Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 57.602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je het beta nieuws gevolgt had zou je weten dat ja je +healing gaat naar beneden, maar je feitelijke hp die je healed is groter, dus verandert er feitelijk niets

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
als je het beta nieuws gevolgt had zou je weten dat ja je +healing gaat naar beneden, maar je feitelijke hp die je healed is groter, dus verandert er feitelijk niets
Dat wist ik al, vanwege het feit dat alles naar spellpower gaat, maar de vraag is of de conversie wel goed zal gaan (wat dus in de huidge beta volgens de poster waarop ik reageerde niet het geval was)
Persoonlijk vind ik t een goede veranderinging, hoef ik geen 2 sets meer te hebben..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
De Gesnaakte schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:54:
[...]

spoiler:
als het goed is krijg je een pet bar of veranderd je eigen bar en daarmee kun je je bol acties geven
met 1 van de laatste quests met een flying mount gebeurde dat bij mij nog niet automatisch, en werkte het pas de 2e keer dat ik mounte
Die kreeg ik dus niet, vandaar dat ik er verder niet uit kwam. Vanavond nog eens proberen en kijken of die wel tevoorschijn komt. Bedankt voor de info :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:42

Osxy

Holy crap on a cracker

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

heb je zo weinig plezier aan je huidige lvl 70's dan? of is het puur de heb?
Ik heb er 2, beide in full epic maar heb de behoefte aan andere classes voor erbij.
Heb nu een shadow priest (die ook erg goede healing kit heeft) en een enhancement shaman (met zowel resto als elemental gear).
Ik wil graag nog een mage en warlock erbij en dat is niet puur voor de heb, alle classes hebben hun eigen leuke dingen en ik wil die ook graag ontdekken.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik begreep van een hunter die de beta speelt dat we ipv grind-quests nu class-quests krijgen en dat het beter is om met 2 van dezelfde class te spelen omdat het een improved XP-boost geeft.

Tevens had hij het er over dat in de 25man instances 5 healers voldoende zijn.
Ik vroeg hem wat de status is van de priest in WotLK en wat ik begreep van hem is dat de priests weer de nummer 1 healers worden, dus ik kan niet wachten tot WotLK er is.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
sabriel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:32:
Ik begreep van een hunter die de beta speelt dat we ipv grind-quests nu class-quests krijgen en dat het beter is om met 2 van dezelfde class te spelen omdat het een improved XP-boost geeft.

Ik vroeg hem wat de status is van de priest in WotLK en wat ik begreep van hem is dat de priests weer de nummer 1 healers worden, dus ik kan niet wachten tot WotLK er is.
lear healen?

ik blaas nogsteeds op me holypriest alle andere healers van de meters af...
helemaal als je deepholy met COH bent kan je niet anders dan #1 op de healmeters staan :S

[ Voor 6% gewijzigd door ramon1984 op 18-08-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
Vraagje aan de Dr00ds hier, wat zijn redelijke stats om de NORMAL lvl 70 instances te gaan tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Even vraagje; zijn er realms waar ze helemaal opnieuw begonnen zijn? Wil eens met een schone lei beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Knap dat 'ie dat nu al kan vertellen, met nog geen raidinstance in de lucht is en de levelcap nog op lvl 77 staat voor zover ik weet. Tijdje terug gaf het dungeon team van Blizz nog aan dat er in raids zeven à acht healers rond zouden lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyB schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:06:Mijn vraag is de volgende. Ik lees soms over Mortal Strike crits van 4K-5K.... Ik spring een gat in de lucht als de mijne boven de 1.5K uitkomt. Ok, mijn attack power unbuffed is nu iets van een 1300, maar waar komen die crits uit? Of was dat voor het hele resilience gedoe?

Thanks
Weapon damage + 210 + ((attackpower / 14) * 3.3) = basic mortalstrike damage.
Stel; improved mortalstrike, 2hand spec en impale:

Max damage wapen van 550 en 2000 ap.
550 + 210 + 471 = 1231
1231 * 1.05 * 1.05 = 1357
1357 * 2.1 (crit met impale) = 2849

Als enrage of deathwish actief is, kun je hier nog 20 of 25% aan toevoegen.
Zoals je ziet kom je met deze stats boven de 3.000 uit op een crit.
Armor, resilience en talents van de tegenstander verlagen deze vervolgens.
Ik heb persoonlijk maar zelden boven de 3.000 in PvP geslagen.
Bepaalde battleground buffs kunnen mooie nummers verzorgen, maar dit is allemaal ontzettend situationeel. Heb de berekeningen even snel en wellicht onzorgvuldig gedaan.
Misschien dat 2hand spec, impr mortalstrike etc anders in de formule moeten. Ik denk dat het resultaat echter niet veel zal afwijken.

Ik speel zelf overigens met mijn warrior ongeveer met de genoemde nummers, en het komt in de praktijk wel aardig overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Locks schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:36:
Vraagje aan de Dr00ds hier, wat zijn redelijke stats om de NORMAL lvl 70 instances te gaan tanken?
Het is alweer enige tijd geleden maar volgens mij ben je er met een defense van 410 wel, eventueel wat s2 gear voor resillience. Voor een druid tank werken de s2 items ook wel aardig.

De andere stats: armor, agi, str en sta komen genoeg voor op leather items dus daar moet je je niet al te druk om maken.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Is het legaal 2 accounts te kopen, deze met multiboxen (en 3dubbele XP) te levelen... (dit mag allemaal, maar nu:) en dan 1 van die 2 chars naar de andere account transferren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Heb beetje zitten vergelijken maar lijkt er op in Wotlk, de Healing/Tanking classes meer gelijk gemaakt worden.

voor alle 4 AoE healing, in een form. Beacon of Light, Florish, CoH, Chain Heal.
Zo als ook tank classes meer gelijk gemaakt zullen worden.

Druid: Beserker (Last Stand), Infected Wounds (Thunder Clap).
Paladin: Hammer of Light (?), Judgement of Just (Thunder Clap)
Warrior: Shockwave (consecrate).
DK: ???

Al met al lijkt op dat die classes niet zo heel veel meer uit maakt.
En de verschillen tussen Tanks/Healers minimaal wordt.
En zo krijgen ook alle meeste dps een form van CC (Warrior niet)

En heel veel "Affect Raid" ipv Party updates. ben benieuwed hoe gaat aflopen
ben iedergeval blij met me shaman, eindelijk een heal class die ik leuk vind om te spelen.

En voor Wotlk, zit nog te denk over me Mage (nu fire -> frost), en me lock te gaan levelen, maar zeker weten weet ik nog niet, verlopig staan ze in de ijskast. upgearen is leuk. maar moet je niet met te veel alts willen doen :D

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
RMB schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:53:
Is het legaal 2 accounts te kopen, deze met multiboxen (en 3dubbele XP) te levelen... (dit mag allemaal, maar nu:) en dan 1 van die 2 chars naar de andere account transferren?
Ja dit mag, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Tular schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:49:
[...]

Het is alweer enige tijd geleden maar volgens mij ben je er met een defense van 410 wel, eventueel wat s2 gear voor resillience. Voor een druid tank werken de s2 items ook wel aardig.

