Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 57.303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:06

Magic666

No one's neighbour!

ja ok, maar dat is dus de enige manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Als je een vierde muisknop hebt staat deze wss ook automatisch gebind op autorun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

klopt, vind ik prima. Het is alleen ff wennen dat je niet automatisch kijkt als je de muis beweegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05 12:18

-ko-

Leidend Voorwerp

Vind ik juist fijn. Anders wordt in windows klikken vrij lastig. ;)

Nog een paar nooby questions from my side...
Dit is mijn huidige main. (Bijna 42) Ik heb wel een altje, die logt alleen bijna nooit in aangezien ik mijn Rogue toch wel heel tof vind.Inmiddels tien levels hoger sinds mijn laatste post maar bijna alle gear is vervangen! (Head is echt bij gebrek aan beter en alles was beter dan de level 18 shoulders die ik had)

Toch het idee dat ik veel meer damage kan doen dan ik nu doe. Ik zat eraan te denken mijn wapens te laten enchanten. Echter heb ik een beperkt budget (heb nu 50 goud en geen rijke suikeroom helaas) en vind ik het niet erg sociaal om een enchanter lastig te vallen zonder het een en ander te weten. Is er iemand die mij wat tips kan geven over het nemen van wat enchants? (Waarbij niet doen, zonde van je geld ook een valide antwoord is..)

Ook nog een vraagje over mn talent build. Gaat dat een beetje ok voor een leveling sword rogue? :) Iedereen weer bedankt alvast.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249785

-ko- schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:41:
Vind ik juist fijn. Anders wordt in windows klikken vrij lastig. ;)

Nog een paar nooby questions from my side...
Dit is mijn huidige main. (Bijna 42) Ik heb wel een altje, die logt alleen bijna nooit in aangezien ik mijn Rogue toch wel heel tof vind.Inmiddels tien levels hoger sinds mijn laatste post maar bijna alle gear is vervangen! (Head is echt bij gebrek aan beter en alles was beter dan de level 18 shoulders die ik had)

Toch het idee dat ik veel meer damage kan doen dan ik nu doe. Ik zat eraan te denken mijn wapens te laten enchanten. Echter heb ik een beperkt budget (heb nu 50 goud en geen rijke suikeroom helaas) en vind ik het niet erg sociaal om een enchanter lastig te vallen zonder het een en ander te weten. Is er iemand die mij wat tips kan geven over het nemen van wat enchants? (Waarbij niet doen, zonde van je geld ook een valide antwoord is..)

Ook nog een vraagje over mn talent build. Gaat dat een beetje ok voor een leveling sword rogue? :) Iedereen weer bedankt alvast.
als ik er zo heel snel ff doorheen wandel lijkt het me zonde om deze wapens te enchanten, het is misschien een beter idee om de RFD quest te doen, deze geeft een prima zwaard, combineer dit met het "down the scarlet path"reward zwaard dan heb je iig een wapencombo die het waard is om te enchanten met bijvoorbeeld fiery weapon. Probeer verder alle items met +int te dumpen( ik geloof dat je met leatherworking in die levelrange de nightscape headband kan maken. dit zou flink wat kunnen schelen met dmg done.

Als je echt iets wil laten enchanten laat dan +agi op je gloves zetten, deze zijn wel goed en gaan nog wel 5-10 lvl's mee (zo niet langer). als je iets laat enchanten maak van te voren afspraken over wie voor welke materialen zorgt, een enchanter heeft vaak wel wat materialen in voorraad maar rekent hier ook wel een flinke prijs naast zijn fee voor. beter is het in dat geval ff in guild te kijken voor een vriendenprijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 249785 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:52:
[...]
Als je echt iets wil laten enchanten laat dan +agi op je gloves zetten, deze zijn wel goed en gaan nog wel 5-10 lvl's mee (zo niet langer). als je iets laat enchanten maak van te voren afspraken over wie voor welke materialen zorgt, een enchanter heeft vaak wel wat materialen in voorraad maar rekent hier ook wel een flinke prijs naast zijn fee voor. beter is het in dat geval ff in guild te kijken voor een vriendenprijsje.
Bij ons op de server staan er vaak mensen te bleren in trade dat ze low level enchants zoals ago op gloves gratis doen met hun mats, voor het levelen. Let hier op het is een goede manier om aan enchants te komen. En wees dan ook zo sociaal om er toch wat voor te betalen. (geloof me dat verdient zich terug. Ik ben enchanter en een paar mensen die mij toen zo sociaal behandeld hebben hebben daarna dure enchants gehad zonder fee. Ik zeg niet dat iedere enchanter dat doet, maar een goede relatie met een enchanter kan erg handig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 14:20

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 63072 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:08:
[...]

Bij ons op de server staan er vaak mensen te bleren in trade dat ze low level enchants zoals ago op gloves gratis doen met hun mats, voor het levelen. Let hier op het is een goede manier om aan enchants te komen. En wees dan ook zo sociaal om er toch wat voor te betalen. (geloof me dat verdient zich terug. Ik ben enchanter en een paar mensen die mij toen zo sociaal behandeld hebben hebben daarna dure enchants gehad zonder fee. Ik zeg niet dat iedere enchanter dat doet, maar een goede relatie met een enchanter kan erg handig zijn)
Zelfde gaat ook op voor jewelcrafters. Wees een goede klant en het kan zeker voordeel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:34:
Wat een heeft Horde als voordeel?

hmmm is wel leuk als ik op dezelfde server zit als mijn collega(s) natuurlijk.... is vragen waar zij zitten.

Ik kreeg net een sms met de text: ik heb horde op bladefist en alliance op the venture co. :? 8)7
Dat zegt mij dus he-le-maal niks... :o
Vraag die collega gewoon waar hij het actiefste speelt. Ik heb ook horde op Sunstrider en Aliance op The Venture Co. Alleen staat die horde al twee jaar te verstoffen in een Inn.

Op TVC is het raiding gebeuren wel wat trager als je echt door gaat met het spel. Maar weinig guilds die echt ver zijn en de echte top guilds nemen zelden nog mensen aan (stelen ze eigenlijk alleen maar weg uit de sub top, wel lachen toen we er achter kwamen dat alle shamans uit onze guild nee hadden gezegd tegen de no 1 guild op de server). Daar en tegen kan je lekker met een guild beginnen met raiden en bezig zijn als het je niet uitmaakt of je op de laatste boss loopt te wipen of niet.

Maar belangrijkste ik zeg het maar nog eens als je nu begint, ga spelen waar je vrienden/collega's spelen.
En als het alliance op TVC wordt en je besluit het spel te kopen zodat je kan traden. Whisper dan even Waverider of Znaak en ik voorzie je van wat tassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:30

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 63072 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:15:
En als het alliance op TVC wordt en je besluit het spel te kopen zodat je kan traden. Whisper dan even Waverider of Znaak en ik voorzie je van wat tassen. :)
Valt dit niet ook al via mail te sturen? Dus van full-acc naar trail-acc even via de post. Zelf niet geprobeerd, aangezien ik na 2 dagen trail het spel gekocht heb, en toen 40 dagen kon spelen. (via de blizzardsite aangeschaft geeft het spel en die 30 dagen gratis vast aan je trail)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Capa schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:11:
[...]

Ik krijg die 3x XP niet 8)7
Heb lvl 4 poppetje op die trail, in ungoro geparkeerd en alle quests gaan doen. Krijg gewoon 7K xp :(
Trial accounts zijn toch capped op lv20 ;) Dus dat schiet ook niet echt op dan he ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond onze eerste kill gehad op Azgalor en wat tries gehad op Archimonde. Uiteraard hopeloos gefaald, maar wel even kunnen zien hoe de fight eruit ziet. :) En ik ben blij dat we überhaupt Azgalor neer gekregen hebben, aangezien de healer die op mij moest babysitten terwijl ik de infernals moest tanken op de trashwaves ervan overtuigd was dat lifebloom de enige spell was die hij nodig had. Mijn health dropte onder de 20% (waardoor mijn Commendation of Kael'thas begon te werken, goddank) en ik moest gewoon mijn Moroes' Lucky Pocket Watch én frenzied regeneration poppen om te overleven tot er een tweede (!) healer bij kwam om mij erdoorheen te halen. Terwijl die idioot van een resto druid ook gewoon nog een rejuvenation en een regrowth erbij had kunnen gooien, al dan niet in combinatie met swiftmend of een nature's swiftness/healing touch combinatie. Ik heal als feral druid nog beter...

