Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 57.566 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49

DizzyWeb

Ondertiteld

Boeboe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

duh :) retrostijl ftw. Komen nog de newbies bij die die gear simpelweg nog nooit gezien hebben.

[...]

Dat is nu net de reden dat ik destijds gestopt ben. Bij ons was het niet zo extreem (integendeel, we hadden een vrij joviale guild), maar gewoon het feit dat het allemaal zo bloedserieus moet zijn. Ik wil gewoon kunnen zeveren tegen mijn vrienden terwijl ik aan het gamen ben. Dit is mijn vrije tijd, ik wil me niet door een zee van regeltjes en DKP punten navigeren. Ik ben een rogue met 2 grote daggers en ik wil dingen neersteken, punt :*).
Hehe, precies mijn idee. Tis een spel, je spelt voor je plezier... vorige guild, piepklein, net groot genoeg voor 1 Kara groep, begon al met regels als alleen WoW related zaken in gchat, al het andere moest maar in een speciaal channel. Terwijl er 90% van de tijd geen hond online was. Krijg ik op me flikker van een officer omdat ik met een andere guildie zat te praten, terwijl die officer, die guildie en ik de enigen waren die online waren. En dan had ook nog niemand van die regel gehoord. Ja, daaag, ik zoek wel naar een guild waar ik voor m'n lol kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:56:
Dagboekje,

Aangezien het op mijn realm vaak lastig is om voor groepen een tank te krijgen ben ik zelf maar een warrior alt gaan levelen (lvl 21 nu). Erg leuke class, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Nu hij ook kan dual-wielden gaat het killen van mobs ook lekker snel. Het valt me wel op dat je al heel snel een behoorlijk arsenaal aan abilities (al dan niet stance-specifiek) krijgt van je trainer. Om dat allemaal een beetje toegankelijk te houden heb ik de config van m'n bars een beetje moeten wijzigen, dat gaat nu wel goed.

Wat is tijdens het levelen nu de meest effectieve manier om mobs neer te meppen? Ik gebruik nu in Battle Stance voornamelijk Charge, Sunder Armor en Heroic Strike. Daarnaast Hamstring als mobs het op een gegeven moment op een lopen zetten en die ability die je kunt gebruiken als een mob dodget (ik kom ff niet op de naam). Tegen casters wil ik nog wel eens switchen van dual-wield naar een schildje zodat ik ze kan interrupten als ze gaan casten (voornamelijk als ze zichzelf healen). Uiteraard probeer ik m'n shout buff op te houden (duurt maar 2 minuten, dus da's wel ff wennen als je als lock gewend bent dat je self-buff 30 minuten duurt).
Ik heb het gevoel dat dit redelijk effectief werkt. Iemand nog suggesties?

Edit: Ik heb trouwens Fury gespecced, omdat dat naar ik gelezen heb de meest effectieve leveling build is.
Op lvl 21 heb je nog niet heel veel opties geloof ik ;) Sunder armor is niet echt de moeite op mobs die je met 4 hits dood hebt maar als je rage genoeg hebt en alleen heroic strike kan spammen kan je het evt doen. Op langere fights is het uiteraard wel erg nuttig.
Uiteraard wel altijd overpower gebruiken als het kan en op lvl 24 krijg je execute een leuke hit voor als ze onder de 20% zitten.
Fury is inderdaad goed om te levelen gaat lekker snel.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 25-08-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:01

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

MantaMania schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:01:
Op lvl 21 heb je nog niet heel veel opties geloof ik ;) Sunder armor is niet echt de moeite op mobs die je met 4 hits dood hebt maar als je rage genoeg hebt en alleen heroic strike kan spammen kan je het evt doen. Op langere fights is het uiteraard wel erg nuttig.
Uiteraard wel altijd overpower gebruiken als het kan en op lvl 24 krijg je execute een leuke hit voor als ze onder de 20% zitten.
Fury is inderdaad goed om te levelen gaat lekker snel.
Misschien doe ik iets fout, maar ik heb veruit de meeste mobs (van gelijk level of 1 hoger) niet met 4 hits dood (volgens mij, ik ga er eens op letten)... Op de een of andere manier krijg ik ook vaak een Miss (logisch op offhand, maar ook op m'n mainhand wapen) waardoor het dan wat langer duurt. M'n onehanded swords skill loopt in de pas, dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:48:
Dat is nu net de reden dat ik destijds gestopt ben. Bij ons was het niet zo extreem (integendeel, we hadden een vrij joviale guild), maar gewoon het feit dat het allemaal zo bloedserieus moet zijn. Ik wil gewoon kunnen zeveren tegen mijn vrienden terwijl ik aan het gamen ben. Dit is mijn vrije tijd, ik wil me niet door een zee van regeltjes en DKP punten navigeren. Ik ben een rogue met 2 grote daggers en ik wil dingen neersteken, punt :*).
Helemaal met je eens hoor. Ik hou ervan als er wat fun is tijdens het raiden, tussen de packs door is er meer dan genoeg tijd voor en voor en na de bosskill ook. Vind alleen dat als je de boss dan ook daadwerkelijk down wilt hebben, dat er dan wel wat concentratie verwacht mag worden. En dan niet in de trend van het afzeiken van guildmembers maar gewoon je ding doen, niet uit je slof schieten als iemand een foutje maakt en gewoon doorgaan zolang het nog lijkt op een kill.

Fouten maken is nu eenmaal menselijk, en het werkt altijd beter de mensen het uit te leggen wat ze moeten veranderen dan een regen van: NOOB, ASS^%^^%^%, etc etc.

Gelukkig kreeg ik ook een hoop positieve whispers nadat ik geleaved was, van mensen die het dus jammer vonden dat ik wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:10:
[...]

Misschien doe ik iets fout, maar ik heb veruit de meeste mobs (van gelijk level of 1 hoger) niet met 4 hits dood (volgens mij, ik ga er eens op letten)... Op de een of andere manier krijg ik ook vaak een Miss (logisch op offhand, maar ook op m'n mainhand wapen) waardoor het dan wat langer duurt. M'n onehanded swords skill loopt in de pas, dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.
Dat zal je altijd houden, tot je op hoger level hitrating gaat verzamelen.
Tijdens het levelen van mijn warrior ben ik ook Fury gespecced, maar op level 45 of 50 ben ik Arms gegaan, omdat ik het missen van attacks helemaal zat was. Met Arms en een goed wapen gingen de mobs harder neer. Als je genoeg rage hebt kun je flink knallen daarmee is mijn ervaring, vooral met Mortal Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

4 hits is misschien wat overdreven idd ;) maar meestal gaan ze aardig snel neer. Ik was zelf ook altijd van het iets onder mn level killen zodat je minimale dmg krijgt en dus non stop door kan gaan. Iedere charge cooldown een nieuw target zeg maar. Uiteraard heb je best wel eens wat miss enzo dat hoort erbij, wat al gezegt is je kan ook arms gaan maar voor levellen ben ik toch meer een voorstander voor fury dan kan je tenminste nog iets aan rage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb ook een warrior gelevelt, meerdere keren Fury gedaan omdat men zei dat dat beter was, maar altijd teruggevallen op arms dat speelt veel lekkerder imo (Tauren met grote hamer lekker kloppen :D)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:39
[...]

Op de een of andere manier krijg ik ook vaak een Miss (logisch op offhand, maar ook op m'n mainhand wapen) waardoor het dan wat langer duurt. M'n onehanded swords skill loopt in de pas, dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.
Indien je dualwield, gaat je miss-kans op je main-hand EN je off-hand omhoog, met iets van 24% even vlug uit het hoofd. Dit kun je counteren met +hit-rating (lastig te krijgen op lagere levels, maar wel te vinden links en rechts) en later met 'precision' een talent in de fury-tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

cannibal schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:46:
[...]

Indien je dualwield, gaat je miss-kans op je main-hand EN je off-hand omhoog, met iets van 24% even vlug uit het hoofd. Dit kun je counteren met +hit-rating (lastig te krijgen op lagere levels, maar wel te vinden links en rechts) en later met 'precision' een talent in de fury-tree.
Ah, ik dacht dat alleen de miss kans van je offhand omhoog ging. Weer wat geleerd :). Misschien is het dan wat effectiever om met een goeie 2-hander te gaan levelen? Of heeft dat weer andere nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:57:
[...]

Ah, ik dacht dat alleen de miss kans van je offhand omhoog ging. Weer wat geleerd :). Misschien is het dan wat effectiever om met een goeie 2-hander te gaan levelen? Of heeft dat weer andere nadelen?
Je rage generation zuigt dan zwaar, en daarnaast kan je een kop koffie gaan halen tussen je swings door. Om maar te zwijgen over wat er gebeurt als je parry+mis achter elkaar krijgt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Niky schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:59:
[...]

Je rage generation zuigt dan zwaar, en daarnaast kan je een kop koffie gaan halen tussen je swings door. Om maar te zwijgen over wat er gebeurt als je parry+mis achter elkaar krijgt :>
Ah, dat klinkt aannemelijk. Hoe zit dat trouwens precies met die rage generation? Krijg je een vaste hoeveelheid rage per hit of is de hoeveelheid ook nog gekoppeld aan de hoeveelheid damage die een hit doet?
In het geval van een vaste hoeveelheid per hit loont het qua rage generation dus om in ieder geval 1 snel wapen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister is mn paladin lopen lvlen.. denk ga is uldaman tanken..
de tering.. wat gaat dat easy ;-# (2 shamans, 2 paladins en een mage) ik tank (pala :P) healer (pala) 2 dps shamans (8 totems jeuj) en een fire mage..
we vlogen er echt doorheen, 0,0 downtime.. te grappig..
8 mobs tegelijk tanken.. ;) alles in de kamer op het eind ("boss" room zeg maar)
echt.. zo soepeltjes.. deed nog een hoop dmg ook ;) wf + reckoning
http://www.armory-light.com/eu/Trollbane/Fama/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 24-08 21:04
MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:11:
[...]

Ah, dat klinkt aannemelijk. Hoe zit dat trouwens precies met die rage generation? Krijg je een vaste hoeveelheid rage per hit of is de hoeveelheid ook nog gekoppeld aan de hoeveelheid damage die een hit doet?
In het geval van een vaste hoeveelheid per hit loont het qua rage generation dus om in ieder geval 1 snel wapen te gebruiken.
Het is iig afhankelijk van de hoeveelheid dmg die je doet en je lvl dacht ik.
Waar het op neer komt is dat je met 2x 1-hander kleine blokjes rage genereerd en met een langsame 2H grote blokken rage genereerd. Netto krijg je evenveel rage, maar als je 24 rage hebt dan ben je 3.6 seconde aan het wachten tot je op de 25 rage komt (en dan ga je er gelijk dik overheen) om je Wirlwind te doen bv. Bij Fury duurt dat dan maximaal 1.6 sec (over het algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:11:
[...]

Achter rage generation zit een best ingewikkelde formule:

R = 15d / 4c + fs / 2

Met:

R = Rage
d = Damage
c = Rage conversion value (loopt op met level, level 10 ~ 38, level 70 ~ 275)
f = Hit Factor (mh of oh en crit of normal hit)
s = Weapon speed

(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:14:
[...]

Dat zal je altijd houden, tot je op hoger level hitrating gaat verzamelen.
Tijdens het levelen van mijn warrior ben ik ook Fury gespecced, maar op level 45 of 50 ben ik Arms gegaan, omdat ik het missen van attacks helemaal zat was. Met Arms en een goed wapen gingen de mobs harder neer. Als je genoeg rage hebt kun je flink knallen daarmee is mijn ervaring, vooral met Mortal Strike.
Ik heb het net andersom gedaan, ik heb vooral arms geleveled met een twohander en toen ben ik ergens rond lvl 50 fury gegaan en toen had ik er plots heel wat meer lol in. Tis maar wat je zelf leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot level 70 arms. Op level 70 BS 2-handed mace gecraft. Vervolgens voor een pve uitstapje (zou eigenlijk pvp char worden) even fury gegaan. Nu loop ik rond met de vollegig geupgrade 1-handed mace en de snelle off-hand mace. Pve fury is erg leuk. Moet alleen nog even wat groene en blauwe meuk vervangen. Laatst op Gruul 515 dps, dat moet beter kunnen.

Dit is de huidige status van mijn projectje. En verder wil buiten de gear ik die lelijke olifant nog vervangen door een winterspring frostsaber. Vooral de ranged slot is erg slecht, maar ik maak er eerst wel felsteel whisperknives voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41

Seraphin

Meep?

Boeboe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:44:
Wel grappig om door ironforge rond te lopen in bijna volledige bloodfang set (blackwing lair) + uberwapens (en als knight-luitenant trouwens :o). Krijg je gegarandeerd enkele whispers binnen :)
Old-skool sets zijn wel mooi ja :)

Zit er zelf aan te denken om 8/8 Wildheart (of bij voldoende tijd zelfs FeralHeart) bij elkaar te sprokkelen. Vooral T0.5 is natuurlijk wel véél tijd, maar 80-90% is solo te doen dus het is leuk om wat verloren uurtjes aan te besteden ;)

En dan idd in Orgrimmar rond gaan huppelen, of ergens in Outland bij de CE kampjes :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:31:
[...]