De andere stats: armor, agi, str en sta komen genoeg voor op leather items dus daar moet je je niet al te druk om maken.
Zoals al aangegeven pak iig de head, shoulders en gloves van de S2 items en voor de andere items gebruik je iig de Clefthoof set. Dan ben je er al om het e.e.a. te tanken. Ook kan je dan nog sparen voor de Earthwarden aangezien dat tot SSC het beste tankwapen is. Daar voor kan je de braxxis staf gebruiken. Gemmen kan je denk ik nog het beste op stam doen aangezien je uit enchants nog wat agi en stam kan halen zit je dan zeker goed voor normal heroics. Enige waar het imho wat zwaarder is is in heroic mgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:28:
[...]
Lol das inderdaad wel erg intressant.. in principe red je dan lvl 70 wel in een maandje.. 300% pfuuu.. als je dan rested bent krijg je 600% xp per mob :|
Bij level 60 houdt de triple experience op. Gisteren met mijn Shaman lvl 60 gehaald.

Nu nog mijn 2 mages en dan is het tijd voor een nieuw team :P Hunters heb ik nog niet... lijkt me leuk!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

He nog een Khadgar speler ? Waar zit jij dan ? Horde/Alliance ?

Ik speel op Alliance side en voor chars zie sigs :P
Ben nu aan het levelen met mijn shaman en dat bevalt me prima moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
RMB schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:53:
Ja dat mag.

Ik weet niet waar deze hunter dat vandaan heeft, maar dit soort quests ben ik op de beta nog niet tegengekomen, of ook maar een gerucht erover gehoord op mmo-champion/worldofraids.

En aantal healers in de raids zal weer op 6-8 liggen, zelfde als in tbc raids, anders moet je te strenge restricties opleggen aan DPS en wordt het healers heel erg moeilijk gemaakt.
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:35:
[...]

lear healen?

helemaal als je deepholy met COH bent kan je niet anders dan #1 op de healmeters staan :S
Ik weet niet op welk level jij raid, maar als ik een holy priest boven de shamans zie staan in sunwell, dan vraag ik me serious af wat onze shamans aan het doen zijn, iig iets anders dan healen ;) Een holy priest in sunwell komt nooit niet over een shaman heen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:35:
lear healen?

Heeft niets met leren te maken. Toen ik nog raids doet was ik ook altijd bij de eerste 2 top-healers en toen was ik nog niet eens COH-specced.
Ik heb gewoon het gevoel dat de priest nu vaak wordt gezien als een mana-battery.
Exitium schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Knap dat 'ie dat nu al kan vertellen, met nog geen raidinstance in de lucht is en de levelcap nog op lvl 77 staat voor zover ik weet. Tijdje terug gaf het dungeon team van Blizz nog aan dat er in raids zeven à acht healers rond zouden lopen.
Ik hoop eind van de week antwoord te hebben.
Dan is die hunter weer thuis (hij is een week in nederland voor vakantie) en zal ik er naar vragen.
btw, de hunter waar ik het over heb is een betaalde tester door blizzard, dus kan me voorstellen dat hij meer weet dan de open-beta tester.

[ Voor 38% gewijzigd door sabriel op 18-08-2008 15:23 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hoe gaat het trouwens in zijn werk als je 2 accounts hebt, account A heeft TBC en account B niet.
Het ventje op Acc B is onder lvl 60, en je transfered deze naar Acc A met TBC?

of gaat dat niet :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

Alsof het ook uitmaakt wie er bovenaan de healing meters staat! :O

Het gaat erom dat je je taak naar behoren uitvoert, niet om je ego te strelen.

Afhankelijk van het gevecht zul je druids, priests of shamans bovenaan zien staan. De paladins over het algemeen niet omdat die vaak op tank healing staan en daardoor bovenaan in de overhealing staan.

Vanavond gaan we onze 2de serieuze avond op Archi tegemoet. Hopelijk is iedereen een beetje gefocussed en krijgen we hem snel neer zodat we verder kunnen in BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RMB schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:15:
Hoe gaat het trouwens in zijn werk als je 2 accounts hebt, account A heeft TBC en account B niet.
Het ventje op Acc B is onder lvl 60, en je transfered deze naar Acc A met TBC?

of gaat dat niet :P?
Waarom zou dat niet gaan? Die op B kan sowieso al geen Blood Elf of Draenei hebben dus die kan prima naar account A. Andersom kan waarschijnlijk ook nog wel, zolang het geen Blood Elf of Draenei is.

Wellicht kan het misschien zelfs wel maar kan je er daarna niet op spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Kees schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:10:
[...]

Ja dat mag.

[...]
Ik weet niet waar deze hunter dat vandaan heeft, maar dit soort quests ben ik op de beta nog niet tegengekomen, of ook maar een gerucht erover gehoord op mmo-champion/worldofraids.

En aantal healers in de raids zal weer op 6-8 liggen, zelfde als in tbc raids, anders moet je te strenge restricties opleggen aan DPS en wordt het healers heel erg moeilijk gemaakt.

[...]

Ik weet niet op welk level jij raid, maar als ik een holy priest boven de shamans zie staan in sunwell, dan vraag ik me serious af wat onze shamans aan het doen zijn, iig iets anders dan healen ;) Een holy priest in sunwell komt nooit niet over een shaman heen.
LOL hmm ik zla volgende keer de WS van onze raid wel eens posten..
zullen we horen wat je zegt.. ;) niet elke guild brengt 4 shammies eh naar SW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ter info, degenen die problemen met een niet updatende Armory hadden, dat zou gefixt moeten zijn. Zodra je uitlogt uit WoW, zou Armory weer moeten updaten. Kan alleen een uurtje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Tular schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:18:

Afhankelijk van het gevecht zul je druids, priests of shamans bovenaan zien staan. De paladins over het algemeen niet omdat die vaak op tank healing staan en daardoor bovenaan in de overhealing staan.

Vanavond gaan we onze 2de serieuze avond op Archi tegemoet. Hopelijk is iedereen een beetje gefocussed en krijgen we hem snel neer zodat we verder kunnen in BT.
Het zelfde vind ik met van die lui die na elk gevecht om dmg meters staan te schreeuwen, of nog erger ze na elk gevecht spammen :X
Team work > hoogste op de dmg / healing meters

Ik vind het altijd wel leuk om relevante info te reporten aan het einde van de instance zoals wie hoe vaak is dood gegaan enz. :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

chromeeh schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:27:
[...]
Ik vind het altijd wel leuk om relevante info te reporten aan het einde van de instance zoals wie hoe vaak is dood gegaan enz. :)
Speaking of which: Ik zie in Recount nog wel eens een statistiek "Friendly Fire" of zoiets staan. Weet iemand wat dat precies is?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
TiMMieJ schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:08:
[...]
He nog een Khadgar speler ? Waar zit jij dan ? Horde/Alliance ?