Onze eerste try op Azgalor ging niet zo lekker, de raid leader wilde eerst een plate tank laten tanken terwijl een druid op die fight wat handiger is vanwege de extra mitigation die we hebben en het feit dat de boss niet kan crushen. De tweede try met mij als tank ging verder perfect. :)
woest85 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:10:
[...]

Dat werkte dus wel, maar is afgelopen woensdag blijkbaar gefixt door Blizzard :(

Heb op die manier lvl 41 - 46 op mijn shammy binnen 2 uur gedaan namelijk :D
Ik dacht dat je vanaf het begin van die actie al beide karakters in de groep op ongeveer hetzelfde level moest hebben om de bonus te krijgen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

Druid op de doomtank is ook niet ideaal bij Azgalor. De MT op Azga heeft veel HoT nodig door de silence waardoor de druid beter op de MT zit (hoewel eentje die alleen Lifebloom gebruikt daar ook niet echt op z'n plaats is ;)
Wij gebruiken normaal een paladin op de Doomtank, gedeeltelijk ook omdat die nog de optie heeft zo'n doomguard op te pakken als die naar de raid drijgt te lopen; over het algemeen heeft die pala nog net genoeg armor om dat te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Croga schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 05:21:
Druid op de doomtank is ook niet ideaal bij Azgalor. De MT op Azga heeft veel HoT nodig door de silence waardoor de druid beter op de MT zit (hoewel eentje die alleen Lifebloom gebruikt daar ook niet echt op z'n plaats is ;)
Wij gebruiken normaal een paladin op de Doomtank, gedeeltelijk ook omdat die nog de optie heeft zo'n doomguard op te pakken als die naar de raid drijgt te lopen; over het algemeen heeft die pala nog net genoeg armor om dat te overleven.
We hadden in de eerste instantie twee warriors als tanks, later na was ik de MT en een van de twee warriors nog steeds doomtank. We hadden (uiteraard :P) wel een prot pally bij ons, maar die heeft in retri gear op de baas staan meppen tot 'ie na 20 seconden ofzo een mark of doom kreeg. :P

En volgens Recount gebruikte de resto druid in kwestie gedurende 2x trash en 2x Azgalor tries bijna 2000 keer lifebloom, bijna 50 keer regrowth, precies 9 keer healing touch en swiftmend en welgeteld één keer rejuvenation. Nou heal ik ook primair met lifebloom als ik aan raidhealing doe, maar hij werd gewoon steeds aan tanks assigned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Anoniem: 63072 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:15:
[...]

Vraag die collega gewoon waar hij het actiefste speelt.
Bladefist dus :) Heb haar gisteren "ontmoet" met haar creatie :D

Nu was ik altijd anti WoW maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat na een paar uur spelen (Orc warrior lvl 6) het toch wel aardig is! (kan me voorstellen dat hele hordes d'r aan verslaafd zijn)
Beetje wennen aan de controles met name de mouselook uit FPS spellen vind ik een gemis ;) maar dit zou wel eens een blijvertje kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Magic666 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 06:42:
[...]

Bladefist dus :) Heb haar gisteren "ontmoet" met haar creatie :D

Beetje wennen aan de controles met name de mouselook uit FPS spellen vind ik een gemis ;) maar dit zou wel eens een blijvertje kunnen zijn.
Je weet dat je die 'mouselook' wel hebt als je je rechtermuisknop in drukt? :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

Gisteren level 31 gedinged. Ik wil een mount en zo snel mogelijk wel maar ik heb nog geen geld. Waarom? Omdat ik constant op-en-neer heb kunnen rennen voor practisch niks in Darkshire en de wetlands. om compleet gestoord van te worden! Maargoed, Om uberhaupt op een paard te kunnen zitten moet je 29 goud neerleggen voor de training en 8 goud voor het paard. Ik heb nu iets van 11 ofzo dus ik moet nog wat questen en grinden.

Ik heb ook mijn eerste battleground gedaan op de Arathi Highlands. Man, dat was gaaf. Toch aardig wat honorpoints en zelfs een paar kills te pakken weten krijgen. Alhoewel het merendeel toch minimaal 4 levels hoger was dan mijzelf. Toch blij dat ik voor frostmage heb ekozen, je ziet direct het resultaat van je acties als je iemand met een frostbolt vertraagt.

Mja, nog even doorstoeien voor het goud, waarschijnlijk zal ik eerder level 32 dingen dan dat ik genoeg goud heb.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Atlas schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 06:59:
[...]

Je weet dat je die 'mouselook' wel hebt als je je rechtermuisknop in drukt? :P
Ik weet, maar geloof het of niet: dat is wennen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Magic666 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 07:16:
[...]

Ik weet, maar geloof het of niet: dat is wennen! 8)7
Valt wel mee hoor :). Het zou nog irritanter zijn als je een quest giver aanwil klikken en je beeld dan verschuift ;)

@ Hierboven (ja die met geld gebrek :+): Wat zijn je professions? En weet je van het bestaan van de Auction House af? :P

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Atlas schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 07:22:
[...]

Valt wel mee hoor :). Het zou nog irritanter zijn als je een quest giver aanwil klikken en je beeld dan verschuift ;)

@ Hierboven (ja die met geld gebrek :+): Wat zijn je professions? En weet je van het bestaan van de Auction House af? :P
Ja, ik weet van het auction house af (heb het alleen nog niet gebruikt) :$

Mijn professions zijn herbalism (das de moneymaker zeg maar) en Alchemy (dies voor mezelf)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

T!m0n schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:16:
Volgens mij was het met rechtermuisknop inhouden en dan draggen over het scherm, dan draait uw camera als het goed is.
En over die castingbar addon, dat is Quartz.
Uit me hoofd moet je dan dit doen voor je player casting bar te verplaatsen :
/Quartz typen
Dan naar 'Player' gaan
Daar het vinkje voor 'Lock' weghalen
Cast bar verplaatsen (als je het vinkje voor 'Lock' weghaald verschijnt de bar)
Als hij goed staat het vinkje voor 'Lock' (Bij player dus) weer aanvinken.
ja thanks gevonden, me UI is nu ook af en tis wow! :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Kaap schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 02:09:
Pffff ondanks dat ik gister van Gruul mijn token voor pants mocht oppakken, dropte er vanavond in Karazhan voor de 3de week op rij 0,0 Rogue drops. Ik doe dat takke Kara alleen nog voor Chest of the Conniver en die shoulders van Chess event. Verder heb ik er echt niks meer te zoeken. Maar die meuk wil gewoon niet droppen. Tis al mail DPS of healing gear en cloth dmg geat war dropt. Vrijwel alles wordt geshard. Mensen zijn zelfs al voorzien voor hun offspecs.

Of wachten op T4 chest van Maggy of badge chest halen, alleen zit nog op 45 badges dus duurt ook nog eventjes.
Ruilen, wij krijgen alleen maar rogue drops en 0.0 cloth (voor mijn spriest) ik denk nu al 4 weken lang, en wat er 2 keer aan cloth gedropped was ..shards.. Nou doen we Kara voor alts, maar tis wel irritant. Nu maar een rogue gestart, bijna lvl 35 (0.5 bar) als ik dan 2 keer kara gedaan heb ben ik volledig gegeared ;) (zal dan ook wel niet droppen :P)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Auredium schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 07:33:
[...]

Ja, ik weet van het auction house af (heb het alleen nog niet gebruikt) :$

Mijn professions zijn herbalism (das de moneymaker zeg maar) en Alchemy (dies voor mezelf)
Dan zou ik toch eens de Auction House gaan gebruiken ;)
Gewoon eens wat zooi wat je van je herbalism over hebt op de AH gooien en je hebt je mount echt binnen no time bijeen. Ik had zowel skinning als enchanting op mijn druid, en die had op lvl 21 al 170 gold. Puur en alleen omdat ik mijn zooi wat ik kreeg tijdens het questen handig op de AH zette :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben na een pauze van 2.5 jaar nog eens aan WoW begonnen. Klote dat je de expansion nodighebt om naar lvl 70 te gaan, dus maar een nieuwe char begonnen.

