"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik ben zelf ook alliance, maar ik heb het idee dat alliance veel verliest vooral komt doordat er niet gecommuniceerd wordt. De horde lijkt mij net iets beter georganiseerd dan de alliance.Mektheb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:34:
[...]
Nou nee ik ben alliance en irriteer me echt zo erg dat ze allemaal denken het een solo game is >.<
en ja QQ i know...
Maar van de 15x WSG / AB / EOTS te doen en er 1 winnen is mja...
niet om te flamen bedoeld
Daarom kan alliance wel AV's winnen, maar AB/WSG/EOTS niet. Het komt veel meer op het teamwork bij de laatst genoemde BG's. AV is gewoon zergen en dan win je wel.
Bij een EOTS bijvoorbeeld, moet je zorgen dat er 2 a 3 man verdedigd bij de twee torens en de rest moet op een toren afgaan. Vaak zie je dat er 1 of 2 torens niet verdedigd worden en er 3 afzonderlijke groepen naar de 2 horde towers gaan en een paar naar 't midden = loss
ja dat denk ik ook iddCarnagy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:50:
[...]
Ik ben zelf ook alliance, maar ik heb het idee dat alliance veel verliest vooral komt doordat er niet gecommuniceerd wordt. De horde lijkt mij net iets beter georganiseerd dan de alliance.
Daarom kan alliance wel AV's winnen, maar AB/WSG/EOTS niet. Het komt veel meer op het teamwork bij de laatst genoemde BG's. AV is gewoon zergen en dan win je wel.
Bij een EOTS bijvoorbeeld, moet je zorgen dat er 2 a 3 man verdedigd bij de twee torens en de rest moet op een toren afgaan. Vaak zie je dat er 1 of 2 torens niet verdedigd worden en er 3 afzonderlijke groepen naar de 2 horde towers gaan en een paar naar 't midden = loss
Daarom eigenlijk doe ik alleen nog premade's maar door me raid schema kom ik niet meer aan pvp toe helaas
Anoniem: 63072
Haha inderdaad erg leuk. Maar hij kan beter oppassen, is één van de weinige dingen die je wel een temp. ban op kunnen leveren. Simpelweg omdat je als zelfde faction geen in game mogelijkheid hebt het conflict zelf op te lossen. Het zal ook afhangen van de GM bij wie zo'n persoon klaagt, maar het is in iedergeval iets waarvoor ze mogen waarschuwen en bij herhaling bannen.ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:12:
[...]
Gisteren was er mage van denial aan het klooien bij de summoning stone van ZA. Een altje iig want hij staat niet bij jullie in de DKP lijst : ).
Over dat minen gesproken, Ik hoorde van een pallie dat hij bij minen altijd een smerig truukje had als iemand van dezelfde faction aan het minen was. Gauw blessing of protection erop gooien. Dan kan die andere 6 seconden lang geen physical moves meer maken.
Lame, erg lame, en daarom mag ik dat truukje wel
That being said, ik heb het slechts één keer mee gemaakt dat een GM ingreep. Was in STV en een vrij grote groep level 60 horde (was pre tbc) stond verdeelt over Nessiwary en de Graveyard. Als je bij je lijk ressde werd je geoneshot, als je bij de spirit healer ressde idem. En dat hielden ze erg lang vol. Na ongeveer een uur kwam er daar een GM (Ik zat zelf al lang op een alt maar had contact met wat anderen die daar nog waren) die zei dat hij ze een waarschuwing zou geven en heeft alle horde geoneshot zodat de alliance lowbies zich uit de voeten konden maken. GY campen schijnt ook iets te zijn waarvoor ze mogen ingrijpen, ook op pvp servers.
Hmm de meest succesvolle strategie die ik bij EOTS heb gezien als alliance is verdelen in drie groepen, elk met een healer. 1 groep loopt naar het midden met maar 1 doel de horde van de vlag houden en er niet langs laten. Flag capture is onbelangrijk. De andere twee groepen stormen meteen door naar de horde kant alleen één van beide teams blijven net lang genoeg om DR en MT te pakken.Carnagy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:50:
[...]
Deze twee bij voorkeur locks gaan vervolgens de bruggen verdedigen, zodat ze kunnen waarschuwen als horde probeert door te breken. Als het lukt om 4 locaties te cappen dan is het een kwestie van de bruggen en het midden goed blokkeren en je raakt de voorspron nooit meer kwijt. Krijg je de horde locaties niet te pakken speelt het gevecht zich iig aan horde kant af en ben je niet in de verdediging.
Als de horde dan ook nog eens communiceert krijg je erg leuke en spannende potjes. Helaas gebeurt het vaker dat bij alliance 10 man naar de vlag rent
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 22-08-2008 12:04 ]
Anoniem: 251423
Oja, die WotLK intro viel me een béétje tegen. Ja Arthas is waar het allemaal om draait in WotLK, maar intro had wel wat meer variatie kunnen gebruiken.
