![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door HanH op 11-08-2008 17:47 ]
Heb hoop sites over gelezen, de ene spreek de andere weer tegen.
Dragonstrike te DW. of de BoJ Fist
Maar komt op neer dat A zegt dat de BoJ beter zijn, en ander dat DS uberzijn, en zelf tot sp mee kunnen.
nu ziet DS cool uit maar 10k is niks om onze huidige economie BS te level + 2 DS
Heeft er dus iemand toevallig evervaring met de BoJ en DS ?
Gaat om een enhancment shaman.
Maar komt op neer dat A zegt dat de BoJ beter zijn, en ander dat DS uberzijn, en zelf tot sp mee kunnen.
nu ziet DS cool uit maar 10k is niks om onze huidige economie BS te level + 2 DS
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Hoe zit het met de 2levels van je friend 1level voor jou? krijg je die er automatisch bij of moet je dat zelf doen?
Ah ik heb even gezocht en kwam bij een 3lange (blue) post op de WoW-Forums, je friend moet hoger zijn en dan via 'right-click portrait' de levels geven
mooi
Ah ik heb even gezocht en kwam bij een 3lange (blue) post op de WoW-Forums, je friend moet hoger zijn en dan via 'right-click portrait' de levels geven
[ Voor 74% gewijzigd door Rynji op 11-08-2008 18:33 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 140111
IK ROLLDE GORED*()&$#@_()*&$@*@_*($*($)_@*($)@_$*(@$)%$&$@ 2de voor SUNFIRE ROBE *(%)(&#@&#_%
ahum. hret zijn maar pixels maar toch zuigt hert
ahum. hret zijn maar pixels maar toch zuigt hert
Ik ga binnenkort (rond september) maar eens beginnen met het levelen van twee chars met behulp van invite a friend. Ik weet al dat ik een mage wil en ben een beetje aan het rondkijken welke class daar goed bij past voor dual boxen. Doel hiervan is twee nieuwe classes naar 70 brengen zodat ik meer keuze heb met welke ik wil verder gaan in Wotlk. Wil graag een nieuwe class proberen, maar ook eentje die goed past.
Opties:
Caster / Caster: Mob dood voordat hij bij jou is.
Mage / Priest
Mage / Destruction Warlock
Mage / Resto of Elemental shaman
Mage / Balance Druid
Caster / Melee: Persoonlijk denk ik niet de beste combinatie
Mage / Paladin
Mage / Warrior
Mage / Feral Druid
Mage / Shaman
Mage / Rogue
Caster / Tank: Tank vangt klappen mage dps
Mage / Paladin
Mage / Warrior
Mage / Druid
Probleem echter is dat ik al een 70 paladin, 70 warlock, 67 priest en 70 druid heb. Weinig zin om nog een keer dezelfde class te levelen. Iemand anders ideeën voor een partner met een mage en ook graag de reden erbij.
Opties:
Caster / Caster: Mob dood voordat hij bij jou is.
Mage / Priest
Mage / Destruction Warlock
Mage / Resto of Elemental shaman
Mage / Balance Druid
Caster / Melee: Persoonlijk denk ik niet de beste combinatie
Mage / Paladin
Mage / Warrior
Mage / Feral Druid
Mage / Shaman
Mage / Rogue
Caster / Tank: Tank vangt klappen mage dps
Mage / Paladin
Mage / Warrior
Mage / Druid
Probleem echter is dat ik al een 70 paladin, 70 warlock, 67 priest en 70 druid heb. Weinig zin om nog een keer dezelfde class te levelen. Iemand anders ideeën voor een partner met een mage en ook graag de reden erbij.
Anoniem: 63072
Ik heb zelf een enkele DS met S2 offhand. Als ik echter niet tijdens het levelen mijn BS had bijgehouden (had al een ander character met mining die alles bewaarde) had ik zeker voor BoJ gegaan.Teunis schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:16:
Heb hoop sites over gelezen, de ene spreek de andere weer tegen.
Uit alle theorycrafting blijkt maar 1 ding, ze ontlopen elkaar niet zo veel. Ik weet wel dat DS lekker procced en dat op korte gevechten er een duidelijk verschil te zien is tussen wel of niet proccen. DS is dus niets voor korte gevechten maar echt voor de langere gevechten. Op trash is hij wat minder omdat de gevechten wat te kort zijn. Daar zijn de on equip haste van de fists en de overige stats beter.
En verder is het natuurlijk zo dat de proc kans met een tweede DS maar 50% toeneemt en niet verdubbelt. Met andere woorden, is een tweede DS het wel waard?
Anoniem: 158967
Warlock buildzzzzzzzzzz... 
Ik wil wel eens een lock gaan proberen om dan uiteindelijk op 70 niet met sl/sl te spelen maar soullink/destro. Nu vroeg ik me af wat is een leuke build voor die spec?
Zelf kwam ik hier op zonder enige ervaring als lock: http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIiz0xsZxx0tr
Ik wil wel eens een lock gaan proberen om dan uiteindelijk op 70 niet met sl/sl te spelen maar soullink/destro. Nu vroeg ik me af wat is een leuke build voor die spec?
Zelf kwam ik hier op zonder enige ervaring als lock: http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIiz0xsZxx0tr
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 11-08-2008 19:55 ]
Soul Link destro, dus je wordt een lock die geen dmg doet, alleen veel hp heeft en waardeloos is voor arena'sAnoniem: 158967 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:55:
Warlock buildzzzzzzzzzz...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kritiek kan hebben, waardeloze kritiek niet. Kom dan iig met iets wat nut heeft.Bokkie schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:58:
[...]
Soul Link destro, dus je wordt een lock die geen dmg doet, alleen veel hp heeft en waardeloos is voor arena's
Dat was ik inderdaad vergeten te vertellen. Ik wil graag destro lock spelen icm met een (frost) mage in 2v2 arena. Daarnaast gewoon wat battlegrounds. PvE komt totaal niet aan pas.pyrofielo schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:03:
wat wil je met je lock gaan doen dan? want wat ie zegt klopt gewoon.
je zou eens kunnen kijken naar een nightfall / backlash built, SL/SL is wel DE spec voor arena tho.
daarentegen kan nightfall/backlash nog wel geinig zijn met wat mazzel
edit:
http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbzoZ0bZxx0trbtkuh
dit is wat ik bedoel
en ja SL/SL vond ik ook oersaai het is ook de reden dat ik niet meer pvp
edit:
http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbzoZ0bZxx0trbtkuh
dit is wat ik bedoel
en ja SL/SL vond ik ook oersaai het is ook de reden dat ik niet meer pvp
[ Voor 33% gewijzigd door pyrofielo op 11-08-2008 20:19 ]
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Sl/sl word het niet. Hoor van aardig wat mensen dat het saai is. En de bedoeling er van is outlasten dacht ik, en ik wil graag met een mage spelen, dus nuke.pyrofielo schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:09:
je zou eens kunnen kijken naar een nightfall / backlash built, SL/SL is wel DE spec voor arena tho.
Vooruit dan maar.Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:04:
[...]
Dat was ik inderdaad vergeten te vertellen. Ik wil graag destro lock spelen icm met een (frost) mage in 2v2 arena. Daarnaast gewoon wat battlegrounds. PvE komt totaal niet aan pas.
SL/Destro een korte samenvatting voor jouw build
Wat heb je:
* Veel hp/SL
* 2 instant dots
* beetje spellpower bonus
* 1 instant dmg spell met cooldown + shardcost
Wat mis je:
* Siphon Life
* Nightfall
* extra dot dmg
* minder interupts op je drain
Waar komt dat op neer:
* Je doet geen reet dmg, want je hebt maar 2 dots die niet eens geboost zijn
* Als je al een shadowbolt af krijgt doet die geen reet dmg omdat je geen 100% critbonus hebt en je 50% critbonus al waardeloos is geworden ivm resilience
* drainen heeft geen zin want die is in 2x slaan volledig weggeinterupt als je al niet cs'ed of kicked wordt
* je enige nut is dat je 2x een debuf heb kunnen weghalen en 1x iemand hebt kunnen spellocken, als je al voor die tijd niet bent afgeslacht.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ok, dat snap ik nu. Maar wat is wel de meest gangbare destro arena/bg/pvp build dan? 
