Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 164 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 57.601 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Gisteren onze raid kills voor deze week toch nog weer op peil gekregen.
Waar we door disconnects, een undergeared tank en een server failure twee dagen nodig hadden om kalecgos, brutallus en felmyst neer te leggen. Hadden we gisteren een two-shot op twins. Erg netjes voor onze tweede kill erop.
Daarna MH nog even gecleared zodat we onze nieuwe feral van een T6 helm konden voorzien.

Morgen M'uru, en waar twins echt een ongelovelijk saai gevecht is, sta still en spam lifebloom, is M'uru gaaf :). Adds tanken daar en op tijd neer krijgen is mooi werk. Ik vraag me af hoeveel weken we nodig gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Nou, gisteren na 2 heroics (SH en Mech) maar weer eens aan m'n enchanting skill gewerkt. 1300 goud verder en nu eindelijk 375 :D. Kon ik eindelijk m'n Mongoose, Steelweave, Major resilience op chest en spellpower op ring formula's die ik op de bank had staan eens gaan leren en m'n rings met spellpower enchanten (shadow damage is nu eindelijk de 1000 gepasseerd *O*, nu nog ff hitcappen). Nu m'n repertoire nog een beetje uitbreiden, allereerst met formula's die via vendors te krijgen zijn.

M'n Destro (DS / SnF) build begint me steeds beter te bevallen. In raids/heroics doe ik nu degelijke damage en solo grinden gaat ook lekker snel icm ge-sacrifice'de voidwalker.

Gisteren ook voor de grap maar eens een stuk van de questline voor The Eye afgewerkt. Ik ben nu tot een groepsquest (4 man) waarbij je Ruul moet killen gekomen. Hiervoor ben ik nog geen tactics tegengekomen om hem te solo'en als Destro lock, dus ik ga toch maar proberen hier een groepje voor te vinden.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo gister met mijn guild even Gruuls lair geleegd. High King Maulgar ging in 1x plat en Gruul in 4 tries, waarvan de eerste 3 op 2% eindigde door unlucky crushings op tank :/

Heb weer mooi T4 shoulders en T4 pants mogen looten 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sporedd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:10:
Heeft er iemand een goeie guide voor dualboxen??
zou erg fijn zijn om eerst de voor/nadelen even door te lezen voordat ik extra geld uit ga geven.
De laatste week probeer ik te dual-boxen met 2 shamans. Voordat ik begon heb ik gekeken op de volgende sites:
http://www.dual-boxing.com/forums/index.php?page=Portal en
http://www.wowwiki.com/Dual_box
Best lekker ik zit nu op level 40, na 1 week :)

[ Voor 32% gewijzigd door purge op 18-08-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Blue-eagle schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 00:38:
[...]

Server: Skullcrusher
Guild: Closure

Kom maar eens praten met wat lui zou ik zeggen ;) We raiden 5x per week en de guild is best hardcore te noemen. Progress: BT al lang op farm, MH ook uiteraard, en in SWP hebben we Felmyst (de 3e boss) dood.

We willen voor WOTLK geheel SWP gecleared hebben. En omdat we veel nieuwe spelers hebben clearen we ook iedere week (als het even kan) Black Temple. Mount Hyjal doen we alleen nog maar op off-days.
d:)b

Ik zie nog veel mensen voor de T4 pants etc. gaan, kunnen jullie niet beter een paar badges opsparen en dan gelijk de badgevendor pants kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
purge schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:25:
[...]

De laatste week probeer ik te dual-boxen met 2 shamans. Voordat ik begon heb ik gekeken op de volgende sites:
http://www.dual-boxing.com/forums/index.php?page=Portal en
http://www.wowwiki.com/Dual_box
Best lekker ik zit nu op level 40, na 1 week :)
dit is echt zo triest he...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dutchy007 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:29:
[...]

d:)b

Ik zie nog veel mensen voor de T4 pants etc. gaan, kunnen jullie niet beter een paar badges opsparen en dan gelijk de badgevendor pants kopen? :)
Had nog rare pantsies en badges ingeruild voor epix gem om mijn epic flight te halen ;-)
deze heb ik nu ook in mijn bezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Dutchy007 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:29:
Iets met te weinig badges voor teveel top upgrades enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sporedd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:10:
hmz door jullie krijg ik zin om ook maar is geld uit te gaan geven.

Ben nu op de ouderwetse manier een warrior aan het levelen. maar als je in minder tijd 2 chars levelen is toch wel verleidelijk. :P.

Heeft er iemand een goeie guide voor dualboxen??

zou erg fijn zijn om eerst de voor/nadelen even door te lezen voordat ik extra geld uit ga geven.
Hier

EDIT:

Spuit11 enzo vergeten op submit te drukken

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 18-08-2008 09:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:29:
[...]
dit is echt zo triest he...
Wat bedoel je precies en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
purge schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:43:
[...]

Wat bedoel je precies en waarom?
Omdat je andere benadeeld, ik hoop dat Blizzard hiervoor bans gaat uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Blizz heeft al tijden terug aangegeven dat multiboxing legaal is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
ShadowBumble schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:38:
[...]

Hier

EDIT:

Spuit11 enzo vergeten op submit te drukken
dank u en purge :)

is misschien wat om in de TS te zetten?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:45:
[...]Omdat je andere benadeeld, ik hoop dat Blizzard hiervoor bans gaat uitdelen.
Ik zie ook niet echt waarom of hoe een dualboxer andere mensen zou benadelen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bliz moedigt dit alleen maar aan natuurlijk, extra cashflow. Zie niet in hoe het andere spelers benadeelt echter .. ? Of je nou door twee verschillende mensen geganked wordt, of door 1 iemand die 2 chars speelt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
[...]

Ik geloof niet dat bans er aan zitten te komen. Er was een blue-post recent over geloof ik.
Plus do the maths: X accounts * €12,99 per maand = kassa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

je moet je aandacht over 2 (of zelfs meer) characters verdelen. Je kan niet 2 dingen tegelijk doen. Hoe dit een nadeel voor anderen kan zijn is voor mij onbegrijpelijk.

En blizz heeft al eeuwen geleden gemeld dat multiboxen legaal is. Niet zozeer omdat het extra cash is, want zoveel multiboxers zijn er echt niet, maar omdat het gewoon hetzelfde is als met een vast groepje dingen doen. Met bovengenoemde nadelen.

Even een rant over de RNG... de druids t6 shoulders zijn nu al 2 maanden niet gedropt en om het er even lekker in te wrijven dropt er bij COI gewoon 3x t6 druids pants... kut zooi

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:48:
bliz moedigt dit alleen maar aan natuurlijk, extra cashflow. Zie niet in hoe het andere spelers benadeelt echter .. ? Of je nou door twee verschillende mensen geganked wordt, of door 1 iemand die 2 chars speelt ..
Als jij niet ziet hoe dit andere spelers benadeeld.. naja.. dat zegt al geneog. ik word liever door 2 aparte mensen gepakt. Maargoed zie al dat dit weer nutteloos is :) Ga vooral door met het verkrachten van wow. Binnenkort toch warhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Linkje

Hier zijn er meerdere GM vanuit blizzard die bevestigen dat het toegestaan is. Zowel meerdere US als EU gm's allemaal met de orginele links naar de forums van wow-europe.com of worldofwarcraft.com
( US ).

Geloof dat er enkelt wat gedaan word tegen Multi boxing als er in Battlegrounds gespeelt word door een multi boxer en Arena's ( MITS REPORTED ofc ).

Zo dan nu het dagboek item voor vandaag.

Van het weekend weer even gespeelt en gelijk de mastery quests afgerond on nagrand kill 30 Talbuks/Windroc en Clefthoof ) tot aan de " elite die ik vanavond ff ga doen.

Tevens de grind quests afgerond voor de ogre's en de Murkbloods.

Gelukkig had onze AoE Palatank van het weekend tijd en ging het erg rap hiermee.

