Nu is het zo dat zo'n HTC bellen niet als belangrijkste prio heeft. Hoe is de belkwaliteit vergeleken bij een K800i ofzo, of gewone Nokia, is dat echt veel minder?
verschillend als ik het zo lees, ik heb er geen problemen mee en een ander weer welExTaxi schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:32:
Nu is het zo dat zo'n HTC bellen niet als belangrijkste prio heeft. Hoe is de belkwaliteit vergeleken bij een K800i ofzo, of gewone Nokia, is dat echt veel minder?
zelfde probleem hier ook smtp van vodafone ingevoerd maar kan niet verzenden.Tuut-Tuut schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:15:
[...]
Gebruik de smtp (pop3) van je telefoonprovider voor het versturen, als het goed is moet het dan wel werken
[ Voor 255% gewijzigd door wd200 op 24-08-2008 22:36 ]
Anoniem: 233180
Ik vind de kwaliteit zeker meer dan voldoende. Toch al wat telefoontjes gepleegd en nog nooit slechte ervaringen gehad ermee.ExTaxi schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:32:
Tot nu toe heb ik uitstekende belkwaliteit. Wel kun je in de menu-opbouw merken dat bellen bijna ondergeschikt is. 3 niveau diep om even een contact te bellen.. wie verzint dat!? Ja, niet als je favorieten gebruikt, maar ik gebruik mijn telefoon grotendeels ook zakelijk, en dat zijn mijn favorieten niet 
Ook irritant dat hij je MSN contacts meteen in je contact list zet, terwijl ik daar alleen telefoon contacts wil..
Ook irritant dat hij je MSN contacts meteen in je contact list zet, terwijl ik daar alleen telefoon contacts wil..
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb een probleem bij het verbinden met m'n carkit (JVC KT-BT1).
Als ik bijv. met TomTom de aanwijzingen via Bluetooth over de carspeakers wil laten horen (A2DP dus), wordt het begin van elke aanwijzing afgekapt. 't Is net alsof eerst de verbinding weer opgebouwd moet worden, waardoor je dus aanwijzingen krijgt als: "[Na 600 meter] rechts afslaan" ('Na 600 meter' hoor je dus niet).
Dit is wel op te lossen door op de achtergrond b.v. een mp3'tje af te spelen via Media Player, zodat de A2DP-verbinding 'in stand blijft'. Een mooie oplossing vind ik dat echter niet.
Komt iemand dit bekend voor? En mooier nog, heeft iemand hier een oplossing voor? Bestaat er ergens een soort van 'A2DP_keep_alive = true' instelling?
Als ik bijv. met TomTom de aanwijzingen via Bluetooth over de carspeakers wil laten horen (A2DP dus), wordt het begin van elke aanwijzing afgekapt. 't Is net alsof eerst de verbinding weer opgebouwd moet worden, waardoor je dus aanwijzingen krijgt als: "[Na 600 meter] rechts afslaan" ('Na 600 meter' hoor je dus niet).
Dit is wel op te lossen door op de achtergrond b.v. een mp3'tje af te spelen via Media Player, zodat de A2DP-verbinding 'in stand blijft'. Een mooie oplossing vind ik dat echter niet.
Komt iemand dit bekend voor? En mooier nog, heeft iemand hier een oplossing voor? Bestaat er ergens een soort van 'A2DP_keep_alive = true' instelling?
Dat hoeft absoluut niet.. Had je even uit moeten vinken toen je je mailaccount aanmaakte. (Is heel duidelijk een keuze mogelijkheid)[b]
Beste mensen,
Ik heb een vraag over de bevestiging van de Brodit Active Holder van de TD. Is dit middels een zuignap voor op het raam die makkelijk te demonteren is? Op het plaatje lijkt het wel op een zuignap maar het kan ook een andere bevestiging zijn. In de informatie van deze assesoire staat het volgende waardoor ik ben gaan twijfelen:
--------
De Brodit Active Holder geeft uw PDA een eigen plekje in uw auto. Zo heeft u hem veilig en gemakkelijk onder handbereik. Deze houder is op maat gemaakt en sluit naadloos aan bij uw toestel. Door zijn draaivoet is uw toestel flexibel te positioneren. Deze actieve houder wordt geleverd met een 12/24V lader en houdt uw accu onderweg op spanning. Schuif de smartphone in de houder en u heeft altijd de volle lading.
Ik heb een vraag over de bevestiging van de Brodit Active Holder van de TD. Is dit middels een zuignap voor op het raam die makkelijk te demonteren is? Op het plaatje lijkt het wel op een zuignap maar het kan ook een andere bevestiging zijn. In de informatie van deze assesoire staat het volgende waardoor ik ben gaan twijfelen:
--------
De Brodit Active Holder geeft uw PDA een eigen plekje in uw auto. Zo heeft u hem veilig en gemakkelijk onder handbereik. Deze houder is op maat gemaakt en sluit naadloos aan bij uw toestel. Door zijn draaivoet is uw toestel flexibel te positioneren. Deze actieve houder wordt geleverd met een 12/24V lader en houdt uw accu onderweg op spanning. Schuif de smartphone in de houder en u heeft altijd de volle lading.
210667
Zelf zit ik ook bij Vodafone en alleen daar heb ik de settings voor gevonden[staan ook op hun site trouwens] Voor ander providers denk ik dat je even contact op moet nemen met de bewuste aanbieder. Bij Vodafone moet de proxy uitstaan. Inkomende mail kan je gewoon de pop-instellingen van je ISP nemen. Bij uitgaand smtp:wd200 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:33:
[...]
[...]
[...]
zelfde probleem hier ook smtp van vodafone ingevoerd maar kan niet verzenden.
De e-mailinstellingen
Uitgaande (SMTP) mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Uitgaande server vereist bevestiging: Aanvinken
Kies 'Geavanceerde instellingen'
SSL vereisen voor inkomende e-mail: Uitvinken
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: Uitvinken
Netwerkverbinding: internet
Kies 'Gereed' om op te slaan
Kies 'Volgende'
Automatisch verzenden/ontvangen: Handmatig
Kies 'Voltooi' om het e-mailaccount aan te maken
Voor de Vodafone-mensen betekent het dus in concreto, maak een account aan op myvodafone en gebruik die gegevens in je mailsettings. I.e
smtpserver: authsmtp.vodafone.nl
account: mail06xxxxxxxx
password: "dat wat je hebt ingevoerd bij je aanmelding bij myvodafone.
Hope this works [voor de vodafonemannen/vrouwen]
[ Voor 0% gewijzigd door 210667 op 25-08-2008 20:53 . Reden: foutje achternetwerkverbinding..mea culpa ]
Anoniem: 271815
Wacht ff hoor, is dit nou een instelling om casema aan de gang te krijgen met verzenden of gaat dit nou over een vodafone mail adres ..........210667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:29:
[...]
Zelf zit ik ook bij Vodafone en alleen daar heb ik de settings voor gevonden[staan ook op hun site trouwens] Voor ander providers denk ik dat je even contact op moet nemen met de bewuste aanbieder. Bij Vodafone moet de proxy uitstaan. Inkomende mail kan je gewoon de pop-instellingen van je ISP nemen. Bij uitgaand smtp:
De e-mailinstellingen
Uitgaande (SMTP) mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Uitgaande server vereist bevestiging: Aanvinken
SSL vereisen voor inkomende e-mail: Uitvinken
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: Uitvinken
Netwerkverbinding: Vodafone live!
Kies 'Gereed' om op te slaan
Kies 'Volgende'
Automatisch verzenden/ontvangen: Handmatig
Kies 'Voltooi' om het e-mailaccount aan te maken
Voor de Vodafone-mensen betekent het dus in concreto, maak een account aan op myvodafone en gebruik die gegevens in je mailsettings. I.e
smtpserver: authsmtp.vodafone.nl
account: mail06xxxxxxxx
password: "dat wat je hebt ingevoerd bij je aanmelding bij myvodafone.
Sorry hoor ik ben maar een leek.