IK heb dit gevonden, en denk dat dit goed is: http://www.worldofwarcraf...0000505000512200513531351
IK heb dit gevonden, en denk dat dit goed is: http://www.worldofwarcraf...0000505000512200513531351
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 11-08-2008 20:24 ]
FF een kopietje van een reply uit de vorige thread:
Nog ff een vraagje over die SSO caster neck: hoe kun je zien of hij proct? Ik ben nu een weekje exalted bij de Scryers, maar ik heb nog niet gemerkt dat hij proct. Is er visueel iets waaraan ik dat kan zien tijdens het vechten, of moet ik in m'n combat log gaan snuffelen?
Die vind ik wel grappig. Een paar threads geleden heeft iemand een verhaaltje over gear scaling gehouden in relatie tot verschillende specs. De volgorde van specs die daar uit kwam afgezet tegen een toenemende gear kwaliteit was grofweg: Demo (green / blue gear), Affli (full blue + paar epics), Destro (hit capped, full epic).Nhaixatael schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:35:
[...]
Demo is een vrij normale spec om van affli naar destruction te gaan, tenminste zo heb ik dat toen gedaan (nog voor al die eazy badges loot enzo)
afflictio geweest tot halverwege TK/SSC toen naar demo en destro gear verzameld.
toen ik eenmaal voldoende crit gear had naar destro geswitched
Nog ff een vraagje over die SSO caster neck: hoe kun je zien of hij proct? Ik ben nu een weekje exalted bij de Scryers, maar ik heb nog niet gemerkt dat hij proct. Is er visueel iets waaraan ik dat kan zien tijdens het vechten, of moet ik in m'n combat log gaan snuffelen?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Anoniem: 41820
Rare raid weer vanavond, eerst twee uur wipen op Illidari Council, daarna Illidan oneshotten 
Geen staff, head dropped maar niet gekregen, chest ook niet gekregen
Geen glaives voor onze rogues, de dagger dropte wel, maar die ging weg voor offspec
Volgende keer beter
Geen staff, head dropped maar niet gekregen, chest ook niet gekregen
Geen glaives voor onze rogues, de dagger dropte wel, maar die ging weg voor offspec
Volgende keer beter
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 11-08-2008 23:04 ]
Ligt heel erg aan wat je setup is hoor. Ik heb samen met een warlock gespeeld (mage/lock), en daaruit bleken we het echt beter te doen als hij destro was. Voornamelijk omdat je dan gewoon veel meer frontload nuke hebt om iemand om te leggen.Anoniem: 140111 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:28:
Niet. Soullink/Siphon life.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Anoniem: 200262
Vandaag naar mh gegaan om onze t6 gloves op te halen , jammer genoeg ging de tank steeds dood .
Kan het het zo zijn omdat het een pally tank is of lag het echt aan de healers ?
En met destro gaan pvpen , je gaat als een holy priest of combat rogue of furry warrior toch ook niet echt pvpen
?
Kan het het zo zijn omdat het een pally tank is of lag het echt aan de healers ?
En met destro gaan pvpen , je gaat als een holy priest of combat rogue of furry warrior toch ook niet echt pvpen
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 11-08-2008 23:19 ]
Anoniem: 41820
Op welke boss ging die steeds dood dan? Op die ene boss met die silence moet je tank stoppen met alle attacks, om zo geen parry hasted attacks van de boss te krijgen. Ook zorgen dat constant alle HoT's up zijn op de tank.Anoniem: 200262 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:18:
Vandaag naar mh gegaan om onze t6 gloves op te halen , jammer genoeg ging de tank steeds dood .
En met destro gaan pvpen , je gaat als een holy priest of combat rogue of furry warrior toch ook niet echt pvpen?
Misschien missen mensen het, of willen het niet snappen. Een frost mage gaat naar mijn mening beter samen met een destro lock dan een affl lock.Anoniem: 200262 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:18:
En met destro gaan pvpen , je gaat als een holy priest of combat rogue of furry warrior toch ook niet echt pvpen?
Daarbij lijkt mij het dotten en wegrennen geen biet aan. Na een tijd resto druid gespeeld te hebben wil ik wel eens hoge en harde crits in mijn beelscherm.
Daarbij komt dat ik denk dat destro lock absoluut niet slecht is in de 2v2 bracket zolang je nuked. Ook heb je nog redelijk wat survival met succibus en shadowfury tegen melee. Caster weten we wel, die zijn kansloos tegen locks. En dan heb ik ook nog een mage naast me lopen met al zijn nova's en sheeps die mij kan helpen overleven.
Dan iets anders. Ik ben dus vanavond begonnen te levelen met mijn mage maatje met dat 3x sneller levelen gebeuren
Onze situatie is als volgt: Ik ben degene die geinvite is en dus met een nieuw account. Mijn maatje heeft zijn bestaande account nog, maar die mage is wel zijn enigste char op de realm (magtheridon pvp). We weten hoe we moeten teleporten, maar hoe kunnen we nou die bonuslevels uitdelen?
Dat sneller levelen gaat pas in vanaf level 20.
En 1h40 voor level 12 is redelijk standaard.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:28:
Onze situatie is als volgt: Ik ben degene die geinvite is en dus met een nieuw account. Mijn maatje heeft zijn bestaande account nog, maar die mage is wel zijn enigste char op de realm (magtheridon pvp). We weten hoe we moeten teleporten, maar hoe kunnen we nou die bonuslevels uitdelen?
T!m0n schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:22:
Hoe zit het met de 2levels van je friend 1level voor jou? krijg je die er automatisch bij of moet je dat zelf doen?
Ah ik heb even gezocht en kwam bij een 3lange (blue) post op de WoW-Forums, je friend moet hoger zijn en dan via 'right-click portrait' de levels gevenmooi
Denk niet dat jij echt up to date bent. En 1h40m vind ik toch nog redelijk snel voor een gebied wat ik niet ken.Grijze Vos schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:31:
Dat sneller levelen gaat pas in vanaf level 20.En 1h40 voor level 12 is redelijk standaard.
@hierboven: Kan degene die geinvite heeft niet levels aan zichzelf toekennen als zijn maatje hoger is? (Dus degene die geinvite is)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 11-08-2008 23:46 ]
Als 1 van jullie ook maar CC-ed is ben je er al geweest. Met een sl/sl build kan je jezelf nog dispellen en dus bijv een sheep/fear weghalen. Rogue mage is gewoon goed omdat een rogue iemand buiten spel kan zetten en dan met burst kan dood maken. + dat je dan nog blind / stuns / sheep / counterspell hebt om eventueel de healer buitenspel te zetten.Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:28:toon volledige bericht
[...]
Misschien missen mensen het, of willen het niet snappen. Een frost mage gaat naar mijn mening beter samen met een destro lock dan een affl lock.
Daarbij lijkt mij het dotten en wegrennen geen biet aan. Na een tijd resto druid gespeeld te hebben wil ik wel eens hoge en harde crits in mijn beelscherm.
Daarbij komt dat ik denk dat destro lock absoluut niet slecht is in de 2v2 bracket zolang je nuked. Ook heb je nog redelijk wat survival met succibus en shadowfury tegen melee. Caster weten we wel, die zijn kansloos tegen locks. En dan heb ik ook nog een mage naast me lopen met al zijn nova's en sheeps die mij kan helpen overleven.
Dan iets anders. Ik ben dus vanavond begonnen te levelen met mijn mage maatje met dat 3x sneller levelen gebeuren. Gaat echt te snel, na 1 uur en 40 minuten waren we als horde zijnde, wat we vrijwel nooit gespeeld hebben, al level 12!
. Nu heb ik echter nog wel een vraag, die misschien al is eerder is voorgekomen, en dat is: Hoe kun je die bonuslevels die je krijgt uitdelen?
Met een mage/warlock word jij als lock gewoon in elkaar gemept, en al helemaal met een succy omdat die binnen 1 a 2 klappen ligt, en dan is er van jouw survivability al niets meer over. Daarnaast word jouw shadowtree volledig buitenspel gezet door cs / kick / earthshock / pummel / silence etc etc.
Enige build die ik me voor kan stellen in een 2vs2 is een http://www.wowhead.com/?talent=IZbxczIizztspxx0tr maar ook daar heb je niet echt survivability mee denk ik
Ik hoef ook niet perse meer 2k+ te halen. Gewoon weer de lol terugvinden en in bg's lijkt me destro geweldig.
