Volgens mij valt het wel mee met 1.18. Die heb ik, gisteren 7 am mijn TD van de stroom gehaald en nu heb ik nogsteeds 4 blokjes over en dat is met muziek luisteren, af en toe mail ophalen en weer checken enzo.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Artiest voorheen bekend als b3n666
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Anoniem: 271489
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 271489 op 23-08-2008 12:44]
Ik heb net die Martin Fields binnen en ik wilde net posten dat er geen gat in zat voor de camera, Dit hoort dus zo? Ik heb ook een Brando gehad en verpest. Het witte plakkertje ging er moeilijk af en liet lijmresten achter. Die heb ik geprobeerd weg te halen.Crusader schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:35:
Nog even een ervaring met de screenprotector van Brando: heb 'm net binnengekregen en wat blijkt: de camera is onbeschermd! Er mist gewoon een hoek uit de protector. De Martin Fields heeft dit niet, dit valt me echt tegen van Brando.
hoi
Anoniem: 189953
Dat de klok niet meer "flapt" is juist de oplossing.Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:44:
Een vraagje over de klok (home screen) en mensen die van 1.37 naar 1.93 zijn gegaan...
Ik heb die flapklok veranderd naar een "normale" digitale klok, dit blijft meestal ook wel staan, maar soms komt uit het niets die flapklok weer terugDit had ik met 1.37 nooit, en nu dus wel.
Heeft iemand hier ook last van, of is hier al een oplossing voor langskomen?
Brando heeft juist begrepen dat als je de camera wilt gebruiken er niets voor moet zittenCrusader schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:35:
Nog even een ervaring met de screenprotector van Brando: heb 'm net binnengekregen en wat blijkt: de camera is onbeschermd! Er mist gewoon een hoek uit de protector.
De Martin Fields heeft dit niet, dit valt me echt tegen van Brando.
Die Martin Fields is 100% transparant en heeft een volkomen glad oppervlak, daar ga je echt niets van zien op de camerabeelden. Vergelijk het een beetje met het plaatsen van een UV filter op een duur objectief, dat glas daaronder wil je beschermen en je ziet er verder niets van op de foto's.Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:42:
[...]
Brando heeft juist begrepen dat als je de camera wilt gebruiken er niets voor moet zitten
Naar mijn idee dus een minpuntje voor Martin Fields.
(geld natuurlijk alleen als je de camera ook daadwerkelijk gebruikt,
Brando gaat daar vanuit, maar misschien is Martin Fields wel realistischer)
[Voor 9% gewijzigd door Crusader op 23-08-2008 13:51]
Dat is geen carkit maar een houder en een losse lader.spyros schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:56:
mocht het nog niet genoemd zijnmooie aanvulling voor de OP :
HTC carkit
ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!
Ik heb vrijdag de N95 in mn handen gehad. Zit bij een telecom bedrijf gedetacheerd en vond dat ding echt log. Ben blij dat ik een Diamond heb. Qua krasbestendigheid valt het echt wel mee. Ik heb hem nu een maand en zitten enkele krasjes op omdat dat ding gister uit mn handen is gevallen op een stenen vloer. Die krasjes vielen ook nog erg mee, maar je ziet het wel een beetje. Verder heb ik dat ding altijd in mn broekzak. Zorg er wel voor dat ik al de overige dingen zoals sleutels en aansteker in mn andere zak heb zitten. Mn Diamond heeft het alleenrecht op mn linker broekzak. Qua stof is er ook niks op aan te merken zoals bij andere nokia toestellen nog wel eens het geval is. Gebruik vanaf moment 1 de std bijgeleverde screenprotector en die zit en bevalt goed.Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:19:
Ik zit er aan te denken om ook een touch diamond te halen, maar ik twijfel nog tussen de nokia n95 8gb en deze. Iemand met beide ervaringen? Ook ben ik benieuwd hoe jullie touch diamond er nog uitziet na het even in bezit te hebben. Krast de diamond echt zo snel? Of valt dit reuze mee?
Ik ben altijd heel voorzichtig op me spullen maar gebruik liever geen hoesje, pouch etc. Wel gebruik ik altijd een screenprotector. Maar de rest van de telefoon, afgezien van het scherm, hoe is het daar met de krasbestendigheid?
