Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 57.603 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:47:
Luckor! Met die Wintersabre moest je 20 items verzamelen voor 50 rep.. en dat moest je tot exalted doen.. dus reken maar uit hoeveel janken dat is ;-)
Nah, dat hoef je maar tot halverwege friendly te doen, gelukkig ook met zo'n baggerdroprate.

Daarna krijg je er een tweede quest bij, killen van vijf shamans en vijf ursa's in Winterfall Village. Op honored krijg je er dan nog een bij waarbij je vier preservers en vier giants moet killen in Frostwhisper Gorge. Heb deze quests samen gedaan tot exalted.

* Exitium heeft die mount op z'n paladin. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 19-08-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:02:
Mja das jouw fout he :) Ik verkocht laatst 1 of ander vliegje ( pet ) voor 500g. ging ook aardig 8)
Non-combat pets verkopen sowieso erg goed, koop maar eens een paar katjes in Elwynn en zet deze maar eens op het AH. Erg ziek hoe veel winst je er op kunt maken.
Vooral op lagere levels is dit leuk geld verdienen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mja, ik heb er zelf geen.. vind het zooooo nutteloos.. + als rogue word veraden waar je loopt.. dus lekker nuttig weer ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh en wij kwamen op onze beste poging 15 seconden tekort voor chest nummer 4 :( Maar was een uitzondering meestal moeite met chest 3, dus we vonden het een hele goede run :P

Maar ik ga denk ik maar eens grinden voor een frost saber. Die zie je bij ons nauwelijks en de SWP guilds lopen allemaal op een beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:09:
Argh en wij kwamen op onze beste poging 15 seconden tekort voor chest nummer 4 :( Maar was een uitzondering meestal moeite met chest 3, dus we vonden het een hele goede run :P

Maar ik ga denk ik maar eens grinden voor een frost saber. Die zie je bij ons nauwelijks en de SWP guilds lopen allemaal op een beer.
Persoonlijk denk ik dat je met de tijd waarmee je rep aant grinden bent ook de baron mount kan halen met een beetje gelijk. EN, strat is te Solo'en! krijg je ook nog is veel poen van.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mja das jouw fout he :) Ik verkocht laatst 1 of ander vliegje ( pet ) voor 500g. ging ook aardig 8)
Captured Firefly, die kan je bij ons ook voor 2k gold kwijt op de AH :) Ik heb er eentje van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag :D

Dat na 2 weken nonstop farmen. Wel 200G aan trash drops gehad, magoed.

[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2008 12:14 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Captured Firefly? Ik houd wel van "vanity pets", heb zelf op mn shaman totaal 4 levels die wespen in Zang gegrind tot ik die firefly kreeg (op AH gingen ze toen voor zo'n 1200G weg!). Voordeel van al dat gegrind was dat ik op level 70 nog alle quests beschikbaar had in Nagrand, BEM, Netherstorm en SMV en ongeveer de helft van de quests in Terrokar Forest. Twee weken terug een paar avondjes crawdads staan vissen uit Highland Mixed Schools in Terrokar, dropte Mr Pinchy. Mag je met een cooldown van 2 dagen 3 "wensen" doen (lees: 3x use met een random effect). Eerste wens meteen de crawdad pet _/-\o_ (2e wens temp buff, 3e wens furious crawdad in Shat, allemaal players cheeren).

Ik las dat bij WotLK je vanity pets uit je bags verdwijnen en dat je ze dan vanuit een pulldown menuutje kunt summonen, da's voor mijn bag- en bank space iig wel een zegen :D

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-08-2008 12:17 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die Frostsaber uit Winterspring ook halen als Horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:15:
-Jap-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nope, alliance only. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
ik vind die frostsaber zo lelijk ... >.<

maar goed dat ben ik :D ik kan nu eindelijk als Human een BE zijn :D

Orb of the Sindorei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:15:
Nee, de NPC is hostile met je. Er was een bug dat BE paladins wel neutraal konden worden, maar geen quests konden doen, maar dat is ook gefixt.

On a happy note, M'uru eindelijk neer. We zaten er al tijden op, en hadden hem pre-nerfs al op 30% in phase 2, maar toen gingen mensen op vakantie / was het voetbal op tv etc. Zondagavond konden we eindelijk een goede raid opstellen (beste tank was 1.5 maand op vakantie) en ging het al redelijk (30% in p2). Gisteren dezelfde raid met 1 wijziging en na een 1% wipe + trash clear ging hij neer met nog ~15 man overeind.

[ Voor 40% gewijzigd door Kees op 19-08-2008 12:21 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:15:
[...]

Captured Firefly? Ik houd wel van "vanity pets", heb zelf op mn shaman totaal 4 levels die wespen in Zang gegrind tot ik die firefly kreeg (op AH gingen ze toen voor zo'n 1200G weg!). Voordeel van al dat gegrind was dat ik op level 70 nog alle quests beschikbaar had in Nagrand, BEM, Netherstorm en SMV en ongeveer de helft van de quests in Terrokar Forest. Twee weken terug een paar avondjes crawdads staan vissen uit Highland Mixed Schools in Terrokar, dropte Mr Pinchy. Mag je met een cooldown van 2 dagen 3 "wensen" doen (lees: 3x use met een random effect). Eerste wens meteen de crawdad pet _/-\o_ (2e wens temp buff, 3e wens furious crawdad in Shat, allemaal players cheeren).

