HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 136.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een muisaanwijzer lijkt me ook niet echt handig, zodra je je stylus/vinger op het scherm drukt "klik" je eigenlijk al. Als je dan nog gaat bewegen zou het hetzelfde zijn als op een PC met ingedrukte (linker)muis gaan bewegen.

Het is zegmaar niet echt nuttig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe ik de standaard voorbeeld songs kan verwijderen?

In de faq kan ik hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga straks gelijk opnieuw uitlijnen :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:59:
Weet iemand hier hoe ik de standaard voorbeeld songs kan verwijderen?

In de faq kan ik hier niets over vinden.
Je TD verbinden met je PC en dan in de map music de nummers verwijderen.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:33:
[...]

Total Commander is gewoon gratis hoor, en werkt perfect. Alleen ff wennen omdat je dubbel moet tikken op een item waarbij dat in de normale explorer 1x is :).
Kun je gewoon instellen hoor: Show-About/Setings-vink single tap aan...... ;)

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarnOwl schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:11:
[...]

Kun je gewoon instellen hoor: Show-About/Setings-vink single tap aan...... ;)
_O_
Weer wat geleerd ;).

Maar ik had nog een klein vraagje over flashen...

Ik heb nu de officiele 1.93 NL rom (heb nu 1.37 NL) gedownload, deze kan ik dus zonder extra tools (HardSPL bijv.) gewoon flashen...maar is het aan te raden om HardSPL alsnog te gebruiken? Of kan er gewoon weinig misgaan als je de stappen op het scherm volgt?
(heb verder geen intentie om ooit iets anders dan officiele roms te flashen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:04:
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga straks gelijk opnieuw uitlijnen :)

[...]

Je TD verbinden met je PC en dan in de map music de nummers verwijderen.
Ik bedoel de nummers die er default al op staan. Deze nummers krijg ik niet te zien als ik in de map music kijk vanaf mijn pc of vanaf mijn diamond zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:24:
[...]

_O_
Weer wat geleerd ;).

Maar ik had nog een klein vraagje over flashen...

Ik heb nu de officiele 1.93 NL rom (heb nu 1.37 NL) gedownload, deze kan ik dus zonder extra tools (HardSPL bijv.) gewoon flashen...maar is het aan te raden om HardSPL alsnog te gebruiken? Of kan er gewoon weinig misgaan als je de stappen op het scherm volgt?
(heb verder geen intentie om ooit iets anders dan officiele roms te flashen trouwens)
Als je geen branded toestel hebt, dan kan je m gewoon flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:25:
[...]

Ik bedoel de nummers die er default al op staan. Deze nummers krijg ik niet te zien als ik in de map music kijk vanaf mijn pc of vanaf mijn diamond zelf.
Intern Geheugen/Content/Music

Staan ze bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja...maar mocht het verkeerd gaan..
Kabeltje gaat per ongeluk los halverwege, of zulk soort fouten..

Dan ben je wel blij met je hardspl...
Dat is toch daarvoor? of heb ik dat altijd verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:14:
Een muisaanwijzer lijkt me ook niet echt handig, zodra je je stylus/vinger op het scherm drukt "klik" je eigenlijk al. Als je dan nog gaat bewegen zou het hetzelfde zijn als op een PC met ingedrukte (linker)muis gaan bewegen.

Het is zegmaar niet echt nuttig ;).
Dat doet een muispad op een laptop toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:48:
Ja...maar mocht het verkeerd gaan..
Kabeltje gaat per ongeluk los halverwege, of zulk soort fouten..

Dan ben je wel blij met je hardspl...
Dat is toch daarvoor? of heb ik dat altijd verkeerd begrepen?
Mijn wijze moeder zei altijd: " as, is verbrande turf"! Indien je gewoon de instructies opvolgt, zoals die hier al duizend keer zijn verwoord en uitgelegd, dan kan er niets mis gaan. Hspl, is alleen nodig wanneer je eens verder wil prutsen met roms, en niet nodig als je een standaard, legale update wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch echt nog even wat kwijt...

*weg* ... daar hebben we Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic voor

Het is helaas een echt noob-forum aan het worden :'(
Blij dat ik hier niet meer actief ben, en dat houden we ook zo :P

[ Voor 72% gewijzigd door pven op 20-08-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:59:
:w

Sjezus wat een huil verhaal. Stel je niet zo aan man. Niet iedereen is zo goed en slim als jij natuurlijk. En over Tokkie niveau gesproken, zonder 20 smilies in je verhaal begrijpen we je ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine vraag...heb vorige keer mijn achtergrond verranderd met een afbeeling (die ik van internet had opgeslagen) nu pakt hij die afbeelding niet...maar het gras achtergrond (default achtergrond van HTC zelf).

Elke keer als ik hem wil verranderen blijft het gras staan...en krijg ik geen nieuw achtergrond
is dit een bug? en zo ja te verhelpen..heb al een reset gedaan..verder weinig keus (hard reset lijkt me ook niets...dan ben ik alles weer kwijt)

bedankt

heb btw wel de zoekfunctie gebruikt..maar hoeveel hits krijg je wel niet alleen op het woord achtergrond

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...knip]
Jij hebt makkelijk lullen vanonder je palmbomen en een tequilla sunrise in je ene hand en je.. in je andere.. *O*

En dank voor je steun.. ;) Maar het is wel leuk om te doen, tot die grens bereikt is.. 8)

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:04:
[...]

Sjezus wat een huil verhaal. Stel je niet zo aan man. Niet iedereen is zo goed en slim als jij natuurlijk. En over Tokkie niveau gesproken, zonder 20 smilies in je verhaal begrijpen we je ook wel.
Het gaat er niet over hoe slim of dom je bent. Het punt is dat er dus gewoon luitjes zijn die dus echt niet de moeite nemen om gewoon de FAQ te lezen of maar enige andere initiatieven te nemen. Op zich is dat natuurlijk wel triest.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:05:
Kleine vraag...heb vorige keer mijn achtergrond verranderd met een afbeeling (die ik van internet had opgeslagen) nu pakt hij die afbeelding niet...maar het gras achtergrond (default achtergrond van HTC zelf).
Al eens gekeken naar je settings/today/theme? probeer die weer eens op standaard [htc-black] te zetten en uncheck, use this picture as the background.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al eens gekeken naar je settings/today/theme? probeer die weer eens op standaard [htc-black] te zetten en uncheck, use this picture as the background.
Ja al gedaan..dit verranderd ook niets meer..weet niet als ik hem terug zet na fabrieks instellingen ofzo..of ik dan alles kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:51:
[...]

Dat doet een muispad op een laptop toch ook niet?
Hmm nee klopt, ik zie inderdaad wat je bedoelt. Maar toch, een muis is een beetje vreemd...aangezien die zegmaar altijd onder je vinger of onder je stylus zou zitten. Je hebt zegmaar al een indicatie waar je 'bent'.

