HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 136.078 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 23:30

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 267841 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:45:
Sinds vandaag heb ik een meetrillend geluid bij mijn speaker.
Erg vervelend want het resoneert als iemand wat zegt.
Net of er iets los zit of er een steentje op ligt, maar ik kan niets zien.

Al eerder iemand last van gehad?

Rob
Ik snap wat je bedoelt, ik heb daar alleen last van als ie op z'n hardst staat, dan wordt het geluid wat "overstuurd". Als je dat ook hebt bij een lager volume, lijkt mij het toestel niet in orde.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:07
mattrob schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Als je naar 'phone' gaat (ofwel door sneltoets, ofwel door op hoorntje te drukken), kan je via de cijfertoetsen heel snel naar je contacten. Net zo snel als anders ;-) !
Nog een vraagje hierover. Als ik dat doe, en hij vindt een contact, hoe kan ik dan kiezen om bijvoorbeeld een mobiel nummer van die persoon te bellen ipv het vaste nummer. Ik heb net al mijn contacten in outlook gebundeld (mobiel, thuis, email, msn nummers in 1 contact). Nu belt hij standaard het eerste nummer. Enig idee of ik hier snel doorheen kan scrollen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
ik zal wel een raar toestel hebben maar ook dat werkt niet

ik ga er geen tijd meer in steken eerst maar flashen ik denk met die van swift
210667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Heb even mee gekeken in mijn settings. Bij advanced Server settings/ NetworkConnection==> Internet kiezen, Voor de rest staat het zo te zien goed bij je.

Bij het networkconnection-dropdownmenu heb je 5 opties. Daar kies je voor "the internet"! Dat vodafone live klopt niet. Had mijn bericht eerst moeten controleren. Mea Culpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234194

Ik heb al veel gelezen om mijn " bedenkingen " te overwinnen mijn HTC TD VF branded ROM 1.37 om te zetten naar de officiele HTC NL 1,93 versie.

Ik wil het dus zo officieel mogelijk houden en wijk naar de HTC ROM uit simpel omdat Vodafone niet voornemens is een NL versie uit te brengen.
Natuurlijk heb ik het e.e.a. gelezen maar lees het iedere keer weer anders.

Zou een van de posters mij een stappenplan kunnen plaatsen om het bovenstaande te bereiken ?

Ontzettend bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:23
cheiron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:20:
[...]

Nog een vraagje hierover. Als ik dat doe, en hij vindt een contact, hoe kan ik dan kiezen om bijvoorbeeld een mobiel nummer van die persoon te bellen ipv het vaste nummer. Ik heb net al mijn contacten in outlook gebundeld (mobiel, thuis, email, msn nummers in 1 contact). Nu belt hij standaard het eerste nummer. Enig idee of ik hier snel doorheen kan scrollen?
Pijltje rechts of pijltje links, dan scroll je door de mogelijkheden heen. Werkt alleen bij t bovenste contact.

Kan overigens ook in he 'gewone' contactenlijst. En slim als t ding is, hij onthoud wat je laatst geselecteerde optie is.

[ Voor 9% gewijzigd door Hmmbob op 25-08-2008 21:53 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Groentenboer schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:52:
[...]

Pijltje rechts of pijltje links, dan scroll je door de mogelijkheden heen. Werkt alleen bij t bovenste contact.

Kan overigens ook in he 'gewone' contactenlijst. En slim als t ding is, hij onthoud wat je laatst geselecteerde optie is.
Thanx. Excuses trouwens, ik zie namelijk ook 3 seconden geleden dat dit op pagina 55 van de handleiding staat. Zal voortaan iets beter zelf zoeken ook..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 234194 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:44:
Ik heb al veel gelezen om mijn " bedenkingen " te overwinnen mijn HTC TD VF branded ROM 1.37 om te zetten naar de officiele HTC NL 1,93 versie.

Ik wil het dus zo officieel mogelijk houden en wijk naar de HTC ROM uit simpel omdat Vodafone niet voornemens is een NL versie uit te brengen.
Natuurlijk heb ik het e.e.a. gelezen maar lees het iedere keer weer anders.

Zou een van de posters mij een stappenplan kunnen plaatsen om het bovenstaande te bereiken ?

Ontzettend bedankt.
bekijk de volgende pagina eens
http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:18

jerry_a

doei

cheiron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:10:
[...]

Thanx. Excuses trouwens, ik zie namelijk ook 3 seconden geleden dat dit op pagina 55 van de handleiding staat. Zal voortaan iets beter zelf zoeken ook..
Heb jij een andere gebruiksaanwijzing? Bij mij staat het op pagina 63.

Telefoonfuncties gebruiken 63

Bellen of een tekstbericht sturen met Smart Dial
1. Op het Beginscherm tikt u op Telefoon.
2. Voer de eerste paar nummers en/of letter in.
Zodra u begint met het invoeren van nummers of letters, geeft het
Smart Dial-paneel de gevonden overeenkomsten weer.
Tip Tik op om de telefoontoetsen te sluiten en te kijken of er nog meer
matching contacten kunnen worden gevonden.
3. Blader met uw vinger door het Smart Dial-paneel of druk op
NAVIGATIE op/neer om de lijst met weergegeven contacten te
bekijken.
4. Gebruik één van onderstaande opties:
• Tik op het contact dat u wilt bellen.
• Om een tekstbericht naar de het geselecteerde contact te sturen,
tikt u op Menu > SMS-bericht verzenden.
• Om een ander nummer van het geselecteerde contact te bellen,
selecteert u het contact en drukt u vervolgens op NAVIGATIE
rechts/links om het nummer dat u wilt bellen te selecteren.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

[b]Ik ben het! schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:09:
Vraag 1: Is ie te uninstallen?
Antw.: Geen idee, maar hij staat wel bij 'remove programs', dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit. Heb het nog niet geprobeerd.
Als je hem idd removed, heb je de oude weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik ook gezien.
Heb de link bij hard SPL gezien die naar XDA gaat.
Daar staan 2 bestanden
1 een zip file met de ROM Updater utility en een 2e waarin "RUU_signed.nbh" inzit.
Wat moet ik dan hier mee doen?
Is het noodzakelijk daarna ook de Radio aan te passen ?
Ga (misschien) straks over naar een andere provider als Vodafone dus moet wel gaan werken met TM en/of KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 136100 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:00:
Vraagje over mail die binnenkomt; ik word er een beetje moe van dat hij niet gewoon de afbeeldingen direct mee download. Iedere keer blokkeert hij die. Ik wil gewoon als ik een mail open, dat er direct alle afbeeldingen in komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 14:28
Topsecret schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:10:
[...]

Heren,

Ik heb gisteren mijn MDA compact iv voorzien van de officiele HTC nederlandse Rom (RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe)die hier en der te vinden is op het net. Ik heb eerst een hardspl ingeladen (1.24) om alleen mijn radio te updaten (van 1.00.25.03 naar 1.00.25.05), maar toch ging iets kriebelen.
Ik heb maar de officiele HTC NL Rom gedownload en geflashed op de mda. Het was wel even schrikken omdat het flashen zonder enige foutmeldingen begon.

Na 10 minuten, zag ik dat de hele meuk van T-mobile (vooral de bootscreen is irritant) er niet meer was , maar de mooie Touch Diamond screen met bijpassend geluidje.

M.a.w: Het is mogelijk om officiele HTC Roms (NL heb ik kunnen testen) op T-mobila MDA Compact IV te draaien.

Nu is mijn vraag: is de MDA Compact IV van T-mobile zo open en bloot dat je alles mee kunt doen (toen ik mijn mda kreeg was het al sim unlocked (kon namelijk een simkaart in doen van Curacao O-) ) ?
Of kwam het door de HardSPL?

In ieder geval Jonges! Als jullie de troep van T-mobile willen weghalen en de originele HTC NL Rom, willen draaien, het is mogelijk _/-\o_
Kan confirmen dat dit werkt...zojuist naar een hoop gezoek ook gelukt! Het werkt alleen met 1.24 en niet met andere spls trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:05
Anoniem: 234194 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:03:
Heb ik ook gezien.
Heb de link bij hard SPL gezien die naar XDA gaat.
Daar staan 2 bestanden
1 een zip file met de ROM Updater utility en een 2e waarin "RUU_signed.nbh" inzit.
Wat moet ik dan hier mee doen?
Is het noodzakelijk daarna ook de Radio aan te passen ?
Ga (misschien) straks over naar een andere provider als Vodafone dus moet wel gaan werken met TM en/of KPN.
[list]• Met de ROM Update Utility kun je die .nbh bestanden flashen naar je telefoon. In zo'n nbh bestand kan dus een ROM zitten, een SPL, een Radio, een splash screen, of een combinatie van dit alles. Ik weet niet precies wát je wil doen, maar met de tool kun je dus de .nbh bestanden naar je telefoon flashen.
• Radio aanpassen is naar mijn weten nooit noodzakelijk.