Ik las dat bij WotLK je vanity pets uit je bags verdwijnen en dat je ze dan vanuit een pulldown menuutje kunt summonen, da's voor mijn bag- en bank space iig wel een zegen :D
Ik blijf Mr Pinchy de leukste pet vinden uit heel WoW. Ziet er grappig uit, is niet heel makkelijk te halen en zeker niet omdat je er zowieso 375 fishing voor nodig hebt (waar de meeste mensen een grafhekel aan hebben :P).
Ik vond die daily fishing quests ook altijd super leuk _o_
Ook omdat daar een mogelijkheid was om de '2'-ring te krijgen. En natuurlijk die zeldzame vis die je in IF kan opvissen 'Old Ironjaw" ofzo :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]
Pets EN mounts! Hurray :D

Kan ik 2 bags vol met mounts en pets opruimen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Atlas schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:19:
[...]
En natuurlijk die zeldzame vis die je in IF kan opvissen 'Old Ironjaw" ofzo :P
Die ken ik niet :X Effe zoeken zometeen...

Die fishing daily heb ik iedere dag gedaan vanaf skill 325 ofzo, en iedere dag na het vissen van het q item ff doorgevist tot ik een skillpoint kreeg. Zo is het niet te saai en krijg je iedere dag mooi een beloninkje mee. Tot nu toe maar 1x mazzel gehad met de goody bag die je krijgt, emmertje met een baby crok. Ohja en een fishing hoedje. Hoop eigenlijk op dat visdraad of de 2ring.
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:21:
[...]

Pets EN mounts! Hurray :D

Kan ik 2 bags vol met mounts en pets opruimen :D
OMG mounts ook? :D /CHEER

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-08-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Atlas schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:19:
[...]

Ik blijf Mr Pinchy de leukste pet vinden uit heel WoW. Ziet er grappig uit, is niet heel makkelijk te halen en zeker niet omdat je er zowieso 375 fishing voor nodig hebt (waar de meeste mensen een grafhekel aan hebben :P).
Ik vond die daily fishing quests ook altijd super leuk _o_
Ook omdat daar een mogelijkheid was om de '2'-ring te krijgen. En natuurlijk die zeldzame vis die je in IF kan opvissen 'Old Ironjaw" ofzo :P
Een echte (alliance) bikkel heeft http://www.wowhead.com/?item=34486 ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:23:
[...]

Die ken ik niet :X Effe zoeken zometeen...
http://www.wowhead.com/?item=34484

Die :P

@kees: ow die ken ik dan weer niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Atlas op 19-08-2008 12:25 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Die zijn zeker leuk hahaa :D

Ben nog altijd trots op me murloc costume met vlaggetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Persoonlijk denk ik dat je met de tijd waarmee je rep aant grinden bent ook de baron mount kan halen met een beetje gelijk. EN, strat is te Solo'en! krijg je ook nog is veel poen van.
Uhuh

http://www.wowhead.com/?item=13335

3 drops uit 7057 runs
2350 runs met een gemiddelde clear van 30 minuten is 1175 uur puur grinden.

Veel plezier d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:41:
[...]

Uhuh

3 drops uit 7057 runs

Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:41:
[...]

Uhuh

3 drops uit 7057 runs

Let wel: geregistreerde runs...
Waarschijnlijk zijn er nog een keer zo veel runs met 1 ~ 3 drops meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
chromeeh schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:02:
[...]

eigenlijk is dat onzin.. je hebt bv 0.4% kans.. dat betekend dat hij elke run kan droppen.. maar het kan ook betekenen dat het echt veeeeeeeeeeeeeeeeel langer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
chromeeh schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:02:
[...]

Wat jij wil, dan zijn er 30 drops uit 70570 runs

Zo beter? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Het heeft niets met willen te maken zoals vermeld het is een dropchance, een erg lage drop chance.
Een guildie heeft ooit weken lang Strat gefarmed voor de mount, uiteraard geen drop gehad.

Op zich is het wel mooi, je hebt een echt unieke mount mocht tie droppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
chromeeh schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:34:
Het heeft niets met willen te maken zoals vermeld het is een dropchance, een erg lage drop chance.
Een guildie heeft ooit weken lang Strat gefarmed voor de mount, uiteraard geen drop gehad.

Op zich is het wel mooi, je hebt een echt unieke mount mocht tie droppen....
idd :) maar misschien dropt ie wel.

even offtopic: ik wil toch even dit laten zien aan de wow spelers onder ons :)
http://www.warhammergamer...r-online-trailer-is-here/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:33
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:31:
[...]
Nope likewise, ik huppel ook op standaard gnome mount (epic natuurlijk)
Als ik een andere mount wil dan is het Baron's mount.. dat heeft tenminste een waarde imo.
Ik ben ook niet echt op jacht naar zo'n bear mount, omdat ik 'm lelijk vind. Ik ben een liefhebber van mounts zonder lelijke armor graphics op. Vandaar dat ik zo'n Talbuk mount bij elkaar heb gegrind in Nagrand. Jammer dat Blizz die bear mount in WotlK al meteen heeft verprutst met die goggles er op te zetten |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:46:
[...]