Ik speel op Alliance side en voor chars zie sigs :P
Ben nu aan het levelen met mijn shaman en dat bevalt me prima moet ik zeggen.
alleen Alliance, zie sig (paar horde voor het gevoel :S, op een ander account),
Hele Tijd bij de orions horde gezeten. maar daar werden toen 0 raids georganiseerd.
Zit nu zel bij Tyderium, wel aardig, maar zoek eigenlijk een guild die iets actiever/beter in de t4 content is.
T6 content lijkt me geweldig, maar tja de eisen zijn ook niet de minste qua tijden en gear.

ben nu me shaman van pvp gear voorzien.
Daar gaat genoeg tijd inzitten, om nog wat anders te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
[...]

Het zelfde vind ik met van die lui die na elk gevecht om dmg meters staan te schreeuwen, of nog erger ze na elk gevecht spammen :X
Team work > hoogste op de dmg / healing meters

Ik sta als SP meestal ergens rond de 8-12 plek op de dmg meter, als ik dan een keer in de top 3 sta, wil ik hem nog wel eens reporten, maar dan ook om aan tegeven dat er mensen aan het slacken zijn. een rogue onder een SP in BT kan gewoon niet bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
MrHuge schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:31:
[...]

Speaking of which: Ik zie in Recount nog wel eens een statistiek "Friendly Fire" of zoiets staan. Weet iemand wat dat precies is?
Je wordt ge-mindcontrolled en slaat of cast een party-member helemaal total-loss, dan komt de damage die je hebt gedaan daar tevoorschijn :) Of als een boss een specifieke spell op jouw cast die andere andere mensen van jou raid ook verwond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

[...]

Tijdens de raid kijk ik regelmatig om te zien wie er aan het dispellen zijn. De afgelopen tijd was ik als healer vaak meer bezig met het verwijderen van curses in MH dan onze mages. Gelukkig is dat nu verandert en kan ik weer vrolijk in tree-form rond huppelen.
MrHuge schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:31:
[...]

Friendly Fire is de schade die je aan je raidmembers toebrengt. Ga in Karazhan bij Shade of Aran maar eens in het vuur van de Flame Wreath staan! Geheid dat je teamleden dat prettig zullen vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Tular schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:36:
[...]
Friendly Fire is de schade die je aan je raidmembers toebrengt. Ga in Karazhan bij Shade of Aran maar eens in het vuur van de Flame Wreath staan! Geheid dat je teamleden dat prettig zullen vinden. :P
Zolang je blijft staan is er niks aan de hand toch? Als je gaat lopen heb je wel een probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
PcManiaxx schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:39:
Even vraagje; zijn er realms waar ze helemaal opnieuw begonnen zijn? Wil eens met een schone lei beginnen :)
Ik wacht tot Blizzard een nieuwe PvP realm opend. De kans is aanwezig dat ze dit met WotLK doen, ging bij TBC netzo.

Schone lei beginnen, geen gold en main om op terug te vallen, geen honderden lvl 70 spelers etc. Lijkt me wel eens wat om een hele opbouw van een realm mee te maken.

[ Voor 19% gewijzigd door daroy op 18-08-2008 15:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Teunis schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:33:
[...]

alleen Alliance, zie sig (paar horde voor het gevoel :S, op een ander account),
Hele Tijd bij de orions horde gezeten. maar daar werden toen 0 raids georganiseerd.
Zit nu zel bij Tyderium, wel aardig, maar zoek eigenlijk een guild die iets actiever/beter in de t4 content is.
T6 content lijkt me geweldig, maar tja de eisen zijn ook niet de minste qua tijden en gear.

ben nu me shaman van pvp gear voorzien.
Daar gaat genoeg tijd inzitten, om nog wat anders te levelen.
Zelf zit ik met mijn alts in OH en precies om de reden die jij aangeeft ben ik met mijn spriest naar HotGL gegaan. Daar raiden we nu SSC, TK en MH en af en toe BT. Momenteel is het voor de 25 mans alleen erg stil moet ik zeggen. Het mooie is dat het daar casual is zeg maar. Ik heb al hardcore geraid pre TBC bij eXp en was priest CL bij Purga maar ben daar gestopt omdat we teveel moesten. Daar had ik gewoon geen zin meer in. Misschien is HotGL wat voor je ?

Tyderium heb ik ook even gezeten omdat Brim, Vito, Ego en Dev goede bekenden van me zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

Mijn uitgangspunten:
- Je bent (net) lvl 70 gedinged
- Je bent van plan alleen normal instances te doen: de hoogtse mobs die je tegenkomt zijn lvl 72 (voor heroics zijn ze trouwens ook "maar" 72)

De algemene stats voor normals stellen niet zo veel voor: 10-12k hitpoints unbuffed & +/- 15k armor in bearform zou IMO (ruim) voldoende moeten zijn voor normals. Dodge lijkt me nog niet iets om je op te richten.

Het enige wat *altijd* belangrijk is, is dat je crit-immune bent. Hoe dit zit staat hieronder.....

*WARNING* Wall of Text incoming in 3. . . 2. . . 1. . . .

NPC's hebben standaard 5% kans om je te critten. Voor elk level dat zij hoger zijn dan jij, komt daar nog eens 0.2% bij.

Level 72 mobs (de bazen in lvl 70 normals & heroics) hebben dus 5.4% kans om je te critten. Level 73 mobs (raidbosses) hebben 5.6% kans om je te critten, maar dat vergeten we nu even.

Elke 25 defense (of: 39.4 res) geeft je 1% minder kans om gecrit te worden.

Voor lvl 72 mobs wil je dus 5.4 * 25 = 135 extra defense hebben. Met "extra" bedoel ik: boven de 350 die je van jezelf al hebt op lvl 70. Je totale defense die in je char screen staat moet dus minimaal 350 + 135 = 485 zijn.

Gelukkig hebben wij druids het talent "Survival of the Fittest". Die geeft je per punt 1% minder kans om gecrit te worden. Zeker als beginnende tank zou ik altijd aanraden om 3/3 te gaan. Je hoeft dan namelijk nog maar (5.4 - 3) * 25 = 60 extra defense uit gear te halen (= 410 totaal in je char screen).

Je kan ook resilience gebruiken in plaats van / in combinatie met defense: per 39.4 resilience krijg je 1% minder kans om gecrit te worden. Dat lijkt "slechter" dan defense, maar omdat resilience goedkoper is in het item budget, is het makkelijker om gear /gems te vinden met vééél resilience, hierdoor is resilience nog steeds een relatief "goedkope" manier om crit-immune te worden.

Weer uitgaande van 3/3 survival of the fittest zou je dus ipv defense voor (5.4-3)*39.4 = 95 resilience kunnen gaan.

Je kan ook defense & resilience combineren

Let er dan wel op in je char screen dat "reduces your chance to be critically hit" bij elkaar opgeteld altijd meer is dan 2.4%. Pas ook op voor afrondingen, dus 2.5 / 2.6% om zeker te zijn is wel handig ;)

Als je 100% zekerheid wilt, kun je met deze code gemakkelijk ingame checken of je crit-immune bent:

code:
1
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(2.4-(GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)

Je krijgt dan een nummer terug. Als het nummer "0" is of negatief, dan ben je un-crittable. Is het nummer positief, dan kun je nog gecrit worden. Zelfs een nummer van 0.000001 is voor een druid onacceptabel, maar als je -1000 krijgt ben je te enthousiast en kun je beter wat defense / resilience omruilen voor extra armor / stamina / agility ;)

In de code zie je trouwens 2.4 staan: dit betekent dat de code uitgaat van 3/3 Survival of the Fittest EN dat je tegen een lvl 72 mob staat. Als je geen Survival of the Fittest hebt, moet je dus 5.4 invullen, of als je tegen een lvl 73 staat moet je 2.6 / 5.6 invullen ;)

Hoe ga je dit allemaal krijgen. . . ?
Zoals gezegd: S2 werkt goed. De "Heavy Clefthoof" Leather Crafteables (boots, legs, chest) zijn ook zeer goed: veel defense, stapels Stamina / Armor en goede gem slots.