Denk wel dat druid warrior hard onderuit gaat tegen mage lock btw.
Denk wel dat druid warrior hard onderuit gaat tegen mage lock btw.
Omgekeerd voor ons, council snel neer, en wipen op illidan (kwam ook wel omdat we een tank hadden die nieuw was wat betreft het tanken van flames en niet zo snel leert), op ros rond de 2.6k hps gedaan, ik vraag me als healer af of de 3k haalbaar is (loop tegen de grenzen van mn gear aan atm, dus ben maar haste aan t verzamelen).Rare raid weer vanavond, eerst twee uur wipen op Illidari Council, daarna Illidan oneshotten
Kijk overigens wel uit naar wotlk, aangezien we nog redelijk wat gear nodig lijken te hebben om voorbij brutallus te gaan komen straks (en dus toch niet zoveel van de sunwell gaan zien vrees ik), toch altijd wel een vreemd gevoel als je guildhoppers ziet die nu KJ/muru te zien krijgen (het loont helaas)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ligt een beetje aan het ras, maar undead, human, dwarf/gnome en tauren doe ik iig wel zeker binnen het uur ja. Dat weet ik, omdat ik namelijk de level 10 /played time heb getracked op die alts die ik heb geleveled. En dat was 3 jaar geleden al zo, en 4 maanden terug ook nog. Moet wel zeggen dat ik dan mijn alts wel uitrust met wat leuke gear, zoals een level 1 pants met een spellthread / LW kit. Scheelt best veel, zo'n druid met 20% crit op level 1.Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:44:
[...]
Denk niet dat jij echt up to date bent. En 1h40m vind ik toch nog redelijk snel voor een gebied wat ik niet ken.Iedereen denk dat ie level 10 wel even hit binnen het uur, maar je verbaast je hoelang je er normaal nog over doet.
Tenzij er iets veranderd is recentelijk, maar de 2.3 patchnotes zeggen dit:
Dus volgens mij klopt het gewoon, wat ik zeg.The amount of experience needed to gain a level has been decreased between levels 20 and 60. In addition, the amount of experience granted by quests has been increased between levels 30 and 60.
Anoniem: 268071
dat met die lvl bonus is heel simpel
je maatje die jij geinvite hebt kan alle karakter van jou beneden zijn lvl bonus lvls geven
en dat kan elke keer tot een bepaalde range dat he spelen weer gelijk getrokken is
lvl 10 haal je in een uur met gemak mischien zelfs sneller( en dat lukt je echt niet normaal)
ik verwacht vanaf lvl 20 dat het nog sneller zal gaan maargoed
heb gister een pala opgezet die heeft nu net 2 uur gametime erop zitten en die is lvl 17
darnaast hebben we ook een priest en een warrior samen geleveld dat ging ook lekker vlot
en zo trek ik al mijn alts lekker met zijn main mee omhoog.
wat ik wel een nadeel vind je levelt heel snel eigenlijk te snel je income kan je training niet aan(gelukkig heb ik een main op di server die dailies doed (120 G in een uur).
plus je gear is nog sneller oud en bagger dus je "upkeep" om goed in de gear te zitten is wel lastiger
maargoed op naar me zevra mount
je maatje die jij geinvite hebt kan alle karakter van jou beneden zijn lvl bonus lvls geven
en dat kan elke keer tot een bepaalde range dat he spelen weer gelijk getrokken is
lvl 10 haal je in een uur met gemak mischien zelfs sneller( en dat lukt je echt niet normaal)
ik verwacht vanaf lvl 20 dat het nog sneller zal gaan maargoed
heb gister een pala opgezet die heeft nu net 2 uur gametime erop zitten en die is lvl 17
darnaast hebben we ook een priest en een warrior samen geleveld dat ging ook lekker vlot
en zo trek ik al mijn alts lekker met zijn main mee omhoog.
wat ik wel een nadeel vind je levelt heel snel eigenlijk te snel je income kan je training niet aan(gelukkig heb ik een main op di server die dailies doed (120 G in een uur).
plus je gear is nog sneller oud en bagger dus je "upkeep" om goed in de gear te zitten is wel lastiger
maargoed op naar me zevra mount
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268071 op 12-08-2008 03:21 ]
Anoniem: 32925
Heeft iemand tips op een goeie guild te vinden? Tot nu toe ben ik steeds met 'bekenden" meegegaan, maar dat is niet echt een succes.
de afgelopen 2 weken was echt bagger mbt WoW nauwelijks gespeelt op 2x 15 mins na. Moest examens doen voor me Cisco ( die ik gehaalt heb ) en daarna erg druk in prive sfeer , Dochter die voor het eerst naar school gaat schoonzus die bevalt enz enz.
Moet pot verdorie nog 3% voor level 67 en me Design : Inscribed Noble Topaz verkoopt maar niet.
Hoe dan ook heb zo'n beetje alle begin quests in nagrand opgehaalt om hier verder te kunnen maar het is inderdaad zoals in het vorige topic al gezegt werd behoorlijk boring kill 30x dit dit en dit en de follow up zijn precies hetzelfde in Safari. Enige pluspuntje is dan alweer dat er clefthoof meat dropt , en soms nog eens wat greens en blue die in 95% van de gevallen richting de Disenchanter gaan.
Zodat ik een redelijk basis heb kwa mats voor als ik lv70 hit.
Moet pot verdorie nog 3% voor level 67 en me Design : Inscribed Noble Topaz verkoopt maar niet.
Hoe dan ook heb zo'n beetje alle begin quests in nagrand opgehaalt om hier verder te kunnen maar het is inderdaad zoals in het vorige topic al gezegt werd behoorlijk boring kill 30x dit dit en dit en de follow up zijn precies hetzelfde in Safari. Enige pluspuntje is dan alweer dat er clefthoof meat dropt , en soms nog eens wat greens en blue die in 95% van de gevallen richting de Disenchanter gaan.
Zodat ik een redelijk basis heb kwa mats voor als ik lv70 hit.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Gewoon blijven proberenShadowBumble schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 06:40:
en me Design : Inscribed Noble Topaz verkoopt maar niet.
Adamantite ore begint eindelijk weer normale prijzen te krijgen. Gisteren aardig wat stacks voor 21-25g gekocht. Is dat bij jullie op de servers ook weer wat aan het stabiliseren?
No guts, no glory!
Yuh blijf hem er ook gewoon opgooien en advertisen in /2 tot hij verkocht isKillGhost schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:14:
[...]
Gewoon blijven proberenIk heb gisteren design voor shifting nightseye voor 100g gewonnen met een bid. Deze lekker doorverkocht gisteren voor 500g.
Adamantite ore begint eindelijk weer normale prijzen te krijgen. Gisteren aardig wat stacks voor 21-25g gekocht. Is dat bij jullie op de servers ook weer wat aan het stabiliseren?
Adamantite Ore was de laatste tijd giga duur bij ons op de server ( alle ore's bijna trouwens ) ging voor iets meer dan 55+g per stack weg (adamantite) maar dat was 2 weken geleden.
Mithril koste ongeveer 45g per stack te vergelijking.
Dit betekend gewoon dat na de banwave, de nieuwe range met botters weer lvl 70 is geworden zodat er weer een hoop aanbod isShadowBumble schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:25:
[...]
Yuh blijf hem er ook gewoon opgooien en advertisen in /2 tot hij verkocht is
Adamantite Ore was de laatste tijd giga duur bij ons op de server ( alle ore's bijna trouwens ) ging voor iets meer dan 55+g per stack weg (adamantite) maar dat was 2 weken geleden.
Mithril koste ongeveer 45g per stack te vergelijking.
Ik heb idd gemerkt dat lvlen vanaf lvl 20 weer wat sneller gaat. Level 12 t/m level 19 duurt echt best lang om vooruit te komen. Level 20 gaat dan weer best snel.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Bedoelde je daarmee dat de prijzen zo hoog waren ( aangezien je mij quote ) het lijkt mij logischer als je bedoelde dat de ore prijzen juist droppen als de botters weer actief zijnImdaMned schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:28:
[...]
Dit betekend gewoon dat na de banwave, de nieuwe range met botters weer lvl 70 is geworden zodat er weer een hoop aanbod is
Stel dat alle mats zou kopen dan kom op ongeveer 7k voor 2 DS. is inderdaad een hoop goud.Anoniem: 63072 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:41:
[...]