Ik ben ook niet echt op jacht voor zo'n bear mount, omdat ik 'm lelijk vind. Ik ben een liefhebber van mounts zonder lelijke armor graphics op. Vandaar dat ik zo'n Talbuk mount bij elkaar heb gegrind in Nagrand. Jammer dat Blizz die bear mount in WotlK al meteen heeft verprutst met die goggles er op te zetten |:(
Naja... is toch supervet; een beer met een duikbril!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:46:
[...]

Naja... is toch supervet; een beer met een duikbril!
Geweldig.. :Y)
Geef mij maar mn gewone mount en al die andere dure alternatieven hoeven van mij niet.
Mochten ze ooit droppen dan pass ik niet, maar om ervoor te gaan grinden.. no thnx :)

Hoop wel dat ik binnenkort die Zhevra Mount in mn mail heb staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
[...]

Ik heb ervaren dat je in WotLK beta je mounts en vanity pets in een mount/pet (shift-p) tab terug vindt, nadat je ze leert als dat je nu een recept leert.

Maar..... De wintervale pets kun je (nog) niet leren. Die blijven wel in je bags zitten. Misschien dat dit komt omdat deze een sneeuwbal gebruiken ofzo (die robot is nl wel naar de pet tab verdwenen). Ik zal nog een suggestion inschieten bij Blizzard.

Ik heb in ieder geval weer 13 slotjes vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Ik ben ook niet echt op jacht voor zo'n bear mount, omdat ik 'm lelijk vind. Ik ben een liefhebber van mounts zonder lelijke armor graphics op. Vandaar dat ik zo'n Talbuk mount bij elkaar heb gegrind in Nagrand. Jammer dat Blizz die bear mount in WotlK al meteen heeft verprutst met die goggles er op te zetten |:(
Talbuk's :D in 1 dag + nacht van normal naar Exalted en heb er nu 6 :D

Kan eigenlijk niet wachten tot ze die mounts als "spellss" gaan doen scheeld echt bakken met ruimte ,

4 kleuren netherdrake's :)
2 kleuren Netherray
1 kleur CE mount
4 tigers
3 paarden
3 Rammen
6 Talbuk's

Ik wil er meer :D gelukkig doen de olifanen me niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

WAR Cinematic Trailer announcement

Kheb mn vriendin al opdracht gegeven even de PVR te programmeren voor MTV vanmiddag tussen 14:30 en 15:00 :P

[ Voor 5% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

WAR Cinematic Trailer announcement

Kheb mn vriendin al opdracht gegeven even de PVR te programmeren voor MTV vanmiddag tussen 14:30 en 15:00 :P

Offtopic: Wel even netjes als Offtopic quoten he.. Het moet geen topic hyjack worden ^^.

ben nu trouwens met een maat even aant pielen met de Recruit a friend shit.. dat is best ziek geworden eigenlijk.. lol

Edit: Typo's cheer

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 19-08-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NoEinstein schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:49:
[...]

Ik heb ervaren dat je in WotLK beta je mounts en vanity pets in een mount/pet (shift-p) tab terug vindt, nadat je ze leert als dat je nu een recept leert.

Maar..... De wintervale pets kun je (nog) niet leren. Die blijven wel in je bags zitten. Misschien dat dit komt omdat deze een sneeuwbal gebruiken ofzo (die robot is nl wel naar de pet tab verdwenen). Ik zal nog een suggestion inschieten bij Blizzard.

Ik heb in ieder geval weer 13 slotjes vrij :P
Mooi mooi! :9 Gief WotLK.

Als je trouwens toch suggestions doet, vraag dan meteen om een vervangbare backpack, of 1 die te upgraden is tegen betaling ofzo... hoe lame is het dat je op een gegeven moment rondloopt met 4 20slotters (of voor mensen met echt geld teveel, nog groter) en 1 16slotter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:10:
[...]

Mooi mooi! :9 Gief WotLK.

Als je trouwens toch suggestions doet, vraag dan meteen om een vervangbare backpack, of 1 die te upgraden is tegen betaling ofzo... hoe lame is het dat je op een gegeven moment rondloopt met 4 20slotters (of voor mensen met echt geld teveel, nog groter) en 1 16slotter....
inderdaad, daar dacht ik laatst nog over na. vroeger ( Pre-TBC ) was 16 slot een uitzondering, en 18 slots epic. Nu is 18 slot normaal en 22 slots epic. Ze mogen idd wel een optie erin knallen om hem of te vervangen of uit te breiden.. want dit is huilen met de pet op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ik had begrepen dat de backpack mee zou gaan schalen naarmate je hogere levels bereikt, beetje zoals met je keychain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Je keychain groeit toch gewoon naar mate je meer keys hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:41
FireAge schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:37:
Dat wel, maar de max is afhankelijk van je lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

FireAge schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:37:
op het hoogste level is het hij toch oneindig of niet?
groter bags pff zou wel mooi zijn, maar volgens mij ben je altijd short on bagspace, althans ik wel ik bewaar echt veel te veel shit... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:32
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

idd :) maar misschien dropt ie wel.

