Klopt ja, de doos met guides heb ik momenteel hier liggen ter inzage en is wellicht een betere optie.redfoxert schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:38:
[...]
Als je via de Blizzard site een key koopt dan is het alleen voor WoW. Daarna kan je nog eens voor 19.99 TBC als uitbreiding kopen. Wil je ze toch beiden, kijk dan eens bij de lokale games winkel oid voor een WoW BattleChest. WoW+TBC voor 29.99 met 2 BradyGames guides erbij en een mooi doos. Toch meer waar voor je geld imo.
Denk het niet aangezien titan's Grip een Deep Fury Talent isredfoxert schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:04:
[...]
Ik voorzie nu al een heleboel Arms warriors voor Titan's Grip in BG's en Arena's
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 26-08-2008 07:19 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Sowieso istie 5 euro goedkoper dan wanneer je WoW+TBC via de Blizzard Accounting aanschaft (14.99+19.99)Magic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:06:
[...]
Klopt ja, de doos met guides heb ik momenteel hier liggen ter inzage en is wellicht een betere optie.
Aaw ... my bad ... tis nog vroegShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:17:
[...]
Denk het niet aangezien titan's Grip een Deep Fury Talent isom precies te zijn de laatste ( 50p talent )
en ik weet nou niet of je het fijn vind om 2x een langzame 2hander te whielden en dan ook nog eens de extra vertragingen krijgt van een aantal % op die whielding ervan. Die extra vertraging zal je niet terug vinden in je max damage.
True het staat leuk 2x een 2Hander maar ik denk dat er nog een goede balans dient gevonden te worden of het werkelijk toepasselijk is.redfoxert schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:22:
[...]
Aaw ... my bad ... tis nog vroegJe hebt inderdaad gelijk, tis een Fury talent. Ik denk toch dat er veel no-no's kiezen voor die dual 2h wielding alleen al vanwege de looks. Dat ze er uiteindelijk toch niet zo heel veel meer dmg mee doen nemen ze dan maar voor lief.
Anoniem: 41820
Titan's grip is veranderd in de laatste beta build, de speed penalty is er van af gehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 26-08-2008 07:59 ]
Maar dan moet je je afvragen is dat definitief of alleen zodat meer mensen het op de beta server gaan testen om een oordeel over de talent te krijgen ? Als het definitief is is dat natuurlijk mooi meegenomen.Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:59:
Titan's grip is veranderd in de laatste beta build, de speed penalty is er van af gehaald.
Anoniem: 41820
Als het alleen is omdat meer mensen het zouden testen dan is het nutteloos natuurlijk, want als ze de penalty terug invoeren uiteindelijk, dan kunnen alle testresultaten de vuilbak in.ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:02:
[...]
Maar dan moet je je afvragen is dat definitief of alleen zodat meer mensen het op de beta server gaan testen om een oordeel over de talent te krijgen ? Als het definitief is is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Maargoed, ik ben ook benieuwd.
Kan iemand even het bericht van mmo-champion hier qouten, kan namelijk niet op die site komen op het werk.Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:59:
Content patch voor Wotlk
We krijgen net als met TBC terug een content patch voor de eigenlijke expantion komt, met de nieuwe talents, de barbershop, de nieuwe profession,...
Ik hoop dat de patch nog niet direct komt, want shadow destro locks worden helemaal kapot gemaakt, en daar is mijn gear nu eenmaal op afgestemd, en met brutallus voor de deur kan ik dat niet hebben zeg
Zie DM nog al een stukje tekstdaroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:29:
[...]
Kan iemand even het bericht van mmo-champion hier qouten, kan namelijk niet op die site komen op het werk.
Dm verstuurd.daroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:29:
[...]
Kan iemand even het bericht van mmo-champion hier qouten, kan namelijk niet op die site komen op het werk.
edit: spuit 12
[ Voor 4% gewijzigd door NickH op 26-08-2008 08:38 ]
Met de nieuwe content kan je meteen al Inscription levelen naar 375
[ Voor 130% gewijzigd door Pedr0 op 26-08-2008 08:53 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Pedr0, waarom denk je dat er twee mensen een DM sturen? >_>
Kan iemand mij die notes ook sturen?
