggezet hoe het was maar het wil niet meer werken. Hij blijft zoeken en op een gegeven moment zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de server. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
--edit--
Inkomende mail werkt weer. Ik heb mijn hele account verwijdert en opnieuw ingesteld. uitgaande email werkt echter nog steeds niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
--edit2--
Toch jammer dat tweakers geen delete functie heeft. Het werkt nu beide kanten op. Ineens werkt uitgaande mail ook....
Dus dit bericht mag verder genegeerd worden....
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 03:28 ]
Ik HAD dus ook last van vastlopers e.d.Tha BasZ schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:41:
Ik had ook last van een vastlopende iPhone (2.0.2) zoals hierboven, maar heb nu mijn apps / games beperkt tot 3 pagina's en shop voorlopig niet via de Appstore via de iPhone.
Dit overigens naar aanleiding van dit.
Heb nu sinds een paar dagen geen vastloper meer gehad, dus of dat de remedie is... geen idee...
Of course moet het niet mogen, maar ja een vastloper ook niet...
Voor de rest ben ik wel tevreden over mijn iPhone hoor...
Maar nu al een paar dagen een erg goed functionerende iPhone.
Heb dus express NIET bij backup terug gezet, maar even de tijd genomen om alles vanaf het begin weer erop te zetten. Dus een echte FULL restore.
Ook probeer ik de Appstore op mijn iPhone te mijden en heb max. 3 pagina's totaal aan progs/games.
Voorlopig doet tie het dus perfect... misschien is dat een oplossing voor alle mensen die ook last hebben van vastlopers??
Zoveel tijd kost dat ook niet, om even je iphone opnieuw in te stellen zonder een backup terug te zetten. En het is al helemaal easy als je een MobileMe account hebt..
Je bent alleen wel al je sms-jes e.d. kwijt. Dat is voor mij de reden om het niet te doen.Kaspers schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:33:
Zoveel tijd kost dat ook niet, om even je iphone opnieuw in te stellen zonder een backup terug te zetten. En het is al helemaal easy als je een MobileMe account hebt..
Ik heb af en toe ook rare problemen met backups en synchroniseren ("De volgende applicaties konden niet gesynchroniseerd worden" terwijl ze er al op staan), maar ik wacht rustig een paar weekjes op 2.1. Apple kennende zal het leeuwedeel van alle huidige problemen hiermee opgelost worden.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Nou ja al je apps / muziek en podcasts erweer opzetten duurt bij wel even hoor (toch wel uurtje bezig met syncen / erop slepen...)
Bij mij duurt het standaard al zo lang. Net na het terugzetten van mijn backup ging het in een minuutje, maar nu duurt het syncen al minimaal een kwartier bij mij. Ahh fijn en net weer hard vastgelopen toen ik LastFM afsloot.burne schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:53:
[...]
Die zal iets langer duren dan de 30 seconden die het normaal gesproken zou moeten duren maar die moet binnen een minuut of 513 klaar zijn.
Ik denk dat een nieuwe restore wel een idee is. Dan maar alles opnieuw instellen, maar dit werkt voor geen meter.
Laatste aanvulling. Na de crash zijn de applicaties die ik zojuist verwijderd heb (omdat ze niet wilden starten) weer terug op het Springboard. Wie snapt dit?
[ Voor 28% gewijzigd door Shiver23 op 27-08-2008 10:18 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren mijn iphone.
Heb wel wat min puntjes ontdekt
- Bluetooth vind niets kan wel gevonden worden
- bij het toevoegen van een nieuwe contact het "+" je verdwijnt waardoor je niet makkeiljk weer een nieuwe contact kan toevoegen. alleen door even naar een andere pagina binnnen het bellen functie gaan
- het verwijderen van icoontjes op de desktop.. zoals aandelen en youtube aangezien ik liever een snelkoppeling naar een site op die plek hebt
- bij het toevoegen van een nieuwe contact het "+" je verdwijnt waardoor je niet makkeiljk weer een nieuwe contact kan toevoegen. alleen door even naar een andere pagina binnnen het bellen functie gaan
- het verwijderen van icoontjes op de desktop.. zoals aandelen en youtube aangezien ik liever een snelkoppeling naar een site op die plek hebt
- Je weet dat bluetooth alleen geschikt is voor handsfree bellen?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:19:
- Je kan youtube en aandelen toch verplaatsen naar een andere pagina?
Zijn het appstore apps of installer/cydia? Staan de appstore apps nog in itunes? Als je ze alleen verwijderd op je telefoon maar niet in itunes staan ze er bij de volgende sync gewoon weer op.Shiver23 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:13:
[...]
Laatste aanvulling. Na de crash zijn de applicaties die ik zojuist verwijderd heb (omdat ze niet wilden starten) weer terug op het Springboard. Wie snapt dit?
En ik kan me nog herinneren dat toen ik upgrade van 1.1.4 naar 2.0 ik absoluut geen backup moest terugzetten. Niets werkte meer lekker dus ben toen ook weer vanaf nul begonnen.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik snap niet echt wat je hiermee bedoeld. Maar als je echt veel contacten wilt toevoegen, dan zou ik dat op de computer doenVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:19:
Ik heb sinds gisteren mijn iphone.
Je kunt de standaard apps niet verwijderen. Je kunt ze wel verplaatsen. Als je een icoontje ingedrukt houdt, dan gaan ze wiebelen. Dan kun je ze verplaatsen. Door op de home-knop te drukken stopt het wiebelen.- het verwijderen van icoontjes op de desktop.. zoals aandelen en youtube aangezien ik liever een snelkoppeling naar een site op die plek hebt
Verwijderd
Ik bedoelde het plusje waar je op kunt klikken om een nieuwe contact toe te voegen. die verdwijnt na het invullen van een nieuw contact. je moet dan eerst even op de bel functie klikken en daarna weer op je contactenlijst om dat plusje weer te zien.
Bedankt voor de wiebel tip
toch balen dat ik die icoontjes niet gewoon kan weg gooien want ik hou van minimalisering
Bedankt voor de wiebel tip
Ik loop nu tegen een probleem aan. Alles werkt hartstikke goed alleen momenteel kan ik app updates niet meer installeren via de iPhone zelf. De store geeft aan dat er een update is, deze haal ik binnen, er verschijnt een nieuwe icoon en de iphone probeerd het te installeren en dit gaat tegenwoordig altijd fout.
De store vraagt om mijn wachtwoord en vervolgens verschijn de error: Programma kan niet worden gedownload. App X kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de iTunes store.
Ik wil gewoon weer de updates over the air binnenhalen. Heb overigens goed 3G bereik.
De store vraagt om mijn wachtwoord en vervolgens verschijn de error: Programma kan niet worden gedownload. App X kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de iTunes store.
Ik wil gewoon weer de updates over the air binnenhalen. Heb overigens goed 3G bereik.
Is het nu bekend of de iPhone in belgie nu wel of niet country locked is? Zoals in een ander topic te lezen is, is mijn iPhone gejat, en ik wil persé een nieuwe. Verzekering vergoed niets. Dus als het kan, wil ik vanmiddag even naar belgië rijden en daar een nieuwe kopen, maar dan moet ik wel weten zeker weten of het kan of niet
...
Memories of yesterday, will grow, but never die
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps