Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 57.608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
ImdaMned schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:06:
[...]

Damn, heb altijd gedacht dat als je de renew pre pull gaf dat de mob niet kon bepalen van wie de healing afkwam en daarom geen threat genereerde.
sorry maar heb ik geen last van.. zijn maar een paar fights waar je echt moet uitkijken voor healagro...en op trash doen wij mhj toch bijna altijd met aan pally.. dus hmmm apart?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:52
[...]

Damn, heb altijd gedacht dat als je de renew pre pull gaf dat de mob niet kon bepalen van wie de healing afkwam en daarom geen threat genereerde.
Was ook zo, pre-TBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Duh, die mobs lezen ook de combatlog! Daar staat het gewoon in hoor :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Ik heb benediction en T1 chest met m'n priest (nu lvl 69) en daar is dan ook alles mee gezegt : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

gisteren met mijn shammy 40 geworden; Dual Wield ftw :D
waaraan moeten de wapens aan voldoen; zo langzaam mogelijk toch. rond de 2,70 speed als ik het goed kan herinneren?
ik moet zeggen dat ik healen ook wel leuk vind :)

vanaf vandaag beginnen we weer met raiden, met aangescherpte regels.
- minimaal 3 raids per week doen
- op tijd komen
- alle consumables gebruiken
- gear upgraden met epic gems, enchants

en aangezien ik nu CL ben moet ik al deze regels natuurlijk navolgen :+ ik snap het ook niet

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-08-2008 16:31 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:19
Seraphin schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:18:
[...]
Theoretisch is het dus mogelijk dat growl je threat verhoogt op een mob waar je al aggro op hebt: als een caster op 120% van jouw threat zit b.v., maar goed dat zijn redelijke "what if" scenarios. :)
Dan staat het fout op Wowhead, Taunt doet helemaal niets als je zelf agro hebt. Het pakt niet de threat van de highest at agro list, maar de gene met agro. heb jij agro krijg je dus je eigen agro..
Dit werkt volgens mij het zelfde voor growl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

NoTimeRemains schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:30:
gisteren met mijn shammy 40 geworden; Dual Wield ftw :D
waaraan moeten de wapens aan voldoen; zo langzaam mogelijk toch. rond de 2,70 speed als ik het goed kan herinneren?

- alle consumables gebruiken
- gear upgraden met epic gems, enchants

en aangezien ik nu CL ben moet ik al deze regels natuurlijk navolgen :+ ik snap het ook niet
Je vermeldt een link naar de armoury die vandaag is voorzien van een update (20/8).
Ik kijk naar je gear: 6 gear pieces variërend van lvl 20 tot 30, en 1 axe lvl 34. Je bent nu lvl 40.
I.p.v. je druk te maken over de speed van je weapons, zou ik eerst maar je gear op lvl 40 of ongeveer dat niveau brengen. Je zou op lvl 40 toch voldoende gold moeten hebben om wat simpele greenies tussen lvl 38 en 40 te kunnen kopen?
Dat geeft meer winst qua dps, dan alleen naar je wapens te kijken.
Het scheelt echt enorm wanneer je je gear regelmatig aanpast aan je level. Je kunt ervoor kiezen natuurlijk om dat niet te doen (gold), maar voor mij brengt het persoonlijk meer spelplezier wanneer ik mobs (veel) sneller omleg.

Over je wapens: ja, liefst 2.5 speed of slower voor enhancement. Een axe (zit vaker crit % op) en een fistweapon als combi is ideaal (gezien de WotLk changes in boost).
Slow is goed voor een hogere dps output, plus dat het de GCD van je windfury niet breekt (en anders je overall dps effectief zou verlagen).

Update: ja, ik weet dat je nog geen fatsoenlijk fistweapon rond lvl 40 kan krijgen :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

helaas is de AH bij ons echt poep. en staan alle leather / mail spullen die wat leuk voor mij kunnen zijn voor 14G op de AH. ik vind dat belachelijk en dan doe ik er maar wat langer over.
de link was ook geen pats link maar meer van dit is hem :)
maar idd je hebt gelijk.
maar persoonlijk voor een altje vind ik het goed genoeg om in rotzooi rond te lopen dan om de 5 levels er 100G in te pompen. aangezien het levelen zo snel gaat ben ik alle dingen zo weer kwijt.
ik heb trouwens geleveld met Ravager, 2H Axe van SM echt een koel ding vooral als hij procced dan ga je 10 sec lang rond zwaaien :)
over de wapens wilde ik even kijken waar ik rekening mee moest houden.

heb ik nog een vraag over de wapens moet ik beide met WF imbue-en of is een andere keuze beter.

PS. ik zag laatst een hele handige post staan over Ench. Shammy op de officiele fora. kerel die iemand in z'n guild wilde helpen. weet iemand toevalling welke post ik bedoel.
het ging in kern over welke wapens, hoe je moest totem switchen enz

[ Voor 14% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-08-2008 17:17 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Leuk dat recruit a friend :x

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/sx2kcm.jpg

anderhalf uurtje voor 60.

Ofja eigenlijk 61, stiekem 99% gelaten zodat ik stackje silk inleveren en 61 ben :)

[ Voor 63% gewijzigd door Melk op 20-08-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:32:
[...]

Dan staat het fout op Wowhead, Taunt doet helemaal niets als je zelf agro hebt. Het pakt niet de threat van de highest at agro list, maar de gene met agro. heb jij agro krijg je dus je eigen agro..
Dit werkt volgens mij het zelfde voor growl.
Hoi ik ben redelijk nieuw hier alhoewel ik al geruime tijd de topics volg, ik speel al 3,5 jaar een warrior en vind deze discussie erg interessant.

Volgens mij laat Omen zien dat je boven je eigen threat gaat zitten met een taunt dit zegt niets over het mechanisme van Taunt want als je een mob taunt en bijv een lock knalt er een 10k sb crit op en duikt over de 130% heen dan blijft de mob toch op je. Dus verhoogt het taunt mechanisme gewoon je eigen threat weer boven die van de lock als ik het zo mag vertalen. In de praktijk maakt het niets uit hoe de threat lijst eruit ziet als taunt erop zit hij blijft toch op jouw. Als je als tank 4 misses 2 parrys en een dodge ziet (tegenwoordig met expertise gebeurt het gelukkig niet veel meer) dan taunte ik eigenlijk automatisch ook al had ik "aggro". Gewoon om tijd te kopen om mijn threat weer omhoog te krijgen. (preventief taunten 8) )

Verder vond ik taunt en mocking blow best mooie tools voor dat de fear nerf ingepatched werd. Op sommige mobs die fearen elke cd taunt erop zetten zodat ze met een beetje geluk toch op je bleven ondanks dat je gefeared werd. In het begin van TBC met die leuke trash in SL heroic die je toch doormoest voor de trials of the naaru, scheelde dat toch een paar wipes.

ehm.. maar dit is mijn mening en totaal niet wetenschappelijk onderbouwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

NoTimeRemains schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:15:
helaas is de AH bij ons echt poep. en staan alle leather / mail spullen die wat leuk voor mij kunnen zijn voor 14G op de AH. ik vind dat belachelijk en dan doe ik er maar wat langer over.
de link was ook geen pats link maar meer van dit is hem :)
maar idd je hebt gelijk.
maar persoonlijk voor een altje vind ik het goed genoeg om in rotzooi rond te lopen dan om de 5 levels er 100G in te pompen. aangezien het levelen zo snel gaat ben ik alle dingen zo weer kwijt.
ik heb trouwens geleveld met Ravager, 2H Axe van SM echt een koel ding vooral als hij procced dan ga je 10 sec lang rond zwaaien :)
over de wapens wilde ik even kijken waar ik rekening mee moest houden.

heb ik nog een vraag over de wapens moet ik beide met WF imbue-en of is een andere keuze beter.