Old-skool sets zijn wel mooi ja :)

Zit er zelf aan te denken om 8/8 Wildheart (of bij voldoende tijd zelfs FeralHeart) bij elkaar te sprokkelen. Vooral T0.5 is natuurlijk wel véél tijd, maar 80-90% is solo te doen dus het is leuk om wat verloren uurtjes aan te besteden ;)

En dan idd in Orgrimmar rond gaan huppelen, of ergens in Outland bij de CE kampjes :D
ik vind het ineens jammer dat ik m'n wrath setje verkocht heb
zou het nog mogelijk zijn om deze terug te krijgen via een gm
het is ong 3/4maanden geleden dat ik het verkocht heb ivm backspace maar daar heb ik nu niet zo veel last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:14:
gister is mn paladin lopen lvlen.. denk ga is uldaman tanken..
de tering.. wat gaat dat easy ;-# (2 shamans, 2 paladins en een mage) ik tank (pala :P) healer (pala) 2 dps shamans (8 totems jeuj) en een fire mage..
we vlogen er echt doorheen, 0,0 downtime.. te grappig..
8 mobs tegelijk tanken.. ;) alles in de kamer op het eind ("boss" room zeg maar)
echt.. zo soepeltjes.. deed nog een hoop dmg ook ;) wf + reckoning
http://www.armory-light.com/eu/Trollbane/Fama/
Ik (level 38 hunter) ben zaterdag uldaman in geweest met een pala als tank, en dat ging idd heel erg goed. Voor de rest was het sowieso een vreemde party. :P. 1 prot pala, 1 warrior tank, twee holy priests en ik BM/MM hunter met mijn pet pinky. Het ging niet heel erg snel, maar we zijn er redelijk makkelijk doorheen gewalst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:56:
[...]

ik vind het ineens jammer dat ik m'n wrath setje verkocht heb
zou het nog mogelijk zijn om deze terug te krijgen via een gm
het is ong 3/4maanden geleden dat ik het verkocht heb ivm backspace maar daar heb ik nu niet zo veel last meer van.
Normaal gezien niet, maar GM's zijn ook mensen en voor zo'n special setje maken ze (denk ik) wel een uitzondering. Let er wel op dat het waarschijnlijk geëscaleerd wordt omdat er iemand hoger in de keten naar moet kijken, en dat duurt een paar dagen tot een week.
In the case of item deletion the Game Master Department may be able to assist you. While there is no set limit to the amount of times we will assist with item reimbursements, if it is felt that a player is been overly careless with their items, then we may deny assistance. While we can restore items with random modifiers (of the Bear, of the Eagle, etc.) we cannot guarantee that you will receive the same modifier as you had on your original item. We are also unfortunately not able to guarantee that any enchantments or other additions to an item shall be restored along with it.
Gewoon een mooi verhaaltje er van maken, beetje tijd in je ticket steken. Niet twee regels met "I sold my wrath set, can I get it back?", maar een flinke lap text met dat je vroeger geraid hebt en dat je nu spijt hebt dat je zulke mooie ouwe content hebt verpatst.

Het blijft: wie waagt, die wint! Je verliest niets door het te vragen, dus gewoon een ticket maken :).

[ Voor 24% gewijzigd door NickH op 25-08-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:05
Na een bijna twee maande lange zomerbreak zitten de raids er toch weer aan te komen :) We hebben de laatste tijd érg veel (goede) applications gekregen. Eens kijken hoe M'uru nu gaat nu hij genurfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ik had pre-TBC idd ook een aardig setje (wildheart + ZG meuk) die ik heb gevendorred; indertijd voornamelijk omdat ik 100% genoeg had van resto-spec, en ik dus ook geen gear wilde houden die me daar aan herinnerde ;)

Gelukkig is dat relatief makkelijk weer te krijgen, ga ik dus geen GM voor schoppen.

Sprekend over ZG; Arlokk's Will Will of Arlokk blijft een ubercoole staff. . . . misschien die ook maar proberen te krijgen, zou het lukken haar te 2 / 3-mannen? :D

[edit]
Fixed :o

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 25-08-2008 14:13 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Seraphin schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:12:

Sprekend over ZG; Arlokk's Will Will of Arlokk blijft een ubercoole staff. . . . misschien die ook maar proberen te krijgen, zou het lukken haar te 2 / 3-mannen? :D
Moet wel lukken, 3-4 man goed gegeared moet geen probleem zijn. Ben een tijd geleden met 3x 70 en een zooi 61-63'ers nog ff ZG geweest. Jammer dat de eerste paar bosses alleen maar blauwe crap dropten =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:06:
Na een bijna twee maande lange zomerbreak zitten de raids er toch weer aan te komen :) We hebben de laatste tijd érg veel (goede) applications gekregen. Eens kijken hoe M'uru nu gaat nu hij genurfed is.
Succes :) waar haal je de mensen vandaan? Zoveel SWP raidende guilds zijn er niet op SC Horde.
Closure, OOM en PO toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 09:29

Flapmo

and back is gigi!

Hm, mijn broertje zit in de beta van Lich King. Toch best grappig, na paar maanden afkicken toch maar even death Knight spelen op zijn account :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:25:
[...]

Succes :) waar haal je de mensen vandaan? Zoveel SWP raidende guilds zijn er niet op SC Horde.
Closure, OOM en PO toch?
Er zijn veel guilds gedisbanned over de zomer, en mensen zijn vaak niet te beroerd om te transferen. Zo zijn wij onze MT kwijt geraakt net na we m'uru neer hadden, en de app leverde zo een stuk of 5 nieuwe tanks op (waarvan we uiteindelijk er twee recruiten)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:34:
[...]

Er zijn veel guilds gedisbanned over de zomer, en mensen zijn vaak niet te beroerd om te transferen. Zo zijn wij onze MT kwijt geraakt net na we m'uru neer hadden, en de app leverde zo een stuk of 5 nieuwe tanks op (waarvan we uiteindelijk er twee recruiten)
Ja dat is waar. Ook heb ik nog een instance gedaan met een guildless T6 lock in het weekend, dus ze lopen nog wel rond ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:25:
[...]

Closure, OOM en PO toch?
Ik houd het meer bij Alliance ;) (ik heb ook een raiding char in Closure for the time being).
Daar zijn Tainted (ben ik dus de GM van) en AD3 echt bezig met SWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Ik houd het meer bij Alliance ;) (ik heb ook een raiding char in Closure for the time being).
Ah ok.. dat wist ik niet :)
Tainted en AD3 ken ik natuurlijk wel. Ben zo vaak nutteloos geganked door Tainted, en corpsecamped :P PvP-server, ik weet het, maar dan nog... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:43:
[...]

Ah ok.. dat wist ik niet :)
Tainted en AD3 ken ik natuurlijk wel. Ben zo vaak nutteloos geganked door Tainted, en corpsecamped :P PvP-server, ik weet het, maar dan nog... :'(
Woot, gecorpsecamped door Tainted? Heb je namen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ah! Ik raid met AD3. We hebben gekozen de hele zomer niet te raiden (jullie ook toch?) om een zogenaamde terror summer uit de weg te gaan :P Heb al een tijdje weinig tot niets gedaan op mijn main. Heb daardoor nu wel een vrijwel full epic holy priest rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:55:
[...]

Woot, gecorpsecamped door Tainted? Heb je namen? :D
Kan ze niet meer herinneren, is alweer een jaartje geleden ofzo... alleen de naam Tainted laat me al de rillingen over de rug lopen. Op één of andere manier moesten ze altijd mij hebben. (misschien heb ik er ooit een teruggepakt en toen hun trots gekrenkt).
Tegenwoordig is het Sons of Orion op Alliance die alles ganked wat maar los loopt aan Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

[...]

Hehe, doe eens de groeten aan Korassha/Iranda van Daxalina :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"zoals vele gokke word in LK Hunter de class to be"

Dit was pre-tbc ook al zo, in pvp helemaal.
Rank12 (Marshal) toen der tijd en nu 95.000+ honorable kills lifetime, and still going strong.
Hunter ftw =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:59:
"zoals vele gokke word in LK Hunter de class to be"

Dit was pre-tbc ook al zo, in pvp helemaal.
Rank12 (Marshal) toen der tijd en nu 95.000+ honorable kills lifetime, and still going strong.
Hunter ftw =)
Hunter genomen omdat je keihard failde met je rogue ?