Ik heb zelf een enkele DS met S2 offhand. Als ik echter niet tijdens het levelen mijn BS had bijgehouden (had al een ander character met mining die alles bewaarde) had ik zeker voor BoJ gegaan.
Uit alle theorycrafting blijkt maar 1 ding, ze ontlopen elkaar niet zo veel. Ik weet wel dat DS lekker procced en dat op korte gevechten er een duidelijk verschil te zien is tussen wel of niet proccen. DS is dus niets voor korte gevechten maar echt voor de langere gevechten. Op trash is hij wat minder omdat de gevechten wat te kort zijn. Daar zijn de on equip haste van de fists en de overige stats beter.
En verder is het natuurlijk zo dat de proc kans met een tweede DS maar 50% toeneemt en niet verdubbelt. Met andere woorden, is een tweede DS het wel waard?
nadeel dat ik nu rondloop met blue en een green.
En onze guild doet ongeveer een avondje (9 tot 12) over attument tm opera
en omdat de beter geagerde zo nodig ZA moeten doen, komt van de rest niet zo veel.
En als van komt is 22 BoJ per week -> ongeveer 7 weken is. als ze me al meenemen met een groen wapen.
En om eerlijk gezegt even 50k honor te grinden om de tussen stap te maken. is ook niet echt aan mij besteed.
Zoals gewoonlijk maken wapen een giga verschil uit voor een melee iemand. ga me nog inverdiepen of ergens makkelijk (en nee vindt 60+ uur doeloos AV grinden niet makkelijk genoeg) vaan goede wapens kan komen.
Voordat ik rustig 12k+ verbrand aan BS voor alleen maar 2 wapens.
ps. Zou veel geld teverdienen zijn met de BS optie in Wotlk, sockets toevoegen ?
Edit:
Runic Power
Dit de enige epic waar je niet uren hoeft voor te grinden. (op de Might na dan)
Al betewijfelijk of het me goud waard is
[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 12-08-2008 09:28 ]
Lief dagboek *ahum*
Gisteren avond eerst met een paar guildies mee gegaan naar Shet Halls. Appeltje eitje run
Daarna nog even wat ge-JC'ed in SW, begint er een malloot ineens te shouten GM here GM here
Ik was ff aan het chatten en zat op m'n zebra.
Ik heb nog verder niemand gezien die ook een RaF Zebra heeft op Nordrassil
Daarna nog even gequest met m'n mages. Heb nog wat spell macro's gebouwd.
Ik krijg Fire / Frostbolts nu mooi gecast via /assist <naam> /cast Fireball idem voor frost.
Alleen Fire Blast werkt niet, echter Arcane Missiles wel weer
Gisteren avond eerst met een paar guildies mee gegaan naar Shet Halls. Appeltje eitje run
Daarna nog even wat ge-JC'ed in SW, begint er een malloot ineens te shouten GM here GM here
Ik heb nog verder niemand gezien die ook een RaF Zebra heeft op Nordrassil
Ik krijg Fire / Frostbolts nu mooi gecast via /assist <naam> /cast Fireball idem voor frost.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 270238
Gisteren /gquit weer gedaan. Die PVE guild ging echt te ver. Mensen die elkaar gewoon proberen te backstabben waar ze bij staan. Veel guilds meegemaakt maar deze slaat toch echt alles. Daarom gisteren met wat vrienden besloten dat we onze eigen guild maar gaan opzetten en kijken hoe ver we komen.
Is Blast niet AOE spell ? die kun je nammelijk niet assisten. (heeft ook weinig nut)chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:02:
Direct , dan zal je toch een spel fout gemaakt hebben
Probeer het eerst zonder assist als dan werkt dan weet ik ook niet
ps /assits focus
heerlijk ben je niet afhankelijk van de naam.
[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 12-08-2008 09:33 ]
Meh, gisteren nog wat gequest. Vanavond ding ik level 21. Ik heb mijn eerste teleportatie geleerd en nog wat andere spells geleerd. Ik ben goed opweg in Redridge, alleen zijn er nogal wat missies die daar moeten worden gedaan. Heel veel grinden, maar Orcs grinden maakt veel goed.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20588Grijze Vos schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 02:53:
[...]
Tenzij er iets veranderd is recentelijk, maar de 2.3 patchnotes zeggen dit:
[...]
Dus volgens mij klopt het gewoon, wat ik zeg.
ben je ook exalted bij scryer/aldor? Die is nodig voor de procMrHuge schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:37:
Testspecialist
staat toch duidelijk dat die exalted is bij scyers?ini schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:34:
[...]
ben je ook exalted bij scryer/aldor? Die is nodig voor de proc
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Hmmm.... ik gebruik verder nergens macro's voor, alleen wat /say /rw en niet meer, vandaar dat ik hier wat issues me hebTeunis schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:32:
[...]
Is Blast niet AOE spell ? die kun je nammelijk niet assisten. (heeft ook weinig nut)
Direct , dan zal je toch een spel fout gemaakt hebben
Probeer het eerst zonder assist als dan werkt dan weet ik ook niet
ps /assits focus
heerlijk ben je niet afhankelijk van de naam.
Fire blast is een instant spell, gericht op de target...
Ach ja, we blijven rustig door gaan.
Heey, ik zag net een release datum op www.bol.com voor de wrath of the lich king .
Namelijk 3-11-2008
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Wat denken jullie er van
Namelijk 3-11-2008
Wat denken jullie er van
Is Fireblast niet aan elkaar? Mijn mage is lvl 11 of zo, dus ik weet het niet zeker.chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:39:
[...]
Hmmm.... ik gebruik verder nergens macro's voor, alleen wat /say /rw en niet meer, vandaar dat ik hier wat issues me heb
Fire blast is een instant spell, gericht op de target...
Ach ja, we blijven rustig door gaan.
Dat het aan /assist ligt lijkt me sterk.
Edit: Nee Fire Blast is niet aan elkaar.
Dit is een geschatte datum. Bol zet dat neer omdat ze iets moeten neer zetten. De daadwerkelijke release datum zal echt niet voor oktober bekend zijn.Revocx schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:41:
Heey, ik zag net een release datum op www.bol.com voor de wrath of the lich king .
Namelijk 3-11-2008
Wat denken jullie er van
Edit: Hmm, de opmerking over het niet definitief zijn van de release datum is wel verdwenen..
[ Voor 46% gewijzigd door Nivado op 12-08-2008 09:57 ]
Anoniem: 130680
Moet jij maar eens kijken hoeveel spelers er nog zijn, die het gewoon kopen voor zulke prijzen. Ik koop het het niet, ik mine het gewoon. Kost wel wat meer tijd, maar scheelt weer in de kosten zullen we maar zeggenShadowBumble schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:35:
[...]
Bedoelde je daarmee dat de prijzen zo hoog waren ( aangezien je mij quote ) het lijkt mij logischer als je bedoelde dat de ore prijzen juist droppen als de botters weer actief zijnaangezine ze ze zo duur natuurlijk nooit snel kwijt raken
Als er geen mine bots zijn is er weinig aanbod en kan je ore voor 30/35 verkopen. Als er daarentegen genoeg bots zijn zie je de ore droppen naar 20-25.ShadowBumble schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:35:
[...]
Bedoelde je daarmee dat de prijzen zo hoog waren ( aangezien je mij quote ) het lijkt mij logischer als je bedoelde dat de ore prijzen juist droppen als de botters weer actief zijnaangezine ze ze zo duur natuurlijk nooit snel kwijt raken
Fel iron bars gaan bij ons weg voor 55g per stack terwijl de ore voor 15 weggaat
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 12-08-2008 10:00 ]
En ik liep vandeweek door de Bart Smit en zag dat je WOTLK kon bestellen met een verwachte leverdatum van september 2008.Revocx schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:41:
Namelijk 3-11-2008
Wat denken jullie er van
Tot nu toe zijn alle datums speculaties volgens mij:
Blizzard zegt niets meer dan When it's done,
Beta's zijn nu druk bezig,
nog geen 3.0.0 patch gepland
Oftewel, op dit moment is er mijn inziens nog niets zinnigs te zeggen, iedere partij die dat wel doet heeft inside info welke volgens mij onder een NDA zou vallen of geeft een datum aan op basis van eigen speculaties.
