Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 57.606 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:31
Phenomenon1985 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:53:
Whoei, ben geinvite voor de WOTLK beta. Ik had toevallig mijn account vorige week ff gecanceled omdat ik BC beu ben. Nu loopt mijn gametime tot halverwege september. Als ik na die datum door wil blijven spelen op de test server moet ik dan mijn subscription weer enabelen? Of kan ik gewoon door blijven "testen"?

Ik gok dak gewoon wel moet betalen maar zeker weten doe ik het niet :) bvd Grtzzz
Mijn account was al frozen sinds maart, maar kon gewoon mn code invoeren en spelen, dus beta testen is toch echt gratis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gelukkig ging onze raid niet door vandaag (Mystique) :). Dan maar iets anders zoals m'n mage alt lvlen, yup, not gonna happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:11:
[...]

Wij raiden niet eens Karazhan :D
Da's wel heel casual ;) :P

Maarja, kara kun je makkelijk puggen @ outland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
Voor zover ik heb gehoord is guild Aftershock van frostmane verantwoordelijk voor die crashes >.<

@ Hieronder

allemaal dus t zelfde zooitje ongeregeld bij elkaar :P

[ Voor 27% gewijzigd door ph4nt0m op 19-08-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
ph4nt0m schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:14:
Voor zover ik heb gehoord is guild Aftershock van frostmane verantwoordelijk voor die crashes >.<
Nah, Endurance @ Outland.... Thanks Endurance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Viggen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:13:
[...]

Da's wel heel casual ;) :P

Maarja, kara kun je makkelijk puggen @ outland...
Klopt ja, als je niet teveel retards mee krijgt die er geen hol van begrijpen. Ik heb sowieso niks meer aan Karazhan, anders dan badges, dus ik vermaak me wel met het multiboxen van mn mages :) Hierna ga ik 2 hunters levellen.

Outland reageert weer een beetje, alleen nog geen character list...

[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2008 22:18 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:11:
[...]

Wij raiden niet eens Karazhan :D
Kara doen wij in 2 uurtjes, snelle badge runs :+

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
woest85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:19:
[...]

Kara doen wij in 2 uurtjes, snelle badge runs :+
Mja, wij doen die meestal 's avonds laat / 's nachts, met alts... niet bevorderlijk voor de snelheid maar wel grappig ;) :P

edit: Heb ook geen char(slots) meer over om te multiboxen... alles is al 60+ en ga niet weer overnieuw beginnen.... :P

[ Voor 16% gewijzigd door Viggen op 19-08-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
WotLK Cinematic at the Games Convention?
Yesterday, the following mail from the Blizzard's PR team was posted on Maxconsole.net

Just wanted to let you all know that Blizzard will be unveiling the opening cinematic movie for World of Warcraft: Wrath of the Lich King at the Games Convention in Leipzig. The cinematic will be shown at 1:00 p.m., Thursday 21 August at the Blizzard Entertainment booth (D01 in Hall 5). A Q&A session featuring members of the cinematics team will immediately follow.

Blizzard’s lineup of activity will also feature hands-on gameplay with StarCraft II and Wrath of the Lich King, Q&A sessions with members from the StarCraft II and Diablo III teams, and more.

The information was widely posted on other sites, including popular ones like Kotaku but I wouldn't take it as confirmed until we hear it from Blizzard itself on one of their official site.

Bron: http://www.mmo-champion.com/

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat word ik ziek van de Reckoning Battlegroup.

Ik speel al 3 seizoenen hier maar het is nog nooit zo erg geweest. Ik speel RMP en we zitten al zo'n 5 weken rond de ~2100. Niemand, maar dan ook niemand op onze server heeft z'n S4 Shoulders uit 3 v 3 gehaald en voor ons is het ook nog ver weg.

Ga je leuk queuen met je team op een mainstream tijd (lees: Maandag/Dinsdag 20.00 t/m 23.00)
Krijgen we EINDELIJK eens games tegen een team wat hoger gerated is wat überhaupt nooit verkomt op Reckoning omdat niemand schijnt te queuen. Win je 3 x ~20, verlies je 3 x 12. Nou, mooie games tegen een mirror, fun stuff. 2150 atm. Nu begint het typische gezeik weer. Na 6 minuten in queue: Warlock Druid Rogue. Lastige setup tegen RMP na de armor changes.

We spelen een top game, ik sap de lock en de pet is dood voordat de druid eruit komt. Ik kick Fel Domination en tegelijk gooit m'n partner er een Imp Counterspell op. Boem, Fell Dom gedispelled en eraf, game gewonnen: 5 PUNTEN JAJA.

Nou, we spelen nog 4 matches voor 5 punten (Owja, dat is 1800 rating fyi, er spelen blijkbaar geen 2K teams in 3 v 3) en we komen bij shoulder rating in de buurt. Toen de oh zo geweldige setup: Lock Druid Priest. -25. Hunter Priest Druid. - 24. Een of ander dubbel melee team waarin onze Priest het verneukte: -25.

Terug op 2119, fun fun fun.

Dan maar 2vs2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Afbeeldingslocatie: http://xs230.xs.to/xs230/08342/5611.jpg

Ik weet al niet eens meer in welke instance het is, maar ik vind mijn hurricane steeds leuker. En met een pala tank gaat dat ook een stuk beter dan met een warrior/druid.

Net als mijn treants :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
winkelwagen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:22:
[afbeelding]

Ik weet al niet eens meer in welke instance het is, maar ik vind mijn hurricane steeds leuker. En met een pala tank gaat dat ook een stuk beter dan met een warrior/druid.

Ziet er uit als Shattered Halls (stukje naar 1e boss) :P

Speel ook steeds meer @ moonkin, vind 't wel een grappige spec :)

Outland nog steeds down btw :(

[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 20-08-2008 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gister avond weer ff kunnen questen,

zooitje quests afgerond in nagrand ben nu aan gekomen bij "The Ring of Blood "quest cirle en lv68 gedinged wat ik dus een mooi moment gister vond om uit te loggen en richting bed te gaan.

Heb nog 12 quests completed die ik nog moet inleveren namelijk :
  • [66] Body of Evidence ( 11300 XP )
  • [66] Matters of Security ( 11300 XP )
  • [66] Stealing from Thieves ( 11300 XP )
  • [66g] Talbuk Mastery ( 14150 EXP )
  • [66] Wanted: Giselda the Crone ( 11300 XP )
  • [66] Wanted: Zorbo the Advisor ( 11300 XP )
  • [66] Returning the Favor ( 11300 XP )
  • [67] The Ravaged Caravan ( 11650 XP )
  • [67] Vision of the Dead ( 11650 XP )
  • [67] Gava'xi ( 11650 XP )
  • [67g] Clefthoof Mastery ( 14600 XP )
  • [67g] Windroc Mastery ( 14600 XP )
Wat ook weer goed is voor iets meer dan 146K experience :D ff kijken of ik vanavond nog tijd overhoud voor de Ring of Blood questline en 3 andere questjes voordat een rondje inleveren ga doen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:21:
Jezus wat word ik ziek van de Reckoning Battlegroup.

Ik speel al 3 seizoenen hier maar het is nog nooit zo erg geweest. Ik speel RMP en we zitten al zo'n 5 weken rond de ~2100. Niemand, maar dan ook niemand op onze server heeft z'n S4 Shoulders uit 3 v 3 gehaald en voor ons is het ook nog ver weg.