Ik zie het nut er eerlijk gezegd niet van in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA

Er is overduidelijk weer een nieuwe lichting TD bezitters aan de gang!
Ik ben al een tijdje niet echt actief op dit forum, maar even snel wat doorgelezen en het niveau wordt er hier echt niet beter op :'(
Blijft duidelijk hangen op schoolplein/iPhone3G niveau, waar zijn de echte Tweakers toch gebleven :?
Van jouw 319 op GoT gaan 319 berichten over de TD, dus hoezo ''waar zijn de echter tweakers gebleven''?
[i]Steeds weer dezelfde vragen of lieden die 1000x keer het wiel opnieuw uitvinden 8)7 en om de 3 weken herhaalt het hele circus zich :Y
En zo lullen we met z'n allen al jaren een heel forum vol. Wat is het probleem? :)
Snap best dat gebruikers (gelukkig maar) van niveau verschillen, maar veelal is het gewoon pure luiheid op tokkie-niveau... [/i]
Dat niveau verschilt blijkt maar weer.
Men is/blijft gewoon te bedonderd om eerst even de FAQ te lezen en/of om de SEARCH te gebruiken! laat staan dat ze eerst eventjes zelf proberen na te denken ;)
Ik heb respect voor o.a. Heppieboeddah en slindenau _/-\o_ , die het nog steeds kunnen opbrengen (voor hoe lang nog :X ) om te reageren op vragen van overduidelijk te luie/domme mannetjes/vrouwtjes)
En alweer blijkt dat niveau verschilt.
Toch te te triest voor woorden dat er in deeltje 6 nog steeds gejammerd wordt over screenprotectors/schermgevoeligheid/schermpje uitlijnen/Register Editors enz. dan heb je echt het IQ van Homer Simpson :+
Mij werd altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan. Lekker veilig achter je schermpje arrogant lopen doen vind ik persoonlijk uiterst triest. Ik heb de TD net een week man, vind je het heel vreemd dat ik de 6 delen dan nog niet uit m'n kop kan?

Afbeeldingslocatie: http://www.coconutstudio.com/Brain%20Development_files/homer%20simpson%20from%20osel_cz%20x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.daylife.com/imageserve/0bLe2811v039i/610x.jpg

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:19:
[...]

Hmm nee klopt, ik zie inderdaad wat je bedoelt. Maar toch, een muis is een beetje vreemd...aangezien die zegmaar altijd onder je vinger of onder je stylus zou zitten. Je hebt zegmaar al een indicatie waar je 'bent'.

Ik zie het al voor me:
Wil je een app afsluiten.... ga je eerst met je vinger naar het midden van het scherm (want daar heb je voor het laatst je pijltje achter gelaten.), vervolgens sleep je hem naar de rechter bovenhoek, om hem daar nog eens een keer aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:19:
[...]

De muisaanwijzer zou dus bediend worden met het scroll-wiel/pad. Handig voor op de fiets, in de auto, etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:50

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:17:
[...]

Ja al gedaan..dit verranderd ook niets meer..weet niet als ik hem terug zet na fabrieks instellingen ofzo..of ik dan alles kwijt ben
Terug naar fabrieksinstelling is gelijk aan format c met nieuw install, dus weet je zeker dat je al je instellingen,smsjes,emails, en whatever kwijt ben!

Hoe moeilijk is het om je verstand te gebruiken en je mobiel eens te vergelijken met de manier waarop je je PC ook gebruikt. Het is en blijft Windows, met al zijn voordelen en beperkingen! :(

Miscchien TD aansluiten op je PC, mapje opzoeken waar je standaard achtergronden in staan en daar de door jouw gewenste eigen achtergrond bij zetten...???

[ Voor 11% gewijzigd door Speedmaster op 20-08-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:34:
[...]

De muisaanwijzer zou dus bediend worden met het scroll-wiel/pad. Handig voor op de fiets, in de auto, etc.. :)
Ooh op die manier. Had dat er dan gelijk bij gezet ;).

Zo kan het inderdaad wel nuttig zijn, al heb ik geen idee of zo'n applicatie bestaat :+
Tuut-Tuut schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

Miscchien TD aansluiten op je PC, mapje opzoeken waar je standaard achtergronden in staan en daar de door jouw gewenste eigen achtergrond bij zetten...???
Inderdaad, probeer dat eens.

1. Zet je afbeelding in "Intern Geheugen/Content/Wallpaper"
2. Ga in TF3D naar Instellingen - Achtergrond
3. Selecteer je afbeelding :+

Als dit niet werkt...dan is er bij jou iets mis gegaan vrees ik :o

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:46:
[...]

Ooh op die manier. Had dat er dan gelijk bij gezet ;).

Zo kan het inderdaad wel nuttig zijn, al heb ik geen idee of zo'n applicatie bestaat :+

[...]
grappig.. 8) een muisemulator. schijnt er te zijn?! Of het werkt ga ik niet testen.. :P Kijk hier eens post#15 en #46

http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=44690

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vrijdag m'n TD en vind hem best ok, alleen krijg ik soms vreemde foutmeldingen zoals daarnet toen ik .Net Compact Framework 3.5 poogde te installeren.
Er kwam een foutmelding waarbij de installatie afgebroken werd omdat .Net Compact Framework reeds aanwezig zou zijn in mijn ROM? :?
Dat was althans de reden die mijn TD opgaf.
Waarom kan ik Advanced Confirguration dan niet installeren, die maakt toch gebruik van .Net Compact Framework 3.5?
Er zijn wel meer dingen, zoals het biertje, die ik niet geinstalleerd krijg op m'n TD.
Weet iemand raad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:07:
Heb sinds vrijdag m'n TD en vind hem best ok, alleen krijg ik soms vreemde foutmeldingen zoals daarnet toen ik .Net Compact Framework 3.5 poogde te installeren.
Er kwam een foutmelding waarbij de installatie afgebroken werd omdat .Net Compact Framework reeds aanwezig zou zijn in mijn ROM? :?
Dat was althans de reden die mijn TD opgaf.
Waarom kan ik Advanced Confirguration dan niet installeren, die maakt toch gebruik van .Net Compact Framework 3.5?
Er zijn wel meer dingen, zoals het biertje, die ik niet geinstalleerd krijg op m'n TD.
Weet iemand raad? :)
Niet echt raad, maar hier een howto. Misschien kan je daar wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je de agenda volledig kan erasen? Ik heb namelijk last van een heel hoop dubbele afspraken. Of kent iemand misschien een tooltje om duplicates te verwijderen?

Voor het syncen van mijn google calendar gebruik ik momenteel GMobileSync. Dit programma heeft er dus ook voor gezorgt dat al mijn afspraken er nu dubbel in zitten :( . Dus niet echt goede ervaringen met dit programma. Heeft iemand anders nog een goeie vervanger? De meeste freeware sync tooltjes hiervoor syncen maar tot een paar dagen/ weken vooruit. Niet onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even geflashed naar 1.93 NL...ging makkelijker dan ik dacht.

Het belangrijkste:
-GPS werkt weer *O*
-Toestel (TF3D) lijkt sneller te reageren (maarja, wat wil je, schone install :+ )

Nu alleen ff alle regtweaks weer opzoeken en mn cabjes weer installeren :).
Oh, en nog ff 4 dubbele smjes verwijderen...blijkbaar is er toch iets mis gegaan met die PimBackup restoren :).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Net m'n Diamond (na een week wachten) binnen....Ben niet echt onder de indruk.
Hebben jullie ook last van licht-gele vlekken langs randen van het beeldscherm (vooral te zien op witte achtergronden)?

Hoe klinken de oordopjes die erbij geleverd worden bij jullie? Bij mij is het geluid werkelijk waardeloos. De linker oordop klinkt op kwa volume ongeveer half zo hard als de rechter en het frequentiebereik is triest te noemen. Laagste frequenties liggen rond de 600hz en de hoogste rond de 4Khz... Dit kan toch niet zo horen, neem ik aan??