PS. ik zag laatst een hele handige post staan over Ench. Shammy op de officiele fora. kerel die iemand in z'n guild wilde helpen. weet iemand toevalling welke post ik bedoel.
I see :)
Beide met WF ja. Dat geeft het meeste dps rendement. Er zijn heel wat berekeningen hierover te vinden. Kijk eens op www.elitistjerks.com. Daar zul je heel veel vinden over theorycrafting.

Over dat totemswitchen: dat is het switchen van WF met agi (GoA). Ook daar vind je op elitistjerks
veel info over.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op een discussie van eerder in te haken, waarom zou je in hemelsnaam een HOT op een tank gooien voordat hij begonnen is? Een prayer of mending, alright, maar het heeft toch helemaal geen zin om voor jan koekoek aggro te ontvangen? Of snap ik niet wat jullie bedoelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Als drood healer heb je toch alleen maar hots?
Gewoon lifebloom eropknallen voordattie begint, en klaar ben je.

Zelf hot ik als priest altijd voordat de tank begint. Eerst Renew, dan POM erop, en ik heb nooit aggro als de tank pulled.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:07:
[...]
Je kunt voor alles 3x zoveel XP krijgen wanneer een "friend" je invite een account te kopen en te bespelen. Als je dan altijd samen alles dood en complete krijg je voor alles 3x zoveel XP.

Meer info staat wel op wow-europe.com. :)
Ojee, dus in WoW gaan ze ook beginnen met het "breng ons meer geld en je levelt sneller" systeem. Erg jammer. Ik hoop iig niet dat dit het start sein is van Blizzard's nieuwe bereik een nog grotere massa tactiek. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf hot ik als priest altijd voordat de tank begint. Eerst Renew, dan POM erop, en ik heb nooit aggro als de tank pulled.
Kheb ook nooit aggro problemen met healen, maar ook niet met tanks die tijdens de pull dood gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Hallo.

Vraagje. Ik heb een trial account die nu verlopen is. Ik heb WoW vanilla en WoW BC gekocht en wil mijn account verderzetten.

Moet ik nu online via manage account de retailkey invoeren en klaar of moet ik via de dvd het spel installeren en daarna de retaailkey invoeren?
Maakt het uberhaupt uit?

Ik speel nu via het WoW trail icoon op de desktop en hoop niet dat een installatie dit overschrijft ofzo

Oh en ja ik ben een MMORPG noob :)

ik wil niet mijn lvl 20 verliezen :)

Alvast bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Shao Kahn op 20-08-2008 19:43 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je gewoon die key activeren en dan kun je met de huidige installatie verder spelen. BC kun je nu ook meteen installeren of later natuurlijk als je rond de 60 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:16:
Volgens mij kun je gewoon die key activeren en dan kun je met de huidige installatie verder spelen. BC kun je nu ook meteen installeren of later natuurlijk als je rond de 60 bent.
getest en dit klopt.
Zeer bedankt!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Melk schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:27:
Leuk dat recruit a friend :x

[afbeelding]

anderhalf uurtje voor 60.

Ofja eigenlijk 61, stiekem 99% gelaten zodat ik stackje silk inleveren en 61 ben :)
hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen zo snel?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

woest85 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:00:
[...]

hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen zo snel?
1,5 uur zitten kloten op die char en vervolgens van 2 gerecruite vrienden 30 levels gekregen vermoed ik zo.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

pfff gare avond op wow gehad :( hele avond whipen op kelecoz :( raid leader was verry bitchy op het end ... en toen begon ie ook tegen mij..

dus heb hem maar vertelt als zo door gaat ga ik wel off.. dus hij: fuck off then... dus heb wow en ventrilo maar uitgeknalt.. zal morgen wel uit guild gegooit zijn.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Ik zoek al tijdje me oude guild op wowarmory maar kan helemaal geen resultaten krijgen. Is dit een common issue of wat? Wil wel eens weten hoe ver ze nu zijn enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imba raid gehad vanavond, voor het eerst in 1 raid alles tot en met Mother Shahraz neer, en heb nog me shoulders mogen looten ook :*)

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
osxy schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:03:
[...]

1,5 uur zitten kloten op die char en vervolgens van 2 gerecruite vrienden 30 levels gekregen vermoed ik zo.
correct, blizzard maakt het zeer gemakkelijk

Verwijderd

Goede raid avond voor ons :D
eerste 4 bosses down in MH en daarna nog tot en met akama in BT down

Nu kunnen we voor de rest van de week focussen op nieuwe BT bosses en Archi :D

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:39:
[...]

Ojee, dus in WoW gaan ze ook beginnen met het "breng ons meer geld en je levelt sneller" systeem. Erg jammer. Ik hoop iig niet dat dit het start sein is van Blizzard's nieuwe bereik een nog grotere massa tactiek. :(
Dat is het wel en dat hebben ze duidelijk aangegeven. Stond laatst nog op de voorpagina van tweakers. Het is bedoeld om meer mensen aan het wowen te krijgen en de bestaande spelers in het spel te houden. Want na 2 alt's komt dat grinden van dezelfde quests je strot uit. Tevens heeft het het voordeel dat je nu met vrienden kunt lvlen, in tegenstelling tot voorheen waarop het gezamelijk lvlen 4 keer zo lang duurde.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Eindelijk ZA gezien van binnen :') Heerlijke instance eigenlijk, weinig trash! Sinds ik weer een week of twee met mijn pala bezig ben schiet de +healing vooruit.

Default blanke hetero

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik ben ook wel benieuwd naar deze post dus als iemand hem kan vinden :>

iRacing Profiel

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Dat is wel goed om te weten :) Verklaart ook gelijk waarom ik het niet wist. Heb pre-TBC iedere instance gezien die er was en raid pas sinds kort weer in TBC.

Thanks for the heads up zeggen we dan maar :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:01:
Even op een discussie van eerder in te haken, waarom zou je in hemelsnaam een HOT op een tank gooien voordat hij begonnen is? Een prayer of mending, alright, maar het heeft toch helemaal geen zin om voor jan koekoek aggro te ontvangen? Of snap ik niet wat jullie bedoelen?
Waarom? Omdat het kan :)
Als ik een HOT op de tank gooi voordat hij erin charged dan heb ik die mana terug zodra de pull gedaan wordt. In feite is het dus een gratis spell welke de MT wat hp geeft zodra hij damage pakt, en gratis is goed :)

En ongeacht of ik aggro krijg of niet; die ene tick Renew is 800 hp == 400 hate. Als mijn tank bij de pull geen 400 hate kan genereren zoek ik een andere... :)

[ Voor 54% gewijzigd door Ryceck op 21-08-2008 08:52 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Dat is op elke realm zo hoor :) Daarom dat het inderdaad verstandiger is om te spelen met de spullen die je onderweg tegenkomt ipv om de x levels zaken te kopen op het AH.

Zelfs onderdelen voor crafting professions zijn extreem duur als je 't mij vraagt. Ik wou voor mijn priest twee van die dreamweave items (tailoring, blauwe items rond de level 40) maken en had enkele wildvine en heart of the wild nodig. Moest ik die zaken gekocht hebben van het AH dan zou dat grapje mij meer dan 200g gekost hebben |:( Gelukkig kan mijn rogue die zaken farmen. Ik zie niet goed hoe een nieuwe speler zoiets zou moeten bekostigen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

even een newbievraagje:

Hoe zit het met de personen die nu een full s4 set bij elkaar hebben gesprokkeld? Ik bedoel bij WotLK is er nieuwe gear en is de level cap naar 80 verhoogd. Dan is een s4 zet toch niets meer waard? Komt er dan s5 uit of? Wat gaan ze doen voor de mensen die eigenlijk alleen maar pvpen?