Ga je leuk queuen met je team op een mainstream tijd (lees: Maandag/Dinsdag 20.00 t/m 23.00)
Krijgen we EINDELIJK eens games tegen een team wat hoger gerated is wat überhaupt nooit verkomt op Reckoning omdat niemand schijnt te queuen. Win je 3 x ~20, verlies je 3 x 12. Nou, mooie games tegen een mirror, fun stuff. 2150 atm. Nu begint het typische gezeik weer. Na 6 minuten in queue: Warlock Druid Rogue. Lastige setup tegen RMP na de armor changes.

We spelen een top game, ik sap de lock en de pet is dood voordat de druid eruit komt. Ik kick Fel Domination en tegelijk gooit m'n partner er een Imp Counterspell op. Boem, Fell Dom gedispelled en eraf, game gewonnen: 5 PUNTEN JAJA.

Nou, we spelen nog 4 matches voor 5 punten (Owja, dat is 1800 rating fyi, er spelen blijkbaar geen 2K teams in 3 v 3) en we komen bij shoulder rating in de buurt. Toen de oh zo geweldige setup: Lock Druid Priest. -25. Hunter Priest Druid. - 24. Een of ander dubbel melee team waarin onze Priest het verneukte: -25.

Terug op 2119, fun fun fun.

Dan maar 2vs2 :(
Jullie moesten toch zo nodig migreren eerst naar die ene ubah pvp server? En nu zit je weer op dat wrak genaamd Trollbane in inderdaad een hele brakke battlegroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

gisteren level 25 gedinged. Samen met vier andere Deadmines gecleared. 2 keer gewiped in totaal De eerste keer door een klein pullfoutje waarbij een Goblin Shredder was betrokken en een viertal goblin elites. Helaas was die een beetje mijn schuld. :P
De tweede keer door een ongeloofelijk domme fout van de tweede mage in ons groepje. Op het piratenschip deed deze helemaal bovenaan perongeluk van de loopplanken af vallen en werd hij gekilled door gerespawnde trash. Onze Pala ging terug om hem te reviven (van vooraf alleen beginnen met de gerespawnde trash lukt niet) en dus werd onze pala ook gekilled omdat deze niet door ons werd begeleid. Toch nog snel mt de andere twee VanKleef naar het hiernamaals geholpen en de quest gecleared. Sow, daar zijn we ook vanaf. Ik vond de subbazen trouwens uitdagender en leuker dan VanKleef zelf.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
ShadowBumble schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 06:21:
Zo gister avond weer ff kunnen questen,

zooitje quests afgerond in nagrand ben nu aan gekomen bij "The Ring of Blood "quest cirle en lv68 gedinged wat ik dus een mooi moment gister vond om uit te loggen en richting bed te gaan.
Diet moet ik ook nog doen met mijn rogue dus ik help je er wel mee :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

[afbeelding]

The Sewer. Is dat niet één van de 5 mans instances in Coilfang?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Ebayzo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:22:
[...]
The Sewer. Is dat niet één van de 5 mans instances in Coilfang?
Not even close ;)

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/658/395fullwv3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Auredium schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:20:
Logboek,

gisteren level 25 gedinged. Samen met vier andere Deadmines gecleared. 2 keer gewiped in totaal De eerste keer door een klein pullfoutje waarbij een Goblin Shredder was betrokken en een viertal goblin elites. Helaas was die een beetje mijn schuld. :P
De tweede keer door een ongeloofelijk domme fout van de tweede mage in ons groepje. Op het piratenschip deed deze helemaal bovenaan perongeluk van de loopplanken af vallen en werd hij gekilled door gerespawnde trash. Onze Pala ging terug om hem te reviven (van vooraf alleen beginnen met de gerespawnde trash lukt niet) en dus werd onze pala ook gekilled omdat deze niet door ons werd begeleid. Toch nog snel mt de andere twee VanKleef naar het hiernamaals geholpen en de quest gecleared. Sow, daar zijn we ook vanaf. Ik vond de subbazen trouwens uitdagender en leuker dan VanKleef zelf.
Gratz met 25, op level 25 met 4 anderen moet DM een peuleschil zijn. Ook die goblin shredder met 4 adds zou met een groep op een dergelijk level goed te doen moeten zijn(vergelijkbaar met VanCleef).
VanCleef is idd ook niet moeilijk, gewoon keihard nuken, 4 adds meenuken, klaar.
Maar welke van de subbazen is uitdagender?? Die Ogre(1 boss, 2 adds)? Die Shredder(geen adds, maar 2 seriele bazen)? Die grote Goblin in die smelterij(1 of geen adds, afhankelijk van je pull)? Smite(slaan, stuns overleven, slaan)?
De enige die ik daarvan nog eventueel een uitdaging vind is Smite, omdat hij ongelukkig kan uitkomen met zijn stuns ten opzichte van Heals(stun op einde van casting)

Zelf nu aan het rerollen hordeside, Tauren Druid, nu level 20(zonder triple xp omdat hij gewoon op mijn normale account zit)
Omdat ik een nieuw realm heb gekozen en horde side zit, maar voor 2 gathering skills gekozen, werkt als een charm, beetje creatief omgaat met AH en je verdient dan echt goed.
Nu begin ik alleen te twijfelen, zal ik toch mijzelf niet een invite sturen voor Recruit a Friend en dus triple XP vangen of toch gewoon zo doorgaan?
Zit namelijk niet verkeerd in mijn gear(5 blues) al, zonde toch om dat weer op te geven.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren even de shaman van level 51 naar 53 gebracht door 2 boosts op mijn druid te geven.
Ideaal om zo te kunnen boosten want mijn vriendin heeft een warrior meegeleveld en ze had nog een level 43 rogue die inmiddels via de grants ook op lvl 51 zit. Hierna nog een prot pally levelen met een mage erbij en dan kunnen we ook haar druid nog naar level 60 brengen dmv grant a level. Dan hebben we van elke class wel minimaal een level 60. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:06
Nog maar eens een vraagje van de n00b tank hier,

gister ging het redelijk maar ik kon nog niet de optimale tank rotatie vinden kan iemand een stukje van de sluier oplichten hoe de andere dr00d tanks dat oplossen?

Gister wat last van een mage die lekker los ging en de pala een aantal om een ress moest vragen
nou weet ik wel dat het ook een beetje zijn eigen schuld is maar hoe is dat te voorkomen als growl enzo op CD is

[ Voor 33% gewijzigd door Wognummer op 20-08-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Crap! :D Sjah, daar ben ik ook niet veel geweest...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

liledevil schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:32:
[...]

Gratz met 25, op level 25 met 4 anderen moet DM een peuleschil zijn. Ook die goblin shredder met 4 adds zou met een groep op een dergelijk level goed te doen moeten zijn(vergelijkbaar met VanCleef).
VanCleef is idd ook niet moeilijk, gewoon keihard nuken, 4 adds meenuken, klaar.
Maar welke van de subbazen is uitdagender?? Die Ogre(1 boss, 2 adds)? Die Shredder(geen adds, maar 2 seriele bazen)? Die grote Goblin in die smelterij(1 of geen adds, afhankelijk van je pull)? Smite(slaan, stuns overleven, slaan)?
De enige die ik daarvan nog eventueel een uitdaging vind is Smite, omdat hij ongelukkig kan uitkomen met zijn stuns ten opzichte van Heals(stun op einde van casting)
Ik heb het ookal geprobeerd meermaals met verschillende andere groepen rond level 16 tot 20 maar alle groepen werden gewiped in DM meestal zodra ze bij de forge kwamen. Probleem was gewoon dat bij de forge teveel units zich deden adden en dan iedereen dood was. Die Ogrereken is trouwens niet erg hard als subboss en die grote goblin ook niet. Alleen de shredder is enigzins subbos achtige en Smite vond ik wel lachen. :P
Moeilijk was het niet echt maar als je groepen hebt bestaande uit level 20-ers want de ervaring leert me dat groepen met alleen maar lager dan level 20-ers allemaal worden gewiped en na 4 wipes is de wil om verder te gaan weg. En nee, dat ligt niet daaraan omdat ik bij de groep zit. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
liledevil schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:32:
[...]
Nu begin ik alleen te twijfelen, zal ik toch mijzelf niet een invite sturen voor Recruit a Friend en dus triple XP vangen of toch gewoon zo doorgaan?
Zit namelijk niet verkeerd in mijn gear(5 blues) al, zonde toch om dat weer op te geven.
Ik vraag mij af wat het voordeel is van die xp bonus toestanden. Stel dat ik dmv recruit a friend een level 30 char op enkele minuten naar 60 schop, dan ben ik toch nog steeds tijd kwijt aan het levellen van weapon skills en professions en mijn gear zal ook niet meer bruikbaar zijn toch? Om nog maar te zwijgen van al de faction reputation die je niet krijgt waardoor je mount, training en reagents meer zullen kosten.