Laatste opmerking over Def / Res:
Defense geeft niet alleen een kleinere kans om gecrit te worden, de 25 defense voor 1% minder critkans geeft tegelijkertijd ook 1% extra kans om te dodgen en 1% extra kans dat je mob je missed. Dat krijg je niet met resilience. In het algemeen wordt voor druids echter gesteld dat resilience nog steeds een goed alternatief vormt. (voor warriors ligt de discussie iets anders, omdat zij met +def ook nog eens extra kans krijgen op parry & block)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
daroy schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:40:
[...]

Ik wacht tot Blizzard een nieuwe PvP realm opend. De kans is aanwezig dat ze dit met WotLK doen, ging bij TBC netzo.

Schone lei beginnen, geen gold en main om op terug te vallen, geen honderden lvl 70 spelers etc. Lijkt me wel eens wat om een hele opbouw van een realm mee te maken.
Ja, heb ik al 2x gedaan. gewoon om dat ik dat leuk vind / uitdaging.
Maar, na 3 maanden is alles weer normaal.
Ik heb nu ook een paar chars op de nieuwe blades server zitten. Daar lopen ze nu al kara te farmen.
:)
Alleen hebben ze AQ nog niet open gespeeld...

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Zal overdenken, voor me shaman.
Die pas 1,5 week 70 en tijdens levelen nooit gedacht dat resto zou gaan (vanwege het feit dat priest heb en het maar niks vond). dus me gear is vrij slecht.
rond 980 healing nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
tnx daar kan ik wat mee :) de rest ook bedankt overigens :)

nee mn dr00d is al een tijdje 70 echter resto geweest en feral DPS

maar ik dacht dat ik rond de 409 defense zat maar met dat scriptje ga ik het vanavond even proberen :) dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow weer wat verder. Level 24 gedinged vandaag. Redridge gecleared. Goldshire, Redridge en Westfall heb ik niets meer te zoeken qua missies behalve de groupsmissie DeathMines dan nog. (Breek me de bek niet open zelfs met lvl 22ers enzo werden we gewiped gewoon slecht teamwork)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Hangt denk ik van het gevecht af, wij zijn net aan sunwell begonnen maar net als in bt/mh is de healing output van de betere coh priest toch echt een flink stuk hoger, en we hebben zeker shammies die er heel wat hps uit kunnen krijgen (prima synergy met een coh priest imho), maar ja, ik moet nog bij de encounters komen die voor shammies gemaakt zijn gok ik. (en zoals mensen al aangeven, meters zijn voor healers heel wat minder relevant dan voor dps, maar wel ideaal om binnen een class vergelijkingen te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

vergeet de s2 pieces die mensen hier noemen. Dat is echt ernstige overkill. Je gaat een normal instance tanken, geen SSC of TK. de clefthoof set is natuurlijk een vereiste. Daarna een stel questrewards en bijvoorbeeld die CE wapen en dan moet het gewoon prima gaan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

blouweKip schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:37:
[...]

Hangt denk ik van het gevecht af, wij zijn net aan sunwell begonnen maar net als in bt/mh is de healing output van de betere coh priest toch echt een flink stuk hoger, en we hebben zeker shammies die er heel wat hps uit kunnen krijgen (prima synergy met een coh priest imho), maar ja, ik moet nog bij de encounters komen die voor shammies gemaakt zijn gok ik. (en zoals mensen al aangeven, meters zijn voor healers heel wat minder relevant dan voor dps, maar wel ideaal om binnen een class vergelijkingen te maken)
in swp krijg je een hele sloot raiddmg. Zeker op de robots zijn je shammies zo OP met hun chainheals, daar word je gewoon eng van. ook de trash houd er wel van om een beetje aoe te doen dus ja ik kan prima inzien waarom shammies bovenaan staan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Als de trash een indicatie is dan nog: daar staan onze beste coh priests absoluut boven de shammies, ik gok dat het voornamelijk om gevechten gaat waar men iets meer verspreid staat, zelfs onze top shammies kunnen dat niet bijhouden (zelfs niet met een sloot aan haste)

Natuurlijk staan ze een goede 2e (ik zou ook niet graag alleen coh priests meenemen, maar ik denk dat een goede coh priest die gebruikt maakt van al zn tools toch zeer veel hps eruit kan krijgen, misschien hoogstens gevenaard door zeer goede shammies)

Over het algemeen heb ik de indruk dat je meer shammies ziet toppen in swp omdat je nu eenmaal meer skill nodig hebt als priest om zoveel raidhealing te doen (ik heb een keer met een shammy gespeeld maar chainheal is zoveel makkelijker dan coh)

[ Voor 51% gewijzigd door blouweKip op 18-08-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Resto shammies doen bij ons 20-30% meer healing dan CoH priests.
En dan heb ik het over Felmyst, Twins, en de trash naar twins.

Als jullie resto's dat niet doen, moet je ze eens vragen of ze al 300 spell haste hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zoals ik al zei, ik heb geen zicht op hoe het verder in de sunwell gaat, kan best zijn dat daar de verhouding anders wordt (en de gemiddelde top shammy bij ons zal rond de 200 zitten, waar ik slechts 103 haste heb op mn standaard gear)
Niet dat het me uitmaakt, ik ging er gewoon vanuit dat het overdreven was, net als mensen die aangaven dat shammies het beter zouden doen in bt/mh wat betreft raidhealing.

Overigens vrees ik dat we niet eens zo ver gaan komen in sunwell nu wotlk voor de deur staat (wat ik wel jammer vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:22:
Dat triple XP gebeuren is redelijk ziek. :P Kregen 25k XP in STV voor die aap in de grot kill quest. :)

Nu gaan we zo naar ZF, is kijken of we daar 2 levels uit kunnen halen met de grind XP en Q-XP. :D

EDIT: Erin als 45, eruit als 47,5. :) Wat is trouwens jullie dps cycle als affl warlock? Ik dot meestal siphon life, curse of agony en corruption en begin dan een beetje shadowbolts spammen. Best saai tbh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houd dat triple gebeuren in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tular schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:18:

Kan als paladin de laatste tijd alleen nog maar op Brut serieus voor #1 healing done gaan, andere gevechten hebben gewoon tonnen raid damage en daar kom ik als tank spammer niet bij. Brut heeft natuurlijk ook veel raid damage maar daar staat dan ook heel veel MT dmg tegenover die ik goed vol kan spammen samen met meestal 1 andere pala en n shaman of priest. Maar zoals reeds gezegd, zolang je je taak maar uitvoert is alles imo ok, #1 op dps/healing lists is leuk maar niet meer dan dat, t gaat uiteindelijk om de kill en hoe lekker/goed die kill was. :+

/edit Zucht, nadat gisteren al n aantal spelers (6) het niet meer zag zitten vandaag nog eens 4, waaronder de GM, gquit into casual/friends guilds. Enige hoop is nu de enig overgebleven officer/advisor die op vakantie is en volgende week terug komt..... Maar of die er nog volop zin in heeft om er nog een volle recruit/gearing periode aan te hangen betwijfel ik, zie ik zelf ook niet meer heel erg zitten tbh. :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 13:50
http://www.mmo-champion.com Paar leuke screenshots voor de liefhebbers! _/-\o_

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:24:
[...]