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:14:
even een newbievraagje:

Hoe zit het met de personen die nu een full s4 set bij elkaar hebben gesprokkeld? Ik bedoel bij WotLK is er nieuwe gear en is de level cap naar 80 verhoogd. Dan is een s4 zet toch niets meer waard? Komt er dan s5 uit of? Wat gaan ze doen voor de mensen die eigenlijk alleen maar pvpen?
Niets meer waard is veel gezegd. De itemlevel van die set is zodanig hoog dat ie nog lang meekan in WotlK, die vervang je niet direct. Waarschijnlijk komt er een nieuwe set voor level 80 ja (veronderstelling van mijn kant uit). Dat was met de overgang Vanilla -> BC niet anders, je had level 60 'pvp' epics en die werden vervangen door de level 70 sets.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kapoen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:12:
[...]
Zelfs onderdelen voor crafting professions zijn extreem duur als je 't mij vraagt. Ik wou voor mijn priest twee van die dreamweave items (tailoring, blauwe items rond de level 40) maken en had enkele wildvine en heart of the wild nodig. Moest ik die zaken gekocht hebben van het AH dan zou dat grapje mij meer dan 200g gekost hebben |:( Gelukkig kan mijn rogue die zaken farmen. Ik zie niet goed hoe een nieuwe speler zoiets zou moeten bekostigen.
Ik wilde pas voor mn rogue alt 2x Phantom Blade laten craften... 12x breath of winds nodig, niet 1 op AH. Ben ze maar gaan farmen met mn lvl70 shammy in Silithus, 387 kills nodig voor de benodigde hoeveelheid. Idd, materialen voor low-level item crafting is soms moeilijk aan te komen als je geen hoog level toon hebt. Maar de mats die jij noemt vallen dan nog een beetje mee, heart of the wild dropt van elementals onder andere in swamp of sorrows (idd, lage drop rate) die makkelijk te doen zijn voor een level 40 en wildvine dropt redelijk vaak van trolls in STV.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Black Lotus is een tijdje even duur geweest op de AH als Fel Lotus, omdat ze erg weinig te vinden zijn, en ook nog eens alleen in lowlevel gebieden. Heb er toen een aantal dagen een paar geplukt en lekker kunnen verdienen. :)

Nu met de SSO dailies is het echter niet meer nodig, kost meer tijd om die dingen te plukken als de dailies te doen. Maar dat is ook gelijk waarom dingen zo duur zijn, denk ik. Iedereen heeft toch gold zat. Wat is nu nog 100g voor een level 70? Een klein uurtje dailies doen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Ebayzo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:23:
Eindelijk ZA gezien van binnen :') Heerlijke instance eigenlijk, weinig trash! Sinds ik weer een week of twee met mijn pala bezig ben schiet de +healing vooruit.
Weinig trash ? :( al die meuk gedaan met die scouts zo irritant, je one shot ze dan wel maar grrrr

Maar hoop het je beviel Maatje :D

Met Sphronx samen ?
Kapoen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:21:
[...]

Niets meer waard is veel gezegd. De itemlevel van die set is zodanig hoog dat ie nog lang meekan in WotlK, die vervang je niet direct. Waarschijnlijk komt er een nieuwe set voor level 80 ja (veronderstelling van mijn kant uit). Dat was met de overgang Vanilla -> BC niet anders, je had level 60 'pvp' epics en die werden vervangen door de level 70 sets.
Geloof ze eerst weer een normale lvl 80 set pvp gaan doen , en dat waarschijnlijk later een beetje S5 gaat starten

[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 21-08-2008 09:38 ]

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ryceck schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:47:
[...]

Dat is wel goed om te weten :) Verklaart ook gelijk waarom ik het niet wist. Heb pre-TBC iedere instance gezien die er was en raid pas sinds kort weer in TBC.

Thanks for the heads up zeggen we dan maar :)

[...]

Waarom? Omdat het kan :)
Als ik een HOT op de tank gooi voordat hij erin charged dan heb ik die mana terug zodra de pull gedaan wordt. In feite is het dus een gratis spell welke de MT wat hp geeft zodra hij damage pakt, en gratis is goed :)

En ongeacht of ik aggro krijg of niet; die ene tick Renew is 800 hp == 400 hate. Als mijn tank bij de pull geen 400 hate kan genereren zoek ik een andere... :)
Dan zou ik als ik jou was nooit van je leven met een druid tank gaan spelen ;) Fearie Fire doet zover ik kan vinden hooguit iets van 130 threat ofzo. Pas als we dan onze eerste Mangle er op hebben, zitten we over die 400 heen. Maargoed, als de Renew er op gegooid is voor de pull, mag dat geen enkel probleem zijn. Maar ik heb inderdaad wel eens een priest in een groep gehad die na de pull bedacht "hey, misschien is een Renew wel slim!" en dus een Renew op me gooit nadat ik gepulled heb. Dan moet me eerste mep toch echt raak zijn, anders moet ik rennen ;)

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:12:
Dat is op elke realm zo hoor :) Daarom dat het inderdaad verstandiger is om te spelen met de spullen die je onderweg tegenkomt ipv om de x levels zaken te kopen op het AH.
Inderdaad, ik kijk om de zoveel level wel eens of ik eventuele items kan upgraden voor weinig gold, maar als ik zie dat items die per ongeluk "of the Bear" heetten dan ook gelijk 5g+ zijn dan doe ik het niet ;)
Ben gestart met Jewelcrafting op mijn nieuwe toon, maar inderdaad het is erg lastig om zonder main (of gold reserve) een crafting profession te doen tijdens het levelen. Ik kom voordurend materials te kort en de speciale mats (zoals gems) kom ik helemaal te kort want die droppen amper tijdens het minen. Beetje jammer dat die drempel zo hoog moet zijn dat bijna elke nieuwe speler wel naar 2 gathering professions wordt gedwongen om wat gold te kunnen verdienen. :/

PS. Bevalt me zwaar goed aan de Horde kant, veel aardiger volk :Y)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief Dagboek,

Gister was echt een bagger dag eindelijk iedereen op zijn plek voor ring of blood quests in Nagrand knal me modem defect gvd net nadat ik de eerste quest gedaan heb.

45 minuten later had ik me spare modem helemaal geconfigged en kon ik weer online helaas wel met een andere group echter kregen we de laatste quest niet gedaan met die group.

Dus de laatste quest maar van de week even doen.

KLaatste paar acties in nagrand :

- Kill Tuskar
- Kill Durn
- Laatste ring of blood quest

en dan richting Blade Edge Mountains.

Wel gister na het inleveren van al mijn quests tot 45% in Lv68 gekomen in een kleine 90 minuten tijd + een kleine 200g rijker ( mede door de ring of blood quests en onnodig quest rewards die gelijk richting vendor gingen.

Tevens met DESIGN : Inscribed Noble Topaz nog steeds niet verkocht, maar die blijf ik gewoon advertisen tot hij verkocht is. Er dropte ook nog een leuke blue card name Two of Lunacy die ook richting de AH gaat aangezien we er al een zooitje in de bank hebben liggen.