Wat is het voordeel van die xp boost ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kapoen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:47:
[...]

Ik vraag mij af wat het voordeel is van die xp bonus toestanden. Stel dat ik dmv recruit a friend een level 30 char op enkele minuten naar 60 schop, dan ben ik toch nog steeds tijd kwijt aan het levellen van weapon skills en professions en mijn gear zal ook niet meer bruikbaar zijn toch? Om nog maar te zwijgen van al de faction reputation die je niet krijgt waardoor je mount, training en reagents meer zullen kosten.

Wat is het voordeel van die xp boost ook al weer?
Och, als je een main hebt met een stapeltje goud is dat allemaal goed te boosten. Gear is geen issue op 60, aangezien je in Outlands toch driekwart vervangt tijdens de eerste vijf quests. Voordeel is twee chars drie keer zo snel lvlen, dus vergeleken met één char op je eigen account ben je zes keer zo snel klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Och, als je een main hebt met een stapeltje goud is dat allemaal goed te boosten. Gear is geen issue op 60, aangezien je in Outlands toch driekwart vervangt tijdens de eerste vijf quests. Voordeel is twee chars drie keer zo snel lvlen, dus vergeleken met één char op je eigen account ben je zes keer zo snel klaar. :)
idd en faction rep heb je ook geen bal aan dat je mount dan 10g duurder is is ook de rot moeite je epic bird staat toch niet in verhouding tot die ouwe zooi. En repairen doen je gewoon ergens anders dan in if of sw als je zo "zuinig" bent. Weaponskill level je vanzelf wel en anders zet je je char op een bugged mob en ga je eten.
Proffesions kosten altijd tijd of je nou hoog of laag level bent. Ik wil geen rl geld uitgeven om sneller te lvelen maar ik zat nu toch echt te twijfelen het is imo heerlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 20-08-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 06:32:
[...]

Jullie moesten toch zo nodig migreren eerst naar die ene ubah pvp server? En nu zit je weer op dat wrak genaamd Trollbane in inderdaad een hele brakke battlegroup.
Klopt, daar zitten wij nu ook onszelf een beetje over uit te lachen :P
We kwamen terug maar dat was achteraf gezien waarschijnlijk niet de beste keuze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Exitium schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Dus het systeem is er enkel om de veteranen te bedienen? Een nieuwe speler die via dit programma instroomt heeft geen main die hem van gear kan voorzien dacht ik, of de schenker van die levels moet al een donatie doen.

Toegegeven ik zou ook wel een char willen levellen op deze manier aangezien ik de middelen (bank alts met gear voor allerlei klasses) er voor heb, maar het blijft toch omslachtig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:17:
[...]

We kwamen terug maar dat was achteraf gezien waarschijnlijk niet de beste keuze :(
Er is altijd nog zoiets als de PCT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik zal er misschien overheen gelezen hebben, maar ik zag wat mensen hier posten dat de triple exp ophoud na level 60. Ik kon dit niet zo snel in de FAQ vinden aangezien die het continue heeft over 90 dagen.

Kan iemand bevestigen dat na level 60 de triple exp ophoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
2. Recruit-a-Friend Benefits

Benefits last for a maximum of 90 days from when the Recruit-a-Friend key was used to create the account.

* While in a party together, any experience gains are increased significantly.
* If both players are present when the mob is killed both players should receive triple experience.
* If the mob is trivial to either character, no experience bonus is earned.
This means that if you have Player A (level 50 veteran character) grouped with Player B (level 30 RaF character) and they kill a mob that is level 32, since the mob is trivial to Player A, no bonus experience is awarded.
* If one player is 4 or more levels higher than the other but the encounter is not trivial, only the lower player gains the experience bonus.
This means that if you have Player A (level 15 veteran character) grouped with Player B (level 11 RaF character) and they kill a mob that is level 13, only Player B would receive the experience bonus.
* If both players are present, experience gained from quests that are not trivial (gray difficulty) will be tripled for both characters.
* While in a party together, all reputation gains are increased by 10%
Increased reputation gains apply to mob kills only, not for quest rewards or other reputation granting activities.
* All bonus reputation and experience stops at level 60.

Bron: http://forums.worldofwarc...65628748&sid=1&pageNo=1#2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Locks schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:42:

gister ging het redelijk maar ik kon nog niet de optimale tank rotatie vinden kan iemand een stukje van de sluier oplichten hoe de andere dr00d tanks dat oplossen?

Gister wat last van een mage die lekker los ging en de pala een aantal om een ress moest vragen
nou weet ik wel dat het ook een beetje zijn eigen schuld is maar hoe is dat te voorkomen als growl enzo op CD is
Bedoel je je spel rotation?

Opzich is het namelijk vrij simpel als druid tank.

Single target: mangle op elke CD daartussen lacerate opbouwen tot 5 en reapplieen voordat ie is afgelopen, maul ertussen door. Houd in de gaten dat zowel mangle as lacerate geen white verbruiken en maul wel. Probeer dus van elke hit sowieso een maul te maken, en pers lacerate en mangle tussen de mauls. Verder kan je natuurlijk nog demoshout en feary fire uphouden, although in grotere raids dat misschien minder zinvol is daar er andere klasses zijn die een betere versie hebben van die debuff.

Multitarget is pretty hard sinds de swipe nerf, maar als het toch moet: swipe en shift zo nu en dan targets en geef ze een mangle + lacerate. Zo moet je in elk geval healing aggro kunnen voorkomen.

Verder: meer schade is meer aggro dus probeer je gear niet alleen af te stemmen op avoidance en mitigation, maar zorg ook voor genoeg attackpower, crit en hitrating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:17:
[...]

Ah gossie, kon je glaives niet looten?

Natuurlijk was het de beste beslissing, anders mis je guild dramah !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ging onze raid niet door vandaag (Mystique) . Dan maar iets anders zoals m'n mage alt lvlen, yup, not gonna happen.
Daar heb ik nog applied vorige week op m'n mage, maar Elle vertelde me dat ze iemand die zeker weten 4x per week kan raiden nodig heeft. En dat kan ik gewoon op het moment niet :(
Metamorphosis hetzelfde verhaal, Muin vond m'n apply prima (heb ook een tijdje in dat guild gezeten op friends rank), maar wilde 4x per week gegarandeerd.
Ik wil niet meer dan 3x per week garanderen op dit moment. Pre-TBC soms wel 5x per week raiden toen Mirage nog bestond en wij kont schopten, maar dat wil ik niet meer ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
[afbeelding]

Ey, kun je mij vertellen welke addon die informatie bij de skill icon in de actionbar zet? Wel handig om meteen te zien hoeveel dmg en healing deze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet van arena points .