Mooi geanimeerde trailer.. Jammer dat het werkelijk geen drol zegt over
de actual gameplay :(

Maar hij is wel mooi idd.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gohan-san schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:42:
[...]

op het hoogste level is het hij toch oneindig of niet?
groter bags pff zou wel mooi zijn, maar volgens mij ben je altijd short on bagspace, althans ik wel ik bewaar echt veel te veel shit... :(
Ik hoop het wel ze echt meer gaan doen met die Bag's bedoel waar moet ik al me
Tier 1
Tier 2
Tier 3
Tier 4
Tier 5
Tier 6

All die onzin stuff van Warriors enzo, en van die Festivals bewaren ? all die rep rewards of Rep mats
of shards blijf bezig met eigen alts aan maken om stuff te versturen :S

Zo'n guildbank is nou erg leuk maar als ze dat kunnen maken PER char zou dat erg leuk zijn doe mij maar de zelfde grootte tabs en ik vull ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:45:
[...]
Tier 1
Tier 2
Tier 3
Tier 4
Tier 5
Tier 6

All die onzin stuff van Warriors enzo, en van die Festivals bewaren ? all die rep rewards of Rep mats

Zo'n guildbank is nou erg leuk maar als ze dat kunnen maken PER char zou dat erg leuk zijn doe mij maar de zelfde grootte tabs en ik vull ze wel :)
Alle Tier n dingetjes die je niet meer gebruik disenchant je toch gewoon? :P

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben ook niet echt op jacht naar zo'n bear mount, omdat ik 'm lelijk vind. Ik ben een liefhebber van mounts zonder lelijke armor graphics op. Vandaar dat ik zo'n Talbuk mount bij elkaar heb gegrind in Nagrand. Jammer dat Blizz die bear mount in WotlK al meteen heeft verprutst met die goggles er op te zetten |:(
Precies waarom ik een Wintersaber wil. De enige epic mount zonder armor (waar nog aan te komen is dan, of je moet op een nieuwe server de gates openen).

En het is tegenwoordig een drie dagen grind ipv 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
waarom zou je tier 1-5 bewaren?? Je doet die zooi toch nooit meer aan, en echt tof ben je ook niet om die spullen in je bag te hebben. Als je zulke oude zooi wil bewaren doe je het jezelf aan dat je te weinig ruimte heb

Ot: Je zou maar naar duitsland moeten vandaag hahaha!
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:45:
[...]

Tier 1
Tier 2
Tier 3
Tier 4
Tier 5
Tier 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HEILIGSCHENNIS !

Je oude full tiers dissen is "just not done"

ondanks dat ik zelf zo retarded ben geweest om full T1 te dissen : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
ImdaMned schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:11:
HEILIGSCHENNIS !

proud owner of 9/9 t3 op de priest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb alle tiers gedissed behalve T2, blijft de beste set ingame IMO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
ik heb mn T3 gedist voor TBC begon om mezelf te dwingen te stoppen met wow... look where i am now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Visgek24 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:44:
[...]

Mooi geanimeerde trailer.. Jammer dat het werkelijk geen drol zegt over
de actual gameplay :(

Maar hij is wel mooi idd.
Offtopic: De WoW trailer is in principe precies hetzelfde.. zegt ook niets :) maar ik vind het op zich wel mooi, je ziet verschillende classes en de city boss van Chaos :) en nog 1 of ander groot draak-vriendje van hem.

Ik heb zelf het geluk dat ik nooit echt veel heb gelewt @ MC. naja.. nexusstrike ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik bewaar die oude zooi echt wel :O

Weetje hoe vet :D in je Tier2 Bg's doen :D of gewoon rond lopen :D

sorry maar ik krijg het niet over me hart om dat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Exitium schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:15:
Heb alle tiers gedissed behalve T2, blijft de beste set ingame IMO. :)
omg.. priest zag er zoveel beter uit! :P

Vestments of Faith FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Precies waarom ik een Wintersaber wil. De enige epic mount zonder armor (waar nog aan te komen is dan, of je moet op een nieuwe server de gates openen).

De Talbuks in Nagrand komen ook zonder armor. Elke 'kleur' wordt in twee smaken geleverd, die met 'war' in de naam hebben armor graphics en de andere soort niet. Overigens schalen die dingen nogal raar, als mijn gnome het ding gebruikt is ie zodanig groot dat ik niet meer in de bank van SW binnen raak bijvoorbeeld (terwijl dit wel kan als ie op een paard zit).
ImdaMned schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:11:
HEILIGSCHENNIS !

Van tier 1 en 2 zijn toch look-a-likes te krijgen in Outland? Uiteraard niet origineel, maar als het alleen om looks gaat kunnen de 'ersatz' producten best dienen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kapoen op 19-08-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ramon1984 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:19:
[...]

omg.. priest zag er zoveel beter uit! :P

Vestments of Faith FTW!
Da's T3. :p

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/wowwiki/images/4/48/Apaladin-tier-2.jpg Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/wowwiki/images/3/33/Nightelf-faith.jpg

Givf laatste Judgement delen plx! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:16:
Ik bewaar die oude zooi echt wel :O

Weetje hoe vet :D in je Tier2 Bg's doen :D of gewoon rond lopen :D

sorry maar ik krijg het niet over me hart om dat te doen
Zo kwam ik laatst een Orc warrior tegen in full Valor en Arcanite Reaper.

