Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 57.470 views

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

redfoxert schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:54:
[...]

Site is ook zwaar overbelast volgens mij inderdaad

YAAY
Vind het niet gek wat een geweldige nieuwe preview :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:27
Mektheb schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:49:
Zal ook weer is niet zo wezen mages generfd worden of ze dingen veranderen !!

haha ach erg is het niet in de top 3 sta ik toch wel met raids of het nou in SSC / TK / MH / BT is

En ik heb nog veeeel gear nodig terwijl ik makkelijk opbox tegen anderen..

Kwa spec's en talent's in de LK boeit me eigenlijk vrij weinig, ben meer benieuwd naar de content en uiterlijk en dergelijke dan me class, pak anders me pala wel als mage echt zo slecht blijkt te zijn maar kan me het niet voorstellen :D
Idd en als ze er bij zetten way meer dan expected, dan zal het ook wel enigzins overdreven veel zijn ook. Om het in deze periode van de beta al "nerfen" te noemen, is natuurlijk overdrijven, ze moeten alle classes nog minstens 3x langs om ze te tunen en te zorgen ze doen en kunnen wat ze moeten doen.

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Je hoeft niet een paar minuten na je vraag de vraag nog een keer te herhalen. Er zal vast iemand wel een keer op reageren.

iRacing Profiel

Anoniem: 26351

wow-europe.com is zo goed als onbereikbaar, echter kun je nog wel met normale snelheid bij worldofwarcraft.com :) En ook daar staat t filmpje.

spoiler:
moest gelijk denken aan de ice1, ice2, etc. plaatjes van Blizzcon WWI. Niet geheel onterecht aldus het filmpje.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 21-08-2008 14:10 ]

• daroy
Anoniem: 26351 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:00:
wow-europe.com is zo goed als onbereikbaar, echter kun je nog wel met normale snelheid bij worldofwarcraft.com :) En ook daar staat t filmpje.

spoiler:
moest gelijk denken aan de ice1, ice2, etc. plaatjes van Blizzcon. Niet geheel onterecht aldus het filmpje.
spoiler:
Dat was bij de WWI, Blizzcon moet nog komen dit jaar

iRacing Profiel

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Anoniem: 149371 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:37:
Advies nodig:)

Heb gister WoW gekocht en ben op Spinebreaker een undead mage begonnen. Heb al redelijk wat speeltijd achter de rug dmv een account van een vriend. Met mijn eigen account ben ik nu level 10 en zit na te denken wat voor professions ik het beste kan kiezen. Wat ik het leukst vind is pvp, ik verwacht mij dan ook niet ooit instances te doen. Nu dacht ik aan herbalism om later voor wat goud te zorgen en?
Tailoring niet echt nodig dacht ik zo, omdat ik s2 set ga farmen met honor en uiteindelijk voor een s4 set ga. Gewoon Alchemy erbij doen?

Hoe zit het met deze item: Adamantite Grenade. Ik zie dat veel mages het gebruiken. Lijkt me ook zeer handig om je tegenstander te stunnen. Kan ik deze kopen, moet ik ze zelf maken? Hoe zit dat?
Jezelf quoten als een soort bump heeft geen zin, vooral niet als het pas een kwartiertje later is ofzo.

Maar om je vraag te beantwoorden: als je pas level 10 ben kan je denk ik niet echt zeggen wat je op 70 (of 80, ligt eraan hoe snel je levelt :p) wil gaan doen, kan best dat je af en toe een instance of heroic doet.

Maarja, herbalism/skinning/mining zijn de drie gathering profession waar je geld mee kan verdienen ja. Hoeveel je met elke verdient en welke de beste is, verschilt per server. Het is wel duidelijk dat je voor skinning mobs moet killen (meer werk, maar ook kans op geld+drops), dat herbs meer "verspreid" staan en dat je voor de meeste mines wel een mob moet killen of een cave in gaan.

Adamantite Grenade (http://www.wowhead.com/?item=23737): er staat bij "Requires Engineering (325)", dat betekend dat je de profession engineer op skill 325 moet hebben om 'm te kunnen gebruiken. Je kan 'm zelf maken, ze van de auction house kopen of door iemand laten maken als je de mats hebt. Punt blijft wel dat je 325 in engineering moet houden om ze te kunnen gebruiken.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vet filmpje. Alhoewel ik vrij weinig aan WotLk zal hebben op level 26 maar op lange termijn wel. De intro was best vet met de frostwyvrn. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
krijg gewoon weer zin in warcraft 3 te spelen door die trailer! :P

Anoniem: 149371

Niky schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:04:
[...]

Adamantite Grenade (http://www.wowhead.com/?item=23737): er staat bij "Requires Engineering (325)", dat betekend dat je de profession engineer op skill 325 moet hebben om 'm te kunnen gebruiken. Je kan 'm zelf maken, ze van de auction house kopen of door iemand laten maken als je de mats hebt. Punt blijft wel dat je 325 in engineering moet houden om ze te kunnen gebruiken.
mmm, nu zit ik echt te twijfelen of het zo van belang is en daarom dus profession engineering te gaan kiezen. Op een mage, herbalism en engineering? :?

• Miguel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06 22:20
Ik vind het filmpje eigenlijk tegenvallen... Waar bij WoW en TBC elk haartje op mijn lijf recht kwam te staan zit ik hier zo'n beetje te kijken van ... m'kay dit was het dus :? ?

Natuurlijk blijft het wel een grafisch staaltje :)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

chromeeh

the Gnome

De Gesnaakte schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:13:
krijg gewoon weer zin in warcraft 3 te spelen door die trailer! :P
Die heb ik een tijdje terug al weer geïnstalleerd :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
elnijnos schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:14:
Ik vind het filmpje eigenlijk tegenvallen... Waar bij WoW en TBC elk haartje op mijn lijf recht kwam te staan zit ik hier zo'n beetje te kijken van ... m'kay dit was het dus :? ?

Natuurlijk blijft het wel een grafisch staaltje :)
Vind het inderdaad wel meevallen , leuke graphic's maar om eerlijk te zijn ik heb het niet zo op kou en sneeuw , doe mij maar lekker weertje Nagrand / Stv style ;)

en ja kweet in lk zijn der ook van die gebieden :P

Maar oost west Stormwind blijf the best <3

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Anoniem: 149371 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

mmm, nu zit ik echt te twijfelen of het zo van belang is en daarom dus profession engineering te gaan kiezen. Op een mage, herbalism en engineering? :?
Als je engineering wil, kan je beter mining erbij nemen, omdat je dat nodig heb om engineering te levelen, en aangezien het je 1ste ventje is neem ik aan dat je het niet allemaal van AH gaat kopen

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:01
Anoniem: 149371 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

Ik zie wel vaker mages met enginering, rocketlaunchers schijnen te scalen met fire dmg of zo.
Neem dan natuurlijk wel mining erbij, ander ga je je herb verkopen om er ores/bars voor terug te kopen.
Profs als JC/Blacksmithing/Enginering zijn gewoon niet te doen zonder Mining (-alt)

Anoniem: 149371

Nivado schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:27:
[...]