[ Voor 3% gewijzigd door coady op 20-08-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebutt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-11-2020
Ik ben dus in het bezit van de MDA versie.
Maar nu zou ik er een orginele rom opwillen.Is er iemand die het wat duidelijker kan omschrijven,voor een op dit gebied noob ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Sard0niX schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:15:
Net m'n Diamond (na een week wachten) binnen....Ben niet echt onder de indruk.
Hebben jullie ook last van licht-gele vlekken langs randen van het beeldscherm (vooral te zien op witte achtergronden)?
Jep, heb ik ook :) Ik ga er morgen mee terug.
Hoe klinken de oordopjes die erbij geleverd worden bij jullie? Bij mij is het geluid werkelijk waardeloos. De linker oordop klinkt op kwa volume ongeveer half zo hard als de rechter en het frequentiebereik is triest te noemen. Laagste frequenties liggen rond de 600hz en de hoogste rond de 4Khz... Dit kan toch niet zo horen, neem ik aan??
Kwestie van kloten met audiobooster, ff uitzoeken hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No offence, maar deels ben ik het er wel mee eens hoor.
Destijds met de intrede van de Wizzard en de Vario toestellen was het echt tweaken hier.
Deze toestellen waren qua vorm en bediening zo verschillend van standaard mobieltjes
dat deze echt door een aparte groep gebruikers werden gekocht en gebruikt.
Ik merkte het al met de HTC Touch, het eerste WM toestel wat er uit zag als een gewone mobiel.
Deze werden ook gekocht door mensen die nog nooit met Windows (mobile) hadden gewerkt,
terwijl het voor veel tweakers een opvolging was en dus verder gingen waar ze gebleven waren.
Zo nu en dan een "N00b" vraagje beantwoorden er tussendoor is geen probleem,
maar soms wordt het gewoon ff teveel ("n00b-gehalte" dus ;) ).
Met de Diamond het zelfde, weer een nieuwe lichting gebruikers die overstappen en "bij af" beginnen.

Natuurlijk stapt een ieder in op zijn eigen niveau, maar soms lijkt het wel of met niet eens de handleiding heeft gevonden, laat staan doorgenomen. Ik ben onder de indruk van de enorme uitgebreidheid han de startpost, volgens mij staat echt alles er in, van n00b tot tweak vraag en nog vragen mensen hoe ze bijvoorbeld in het register moeten komen 8)7 |:(
Serieus, petje af voor alle verzamelde info.
ik vindt het ook eigenlijk een belediging als mensen vragen stellen die met zo veel zorg en moeite zo uitgebreid beantwoord en beschreven staan in de startpost.
Door dit soort vragen blijft er weinig over voor de "echte tweakers" en wordt het meer een gebruikers ervaringen uitwisseling voor mensen die te lui zijn zelf te zoeken.
Laten we ook niet vergeten dat Low Leven niet de eerste is die hierom wegblijft hier.
En ondanks dat ook ik het niet altijd met Low Level eens ben geweest (iPhone/Diamond discussie ;) )
is Low Level wel degelijk iemand die altijd heel veel nuttige bijdragen heeft geleverd hier.
Ik vindt het dan ook zeker jammer dat Low Level hier niet meer komt, we will gone mis him!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

*weg*

Dit topic gaat over de TD, niet over abonnementen van Hi.

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 20-08-2008 20:52 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:39:
Weet iemand misschien hoe je de agenda volledig kan erasen? Ik heb namelijk last van een heel hoop dubbele afspraken. Of kent iemand misschien een tooltje om duplicates te verwijderen?
Dit kan met de tool PimBackup.. Start de tool, kies vanuit Options -> Delete All -> Appointments
Klaar!

Ik werd zelf ook moe van dat gesync met die agenda's :( Ook dubbelen afspraken etc. etc. Dat GooSync (en die freeware alternatief) hebben rare kuren..

Ik sync de outlook kalender op de TD alleen nog maar via ActiveSync met mijn PC outlook kalender, Deze sync ik dan wel weer 2-way met mijn gmail kalender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zullen we het weer over de technische aspecten van dit toestel gaan hebben ipv over het niveau van sommige berichten?

Feedback mag in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 20-08-2008 22:34 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Nog een ander probleem:

Als ik op youtube video's ga kijken, zijn deze niet full-screen maar de helft van het scherm!? Normaal gesproken is het toch gewoon altijd volledig scherm? Waar kan ik instellen dat ik altijd full-screen video's wil bekijken? Voorheen ging hij automatisch op full-screen, nu niet, en waar dat aan ligt kan ik zelf niet achterkomen. Heb in de openingspost gekeken <-- JAJA, en zelf even lopen "klooien" maar kom er niet uit!

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de Diamond icm met Ical en Isync van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:49:
[...]

Dit kan met de tool PimBackup.. Start de tool, kies vanuit Options -> Delete All -> Appointments
Klaar!

Ik werd zelf ook moe van dat gesync met die agenda's :( Ook dubbelen afspraken etc. etc. Dat GooSync (en die freeware alternatief) hebben rare kuren..

Ik sync de outlook kalender op de TD alleen nog maar via ActiveSync met mijn PC outlook kalender, Deze sync ik dan wel weer 2-way met mijn gmail kalender..
Dank je voor je PimBackup tip. Dat syncen het beste met ActiveSync gaat lijkt mij nu ook de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Je krijgt een PM

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 20-08-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Barry|IA schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:37:
[...]

Jep, heb ik ook :) Ik ga er morgen mee terug.

[...]

Kwestie van kloten met audiobooster, ff uitzoeken hoe dat werkt.
Heb idd nu iets beter geluid (nadruk op iets). Moest m'n headset aansluiten, audioboost uitzetten, kabel eruit en er weer in, muziek stop/play en audioboost weer aanzetten.

Maar enfin, ik ben eruit, dit ding gaat sowieso terug naar de winkel. Ik vind 'm absoluut geen €470.- waard. Veel te traag (mn n73 is sneller!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die serieus overwogen hebben om ee iPhone te kopen maar toch voor een HTC hebben gekozen? Waarom?

Ik ben me aan het orienteren en twijfel tussen de iPhone en de HTC Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:21:
Heeft er iemand ervaring met de Diamond icm met Ical en Isync van Apple?
Isync gaat niet werken, missingsync wel (zo ik heb gezien en gelezen).
Zelf gebruik ik SyncMate, werkt ook wel aardig. Soms niet helemaal perfect, maar doorgaans prima.
Enkele keer moet ik opnieuw syncen omdat maar de helft overgezet is, 2e keer de andere helft :+ .
Omdat ik niet heel vaak sync met de Mac (iPhone is mijn hoofd toestel) gebruik ik de gratis versie.
Wat ik heb gezien en gelezen over MissingSync (betaald progje) gaat dat veel beter.
Voor mij is SyncMate (freeware) voldoende, je zou het eerst kunnen testen.
Als het niet (of niet helemaal) bevalt kun je altijd nog overstappen op MissingSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:37
*weg*

Zie pven in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 20-08-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

CodeIT

Code IT

*weg*

Zie pven in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 20-08-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Eindelijk binnen! Prachtig apparaat, iets zwaarder dan dat ik dacht, maar het scherm.. wow! Ik heb de afgelopen tijd regelmatig de Iphone in mijn handen gehad.. maar dit!

Hij (Vodafone branded, 1.37) doet wel erg traag aan. Ook vindt hij de GPS erg slecht in Googlemaps, moet ik de verbindingen nog helemaal uitvogelen (krijg zelden een H, meestal G) etc etc. Maar ik heb hem dan ook net 3 uurtjes. Dit weekend maar eens uitgebreid voor gaan zitten.

Dat scherm.. wow.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:47

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:20:
Zijn er mensen hier die serieus overwogen hebben om ee iPhone te kopen maar toch voor een HTC hebben gekozen? Waarom?

Jazeker, ik heb lang getwijfeld tussen beide. Doorslaggevend was voor mij het ontbreken van TomTom op de iPhone en de beperkte vrijheid met applicaties die je op de iPhone kunt installeren. Toen ik eenmaal de TD had was ik bijzonder verrast door de sublieme beeldkwaliteit (lees: resolutie) van de TD, terwijl ik die van de iPhone al erg mooi vond.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

cheiron schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:40:
Eindelijk binnen! Prachtig apparaat, iets zwaarder dan dat ik dacht, maar het scherm.. wow! Ik heb de afgelopen tijd regelmatig de Iphone in mijn handen gehad.. maar dit!