No guts, no glory!
Rolf, mja er zitten gewoon nogal wat mensen onder een filter (hier ook voor de mensen die de zooi kunnen DM-en). Maar ik kan eventueel ook wachten tot ik natuurlijk wel volledige toegang heb.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Arena is een mix van gear/skill/setup.Anoniem: 63072 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:25:
[...]
Vertel, want met mijn fury warrior samen met mijn broers Tankadin lukt het toch echt niet. Ik heb nu wat pve epics, maar we begonnen allebei net 70 in groene gear en wat van de reputation blues. En kelderden heel hard naar 1300 omdat op de 'hogere' ratings vooral ik dood was voor ik in melee range was bij casters (en mijn broer oom van het healen yay for tankadin healing) en als ik een rogue tegenkwam dan was ik dood voor de stun over was. (en trinket helpt niet echt, vanish en nog een keer en dan heb je geen trinket meer).
Maar goed er is toch nog maar 1 item dat ik wil: de S4 gloves nog 3 weken verliezen als hij terug is en ik hoef die arena nooit meer in
Als je geen skill hebt kun je ook in full s4 geen echt hoge rating halen, want vanaf zo'n 1600 weet men wel hoe ze moeten spelen.
Als je het gear niet hebt, zoals ik op mijn rogue, lig je echt in no-time plat tegen zo'n beetje iedere class op het moment dat je al je cooldowns gebruikt hebt (clos/vanish/blind/etc)
Als je niet de juiste setup hebt, zoals een fury warrior + tankadin zul je ook nooit echt hoog komen. Hoewel skill en gear zeker wel een invloed op kunnen hebben. Een fury warrior is op zich nog geen ramp, maar een tankadin heeft niet bijster veel dps of healing power en dat heb je nu net nodig in arena.
Als laatste is er nog een beetje luck involved. Als je je counter-combo tegen komt is de kans groot dat je gewoon verliest. Een Priest / Rogue tegen Druid / Hunter (met skill/gear) hebben gewoon weinig kans om te winnen.
En een druid met 200 healing heeft, als je resto bent, wat mij betreft ook totaal geen hp of resilience, je zou door iedere dpser met een beetje gear (niet eens skill) zo neergemept worden)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik heb op mijn Spriest alleen craftebles, badge gear, 1 item uit Kara en 2 items uit MH, en ik doe 1000 dps in BT. Een mage met 1289 spelldmg en 100 haste, moet makkelijk de 1300-1400 dps kunnen halen, dit alles zonder T4/T5 (equivalent) gear.-NMe- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]
Met alleen gear uit heroics en T4 (maar geen tear gear, blijkbaar) zul je als mage niet snel meer dan 1000 dps hebben op single target fights. Dan loop je in sommige BT-fights toch echt wel tegen de lamp...
Als ik die druid tegen kom is het MS > WW > Execute, maken we nog even zijn partner af en tada, free rating. Dit met 1485 2v2 rating MS warrior/Resto Shaman combo in Nightfall BG.Katala schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:06:
[...]
En een druid met 200 healing heeft, als je resto bent, wat mij betreft ook totaal geen hp of resilience, je zou door iedere dpser met een beetje gear (niet eens skill) zo neergemept worden)
[ Voor 30% gewijzigd door Nivado op 26-08-2008 09:25 ]
oops verkeerde sorryNiky schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:52:
Pedr0, waarom denk je dat er twee mensen een DM sturen? >_>
Moet je wel je DM even aanzetten.
Anoniem: 236827
Badge gear equals T5-NMe- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]
Met alleen gear uit heroics en T4 (maar geen tear gear, blijkbaar) zul je als mage niet snel meer dan 1000 dps hebben op single target fights. Dan loop je in sommige BT-fights toch echt wel tegen de lamp...
Nah, 1030dmg unbuffed zou voldoende moeten zijn. Gekke is, mijn mage is gewoon op hetzelfde niveau als alle mages in mijn guild die al tijdens 25man raiden (SSC, TK, MH, BT), op 2 na.
Heroics gear is inderdaad niet alles, maar craftable + badges gear is goed genoeg voor BT.
fixedShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:23:
[...]
oops verkeerde sorry
[...]