Mijn TD heeft een hoogte verschil boven het rechter pijltje. Het scherm ligt daar bijna een mm hoger dan mijn keypad. Links (bover het huisje) heb ik daar geen last van. Het probleem is dat daardoor mijn screenprotector omkrult.
Ik heb ook een leuke computer..
Ik heb hetzelfde probleem sinds de update ook, maar in dit geval bij @home/Ziggo... dit werkte eerst overigens wel.... Dan maar Gmail gebruiken tot het opgelost is..Anoniem: 271815 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:42:
Vraagje:
Mijn casema mail doet wel ontvangen , maar niet verzenden. Ik krijg dan de melding dat ik mijn netwerk instelling moet controleren , maar die staan volgens mij goed ( automatische install) Mijn gmail account verstuurd wel gewoon goed. Wat zie ik over het hoofd???
Is er eigenlijk een voordeel om de HTC te nemen ipv de MDA Compact IV?
Ik weet wel dat de MDA Compact een makkelijkere achterkant heeft (wiebelt niet als ' ie ligt).
Ik weet wel dat de MDA Compact een makkelijkere achterkant heeft (wiebelt niet als ' ie ligt).
bij was het ook al voor de update, maar ik wist dat ik ging updaten dus vond het nog geen prio.jvalks schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:22:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem sinds de update ook, maar in dit geval bij @home/Ziggo... dit werkte eerst overigens wel.... Dan maar Gmail gebruiken tot het opgelost is..
210667
Ik reageerde hiermede alleen op de twee onderstaande berichten, en gaf duidelijk aan dat wat ik schreef, voor de vodafone abonnees is. Het is nog vroeg, ik weet het..Anoniem: 271815 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:06:
[...]
Wacht ff hoor, is dit nou een instelling om casema aan de gang te krijgen met verzenden of gaat dit nou over een vodafone mail adres ..........Als het voor casema bedoelt is : mail je dan met bovenstaande instellingen dan niet uit naam van vodafone of nog steed vanuit je casema naam? Is dit gewoon een walk around om toch te kunnen verzenden met casema?
Sorry hoor ik ben maar een leek.
MRELynx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:43:
[...]
Verzenden wordt meestal niet toegestaan omdat je vanaf een ander (niet-casema) netwerk probeert te verzenden. Dus vanaf het KPN, Orange, Vodafone netwerk probeer je mail te relayen via het casema netwerk. Relaying wordt bij de meeste providers niet toegestaan. Je kunt instellen dat je uitgaande mail via smtp ook authenticatie vereist en daar dan je casema credentials ingeven. Waarom gmail daar weer anders mee omgaat weet ik niet.....
wd200 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:33:
[...]
[...]
zelfde probleem hier ook smtp van vodafone ingevoerd maar kan niet verzenden.
uuuhm volgens mij kwamen die twee onderstaande berichten voort uit een vraag om Casema verzenden aan de gang te krijgen. En laat ik nou bellen via Vodafone210667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:55:
[...]
Ik reageerde hiermede alleen op de twee onderstaande berichten, en gaf duidelijk aan dat wat ik schreef, voor de vodafone abonnees is. Het is nog vroeg, ik weet het..![]()
[...]
[...]
Als je naar 'phone' gaat (ofwel door sneltoets, ofwel door op hoorntje te drukken), kan je via de cijfertoetsen heel snel naar je contacten. Net zo snel als anders ;-) !Wel kun je in de menu-opbouw merken dat bellen bijna ondergeschikt is. 3 niveau diep om even een contact te bellen.. wie verzint dat!? Ja, niet als je favorieten gebruikt, maar ik gebruik mijn telefoon grotendeels ook zakelijk, en dat zijn mijn favorieten niet
Anoniem: 66124
sinds zaterdag inbezit van mijn thc diamond, bevalt erg goed!
heb alleen een paar vragen die ik niet hier nog op de xda forums kan vinden :
hoe kan je zien hoeveel data erdoorheen gaat via 3g ? en kan je enkel de 3gverbinding uitzetten uitzetten ?
ik heb er last van dat 3g mijn wifi weg lijkt te drukken (sprint uit zodra 3g actief is)
en kan er iemand een rom aanwijzen als je vooral naar snelheid kijkt ? zie door de bomen het bos niet meer
ik heb verder nog scummvm geinstaleerd en werkt prima met the day of the tentacel
hoe kan je zien hoeveel data erdoorheen gaat via 3g ? en kan je enkel de 3gverbinding uitzetten uitzetten ?
ik heb er last van dat 3g mijn wifi weg lijkt te drukken (sprint uit zodra 3g actief is)
en kan er iemand een rom aanwijzen als je vooral naar snelheid kijkt ? zie door de bomen het bos niet meer
ik heb verder nog scummvm geinstaleerd en werkt prima met the day of the tentacel
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 66124 op 25-08-2008 11:47 ]
Anoniem: 33810
(SPB) GPRS MonitorAnoniem: 66124 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:42:
sinds zaterdag inbezit van mijn thc diamond, bevalt erg goed!
En staat je wireless op "Beste Prestaties" of "Beste Accu", dat beinvloed de signaalsterkte!
3G verbinding 'uitzetten' kan, maar hangt ervanaf wat je daar mee bedoelt:
- Comm Manager: Gegevensverbinding uitzetten (zet een open GPRS/3G verbinding uit)
- Telefoon -> Band: Netwerk selecteren (fix je telefoon op GPRS of 3G)
- Nodata -> zet GPRS/3G verbindingen helemaal uit, ongeacht je overige instellingen
Zijn er mensen die Windows Live werkende hebben met Orange World?
In de eerste instantie kreeg ik een serververbinding bij het instellen.
Proxy uitgezet en toen ging hij wel verder, maar in Live zelf kan ik niet synchroniseren of messenger starten.
Heb ergens in deel4 een post gezien dat het icm pushmail niet helemaal zou werken, maar kan er niet bepaald uit herleiden of het nou zonder pushmail wel werkt.
Proxy uitgezet en toen ging hij wel verder, maar in Live zelf kan ik niet synchroniseren of messenger starten.
Heb ergens in deel4 een post gezien dat het icm pushmail niet helemaal zou werken, maar kan er niet bepaald uit herleiden of het nou zonder pushmail wel werkt.
Geprobeerd, ik gebruik het nooit, maar het werkt prima. Wat bedoel je met proxy uitgezet? Ik weet wel wat je bedoelt maar als je de instellingen ophaald van Orange World is dat gedoe helemaal niet nodig, Bij je verbindingsinstellingen staat Orange World dat is met proxy en Internet acces dat is zonder. Mailen en Live moet met Internet acces. Denk wel om je 25MB. Kom je daarboven dan moet je betalen.Floris-K schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:13:
Zijn er mensen die Windows Live werkende hebben met Orange World?

Edit: Nu ik toch bezig ben, pushmail werkt ook perfect met Windows Live.
[ Voor 11% gewijzigd door jerry_a op 25-08-2008 15:04 ]
hoi
Anoniem: 269747
Zijn er mensen die zich ook irriteren aan het feit dat SMS wordt opgeslagen als gesprekken?
Heeft iemand enig idee hoe smsjes 1 voor 1 kunnen worden weergeven en niet als gesprekken waar je in moet zoeken voor oude berichten, bij MEER. of weet iemand hoe je dat limiet omhoog kan schroeven van de laatste 25 berichten?
Heeft iemand enig idee hoe smsjes 1 voor 1 kunnen worden weergeven en niet als gesprekken waar je in moet zoeken voor oude berichten, bij MEER. of weet iemand hoe je dat limiet omhoog kan schroeven van de laatste 25 berichten?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 269747 op 25-08-2008 15:14 ]
Ergens in een van de andere delen heb je een stukje over uitschakelen threaded sms.
Staat ook in de faq op de eerste pagina.. Echter schakelt hij dan het geluid uit volgens mij
p.s. internet access werkt idd via orange. Raar dat ze dat lostrekken van Orange World
Staat ook in de faq op de eerste pagina.. Echter schakelt hij dan het geluid uit volgens mij
p.s. internet access werkt idd via orange. Raar dat ze dat lostrekken van Orange World

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 25-08-2008 15:25 ]
Anoniem: 136100
Idd, werkt mooi en instellen is piece of koekie. Alleen vind ik het niet echt 'push mail'. Het duurt zeker 5 minuten voordat de mail arriveert. Voor zover ik weet is push toch écht direct. Geen ramp hoor, want t werkt verder mooi.jerry_a schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:30:
[...]
Nu ik toch bezig ben, pushmail werkt ook perfect met Windows Live.
Anoniem: 269747
@floris
het werkt prima, thx!
het werkt prima, thx!
[ Voor 125% gewijzigd door Anoniem: 269747 op 25-08-2008 17:30 ]
Klein vraagje over pushmail nog, Ik heb mijn @home account ingesteld in de TD, maar ik kan daarvoor niet zoals bij Hotmail kiezen voor pushmail. Hoogstens voor iedere 5 min ophalen. Is dit te veranderen?
Bij mij werkt het wel direct.Anoniem: 136100 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:44:
[...]
Idd, werkt mooi en instellen is piece of koekie. Alleen vind ik het niet echt 'push mail'. Het duurt zeker 5 minuten voordat de mail arriveert. Voor zover ik weet is push toch écht direct. Geen ramp hoor, want t werkt verder mooi.
hoi
Aha, ik dacht dat je daar alleen een nummer ik kon typen. Wie kent tegenwoordig nog nummer uit zn hoofdmattrob schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:23:
[...]
Als je naar 'phone' gaat (ofwel door sneltoets, ofwel door op hoorntje te drukken), kan je via de cijfertoetsen heel snel naar je contacten. Net zo snel als anders ;-) !
Flickr PSN ID= cheironnl
@home = pop3? Dan gaat dat niet werken neeAnoniem: 136100 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:37:
Klein vraagje over pushmail nog, Ik heb mijn @home account ingesteld in de TD, maar ik kan daarvoor niet zoals bij Hotmail kiezen voor pushmail. Hoogstens voor iedere 5 min ophalen. Is dit te veranderen?
Anoniem: 33810 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:03:
[...]
@home = pop3? Dan gaat dat niet werken nee.