Ik zie wel vaker mages met enginering, rocketlaunchers schijnen te scalen met fire dmg of zo.
Gaat me vooral om in de toekomst met pvp Adamantite Grenade te kunnen gebruiken.... Maarja, is dat het wel waard... :/

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
http://www.wowhead.com/?item=23737
Als je die wilt zul je dus Engineering moeten nemen.

En als je dan de volgende keer iets meer dan 17 minuutjes kan wachten...

offtopic:
(en ik de volgende keer op de volgende pagina kijk :X )

Kijk anders ook eens naar de Net-O-matic, dat is ook een engineering product. Verder kun je Really Sticky Glue gebruiken, al kun je er daar maar 10 van krijgen als Horde volgens mij, en zo zijn er de M73 frag grenade die ook niet te farmen zijn.

Zo te zien zit je dus idd aan engineering vast als wat van dat soort dingen wilt maken: http://www.wowhead.com/?i...7;crs=0;crv=damage+radius

Maar daar krijg je dan wel weer een helikopter voor terug.

[ Voor 50% gewijzigd door winkelwagen op 21-08-2008 15:10 ]

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• daroy
Schatje :>

Rapidshare premium komt toch wel eens van pas 8)

[ Voor 10% gewijzigd door daroy op 21-08-2008 15:32 ]

iRacing Profiel

• Scorchor
winkelwagen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:00:
[...]
Maar daar krijg je dan wel weer een helikopter voor terug.
mits je revered wordt met consortium wat minder ism en ik kan nergens op mijn server iemand vinden die even 4 elemental seaforium charges maakt :( zit al 4 weken de trade te spammen met mats en bonus gold.

Anoniem: 158967

Zo, van de week samen met mijn levelmaatje level 56 behaald als horde. Dus wij dachten, lekker naar het paradijs Burning Steppes, de heaven voor easy en snelle Quests. In ieder geval, als Alliance zijnde.

In de Burning Steppes aangekomen het flightpath gepakt en de Quests daar. Waren er toch wel weinig, want BRD gaan we niet meer in. Dat was dus ook het hele probleem.

Dus nu mijn vraag: Welk gebied kunnen we nu het beste pakken om die laatste 2 levels te doen? Want is van de level 56+ gebieden nou het makkelijkste en snelste voor die laatste 2 K*T levels? :) O+

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:25
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:52:
Zo, van de week samen met mijn levelmaatje level 56 behaald als horde. Dus wij dachten, lekker naar het paradijs Burning Steppes, de heaven voor easy en snelle Quests. In ieder geval, als Alliance zijnde.

In de Burning Steppes aangekomen het flightpath gepakt en de Quests daar. Waren er toch wel weinig, want BRD gaan we niet meer in. Dat was dus ook het hele probleem.

Dus nu mijn vraag: Welk gebied kunnen we nu het beste pakken om die laatste 2 levels te doen? Want is van de level 56+ gebieden nou het makkelijkste en snelste voor die laatste 2 K*T levels? :) O+
Horde side is bij de bulwarks richting wpl wel aardig wat quests te krijgen daarna epl... Zowieso lekker dicht bij UC...

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:06
Blasted lands !

oh, wacht....

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:28
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:52:
Als je ze nog niet hebt gehad, Western & Eastern Plaguelands?

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
De Gesnaakte schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:46:
[...]

mits je revered wordt met consortium wat minder ism en ik kan nergens op mijn server iemand vinden die even 4 elemental seaforium charges maakt :( zit al 4 weken de trade te spammen met mats en bonus gold.
Idd weet nog toen gewoon 100g voor 4 stuks gaf omdat ze inderdaad zeldzaam zijn. op dit moment ben ik ook revered, maar dat kost wel even wat tijd om daar te komen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Scorchor
Teunis schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:59:
[...]

Idd weet nog toen gewoon 100g voor 4 stuks gaf omdat ze inderdaad zeldzaam zijn. op dit moment ben ik ook revered, maar dat kost wel even wat tijd om daar te komen.
ye en nu hebben ze het makkelijker gemaakt door die prison keys te geven bij een daily dungeon, maar die worden amper nog gedaan bij ons

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De Gesnaakte schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:30:
[...]

ye en nu hebben ze het makkelijker gemaakt door die prison keys te geven bij een daily dungeon, maar die worden amper nog gedaan bij ons
Het allermakkelijkste is nog wel Ogres grinden in Nagrand en de warbeads opsparen en inleveren bij dat kereltje van de Consortium voor rep. Zo heb ik mijn Exalted gehaald, ook met Garadar maar dat was ik toen al bijna. Tevens een hele berg Netherweave, greens, paar blues en een epic :D

Zelfs als protection warrior met dps gear aan ging het als de brandweer, zolang je maar niet lastig gevallen word door members van de andere faction (of dezelfde die aan het questen zijn).

[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 21-08-2008 16:47 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Las net in gchat dat blizzard dual boxing nu officieel illegaal heeft gemaakt in pvp?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 22:49

DefLite

Why so serious?

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:20:
Las net in gchat dat blizzard dual boxing nu officieel illegaal heeft gemaakt in pvp?
Zover ik weet is het nooit illegaal geweest.
En dualboxende pvpers zijn er al sinds Pre TBC en daar werd ook niks tegen gedaan : )

oeps iets te snel gelezen

[ Voor 7% gewijzigd door DefLite op 21-08-2008 17:47 ]

• winkelwagen
[...]

Breek me de bek niet los over de daily dungeons :X De enige manier om die te kunnen doen is door al in een party te zitten met een tank en /2 te spammen voor een groep. Een andere volgorde werkt bij ons gewoon niet.

Gelukkig hoef ik alleen de Auch key nog, want de hcs groepen vormen wat makkelijker bij ons.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:01

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 149371 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:33:
[...]

Gaat me vooral om in de toekomst met pvp Adamantite Grenade te kunnen gebruiken.... Maarja, is dat het wel waard... :/
ik weet het niet hoor, maar volgens mij kan je engineering items niet in pvp gebruiken? althasn niet in arena.

iRacing Profiel

Anoniem: 130680

[...]

Mwoah, ik heb nog 60 key's op mijn mage zitten, kan zowiezo in snel tempo revered worden met The Consortium voor JC Design's. Maar dat geld dan voor mijn Drood. Die mage is al revered. :)

Anoniem: 140111

Source, or it didn't happen.
Blue post, website.
Uit de lucht gegrepen gelul anders, zoals alles wat niet door officiele bronnen bevestigd is (en dan bedoel ik Blizzard en niet een of andere MMO site).