Moet je wel je DM even aanzetten.
No guts, no glory!
Done, zo ben ik gelijk ook weer aan me dagelijkse portie dm's gekomen
Great thanks!ShadowBumble schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:31:
[...]
Done, zo ben ik gelijk ook weer aan me dagelijkse portie dm's gekomen
Volgens mij mag er ook wel eens een nieuw topic aangemaakt worden of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door KillGhost op 26-08-2008 09:37 ]
No guts, no glory!
Anoniem: 98134
Gisteren eerste raid van onze verse guild voornamelijk uit members van hc raidguild die afgelopen maand(en) dood zijn gegaan.
ff mh leeg en tot/met teron in bt. was weer erg leuk na een maand gestopt te zijn met raiden
vanaaf de rest van bt en dan hop naar swp, kijken of dat wat wordt
gelukkig heeft 90% al ervaring in swp dus dat moet niet al te groot probleem worden
ff mh leeg en tot/met teron in bt. was weer erg leuk na een maand gestopt te zijn met raiden
vanaaf de rest van bt en dan hop naar swp, kijken of dat wat wordt
gelukkig heeft 90% al ervaring in swp dus dat moet niet al te groot probleem worden
Anoniem: 236827
Om die Arena - Skill discussie te onderbreken, even mijn verhaal van mijn beste tank ervaring tot nu toe:
Logboek,
Mijn hunter is 65, staat in Terrokar wat quests af te ronden tot er in de guild een mage gevraagd wordt voor de daily heroic: Shattered Halls.
Het was half 10, en ik geef aan dat ik wel mee kan komen, misschien kan ik nog wel badges sparen voor de badge spelldmg dagger.
Maar eenmaal omgelogd zoeken ze nog een tank. Die heb ik ook, al is ie minder gegeared (zie sig) dan m'n mage. Maar de groep heeft toch liever dat ik tank, want die willen ze niet PuG-en en een mage is een stuk makkelijker te vinden. Even later zit ik op m'n warrior in de volgende groep om te tanken:
- Elemental Shaman, guildie
- Frost Mage, PuG
- Holy Priest, guildie
- Ass. Rogue, PuG
2 CC, wat me genoeg leek om mijn mindere gear goed te maken. Even later stonden we klaar en ben ik gestart. Lekker tempo erin door de eerste gang, en het viel me op dat de rogue telkens stunde waardoor ik soms rage-starved was. De Shaman deed een aardige DPS waardoor ik soms aggro kwijtraakte, maar als de mobs zo hard doodgaat is dat geen probleem.
Heerlijk om zelf te kunnen marken en zelf uit te kunnen maken welke mobs we pakken. De ranged werden gesapt en gesheeped, de rest tankte ik allemaal tegelijk. Voor degene die SH niet kennen: je hebt groepen van 5 tot 6 mobs.
Aan het einde van de eerste gang heb je een groep met 5 mobs + 2 non-elites. Ik had een elite gemarked voor sap en de rogue loopt ernaartoe, maar wordt opgemerkt, pullt en gaat erg snel plat. We zijn dus met z'n 4-en, tegen 7 mobs en maar 1 sheep. Een ThunderClap zorgt voor 4 mobs die op me zitten, trinket 1 aan (30% dodge nu), intervene naar de mob die los is en naar de priest toerent, taunt, andere mobs komen weer op me, nog een keer ThunderClap, nog 1 mob los en die een Shield Slam, Revenge op Skull en nog een ThunderClap en Dem.Shout, trinket 2 aan (43% dodge voor 10sec nu) en maar aggro bouwen. Ondertussen liep er nog 1 mob weg, maar een snelle reactie zorgt ervoor dat ook die weer terug op me komt. Vantevoren had ik gezegd dat de non-elites genuked moesten worden, maar dat werd niet gedaan dus had ik het hele gevecht 6 mobs op me tot de ene na de andere plat ging.
Uiteindelijk was alles neer... rogue: "damn, you guys are good", mage: "how did we not wipe?". Een rush ging er door me heen en we gingen verder nadat de rogue weer stond.