Ik zit met een probleem echter: vroeger kon ik acties binden aan mijn extra muisknoppen. Nu lijkt hij op mijn mx1000 echter geen enkele muisknop te herkennen wanneer ik ze probeer te binden aan een actie (verder werkt ze perfect). Vervelend omdat ik vroeger de autorun en sheathe/unsheathe onder mijn duim had zitten en ik dat nu niet meer klaargespeeld krijg.

Wel grappig om door ironforge rond te lopen in bijna volledige bloodfang set (blackwing lair) + uberwapens (en als knight-luitenant trouwens :o). Krijg je gegarandeerd enkele whispers binnen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
Boeboe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:44:
Ben na een pauze van 2.5 jaar nog eens aan WoW begonnen. Klote dat je de expansion nodighebt om naar lvl 70 te gaan, dus maar een nieuwe char begonnen.

Ik zit met een probleem echter: vroeger kon ik acties binden aan mijn extra muisknoppen. Nu lijkt hij op mijn mx1000 echter geen enkele muisknop te herkennen wanneer ik ze probeer te binden aan een actie (verder werkt ze perfect). Vervelend omdat ik vroeger de autorun en sheathe/unsheathe onder mijn duim had zitten en ik dat nu niet meer klaargespeeld krijg.

Wel grappig om door ironforge rond te lopen in bijna volledige bloodfang set (blackwing lair) + uberwapens (en als knight-luitenant trouwens :o). Krijg je gegarandeerd enkele whispers binnen :)
Heb je de Logitech mousedrivers geïnstalleerd staan? Die software van logitech zorgde er bij mij ook altijd voor dat ik thumbbuttons etc op mijn MX1000 en nu mijn Revolution niet kon binden in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
T!m0n schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:51:
Blade's Edge, tijdje terug maar ik hoop dat ze ook een nieuwe PvP server gaan maken
Ik ben ook min of meer aan het wachten op een nieuwe PvP server. Heb een paar keer proberen te rerollen zowel als Alliance als als Horde maar duidelijk niet mijn draai kunnen vinden omdat de meeste mensen toch op hun main spelen. Hierdoor zijn er relatief weinig spelers van je eigenlijk lvl om mee samen te kunnen spelen en dat is nou net het gedeelte wat me het meest aanspreekt bij een MMORPG.

Op een nieuwe realm wil ik een Shaman maken maar weet nog niet helemaal of ik Horde of Alliance moet kiezen. Denk toch dat ik meer richting de Tauren neig dan naar een Draenei.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Atlas schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 07:54:
[...]

Dan zou ik toch eens de Auction House gaan gebruiken ;)
Gewoon eens wat zooi wat je van je herbalism over hebt op de AH gooien en je hebt je mount echt binnen no time bijeen. Ik had zowel skinning als enchanting op mijn druid, en die had op lvl 21 al 170 gold. Puur en alleen omdat ik mijn zooi wat ik kreeg tijdens het questen handig op de AH zette :)
Inderdaad je verdient zelfs op low level zo makkelijk gold. Pas deed ik scarlet met mn rogue en alleen al van de groene drops verkopen had ik 18 gold bizar dat je tegenwoordig groene items van lvl 30-40 voor 5g gemiddeld kan verkopen. Nou heb ik zelf die 18g niet nodig maar tis wel leuk om eens te zien. En wat jij ook al zegt verkoop je herbalism troep die je niet gebruikt en je cash gaat nog verder omhoog. Als je dan nog een een keertje een leuke blauwe drop hebt gaat het helemaal hard. Had pas ook in scarlet een blauwe gun die voor ruim 100g weg ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Gisteren mijn eigen guild opgestart na de Deense guild Perfection te hebben geleaved met veel gezeur. We begonnen aan TK gisteravond en ik zou de raid leaden. Eindelijk een degelijke setup en aangezien we Al'ar al hadden gekilled gingen we door voor Void Reaver. Er was ondertussen al gezeur in het Officer-channel over hoe slecht de tanks wel niet waren. Hier was ik het dus niet mee eens aangezien men al begon te dpsen voordat onze tanks ook maar een pull hadden gedaan. Waardoor de casters 1 voor 1 sneuvelden (dat waren dus ook de Officers).

Uiteindelijk alles gecleared en de eerste attempt op Void Reaver. Een paar van de Deense kinderen vond het nodig onzin te gaan roepen op ventrilo, waarna ik ze vriendelijk verzocht de emoties stil te houden tot NA de kill. Eerste attempt ging helemaal mis, dezelfde casters pullden 1 voor 1 aggro en voordat we hem op 80% hadden lagen er al 8 mensen dood op de grond. -Reset-

Tweede attempt, stuk beter en uiteindelijk ook Void Reaver gekilled, weer geschreeuw op ventrilo van de Deense kiddo's en nogmaals gevraagd of ze zich stil konden houden. Toen het allermooiste, het DKP systeem van de guild. Het schijnt dat 6 leden van de guild 18 DKP hadden. Wat vreemd is aangezien ze alleen DKP uitdelen bij 25 men. Dus dat zou betekenen dat er nog 19 anderen ook 18 DKP moesten hebben. Schijnbaar niet, maw ze lopen gewoon aan te kutten met de DKP. Heel toevallig waren het WEER de officers met 18 DKP.

Verder niets meer van aangetrokken, en op naar Solarian. Kort uitgelegd wat de boss doet en wat men moet doen als men de bom is. Helaas mocht dat niet baten en de eerste wipe was een feit. Mooiste was dat men gelijk begon te schelden en cursen op de persoon die het verkeerd deed. Waarop ik heb gezegd dat de eerstvolgende die zijn guildmember de grond inschopt zelf -DKP ontvangt. Attempt erna (hoe ironisch) was het een wipe door de personen die daarvoor nog die andere persoon hadden lopen afkraken.

En ja hoor het geschreeuw begon weer op ventrilo. Toen op een iets agressievere manier gezegd dat ze zich stil moesten houden. Kwam de opmerking: "Make me" terug. Wrong answer! Boss gekilled en vervolgens gevraagd wie de persoon was die het zei. Hele ventrilo stil... Toen ook maar gezegd dat als je de ballen hebt om bijdehand te gaan doen, dat je ook de ballen moet hebben om te zeggen wie je bent.

Veel gezeur in Officer chat, en uiteindelijk maar besloten dat dit niet de guild is waar ik mee wil raiden. Liever een vriendelijke sfeer en geen corruptie dan een bende kinderen die denkt dat ze jan en alleman kunnen gaan lopen flamen. /gquit

Gelijk maar gestart met het opzetten van mijn eigen guild en na het vullen van de guildcharter is de guild Arise een feit. Vrienden die nog in Perfection zaten hebben ook gelijk /gquit getypt en zijn ook gejoined. Ze raiden nog niet aangezien ze net als ik ook gererolled waren en bezig zijn met hun nieuwe chars.

Atm is het dus volledig NL maar er zijn nog een 2 Denen die ik graag bij de guild haal omdat het goede vrienden zijn en zich ook ergeren aan het kinderlijke gedrag van de Officers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Van mensen die zich afvragen waarom je zo'n oude gear aan hebt? :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Lekkere bende zeg :| Kan me goed voorstellen dat je op zo'n manier niet verder wil raiden. Ik speel dan wel op een veel lager niveau nog, maar ben onlangs ook uit een guild gestapt omdat het raiden gewoon bullshit werd. Ja, wel progress, maar de manier waarop, daar bedank ik voor. Succes met je guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58

Wel grappig om door ironforge rond te lopen in bijna volledige bloodfang set (blackwing lair)
Ik vind bloodfang een van de mooiste sets ingame, zit er serieus over te twijfelen om voor de gein met wat maten af en toe MC of BWL te doen voor wat old skool loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:07:
[...]