210667
Dan zou je probleem met die oplossing die ik gaf, opgelost moeten zijn?!Anoniem: 271815 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:07:
[...]
uuuhm volgens mij kwamen die twee onderstaande berichten voort uit een vraag om Casema verzenden aan de gang te krijgen. En laat ik nou bellen via Vodafone.
Mijn ISP is orange/online. Heb op de diamond dus een account aangemaakt om mijn mail via orange/online op te halen en te verzenden. Voor inkomend gebruik ik dus de pop van orange/online en voor uitgaand die smtp van vodafone. [zoals ik heb omschreven] Vervolgens de proxy van vodafone uitzetten, en me mail wordt keurig verzonden en opgehaald.
potvolkoffie! het werkt!! THANKS!210667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:25:
[...]
Dan zou je probleem met die oplossing die ik gaf, opgelost moeten zijn?!
Mijn ISP is orange/online. Heb op de diamond dus een account aangemaakt om mijn mail via orange/online op te halen en te verzenden. Voor inkomend gebruik ik dus de pop van orange/online en voor uitgaand die smtp van vodafone. [zoals ik heb omschreven] Vervolgens de proxy van vodafone uitzetten, en me mail wordt keurig verzonden en opgehaald.
210667
Dacht al dat ik gek geworden was..Anoniem: 271815 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:05:
[...]
potvolkoffie! het werkt!! THANKS!
Cheers..mag er een ketel1 bij die koffie..

Ik had een week of 2 - 3 terug mijn klachten over het vodafone-branded toestel bij vodafone neergelegd. Ze zouden zo snel mogelijk een mannetje langs sturen met een nieuw toestel. Ik kon dan aan de deur mijn toestel omruilen.
Een goeie service natuurlijk, maar het zal verder niks uithalen, aangezien ik een toestel terugkrijg met exact dezelfde ROM (en dus dezelfde problemen.)
Maar omdat Vodafone mij vertelde dat ze een nieuwe lading telefoons binnen hadden gekregen heb ik toch maar van deze ruil-service gebruik gemaakt, in de hoop dat er al een nieuwe ROM op zou staan. (Dat konden ze bij Vodafone niet voor mij nakijken...)
Hoe dan ook, vorige week is er iemand langs geweest met een nieuwe TD. Omdat ik zelf op vakantie was heeft iemand anders voor mij dat pakketje aangenomen. Maar omdat de bezorger niet vroeg naar het originele toestel is dit niet meegegeven. Nu heb ik dus twee TD's in mijn bezit.
Zou ik Vodafone hiervan op de hoogte moeten stellen, of zal ik gewoon afwachten in de hoop dat Vodafone er niet op terug komt? Het pakketje dateert al van 18 augustus...
De ROM versie op het nieuwe toestel is overigens ook gewoon de 1.37 NL rom.
Een goeie service natuurlijk, maar het zal verder niks uithalen, aangezien ik een toestel terugkrijg met exact dezelfde ROM (en dus dezelfde problemen.)
Maar omdat Vodafone mij vertelde dat ze een nieuwe lading telefoons binnen hadden gekregen heb ik toch maar van deze ruil-service gebruik gemaakt, in de hoop dat er al een nieuwe ROM op zou staan. (Dat konden ze bij Vodafone niet voor mij nakijken...)
Hoe dan ook, vorige week is er iemand langs geweest met een nieuwe TD. Omdat ik zelf op vakantie was heeft iemand anders voor mij dat pakketje aangenomen. Maar omdat de bezorger niet vroeg naar het originele toestel is dit niet meegegeven. Nu heb ik dus twee TD's in mijn bezit.
Zou ik Vodafone hiervan op de hoogte moeten stellen, of zal ik gewoon afwachten in de hoop dat Vodafone er niet op terug komt? Het pakketje dateert al van 18 augustus...
De ROM versie op het nieuwe toestel is overigens ook gewoon de 1.37 NL rom.
@St03mp: Gewoon eerlijk zijn, dat duurt t langst. Kunnen ze altijd nog zeggen "hou maar" 
Ik heb net de SwiftBL 6.0 full erop gezet, even testen. Eerste reactie? D*mn, wat snel!
Ik heb net de SwiftBL 6.0 full erop gezet, even testen. Eerste reactie? D*mn, wat snel!
en wederom heb ik hetzelfde scherm als vorige week voor m'n neus met die sneeuw.
Zit te denken om er een andere rom op te zetten......
Of zal ik wachten tot de orignele HTC komt? Las hier dat ie binnenkort (zal wel weer eind deze maand zijn) komt.
Of zal ik wachten tot de orignele HTC komt? Las hier dat ie binnenkort (zal wel weer eind deze maand zijn) komt.
Ik had hem vanochtend ook weerVlooi schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:47:
en wederom heb ik hetzelfde scherm als vorige week voor m'n neus met die sneeuw.
Voor mensen die een nieuwe ROM hebben geinstalleerd (1.93 of Custom) maar die toch de mooie animaties een meerwaarde vinden hebben (zoals ik!
) is hier: Klikkerdeklik! een .Cab te downloaden met daarin de volledig geanimeerde TouchFLO versie. 
Vraag 1: Is ie te uninstallen?
Antw.: Geen idee, maar hij staat wel bij 'remove programs', dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit. Heb het nog niet geprobeerd.
Vraag 2: Ben je je - al dan niet aanwezige- custom tabs kwijt?
Antw.: Ja (Ik run Swiftbl 6.0, en ben de mogelijkheid tot bv. in/uitschakelen van 3g kwijt.. Vind ik niet erg, gebruikte ik toch niet ) Nee! Alles is er nog...