Ook bijv voor het npc-humpen op Quel'Danas. 1 Keer riep ik ook de hulp van een GM in, nam die even de controle over van de hordjes, en liet je allemaal keurig weglopenHaha inderdaad erg leuk. Maar hij kan beter oppassen, is één van de weinige dingen die je wel een temp. ban op kunnen leveren. Simpelweg omdat je als zelfde faction geen in game mogelijkheid hebt het conflict zelf op te lossen. Het zal ook afhangen van de GM bij wie zo'n persoon klaagt, maar het is in iedergeval iets waarvoor ze mogen waarschuwen en bij herhaling bannen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 22-08-2008 12:01 ]
Indien dit mogelijk is, wil ik dat namelijk eens zelf proberen te maken. Vooral om Addons te leren maken, en ook omdat ik het wel een aardige functionaliteit vind.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 130680
Misschien ook maar een paar potjes meedoen, als ik zo de verhoudingen lees. Alleen het vervelende is dat ik vaak zal doodgaan, zonder noemenswaardige resillence gear. (lees groen/blauwe toon). Vooral die die lui die full s3 en s4 gear dragen zullen wel gehakt van mij maken.ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:47:
LvL 70 is AV 50/50 AB 40/60 WSG 10/90 en EotS 33/66 (dit is iig mijn ervaring als je niet grouped)
Nu ben ik ook bezig op lvl 68 en 69 en daar valt me op dat ik nog niet verloren heb. Alliance maakt daar echt 0.0 kans : )
Tja, je moet toch wat om de tijd te doden tijdens het nog lange wachten op WotLK
Volgens mij kan dit inderdaad (event based dingen oid).OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:59:
Ik weet dat er Addons zijn, wanneer je bijv. "!alch pots" whispered, dan krijg je een lijst terug met welke potions die persoon kan maken. Is het ook mogelijk dat iemand "!motw" whispered naar mij, dat mijn char dan automatisch MotW op die persoon cast?
Indien dit mogelijk is, wil ik dat namelijk eens zelf proberen te maken. Vooral om Addons te leren maken, en ook omdat ik het wel een aardige functionaliteit vind.
Pas wel op: het zou zomaar onder Blizzard's begrip van "automated gameplay" kunnen vallen en dat is een bannable offense. (ik zeg niet dat het zo is, maar dat het in die richting op zou kunnen gaan, b.v. BuffBots die buiten de instance staan e.d.)
[edit]
En over de BG's:
Laatst ingelogd, in precies 35 minuten 3 potjes AV gedaan, alledrie gewonnen (Horde).
WSG: 37 minuten over een potje en uiteindelijk na lang 2 - 1 voor te staan toch nog verliezen
AB: ook weer een lang potje, uiteindelijk wel gewonnen.
Win / Loss verhoudingen zou ik niet durven te geven, het varieert daarvoor te veel. AB vind ik in ieder geval meestal leuk om te doen. AV is een kwestie van mezelf niet te veel opwinden en zien wat er te doen valt, WSG & EotS zijn irritant
[ Voor 22% gewijzigd door Seraphin op 22-08-2008 12:31 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
tis maar dat je het weet
Een maand aan abbonement betaald op mijn oude account en 4 Refer-A-Friend accounts gemaakt. Op alle 5 een tauren shaman gemaakt (how original) en toen gaan 5-boxen. Gelukkig bestaat er zoiets als Key-clone om al je chars tegelijk te besturen, even configgen en gaan!
Wat is miste in WoW was de echte uitdaging. Alleen high-end raiding en high-end arena was nog echt uitdagend en voor beide moet je behoorijk wat tijd committen in WoW. Goed multi-boxen is een vak apart en iets waar je geen andere voor nodig hebt. Een nieuwe uitdaging zonder dat ik daar mensen voor nodig heb.. ik kan me zo wel weer even vermaken
I want to live forever, so far.. so good.
Zorg dat je niet alleen loopt en je kunt altijd van hulp zijn.Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:12:
[...]
Misschien ook maar een paar potjes meedoen, als ik zo de verhoudingen lees. Alleen het vervelende is dat ik vaak zal doodgaan, zonder noemenswaardige resillence gear. (lees groen/blauwe toon). Vooral die die lui die full s3 en s4 gear dragen zullen wel gehakt van mij maken.
Tja, je moet toch wat om de tijd te doden tijdens het nog lange wachten op WotLK
Ja, dat weet ik. Maar je moet wat als je de hc key nog niet hebt ^^.Nivado schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:11:
[...]
Ik hoop dat je weet dat je de daily dungeon ook op heroic kan doen.. Ik doe [complete] de daily dungeon af en toe, en dan alleen omdat ik toevallig die heroic doe die dag, of omdat ik de daily dungeon nog heb van een vorige keer, en die gelijk is aan de daily heroic van dat moment.
Soms zijn zelfs de daily dungeon en heroic gelijk
Ja dan wordt het lastigerwinkelwagen schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:36:
[...]
Ja, dat weet ik. Maar je moet wat als je de hc key nog niet hebt ^^.
http://www.wowwiki.com/Lower_City
zoals gezegt is alleen CoT de enige faction waar geen quest/drops voor gebruikt kunnnen worden behalve instance runnen (gelukkig is beide genoeg voor honored)
[ Voor 54% gewijzigd door Teunis op 22-08-2008 12:53 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Whisperbuff deed dat. Ik weet niet of die nog bestaat. Dat is al een tijdje geleden dat ik daar gebruik van maakt. MC tijdperk zeg maar.OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:59:
Ik weet dat er Addons zijn, wanneer je bijv. "!alch pots" whispered, dan krijg je een lijst terug met welke potions die persoon kan maken. Is het ook mogelijk dat iemand "!motw" whispered naar mij, dat mijn char dan automatisch MotW op die persoon cast?
No guts, no glory!
Thanks.Seraphin schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:25:
Volgens mij kan dit inderdaad (event based dingen oid).
Pas wel op: het zou zomaar onder Blizzard's begrip van "automated gameplay" kunnen vallen en dat is een bannable offense. (ik zeg niet dat het zo is, maar dat het in die richting op zou kunnen gaan, b.v. BuffBots die buiten de instance staan e.d.)
Ja het zit misschien op het randje, maar ik denk dat zolang ik het alleen voor mijzelf gebruik, en alleen binnen raids, dat het niet echt een probleem zal opleveren. Daarnaast verwacht ik eigenlijk, mochten ze er al achter komen, dat ik eerst een waarschuwing krijg. Maar toch bedankt voor de 'heads up'.
Thanks voor de naam, even gezocht en daarmee ben ik er inderdaad één tegen gekomen die de zelfde functionaliteit heeft (PhoenixBuff). Ga er binnenkort eens iets beter naar kijken.KillGhost schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:18:
[...]