Lekkere bende zeg :| Kan me goed voorstellen dat je op zo'n manier niet verder wil raiden. Ik speel dan wel op een veel lager niveau nog, maar ben onlangs ook uit een guild gestapt omdat het raiden gewoon bullshit werd. Ja, wel progress, maar de manier waarop, daar bedank ik voor. Succes met je guild ;)
Dank je :) je had het idd goed samengevat met "guild drama". :)

Denk dat er ook meer inzit nu met deze nieuwe guild, ik ga ze nu helpen met naar 70 te komen en enigsinds te gearen voor het snellere levellen in WOTLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Crowmeister schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:00:
[...]
Van mensen die zich afvragen waarom je zo'n oude gear aan hebt? :+
duh :) retrostijl ftw. Komen nog de newbies bij die die gear simpelweg nog nooit gezien hebben.
verhaal van Laylah
Dat is nu net de reden dat ik destijds gestopt ben. Bij ons was het niet zo extreem (integendeel, we hadden een vrij joviale guild), maar gewoon het feit dat het allemaal zo bloedserieus moet zijn. Ik wil gewoon kunnen zeveren tegen mijn vrienden terwijl ik aan het gamen ben. Dit is mijn vrije tijd, ik wil me niet door een zee van regeltjes en DKP punten navigeren. Ik ben een rogue met 2 grote daggers en ik wil dingen neersteken, punt :*).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Aangezien het op mijn realm vaak lastig is om voor groepen een tank te krijgen ben ik zelf maar een warrior alt gaan levelen (lvl 21 nu). Erg leuke class, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Nu hij ook kan dual-wielden gaat het killen van mobs ook lekker snel. Het valt me wel op dat je al heel snel een behoorlijk arsenaal aan abilities (al dan niet stance-specifiek) krijgt van je trainer. Om dat allemaal een beetje toegankelijk te houden heb ik de config van m'n bars een beetje moeten wijzigen, dat gaat nu wel goed.

Wat is tijdens het levelen nu de meest effectieve manier om mobs neer te meppen? Ik gebruik nu in Battle Stance voornamelijk Charge, Sunder Armor en Heroic Strike. Daarnaast Hamstring als mobs het op een gegeven moment op een lopen zetten en die ability die je kunt gebruiken als een mob dodget (ik kom ff niet op de naam). Tegen casters wil ik nog wel eens switchen van dual-wield naar een schildje zodat ik ze kan interrupten als ze gaan casten (voornamelijk als ze zichzelf healen). Uiteraard probeer ik m'n shout buff op te houden (duurt maar 2 minuten, dus da's wel ff wennen als je als lock gewend bent dat je self-buff 30 minuten duurt).
Ik heb het gevoel dat dit redelijk effectief werkt. Iemand nog suggesties?

Edit: Ik heb trouwens Fury gespecced, omdat dat naar ik gelezen heb de meest effectieve leveling build is.

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 25-08-2008 10:59 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Boeboe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

duh :) retrostijl ftw. Komen nog de newbies bij die die gear simpelweg nog nooit gezien hebben.

[...]

Dat is nu net de reden dat ik destijds gestopt ben. Bij ons was het niet zo extreem (integendeel, we hadden een vrij joviale guild), maar gewoon het feit dat het allemaal zo bloedserieus moet zijn. Ik wil gewoon kunnen zeveren tegen mijn vrienden terwijl ik aan het gamen ben. Dit is mijn vrije tijd, ik wil me niet door een zee van regeltjes en DKP punten navigeren. Ik ben een rogue met 2 grote daggers en ik wil dingen neersteken, punt :*).
Hehe, precies mijn idee. Tis een spel, je spelt voor je plezier... vorige guild, piepklein, net groot genoeg voor 1 Kara groep, begon al met regels als alleen WoW related zaken in gchat, al het andere moest maar in een speciaal channel. Terwijl er 90% van de tijd geen hond online was. Krijg ik op me flikker van een officer omdat ik met een andere guildie zat te praten, terwijl die officer, die guildie en ik de enigen waren die online waren. En dan had ook nog niemand van die regel gehoord. Ja, daaag, ik zoek wel naar een guild waar ik voor m'n lol kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:56:
Dagboekje,

Aangezien het op mijn realm vaak lastig is om voor groepen een tank te krijgen ben ik zelf maar een warrior alt gaan levelen (lvl 21 nu). Erg leuke class, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Nu hij ook kan dual-wielden gaat het killen van mobs ook lekker snel. Het valt me wel op dat je al heel snel een behoorlijk arsenaal aan abilities (al dan niet stance-specifiek) krijgt van je trainer. Om dat allemaal een beetje toegankelijk te houden heb ik de config van m'n bars een beetje moeten wijzigen, dat gaat nu wel goed.

Wat is tijdens het levelen nu de meest effectieve manier om mobs neer te meppen? Ik gebruik nu in Battle Stance voornamelijk Charge, Sunder Armor en Heroic Strike. Daarnaast Hamstring als mobs het op een gegeven moment op een lopen zetten en die ability die je kunt gebruiken als een mob dodget (ik kom ff niet op de naam). Tegen casters wil ik nog wel eens switchen van dual-wield naar een schildje zodat ik ze kan interrupten als ze gaan casten (voornamelijk als ze zichzelf healen). Uiteraard probeer ik m'n shout buff op te houden (duurt maar 2 minuten, dus da's wel ff wennen als je als lock gewend bent dat je self-buff 30 minuten duurt).
Ik heb het gevoel dat dit redelijk effectief werkt. Iemand nog suggesties?

Edit: Ik heb trouwens Fury gespecced, omdat dat naar ik gelezen heb de meest effectieve leveling build is.
Op lvl 21 heb je nog niet heel veel opties geloof ik ;) Sunder armor is niet echt de moeite op mobs die je met 4 hits dood hebt maar als je rage genoeg hebt en alleen heroic strike kan spammen kan je het evt doen. Op langere fights is het uiteraard wel erg nuttig.
Uiteraard wel altijd overpower gebruiken als het kan en op lvl 24 krijg je execute een leuke hit voor als ze onder de 20% zitten.
Fury is inderdaad goed om te levelen gaat lekker snel.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 25-08-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

MantaMania schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:01:
Op lvl 21 heb je nog niet heel veel opties geloof ik ;) Sunder armor is niet echt de moeite op mobs die je met 4 hits dood hebt maar als je rage genoeg hebt en alleen heroic strike kan spammen kan je het evt doen. Op langere fights is het uiteraard wel erg nuttig.
Uiteraard wel altijd overpower gebruiken als het kan en op lvl 24 krijg je execute een leuke hit voor als ze onder de 20% zitten.
Fury is inderdaad goed om te levelen gaat lekker snel.
Misschien doe ik iets fout, maar ik heb veruit de meeste mobs (van gelijk level of 1 hoger) niet met 4 hits dood (volgens mij, ik ga er eens op letten)... Op de een of andere manier krijg ik ook vaak een Miss (logisch op offhand, maar ook op m'n mainhand wapen) waardoor het dan wat langer duurt. M'n onehanded swords skill loopt in de pas, dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:48:
Helemaal met je eens hoor. Ik hou ervan als er wat fun is tijdens het raiden, tussen de packs door is er meer dan genoeg tijd voor en voor en na de bosskill ook. Vind alleen dat als je de boss dan ook daadwerkelijk down wilt hebben, dat er dan wel wat concentratie verwacht mag worden. En dan niet in de trend van het afzeiken van guildmembers maar gewoon je ding doen, niet uit je slof schieten als iemand een foutje maakt en gewoon doorgaan zolang het nog lijkt op een kill.

Fouten maken is nu eenmaal menselijk, en het werkt altijd beter de mensen het uit te leggen wat ze moeten veranderen dan een regen van: NOOB, ASS^%^^%^%, etc etc.

Gelukkig kreeg ik ook een hoop positieve whispers nadat ik geleaved was, van mensen die het dus jammer vonden dat ik wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:10:
[...]

