Ik snap ze wel, er zitten inderdaad redelijk wat nadelen tov andere toestellen, maar omgekeerd ook. Tis maar net wat je bevalt en wat je zoekt in een telefoon
Toch maar even op het commentaar ingaan.
Barry|IA schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:
Ik was het helemaal zat met deze telefoon en heb 'm omgeruild voor de Nokia N95 8GB.
- Bij in- en uitgaande gesprekken gaf de telefoon de eerste 5 seconden geen gehoor, zowel met T-Mobile als met Vodafone.
- Was er eemaal gehoor dan was de kwaliteit om te huilen.
- Een gesprek ophangen geeft bij het indrukken van de toets een vertraging, waardoor je wel 5 keer moet drukken om er zeker van te zijn dat je hebt opgehangen.
- De wekker kun je niet uitzetten, maar slechts op negeren zetten.
- De batterij gaat bij normaal gebruik slechts 24 uur mee.
- Email client ververst niet altijd vanzelf, en bij selecteren werkt 'ie soms ook niet.
- Gegevensverbinding kun je uitschakelen, maar springt automatisch weer aan wanneer je verbinding maakt via WLAN.
- Het scherm had gele vlekken onderin het beeld, afkomstig van de toetsen verlichting.
- Met de 3dFlow ingeschakeld is het toestel te traag om normaal mee te werken.
- De geluidskwaliteit met muziek is erg slecht.
- De handsfree modus is te zacht en de geluidskwaliteit is slecht, onverstaanbaar in de auto.
- Het scherm tikt niet soepel (ja, ik heb opnieuw uitgelijnd).
Ik heb de HTC vandaag omgeruild voor een N95 9GB. Ik heb het ding nog maar een uur in gebruik, maar werkt al VEEL sneller en beter

- Hoe bedoel je geen gehoor? Dat je de eerste 5 seconde in een gesprek niks hoort? Geen last van hier..
- Kwaliteit is inderdaad minder dan andere toestellen. Ik vind het alsnog prima te doen
- Het toestel reageert inderdaad traag, maar de verbinding is echt per direct verbroken na de eerste keer drukken (net getest)
- Voor de wekker zou ik simpelweg een ander programma zoals SPB time gebruiken. De wekker op de nokia vind ik ook om te huilen, daar gebruik ik HandyClock voor.
- Batterij van een toestel met vergelijkbare functies kan ik ook prima binnen 24 uur leeg krijgen. Bij normaal gebruik haal ik toch rustig 2 dagen.
- Um, ververst niet vanzelf? Hoe bedoel je? Selecteren gaat hier soms ook mis inderdaad
- WLAN
is een gegevensverbinding, hoe verwacht je dat je gegevensverbinding uit blijft als je expliciet verbinding maakt met een gegevensverbinding?

- Die toesten geven echt niet zoveel licht dat het gele vlekken oplevert hier.
- TF3D te traag? SPB Mobile Shell is inderdaad veel sneller, maar onwerkbaar? Nee, zeker niet. Ik vind TF3D in SwiftBL 6.0 echt goed werkbaar.
- Mee eensch, de externe speaker is inderdaad naar.
- Idem
- Ook hier geen last van, maar ja, ik doe veel met de stylus. T'is vergelijkbaar met andere touch-screens vind ik, behalve de iPhone (die mi veel beter is met zn temperatuur-sensor). Trouwens, touch-screen op een N95? Nee toch?
Jammer van je nare ervaring met de TD, hopelijk heb jij meer plezier met je 9GB (

) N95. Ik ben zeker wel tevreden met dit toestel