Antw.: Geen idee, maar hij staat wel bij 'remove programs', dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit. Heb het nog niet geprobeerd.
Vraag 2: Ben je je - al dan niet aanwezige- custom tabs kwijt?
Antw.: Ja (Ik run Swiftbl 6.0, en ben de mogelijkheid tot bv. in/uitschakelen van 3g kwijt.. Vind ik niet erg, gebruikte ik toch niet ) Nee! Alles is er nog...
[ Voor 4% gewijzigd door Ik ben het! op 25-08-2008 20:19 . Reden: Niet goed gekeken ]
werk nog steeds niet210667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:29:
[...]
Zelf zit ik ook bij Vodafone en alleen daar heb ik de settings voor gevonden[staan ook op hun site trouwens] Voor ander providers denk ik dat je even contact op moet nemen met de bewuste aanbieder. Bij Vodafone moet de proxy uitstaan. Inkomende mail kan je gewoon de pop-instellingen van je ISP nemen. Bij uitgaand smtp:
zet het vinkje bij "Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet" uit
check
De e-mailinstellingen
inkomend werkt gewoon
Email naam@hccnet.nl
Uitgaande (SMTP) mailserver: authsmtp.vodafone.nl check
Uitgaande server vereist bevestiging: Aanvinken check
SSL vereisen voor inkomende e-mail: Uitvinken check
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: Uitvinken check
Netwerkverbinding: Vodafone live! check
Kies 'Gereed' om op te slaan check
Kies 'Volgende' check
Automatisch verzenden/ontvangen: Handmatig check
Kies 'Voltooi' om het e-mailaccount aan te maken check
check
smtpserver: authsmtp.vodafone.nl check
account: mail06xxxxxxxx check dus er moet niet @vodafone achter ?
password: "dat wat je hebt ingevoerd bij je aanmelding bij myvodafone. check
kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en account gegevens.
Probeer vervolgens opnieuw
Inkomend staat gewoon op hccnet en uitgaand heb ik uitgevinkt van gebruik zelfde naam en wachtwoord en daar de account instellingen van vodafone ingevuld
[ Voor 4% gewijzigd door wd200 op 25-08-2008 20:24 ]
210667
Heb even meegekeken in mijn settings. Bij advanced Server settings/ NetworkConnection==> Internet kiezen, Voor de rest staat het zo te zien goed bij je.wd200 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:23:
[...]
werk nog steeds niet
kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en account gegevens.
Probeer vervolgens opnieuw
Inkomend staat gewoon op hccnet en uitgaand heb ik uitgevinkt van gebruik zelfde naam en wachtwoord en daar de account instellingen van vodafone ingevuld
Bij het networkconnection-dropdownmenu heb je 5 opties. Daar kies je voor "the internet"! Dat vodafone live klopt niet. Had mijn bericht eerst moeten controleren. Mea Culpa
[ Voor 13% gewijzigd door 210667 op 25-08-2008 20:57 . Reden: aanvulling ]
Anoniem: 267841
Sinds vandaag heb ik een meetrillend geluid bij mijn speaker.
Erg vervelend want het resoneert als iemand wat zegt.
Net of er iets los zit of er een steentje op ligt, maar ik kan niets zien.
Al eerder iemand last van gehad?
Rob
Rob
Ik snap wat je bedoelt, ik heb daar alleen last van als ie op z'n hardst staat, dan wordt het geluid wat "overstuurd". Als je dat ook hebt bij een lager volume, lijkt mij het toestel niet in orde.Anoniem: 267841 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:45:
Sinds vandaag heb ik een meetrillend geluid bij mijn speaker.
Rob
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Nog een vraagje hierover. Als ik dat doe, en hij vindt een contact, hoe kan ik dan kiezen om bijvoorbeeld een mobiel nummer van die persoon te bellen ipv het vaste nummer. Ik heb net al mijn contacten in outlook gebundeld (mobiel, thuis, email, msn nummers in 1 contact). Nu belt hij standaard het eerste nummer. Enig idee of ik hier snel doorheen kan scrollen?mattrob schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:23:
[...]
Als je naar 'phone' gaat (ofwel door sneltoets, ofwel door op hoorntje te drukken), kan je via de cijfertoetsen heel snel naar je contacten. Net zo snel als anders ;-) !
Flickr PSN ID= cheironnl
ik zal wel een raar toestel hebben maar ook dat werkt niet
ik ga er geen tijd meer in steken eerst maar flashen ik denk met die van swift
ik ga er geen tijd meer in steken eerst maar flashen ik denk met die van swift
210667 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:41:
[...]
Heb even mee gekeken in mijn settings. Bij advanced Server settings/ NetworkConnection==> Internet kiezen, Voor de rest staat het zo te zien goed bij je.
Bij het networkconnection-dropdownmenu heb je 5 opties. Daar kies je voor "the internet"! Dat vodafone live klopt niet. Had mijn bericht eerst moeten controleren. Mea Culpa
Anoniem: 234194
Ik heb al veel gelezen om mijn " bedenkingen " te overwinnen mijn HTC TD VF branded ROM 1.37 om te zetten naar de officiele HTC NL 1,93 versie.
Ik wil het dus zo officieel mogelijk houden en wijk naar de HTC ROM uit simpel omdat Vodafone niet voornemens is een NL versie uit te brengen.
Natuurlijk heb ik het e.e.a. gelezen maar lees het iedere keer weer anders.
Zou een van de posters mij een stappenplan kunnen plaatsen om het bovenstaande te bereiken ?
Ontzettend bedankt.
Ik wil het dus zo officieel mogelijk houden en wijk naar de HTC ROM uit simpel omdat Vodafone niet voornemens is een NL versie uit te brengen.
Zou een van de posters mij een stappenplan kunnen plaatsen om het bovenstaande te bereiken ?
Ontzettend bedankt.
Pijltje rechts of pijltje links, dan scroll je door de mogelijkheden heen. Werkt alleen bij t bovenste contact.cheiron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:20:
[...]
Nog een vraagje hierover. Als ik dat doe, en hij vindt een contact, hoe kan ik dan kiezen om bijvoorbeeld een mobiel nummer van die persoon te bellen ipv het vaste nummer. Ik heb net al mijn contacten in outlook gebundeld (mobiel, thuis, email, msn nummers in 1 contact). Nu belt hij standaard het eerste nummer. Enig idee of ik hier snel doorheen kan scrollen?
Kan overigens ook in he 'gewone' contactenlijst. En slim als t ding is, hij onthoud wat je laatst geselecteerde optie is.
[ Voor 9% gewijzigd door Hmmbob op 25-08-2008 21:53 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Thanx. Excuses trouwens, ik zie namelijk ook 3 seconden geleden dat dit op pagina 55 van de handleiding staat. Zal voortaan iets beter zelf zoeken ook..Groentenboer schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:52:
[...]
Pijltje rechts of pijltje links, dan scroll je door de mogelijkheden heen. Werkt alleen bij t bovenste contact.
Kan overigens ook in he 'gewone' contactenlijst. En slim als t ding is, hij onthoud wat je laatst geselecteerde optie is.
Flickr PSN ID= cheironnl
bekijk de volgende pagina eensAnoniem: 234194 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:44:
Ik heb al veel gelezen om mijn " bedenkingen " te overwinnen mijn HTC TD VF branded ROM 1.37 om te zetten naar de officiele HTC NL 1,93 versie.
Ontzettend bedankt.
http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26
Heb jij een andere gebruiksaanwijzing? Bij mij staat het op pagina 63.cheiron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:10:
[...]
Thanx. Excuses trouwens, ik zie namelijk ook 3 seconden geleden dat dit op pagina 55 van de handleiding staat. Zal voortaan iets beter zelf zoeken ook..
Telefoonfuncties gebruiken 63
Bellen of een tekstbericht sturen met Smart Dial
1. Op het Beginscherm tikt u op Telefoon.
2. Voer de eerste paar nummers en/of letter in.
Zodra u begint met het invoeren van nummers of letters, geeft het
Smart Dial-paneel de gevonden overeenkomsten weer.
Tip Tik op om de telefoontoetsen te sluiten en te kijken of er nog meer
matching contacten kunnen worden gevonden.
3. Blader met uw vinger door het Smart Dial-paneel of druk op
NAVIGATIE op/neer om de lijst met weergegeven contacten te
bekijken.
4. Gebruik één van onderstaande opties:
• Tik op het contact dat u wilt bellen.
• Om een tekstbericht naar de het geselecteerde contact te sturen,
tikt u op Menu > SMS-bericht verzenden.
• Om een ander nummer van het geselecteerde contact te bellen,
selecteert u het contact en drukt u vervolgens op NAVIGATIE
rechts/links om het nummer dat u wilt bellen te selecteren.
hoi
Anoniem: 181496
Als je hem idd removed, heb je de oude weer terug[b]Ik ben het! schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:09:
Heb ik ook gezien.
Heb de link bij hard SPL gezien die naar XDA gaat.
Daar staan 2 bestanden
1 een zip file met de ROM Updater utility en een 2e waarin "RUU_signed.nbh" inzit.
Wat moet ik dan hier mee doen?
Is het noodzakelijk daarna ook de Radio aan te passen ?
Ga (misschien) straks over naar een andere provider als Vodafone dus moet wel gaan werken met TM en/of KPN.
Daar staan 2 bestanden
1 een zip file met de ROM Updater utility en een 2e waarin "RUU_signed.nbh" inzit.
Ga (misschien) straks over naar een andere provider als Vodafone dus moet wel gaan werken met TM en/of KPN.
Anoniem: 136100 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:00:
Vraagje over mail die binnenkomt; ik word er een beetje moe van dat hij niet gewoon de afbeeldingen direct mee download. Iedere keer blokkeert hij die. Ik wil gewoon als ik een mail open, dat er direct alle afbeeldingen in komen te staan.
Kan confirmen dat dit werkt...zojuist naar een hoop gezoek ook gelukt! Het werkt alleen met 1.24 en niet met andere spls trouwensTopsecret schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:10:
[...]
Heren,
Ik heb gisteren mijn MDA compact iv voorzien van de officiele HTC nederlandse Rom (RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe)die hier en der te vinden is op het net. Ik heb eerst een hardspl ingeladen (1.24) om alleen mijn radio te updaten (van 1.00.25.03 naar 1.00.25.05), maar toch ging iets kriebelen.
Ik heb maar de officiele HTC NL Rom gedownload en geflashed op de mda. Het was wel even schrikken omdat het flashen zonder enige foutmeldingen begon.
Na 10 minuten, zag ik dat de hele meuk van T-mobile (vooral de bootscreen is irritant) er niet meer was , maar de mooie Touch Diamond screen met bijpassend geluidje.
M.a.w: Het is mogelijk om officiele HTC Roms (NL heb ik kunnen testen) op T-mobila MDA Compact IV te draaien.
Nu is mijn vraag: is de MDA Compact IV van T-mobile zo open en bloot dat je alles mee kunt doen (toen ik mijn mda kreeg was het al sim unlocked (kon namelijk een simkaart in doen van Curacao) ?
Of kwam het door de HardSPL?
In ieder geval Jonges! Als jullie de troep van T-mobile willen weghalen en de originele HTC NL Rom, willen draaien, het is mogelijk
[list]• Met de ROM Update Utility kun je die .nbh bestanden flashen naar je telefoon. In zo'n nbh bestand kan dus een ROM zitten, een SPL, een Radio, een splash screen, of een combinatie van dit alles. Ik weet niet precies wát je wil doen, maar met de tool kun je dus de .nbh bestanden naar je telefoon flashen.Anoniem: 234194 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:03:
Heb ik ook gezien.
Daar staan 2 bestanden
• Radio aanpassen is naar mijn weten nooit noodzakelijk.
•
SIM-unlocken? Is je telefoon niet al SIM-lock vrij (probeer dat eens)? Anders zou ik je doorverwijzen naar je provider, waar je een code kunt kopen om hem SIM-lock vrij te maken.
offtopic:
Kicken binnen 24 uur?
Kicken binnen 24 uur?