Ik zat dit week in 2 arena teams 2vs2 en 3vs3
2vs2: 1810 rating
3vs3: 1730 rating

Ik heb in elke van de 2 minimaal 10 potjes gespeeld ( wel is diegene waarmee ik in 2vs2 heb gespeeld weg gegaan )

Nu heb ik maar 500 points gekregen hoe kan dat ?
volgens de arena calc zou ik minimaal 900 ofzo krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Geloof dat je maar van één bracket punten kan krijgen, degene waar je de meeste punten voor zou krijgen met je huidige rating.
Splendid schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:01:
[...]

Ey, kun je mij vertellen welke addon die informatie bij de skill icon in de actionbar zet? Wel handig om meteen te zien hoeveel dmg en healing deze doet.
Zal Drdamage wel zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Exitium op 20-08-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:27:
[...]

Dus het systeem is er enkel om de veteranen te bedienen? Een nieuwe speler die via dit programma instroomt heeft geen main die hem van gear kan voorzien dacht ik, of de schenker van die levels moet al een donatie doen.

Toegegeven ik zou ook wel een char willen levellen op deze manier aangezien ik de middelen (bank alts met gear voor allerlei klasses) er voor heb, maar het blijft toch omslachtig imho.
Als je een vriend invite dan mag je er toch wel vanuit gaan dat die vriend ook meehelpt met het een en ander :)

Ik heb toen ik met mijn Shaman level 60 dingde de AH afgelopen voor leuke start gear voor in Outland. Echter, ik heb het laatste 10 levels ofzo heel weinig met mijn melee skills gedaan (erg lastig als Enhancement Shaman) en dus loop ik mijlenver achter met mijn weaponskills. 2 avondjes questen in Un'goro en omstreken en ook dat bleek gefixt :)

Met quests uit de lowbee zones kan je daarna altijd nog je rep ophalen met de verschillende factions. Tegenwoordig krijg je geen rep penalty meer als je low level quests doet dus rep gaat vrij hard omhoog.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:30:
Trouwens, ik zal er misschien overheen gelezen hebben, maar ik zag wat mensen hier posten dat de triple exp ophoud na level 60. Ik kon dit niet zo snel in de FAQ vinden aangezien die het continue heeft over 90 dagen.

Kan iemand bevestigen dat na level 60 de triple exp ophoud?
Ik kan het bevestigen. Alle quests ingeleverd na level 60, met een lowlevel char van het linked account in de buurt gaven GEEN extra experience meer.

[ Voor 27% gewijzigd door redfoxert op 20-08-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:27:
[...]

Waarom zou je een main nodig moeten hebben? Iedereen kan toch gear regelen als zou je nu naakt op 70 starten zonder geld kan je zelfs gear regelen. Doe een paar dailies met 100g kan je best wel nette groen lvl 70 gear kopen en dat zelfde geld voor alle levels.
Ik heb zelf een twink op een server waar niet mijn main zit die heeft alleen wat copper gefarmed en met dat geld weer ah handel gedaan en die zat toch netjes over de 1000g na twinken.
Iedereen kan geld verdienen en gear regelen!!
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:12:

Ik heb in elke van de 2 minimaal 10 potjes gespeeld ( wel is diegene waarmee ik in 2vs2 heb gespeeld weg gegaan )

zou mooi zijn dan doe ik iedere week 2vs2, 3vs3 en 5vs5 zou ik dikke punten verdienen. Iemand die toch al wat langer speelt mag dit toch wel weten ;)
Wat extinium al zegt je krijgt alleen punten van de bracket waarin je de meeste verdient hebt.
Zelf doe ik tegenwoordig 5vs5 omdat dit het meest oplevert ook al heb ik een hogere rating met mn 2vs2.

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 20-08-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1810 2v2 Arena points: 590
1710 3v3 Arena points: 574

590 arena points dus.

je krijg voor de punten voor het team die de meeste punten opleveren
dus het klopt wel, je krijgt niet voor 3 teams punten als je in 3 teams zit, maar alleen voor de gene die dus de meeste punten overleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13

Je krijgt alleen de punten van het team waar je de meesten punten mee zou krijgen.
Dus je krijgt maar punten van 1 team... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo als hij het nu niet weet weet ik het ook niet meer :P 3 replys op zn post.. achter elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik ben voor het eerst naar de BG van Alterac Valley geweest op level 54, wat vond ik dit vet! Ik wist nog helemaal niet hoe het allemaal werkte maar een maat had me alles laten zien hoe het moest. Ik heb 62 mensen weten te killen waar ik toch wel een beetje trots op ben, voor het eerst PVP.

Ik was van de Horde en we hadden gewonnen, heb dus de "Ice Barbed Spear" gekregen die wel aardig is voor de stats. Aan de X-Bow had ik niks aan aangezien ik Bow doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
begin maar vast x-bow te lvlen voor de badge bow :)
die hou je tot in sw :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
bah.. nm :P

[ Voor 75% gewijzigd door reddevil op 20-08-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:41:
[...]

Ah gossie, kon je glaives niet looten?

Natuurlijk was het de beste beslissing, anders mis je guild dramah !
Nee want toen ik op Stormscale zat had ik een betere guild :P
Alleen Stormscale was zo dodelijk saai ;<
Misschien moet ik de TeamUK gasten maar achterna naar Kazzak, alleen is Misery ook een kut battlegroup }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:51:
[...]

Diet moet ik ook nog doen met mijn rogue dus ik help je er wel mee :)
Sure ik roep wel ff als ik online ben :D
MantaMania schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:23:

Waarom zou je een main nodig moeten hebben? Iedereen kan toch gear regelen als zou je nu naakt op 70 starten zonder geld kan je zelfs gear regelen. Doe een paar dailies met 100g kan je best wel nette groen lvl 70 gear kopen en dat zelfde geld voor alle levels.
als je naakt bent op lv70 valt gear alsnog erg moeilijk te krijgen zelfs door daillies ( je hebt namelijk 1 geen skills en 2 geen weapons ) kortom wat wil je doen ? Ze dood blazen ?

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 20-08-2008 12:06 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Wow!! Ik ben sinds gisteren in het bezit van een nieuwe pc (BBG juli game-systeem) en wat draait wow lekker zeg...

Alles op max en nog steeds 60fps de gehele tijd!

Heb gisteren mn mats verzameld voor een Belt of Blasting (15x Primal fire/ 4x bolt of imbued netherweave/ 2x rune thread en 2x nether vortex)

Ik ben er nog niet uit waarmee ik deze ga socketen. Waarschijnlijk spell damage en crit/haste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Metalbuster schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:38:
Ik ben voor het eerst naar de BG van Alterac Valley geweest op level 54, wat vond ik dit vet! Ik wist nog helemaal niet hoe het allemaal werkte maar een maat had me alles laten zien hoe het moest. Ik heb 62 mensen weten te killen waar ik toch wel een beetje trots op ben, voor het eerst PVP.

Ik was van de Horde en we hadden gewonnen, heb dus de "Ice Barbed Spear" gekregen die wel aardig is voor de stats. Aan de X-Bow had ik niks aan aangezien ik Bow doe.
Heeft hij je ook uitgelegd waarom je towers/bunkers moet cappen?

Soms sta je met mensen buiten bij Vanndar en dan vragen ze zich allemaal af waarom ze Vanndar niet gaan poffen. Terwijl we dan IB, DBnorth en DBsouth nog niet hebben :(
Splendid schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:01:
[...]