SIM-unlocken? Is je telefoon niet al SIM-lock vrij (probeer dat eens)? Anders zou ik je doorverwijzen naar je provider, waar je een code kunt kopen om hem SIM-lock vrij te maken.
offtopic:
Kicken binnen 24 uur? :X

Anyway, heb je goed alle instellingen van de mail doorlopen? Ik heb net mijn account ingesteld, en kwam toch echt ergens het vakje tegen dat ie niet alle attachments moet downloaden (wil ik niet dus). Of bedoel je de plaatjes in een mail die via HTML vanaf een andere site geladen moeten worden, en die dus (mijns inziens) terecht geblocked worden (voor veiligheid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DRvDijk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:17:
[...]

[list]• Met de ROM Update Utility kun je die .nbh bestanden flashen naar je telefoon. In zo'n nbh bestand kan dus een ROM zitten, een SPL, een Radio, een splash screen, of een combinatie van dit alles. Ik weet niet precies wát je wil doen, maar met de tool kun je dus de .nbh bestanden naar je telefoon flashen.
• Radio aanpassen is naar mijn weten nooit noodzakelijk.

SIM-unlocken? Is je telefoon niet al SIM-lock vrij (probeer dat eens)? Anders zou ik je doorverwijzen naar je provider, waar je een code kunt kopen om hem SIM-lock vrij te maken.
[
Gebeurt dat flashen vanzelf als ik de rom Update utility start ? Dan nog vraag ik me af wat ik dan met het "RUU_signed.nhh" bestand moet doen (sorry heb geen enkele ervaring hiermee...).

Nee deze is Vodafone branded en dus simlocked. Ben ook wel eens in buitenland en gebruik daar lokale sim. Had in geweten dat VF alleen locked toestel levert had ik deze nooit genomen maar dat is een hele andere discussie.
Dus je denkt dat het flashen de simlock er niet afhaalt ?
En weet 1 van de posters hoe ik dan toch TT7 kan terugzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 234194 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:00:
[...]

Gebeurt dat flashen vanzelf als ik de rom Update utility start ? Dan nog vraag ik me af wat ik dan met het "RUU_signed.nhh" bestand moet doen (sorry heb geen enkele ervaring hiermee...).

Nee deze is Vodafone branded en dus simlocked. Ben ook wel eens in buitenland en gebruik daar lokale sim. Had in geweten dat VF alleen locked toestel levert had ik deze nooit genomen maar dat is een hele andere discussie.
Flashen van een VF toestel haalt de simlock er niet af, daar heb je weer andere tools voor. :*)
En over TomTom, volgens mij is er geen volledige legale manier om dat te doen helaas, maar ik kan me vergissen.

[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 26-08-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Anoniem: 234194 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:00:
[...]

Je hoeft niet zoveel met het .nbh bestand te doen, behalve hem in het zelfde mapje als de ROM Update Utility te zetten :) Gaat het vanzelf? Hangt er een beetje vanaf. Ik draai SwiftBlade's ROM, en als je die download en het programmatje opstart, gaat het in één keer ram bam over je telefoon heen. Maar de meeste ROMs, ook de officiele, laten je eerst 4 waarschuwingen lezen voordat het proces begint.

SIM-lock wordt door het flashen van een andere ROM zeker niet verwijderd. Zoals gezegd, andere tools, of even Vodafone vragen hoeveel de code zou moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266840

carpcatcher schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:04:
[...]

ofwel we zoeken dus een wijziging dat de GPS niet vanzelf meer uit gaat >:)
Of je blokkeert de TD door het "ophangen"-knopje langer ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-05 11:28
*warez*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 26-08-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Anoniem: 234194 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:44:
Is dat al zeker dan? Ik ga eigenlijk nog wel uit van een Vodafone update + een makkelijke manier van vodafone om je Diamond te updaten.

Nu 3 dagen ben ik toch aardig gek op mn Diamond geworden.. Gisteren ook allemaal Iphoners die er even mee wilde spelen. Al moet ik toch zeggen dat kwa useability Apple het goed voor elkaar heeft..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

Upquark schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:45:
Ik heb een probleem bij het verbinden met m'n carkit (JVC KT-BT1).

Als ik bijv. met TomTom de aanwijzingen via Bluetooth over de carspeakers wil laten horen (A2DP dus), wordt het begin van elke aanwijzing afgekapt. 't Is net alsof eerst de verbinding weer opgebouwd moet worden, waardoor je dus aanwijzingen krijgt als: "[Na 600 meter] rechts afslaan" ('Na 600 meter' hoor je dus niet).

Dit is wel op te lossen door op de achtergrond b.v. een mp3'tje af te spelen via Media Player, zodat de A2DP-verbinding 'in stand blijft'. Een mooie oplossing vind ik dat echter niet.

Komt iemand dit bekend voor? En mooier nog, heeft iemand hier een oplossing voor? Bestaat er ergens een soort van 'A2DP_keep_alive = true' instelling? :P
Ik heb dezelfde configuratie, maar lukt mij niet om tomtom geluid over Bluetooth te krijgen...
Hoe heb je dat gedaan...? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:50

Speedmaster

Make my day...

svdhorst schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:46:
Kan/wil iemand de laatste nederlandse RUU Diamond update downloaden (hier) en deze op rapidshare ofzo zetten?
Ik kan deze namelijk niet downloaden omdat mijn serienummer met vodafone gelinkt is ofzo..

Alvast bedankt!
Je zou eens op XDA kijken of zo

[ Voor 0% gewijzigd door Speedmaster op 26-08-2008 11:12 . Reden: sommige mensen zijn nog steeds te lui om verder te zoeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160490

Sinds kort heb ik een probleem met het ontvangen van mail terwijl de Diamond in slaapstand staat. Ik laat één mailbox om de 5 minuten controleren op nieuwe mail. Maar dat werkt niet meer sinds ik 1.93 heb geinstalleerd. Pas als ik hem aanzet haalt hij de mail op.
Ik heb de dataverbinding overigens altijd aanstaan.

Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

bounzer schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:00:
Vraagje over mail die binnenkomt; ik word er een beetje moe van dat hij niet gewoon de afbeeldingen direct mee download. Iedere keer blokkeert hij die. Ik wil gewoon als ik een mail open, dat er direct alle afbeeldingen in komen te staan.

offtopic:
Kicken binnen 24 uur? :X
offtopic:
binnen 4 uur!!!
:/
Anyway, heb je goed alle instellingen van de mail doorlopen? Ik heb net mijn account ingesteld, en kwam toch echt ergens het vakje tegen dat ie niet alle attachments moet downloaden (wil ik niet dus). Of bedoel je de plaatjes in een mail die via HTML vanaf een andere site geladen moeten worden, en die dus (mijns inziens) terecht geblocked worden (voor veiligheid)?
klopt, net als op je PC (of Mac) worden HTML afbeeldingen geblokkeerd.
Dit is zo ver ik weet niet uit te zetten of te omzeilen.
Anders instellen op "tekst zonder opmaak".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160490 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:24:
Sinds kort heb ik een probleem met het ontvangen van mail terwijl de Diamond in slaapstand staat. Ik laat één mailbox om de 5 minuten controleren op nieuwe mail. Maar dat werkt niet meer sinds ik 1.93 heb geinstalleerd. Pas als ik hem aanzet haalt hij de mail op.
Ik heb de dataverbinding overigens altijd aanstaan.

Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?
Haal je op via data verbinding? of via WiFi?
WiFi verbinding gaat nl. standaard uit in slaapstand.
In "Diamond Tweaks" kun je dit disabelen zodat je nog wel WiFi connectie hebt in slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zit al een tijdje mee te lezen in dit topic want ik ben over een paar maanden toe aan een nieuw toestel. Is na de firmware update van 1.93 het toestel veel stabieler en sneller geworden?
Ik lees veel problemen met dit toestel maar zijn die verholpen na de laatste firmware update?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Slasher schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:45:
Ik zit al een tijdje mee te lezen in dit topic want ik ben over een paar maanden toe aan een nieuw toestel. Is na de firmware update van 1.93 het toestel veel stabieler en sneller geworden?
Ik lees veel problemen met dit toestel maar zijn die verholpen na de laatste firmware update?
Ik heb sinds een week dit toestel inclusief nieuwe firmware. Dus vergelijken kan ik niet. Ik kan wel zeggen dat ik nog geen problemen heb gehad met dit toestel. Ik ben er alleen maar reuzeblij mee!
Terwijl ik al heel wat software toegevoegd en verwijderd heb. En ook zelf heb lopen spelen met Visual Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07

En ook aardig, is dat je gewoon 'sneltoetsen' kan gebruiken. Dus 1 ingedrukt is voicemail, 2 ingedrukt mijn lieftallige vrouwtje, etc. Gebruik ik zelf vrij veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160490

Anoniem: 189953 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

Haal je op via data verbinding? of via WiFi?
WiFi verbinding gaat nl. standaard uit in slaapstand.
In "Diamond Tweaks" kun je dit disabelen zodat je nog wel WiFi connectie hebt in slaapstand.
Nee gewoon via dataverbinding. Ik heb alle veranderingen die ik met Diamond Tweaks heb gedaan weer op default gezet. Maar dat maakt weinig uit. Met 1.37 had ik geen problemen. En de dataverbinding blijft ook gewoon open staan. Dus verbinding is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Anoniem: 266840 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:25:
[...]

Of je blokkeert de TD door het "ophangen"-knopje langer ingedrukt te houden.
Dat heb ik dus gedaan afgelopen keer, maar:

- Door een stomme bug worden sommige instellingen gereset wanneer je dat doet (zie FAQ)
- Kost simpelweg meer stroom dan in Standby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier toevallig ook Touchdiamond gebruikers die op de TU in Delft studeren? Ik probeer met de TD op het wifi te komen, maar dat gaat nogal lastig, ja tenzij je op de tijdelijke vrije congres wifi inlogt. Anyway, er staat nu op blackboard een beschrijving om via VPN op de wifi te komen voor de IPhone, dus die heb ik even als richtlijn gepakt om het op de TD te proberen maar zonder succes..

Mocht iemand dit al succesvol gedaan hebben hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Had laatst een screenprotector besteld van Brand.
The Anti Glare, had ff beter moeten kijken. Want vind het geen prettige protector.
Te dof.

Heb dus zonnet ff via Brandoshop een Ultra Clear besteld. Die is stukken helderder.
Kan iemand dit bevestigen?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
hey, ik bezit nu de vodafone brandit. met 1.73 nog wat rom.
ik heb nergens problemen mee. heb overal goed bereik en iedereen kan me verstaan.
misschien is de touchflo3d eenbeetje langzaam maar dat geef niet.
O-) het is echt een aanrader!

heb vandaag de brando screenprotector binnen gekregen.
hij ging er goed op en geen last van bubbels.
een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Skillz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:58:
[...]
Alleen heeft de Diamond die $@#$@! bug dat die bij elk nummer wel een keertje 'onderbreekt', alsof zijn cache niet groot genoeg is. Je hebt dan een 'miliseconde' geen geluid, erg irritant.
Heb ik ook last van inderdaad. Snap er niet zoveel van, want ik heb geen andere programma's draaien. Verder staat het geluid ook erg had. Heb in de bassbooster echt alles naar beneden moeten zetten, naast dat het systeemvolume op 1 streepje staat :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 15-05 07:30
Ik heb een vraagje over de telefoon.
Weet iemand hoe je het volume harder kan zetten? Bij mij staat de hij al op maximum volume, maar wanneer hij overgaat is dat nog steeds niet hard genoeg voor mij. Ik stond gisteravond buiten met wat mensen te praten, en toen hoorde ik de telefoon niet eens afgaan.
Ik ben dus op zoek of er een soort Tweak is om het maximum volume harder te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:28:
Weet iemand hoe je het volume harder kan zetten? Bij mij staat de hij al op maximum volume, maar wanneer hij overgaat is dat nog steeds niet hard genoeg voor mij. Ik stond gisteravond buiten met wat mensen te praten, en toen hoorde ik de telefoon niet eens afgaan.
Ik ben dus op zoek of er een soort Tweak is om het maximum volume harder te zetten.
Hier al gekeken?
Of anders hier?

Beide staan trouwens hier in de FAQ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 15-05 07:30
kwakkie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:37:
[...]
Hier al gekeken?
Of anders hier?

Beide staan trouwens hier in de FAQ...
Beide posts gaan over mensen die in hun instelling hun geluid uit hadden staan.
Bij mij staat mijn geluid aan, maar ik vind het niet hard genoeg.
Ik zoek dus een manier om mijn telefoongeluid harder te zetten dan de standaard maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de vorige delen ook mee hebt gelezen,
dan weet je dat ik niet bijster enthousiast was over de Diamond :X
Nu met de 1,93 samen met "Diamond Tweaks" is hij voor mij "werkbaar".
Voor mij houd dit dus in dat ik hem ook daadwerkelijk gebruik en er tevreden over ben.
Stabiel is hij nu zeker, snelheid ook voldoende nu (zeker met wat tweaks ;) )
Anoniem: 160490 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:14:
Nee gewoon via dataverbinding. Ik heb alle veranderingen die ik met Diamond Tweaks heb gedaan weer op default gezet. Maar dat maakt weinig uit. Met 1.37 had ik geen problemen. En de dataverbinding blijft ook gewoon open staan. Dus verbinding is er wel.
Vaag, dan zou ik het niet weten. Misschien een Hard reset en opnieuw instellen :|
Harmen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:57:
Had laatst een screenprotector besteld van Brando.
The Anti Glare, had ff beter moeten kijken. Want vind het geen prettige protector.

Heb dus zonnet ff via Brandoshop een Ultra Clear besteld. Die is stukken helderder.
Kan iemand dit bevestigen?
Anti glare is i.d.d. dof, om reflectie te verminderen.
Zelf vindt ik dat ook niet prettig. De Ultra clear doet zijn naam eer aan ;)
dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:28:
Misschien te simpel hoor, maar zet je het systeemvolume op maximaal, of het belvolume.
Als je de volume knoppen gebruikt, verander je standaard het systeemvolume (dus niet belvolume!)
Met dit in beeld zie je links boven een pijltje (naast "systeemvolume")
als je daar op klikt kom je in het tabblad voor belvolume.
Ook kun je in "Diamond Tweaks" het volume nog wat opkrikken (optie 3.2 & 3.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-06 22:16
heb de mijne vandaag binnen gehad. laatste rom stond er al o. ga er nu mee spelen. even startpost lezen en de laatste tweaks erop knallen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik begin me er echt mateloos aan te irriteren, mijn dataverbinding is altijd brak :(
Dit had ik met mijn P3600 nooit maar met de Diamond heb ik heel slecht bereik en hij gaat steeds switchen van G naar 3G en dan weer H en dan weer naar G.

Normaal staat msn bij mij altijd aan maar met de diamond staat er altijd dat ik geen draadloze verbinding heb of ik word afgemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lazrambo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:25:
Ik begin me er echt mateloos aan te irriteren, mijn dataverbinding is altijd brak :(
Dit had ik met mijn P3600 nooit maar met de Diamond heb ik heel slecht bereik en hij gaat steeds switchen van G naar 3G en dan weer H en dan weer naar G.

Normaal staat msn bij mij altijd aan maar met de diamond staat er altijd dat ik geen draadloze verbinding heb of ik word afgemeld.
Je bent niet de enige, ook ik irriteer me hier mateloos aan. Met mijn Nokia N95 die ik hiervoor had, had ik dit nooit. Maar met de Diamond is het mis. Het helpt een beetje als je je band vastzet op óf GSM óf op HSDPA en niet op auto (dan blijft hij switchen en zoeken). Ben je er dus zeker van dat je in de UMTS dekking woont, zet dan je band op HSDPA, twijfel je of woon je 'op het randje' dan raad ik je aan hem op GSM te zetten. Nadeel is dan dat je internet over GPRS (en dus langzamer) loopt, maar dat hij wel stabiel is. Hopelijk kun je er wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28
dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:48:
[...]