XBL: MRE Inc
bedoelde ik eigenlijkGroentenboer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:59:
[...]
Dat is geen carkit maar een houder en een losse lader.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
[Voor 15% gewijzigd door bazzzzzz op 23-08-2008 15:37]
[Voor 46% gewijzigd door MRE-Inc op 23-08-2008 20:42]
GaafMRELynx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:33:
Ben maar eens bezig geweest met de Manila Editor van XDA en mn eigen icoontjes in mn TF3D gezet. Ziet er beter uit. Check ook het ubergeile Exchange 2007 logootje bij mn mail (voor de Exchange freaks)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bing
Anoniem: 265242
En precies dezelfde heb ik toevallig 3 weken geleden via ebay gekocht voor 6 euro + 5 euro verzendkostenspyros schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:56:
mocht het nog niet genoemd zijnmooie aanvulling voor de OP :
HTC carkit
[Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 23-08-2008 14:38]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik neem aan dat je je sim kaart met een droog doekje schoon hebt gemaakt ? Ik heb het ook een aantal keer gehad, maar dat kwam omdat ik met mn vette vingers dus die sim had vastgehouden. Nadat ik met een droog doekje het vet eraf had gehaald, werkte het weer als vanouds. Geen problemen meer gehad sindsdien....Anoniem: 265242 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:35:
tips gevraagd....
Ik heb een htc diamond gekocht op 13 juni 2008 via gsmweb.nl. Na enkele weken kreeg ik de melding dat de simkaart ontbrak, terwijl deze er gewoon in zat. Ook een andere sim werd niet herkent. Tel ter reparatie opgestuurd....vandaag retour ontvangen...en jawel...nog steeds hetzelfde probleem... Geen zin om dat ding weer via gsm web op te sturen. Wat kan ik doen?? Naar mijn idee moet het toestel vervangen worden, maar volgens mij stuurt gsmweb dat ding gewoon tig keer op ter reparatie. Conttact opnemen met HTC???
Alvast dank
Anoniem: 50662
Ik zou zeggen, bel GSMweb nog eens dat het probleem niet is verholpen. Mochten ze geen goede oplossing bieden kun je je tot HTC richten.Anoniem: 265242 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:35:
tips gevraagd....
Ik heb een htc diamond gekocht op 13 juni 2008 via gsmweb.nl. Na enkele weken kreeg ik de melding dat de simkaart ontbrak, terwijl deze er gewoon in zat. Ook een andere sim werd niet herkent. Tel ter reparatie opgestuurd....vandaag retour ontvangen...en jawel...nog steeds hetzelfde probleem... Geen zin om dat ding weer via gsm web op te sturen. Wat kan ik doen?? Naar mijn idee moet het toestel vervangen worden, maar volgens mij stuurt gsmweb dat ding gewoon tig keer op ter reparatie. Conttact opnemen met HTC???
Alvast dank
Ziet er vet uit MRELynx!MRELynx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:33:
Ben maar eens bezig geweest met de Manila Editor van XDA en mn eigen icoontjes in mn TF3D gezet. Ziet er beter uit. Check ook het ubergeile Exchange 2007 logootje bij mn mail (voor de Exchange freaks)
Heb er een cabje van gemaakt. Als iemand die eens wil testen. Kan het zelf niet omdat ik de manila files handmatig naar de \Windows dir heb gekopieerd. Als het goed is komt dit cabje in de Programma's Verwijderen scherm te staan. Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je de cab weer deinstalleert en of je dan weer de normale TFL3D hebt.
http://www.megaupload.com/nl/?d=IYIFQTC2
Misschien heb je mij een beetje verkeerd begrepen, je hebt in het home screen 2 klokken:Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:42:
[...]
Dat de klok niet meer "flapt" is juist de oplossing.
Dit soort extra grafische poespas zorgde voor de traagheid waar iedereen over klaagde.
Door dit soort "features" er uit te halen is deze ROM zo veel sneller.
Wil je het terug, dan moet je terug naar de oudere (tragere) 1.37.