Wat houd dat triple gebeuren in?
Is al heeeeeel vaak voorbij gekomen, maar ik zal het nog even vertellen in korte samenvatting.

Je kunt voor alles 3x zoveel XP krijgen wanneer een "friend" je invite een account te kopen en te bespelen. Als je dan altijd samen alles dood en complete krijg je voor alles 3x zoveel XP.

Meer info staat wel op wow-europe.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:19:
EDIT: Erin als 45, eruit als 47,5. :) Wat is trouwens jullie dps cycle als affl warlock? Ik dot meestal siphon life, curse of agony en corruption en begin dan een beetje shadowbolts spammen. Best saai tbh. :P
UA, corr, sl en ook sbolts spammen, maar meestal probeerde ik meerdere targets tegelijk te doen en dan draintanken en 1tje feared houden. Ow UA heb je nog niet naja CoA dan ofzo :)

Vanavond Kalecgos down en ook nog van trash de healing wand gewonnen, yay _/-\o_

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Gisteren weer heel ff de beta kunnen spelen. Paar DK quests gedaan en 56 gedinged. Het lvlen met een DK gaat echt super snel en simpel, de quests zijn tot nu toe ook leuk om te doen in het startgebied. Ik heb door chronisch tijdgebrek echt maar een aantal minuten kunnen spelen en toch al een heel lvl kunnen dingen. Heb een beetje het idee dat een DK wat overpowered is op dit moment. Teminste zo lijkt het tenopzichte van me Lock toen ik van 55 naar 56 ging.

Ben er gisteren per toeval ook achter gekomen dat een vriend van me met wie ik af en toe wel eens ga stappen ook al 2 jaar WoW speelt. Een grappig msn gesprek was dat kan ik je vertellen. Natuurlijk zitten we niet bij elkaar op een realm maar we gaan wel samen opnieuw starten als een nieuwe PvP server verschijnt. Eindelijk eens een actief iemand gevonden om mee samen te spelen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief dagboek,

Nou nou gister was het zover tijd om lv68 te dingen, vrouwlief ging vroeg naar bed dus ik zag mijn kans schoon , ff asbak gepakt drinken en wat te eten, ik was er helemaal klaar voor.

Ik log in en ren richting Oshu'Gun om daar Gava'Xi en Banthar te killen en nog even 30x Minions of Gurok killen.

Zo gezegt zo gedaan echter helaas was ik nog geen koud 5 minuten bezig of zoonlief werd wakker, dus log-off en alsnog geen flikker gedaan.

Eindelijk om half 2 lag hij weerd in bed maar aangezien ik er weer om half 6 uit moest voor werk niet meer gespeelt, nou ja vanmorgen alles alsnog even snel gedaan echter de quests nog niet ingeleverd. :+

Dus vanavond nieuwe kansen, maar 1 ding weet ik heel zeker Murphy heeft weer toegeslagen :(

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Na het doen van 2 heroics (BF en Mech) met hetzelfde groepje in gesprek geraakt met de tank. Hij bleek de guild leider te zijn van een vrij nieuwe guild die op dit moment in Kara zit. Momenteel hebben ze 25 lvl 70's plus nog een handjevol alts. Ze kunnen dus wel een lock gebruiken, dus ik zit te denken om die te gaan joinen, temeer omdat ik daar qua progressie goed in kan stappen. Ik weet niet hoeveel progressie ik dan nog mee ga maken voordat WotLK uitkomt, maar dat maakt me niet zo heel veel uit.
Hij nodigde me uit om morgen met een Kara run mee te gaan, dus dat ga ik maar eens doen om te kijken of het wat is :). Het wordt wel een beetje tijd dat ik m'n huidige social guild achter me laat als ik nog wat meer content wil zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Gisteren voor de eerste keer ZA gedaan en ik mocht al meteen het (offhand) zwaardje oppikken van akil'zon :) 't is leuk dat er eindelijk eens iets van de eerste keer dropped, Karazhan ben ik onderhand al spuugzat en ik moet nog x aantal items |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kapoen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:50:
Gisteren voor de eerste keer ZA gedaan en ik mocht al meteen het (offhand) zwaardje oppikken van akil'zon :) 't is leuk dat er eindelijk eens iets van de eerste keer dropped, Karazhan ben ik onderhand al spuugzat en ik moet nog x aantal items |:(
Welcome to the World of Farmcraft. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

daroy schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:06:
... Heb een beetje het idee dat een DK wat overpowered is op dit moment. Teminste zo lijkt het tenopzichte van me Lock toen ik van 55 naar 56 ging.

...
Dat klinkt inderdaad overpowered, als ik altijd al dat gewhine over locks hoor en merk hoe makkelijk die inderdaad al levelt rond 55. Indien de Death Knight nog sterker is zou dat wel extreem sterk zijn, aan de andere kant, hoe scaled het en hoe krijg je upgrades.
Ik las gister dat de DK met gear begint(na zjin DK q) waarmee hij tot lvl 70 kan doen omdat Blizzard geen DK geschikte loot in de OL loottables wilt/zal stoppen, ik kan me daarmee ook voorstellen dat een lvl 55/56 met dergelijke gear natuurlijk ook extreem sterk is.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
ShadowBumble schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:12:
Lief dagboek,

Nou nou gister was het zover tijd om lv68 te dingen, vrouwlief ging vroeg naar bed dus ik zag mijn kans schoon , ff asbak gepakt drinken en wat te eten, ik was er helemaal klaar voor.

Ik log in en ren richting Oshu'Gun om daar Gava'Xi en Banthar te killen en nog even 30x Minions of Gurok killen.

Zo gezegt zo gedaan echter helaas was ik nog geen koud 5 minuten bezig of zoonlief werd wakker, dus log-off en alsnog geen flikker gedaan.

Eindelijk om half 2 lag hij weerd in bed maar aangezien ik er weer om half 6 uit moest voor werk niet meer gespeelt, nou ja vanmorgen alles alsnog even snel gedaan echter de quests nog niet ingeleverd. :+

Dus vanavond nieuwe kansen, maar 1 ding weet ik heel zeker Murphy heeft weer toegeslagen :(
Kan het me levendig voorstellen, al slaap bij mij zoonlief momenteel goed door, maar doordat je elk moment weggeroepen kunt worden (al kan ik wel eens valsspelen... ;) ) doe ik vaak toch geen instances of raids 's avonds. Meestal alleen in het weekend en dan ook met gekruiste vingers en de hoop dat vriendin lief uit bed komt als het echt nodig is!

