Nou, vanmiddag weer minstens een uur aan de telefoon gehangen... Men gaat een klacht opstellen. Schijnt zo te zijn dat IPB wel is opgezegd, konden ze zien in het systeem, maar de facturering was niet stopgezet! Daarbij komt ook nog eens dat mijn adresgegevens nog steeds oud zijn (inmiddels 10 maanden geleden verhuisd...) Ik word nu over twee weken teruggebeld en dan hoop ik dat een en ander is opgelost...catt4u schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:21:
[...]
Ik ben ook sinds 1 sept. over van kpn IPB naar telfort IPB.
Bij mij is tot nu toe alles perfect verlopen;
Ik heb ook absoluut nog geen storing met het telefoon gedeelte gehad zoals ik hier regelmatig lees![]()
Zie mijn vorige posts hier over.
Maar ik heb van kpn een brief gekregen dat de EINDafrekening twee maanden duurt en een ev. teveel betaald bedrag terug gestort wordt naar de bij kpn bekende rekening.
Bij mij kan dat dus tot eind november duren (lopend abo bij kpn over september + twee maanden)
En uit ervaring met kpn weet ik dat dat 100% in orde komt![]()
Maar waarom heb jij je modem nog? Of had je geen IPB-Experiabox of was het geen bruikleen modem?
Ik moest het IPB-modem terugsturen na verkrijgen van een RETOURnummer.
Een paar dagen nadat ik 'm terug gestuurd had kreeg ik een tweede brief dat de afhandeling twee maanden zou duren![]()
Misschien dat je daarom nog niks gehoord hebt
Ik heb dus ook nog geen bericht gehad van KPN, dus ook geen brief waarin ze het modem terug willen...
Ik heb er over gedacht om KPN te blokkeren bij de bank, maar dan wordt je te boek gezet als wanbetaler! En aangezien ik ook nog een mobiel abo en Digitenne heb... lijkt me dat niet echt handig. Daarbij komt, ik weet nu dat de fout bij KPN ligt en verwacht dus dat alles met terugwerkende kracht wordt terugbetaald... En KPN kennende (eerder ervaring meegehad) komt dat wel goed. Baal alleen dat ik er zelf niet iets aan kan doen!