Kortom nog maar iets meer dan 1.5 Level tot lv70. :D
RaseriaN schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:50:

Ben gestart met Jewelcrafting op mijn nieuwe toon, maar inderdaad het is erg lastig om zonder main (of gold reserve) een crafting profession te doen tijdens het levelen. Ik kom voordurend materials te kort en de speciale mats (zoals gems) kom ik helemaal te kort want die droppen amper tijdens het minen. Beetje jammer dat die drempel zo hoog moet zijn dat bijna elke nieuwe speler wel naar 2 gathering professions wordt gedwongen om wat gold te kunnen verdienen. :/
Inderdaad das ook de reden dat ik even blijf hangen op 360 met Blacksmithing omdat met skill ups nu echt rete duur zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door ShadowBumble op 21-08-2008 09:55 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Nivado
[...]

Welcome ;)

Ik heb JC genomen lang na dat ik 70 was. Heeft me ca. 2000g gekost om in een week 375 te worden (heb nog wel het een en ander zelf gemined) incl een paar blue recipes om te lvlen.
3 weken na het halen van 375 stond ik 1000g positief tov voor het nemen van JC.
In de week van de release van S4 heb ik een epic flyer verdient voor mijn alt 8)

• Kapoen
ShadowBumble schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:54:
Lief Dagboek,

Gister was echt een bagger dag eindelijk iedereen op zijn plek voor ring of blood quests in Nagrand knal me modem defect gvd net nadat ik de eerste quest gedaan heb.

45 minuten later had ik me spare modem helemaal geconfigged en kon ik weer online helaas wel met een andere group echter kregen we de laatste quest niet gedaan met die group.
Ja dat was wel grappig, ik pik die tweede quest op van die ring serie en ik vroeg in /party of jij 'm ook had. Dan zag ik dat je DCed was... *damn* :) Ik heb zelf een aardig zakcentje overgehouden aan die ring of blood (als level 70 krijg je meer gold per q), ik geloof iets meer dan 130g (de two hander verkocht aan npc), 10 health pots en 10 mana pots (die naar mijn priest gaan) en 20 bandages.

Anyhoo ik wil je nog steeds helpen om die serie af te maken, al zal dat niet vanavond zijn.

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

DizzyWeb schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:41:
[...]

Dan zou ik als ik jou was nooit van je leven met een druid tank gaan spelen ;) Fearie Fire doet zover ik kan vinden hooguit iets van 130 threat ofzo. Pas als we dan onze eerste Mangle er op hebben, zitten we over die 400 heen. Maargoed, als de Renew er op gegooid is voor de pull, mag dat geen enkel probleem zijn. Maar ik heb inderdaad wel eens een priest in een groep gehad die na de pull bedacht "hey, misschien is een Renew wel slim!" en dus een Renew op me gooit nadat ik gepulled heb. Dan moet me eerste mep toch echt raak zijn, anders moet ik rennen ;)
Of je doet een growl en hebt meteen die 400 hate/threat om uit verder te bouwen :)

if you pay peanuts, you get monkeys

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:00:
[...]

Ja dat was wel grappig, ik pik die tweede quest op van die ring serie en ik vroeg in /party of jij 'm ook had. Dan zag ik dat je DCed was... *damn* :) Ik heb zelf een aardig zakcentje overgehouden aan die ring of blood (als level 70 krijg je meer gold per q), ik geloof iets meer dan 130g (de two hander verkocht aan npc), 10 health pots en 10 mana pots (die naar mijn priest gaan) en 20 bandages.

Anyhoo ik wil je nog steeds helpen om die serie af te maken, al zal dat niet vanavond zijn.
Neh denk niet dat ik vanavond online zal zijn lekker filmpie met vrouwlief kijken even wat quality time met het gezin :D

en trouwens om precies te zijn : 127 gold 63 silver and 50 copper is wat je hebt overgehouden inclusief de Axe die je gevendored hebt.

Maar ik zal op je wachten met die laatste quest no worries moet nog maar 3 dingen daar doen en dan ben ik pleitos uit Nagrand.

Las ergens wel dat als je spell reflect gebruikt als warrior die je zijn eigen chain lightning tegen hem kan gebruiken:D Had ik gister moeten weten dan had ie wel down gegaan :D

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 21-08-2008 10:05 ]

• Kapoen
SnoeiKoei schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:28:
[...]
Maar de mats die jij noemt vallen dan nog een beetje mee, heart of the wild dropt van elementals onder andere in swamp of sorrows (idd, lage drop rate) die makkelijk te doen zijn voor een level 40 en wildvine dropt redelijk vaak van trolls in STV.
Ja dat klopt, maar het zijn per toeval gebieden die ik min of meer heb overgeslagen denk ik. Door die verhoogde xp worden quests sneller groen/grijs waardoor ik me sneller verplaats naar andere gebieden.

Daarbij is het farmen met een rogue veeeel gemakkelijker dan met een priest, noem het luiheid van mijn kant ;)

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58

je weet dat je je ore kan prospecten met jewelcrafting? ( skill te vinden in je general tab van je skillbook) m.a.w: de ore vernietigen om een gem te vinden? anders is JC idd een aardige lijdensweg als je alleen gems uit je mining vandaan haalt :P

snap bovendien niet echt wat de fuzz is over JC. heb op me Draenei shaman JC en die had op lvl 50 al 375 skill. Al ben je Draenei zijn alle "dure moeilijke" stukken uit de proffesion leveling guides dikke larie koek. door die +5 to gemcutting blijven je goedkope recipes net lang genoeg oranje om bij het volgende goedkope recipe te komen.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Meh weer een level omhoog en de stockades gecleared, ben ik daar vanaf. Moet nog wat op-en-af rennen in stormwind voor wat dingen die eigenlijk de moeite niet waard zijn en dan ben ik daar verlopig klaar.

Wel lachen in Darkshire dat iedere keer Stiches langs komt. Allemaal mensen die hem niet onwijken en dan naar de graveyard worden getikt. :P Hoor je weer allemaal vage berichten op het algemene kanaal.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Zontar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:30:
je weet dat je je ore kan prospecten met jewelcrafting? ( skill te vinden in je general tab van je skillbook) m.a.w: de ore vernietigen om een gem te vinden? anders is JC idd een aardige lijdensweg als je alleen gems uit je mining vandaan haalt :P

snap bovendien niet echt wat de fuzz is over JC. heb op me Draenei shaman JC en die had op lvl 50 al 375 skill. Al ben je Draenei zijn alle "dure moeilijke" stukken uit de proffesion leveling guides dikke larie koek. door die +5 to gemcutting blijven je goedkope recipes net lang genoeg oranje om bij het volgende goedkope recipe te komen.
Ja dat weet ik, maar dan offer ik Ore op om weer een paar items te kunnen maken, dus ik moet of echt grote hoeveelheden Ore hebben of geluk hebben met die gems.

Zeg ook niet dat het moeilijk is, maar je hebt gewoon zoveel mats nodig dat het met zelf farmen eigenlijk te lang duurt :)

Verwijderd

Gisteren de guild naar een Al'ar kill gelead. Het was de eerste keer voor ze, ik was even vergeten hoe mensen konden schreeuwen op vent bij een new-boss kill :). Toen mijn oren na 5 minuten gestopt waren met bloeden, gingen we richting Void Reaver. Helaas hadden we een behoorlijk waardeloze setup (2 melee groups) en voor de rest mensen die te dicht langs de melee groep liepen waardoor melee die uit de pounding wegliep door orbs geraakt werden.

Concentratie was duidelijk weg en uiteindelijk Void Reaver dus ook niet gekilled. Vind het zelf een schande want Lootreaver hoort gewoon down te zijn...

