Het was geen klacht o.i.d., maar vond het toch aardig opmerkelijk. Het hele blok (rijtjeshuis) heeft allemaal 20Mbit, en uitgezonderd ik heb enkel 15. Maarja, die snelheidscheck op hun site hoef je ook niet altijd te geloven. Dus laten we zien !Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:57:
[...]
Mijn buurman heeft ook 18mbit en ik 12mbit. Omdat mijn verbinding steeds haperde is het lager ingesteld. De kwaliteit van de kabel naar het huis van je buurman is kennelijk beter.
Maar komop, 19 mbit of 15 mbit, waar hebben we het over? Denk je nu echt dat je het verschil merkt? Of baal je er echt van dat het downloaden van een dvd bij jou 50 minuten kost en bij de buurman 45 minuten??
Let trouwens maar niet teveel op de waarden die ze je voorspiegelen. Bij mij komt het uit op 20Mbit die ik zou halen en dat is in de praktijk 18 (en nu dus 12 omdat het niet goed werkte). Maar met 1,2MB/sec downloaden voor 20 euro's is prima wat mij betreft. Ga er dus vanuit dat je rond de 1,6 tot 1,7 MB/sec gaat halen.
15 Mbit is alsnog een hele mooie snelheid.