Uhmmie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:56:
Hey..
Ik had toch nog een vraagje..
Sinds een paar dagen ben ik gaan multiboxen (nouja 1 pc met 4 clients dmv keyclone =>
http://forums.worldofwarc...5288579356&pageNo=1&sid=1). Dus ja het is toegestaan..
Anyways.. Tot nu toe vind ik het echt vet (ook al ben ik nog heel veel bezig met ingame macro's om alles een beetje soepel te krijgen).
Alleen de hoeveelheid negatieve reacties die je krijgt is echt niet normaal. Mijn vraag is nu wat andere multiboxers met dit soort reacties doen?
In eerste instantie negeerde ik het gewoon.. met het gevolg dat ik op mijn eerste dag al een check van een GM had of ik niet aan ut botten was op 1 van de toons (vroeg een aantal dingen zoals of ik wilde springen, mijn naam, etc)..
Dus mij vraag is nu of er nog andere tweakers multiboxen? En zoja hoe jullie met de hoeveelheid negatieve reactie omgaan?

Ik heb zelf een tijd gedual boxed ( 2 mages en priest/warlock combo's )
en ik kreeg ook negatieve reacties, maar ook veel positieve in te trend van : wow dude, dual pyro's !!
Ik heb gelezen op
www.dualboxing.com dat de negatieve reacties sterk verminderen eens je 70 bent.
Verder zou ik me er niet teveel van aantrekken over dat soort reacties, bewijst alleen maar dat ze niet weten waarmee je echt bezig bent. Verder mag het van Blizzard, dus geen vuiltje aan de lucht.
Speel het spel waar je het meeste fun aan beleefd, als dat nu is met 1 char of met 4 tegelijk.... Je betaald er tenslotte voor.
Ik kan me wel voorstellen dat je meer opvalt met 4 toons dan met 2 tegelijk

Verder ben ik al meerdere malen hard geownd geweest door 5 shammy's in een bg
[
Voor 13% gewijzigd door
spl3ndr op 19-08-2008 21:49
]