/salute

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Kapoen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Van tier 1 en 2 zijn toch look-a-likes te krijgen in Outland? Uiteraard niet origineel, maar als het alleen om looks gaat kunnen de 'ersatz' producten best dienen :)
Dan lever je toch wel in op epeënicity (ofzo :+) als iemand je gaat inspecten :z.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
mja ik heb alles gedaan pretbc.. zowel C'Thun als Kelthuzad

dus alle tiers wel gezien en gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:36:
[...]

Zo kwam ik laatst een Orc warrior tegen in full Valor en Arcanite Reaper.

/salute

:D
haha idd dat is toch vet ? :D , teminste ik heb daar echt wel respect voor of je nu lvl 70 bent of niet tis gewoon ja gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

ARCANITE REAPAH!!11

@Ontopic
Ben blij dat ik mijn T2 nog heb op mijn Rogue, mooiste set ever tbh :)
Laatst wel alle andere meuk weggedaan zoals ringen en necks en extra wapens.
Beetje veel bagspace en gebruik het echt nooit (zelfs niet om te pimpen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RaseriaN schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:39:
ARCANITE REAPAH!!11

@Ontopic
hehe naja ik voel me kaal als het setje niet compleet is :P , zo miss ik dus nog van T5 de head
en daar baal ik toch best van :D wil hem gewoon compleet hebben, met de juiste boots en belt erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
gogo vashj? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja, helaas heeft de guild daar geen zin in en doen ze liever Mh / BT en SWP trash farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
Hmm, ik heb daar echt geen ruimte voor.
Als het obsolete is gaat het weg.

Heb dan ook:
T6 Feral stamina tank gear
T6 Feral avoidance tank gear
T6 Feral dps gear
T6 Resto gear
T6 Boomkin gear
S3 Resto PVP gear
S3 Feral PVP gear
Fire Res gear
Shadow Res gear
Arcane Res gear (ok die zou weg kunnen sinds solarian change :) )
Nature Res gear (greens rofl)
Frost Res gear (more greens rofl)

Oftewel, 4x22 slots inventory, 5x20 slots en rest 18 slots bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FireAge schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:45:
Hmm, ik heb daar echt geen ruimte voor.
Als het obsolete is gaat het weg.

Heb dan ook:
T6 Feral stamina tank gear
T6 Feral avoidance tank gear
T6 Feral dps gear
T6 Resto gear
T6 Boomkin gear
S3 Resto PVP gear
S3 Feral PVP gear
Fire Res gear
Shadow Res gear
Arcane Res gear (ok die zou weg kunnen sinds solarian change :) )
Nature Res gear (greens rofl)
Frost Res gear (more greens rofl)

Oftewel, 4x22 slots inventory, 5x20 slots en rest 18 slots bank.
hahah daarom mag het wel is tijd worden we bigger banks krijgen inplaats van bigger bag's maar dat we gewoon de grootte van een Gbank een eigenbank krijgen

Stel je hebt zoveel gear, en je bent ook nog is herber of enchanter en je verzameld mats of shards of marks of dit of zus of zo waar moet je dat laten ?

Ik moet dus straks me Tier 1 of iets dergeljks gaan slopen omdat ik plek moet maken voor een Sunmote of iets, ( niet ik het doe maar alsnog )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bank alts? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja maar dan blijf je heen en weer sturen, dan zou het dus makkelijker zijn een 2e account te kopen zodat je dus tegelijkertijd dingen kan traden en doen zonder of en online te moeten gaan..

het zou kunnen maar ja je kan je Tier1 niet aan je alt geven dus dan moet je al je mats die je dagelijks gebruikt (teminste ik wel ) heen en weer sturen :P

Kan je niet gewoon een Alt aan maken lvl 10 met een guild en dan guildbank maken iedereen eruit kicken en die guild bank gebruiken ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:52:
[...]

Ja maar dan blijf je heen en weer sturen, dan zou het dus makkelijker zijn een 2e account te kopen zodat je dus tegelijkertijd dingen kan traden en doen zonder of en online te moeten gaan..

het zou kunnen maar ja je kan je Tier1 niet aan je alt geven dus dan moet je al je mats die je dagelijks gebruikt (teminste ik wel ) heen en weer sturen :P

Kan je niet gewoon een Alt aan maken lvl 10 met een guild en dan guildbank maken iedereen eruit kicken en die guild bank gebruiken ? :)
ye heb ik ook 4 slots erop hoppa.. krijg hem echt niet vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:40:
[...]

hehe naja ik voel me kaal als het setje niet compleet is :P , zo miss ik dus nog van T5 de head
en daar baal ik toch best van :D wil hem gewoon compleet hebben, met de juiste boots en belt erbij :D
Hehe, enige tier die ik ooit compleet gehad heb is T1, rest heb ik altijd wat met non set items lopen knoeien, omdat die vaak net iets beter zijn. Leuke van pala's is dat je ook wel eens offspec items meepakt. :P

T4 healing en retri head
T4 healing shoulders
T4 retri gloves
T5 tank helm
T5 healing gloves
T5 healing legs

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ramon1984 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:55:
[...]

Dan ga ik nu maar is naar de winkel lope een 2e account halen , een alt maken 10 mensen erin en ze erna weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:39:
ARCANITE REAPAH!!11

@Ontopic
De rogue t2 is toch wel de meest herkauwde set die er is denk ik. Ik heb al redelijk veel helmen en schouders gezien die gewoon een recolour zijn van de t2 jammer genoeg.