Misschien doe ik iets fout, maar ik heb veruit de meeste mobs (van gelijk level of 1 hoger) niet met 4 hits dood (volgens mij, ik ga er eens op letten)... Op de een of andere manier krijg ik ook vaak een Miss (logisch op offhand, maar ook op m'n mainhand wapen) waardoor het dan wat langer duurt. M'n onehanded swords skill loopt in de pas, dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.
Dat zal je altijd houden, tot je op hoger level hitrating gaat verzamelen.
Tijdens het levelen van mijn warrior ben ik ook Fury gespecced, maar op level 45 of 50 ben ik Arms gegaan, omdat ik het missen van attacks helemaal zat was. Met Arms en een goed wapen gingen de mobs harder neer. Als je genoeg rage hebt kun je flink knallen daarmee is mijn ervaring, vooral met Mortal Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

4 hits is misschien wat overdreven idd ;) maar meestal gaan ze aardig snel neer. Ik was zelf ook altijd van het iets onder mn level killen zodat je minimale dmg krijgt en dus non stop door kan gaan. Iedere charge cooldown een nieuw target zeg maar. Uiteraard heb je best wel eens wat miss enzo dat hoort erbij, wat al gezegt is je kan ook arms gaan maar voor levellen ben ik toch meer een voorstander voor fury dan kan je tenminste nog iets aan rage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Ik heb ook een warrior gelevelt, meerdere keren Fury gedaan omdat men zei dat dat beter was, maar altijd teruggevallen op arms dat speelt veel lekkerder imo (Tauren met grote hamer lekker kloppen :D)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
[...]

Op de een of andere manier krijg ik ook vaak een Miss (logisch op offhand, maar ook op m'n mainhand wapen) waardoor het dan wat langer duurt. M'n onehanded swords skill loopt in de pas, dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.
Indien je dualwield, gaat je miss-kans op je main-hand EN je off-hand omhoog, met iets van 24% even vlug uit het hoofd. Dit kun je counteren met +hit-rating (lastig te krijgen op lagere levels, maar wel te vinden links en rechts) en later met 'precision' een talent in de fury-tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

cannibal schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:46:
[...]

Indien je dualwield, gaat je miss-kans op je main-hand EN je off-hand omhoog, met iets van 24% even vlug uit het hoofd. Dit kun je counteren met +hit-rating (lastig te krijgen op lagere levels, maar wel te vinden links en rechts) en later met 'precision' een talent in de fury-tree.
Ah, ik dacht dat alleen de miss kans van je offhand omhoog ging. Weer wat geleerd :). Misschien is het dan wat effectiever om met een goeie 2-hander te gaan levelen? Of heeft dat weer andere nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:57:
[...]

Ah, ik dacht dat alleen de miss kans van je offhand omhoog ging. Weer wat geleerd :). Misschien is het dan wat effectiever om met een goeie 2-hander te gaan levelen? Of heeft dat weer andere nadelen?
Je rage generation zuigt dan zwaar, en daarnaast kan je een kop koffie gaan halen tussen je swings door. Om maar te zwijgen over wat er gebeurt als je parry+mis achter elkaar krijgt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Niky schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:59:
[...]

Je rage generation zuigt dan zwaar, en daarnaast kan je een kop koffie gaan halen tussen je swings door. Om maar te zwijgen over wat er gebeurt als je parry+mis achter elkaar krijgt :>
Ah, dat klinkt aannemelijk. Hoe zit dat trouwens precies met die rage generation? Krijg je een vaste hoeveelheid rage per hit of is de hoeveelheid ook nog gekoppeld aan de hoeveelheid damage die een hit doet?
In het geval van een vaste hoeveelheid per hit loont het qua rage generation dus om in ieder geval 1 snel wapen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266774

gister is mn paladin lopen lvlen.. denk ga is uldaman tanken..
de tering.. wat gaat dat easy ;-# (2 shamans, 2 paladins en een mage) ik tank (pala :P) healer (pala) 2 dps shamans (8 totems jeuj) en een fire mage..
we vlogen er echt doorheen, 0,0 downtime.. te grappig..
8 mobs tegelijk tanken.. ;) alles in de kamer op het eind ("boss" room zeg maar)
echt.. zo soepeltjes.. deed nog een hoop dmg ook ;) wf + reckoning
http://www.armory-light.com/eu/Trollbane/Fama/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 16:01
MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:11:
[...]

Ah, dat klinkt aannemelijk. Hoe zit dat trouwens precies met die rage generation? Krijg je een vaste hoeveelheid rage per hit of is de hoeveelheid ook nog gekoppeld aan de hoeveelheid damage die een hit doet?
In het geval van een vaste hoeveelheid per hit loont het qua rage generation dus om in ieder geval 1 snel wapen te gebruiken.
Het is iig afhankelijk van de hoeveelheid dmg die je doet en je lvl dacht ik.
Waar het op neer komt is dat je met 2x 1-hander kleine blokjes rage genereerd en met een langsame 2H grote blokken rage genereerd. Netto krijg je evenveel rage, maar als je 24 rage hebt dan ben je 3.6 seconde aan het wachten tot je op de 25 rage komt (en dan ga je er gelijk dik overheen) om je Wirlwind te doen bv. Bij Fury duurt dat dan maximaal 1.6 sec (over het algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
MrHuge schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:11:
[...]

Achter rage generation zit een best ingewikkelde formule:

R = 15d / 4c + fs / 2

Met:

R = Rage
d = Damage
c = Rage conversion value (loopt op met level, level 10 ~ 38, level 70 ~ 275)
f = Hit Factor (mh of oh en crit of normal hit)
s = Weapon speed

(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:14:
[...]

Dat zal je altijd houden, tot je op hoger level hitrating gaat verzamelen.
Tijdens het levelen van mijn warrior ben ik ook Fury gespecced, maar op level 45 of 50 ben ik Arms gegaan, omdat ik het missen van attacks helemaal zat was. Met Arms en een goed wapen gingen de mobs harder neer. Als je genoeg rage hebt kun je flink knallen daarmee is mijn ervaring, vooral met Mortal Strike.
Ik heb het net andersom gedaan, ik heb vooral arms geleveled met een twohander en toen ben ik ergens rond lvl 50 fury gegaan en toen had ik er plots heel wat meer lol in. Tis maar wat je zelf leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot level 70 arms. Op level 70 BS 2-handed mace gecraft. Vervolgens voor een pve uitstapje (zou eigenlijk pvp char worden) even fury gegaan. Nu loop ik rond met de vollegig geupgrade 1-handed mace en de snelle off-hand mace. Pve fury is erg leuk. Moet alleen nog even wat groene en blauwe meuk vervangen. Laatst op Gruul 515 dps, dat moet beter kunnen.

Dit is de huidige status van mijn projectje. En verder wil buiten de gear ik die lelijke olifant nog vervangen door een winterspring frostsaber. Vooral de ranged slot is erg slecht, maar ik maak er eerst wel felsteel whisperknives voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Old-skool sets zijn wel mooi ja :)

Zit er zelf aan te denken om 8/8 Wildheart (of bij voldoende tijd zelfs FeralHeart) bij elkaar te sprokkelen. Vooral T0.5 is natuurlijk wel véél tijd, maar 80-90% is solo te doen dus het is leuk om wat verloren uurtjes aan te besteden ;)

En dan idd in Orgrimmar rond gaan huppelen, of ergens in Outland bij de CE kampjes :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

Seraphin schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:31:
[...]