Whisperbuff deed dat. Ik weet niet of die nog bestaat. Dat is al een tijdje geleden dat ik daar gebruik van maakt. MC tijdperk zeg maar.
[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 22-08-2008 13:23 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
http://www.wowace.com/wiki/ZOMGBuffs
quote van wiki:
Remote chat lets players change what they're being buffed.
Examples:
!buff
Show what I'm being buffed with.
!buff ?
Show help
!buff -bok +bom
I want BOM instead of BOK
!buff -light +kings
I want Kings instead of Light.
http://www.worldofraids.c...ewelcrafting_original.jpg
voorbeeldje:
Figurine - Twilight Serpent
Binds wen picked up
Unique
Trinket
Requires level 80
Use: Increases spell power by 100 for 20 sec. (5 mins cooldown)
Zijn meeste blue ones, zullen de filler items zijn van de professions. Om je prof te levelen en daarna op AH te gooien voor alts enzo. Meeste "mains" zullen al 3x beter hebben nu op 70ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:30:
WTF moet je hier nu mee ?
http://www.worldofraids.c...ewelcrafting_original.jpg
voorbeeldje:
Figurine - Twilight Serpent
Binds wen picked up
Unique
Trinket
Requires level 80
Use: Increases spell power by 100 for 20 sec. (5 mins cooldown)
Nu doe ik dat door terug te scrollen, maar ik neem aan dat dit anders kan.
Ik heb het alleen nog niet kunnen ontdekken hoe het moet. Ook guildies kunnen het me niet vertellen.
Hier ne1?
Of is er een add on die dat doet?
Ik weet dat Recount b.v. aangeeft wat voor damage je met wat soort attacks doet. Maar ik wil b.v. weten wat voor specifieke attacks een mob / boss doet, wat voor range aan schade dat kan zijn etc. En dat haal ik niet uit Recount (tenzij dat er wel in zit, maar ik het niet weet...
Figurines zijn BoP dus je kan er niks mee behalve vendorren of disenchanten.cannibal schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:37:
[...]
Zijn meeste blue ones, zullen de filler items zijn van de professions. Om je prof te levelen en daarna op AH te gooien voor alts enzo. Meeste "mains" zullen al 3x beter hebben nu op 70
Zie het nu ja, had alleen maar gescanned hier op het werk.redfoxert schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:48:
[...]
Figurines zijn BoP dus je kan er niks mee behalve vendorren of disenchanten.
Redelijk nutteloos, misschien voor de altjes die straks nog groen aankomen op 80
Maar de 1e de beste craftable trinket met JC is al betercannibal schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:37:
[...]
Zijn meeste blue ones, zullen de filler items zijn van de professions. Om je prof te levelen en daarna op AH te gooien voor alts enzo. Meeste "mains" zullen al 3x beter hebben nu op 70
Figurine - Ruby Serpent
Binds when picked up
Unique
Trinket
+4 Stamina
+4 Intellect
Requires Level 47
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 100 for 20 sec. (5 Min Cooldown)
Zelfde effect als die lvl 80, maar deze heeft 4 sta en int meer EN je kan hem al gebruiken op lvl 47...
*clueless is*
In Recount kun je kijken onder Damage Taken. Hierin kun je zien wie wat voor schade heeft ontvangen. Daarbij kun je ook vinden of het bijvoorbeeld Frost of Fire damage is of gewoon white damage.Tao schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:45:
Vraagske: hoe kun je je combat log tijdens het spelen opslaan, om achteraf eens te analyseren?
Ik heb het alleen nog niet kunnen ontdekken hoe het moet. Ook guildies kunnen het me niet vertellen.
Hier ne1?
Ik weet dat Recount b.v. aangeeft wat voor damage je met wat soort attacks doet. Maar ik wil b.v. weten wat voor specifieke attacks een mob / boss doet, wat voor range aan schade dat kan zijn etc. En dat haal ik niet uit Recount (tenzij dat er wel in zit, maar ik het niet weet...)
May you live in interesting times!
Sorry maar ik heb een betere (~lvl66) groene in de bank van mijn alt..cannibal schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:37:
[...]
Thnx!Tular schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:54:
[...]
In Recount kun je kijken onder Damage Taken. Hierin kun je zien wie wat voor schade heeft ontvangen. Daarbij kun je ook vinden of het bijvoorbeeld Frost of Fire damage is of gewoon white damage.
Ik neem aan dat dit alleen de gegeneraliseerde damage is? Dus daar zitten geen attack patronen in (een boss die b.v. vlg. een bepaald attack script werkt)?
Spellpower =/= Damage/healing done.ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:53:
[...]
Maar de 1e de beste craftable trinket met JC is al beter
Figurine - Ruby Serpent
Binds when picked up
Unique
Trinket
+4 Stamina
+4 Intellect
Requires Level 47
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 100 for 20 sec. (5 Min Cooldown)
Zelfde effect als die lvl 80, maar deze heeft 4 sta en int meer EN je kan hem al gebruiken op lvl 47...
*clueless is*
Op Wowhead staat er dat deze ook 100spellpower word wat ik erg raar vind maar de level 70 epic trinket is bijvoorbeeld 150 spellpower on use.
Ik vermoed dat deze items placeholders zijn.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
/combatlog maakt een bestand aan in je log directory. Die kun je vervoglens met tools van http://wowwebstats.com/ analyseren.Tao schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:45:
Vraagske: hoe kun je je combat log tijdens het spelen opslaan, om achteraf eens te analyseren?
Hier ne1?
Ik weet dat Recount b.v. aangeeft wat voor damage je met wat soort attacks doet. Maar ik wil b.v. weten wat voor specifieke attacks een mob / boss doet, wat voor range aan schade dat kan zijn etc. En dat haal ik niet uit Recount (tenzij dat er wel in zit, maar ik het niet weet...)