Soms valt hij inderdaad wel eens terug en "flapt"hij nog een keertje,
maar de snelheidswinst van 1.39 is waanzinnig t.o.v. 1.37
[Voor 11% gewijzigd door bazzzzzz op 23-08-2008 15:37]
Ik had het inderdaad verkeerd begrepen, de "flap klok" flapt namelijk niet meer in 1.93.Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:49:
[...]
Misschien heb je mij een beetje verkeerd begrepen, je hebt in het home screen 2 klokken:
1 is zo'n grote "flapklok" met van die witte vellen, en 1 is een normale digitale klok:
[afbeelding]
(normale klok)
Wat ik dus heb, is dat bovenstaande klok soms ongewenst weer terugschiet naar zo'n flapklok. Dit had ik met de vorige ROM niet.
Verder ben ik helemaal tevreden over 1.93, alleen dit puntje dus, daarom vroeg ik me af of iemand hier ook last van heeft en/of iemand de oplossing heeft.
Ik weet hoe ik kan wisselen tussen deze klokken, alleen...soms na een lange tijd van inactiviteit wisselt de TD uit zichzelf weer naar die flapklok! Dat was mijn probleemAnoniem: 189953 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:13:
[...]
Ik had het inderdaad verkeerd begrepen, de "flap klok" flapt namelijk niet meer in 1.93.
Je kunt switchen tussen de grote en kleine klok door op of neer te sliden met je vinger.
Als je de grote klok in beeld hebt heb je maar 2 kleine regeltjes info er onder staan
(oproepen en afspraak), als je nu een "slide beweging" omhoog maakt met je duim,
zie je meer info in beeld staan (oproepen enafspraken over meerdere dagen)
met een kleine (net zo digitale als de "flap-klok) klok erboven.
Dit is in de ROM niet veranderd hoor, misschien toeval dat je hem nu veranderd hebt.
Anoniem: 109551
ik heb het getest en ziet er super uitMRELynx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:33:
Heb er een cabje van gemaakt. Als iemand die eens wil testen. Kan het zelf niet omdat ik de manila files handmatig naar de \Windows dir heb gekopieerd. Als het goed is komt dit cabje in de Programma's Verwijderen scherm te staan. Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je de cab weer deinstalleert en of je dan weer de normale TFL3D hebt.
Zou je eens willen kijken hoe het met je battery-drain zit? Van de week had ik de 6.0 kaal erop zitten met radio .07 Binnen 6 uur was mijn battery leeg!? Heb m gisteren weer geflashed naar radio .05 en de drain is nu nihil.Ik ben het! schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:33:
Ik ook heb het zojuist aangedurft om de nieuwe .07 radio en Swiftblade 6.0 rom te installeren.Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben (sneller). Al vind ik het jammer dat de animaties (in touchFLO) beperkter zijn in deze rom..
[...knip]
[Voor 45% gewijzigd door 210667 op 23-08-2008 18:33]
Anoniem: 198256
Zet je scherm aan met de powerknop (als die tenminste is gedimd) en dan de softkey links onder keypad. voila, je toetsenbord.Anoniem: 198256 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:25:
De Diamond is mn eerste touchscreen gsm. Erg wennen moet ik zeggen. Heb m nu een weekje. Vandaag moest ik mn banksaldo eigenlijk weten. Normaal gesproken bel je dan dus met ABN-Amro, toets je je rekeningnummer en een 5-cijferige pincode in en hoor je wat je saldo is. Met de Diamond is me dat nog niet gelukt! Ik zou niet weten hoe ik tijdens een gesprek cijfers kan intoetsen! Iemand die weet hoe me dat wel lukken gaat?
misschien is de invisible shield iets voor je. dat is zeg maar niet alleen een screenprotector maar een phoneprotector. dus een sticker voor heel je telefoon.Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:19:
Ik zit er aan te denken om ook een touch diamond te halen, maar ik twijfel nog tussen de nokia n95 8gb en deze. Iemand met beide ervaringen? Ook ben ik benieuwd hoe jullie touch diamond er nog uitziet na het even in bezit te hebben. Krast de diamond echt zo snel? Of valt dit reuze mee?