Van het weekend is onze guild ook richting MH geweest en dan ook gelijk maar even Winterchill gedownd op de 2de try ( Eerste try was vorige week met een surprise raid dus niemand voor bereid ).

Afgezien van de zomer hebben we gelukkig nog steeds niet echt veel moeite om te raiden ( zowel 10 als 25 mans ) , ben nu Lv67 en 70% heb nog 9 Quests die ik nog moet inleveren dus vanavond Ding 68.

[ Voor 50% gewijzigd door ShadowBumble op 18-08-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Als jij niet ziet hoe dit andere spelers benadeeld.. naja.. dat zegt al geneog. ik word liever door 2 aparte mensen gepakt. Maargoed zie al dat dit weer nutteloos is :) Ga vooral door met het verkrachten van wow. Binnenkort toch warhammer.
hoe is dit anders dan met een vriendje constant rondrennen? hoe word arme jij benadeeld dan?

en als je toch je mening al klaar hebt wat doe je hier dan nog. Warhammer topic is om de hoek. :w

[ Voor 9% gewijzigd door Bezulba op 18-08-2008 09:57 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ShadowBumble schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Linkje

Hier zijn er meerdere GM vanuit blizzard die bevestigen dat het toegestaan is. Zowel meerdere US als EU gm's allemaal met de orginele links naar de forums van wow-europe.com of worldofwarcraft.com
( US ).

Geloof dat er enkelt wat gedaan word tegen Multi boxing als er in Battlegrounds gespeelt word door een multi boxer en Arena's ( MITS REPORTED ofc ).
zelfs dan niet. Ooit wel eens arena gedaan als multiboxer? je speelt bijna altijd alleen maar met 1 character en je kan echt nooit zo snel reageren als 2/3/5 normale spelers

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
eendje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:56:
[...]

hoe is dit anders dan met een vriendje constant rondrennen? hoe word arme jij benadeeld dan?

en als je toch je mening al klaar hebt wat doe je hier dan nog. Warhammer topic is om de hoek. :w
Wat een geblaat weer zeg. In pvp word een ander hier behoorlijk door benadeeld omdat 5 characters die door 1 persoon worden bestuurd veel beter samenwerkt dan 2 losse personen. in pve boeit het me geen ene ruk maar op PvP wel. En dan van dat trieste gezwam dat ik dan maar naar Warhammer Online topic moet gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Nou sorry hoor, noem mij maar kortzichtig maar ik vind niet dat ik anderen benadeel. Je mag het best anders vinden maar om het nu meteen als statement neer te zetten vind ik overdreven.
Ik speel nu een aantal jaar dit spel (sinds begin 2004 als ik het mij goed herinner) en door te dual-boxen speel ik het spel nu op een andere manier. (voorlopig benadeel ik alleen mezelf door alle hardware/software dubbel uit te voeren)

Gisteren had ik een kort gesprek met iemand op m'n server. Na een boel argumenten kon ik er maar met 1 meekomen en dat was dat je een voordeel had met timings. De hoeveelheid damage is (bijna) niet aan te healen. Tja, maar staan de andere personen dan uit hun neus te eten?
Verder valt dit argument in het niets tegen alle nadelen die een multi-boxer heeft. (zie al enkele argumenten hierboven)

Je mag het best helemaal niets vinden hoor ;)
Ik wil je graag uitnodigen om het ook eens te proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door purge op 18-08-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

eendje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:58:
[...]

zelfs dan niet. Ooit wel eens arena gedaan als multiboxer? je speelt bijna altijd alleen maar met 1 character en je kan echt nooit zo snel reageren als 2/3/5 normale spelers
Nee want ik Multibox niet maar bij ons zijn er laast toch een zooitje Multi boxers een temp ban van een week gekregen voor het multi boxen in bg's en arena's hun points/honor zijn hierdoor ook afgepakt die ze in de betreffende matches van die week gehaalt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Mensen weer even een huntervraagje mijnerzijds.
Van het weekend met een zeer goede vriend gesproken over het feit dat ik tov mijn lvl70 Firemage een hunter vele malen leuker vind spelen.
Hij wist mij toen te melden (en hij is een zeeeeer ervaren hunter (Blackmamba, Aszune)) dat naast AGI INT het belangrijkste is voor een hunter (voor zijn mana pool).
Nu ben ik tot op heden altijd uitgegaan dat AGI en STA het belangrijkste waren en ben hier nu ook (lvl63) inmiddels een beetje naar aan het grinden.
Ik heb inmiddels al wat gear verzameld met AGI en STA, maar bemerk nu dat steeds meet Blue gear uit de begin instances geen AGI meer heeft en alleen STA icm Hit, Crit of Atck.
Klopt het wat hij zegt dat ik het beste voor AGI icm INT kan gaan zoeken? (lvl63 BM specced).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
RaDKiLL schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:00:
Van het weekend met een zeer goede vriend gesproken over het feit dat ik tov mijn lvl70 Firemage een hunter vele malen leuker vind spelen.
Hij wist mij toen te melden (en hij is een zeeeeer ervaren hunter (Blackmamba, Aszune)) dat naast AGI INT het belangrijkste is voor een hunter (voor zijn mana pool).
Nu ben ik tot op heden altijd uitgegaan dat AGI en STA het belangrijkste waren en ben hier nu ook (lvl63) inmiddels een beetje naar aan het grinden.
Ik heb inmiddels al wat gear verzameld met AGI en STA, maar bemerk nu dat steeds meet Blue gear uit de begin instances geen AGI meer heeft en alleen STA icm Hit, Crit of Atck.
Klopt het wat hij zegt dat ik het beste voor AGI icm INT kan gaan zoeken? (lvl63 BM specced).
als je een beetje instance doet tijdens het lvlen krijg je toch vaak blauwe items waar de stats toch vast staan.

verder moet je kijken wat je speelstijl is. Knal je alleen maar witte damage op mobs of gebruik je ook spells/traps enz.

Als je veel spells wil gebruiken of alleen maar arcane shot gebruikt moet je kijken of je mana op raakt op mobs. Zelfs dan zou ik nog voor MP5 gaan ipv Int omdat je met regen meer mana krijgt en met int het drinken alleen maar uitstelt.

Zelf ging ik op mijn hunter voor zo veel mogelijk attackpower en crit gewoon omdat ik zo veel mogelijk witte damage wide doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de mening van jullie horen mensen.

Vanavond wil de guild waarin ik zit Al'ar doen en ik lead de raid. Nu weet ik nog te herinneren dat melee in phase 1 op de adds zit. Alleen kan ik mij herinneren dat wij in mijn vorige guild, in phase 2 de mages op de adds zetten (warlock puur paar dots en dan terug op Al'ar) en melee op Al'ar. Reden hiervoor was, dat mages geen last hebben van de knockback en de melee gewoon door kan slappen op Al'ar.

Maar overal waar ik lees zeggen ze melee ten alle tijde op de adds.

Wat adviseren jullie? Tactic zoals wij hem vroeger altijd deden, of gewoon de guide van bijv. Bosskillers volgen en melee altijd op adds and casters altijd op Al'ar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

en verwachten dat bij warhammer online er niet gemultiboxed gaat worden is ook wel extreem naief. Aangezien het al sinds het begin der dagen gedaan word bij MMORPG's

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren mijn shaman naar level 45 gebracht. Die 300% is echt heerlijk! Mijn vriendin en ik kregen een 30k exp van de carrot quest uit ZF. Het boosten met mijn druid op haar en ons 3e account gaat super vlot. Level 20 t/m 45 hebben we ook alleen maar gehaald door instances te boosten en alle Q's daar te pakken. Order is gewoon: DM - Stock - Gnomer - SM - Ulda - ZF en nu nog een paar levels ZF dan naar ST toe om zo richting 55 te kunnen gaan. We zitten nu met 1 dag /played op 45 beiden. Enige nadeel is dat we tussendoor wel steeds wat weapon skills e.d. dienen te levelen ;). Maar dit gaat toch redelijk rap nog moet ik zeggen.