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Strak opgemerkt, en dat van die spellpower had ik ook even over het hoofd gezien ja, met die verandering in WoTLK, goed dat er nog beta periode is, nu nog iemand hebben die het meld.osxy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:07:
[...]
Spellpower =/= Damage/healing done.
Op Wowhead staat er dat deze ook 100spellpower word wat ik erg raar vind maar de level 70 epic trinket is bijvoorbeeld 150 spellpower on use.
Ik vermoed dat deze items placeholders zijn.
Ze zullen nog wel een keer over de tuning/balancing van de items heen moeten
Zo ie zo zijn al die beta-screens van items natuurlijk beetje prematuur.
I wish i could, heb nog steeds geen beta key mogen ontvangencannibal schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:28:
[...]
Strak opgemerkt, en dat van die spellpower had ik ook even over het hoofd gezien ja, met die verandering in WoTLK, goed dat er nog beta periode is, nu nog iemand hebben die het meld.
Ze zullen nog wel een keer over de tuning/balancing van de items heen moeten
Zo ie zo zijn al die beta-screens van items natuurlijk beetje prematuur.
anders ik nietosxy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:30:
[...]
I wish i could, heb nog steeds geen beta key mogen ontvangen
Inderdaad ja. Werkt perfect. Erg goed om je raid te analyseren.bras schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:11:
[...]
/combatlog maakt een bestand aan in je log directory. Die kun je vervoglens met tools van http://wowwebstats.com/ analyseren.
No guts, no glory!
Het zou me niks verbazen als Blizzard op basis van gametime een aantal betakeys heeft weggegeven. Diegenen die nu full-time spelen behouden ze waarschijnlijk wel dus zullen ze misschien die spelers een key hebben gestuurd waarvan ze hebben geconstateerd dat hun gametime een afnemende curve toonde.Mektheb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:37:
[...]
anders ik niet, en dan alle mensen die ik ken die wouden stoppen met wow kregen er wel 1 !
Ik betwijfel het, het is echt random. Ken meerdere mensen die pas sinds TBC spelen die wel een beta key hebben en heel veel mensen die al sinds de launch spelen hem nog niet hebben.Tular schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:40:
[...]
Het zou me niks verbazen als Blizzard op basis van gametime een aantal betakeys heeft weggegeven. Diegenen die nu full-time spelen behouden ze waarschijnlijk wel dus zullen ze misschien die spelers een key hebben gestuurd waarvan ze hebben geconstateerd dat hun gametime een afnemende curve toonde.
Mja het zou kunnen maar goed ik heb wel geduld zo belangerijk vind ik het niet , want ik probeer de druk die LK ingame geeft nu al een beetje bij me guild weg te houden, zodat ze blijven komen en focussen om nog wat te kunnen progressenTular schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:40:
[...]
Het zou me niks verbazen als Blizzard op basis van gametime een aantal betakeys heeft weggegeven. Diegenen die nu full-time spelen behouden ze waarschijnlijk wel dus zullen ze misschien die spelers een key hebben gestuurd waarvan ze hebben geconstateerd dat hun gametime een afnemende curve toonde.
Zie al veel mensen met "pff boeie lk komt " vanwaar moet ik BT clearen dan ? kan ik straks ook als ik 80 ben..
Dat zullen dan geen echte raiders zijn, maar casuals. Bij ons is het juist dat de meeste nog MH wil zien vóór WotLK uit komt. Als een soort persoonlijk/guild uitdaging; wat ik ook bij andere spelers zie/merk.Mektheb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:55:
Zie al veel mensen met "pff boeie lk komt " vanwaar moet ik BT clearen dan ? kan ik straks ook als ik 80 ben..
Ja juistem, daarom ben ik ook uit me Casual Social guild gegaan gemigrate en naar een Guild die het wel allemaal nog wiltOkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:
[...]
Dat zullen dan geen echte raiders zijn, maar casuals. Bij ons is het juist dat de meeste nog MH wil zien vóór WotLK uit komt. Als een soort persoonlijk/guild uitdaging; wat ik ook bij andere spelers zie/merk.
4/5 MH ( archimond op 31% )
en in Bt zijn we op Mother aangekomen
Kalgan 11-2006-"our jaws are consistently dropping at the sheer damage output we've seen from the mage at level 70 Dmg=zomg.
T. Chilton 08-2008-"we're finding that the class does way more damage than we anticipated it would do like by a factor of 2."
Ik zie een overeenkomst
[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 22-08-2008 15:24 ]
Hoeveel keer hebben jullie Archi al geprobeerd?Mektheb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:19:
[...]
Ja juistem, daarom ben ik ook uit me Casual Social guild gegaan gemigrate en naar een Guild die het wel allemaal nog wilt![]()
4/5 MH ( archimond op 31% )
en in Bt zijn we op Mother aangekomen
Mijn guild is bijna even ver: 4/5 MH en in BT t/m Teron. Wij hebben nu na 3 avonden wipen op Archi (beste poging 50%) de focus weer verlegd naar BT om RoS en BB neer te gaan halen.
Owh dat zagen we al aan komen hoor , maar heb je ook gehoord hoe Retri paladins de roques en andere er uit dpsde ?ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:23:
lawl @ ondertitel van een guildie
Kalgan 11-2006-"our jaws are consistently dropping at the sheer damage output we've seen from the mage at level 70 Dmg=zomg.
T. Chilton 08-2008-"we're finding that the class does way more damage than we anticipated it would do like by a factor of 2."
Ik zie een overeenkomst
Die krijgen ook een nerf aan hun broek
Wij gingen om 1900 naar Archi, het geval met de Tears leren tot 20:00 daarna gingen we proberen en proberen op Archi onder de knie te krijgen ( was 1e x daar voor 22 mensen) en bij de 4e try die avond kregen we hem op 31% , vervolgens liep er iemand vrolijk met flames dwars door de melee heen,Tular schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:24:
[...]