DrDamage idd. Maar je moet wel opletten dat bij DoTs de totale damage erin gezet wordt. Mijn moonfire crit nog geen 2k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Locks schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:42:

Ik kan je helaas niets over druid tank rotaties vertellen, omdat ik een warrior heb, maar dit wilde ik je wel meegeven.

Ook ik heb last (gehad) van agro issues. Het probleem zit hem dan meestal op 2 dingen (nadat je de rotatie op orde hebt gekregen):
- Je gear, da's een kwestie van tijd investeren en geluk hebben (bold set runs, beh). Ik merk het nu op de beta, dat alleen maar T4 handshoenen hebben van mij als tank toch wel wat meer taunts ed vereisen in de instances waar de rest in T6 steekt.
- Je party genoten. Zeker bij een warrior is het belangrijk dat men zich aan de mark volgorde houdt en je de tijd gunt om agro op te bouwen (druids schijnen al wat beter multi target te kunnen tanken). Ik heb altijd de regel aangehouden "geen dps voordat ik 3 sunders op de skull heb", je kunt dan eerst je andere threat abilities tegen de mob aansmijten en dan rustig sunderen (binnen je rotatie) en zeker zijn dat als er iets geresist/gedodged/gewatevered is je niet direct agro verliest (geen idee of een druid ook zoiets als sunder heeft). Als ze dan dps-en voordat het zover is en ze agro pullen, leg ik het nog 1 of 2 keer vriendelijk uit en daarna laat ik ze gewoon keer op keer doodgaan (let wel, dps, je healer is heilig ook al is het geen paladin/priest :P). Als men niet wil luisteren dan moet men maar voelen. Over het algemeen werkt het goed, mensen willen graag de instance doen en weinig repairs betalen.

Punt 2 komt misschien wat arrogant over, maar iedereen mag fouten maken als men er maar van leert, zoniet jammer dan, ik heb het geprobeerd. Taunt is namelijk een oh shit optie en niet iets dat je onderdeel gaat maken van je rotatie omdat mensen niet willen luisteren.

Ja de tips zijn uit een warrior oogpunt, maar ik denk dat je er zeker je voordeel mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Punt 2 komt helemaal niet arrogant over, zo werkt het gewoon. Druids hebben er nog meer last van aangezien wij minder initiele threat hebben. Als ik pull met Fearie Fire, dan komt de mob leuk naar me toe rennen, maar als er dan ook maar iemand iets doet, ben ik aggro al kwijt. FF genereert vrijwel geen threat. Dus dps moet minstens wachten tot ik mijn eerste Mangle gedaan heb, maar liever nog een paar Lacerates erbij. Als dps crit bij de eerste hit, kan ik gaan rennen.

Wat multi mob tanken betreft, we hebben Swipe. Maar sinds die generfed is, is die lang niet zo handig meer. Swipe alleen is niet meer genoeg om 2 extra targets op me te houden, healer trekt die gegarandeerd van me af, ik zal echt een beetje rond moeten tabben. En verder is in multi mob situaties de CC een lastige. Als een mage zijn target bovenop mij sheeped, dan ga ik een ernstig probleem hebben om meerdere mobs bij me te houden. Ik zal dan echt een stukje terug moeten lopen, met het risico dat ik dan dus teveel aggro verlies ten opzichte van de dps die dan al vol bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig negeren abilities zoals swipe toch targets met CC zoals een trap of een sheep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zontar schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:39:
2. Recruit-a-Friend Benefits

Benefits last for a maximum of 90 days from when the Recruit-a-Friend key was used to create the account.

* While in a party together, any experience gains are increased significantly.
* If both players are present when the mob is killed both players should receive triple experience.
* If the mob is trivial to either character, no experience bonus is earned.
This means that if you have Player A (level 50 veteran character) grouped with Player B (level 30 RaF character) and they kill a mob that is level 32, since the mob is trivial to Player A, no bonus experience is awarded.
* If one player is 4 or more levels higher than the other but the encounter is not trivial, only the lower player gains the experience bonus.
This means that if you have Player A (level 15 veteran character) grouped with Player B (level 11 RaF character) and they kill a mob that is level 13, only Player B would receive the experience bonus.
* If both players are present, experience gained from quests that are not trivial (gray difficulty) will be tripled for both characters.
* While in a party together, all reputation gains are increased by 10%
Increased reputation gains apply to mob kills only, not for quest rewards or other reputation granting activities.
* All bonus reputation and experience stops at level 60.

Bron: http://forums.worldofwarc...65628748&sid=1&pageNo=1#2
Bedankt voor de info. Hier zal een guildmate van mij niet gelukkig mee worden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

I wish! Ik heb wel zoiets aangekondigd gezien, maar Swipen waar een schaapje naast loopt is vragen om ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je maar 1 target hebt die niet gesheept is (oid), dan wel ja. Voor de rest negeert alles, zelfs mijn blade flurry (rogue), de sheeps. Zolang er maar een ander target is in range die daardoor geraakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hey,

ik ben me nieuwe UI aant bouwen, hoe heete die addon waarmee je 1 knop in drukt en dan soort van cirkel menutje krijgt waarna je met de muis beweegt en dat dan de skill gebruikt wordt?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:43
DizzyWeb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:39:
I wish! Ik heb wel zoiets aangekondigd gezien, maar Swipen waar een schaapje naast loopt is vragen om ellende.
En hetzelfde geldt voor Felguard-cleave en ik dacht ook Warrior Thunderclap.

Ik had ook wel een zoiets aangekondigd gezien, volgens mij zelfs in patchnotes (ging over Felguard cleave dacht ik). Maar na de patch ging dat bij het allereerste schaapje alweer fout, dus toch maar weer cleave uit in instances >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
DizzyWeb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:27:
Punt 2 komt helemaal niet arrogant over, zo werkt het gewoon. Druids hebben er nog meer last van aangezien wij minder initiele threat hebben. Als ik pull met Fearie Fire, dan komt de mob leuk naar me toe rennen, maar als er dan ook maar iemand iets doet, ben ik aggro al kwijt. FF genereert vrijwel geen threat. Dus dps moet minstens wachten tot ik mijn eerste Mangle gedaan heb, maar liever nog een paar Lacerates erbij. Als dps crit bij de eerste hit, kan ik gaan rennen.

Wat multi mob tanken betreft, we hebben Swipe. Maar sinds die generfed is, is die lang niet zo handig meer. Swipe alleen is niet meer genoeg om 2 extra targets op me te houden, healer trekt die gegarandeerd van me af, ik zal echt een beetje rond moeten tabben. En verder is in multi mob situaties de CC een lastige. Als een mage zijn target bovenop mij sheeped, dan ga ik een ernstig probleem hebben om meerdere mobs bij me te houden. Ik zal dan echt een stukje terug moeten lopen, met het risico dat ik dan dus teveel aggro verlies ten opzichte van de dps die dan al vol bezig is.
Moonfire -> Bear form?
Warriors hebben hetzelfde toch, pullen met je gun en je kan pas rammen als je mob er is.

Neem aan dat er in raids wel een MD beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:54:
Hey,

ik ben me nieuwe UI aant bouwen, hoe heete die addon waarmee je 1 knop in drukt en dan soort van cirkel menutje krijgt waarna je met de muis beweegt en dat dan de skill gebruikt wordt?
zijn er verschillende..class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Capa schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:56:
[...]

Moonfire -> Bear form?
Warriors hebben hetzelfde toch, pullen met je gun en je kan pas rammen als je mob er is.