Wel ben ik even geschrokken van het aantal verschillende totems van de shaman zeg :|
Zo veel gewoon! Voorlopig ben ik als enhancement shaman altijd goed af met WF op de weapons en dan met str, mana, agi en een dmg fire totem. Alles gaat dan vrij rap neer met SS en wat shocks.

Weet iemand btw hoe goed het te doen is om ubrs en lbrs te boosten als een feral? Of kan je strat scholo of brd beter solo'en voor de boosts ?

[ Voor 7% gewijzigd door TiMMieJ op 18-08-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:08:
Even de mening van jullie horen mensen.

Vanavond wil de guild waarin ik zit Al'ar doen en ik lead de raid. Nu weet ik nog te herinneren dat melee in phase 1 op de adds zit. Alleen kan ik mij herinneren dat wij in mijn vorige guild, in phase 2 de mages op de adds zetten (warlock puur paar dots en dan terug op Al'ar) en melee op Al'ar. Reden hiervoor was, dat mages geen last hebben van de knockback en de melee gewoon door kan slappen op Al'ar.

Wat adviseren jullie? Tactic zoals wij hem vroeger altijd deden, of gewoon de guide van bijv. Bosskillers volgen en melee altijd op adds and casters altijd op Al'ar.
je moet doen wat je zelf fijn vind.

Wij hadden geen dps op de adds behalve 1 hunter. Die ging mij helpen op de adds (ik was add tank) als al'ar op 50% zat. We zorgen er met z'n 2e voor dat de adds tot zo'n 15% genuked werden. Bij de phase change ging alle ranged op mijn target. Ik stond in een hoek tegen de muur en dan was het gewoon 1 voor 1 de adds neer halen (wat zeer snel kan, moet zeker voor de eerste meteor gedaan zijn) waardoor je een hoop hp al van al'ar af haalt.

Maar dit is dus anders dan wat de meeste guilds doen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

purge schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:58:
Nou sorry hoor, noem mij maar kortzichtig maar ik vind niet dat ik anderen benadeel. Je mag het best anders vinden maar om het nu meteen als statement neer te zetten vind ik overdreven.
Ik speel nu een aantal jaar dit spel (sinds begin 2004 als ik het mij goed herinner) en door te dual-boxen speel ik het spel nu op een andere manier. (voorlopig benadeel ik alleen mezelf door alle hardware/software dubbel uit te voeren)
Ik speel het spel ook al 3,5 jaar inmiddels en het is inderdaad totaal anders spelen!
Het is gewoon erg leuk om 2 chars tegelijk te besturen zegmaar :)
Tis legaal en ik betaal er ook voor en ik ben niemand tot last.
Zelf box ik 'maar' met 2 characters en het is meer vanwege de xp boost nu.
Voor pvp e.d. ga ik het niet gebruiken, maar ik wil alleen zorgen dat ik voor wotlk keuze zat heb om te kiezen uit chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaDKiLL schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:00:
als jij aspect of the viper aan heb, dan zou je in principe niet Oom mogen raken. Wat hij waarschijnlijk wil zeggen is dat je manabar je dps is. Als die op is dan gaat je dps met 70% naar beneden.
Ik speel het spel ook al 3,5 jaar inmiddels en het is inderdaad totaal anders spelen!
Het is gewoon erg leuk om 2 chars tegelijk te besturen zegmaar :)
Tis legaal en ik betaal er ook voor en ik ben niemand tot last.
Zelf box ik 'maar' met 2 characters en het is meer vanwege de xp boost nu.
Voor pvp e.d. ga ik het niet gebruiken, maar ik wil alleen zorgen dat ik voor wotlk keuze zat heb om te kiezen uit chars :)
Ik vind PvE ook heel wat anders dan PvP.

[ Voor 18% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Raiding SV hunter ->

Aspect of the viper
2x mana oil (heb 2x dagger of bad mojo)
Draenic wisdom + major agility + wellfed (warpburger)

Armory link --> Djeeba 70 SV raiding PVE

[ Voor 4% gewijzigd door ramon1984 op 18-08-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
in phase 2 seede wij de adds up. zorgen dat ze tegelijk dood gaan en ressde we onze druid tank :) lastige tactic maar als het lukt is de rest van de fight ez mode.

het moeilijk aan deze tactic is dat de druid tank heel veel mobs op zicht heeft en dus ook aggro moet houden op deze mobs. wat het wel makkelijker maakt is een melee de mobs op laten halen als ze niet recht naar de druid gaan wat het taken wel makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Sporedd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:25:
in phase 2 seede wij de adds up. zorgen dat ze tegelijk dood gaan en ressde we onze druid tank :) lastige tactic maar als het lukt is de rest van de fight ez mode.

het moeilijk aan deze tactic is dat de druid tank heel veel mobs op zicht heeft en dus ook aggro moet houden op deze mobs. wat het wel makkelijker maakt is een melee de mobs op laten halen als ze niet recht naar de druid gaan wat het taken wel makkelijker maakt.
Dus neem gewoon een pala veel makkelijker.. en je kan je druid beter gebruiken voor de plateau's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

als jij aspect of the viper aan heb, dan zou je in principe niet Oom mogen raken. Wat hij waarschijnlijk wil zeggen is dat je manabar je dps is. Als die op is dan gaat je dps met 70% naar beneden.
Aspect of the Viper krijg je toch pas op lvl64?
En dan het volgende dilemma : Aspect of the Viper of Aspect of the Hawk?

Verder ben ik een BM hunter dus de mob zal zelden tot nooit bij me in de buurt komen. Trappen heeft daarom ook geen zijn lijkt me (behalve bij een CC situatie)...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is wel heel erg een one shot tactiek.. als je tank doodgaat voordat alle adds dood zijn heb je een probleem.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:13:
[...]

[...]

Spots, Ik denk dat veel mensen puur dualboxen momenteel vanwege de triple xp. Ik bijv wil zo snel mogelijk een lock op 70 krijgen aangezien ik klaar wil zijn voor de nieuwe uitbreiding en het anders nog wel een paar maanden duurt. Wanneer mijn lockje op 60 is gaat ie fijn weer solo verder in outlands.
Dualboxen voor pvp is imho inderdaad not done maar houdt wel dat onderscheid in ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:28:
[...]

Dus neem gewoon een pala veel makkelijker.. en je kan je druid beter gebruiken voor de plateau's
dat wij alar deden is al weer een paar patches geleden. key members uit de guild stopte en dus bestaal onze guild (Shattered halls, "Tribal") jammer genoeg al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Trappen doe je gewoon elke instance hoor normal/heroic..

Trappen zal je niet zo snel meer doen in 10/25 mans of je moet echt in cc problemen zitten...

Ik ben Survival heb 890 Agility unbuffed en rond de 1200 agi fullraidbuffed.. krijg altijd een shammy met air of grace totem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Sporedd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:30:
[...]

dat wij alar deden is al weer een paar patches geleden. key members uit de guild stopte en dus bestaal onze guild (Shattered halls, "Tribal") jammer genoeg al een tijdje niet meer.
ik zit ook op Shattered Halls... OcUK is de guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Afgelopen weekend WSG marks zitten farmen. Heb er gelukkig nu 20 voor m'n bracers.
Alleen nog 2K honor, maar dat is goed te doen in AV :)

Gister avond nog even met wat guildies door SV gefietst, heerlijk makkelijke run, 2 mages, lock, tank en ik als healer. Echt een pewpew run :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Sporedd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:30:
[...]