Hij (Vodafone branded, 1.37) doet wel erg traag aan. Ook vindt hij de GPS erg slecht in Googlemaps, moet ik de verbindingen nog helemaal uitvogelen (krijg zelden een H, meestal G) etc etc. Maar ik heb hem dan ook net 3 uurtjes. Dit weekend maar eens uitgebreid voor gaan zitten.

Dat scherm.. wow.
Heb je hem wel op gps staan? Standaard orienteerd hij op de gsm zendmast.

Er is hier al eerder zon discussie geweest. FF zoeken dus

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Modbreak:Lees eens wat de topictitel is van dit topic?

Goed gelezen? Nou, daarover gaat deze discussie, niets anders!

[ Voor 153% gewijzigd door Ginz op 20-08-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
wontcachme schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:58:
[...]

Heb je hem wel op gps staan? Standaard orienteerd hij op de gsm zendmast.

[...]

Er is hier al eerder zon discussie geweest. FF zoeken dus
Ja, toen hij eerst een kilometer of twee fout zat heb ik hem op gps gezet. Maar toen ging hij nog veel fouter. Ik moet gewoon even op mn gemak kijken. Komt wel goed heb ik het idee.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanaf vandaag eindelijk ook! En ben tevreden, werd al geleverd met 1.93 en vind hem gewoon vlot genoeg! Alles is ingesteld en ben helemaal tevreden. Het aanbrengen van de protector die erbij zit lukte met niet echt, raar ding en snel bubbels. Heb gelijk die van brando maar besteld dus.

Iets waar ik wel mee zit, en hopelijk hebben meer mensen dat (en er verder geen problemen mee), is dat mijn scherm niet echt goed op de hardware toetsen aansluit, aan de rechterkant is alles perfect, maar aan de linkerkant steekt het deel van de hardware toetsen wat hoger uit dan het scherm, en ook is daar een grotere "kier" te zien tussen scherm en hardware toetsen. Het is maar net een milimeter meer speling tussen hardwaretoetsen en scherm, maar toch vrij opvallend en ben bang dat het erger word. Hoop dat iemand soortgelijke ervaringen heeft of heeft gehad, en weet wat ik ermee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

cheiron schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:11:
[...]

Ja, toen hij eerst een kilometer of twee fout zat heb ik hem op gps gezet. Maar toen ging hij nog veel fouter. Ik moet gewoon even op mn gemak kijken. Komt wel goed heb ik het idee.
En als je de poort instelt op com 4 en een baudrate van 57600 of 4800? Die instellingen werken 98% van de gevallen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen een kort vraagje: Ik zoek me een ongeluk dus kan iemand mij vertellen wat de nieuwste versie van slide to unlock is, en evt waar deze te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet overwogen, ik heb ze beiden :+
Beide toestellen hebben specifieke voor en nadelen welke voor een ieder zwaar of minder wegen.
Afhankelijk van wat je verwacht van je mobile-device zul je zelf moeten kiezen.
Voor mij is de iPhone mijn hoofd toestel waar ik dagelijks mee werk.
Maar voor mij zijn de belangrijkste functies mailen (hoofdzaak), bellen, internetten, agenda, muziek, foto's & video's (product foto's voor klanten,maar ook vakantie foto's bij familie) en zo nu en dan een spelletje.
De Diamond gebruik ik voornamelijk voor navigatie (Tomtom), iets wat de iPhone echt mist (!).
Daarnaast is er voor Windows Mobile een sh!tload aan app's en prog's te vinden, voor elk wat wils.
Ook kun je tweaken en veranderen in het register en lekker aanklooien met nieuwe ROM's etc..
terwijl je op de iPhone afhankelijk bent van wat Apple voor je in petto heeft en standaard app's uit de app store. Zelf in de OS klooien is op de iPhone veel ingewikkelder en minder uitgebreid.

Kortom, de vraag van je is helemaal afhankelijk van je eigen wensen en verwachtingen.
Een ander kan deze niet beantwoorden voor je.
Als je uit de buurt van Hilversum komt kun je ze wel naast elkaar bevoelen bij me hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:11:
[...]

Heb je QuickGPS gebruikt?

Sta je buiten? (is echt vereist, anders duurt het gewoon te lang en zie je alsnog de GSM/3G mast als stipje)

Verder qua instellingen:
- in applicaties (google maps, tomtom etc) zo veel mogenlijklijk aan "Windows"/"Interne GPS" overlaten.
- Start -> Instellingen -> Externe GPS op COM4/Baud 4800 zetten (hardware poort).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:30:
[...]

Ik heb niet overwogen, ik heb ze beiden :+
Beide toestellen hebben specifieke voor en nadelen welke voor een ieder zwaar of minder wegen.
Afhankelijk van wat je verwacht van je mobile-device zul je zelf moeten kiezen.
Voor mij is de iPhone mijn hoofd toestel waar ik dagelijks mee werk.
Maar voor mij zijn de belangrijkste functies mailen (hoofdzaak), bellen, internetten, agenda, muziek, foto's & video's (product foto's voor klanten,maar ook vakantie foto's bij familie) en zo nu en dan een spelletje.
De Diamond gebruik ik voornamelijk voor navigatie (Tomtom), iets wat de iPhone echt mist (!).
Daarnaast is er voor Windows Mobile een sh!tload aan app's en prog's te vinden, voor elk wat wils.
Ook kun je tweaken en veranderen in het register en lekker aanklooien met nieuwe ROM's etc..
terwijl je op de iPhone afhankelijk bent van wat Apple voor je in petto heeft en standaard app's uit de app store. Zelf in de OS klooien is op de iPhone veel ingewikkelder en minder uitgebreid.

Kortom, de vraag van je is helemaal afhankelijk van je eigen wensen en verwachtingen.
Een ander kan deze niet beantwoorden voor je.
Als je uit de buurt van Hilversum komt kun je ze wel naast elkaar bevoelen bij me hoor ;)
Ik ben in he bezit van een iPod Touch die ik eigenlijk alleen voor muziek en een beetje surfen gebruik. Ik ken de Apple interface dus wel. Ik ben erg gecharmeerd van het stoere design van de HTC en wil 'em hoofdzakelijk voor telefonie/muziek/games/video/internet gebruiken. En Tomtom is handig ja, da's een absolute pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:13:Het is maar net een milimeter meer speling tussen hardwaretoetsen en scherm, maar toch vrij opvallend en ben bang dat het erger word. Hoop dat iemand soortgelijke ervaringen heeft of heeft gehad, en weet wat ik ermee kan doen.
Nog even terug oproepen gezien ik middenin een grote conversatie kwam ;). Heeft er iemand ook een klein beetje speling tussen hardware toetsen en scherm? De rechterkant bij mij sluit perfect aan, maar de linkerkant liggen de hardware toetsen iets hoger dan het schermpje (maar net een milimeter). Ik maak me echter zorgen over die speling maar heb ook geen zin mijn telefoon gelijk weer 4 weken kwijt te zijn ter reparatie. Hoop op een reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:49:
[...]