Anyway, heb je goed alle instellingen van de mail doorlopen? Ik heb net mijn account ingesteld, en kwam toch echt ergens het vakje tegen dat ie niet alle attachments moet downloaden (wil ik niet dus). Of bedoel je de plaatjes in een mail die via HTML vanaf een andere site geladen moeten worden, en die dus (mijns inziens) terecht geblocked worden (voor veiligheid)?
Gebeurt dat flashen vanzelf als ik de rom Update utility start ? Dan nog vraag ik me af wat ik dan met het "RUU_signed.nhh" bestand moet doen (sorry heb geen enkele ervaring hiermee...).DRvDijk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:17:
[...]
[list]• Met de ROM Update Utility kun je die .nbh bestanden flashen naar je telefoon. In zo'n nbh bestand kan dus een ROM zitten, een SPL, een Radio, een splash screen, of een combinatie van dit alles. Ik weet niet precies wát je wil doen, maar met de tool kun je dus de .nbh bestanden naar je telefoon flashen.
• Radio aanpassen is naar mijn weten nooit noodzakelijk.
•
SIM-unlocken? Is je telefoon niet al SIM-lock vrij (probeer dat eens)? Anders zou ik je doorverwijzen naar je provider, waar je een code kunt kopen om hem SIM-lock vrij te maken.
[
Nee deze is Vodafone branded en dus simlocked. Ben ook wel eens in buitenland en gebruik daar lokale sim. Had in geweten dat VF alleen locked toestel levert had ik deze nooit genomen maar dat is een hele andere discussie.
Dus je denkt dat het flashen de simlock er niet afhaalt ?
En weet 1 van de posters hoe ik dan toch TT7 kan terugzetten ?
Flashen van een VF toestel haalt de simlock er niet af, daar heb je weer andere tools voor.Anoniem: 234194 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:00:
[...]
Gebeurt dat flashen vanzelf als ik de rom Update utility start ? Dan nog vraag ik me af wat ik dan met het "RUU_signed.nhh" bestand moet doen (sorry heb geen enkele ervaring hiermee...).
Nee deze is Vodafone branded en dus simlocked. Ben ook wel eens in buitenland en gebruik daar lokale sim. Had in geweten dat VF alleen locked toestel levert had ik deze nooit genomen maar dat is een hele andere discussie.
En over TomTom, volgens mij is er geen volledige legale manier om dat te doen helaas, maar ik kan me vergissen.
[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 26-08-2008 08:33 ]
Je hoeft niet zoveel met het .nbh bestand te doen, behalve hem in het zelfde mapje als de ROM Update Utility te zettenAnoniem: 234194 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:00:
[...]
Gebeurt dat flashen vanzelf als ik de rom Update utility start ? Dan nog vraag ik me af wat ik dan met het "RUU_signed.nhh" bestand moet doen (sorry heb geen enkele ervaring hiermee...).
SIM-lock wordt door het flashen van een andere ROM zeker niet verwijderd. Zoals gezegd, andere tools, of even Vodafone vragen hoeveel de code zou moeten kosten.
Anoniem: 266840
Of je blokkeert de TD door het "ophangen"-knopje langer ingedrukt te houden.carpcatcher schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:04:
[...]
ofwel we zoeken dus een wijziging dat de GPS niet vanzelf meer uit gaat
*warez*
[ Voor 96% gewijzigd door pven op 26-08-2008 13:03 ]
Is dat al zeker dan? Ik ga eigenlijk nog wel uit van een Vodafone update + een makkelijke manier van vodafone om je Diamond te updaten.Anoniem: 234194 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:44:
Nu 3 dagen ben ik toch aardig gek op mn Diamond geworden.. Gisteren ook allemaal Iphoners die er even mee wilde spelen. Al moet ik toch zeggen dat kwa useability Apple het goed voor elkaar heeft..
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 262019
Ik heb dezelfde configuratie, maar lukt mij niet om tomtom geluid over Bluetooth te krijgen...Upquark schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:45:
Ik heb een probleem bij het verbinden met m'n carkit (JVC KT-BT1).
Hoe heb je dat gedaan...?
Je zou eens op XDA kijken of zosvdhorst schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:46:
Kan/wil iemand de laatste nederlandse RUU Diamond update downloaden (hier) en deze op rapidshare ofzo zetten?
Ik kan deze namelijk niet downloaden omdat mijn serienummer met vodafone gelinkt is ofzo..
Alvast bedankt!
[ Voor 0% gewijzigd door Speedmaster op 26-08-2008 11:12 . Reden: sommige mensen zijn nog steeds te lui om verder te zoeken ]
Anoniem: 160490
Sinds kort heb ik een probleem met het ontvangen van mail terwijl de Diamond in slaapstand staat. Ik laat één mailbox om de 5 minuten controleren op nieuwe mail. Maar dat werkt niet meer sinds ik 1.93 heb geinstalleerd. Pas als ik hem aanzet haalt hij de mail op.
Ik heb de dataverbinding overigens altijd aanstaan.
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?
Anoniem: 189953
DRvDijk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:17:
bounzer schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:00:
Vraagje over mail die binnenkomt; ik word er een beetje moe van dat hij niet gewoon de afbeeldingen direct mee download. Iedere keer blokkeert hij die. Ik wil gewoon als ik een mail open, dat er direct alle afbeeldingen in komen te staan.
offtopic:
Kicken binnen 24 uur?
offtopic:
binnen 4 uur!!!
binnen 4 uur!!!

klopt, net als op je PC (of Mac) worden HTML afbeeldingen geblokkeerd.DRvDijk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:17:
Anyway, heb je goed alle instellingen van de mail doorlopen? Ik heb net mijn account ingesteld, en kwam toch echt ergens het vakje tegen dat ie niet alle attachments moet downloaden (wil ik niet dus). Of bedoel je de plaatjes in een mail die via HTML vanaf een andere site geladen moeten worden, en die dus (mijns inziens) terecht geblocked worden (voor veiligheid)?
Dit is zo ver ik weet niet uit te zetten of te omzeilen.
Anders instellen op "tekst zonder opmaak".
Haal je op via data verbinding? of via WiFi?Anoniem: 160490 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:24:
Sinds kort heb ik een probleem met het ontvangen van mail terwijl de Diamond in slaapstand staat. Ik laat één mailbox om de 5 minuten controleren op nieuwe mail. Maar dat werkt niet meer sinds ik 1.93 heb geinstalleerd. Pas als ik hem aanzet haalt hij de mail op.
WiFi verbinding gaat nl. standaard uit in slaapstand.
In "Diamond Tweaks" kun je dit disabelen zodat je nog wel WiFi connectie hebt in slaapstand.
Ik zit al een tijdje mee te lezen in dit topic want ik ben over een paar maanden toe aan een nieuw toestel. Is na de firmware update van 1.93 het toestel veel stabieler en sneller geworden?
Ik lees veel problemen met dit toestel maar zijn die verholpen na de laatste firmware update?
Ik lees veel problemen met dit toestel maar zijn die verholpen na de laatste firmware update?
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb sinds een week dit toestel inclusief nieuwe firmware. Dus vergelijken kan ik niet. Ik kan wel zeggen dat ik nog geen problemen heb gehad met dit toestel. Ik ben er alleen maar reuzeblij mee!Slasher schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:45:
Ik zit al een tijdje mee te lezen in dit topic want ik ben over een paar maanden toe aan een nieuw toestel. Is na de firmware update van 1.93 het toestel veel stabieler en sneller geworden?
Terwijl ik al heel wat software toegevoegd en verwijderd heb. En ook zelf heb lopen spelen met Visual Studio.
En ook aardig, is dat je gewoon 'sneltoetsen' kan gebruiken. Dus 1 ingedrukt is voicemail, 2 ingedrukt mijn lieftallige vrouwtje, etc. Gebruik ik zelf vrij veel.Pijltje rechts of pijltje links, dan scroll je door de mogelijkheden heen. Werkt alleen bij t bovenste contact.
Anoniem: 160490
Nee gewoon via dataverbinding. Ik heb alle veranderingen die ik met Diamond Tweaks heb gedaan weer op default gezet. Maar dat maakt weinig uit. Met 1.37 had ik geen problemen. En de dataverbinding blijft ook gewoon open staan. Dus verbinding is er wel.Anoniem: 189953 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:35:
[...]
Haal je op via data verbinding? of via WiFi?
WiFi verbinding gaat nl. standaard uit in slaapstand.
In "Diamond Tweaks" kun je dit disabelen zodat je nog wel WiFi connectie hebt in slaapstand.
Dat heb ik dus gedaan afgelopen keer, maar:Anoniem: 266840 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:25:
[...]
Of je blokkeert de TD door het "ophangen"-knopje langer ingedrukt te houden.
- Door een stomme bug worden sommige instellingen gereset wanneer je dat doet (zie FAQ)
- Kost simpelweg meer stroom dan in Standby
Hier toevallig ook Touchdiamond gebruikers die op de TU in Delft studeren? Ik probeer met de TD op het wifi te komen, maar dat gaat nogal lastig, ja tenzij je op de tijdelijke vrije congres wifi inlogt. Anyway, er staat nu op blackboard een beschrijving om via VPN op de wifi te komen voor de IPhone, dus die heb ik even als richtlijn gepakt om het op de TD te proberen maar zonder succes..
Mocht iemand dit al succesvol gedaan hebben hoor ik het graag
Mocht iemand dit al succesvol gedaan hebben hoor ik het graag
Had laatst een screenprotector besteld van Brand.
The Anti Glare, had ff beter moeten kijken. Want vind het geen prettige protector.
Te dof.
Heb dus zonnet ff via Brandoshop een Ultra Clear besteld. Die is stukken helderder.
Kan iemand dit bevestigen?
The Anti Glare, had ff beter moeten kijken. Want vind het geen prettige protector.
Te dof.
Heb dus zonnet ff via Brandoshop een Ultra Clear besteld. Die is stukken helderder.
Whatever.
hey, ik bezit nu de vodafone brandit. met 1.73 nog wat rom.Slasher schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:45:
ik heb nergens problemen mee. heb overal goed bereik en iedereen kan me verstaan.
misschien is de touchflo3d eenbeetje langzaam maar dat geef niet.