• winkelwagen
Gohan-san schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

ik weet het niet hoor, maar volgens mij kan je engineering items niet in pvp gebruiken? althasn niet in arena.
Deze bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/?item=10720#comments
Ik weet niet of hij het 2.4.3 nog doet, maar voorheen blijkbaar wel. Of is dit anders doordat dit een trinket is?

En bij deze wordt er gesuggereerd dat het wel werkt in arena (onderste comment) http://www.wowhead.com/?item=16040#comments

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 22:49

DefLite

Why so serious?

winkelwagen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Deze bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/?item=10720#comments
Ik weet niet of hij het 2.4.3 nog doet, maar voorheen blijkbaar wel. Of is dit anders doordat dit een trinket is?

En bij deze wordt er gesuggereerd dat het wel werkt in arena (onderste comment) http://www.wowhead.com/?item=16040#comments
hij zegt dat het net zo nuttig is als een healing potion is....en die kan je ook niet in arena gebruiken |:(

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

Source, or it didn't happen.
Blue post, website.
Uit de lucht gegrepen gelul anders, zoals alles wat niet door officiele bronnen bevestigd is (en dan bedoel ik Blizzard en niet een of andere MMO site).
Laat er inderdaad eerst maar eens een GM statement op het forum gepost worden. Eerder geloof ik er geen bal van. Multiboxers zijn de volgende evolutie van players, die meer uit het spel willen halen dan dat ze in hun eentje kunnen komen. In de US op Magtheridon bestaat een complete guild uit alleen maar multiboxers, sommigen met wel TIEN accounts. Ik heb er zelfs eentje gezien die er 40 had!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:20:
Lees net in Gchat dat de buurvrouw van mijn vriend zijn neef, diens schoonzus haar broer getrouwd is een een liefdesbaby van bush heeft..

Met andere woorden BULLSHIT tenzij je een blue post op het forum kan laten zien of een officieel nieuwsbericht van de blizzard site.
Echt 3 jaar en nog steeds komen mensen met de grootste bullshit dingen die ze van horen zeggen hebben en het dan meteen voor waarheid aannemen :O grow a brain please.... }:|

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Anoniem: 104748

Seth_Chaos schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 07:55:
[...]

Dat is het wel en dat hebben ze duidelijk aangegeven. Stond laatst nog op de voorpagina van tweakers. Het is bedoeld om meer mensen aan het wowen te krijgen en de bestaande spelers in het spel te houden. Want na 2 alt's komt dat grinden van dezelfde quests je strot uit. Tevens heeft het het voordeel dat je nu met vrienden kunt lvlen, in tegenstelling tot voorheen waarop het gezamelijk lvlen 4 keer zo lang duurde.
Weet ik ook wel, dat wil ieder bedrijf. Maar de manier waarop is jammer imo, je moet extra geld in het laatje brengen (nieuwe speler) en dan level je sneller...
Als ze echt zo lief willen zijn voor de oude rotten in WoW, moeten ze iedere classe bij lvl 60 laten beginnen (keus) die je als alt maak. En als nieuwe spelers het lvlen al te langzaam vinden kunnen ze beter geen mmorpg spelen zou ik zeggen.
Ben ik btw nou de enige die het belachelijk vind dat er met een patch/expansion ook nog eens een grote level nerf bijzit? Wat stelt hoogste level nou nog voor op deze manier. :s Enige waar je mee bezig bent is je tier set 6.5242,52344 aan het gemmen.
Voor mij zou het maanden mogen duren voordat de eerste mensen lvl 80 worden dalijk, maar ach ik ben in de minderheid. ;)
Tsja tis en blijft business he genoeg bestaat niet, meer meer meer is het motto. Ach zal wel tijd zijn voor mij om te stoppen met WoW. :)

Bokkie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:40:
[...]

Lees net in Gchat dat de buurvrouw van mijn vriend zijn neef, diens schoonzus haar broer getrouwd is een een liefdesbaby van bush heeft..

Met andere woorden BULLSHIT tenzij je een blue post op het forum kan laten zien of een officieel nieuwsbericht van de blizzard site.
Echt 3 jaar en nog steeds komen mensen met de grootste bullshit dingen die ze van horen zeggen hebben en het dan meteen voor waarheid aannemen :O grow a brain please.... }:|
Helaas geldt dat niet alleen voor WoW :(

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ze kunnen niets tegen multiboxers/clients doen, en als iemand wil multiboxen moeten ze dat zelf weten. Blizz maakt het nu helemaal aantrekkelijk met dat 'recruit a friend' en dan 3 x keer XP.

In PVP vindt ik multiboxing wat minder omdat je wel weer een voordeel hebt, 5 x Lightning Bolt + 5 x WoA Totem 15%crit (want meestal nemen ze shamans) legt de meeste tegenstanders wel om dan nog proc erbij en daar gaat 2de ook. Ik zou niet graag 5 shamans in S4 tegenkomen iig.

In PVE zie ik het niet als een probleem, of 'jij' nou met 4 andere speelt, ten eerste kun je de pech hebben dat die andere 4 complete retards zijn, als je multiboxed dan kun je alleen jezelf de schuld geven als er iets fout gaat. Als ik geld/tijd over had zou ik het misschien ook wel doen maar dan meer op PVE gericht, denk dat 5 x ele shaman flink wat dps kan doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Bokkie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:40:
[...]

Heerlijk volwassen gereageerd jongen. Niet iedereen speelt wow zolang en intensief als jou. Helaas is ook niet iedereen zo slim als jij, dan zou de wereld niet zo diep in de put zitten.

Anoniem: 41820

prutser001 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:18:
Ze kunnen niets tegen multiboxers/clients doen, en als iemand wil multiboxen moeten ze dat zelf weten. Blizz maakt het nu helemaal aantrekkelijk met dat 'recruit a friend' en dan 3 x keer XP.

In PVP vindt ik multiboxing wat minder omdat je wel weer een voordeel hebt, 5 x Lightning Bolt + 5 x WoA Totem 15%crit (want meestal nemen ze shamans) legt de meeste tegenstanders wel om dan nog proc erbij en daar gaat 2de ook. Ik zou niet graag 5 shamans in S4 tegenkomen iig.

In PVE zie ik het niet als een probleem, of 'jij' nou met 4 andere speelt, ten eerste kun je de pech hebben dat die andere 4 complete retards zijn, als je multiboxed dan kun je alleen jezelf de schuld geven als er iets fout gaat. Als ik geld/tijd over had zou ik het misschien ook wel doen maar dan meer op PVE gericht, denk dat 5 x ele shaman flink wat dps kan doen.
Rofl, die totem of wrath en wrath of air totems stacken niet, zou mooi zijn :p

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
winkelwagen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:34:
[...]
Gelukkig hoef ik alleen de Auch key nog, want de hcs groepen vormen wat makkelijker bij ons.
Bedoel je de heroic key? Ik heb mijn heroic keys op volgende manier bij elkaar gespaard (op mijn rogue):
- Hellfire Citadel: heel eenvoudig, gewoon questen tot honoured bij Thrallmar/Honour Hold
- Coilfang: idem
- Auchindon: questen en arrakoa pluimen farmen
- tempest keep: iets lastiger, maar ook te doen zonder instances: scryer/aldor tokens inleveren, die geven ook rep bij de sha'tar tot 5999/6000. Eenmaal je boven de 500 zit doe je die paar quests in het zuiden van auchindon, die geven ook sha'tar rep.
- Caverns of Time: ja helaas deze zijn onvermijdelijk, je moet de twee quests doen die verbonden zijn met hillsbrad en dark portal.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Anoniem: 117852

Kapoen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:18:
[...]