Ach ja zondag nieuwe kansen en dan start ik de raid zelf dus kan ik iig wat doen aan de setup.

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met JC, ik heb gewoon die powerlevelling guide gevolgd. Het heeft mij niet zo veel gekost hooguit 500 g. Het meeste heb ik gewoon zelf gemined en onderdelen zoals Flask of Mojo heb ik gewoon gefarmd met mijn mage. Ik zit nu op 360 alleen wat wel een nadeel is dat die design's van die blue jewelcuts zo prijzig zijn. Volgens mij heb ik het idee, dat het soms allemaal overpriced is.

Verwijderd

Ik kreeg net dit mailtje:
You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Welcome!

In the beta test you will get an opportunity to play the new Northrend continent, the Death Knight hero class, and a character above 70. We look forward to your feedback on the overall experience, including quests, monsters, zones,
aesthetics, and more. We would also appreciate reports on any bugs you may encounter. These can be logged using the /bug command explained below.

Getting started:

In order to participate in the beta test, you must upgrade an existing retail account which has been upgraded with The Burning Crusade, allowing you to connect to the Wrath of the Lich King test realms. The World of Warcraft:
The Burning CrusadeŽ game client that you use must be patched up to version 2.4.2 or later in order to install the beta test client.

go to beta.wow-europe.com/expansion to download the installer, and copy a character(s) to our test realms.

Please be prepared to enter the current retail World of Warcraft account name and password you use, and the appropriate beta code listed below to authenticate your eligibility to connect to the Wrath of the Lich King test realms. To
participate in the beta tests, you must have a valid retail World of Warcraft account active and in good standing as of july 15, 2008

Below is a beta code that will allow you to upgrade the Account you use to play World of Warcraft: The Burning Crusade. Each beta code can be used only once to upgrade an active retail World of Warcraft account.

DF32GO-Q74F-HB9J61-ND4K-UM1S6D

Please retain this email for your records. If you experience any issues creating or accessing the temporary Blizzard Account, please email Billing Support at wowbetabilling@blizzard.com

Sending us feedback:

Typing /bug in chat will open an error reporting interface, and we encourage you to use it any time you encounter a problem or want to send us a suggestion.

Regards,

Account Administration Team
Blizzard Entertainment Inc
P.O Box 18979, Irvine,CA 92623
De URL (die ik bold heb gemaakt in deze post) verwees naar: http://wotlkbetaupgrade.co.cc.

DIT is dus een scam mail mensen....Check altijd even de echte URL...

Verwijderd

Hoi,

Ik heb net een mail ontvangen van WoWExpansionBeta@blizzard.com met als titel 'Wrath of the Lich King Beta Invitation!'

De mail:
Wrath of the Lich King™ beta test

You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Wrath of the Lich King™. Welcome!

In the beta test you will get an opportunity to play the new Northrend continent, the Death Knight hero class, and character levels above 70. We look forward to your feedback on the overall experience, including quests, monsters, zones, aesthetics, and more. We would also appreciate reports on any bugs you may encounter. These can be logged using the /bug command explained below.

Getting started:

In order to participate in the beta test, you must upgrade an existing retail account which has been upgraded with The Burning Crusade®, allowing you to connect to the Wrath of the Lich King™ test realms. The World of Warcraft®: The Burning Crusade® game client that you use must be patched up to version 2.4.2 or later in order to install the beta test client.

Go to http://beta.wow-europe.com/expansion to download the installer, and copy character(s) to our test realms.

Please be prepared to enter the current retail World of Warcraft account name and password you use, and the appropriate beta code listed below to authenticate your eligibility to connect to the Wrath of the Lich King test realms. To participate in the beta tests, you must have a valid retail World of Warcraft account active and in good standing as of July 15, 2008.

Below is a beta code that will allow you to upgrade the Account you use to play World of Warcraft®: The Burning Crusade®. Each beta code can be used only once to upgrade an active retail World of Warcraft® account.

<key>

Please retain this email for your records. If you experience any issues creating or accessing the temporary Blizzard Account, please email Billing Support at wowbetabilling-eu@blizzard.com.

Sending us feedback:

Typing /bug in chat will open an error reporting interface, and we encourage you to use it any time you encounter a problem or want to send us a suggestion.

Troubleshooting:

If you experience any difficulties installing the beta game client, or have problems connecting to the test servers, please contact Technical Support either by posting on the appropriate forum at http://beta.worldofwarcraft.com or by email at wowbetatech-eu@blizzard.com. Please remember that this software is still undergoing development, so any in-game issues should be reported using the /bug feature.
Verder staat hetzelfde bericht in het Frans, Duits en Spaans (erg vaag).

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Er zijn geen grafische dingen toegevoegd zoals normaal is bij een Blizzard mail, maar de links etc kloppen wel allemaal.

Iemand anders al een legit invite gehad? Leek die op deze? Geen zin om gekeylogged te worden :) Ik vind 'et maar fishy.

• daroy
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:46:
Hoi,

Ik heb net een mail ontvangen van WoWExpansionBeta@blizzard.com met als titel 'Wrath of the Lich King Beta Invitation!'

De mail:

[...]

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Er zijn geen grafische dingen toegevoegd zoals normaal is bij een Blizzard mail, maar de links etc kloppen wel allemaal.

Iemand anders al een legit invite gehad? Leek die op deze? Geen zin om gekeylogged te worden :) Ik vind 'et maar fishy.
Dit is de goede, die heb ik ook gehad :)

Je moet eigenlijk alleen opletten dat je op een officiele blizzard site uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door daroy op 21-08-2008 10:52 ]

iRacing Profiel

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk 70 gedinged op mijn hunter :). In totaal kostte het me 6 dagen en 21 uur /played time.
Dit had minder kunnen zijn, maar ik heb ook nog aardig wat ge-pvpt, zodat ik straks gelijk mijn schouders op kan halen ;).
Gelijk gisterenavond wat arena-matches gedaan, zodat ik over een paar weken gelijk m'n S3 Axe kan halen. Deze is toch maar 800 arena puntjes :P. Ik speel met een vriend van me die ook op een hunter speelt. Toch nog 3 keer gewonnen, terwijl ik nog amper PVP gear heb :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ShadowBumble schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:54:
Inderdaad das ook de reden dat ik even blijf hangen op 360 met Blacksmithing omdat met skill ups nu echt rete duur zijn.
Het beste wat je kan gaan doen is instances voor 1 van de 3 felsteel-items
Het enigste wat je dan nodig heb is veel felsteel (hiermee kan je levelen tot 375)
1 van de recipies dropt in Mana-tombs, de andere 2 zal je even zelf op moeten zoeken.

Of je moet zo dol zijn op headless primal-farming dat je blue items gaat maken die je aan de straatstenen niet kwijt raakt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Mektheb
daroy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

Je moet eigenlijk alleen opletten dat je op een officiele blizzard site uitkomt.
Aaah ik wil oook :(

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Gister 2 keer geprobeerd om het wijzigings voorstel voor een grotere back pack op de beta client naar Blizzard te versturen zoals hier deze week gevraagd werd en beide keren klapt de world server er spontaan uit net voordat ik de boel klaar heb. Ik denk dat Blizzard mee zit te lezen :P

Vandaag een nieuwe poging.

• Kapoen
NoEinstein schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:09:
Gister 2 keer geprobeerd om het wijzigings voorstel voor een grotere back pack op de beta client naar Blizzard te versturen zoals hier deze week gevraagd werd en beide keren klapt de world server er spontaan uit net voordat ik de boel klaar heb. Ik denk dat Blizzard mee zit te lezen :P

Vandaag een nieuwe poging.
Op wowinsider.com stond gisteren een artikel over die backpack. Volgens de recentste geruchten heeft Blizzard inderdaad ideeën om dat ding eindelijk uit te breiden.