Neem aan dat er in raids wel een MD beschikbaar is.
Als je moonfire->bearform doet kun je dan pas Enrage doen waardoor je een armor decrease hebt.
Het liefste doe je enrage, paar seconden die armor decrease laten wegtikken en dan FF.
Op deze manier heb je de rage van je enrage, armor debuff op mob dmv ff en tegen de tijd dat de mob bij je is is je eigen armor decrease weer (bijna) weg.

Ik heb alleen maar een paar werken druid tank gespeeld op het account van een vriend van me, dus ben geen allround expert, maar zo was het mij uitgelegd.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:00:
[...]

zijn er verschillende..class?
Gok dat je Opie bedoelt... Schijnt vrij recent een nieuwe versie van te zijn gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

DizzyWeb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:39:
Ik zou het jammer vinden als ze alle CC's unbreakable zouden maken. Dat CC's ge-break'ed kunnen worden vind ik juist onderdeel van de uitdaging (zei de lock met z'n unbreakable banish :+).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

liledevil schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:02:
[...]

Als je moonfire->bearform doet kun je dan pas Enrage doen waardoor je een armor decrease hebt.
Het liefste doe je enrage, paar seconden die armor decrease laten wegtikken en dan FF.
Op deze manier heb je de rage van je enrage, armor debuff op mob dmv ff en tegen de tijd dat de mob bij je is is je eigen armor decrease weer (bijna) weg.

Ik heb alleen maar een paar werken druid tank gespeeld op het account van een vriend van me, dus ben geen allround expert, maar zo was het mij uitgelegd.
Correct. En naast dat, als ik met een nog bijna volle rage bar zit, shift ik liever niet uit bearform om met moonfire te pullen, want dan ben ik al me rage kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
winkelwagen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Heeft hij je ook uitgelegd waarom je towers/bunkers moet cappen?

Soms sta je met mensen buiten bij Vanndar en dan vragen ze zich allemaal af waarom ze Vanndar niet gaan poffen. Terwijl we dan IB, DBnorth en DBsouth nog niet hebben :(

[...]

DrDamage idd. Maar je moet wel opletten dat bij DoTs de totale damage erin gezet wordt. Mijn moonfire crit nog geen 2k :P
Super, bedankt. ga ik vanavond eens even installeren. Wel handig bij het healen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Wooot Nerf Locks

Bug in beta 536.000.000 dps ticking all the time door corruption

http://www.wowinsider.com...us-equals-56-million-dps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Splendid schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

Super, bedankt. ga ik vanavond eens even installeren. Wel handig bij het healen :*)
Tbh kijk ik eigenlijk bijna nooit naar de cijfertjes, en na een tijdje weet je wel hoeveel je healt met welke spell. Maar wat ik fijn vind van DrDamage is de popup die je krijgt als je over een spell hovert.

Daar kun je dan zien hoe hoog je gemiddelde hits en crits zijn, hoe lang en hoe vaak je dot tikt en wat je dps dan is. Hoeveel damage je kan doen met je hele manabar vol etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Splendid schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

Jij hebt tijd om rustig te kijken welke heal past qua healing done? Je weet sowieso toch wel wat je heals doen? Ik hoef, als pala, echt niet meer te kijken wat mijn heals doen. Sowieso gaat dr. damage volgens mij standaard van je hoogste crit uit.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:18:
[...]
Jij hebt tijd om rustig te kijken welke heal past qua healing done? Je weet sowieso toch wel wat je heals doen? Ik hoef, als pala, echt niet meer te kijken wat mijn heals doen. Sowieso gaat dr. damage volgens mij standaard van je hoogste crit uit.
volgens mij is het inderdaad je hoogste crit

./wave <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Ebayzo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:18:
[...]
Nee, want ik heb met starfire al >4300 crits gehad, en er wordt 2322 op de spell weergegeven. Het staat wel goed in de popup afaik.

Je kan dus zelf kiezen wat je er neer zet volgens DrDamage op Wowace. Hij neemt ook je buffs en alles mee in zijn berekeningen.

Zie hier: http://www.wowace.com/wiki/DrDamage
Immolate is de derde van rechts met 2099 in het plaatje, en dat komt overeen met de Avg Total in de tooltip, rechtsonder op de site. En dit is zoals het standaard staat na een installatie.

[ Voor 34% gewijzigd door winkelwagen op 20-08-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:52
Nieuwe week nieuwe kansen.

hier de note bij onze raid signups:

Note:
Kalecgos (without xxon+manve who come for Brut. Blade elemental);
Brutallus (shib out, shtusha out, xxon + manve in);
Felmyst (shib+shtusha back in, yoav+exfury out);
Twins (Manve, shib, blade to healing)

Dat is toch wel het jammere aan Sunwell. Bij BT ging je er met 8 healers in, en daar maakte je gewoon de hele raid mee af. En nu bij Sunwell, moet je constant mensen respeccen en subben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Als druid tank kun je bij multi-tanken beginnen met starfire op je target en moonfire op 2de en 3de target. Met de talents in shapeshifting (geen idee hoe het precies heet, 2e tier rechts) krijg je meestal gelijk rage als je naar beer gaat waardoor je gelijk met mangle kan openen. Op deze manier bouw je op de targets alvast wat aggro op zodat ze niet direct voor je healer gaan.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

volgens mij is het inderdaad je hoogste crit

./wave <3
/wave! Nieuw icoontje? Herkende je niet...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 20:49

Seraphin

Meep?

NoEinstein schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:12:
[...]
Ik heb altijd de regel aangehouden "geen dps voordat ik 3 sunders op de skull heb", je kunt dan eerst je andere threat abilities tegen de mob aansmijten en dan rustig sunderen (binnen je rotatie) en zeker zijn dat als er iets geresist/gedodged/gewatevered is je niet direct agro verliest (geen idee of een druid ook zoiets als sunder heeft
Arrogant is het niet, zoals dizzy ook al zij.
Aan de andere kant, als het een minuut moet duren voordat je je 3 sunders hebt gegooid zou ik als DPS redelijk ongeduldig worden ;)

Voor de dr00d tank:
Welke abilities gebruik je precies en wanneer? Het tanken is voor mij ook alweer een tijdje geleden en ik kan me geen vaste rotatie meer herinneren, maar wel een lijstje vuistregels:

- Mangle: altijd gebruiken zodra die van CD is
- Swipe: bij goed gebruik is dit godly. Elke mob die je hit kan een crit opleveren, en crits = meer rage en health. Iedere hit kan ook clearcasting proccen. Ook op single target fights handig, let wel op dat je geen CC breekt :P
- Maul: gebruiken als je ragebar minimaal halfvol is (als je én Maul én Swipe spammed gaat je ragebar trouwens rap naar beneden)
- Lacerate: als je je GCD niet ergens anders voor nodig hebt: spammen! In principe hoef je de dot-component niet te laten tikken en kun je tot sint juttemis door blijven button bashen, ik liet hem op een gegeven moment wel tikken (de DOT component is geloof ik ook een beetje gebuffed qua threat).
- Bash: bewaren voor als een mob achter een ander aangaat. Bashen betekent dattie even stilstaat waardoor je rustig een paar hits op hem kan gooien. Op deze manier bewaar je je Growl CD voor de échte noodsituaties ;)

- Challenging Roar: vanwege de lange CD niet iets wat je in standaard situaties zal gebruiken; handig bij AOE packs of als je écht aggro moet pakken terwijl Bash & Growl al op CD zijn. Tip: als je deze gebruikt bij de wat moeilijkere AOE packs, zorg dan voor een macro met een party/raidmessage in de trant van: "/p using aoe taunt, spam heal me!!", sommige healers hebben anders niet op tijd door hoe veel klappen je gaat vangen ;)

Persoonlijk zorgde ik er ook altijd voor dat Faerie Fire en Demo Roar up bleven, niet zozeer vanwege threat maar om het de rest wat makkelijker te maken.