Nog even terug oproepen gezien ik middenin een grote conversatie kwam ;). Heeft er iemand ook een klein beetje speling tussen hardware toetsen en scherm? De rechterkant bij mij sluit perfect aan, maar de linkerkant liggen de hardware toetsen iets hoger dan het schermpje (maar net een milimeter). Ik maak me echter zorgen over die speling maar heb ook geen zin mijn telefoon gelijk weer 4 weken kwijt te zijn ter reparatie. Hoop op een reactie. :)
Ja heb ik ook, en meer met ons in dit topic. Het stoort me (nog) niet, maar t moet niet veel erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, stelt me in ieder geval gerust. Dan wacht ik wel tot hij er bijna afvalt en laat hem dan repareren. Weet iemand trouwens hoe HTC met zijn garantie omgaat? Ik heb mijn 710 opgestuurd naar HTC om te laten repareren. Bij normaal gebruik liet de coating los en brak er een toetsje af. Ik heb sowieso 25,- onderzoekskosten schijnt het, maar ik vraag me vooral af of HTC hem in garantie repareert. Handig te weten, ook mocht er iets misgaan of miszijn met mijn diamond.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:48:
Ik ben in het bezit van een iPod Touch die ik eigenlijk alleen voor muziek en een beetje surfen gebruik. Ik ken de Apple interface dus wel. Ik ben erg gecharmeerd van het stoere design van de HTC en wil 'em hoofdzakelijk voor telefonie/muziek/games/video/internet gebruiken. En Tomtom is handig ja, da's een absolute pro!
Voor telefonie/muziek en internet is de iPhone een aanrader, gamen was altijd minder.
Met de komst van de app store is daar verandering in gekomen.
Voor WM is er echter veel meer te vinden, ze hebben dan ook jarenlange voorsprong.
Niet de bedoeling, maar voor WM kun je ook op een andere manier games vinden ;)

In jouw geval zou ik gaan voor de Diamond, je hebt al een iPod touch, heb je "best of both worlds"
De Diamond is met nieuwste ROM en Diamond tweaks (zie dit topic) een goede keuze.
Ik heb vorige week even met de Touch Pro mogen spelen op een HTC meeting en die voelt wel beter en (veeeel) sneller aan. Wel is hij een stukje dikker natuurlijk, maar het viel me mee.

Verwijderd

wiebutt schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:18:
Ik ben dus in het bezit van de MDA versie.
Maar nu zou ik er een orginele rom opwillen.Is er iemand die het wat duidelijker kan omschrijven,voor een op dit gebied noob ?
In jouw geval met een T-mobile branded apparaat.

1ste Hspl erop
2de rom erop

Zo dat was Jip&Janneke taal

Hier staat het iets uitgebreider
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:23:
Mensen een kort vraagje: Ik zoek me een ongeluk dus kan iemand mij vertellen wat de nieuwste versie van slide to unlock is, en evt waar deze te vinden is?
Als ik een simpele search op google doe, dan kom ik op Resultaten 1 - 10 van circa 221.000 voor S2U2 (0,02 seconden) . De hoogste versie die ik te zien krijg is 1.16. Nu weet ik dat er al een 1.18 is. Kijk eens op xda rond in het grote Diamond-topic of doe op datzelfde xda eens een search. De eerste hit levert het volgende resultaat op

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

persoonlijk raad ik S2U2 af..het is een energievreter.
Sleehond schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:06:
Nog een ander probleem:

Als ik op youtube video's ga kijken, zijn deze niet full-screen maar de helft van het scherm!? ......[..knip] Voorheen ging hij automatisch op full-screen, nu niet, en waar dat aan ligt kan ik zelf niet achterkomen.
[..knip]

Iemand een oplossing?
Oplossing niet zo 1,2,3! Maar vraag je eens af, heb ik nog iets byzonders gedaan nadat ik youtube nog fullscreen kon zien? Een proggie geinstalleerd, een instelling veranderd etc. Misschien dat je daaruit kan herleiden wat er verkeerd gegaan zou kunnen zijn. Verder hoe open je youtube? Met internet explorer, met opera, met de ingebouwde youtube applicatie of via coreplayer.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 00:49 ]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb gisteren mn Vodafone branded binnen gehad. (verlenging abbo, telefonisch geregeld met de servicelijn)
Mooi apparaat! Lekker compact.

Heb gelijk de WWE rom erop gezet. Die van vodafone versie is niks.
Viel met reuze mee die upgrade, via xda dev heb het voor elkaar gekregen.
1. HardSPL Olinex erop
2. WWE rom gedownload van een forum, de engelse versie

Vanavond ff de NL T9 erop zetten. Zag een oplossing in dit topic. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Harmen op 21-08-2008 09:10 ]

Whatever.

Verwijderd

Ik heb de MDA compact IV sinds gisteren, en heb daar mijn KPN sim in geknalt .. Maar wat mij opvalt, is dat als ik naar mijn verbindingen kijk, er wordt weergegeven "T-mobile internet" en als descriptie staat erbij dat dit een vooraf ingestelde verbinding is, en deze niet gewijzigd kan worden..

Nu vraag ik mezelf af, ik zit toch niet voor miljard euro op het t-mobile netwerk te internetten, terwijl ik bij KPN een eindeloos online abonnoment heb?

Of is het per defenitie niet mogelijk dat ik met een KPN sim op het t-mobile netwerk internet?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 09:16 ]

Verwijderd

Hallo,

Op de eerste plaats alle lof voor jullie kennis en de wil om dit te delen

Met veel aandacht lees ik al geruime tijd mee en heb sinds begin augustus ook de diamond. Leuk toestel , maar toch een paar dingetjes die mij tegenvallen. Onder andere de snelheid waarmee die soms wisselt tussen programma's/tabbladen en met tomtom 7 gaat de kaart erg langzaam. Dus dan maakt ie sprongen van plaatje naar plaatje. Als je dus in een woonwijk en veel afslagen hebt rijdt dan houdt hij het dus niet bij. Maar ja kom er wel overheen. Misschien europa kaarten eraf en dan benelux erop of zo. Misschien dat dat scheelt.
Wat ik wel acht storend vindt is de opera browser. Als ik naar een site ga dan opent hij automatisch het toetsenbord . En sluit hem dan weer , en opent weer enz enz. Tot de pagina helemaal geladen is, of totdat de browser er mee ophoudt (dit gebeurt het meest). Gek wordt ik daar van.Ook is de browser daarna niet meer te openen voor een tijdje. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik draai nog op de 1.37 versie. Is dit beter in de 1.93?

Alvast bedankt voor de reacties

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik ben het! schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:37:
Weet iemand hoe je de kleur kan aanpassen van 'Oproepen' en 'Afspraken' op het beginscherm?
Ik ben nu erg beperkt in de keuze van achtergronden, aangezien de afspraken nu in het grijs verschijnen. :/

Ik heb wel begrepen dat je met het tooltje 'Daimond TouchFLO tweaker' andere thema's kan installeren, maar dat gaat dan net weer wat te ver. De bestaande theme aanpassen lijkt echter niet te lukken
Iemand die weet waar je dit kan aanpassen? ben hier zelf ook wel in geintresseerd en heb tot nu toe ook nog geen oplossing mogen vinden...

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:04
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:44:
...Onder andere de snelheid waarmee die soms wisselt tussen programma's/tabbladen en met tomtom 7 gaat de kaart erg langzaam. Dus dan maakt ie sprongen van plaatje naar plaatje. Als je dus in een woonwijk en veel afslagen hebt rijdt dan houdt hij het dus niet bij. Maar ja kom er wel overheen. Misschien europa kaarten eraf en dan benelux erop of zo. Misschien dat dat scheelt.
Versie 1.93 is sneller dan 1.37; bij mij werkt alles heerlijk vlot... TomTom deed ook traag bij mij, maar dat kwam omdat er standaard teveel poi's aanstonden. Als je ff alles uitvinkt, probeer het dan nog eens.
...Wat ik wel acht storend vindt is de opera browser. Als ik naar een site ga dan opent hij automatisch het toetsenbord . En sluit hem dan weer , en opent weer enz enz. Tot de pagina helemaal geladen is, of totdat de browser er mee ophoudt (dit gebeurt het meest). Gek wordt ik daar van.Ook is de browser daarna niet meer te openen voor een tijdje. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik draai nog op de 1.37 versie. Is dit beter in de 1.93?
Ik heb hier SIPUpDisable.cab gedownloaded en het werkt prima. Hij komt niet meer tevoorschijn, totdat je op het toetsenbordje hebt gedrukt.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Magic6399 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:46:
[...]