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Kazzak&n=Quietplease

En oooooh, rank 12 en bijna 100k kills. Daar moet je idd een pro class en speler voor zijn.

Wat is je rating in arena?

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 25-08-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slimme jongen ben jij zeg
zo jij bent effe "kei"slim.
jaloers boertje ruik ik.

echt een tedje.. waar staat dat ik mezelf een pro class en speler vind. je haalt zelf woorden erbij die niet eens genoemd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
ImdaMned schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

Hunter genomen omdat je keihard failde met je rogue ?

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Kazzak&n=Quietplease

En oooooh, rank 12 en bijna 100k kills. Daar moet je idd een pro class en speler voor zijn.

Wat is je rating in arena?
Alleen al voor dit soort personen ben ik gestopt met retail..
Wat een absurd gedrag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
"Arena rating equals skill" gaat er bij mij niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dat ik niets te doen heb anders zou ik er niet op in gaan.
Dit soort rotte appels kom je overal tegen denken dat ze het wiel hebben uitgevonden, maar ondertussen zijn eigen kont nog niet eens af kan vegen.
Mensen die het hardst roepen dat iemand noob is of wat dan ook, tekent meestal wel een mooi beeld over die persoon zelf. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:22:
"Arena rating equals skill" gaat er bij mij niet in :)
2200+ geeft redelijke skill aan. Ik fail @ 1500 though : )
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:18:
echt een tedje.. waar staat dat ik mezelf een pro class en speler vind. je haalt zelf woorden erbij die niet eens genoemd zijn.
Yup, beetje verkeerd begrepen van mij. 1000 maal excuses
FragNeck schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:21:
[...]

Alleen al voor dit soort personen ben ik gestopt met retail..
Wat een absurd gedrag.
Retards heb je overal. Tenminste ben ik wel een retard die z'n fouten toegeeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi dat je het toegeeft, respect man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
ImdaMned schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:28:
[...]
2200+ geeft redelijke skill aan. Ik fail @ 1500 though : )
Ik heb zelf ook maar 1500 rating, maarja mijn interesses liggen ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:32:
[...]

Ik heb zelf ook maar 1500 rating, maarja mijn interesses liggen ergens anders.
Ik heb geen rating want ik heb een hekel aan PvP/Arena ... en toch zit ik op een PvP server omdat een PvE server me toch te kneuzerig leek :P

Nu kan ik het in ieder geval nog opzoeken als ik wil.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/troll mode on

Maar PvP rating zegt ook zoveel over algemene skills, inclusief PvE?

/troll mode off

Ik heb 0xT4 of T5, 1 item uit TK en nog is mijn mage goed genoeg voor BT. Zijn dat skillz?
Ik denk dat tijd een hele grote factor veel velen speelt... dat is bij mij wel het geval. Een beetje kennis van zaken is wel van belang natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arena rating equals skill imo.

Ik zou als guildleader nooit iemand met een 1300 rating aannemen, omdat dat gewoon een turd moet zijn anders haal je zo'n rating nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:00:
/troll mode on

Maar PvP rating zegt ook zoveel over algemene skills, inclusief PvE?

/troll mode off

Ik heb 0xT4 of T5, 1 item uit TK en nog is mijn mage goed genoeg voor BT. Zijn dat skillz?
Ik denk dat tijd een hele grote factor veel velen speelt... dat is bij mij wel het geval. Een beetje kennis van zaken is wel van belang natuurlijk.
Je wilt alleen niet weten hoe hard sommigen failen, zelfs als ze al 3 jaar spelen.

Maar ik denk wel dat een goede PvE-er om te turnen is naar een goede PvP-er en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:00

Magic666

No one's neighbour!

snel vraagje tussendoor: het speedgetal wat bij een wapen staat.... hoe hoger hoe beter/sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:50

DefLite

Why so serious?

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:33:
Arena rating equals skill imo.

Ik zou als guildleader nooit iemand met een 1300 rating aannemen, omdat dat gewoon een turd moet zijn anders haal je zo'n rating nooit.
bullshit, er zijn genoeg raidende mensen die arena niet echt serieus nemen en het voor de lol doen(deed ik vroeger toen ik nog HC raidde ook).
En zoveel "skill" bestaat er niet in wow imo
Magic666 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:
snel vraagje tussendoor: het speedgetal wat bij een wapen staat.... hoe hoger hoe beter/sneller?
Het speedgetal staat ervoor om de hoeveel seconde je slaat, hoe hoger is langzamer en vaak dat leidt vaak weer tot hogere end damage dus hogere crits.

[ Voor 27% gewijzigd door DefLite op 25-08-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

aha...... op die manier. Ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:00:
Met alleen gear uit heroics en T4 (maar geen tear gear, blijkbaar) zul je als mage niet snel meer dan 1000 dps hebben op single target fights. Dan loop je in sommige BT-fights toch echt wel tegen de lamp...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little_captain schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

bullshit, er zijn genoeg raidende mensen die arena niet echt serieus nemen en het voor de lol doen(deed ik vroeger toen ik nog HC raidde ook).
En zoveel "skill" bestaat er niet in wow imo
Ookal neem je Arena totaal niet serieus, is je gear kut, kan je een hogere rating halen dan 1600. Mensen die onder de 1500 halen, ookal doen ze het niet serieus, snappen hun classes gewoon niet.

Ik heb op mijn alt druid met 200+ healing en 5.8K Hp een 1660 rating, terwijl ik nietr eens een goede druid ben. Dan moet je in fatsoenlijke raiding gear makkelijk 1700 aan kunnen tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik krijg steeds van die mailtjes dat je WoW gold kan kopen voor echt geld. Ik heb vandaag is even op het internet gekeken van hoe dat dan zit. Maar het schijnt dus dat er gewoon "bedrijven" zijn die WoW geld verkopen voor echt geld en in grote mate ook nog. Dit is vast geen nieuws voor jullie, maar ik vraag mij toch af hoe ze dit dan doen?

Ze hebben gewoon voor alle servers die WoW heeft gewoon ik weet niet hoeveel WoW gold te koop staan. Hoe komen deze mensen dan aan dit geld, en is het eigenlijk legaal om op deze manier WoW gold te kopen?
quote:
Magic666 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:

Het speedgetal staat ervoor om de hoeveel seconde je slaat, hoe hoger is langzamer en vaak dat leidt vaak weer tot hogere end damage dus hogere crits.
Dat snap ik ook nog niet helemaal, waarom krijg je hogere crits als het wapen langzamer is?

[ Voor 28% gewijzigd door Metalbuster op 25-08-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Ookal neem je Arena totaal niet serieus, is je gear kut, kan je een hogere rating halen dan 1600. Mensen die onder de 1500 halen, ookal doen ze het niet serieus, snappen hun classes gewoon niet.