Op het moment dat je wat zekerder bent over je threat generatie kun je Growl ook standaard gaan gebruiken: oftewel niet bewaren voor noodsituaties, maar om je threat op je target continue op te pompen. Op die manier kan DPS er nog meer uitpersen zonder aggro te krijgen, maar je houdt dan dus minder mogelijkheden over om aggro terug te pakken als dat nodig is.

[edit]
Ik vond zelf pullen in caster form altijd super irritant. Zelfs met Furor vond ik het initiële rage tekort vervelend. Wat ik wél prettig vond werken: in casterform Regrowth en Rejuvenation op mezelf gooien, dan meteen naar bear, enrage, en dan FF pullen. Vaak heb je dan nog 6-9 seconden Regrowth / Rejuv op je; dat mitigeert een paar klappen en zorgt voor healing aggro op jezelf :)

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 20-08-2008 13:50 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Tular schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:41:
Als druid tank kun je bij multi-tanken beginnen met starfire op je target en moonfire op 2de en 3de target. Met de talents in shapeshifting (geen idee hoe het precies heet, 2e tier rechts) krijg je meestal gelijk rage als je naar beer gaat waardoor je gelijk met mangle kan openen. Op deze manier bouw je op de targets alvast wat aggro op zodat ze niet direct voor je healer gaan.
Misschien ben ik gewoon traag, maar dat lukt mij echt niet. Na starfire en moonfire zal ik dan echt barkskin moeten gebruiken, want dan zitten de mobs op me. Die 30 yards hebben ze dan al overbrugd. Dus barkskin, moonfire, shapeshiften, genoeg rage voor 1 mangle.... en dan alsnog enrage, waardoor me armor flink minder wordt en ik wel 3 mobs op me heb. Of geen enrage en eerst een paar klappen opvangen, waardoor de dps die dan all out gaat alsnog overaggroed. Het zal vast mogelijk zijn, maar mij lukt het vooralsnog niet op die manier.

En naast dat, het gebeurt mij te vaak dat ik met een volle ragebar zit, de volgende groep mobs voor me neus staat, de rest van de groep zat mana heeft en ik dus gewoon door wil. Dan ga ik niet dat hele circus uithalen om daarme al mijn rage te verliezen met het risico dat er weer eens een moonfire geresist wordt en ik die mob alsnog kwijt ben na 1 heal. Maargoed, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:45:
[...]
/wave! Nieuw icoontje? Herkende je niet...

./lol

ja nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Seraphin schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:46:
[...]

Op het moment dat je wat zekerder bent over je threat generatie kun je Growl ook standaard gaan gebruiken: oftewel niet bewaren voor noodsituaties, maar om je threat op je target continue op te pompen. Op die manier kan DPS er nog meer uitpersen zonder aggro te krijgen, maar je houdt dan dus minder mogelijkheden over om aggro terug te pakken als dat nodig is.
Van de Growl tooltip:
Taunts the target to attack you, but has no effect if the target is already attacking you.
Wat jij zegt heeft volgens mij dus geen enkel nut. Growl werkt alleen maar als je geen aggro hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Is er nog geen nieuws van de GC in Leipzig m.b.t. de Blizzard games?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gelukkig trek je met healing over time spell geen aggro als deze gecast worden voordat er gepulled word. Rejuv etc heeft dus geen nut. Nu weet ik dit niet zeker aangezien ik met m'n priest geen omen draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
ImdaMned schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:04:
Gelukkig trek je met healing over time spell geen aggro als deze gecast worden voordat er gepulled word. Rejuv etc heeft dus geen nut. Nu weet ik dit niet zeker aangezien ik met m'n priest geen omen draai.
Idd niet als de tank vol hp heeft. Je krijgt agro over de hoeveelheid hp die je healt. Overhealing dus niet, maar wanneer de tank op bijv 70% staat en je gooit er een hot op dan zul je als healer met elke tick een stuk agro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

DizzyWeb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:59:
Misschien ben ik gewoon traag, maar dat lukt mij echt niet. Na starfire en moonfire zal ik dan echt barkskin moeten gebruiken, want dan zitten de mobs op me. Die 30 yards hebben ze dan al overbrugd.
Als healer heb ik na een Starfire + Moonfire nog net genoeg tijd voor een Entangling Roots, of uiteraard nog een Moonfire of Insect Swarm. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:40:
Nieuwe week nieuwe kansen.

hier de note bij onze raid signups:

Note:
Kalecgos (without xxon+manve who come for Brut. Blade elemental);
Brutallus (shib out, shtusha out, xxon + manve in);
Felmyst (shib+shtusha back in, yoav+exfury out);
Twins (Manve, shib, blade to healing)

Dat is toch wel het jammere aan Sunwell. Bij BT ging je er met 8 healers in, en daar maakte je gewoon de hele raid mee af. En nu bij Sunwell, moet je constant mensen respeccen en subben :/
wij respeccen nooit eigenlijk en subben zelden .. en da's meer voor loot drops dan class needs? :)
BT is wel wat vergevender qua specs/classes die je meeneemt dan SWG ja, maar SWG is prima te doen met verschillende raidsetups hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Tular schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:41:
Waarom zou je dat doen :/
Dan moet jij ook na 2 pulls drinken.

Als het 5+ mobs zijn gewoon openen met hurricane en anders gewoon met feral faery fire pullen. Via enrage zit je op 30 rage of 40 indien talented. Nr1 krijgt een white hit + swipe, nr2 een mangle, nr3 een maul + swipe. En voor de rest alleen nog maar swipe en mangle op de main target.

En als je dan geen agro houd, dan heb je gear die scheef staat in verhouding tot je dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:28:
[...]

wij respeccen nooit eigenlijk en subben zelden .. en da's meer voor loot drops dan class needs? :)
BT is wel wat vergevender qua specs/classes die je meeneemt dan SWG ja, maar SWG is prima te doen met verschillende raidsetups hoor.
Dus twins, 9-11 healers, en m'uru, 5-6 healers, is prima te doen met dezelfde setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

UdiBenLudi schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:15:
[...]

Idd niet als de tank vol hp heeft. Je krijgt agro over de hoeveelheid hp die je healt. Overhealing dus niet, maar wanneer de tank op bijv 70% staat en je gooit er een hot op dan zul je als healer met elke tick een stuk agro krijgen.
- Priest cast renew op MT
- MT pulled
- Priest genereert geen aggro op de renew

Indien andersom krijgt de priest wel aggro generation
- MT pulled
- Priest genereert wel aggro op de renew

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ryceck schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:36:
[...]
- MT pulled
- Priest genereert geen aggro op de renew

Indien andersom krijgt de priest wel aggro generation
- MT pulled
- Priest genereert wel aggro op de renew
Lies. Probeer dat maar eens te doen, en dan je tank alleen voor de mob te laten staan. Zodra hij healing ontvangt, zal de mob naar je toekomen.

Edit:
Kijk bijvoorbeeld hier maar eens:
http://forums.worldofwarc...&postId=32358280693&sid=1

[ Voor 15% gewijzigd door FireAge op 20-08-2008 14:41 . Reden: argumentatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FireAge schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Lies. Probeer dat maar eens te doen, en dan je tank alleen voor de mob te laten staan. Zodra hij healing ontvangt, zal de mob naar je toekomen.
Klopt, heeft ons maanden gekost om een holy priest dat te leren. Die ging constant dood door renew pre-pull te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:34:
[...]