heb vandaag de brando screenprotector binnen gekregen.
hij ging er goed op en geen last van bubbels.
een aanrader!
Heb ik ook last van inderdaad. Snap er niet zoveel van, want ik heb geen andere programma's draaien. Verder staat het geluid ook erg had. Heb in de bassbooster echt alles naar beneden moeten zetten, naast dat het systeemvolume op 1 streepje staatSkillz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:58:
[...]
Alleen heeft de Diamond die $@#$@! bug dat die bij elk nummer wel een keertje 'onderbreekt', alsof zijn cache niet groot genoeg is. Je hebt dan een 'miliseconde' geen geluid, erg irritant.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb een vraagje over de telefoon.
Weet iemand hoe je het volume harder kan zetten? Bij mij staat de hij al op maximum volume, maar wanneer hij overgaat is dat nog steeds niet hard genoeg voor mij. Ik stond gisteravond buiten met wat mensen te praten, en toen hoorde ik de telefoon niet eens afgaan.
Ik ben dus op zoek of er een soort Tweak is om het maximum volume harder te zetten.
Weet iemand hoe je het volume harder kan zetten? Bij mij staat de hij al op maximum volume, maar wanneer hij overgaat is dat nog steeds niet hard genoeg voor mij. Ik stond gisteravond buiten met wat mensen te praten, en toen hoorde ik de telefoon niet eens afgaan.
Ik ben dus op zoek of er een soort Tweak is om het maximum volume harder te zetten.
Hier al gekeken?dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:28:
Of anders hier?
Beide staan trouwens hier in de FAQ...
Beide posts gaan over mensen die in hun instelling hun geluid uit hadden staan.kwakkie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:37:
[...]
Hier al gekeken?
Of anders hier?
Beide staan trouwens hier in de FAQ...
Bij mij staat mijn geluid aan, maar ik vind het niet hard genoeg.
Ik zoek dus een manier om mijn telefoongeluid harder te zetten dan de standaard maximum.
Als je de vorige delen ook mee hebt gelezen,Slasher schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:45:
dan weet je dat ik niet bijster enthousiast was over de Diamond