Na de eerste baas simpel neergelegd te hebben begonnen we met de timed run. De Shaman moest die nog doen en was vanaf dit punt aardig opdringerig (ik heb de quest gedaan op m'n mage met 20minuten over). In de gang waar je telkens mobs extra krijgt en je dus moet doorlopen zag ik een assassin mob over het hoofd die de priest pakte. Dat was dus een wipe helaas. Daarna wat problemen gehad in die gang met despawnende-respawnende mobs (bugged?), maar aan het einde toch nog gehaald en de baas op het einde simpel neergelegd.
Doordat we in de timed run zaten, gingen we in de volgende gang niet de side-groups clearen. De eerste groep mobs ging makkelijk (toch weer 6 elites telkens). Toen DC-de de rogue, maar timed ging door en damagemeters gaven aan dat ie net evenveel dmg deed als ik, de tank (!!!). De volgende grote groep ging goed, totdat er ineens extra bijkwamen, een side groep, wat nog een 4 of 5 extra betekende. What the hell... ThunderClap, Dem.Shout, priest krijgt healing aggro, Challenging Shout (alle mobs op me) en Shield Wall + trinket 1, nu snel extra aggro op alle mobs, een nieuwe skull markeren, ThunderClap op elke cooldown, pas op voor de sheep, Cleave, fuck 2 mobs keren naar de priest, taunt 1, devestate de ander en de priest kreeg maar 1 klap van 4k, meer thunderclaps + trinket 2, shield slam op de skull en volgende mob. Ik kreeg veel damage na die klap op de priest, zit op 10% health, gebruik Last Stand en pot, no way dat dit een wipe wordt... ondertussen gaan de mobs 1 voor 1 neer door de shaman+mage. Geen mob loopt meer weg en al mijn CD's zijn gebruikt. De priest heeft nu geen problemen meer om me op te houden en we maken het 'simpel' af.
Dat waren 2 grote groepen elite mobs, met 4 man gecleared. Meer adrenaline giert door m'n lichaam... dit is gaaf!!!! Na de clear hiervan staan we allemaal te kijken, verbaasd dat het geen wipe was. Kicke!
De rest van de instance was eigenlijk easymode en de priest (een goede bekende) en ik zitten wat te ouwehoeren in whisper dat dit toch wel erg leuk gaat. Hij geeft aan dat ik verbazingwekkend weinig damage pak met mijn half-blauwe gear op zoveel mobs. Lekkere ego-streling
Om 12uur waren we klaar, 7 badges rijker en ik probeer te slapen, maar lig nog na te genieten. Gimme more of that!
Wall of text crits you for 9207509237dmg.
Logboek,
Mijn hunter is 65, staat in Terrokar wat quests af te ronden tot er in de guild een mage gevraagd wordt voor de daily heroic: Shattered Halls.
Het was half 10, en ik geef aan dat ik wel mee kan komen, misschien kan ik nog wel badges sparen voor de badge spelldmg dagger.
Maar eenmaal omgelogd zoeken ze nog een tank. Die heb ik ook, al is ie minder gegeared (zie sig) dan m'n mage. Maar de groep heeft toch liever dat ik tank, want die willen ze niet PuG-en en een mage is een stuk makkelijker te vinden. Even later zit ik op m'n warrior in de volgende groep om te tanken:
- Elemental Shaman, guildie
- Frost Mage, PuG
- Holy Priest, guildie
- Ass. Rogue, PuG
2 CC, wat me genoeg leek om mijn mindere gear goed te maken. Even later stonden we klaar en ben ik gestart. Lekker tempo erin door de eerste gang, en het viel me op dat de rogue telkens stunde waardoor ik soms rage-starved was. De Shaman deed een aardige DPS waardoor ik soms aggro kwijtraakte, maar als de mobs zo hard doodgaat is dat geen probleem.
Heerlijk om zelf te kunnen marken en zelf uit te kunnen maken welke mobs we pakken. De ranged werden gesapt en gesheeped, de rest tankte ik allemaal tegelijk. Voor degene die SH niet kennen: je hebt groepen van 5 tot 6 mobs.