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:44:
[...]

Ik ben ook begonnen met JC, ik heb gewoon die powerlevelling guide gevolgd. Het heeft mij niet zo veel gekost hooguit 500 g. Het meeste heb ik gewoon zelf gemined en onderdelen zoals Flask of Mojo heb ik gewoon gefarmd met mijn mage. Ik zit nu op 360 alleen wat wel een nadeel is dat die design's van die blue jewelcuts zo prijzig zijn. Volgens mij heb ik het idee, dat het soms allemaal overpriced is.
Stop eens met blood garnets op de AH zetten !

En die blue patterns zijn niet overpriced. tot 300 is het redelijk normaal, voor de rode gems (healing/spelldmg/str/ap/agi, dodge parry def is troep) zit je al gauw richting de 400 / 600 (cheaper is altijd beter natuurlijk) en solid star of elune is the big one aangezien dat de enige blue is die verkoopt.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb eens ergens gelezen dat de Backpack niet zomaar vergroot kon worden vanwegen de database. Aangezien ze dan direct voor elke char die er is, een X aantal nieuwe records moeten toevoegen. Wat bij normale bags natuurlijk niet is, daar gaat het in stapjes. Het kan ook gewoon bullshit zijn, maar het klonk niet eens zo vreedelijk vergezocht. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

sabriel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:57:
[...]
Het beste wat je kan gaan doen is instances voor 1 van de 3 felsteel-items
Het enigste wat je dan nodig heb is veel felsteel (hiermee kan je levelen tot 375)
1 van de recipies dropt in Mana-tombs, de andere 2 zal je even zelf op moeten zoeken.
Of je moet zo dol zijn op headless primal-farming dat je blue items gaat maken die je aan de straatstenen niet kwijt raakt.
Ik heb enkele Felsteel whisper knives gemaakt. Daarna (voor Aldor kant): flamebane armourset pieces maken of (voor Scryer) enchanted adamantite set pieces. Hoef je niet voor een instance in, noch te hopen op een random drop.... Kost je alleen wat mats, die makkelijk te farmen zijn.
Als het niet verkoopbaar is, valt het altijd te dissen.
Ik vond persoonlijk het mithril stuk in het up-levellen lastiger dan het laatste stuk. Djiez wat had ik veel mithril nodig... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Tao op 21-08-2008 11:21 ]

Diablo3

Verwijderd

daroy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

Hover dus altijd over de link heen, zoals ik aangaf bij de 'invite' die ik postte is een onjuiste url bewijs van een fake invite.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ImdaMned schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:17:
[...]

Stop eens met blood garnets op de AH zetten !

En die blue patterns zijn niet overpriced. tot 300 is het redelijk normaal, voor de rode gems (healing/spelldmg/str/ap/agi, dodge parry def is troep) zit je al gauw richting de 400 / 600 (cheaper is altijd beter natuurlijk) en solid star of elune is the big one aangezien dat de enige blue is die verkoopt.
Designs voor runed living ruby gaat bij ons voor tussen de 900 en 1200G weg, solid star of elune 600-700 meestal. De gecutte solid star is meestal niet meer waard dan 25-30G dus amper lonend om het design te kopen; verdien je niet snel terug. Ja veel blue quality designs zijn overpriced, helemaal nu je de epic designs (bijna?) allemaal kunt kopen voor 40G.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:09

BrZ

Hoi,

De mail:

[...]

Ja, deze (lijkt) echt, zo zag die van mij er ook uit. Simpelste advies wat ik kan geven: geen links in mail aanklikken, maar gewoon zelf naar die beta site gaan en die key invoeren, weet je snel genoeg of het echt is of niet.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

als de link klopt dan kan je best je key invoeren. En als je het niet durft, mail je hem gewoon naar mij doe ik het wel :P

blup

Verwijderd

En geen passwords oid. invoeren.

Verwijderd

JC is een bitch om te levelen, maar met een aantal investeringen is het een van de betere professions om gold te verdienen met minimale moeite. Een aantal designs kun je nu eenmaal voor niet minder dan 500g kopen, maar uiteindelijk haal je dat er wel uit. Het design voor Veiled Noble Topaz heeft voor mij veel opgeleverd bv. Ook Runed Living Ruby doet het goed over het algemeen. En dan kun je nog kiezen om alleen gems te halen uit Prospecting van Ores, of uncut te kopen en cut te verkopen. Het laatste is 99% van de tijd winst, de eerste methode kan je veel winst geven of zelfs een beetje verlies als je veel pech hebt.

Ik doe een combinatie van beide. Zeker epic gems kunnen me soms 100g opleveren van uncut naar cut. Alleen verkopen die een stuk minder natuurlijk (niet iedereen heeft 300g over voor een epic gem).

Zo heb ik m'n eerste epic flyer gekocht, en ik heb ondertussen weer 5k+ gold. Nu zit ik te twijfelen of ik een van m'n andere 70's (zie sig) een epic flyer ga geven, of dat ik ga sparen voor WotLK. De eerste klinkt wel het meest logische, omdat ik ook nog tijd heb voor WotLK te sparen na vandaag bv.
Dan zou het denk ik mijn mage worden, zodat die snel kan vliegen naar grindspots. M'n priest is vooral enchant-slet en bag-crafter, om af en toe uit OG gesummoned te worden om een instance te healen (heel zeldzaam).

Met m'n warrior ben 2,9k rep verwijderd van exalted met SSO. Hier kan ik morgen waarschijnlijk dus mijn nieuwe tank schild ophalen! Of het wordt morgen Kara, dat kan ook nog, en dan in het weekend m'n nieuwe schild oppikken (of Nightbane moet zo lief zijn...).
De raidleader voor vrijdag Kara had me gevraagd om te MT-en. Waarschijnlijk komen we toch niet verder dan Aran (bijna allemaal alts), dus dat zou wel mogelijk moeten zijn om dat te MT-en. Daar heb ik eigenlijk wel oren naar, en dan een druid als OT. Die laatste is niet de snuggerste, dus ik hoop dat dat dan maar goed gaat.

Ik ben trouwens een rogue aan het levelen (oldskool methode, geen triple xp) met Skinning en Herbalism voor Inscription later. Ze is level 21 ondertussen en het geeft me wel de uitdaging die ik weer nodig had in het spel. Niet alles is meer easymode. Even vlot naar de 30 zodat ik een mount op kan pikken.

• daroy
Als ik me niet vergis moet je toch eerst inloggen voordat je die key kan koppelen aan je account, daar heb je toch echt een passwoord voor nodig. Gewoon naar de beta website gaan (niet klikken), inloggen, key invoeren, client downloaden. Kan praktisch niks mis gaan.

iRacing Profiel

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:37:
[...]

Weinig trash ? :( al die meuk gedaan met die scouts zo irritant, je one shot ze dan wel maar grrrr

Maar hoop het je beviel Maatje :D

Met Sphronx samen ?

[...]
Beviel zeker en gelijk nieuwe chest kunnen looten bij de bear boss (?). Maar zat inderdaad bij de mana-regen-sphronx in de party dus dat was lekker healen weer.

En het scout stukje is niet in vergelijking met alle trash in Kara!