Beide posts gaan over mensen die in hun instelling hun geluid uit hadden staan.
Bij mij staat mijn geluid aan, maar ik vind het niet hard genoeg.
Ik zoek dus een manier om mijn telefoongeluid harder te zetten dan de standaard maximum.
Ik heb het zelf op gelost door met een freeware programma het geluid van mijn ringtone te versterken.
Dit werkt echt goed. Wavosaurus of iets dergelijks was de naam van het programma.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
Weet iemand of het mogelijk is om altijd je eigen netwerk te forceren? Ik heb een vodafone abbo, maar woon sinds gisteren in Maastricht (redelijk tegen de grens aan) en nu wil me verbinding nog wel eens naar zo'n bananentelco in belgenland springen, wat ik uiteraard niet wil want ik betaal geen 30 euro per maand om nog eens extra te betalen voor bellen. Is hier iets tegen te doen? Ik heb hier wel gewoon vodafone bereik dus dat is het punt niet.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
t_o_c schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:18:
Weet iemand of het mogelijk is om altijd je eigen netwerk te forceren? Ik heb een vodafone abbo, maar woon sinds gisteren in Maastricht (redelijk tegen de grens aan) en nu wil me verbinding nog wel eens naar zo'n bananentelco in belgenland springen, wat ik uiteraard niet wil want ik betaal geen 30 euro per maand om nog eens extra te betalen voor bellen. Is hier iets tegen te doen? Ik heb hier wel gewoon vodafone bereik dus dat is het punt niet.
Instellingen -> Telefoon -> tab Netwerk -> netwerkselectie op handmatig zetten. Althans zo is het bij mijn Compact 4 :)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 09:59

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Toen ik mijn Diamond aan had gezet kwam er op een gegeven moment een melding in beeld: instellingen ophalen.

Vanaf dat moment kon ik meteen op Orange World, maar in de tussentijd heb ik deze per ongeluk verwijderd. Ik kan echter nergens meer deze instellingen binnen halen van Orange World en op de site staat mijn model er niet tussen. Via de klantenservice krijg ik internet access en dat gaat van mijn bundel af.

Slaat hij deze instellingen op de simkaart op of heeft de diamond deze toch opgehaald?
Het lijkt mij namelijk dat hij alleen voicemai, sms enz ophaalt zoals onder het kopje telefoon - services bij de instellingen.

Het rare is trouwens ook dat wanneer ik een verbinding maak met de naam Orange World, dat ik de melding krijg dat deze al bestaat, maar kan hem echt nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik was het helemaal zat met deze telefoon en heb 'm omgeruild voor de Nokia N95 8GB.

- Bij in- en uitgaande gesprekken gaf de telefoon de eerste 5 seconden geen gehoor, zowel met T-Mobile als met Vodafone.
- Was er eemaal gehoor dan was de kwaliteit om te huilen.
- Een gesprek ophangen geeft bij het indrukken van de toets een vertraging, waardoor je wel 5 keer moet drukken om er zeker van te zijn dat je hebt opgehangen.
- De wekker kun je niet uitzetten, maar slechts op negeren zetten.
- De batterij gaat bij normaal gebruik slechts 24 uur mee.
- Email client ververst niet altijd vanzelf, en bij selecteren werkt 'ie soms ook niet.
- Gegevensverbinding kun je uitschakelen, maar springt automatisch weer aan wanneer je verbinding maakt via WLAN.
- Het scherm had gele vlekken onderin het beeld, afkomstig van de toetsen verlichting.
- Met de 3dFlow ingeschakeld is het toestel te traag om normaal mee te werken.
- De geluidskwaliteit met muziek is erg slecht.
- De handsfree modus is te zacht en de geluidskwaliteit is slecht, onverstaanbaar in de auto.
- Het scherm tikt niet soepel (ja, ik heb opnieuw uitgelijnd).

Ik heb de HTC vandaag omgeruild voor een N95 9GB. Ik heb het ding nog maar een uur in gebruik, maar werkt al VEEL sneller en beter :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 11-06 18:24
Snap al die negatieve berichten niet, heb de td nu enige tijd in bezit en zeker na het doorvoeren van het Tweak 0.5 pakketje is het echt een fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
bluecupra schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:46:
Snap al die negatieve berichten niet, heb de td nu enige tijd in bezit en zeker na het doorvoeren van het Tweak 0.5 pakketje is het echt een fijn toestel.
Ik begrijp dat veel mensen tevreden zijn. Voor vele is het ook een hobby om ROM's te flashen en om aanpassingen in het register aan te brengen. Maar al wordt het ontkent, veel winkels doen toch moeilijk na deze aanpassingen. Daar had ik absoluut geen zin in, dus ik gebruikte te telefoon met de fabrieksinstellingen en dat hoort gewoon prima te werken.

Naar mijn idee is de interface net even te zwaar voor het toestel.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Barry|IA schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:
Ik was het helemaal zat met deze telefoon en heb 'm omgeruild voor de Nokia N95 8GB.

maar werkt al VEEL sneller en beter :)
Jammer dat jij problemen hebt. Zelf heb ik er niet zoveel problemen mee, maar dat is uiteraard arbitraire. Verder doet het toestel vanuit de standaardinstellingen gewoon wat het moet doen, althans voor de doorsnee gebruiker. Maar goed, dat is een discussie, die volgens mij hier niet thuis hoort.

[ Voor 65% gewijzigd door 210667 op 26-08-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
bluecupra schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:46:
Ik snap ze wel, er zitten inderdaad redelijk wat nadelen tov andere toestellen, maar omgekeerd ook. Tis maar net wat je bevalt en wat je zoekt in een telefoon :)

Toch maar even op het commentaar ingaan.

- Bij in- en uitgaande gesprekken gaf de telefoon de eerste 5 seconden geen gehoor, zowel met T-Mobile als met Vodafone.
- Een gesprek ophangen geeft bij het indrukken van de toets een vertraging, waardoor je wel 5 keer moet drukken om er zeker van te zijn dat je hebt opgehangen.
- Email client ververst niet altijd vanzelf, en bij selecteren werkt 'ie soms ook niet.
- Gegevensverbinding kun je uitschakelen, maar springt automatisch weer aan wanneer je verbinding maakt via WLAN.
- Het scherm had gele vlekken onderin het beeld, afkomstig van de toetsen verlichting.
- De handsfree modus is te zacht en de geluidskwaliteit is slecht, onverstaanbaar in de auto.

Ik heb de HTC vandaag omgeruild voor een N95 9GB. Ik heb het ding nog maar een uur in gebruik, maar werkt al VEEL sneller en beter :)
- Hoe bedoel je geen gehoor? Dat je de eerste 5 seconde in een gesprek niks hoort? Geen last van hier..
- Kwaliteit is inderdaad minder dan andere toestellen. Ik vind het alsnog prima te doen
- Het toestel reageert inderdaad traag, maar de verbinding is echt per direct verbroken na de eerste keer drukken (net getest)
- Voor de wekker zou ik simpelweg een ander programma zoals SPB time gebruiken. De wekker op de nokia vind ik ook om te huilen, daar gebruik ik HandyClock voor.
- Batterij van een toestel met vergelijkbare functies kan ik ook prima binnen 24 uur leeg krijgen. Bij normaal gebruik haal ik toch rustig 2 dagen.
- Um, ververst niet vanzelf? Hoe bedoel je? Selecteren gaat hier soms ook mis inderdaad
- WLAN is een gegevensverbinding, hoe verwacht je dat je gegevensverbinding uit blijft als je expliciet verbinding maakt met een gegevensverbinding? |:(
- Die toesten geven echt niet zoveel licht dat het gele vlekken oplevert hier.
- TF3D te traag? SPB Mobile Shell is inderdaad veel sneller, maar onwerkbaar? Nee, zeker niet. Ik vind TF3D in SwiftBL 6.0 echt goed werkbaar.
- Mee eensch, de externe speaker is inderdaad naar.
- Idem
- Ook hier geen last van, maar ja, ik doe veel met de stylus. T'is vergelijkbaar met andere touch-screens vind ik, behalve de iPhone (die mi veel beter is met zn temperatuur-sensor). Trouwens, touch-screen op een N95? Nee toch?

Jammer van je nare ervaring met de TD, hopelijk heb jij meer plezier met je 9GB (:?) N95. Ik ben zeker wel tevreden met dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
DRvDijk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:12:
[...]