Old-skool sets zijn wel mooi ja :)

Zit er zelf aan te denken om 8/8 Wildheart (of bij voldoende tijd zelfs FeralHeart) bij elkaar te sprokkelen. Vooral T0.5 is natuurlijk wel véél tijd, maar 80-90% is solo te doen dus het is leuk om wat verloren uurtjes aan te besteden ;)

En dan idd in Orgrimmar rond gaan huppelen, of ergens in Outland bij de CE kampjes :D
ik vind het ineens jammer dat ik m'n wrath setje verkocht heb
zou het nog mogelijk zijn om deze terug te krijgen via een gm
het is ong 3/4maanden geleden dat ik het verkocht heb ivm backspace maar daar heb ik nu niet zo veel last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Anoniem: 266774 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:14:
gister is mn paladin lopen lvlen.. denk ga is uldaman tanken..
de tering.. wat gaat dat easy ;-# (2 shamans, 2 paladins en een mage) ik tank (pala :P) healer (pala) 2 dps shamans (8 totems jeuj) en een fire mage..
we vlogen er echt doorheen, 0,0 downtime.. te grappig..
8 mobs tegelijk tanken.. ;) alles in de kamer op het eind ("boss" room zeg maar)
echt.. zo soepeltjes.. deed nog een hoop dmg ook ;) wf + reckoning
http://www.armory-light.com/eu/Trollbane/Fama/
Ik (level 38 hunter) ben zaterdag uldaman in geweest met een pala als tank, en dat ging idd heel erg goed. Voor de rest was het sowieso een vreemde party. :P. 1 prot pala, 1 warrior tank, twee holy priests en ik BM/MM hunter met mijn pet pinky. Het ging niet heel erg snel, maar we zijn er redelijk makkelijk doorheen gewalst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Anoniem: 98134 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:56:
[...]

ik vind het ineens jammer dat ik m'n wrath setje verkocht heb
zou het nog mogelijk zijn om deze terug te krijgen via een gm
het is ong 3/4maanden geleden dat ik het verkocht heb ivm backspace maar daar heb ik nu niet zo veel last meer van.
Normaal gezien niet, maar GM's zijn ook mensen en voor zo'n special setje maken ze (denk ik) wel een uitzondering. Let er wel op dat het waarschijnlijk geëscaleerd wordt omdat er iemand hoger in de keten naar moet kijken, en dat duurt een paar dagen tot een week.
In the case of item deletion the Game Master Department may be able to assist you. While there is no set limit to the amount of times we will assist with item reimbursements, if it is felt that a player is been overly careless with their items, then we may deny assistance. While we can restore items with random modifiers (of the Bear, of the Eagle, etc.) we cannot guarantee that you will receive the same modifier as you had on your original item. We are also unfortunately not able to guarantee that any enchantments or other additions to an item shall be restored along with it.
Gewoon een mooi verhaaltje er van maken, beetje tijd in je ticket steken. Niet twee regels met "I sold my wrath set, can I get it back?", maar een flinke lap text met dat je vroeger geraid hebt en dat je nu spijt hebt dat je zulke mooie ouwe content hebt verpatst.

Het blijft: wie waagt, die wint! Je verliest niets door het te vragen, dus gewoon een ticket maken :).

[ Voor 24% gewijzigd door NickH op 25-08-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 18:28
Na een bijna twee maande lange zomerbreak zitten de raids er toch weer aan te komen :) We hebben de laatste tijd érg veel (goede) applications gekregen. Eens kijken hoe M'uru nu gaat nu hij genurfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Ik had pre-TBC idd ook een aardig setje (wildheart + ZG meuk) die ik heb gevendorred; indertijd voornamelijk omdat ik 100% genoeg had van resto-spec, en ik dus ook geen gear wilde houden die me daar aan herinnerde ;)

Gelukkig is dat relatief makkelijk weer te krijgen, ga ik dus geen GM voor schoppen.

Sprekend over ZG; Arlokk's Will Will of Arlokk blijft een ubercoole staff. . . . misschien die ook maar proberen te krijgen, zou het lukken haar te 2 / 3-mannen? :D

[edit]
Fixed :o

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 25-08-2008 14:13 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Seraphin schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:12:

Sprekend over ZG; Arlokk's Will Will of Arlokk blijft een ubercoole staff. . . . misschien die ook maar proberen te krijgen, zou het lukken haar te 2 / 3-mannen? :D
Moet wel lukken, 3-4 man goed gegeared moet geen probleem zijn. Ben een tijd geleden met 3x 70 en een zooi 61-63'ers nog ff ZG geweest. Jammer dat de eerste paar bosses alleen maar blauwe crap dropten =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:06:
Na een bijna twee maande lange zomerbreak zitten de raids er toch weer aan te komen :) We hebben de laatste tijd érg veel (goede) applications gekregen. Eens kijken hoe M'uru nu gaat nu hij genurfed is.
Succes :) waar haal je de mensen vandaan? Zoveel SWP raidende guilds zijn er niet op SC Horde.
Closure, OOM en PO toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:12

Flapmo

and back is gigi!

Hm, mijn broertje zit in de beta van Lich King. Toch best grappig, na paar maanden afkicken toch maar even death Knight spelen op zijn account :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 236827 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:25:
[...]

Succes :) waar haal je de mensen vandaan? Zoveel SWP raidende guilds zijn er niet op SC Horde.
Closure, OOM en PO toch?
Er zijn veel guilds gedisbanned over de zomer, en mensen zijn vaak niet te beroerd om te transferen. Zo zijn wij onze MT kwijt geraakt net na we m'uru neer hadden, en de app leverde zo een stuk of 5 nieuwe tanks op (waarvan we uiteindelijk er twee recruiten)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kees schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:34:
[...]

Er zijn veel guilds gedisbanned over de zomer, en mensen zijn vaak niet te beroerd om te transferen. Zo zijn wij onze MT kwijt geraakt net na we m'uru neer hadden, en de app leverde zo een stuk of 5 nieuwe tanks op (waarvan we uiteindelijk er twee recruiten)
Ja dat is waar. Ook heb ik nog een instance gedaan met een guildless T6 lock in het weekend, dus ze lopen nog wel rond ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Anoniem: 236827 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:25:
[...]

Closure, OOM en PO toch?
Ik houd het meer bij Alliance ;) (ik heb ook een raiding char in Closure for the time being).
Daar zijn Tainted (ben ik dus de GM van) en AD3 echt bezig met SWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Ik houd het meer bij Alliance ;) (ik heb ook een raiding char in Closure for the time being).
Ah ok.. dat wist ik niet :)
Tainted en AD3 ken ik natuurlijk wel. Ben zo vaak nutteloos geganked door Tainted, en corpsecamped :P PvP-server, ik weet het, maar dan nog... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Anoniem: 236827 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:43:
[...]

Ah ok.. dat wist ik niet :)
Tainted en AD3 ken ik natuurlijk wel. Ben zo vaak nutteloos geganked door Tainted, en corpsecamped :P PvP-server, ik weet het, maar dan nog... :'(
Woot, gecorpsecamped door Tainted? Heb je namen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270790

[...]
Ah! Ik raid met AD3. We hebben gekozen de hele zomer niet te raiden (jullie ook toch?) om een zogenaamde terror summer uit de weg te gaan :P Heb al een tijdje weinig tot niets gedaan op mijn main. Heb daardoor nu wel een vrijwel full epic holy priest rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:55:
[...]

Woot, gecorpsecamped door Tainted? Heb je namen? :D
Kan ze niet meer herinneren, is alweer een jaartje geleden ofzo... alleen de naam Tainted laat me al de rillingen over de rug lopen. Op één of andere manier moesten ze altijd mij hebben. (misschien heb ik er ooit een teruggepakt en toen hun trots gekrenkt).
Tegenwoordig is het Sons of Orion op Alliance die alles ganked wat maar los loopt aan Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

[...]

Hehe, doe eens de groeten aan Korassha/Iranda van Daxalina :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

"zoals vele gokke word in LK Hunter de class to be"

Dit was pre-tbc ook al zo, in pvp helemaal.
Rank12 (Marshal) toen der tijd en nu 95.000+ honorable kills lifetime, and still going strong.
Hunter ftw =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
Anoniem: 132667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:59:
"zoals vele gokke word in LK Hunter de class to be"

Dit was pre-tbc ook al zo, in pvp helemaal.
Rank12 (Marshal) toen der tijd en nu 95.000+ honorable kills lifetime, and still going strong.
Hunter ftw =)
Hunter genomen omdat je keihard failde met je rogue ?

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Kazzak&n=Quietplease

En oooooh, rank 12 en bijna 100k kills. Daar moet je idd een pro class en speler voor zijn.

Wat is je rating in arena?

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 25-08-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

slimme jongen ben jij zeg
zo jij bent effe "kei"slim.
jaloers boertje ruik ik.

echt een tedje.. waar staat dat ik mezelf een pro class en speler vind. je haalt zelf woorden erbij die niet eens genoemd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 132667 op 25-08-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
ImdaMned schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

Hunter genomen omdat je keihard failde met je rogue ?

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Kazzak&n=Quietplease

En oooooh, rank 12 en bijna 100k kills. Daar moet je idd een pro class en speler voor zijn.