Ik heb op mijn alt druid met 200+ healing en 5.8K Hp een 1660 rating, terwijl ik nietr eens een goede druid ben. Dan moet je in fatsoenlijke raiding gear makkelijk 1700 aan kunnen tikken...
Dit vind ik toch zeer Battlegroup afhankelijk. Of zijn arena's niet per battlegroup geregeld?
Want op de Blackout battlegroup krijg je echt geen 1660 rating met de door jouw genoemde stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Vertel, want met mijn fury warrior samen met mijn broers Tankadin lukt het toch echt niet. Ik heb nu wat pve epics, maar we begonnen allebei net 70 in groene gear en wat van de reputation blues. En kelderden heel hard naar 1300 omdat op de 'hogere' ratings vooral ik dood was voor ik in melee range was bij casters (en mijn broer oom van het healen yay for tankadin healing) en als ik een rogue tegenkwam dan was ik dood voor de stun over was. (en trinket helpt niet echt, vanish en nog een keer en dan heb je geen trinket meer).

Maar goed er is toch nog maar 1 item dat ik wil: de S4 gloves nog 3 weken verliezen als hij terug is en ik hoef die arena nooit meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metalbuster schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:15:
Dat snap ik ook nog niet helemaal, waarom krijg je hogere crits als het wapen langzamer is?
Je crits zijn, procentueel gezien, volgens mij niet hoger. Langzame wapens doen echter meer damage per hit, dus doet een crit ook meer damage.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 21:23
Simpel:
Fictieve 1.50speed dagger
Fictieve 3.40speed 2handed axe
Beiden 100dps

Als beiden over dezelfde tijd dezelfde damage willen doen, dan moet het tragere wapen harder slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:08
Metalbuster schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:15:
Ik krijg steeds van die mailtjes dat je WoW gold kan kopen voor echt geld. Ik heb vandaag is even op het internet gekeken van hoe dat dan zit. Maar het schijnt dus dat er gewoon "bedrijven" zijn die WoW geld verkopen voor echt geld en in grote mate ook nog. Dit is vast geen nieuws voor jullie, maar ik vraag mij toch af hoe ze dit dan doen?

Ze hebben gewoon voor alle servers die WoW heeft gewoon ik weet niet hoeveel WoW gold te koop staan. Hoe komen deze mensen dan aan dit geld, en is het eigenlijk legaal om op deze manier WoW gold te kopen?
Deze discussie wil je echt niet openen. Volgens mij is dat paard al 20 keer herrezen uit de dood en vervolgens weer neergemept :+

Anyway, ze farmen het gold met bots. Chars die met een geautomatiseerd script mobs killen, looten, shit vendoren etc etc. Verder gebruiken ze ook gold van gehackte accounts en daarnaast wordt er ook gold opgekocht van lui die bijvoorbeeld stoppen en veel gold over hebben, dat kun je dus kwijt.

Gold verkopen is illegaal, staat ook hard in de regels van Blizzard waarmee je akkoord gaat. Over gold kopen is, zover ik weet, na al die jaren nog geen concrete uitspraak gedaan door Blizzard. Het is door de community echter wel gebombardeerd als not done. Kom er dus nooit voor uit dat je gold koopt. Alhoewel ik je wel kan wel vertellen dat gold kopen sinds TBC overbodig is. Je kan met dailies etc zo snel zoveel gold verdienen. Het kan nog sneller door bepaalde proffessions te levelen en anderzijds kun je ook aan AH campen doen, vraag hiervoor meer informatie aan Im'damned, Ah slut bij uitstek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38

Snuffel

Vroem!

En ik verdenk Blizzard er nog steeds van dat ze het kopen van goud op de een of andere manier gewoon stimuleren.
Het is voor hun uiteindelijk meer omzet, want goldbuyers spelen WoW, en WoW spelers leveren geld op.

Dus nee, het mag niet, maar het wordt ook door Blizzard oogluikend toegestaan.....
Al zullen ze dat nooit toegeven

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond voor het eerst Sunwell gezien, en ik moet zeggen dat het best leuk is om weer wat andere content dat BT en Hyjall te zien.

Na wat moeite met bepaalde trash packs rond 21u bij Kalecgos gekomen, maar die ging nog niet zo vlotjes. Toch tot ~66% voor de draak en de demon gekomen. Morgen gaan we terug en nemen we een extra healer mee om de hoge raiddamage op te vangen, dus ik hoop dat die morgen neer gaat, en we een kijkje kunnen nemen bij Brutallus, alhoewel we daar nog helemaal niet klaar voor zijn (We hebben maar enkele mensen die genoeg dps er uit kunnen pompen, en nog helemaal niet genoeg om de lagere dps van onze shadowpriest en moonkin goed te maken. Ik zelf zit tegen de 1800 aan, maar dat komt helemaal goed wanneer ik mijn vierde T6 stuk krijg, en mijn shadowbolts 6% extra damage doen).

Al bij al een leuke, zij het dure (repaircosts :s) avond :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Snuffel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:37:
En ik verdenk Blizzard er nog steeds van dat ze het kopen van goud op de een of andere manier gewoon stimuleren.
Het is voor hun uiteindelijk meer omzet, want goldbuyers spelen WoW, en WoW spelers leveren geld op.

Dus nee, het mag niet, maar het wordt ook door Blizzard oogluikend toegestaan.....
Al zullen ze dat nooit toegeven
Blizzard heeft die paar goldfarmers niet nodig. En om voor die paar centen de gouden kip te slachten zou een beetje dom zijn. Het zou hun naam zwaar verneuken. En ze hebben LANG geïnvesteerd in die naam.

Goodwill is iets wat goud waard is in deze bizz. Kijk naar al die fanboys die een bepaalde game al willen kopen voordat het zelfs maar uit is (Rockstar, Blizzard en vroeger Westwood)

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 26-08-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Ik speel nu al 2 weken als mage maar 1 ding snap ik niet. Waarom kan je een wand en een staff dragen? Waarom doen je spells het ook gewoon als je geen wapen draagt en wat heeft dan het nut nog van de staff/wand? Waarom is de wand ranged en wat heb ik er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:07
Zaken als een staff of 1h/oh/wand voor casters is puur vanwege de stats, je wand kan daarnaast handig zijn bij levellen (afhankelijk van je class, voor priests is een wand erg handig om te hebben tijdens het levellen, dmg zonder mana costs)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MeneerKrab schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:50:
Ik speel nu al 2 weken als mage maar 1 ding snap ik niet. Waarom kan je een wand en een staff dragen? Waarom doen je spells het ook gewoon als je geen wapen draagt en wat heeft dan het nut nog van de staff/wand? Waarom is de wand ranged en wat heb ik er aan?
http://www.wowwiki.com/Mage

Enjoy, we kunnen wel een heel lang verhaal gaan maken maar het is eerst beter dat je die pagina even leest.

Zo dan nu voor het dagboek item , nog 15% tot lv69 dus vanavond lekker 69 dingen en dan gauw verder ga proberen deze week nog de lv70 te hitten. En dan vol terug in PvP voor me merciless set, dan ben ik igg redelijk gegeared om mee te gaan richting Kara en daar verder te upgearen.

Inmiddels is er bij ons in de community nog net geen fonds opgestart voor me om me maar zo snel mogelijk richting lv70 te hebben, de eerste 5 mins van de Guild chat gaan dan meestal ook zo.

ShadowBumble has come online.