Bedoel je de heroic key? Ik heb mijn heroic keys op volgende manier bij elkaar gespaard (op mijn rogue):
- Hellfire Citadel: heel eenvoudig, gewoon questen tot honoured bij Thrallmar/Honour Hold
- tempest keep: iets lastiger, maar ook te doen zonder instances: scryer/aldor tokens inleveren, die geven ook rep bij de sha'tar tot 5999/6000. Eenmaal je boven de 500 zit doe je die paar quests in het zuiden van auchindon, die geven ook sha'tar rep.
- Caverns of Time: ja helaas deze zijn onvermijdelijk, je moet de twee quests doen die verbonden zijn met hillsbrad en dark portal.
Vroegah! had je nog revered nodig voor HC keys. |:( Voor sommige moet je sowieso toch nog door tot revered, iig 1 per class voor je head enchant.

Anoniem: 232786

Ik weet niet of iemand hem al gepost heeft, ik kan hem in ieder geval niet vinden met search, maar hier is de Wrath of the Lich King cinematic trailer:

http://www.worldofwarcraft.com/wrath/intro.xml

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:04

Osxy

Holy crap on a cracker

Curator blijft leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://images.osxy.nl/ScreenShot_082108_220940-20080821-225825.jpg
Eerste keer kara op me shammy :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• dtech
  • Laatst online: 13-06 23:19
Sinds een tijdje weer WoW gaan spelen, maar wil graag een schild gebruiken met m'n tauren hunter. Weet iemand waar ik die proficiency kan krijgen?

Anoniem: 271223

dtech schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:08:
Sinds een tijdje weer WoW gaan spelen, maar wil graag een schild gebruiken met m'n tauren hunter. Weet iemand waar ik die proficiency kan krijgen?
Als er iets is wat een hunter niet nodig heeft is het wel een schild. ;)

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

dtech schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:08:
Hunters kunnen geen shield gebruiken.

• winkelwagen
Anoniem: 117852 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:36:
[...]

Vroegah! had je nog revered nodig voor HC keys. |:( Voor sommige moet je sowieso toch nog door tot revered, iig 1 per class voor je head enchant.
Ja, voor Sha'tar ga ik door tot reverd. Er is een [Glyph of Power] en een [Alchemist's Stone] (wtb paarse tekst) die ik wel goed kan gebruiken.

Reverd is ook wel te doen voor sommige facties, maar niet zoals er nu gespeeld wordt met amper normal dungeons enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38
Kijk ik net even mijn mail op de laatste dag van mijn vakantie in de USA, heb ik mooi een mailtje van blizzard met een beta key :)
Gelijk maar even account geupgrade :)
Morgen naar NL terug vliegen en dan spelen maar in de laatste week vakantie die ik nog heb :P
* VeeGee is blij!
Nu nog de beta client binnen slurpen, dat gaat nog wel even duren zo te zien :P

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijk volwassen gereageerd jongen. Niet iedereen speelt wow zolang en intensief als jou. Helaas is ook niet iedereen zo slim als jij, dan zou de wereld niet zo diep in de put zitten.
a) jij bent degene die onvolwassen reageert
b) jij neemt het hem kwalijk dat hij bevestiging zoekt voor geruchten

:o :Y) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kapoen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:18:
[...]

Voor coilfang doe ik altijd eest de unindified plant parts tot honoured, dan raak je daarna met alleen questen doen al revered.

Voor concertium zijn er 2 mogelijkheden, nagrand : ogers farmen voor ...... beads of Netherstorm (area52). Daar is iemand die per 10 armor oieces 250 rep geeft, deze armour pieces kunnen geafrmed worden ten zuiden van area52, tevens de mogelijkheid tot het farmen van eternium keys.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

osxy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:00:
Curator blijft leuk :)

[afbeelding]
Eerste keer kara op me shammy :+
Euy, welke addon is dit? Recount?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

sabriel schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:21:
[...]

Voor coilfang doe ik altijd eest de unindified plant parts tot honoured, dan raak je daarna met alleen questen doen al revered.

Voor concertium zijn er 2 mogelijkheden, nagrand : ogers farmen voor ...... beads of Netherstorm (area52). Daar is iemand die per 10 armor oieces 250 rep geeft, deze armour pieces kunnen geafrmed worden ten zuiden van area52, tevens de mogelijkheid tot het farmen van eternium keys.
Ik heb consortium gefarmd op m'n spriest alt tot exalted was nog friendly toen ik begon

4avonden van 4 a 5 uur, en dat puur voor die meta gem agi+ extra crit dmg.
Dit is ong 2 maanden geleden en ik heb die meta gem maar 1 keer gemaakt.
Maar ik kan nu wel alle meta gems maken die er zijn met m'n alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ebayzo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:41:
[...]
Euy, welke addon is dit? Recount?
Jup Recount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister naar TK. Al'ar ge-oneshot ondanks dat ongeveer 25% van de memebers binnen één minuut dood was, best netjes. Void Reaver ook ge-oneshot, alleen ik was echt enorm aan het prutsen. Solarian ook ge-oneshot. Vervolgens naar SSC, omdat de resistance tanks er volgende keer niet zijn, nu dus Hydross. Ook ge-oneshot. Gaat lekker met de guild. Benieuwd naar de andere gevechten in SSC.

---

Wat ik wel erg vervelend vond, ik stond op raid healing gister. Bijna niets kunnen healen, zo blijkt uit de WWS report. Logisch ook met een Shammy er bij. Maar damn wat voel ik me dan nutteloos... Denk maar eens een keer met de Raidleader bespreken, want ik heb het idee dat ik veel meer nut heb op Tanks, of ik ben gewoon een slechte healer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:09

vhal

ಠ_ಠ

"Hoe zorg je ervoor dat de raid beter presteert?"

Althans, dat vroeg ik me gister af na een raid. De officiële WWS log was nog niet geupload maar de recount en swstats lijsten lieten toch het enorme verschil zien qua persoonlijke preformance. Op Rage Winterchill was het zomaar zo dat de nummer 1 gewoon het dubbele aan dps had dan de slechtste dps in de raid (1850 (ik) - 925 (warlock)). En dan had ik nog een relatief slechte raid synergy groep terwijl meneer een SP (mana), Elemental shaman (totems) en een Boomkin (aura) had.