Nu met de 1,93 samen met "Diamond Tweaks" is hij voor mij "werkbaar".
Voor mij houd dit dus in dat ik hem ook daadwerkelijk gebruik en er tevreden over ben.
Stabiel is hij nu zeker, snelheid ook voldoende nu (zeker met wat tweaks
Vaag, dan zou ik het niet weten. Misschien een Hard reset en opnieuw instellenAnoniem: 160490 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:14:
Nee gewoon via dataverbinding. Ik heb alle veranderingen die ik met Diamond Tweaks heb gedaan weer op default gezet. Maar dat maakt weinig uit. Met 1.37 had ik geen problemen. En de dataverbinding blijft ook gewoon open staan. Dus verbinding is er wel.
Anti glare is i.d.d. dof, om reflectie te verminderen.Harmen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:57:
Had laatst een screenprotector besteld van Brando.
Zelf vindt ik dat ook niet prettig. De Ultra clear doet zijn naam eer aan
Misschien te simpel hoor, maar zet je het systeemvolume op maximaal, of het belvolume.dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:28:
Als je de volume knoppen gebruikt, verander je standaard het systeemvolume (dus niet belvolume!)
Met dit in beeld zie je links boven een pijltje (naast "systeemvolume")
als je daar op klikt kom je in het tabblad voor belvolume.
Ook kun je in "Diamond Tweaks" het volume nog wat opkrikken (optie 3.2 & 3.3)
heb de mijne vandaag binnen gehad. laatste rom stond er al o. ga er nu mee spelen. even startpost lezen en de laatste tweaks erop knallen...
Ik begin me er echt mateloos aan te irriteren, mijn dataverbinding is altijd brak
Dit had ik met mijn P3600 nooit maar met de Diamond heb ik heel slecht bereik en hij gaat steeds switchen van G naar 3G en dan weer H en dan weer naar G.
Normaal staat msn bij mij altijd aan maar met de diamond staat er altijd dat ik geen draadloze verbinding heb of ik word afgemeld.
Dit had ik met mijn P3600 nooit maar met de Diamond heb ik heel slecht bereik en hij gaat steeds switchen van G naar 3G en dan weer H en dan weer naar G.
Normaal staat msn bij mij altijd aan maar met de diamond staat er altijd dat ik geen draadloze verbinding heb of ik word afgemeld.
Je bent niet de enige, ook ik irriteer me hier mateloos aan. Met mijn Nokia N95 die ik hiervoor had, had ik dit nooit. Maar met de Diamond is het mis. Het helpt een beetje als je je band vastzet op óf GSM óf op HSDPA en niet op auto (dan blijft hij switchen en zoeken). Ben je er dus zeker van dat je in de UMTS dekking woont, zet dan je band op HSDPA, twijfel je of woon je 'op het randje' dan raad ik je aan hem op GSM te zetten. Nadeel is dan dat je internet over GPRS (en dus langzamer) loopt, maar dat hij wel stabiel is. Hopelijk kun je er wat mee.lazrambo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:25:
Ik begin me er echt mateloos aan te irriteren, mijn dataverbinding is altijd brak![]()
Ik heb het zelf op gelost door met een freeware programma het geluid van mijn ringtone te versterken.dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:48:
[...]
Beide posts gaan over mensen die in hun instelling hun geluid uit hadden staan.
Bij mij staat mijn geluid aan, maar ik vind het niet hard genoeg.
Ik zoek dus een manier om mijn telefoongeluid harder te zetten dan de standaard maximum.
Dit werkt echt goed. Wavosaurus of iets dergelijks was de naam van het programma.
Bing
Weet iemand of het mogelijk is om altijd je eigen netwerk te forceren? Ik heb een vodafone abbo, maar woon sinds gisteren in Maastricht (redelijk tegen de grens aan) en nu wil me verbinding nog wel eens naar zo'n bananentelco in belgenland springen, wat ik uiteraard niet wil want ik betaal geen 30 euro per maand om nog eens extra te betalen voor bellen. Is hier iets tegen te doen? Ik heb hier wel gewoon vodafone bereik dus dat is het punt niet.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Instellingen -> Telefoon -> tab Netwerk -> netwerkselectie op handmatig zetten. Althans zo is het bij mijn Compact 4t_o_c schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:18:
Weet iemand of het mogelijk is om altijd je eigen netwerk te forceren? Ik heb een vodafone abbo, maar woon sinds gisteren in Maastricht (redelijk tegen de grens aan) en nu wil me verbinding nog wel eens naar zo'n bananentelco in belgenland springen, wat ik uiteraard niet wil want ik betaal geen 30 euro per maand om nog eens extra te betalen voor bellen. Is hier iets tegen te doen? Ik heb hier wel gewoon vodafone bereik dus dat is het punt niet.
pepernooot
Toen ik mijn Diamond aan had gezet kwam er op een gegeven moment een melding in beeld: instellingen ophalen.
Vanaf dat moment kon ik meteen op Orange World, maar in de tussentijd heb ik deze per ongeluk verwijderd. Ik kan echter nergens meer deze instellingen binnen halen van Orange World en op de site staat mijn model er niet tussen. Via de klantenservice krijg ik internet access en dat gaat van mijn bundel af.
Slaat hij deze instellingen op de simkaart op of heeft de diamond deze toch opgehaald?
Het lijkt mij namelijk dat hij alleen voicemai, sms enz ophaalt zoals onder het kopje telefoon - services bij de instellingen.
Het rare is trouwens ook dat wanneer ik een verbinding maak met de naam Orange World, dat ik de melding krijg dat deze al bestaat, maar kan hem echt nergens terug vinden.
Vanaf dat moment kon ik meteen op Orange World, maar in de tussentijd heb ik deze per ongeluk verwijderd. Ik kan echter nergens meer deze instellingen binnen halen van Orange World en op de site staat mijn model er niet tussen. Via de klantenservice krijg ik internet access en dat gaat van mijn bundel af.
Slaat hij deze instellingen op de simkaart op of heeft de diamond deze toch opgehaald?
Het lijkt mij namelijk dat hij alleen voicemai, sms enz ophaalt zoals onder het kopje telefoon - services bij de instellingen.
Het rare is trouwens ook dat wanneer ik een verbinding maak met de naam Orange World, dat ik de melding krijg dat deze al bestaat, maar kan hem echt nergens terug vinden.
Ik was het helemaal zat met deze telefoon en heb 'm omgeruild voor de Nokia N95 8GB.
- Bij in- en uitgaande gesprekken gaf de telefoon de eerste 5 seconden geen gehoor, zowel met T-Mobile als met Vodafone.
- Was er eemaal gehoor dan was de kwaliteit om te huilen.
- Een gesprek ophangen geeft bij het indrukken van de toets een vertraging, waardoor je wel 5 keer moet drukken om er zeker van te zijn dat je hebt opgehangen.
- De wekker kun je niet uitzetten, maar slechts op negeren zetten.
- De batterij gaat bij normaal gebruik slechts 24 uur mee.
- Email client ververst niet altijd vanzelf, en bij selecteren werkt 'ie soms ook niet.
- Gegevensverbinding kun je uitschakelen, maar springt automatisch weer aan wanneer je verbinding maakt via WLAN.
- Het scherm had gele vlekken onderin het beeld, afkomstig van de toetsen verlichting.
- Met de 3dFlow ingeschakeld is het toestel te traag om normaal mee te werken.
- De geluidskwaliteit met muziek is erg slecht.
- De handsfree modus is te zacht en de geluidskwaliteit is slecht, onverstaanbaar in de auto.
- Het scherm tikt niet soepel (ja, ik heb opnieuw uitgelijnd).
Ik heb de HTC vandaag omgeruild voor een N95 9GB. Ik heb het ding nog maar een uur in gebruik, maar werkt al VEEL sneller en beter
- Bij in- en uitgaande gesprekken gaf de telefoon de eerste 5 seconden geen gehoor, zowel met T-Mobile als met Vodafone.
- Een gesprek ophangen geeft bij het indrukken van de toets een vertraging, waardoor je wel 5 keer moet drukken om er zeker van te zijn dat je hebt opgehangen.
- Email client ververst niet altijd vanzelf, en bij selecteren werkt 'ie soms ook niet.
- Gegevensverbinding kun je uitschakelen, maar springt automatisch weer aan wanneer je verbinding maakt via WLAN.
- Het scherm had gele vlekken onderin het beeld, afkomstig van de toetsen verlichting.
- De handsfree modus is te zacht en de geluidskwaliteit is slecht, onverstaanbaar in de auto.
Ik heb de HTC vandaag omgeruild voor een N95 9GB. Ik heb het ding nog maar een uur in gebruik, maar werkt al VEEL sneller en beter
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Snap al die negatieve berichten niet, heb de td nu enige tijd in bezit en zeker na het doorvoeren van het Tweak 0.5 pakketje is het echt een fijn toestel.
Ik begrijp dat veel mensen tevreden zijn. Voor vele is het ook een hobby om ROM's te flashen en om aanpassingen in het register aan te brengen. Maar al wordt het ontkent, veel winkels doen toch moeilijk na deze aanpassingen. Daar had ik absoluut geen zin in, dus ik gebruikte te telefoon met de fabrieksinstellingen en dat hoort gewoon prima te werken.bluecupra schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:46:
Snap al die negatieve berichten niet, heb de td nu enige tijd in bezit en zeker na het doorvoeren van het Tweak 0.5 pakketje is het echt een fijn toestel.
Naar mijn idee is de interface net even te zwaar voor het toestel.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
210667
Jammer dat jij problemen hebt. Zelf heb ik er niet zoveel problemen mee, maar dat is uiteraard arbitraire. Verder doet het toestel vanuit de standaardinstellingen gewoon wat het moet doen, althans voor de doorsnee gebruiker. Maar goed, dat is een discussie, die volgens mij hier niet thuis hoort.Barry schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:
Ik was het helemaal zat met deze telefoon en heb 'm omgeruild voor de Nokia N95 8GB.
maar werkt al VEEL sneller en beter
[ Voor 65% gewijzigd door 210667 op 26-08-2008 18:09 ]
Ik snap ze wel, er zitten inderdaad redelijk wat nadelen tov andere toestellen, maar omgekeerd ook. Tis maar net wat je bevalt en wat je zoekt in een telefoonbluecupra schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:46:
Toch maar even op het commentaar ingaan.
- Hoe bedoel je geen gehoor? Dat je de eerste 5 seconde in een gesprek niks hoort? Geen last van hier..Barry schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:
- Kwaliteit is inderdaad minder dan andere toestellen. Ik vind het alsnog prima te doen
- Het toestel reageert inderdaad traag, maar de verbinding is echt per direct verbroken na de eerste keer drukken (net getest)
- Voor de wekker zou ik simpelweg een ander programma zoals SPB time gebruiken. De wekker op de nokia vind ik ook om te huilen, daar gebruik ik HandyClock voor.
- Batterij van een toestel met vergelijkbare functies kan ik ook prima binnen 24 uur leeg krijgen. Bij normaal gebruik haal ik toch rustig 2 dagen.
- Um, ververst niet vanzelf? Hoe bedoel je? Selecteren gaat hier soms ook mis inderdaad
- WLAN is een gegevensverbinding, hoe verwacht je dat je gegevensverbinding uit blijft als je expliciet verbinding maakt met een gegevensverbinding?