3 november klinkt alleen niet onlogisch, is nog ver weg(haalbaarheid) en gunstige periode ivm holiday season(commercieel). Maar goed, we zullen zien.
Waar ik meer benieuwd naar ben, ten tijde van TBC speelde ik net 2 weken, dus vond ik het nog niet zo heel boeiend om de uitbreiding in pre-order te hebben. Echter nu ik al wel een level 70 char heb wil ik natuurlijk de dag dat de uitbreiding komt deze ook kunnen installeren.
Daarom vroeg ik mij af, met welke partij hebben jullie goede ervaring gehad ten tijde van het bestellen van de TBC uitbreiding.
Denk aan kosten(vergeleken met de rest), levertijd en het op de hoogte worden gehouden van de status van de order.
Alvast bedankt
if you pay peanuts, you get monkeys
Die is wel gepland, Blizzard heeft al aangegeven dat ze dit keer de 3.0 patch gelijk met de release van WotLK zullen uitbrengen, an niet zoals met 2.0 bij tbc 2 maanden eerder.
Dit hebben ze oa gedaan omdat een heleboel guilds gestopt zijn met raiden bij 2.0 terwijl ze nog een maand naxx hadden kunnen proberen.
Wat ik me verder nog bedank is dat 3 nov een maandag is, terwijl tbc op een dinsdag uitkwam (USA patch day) het lijkt me niet dat ze daar nu vanaf gaan stappen.
Ik heb destijd de game gehaald bij een internet cafe/game cafe. Voral omdat zij open waren op middernacht, zodat ik om 0.30 in outland stond (moest nog 20 mins naar huis rijden)Daarom vroeg ik mij af, met welke partij hebben jullie goede ervaring gehad ten tijde van het bestellen van de TBC uitbreiding.
Denk aan kosten(vergeleken met de rest), levertijd en het op de hoogte worden gehouden van de status van de order.
Prijzen zijn overal het zelfde, aangezien de vraag heel groot is op release day wordt overal de adviesprijs gevraagd. misschien dat het 1-2 euro scheelt, maar dat is voor mij geen beslissings factor.
Blizzard kennende lijkt mij dat heel sterk. Je mag WotLK pas kopen op de release datum, en dan is de patch ook active, geen dag eerder.Natuurlijk wel handig dat mensen de mogelijkheid krijgen wotlk laten bezorgen, ophalen bij de winkel etc voordat de realms worden geupgrade.
[ Voor 43% gewijzigd door Nivado op 12-08-2008 10:24 ]
Ok, had niet gehoord dat ze 3.0 ook pas op patch day zouden uitbrengen.Nivado schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:15:
[...]
Die is wel gepland, Blizzard heeft al aangegeven dat ze dit keer de 3.0 patch gelijk met de release van WotLK zullen uitbrengen, an niet zoals met 2.0 bij tbc 2 maanden eerder.
Dit hebben ze oa gedaan omdat een heleboel guilds gestopt zijn met raiden bij 2.0 terwijl ze nog een maand naxx hadden kunnen proberen.
Wat ik me verder nog bedank is dat 3 nov een maandag is, terwijl tbc op een dinsdag uitkwam (USA patch day) het lijkt me niet dat ze daar nu vanaf gaan stappen.
3 november is natuurlijk de datum dat hij geleverd kan worden door het retail kanaal, hoeft niet de exacte dag te zijn waarop de patch ook geinstalleerd word imho.
Natuurlijk wel handig dat mensen de mogelijkheid krijgen wotlk laten bezorgen, ophalen bij de winkel etc voordat de realms worden geupgrade.
if you pay peanuts, you get monkeys
Ik had TBC bij BOL besteld, op de dag van release in huis gekregen.. echter ben je afhankelijk van hoe laat of de postbode komt uiteraard. Me vriendin was 6x naar brievenbus gelopen (woont in een flat) en bleek dus laat in de middag er in te zitten...
Exploring the island of Tsushima
Heb trouwens gelezen op Blizzard site dat als je nu een friend invite je oa een nieuwe mount krijgt en 3x sneller XP krijgt om te levelen
Een mount kan ik nog begrijpen maar iemand 3x sneller XP laten krijgen vindt ik wel beetje lame tbh.
Ben wel benieuwd naar jullie mening hierover
Een mount kan ik nog begrijpen maar iemand 3x sneller XP laten krijgen vindt ik wel beetje lame tbh.
Anoniem: 268071
ik download hem dit keer wel vanaf de server en betaal met ideal naar blizard dat gedoe met hardcopys
Ik speel nu wow op de mac en de installatie met de download clients was nog geen half uur! (heb wel een snelle verbinding) maar met vista heeft dit echt 5 uur in beslag genomen
Nog een tip die client is een solo app en kan zo in zijn geheel overgezet worden naar een andere machine! zonder installatie or whatever
Ik speel nu wow op de mac en de installatie met de download clients was nog geen half uur! (heb wel een snelle verbinding) maar met vista heeft dit echt 5 uur in beslag genomen
Nog een tip die client is een solo app en kan zo in zijn geheel overgezet worden naar een andere machine! zonder installatie or whatever
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 268071 op 12-08-2008 10:45 ]
Anoniem: 270238
Welkom in vorige weekKatwijck1 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:44:
Heb trouwens gelezen op Blizzard site dat als je nu een friend invite je oa een nieuwe mount krijgt en 3x sneller XP krijgt om te levelen![]()
Woops normaal lees ik wel iets terug.. dit keer nietAnoniem: 270238 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:46:
[...]
Welkom in vorige week, als je de eerste pagina van deze thread bekijkt en dan naar deel 163 gaat en daar op de laatste pages kijkt zie je merendeel van deze discussie besproken.

Nvm then
Moet je ge-invite friend eigenlijk al die tijd hoger zijn dan jouw alt voor die bonus-levels? of ik kan zelf tot 19 levelen (friend dan 18 of ook 19 (level)) en dan je friend op 20 levellen (mezelf in dit geval) en dan de levels traden?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik ga gewoon terug naar een nachtverkoop. Met TBC deden alle Game Mania's dat hier in België. Gewoon een weekje voor de release pre-orderen als ze de nachtverkoop aankondingen. Wel deze keer iets vroeger gaan. Vorige nachtverkoop kwam ik om 23u45 toe, kon ik in de lijn gaan staan tot buiten. Met als gevolg dat het wel half één was toen ik mijn copy van TBC kreeg, om kwart voor één terug thuis en om half twee stond ik in outland. Nog even 2 questjes gedaan en dan bed in, want ik moest ook de volgende dag werken.liledevil schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:07:
[...]
Oftewel, op dit moment is er mijn inziens nog niets zinnigs te zeggen, iedere partij die dat wel doet heeft inside info welke volgens mij onder een NDA zou vallen of geeft een datum aan op basis van eigen speculaties.
3 november klinkt alleen niet onlogisch, is nog ver weg(haalbaarheid) en gunstige periode ivm holiday season(commercieel). Maar goed, we zullen zien.
Waar ik meer benieuwd naar ben, ten tijde van TBC speelde ik net 2 weken, dus vond ik het nog niet zo heel boeiend om de uitbreiding in pre-order te hebben. Echter nu ik al wel een level 70 char heb wil ik natuurlijk de dag dat de uitbreiding komt deze ook kunnen installeren.
Daarom vroeg ik mij af, met welke partij hebben jullie goede ervaring gehad ten tijde van het bestellen van de TBC uitbreiding.
Alvast bedankt
Deze keer dus een ander plan. Wat vroeger naar de winkel en dagje verlof op release day van WotLK. Nachtverkopen zijn gezellig, kan je wat ouwehoeren met WoW verslaafden uit je buurt.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Problemen rondom Blade's Edge server lijken trouwens verholpen. Er was de afgelopen week een enorme lag op die server (en ik meen meerdere servers). Gisteren was ie rondom 22:00 uur resolved en liep eindelijk alles weer wat vlotter.
Je kan levels traden als je aan de volgende voorwaarde voldoet. Lvl Friend > Lvl char basis account.T!m0n schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:58:
Moet je ge-invite friend eigenlijk al die tijd hoger zijn dan jouw alt voor die bonus-levels? of ik kan zelf tot 19 levelen (friend dan 18 of ook 19 (level)) en dan je friend op 20 levellen (mezelf in dit geval) en dan de levels traden?