Iets anders, ik kan gewoon niet snappen dat onze retribution paladin (recruit) ALLE casters op een single target, statische fight (dus zonder heen en weer rennen ofzo) gewoon alle casters eruit dps'ed (weer op Rage Winterchill en ook op andere fights). Ok, retribution paladins kunnen absoluut dps'en met goede gear, maar kom op zeg...wat ben je dan :|

Curse of Recklessness, een imba debuff voor sommige bazen (niet allemaal). Ik vraag aan een (nieuwe) warlock of hij CoR kon casten, gezien het feit dat we gister met een physical dps heavy raid op pad gingen. Nee, meneer wist niet de voordelen te noemen van 800 ArP, het feit dat 12 mensen er nut van hebben en ook omdat hij dacht dat CoA en CoD meer nut hadden. :|

Nee, dan de Blessings. Voor de mana drain boss heb ik persoonlijk alle mogelijke MP5 buffs nodig om maar niet oom te raken. Voor de 8e trashpack vraag ik om BoW, tijdens de 8e pack geen BoW, na de 8e pack nog steeds geen BoW (boss is gedistracted) en ook tijdens de bossfight wederom géén BoW. Echt...sommige mensen.

Maargoed, hoe kan je op een vriendelijke manier erop wijzen dat sommige mensen werkelijk de kantjes ervan af lopen, zonder over te komen als een boeman die het allemaal wel weet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Anoniem: 117852 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:36:
[...]

En nu komen ze op honoured, wat een goede verandering is. Ik heb op twee chars die keys behaald door revered te grinden en dat was niet aangenaam. Tegenwoordig zijn er minder groepen die nog normale instances lopen en dus zijn die keys op honoured te verantwoorden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 23:22

DizzyWeb

Ondertiteld

Kapoen schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:03:
[...]

En nu komen ze op honoured, wat een goede verandering is. Ik heb op twee chars die keys behaald door revered te grinden en dat was niet aangenaam. Tegenwoordig zijn er minder groepen die nog normale instances lopen en dus zijn die keys op honoured te verantwoorden.
Je draait nu ook deels oorzaak en gevolg om. Er zijn ook veel minder groepen voor normal instances te vinden *omdat* je vanaf honored al heroics in kan. En zo'n goede verandering vind ik het niet, zeker niet op een hopeloze server als waar ik zit ;) Heroics puggen is hier vrijwel onmogelijk, doe nogsteeds geregeld heroics met mensen die eigenlijk nog amper instances in Outland gezien hebben, laat staan degene waar we in zitten. Gisteren zelfs een guildie, heeft bijna alle heroic keys, maar gedroeg zich alsof ie nog nooit een heroic in geweest is.

Oh en breek me de bek niet open over blessings :X Pallies die gewoon mid-fight blessings verversen en dan gewoon Salvation op iedereen gooien. Inclusief de tanks. Mja, ik heb in combat wel meer te doen dan continu me buffs in de gaten houden :P Sowieso is het altijd ruzie en onduidelijkheid tussen de pallies wie nu welke blessing doet. Tot en met ronduit weigeren en boos worden als je in verschillende situaties verschillende blessings vraagt. En dan begin ik nog niet eens over de paladin die perse Salvation op de dps wil doen bij Aran.... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door DizzyWeb op 22-08-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nee, dan de Blessings. Voor de mana drain boss heb ik persoonlijk alle mogelijke MP5 buffs nodig om maar niet oom te raken. Voor de 8e trashpack vraag ik om BoW, tijdens de 8e pack geen BoW, na de 8e pack nog steeds geen BoW (boss is gedistracted) en ook tijdens de bossfight wederom géén BoW. Echt...sommige mensen.
Geen idee wat het met een hoop paladins is maar zovaak krijg je geen blessings als je pugged. Ik ben zelf pala en buf gewoon iedereen in de party. Maar zelfs dan gaat er bij de andere pala(s) vaak geen belletje rinkelen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
DizzyWeb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:15:
Oh en breek me de bek niet open over blessings :X Pallies die gewoon mid-fight blessings verversen en dan gewoon Salvation op iedereen gooien. Inclusief de tanks. Mja, ik heb in combat wel meer te doen dan continu me buffs in de gaten houden :P Sowieso is het altijd ruzie en onduidelijkheid tussen de pallies wie nu welke blessing doet. Tot en met ronduit weigeren en boos worden als je in verschillende situaties verschillende blessings vraagt. En dan begin ik nog niet eens over de paladin die perse Salvation op de dps wil doen bij Aran.... ;)
Als dat gebeurt moet je je nubadins dumpen en degelijke pala's recruiten. In een PUG 25 man raid kan het wel eens warrig zijn, maar in alle andere gevallen mag dit geen enkel probleem opleveren. Class channel, whispers, erg simpel om buffs te sorten, zeker nu je de (improved) blessings van anderen kan zien. (wat trouwens met Pally Power, IMO een must voor pala's, altijd al kon)

Pally Power is goud voor palabuffs. Je kan zien hoe lang de greater blessings nog duren per class, hoe lang de kortste kleine blessing nog duurt per class, kleine blessings instellen, etc. Handig buff frame met die timers, waarin je alleen maar hoeft te klikken om te rebuffen. (links = greater, rechts = ingestelde kleine blessings)

Echt, een beetje degelijke pala heeft ofwel PP, ofwel een andere mod, (één pala deed het met CTRA raidframes bij ons) maar heeft altijd z'n blessings op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 11:56

TiMMieJ

PSN: Orixez

PP is inderdaad goud!

Je kan zelfs de buffs door een pally laten zetten die wel snapt hoe het hoort.
Zeker in groups is het heel simpel als een pally zijn buff niet doet dan is hij bij mij snel uit de group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Gister kreeg ik steeds Wisdom, en daarnaast Kings ipv. Salv, maargoed aangezien ik nooit threat problemen heb, heb ik 't maar zo gelaten. Kings is tenslotte ook lekker. :) Maar over het algemeen zijn blessings wel op orde bij ons ja. En aangezien we eigenlijk altijd 2 of meer Paladins mee hebben, genoeg blessings. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:09

vhal

ಠ_ಠ

blijkbaar hadden we gister pallies die het niet snappen, 2 paladins, 1 blessing voor een boss die nog een 8 minuut duration had. En ja, ze hebben PP :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Oh, toch eens rondklikken in die addon dan. Dit ziet er wel gelikt uit.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ebayzo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:38:
[...]
Oh, toch eens rondklikken in die addon dan. Dit ziet er wel gelikt uit.
Probeer eens alt+click/shift+click/ctrl+click op een naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Mja, een aantal hebben wel Pallypower. Een aantal niet, die verdommen het ook. Wij raiden niet echt serieus, maken wel progress hier en daar, maar afspraken zijn sowieso een groot probleem in de guild. Bij 15 signups kan je er zeker van zijn dat je moeite moet doen om 10 man in een groep te krijgen. En een raid de dag erna vervolgen, da's helemaal rampzalig.