Hoeveel keer hebben jullie Archi al geprobeerd?
Mijn guild is bijna even ver: 4/5 MH en in BT t/m Teron. Wij hebben nu na 3 avonden wipen op Archi (beste poging 50%) de focus weer verlegd naar BT om RoS en BB neer te gaan halen.
Wij willen koste wat het kost Archi neer hebben voor we verder gaan, ze deden het zelfde met Vashj en Kealthas helaas heb ik dat gemist maar vind het wel goed ze zoals sommige de big ones skippen..
[ Voor 46% gewijzigd door Mektheb op 22-08-2008 15:31 ]
Heeft te maken met de goede gear die er te verkrijgen is. Huidige "easy to get gear" is zoveel beter dan de "easy to get gear" van vorig jaar februari/april.OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:26:
Ik ben ook uit mijn Casual guild gestapt en naar een meer hardcore raiding guild gegaan, nog geen dag spijt. Nu op 3/4 TK en 5/6 SSC, we one-shotten eigenlijk al die bosses. Deze en volgende maand nog upgearen en daarna waarschijnlijk eerste stappen in MH.
Zelfde als in 2006. Guilds die toen MC ingingen 1shotte de nodige bosses, waarom? allemaal gear uit ZG/AQ20. Gewoon overgeared zijn dus : )
Op het moment dat ze brains nodig hadden, razorgore/vael/skeram ging het fout : P
Anoniem: 236827
Zal je helpen met het vinden van een guildAnoniem: 140111 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:37:
...no brains...
Ik ben nu bezig met http://www.wowhead.com/?quest=10848 en kan nog iets van 1150rep hiermee halen. En dan nog de subquestchain die geeft 1000 rep en dan hoef ik nog maar 300 rep voor honored die ik kan halen door de Skywing quest te doen. Gelukkig zijn op 70 de groupquests te soloën.Nivado schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:44:
[...]
Ja dan wordt het lastigerZijn er niet nog lower city quests die je kan doen? Ik heb volgens mij 1x SL normal gedaan en verder de quests om honored te worden op mijn priest.
Dan moet ik alleen nog mgt een keer op normal doen, maar ik heb vandaag vier uur lang in /2 gezocht, via LFG en in allerlei parties gezeten die daar heen zouden gaan, maar het heeft allemaal gefaald.
Naja, dan maar wachten tot mijn tank online komt en eens kijken of hij zin heeft om me er door heen te sleuren.
True. Een redelijk aantal van ons zijn ook over-geared, maar dat maakt het niet minder leuk.ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:45:
[...]
Heeft te maken met de goede gear die er te verkrijgen is. Huidige "easy to get gear" is zoveel beter dan de "easy to get gear" van vorig jaar februari/april.
Zelfde als in 2006. Guilds die toen MC ingingen 1shotte de nodige bosses, waarom? allemaal gear uit ZG/AQ20. Gewoon overgeared zijn dus : )
Op het moment dat ze brains nodig hadden, razorgore/vael/skeram ging het fout : P
Maar het heeft ook te maken met de "skill" van de spelers. We hebben nu gewoon mensen die ook weten waar ze mee bezig zijn. Oude guild gebeurde het dat we 3 weken elke keer Aran niet dood kregen door Flamewrath (ofzo), dat gebeurd met deze guild niet. Mensen letten ook daadwerkelijk op, leren, etc.
Anoniem: 158967
Wat vinden jullie ervan? Wat kan beter? En wat kan ik doen met de laatste talentpoint?
Ik heb nog een lvl 44 lockje in het stof liggen, aff (draintank) specced. Gaat prima, maar de manier van spelen ligt me toch niet helemaal (dot dot drain... rinse & repeat. . . bleh).
In hoeverre is dit vanaf lvl 50 nog een goede / de beste levelspec?
Ik kan me zo voorstellen dat Felguard speccen vanaf lvl 50 ook errug lekker levelt / speelt (+ demon micro management lijkt mij ook wat leuker spelen dan draintanken).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik ben nu level 56 met mijn lock, en het draintanken werkt nog steeds. Eigenlijk steeds beter, door darkpact (hoef je niet meer te lifetappen) en instant howl of terror. Zo krijg je minder damage en is het pisseasy je zelf up te houden tegen 4 à 5 mobs.Seraphin schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:07:
Idd, laten we het eens over warlock builds hebben!
Ik heb nog een lvl 44 lockje in het stof liggen, aff (draintank) specced. Gaat prima, maar de manier van spelen ligt me toch niet helemaal (dot dot drain... rinse & repeat. . . bleh).
In hoeverre is dit vanaf lvl 50 nog een goede / de beste levelspec?
Ik kan me zo voorstellen dat Felguard speccen vanaf lvl 50 ook errug lekker levelt / speelt (+ demon micro management lijkt mij ook wat leuker spelen dan draintanken).
Ik krijg die 3x XP nietAnoniem: 121555 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:34:
[...]
Nu ik even 2 maandjes geen school heb, speel ik zo nu en dan 's avonds een beetje totdat ik weer geen tijd heb.
Wat ik dus gedaan heb, is mezelf recruiten en een trialaccount genomen. Als ik dan met m'n main een riedel quests gedaan heb, log ik óók in op die trialaccount en summon ik m'n level 1 warrior (genaamd 'Summon') naar waar ik de quests inlever. Gister kreeg ik in Un'Goro op die manier zo'n 22 tot 24k (normale xp plus zo'n 15k recruit-a-friend bonus) xp per quest, was in 4 of 5 quests klaar met level 53.
Volgens mij las ik die tip hier trouwens!

Heb lvl 4 poppetje op die trail, in ungoro geparkeerd en alle quests gaan doen. Krijg gewoon 7K xp
Je moet ook op dezelfde Q zitten, anders zou iedereen een trial aanmaken he. Lekker cheap.Capa schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:11:
[...]