Mocht je je vervelen, wij hebben net door een onderlinge ruzie onder officers een gedeelte van de core verloren. We gaan nu weer proberen opnieuw de guild opte bouwen dus weer recruiten enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:13:
En leg mij eens uit hoe jij in PvP word benadeeld door een multiboxer? Ik ben er nu een paar tegen gekomen en het levert 9 van de 10 keer 5 honor kills op. Kill de koploper en de andere 4 staan er volgens bij alsof ze geen idee hebben wat er net gebeurt is. Vervolgens pick je ze er in willekeurige volgorde uit en het is game over voor hem.

Vind het nogal vrij overdreven om te gaan roepen deze mensen te bannen, ze hebben misschien genoeg firepower, maar 5 chars reageren nog altijd langzamer dan 1 char.

En ja Warhammer komt binnenkort uit, ik wens je veel plezier met die game. Hoop voor je dat dat geen enge mensen zijn die gaan multiboxen, want ohjee ze zouden de game wel eens behoorlijk kunnen verpesten... the irony runs deep in this one...

EDIT: Bedankt voor de input over Al'ar mensen, ik neem het mee voor vanavond.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:58:
En dan van dat trieste gezwam dat ik dan maar naar Warhammer Online topic moet gaan ...
Ga me niet vertellen dat je verrast bent door die opmerking, na je eigen posts. :) Ik snap je punt, maar zoals Shadowbumble (lvl toch es door man :p) zegt gaat dit in principe alleen op voor world PvP. Dat is op z'n zachtst gezegd situationeel, om zonder dat je het aan ziet komen door een multiboxer genuked te worden. Vind het persoonlijk dan ook niet kunnen om iedere multiboxer hier te flamen en te beschuldigen van het 'verkrachten van WoW'.
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:08:
Alleen kan ik mij herinneren dat wij in mijn vorige guild, in phase 2 de mages op de adds zetten (warlock puur paar dots en dan terug op Al'ar) en melee op Al'ar. Reden hiervoor was, dat mages geen last hebben van de knockback en de melee gewoon door kan slappen op Al'ar.

Wat adviseren jullie?
Melee op adds in P1, ranged (in ons geval hunters/mages) in P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Exitium schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:47:
[...]

Ik snap je punt, maar zoals Shadowbumble (lvl toch es door man :p)
Jaja iedere keer dat ik inmiddels online kom heb ik 30 man in me nek ;) met Sxchiet eens op doe me best maar mijn playtime is niet iedere avond he ;) hooguit 3 a 4 uur per week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Metalbuster schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:43:
Wat is nu eigenlijk de beste manier om je pet te trainen ik heb een calculator gevonden:
http://www.thehuntersmark.net/projects/petcalc.html
Zou iemand de moeite willen nemen om mij te laten zien wat nu een goede build is uitgaan van level 70, en de pet code hier willen pasten zodat ik het kan bekijken.

Ik ben namelijk heel erg aan het knoeien met mijn pets en wat ik ze train. Mijn cat wat ik nu heb is niet goed getraind denk ik, want hij heeft nu al geen punten meer over op level 47. Ik heb teveel punten uitgegeven op magic resistence. Zijn al die magic resistence wel echt bruikbaar of is het beter om voor maximaal natural armor of stamina te gaan? Heb hem nog wel bite rank6 kunnen leren, wat trouwens mijn eerste skill is die je niet kan kopen. Maar claw schijnt volgens mij ook beter te zijn, dus dat moet ik ook een keer veranderen op een nieuwe. En is het een dom idee om hem zowel claw als bite te leren?
Anyone?

Ik ben gisteren trouwens in "Sunken Temple" geweest maar het niet gehaald. Er waren allemaal mensen die niet wisten hoe het moest en sommigen gingen elke keer dood als we weer nieuwe monsters aanvielen. Op het laatst kwamen we dan op dat grote plein terecht met die put in het midden. Daar een poosje gevochten met allemaal rotzooi tot ik uiteindelijke de enige levende was, toen heb ik mijn leven ook maar beëindigt door in die put te springen dat was wel lachen. Ik ga nooit weer in zulke dungeons met mensen die het niet eerder gedaan hebben, 2 uur van mijn WoW playtime verknoeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Exitium schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:47:
[...]

Ga me niet vertellen dat je verrast bent door die opmerking, na je eigen posts. :) Ik snap je punt, maar zoals Shadowbumble (lvl toch es door man :p) zegt gaat dit in principe alleen op voor world PvP. Dat is op z'n zachtst gezegd situationeel, om zonder dat je het aan ziet komen door een multiboxer genuked te worden. Vind het persoonlijk dan ook niet kunnen om iedere multiboxer hier te flamen en te beschuldigen van het 'verkrachten van WoW'.

[...]

Melee op adds in P1, ranged (in ons geval hunters/mages) in P2.
Het is gewoon al duidelijk dat dit maar geaccepteerd word, dus discussie is niet mogelijk kennelijk.
Het feit dat iemand te lui is om het spel normaal te spelen geeft al aan welke kant blizzard op wil met World of Warcraft. Ik speel WoW trouwens nog todat Warhammer Online uitkomt. Ik had zelf ook al voorgenomen om Wrath of the Leech King niet te kopen. Ook al kwam WAR niet uit :)

Blijft iedereen hier trouwens wel spelen als WoTLK uitkomt?

Hoe zit het trouwens met dat 3x zoveel xp? is dat puur alleen voor die multiboxers of is dit aangepast door Blizz? misschien wel intressant om mijn rested lvl 42 priest wat xp te geven @ Zul'Farrak

@ hieronder = Careface. ALs je niets te melden hebt tegen mij reageer dan niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:02:
[...]

Het is gewoon al duidelijk dat dit maar geaccepteerd word, dus discussie is niet mogelijk kennelijk.
Het feit dat iemand te lui is om het spel normaal te spelen geeft al aan welke kant blizzard op wil met World of Warcraft. Ik speel WoW trouwens nog todat Warhammer Online uitkomt. Ik had zelf ook al voorgenomen om Wrath of the Leech King niet te kopen. Ook al kwam WAR niet uit :)

Hoe zit het trouwens met dat 3x zoveel xp? is dat puur alleen voor die multiboxers of is dit aangepast door Blizz? misschien wel intressant om mijn rested lvl 42 priest wat xp te geven @ Zul'Farrak
Te lui? 5 chars bespelen kost net zoveel moeite als niet meer dan 1 char... 8)7

Ik geef het op met jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:41:
[...]

Mocht je je vervelen, wij hebben net door een onderlinge ruzie onder officers een gedeelte van de core verloren. We gaan nu weer proberen opnieuw de guild opte bouwen dus weer recruiten enz...
whisper me maar in game of mail me ff :)

(lvl 70 mage > vigeth vaker te vinden op mijn alt Sporedd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:52

Seraphin

Meep?

[...]
Je bent zelf degene geweest die elke mogelijkheid tot discussie heeft verworpen. . . al op de eerste vraag waarom jij vindt dat multiboxen andere spelers benadeeld reageerde je zo:
Als jij niet ziet hoe dit andere spelers benadeeld.. naja.. dat zegt al geneog. ik word liever door 2 aparte mensen gepakt. Maargoed zie al dat dit weer nutteloos is Ga vooral door met het verkrachten van wow. Binnenkort toch warhammer.
Lekkere manier van argumenteren. . . . .: als jij niet ziet hoe de onzichtbare roze eenhoorn onze levens stuurt.. naja.. dat zegt al genoeg!!!!oneone!!

En vervolgens suggereer je dat je de lol van WoW al kwijt bent en dat je de overstap naar warhammer gaat maken. Als andere mensen je hierop wijzen doe je vervolgens weer moeilijk dat zij "niet meteen moeten roepen dat ik op moet rotten!!!1!oneone!!!emo!!1"

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Seraphin schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:07:
[...]

Je bent zelf degene geweest die elke mogelijkheid tot discussie heeft verworpen. . . al op de eerste vraag waarom jij vindt dat multiboxen andere spelers benadeeld reageerde je zo:

[...]