Als je friend naar lvl 20 lvl-ed en jij ben 19 dan kan hij 1 lvl aan jouw geven, daarna voldoet hij niet meer aan de voorwaarde.
Anoniem: 130680
Ik haal hem gewoon overdags op bij mijn lokale spelletjesboer, maar pre-order hem wel twee week van te voren. Blijft toch altijd risicovol om de game op de bonnefooi te gaan halen. Ik hebt 1 keer meegemaakt dat een game bij de release date al dezelfde dag bij veel winkels was uitverkocht.DarthDavy schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:59:
Ik ga gewoon terug naar een nachtverkoop. Met TBC deden alle Game Mania's dat hier in België. Gewoon een weekje voor de release pre-orderen als ze de nachtverkoop aankondingen. Wel deze keer iets vroeger gaan. Vorige nachtverkoop kwam ik om 23u45 toe, kon ik in de lijn gaan staan tot buiten. Met als gevolg dat het wel half één was toen ik mijn copy van TBC kreeg, om kwart voor één terug thuis en om half twee stond ik in outland. Nog even 2 questjes gedaan en dan bed in, want ik moest ook de volgende dag werken.
Deze keer dus een ander plan. Wat vroeger naar de winkel en dagje verlof op release day van WotLK. Nachtverkopen zijn gezellig, kan je wat ouwehoeren met WoW verslaafden uit je buurt.
Zondag weer lekker SSC geweest, na weken lang TK gedaan te hebben. Samen met een vriend primals gegrind voor de ress gear. Alles ging goed, tot Moro... M'n gear (armory staat prolly op dps nu) is volgens mij wel ok, maar toch ging het tanken niet lekker
Na 4 ongelukkige hits van 5k lig ik toch naar het plafond te kijken. Bleghhh.

Heb de TBC Collector Edition gehaald op de dag van release zonder reservering en omdat die sjaak van FRS mijn creditcard aanzag voor ANWB kaart nog eens korting gekregen ook.Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:17:
[...]
Ik haal hem gewoon overdags op bij mijn lokale spelletjesboer, maar pre-order hem wel twee week van te voren. Blijft toch altijd risicovol om de game op de bonnefooi te gaan halen. Ik hebt 1 keer meegemaakt dat een game bij de release date al dezelfde dag bij veel winkels was uitverkocht.
[ Voor 47% gewijzigd door Capa op 12-08-2008 11:27 ]
keep in mind dat fireblast een kleinere range heeft dan de andere spells? misschien ben je gewoon out of range? of GCD? aangezien fireballs een langere cast time hebben dan een frostbolt?chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:02:
Lief dagboek *ahum*
Ik heb nog verder niemand gezien die ook een RaF Zebra heeft op Nordrassil![]()
ArghGohan-san schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:36:
[...]
keep in mind dat fireblast een kleinere range heeft dan de andere spells? misschien ben je gewoon out of range? of GCD? aangezien fireballs een langere cast time hebben dan een frostbolt?

Call me stupid... nu je het zegt, m'n 'main' mage staat altijd dichter bij tijdens de opening cast

Moet je eigenlijk altijd samen levelen om die bonus te krijgen, of als ik gewoon iemand invite en we afhankelijk van elkaar levelen krijgen we allebei die bonus?
Wel een leuke actie voor mensen die altijd al een tweede acount wilde.
Wel een leuke actie voor mensen die altijd al een tweede acount wilde.
Dan zijn je healers imo niet an het opletten. Morogrim is een fight waarbij tank healing heel belangrijk is. als je Earth quake, Tidal wave en nog een paar melee hits (dus geen dodge/parry/miss) krijg pak je zo 20-30k dmg in enkele secondes. Wij hebben dan ook als regel "keep the tank topped off" Er wordt heel veel overhealing gedaan bij moro, maar je moet gewoon blijven healen, anders ben je te laat als de tank een burst pakt.Capa schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:22:
Zondag weer lekker SSC geweest, na weken lang TK gedaan te hebben. Samen met een vriend primals gegrind voor de ress gear. Alles ging goed, tot Moro... M'n gear (armory staat prolly op dps nu) is volgens mij wel ok, maar toch ging het tanken niet lekker![]()
Ik heb moro nog een keer getanked toen we al 4/5 in MH en 3/9 in BT zaten, dat samen met wat badge gear, konden de healers mij nog niet up houden, gewoon omdat ze niet wisten wat ze moesten doen/aan het slacken waren. Terwijl ik dus veel betere gear had dan toen ik moro de eerste keer tankte en we hem gewoon one-shotte.
[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 12-08-2008 11:57 ]
Hehe ja ik vond Moro altijd zo'n voorbeeldboss van hoe het later moet; maw als je minder alerte healers hebt (of weinig healers in het algemeen) moet je er minimaal 2 dedicated op de tank laten spammen, dan moet het goedkomen. En dan dus ook constant heals landen of je nu 100% bent of niet, dat moet helpen.Nivado schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:55:
[...]
Dan zijn je healers imo niet an het opletten. Morogrim is een fight waarbij tank healing heel belangrijk is. als je Earth quake, Tidal wave en nog een paar melee hits (dus geen dodge/parry/miss) krijg pak je zo 20-30k dmg in enkele secondes. Wij hebben dan ook als regel "keep the tank topped off" Er wordt heel veel overhealing gedaan bij moro, maar je moet gewoon blijven healen, anders ben je te laat als de tank een burst pakt.
Ik heb moro nog een keer getanked toen we al 4/5 in MH en 3/9 in BT zaten, dat samen met wat badge gear, konden de healers mij nog niet up houden, gewoon omdat ze niet wisten wat ze moesten doen/aan het slacken waren. Terwijl ik dus veel betere gear had dan toen ik moro de eerste keer tankte en we hem gewoon one-shotte.
Bnet pindle#2913
had al zo n vermoedenchromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:45:
[...]
Argh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Call me stupid... nu je het zegt, m'n 'main' mage staat altijd dichter bij tijdens de opening cast
Ja daar was ik gister al achter...Gohan-san schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:19:
[...]
had al zo n vermoedenmaar fireblast isnu niet echt manaeffecient? aangezien je toch fire/frost mixed is het niet beter om bolts te spammen?
Dus zo'n hele ramp is het niet, het ging me meer om het feit dat het niet werkte.
Speelde gister 2x Frostbolt daarna 2x Firebolt, loot, rinse repeat
Vorige week eindelijk mijn broertje overgehaald om ook te gaan spelen (was voordat ik hoorde over de mount, nu dus een leuke extra)
Hij lekker DPS spelen en ik een tank of healer.
Nu staat op zijn account dus free-month, gaat daarna zijn 2 maanden kaart pas in (staat nu nog op pending) of gaat die gelijk in op het moment dat ie verwerkt is. Wil natuurlijk nu wel graag mijn mount.
Hij lekker DPS spelen en ik een tank of healer.
Nu staat op zijn account dus free-month, gaat daarna zijn 2 maanden kaart pas in (staat nu nog op pending) of gaat die gelijk in op het moment dat ie verwerkt is. Wil natuurlijk nu wel graag mijn mount.
Ik snap dat Frostbolt de boel vertraagd maar vaak niet genoeg om hem daarna met alleen maar andere bolts af te finishen volgens mijn ervaring tot nu toe.chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:31:
[...]
Ja daar was ik gister al achter...
Dus zo'n hele ramp is het niet, het ging me meer om het feit dat het niet werkte.
Speelde gister 2x Frostbolt daarna 2x Firebolt, loot, rinse repeat
Ik doe meestal:
Frostbolt - Arcane Missels - Frostbolt - Frostwave - Arcane Missels
en dan ligt de gemiddelde tegenstander gestrekt over het algemeen. Arcana missels is wel iets duurder maar niet noemenswaardig duurder in manakosten.
Ik had met BC weinig problemen....kreeg de game pas binnen toen het al een week uit was, maar aangezien ik toch op een nieuwe server startte. In feite had ik zelfs een voorsprong omdat de servers al de avond voor de release open waren gegaan en ik toch geen blood elf ofzo speelde 
Een dag later stroomden de nieuwe race gebieden wel totaal vol natuurlijk hehe. Enige nadeel was dat Mulgore (speel druid) de eerste uren vol zat met irritante mannetjes die even een alt aanmaakten tijdens het wachten voor hun blood-elf paladin.