Ik ben altijd heel voorzichtig op me spullen maar gebruik liever geen hoesje, pouch etc. Wel gebruik ik altijd een screenprotector. Maar de rest van de telefoon, afgezien van het scherm, hoe is het daar met de krasbestendigheid?
ja voor die animaties koop je toch juist de TD. beetje jammer dat het stroef loopt terwijl er toch redelijk snel hardware in zitIk ben het! schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:33:
Ik ook heb het zojuist aangedurft om de nieuwe .07 radio en Swiftblade 6.0 rom te installeren.Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben (sneller). Al vind ik het jammer dat de animaties (in touchFLO) beperkter zijn in deze rom..
Voor mensen die ook net een update hebben gedaan en waarbij een email (hotmail) account aanmaken niet werkt: download ' Windows Live' even hier. Na de installatie hiervan gaat de wizard (account aanmaken) wel gewoon verder.
Kijk even in de FAQ naar "scherm zwart tijdens bellen" of iets dergelijks, dan gaat je scherm niet meer uit tijdens het bellen. En dan kan je gewoon het toetsenblok oproepen tijdens een gesprekAnoniem: 198256 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:25:
De Diamond is mn eerste touchscreen gsm. Erg wennen moet ik zeggen. Heb m nu een weekje. Vandaag moest ik mn banksaldo eigenlijk weten. Normaal gesproken bel je dan dus met ABN-Amro, toets je je rekeningnummer en een 5-cijferige pincode in en hoor je wat je saldo is. Met de Diamond is me dat nog niet gelukt! Ik zou niet weten hoe ik tijdens een gesprek cijfers kan intoetsen! Iemand die weet hoe me dat wel lukken gaat?
Anoniem: 258500
Prevent screen switching off during phone call --> HKEY_Local_Machine\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastD ormantDisplayDuringCall to 0Anoniem: 198256 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:25:
Heb het al wel eens ooit gezien ja, maar het lijkt me toch ook niets. Heb met mijn iphone ook altijd een hoesje er omheen gehad, dan was mij iphone amper te ziendangerpaki schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:14:
[...]
misschien is de invisible shield iets voor je. dat is zeg maar niet alleen een screenprotector maar een phoneprotector. dus een sticker voor heel je telefoon.
Ik vind het nog wel heel erg meevallen met de traagheid. Het is en blijft windows, hoe meer applicaties je erop zet des te trager dat ding wordt. Ik had dat in het begin ook. Beetje spelen met je diamond, programma's erop en er weer vanaf, je kent het wel. Wordt hij idd trager van. Nu na ongeveer een maand, ben ik wel uitgespeeld en heb ik mn diamond een hard reset gegeven, de applicaties erop gezet die ik echt van belang vind en verder niks meer aan gedaan. Mijne is gewoon lekker snel en merk geen vertragingen. Heb de TFL3D van de 1.37 ROM op de 1.93 ROM gezet en merk eigenlijk nooit dat mijn diamond traag is of wordt.dangerpaki schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:14:
[...]
ja voor die animaties koop je toch juist de TD. beetje jammer dat het stroef loopt terwijl er toch redelijk snel hardware in zit
[Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 23-08-2008 20:39]
Anoniem: 108510
Zie startpost. FAQ.gertjan1985 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:42:
Wat doet een nieuwe ROM- versie met je diamond? Gaan alle bestanden / programma's (zoals tomtom) / smsjes en telefoonnummers weg zoals ik wel eens gehoord heb?
Dan moet ik toch nog even op Brando of InvisibleShield wachten. Beide hebben het nog niet te koop.Leon schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 02:35:
[...]
[...]
Ook is bij een HTC toestel de ovale speakeropening breder dan die bij de MDA Compact IV
Ligt eraan waarmee je je agenda synchoniseert. Als je het met outlook doet, dan Outlook op je pc openen. Agenda openen en in de menu balk View > Current view > Events selecteren. Dan krijg je alle agenda items te zien en kun je de dubbele er zo uithalen. Daarna weer synchen met je diamond.Anoniem: 108510 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:41:
Weet iemand alternatieven voor PimBackup voor het verwijderen van duplicate agenda items?
Omdat je naamgenoot bent (alleen heb ik een streepje) zal ik het iets verduidelijkengertjan1985 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:42:
Wat doet een nieuwe ROM- versie met je diamond? Gaan alle bestanden / programma's (zoals tomtom) / smsjes en telefoonnummers weg zoals ik wel eens gehoord heb?