Lekkere manier van argumenteren. . . . .: als jij niet ziet hoe de onzichtbare roze eenhoorn onze levens stuurt.. naja.. dat zegt al genoeg!!!!oneone!!

En vervolgens suggereer je dat je de lol van WoW al kwijt bent en dat je de overstap naar warhammer gaat maken. Als andere mensen je hierop wijzen doe je vervolgens weer moeilijk dat zij "niet meteen moeten roepen dat ik op moet rotten!!!1!oneone!!!emo!!1"
Quote even de text waar ik de lol van WoW kwijt ben? Ik ben gewoon toe aan wat nieuws dit zegt verder niets over WoW. Damn hee.. zitten hier alleen maar mensen die aant flamen zijn? Ik benadeel puur het feit dat ik Multiboxen sadmode vind. Dat mensen dat leuk vinden moeten ze lekker zelf weten. En dan vervolgens iemand door te verwijzen naar een ander forum ~~ lekker volwassen. Nu zal ik hier vast ook wel weer op geflamed worden.. zo zit het hier kennelijk in elkaar.

Anyway.. ik vroeg mijn vorige post iets waar niet op gereageerd word alleen word er maar gekeken naar het feit hoe ik denk over Multiboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ik zou -zeker tijdens het levelen- geen trainingspunten aan pet-resistances verspillen. Doe gewoon sta / armor dan overleeft je pet het wel. Persoonlijk zou ik voor maximaal STA gaan, en bij armor een beetje checken hoeveel punten het kost (de hogere lvls worden héél duur).

Je cat kan idd zowel claw als bite leren.

Voor solo PVE is claw echter niet zo handig: omdat het geen cooldown heeft, blijft je pet maar doorgaan met claw tot hij geen focus meer heeft, op dat moment kan 'ie dus ook geen growl meer gebruiken ;)

Verder: Petopia (heb ff geen link, maar google werkt wel) is een hele goede hunter site voor pets. Geeft een goed overzicht welke pet je moet tamen om bepaalde skills te kunnen leren.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Seraphin schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Ik zou -zeker tijdens het levelen- geen trainingspunten aan pet-resistances verspillen. Doe gewoon sta / armor dan overleeft je pet het wel. Persoonlijk zou ik voor maximaal STA gaan, en bij armor een beetje checken hoeveel punten het kost (de hogere lvls worden héél duur).

Je cat kan idd zowel claw als bite leren.

Voor solo PVE is claw echter niet zo handig: omdat het geen cooldown heeft, blijft je pet maar doorgaan met claw tot hij geen focus meer heeft, op dat moment kan 'ie dus ook geen growl meer gebruiken ;)

Verder: Petopia (heb ff geen link, maar google werkt wel) is een hele goede hunter site voor pets. Geeft een goed overzicht welke pet je moet tamen om bepaalde skills te kunnen leren.
Petopia: http://petopia.brashendeavors.net/

Voor zover ik weet is voor raiden een Scorpion een goede pet door middel van de poison die hij op zijn target cast. Dit zorgt voor een goede overall dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Hmm

Bij ons in raid is scorpion verboden, zoals de meeste PVE guilds die raiden.
Omdat de scorpion staat voor een PVP pet en er veel betere PVE pets zijn, meet veel meer dms output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Quote even de text waar ik de lol van WoW kwijt ben? Ik ben gewoon toe aan wat nieuws dit zegt verder niets over WoW.
Nogmaals dan:
Ga vooral door met het verkrachten van wow. Binnenkort toch warhammer.
sug·ge·re·ren (overgankelijk werkwoord; suggereerde, heeft gesuggereerd)
- (een denkbeeld, wens, voornemen, indruk) in de geest doen ontstaan

Als je zegt dat een spel wordt verkracht, dat er binnenkort een ander spel uitkomt en dat je toe bent aan iets nieuws, vindt je het dan echt vreemd dat dit de indruk wekt dat je weg wil / gaat?
Damn hee.. zitten hier alleen maar mensen die aant flamen zijn?
Missschien lok je het uit?????
En dan vervolgens iemand door te verwijzen naar een ander forum ~~
Omdat je daar zelf over begon
lekker volwassen.
Pot.... ontmoet ketel
Nu zal ik hier vast ook wel weer op geflamed worden.. zo zit het hier kennelijk in elkaar.
Ik herhaal.... misschien is het iets in je eigen gedrag dat het uitlokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:18:
Hmm

Bij ons in raid is scorpion verboden, zoals de meeste PVE guilds die raiden.
Omdat de scorpion staat voor een PVP pet en er veel betere PVE pets zijn, meet veel meer dms output
Hoezo is die verboden dan? poisons bleed = win :O
De guild waar ik vroeger in raidde hadden de meeste hunters ook gewoon die pet:
http://petopia.brashendea...mob_scorchshellpincer.php

werkte heel erg goed en die scorpids hadden soms wel 5% van de dps ( en we hadden geen slechte dps :9 )

@ hierboven.. Hou het anders ff lekker ontopic.. ik negeer gewoon de multiboxers wel en jou dan ook bij deze.

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
nou laat ik het zo stellen, Als je scorpion 5% had dan heeft je serpent 20% dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Quote even de text waar ik de lol van WoW kwijt ben? Ik ben gewoon toe aan wat nieuws dit zegt verder niets over WoW. Damn hee.. zitten hier alleen maar mensen die aant flamen zijn? Ik benadeel puur het feit dat ik Multiboxen sadmode vind. Dat mensen dat leuk vinden moeten ze lekker zelf weten. En dan vervolgens iemand door te verwijzen naar een ander forum ~~ lekker volwassen. Nu zal ik hier vast ook wel weer op geflamed worden.. zo zit het hier kennelijk in elkaar.

Anyway.. ik vroeg mijn vorige post iets waar niet op gereageerd word alleen word er maar gekeken naar het feit hoe ik denk over Multiboxen.
Ja hoor wij zijn de mensen die jou flamen. Jij komt met je uitgesproken mening dat Blizzard mensen moet gaan bannen die multiboxen. Jij komt je uitgesproken mening dat mensen die Multiboxen lui zijn.

En dan roep je dat wij flamen?

Ga eerst je eigen posts eens lezen voordat je met statements komt die je niet eens kunt onderbouwen. Je blust een vuurtje niet door er extra brandstof op te gooien. Ikzelf heb nog geen ervaring met multiboxen en wat mij betreft hoeft het ook niet aangezien ik voor mijzelf er geen lol in zie. Maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er anders over denken. Tevens geeft multiboxen je wel de gelegenheid veel content te zien die anders slecht toegankelijk is aangezien er weinig tot geen party's meer tot die instances zijn.

Moet Blizzard die mensen bannen? Voor mij hoeft het niet, laat ze in PVP hun fun hebben met 5 chars te spelen, het is toch weer een nieuwe uitdaging, zowel voor hun als voor hun tegenstanders. Al zou ik wel graag zien dat ze wat betere namen verzinnen :P.

En je mag zoveel carefaces geven als je wilt, zolang jij zo kortzichtig bent heeft dat toch geen enkele waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

@ spots die 300% is alleen als je een friend recruit en deze dan de game koopt. De accounts worden dan voor 90 dagen gelinked en in die tijd krijgen ze 300% xp per kill en quest als ze samen questen en tegelijk handin doen. Dit kan dus niet met je eigen oude chars maar alleen met nieuwe accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:24:
nou laat ik het zo stellen, Als je scorpion 5% had dan heeft je serpent 20% dps ;)
Ah okay ;-) ik heb raiden al een tijd opgegeven met hunter :) vind het niet echt mijn class. Nu is het een mooie bankchar. Raid nu vooral op rogue met pvp spec ( Sub ) (A) en op mijn shaman als enhancement/support/raidbuffjes class. Maar vind rogue atm wel erg leuk. Lekker hemo's spammen werkt ook goed voor de rest van de melee op boss.