Soms equip ik mijn warrior met tier1, dat schild van chrommie en quel'serar *nostalgie*
Tier 2 zou ik nog wel eens willen grinden, ik moet alleen nog een paar delen uit BWL zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:52:
[...]

Ik heb mijn alts in mijn eigen guild zitten. AL mijn mats/herbs/gems etc zitten daarmee in de guild bank. En ja, die moet ik de hele tijd heen en weer mailen. Irritant, maar de enige manier. Jammer dat je niet access kunt hebben tot 2 guilds. Dan zou ik gewoon uit mijn eigen guild bank kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FireAge schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:00:
[...]

Ik heb mijn alts in mijn eigen guild zitten. AL mijn mats/herbs/gems etc zitten daarmee in de guild bank. En ja, die moet ik de hele tijd heen en weer mailen. Irritant, maar de enige manier. Jammer dat je niet access kunt hebben tot 2 guilds. Dan zou ik gewoon uit mijn eigen guild bank kunnen werken.
Ja precies naja ik ga het denk ik zo doen gewoon andere account maken , daar guild maken iedereen eruit kicken een Guildtab maken en die gewoon op me andere scherm open houden en met me main raiden en als ik me "alt" nodig heb loop ik ff naar hem toe in SW

en ga ik ff met de Alt de stuff pakken om uit te wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ramon1984 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:55:
[...]

Met gemak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Improved rep ?
Ben friendly maar was het zo ziek van dat ik het maar even in de koelkast heb gezet ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16-09 12:44
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:02:
[...]

Ja precies naja ik ga het denk ik zo doen gewoon andere account maken , daar guild maken iedereen eruit kicken een Guildtab maken en die gewoon op me andere scherm open houden en met me main raiden en als ik me "alt" nodig heb loop ik ff naar hem toe in SW

en ga ik ff met de Alt de stuff pakken om uit te wisselen...
Waarom op een ander account? Items sturen tussen chars is instant op hetzelfde account.

Het sturen van items van de ene char naar de andere is 2 seconden werk. Bovendien kun je de mailbox ook nog is helemaal volstouwen op die manier tegenwoordig. Of je nu naar je alt moet lopen of even relogged naar je alt maakt toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hooli-gan schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:24:
[...]

Waarom op een ander account? Items sturen tussen chars is instant op hetzelfde account.

Het sturen van items van de ene char naar de andere is 2 seconden werk. Bovendien kun je de mailbox ook nog is helemaal volstouwen op die manier tegenwoordig. Of je nu naar je alt moet lopen of even relogged naar je alt maakt toch niet uit?
Jawel haha maakt niet echt uit nee maar geen zin uitteloggen en weer in te loggen vanwege addons duurt lang en ja gebruik er veel :)

Maar geeft niks ik denk dat voor mij de manier is zo kan ik als ik dood ben in een raid of iets met me alt de AH leeg roven etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds mail instant is tussen chars op zelfde account vind ik het geen probleem meer nee. daarvoor was 2e account met bankalts bijna noodzakelijk omdat je anders uur op je spullen kon wachten

wel jammer dat armor soulbound is ja (logisch ook wel) .. heb wel kael chest bewaard bijv, maar voor rest geen ruimte .. 3 complete t6 sets ftl .. en als ik ze dan nog veel gebruikte ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:35:
[...]

Jawel haha maakt niet echt uit nee maar geen zin uitteloggen en weer in te loggen vanwege addons duurt lang en ja gebruik er veel :)
Je kan per character de addons enablen/disablen. Mijn alts hebben alleen Auctioneer, Stacker en een mailbox addon, meer hebben ze ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:37:
[...]

Je kan per character de addons enablen/disablen. Mijn alts hebben alleen Auctioneer, Stacker en een mailbox addon, meer hebben ze ook niet nodig.
Ja dat weet ik maar dan alsnog krijg ik de addons van me main :) , dus kan ik beter me Main op 1 scherm die alt op me andere scherm...en een accountje halen met wow en tbc in die pack en die 13 euro automatisch incasso kan k ook nog wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:41:
[...]

Ja dat weet ik maar dan alsnog krijg ik de addons van me main :) , dus kan ik beter me Main op 1 scherm die alt op me andere scherm...en een accountje halen met wow en tbc in die pack en die 13 euro automatisch incasso kan k ook nog wel hebben ;)
Dan heb je me niet begrepen ... per CHARACTER kan je addons enablen/disablen. Dus niet per ACCOUNT :)

Sowieso word het afgeraden om 2 accounts tegelijk gebruik te laten maken van dezelfde WoW folder. Dit ivm data corruptie problemen. Zo heb ik al 4 keer mijn originele WoW folder moeten repareren. Daarna maar voor alle accounts een aparte folder gemaakt en de Interface folder middels symlinks (in Vista) naar de main folder gelinked. Das ook weer makkelijker met updates op de addons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
nee, als jij gewoon die addons uitzet op de andere accounts in char settings krijg je ze niet op je andere char dan je main....

onzin... en tegenwoordig zonder transfer time is het prima te doen.. ik stuur altijd de heleweek greens enz naar me bankchar en doe paar keer per week alles distributen naar me enchanter / LW / JC enz... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:44:
[...]