Ga het iig bij Dynabyte bestellen. Die zijn altijd op tijd en heb er nog nooit naastgegrepen.
Een dag later stroomden de nieuwe race gebieden wel totaal vol natuurlijk hehe. Enige nadeel was dat Mulgore (speel druid) de eerste uren vol zat met irritante mannetjes die even een alt aanmaakten tijdens het wachten voor hun blood-elf paladin.
Ga het iig bij Dynabyte bestellen. Die zijn altijd op tijd en heb er nog nooit naastgegrepen.
Dit dus.
Ik moet nog even stoeien met de rotation inderdaad, ik ga deze ook zeer zeker proberen.Auredium schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:45:
[...]
Ik snap dat Frostbolt de boel vertraagd maar vaak niet genoeg om hem daarna met alleen maar andere bolts af te finishen volgens mijn ervaring tot nu toe.
Ik doe meestal:
Frostbolt - Arcane Missels - Frostbolt - Frostwave - Arcane Missels
en dan ligt de gemiddelde tegenstander gestrekt over het algemeen. Arcana missels is wel iets duurder maar niet noemenswaardig duurder in manakosten.
Over de mount:
Als de game card ge-add is, ook doe je dat tijdens de free month dan heb je recht op de mount.
Je kunt deze via account management claimen.
Let wel dat het een Epic riding mount is (skill 150 lvl 60)
Ook leuk, Zhevra mount een paar dagen terug geclaimed voor m'n toen lvl acht hunter. Kreeg melding dat het verzenden niet gelukt was, maar had 'm wel in m'n mailbox. Net nog maar een keer gemaild naar m'n priest dus.
Dus dan heb je er 2?Exitium schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:04:
Ook leuk, Zhevra mount een paar dagen terug geclaimed voor m'n toen lvl acht hunter. Kreeg melding dat het verzenden niet gelukt was, maar had 'm wel in m'n mailbox. Net nog maar een keer gemaild naar m'n priest dus.
Die frostwave is bedoeld omdat meestal monsters dan toch dichtbij in de buurt zijn en dan pin ik ze vast op de grond, loop een stap achteruit om ze te finishen. Meestal, als ze al een klap laten landen is het er maar 1 voordat ze dood zijn.chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:53:
[...]
Ik moet nog even stoeien met de rotation inderdaad, ik ga deze ook zeer zeker proberen.
Over de mount:
Als de game card ge-add is, ook doe je dat tijdens de free month dan heb je recht op de mount.
Vanzelfsprekend ben ik hard bezig aan het werken aan het verkorten van mijn frostnova zijn recharge duur.
Bedoel je nou talentspoints in frost nova zetten zodat cooldown lager word? Ja dat is hard werken.Auredium schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:20:
[...]
Die frostwave is bedoeld omdat meestal monsters dan toch dichtbij in de buurt zijn en dan pin ik ze vast op de grond, loop een stap achteruit om ze te finishen. Meestal, als ze al een klap laten landen is het er maar 1 voordat ze dood zijn.
Vanzelfsprekend ben ik hard bezig aan het werken aan het verkorten van mijn frostnova zijn recharge duur.

Kreeg nu de melding dat 'ie verzonden was, dus waarschijnlijk wel. Kan ik vanaaf pas checken tho.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:18:
[...]
Dus dan heb je er 2?Laat het ons weten.
Ik vind van welAnoniem: 158967 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:21:
[...]
Bedoel je nou talentspoints in frost nova zetten zodat cooldown lager word? Ja dat is hard werken.![]()
Anoniem: 236827
Ik had toch gisteren verteld over Heroic Arcatraz, met die T5 gasten en deels T6? Na de eerste wipe, dat ik verweten werd in te slechte gear te zitten?
Gisterenavond nogmaals geprobeerd, met de groep:
+ Shaman healer, vriend van guildy, Kara+ gear
+ Fury Warrior, guildy, T5 gear
+ Rogue, guildy, T5 gear
+ Destro Warlock, guildy, T4-5 gear
+ Ik.
En afgezien van 1 volledige wipe en een aantal dooien gecleared. Inclusief eerste shadow boss. Daar ging ik dood, Shaman kon niet iedereen ophouden, maar uiteindelijk wel dood omdat de Rogue verder 'tankte' met alleen hem en de Shaman levende.
Andere bazen waren geen probleem, behalve de 3e 'gevangene' waardoor we wipten. Ik had vantevoren gezegd dat we een Fire Resistance Totem nodig zouden hebben, omdat die mob veel Fire Damage doet. Eerste try ging een DPS dood door vage aggro wisselingen, toen moest de Shaman ressen + drinken en vergat de Totem.
Tweede try ging relatief easy-mode en we waren klaar. Helaas had ik de daily quest al afgebroken, anders was ik 25g en 2 badges rijker geworden.
Lange neus naar de PuG van de dag ervoor. Het kan allemaal, als je maar je best doet.
Gisterenavond nogmaals geprobeerd, met de groep:
+ Shaman healer, vriend van guildy, Kara+ gear
+ Fury Warrior, guildy, T5 gear
+ Rogue, guildy, T5 gear
+ Destro Warlock, guildy, T4-5 gear
+ Ik.
En afgezien van 1 volledige wipe en een aantal dooien gecleared. Inclusief eerste shadow boss. Daar ging ik dood, Shaman kon niet iedereen ophouden, maar uiteindelijk wel dood omdat de Rogue verder 'tankte' met alleen hem en de Shaman levende.
Andere bazen waren geen probleem, behalve de 3e 'gevangene' waardoor we wipten. Ik had vantevoren gezegd dat we een Fire Resistance Totem nodig zouden hebben, omdat die mob veel Fire Damage doet. Eerste try ging een DPS dood door vage aggro wisselingen, toen moest de Shaman ressen + drinken en vergat de Totem.
Tweede try ging relatief easy-mode en we waren klaar. Helaas had ik de daily quest al afgebroken, anders was ik 25g en 2 badges rijker geworden.
Lange neus naar de PuG van de dag ervoor. Het kan allemaal, als je maar je best doet.
Ach, hij doet er iig meer moeite voor om z'n class te leren dan dat jij ooit hebt gedaanAnoniem: 158967 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:21:
[...]
Bedoel je nou talentspoints in frost nova zetten zodat cooldown lager word? Ja dat is hard werken.![]()

het gaafst is denk ik 1 mage frost level en de andere fire of arcane. denk dat Fire het makkelijkst is.chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:53:
[...]
Ik moet nog even stoeien met de rotation inderdaad, ik ga deze ook zeer zeker proberen.
Over de mount:
vooral tijdens het levelen en kiten van elites (welke er nauwelijks meer zijn) wil je eigenlijk de snare van frost en de dmg van fire.
als je je rotatie makkelijk wil houden zou je kunnen overwegen om geen imp frostbolt te nemen op je frostmage zodat de cast time gelijk is aan een imp fireball.
als fire mage gebruik ik zelf rank1 frostbolt om te kiten.
bedenk mij net je kan dan op je frost mage Frostnova aan je knop binden, en op je fire mage Blastwave das best wel kick ass
@salena,
met zon overgeared party maakt tactiek nietzoveel uit, alle bosses worden dan gewoon keihard neer genuked.
niet helemaal duidelijk in je verhaal wie er tankt.
die eerste boss is inderdaad een bitch als healer, maar dan moet je gewoon 1 of 2 dps laten sterven en jezelf + de 2 anderen in leven houden.
het lijkt mij heel erg sterk dat je alleen wiped omdat er een fire ress totem vergeten zou zijn. dan werd er volgens mij niet snel genoeg uit de vlamen gelopen.
[ Voor 24% gewijzigd door Valkyre op 12-08-2008 13:58 ]
Anoniem: 236827
Sorry, ik tankte op m'n warrior, zie sig voor ArmoryGohan-san schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:51:
@salena,
met zon overgeared party maakt tactiek nietzoveel uit, alle bosses worden dan gewoon keihard neer genuked.
niet helemaal duidelijk in je verhaal wie er tankt.
die eerste boss is inderdaad een bitch als healer, maar dan moet je gewoon 1 of 2 dps laten sterven en jezelf + de 2 anderen in leven houden.
het lijkt mij heel erg sterk dat je alleen wiped omdat er een fire ress totem vergeten zou zijn. dan werd er volgens mij niet snel genoeg uit de vlamen gelopen.