Tevens doen mijn bleeds + deadly poison ook fijne damage. Wat resulteerde dat ik op de 7e plek stond kwa damage done en ook nog een gezellige avond + loot heb gehad.

Zijn die Serpents dan geimproved met die lightning shocks ofzo?
TiMMieJ schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:27:
@ spots die 300% is alleen als je een friend recruit en deze dan de game koopt. De accounts worden dan voor 90 dagen gelinked en in die tijd krijgen ze 300% xp per kill en quest als ze samen questen en tegelijk handin doen. Dit kan dus niet met je eigen oude chars maar alleen met nieuwe accounts.
Lol das inderdaad wel erg intressant.. in principe red je dan lvl 70 wel in een maandje.. 300% pfuuu.. als je dan rested bent krijg je 600% xp per mob :|

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

@ hieronder = Careface. ALs je niets te melden hebt tegen mij reageer dan niet.
Die discussie is al tijden geleden geweest, vandaar ook de blue posts van Blizzard erover. Dat je het er niet mee eens bent kan, alleen de toon waarop je post nodigt nu niet bepaald uit tot discussie. Je beschuldigt anderen van flamen, terwijl je eigenlijk zelf op die manier post...

Ik blijf wel spelen als WotLK uitkomt, zit te wachten op info rond de CE. :P Ga wel rerollen naar DK, dat staat vast. :)

Triple XP is, net als het weggeven van levels aan alts, nieuw in de recruit-a-friend methode. Je moet samen met je vriend (op een andere account) in een party zitten en samen questen. Dat is ook de reden dat er zoveel multiboxers zijn de laatste tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:28:
[...]

Ah okay ;-) ik heb raiden al een tijd opgegeven met hunter :) vind het niet echt mijn class. Nu is het een mooie bankchar. Raid nu vooral op rogue met pvp spec ( Sub ) (A) en op mijn shaman als enhancement/support/raidbuffjes class. Maar vind rogue atm wel erg leuk. Lekker hemo's spammen werkt ook goed voor de rest van de melee op boss.

Tevens doen mijn bleeds + deadly poison ook fijne damage. Wat resulteerde dat ik op de 7e plek stond kwa damage done en ook nog een gezellige avond + loot heb gehad.

Zijn die Serpents dan geimproved met die lightning shocks ofzo?
hehe ja, en ze proccen op bijna alle buffs van de casters dus dat is nice ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even het geflame doorbreken.

Zaterdag avond BWL gedaan. Een old skool guild maat van me zat dat in de general chat te verkondigen. Ik sprak em eerst aan en ff gezellig gepraat. En toen toch maar mee gegaan op me blood elf paladin (werd de instance in summoned). Ik joinde vanaf flamegor. En heb daar letterlijk uit me neus zitten eten omdat we een t6 tank bij ons hadden. Dropte t2 paladin items die ik graag wilde hebben omdat die gewoon stoer is. Maarjah, jammer genoeg rolde een andere gast hoger.

Ik had geen cloak, en om eerlijk te zijn ook geen ervaring met bubble in BWL.. Maar neffy waren alle paladins instant dood, zelfs door me bubble heen. Dus ik vrees dat dat niet werkt. Kan ook niet meer herinneren van me mage of dat wel met iceblock ging.

Al met al een heerlijke nostaligische ervaring. En ik kreeg gelijk weer zin in normaal te raiden. Hoewel ik daar op het moment gewoon geen tijd voor heb, en ik geen zin heb in de huidige instances. Misschien in Wotlk maar es gaan beginnen met een stel vrienden.

BWL is echt een aanrader nu. Zeker als je em al eerder gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
PVP niet benadeeld door multiboxers? Ooit weleens 5 shamans tegenover je gehad in 5vs5 Arena? Heerlijk! Eerst een shock x5, en dan Nature Swiftness en 5x chain lightning of lightning bolt. Dan is het gelijk 5vs3. Het lijkt mijzelf fantastich met 5 keer Moonkin :D

Was er ook niet een verhaal over een multi boxer die zichzelf naar de eerste positie heeft gewerkt met 5 shamans? Of is dit een hoax...

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:30:
[...]

hehe ja, en ze proccen op bijna alle buffs van de casters dus dat is nice ;)...
ah vandaar ;-) met proccen bedoel je dat ze lekker mee-scalen met caster buffs? a la Wrath of air om is iets te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Ja idd, Misery/wrathofair/warlock +dmg thingie enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

voor raiddpsincrease is toch een owl het beste?

alleen zijn die bij ons verboden.. klote geluid maken die beesten zeg, niet te zuinig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
haha ik heb ook een owl..
ook lekkere dps voor raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:37:
haha ik heb ook een owl..
ook lekkere dps voor raid :)
hebben ze alle niet dps pets gebuffed en dat zijn nu de dps pets ofzo?
lol, vroeger was een owl om te janken en die Serpent die deed ook niet veel soeps :(

Volgens mij is die serpent trouwens ook alleen voor raiden want ze hadden wat weinig hp/armor dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zit te denken om nog 1 extra char te levellen voor WOTLK met 300%... alleen zit ik te twijfelen tussen mage of priest. Heb op alliance side beide al 70 maar vond ze ook beide vrij leuk om te spelen. Ook qua race nog wat twijfels: Bloodelf of Undead.

Ik neig naar een Undead Mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lollial schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:34:
Was er ook niet een verhaal over een multi boxer die zichzelf naar de eerste positie heeft gewerkt met 5 shamans? Of is dit een hoax...
Klopt staat ook op de dualbox website had een zware rating heeft 165 matches gespeelt geloof ik voor hij de eerste verloor. rest allemaal straight wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
ShadowBumble schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:47:
[...]

Klopt staat ook op de dualbox website had een zware rating heeft 165 matches gespeelt geloof ik voor hij de eerste verloor. rest allemaal straight wins.
Nee hoor die shammy is er, maar het was 4 shammy's 1 priest als ik me niet vergis.

En hij heeft 5 vengefull dragons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Any chance dat jij op trollbane zit ? (uiteraard worden er meer BWL runs gedaan op andere servers...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:46:
Hmm zit te denken om nog 1 extra char te levellen voor WOTLK met 300%... alleen zit ik te twijfelen tussen mage of priest. Heb op alliance side beide al 70 maar vond ze ook beide vrij leuk om te spelen. Ook qua race nog wat twijfels: Bloodelf of Undead.

Ik heb zelf ook een priest, ik vind shadow op dit moment erg beperkt ( lvl 42 )

En met beperkt bedoel ik de aanvallen die wat beperkt zijn op 42 heb je:

Vamperic embrace
de welbekende Shadowword Pain.
Mind flay en Mind blast.. wat neer komt op 1 attack die spammable is ~~

aangezien je geen holy spells kan casten mag je daarnaast ook niets doen behalve als alliance zijde " Gift of the Naruu "

persoonlijk vind ik mage leuker.. ook omdat je je eigen fonteintje bij je hebt met water en foods.
Op latere lvls lijkt priest mij weer grappiger.. misschien dat die 300% dit proces wat versoepelt.

[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik blijf ook gewoon WoW spelen als WotLK uitkomt. Op dit moment speel ik eigenlijk geen WoW ivm de drukte op het werk. Als de school weer begint zal ik wat meer tijd hebben en dan ga ik me echt verdiepen in de beta en dan met name de DK. Zodra er een nieuwe PvP realm verschijnt (welke Engelstalig is) roll ik daar een nieuwe Shaman en begin ik een nieuw WoW leven, dit keer als Alliance.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:46:

Valt opzich wel aan te raden, mijn maat en ik slacken enorm. Daarom zijn we nog maar lvl 33 (in 14 uur played). Maargoed, over class. Mage ziet er echt super tof uit voor Wotlk. Zo tof zelfs dat ik misschien me mage uit de kast ga halen voor dat. Race moet je volledig zelf weten. Maakt allemaal weinig uit, zeker aangezien cannibalize voor mage onnodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:00:
[...]