Iemand die weet waar je dit kan aanpassen? ben hier zelf ook wel in geintresseerd en heb tot nu toe ook nog geen oplossing mogen vinden...
Dan moet je echt in de manila files gaan rotzooien. Als je bv de 590ad244_manila file opent in notepad dan zie je oa dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?xml version="1.0" encoding="utf-16"?>
<xliff version="1.0" lang="en-us">
  <file datatype="plaintext" original="Home">
    <header />
    <body>
      <trans-unit id="IDS_HOMETITLE">
        <source>Home</source>
      </trans-unit>
      <trans-unit id="IDS_DATEFORMAT">
        <source>MMM d, yyyy</source>
      </trans-unit>
      <trans-unit id="IDS_APPOINTMENTS">
        <source>Appointments</source>
      </trans-unit>
      <trans-unit id="IDS_MAINVIEW">
        <source>Main View</source>
      </trans-unit>
      <trans-unit id="IDS_MISSEDCALLCOUNT">
        <source>%d Missed Call</source>
      </trans-unit>
      <trans-unit id="IDS_MISSEDCALLSCOUNT">
        <source>%d Missed Calls</source>

Daar kun je bij DATEFORMAT dus je eigen formaat ingeven om het op je home screen standaard in jouw formaat te krijgen, bv donderdag 21 augustus 2008 ipv do 21/8/08

Voor de kleuren zul je weer een andere manila bestand moeten openen. Aangezien er heel veel manila files zijn, zul je ze dus 1 voor 1 moeten gaan openen en uitlezen wat er instaat. Sommigen zijn idd met notepad te openen, anderen weer niet.

XBL: MRE Inc

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
Hallo,

Op de eerste plaats alle lof voor jullie kennis en de wil om dit te delen

Met veel aandacht lees ik al geruime tijd mee en heb sinds begin augustus ook de diamond. Leuk toestel , maar toch een paar dingetjes die mij tegenvallen. Onder andere de snelheid waarmee die soms wisselt tussen programma's/tabbladen en met tomtom 7 gaat de kaart erg langzaam. Dus dan maakt ie sprongen van plaatje naar plaatje. Als je dus in een woonwijk en veel afslagen hebt rijdt dan houdt hij het dus niet bij. Maar ja kom er wel overheen. Misschien europa kaarten eraf en dan benelux erop of zo. Misschien dat dat scheelt.
Wat ik wel acht storend vindt is de opera browser. Als ik naar een site ga dan opent hij automatisch het toetsenbord . En sluit hem dan weer , en opent weer enz enz. Tot de pagina helemaal geladen is, of totdat de browser er mee ophoudt (dit gebeurt het meest). Gek wordt ik daar van.Ook is de browser daarna niet meer te openen voor een tijdje. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik draai nog op de 1.37 versie. Is dit beter in de 1.93?

Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb hier TT7 draaien, en deze werkt helemaal perfect! Totaal geen problemen mee. Lekker snelle fix, snelle routeberekening (ook herberekening) en mooi nauwkeurig.

Wat er met je opera aan de hand is weet ik niet, want dit probleem heb ik niet.
Ik draai op 1.93, maar ook met 1.37 heb ik hier geen last van gehad.

Vandaag mijn 1e vastloper gehad! Ik had een sms ontvangen, en was deze aan t bekijken (TFloweergave, dus niet 'geopend') ik ging net met TF naar rechts, toen er tegelijk een nieuwe sms binnen kwam. En vast.... kon niks meer.... ff opnieuw geboot een geen probleem meer...

Nog steeds last van geheugenlekkage. Toestel begint rond de 60% en loopt op tot achter in de 70%.. vreemd, ook als ik er niks geks mee doe, en alles netjes afsluit.
Wat me ook opvalt is dat active sync elke keer op de achtergrond aan het draaien is???
Deed hij eerst nooit. Maar als ik nu taakbeheer open, staat hij er weer, en mijn geheugen is weer voller gelopen. afsluiten van active sync levert overigens maar maximaal 2% op.

Zijn er overigens meer mensen met de problemen met de Proxy van Vodafone?
Er is al heel wat over besproken hier, maar dit ging voornamelijk over de startpagina van vodafone.
Ik gebruik een hotmail acount met de diamond, wat totdat ik naar vodafone ging, vlekkeloos werkte.
Nu moet ik elke keer mijn proxy uitschakelen wil ik een verbinding kunnen opzetten om mijn mailtjes te ontvangen. Meer Vodafone gebruikers met hetzelfde euvel?

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
erikven1978 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:08:
[...]
Er is al heel wat over besproken hier, maar dit ging voornamelijk over de startpagina van vodafone.
Ik gebruik een hotmail acount met de diamond, wat totdat ik naar vodafone ging, vlekkeloos werkte.
Nu moet ik elke keer mijn proxy uitschakelen wil ik een verbinding kunnen opzetten om mijn mailtjes te ontvangen. Meer Vodafone gebruikers met hetzelfde euvel?
Ik heb het probleem niet zo omdat ik nog nooit de behoefte heb gevoeld om naar de Vodafone-live sites te gaan. Maar voor degenen die dat wel willen: misschien een idee om een .cabje te maken met daarin de reg-settings voor de Vodafone-proxy? Dit .cabje installeren is allicht minder werk dan iedere keer die instellingen helemaal intikken wanneer je de proxy weer aan wil zetten.

Verwijderd

[...]
Vandaag mijn 1e vastloper gehad! Ik had een sms ontvangen, en was deze aan t bekijken (TFloweergave, dus niet 'geopend') ik ging net met TF naar rechts, toen er tegelijk een nieuwe sms binnen kwam. En vast.... kon niks meer.... ff opnieuw geboot een geen probleem meer...
Heb laatst exact hetzelfde gehad. Was een sms aant lezen, wilde het scherm weer naar home 'vegen', exact op dat moment kwam er een mail binnen. Helemaal vast, moest met de rode knop rebooten. Geen ramp, maar toch jammer dat ie dat niet lekker pakt tegelijk.

Verwijderd

Hoi Hoi als ik een Harde reset uitvoer...

dan krijg ik weer de fabrieks instellingen maar int boekie staat: ALLEEN WINDOWS MOBILE SOFTWARE EN ANDERE VOORAF GEINSTALLEERDE PROGRAMMA`S WORDEN NIET GEWIJZIGD.. (blz 37 Verkorte Handleiding)

word dan ook het touch flo 3D van mn TD verwijderd...

want deze installeerd hij pas als je hem voort eerst aanzet dus is niet vooraf geinstalleerd of denk ik nou veel te moeilijk na..

afijn ik hoop dat iemand zo lief is om het ff te vertellen..

Groet

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:36:

dan krijg ik weer de fabrieks instellingen maar int boekie staat: ALLEEN WINDOWS MOBILE SOFTWARE EN ANDERE VOORAF GEINSTALLEERDE PROGRAMMA`S WORDEN NIET GEWIJZIGD.. (blz 37 Verkorte Handleiding)

want deze installeerd hij pas als je hem voort eerst aanzet dus is niet vooraf geinstalleerd of denk ik nou veel te moeilijk na..

afijn ik hoop dat iemand zo lief is om het ff te vertellen..

Groet
Hij gaat terug naar de basics Dus helemaal clean maar wel met de software waarmee hij oorspronkelijk geleverd is (Of welke in de geinstaleerde rom zit) TouchFlo 3D blijft er dus gewoon op. Maar programmatjes en settings die je er zelf op het gezet, evenals contacten, berichten, agenda enz. zijn allemaal weg na een harde reset.

Verwijderd

Is het aanbrengen van de brando protector veel makkelijker en beter dan het aanbrengen van de protector die erbij zit? Heb gisteren degene die erbij zit verprutst, kreeg hem maar niet goed. Ga vandaag de brando erop plakken als ik hem binnen krijg (heb de ultra clear besteld). Weet iemand hoe lang die ongeveer meegaan en hoeveel je er in zo'n pakje krijgt? Schijnen heel lang mee te gaan.