Anoniem: 202702
Scrollwiel? Nog niet gevonden op mijn TD. Waar zit ie?Anoniem: 202702 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:58:
Ik wil graag mijn scroll wheel gebruiken voor door mijn contacten te scrollen.
Wat ik vind is scrollwheel aanpassingen voor explorer. Deze heb ik geinstalleerd en werkt goed.
Iemand een idee wat je nog meer kunt aanpassen voor het scrollwheel??
Rondom de midden enter knop. Veeg maar eens met je vinger rond die knop in operaCrusader schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:41:
[...]
Scrollwiel? Nog niet gevonden op mijn TD. Waar zit ie?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Touch sensitive wheel heet het geloof ik..wontcachme schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:46:
[...]
Rondom de midden enter knop. Veeg maar eens met je vinger rond die knop in opera
Installen en de-installeren werkt prima. Net er even opgezet en weer verwijderd en er weer op gezet..MRELynx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:33:
Heb er een cabje van gemaakt. Als iemand die eens wil testen. Kan het zelf niet omdat ik de manila files handmatig naar de \Windows dir heb gekopieerd. [..knip]
Hij werkt ook in de audio speler, vooruit en achteruit seekenCrusader schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:15:
Oh.. dat ding, die gebruik ik inderdaad in Opera maar miste zijn functionaliteit in andere apps. Weer wat geleerd
Ok, ik heb het Exchange 2007 icoontje weggehaald en wat andere icoontjes toegevoegd.210667 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:30:
[...]
Installen en de-installeren werkt prima. Net er even opgezet en weer verwijderd en er weer op gezet..Erg gaaf, ik irriteer me alleen mateloos aan dat exchange icoontje..kan dat geen postduif of rooksignalen worden..wel als animated .gif uiteraard..
[Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 24-08-2008 01:52]
Anoniem: 269158
MRELynx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:33:
EDIT: Na het deinstalleren van het cab bestand heb je dus weer je normale TFL3D icoontjes.
Installatiestappen:
1. Touch Flo 3D uitschakelen
2. Cab bestand installeren
3. Touch FLo 3D inschakelen
Voor deinstallatie geldt de omgekeerde procedure
Je maakt er wel leuke dingen van..Ga ze zo even ophalen. En bekijken uiteraard..Toch geen f* te doen hier in me nachtdienst..MRELynx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 01:32:
[...]
Ok, ik heb het Exchange 2007 icoontje weggehaald en wat andere icoontjes toegevoegd.
- Home tab icoontje is nu een flatscreen tft
- Internet tab is nu een wereldbolletje met vuurvosje erom heen
- Muziek tab is nu een ipod nano met oordopjes
- Weer tab is nu een grasveldje met wolken en zon
http://www.megaupload.com/nl/?d=AOVJRE0K voor de versie ZONDER Exchange icoontjes
http://www.megaupload.com/nl/?d=ALJ1OF8J voor de versie MET Exchange icoontjes
[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 24-08-2008 01:58]
Ach ben dol op eye candy en heb al sinds 2003 een WM telefoon waarvoor ik diverse skins enzo gemaakt heb. Dat van dat exchange...tja....kan me voorstellen dat mensen het irritant vinden, dus vandaar maar 2 versies. Ben zelf wel een Exchange freak, dus ik laat ze lekker staan210667 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 01:49:
[...]
Je maakt er wel leuke dingen van..Ga ze zo even ophalen. En bekijken uiteraard..Toch geen f* te doen hier in me nachtdienst..Dat van die exchange was uiteraard
. Maar zou dat kunnen een animated gif als tab-icoontje?
mmm, verontrustend... Ik gebruik het ook en vind het erg fijn. Scheelt een hoop geld en onnodig opgehangen gesprekken.vr6-only schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:00:
Paar dagen terug poste ik dat mijn Diamond nog geen halve dag mee ging op de accu.....
Ik heb de Diamond vanaf 12 juni (sinds het begin dus).
Wat bleek nou? S2U2 slurpt enorm veel batterij!!!! Ik heb het altijd met plezier gebruikt, maar de laatste tijd zijn er veel problemen (vastlopers, accu wordt leeg gezogen e.d.)