Default blanke hetero

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:32:
JC is een bitch om te levelen, maar met een aantal investeringen is het een van de betere professions om gold te verdienen met minimale moeite. Een aantal designs kun je nu eenmaal voor niet minder dan 500g kopen, maar uiteindelijk haal je dat er wel uit. Het design voor Veiled Noble Topaz heeft voor mij veel opgeleverd bv. Ook Runed Living Ruby doet het goed over het algemeen. En dan kun je nog kiezen om alleen gems te halen uit Prospecting van Ores, of uncut te kopen en cut te verkopen. Het laatste is 99% van de tijd winst, de eerste methode kan je veel winst geven of zelfs een beetje verlies als je veel pech hebt.
DESIGN : Inscribed Noble Topaz ( Die ik nog steeds niet verkocht heb ) gaat gemiddelt bij ons op de server weg voor 6 a 800g dus hoopt dat ik hem wel snel kwijt zou zijn voor 400g. De Gems doen nog altijd bij ons op de server tussen de 50 a 60g per stuk op.

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:51:
[...]

DESIGN : Inscribed Noble Topaz ( Die ik nog steeds niet verkocht heb ) gaat gemiddelt bij ons op de server weg voor 6 a 800g dus hoopt dat ik hem wel snel kwijt zou zijn voor 400g. De Gems doen nog altijd bij ons op de server tussen de 50 a 60g per stuk op.
6 a 800g vind ik wel vrij veel. Ik zag 'm bij ons nog voor 350-400g staan. Ik heb het design en de gems zijn eigenlijk de slechtste van mijn 3 Noble Topaz mogelijkheden, de andere zijn Veiled (spellhit/spelldmg) en Glinting (hit/agi). Maar goed, het kan per server verschillen natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 11:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:32:

Ik doe een combinatie van beide. Zeker epic gems kunnen me soms 100g opleveren van uncut naar cut. Alleen verkopen die een stuk minder natuurlijk (niet iedereen heeft 300g over voor een epic gem).
Die design: Veiled Noble Topaz heb ik gisteren nog voor een prikkie op de kop kunnen tikken, stond voor 200 g op de AH, terwijl de cutted gems 50 g a stuk op leveren op onze server. Dus met een beetje geluk heb ik die 200 g er zo weer uit. :)

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren als casting shaman in kara geweest, dat je met "redelijke" gear (rond 620 spell dmg)
toch 600+ dps (nummer 1#) neer zet :S

Volgens mij me eerste toon die zo goed schaalt met "redelijke" gear.
zonder echt absurde hoge spelldamage, weapondamage, ap, crit ,etc.

hopelijk gaan ze dit voor rest van de charaters beetje gelijk maken met Wotlk

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 21-08-2008 12:25 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo nadat ik eigenlijk inactief was en dacht te stoppen met wow, is het nu weer helemaal omgeslagen. Kreeg vanochtend een mailtje van blizzard of ik niet toevallig mee wilde doen aan de beta van wotl. Nou daar heb ik natuurlijk wel zin in. Dus op het moment bezig de client binnen te trekken en dan maar hopen dat ze wat leuks hebben gemaakt in de uitbreiding :D

Heeft geen signature.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

ZA 4chest run

- pally tank dood in de gaunlet.
- pally tank dood @ 60% v/d eagle boss. Een dps warrior kon hem gelukkig verder tanken
- daarna weer pally tank dood (trashpull zonder healer oid..).
- 2-3 minuten DC van onze druid op weg naar de dragonhawk.
- evading scout, despawn maar toch de extra adds.

gelukkig hebben we de timer wel gehaald. :|

Strava

• daroy
Stoppen blijkt toch heel erg moeilijk voor veel spelers 8)

Zelf heb ik een kleine 'pauze' van de real servers. Ben op dit moment alleen in de beta rond aan het lopen en de DK aan het ontdekken. Eigenlijk wil ik Northend niet zien dus hoop tegen de tijd dat ik 70 ben met de DK WotLK in de winkels ligt :*)

iRacing Profiel

• Seraphin

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:18:
Ik heb eens ergens gelezen dat de Backpack niet zomaar vergroot kon worden vanwegen de database. Aangezien ze dan direct voor elke char die er is, een X aantal nieuwe records moeten toevoegen. Wat bij normale bags natuurlijk niet is, daar gaat het in stapjes. Het kan ook gewoon bullshit zijn, maar het klonk niet eens zo vreedelijk vergezocht. :)
Op zicht ben ik het met je eens dat het niet zo vergezocht klonk. Aan de andere kant: Keyrings zijn ook pas later toegevoegd, en die groeien ook in grootte naarmate je verder levelt.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Mektheb
Dan maken ze een Systeempje om je bag's te upgraden tot 50 slot bags ? :D

voor natuurlijk wat gold of rep

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Mbt de JC leveling opmerkingen. Ik ben vorige week begonnen met levelen. Na 4 dagen was ik 350, het heeft me aan mats zon 1000G gekost. Verder nog zon 1000G geinvesteerd aan een paar must have recipes. Delicate Living Ruby, Bold Living Ruby en Glinting Noble Topaz. Ik begin dit geld nu echt terug te verdienen.

Koop elke dag voor zon 200-250G aan adamantite ore, prospecten, gems cutten en resellen. Haal dat geld voor de ore er altijd uit en daarboven dus pure winst. Verder is het ook kwestie van wanneer koop je en verkoop je. Ik zet eind van de middag, begin van de avond niks op de AH omdat er dan al genoeg op staat. Vlak voor ik uitlog, tegen 23:00 zet ik zooi op de AH voor stukje hoger dan de goedkoopste. Volgende morgen zijn ze dan toch verkocht. En s'morgens vroeg koop ik weer adamantite ore op en begint alles weer van voren af aan.

Verder verkopen uncut Noble Topaz bij ons voor 30-35G, kopen, cutten en verkopen weer voor 70-75G. Zo schiet het op.

Zit nu op 368 JC, nog 7 om me epic SSO trinket te kunnen craften.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:01:
Verder verkopen uncut Noble Topaz bij ons voor 30-35G, kopen, cutten en verkopen weer voor 70-75G. Zo schiet het op.

Zit nu op 368 JC, nog 7 om me epic SSO trinket te kunnen craften.
welk realm zit je ? O.o
zo'n realm met die prijzen wil ik ook :P

• Nivado
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

welk realm zit je ? O.o
zo'n realm met die prijzen wil ik ook :P
Een realm met teveel miners en te weinig JC's zo te horen.. :|

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
Hoi,

De mail:

[...]

GZ dit is de goede email, frans duits en spaans staan er idd onder

• TiMMieJ
  • Laatst online: 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Welke topaz verkoop je dan?

Weet verder iemand welke nightseye's goed verkopen?

Ik koop als JC eigenlijk altijd alleen living rubies op en cut ze als de teardrops. Gaan bij ons voor 80+ gold weg en uncut staan ze vaak voor 60 - 65.

• Nivado
TiMMieJ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:15:

Ik koop als JC eigenlijk altijd alleen living rubies op en cut ze als de teardrops. Gaan bij ons voor 80+ gold weg en uncut staan ze vaak voor 60 - 65.
Ik verkoop hoofdzakelijk Inscribed Noble topaz, en in iets mindere mate veiled. Nightseye is vooral Royal en Shifting, Living ruby is Teardrop > Runed > Bold bij mij.

Verwijderd

Mijn winst komt het meeste uit Runed Living Ruby's, Veiled Noble Topaz's en Solid Star of Elune (10g per uncut->cut, heb er wel 60+ van verkocht). En nu wat epic gems waar ik ook zeker winst uit haal, maar zet er nooit meer dan 1 op. Als die ene verkoopt gaat de volgende er meestal op. Ze verkopen niet echt snel, soms moet ik 'm er 3x opzetten.