<Me> Evening
<MemberA> Hi, still no lv70 you slacker
<MemberB> Ah SB online the endless discussions starts.
<MemberC> Hmmm SB i bet you never make lv70 before Wotlk
<Me> Yeah Yeah the point is clear , going back to blade edge to level.
<Member A t/m Z> hihi if we do this every night he should reach Lv70 before September :P

Ach igg heerlijk kwa motivatie en omdat de meeste inmiddels erg betrokken zijn bij mijn levellen wil iedereen wel helpen met Elite/Group/Dungeon quests.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Wiethoofd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:58:
[...]

Valt dit niet ook al via mail te sturen? Dus van full-acc naar trail-acc even via de post. Zelf niet geprobeerd, aangezien ik na 2 dagen trail het spel gekocht heb, en toen 40 dagen kon spelen. (via de blizzardsite aangeschaft geeft het spel en die 30 dagen gratis vast aan je trail)
heb je dan alleen WoW of ook gelijk TBC? (of kun je die optie kiezen op de website?) Ik denk dat ik ook overga naar een full acc en 30 dagen gratis is natuurlijk altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Magic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:31:
[...]

heb je dan alleen WoW of ook gelijk TBC? (of kun je die optie kiezen op de website?) Ik denk dat ik ook overga naar een full acc en 30 dagen gratis is natuurlijk altijd leuk :)
Als je via de Blizzard site een key koopt dan is het alleen voor WoW. Daarna kan je nog eens voor 19.99 TBC als uitbreiding kopen. Wil je ze toch beiden, kijk dan eens bij de lokale games winkel oid voor een WoW BattleChest. WoW+TBC voor 29.99 met 2 BradyGames guides erbij en een mooi doos. Toch meer waar voor je geld imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Content patch voor Wotlk

We krijgen net als met TBC terug een content patch voor de eigenlijke expantion komt, met de nieuwe talents, de barbershop, de nieuwe profession,...

Ik hoop dat de patch nog niet direct komt, want shadow destro locks worden helemaal kapot gemaakt, en daar is mijn gear nu eenmaal op afgestemd, en met brutallus voor de deur kan ik dat niet hebben zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:59:
Content patch voor Wotlk

We krijgen net als met TBC terug een content patch voor de eigenlijke expantion komt, met de nieuwe talents, de barbershop, de nieuwe profession,...

Ik hoop dat de patch nog niet direct komt, want shadow destro locks worden helemaal kapot gemaakt, en daar is mijn gear nu eenmaal op afgestemd, en met brutallus voor de deur kan ik dat niet hebben zeg :/
Ik voorzie nu al een heleboel Arms warriors voor Titan's Grip in BG's en Arena's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

redfoxert schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:38:
[...]

Als je via de Blizzard site een key koopt dan is het alleen voor WoW. Daarna kan je nog eens voor 19.99 TBC als uitbreiding kopen. Wil je ze toch beiden, kijk dan eens bij de lokale games winkel oid voor een WoW BattleChest. WoW+TBC voor 29.99 met 2 BradyGames guides erbij en een mooi doos. Toch meer waar voor je geld imo.
Klopt ja, de doos met guides heb ik momenteel hier liggen ter inzage en is wellicht een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

redfoxert schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:04:
[...]

Ik voorzie nu al een heleboel Arms warriors voor Titan's Grip in BG's en Arena's :D
Denk het niet aangezien titan's Grip een Deep Fury Talent is ;) om precies te zijn de laatste ( 50p talent ) ;) en ik weet nou niet of je het fijn vind om 2x een langzame 2hander te whielden en dan ook nog eens de extra vertragingen krijgt van een aantal % op die whielding ervan. Die extra vertraging zal je niet terug vinden in je max damage.

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 26-08-2008 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Magic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:06:
[...]

Klopt ja, de doos met guides heb ik momenteel hier liggen ter inzage en is wellicht een betere optie.
Sowieso istie 5 euro goedkoper dan wanneer je WoW+TBC via de Blizzard Accounting aanschaft (14.99+19.99) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:17:
[...]

Denk het niet aangezien titan's Grip een Deep Fury Talent is ;) om precies te zijn de laatste ( 50p talent ) ;) en ik weet nou niet of je het fijn vind om 2x een langzame 2hander te whielden en dan ook nog eens de extra vertragingen krijgt van een aantal % op die whielding ervan. Die extra vertraging zal je niet terug vinden in je max damage.
Aaw ... my bad ... tis nog vroeg :P Je hebt inderdaad gelijk, tis een Fury talent. Ik denk toch dat er veel no-no's kiezen voor die dual 2h wielding alleen al vanwege de looks. Dat ze er uiteindelijk toch niet zo heel veel meer dmg mee doen nemen ze dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

redfoxert schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:22:
[...]

Aaw ... my bad ... tis nog vroeg :P Je hebt inderdaad gelijk, tis een Fury talent. Ik denk toch dat er veel no-no's kiezen voor die dual 2h wielding alleen al vanwege de looks. Dat ze er uiteindelijk toch niet zo heel veel meer dmg mee doen nemen ze dan maar voor lief.
True het staat leuk 2x een 2Hander maar ik denk dat er nog een goede balans dient gevonden te worden of het werkelijk toepasselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titan's grip is veranderd in de laatste beta build, de speed penalty is er van af gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:59:
Titan's grip is veranderd in de laatste beta build, de speed penalty is er van af gehaald.
Maar dan moet je je afvragen is dat definitief of alleen zodat meer mensen het op de beta server gaan testen om een oordeel over de talent te krijgen ? Als het definitief is is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:02:
[...]

Maar dan moet je je afvragen is dat definitief of alleen zodat meer mensen het op de beta server gaan testen om een oordeel over de talent te krijgen ? Als het definitief is is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Als het alleen is omdat meer mensen het zouden testen dan is het nutteloos natuurlijk, want als ze de penalty terug invoeren uiteindelijk, dan kunnen alle testresultaten de vuilbak in.
Maargoed, ik ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:59:
Content patch voor Wotlk

Kan iemand even het bericht van mmo-champion hier qouten, kan namelijk niet op die site komen op het werk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

daroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:29:
[...]

Kan iemand even het bericht van mmo-champion hier qouten, kan namelijk niet op die site komen op het werk.
Zie DM nog al een stukje tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
daroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:29:
[...]

Dm verstuurd.

edit: spuit 12 :|

[ Voor 4% gewijzigd door NickH op 26-08-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Met de nieuwe content kan je meteen al Inscription levelen naar 375 :D

[ Voor 130% gewijzigd door Pedr0 op 26-08-2008 08:53 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Pedr0, waarom denk je dat er twee mensen een DM sturen? >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Kan iemand mij die notes ook sturen? :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 15:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

KillGhost schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:00:
Rolf, mja er zitten gewoon nogal wat mensen onder een filter (hier ook voor de mensen die de zooi kunnen DM-en). Maar ik kan eventueel ook wachten tot ik natuurlijk wel volledige toegang heb. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:25:
[...]

Vertel, want met mijn fury warrior samen met mijn broers Tankadin lukt het toch echt niet. Ik heb nu wat pve epics, maar we begonnen allebei net 70 in groene gear en wat van de reputation blues. En kelderden heel hard naar 1300 omdat op de 'hogere' ratings vooral ik dood was voor ik in melee range was bij casters (en mijn broer oom van het healen yay for tankadin healing) en als ik een rogue tegenkwam dan was ik dood voor de stun over was. (en trinket helpt niet echt, vanish en nog een keer en dan heb je geen trinket meer).