Ik krijg die 3x XP niet![]()
Heb lvl 4 poppetje op die trail, in ungoro geparkeerd en alle quests gaan doen. Krijg gewoon 7K xp
Uuh, zoals ik het lees in de post die in net quote, staat dat hij een lvl 1 poppetje summoned. Hoe kan een lvl 1 char quests krijgen in ungoro?Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:18:
[...]
Je moet ook op dezelfde Q zitten, anders zou iedereen een trial aanmaken he. Lekker cheap.
Edit:
Laat maar, is 2 dagen terug gehotfixed
[ Voor 7% gewijzigd door Capa op 22-08-2008 17:37 ]
Dat bedoel ik ook. Als je beiden op de Quest moet zijn is dat niet mogelijk met een trial account. Blizzard wil juist dat er meer accounts worden aangeschaft, want als de andere niet op de Quest hoefde te zijn, kon iedereen het klaar krijgen met een trial account.Capa schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:24:
[...]
Uuh, zoals ik het lees in de post die in net quote, staat dat hij een lvl 1 poppetje summoned. Hoe kan een lvl 1 char quests krijgen in ungoro?
Edit:
Laat maar, is 2 dagen terug gehotfixed![]()
Cheers m8 !bras schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:11:
[...]
/combatlog maakt een bestand aan in je log directory. Die kun je vervoglens met tools van http://wowwebstats.com/ analyseren.
Dat werkte dus wel, maar is afgelopen woensdag blijkbaar gefixt door BlizzardAnoniem: 158967 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:48:
[...]
Dat bedoel ik ook. Als je beiden op de Quest moet zijn is dat niet mogelijk met een trial account. Blizzard wil juist dat er meer accounts worden aangeschaft, want als de andere niet op de Quest hoefde te zijn, kon iedereen het klaar krijgen met een trial account.
Heb op die manier lvl 41 - 46 op mijn shammy binnen 2 uur gedaan namelijk
[Signature]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Volgens mij is er minder animo voor normals (en heroics) door die S1/S2 epics en de perceptie dat de loot in heroics toch niet de moeite waard is (m.u.v. magisters terrace).DizzyWeb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:15:
[...]
Je draait nu ook deels oorzaak en gevolg om. Er zijn ook veel minder groepen voor normal instances te vinden *omdat* je vanaf honored al heroics in kan. En zo'n goede verandering vind ik het niet, zeker niet op een hopeloze server als waar ik zitHeroics puggen is hier vrijwel onmogelijk, doe nogsteeds geregeld heroics met mensen die eigenlijk nog amper instances in Outland gezien hebben, laat staan degene waar we in zitten. Gisteren zelfs een guildie, heeft bijna alle heroic keys, maar gedroeg zich alsof ie nog nooit een heroic in geweest is.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Of mis ik nu iets?
Klopt, en met een succie kan je ook draintanken enzoAnoniem: 158967 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:59:
Iedereen zegt altijd dat dark pacten het beste is met een imp. Maar werkt het met een succubus ook niet? Die kunnen ook uit combat blijven en met een succubus ben je veiliger in world pvp dan met een imp lijkt mij.
Of mis ik nu iets?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Een Imp kun je phase shiften, dan is het onmogelijk om hem aan te vallen (zolang je hem op passive houdt tenminste). Dat kun je niet met een Succubus. Een Succ heeft wel Lesser Invisibility, maar dat houdt je Succ niet uit combat.Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:59:
Iedereen zegt altijd dat dark pacten het beste is met een imp. Maar werkt het met een succubus ook niet? Die kunnen ook uit combat blijven en met een succubus ben je veiliger in world pvp dan met een imp lijkt mij.
Of mis ik nu iets?
[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 23-08-2008 11:16 . Reden: Linkje naar Lesser Invisibility toegevoegd ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Aha, dus de imp regent sneller mana doordat hij niet in combat komt dan zeker dan de succubus?MrHuge schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:13:
[...]
Een Imp kun je phase shiften, dan is het onmogelijk om hem aan te vallen (zolang je hem op passive houdt tenminste). Dat kun je niet met een Succubus. Een Succ heeft wel Lesser Invisibility, maar dat houdt je Succ niet uit combat.
Nee, dat komt doordat de Imp een dikke 2x zoveel spirit heeft als een Succubus (op lvl 70, zie Succubus stats en Imp stats, op lagere levels ligt dat iets dichter bij elkaar, maar nog steeds een groot verschil).Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:23:
[...]
Aha, dus de imp regent sneller mana doordat hij niet in combat komt dan zeker dan de succubus?
[ Voor 9% gewijzigd door Dricus op 23-08-2008 11:51 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik zit zo te denken, raiden zit er voor mij toch niet meer in voor WotLK, dus ben aan 't PvPen gegaan. Weet iemand of er al iets bekend is betreffende het resetten van arena en honor points voor WotLK? Anders ga ik gewoon farmen tot ik 75k / 5k heb, en heb ik in WotLK een headstart
Surfin' paradise!
Volgens mij komt er gewoon weer een Arena set op lvl 80 ( zie mmochampion.com)Snappie88 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:36:
Vraagje
Ik zit zo te denken, raiden zit er voor mij toch niet meer in voor WotLK, dus ben aan 't PvPen gegaan. Weet iemand of er al iets bekend is betreffende het resetten van arena en honor points voor WotLK? Anders ga ik gewoon farmen tot ik 75k / 5k heb, en heb ik in WotLK een headstart
En dat is een setje die eruit ziet als S5 maar Blue is inplaats van Epic
en ze het 6e season pas de deur uit doen als er een beetje geraid word in LK
Dus in die zin zou ik gewoon je Brutal Set voor elkaar gaan krijgen en die zijn nog steeds goed op lvl 80
Daarnaast krijg je van je imp nog een stamina bonus, wat niet veel uitmaakt maar wel lekker is. Hogere regen is de main reason though.MrHuge schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:50:
[...]