Maar inderdaad, in 25mans raids staan we zodra we binnen zijn eerst minstens een kwartier te kutten met buffs en dan met name met blessings. Maargoed, de mooiste wat dat betreft was Gruul een paar weken geleden. Pally van ons raakte zo in paniek van alle blessings vragen (ze deed salv op alle dps en kings op de tanks ofzo, weet ik het) dat ze op een gegeven moment verdomde om blessings te geven "want ze deed toch alles fout" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Toch maar is even Vragen hier :)

Hoeveel tijd hebben jullie over na de 3e boss down te hebben binnen de timer in ZA ?

Gistere toch maar is gedaan zo'n time run ging vrji makkeljik alleen hadden we geen tijd meer over naar 3e boss omdat daar de timer niet reset dus we hadden 5 min om te clearen en 4e boss te killen...

Enig tips ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
prutser001 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:18:

5xfire elemental is vrijwel instant death en een gegarandeerde wipe in AV. In pve moet het gewoon kunnen. Je schaadt er niemand mee. Het lvlen duurt gewoon te lang in je eentje. Dit is wel te doen op je main en een alt of twee is het ook nog wel uit te houden. Daarna zit je echter met tegenzin dezelfde quests over en over te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Hey Silena :>

Gisteren had ik even een half uurtje voordat ik m'n vriendin zou ophalen, dus de SSO dailies buiten het eiland maar even gedaan. De eerste 4 veins waren Rich Adamantites, waaruit ik de 8 quest items al had. Ook de Phasing Device had ik binnen 3 kills, dus dat was snel klaar. Daarna kwam ik in Netherstorm (/love epic flyer), en zag een Fel Iron Ore Deposit. Ervaring leert dat er blauwe gems uit kunnen dropped (ook uit het prospecten ervan) dus ik wilde 'm gaan minen. Er stonden 2 mobs bij, die ik later toch moest gaan killen voor de Sunfury Attack Plans. Uiteindelijk (prot warrior, duurt even) waren allebei de 2 mobs dood, komt er een andere Horde aanvliegen en begint de Deposit te minen!! What the hell... ik clear de boel daar en iemand gaat er lollig mee vandoor. Whispered ie me ook nog met dingen als "Me from China" en "Competition is hard mate". Ik spuug echt op gedrag als dat... in mijn ogen is het een basis van sociale begrippen. Het was iemand van een T6 guild van onze realm, wat voor mij maar weer eens bevestigd dat er asociale mensen in dat soort guilds zitten (ik zal niet alles generaliseren, anders trap ik hier mensen op de gevoelige teentjes). Het ging me niet om de Deposit, maar gewoon het feit dat iemand iets voor je neus wegkaapt terwijl je moeite hebt gedaan om ergens te komen.
Nah, in 1 van die 2 mobs zat wel de Attack Plans, dus ik was wel meteen klaar daar.

Later in de avond samen met m'n vriendin de dailies op het eiland gedaan. Bij de een-na-laatste quest dingde ik exalted met SSO! Meteen m'n nieuwe schild opgehaald en 18stam erop laten zetten. Een dikke upgrade van 1k extra armor, meer block en meer stats. Nu m'n vriendin nog, en ik pak vanaf nu wel m'n mage om haar te helpen daarmee.
Ook van het weekend maar even een epic flyer voor m'n mage halen. Gold moet rollen!

In het weekend maar eens wat instances doen met een goede vriend die net een verse Resto Druid op 70 heeft. Paar normal instances doen waar we alleen 3 random dps nodig zullen hebben (zonder cc, tank toch alles tegelijk). En misschien wat heroics, we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DizzyWeb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:06:
Mja, een aantal hebben wel Pallypower. Een aantal niet, die verdommen het ook. Wij raiden niet echt serieus, maken wel progress hier en daar, maar afspraken zijn sowieso een groot probleem in de guild. Bij 15 signups kan je er zeker van zijn dat je moeite moet doen om 10 man in een groep te krijgen. En een raid de dag erna vervolgen, da's helemaal rampzalig.

Maar inderdaad, in 25mans raids staan we zodra we binnen zijn eerst minstens een kwartier te kutten met buffs en dan met name met blessings. Maargoed, de mooiste wat dat betreft was Gruul een paar weken geleden. Pally van ons raakte zo in paniek van alle blessings vragen (ze deed salv op alle dps en kings op de tanks ofzo, weet ik het) dat ze op een gegeven moment verdomde om blessings te geven "want ze deed toch alles fout" :P
Tijd voor 1. nieuwe guild die wel lui met brains hebben of 2. nieuwe paladins die niet ebayed of powerlevelled zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

chromeeh

the Gnome

Lief dagboek,

Gisteren meegegaan met een niet nader te noemen nederlandse guild...
Iedereen kent de term glass cannons, ik heb een hele nieuwe ervaring: glass tanks :+
Echt om te huilen... De 'setup': 4 druids, 1 mage, 1 priest, 1 lock, 1 warrior, 1 shammy (ik)

2 van de druids zouden gaan tanken, 1 werd er ge-2-shot, de ander kon geen agro houden, heerlijk om te healen dus.
Staan we voor Attumen (eindelijk), pulled 1 van de tanks terwijl iedereen nog aan het eten & drinken is _O-
Iedereen rent terug, je raad het al trash respawn.

Gevalletje, K thnx bye :w

Had gister ook ong. 1K honor meer toen ik inlogde :?
Ik zat rond 2200, log gisteren in en had ineens 3300 d:)b

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

redfoxert schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:08:
[...]

Tijd voor 1. nieuwe guild die wel lui met brains hebben of 2. nieuwe paladins die niet ebayed of powerlevelled zijn :D
Gruul deden we met een andere guild, dus da's al bagger afstemmen. En de pally in kwestie is euh.... apart. De term "dramaqueen" omschrijft het aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Hmm dat had ik van de week nog, stond ergens rustig een Adamitite Vein te minen komt er zo,n irritant gnome mage aan. Begint ie op eens op te nuken, kon hem toch niet doodslaan, want ik heb geen PvP gear aan loop nog in blue's en greens rond. Daarna steelt ie rustig the rest van de vein leeg. Dat noem ik nog eens associaal gedrag. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:43:
[...]