Maar gister wel 58 kunnen dingen op mijn hunter, eindelijk een skinner(LW) in Outland, maar daarvoor moest het dus ook wel 3 uur worden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Exitium schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:59:
[...]

Welcome to the World of Farmcraft. 8)
Tell me about it *zucht* Mijn rogue is mijn vierde char waarmee ik raid (pre-BC meegetelt).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
Hallo mensjes ;)

gisteren even aan het dual boxen geweest samen met mijn broertjes account.
Vond het toch wel leuk om even te proberen. :*)
Ik kan deze link aanraden voor personen die het ook even willen proberen.
http://www.hotkeynet.com/wow/wow-quick-start.html
Persoonlijk vond ik dit een makkelijk programma om mee te beginnen en het is nog gratis ook.

Ook ben ik gistere bezig geweest aan een guild website. niet dat het echt nodig is want k ben guild-less maar toch :)

wat vinden jullie er van??:
http://guild.no-ip.org/

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Hmm ik zit nog steeds met mijn healer dilemma,

Welke naar 80, waarom wil ik dit nu al weten, dan kan ik vast JC en enchanting op deze char levelen.
Welke healer heeft in healing gear en build de meeste dps ? Ik weet dat die dps niet te vergelijken is met andere classes, maar ik vroeg het mijzelf af. En welke healer heeft in arena de meest aggressieve speelstijl ? Ik gok op shaman, maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat eerder priest is. Shaman is vrij defensief. Qua activiteit kan je beter druid nemen denk ik. Vrij agressief qua interrupts.

Voor de rest lijkt het mij het beste om netzoals in tbc, gewoon van 70-> 80 een "blood furnace lookalike" te doen. Kan je prima een healer nemen. En gewoon kijken of je de rest kan vinden.

Zelf weet ik nog niet wat ik ga levelen naar 80. Ben erg nieuwsgierig naar mage, zeker vanwege het aoe gehalte. Verder ben ik atm bezig met een rogue te lvlen (gisteren lvl 35 gedinged, nu 16,5 uur played). Misschien level ik die wel naar 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Kapoen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:23:
[...]

Tell me about it *zucht* Mijn rogue is mijn vierde char waarmee ik raid (pre-BC meegetelt).
Inderdaad world of farmcraft....300g aan stuff elke raid + 250 g per week aan respec's

is GRRRR :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! dat zijn flienke bedragen, hoe kom je daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:24:
Zo! dat zijn flienke bedragen, hoe kom je daarbij?
1x respec = 50g

Dus reken maar uit ;)

Flasks 60G per STUK
Elixers 20 / 40 G per 5 of 10 is nogall verschillend
Mana Potion / healthpotion ( 15g per 5 )

Slijt er ongeveer 10 20 op een avond :)

Tell uit je winst als alchemist !

Edit : en ik neem ongeveer van alles 40x mee elke raid soort van een standaard als nieuwe CL op mijn nieuwe server moet ik wel het goeie voorbeeld geven als we op archimond of Mother / illidan etc gaan knallen dacht ik maar zo :)

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:20:
[...]

Inderdaad world of farmcraft....300g aan stuff elke raid + 250 g per week aan respec's

is GRRRR :'(
hangt er ook een beetje vanaf welke raids je doet.. als de guild beetje fatsoenlijke gear heeft hoef je tot SSC eigenljk niets te kopen. Misschien wat buff food en that's it. Daarnaast is respeccen best nutteloos.. dit houdt vrijwel in dat je elke dag respecced? zonde van het geld? :O

Ik raid op mijn rogue gewoon lekker als sub spec. Bevalt prima en de andere melee's krijgen ook nog buff van Hemo. Tevens doen mijn bleeds mooie damage :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:29:
[...]

hangt er ook een beetje vanaf welke raids je doet.. als de guild beetje fatsoenlijke gear heeft hoef je tot SSC eigenljk niets te kopen. Misschien wat buff food en that's it. Daarnaast is respeccen best nutteloos.. dit houdt vrijwel in dat je elke dag respecced? zonde van het geld? :O

Ik raid op mijn rogue gewoon lekker als sub spec. Bevalt prima en de andere melee's krijgen ook nog buff van Hemo. Tevens doen mijn bleeds mooie damage :)
Naja tis heel simpel bijna elke dag respec ik wel ja ook niet altijd maar voorbeeld

Maandag BT kan ik beste firespec nemen arcane/frost is ook leuke maar arcane / fire zet meer zoden aan de dijk = 50G
Dinsdag Raiden we niet dus ga ik arena doen moet ik full frost dus weer een respec =50g
woensdag gaan we weer verder in BT dus kan ik weer arcane fire = 50g

Etc :)

Edit: en als ik zie hoe trash in SWP is kan je all die pots toch best gebruiken :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:30:
[...]

Naja tis heel simpel bijna elke dag respec ik wel ja ook niet altijd maar voorbeeld

Maandag BT kan ik beste firespec nemen arcane/frost is ook leuke maar arcane / fire zet meer zoden aan de dijk = 50G
Dinsdag Raiden we niet dus ga ik arena doen moet ik full frost dus weer een respec =50g

Edit: en als ik zie hoe trash in SWP is kan je all die pots toch best gebruiken :D
Showoff....

O-)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:30:
[...]

Hmm het zou je hobby maar zijn elke dag respeccen. Waarom probeer je niet full frost @ raids? met die elemental doe je ook nice damage hoor en met cold snap kan je dat ding best vaak gebruiken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:32:
[...]

Hmm het zou je hobby maar zijn elke dag respeccen. Waarom probeer je niet full frost @ raids? met die elemental doe je ook nice damage hoor en met cold snap kan je dat ding best vaak gebruiken.
Ik heb vroegah veel geraid met frost (MC/BWL). Bijzonder saai, je zit te denken aan fulltime frostbolt spammen. Waar je eerst nog zorgen moest maken om je agro kan je nu gewoon naar je agrometer kijken.

Bovendien, 1 x dailys doen en je hebt het dubbele.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

Ik heb vroegah veel geraid met frost (MC/BWL). Bijzonder saai, je zit te denken aan fulltime frostbolt spammen. Waar je eerst nog zorgen moest maken om je agro kan je nu gewoon naar je agrometer kijken.

Bovendien, 1 x dailys doen en je hebt het dubbele.
weet niet welke daily's jij doet maar 25x ~ 11 g = 275g in mijn ogen
en van veel daily's krijg je alleen rep en verder geen reward. en elke dag nou daily's te doen om je geldpeil op een mooie hoogte te houden.. ik deed m'n daily's voor rep en voor epic flight.. ik heb beide nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

cannibal schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:08:
[...]

Kan het me levendig voorstellen, al slaap bij mij zoonlief momenteel goed door, maar doordat je elk moment weggeroepen kunt worden (al kan ik wel eens valsspelen... ;) ) doe ik vaak toch geen instances of raids 's avonds. Meestal alleen in het weekend en dan ook met gekruiste vingers en de hoop dat vriendin lief uit bed komt als het echt nodig is!