Aan het einde van de eerste gang heb je een groep met 5 mobs + 2 non-elites. Ik had een elite gemarked voor sap en de rogue loopt ernaartoe, maar wordt opgemerkt, pullt en gaat erg snel plat. We zijn dus met z'n 4-en, tegen 7 mobs en maar 1 sheep. Een ThunderClap zorgt voor 4 mobs die op me zitten, trinket 1 aan (30% dodge nu), intervene naar de mob die los is en naar de priest toerent, taunt, andere mobs komen weer op me, nog een keer ThunderClap, nog 1 mob los en die een Shield Slam, Revenge op Skull en nog een ThunderClap en Dem.Shout, trinket 2 aan (43% dodge voor 10sec nu) en maar aggro bouwen. Ondertussen liep er nog 1 mob weg, maar een snelle reactie zorgt ervoor dat ook die weer terug op me komt. Vantevoren had ik gezegd dat de non-elites genuked moesten worden, maar dat werd niet gedaan dus had ik het hele gevecht 6 mobs op me tot de ene na de andere plat ging.
Uiteindelijk was alles neer... rogue: "damn, you guys are good", mage: "how did we not wipe?". Een rush ging er door me heen en we gingen verder nadat de rogue weer stond.
Na de eerste baas simpel neergelegd te hebben begonnen we met de timed run. De Shaman moest die nog doen en was vanaf dit punt aardig opdringerig (ik heb de quest gedaan op m'n mage met 20minuten over). In de gang waar je telkens mobs extra krijgt en je dus moet doorlopen zag ik een assassin mob over het hoofd die de priest pakte. Dat was dus een wipe helaas. Daarna wat problemen gehad in die gang met despawnende-respawnende mobs (bugged?), maar aan het einde toch nog gehaald en de baas op het einde simpel neergelegd.
Doordat we in de timed run zaten, gingen we in de volgende gang niet de side-groups clearen. De eerste groep mobs ging makkelijk (toch weer 6 elites telkens). Toen DC-de de rogue, maar timed ging door en damagemeters gaven aan dat ie net evenveel dmg deed als ik, de tank (!!!). De volgende grote groep ging goed, totdat er ineens extra bijkwamen, een side groep, wat nog een 4 of 5 extra betekende. What the hell... ThunderClap, Dem.Shout, priest krijgt healing aggro, Challenging Shout (alle mobs op me) en Shield Wall + trinket 1, nu snel extra aggro op alle mobs, een nieuwe skull markeren, ThunderClap op elke cooldown, pas op voor de sheep, Cleave, fuck 2 mobs keren naar de priest, taunt 1, devestate de ander en de priest kreeg maar 1 klap van 4k, meer thunderclaps + trinket 2, shield slam op de skull en volgende mob. Ik kreeg veel damage na die klap op de priest, zit op 10% health, gebruik Last Stand en pot, no way dat dit een wipe wordt... ondertussen gaan de mobs 1 voor 1 neer door de shaman+mage. Geen mob loopt meer weg en al mijn CD's zijn gebruikt. De priest heeft nu geen problemen meer om me op te houden en we maken het 'simpel' af.
Dat waren 2 grote groepen elite mobs, met 4 man gecleared. Meer adrenaline giert door m'n lichaam... dit is gaaf!!!! Na de clear hiervan staan we allemaal te kijken, verbaasd dat het geen wipe was. Kicke!
De rest van de instance was eigenlijk easymode en de priest (een goede bekende) en ik zitten wat te ouwehoeren in whisper dat dit toch wel erg leuk gaat. Hij geeft aan dat ik verbazingwekkend weinig damage pak met mijn half-blauwe gear op zoveel mobs. Lekkere ego-streling
Om 12uur waren we klaar, 7 badges rijker en ik probeer te slapen, maar lig nog na te genieten. Gimme more of that!
Wall of text crits you for 9207509237dmg.
gisteren wipe avond op RoS.
waar op zondag P2 nog onmogelijk leek was gisteren P2 ineens geen probleem meer en gingen we meteen door naar P3. best try was op 26%. helaas hadden we niet al te veel tijd om dat buffen erg moeilijk is en ook je spullen bij je hebben is een probleem.
ik hoop dat hij morgen eindelijk down gaat.
