No offence, maar deels ben ik het er wel mee eens hoor.
Destijds met de intrede van de Wizzard en de Vario toestellen was het echt tweaken hier.
Deze toestellen waren qua vorm en bediening zo verschillend van standaard mobieltjes
dat deze echt door een aparte groep gebruikers werden gekocht en gebruikt.
Ik merkte het al met de HTC Touch, het eerste WM toestel wat er uit zag als een gewone mobiel.
Deze werden ook gekocht door mensen die nog nooit met Windows (mobile) hadden gewerkt,
terwijl het voor veel tweakers een opvolging was en dus verder gingen waar ze gebleven waren.
Zo nu en dan een "N00b" vraagje beantwoorden er tussendoor is geen probleem,
maar soms wordt het gewoon ff teveel ("n00b-gehalte" dus

).
Met de Diamond het zelfde, weer een nieuwe lichting gebruikers die overstappen en "bij af" beginnen.
Natuurlijk stapt een ieder in op zijn eigen niveau, maar soms lijkt het wel of met niet eens de handleiding heeft gevonden, laat staan doorgenomen. Ik ben onder de indruk van de enorme uitgebreidheid han de startpost, volgens mij staat echt alles er in, van n00b tot tweak vraag en nog vragen mensen hoe ze bijvoorbeld in het register moeten komen
Serieus, petje af voor alle verzamelde info.
ik vindt het ook eigenlijk een belediging als mensen vragen stellen die met zo veel zorg en moeite zo uitgebreid beantwoord en beschreven staan in de startpost.
Door dit soort vragen blijft er weinig over voor de "echte tweakers" en wordt het meer een gebruikers ervaringen uitwisseling voor mensen die te lui zijn zelf te zoeken.
Laten we ook niet vergeten dat Low Leven niet de eerste is die hierom wegblijft hier.
En ondanks dat ook ik het niet altijd met Low Level eens ben geweest (iPhone/Diamond discussie

)
is Low Level wel degelijk iemand die altijd heel veel nuttige bijdragen heeft geleverd hier.
Ik vindt het dan ook zeker jammer dat Low Level hier niet meer komt, we will gone mis him!