Nee, dat komt doordat de Imp een dikke 2x zoveel spirit heeft als een Succubus (op lvl 70, zie Succubus stats en Imp stats, op lagere levels ligt dat iets dichter bij elkaar, maar nog steeds een groot verschil).
Als het kan, heb je denk ik geen headstart tov. van anderen, denk dat bijna iedereen dat dan doet =XSnappie88 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:36:
Vraagje
Verder ben ik nu level 59 op mijn Hunter en wil nog even 60 halen in de normale wereld, daarna ga ik de richting de Outland. Ik vond het nog veelste moelijk op in de Outland te zijn op level 58, bovendien kan je ook alle quests activeren op level 60 toch?
Anoniem: 41820
Voor raiden is een pet met prowl niet echt nuttig, en growl al helemaal niet, daar wil je je focussen op damaging abilities. Denk dat de meeste raidende hunters een pet hebben met Gore en Bite, maar ik kan er naast zitten.Metalbuster schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:56:
Ik vraag mij nog af hoeveel spells je, je pet kan leren. Ik heb een Sabertooth Stalker als pet gevangen die Prowl en Dash op rank 3 heeft, en ik heb hem nog Growl geleerd. Maar kan ik hem nu nog Bite en Claw erbij leren? En wat vinden jullie de beste skills om je cat te leren? Ik heb nog een andere Cat bij de stable master die alleen nog maar Growl en Bite kan.
Verder ben ik nu level 59 op mijn Hunter en wil nog even 60 halen in de normale wereld, daarna ga ik de richting de Outland. Ik vond het nog veelste moelijk op in de Outland te zijn op level 58, bovendien kan je ook alle quests activeren op level 60 toch?
Voor levelen, farmen en solo spelen wil je Growl op max level, en wil je Bite en Claw afaik.
Maargoed, ik ben geen hunter expert ^^
Anoniem: 197066
Ik gok dat metalbuster WoW wat korter speelt dan jij. En ervaring is iets wat je duidelijk merkt. Vergelijk je 1e char maar met je 1e alt. Zit een wereld van verschil in.T!m0n schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:19:
Hmm, ik snap je niet helemaal hoor, want op mijn warrior ben ik op 58 naar Outland gegaan en zelfs wat group quests alleen gedaan. En jij bent een hunter die moet toch makkelijk op 58 die quests kunnen doen in hellfire?
Dat komt voornamelijk omdat je wapens uit Azeroth gewoon tandenstokers zijn vergeleken met Outland spulAnoniem: 197066 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:38:
Als rogue had ik redelijk wat moeite met de quests in Hellfire, omdat de meeste mobs daar redelijk wat armor hebben. Ben zelf trouwens ook op lvl 58 daarheen gegaan.
Of wachten op T4 chest van Maggy of badge chest halen, alleen zit nog op 45 badges dus duurt ook nog eventjes.
Verder nog wat grappigs. Ik speel in een casual guild op Quel'Thalas. Doen enkel ZA, Kara, Maggy en Gruul. Heel af en toen wordt er MH gedaan, maar van de zomer niet genoeg signups. Vandaag heeft een ex-GM van 1 van de top raiding guilds van de server bij ons geapplied. Hij had er genoeg van, ook privesfeer enzo en wou dus gewoon rustig spelen. Hebben we straks dus opeens een MT in 5/8 Onslaught en met al die gein als Bullwark enzo terwijl we nog maar T4 content doen.
Hehe, zelfde situatie als ik dus. Guild die in SSC/TK niet verder gekomen is dan trash met een 4/8 T6 pala.Kaap schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 02:09:
Verder nog wat grappigs. Ik speel in een casual guild op Quel'Thalas. Doen enkel ZA, Kara, Maggy en Gruul. Heel af en toen wordt er MH gedaan, maar van de zomer niet genoeg signups. Vandaag heeft een ex-GM van 1 van de top raiding guilds van de server bij ons geapplied. Hij had er genoeg van, ook privesfeer enzo en wou dus gewoon rustig spelen. Hebben we straks dus opeens een MT in 5/8 Onslaught en met al die gein als Bullwark enzo terwijl we nog maar T4 content doen.
Hehe ik ken het gevoel, mijn rogue wacht nog steeds op de trinket van het opera event. Die shoulders kan je trouwens gemakkelijk laten voor wat ze zijn, de shoulders uit heroic mgt zijn beter.Kaap schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 02:09:
Pffff ondanks dat ik gister van Gruul mijn token voor pants mocht oppakken, dropte er vanavond in Karazhan voor de 3de week op rij 0,0 Rogue drops. Ik doe dat takke Kara alleen nog voor Chest of the Conniver en die shoulders van Chess event. Verder heb ik er echt niks meer te zoeken. Maar die meuk wil gewoon niet droppen. Tis al mail DPS of healing gear en cloth dmg geat war dropt. Vrijwel alles wordt geshard. Mensen zijn zelfs al voorzien voor hun offspecs.
Ik ben laatst ook begonnen, maar het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.Magic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:40:
ik heb zo'n 10 dagen trial uitnodiging gehad.... ik moet er maar eens aan gaan geloven denk ik zo. Zijn er nog dingen die ik persé moet lezen of is het gewoon account aanmaken en gaan?!
Verder is het wel zo dat er een deel niet kan met een trail acc. Je kan zelf geen groups maken, maar er wel in geïnvite worden. Ruilen kan niet, maar ik dacht wel items ontvangen via de mail/post dat dat wel kon.
Ben fanatiek FPS'er met zo nu en dan een uitspatting naar hack&slash/RTS dus WoW is al die tijd langs mij heen gegaan. Maar ja zeurende collega's hè....