Ik snap ze wel, er zitten inderdaad redelijk wat nadelen tov andere toestellen, maar omgekeerd ook. Tis maar net wat je bevalt en wat je zoekt in een telefoon :)

Toch maar even op het commentaar ingaan.

[...]

- Hoe bedoel je geen gehoor? Dat je de eerste 5 seconde in een gesprek niks hoort? Geen last van hier..
- Kwaliteit is inderdaad minder dan andere toestellen. Ik vind het alsnog prima te doen
- Het toestel reageert inderdaad traag, maar de verbinding is echt per direct verbroken na de eerste keer drukken (net getest)
- Voor de wekker zou ik simpelweg een ander programma zoals SPB time gebruiken. De wekker op de nokia vind ik ook om te huilen, daar gebruik ik HandyClock voor.
- Batterij van een toestel met vergelijkbare functies kan ik ook prima binnen 24 uur leeg krijgen. Bij normaal gebruik haal ik toch rustig 2 dagen.
- Um, ververst niet vanzelf? Hoe bedoel je? Selecteren gaat hier soms ook mis inderdaad
- WLAN is een gegevensverbinding, hoe verwacht je dat je gegevensverbinding uit blijft als je expliciet verbinding maakt met een gegevensverbinding? |:(
- Die toesten geven echt niet zoveel licht dat het gele vlekken oplevert hier.
- TF3D te traag? SPB Mobile Shell is inderdaad veel sneller, maar onwerkbaar? Nee, zeker niet. Ik vind TF3D in SwiftBL 6.0 echt goed werkbaar.
- Mee eensch, de externe speaker is inderdaad naar.
- Idem
- Ook hier geen last van, maar ja, ik doe veel met de stylus. T'is vergelijkbaar met andere touch-screens vind ik, behalve de iPhone (die mi veel beter is met zn temperatuur-sensor). Trouwens, touch-screen op een N95? Nee toch?

Jammer van je nare ervaring met de TD, hopelijk heb jij meer plezier met je 9GB (:?) N95. Ik ben zeker wel tevreden met dit toestel :)
8GB, tik foutje :)

De N95 heeft inderdaad geen touchscreen, maar dat is ook niet echt nodig. Met internetten heb je gewoon een muisaanwijzer.

Dat jij mijn problemen zelf niet ervaart kan kloppen. HTC heeft al meerdere malen duidelijk gemaakt dat niet alle toestellen dezelfde problemen hebben. Zet 2 HTC TD's naast elkaar en ga vergelijken, je ontdekt dan verschil in geluidskwaliteit, snelheid, afwerking en beeldkwaliteit. Dit vind ik gewoon niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Zinloze discussie volgens mij. Lijkt mij eerder wat voor de sectie "wellus/nietus"
Als ik het N95-topic héél even inzie, wordt ik ook niet vrolijk.. O-)

Eén voorbeeldje de batterij die jij ook benoemd

Wanneer ik mijn Nokia N95 met originele Nokia USB kabel aan de comp. hang om PC-suite te gebruiken dan loopt de batterij enorm snel leeg 8)7

Binnen 1 uur is de batterij leeg :(
Ik heb de nieuwste firmware (v 20.0...) en de batterij gaat bij normaal gebruik 2 a 3 dagen mee.

Is dit normaal :?

[ Voor 51% gewijzigd door 210667 op 26-08-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20
Kan iemand me het volgende duidelijk maken.
Op me werk maak ik veel gebruik van een bluetooth headset.
Thuis alleen als hij al in de cradle zit en onderweg in me auto met de Pioneer carkit.

Maar liefst wil ik niet dat ik de hele dag detecteer ben als een bluetooth device.
Nou heb ik de modus geprobeerd.
- Bluetooth inschakelen “aan”
- Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparaten ‘uit’
Maar dan valt me bluetooth verbinding dus weg. ( wat volgens mij niet hoort??)

Zichtbaarheids-timeout heb ik op nooit staan, want als ik het instel op 10minuten verbreekt na 10minuten de bluetooth verbinding.

Hoe het volgens mij moet zijn is dat als ik bluetooth inschakel, ik 10minuten lang een verbinding kan maken met een apparaat (pairen) en dat na die 10minuten dat niet meer mogelijk is.. maar de verbinding wel blijft bestaan………. Toch… ? ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:38:
[...]

Zinloze discussie volgens mij. Lijkt mij eerder wat voor de sectie "wellus/nietus"
O-)
Waarom dat? Mag je hier alleen positief reageren over de TD? :X
210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:38:
Als ik het N95-topic héél even inzie, wordt ik ook niet vrolijk.. O-)
Het is weer duidelijk dat jij je sig loopt te beschermen :+

Als je iets zinloos vind, reageer gewoon niet. Misschien vinden andere de informatie wel nuttig.

[ Voor 38% gewijzigd door Barry|IA op 26-08-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
Anoniem: 271817 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:10:
Ik heb de MDA compact IV sinds gisteren, en heb daar mijn KPN sim in geknalt .. Maar wat mij opvalt, is dat als ik naar mijn verbindingen kijk, er wordt weergegeven "T-mobile internet" en als descriptie staat erbij dat dit een vooraf ingestelde verbinding is, en deze niet gewijzigd kan worden..

Nu vraag ik mezelf af, ik zit toch niet voor miljard euro op het t-mobile netwerk te internetten, terwijl ik bij KPN een eindeloos online abonnoment heb?

Of is het per defenitie niet mogelijk dat ik met een KPN sim op het t-mobile netwerk internet?
heeft iemand hier mischien een antwoord over?
Gooi die settings van T-mobile er eens uit. Start/settings/connections/connection-setup en kies daar voor nederland/KPN. Kan ook zijn dat je een simlock erop heb, maar dat merk je snel genoeg.
heb geprobeerd een KPN verbinding te forceren, maar als ik dan een internet verbinding maak dan staat er dat ik een HSDPA verbinding heb met T-Mobile

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Barry|IA schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:43:
[...]

Waarom dat? Mag je hier alleen positief reageren over de TD? :X

[...]

Het is weer duidelijk dat jij je sig loopt te beschermen :+

Als je iets zinloos vind, reageer gewoon niet. Misschien vinden andere de informatie wel nuttig.
Het is zinloos, omdat het een nietus/wellus spelletje wordt. Die periode heb ik 20 jaar geleden al achter mij gelaten. Wat mij betreft is dus deze discussie beëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Exphy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:50:
[...]

heeft iemand hier mischien een antwoord over?

[...]

heb geprobeerd een KPN verbinding te forceren, maar als ik dan een internet verbinding maak dan staat er dat ik een HSDPA verbinding heb met T-Mobile
Wat staat er bij je settings/connections? Als daar t-mobile staat, gooi die dan eens weg en probeer het nog eens met je KPN-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:55:
[...]

Wat staat er bij je settings/connections? Als daar t-mobile staat, gooi die dan eens weg en probeer het nog eens met je KPN-sim
heb dat ook net gevonden(ik moet beter leren zoeken), maar daar staat dat de t mobile connectie vooraf geconfigureerd is en niet veranderd worden kan. Ik ga dus maar ff uitzoeken hoe ik er een nieuwe rom op ga flashen

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
ik heb em ook!

Eerste uur had ik zoiets van -O-
Het toestel was erg traag en liep al 2x vast bij het opstarten van youtube.

maar na wat updates en tweaks vind ik het een prachtig apparaatje *O*
Ben niet zo'n uber tweakert, maar vind het toch leuk om een beetje te kloten met de diamond. programmatje's erop zetten e.d.
Helaas heb ik nog geen internetabbo. Die gaat pas volgende maand in. Gelukkig kom ik vaak op plekken waar wifi is en dan heb ik dat zo aan de praat.

De levensduur van de batterij valt me ook nog best wel mee. Ik las hier al een tijdje mee op het forum en kreeg het idee dat ie maar een dag ofzo mee zou gaan. Had me hier dus al vast een beetje op voorbereid, maar zoals ik al zei valt het me best mee. Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.

Ik ben er blij mee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:50:
[...]