Ik vroeg me ook af waar het led lampje voor dient dat naast de hoofdspeaker zit bovenaan. Ik heb hem nog nooit zien branden of knipperen.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Sprite Backup is weer te downloaden van de htc website :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
Carfanatic schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:52:
Sprite Backup is weer te downloaden van de htc website :)
Heb je ook een linkje toevallig? Als ik via de search op de HTC site zoek naar 'sprite', krijg ik twee links die beiden een 404 geven.

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:35:
Maar nu over mijn HTC TOUCH.. Ik heb Hard SPL erop gezet, dat ging allemaal prima. Maar als ik nu de nieuwe ROM erop wil zetten blijft hij hangen op 0%. Kan iemand mij plz helpen hiermee??
Ik heb je toegevoegd op msn, indien je nog problemen hebt kan je mij contacteren...
Trebbors schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:46:
Over de screenprotector.. wat is de kwaliteit van het exemplaar welke bij de TD geleverd wordt?
Meer dan voldoende... Werkt perfect!
Barry|IA schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:51:
Kun je ook de gevoeligheid van het aantikken veranderen? Ik vind dat je nogal ''hard'' moet drukken bij de TD voordat 'ie iets doet.

En kun je een muisaanwijzer in beeld krijgen?
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\TouchPanel]
"PressureThreshold"=dword:F0 (240 in decimalen)

Wat de muisaanwijzer betreft niet!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:46:
Ik vroeg me ook af waar het led lampje voor dient dat naast de hoofdspeaker zit bovenaan. Ik heb hem nog nooit zien branden of knipperen.
Handleiding lezen? Nee joh, laten we 100x dezelfde vraag langskomen.

LEDJE is geen ledje. Is de lichtsensor

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
WoutF schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:09:
[...]

Heb je ook een linkje toevallig? Als ik via de search op de HTC site zoek naar 'sprite', krijg ik twee links die beiden een 404 geven.
Via de Support van HTC: http://www.htc.com/nl/Sup...x?p_id=133&cat=3&dl_id=19

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:36:

Hard reset is terug naar fabrieksinstellingen (dus zoals hij uit de doos kwam),hier stond de TF3D ook bij.
Net als de eerste keer wordt deze weer geïnstalleerd nadat hij voor de eerste keer opstart na de reset.

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:45:
[...]

Doe niet zo moeilijk, ik heb er dan overheen gelezen. Bedankt voor je antwoord.

Verwijderd

Is er dan niemand die antwoord heeft op mijn vraag op pagina 43?

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:06:
kicken binnen 24 uur is not done

Kennelijk is, zoals je aangeeft, de t-mobile verbinding al voorgeprogrammeerd.
Dit kan zijn dat je daadwerkelijk op het netwerk van t-mobile zit, of dat dit alleen grafisch is, en dat je gewoon belt via kpn...
Wacht gewoon je eerste factuur af, of stuur dagelijks zo'n smsje voor je resterende bundeltegoed

Verwijderd

[...]

Nog steeds last van geheugenlekkage. Toestel begint rond de 60% en loopt op tot achter in de 70%.. vreemd, ook als ik er niks geks mee doe, en alles netjes afsluit.
Dat is inderdaad een nare eigenschap. Als oplossing daarvoor heb ik memmaid op mijn toestel staan. Als ik het toestel niet gebruik, dan sluit ik eerst alle programma's op de normale manier en "kill" daarna alle niet noodzakelijke processen met memmaid. Ook een oplossing is om een softreset te doen.
Wat me ook opvalt is dat active sync elke keer op de achtergrond aan het draaien is???
Deed hij eerst nooit. Maar als ik nu taakbeheer open, staat hij er weer, en mijn geheugen is weer voller gelopen. afsluiten van active sync levert overigens maar maximaal 2% op.
Ook dat vond ik erg irritant en na lang zoeken heb ik daar via xda de oplossing voor gevonden. In het kort komt het er op neer, dat activesync als het afgesloten is, dan ook af gesloten blijft tot je het nodig hebt. [hier getest en het werkt prima]

When I start up the Touch, ActiveSync is running. I stop it, but sooner or later it will show up in the Tasks running again.
I did the ActiveSync Fake server Trick(Fake IP, Set schedules to Manual, etc..), but that didn't help.

Here is the Fix:
In the windows/activesync directory there is a file called “CtrlLog” file, in the file I noticed that at certain times it would say “KeepAwake” so I knew there had to be something trying to keep ActiveSync running.

I download an app called “Task Manager by FdcSoft”, cool little app for Free, it showed me all the processes running in the background. The one that caught my eye is a process called “repllog.exe”, because it had an ActiveSync icon next to it.

So just messing around with “Task Manager” I went to “Notifications” and noticed there were three “repllog.exe” in the notifications list towards the bottom. After disabling and enabling “repllog.exe” one by one, I believe the one that is causing ActiveSync to keep restarting itself is the “repllog.exe” that has an Argument named AppRunAfterTimeChange(must scroll to the right to see it). So I disabled that particular “repllog.exe” and did a Soft Reset.

I no longer see ActiveSync in the Task Manager list unless I connect to the PC using a USB cable.

NOTE: This procedure might not work for everyone. I have a HTC Touch with WM6.

Bovenstaande is gedaan op een HTC-touch, maar werkt dus ook voor de Diamomd. [zelfde besturingssysteem]

Taskmanager kan je hier ophalen. Is zo wie zo wel een nuttig/handig proggie... 8)
Bovenstaande is correct en zal voorlopig nog zo blijven. Vodafone wist mij te vertellen, dat ze het wel gaan veranderen, maar ze hebben geen jaar genoemd. Ze blijven bestoken met klachten hierover helpt misschien. Voor mail van je isp [Online enzo] zal je dus je proxy uit moeten zetten en als uitgaande server die authsmtp.vodafone.nl moeten gebruiken. Als je naar de Vodafone live services wil..tja..weer aanzetten.
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:06:
Gooi die settings van T-mobile er eens uit. Start/settings/connections/connection-setup en kies daar voor nederland/KPN. Kan ook zijn dat je een simlock erop heb, maar dat merk je snel genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 13:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:18:
Bovenstaande is gedaan op een HTC-touch, maar werkt dus ook voor de Diamomd.
[zelfde besturingssysteem]
Ik ga er van uit dat het werkt, maar WM 6 en WM 6.1 hebben wel wat verschillen hoor ;)
Niet alles voor WM6 loopt vlekkeloos op 6.1

Verwijderd

Serotonine schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:14:
[...]

kicken binnen 24 uur is not done

Kennelijk is, zoals je aangeeft, de t-mobile verbinding al voorgeprogrammeerd.
Dit kan zijn dat je daadwerkelijk op het netwerk van t-mobile zit, of dat dit alleen grafisch is, en dat je gewoon belt via kpn...
Wacht gewoon je eerste factuur af, of stuur dagelijks zo'n smsje voor je resterende bundeltegoed
Thanks voor de reactie.

Ik heb toch voor de zekerheid maar de klantenservice gebeld van KPN, en de technische dienst daar kon mij vertellen dat ik absoluut op het netwerk van KPN internette. Nice.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:29:
[...]

Ik ga er van uit dat het werkt, maar WM 6 en WM 6.1 hebben wel wat verschillen hoor ;)
Niet alles voor WM6 loopt vlekkeloos op 6.1
Het werkt hier. Dat had ik mijn berichtje al opgemerkt. Verder kan je het gewoon proberen. Als je met die tweak problemen krijgt, dan kan je het ook weer enablen... :P

trouwens op de HTC-Touch [althans die van mij] zit ook wm6.1 pro

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 14:05 ]

Verwijderd

Zo de brando protector zit erop, wel een aantal keer opnieuw moeten doen maar gelukkig blijven die goed plakken na wassen ook. Geen stofje eronder te zien nu en hij zit mooi recht. Wel tevreden al hoop ik dat hij ook goed blijft zitten en niet zomaar loslaat.