Hmm dat had ik van de week nog, stond ergens rustig een Adamitite Vein te minen komt er zo,n irritant gnome mage aan. Begint ie op eens op te nuken, kon hem toch niet doodslaan, want ik heb geen PvP gear aan loop nog in blue's en greens rond. Daarna steelt ie rustig the rest van de vein leeg. Dat noem ik nog eens associaal gedrag. :X
PvP server neem ik aan ? :) dat wist je dan vantevoren:P

Meestal laat ik die gene maar als ik die gene herriner van iets of ze guildname me niet aanstaat vanwege een "maatje" van em, dan doe ik het ook alleen doe ik het wel harder :)

Ik doe het dan als je net de laatste trap doet van je escort Quest in Skettis zodat je weer lekker opnieuw mag beginnen :)

maar der zijn der ook zat die help ik gewoon :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Haha, pro mage \0/
PvE Server ----> that way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

DizzyWeb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:06:
Maargoed, de mooiste wat dat betreft was Gruul een paar weken geleden. Pally van ons raakte zo in paniek van alle blessings vragen (ze deed salv op alle dps en kings op de tanks ofzo, weet ik het) dat ze op een gegeven moment verdomde om blessings te geven "want ze deed toch alles fout" :P
Zo heb ik eens als Feral een hele raid met BoW i.p.v. BoK rondgelopen (3 pallies aanwezig inc. Protadin). . . . . . raidchat, whispers, TS, niets hielp om duidelijk te maken dat ik toch écht liever een stat increase wilde dan mana generation :X

Of Salvation op je donder krijgen terwijl je druk bezig bent met loslopend trash terug naar de AOE-zone te krijgen (MH). Gelukkig kun je buffs ook wegklikken :P

Op zich kan ik me nog best voorstellen dat pallies maf worden van elke keer maar weer blessings eruit pompen. Maar goed er zijn meerdere buffs waarbij je dat hebt. We hebben wel raids gehad waarbij één(!) priest de hele raid de SPI buff mocht geven, of 2 mages die Amp Magic mochten doen, daar wordt je ook maf van en zij klaagden ook niet ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snap ook niet waarom je zou moeten klagen over buffs, het is niet zo dat een aantal keer iemand aanklikken een geestelijk zware inspanning is en je een burn-out oplevert. O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

deadsy33 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:01:
"Hoe zorg je ervoor dat de raid beter presteert?"
Iets anders, ik kan gewoon niet snappen dat onze retribution paladin (recruit) ALLE casters op een single target, statische fight (dus zonder heen en weer rennen ofzo) gewoon alle casters eruit dps'ed (weer op Rage Winterchill en ook op andere fights). Ok, retribution paladins kunnen absoluut dps'en met goede gear, maar kom op zeg...wat ben je dan :|
Iedereen lacht steeds om retribution, maar ik heb al vaak genoeg gezien dat ze zieke damage kunnen doen, plus alle judgements ophouden. Een retribution paladin in de raid is zo gek nog niet idd.
Curse of Recklessness, een imba debuff voor sommige bazen (niet allemaal). Ik vraag aan een (nieuwe) warlock of hij CoR kon casten, gezien het feit dat we gister met een physical dps heavy raid op pad gingen. Nee, meneer wist niet de voordelen te noemen van 800 ArP, het feit dat 12 mensen er nut van hebben en ook omdat hij dacht dat CoA en CoD meer nut hadden. :|
De warlocks die de minste damage met een damage curse doen doen gewoon CoE en CoR. Raid leader of Warlock CL stemt onderling af. Of die warlock er van overtuigd is doet niet terzake. Zo gaat het bij ons en wij zijn behoorlijk casual. Kan me niet voorstellen dat hij bij een meer hardcore guild anders gaat.
Tja, ik heb wat gerekend en heb meer baat van BoK dan van BoW (priest). Het verbaasde me, maar krijg de pally niet zover mij kings te geven als we pally tekort hebben. De andere priests hebben meer aan Wisdom en mij een aparte buf geven is te lastig. Daar kan ik wel mee leven, maar bij Azgalor wil ik BoK en BoW beide zonder beide is er een groot probleem met mana. Paladins horen dat als ze daar zijn te weten, daar hoor je niet om te hoeven vragen.
Maargoed, hoe kan je op een vriendelijke manier erop wijzen dat sommige mensen werkelijk de kantjes ervan af lopen, zonder over te komen als een boeman die het allemaal wel weet.
Geen idee, ik ben bang dat ik sinds ik er pas geleden wat van gezegd heb de boeman ben. Maar het gaat nu wel beter, dus ik neem het maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Seraphin schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:47:
[...]

Zo heb ik eens als Feral een hele raid met BoW i.p.v. BoK rondgelopen (3 pallies aanwezig inc. Protadin). . . . . . raidchat, whispers, TS, niets hielp om duidelijk te maken dat ik toch écht liever een stat increase wilde dan mana generation :X

Of Salvation op je donder krijgen terwijl je druk bezig bent met loslopend trash terug naar de AOE-zone te krijgen (MH). Gelukkig kun je buffs ook wegklikken :P

Op zich kan ik me nog best voorstellen dat pallies maf worden van elke keer maar weer blessings eruit pompen. Maar goed er zijn meerdere buffs waarbij je dat hebt. We hebben wel raids gehad waarbij één(!) priest de hele raid de SPI buff mocht geven, of 2 mages die Amp Magic mochten doen, daar wordt je ook maf van en zij klaagden ook niet ;)
Ja, MH enzo ben ik nog lang niet aan toe, maar voor mij is salv op me donder krijgen in een Gruul raid natuurlijk net zo lastig ;) Ik pomp al niet de meest geweldige hoeveelheid threat uit, dus als ik salvation krijg en een dps hungry hunter zijn salvation direct weg klikt, terwijl ik te druk ben om het in de gaten te houden.... (hell, waarom zou ik, als we de buffs net allemaal gedaan hebben?!) Sja, dan gaat er iets mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:47:
[...]

Ik vind dat je als je een dergelijke class speelt je ook verantwoordelijkheid moet nemen om dergelijke buffs uit te delen, ongeacht de cost of moeite die het je kost.

Je speelt een class van 1 naar 70 en in al die tijd heb je toch ook buffs uitgedeeld. Als je dat weigert omdat het teveel werk is dan zorg je maar voor een goeie addon die het wel voor je kan regelen. Als je die addons niet wilt, moet ook niet te lui zijn om het zelf uit te zoeken.

Als Raid(leader) reken je gewoon op dergelijke buffs voor je raid, anders kan je net zo goed een random andere class meenemen die geen buffs verzorgt al kan ik me eigenlijk maar weinig classes voor de geest halen welke classes dat zouden kunnen zijn. Voor zover ik me kan herinneren zijn alleen Rogues niet in staat anderen van buffs te voorzien :) Voor de rest kan elke class elke andere class van nut zijn. En dan reken ik Hemorrage even niet mee, das een debuff op een target :)

Dus, om kort te gaan, je speelt een class welke buffs uit kan delen, DOE het dan ook, en GOED :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
>40x MotW geven in AV is wel inspannend hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GotW? Niet buffen in AV, want is toch volstrekt nutteloos imnsho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:02:
GotW? Niet buffen in AV, want is toch volstrekt nutteloos imnsho...
Precies, in AV buffen is knap zinloos, tenzij je gewoon de gratis singlebuffs kan uitdelen die geen reagent cost hebben.

Dan is SmartBuff nog best verrekte handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:01
winkelwagen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:34:
[...]