Gisteren heb ik de Diamond gebruikt voor:
circa 4 uur muziek luisteren (trein heen en weer)
bijna 20 telefoontjes gepleegd
iets van 50 smsjes verstuurd (vrouwtje die zich verveelde op werk)
20 min navigeren
ongeveer 30 min internetten via WIFI
Eenmaal thuis, keek ik bij batterij en ik zag dat er nog 4 blokken over waren![]()
Op zich vind ik dit wel acceptabel!
[Voor 0% gewijzigd door marco_balk op 24-08-2008 02:55. Reden: foutje]
Gebruik een eerdere versie. 1.13 is veel zuinigerkwakkie schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 02:22:
[...]
mmm, verontrustend... Ik gebruik het ook en vind het erg fijn. Scheelt een hoop geld en onnodig opgehangen gesprekken.
Wat is het alternatief? Aangezien hij diamantje continu in mijn broekzak zit, wanneer ik niet thuis ben
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Welke build heb je? V1.2.5 build 4506 zou zonder problemen moeten werken. Draaien de filmpjes wel onder mediaplayer? Kijk ook eens onder menu/tools/preferences/selectpage/QTv of daarTyTN driver mode aangevinkt staat. Verder zijn eer nog tig instellingen onder preferences/selectpage wat het probleem zou kunnen zijn.kwakkie schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 04:01:
Verder begin ik nu flink te balen van CorePlayer. Ik krijg geen filmpje afgespeeld. Zelfs filmpjes die ik geschoten heb met de telefoon, krijg ik niet aan de praat.
Geluid hoor ik wel, maar het beeld blijft zwart. mp4, 3pg, avi, whatever, ik krijg alleen zwart beeld, maar wel geluid. Bekend probleem voor anderen??? Wat is de oplossing (if any?)
[Voor 14% gewijzigd door 210667 op 24-08-2008 06:55]
Op al je vragen, behalve de build, kan ik positief antwoorden: spelen in mediaplayer werkt en ook het vinkje staat.210667 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 06:29:
[...]
Welke build heb je? V1.2.5 build 4506 zou zonder problemen moeten werken. Draaien de filmpjes wel onder mediaplayer? Kijk ook eens onder menu/tools/preferences/selectpage/QTv of daarTyTN driver mode aangevinkt staat. Verder zijn eer nog tig instellingen onder preferences/selectpage wat het probleem zou kunnen zijn.
[Voor 7% gewijzigd door marco_balk op 24-08-2008 13:43]
dit is dus een sticker voor heel je telefoon. een doorzichtige sticker, je hele telefoon blijft dus gewoon zichtbaar. maar is wel beschermd tegen krasjes. eigenlijk zie je het bijna niet behalve dat je telefoon iets meer gaat glanzen door de reflectie van de sticker.Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:01:
[...]
Heb het al wel eens ooit gezien ja, maar het lijkt me toch ook niets. Heb met mijn iphone ook altijd een hoesje er omheen gehad, dan was mij iphone amper te zien. Wel had ie geen enkel krasje
zat inderdaad ook te denken om de oude TFLO3D op de nieuwe rom te zetten als ik mn TD eenmaal heb. kan je trouwens niet gewoon de nieuwste versie van de TFLO3D aanpassen met tweaks om de animaties weer aan te zetten? hou er toch wel van om de laatste versie van programmas te hebbenMRELynx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:36:
[...]
Ik vind het nog wel heel erg meevallen met de traagheid. Het is en blijft windows, hoe meer applicaties je erop zet des te trager dat ding wordt. Ik had dat in het begin ook. Beetje spelen met je diamond, programma's erop en er weer vanaf, je kent het wel. Wordt hij idd trager van. Nu na ongeveer een maand, ben ik wel uitgespeeld en heb ik mn diamond een hard reset gegeven, de applicaties erop gezet die ik echt van belang vind en verder niks meer aan gedaan. Mijne is gewoon lekker snel en merk geen vertragingen. Heb de TFL3D van de 1.37 ROM op de 1.93 ROM gezet en merk eigenlijk nooit dat mijn diamond traag is of wordt.
En ja, voor die animaties koop je idd een Diamond, vind het dan ook jammer dat ze dat in de 1.93 eruit gesloopt hebben.