Maar gister wel 58 kunnen dingen op mijn hunter, eindelijk een skinner(LW) in Outland, maar daarvoor moest het dus ook wel 3 uur worden... ;(
Inderdaad maar ja hoort erbij en ik ben der heel makelijk in, onder het motto jammer maar log-off en me kids gaan helpen / weer naar bed brengen enz enz

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:32:
[...]

Ja dat heb ik al is geprobeerd is erg leuk in TK / SSC fights, maar als ik op Najentus of Archimond moet knallen doe ik met me Arcane / Frost toch meer bv als Full Frost

Arcane Power
Arcane Blast
IcyVeins
Coldsnap

Etc, tis inderdaad niet leuk, maar voordeel heb ik dus wel in raids ik repairs krijg van de Gbank dus daar hoeven de Cl / Officers niet druk om te maken, maar ze moeten wel voor hun eigen flasks etc zorgen, zo heb ik uitgevonden dat die Blackend Balisks of hoe ze ook heette bijna niet verkocht worden op mijn server, maar de mats ervan is 50% droprate...

Dus int weekend farm ik een avond van die chunk's of balisk, maak de food dingen zet ze op ah en verkoop ze als dolle, en natuurlijk de daily's zorgen voor de inkomsten..

Meer en deel eigenlijk waarom ik zoveel pots en alles koop is gewoon ik moet het voorbeeld zetten, voor "onze" mages niet dat hun standaard zo moet worden maar wel ik kan zien ze hun pots etc en alles ook gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:38:
[...]

weet niet welke daily's jij doet maar 25x ~ 11 g = 275g in mijn ogen
en van veel daily's krijg je alleen rep en verder geen reward. en elke dag nou daily's te doen om je geldpeil op een mooie hoogte te houden.. ik deed m'n daily's voor rep en voor epic flight.. ik heb beide nu.
Ik bedoel, doe er gewoon 10 dialy's per 2 dagen en je hebt het prima op pijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:39:
[...]

Ik bedoel, doe er gewoon 10 dialy's per 2 dagen en je hebt het prima op pijl.
Ik doe als ik tijd over heb ook af en toe de daylies op het eiland. Dat levert me zo'n 120-150g op (incl. drops) De rest verdien ik met JC/AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:39:
[...]

Ja dat heb ik al is geprobeerd is erg leuk in TK / SSC fights, maar als ik op Najentus of Archimond moet knallen doe ik met me Arcane / Frost toch meer bv als Full Frost

Arcane Power
Arcane Blast
IcyVeins
Coldsnap

Etc, tis inderdaad niet leuk, maar voordeel heb ik dus wel in raids ik repairs krijg van de Gbank dus daar hoeven de Cl / Officers niet druk om te maken, maar ze moeten wel voor hun eigen flasks etc zorgen, zo heb ik uitgevonden dat die Blackend Balisks of hoe ze ook heette bijna niet verkocht worden op mijn server, maar de mats ervan is 50% droprate...

Dus int weekend farm ik een avond van die chunk's of balisk, maak de food dingen zet ze op ah en verkoop ze als dolle, en natuurlijk de daily's zorgen voor de inkomsten..

Meer en deel eigenlijk waarom ik zoveel pots en alles koop is gewoon ik moet het voorbeeld zetten, voor "onze" mages niet dat hun standaard zo moet worden maar wel ik kan zien ze hun pots etc en alles ook gebruiken,
Valt op zich best mee, in terrokar kan je die dingen goed farmen @ allerian stronghold. Meestal heb je in 30 min stuk of 20 vleesjes. die verkoop ik dan voor 30g ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

klein vraagje. Wat is een normaal bedrag om jezelf in te kopen voor een ZA 4 chest run (met de garantie dat je de mount krijgt).

Op onze server is er een guild die beertjes verkoopt voor 5000 Gold.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
deadsy33 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:05:
klein vraagje. Wat is een normaal bedrag om jezelf in te kopen voor een ZA 4 chest run (met de garantie dat je de mount krijgt).

wil je zo graag een beer dat je er 5k voor over hebt? ik zou er persoonlijk geen cent aan uitgeven.
binnenkort loopt toch elke noob met zo een ding dus het voegt echt niets toe.

edit @ hieronder: mja.. misschien is die dan wel leuk.. maar zeker niet meer waar dan 1000g

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 19-08-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

omdat het een coole mount is. Boeiend dat iedereen er mee loopt.

bij ons gaat hij voor 6k trouwens, maar is er ook maar 1 guild die de runs verkoopt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
deadsy33 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:05:

Normaal bedrag??? Inprinciepe hoef je niet te betalen voor loot, dus zou ik 0g zeggen. Als jij niet zelf de mogelijkheid hebt om met je eigen guild een Bear Mount te halen, kan je ervoor kiezen om op met een verkopende guild te gaan. Als je 5k goud hebt en je hebt er voor over doe je het, zo niet doe je het niet.
Zolang mensen 5k goud betalen voor die mount zullen ze dat blijven vragen en is het dus een normaal bedrag, als mensen hiet niet doen, zullen ze gaan zakken, tot dat er mensen zijn die het wel doen, dan is dat bedrag een normaal bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:08:
[...]

wil je zo graag een beer dat je er 5k voor over hebt? ik zou er persoonlijk geen cent aan uitgeven.
binnenkort loopt toch elke noob met zo een ding dus het voegt echt niets toe.
nope, omdat ik zelf regelmatig de 4chest runs doe. :)
Het was meer om te kijken of er ook andere guilds dit soort dingen doen.
En de WotLK polar bear vind ik nou niet echt vergelijkbaar met de ZA mount, welke na de release van WotLK uit het spel wordt gehaald.

Btw, wat is nou 5k goud vandaag de dag....er zijn mensen die hun bank hebben voorzien met 2k2 gold bags.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:49:
Valt op zich best mee, in terrokar kan je die dingen goed farmen @ allerian stronghold. Meestal heb je in 30 min stuk of 20 vleesjes. die verkoop ik dan voor 30g ofzo
Probeer voor de gein de randen van Zangarmarsh eens (noordwest), van 't weekend 40 chunks in een half uur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Exitium schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:17:
[...]

Probeer voor de gein de randen van Zangarmarsh eens (noordwest), van 't weekend 40 chunks in een half uur. ;)
lol goed punt idd.. daar lopen echt ontzettend veel van die bruine rakkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
deadsy33 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:15:
[...]

nope, omdat ik zelf regelmatig de 4chest runs doe. :)
Het was meer om te kijken of er ook andere guilds dit soort dingen doen.
En de WotLK polar bear vind ik nou niet echt vergelijkbaar met de ZA mount, welke na de release van WotLK uit het spel wordt gehaald.

Btw, wat is nou 5k goud vandaag de dag....er zijn mensen die hun bank hebben voorzien met 2k2 gold bags.
nou ik wel hoor, heb ook amani warbear maarja.. niks spannends aan hele guild heeft em al en alle beetje chille guilds op de realm hebben em ook allemaal.. En idd de polarbear lijkt er hardstikke veel op en maakt dus eigk.. weinig uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:49:
[...]

ja daar farm ik ze ook had er gistere in in 10 min iets van 32 stuks,

verkoop ze altijd aardig :) en ja het is toch inkomsten he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:08:
[...]
binnenkort loopt toch elke noob met zo een ding
Not.