Dus twins, 9-11 healers, en m'uru, 5-6 healers, is prima te doen met dezelfde setup?
doen twins met 8 healers oid, waarbij een prot pally full t6 healing aantrekt. geen respec, daarna kan die dan zonder probs m'uru voids tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:52:
Als je maar 1 target hebt die niet gesheept is (oid), dan wel ja. Voor de rest negeert alles, zelfs mijn blade flurry (rogue), de sheeps. Zolang er maar een ander target is in range die daardoor geraakt kan worden.
Als ik 2 of meer mobs aan het tanken ben en er loopt een sheep tussen, kan ik er vergif op innemen dat mijn cleave naast mijn main target de sheep raakt. Zelfde geld voor Thunderclap. Voor mijn gevoel hebben ze het omgedraaid, ipv dat de sheep genegeerd wordt, wordt deze juist geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nivado schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:47:
[...]

Als ik 2 of meer mobs aan het tanken ben en er loopt een sheep tussen, kan ik er vergif op innemen dat mijn cleave naast mijn main target de sheep raakt. Zelfde geld voor Thunderclap. Voor mijn gevoel hebben ze het omgedraaid, ipv dat de sheep genegeerd wordt, wordt deze juist geraakt.
Voor zover ik weet hadden ze eerst de intentie om CC'ed mobs immuun te maken voor multimob effects, maar is dit uiteindelijk niet live gegaan.

En ja, sommige mensen hebben altijd pech. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Exitium schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:43:
[...]

Klopt, heeft ons maanden gekost om een holy priest dat te leren. Die ging constant dood door renew pre-pull te casten.
Uiteindelijk gaat die priest dood doordat de tank te traag reageert. Hij moet de 1e tick van renew juist voor zijn. Indien de mob toch naar de priest gaat en de mob is niet taunt immune dan moet de tank toch echt leren zijn taunt button te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Meer mensen problemen met de triple EXP? Ik krijg sinds vanochtend na de maintanance geen triple exp niet. Niet als ik mijn trial als spirit laat volgen en ook niet als hij leeft. En ik lees nergens iets dat Blizzard het eruit heeft gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 17:19
Tular schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

Uiteindelijk gaat die priest dood doordat de tank te traag reageert. Hij moet de 1e tick van renew juist voor zijn. Indien de mob toch naar de priest gaat en de mob is niet taunt immune dan moet de tank toch echt leren zijn taunt button te gebruiken.
Dat werkt misschien zo als je 1 mob moet tanken, maar als je 4 mobs moet tanken ben je er toch echt 3 kwijt (als warrior/druid zijnde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:04:
Meer mensen problemen met de triple EXP? Ik krijg sinds vanochtend na de maintanance geen triple exp niet. Niet als ik mijn trial als spirit laat volgen en ook niet als hij leeft. En ik lees nergens iets dat Blizzard het eruit heeft gehaald?
Gister ging heel de Misery Battlegroup plat dus ik heb niks meer kunnen testen. Vanavond zal ik eens proberen met een quest waar je toch niet veel voor krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Nivado schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:05:
[...]

Dat werkt misschien zo als je 1 mob moet tanken, maar als je 4 mobs moet tanken ben je er toch echt 3 kwijt (als warrior/druid zijnde).
Als druid kom je een heel eind door FF op de 1e, mangle op de 2e en growl op de 3e te gebruiken. De 4de kun je oppakken door feral charge te gebruiken en vervolgens met lacerate over te nemen.

In het geval van een warrior gebruik je thunderclap en cleave. Als warrior heb je dan weer het voordeel dat je je taunt kan misbruiken door eerst bij de overige targets wat threat op te bouwen en de maintarget vervolgens te taunten op het moment dat die probeert weg te komen.

Dat moet genoeg zijn om initieel de aggro op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 20:49

Seraphin

Meep?

DizzyWeb schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Van de Growl tooltip:

[...]

Wat jij zegt heeft volgens mij dus geen enkel nut. Growl werkt alleen maar als je geen aggro hebt.
LOL zo zie je maar hoe goed ik mijn tooltips lees.... nooit geweten (was dat echt altijd al zo?) Ik dacht dat ik via omen nog wel eens threat spikes zag als ik growl gebruikte, maar dat zal dan wel door onopgemerkte crits oid zijn geweest.

Dat met die HoTs terwijl je al op 100% zit had ik er idd even bij moeten zetten. . . in de wat snellere / makkelijkere runs ga ik niet na elke pull eten / drinken, en al helemaal niet ooc om heals vragen :P

[edit]
hmmm, wowhead leert het volgende:
It functions just like the Warrior's Taunt, which operates in the following manner:

1: sets your current threat equal to the highest player on the mob's threat list.
2: forces it to attack you.
Theoretisch is het dus mogelijk dat growl je threat verhoogt op een mob waar je al aggro op hebt: als een caster op 120% van jouw threat zit b.v., maar goed dat zijn redelijke "what if" scenarios. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Seraphin op 20-08-2008 15:23 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Tular schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

Doet jullie MT dan body-pulls ?
Als tank schiet ik eerst en doe dan bloodrage (dit kost je 1k+ health).
Als er een renew loopt kan deze tussen de 0s en 3s dit verschil bij gaan healen.
Als het al zo gevaarlijk is dat er een healingspell op een tank moet zitten gebruik dan PoM (vooral als priest zijnde), dat geeft de tank zelfs extra agro omdat de healing done op conto van de tank komt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Indien de tank de keuze heeft om te schieten dan doet hij dat. Op de trashwaves in MH hebben de tanks vaak niet de mogelijkheid hiertoe.

Als healer moet je ook wel gebruik maken van de ontsnappingsmogelijkheden. Een priest kan zichzelf gemakkelijk powerword: shield geven en fade doen. Als druid heb je NS + Cyclone tot je beschikking of anders rejuv en bearform. Een shaman heeft zijn taunting en earthbind totems en evt. frostshock om weg te geraken. Een paladin kan wel wat hebben met zijn plate gear, evt kan hij bubblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet me denken aan vael .. priest die buffed/hot vlak voor pull ... vael ignored tank en gaat recht op die priest af, breath .. halve raid dood .. good times :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:45:
[...]

Doet jullie MT dan body-pulls ?
Als tank schiet ik eerst en doe dan bloodrage (dit kost je 1k+ health).
Als er een renew loopt kan deze tussen de 0s en 3s dit verschil bij gaan healen.
Als het al zo gevaarlijk is dat er een healingspell op een tank moet zitten gebruik dan PoM (vooral als priest zijnde), dat geeft de tank zelfs extra agro omdat de healing done op conto van de tank komt.
PoM is in een dergelijk geval altijd het beste, precies om wat je zegt, dat de healing op het conto van de warrior komt.

Ik schiet inderdaad ook altijd eerst en doe een Bloodrage (rage generation is volgens mij ook threat generation, niet zo heel veel maar werkt wel). Zo pullde ik de drakes in BWL altijd toen er nog geen hunter Misdirection was :)

De priest(s) gooien daarna een Prayer of Mending op me en die zorgen voor nog wat extra initiele threat. Erg fijn als je multiple targets moet pullen en er geen hunter bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Exitium schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:43:
[...]

Damn, heb altijd gedacht dat als je de renew pre pull gaf dat de mob niet kon bepalen van wie de healing afkwam en daarom geen threat genereerde.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.