Het is zinloos, omdat het een nietus/wellus spelletje wordt. Die periode heb ik 20 jaar geleden al achter mij gelaten. Wat mij betreft is dus deze discussie beëindigd
Wel een punt achter de discussie willen zetten, maar toch nog even snel doorgaan in je vorige post (scheelt precies 3 minuten). Stop er gewoon mee en accepteer dat ik de N95 beter vind :)

Heb je aandelen in HTC ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ik zou zeggen, laten we ophouden met de discussie als er geen nieuwe informatie meer komt. Dit lijkt inderdaad een welles/nietus discussie te worden, wat deze thread natuurlijk niet ten goede komt.

Nogmaals veel plezier met je N95! Is ook zeker een schitterend toestel. Diamond ook. iPhone ook (jawel). Nokia 8210 ook :p
Rpol schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:10:
ik heb em ook!

Eerste uur had ik zoiets van -O-
Het toestel was erg traag en liep al 2x vast bij het opstarten van youtube.

maar na wat updates en tweaks vind ik het een prachtig apparaatje *O*
Ben niet zo'n uber tweakert, maar vind het toch leuk om een beetje te kloten met de diamond. programmatje's erop zetten e.d.
Helaas heb ik nog geen internetabbo. Die gaat pas volgende maand in. Gelukkig kom ik vaak op plekken waar wifi is en dan heb ik dat zo aan de praat.

De levensduur van de batterij valt me ook nog best wel mee. Ik las hier al een tijdje mee op het forum en kreeg het idee dat ie maar een dag ofzo mee zou gaan. Had me hier dus al vast een beetje op voorbereid, maar zoals ik al zei valt het me best mee. Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.

Ik ben er blij mee iig
Gefeliciteerd :) Heb je ook een andere ROM erop geflashed, of ben je nog niet zo ver gegaan? De 1.37 ROM is namelijk in vergelijking met andere ROMs traag als dikke peop door een ..... naja

[ Voor 64% gewijzigd door DRvDijk op 26-08-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Exphy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:09:
[...]

heb dat ook net gevonden(ik moet beter leren zoeken), maar daar staat dat de t mobile connectie vooraf geconfigureerd is en niet veranderd worden kan. Ik ga dus maar ff uitzoeken hoe ik er een nieuwe rom op ga flashen
Dan is ie dus gewoon t-mobile locked en ben je toe..aan een nieuwe Deawoo....ik bedoel rom..:-)
Voor een prima handleiding voor het flashen van je rom en wat je verder nodig hebt, kan je prima terecht op Modmydiamond. Succes met flashen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Hallo,

ik zit nu in het buitenland, maar steeds wanneer me htc naar netwerk zoekt..start die weer opnew op! :S hoe kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Volgens mij had jij echt een maandagochtend model te pakken Barry, erg extreem die problemen.
Jammer dat het zo is gelopen, in elk geval veel succes met de Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

ind0mi schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:34:
Hallo,

ik zit nu in het buitenland, maar steeds wanneer me htc naar netwerk zoekt..start die weer opnew op! :S hoe kan dit
Even een netwerk handmatig kiezen en instellen. Omdat je in het buitenland zit, zal hij zoeken naar netwerken..[roaming] vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

Als Tiesku eens begint met het flashen met een originele rom, dan heb je dat al een keer gedaan zonder dat je je garantie verliest of dat er een fout zit in de firmware.
Daar komt bij dat de originele roms een heel uitgebreide readme.txt meegeleverd hebben.
Gaat dat goed, dan flash je toch met wat je maar op internet te pakken kan krijgen.
Dan weet iig wat je kan verwachten. en of je TF3D weg is of niet.
als ik nu eens gewoon de nieuwste van de HTC site afhaal en dat programmatje netjes volg (da stelt niets voor is kabel aansluiten en updaten maar) dan kan er tog eigenlijk helemaal niets mis gaan...

kwor onderhand bang om die update uit te voeren :P haha met mn nokia deed ik het zonder erbij na te denken dit is tog niet veel anders..

ik wil graag ff de zeker heid dat het geen kwaad kan als ik het met een orginele rom doe ;)

thanxx alvast.. Groetjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Even een netwerk handmatig kiezen en instellen. Omdat je in het buitenland zit, zal hij zoeken naar netwerken..[roaming] vandaar.
Dat verklaart nog niet het steeds weer opnieuw opstarten van de TD.

Anyway, ik wil nog even mijn eerdere mening over de Brando screenprotector bijstellen. Ik vond het niet netjes dat het hoekje van de camera er gewoon weggelaten was. Maar de Brando is een absoluut toppertje vergeleken met de Martin Fields.
De Brando is zo'n dun vliesje, je ziet 'm echt bijna niet. De Martin Fields was zichtbaar vanwege de randen. Vrijwel onzichtbaar is de Brando. Super!
Wel is de Brando iets stroever, maar dat went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Floris-K schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:30:
Het rare is trouwens ook dat wanneer ik een verbinding maak met de naam Orange World, dat ik de melding krijg dat deze al bestaat, maar kan hem echt nergens terug vinden.
Heb je Orange World inmiddels gevonden? De bovenste.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

jerry_a schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:36:
[...]

Heb je Orange World inmiddels gevonden? De bovenste.
Nee nog steeds niet gevonden.
Al contact gehad met Orange zelf en die kunnen niet meer dan de lijst die je zelf ook kan benaderen via de website. Die is redelijk outdated :/

edit: duh er zit gewoon een verbindingwizard op die de instellingen binnenhaalt.

[ Voor 10% gewijzigd door AndereKoekoek op 26-08-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Crusader schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:17:
[...]

Dat verklaart nog niet het steeds weer opnieuw opstarten van de TD.

[..knip]
Als je een nieuw netwerk instelt, zal je de diamond moeten resetten om die instelling op te slaan. Doe je het niet zelf, dan doet de diamond het zelf wel..test het maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Anoniem: 214109 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:09:
[...]

als ik nu eens gewoon de nieuwste van de HTC site afhaal en dat programmatje netjes volg (da stelt niets voor is kabel aansluiten en updaten maar) dan kan er tog eigenlijk helemaal niets mis gaan...

kwor onderhand bang om die update uit te voeren :P haha met mn nokia deed ik het zonder erbij na te denken dit is tog niet veel anders..

ik wil graag ff de zeker heid dat het geen kwaad kan als ik het met een orginele rom doe ;)

thanxx alvast.. Groetjs
Programmatje volgen van de officiele ROM zou geen probleem moeten zijn. Check gewoon even 2 keer of je inderdaad je power settings van je computer zo hebt staan dat-ie niet standby gaat, of beweeg je muis 10 minuten lang. Zorg dat je telefoon goed opgeladen is. Maak een goeie backup van contacten etc. Dan kan inderdaad een kind de was doen.

O ja, schrik niet als het lang duurt. 10 minuutjes lijkt kort, maar als je 10 minuten naar een voortgangsbalkje staart, gaat dat heeeeeeeeeeeel traag. Verwacht ook niet binnen een minuut, twee, drie, vijf, dat de 1e % gedaan is. Het duurt gewoon lang. Even zweten (zorg dat je vriendin er niet is), breekbare spullen aan de kant zijn (frustatie-uitingen), bewaak je TD met je leven (dat niemand struikelt over de kabel), en wachten maar. Maak voor de gein een filmpje van je hoofd voor ons vermaak.. Komt helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Floris-K schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:44:
[...]

Nee nog steeds niet gevonden.
Al contact gehad met Orange zelf en die kunnen niet meer dan de lijst die je zelf ook kan benaderen via de website. Die is redelijk outdated :/

edit: duh er zit gewoon een verbindingwizard op die de instellingen binnenhaalt.
Bekijk dit eens: jerry_a in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268398

Hallo,
een vriendin van mij vraagt zich af of je foutief ingevoerde T9-woorden ook kunt verwijderen uit je woordenboek? Volgens mij kan dit niet, of wel?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

-Geen last van (KPN)
-Vind het bij de TD juist meevallen ivm met bv mijn Tytn2 , heb ook vele Nokia's en die zijn kwa gesprekskwaliteit wel iets beter.
-De standaard alarm (wekker) van Nokia is nou ook niet echt je van het maar net als met WM toestellen zat apps voor te vinden.
-Met een update en normaal gebruik (in het wkend) 1,5 dag
-Vind dit pers niet nodig. Prive mails haal ik handmatig op en werk mails komen via MFE keurig direct binnen.
-Boeit me niet
-Geen last van
-Persoonlijk geen last van maar als je er wel last van hebt zijn er genoeg tweaks en ROM's die dat verhelpen.
-Boeit me niet
-Daar heb ik een carkit voor (Gebruik de handsfree op mijn N95 8gb ook niet)
-Geen last van (gebruik hem vaak zonder stylus)

Velen waarderen ook de "negatieve" berichten. Veel consumenten lezen eerst de forums en vergelijkingssites totdat men tot aanschaf van het toestel overgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436

Beste mensen,

Ik heb sinds twee weken de diamond en hij bevalt me prima.
Batterij wordt ook steeds beter, evenals internet e.d.