Dan heb je me niet begrepen ... per CHARACTER kan je addons enablen/disablen. Dus niet per ACCOUNT :)

Sowieso word het afgeraden om 2 accounts tegelijk gebruik te laten maken van dezelfde WoW folder. Dit ivm data corruptie problemen. Zo heb ik al 4 keer mijn originele WoW folder moeten repareren. Daarna maar voor alle accounts een aparte folder gemaakt en de Interface folder middels symlinks (in Vista) naar de main folder gelinked. Das ook weer makkelijker met updates op de addons :)
Ja dat weet ik , maar elke x als ik dan dus van die "alt"naar me main moet moet ik weer door al die addons heen,

En ik heb nergens last van ? speel al 2 jaar op deze manier 1 scherm me horde ander scherm me alliance allemaal via de zelfde folder nooit maar dan ook nooit probleem mee gehad..

Maar ik snap inderdaad wel wat je bedoeld maar ik wil als ik bv op me mount richting Area 52 vlieg noem maar wat dus met me "bank" ff de ah kunnen bekijken dingen kopen verkopen etc...

en anders moet ik dus uitloggen inloggen uitloggen inloggen.....waarschijnlijk is de tijdswinst 20 sec maar mja tis makkelijker

edit : in iedergeval bedankt voor de tips ik zou ff kijken wat ik er mee doe

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
[...]

Das ook weer makkelijker met updates op de addons :)
curse updater ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
[...]
Daarna maar voor alle accounts een aparte folder gemaakt en de Interface folder middels symlinks (in Vista) naar de main folder gelinked. Das ook weer makkelijker met updates op de addons :)
_/-\o_ dat niet zelf op gekomen ben, maar bedankt voor de tip scheelt weer overal alle updates te doen

misschien ook nog goede tip om je interface layout te sycnroniseren ?

kun je niet meer linken (de grote files) ?

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 19-08-2008 16:54 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:39
Whoei, ben geinvite voor de WOTLK beta. Ik had toevallig mijn account vorige week ff gecanceled omdat ik BC beu ben. Nu loopt mijn gametime tot halverwege september. Als ik na die datum door wil blijven spelen op de test server moet ik dan mijn subscription weer enabelen? Of kan ik gewoon door blijven "testen"?

Ik gok dak gewoon wel moet betalen maar zeker weten doe ik het niet :) bvd Grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:19:
[...]
Maar weet je zeker dat je die trinket vervangt? battlemaster is niet beter dan wat je nu hebt.
Vervangen doe ik hem niet helemaal, maar in fights waar je veel in moet bewegen levert battlemaster een constantere dps. Het wordt dus meer een toevoeging :)
Ja, thanks :) Voor de rest zie je het wel, het is allemaal craftable zo'n beetje, meer kon ik er niet uitslepen met mijn raidactiviteit in BC :(

En Benediction blijft nice to have :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Teunis schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:51:
[...]

_/-\o_ dat niet zelf op gekomen ben, maar bedankt voor de tip scheelt weer overal alle updates te doen

misschien ook nog goede tip om je interface layout te sycnroniseren ?

kun je niet meer linken (de grote files) ?
In principe kan je alles linken :) http://www.dual-boxing.com/wiki/index.php/Vista voor een guide
Ik gebruik, vrijwel, alleen maar Ace addons en die komen op een andere manier binnen.

Ik weet ook niet hoe de Curse updater omgaat met meerdere WoW folders en dus meerdere interface folders. Nu heb ik alles op 1 plek en disable de addons die ik wel/niet nodig heb in mijn anders WoW accounts gewoon per account/character.

[ Voor 34% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Hey..

Ik had toch nog een vraagje..

Sinds een paar dagen ben ik gaan multiboxen (nouja 1 pc met 4 clients dmv keyclone => http://forums.worldofwarc...5288579356&pageNo=1&sid=1). Dus ja het is toegestaan..

Anyways.. Tot nu toe vind ik het echt vet (ook al ben ik nog heel veel bezig met ingame macro's om alles een beetje soepel te krijgen).

Alleen de hoeveelheid negatieve reacties die je krijgt is echt niet normaal. Mijn vraag is nu wat andere multiboxers met dit soort reacties doen?

In eerste instantie negeerde ik het gewoon.. met het gevolg dat ik op mijn eerste dag al een check van een GM had of ik niet aan ut botten was op 1 van de toons (vroeg een aantal dingen zoals of ik wilde springen, mijn naam, etc)..

Dus mij vraag is nu of er nog andere tweakers multiboxen? En zoja hoe jullie met de hoeveelheid negatieve reactie omgaan? :D

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me ook echt irritant als multiboxer, het ge-QQ van sommigen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat je hier eigenlijk niet mag zeuren over de uptime van servers. Maar ik zit net midden in Karazhan, uberlagspike, vervolgens een dc. En kan nu al 10 minuten niet meer inloggen.

Ben bang dat ik kan fluiten naar mn badges vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

vind het multi-boxing principe opzich wel leuk, maar beetje te duur om zelf te gaan doen, heb nu wel een trial lopen voor die 300% quest xp op mijn main account lvl ~40 shammy, vandeweek lvl 42 -> lvl 46 in 2 uurtjes /played gedaan :)

oh, en Aenae :w

[ Voor 4% gewijzigd door woest85 op 19-08-2008 21:42 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:53:
Ik weet dat je hier eigenlijk niet mag zeuren over de uptime van servers. Maar ik zit net midden in Karazhan, uberlagspike, vervolgens een dc. En kan nu al 10 minuten niet meer inloggen.