Breek me de bek niet los over de daily dungeons :X De enige manier om die te kunnen doen is door al in een party te zitten met een tank en /2 te spammen voor een groep. Een andere volgorde werkt bij ons gewoon niet.

Ik hoop dat je weet dat je de daily dungeon ook op heroic kan doen.. Ik doe [complete] de daily dungeon af en toe, en dan alleen omdat ik toevallig die heroic doe die dag, of omdat ik de daily dungeon nog heb van een vorige keer, en die gelijk is aan de daily heroic van dat moment.
Soms zijn zelfs de daily dungeon en heroic gelijk :9
redfoxert schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:10:
[...]

Precies, in AV buffen is knap zinloos, tenzij je gewoon de gratis singlebuffs kan uitdelen die geen reagent cost hebben.

Dan is SmartBuff nog best verrekte handig :D
Ben ik het niet mee eens. Ik defend meestal en AV (MS Warrior) en als er een healer in de buurt is kan het even duren tot ik de eerste keer dood ga. Al die tijd zijn alle buffs op mij gewoon nuttig geweest, zeker MotW, BoK en BoM.

[ Voor 25% gewijzigd door Nivado op 22-08-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Spelen jullie zeker alliance ? ( niet buffen in av ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:46:
Haha, pro mage \0/
PvE Server ----> that way
Gisteren was er mage van denial aan het klooien bij de summoning stone van ZA. Een altje iig want hij staat niet bij jullie in de DKP lijst : ).

Over dat minen gesproken, Ik hoorde van een pallie dat hij bij minen altijd een smerig truukje had als iemand van dezelfde faction aan het minen was. Gauw blessing of protection erop gooien. Dan kan die andere 6 seconden lang geen physical moves meer maken.

Lame, erg lame, en daarom mag ik dat truukje wel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:20

NoTimeRemains

I know

iemand nog wat tips voor een destro lock op RoS - P2?
ik wacht met DPS op 'Daeden', verder geen spam dus cast even wachten en weer door gaan.
Daarnaast gebruik ik Corruption en Immolate.
maar volgens mij heb ik nog steeds te weinig DPS

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Exitium schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:29:
[...]
Pally Power is goud voor palabuffs. Je kan zien hoe lang de greater blessings nog duren per class, hoe lang de kortste kleine blessing nog duurt per class, kleine blessings instellen, etc. Handig buff frame met die timers, waarin je alleen maar hoeft te klikken om te rebuffen. (links = greater, rechts = ingestelde kleine blessings)

Echt, een beetje degelijke pala heeft ofwel PP, ofwel een andere mod, (één pala deed het met CTRA raidframes bij ons) maar heeft altijd z'n blessings op orde.
Bij ons in de guild zijn de paladins overgestapt van PP naar ZOMGBuffs.
http://www.wowace.com/wiki/ZOMGBuffs
Dit schijnt weer net iets beter te werken als PP aangezien al onze paladins er heel blij mee zijn.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Over dat minen gesproken, Ik hoorde van een pallie dat hij bij minen altijd een smerig truukje had als iemand van dezelfde faction aan het minen was. Gauw blessing of protection erop gooien. Dan kan die andere 6 seconden lang geen physical moves meer maken.

Hahahahaha, dat is echt evil >:) }) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 09:07
Morgen is er in mijn guild een SSC/TK raid georganiseerd om de questline voor de Medallion of Karabor te completen tot zover kan. Een deel van de raid heeft de medallion al, maar een deel nog niet (waaronder ik).

Ik moet Al'Ar nog doen killen met de vermomming. We hebben Al'Ar al tijden niet meer gedaan en omdat we nu Mother Shahraz naderen heeft iedereen die medallion nodig. Al'ar moet een eitje zijn zolang hij niet bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:12:
iemand nog wat tips voor een destro lock op RoS - P2?
ik wacht met DPS op 'Daeden', verder geen spam dus cast even wachten en weer door gaan.
Daarnaast gebruik ik Corruption en Immolate.
maar volgens mij heb ik nog steeds te weinig DPS
Gewoon nuken, wel opletten dat je jezelf niet stuknuked, vertrouwen op je healer en je hs/pot klaar houden. (als je het interessant wilt houden doe een wedstrijd met andere locks met CoD }> )

Corr en Immo zijn waste of gcd.

Ben gestopt met raiden, al een tijdje op een lager pitje, maar geen zin meer om de hoeveelheid tijd erin te steken, wil op zich wel raiden, maar dan wat relaxter. Maar mogelijk zit ik het wel uit tot wotlk

In ieder geval swp tot en met twins down en nog wat van M'uru kunnen zien. blijft jammer dat ik KJ waarschijnlijk niet zal killen. ach ja het was leuk.

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 22-08-2008 11:18 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:11:
Spelen jullie zeker alliance ? ( niet buffen in av ? )
Speel je zeker horde ? ( niet winnen in av ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Gisteren was er mage van denial aan het klooien bij de summoning stone van ZA. Een altje iig want hij staat niet bij jullie in de DKP lijst : ).
Hoorde d'r wel iets van ja.... maar ik was 't niet, die van mij heet Smelltie (I know, lame name, maar kon zo snel niks verzinnen, was allang blij dattie van Hunscalp af was :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:20

NoTimeRemains

I know

Bokkie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Gewoon nuken, wel opletten dat je jezelf niet stuknuked, vertrouwen op je healer en je hs/pot klaar houden. (als je het interessant wilt houden doe een wedstrijd met andere locks met CoD }> )

Corr en Immo zijn waste of gcd.

Ben gestopt met raiden, al een tijdje op een lager pitje, maar geen zin meer om de hoeveelheid tijd erin te steken, wil op zich wel raiden, maar dan wat relaxter. Maar mogelijk zit ik het wel uit tot wotlk

In ieder geval swp tot en met twins down en nog wat van M'uru kunnen zien. blijft jammer dat ik KJ waarschijnlijk niet zal killen. ach ja het was leuk.
CoD durf ik niet meer te gebruiken... vorige try mezelf dood 'gecrit' :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SMulTiE schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:26:
[...]

Speel je zeker horde ? ( niet winnen in av ? )
Nou nee ik ben alliance en irriteer me echt zo erg dat ze allemaal denken het een solo game is >.<

en ja QQ i know...

Maar van de 15x WSG / AB / EOTS te doen en er 1 winnen is mja...

niet om te flamen bedoeld ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 22-08-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

[...]

Ik moest echt even een evil grin van m'n gezicht halen toen ik dit las. . . . >:)
Idd lame, maar 10 punten voor creativiteit 8)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
LvL 70 is AV 50/50 AB 40/60 WSG 10/90 en EotS 33/66 (dit is iig mijn ervaring als je niet grouped)

Nu ben ik ook bezig op lvl 68 en 69 en daar valt me op dat ik nog niet verloren heb. Alliance maakt daar echt 0.0 kans : )

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 22-08-2008 11:50 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.