Ik heb voor het gemak TomTom 6.1 erop gezet om niet te verdwalen.
GPS staat op "bekabelde ontvanger" 4800 Baud en Com 4.
Echter wordt bij mij om de 10 sec de melding in TT gegeven dat er geen GPS apparaat is en een paar seconden later is het signaal er weer.
Als ik de bluetooth ontvanger selecteer heb ik geen problemen met de werking.
Ik heb alleen de bluetooth nodig voor mijn BT-autoradio.

Heeft iemand een idee, wat er fout is ingesteld.

Mijn vrouw heeft overigens ook een Diamond met nagenoeg dezelfde instellingen, behalve de contacten ;) . Ook TT6.1 met dezelfde instellingen, maar hier geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik ben het! schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:09:
Voor mensen die een nieuwe ROM hebben geinstalleerd (1.93 of Custom) maar die toch de mooie animaties een meerwaarde vinden hebben (zoals ik! O-)) is hier: Klikkerdeklik! een .Cab te downloaden met daarin de volledig geanimeerde TouchFLO versie. 8)

Vraag 1: Is ie te uninstallen?
Antw.: Geen idee, maar hij staat wel bij 'remove programs', dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit. Heb het nog niet geprobeerd.

Vraag 2: Ben je je - al dan niet aanwezige- custom tabs kwijt?
Antw.: Ja (Ik run Swiftbl 6.0, en ben de mogelijkheid tot bv. in/uitschakelen van 3g kwijt.. Vind ik niet erg, gebruikte ik toch niet ) Nee! Alles is er nog...
Heb 'm vandaag geinstalleerd. Het duurde echt retelang voordat ie erop stond. En dan praat ik over een ruim uur!!!
Toch wel een behoorlijk prestatie verschil moet ik zeggen. Het ziet er leuk uit, maar ja...ga het toch maar verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Vlooi, ik meen mij te herinneren dat jij ook last had van het grijs/witte scherm eens in de zoveel tijd. Hoe gaat dat nu bij jou? Beter of komt het nog steeds af en toe vanuit het niets terug? Ik heb er soms nog steeds last van namelijk. Was ff benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:42:
@Vlooi, ik meen mij te herinneren dat jij ook last had van het grijs/witte scherm eens in de zoveel tijd. Hoe gaat dat nu bij jou? Beter of komt het nog steeds af en toe vanuit het niets terug? Ik heb er soms nog steeds last van namelijk. Was ff benieuwd.....
Heb het vandaag nog niet gehad, maar krijg het om de 3-4 dagen. Ik blijf het in de gaten houden en wachten op een nieuwe rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:20:
Echter wordt bij mij om de 10 sec de melding in TT gegeven dat er geen GPS apparaat is en een paar seconden later is het signaal er weer.
Als ik de bluetooth ontvanger selecteer heb ik geen problemen met de werking.
Ik heb alleen de bluetooth nodig voor mijn BT-autoradio.
Is al regelmatig langsgekomen.
Controleer eens of A-gps aan staat bij je ;)
(wat dus NIET moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Vlooi schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Heb 'm vandaag geinstalleerd. Het duurde echt retelang voordat ie erop stond. En dan praat ik over een ruim uur!!!
Toch wel een behoorlijk prestatie verschil moet ik zeggen. Het ziet er leuk uit, maar ja...ga het toch maar verwijderen.
Toch wel leuk om die originele animaties weer te zien. Maar ik heb m er ook weer afgehaald. Reden: Hij pikt ongeveer 23Mb aan storage in, en is voor zover ik kan beoordelen, trager dan de andere manila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265080

Anoniem: 268398 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:10:
Hallo,
een vriendin van mij vraagt zich af of je foutief ingevoerde T9-woorden ook kunt verwijderen uit je woordenboek? Volgens mij kan dit niet, of wel?

Thanks!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Intussen heb ik mijn Diamond nu bijna 4 wkn en ik ben er goed tevreden over. Ik heb de ROM geflashed met Duttys_Diamond_5.2.20273_V1_6_Full en dat bevalt me prima. Hij is merkbaar sneller dan de ongeflashte MDA IV van mijn vader, en we gebruiken allebei geen Touchflo 3D.

Belkwaliteit is goed, niet slechter (eerder beter) dan mijn oude Sony Ericsson. En bereik is ook goed tot uitstekend (Hi), dat is bij T-mobile wel minder. Verwacht alleen niet het (superieure?) bereik van Nokia's. TomTom werkt prima, en ook andere GPS-logging programma's doen het leuk. WiFi werkt goed. Batterij houdt het heel behoorlijk uit. En alles verpakt in een stijlvol toestel; het oog wil ook wat, en zeker in een mooie Brodit autohouder staat ie behoorlijk chique te wezen.

Een nadeel vind ik dat gewone knopjes (fysieke telefoontoetsen) op de een of andere manier net iets natuurlijker/gemakkelijker/fijner aanvoelen dan de touchscreen variant. Maar dat is imho, in de praktijk grijp ik nu toch vaak naar de stylus. En muziek luister ik persoonlijk veel liever op mijn iPod.

Het is dus waar je hem voor gebruikt: voor mij als telefoon, als agenda, als adressenboek, als navigatiesysteem en voor af en toe mail en internet voldoet ie ruimschoots aan mijn (relatieve strenge) normen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Snap niet hoe mensen het twee dagen kunnen doen met één acculading. Ik heb altijd Direct-Push Activesync draaien, maar gebruik geen bluetooth en geen wi-fi, HDSPA staat ook uit, en aan 's avonds rond 9 uur is de accu leeg. Misschien moet ik de helderheid van het scherm wat lager zetten, dat scheelt misschien ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Rpol schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:10:
Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.

Ik ben er blij mee iig
:o 2.5 dag wat voor rom en radio draai je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:45:
[...]

Als je een nieuw netwerk instelt, zal je de diamond moeten resetten om die instelling op te slaan. Doe je het niet zelf, dan doet de diamond het zelf wel..test het maar eens
okee, zo had ik het nog niet bekeken... kon me niet herinneren dat ie ging rebooten toen ik in Spanje kwam, volgens mij had ie in één keer een netwerk te pakken en bleef daarop staan zonder reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

wd200 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

:o 2.5 dag wat voor rom en radio draai je ?
Niets bijzonders. Ik haal ruim 3 dagen met een volle accu. Dit met permanente dataverbinding (Exchange pushmail) en ingesteld op GSM netwerk i.p.v. Auto/WCDMA.
Standaard NL ROM v1.93. Geen extra apps die draaien, niets van tweaks geïnstalleerd. Gewoon een maagdelijke TD :)

edit:
sorry, besef me net dat ik de edit knop in m'n vorige post had moeten gebruiken (wat ik normaal gesproken ook doe)

[ Voor 14% gewijzigd door Crusader op 26-08-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Crusader schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:20:
[...]

Niets bijzonders. Ik haal ruim 3 dagen met een volle accu. Dit met permanente dataverbinding (Exchange pushmail) en ingesteld op GSM netwerk i.p.v. Auto/WCDMA.
Standaard NL ROM v1.93. Geen extra apps die draaien, niets van tweaks geïnstalleerd. Gewoon een maagdelijke TD :)

edit:
sorry, besef me net dat ik de edit knop in m'n vorige post had moeten gebruiken (wat ik normaal gesproken ook doe)
nou dat vind ik heel netjes..

Ik heb hem vandaag om 07.00 uit de lader gehaald omdat ik naar mijn werk moest en om 22.00 was die leeg.

2x 20 min carkit
17smjes verstuur
13 smsjes ontvangen
8 gespreken waarvan 5 direct voicemail andere bij elkaar iets van 5 min
3x mail gecheck
en denk 30 min geinternete

ik heb wel de hele dag BT aan staan en gebruik hsdpa en dat kost vast veel stroom

wel met nog 1.37 dus binnenkort eerst flashen

[ Voor 3% gewijzigd door wd200 op 26-08-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:53:
[...]