Ben bang dat ik kan fluiten naar mn badges vanavond...
Hele Misery battlegroup ligt plat. Gaat ook nog wel even duren heb ik zo het gevoel :(

En over die multibox whiners ... lekker laten zeuren :) Het mag van Blizzard dus is er niks aan de hand. Die lui die er over zeiken zijn meestal degenen die het niet kunnen of niet kunnen betalen ofzo. Zo overpowered ben je ook niet trouwens. Ik vind de survivability bar laag.

PS: Stelletje... Alliance ! :D

[ Voor 6% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Uhmmie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:56:
Hey..

Ik had toch nog een vraagje..

Sinds een paar dagen ben ik gaan multiboxen (nouja 1 pc met 4 clients dmv keyclone => http://forums.worldofwarc...5288579356&pageNo=1&sid=1). Dus ja het is toegestaan..

Anyways.. Tot nu toe vind ik het echt vet (ook al ben ik nog heel veel bezig met ingame macro's om alles een beetje soepel te krijgen).

Alleen de hoeveelheid negatieve reacties die je krijgt is echt niet normaal. Mijn vraag is nu wat andere multiboxers met dit soort reacties doen?

In eerste instantie negeerde ik het gewoon.. met het gevolg dat ik op mijn eerste dag al een check van een GM had of ik niet aan ut botten was op 1 van de toons (vroeg een aantal dingen zoals of ik wilde springen, mijn naam, etc)..

Dus mij vraag is nu of er nog andere tweakers multiboxen? En zoja hoe jullie met de hoeveelheid negatieve reactie omgaan? :D
Ik heb zelf een tijd gedual boxed ( 2 mages en priest/warlock combo's )
en ik kreeg ook negatieve reacties, maar ook veel positieve in te trend van : wow dude, dual pyro's !!
Ik heb gelezen op www.dualboxing.com dat de negatieve reacties sterk verminderen eens je 70 bent.
Verder zou ik me er niet teveel van aantrekken over dat soort reacties, bewijst alleen maar dat ze niet weten waarmee je echt bezig bent. Verder mag het van Blizzard, dus geen vuiltje aan de lucht.
Speel het spel waar je het meeste fun aan beleefd, als dat nu is met 1 char of met 4 tegelijk.... Je betaald er tenslotte voor.
Ik kan me wel voorstellen dat je meer opvalt met 4 toons dan met 2 tegelijk :p
Verder ben ik al meerdere malen hard geownd geweest door 5 shammy's in een bg :) _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door spl3ndr op 19-08-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:43:
[...]
PS: Stelletje... Alliance ! :D
als je op frostmane zit mag je mijn belf rogue wel ff boosten? :+

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
woest85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:47:
[...]

als je op frostmane zit mag je mijn belf rogue wel ff boosten? :+
Nee sorry zit ook op Outland :)

Wilde vanavond mn mages wat levels boosten maar dat zit er dus ook niet meer in.

[ Voor 16% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:49:
[...]

Wilde vanavond mn mages wat levels boosten maar dat zit er dus ook niet meer in.
welke guild? :P

ik was btw net bezig met de druid op mijn trial acc ff paar lvl's omhoog te schoppen :(

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
woest85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:50:
[...]

welke guild? :P

ik was btw net bezig met de druid op mijn trial acc ff paar lvl's omhoog te schoppen :(
Geen spannende highend guild :)

M'n main zit in The Fuzz maar die guild is ook errug casual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:52:
[...]

Geen spannende highend guild :)

M'n main zit in The Fuzz maar die guild is ook errug casual :)
Mjah, zit in Canus Maximus(oud Hells Fury) met mijn lock als main sinds afgelopen mei, en gister guild first Kaz'Rogal. Nu op 3MH en 2BT down :) zitten ergens tussen casual en hardcore in.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:49:
[...]

Outland heeft weer z'n wekelijkse? lag/crash moment ja.... Stonden net voor kalecgos, flask net genomen... countdown tot pull en toen nix meer... :{ :P

@ woest85, daarom zei ik 't ook ja

[ Voor 5% gewijzigd door Viggen op 19-08-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Viggen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:59:
[...]

Outland heeft weer z'n wekelijkse? lag/crash moment ja.... Stonden net voor kalecgos, flask net genomen... countdown tot pull en toen nix meer... :{ :P
scroll up, daar ging et over..... :'(

@ viggen, mmkay O-)
Wij hadden gelukkig vandaag geen raid, niet genoeg (goede) healers online. :z

[ Voor 14% gewijzigd door woest85 op 19-08-2008 22:07 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Viggen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:59:
[...]

@ woest85, daarom zei ik 't ook ja
Yep, teron op 50% (even rustig bt doen na de m'uru kill van gisteren) en *poef* dag server.. prutsers, echt niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
woest85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:55:
[...]

Mjah, zit in Canus Maximus(oud Hells Fury) met mijn lock als main sinds afgelopen mei, en gister guild first Kaz'Rogal. Nu op 3MH en 2BT down :) zitten ergens tussen casual en hardcore in.
Wij raiden niet eens Karazhan :D

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.