Blizz heeft aangegeven dan met het uitkomen van WotLK je geen bear mount meer kunt krijgen omdat het een beloning is voor een bijzondere prestatie. Er komt dan wel een nieuwe mount die je waarschijnlijk op vergelijkbare manier kunt krijgen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ramon1984 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:20:
[...]

nou ik wel hoor, heb ook amani warbear maarja.. niks spannends aan hele guild heeft em al en alle beetje chille guilds op de realm hebben em ook allemaal.. En idd de polarbear lijkt er hardstikke veel op en maakt dus eigk.. weinig uit... ;)
Swift Zhevra is de nieuwe Amani Warbear ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:25:
[...]

Not.

Blizz heeft aangegeven dan met het uitkomen van WotLK
Dat is november vriend, nog 3 maanden.. tegen die tijd heeft elke noob vrijwel zo een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach er is maar 1 mount waar ik U tegenzeg en dat is die van de Druid Epic Flightform quest die kan droppen :)
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

Dat is november vriend, nog 3 maanden.. tegen die tijd heeft elke noob vrijwel zo een ding.
Ik zou het je sterker vertellen ik hoef hem niet eens :D

[ Voor 55% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:29:
Ach er is maar 1 mount waar ik U tegenzeg en dat is die van de Druid Epic Flightform quest die kan droppen :)

[...]

Nope likewise, ik huppel ook op standaard gnome mount (epic natuurlijk)
Als ik een andere mount wil dan is het Baron's mount.. dat heeft tenminste een waarde imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:31:
[...]

Nope likewise, ik huppel ook op standaard gnome mount (epic natuurlijk)
Als ik een andere mount wil dan is het Baron's mount.. dat heeft tenminste een waarde imo.
Naja ik heb wel altijd iets met mounts gehad ik koop er zoveel ik kan, denk ik er wel 20 heb ofzo...
Zonde van me Gold ja ? maar goed elke outfit een andere mount die er bij past zeg ik maar zo :D

Kijk vind die van ZA wel grappig maar echt speciaal is het niet "meer"

Doe mij maar die raptor van ZG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same, zoveel mensen hebben dat ding al...
Me priest heeft nu de Zevhra, die is wel leuk.
Baron mount is echt de nuts, maar die dropt nooit en op horde heb je er niet zoveel aan... de meeste zullen geeneens zien dat het de Baron mount is.
Persoonlijk vind ik de Zul Gurub tijger het gaafst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:34:
[...]
Baron mount is echt de nuts, maar die dropt nooit en op horde heb je er niet zoveel aan... de meeste zullen geeneens zien dat het de Baron mount is.
Als jij ermee op alliance loopt.. dan kan het alleen maar baron mount zijn :)

Jup die is ook leuk :) ik heb het zowiezo meer van Rare mounts dan van Gold mounts :P
en die wintersabre is niet leuk :/ die duurt echt jaren :(

[ Voor 54% gewijzigd door Dakreal op 19-08-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Ik vind de bear nice, maar vind m'n zebra net wat mooier inderdaad :)
En heb nog steeds niemand anders er mee gezien op m'n realm 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Same, zoveel mensen hebben dat ding al...
Me priest heeft nu de Zevhra, die is wel leuk.
Persoonlijk vind ik de Zul Gurub tijger het gaafst :)
Die is inderdaad ook erg netjes :D , persoon lijk vind ik die beter als die Spectral Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Als jij ermee op alliance loopt.. dan kan het alleen maar baron mount zijn :)

Jup die is ook leuk :) ik heb het zowiezo meer van Rare mounts dan van Gold mounts :P
en die wintersabre is niet leuk :/ die duurt echt jaren :(
Ze hadden die wintersabre shit wel leip generfed begreep ik.
Schijnt niet meer ZO moeilijk te zijn.
Enja... de Baron mount op alliance is wel vet.
Toen ik nog op alliance speelde (jaja, iedereen maakt fouten :D) had ik een guildie die altijd liep te whinen dat ie nooit wat kreeg en toen deden ze een random party naar Strat en jawel... de mount dropt en hij wint hem :) Hij was daarna wel even stil... (was op Aszune, Lunares heet ie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:41:
[...]

Ze hadden die wintersabre shit wel leip generfed begreep ik.
Schijnt niet meer ZO moeilijk te zijn.
Enja... de Baron mount op alliance is wel vet.
Toen ik nog op alliance speelde (jaja, iedereen maakt fouten :D) had ik een guildie die altijd liep te whinen dat ie nooit wat kreeg en toen deden ze een random party naar Strat en jawel... de mount dropt en hij wint hem :) Hij was daarna wel even stil... (was op Aszune, Lunares heet ie)
Luckor! Met die Wintersabre moest je 20 items verzamelen voor 50 rep.. en dat moest je tot exalted doen.. dus reken maar uit hoeveel janken dat is ;-)

1x strat en dan drop = lol. Ik solo strat af en toe ff op mijn rogue om mijn geluk uit te vinden. Alle BoE greenies disenchant ik.. vette poen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dat is idd een leuke mount. Dropte laatst nog toen ik daar op mijn mage was, helaas verloor ik de roll.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Jerry schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:51:
[...]

Dat is idd een leuke mount. Dropte laatst nog toen ik daar op mijn mage was, helaas verloor ik de roll.
Damn, das balen !

Zo had ik een maatje die in een high end guild zat en een andere guild hielp in TK
en toen dropte Ashes of Alar

En hij won em lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:47:
[...]

Luckor! Met die Wintersabre moest je 20 items verzamelen voor 50 rep.. en dat moest je tot exalted doen.. dus reken maar uit hoeveel janken dat is ;-)

1x strat en dan drop = lol. Ik solo strat af en toe ff op mijn rogue om mijn geluk uit te vinden. Alle BoE greenies disenchant ik.. vette poen.
Hij had wel vaker strat gedaan hoor, maar ze deden nog random af en toe wat runs, maarja... het blijft sowieso vet, tis de zeldzaamste mount ingame.

Ik hebzelf de meest zeldzame pet ingame 3x :)
Een Hyacinth Macaw.
Heb hem 3x van de AH afgeplukt voor 30 silver, 90 silver en 2 gold.
1x voor me broertje voor 50g eraf gevist.
Heb er dus 4 gekocht.
Das redelijk leip, maar ik keek toen echt 30+ keer per dag op de ah ernaar.
Redelijk bizar dat het me meerdere keren is gelukt, maar 9 van de 10 personen hebben geen flauw benul dat ie VET rare is. Die denken: 'O yay, weer zon schrale macaw die geen drol waard is)
Check Thott maar.. droprates zijn echt allemaal 0,0% en ze zijn ook zelden gedropt.

Probleem is dat ze allemaal op me alliance chars zitten ( 1 op een lvl 42 en lvl 63 ZUCHT |:( ) en daar speel ik dus niet meer........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mja das jouw fout he :) Ik verkocht laatst 1 of ander vliegje ( pet ) voor 500g. ging ook aardig 8)

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.