Toch wel leuk om die originele animaties weer te zien. Maar ik heb m er ook weer afgehaald. Reden: Hij pikt ongeveer 23Mb aan storage in, en is voor zover ik kan beoordelen, trager dan de andere manila.
Toch even een vraagje, ik heb hem met 1.93 gekregen van HTC dus ik weet niet hoe mooi ze waren, die originele animaties! ;)

Welke animaties missen er dan allemaal in 1.93? Vind het nu al mooi, bij weer, foto's en scrollen e.d..

Hoor graag wat ik allemaal heb gemist!
Crusader schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:20:
[...]

edit:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde heb! 2 dagen lukt me sowieso, en zit elke dag toch wel een kleine 3 kwartier op internet, check meerdermaals per dag mijn mail, speel soms een game, luister soms muziek en 2 dagen lukt me wel! Ik heb hem, zoals gezegd, ook nog maar net en kreeg hem al met 1.93 van HTC. En gezien hij na 40 seconden automatisch "uit" gaat (dus alleen zijn radio nog gebruikt), zit het bij mij met de batterij wel goed!

Wat ik wel altijd doe, en weet niet of het daaraan kan liggen, maar ik laad hem pas op als hij echt leeg is, en dan ook gewoon helemaal vol in een keer.

Nee, ik ben nog helemaal tevreden met mijn HTC! Hij is echt opmerkelijk snel bij mij (al had ik de erg slome S710 hiervoor, dus relatief gezien is hij snel ;) ), de batterij gaat goed mee en ik vind hem heeeeel fijn werken!

Vraag me dus alleen nog af welke toffe animaties ik allemaal mis!

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 27-08-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Zo heel spannend waren die animaties anders niet, je zag gewoon je huidige scherm een beetje 3D uit het beeld schuiven...dat was alles :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239112

Vandaag de MDA compact IV besteld bij t-mobile. Ik had al een abonnement lopen (verloopt 7 oktober a.s.) dus nu een 1 jarig abonnement + internet + 40 euro voor toestel maandelijks 29,50, ik mag dan niet klagen. Kan nu niet wachten totdat het toestel heb.

even kort, nog tips wat je het beste wel/niet kan/moet doen meteen na ontvangst van dit toestel?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 27-08-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Beste mensen,
Ik heb een vraag over de bevestiging van de Brodit Active Holder van de TD. Is dit middels een zuignap voor op het raam die makkelijk te demonteren is? Op het plaatje lijkt het wel op een zuignap maar het kan ook een andere bevestiging zijn. In de informatie van deze assesoire staat het volgende waardoor ik ben gaan twijfelen:
--------

De Brodit Active Holder geeft uw PDA een eigen plekje in uw auto. Zo heeft u hem veilig en gemakkelijk onder handbereik. Deze houder is op maat gemaakt en sluit naadloos aan bij uw toestel. Door zijn draaivoet is uw toestel flexibel te positioneren. Deze actieve houder wordt geleverd met een 12/24V lader en houdt uw accu onderweg op spanning. Schuif de smartphone in de houder en u heeft altijd de volle lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 203771 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:22:
[...]

Wat ik wel altijd doe, en weet niet of het daaraan kan liggen, maar ik laad hem pas op als hij echt leeg is, en dan ook gewoon helemaal vol in een keer.
Ik kreeg juist de indruk n.a.v. links in dit topic naar batterij-info dat het beter is om 'n gewoon tussendoor te laden i.p.v. te wachten tot ie helemaal leeg is. Zo doe ik dat ook. Kan alleen even die link niet meer terugvinden, maar hij is al minstens twee keer langsgekomen in dit topic.

@Gertjan1985: die houder heeft nog een ander onderdeel nodig waarop je 'm bevestigd. Dat andere onderdeel is speciaal voor jouw auto op maat gemaakt en past zonder schroeven of zuignappen op/in je dashboard. Informatie hierover is te vinden op www.brodit.com.
Op de homepage staat het drie stappenplan. Kies de houder voor je telefoon (heb je al gedaan), kies de mount voor jouw auto (moet je nog doen) et voilà :)

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 27-08-2008 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

gertjan1985 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 01:25:
Beste mensen,
Ik heb een vraag over de bevestiging van de Brodit Active Holder van de TD. Is dit middels een zuignap voor op het raam die makkelijk te demonteren is? Op het plaatje lijkt het wel op een zuignap maar het kan ook een andere bevestiging zijn. In de informatie van deze assesoire staat het volgende waardoor ik ben gaan twijfelen:
--------

De Brodit Active Holder geeft uw PDA een eigen plekje in uw auto. Zo heeft u hem veilig en gemakkelijk onder handbereik. Deze houder is op maat gemaakt en sluit naadloos aan bij uw toestel. Door zijn draaivoet is uw toestel flexibel te positioneren. Deze actieve houder wordt geleverd met een 12/24V lader en houdt uw accu onderweg op spanning. Schuif de smartphone in de houder en u heeft altijd de volle lading.
Wat ik begrijp van die Brodit houder is dat er géén bevestiging bij zit.
Dat je een zuignap of zo'n pro clip erbij moet kopen. Heb gisteren zo'n pro clip besteld, want die zit goed vast zonder te hoeven boren. Voor elk type auto hebben ze een andere clip en bijv. voor mijn 206 hebben ze 4 zelfs verschillende.

edit: nog niet wakker beetje dubbel sorry |:(

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-08-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 12:59
RoccoS schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:16:
Snap niet hoe mensen het twee dagen kunnen doen met één acculading. Ik heb altijd Direct-Push Activesync draaien, maar gebruik geen bluetooth en geen wi-fi, HDSPA staat ook uit, en aan 's avonds rond 9 uur is de accu leeg. Misschien moet ik de helderheid van het scherm wat lager zetten, dat scheelt misschien ook wat.
ik heb directpush aan voor werk mail. pop3 voor prive email.
bluetooth staat standaard aan voor mn carkit.
ik i-net ermee, bellen (ongeveer half uur per dag)
speel veel sudoku erop.

hij gaat ongeveer 2,5 dag mee bij mij.
waarschijnlijk is er iets niet goed met je batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
dimocash schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

ik heb directpush aan voor werk mail. pop3 voor prive email.
bluetooth staat standaard aan voor mn carkit.
ik i-net ermee, bellen (ongeveer half uur per dag)
speel veel sudoku erop.

hij gaat ongeveer 2,5 dag mee bij mij.
waarschijnlijk is er iets niet goed met je batterij?
jij draait ook rom 1.93 of based on ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 12:59
ik draai nu 1.93 nl rom
hiervoor de 1.35 rom en die ging ook 2,5 dag mee echter had ik toen geen direct push van mn werk erop.

de 1.37 rom gaf bij mij wel veel problemen, maar alsnog ging hij 2 dagen wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239794

Ik ben sinds 3 weken ook in het bezit van De Diamond, als opvolger van de Touch. Die is overigens naar ieders tevredenheid door mijn vrouw overgenomen. Ook ik ben, volgens mij met verschillende anderen, niet tevreden over de accuduur van de Diamond. 's avonds volledig opgeladen, de volgende dag rond 18.00 uur weer leeg..... Niets bijzonders aanstaan, paar keer gebeld (vrij kort), geen internet en @Home account wordt 1 x in de 2 uur gecontroleerd. Wel Bluetooth de hele tijd aan vanwege de carkit. Toch lijkt me dat nog geen 24 uur aan de korte kant is..... Tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb wel het idee dat de accu ik de maand dat ik hem gebruik langzaam beter geworden is ik kijk wel uit naar de rom update ik hoop dat dat nog iets helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Floris-K schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:54:
[...]

Wat ik begrijp van die Brodit houder is dat er géén bevestiging bij zit.
Dat je een zuignap of zo'n pro clip erbij moet kopen. Heb gisteren zo'n pro clip besteld, want die zit goed vast zonder te hoeven boren. Voor elk type auto hebben ze een andere clip en bijv. voor mijn 206 hebben ze 4 zelfs verschillende.

edit: nog niet wakker beetje dubbel sorry |:(
Is het niet mogelijk de brodit houder te monteren op dat carkit ding welke je kreeg bij de p3300?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:53
Is het inmiddels niet tijd voor Deeltje 7 ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
JA :)

verder gaan in het nieuwe deel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Have Fun :)
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.