Wat is je rating in arena?
Alleen al voor dit soort personen ben ik gestopt met retail..
Wat een absurd gedrag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
"Arena rating equals skill" gaat er bij mij niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is dat ik niets te doen heb anders zou ik er niet op in gaan.
Dit soort rotte appels kom je overal tegen denken dat ze het wiel hebben uitgevonden, maar ondertussen zijn eigen kont nog niet eens af kan vegen.
Mensen die het hardst roepen dat iemand noob is of wat dan ook, tekent meestal wel een mooi beeld over die persoon zelf. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:22:
"Arena rating equals skill" gaat er bij mij niet in :)
2200+ geeft redelijke skill aan. Ik fail @ 1500 though : )
Anoniem: 132667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:18:
echt een tedje.. waar staat dat ik mezelf een pro class en speler vind. je haalt zelf woorden erbij die niet eens genoemd zijn.
Yup, beetje verkeerd begrepen van mij. 1000 maal excuses
FragNeck schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:21:
[...]

Alleen al voor dit soort personen ben ik gestopt met retail..
Wat een absurd gedrag.
Retards heb je overal. Tenminste ben ik wel een retard die z'n fouten toegeeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel mooi dat je het toegeeft, respect man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
ImdaMned schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:28:
[...]
2200+ geeft redelijke skill aan. Ik fail @ 1500 though : )
Ik heb zelf ook maar 1500 rating, maarja mijn interesses liggen ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dutchy007 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:32:
[...]

Ik heb zelf ook maar 1500 rating, maarja mijn interesses liggen ergens anders.
Ik heb geen rating want ik heb een hekel aan PvP/Arena ... en toch zit ik op een PvP server omdat een PvE server me toch te kneuzerig leek :P

Nu kan ik het in ieder geval nog opzoeken als ik wil.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/troll mode on

Maar PvP rating zegt ook zoveel over algemene skills, inclusief PvE?

/troll mode off

Ik heb 0xT4 of T5, 1 item uit TK en nog is mijn mage goed genoeg voor BT. Zijn dat skillz?
Ik denk dat tijd een hele grote factor veel velen speelt... dat is bij mij wel het geval. Een beetje kennis van zaken is wel van belang natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Arena rating equals skill imo.

Ik zou als guildleader nooit iemand met een 1300 rating aannemen, omdat dat gewoon een turd moet zijn anders haal je zo'n rating nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 236827 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:00:
/troll mode on

Maar PvP rating zegt ook zoveel over algemene skills, inclusief PvE?

/troll mode off

Ik heb 0xT4 of T5, 1 item uit TK en nog is mijn mage goed genoeg voor BT. Zijn dat skillz?
Ik denk dat tijd een hele grote factor veel velen speelt... dat is bij mij wel het geval. Een beetje kennis van zaken is wel van belang natuurlijk.
Je wilt alleen niet weten hoe hard sommigen failen, zelfs als ze al 3 jaar spelen.

Maar ik denk wel dat een goede PvE-er om te turnen is naar een goede PvP-er en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

snel vraagje tussendoor: het speedgetal wat bij een wapen staat.... hoe hoger hoe beter/sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-05 22:19

DefLite

Why so serious?

Anoniem: 169084 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:33:
Arena rating equals skill imo.

Ik zou als guildleader nooit iemand met een 1300 rating aannemen, omdat dat gewoon een turd moet zijn anders haal je zo'n rating nooit.
bullshit, er zijn genoeg raidende mensen die arena niet echt serieus nemen en het voor de lol doen(deed ik vroeger toen ik nog HC raidde ook).
En zoveel "skill" bestaat er niet in wow imo
Magic666 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:
snel vraagje tussendoor: het speedgetal wat bij een wapen staat.... hoe hoger hoe beter/sneller?
Het speedgetal staat ervoor om de hoeveel seconde je slaat, hoe hoger is langzamer en vaak dat leidt vaak weer tot hogere end damage dus hogere crits.

[ Voor 27% gewijzigd door DefLite op 25-08-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

aha...... op die manier. Ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 236827 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:00:
Met alleen gear uit heroics en T4 (maar geen tear gear, blijkbaar) zul je als mage niet snel meer dan 1000 dps hebben op single target fights. Dan loop je in sommige BT-fights toch echt wel tegen de lamp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Little_captain schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

bullshit, er zijn genoeg raidende mensen die arena niet echt serieus nemen en het voor de lol doen(deed ik vroeger toen ik nog HC raidde ook).
En zoveel "skill" bestaat er niet in wow imo
Ookal neem je Arena totaal niet serieus, is je gear kut, kan je een hogere rating halen dan 1600. Mensen die onder de 1500 halen, ookal doen ze het niet serieus, snappen hun classes gewoon niet.

Ik heb op mijn alt druid met 200+ healing en 5.8K Hp een 1660 rating, terwijl ik nietr eens een goede druid ben. Dan moet je in fatsoenlijke raiding gear makkelijk 1700 aan kunnen tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:58
Ik krijg steeds van die mailtjes dat je WoW gold kan kopen voor echt geld. Ik heb vandaag is even op het internet gekeken van hoe dat dan zit. Maar het schijnt dus dat er gewoon "bedrijven" zijn die WoW geld verkopen voor echt geld en in grote mate ook nog. Dit is vast geen nieuws voor jullie, maar ik vraag mij toch af hoe ze dit dan doen?

Ze hebben gewoon voor alle servers die WoW heeft gewoon ik weet niet hoeveel WoW gold te koop staan. Hoe komen deze mensen dan aan dit geld, en is het eigenlijk legaal om op deze manier WoW gold te kopen?
quote:
Magic666 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:

Het speedgetal staat ervoor om de hoeveel seconde je slaat, hoe hoger is langzamer en vaak dat leidt vaak weer tot hogere end damage dus hogere crits.
Dat snap ik ook nog niet helemaal, waarom krijg je hogere crits als het wapen langzamer is?

[ Voor 28% gewijzigd door Metalbuster op 25-08-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-04 10:54
Anoniem: 169084 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Ookal neem je Arena totaal niet serieus, is je gear kut, kan je een hogere rating halen dan 1600. Mensen die onder de 1500 halen, ookal doen ze het niet serieus, snappen hun classes gewoon niet.

Ik heb op mijn alt druid met 200+ healing en 5.8K Hp een 1660 rating, terwijl ik nietr eens een goede druid ben. Dan moet je in fatsoenlijke raiding gear makkelijk 1700 aan kunnen tikken...
Dit vind ik toch zeer Battlegroup afhankelijk. Of zijn arena's niet per battlegroup geregeld?
Want op de Blackout battlegroup krijg je echt geen 1660 rating met de door jouw genoemde stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Vertel, want met mijn fury warrior samen met mijn broers Tankadin lukt het toch echt niet. Ik heb nu wat pve epics, maar we begonnen allebei net 70 in groene gear en wat van de reputation blues. En kelderden heel hard naar 1300 omdat op de 'hogere' ratings vooral ik dood was voor ik in melee range was bij casters (en mijn broer oom van het healen yay for tankadin healing) en als ik een rogue tegenkwam dan was ik dood voor de stun over was. (en trinket helpt niet echt, vanish en nog een keer en dan heb je geen trinket meer).

Maar goed er is toch nog maar 1 item dat ik wil: de S4 gloves nog 3 weken verliezen als hij terug is en ik hoef die arena nooit meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metalbuster schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:15:
Dat snap ik ook nog niet helemaal, waarom krijg je hogere crits als het wapen langzamer is?
Je crits zijn, procentueel gezien, volgens mij niet hoger. Langzame wapens doen echter meer damage per hit, dus doet een crit ook meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:59
Simpel:
Fictieve 1.50speed dagger
Fictieve 3.40speed 2handed axe
Beiden 100dps

Als beiden over dezelfde tijd dezelfde damage willen doen, dan moet het tragere wapen harder slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
Metalbuster schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:15:
Ik krijg steeds van die mailtjes dat je WoW gold kan kopen voor echt geld. Ik heb vandaag is even op het internet gekeken van hoe dat dan zit. Maar het schijnt dus dat er gewoon "bedrijven" zijn die WoW geld verkopen voor echt geld en in grote mate ook nog. Dit is vast geen nieuws voor jullie, maar ik vraag mij toch af hoe ze dit dan doen?