Maar goed er is toch nog maar 1 item dat ik wil: de S4 gloves nog 3 weken verliezen als hij terug is en ik hoef die arena nooit meer in :)
Arena is een mix van gear/skill/setup.

Als je geen skill hebt kun je ook in full s4 geen echt hoge rating halen, want vanaf zo'n 1600 weet men wel hoe ze moeten spelen.

Als je het gear niet hebt, zoals ik op mijn rogue, lig je echt in no-time plat tegen zo'n beetje iedere class op het moment dat je al je cooldowns gebruikt hebt (clos/vanish/blind/etc)

Als je niet de juiste setup hebt, zoals een fury warrior + tankadin zul je ook nooit echt hoog komen. Hoewel skill en gear zeker wel een invloed op kunnen hebben. Een fury warrior is op zich nog geen ramp, maar een tankadin heeft niet bijster veel dps of healing power en dat heb je nu net nodig in arena.

Als laatste is er nog een beetje luck involved. Als je je counter-combo tegen komt is de kans groot dat je gewoon verliest. Een Priest / Rogue tegen Druid / Hunter (met skill/gear) hebben gewoon weinig kans om te winnen.

En een druid met 200 healing heeft, als je resto bent, wat mij betreft ook totaal geen hp of resilience, je zou door iedere dpser met een beetje gear (niet eens skill) zo neergemept worden)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 24-08 21:04
-NMe- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Met alleen gear uit heroics en T4 (maar geen tear gear, blijkbaar) zul je als mage niet snel meer dan 1000 dps hebben op single target fights. Dan loop je in sommige BT-fights toch echt wel tegen de lamp...
Ik heb op mijn Spriest alleen craftebles, badge gear, 1 item uit Kara en 2 items uit MH, en ik doe 1000 dps in BT. Een mage met 1289 spelldmg en 100 haste, moet makkelijk de 1300-1400 dps kunnen halen, dit alles zonder T4/T5 (equivalent) gear.
Katala schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:06:
[...]
En een druid met 200 healing heeft, als je resto bent, wat mij betreft ook totaal geen hp of resilience, je zou door iedere dpser met een beetje gear (niet eens skill) zo neergemept worden)
Als ik die druid tegen kom is het MS > WW > Execute, maken we nog even zijn partner af en tada, free rating. Dit met 1485 2v2 rating MS warrior/Resto Shaman combo in Nightfall BG.

[ Voor 30% gewijzigd door Nivado op 26-08-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Niky schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:52:
Pedr0, waarom denk je dat er twee mensen een DM sturen? >_>
oops verkeerde sorry
KillGhost schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:00:
Moet je wel je DM even aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Badge gear equals T5 ;)
Nah, 1030dmg unbuffed zou voldoende moeten zijn. Gekke is, mijn mage is gewoon op hetzelfde niveau als alle mages in mijn guild die al tijdens 25man raiden (SSC, TK, MH, BT), op 2 na.
Heroics gear is inderdaad niet alles, maar craftable + badges gear is goed genoeg voor BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:23:
[...]

oops verkeerde sorry

[...]

Moet je wel je DM even aanzetten.
fixed

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Done, zo ben ik gelijk ook weer aan me dagelijkse portie dm's gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:31:
[...]

Done, zo ben ik gelijk ook weer aan me dagelijkse portie dm's gekomen ;)
Great thanks!

Volgens mij mag er ook wel eens een nieuw topic aangemaakt worden of niet? :D

[ Voor 15% gewijzigd door KillGhost op 26-08-2008 09:37 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste raid van onze verse guild voornamelijk uit members van hc raidguild die afgelopen maand(en) dood zijn gegaan.
ff mh leeg en tot/met teron in bt. was weer erg leuk na een maand gestopt te zijn met raiden
vanaaf de rest van bt en dan hop naar swp, kijken of dat wat wordt
gelukkig heeft 90% al ervaring in swp dus dat moet niet al te groot probleem worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om die Arena - Skill discussie te onderbreken, even mijn verhaal van mijn beste tank ervaring tot nu toe:

Logboek,

Mijn hunter is 65, staat in Terrokar wat quests af te ronden tot er in de guild een mage gevraagd wordt voor de daily heroic: Shattered Halls.
Het was half 10, en ik geef aan dat ik wel mee kan komen, misschien kan ik nog wel badges sparen voor de badge spelldmg dagger.
Maar eenmaal omgelogd zoeken ze nog een tank. Die heb ik ook, al is ie minder gegeared (zie sig) dan m'n mage. Maar de groep heeft toch liever dat ik tank, want die willen ze niet PuG-en en een mage is een stuk makkelijker te vinden. Even later zit ik op m'n warrior in de volgende groep om te tanken:
- Elemental Shaman, guildie
- Frost Mage, PuG
- Holy Priest, guildie
- Ass. Rogue, PuG

2 CC, wat me genoeg leek om mijn mindere gear goed te maken. Even later stonden we klaar en ben ik gestart. Lekker tempo erin door de eerste gang, en het viel me op dat de rogue telkens stunde waardoor ik soms rage-starved was. De Shaman deed een aardige DPS waardoor ik soms aggro kwijtraakte, maar als de mobs zo hard doodgaat is dat geen probleem.
Heerlijk om zelf te kunnen marken en zelf uit te kunnen maken welke mobs we pakken. De ranged werden gesapt en gesheeped, de rest tankte ik allemaal tegelijk. Voor degene die SH niet kennen: je hebt groepen van 5 tot 6 mobs.
Aan het einde van de eerste gang heb je een groep met 5 mobs + 2 non-elites. Ik had een elite gemarked voor sap en de rogue loopt ernaartoe, maar wordt opgemerkt, pullt en gaat erg snel plat. We zijn dus met z'n 4-en, tegen 7 mobs en maar 1 sheep. Een ThunderClap zorgt voor 4 mobs die op me zitten, trinket 1 aan (30% dodge nu), intervene naar de mob die los is en naar de priest toerent, taunt, andere mobs komen weer op me, nog een keer ThunderClap, nog 1 mob los en die een Shield Slam, Revenge op Skull en nog een ThunderClap en Dem.Shout, trinket 2 aan (43% dodge voor 10sec nu) en maar aggro bouwen. Ondertussen liep er nog 1 mob weg, maar een snelle reactie zorgt ervoor dat ook die weer terug op me komt. Vantevoren had ik gezegd dat de non-elites genuked moesten worden, maar dat werd niet gedaan dus had ik het hele gevecht 6 mobs op me tot de ene na de andere plat ging.
Uiteindelijk was alles neer... rogue: "damn, you guys are good", mage: "how did we not wipe?". Een rush ging er door me heen en we gingen verder nadat de rogue weer stond.

Na de eerste baas simpel neergelegd te hebben begonnen we met de timed run. De Shaman moest die nog doen en was vanaf dit punt aardig opdringerig (ik heb de quest gedaan op m'n mage met 20minuten over). In de gang waar je telkens mobs extra krijgt en je dus moet doorlopen zag ik een assassin mob over het hoofd die de priest pakte. Dat was dus een wipe helaas. Daarna wat problemen gehad in die gang met despawnende-respawnende mobs (bugged?), maar aan het einde toch nog gehaald en de baas op het einde simpel neergelegd.