Hoe zit dat eigenlijk met tussentijds saven? kan dat? of moet je eenmaal aan iets begonnen het ook afmaken? Aangezien ik niet altijd evenveel tijd heb zou saven wel lekker zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Magic666 op 24-08-2008 14:59 ]
Word van seconde dat seconde geupdate en gesaved zeg maar. Moeilijk uit te leggen, makkelijker te begrijpen als je het ervaart. Maar zodra je uitlogt en later weer inlogt, dat punt is hetzelfde zeg maar.Magic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:52:
dat is allemaal van later belang, eerst maar eens kijken of het spel zelf wel bevalt.
Ben fanatiek FPS'er met zo nu en dan een uitspatting naar hack&slash/RTS dus WoW is al die tijd langs mij heen gegaan. Maar ja zeurende collega's hè....
Hoe zit dat eigenlijk met tussentijds saven? kan dat? of moet je eenmaal aan iets begonnen het ook afmaken? Aangezien ik niet altijd evenveel tijd heb zou saven wel lekker zijn.
idem, op de collega's na, dat waren klasgenotenMagic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:52:
dat is allemaal van later belang, eerst maar eens kijken of het spel zelf wel bevalt.
het is een MMORPG, saven gebeurd automatisch op de server waarop je speelt en hoef je je niet druk om te maken. Quests hoef je niet af te maken, daar kan je gewoon de volgende keer dat je inlogt mee verder.Hoe zit dat eigenlijk met tussentijds saven? kan dat? of moet je eenmaal aan iets begonnen het ook afmaken? Aangezien ik niet altijd evenveel tijd heb zou saven wel lekker zijn.
Wat wel zo is, is dat je sommige quests samen met anderen moet doen toch?
Er zijn quest die inderdaad niet te doen zijn in je eentje, maar die kun je ook overslaan. Het is maar net wat je van het spel wiltMagic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:06:
ah ok, goed om te horen. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je alles moest afmaken. Maar op hetzelfde punt beginnen waar je ge-eindigd bent is wel prettig.
Sharen, en ja, dat kan als je als trail-acc in een group geïnvite wordt door full-acc's.Magic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:06:
Dan rest eigenlijk nog maar 1 ding..... character uitzoeken en spelen maar
HordeMagic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:21:
Dan rest eigenlijk nog maar 1 ding..... character uitzoeken en spelen maar
Verder: je moet even kijken of je op een PvP of een PvE server wilt spelen
hmmm is wel leuk als ik op dezelfde server zit als mijn collega(s) natuurlijk.... is vragen waar zij zitten.
Ik kreeg net een sms met de text: ik heb horde op bladefist en alliance op the venture co.

Dat zegt mij dus he-le-maal niks...
Horde cool, Aliance is kiddie.Magic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:34:
Wat een heeft Horde als voordeel?
hmmm is wel leuk als ik op dezelfde server zit als mijn collega(s) natuurlijk.... is vragen waar zij zitten.
Ik kreeg net een sms met de text: ik heb horde op bladefist en alliance op the venture co.![]()
Dat zegt mij dus he-le-maal niks...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 63072
Kwestie van oefenen, heb hem inmiddels op heroic al met zo'n beetje de meest idiote groepsamenstellingen gedaan. Als je eenmaal de slag te pakken hebt en met een groep bent die alemaal weten how en wat is het prima te doen. Heb je geen imba gear voor nodig, maar goede samenwerking.Game Error schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:05:
hmpf, die CoT: dark portal is echt te moeilijk, we wipde op het einde van de laatste boss... terug rennen, wipde we again...
Anoniem: 179960
Ach gewoon een kwestie van blijven proberen.Game Error schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:05:
hmpf, die CoT: dark portal is echt te moeilijk, we wipde op het einde van de laatste boss... terug rennen, wipde we again...
Wij hebben em voor de grap al een keer in herioc zonder healer gedaan. Wel met een druid tank zodat die altijd met full hp begon.
Gister zou er een hunter de adds oppikken.Anoniem: 63072 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:30:
[...]
Kwestie van oefenen, heb hem inmiddels op heroic al met zo'n beetje de meest idiote groepsamenstellingen gedaan. Als je eenmaal de slag te pakken hebt en met een groep bent die alemaal weten how en wat is het prima te doen. Heb je geen imba gear voor nodig, maar goede samenwerking.
Tanks (feral druid/protadin) die geen aggro konden houden op de baas.
Healer die de hele tijd flink oom raakte.
Doorkomende adds.
Wipes.
En dan als toetje: een ninja d/c.
Soms is puggen echt geweldig.
hey, even tussen door, vorige maand vertelde je me welke UI iets was. De post http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30477788.T!m0n schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:51:
Blade's Edge, tijdje terug maar ik hoop dat ze ook een nieuwe PvP server gaan maken
anyways, weet je hoe ik die casting bar verplaats, kom er niet achter welke mod dat is.
alvast bedankt ±'
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Komt dit vanwege de trial of kijk ik gewoon met m'n neus?
En over die castingbar addon, dat is Quartz.
Uit me hoofd moet je dan dit doen voor je player casting bar te verplaatsen :
/Quartz typen
Dan naar 'Player' gaan
Daar het vinkje voor 'Lock' weghalen
Cast bar verplaatsen (als je het vinkje voor 'Lock' weghaald verschijnt de bar)
Als hij goed staat het vinkje voor 'Lock' (Bij player dus) weer aanvinken.
Als je je linker muisknop indrukt en heen en weer beweegt kijk je om je heen.Magic666 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:40:
Komt dit vanwege de trial of kijk ik gewoon met m'n neus?
Met je rechtermuisknop en vooruitlopen ga je de kant op waar je kijkt.
of net andersom, even testen
[ Voor 19% gewijzigd door Wiethoofd op 24-08-2008 20:18 ]
Dit topic is gesloten.