Verwijderd

MRELynx schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:25:
Even een tipje overgenomen van XDA Developers. Ik ergerde me al een tijdje aan het feit dat wanneer je een sms tikte je maar 2 regeltjes had om te zien wat je tikt. Met deze aanpassing heb je 4 regels om je sms te tikken en te lezen.

[...]

Na een soft reset blijft het gewoon werken....Misschien opnemen in de faq....
Is deze tip inmiddels al opgenomen in de FAQ?

Want na mijn flash naar 1.93 moest ik deze tip weer opzoeken door heel het topic door te bladeren ;).

Zelf vroeg ik net na die post of het ook nog mogelijk was om de standaard tekengrootte van dat threaded sms overzicht aan te passen...dat zit in Windows/thread_sms.css (kan je ook via Total Commander aanpassen).

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 14:31 ]

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:20:
[...]

Want na mijn flash naar 1.93 moest ik deze tip weer opzoeken door heel het topic door te bladeren ;).

Zelf vroeg ik net na die post of het ook nog mogelijk was om de standaard tekengrootte van dat threaded sms overzicht aan te passen...dat zit in Windows/thread_sms.css (kan je ook via Total Commander aanpassen).
He, deze had ik even gemist! Goeie tip, moet zeker in de FAQ.

Verder nog het volgende:
Mijn oude telefoon (Nokia) had ik zo ingesteld dat bij een oproep de beltoon opliep van zacht naar hard en tegelijkertijd trilde. Is dit ook zo in te stellen bij de Diamond?
Oplopende beltoon kan je instellen, maar niet oplopen en trillen tegelijk?
Nu heb ik Beltoon & Trillen geselecteerd, maar bij een oproep begint ie dan natuurlijk direct "hard" te spelen. Vind ik altijd zo aso in de bus :P

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nog even een ervaring delen over de Martin Fields screenprotector: na twee weken vakantie zit de protector vol krasjes (en één diepe, gelukkig heeft ie z'n werk goed gedaan).
Op mijn vorige toestel (TyTN II) had ik een Brando Ultra Clear zitten en zelfs na 10 maanden zat daar geen enkel krasje op.
Ik heb net weer een Brando besteld, voor mij geen Martin Fields meer.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:20:
[...]

Volgens mij nog niet, maar ik heb vorige week al een PB naar de maker van de OP gestuurd om dit op te nemen in de faq. Volgens mij is hij op vakantie, dus maar effe afwachten. Zal eens kijken of ik er een .cab bestand van kan maken. Dan is het installeren en klaar. Hoef je ook niet te kloten enzo....

XBL: MRE Inc

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

wontcachme schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:45:
[...]

Nou niet helemaal. Dat olijke dingetje rechtsboven in de hoek is geen lichtsensor maar een camera. De lichtsensor zit zeg maar in het openingetje van de speaker. Check maar door er iets voor te houden...

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
MRELynx schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Volgens mij nog niet, maar ik heb vorige week al een PB naar de maker van de OP gestuurd om dit op te nemen in de faq. Volgens mij is hij op vakantie, dus maar effe afwachten. Zal eens kijken of ik er een .cab bestand van kan maken. Dan is het installeren en klaar. Hoef je ook niet te kloten enzo....
Dit zou wel erg fijn zijn, want alle tweaks heb ik tot nu toe kunnen uitvoeren, zonder zelf in het register te klooien..... (ook via .cab's)

Met een .cab is t wel zo gemakkelijk :p

• Crusader

Crusader

Arc Nature

gyedema schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Nou niet helemaal. Dat olijke dingetje rechtsboven in de hoek is geen lichtsensor maar een camera. De lichtsensor zit zeg maar in het openingetje van de speaker. Check maar door er iets voor te houden...
De vraagsteller heeft dit ook wel door lijkt mij :)

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
gyedema schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

dat bedoelen ze niet. bij je microfoon, zit ook nog een klein lampje. zie faq. dat bedoelen ze :+

voor de mensen die het niet fijn vinden om opera tegebruiken, kan je ook opera mini downloaden.
dit is een internet browser die werkt via java. hij laad de website in het klein en dan kan je inzomen op de gedeelte die jij wilt.
ik vind hem handig ;)
misschien heb je er wat aan.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

rinusnl schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
[...]

Opera mini laad de website in het klein en dan kan je inzomen op de gedeelte die jij wilt.
ik vind hem handig ;)
misschien heb je er wat aan.
Dat doet de HTC-Opera toch ook? Ik zie geen meerwaarde.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik heb me nou toch iets.... Is al de 2e keer deze week en zie het net weer voor de 3e keer.
Ik kreeg een mail binnen. Na 10 min. ging ik eens kijken wat het was en kreeg onderstaand schermpje te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.michelstel.nl/IMAGE_171.jpg

Na 3-5 minuten kreeg ik ineens weer normaal beeld, maar het hele touchscreen gedeelte reageerde niet meer. Ik heb 'm weggelegd om het vervolgens na een paar minuten weer te proberen. Hij reageerde niet eens op de aan/uit knop. Uiteindelijk verscheen er wel weer beeld, maar dat was precies zoals hierboven.
Na een softreset zal ie het wel weer doen, maar ik ben er niet zo blij mee. Iemand dit ook al gehad?

Verwijderd

rinusnl schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
[...]

dat bedoelen ze niet. bij je microfoon, zit ook nog een klein lampje. zie faq. dat bedoelen ze :+
Nu haal jij weer dingen door elkaar...

Bovenaan het toestel heb je:
speaker met daarin een lichtsensor, en naast de speaker een video-bellen camera.

Onderaan heb je:
ledjes in de D pad en een microfoon naast de USB aansluiting

Verwijderd

Ik zit me suf te zoeken naar een manier om m'n sim-pincode te wijzigen maar ik kom enkel bij pincode wijzigen van wm zelf uit. Weet iemand hoe dat moet?

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
wd200 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:20:
ik heb een "raar" sms probleem wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen.

Als ik via de TF3D smsjes lees en ik lees bv sms 5/25 en ik laat hem daar op staan en leg me telefoon weg.
Als ik dan een nieuw smsje krijg dan komt deze niet bovenaan te staan maar boven 5/25 dus het nieuwe smsje staat dan op plek 4/25 en krijgt een andere tijd dan de ontvangst tijd, hij krijgt dan de tijd die tussen de oude 4/25 en de oude 5/25 ligt echt heel raar.
Dit nieuwe smsje staat dan ook op plek 4 bij de berichten lijst.

Ik heb wel sms weergaven op oldschool staan dus geen chat vieuw.

Hebben meer mensen hier last van ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:35:
Ik zit me suf te zoeken naar een manier om m'n sim-pincode te wijzigen maar ik kom enkel bij pincode wijzigen van wm zelf uit. Weet iemand hoe dat moet?
Heb het niet getest, maar ik neem toch aan dat dit de pincode van je sim is :?

Start - Instellingen - (tabblad persoonlijk) - Telefoon - tabblad pincode

Verwijderd

Crusader schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:18:
[...]

De vraagsteller heeft dit ook wel door lijkt mij :)
Ja die camera had ik wel al gespot ;) haha. Toch bedankt.
Nog even @Crusader, ik heb er zo'n ultra clear opzitten van brando. Was even een aantal keer opnieuw doen, maar nu zit hij redelijk recht en durf hem niet weer los te halen omdat hij eindelijk helemaal stofvrij eropzit. Maar weet jij of ze makkelijk loslaten? Moet je ze werkelijk vaak opnieuw opplakken?
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.