Voor de geinterresseerden, een stukje over de beta, ben er overigens niet heel lang mee online geweest, behalve zaterdag ochtend dan, er 1 maar 1 server en die zit bomvol, daarnaast is mn priest een dag stuck geweest op de boot naar howling fjords , maar goed daar is het een beta voor
DeathKnight
Vette class, er zal denk ik nog wel het een en andere aan veranderen , maar het runesysteem werkt echt vloeiend en is een goede vervanger voor mana.
Je begint (zo uit mn hoofd) met 270 skill level in 2h swords, 2haxes, first aid, etc
Nieuwe proffessions zul je gewoon vanaf level 1 moeten opwaarderen
Inscription heb ik nog niet kunnen bekijken, omdat je die nu alleen in nothrend kan leren
Je krijgt je talentpoints tot lvl 55 door de quests en tevens leer je hier omgaan met je runes
De Questline van DK vind ik 1 van de beste van het spel, verder zeg ik er niks over, wil het niet verraden, in ieder geval wel iets om naar uit te kijken.
wat ik wel jammer vind is dat je vervolgens eerst naar outland moet om je lvl 70 te behalen
er wordt geen dk specifieke gear toegevoegd aan het lvl 60-70 gebied, maar er is gezegd dat je met je behaalde items van dk quests tot lvl 70 kan doen
Borean tundra
met mn hunter heb ik een stuk door de borean tundra gerendt, ik wil echt zo min mogelijk quests doen, om het voor mezelf niet te verpesten als ie echt uit komt
Wa me als eerste opviel is dat het ontzettend uitgestrekt is, verder ziet het er tof uit en heb ik het idee dat de graphics ook een stuk beter zijn geworden door effecten
Ik krijg er weer het oldschool wow gevoel bij. maar dan nu met vikingen
Howling Fjords
Toch uiteindelijk gisteravond van de boot af kunnen komen in howling fjords met mn priest
3 questjes gedaan en vergeleken met borean tundra heb ik het idee dat je hier qua lore leuker zit dit is namelijk de plek waar arthas de schepen liet vernietigen in warcraft 3
verder ziet het er massive uit , ontzettend hoge bergen en coole gebouwen.
algemeen:
opgemerkt op mn Priest --> Spell Power is hoger bij items die nu +healing hebben
dus mn healing gear doet meer damage dan mn damage gear in wotlk.
daarentegen healed het minder, ik kan wel eens kijken of ik vanavond een vergelijking kan posten
Dit scheelt echt veel, hou in de gaten, er kan nu nog van alles veranderen
Verder heb ik in overall, naast het feit dat de server lagged omdat ie in amerika staat en er nogal wat disconnects voorkomen, weinig bugs gezien, op het wegblijven van deatheffect na als je dood bent.
de bugs die erin zitten zijn vrij algemeen en het spel oogt imho vrij ver af.