Doordat we in de timed run zaten, gingen we in de volgende gang niet de side-groups clearen. De eerste groep mobs ging makkelijk (toch weer 6 elites telkens). Toen DC-de de rogue, maar timed ging door en damagemeters gaven aan dat ie net evenveel dmg deed als ik, de tank (!!!). De volgende grote groep ging goed, totdat er ineens extra bijkwamen, een side groep, wat nog een 4 of 5 extra betekende. What the hell... ThunderClap, Dem.Shout, priest krijgt healing aggro, Challenging Shout (alle mobs op me) en Shield Wall + trinket 1, nu snel extra aggro op alle mobs, een nieuwe skull markeren, ThunderClap op elke cooldown, pas op voor de sheep, Cleave, fuck 2 mobs keren naar de priest, taunt 1, devestate de ander en de priest kreeg maar 1 klap van 4k, meer thunderclaps + trinket 2, shield slam op de skull en volgende mob. Ik kreeg veel damage na die klap op de priest, zit op 10% health, gebruik Last Stand en pot, no way dat dit een wipe wordt... ondertussen gaan de mobs 1 voor 1 neer door de shaman+mage. Geen mob loopt meer weg en al mijn CD's zijn gebruikt. De priest heeft nu geen problemen meer om me op te houden en we maken het 'simpel' af.
Dat waren 2 grote groepen elite mobs, met 4 man gecleared. Meer adrenaline giert door m'n lichaam... dit is gaaf!!!! Na de clear hiervan staan we allemaal te kijken, verbaasd dat het geen wipe was. Kicke!

De rest van de instance was eigenlijk easymode en de priest (een goede bekende) en ik zitten wat te ouwehoeren in whisper dat dit toch wel erg leuk gaat. Hij geeft aan dat ik verbazingwekkend weinig damage pak met mijn half-blauwe gear op zoveel mobs. Lekkere ego-streling :)

Om 12uur waren we klaar, 7 badges rijker en ik probeer te slapen, maar lig nog na te genieten. Gimme more of that!

Wall of text crits you for 9207509237dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:56

NoTimeRemains

I know

gisteren wipe avond op RoS.
waar op zondag P2 nog onmogelijk leek was gisteren P2 ineens geen probleem meer en gingen we meteen door naar P3. best try was op 26%. helaas hadden we niet al te veel tijd om dat buffen erg moeilijk is en ook je spullen bij je hebben is een probleem.
ik hoop dat hij morgen eindelijk down gaat.

RL heeft gezegd dat zodra RoS down is en de pally tanks ook weer terug zijn dat we ons gaan richten op MH en vooral op Archimonde. hoera eindelijk weer wat T6 farmen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Weet iemand inmiddels al wat de mats gaan worden voor inscription? (Alchemy voor inkt? Leather voor perkament? Disenchants voor de spreuk? Ik kan echt van alles bedenken......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:03:
gisteren wipe avond op RoS.
waar op zondag P2 nog onmogelijk leek was gisteren P2 ineens geen probleem meer en gingen we meteen door naar P3. best try was op 26%. helaas hadden we niet al te veel tijd om dat buffen erg moeilijk is en ook je spullen bij je hebben is een probleem.
ik hoop dat hij morgen eindelijk down gaat.

RL heeft gezegd dat zodra RoS down is en de pally tanks ook weer terug zijn dat we ons gaan richten op MH en vooral op Archimonde. hoera eindelijk weer wat T6 farmen...
buffen een probleem? je bufft gewoon voordat je de gauntlet door gaat en dan in 1 ruk door naar ROS. Zou toch geen problemen moeten opleveren dacht ik zo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

Seraphin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:13:
Weet iemand inmiddels al wat de mats gaan worden voor inscription? (Alchemy voor inkt? Leather voor perkament? Disenchants voor de spreuk? Ik kan echt van alles bedenken......)
allang bekent dat dit herbs gaan worden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:35:
[...]

Zie DM nog al een stukje tekst
Niky schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:38:
[...]

Dm verstuurd.

edit: spuit 12 :|
Bedankt heren, beter 1 keer te veel dan helemaal niet :)

[edit]

Even gelezen, vind vooral het begin stuk interessant. Ze zeggen dat ze binnekort (de komende weken) komen met de content patch en in de zin erna staat dat ze deze kort voor de release uitgebracht willen hebben.

Ben ik dan heel gek als ik denk dat de release niet eens zo heel ver van ons weg ligt, in ieder geval geen December als je het mij vraagt.

[ Voor 32% gewijzigd door daroy op 26-08-2008 10:28 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo gister ben ik begonnen met mijn rep voor Netherwing. zit nu al op 4000 / 6000 :) gaat op zich best hard. In totaal al bijna 15 eitjes gevonden.. ben vast erg gelukkig. Hoelang duurt het ongeveer voordat je exalted bent?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:24:
Zo gister ben ik begonnen met mijn rep voor Netherwing. zit nu al op 4000 / 6000 :) gaat op zich best hard. In totaal al bijna 15 eitjes gevonden.. ben vast erg gelukkig. Hoelang duurt het ongeveer voordat je exalted bent?
Normaal precies 14 dagen als je elke dag je dailies daar zou doen.

En nu even over het Arena-skill gedeelte. Tuurlijk moet je een goede classmix hebben om hoog te komen en een beetje gear. Maar mensen die zeggen dat je in PvP of Arena geen skills kan hebben, hebben ongetwijfeld zelf gewoon geen skills. Want natuurlijk kan je daar wel skills voor hebben.

Zelf speelde ik begin season 3 met mijn druid met 4/5 vengeful (geen shoulders nog) en season 1 wapens. Mijn maatje was een gnome warrior met 3 delen season 1 en 3 delen vindicator. Oja, en het season 1 wapen. De rest waren een paar blues en zelfs had ie nog 2 greens.

Omdat we arena veeeel leuker vinden dat arena, had hij eigelijk geen tijd om honor te farmen in bg's. Na een paar weken hadden we 1850 gehit en kon ik mijn wapen halen. Warrior had er nog geen punten voor en haalde zijn vengeful hands.

Toen ben ik verder gaan spelen met een hunter die gelijk gegeared was aan mij en hebben we 2k rating gehit en zat ik dus in volledige vengeful gear. Toen ben ik weer gaan spelen met die warrior, met nog steeds die crap gear, in het team waar ik 2k mee gehaald had. Toch versloegen we tegenstanders die full vengeful waren, het was vaak moeilijk, maar uiteindelijk kwamen we zover dat ook de warrior een 2k rated personal haalde en zo dus zijn shoulders kon kopen. Dat was zijn tweede deel vengeful. :D Gevolg was wel dat hij veel whispers kreeg zoals: GG, nice boost.

Moraal van het verhaal: Ook met crapgear kun je hoog komen in arena en dus bestaat er ook zoiets als skills in Pvp arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
KillGhost schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:36:
[...]

Great thanks!

Volgens mij mag er ook wel eens een nieuw topic aangemaakt worden of niet? :D
dacht ik ook:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165

8)