RL heeft gezegd dat zodra RoS down is en de pally tanks ook weer terug zijn dat we ons gaan richten op MH en vooral op Archimonde. hoera eindelijk weer wat T6 farmen...
waar op zondag P2 nog onmogelijk leek was gisteren P2 ineens geen probleem meer en gingen we meteen door naar P3. best try was op 26%. helaas hadden we niet al te veel tijd om dat buffen erg moeilijk is en ook je spullen bij je hebben is een probleem.
RL heeft gezegd dat zodra RoS down is en de pally tanks ook weer terug zijn dat we ons gaan richten op MH en vooral op Archimonde. hoera eindelijk weer wat T6 farmen...
This is the Way.
Weet iemand inmiddels al wat de mats gaan worden voor inscription? (Alchemy voor inkt? Leather voor perkament? Disenchants voor de spreuk? Ik kan echt van alles bedenken......)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
buffen een probleem? je bufft gewoon voordat je de gauntlet door gaat en dan in 1 ruk door naar ROS. Zou toch geen problemen moeten opleveren dacht ik zoNoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:03:
gisteren wipe avond op RoS.
blup
allang bekent dat dit herbs gaan worden.Seraphin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:13:
Weet iemand inmiddels al wat de mats gaan worden voor inscription? (Alchemy voor inkt? Leather voor perkament? Disenchants voor de spreuk? Ik kan echt van alles bedenken......)
blup
Bedankt heren, beter 1 keer te veel dan helemaal niet
[edit]
Even gelezen, vind vooral het begin stuk interessant. Ze zeggen dat ze binnekort (de komende weken) komen met de content patch en in de zin erna staat dat ze deze kort voor de release uitgebracht willen hebben.
Ben ik dan heel gek als ik denk dat de release niet eens zo heel ver van ons weg ligt, in ieder geval geen December als je het mij vraagt.
[ Voor 32% gewijzigd door daroy op 26-08-2008 10:28 ]
Zo gister ben ik begonnen met mijn rep voor Netherwing. zit nu al op 4000 / 6000
gaat op zich best hard. In totaal al bijna 15 eitjes gevonden.. ben vast erg gelukkig. Hoelang duurt het ongeveer voordat je exalted bent?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 158967
Normaal precies 14 dagen als je elke dag je dailies daar zou doen.SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:24:
Zo gister ben ik begonnen met mijn rep voor Netherwing. zit nu al op 4000 / 6000gaat op zich best hard. In totaal al bijna 15 eitjes gevonden.. ben vast erg gelukkig. Hoelang duurt het ongeveer voordat je exalted bent?
En nu even over het Arena-skill gedeelte. Tuurlijk moet je een goede classmix hebben om hoog te komen en een beetje gear. Maar mensen die zeggen dat je in PvP of Arena geen skills kan hebben, hebben ongetwijfeld zelf gewoon geen skills. Want natuurlijk kan je daar wel skills voor hebben.
Zelf speelde ik begin season 3 met mijn druid met 4/5 vengeful (geen shoulders nog) en season 1 wapens. Mijn maatje was een gnome warrior met 3 delen season 1 en 3 delen vindicator. Oja, en het season 1 wapen. De rest waren een paar blues en zelfs had ie nog 2 greens.
Omdat we arena veeeel leuker vinden dat arena, had hij eigelijk geen tijd om honor te farmen in bg's. Na een paar weken hadden we 1850 gehit en kon ik mijn wapen halen. Warrior had er nog geen punten voor en haalde zijn vengeful hands.
Toen ben ik verder gaan spelen met een hunter die gelijk gegeared was aan mij en hebben we 2k rating gehit en zat ik dus in volledige vengeful gear. Toen ben ik weer gaan spelen met die warrior, met nog steeds die crap gear, in het team waar ik 2k mee gehaald had. Toch versloegen we tegenstanders die full vengeful waren, het was vaak moeilijk, maar uiteindelijk kwamen we zover dat ook de warrior een 2k rated personal haalde en zo dus zijn shoulders kon kopen. Dat was zijn tweede deel vengeful.
Moraal van het verhaal: Ook met crapgear kun je hoog komen in arena en dus bestaat er ook zoiets als skills in Pvp arena.
dacht ik ook:KillGhost schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:36:
[...]
Great thanks!
Volgens mij mag er ook wel eens een nieuw topic aangemaakt worden of niet?
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165
Dit topic is gesloten.