Anyone?

Ik ben gisteren trouwens in "Sunken Temple" geweest maar het niet gehaald. Er waren allemaal mensen die niet wisten hoe het moest en sommigen gingen elke keer dood als we weer nieuwe monsters aanvielen. Op het laatst kwamen we dan op dat grote plein terecht met die put in het midden. Daar een poosje gevochten met allemaal rotzooi tot ik uiteindelijke de enige levende was, toen heb ik mijn leven ook maar beëindigt door in die put te springen dat was wel lachen. Ik ga nooit weer in zulke dungeons met mensen die het niet eerder gedaan hebben, 2 uur van mijn WoW playtime verknoeid.
Nooit meer een instance met mensen die het nooit eerder hebben gedaan? Dat zijn de leukste instance runs geweest die ik heb gedaan. Samen ontdekken wat de bosses doen. Wowhead bestond nog niet en allakhazam had ik nog niet van gehoord.

Je kan beter zeggen nooit meer met mensen die niet weten hoe je iets aan moet pakken wat niet voogekauwd is. Echt weinig leukers als voor het eerst BRD in met een groep newbs en rustig aan ontdekken, voorzichtig pullen. Wat zou deze boss doen, shit knockback ik lig in de lava :P Hey shit wat respawnen deze trashmobs snel (en dan thaurissian niet halen omdat je geen AoE hebt)

Buiten dat het leuk is, is het ook nog eens de beste manier om je klasse te leren kennen. Je haalt ze er in de raids op 70 meteen uit, de nieuwe spelers die zelfs geen instances gedaan hebben. Ze kunnen niet healen, trappen, sheepen whatever. Meer mensen zouden instances moeten doen met een normale groep ipv alleen maar boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De Scorpids pets hebben een tijdje een 'bug' gehad waardoor die pet een ziekelijke dmg output gaf, iets met het stacken van de scorpid stings. Ik heb toen ook even een Scorpid gehad en is imo terecht weer 'generved'/'corrected'.

Voor de Wind Serpents is het belangrijk dat je een hoge crit hebt, ik dacht gelezen te hebben >30%, maar als je een beetje gear hebt en je raid buffs, zit dat wel goed. Ook is de Serpent afhankelijk van de raid-setup, ik d8 dat een shammy in de groep veel uitmaakt.

Theoretisch leveren ravagers de hoogste constante dmg (dus onafhankelijk van je grp setup) met daarachter de cats (en raptors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Seraphin schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Is dat niet op te lossen door je pet-spells in de juiste volgorde op de petbar te zetten? De volgorde dacht ik ooit begrepen te hebben, bepaald de prioriteit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
ramon1984 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:48:
[...]

Nee hoor die shammy is er, maar het was 4 shammy's 1 priest als ik me niet vergis.

En hij heeft 5 vengefull dragons ;)
http://www.wowarmory.com/...select=Infamous+Platforms

4 shamans + Paladin is het :)

Wel ziek, want lijkt me toch niet makkelijk controle te houden heel de fight lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betthen schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

http://www.wowarmory.com/...select=Infamous+Platforms

4 shamans + Paladin is het :)

Wel ziek, want lijkt me toch niet makkelijk controle te houden heel de fight lang
Welke controle?
Het enige wat die multiboxer hoeft te doen is zn lightning bolt knop indrukken er vliegt voor 8K damage uit, dan hoef je totaal geen controle te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Laatst een level 70 ravager getemd shadowmoon valley. Die zitten in een cave die bewaakt wordt door een elite, maar die elite was bugged dus ik kon er zo voorbij lopen :p. Hij heeft nu loyalty 2 en doet nu al goede damage met gore en bite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

rogue met cos en hoppa je hebt er 1tje minder. Je kan echt niet zo snel reageren als je 5 man tegelijk speelt. leuk dat je 5x chain lightning kan casten en als je een dom team tegenover je hebt vallen ze dan ook alle 5 tegelijk dood neer, maar een beetje fatsoenlijk team interupt genoeg om het een push over te maken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
eendje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:22:
rogue met cos en hoppa je hebt er 1tje minder. Je kan echt niet zo snel reageren als je 5 man tegelijk speelt. leuk dat je 5x chain lightning kan casten en als je een dom team tegenover je hebt vallen ze dan ook alle 5 tegelijk dood neer, maar een beetje fatsoenlijk team interupt genoeg om het een push over te maken
Hoe wil je 2 keer instant interrupten? Je krijgt en de shock, en de Nature Swiftness(instant next spell) lightningbolt op je mooie hoofdje. Je begint het gevecht dus sowieso met 1 dooie, casten er 2 chainlightning i.p.v. lightning bolt dan heb je er een dikke schep dmg bij.

En trouwens...Wie ken jij die het eerst voor de rogue gaat? De healer sneuveld en met earthbind totems zal de rogue zich ook wel vast lopen. Anders komt hij een woud van die vuurschietende etters tegen (Fire blast totem?)

[ Voor 13% gewijzigd door Lollial op 18-08-2008 12:27 ]

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01

Osxy

Holy crap on a cracker

Multiboxers hebben voordelen over normale spelers maar ze hebben minstens evenveel nadelen als voordelen, iedereen heeft het alleen over de voordelen maar vergeten even de nadelen.

Ik ga deze week beginnen met multiboxen om 2 chars erbij te levelen, naar 70 brengen en dan de char van de 2e account over kopieren naar me main account }:O 8)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:28:
[...]
Triple XP is, net als het weggeven van levels aan alts, nieuw in de recruit-a-friend methode. Je moet samen met je vriend (op een andere account) in een party zitten en samen questen. Dat is ook de reden dat er zoveel multiboxers zijn de laatste tijd. :)
Nu ik even 2 maandjes geen school heb, speel ik zo nu en dan 's avonds een beetje totdat ik weer geen tijd heb.

Wat ik dus gedaan heb, is mezelf recruiten en een trialaccount genomen. Als ik dan met m'n main een riedel quests gedaan heb, log ik óók in op die trialaccount en summon ik m'n level 1 warrior (genaamd 'Summon' :P) naar waar ik de quests inlever. Gister kreeg ik in Un'Goro op die manier zo'n 22 tot 24k (normale xp plus zo'n 15k recruit-a-friend bonus) xp per quest, was in 4 of 5 quests klaar met level 53. :P

Volgens mij las ik die tip hier trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
osxy schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:27:
Multiboxers hebben voordelen over normale spelers maar ze hebben minstens evenveel nadelen als voordelen, iedereen heeft het alleen over de voordelen maar vergeten even de nadelen.

Ik ga deze week beginnen met multiboxen om 2 chars erbij te levelen, naar 70 brengen en dan de char van de 2e account over kopieren naar me main account }:O 8)
heb je zo weinig plezier aan je huidige lvl 70's dan? of is het puur de heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

gheghe dan verveel ik me rot op mn 70s blijkbaar :P
70 priest mage rogue lock, binnenkort ook hunter (nu 63) warrior (43) en shaman (net begonnen, best grappig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
[...]
Lol das inderdaad wel erg intressant.. in principe red je dan lvl 70 wel in een maandje.. 300% pfuuu.. als je dan rested bent krijg je 600% xp per mob :|
XP van quests en mobs is met 300% inderdaad erg lekker. Meestal ruim 9k met quests dat tikt lekker aan. De rested bonus word niet verwerkt.
Zelf doe ik een aantal quests waarmee ik met killen ongeveer 80% van een level doe. na de turn ins zo ongeveer 2 levels verder. Wat wel een groot nadeel is dat je niet genoeg cash flow hebt om bij de trainer alles te kopen. Je bent hierdoor afhankelijk van je eigen main of vrienden.