M'n gear is niet de beste, dus moet het ergens vandaan komen. Ik doelde vooral op de T5/6 party van de avond ervoor die ik hier op het forum had beschreven. Die vonden na 1 wipe op de 1e baas dat het niet met mijn gear ging lukken.
En ik bedoelde niet de Fire Mob na de (lowly) gnome, maar degene die daarna komt. Degene voor de uiteindelijke eindbaas dus. Die doet melee, maar dat is gedeeltelijk Fire damage, plus een Blastwave. De Fire hits kunnen voor 4,5k hitten als je niks resist... en dan kan er tegelijkertijd een melee hit van 2.2k vallen. Een Blastwave erna en het wordt heel krapjes.
We hadden niet de mob die Rain of Fire doet, maar de Air Elemental in plaats daarvan.
Dat is sowieso de bedoeling, m'n main mage is fire, de 2e wou ik arcane en / of frost maken.Gohan-san schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:51:
[...]
het gaafst is denk ik 1 mage frost level en de andere fire of arcane. denk dat Fire het makkelijkst is.
vooral tijdens het levelen en kiten van elites (welke er nauwelijks meer zijn) wil je eigenlijk de snare van frost en de dmg van fire.
als je je rotatie makkelijk wil houden zou je kunnen overwegen om geen imp frostbolt te nemen op je frostmage zodat de cast time gelijk is aan een imp fireball.
als fire mage gebruik ik zelf rank1 frostbolt om te kiten.
bedenk mij net je kan dan op je frost mage Frostnova aan je knop binden, en op je fire mage Blastwave das best wel kick ass
ow die ja, is dat niet een IMP? nou ja weet ook niet meer, heb daar op mijn pala eigenlijk nooit echt problemen mee gehad zover ik mij kan herinneren, maar ja ook vaak met guildies die weten hoe suicidal en snel ik pullAnoniem: 236827 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:59:
[...]
Sorry, ik tankte op m'n warrior, zie sig voor Armory
M'n gear is niet de beste, dus moet het ergens vandaan komen. Ik doelde vooral op de T5/6 party van de avond ervoor die ik hier op het forum had beschreven. Die vonden na 1 wipe op de 1e baas dat het niet met mijn gear ging lukken.
En ik bedoelde niet de Fire Mob na de (lowly) gnome, maar degene die daarna komt. Degene voor de uiteindelijke eindbaas dus. Die doet melee, maar dat is gedeeltelijk Fire damage, plus een Blastwave. De Fire hits kunnen voor 4,5k hitten als je niks resist... en dan kan er tegelijkertijd een melee hit van 2.2k vallen. Een Blastwave erna en het wordt heel krapjes.
We hadden niet de mob die Rain of Fire doet, maar de Air Elemental in plaats daarvan.
voornamelijk T4 + ZA + Badge gear.
sinds vorige week eindelijk "Blade of the twisted visions" op mijn paladin! eindelijk van die ruk maces af. als tank moet je gewoon een shield+sword hebben ben ik van mening! maces zien er zo stom uit.
Heb ook de tanking maces van MGT heroic en ZA, they look so silly. en volgens mij heb ik zelfs nog iets meer tps met dit zwaardje
Hehe die boss is ook vrij simpel, als je weet dat ie naar elke fire nova aggro reset. Dus taunt op cd houden 
Wat je je healer ook even moet vertellen is dat ie kan enragen (random tussendoor), dan gaan z'n handen gloeien, laat em dan big heals op jou spammen en de rest een beetje negeren
En tsja, eerste boss, ik heb altijd de shadow res greens die voorbij kwamen in de gaten gehouden. Met 1 of 2 SR greens (alle dmg is toch shadow) en/of shadow aura/priest shadow buff moet het makkelijk zijn.
Wat je je healer ook even moet vertellen is dat ie kan enragen (random tussendoor), dan gaan z'n handen gloeien, laat em dan big heals op jou spammen en de rest een beetje negeren
En tsja, eerste boss, ik heb altijd de shadow res greens die voorbij kwamen in de gaten gehouden. Met 1 of 2 SR greens (alle dmg is toch shadow) en/of shadow aura/priest shadow buff moet het makkelijk zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 12-08-2008 14:08 ]
Bnet pindle#2913
TBC CE pre-ordered destijds bij Dynabyte. Netjes op de release dag thuis gekregen. Helaas zie ik nu nergens een WotLK CE pre-order, wel jammer want had deze graag aan mijn collectie toegevoegd. Ook als ie uiteindelijk niet komt zou ik het handig vinden als ik er toch een pre-order voor kon plaatsen, zou het jammer vinden om er naast te grijpen.FunkyTrip schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:46:
[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 12-08-2008 14:14 ]
Er is nog geen CE announced, ik zit er ook op te wachten. Op de FAQ website van blizzard voor WotLK staat ook dat er nog geen CE geplanned is oid.Hooli-gan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:13:
[...]
TBC CE pre-ordered destijds bij Dynabyte. Netjes op de release dag thuis gekregen. Helaas zie ik nu nergens een WotLK CE pre-order, wel jammer want had deze graag aan mijn collectie toegevoegd. Ook als ie uiteindelijk niet komt zou ik het handig vinden als ik er toch een pre-order voor kon plaatsen, zou het jammer vinden om er naast te grijpen.
http://www.wow-europe.com/wrath/faq.xml#2_4
[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 12-08-2008 14:26 ]
Ik level met een trial account en heb net mijn level maatje een level gegrand, omdat ik een level hoger was. Toen ik hem een level gaf werd ie hetzelfde level als mij. Hij leverde vervolgens een Q in en dingde weer, dus hij is nu een level hoger dan mij. Maar nu kan hij geen level aan mij geven.
We zijn level 13 en 14. Hoe kan dit?
Alleen je vriendje die jij geinvite hebt kan jou levels geven, andersom niet.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:19:
Ik level met een trial account en heb net mijn level maatje een level gegrand, omdat ik een level hoger was. Toen ik hem een level gaf werd ie hetzelfde level als mij. Hij leverde vervolgens een Q in en dingde weer, dus hij is nu een level hoger dan mij. Maar nu kan hij geen level aan mij geven.We zijn level 13 en 14. Hoe kan dit?
Andersom in dit geval, hij is de trial.redfoxert schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:20:
[...]
Alleen je vriendje die jij geinvite hebt kan jou levels geven, andersom niet.
Trial kan lvls geven aan de full account, andersom niet. (wat Red dus bedoelt)
En dat kan in geen geval?Exitium schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:25:
[...]
Andersom in dit geval, hij is de trial.
Trial kan lvls geven aan de full account, andersom niet. (wat Red dus bedoelt)
In geen enkel geval, period. Zo heeft Blizzard het gemaakt. De inviter word nog eens extra beloond voor de levels die de invitee krijgt.
Op zich wel vet.chromeeh schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:53:
[...]
Over de mount:
Ik zal wel net buiten de boot vallen, ik ben 11 dagen geleden begonnen met de trial (die ik heb geupgrade gelijk naar full) en heb twee dagen geleden mijn eerste pre-paid card ingegeven.
Toch even checken voor de zekerheid, maar het zal wel niet.
/Edit;
Hoe zit het trouwens met mounts, vanaf wanneer kun je een mount krijgen??
[ Voor 6% gewijzigd door Auredium op 12-08-2008 14:37 ]
Sorry maar waarom in hemelsnaam vraag je dit? Wat er staat is toch duidelijk, het kan maar een kant op. Period (zoals red treffend zegt)
Anders zou het wel heel ver gaan ook, kan je 3x zo snel lvlen en krijg je de helft van je lvls nog gratis op de koop toe, dat is dan 6x zo snel..
Vanaf lvl 30. zie Wowwiki voor meer infoAuredium schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:35:
[...]
/Edit;
Hoe zit het trouwens met mounts, vanaf wanneer kun je een mount krijgen??
[ Voor 33% gewijzigd door Nivado op 12-08-2008 14:41 ]
Dit topic is gesloten.