Glowing Nightseye heb ik als enige, maar die verkoopt niet super. Die verkoop ik alleen (cut voor 35-40g, uncut voor 30g) als er 1 uit Prospecting komt.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
TiMMieJ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:15:

Glinting Noble Topaz, 4 hit/4 agi

Die Royal Nightseye doet het ook wel goed maar daar heb ik het recipe niet van. Solid Star of Elune ook niet maar mensen denken dat dat recipe 1000G waard is terwijl je de gem zelf bij een bakje boter krijgt ongeveer.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
http://www.wow-europe.com/wrath/movies.xml

Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/wotlkcinematic.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Pedr0 op 21-08-2008 13:28 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Mektheb
Zo wou ik gistere die 9spelldmg gem kopen, 89 gold ? LOL

en de gem zelf koop je voor 35 nou dan zeur ik wel iemand ze kop eraf om hem te laten cutten en dan geef ik hem 10g ervoor en ben ik nog goedkoper uit..

Valt me wel enorm op op Burning Blade dat de AH daar altijd echt "LEEG" is...

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
Hoi,

Daar gaan we weer, mijn mail openen....weer niets. Arghhhhhh. :'( :'(

Anyway, wel grappig hoe paniekerig iedereen is om een mailtje. Komop zeg, je ziet toch zelf snel genoeg wat echt is en wat niet. Je ziet toch oa waar de links je heen leiden. Desnoods volg je de links niet eens uit de mail, maar voer je ze gewoon handmatig in in je browser.

• daroy
Mehhh proxy op het werk laat me de mmo-champion en blizzard sites niet openen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:25:
[...]

Glinting Noble Topaz, 4 hit/4 agi

Die Royal Nightseye doet het ook wel goed maar daar heb ik het recipe niet van. Solid Star of Elune ook niet maar mensen denken dat dat recipe 1000G waard is terwijl je de gem zelf bij een bakje boter krijgt ongeveer.
Ja, soms is dat heel vreemd ze vragen dan een vermogen voor zo'n design en als je dan op de AH kijkt, dan levert de gecutte gem vaak niet veel op. Ik geloof dat de Talasite cuts het minst opleveren voor zover ik heb kunnen ontdekken.

Verwijderd

Advies nodig:)

Heb gister WoW gekocht en ben op Spinebreaker een undead mage begonnen. Heb al redelijk wat speeltijd achter de rug dmv een account van een vriend. Met mijn eigen account ben ik nu level 10 en zit na te denken wat voor professions ik het beste kan kiezen. Wat ik het leukst vind is pvp, ik verwacht mij dan ook niet ooit instances te doen. Nu dacht ik aan herbalism om later voor wat goud te zorgen en?
Tailoring niet echt nodig dacht ik zo, omdat ik s2 set ga farmen met honor en uiteindelijk voor een s4 set ga. Gewoon Alchemy erbij doen?

Hoe zit het met deze item: Adamantite Grenade. Ik zie dat veel mages het gebruiken. Lijkt me ook zeer handig om je tegenstander te stunnen. Kan ik deze kopen, moet ik ze zelf maken? Hoe zit dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 13:38 ]

• ImdaMned
HOERUH BLIZZARD !

Mage DPS is too high
One thing that we've found is that some of the talents aren't as usable as we'd like them to be. [Mages] have their 51 point talents in all the different trees are like living bombs of fire tree, deep freeze tree, the arcane barrage for the arcane tree, and we're going to be massaging a lot of those. We're doing some of our early DPS testing and we're finding that the class does way more damage than we anticipated it would do like by a factor of two. So we'll be looking into why that's happening and making some adjustments based on that.

http://forums.worldofwarc...3754&sid=2000&pageNo=4#69

Back to being glass : (

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
Wat een trailer weer zeg, damn! _/-\o_

I.v.m. de proxy problemen, http://www.wow-europe.com/wrath/intro.xml :D

[ Voor 49% gewijzigd door Pedr0 op 21-08-2008 13:43 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:38:
HOERUH BLIZZARD !

Mage DPS is too high
One thing that we've found is that some of the talents aren't as usable as we'd like them to be. [Mages] have their 51 point talents in all the different trees are like living bombs of fire tree, deep freeze tree, the arcane barrage for the arcane tree, and we're going to be massaging a lot of those. We're doing some of our early DPS testing and we're finding that the class does way more damage than we anticipated it would do like by a factor of two. So we'll be looking into why that's happening and making some adjustments based on that.

Cry more! :P duurt nog wel even voordat alles live gaat, en voordat het live gaat, zullen ze alles nog wel 3x tweaken :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:38:
HOERUH BLIZZARD !

Mage DPS is too high

Je moet wel killable blijven he, gekke troll! :)

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:24:
[...]

LOL hmm ik zla volgende keer de WS van onze raid wel eens posten..
zullen we horen wat je zegt.. ;) niet elke guild brengt 4 shammies eh naar SW :)
op trash healing ?
http://www.wowprogress.com/guild/eu/shattered-halls/OcUK
http://www.wowjutsu.com/eu/shatteredhalls/OcUK
geen SWP volgens dit

als dit klopt zou ik maar eens eerst verder in bt komen voor je gaat opscheppen over je healing skills in SWP.
dus post maar zou ik zeggen , wil die slacking shammies wel zien .....

.Quod me nutrit me destruit.

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Zag ook ergens een (blue)post op mmo-champion over dat de dps van RET-pallies te hoog was (in WOTLK), ook nog niet vaak eerder gehoord :D

• Mektheb
Zal ook weer is niet zo wezen mages generfd worden of ze dingen veranderen !!

haha ach erg is het niet in de top 3 sta ik toch wel met raids of het nou in SSC / TK / MH / BT is

En ik heb nog veeeel gear nodig terwijl ik makkelijk opbox tegen anderen..

Kwa spec's en talent's in de LK boeit me eigenlijk vrij weinig, ben meer benieuwd naar de content en uiterlijk en dergelijke dan me class, pak anders me pala wel als mage echt zo slecht blijkt te zijn maar kan me het niet voorstellen :D

• daroy
Pedr0 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:40:
Wat een trailer weer zeg, damn! _/-\o_

I.v.m. de proxy problemen, http://www.wow-europe.com/wrath/intro.xml :D
Bedankt maar ook dit is een Blizzard site dus kan er niet op. Hoop dat hij snel op gamer.nl oid verschijnt.

oeh Nederlandse waterpolo dames goud :>

iRacing Profiel

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:37:
Advies nodig:)

Heb gister WoW gekocht en ben op Spinebreaker een undead mage begonnen. Heb al redelijk wat speeltijd achter de rug dmv een account van een vriend. Met mijn eigen account ben ik nu level 10 en zit na te denken wat voor professions ik het beste kan kiezen. Wat ik het leukst vind is pvp, ik verwacht mij dan ook niet ooit instances te doen. Nu dacht ik aan herbalism om later voor wat goud te zorgen en?
Tailoring niet echt nodig dacht ik zo, omdat ik s2 set ga farmen met honor en uiteindelijk voor een s4 set ga. Gewoon Alchemy erbij doen?

Hoe zit het met deze item: Adamantite Grenade. Ik zie dat veel mages het gebruiken. Lijkt me ook zeer handig om je tegenstander te stunnen. Kan ik deze kopen, moet ik ze zelf maken? Hoe zit dat?

• redfoxert
  • Niet online
daroy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

Bedankt maar ook dit is een Blizzard site dus kan er niet op. Hoop dat hij snel op gamer.nl oid verschijnt.

oeh Nederlandse waterpolo dames goud :>
Site is ook zwaar overbelast volgens mij inderdaad

YAAY

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.