Nadat ik mijn nieuwe 2 chars 70 heb gemaakt zit ik erover te denken om ook een paladin te levelen. Het liefste heb ik voordat WOTLK uitkomt van iedere class een level 70.
SpoTs schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:34:
[...]
Ik heb veel plezier met mijn huidige chars. Alleen af en toe zijn er momenten waarop ik denk, had ik nu maar een ...<insert class>. Zo ben ik zelf benieuwd naar het AOE grinden van een pala, dit moet ik ooit ook eens gedaan hebben. Tanken heb ik tot nu toe nooit gedaan ook dit wil ik nog eens gaan doen. Eigenlijk is het dus gewoon voor de heb ;) en om ervaring op te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door purge op 18-08-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 70's .. zit ook over dual box levelen te denken, maar puur voor de professions eigenlijk, zal verder weinig met die chars doen. Ga zowieso DK levelen .. dan is t misschien wel lekker om een 70 op 2e account te hebben. Alleen niet echt tijd momenteel .. damn rl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rested bouw je wel op, maar verbruik je niet als je samen met je andere account in een party zit. Je kan nooit boven de 300% komen, ook niet met een derde account erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

[...]
Quest xp heeft niets met rested te maken :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb ook eens een vraagje.... Ik heb mijn warrior recent gerespecced voor PVP-doeleinden. Talent points, iets van een 44 in Arms, wat in Fury en dan Tactical Mastery. In de arms tree heb ik alles wat damage verhoogd en maximaliseert.

Qua gear heb ik 2 stuks Merciless en nog wat andere dingen (ik was eerst prot sepc, dus alles is nog niet optimaal, bijv nog geen trinkets met attack power of resilience).

Mijn vraag is de volgende. Ik lees soms over Mortal Strike crits van 4K-5K.... Ik spring een gat in de lucht als de mijne boven de 1.5K uitkomt. Ok, mijn attack power unbuffed is nu iets van een 1300, maar waar komen die crits uit? Of was dat voor het hele resilience gedoe?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
chromeeh schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:01:
[...]

Quest xp heeft niets met rested te maken :)
Daar ben ik van op de hoogte hoor ;-) maar het zou wel leuk zijn als je bv 3k xp per mob krijgt op outlands als je rested bent :)maar dit is dus gecapped op 1500 per mob.. ook niet slecht hoor.. beetje wat ik met mijn pally krijg als ik met m'n mate ( druid ) underbog ga doen ofzo. Hij tanked dps en ik heal. Vet nice xp dan
EasyB schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:06:
Ik heb ook eens een vraagje.... Ik heb mijn warrior recent gerespecced voor PVP-doeleinden. Talent points, iets van een 44 in Arms, wat in Fury en dan Tactical Mastery. In de arms tree heb ik alles wat damage verhoogd en maximaliseert.

Qua gear heb ik 2 stuks Merciless en nog wat andere dingen (ik was eerst prot sepc, dus alles is nog niet optimaal, bijv nog geen trinkets met attack power of resilience).

Mijn vraag is de volgende. Ik lees soms over Mortal Strike crits van 4K-5K.... Ik spring een gat in de lucht als de mijne boven de 1.5K uitkomt. Ok, mijn attack power unbuffed is nu iets van een 1300, maar waar komen die crits uit? Of was dat voor het hele resilience gedoe?

Thanks
Dit is vooral met Aps boven de 2xxx en ook op cloth wearers.. op rogues kan je ook hoog uitkomen. MAAR dit is wel volledig gear dependent van target. Tegenwoordig worden de crits door veel armor en resillience wel generfed.

[ Voor 50% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Voor de geinterresseerden, een stukje over de beta, ben er overigens niet heel lang mee online geweest, behalve zaterdag ochtend dan, er 1 maar 1 server en die zit bomvol, daarnaast is mn priest een dag stuck geweest op de boot naar howling fjords , maar goed daar is het een beta voor

DeathKnight
Vette class, er zal denk ik nog wel het een en andere aan veranderen , maar het runesysteem werkt echt vloeiend en is een goede vervanger voor mana.
Je begint (zo uit mn hoofd) met 270 skill level in 2h swords, 2haxes, first aid, etc
Nieuwe proffessions zul je gewoon vanaf level 1 moeten opwaarderen
Inscription heb ik nog niet kunnen bekijken, omdat je die nu alleen in nothrend kan leren
Je krijgt je talentpoints tot lvl 55 door de quests en tevens leer je hier omgaan met je runes
De Questline van DK vind ik 1 van de beste van het spel, verder zeg ik er niks over, wil het niet verraden, in ieder geval wel iets om naar uit te kijken.
wat ik wel jammer vind is dat je vervolgens eerst naar outland moet om je lvl 70 te behalen
er wordt geen dk specifieke gear toegevoegd aan het lvl 60-70 gebied, maar er is gezegd dat je met je behaalde items van dk quests tot lvl 70 kan doen

Borean tundra
met mn hunter heb ik een stuk door de borean tundra gerendt, ik wil echt zo min mogelijk quests doen, om het voor mezelf niet te verpesten als ie echt uit komt
Wa me als eerste opviel is dat het ontzettend uitgestrekt is, verder ziet het er tof uit en heb ik het idee dat de graphics ook een stuk beter zijn geworden door effecten
Ik krijg er weer het oldschool wow gevoel bij. maar dan nu met vikingen :)

Howling Fjords
Toch uiteindelijk gisteravond van de boot af kunnen komen in howling fjords met mn priest
3 questjes gedaan en vergeleken met borean tundra heb ik het idee dat je hier qua lore leuker zit dit is namelijk de plek waar arthas de schepen liet vernietigen in warcraft 3

verder ziet het er massive uit , ontzettend hoge bergen en coole gebouwen.

algemeen:
opgemerkt op mn Priest --> Spell Power is hoger bij items die nu +healing hebben
dus mn healing gear doet meer damage dan mn damage gear in wotlk.
daarentegen healed het minder, ik kan wel eens kijken of ik vanavond een vergelijking kan posten
Dit scheelt echt veel, hou in de gaten, er kan nu nog van alles veranderen

Verder heb ik in overall, naast het feit dat de server lagged omdat ie in amerika staat en er nogal wat disconnects voorkomen, weinig bugs gezien, op het wegblijven van deatheffect na als je dood bent.

de bugs die erin zitten zijn vrij algemeen en het spel oogt imho vrij ver af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik heb een klein vraagje over een DK quest. Je krijgt van de Lich King een quest waarmee je uiteindelijk met een oog moet vliegen naar 4 punten. Maar wat moet je daar doen, gewoon blijven hangen tot de objective voltooit is? IVM de lag was dat in het weekend niet mogelijk omdat je continu wordt aangevallen door de mobs,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
daroy schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:52:
Ik heb een klein vraagje over een DK quest. Je krijgt van de Lich King een quest waarmee je uiteindelijk met een oog moet vliegen naar 4 punten. Maar wat moet je daar doen, gewoon blijven hangen tot de objective voltooit is? IVM de lag was dat in het weekend niet mogelijk omdat je continu wordt aangevallen door de mobs,
spoiler:
als het goed is krijg je een pet bar of veranderd je eigen bar en daarmee kun je je bol acties geven
met 1 van de laatste quests met een flying mount gebeurde dat bij mij nog niet automatisch, en werkte het pas de 2e keer dat ik mounte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
opgemerkt op mn Priest --> Spell Power is hoger bij items die nu +healing hebben
dus mn healing gear doet meer damage dan mn damage gear in wotlk.
daarentegen healed het minder, ik kan wel eens kijken of ik vanavond een vergelijking kan posten
Hmm, ik hoop dat het een bugje is dan (was al bang dat de spellpower conversion misschien wat issues kon veroorzaken)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Ik kijk net trouwens naar de nieuwe mage spells van WOTLK, Blastwave met knockback *O*
Suggestie voor die spell heb ik al een tijdje geleden gemaakt :)
Ook die living bomb is zéér aantrekkelijk (soort SoC clone :))
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.