- Die toesten geven echt niet zoveel licht dat het gele vlekken oplevert hier.
- TF3D te traag? SPB Mobile Shell is inderdaad veel sneller, maar onwerkbaar? Nee, zeker niet. Ik vind TF3D in SwiftBL 6.0 echt goed werkbaar.
- Mee eensch, de externe speaker is inderdaad naar.
- Idem
- Ook hier geen last van, maar ja, ik doe veel met de stylus. T'is vergelijkbaar met andere touch-screens vind ik, behalve de iPhone (die mi veel beter is met zn temperatuur-sensor). Trouwens, touch-screen op een N95? Nee toch?
Jammer van je nare ervaring met de TD, hopelijk heb jij meer plezier met je 9GB (
8GB, tik foutjeDRvDijk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:12:
[...]
Ik snap ze wel, er zitten inderdaad redelijk wat nadelen tov andere toestellen, maar omgekeerd ook. Tis maar net wat je bevalt en wat je zoekt in een telefoon
Toch maar even op het commentaar ingaan.
[...]
- Hoe bedoel je geen gehoor? Dat je de eerste 5 seconde in een gesprek niks hoort? Geen last van hier..
- Kwaliteit is inderdaad minder dan andere toestellen. Ik vind het alsnog prima te doen
- Het toestel reageert inderdaad traag, maar de verbinding is echt per direct verbroken na de eerste keer drukken (net getest)
- Voor de wekker zou ik simpelweg een ander programma zoals SPB time gebruiken. De wekker op de nokia vind ik ook om te huilen, daar gebruik ik HandyClock voor.
- Batterij van een toestel met vergelijkbare functies kan ik ook prima binnen 24 uur leeg krijgen. Bij normaal gebruik haal ik toch rustig 2 dagen.
- Um, ververst niet vanzelf? Hoe bedoel je? Selecteren gaat hier soms ook mis inderdaad
- WLAN is een gegevensverbinding, hoe verwacht je dat je gegevensverbinding uit blijft als je expliciet verbinding maakt met een gegevensverbinding?
- Die toesten geven echt niet zoveel licht dat het gele vlekken oplevert hier.
- TF3D te traag? SPB Mobile Shell is inderdaad veel sneller, maar onwerkbaar? Nee, zeker niet. Ik vind TF3D in SwiftBL 6.0 echt goed werkbaar.
- Mee eensch, de externe speaker is inderdaad naar.
- Idem
- Ook hier geen last van, maar ja, ik doe veel met de stylus. T'is vergelijkbaar met andere touch-screens vind ik, behalve de iPhone (die mi veel beter is met zn temperatuur-sensor). Trouwens, touch-screen op een N95? Nee toch?
Jammer van je nare ervaring met de TD, hopelijk heb jij meer plezier met je 9GB () N95. Ik ben zeker wel tevreden met dit toestel
De N95 heeft inderdaad geen touchscreen, maar dat is ook niet echt nodig. Met internetten heb je gewoon een muisaanwijzer.
Dat jij mijn problemen zelf niet ervaart kan kloppen. HTC heeft al meerdere malen duidelijk gemaakt dat niet alle toestellen dezelfde problemen hebben. Zet 2 HTC TD's naast elkaar en ga vergelijken, je ontdekt dan verschil in geluidskwaliteit, snelheid, afwerking en beeldkwaliteit. Dit vind ik gewoon niet netjes.
210667
Zinloze discussie volgens mij. Lijkt mij eerder wat voor de sectie "wellus/nietus"
Als ik het N95-topic héél even inzie, wordt ik ook niet vrolijk..

Eén voorbeeldje de batterij die jij ook benoemd
Wanneer ik mijn Nokia N95 met originele Nokia USB kabel aan de comp. hang om PC-suite te gebruiken dan loopt de batterij enorm snel leeg

Binnen 1 uur is de batterij leeg
Ik heb de nieuwste firmware (v 20.0...) en de batterij gaat bij normaal gebruik 2 a 3 dagen mee.
Is dit normaal
[ Voor 51% gewijzigd door 210667 op 26-08-2008 18:47 ]
Kan iemand me het volgende duidelijk maken.
Op me werk maak ik veel gebruik van een bluetooth headset.
Thuis alleen als hij al in de cradle zit en onderweg in me auto met de Pioneer carkit.
Maar liefst wil ik niet dat ik de hele dag detecteer ben als een bluetooth device.
Nou heb ik de modus geprobeerd.
- Bluetooth inschakelen “aan”
- Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparaten ‘uit’
Maar dan valt me bluetooth verbinding dus weg. ( wat volgens mij niet hoort??)
Zichtbaarheids-timeout heb ik op nooit staan, want als ik het instel op 10minuten verbreekt na 10minuten de bluetooth verbinding.
Hoe het volgens mij moet zijn is dat als ik bluetooth inschakel, ik 10minuten lang een verbinding kan maken met een apparaat (pairen) en dat na die 10minuten dat niet meer mogelijk is.. maar de verbinding wel blijft bestaan………. Toch… ? ?
Op me werk maak ik veel gebruik van een bluetooth headset.
Thuis alleen als hij al in de cradle zit en onderweg in me auto met de Pioneer carkit.
Maar liefst wil ik niet dat ik de hele dag detecteer ben als een bluetooth device.
Nou heb ik de modus geprobeerd.
- Bluetooth inschakelen “aan”
- Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparaten ‘uit’
Maar dan valt me bluetooth verbinding dus weg. ( wat volgens mij niet hoort??)
Zichtbaarheids-timeout heb ik op nooit staan, want als ik het instel op 10minuten verbreekt na 10minuten de bluetooth verbinding.
Hoe het volgens mij moet zijn is dat als ik bluetooth inschakel, ik 10minuten lang een verbinding kan maken met een apparaat (pairen) en dat na die 10minuten dat niet meer mogelijk is.. maar de verbinding wel blijft bestaan………. Toch… ? ?
Waarom dat? Mag je hier alleen positief reageren over de TD?210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:38:
[...]
Zinloze discussie volgens mij. Lijkt mij eerder wat voor de sectie "wellus/nietus"

Het is weer duidelijk dat jij je sig loopt te beschermen210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:38:
Als ik het N95-topic héél even inzie, wordt ik ook niet vrolijk..
Als je iets zinloos vind, reageer gewoon niet. Misschien vinden andere de informatie wel nuttig.
[ Voor 38% gewijzigd door Barry op 26-08-2008 18:46 ]
heeft iemand hier mischien een antwoord over?Anoniem: 271817 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:10:
Ik heb de MDA compact IV sinds gisteren, en heb daar mijn KPN sim in geknalt .. Maar wat mij opvalt, is dat als ik naar mijn verbindingen kijk, er wordt weergegeven "T-mobile internet" en als descriptie staat erbij dat dit een vooraf ingestelde verbinding is, en deze niet gewijzigd kan worden..
Nu vraag ik mezelf af, ik zit toch niet voor miljard euro op het t-mobile netwerk te internetten, terwijl ik bij KPN een eindeloos online abonnoment heb?
Of is het per defenitie niet mogelijk dat ik met een KPN sim op het t-mobile netwerk internet?
heb geprobeerd een KPN verbinding te forceren, maar als ik dan een internet verbinding maak dan staat er dat ik een HSDPA verbinding heb met T-MobileGooi die settings van T-mobile er eens uit. Start/settings/connections/connection-setup en kies daar voor nederland/KPN. Kan ook zijn dat je een simlock erop heb, maar dat merk je snel genoeg.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
210667
Het is zinloos, omdat het een nietus/wellus spelletje wordt. Die periode heb ik 20 jaar geleden al achter mij gelaten. Wat mij betreft is dus deze discussie beëindigdBarry schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:43:
[...]
Waarom dat? Mag je hier alleen positief reageren over de TD?
[...]
Het is weer duidelijk dat jij je sig loopt te beschermen![]()
Als je iets zinloos vind, reageer gewoon niet. Misschien vinden andere de informatie wel nuttig.
210667
Wat staat er bij je settings/connections? Als daar t-mobile staat, gooi die dan eens weg en probeer het nog eens met je KPN-simExphy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:50:
[...]
heeft iemand hier mischien een antwoord over?
[...]
heb geprobeerd een KPN verbinding te forceren, maar als ik dan een internet verbinding maak dan staat er dat ik een HSDPA verbinding heb met T-Mobile
heb dat ook net gevonden(ik moet beter leren zoeken), maar daar staat dat de t mobile connectie vooraf geconfigureerd is en niet veranderd worden kan. Ik ga dus maar ff uitzoeken hoe ik er een nieuwe rom op ga flashen210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:55:
[...]
Wat staat er bij je settings/connections? Als daar t-mobile staat, gooi die dan eens weg en probeer het nog eens met je KPN-sim
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
ik heb em ook!
Eerste uur had ik zoiets van
Het toestel was erg traag en liep al 2x vast bij het opstarten van youtube.
maar na wat updates en tweaks vind ik het een prachtig apparaatje
Ben niet zo'n uber tweakert, maar vind het toch leuk om een beetje te kloten met de diamond. programmatje's erop zetten e.d.
Helaas heb ik nog geen internetabbo. Die gaat pas volgende maand in. Gelukkig kom ik vaak op plekken waar wifi is en dan heb ik dat zo aan de praat.
De levensduur van de batterij valt me ook nog best wel mee. Ik las hier al een tijdje mee op het forum en kreeg het idee dat ie maar een dag ofzo mee zou gaan. Had me hier dus al vast een beetje op voorbereid, maar zoals ik al zei valt het me best mee. Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.
Ik ben er blij mee iig
Eerste uur had ik zoiets van

Het toestel was erg traag en liep al 2x vast bij het opstarten van youtube.
maar na wat updates en tweaks vind ik het een prachtig apparaatje

Ben niet zo'n uber tweakert, maar vind het toch leuk om een beetje te kloten met de diamond. programmatje's erop zetten e.d.
Helaas heb ik nog geen internetabbo. Die gaat pas volgende maand in. Gelukkig kom ik vaak op plekken waar wifi is en dan heb ik dat zo aan de praat.
De levensduur van de batterij valt me ook nog best wel mee. Ik las hier al een tijdje mee op het forum en kreeg het idee dat ie maar een dag ofzo mee zou gaan. Had me hier dus al vast een beetje op voorbereid, maar zoals ik al zei valt het me best mee. Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.
Ik ben er blij mee iig
Dit topic is gesloten.
Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (
), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (

6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.