Ze hebben gewoon voor alle servers die WoW heeft gewoon ik weet niet hoeveel WoW gold te koop staan. Hoe komen deze mensen dan aan dit geld, en is het eigenlijk legaal om op deze manier WoW gold te kopen?
Deze discussie wil je echt niet openen. Volgens mij is dat paard al 20 keer herrezen uit de dood en vervolgens weer neergemept :+

Anyway, ze farmen het gold met bots. Chars die met een geautomatiseerd script mobs killen, looten, shit vendoren etc etc. Verder gebruiken ze ook gold van gehackte accounts en daarnaast wordt er ook gold opgekocht van lui die bijvoorbeeld stoppen en veel gold over hebben, dat kun je dus kwijt.

Gold verkopen is illegaal, staat ook hard in de regels van Blizzard waarmee je akkoord gaat. Over gold kopen is, zover ik weet, na al die jaren nog geen concrete uitspraak gedaan door Blizzard. Het is door de community echter wel gebombardeerd als not done. Kom er dus nooit voor uit dat je gold koopt. Alhoewel ik je wel kan wel vertellen dat gold kopen sinds TBC overbodig is. Je kan met dailies etc zo snel zoveel gold verdienen. Het kan nog sneller door bepaalde proffessions te levelen en anderzijds kun je ook aan AH campen doen, vraag hiervoor meer informatie aan Im'damned, Ah slut bij uitstek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:35

Snuffel

Vroem!

En ik verdenk Blizzard er nog steeds van dat ze het kopen van goud op de een of andere manier gewoon stimuleren.
Het is voor hun uiteindelijk meer omzet, want goldbuyers spelen WoW, en WoW spelers leveren geld op.

Dus nee, het mag niet, maar het wordt ook door Blizzard oogluikend toegestaan.....
Al zullen ze dat nooit toegeven

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond voor het eerst Sunwell gezien, en ik moet zeggen dat het best leuk is om weer wat andere content dat BT en Hyjall te zien.

Na wat moeite met bepaalde trash packs rond 21u bij Kalecgos gekomen, maar die ging nog niet zo vlotjes. Toch tot ~66% voor de draak en de demon gekomen. Morgen gaan we terug en nemen we een extra healer mee om de hoge raiddamage op te vangen, dus ik hoop dat die morgen neer gaat, en we een kijkje kunnen nemen bij Brutallus, alhoewel we daar nog helemaal niet klaar voor zijn (We hebben maar enkele mensen die genoeg dps er uit kunnen pompen, en nog helemaal niet genoeg om de lagere dps van onze shadowpriest en moonkin goed te maken. Ik zelf zit tegen de 1800 aan, maar dat komt helemaal goed wanneer ik mijn vierde T6 stuk krijg, en mijn shadowbolts 6% extra damage doen).

Al bij al een leuke, zij het dure (repaircosts :s) avond :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 25-08-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Snuffel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:37:
En ik verdenk Blizzard er nog steeds van dat ze het kopen van goud op de een of andere manier gewoon stimuleren.
Het is voor hun uiteindelijk meer omzet, want goldbuyers spelen WoW, en WoW spelers leveren geld op.

Dus nee, het mag niet, maar het wordt ook door Blizzard oogluikend toegestaan.....
Al zullen ze dat nooit toegeven
Blizzard heeft die paar goldfarmers niet nodig. En om voor die paar centen de gouden kip te slachten zou een beetje dom zijn. Het zou hun naam zwaar verneuken. En ze hebben LANG geïnvesteerd in die naam.

Goodwill is iets wat goud waard is in deze bizz. Kijk naar al die fanboys die een bepaalde game al willen kopen voordat het zelfs maar uit is (Rockstar, Blizzard en vroeger Westwood)

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 26-08-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 13:56
Ik speel nu al 2 weken als mage maar 1 ding snap ik niet. Waarom kan je een wand en een staff dragen? Waarom doen je spells het ook gewoon als je geen wapen draagt en wat heeft dan het nut nog van de staff/wand? Waarom is de wand ranged en wat heb ik er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Zaken als een staff of 1h/oh/wand voor casters is puur vanwege de stats, je wand kan daarnaast handig zijn bij levellen (afhankelijk van je class, voor priests is een wand erg handig om te hebben tijdens het levellen, dmg zonder mana costs)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MeneerKrab schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:50:
Ik speel nu al 2 weken als mage maar 1 ding snap ik niet. Waarom kan je een wand en een staff dragen? Waarom doen je spells het ook gewoon als je geen wapen draagt en wat heeft dan het nut nog van de staff/wand? Waarom is de wand ranged en wat heb ik er aan?
http://www.wowwiki.com/Mage

Enjoy, we kunnen wel een heel lang verhaal gaan maken maar het is eerst beter dat je die pagina even leest.

Zo dan nu voor het dagboek item , nog 15% tot lv69 dus vanavond lekker 69 dingen en dan gauw verder ga proberen deze week nog de lv70 te hitten. En dan vol terug in PvP voor me merciless set, dan ben ik igg redelijk gegeared om mee te gaan richting Kara en daar verder te upgearen.

Inmiddels is er bij ons in de community nog net geen fonds opgestart voor me om me maar zo snel mogelijk richting lv70 te hebben, de eerste 5 mins van de Guild chat gaan dan meestal ook zo.

ShadowBumble has come online.

<Me> Evening
<MemberA> Hi, still no lv70 you slacker
<MemberB> Ah SB online the endless discussions starts.
<MemberC> Hmmm SB i bet you never make lv70 before Wotlk
<Me> Yeah Yeah the point is clear , going back to blade edge to level.
<Member A t/m Z> hihi if we do this every night he should reach Lv70 before September :P

Ach igg heerlijk kwa motivatie en omdat de meeste inmiddels erg betrokken zijn bij mijn levellen wil iedereen wel helpen met Elite/Group/Dungeon quests.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Wiethoofd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:58:
[...]

Valt dit niet ook al via mail te sturen? Dus van full-acc naar trail-acc even via de post. Zelf niet geprobeerd, aangezien ik na 2 dagen trail het spel gekocht heb, en toen 40 dagen kon spelen. (via de blizzardsite aangeschaft geeft het spel en die 30 dagen gratis vast aan je trail)
heb je dan alleen WoW of ook gelijk TBC? (of kun je die optie kiezen op de website?) Ik denk dat ik ook overga naar een full acc en 30 dagen gratis is natuurlijk altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Magic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:31:
[...]

heb je dan alleen WoW of ook gelijk TBC? (of kun je die optie kiezen op de website?) Ik denk dat ik ook overga naar een full acc en 30 dagen gratis is natuurlijk altijd leuk :)
Als je via de Blizzard site een key koopt dan is het alleen voor WoW. Daarna kan je nog eens voor 19.99 TBC als uitbreiding kopen. Wil je ze toch beiden, kijk dan eens bij de lokale games winkel oid voor een WoW BattleChest. WoW+TBC voor 29.99 met 2 BradyGames guides erbij en een mooi doos. Toch meer waar voor je geld imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Content patch voor Wotlk

We krijgen net als met TBC terug een content patch voor de eigenlijke expantion komt, met de nieuwe talents, de barbershop, de nieuwe profession,...

Ik hoop dat de patch nog niet direct komt, want shadow destro locks worden helemaal kapot gemaakt, en daar is mijn gear nu eenmaal op afgestemd, en met brutallus voor de deur kan ik dat niet hebben zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:59:
Content patch voor Wotlk

We krijgen net als met TBC terug een content patch voor de eigenlijke expantion komt, met de nieuwe talents, de barbershop, de nieuwe profession,...

Ik hoop dat de patch nog niet direct komt, want shadow destro locks worden helemaal kapot gemaakt, en daar is mijn gear nu eenmaal op afgestemd, en met brutallus voor de deur kan ik dat niet hebben zeg :/
Ik voorzie nu al een heleboel Arms warriors voor Titan's Grip in BG's en Arena's :D

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.