@ TheDuckMan: Lever maar wat mooie icoontjes aan in .png formaat. Liefst 256x256, zal ik eens kijken wat ik kan doen. Ben nog wel een en ander aan het uitvogelen hoe het zit met de achtergrond en de overige icoontjes, maar daar kom je ook al snel achter waar die verstopt zitten.
Heb het cabje ook getest. En als je die deinstalleert, dan heb je gewoon je normale TFL3D iconen weer terug.
Thanx voor de feedback overigens
hahah aan zoiets had ik ook al zitten denken. maar hoe kom je aan de doos, word de TD standaard in een metalen doos geleverd ofzo heb ik ietsgemist? of heb je dit gewoon met karton gedaan?digitalb schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:50:
Zaterdagmiddagknutselwerk:
[afbeelding]
Doos
[afbeelding]
Gat met dremel en mini-usb erin gelijmd, 2 rubbertjes voor stabiliteit
[afbeelding]
Pootjes eronder
[afbeelding]
Dockingstation voor paar euro's
Zwarte glimmende dozen komen op de foto helaas niet helemaal mooi uit.
Je icoontjes zien er cool uit! Echter.... het gebruik van icoontjes van Mac producten als een iPod en iMac op een Windows Mobile toestel ligt een beetje gevoelig, als je begrijpt wat ik bedoelMRELynx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 01:32:
Ok, ik heb het Exchange 2007 icoontje weggehaald en wat andere icoontjes toegevoegd.
- Home tab icoontje is nu een flatscreen tft
- Mail tab is nu een air mail envelopje
- Internet tab is nu een wereldbolletje met vuurvosje erom heen
- Muziek tab is nu een ipod nano met oordopjes
- Weer tab is nu een grasveldje met wolken en zon
Dat is de doos waarin de TD wordt geleverddangerpaki schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:49:
hahah aan zoiets had ik ook al zitten denken. maar hoe kom je aan de doos, word de TD standaard in een metalen doos geleverd ofzo heb ik ietsgemist? of heb je dit gewoon met karton gedaan?
Wat vaak helpt is het vinkje uitvinken, OK, en weer opnieuw aanvinken.kwakkie schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 08:25:
[...]
Op al je vragen, behalve de build, kan ik positief antwoorden: spelen in mediaplayer werkt en ook het vinkje staat.
[Voor 5% gewijzigd door Okasha op 24-08-2008 11:43]
Ik ken het ja, product is er eigenlijk ingekomen met de ipods etc toch? Omdat die zo krasgevoelig waren. Maar als ik een touch diamond ga halen, zou ik dan genoeg hebben aan een screenprotector?dangerpaki schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:49:
[...]
dit is dus een sticker voor heel je telefoon. een doorzichtige sticker, je hele telefoon blijft dus gewoon zichtbaar. maar is wel beschermd tegen krasjes. eigenlijk zie je het bijna niet behalve dat je telefoon iets meer gaat glanze
Anoniem: 50662 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:38:
[...]
Dat is de doos waarin de TD wordt geleverd(plastic)
krasjes valt volgens mij allemaal wel mee, alleen de aluminium rand de om de telefoon laat wel eens verf los volgens mij, (zo gelezen hier). ja en als je beschermlaag van je toesten loslaat wat al bij enkelen hier is gebeurd dan krijg je erg snel krasjes op je toetsen...Anoniem: 125609 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:48:
[...]
Ik ken het ja, product is er eigenlijk ingekomen met de ipods etc toch? Omdat die zo krasgevoelig waren. Maar als ik een touch diamond ga halen, zou ik dan genoeg hebben aan een screenprotector?
Hoe zijn jullie ervaringen met het krassen van de touch diamond? Is er hier iemand die alleen een screenprotector gebruikt en verder helemaal geen krassen heeft?
Ja dit lijkt me dan gewoon onder garantie vallen toch, het hoort in ieder geval niet zo.dangerpaki schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:54:
[...]
he he he nice... gebruik zelf niet zo vaak een cradle dus ik hang em gewoon aan de kabel straks.
[...]
krasjes valt volgens mij allemaal wel mee, alleen de aluminium rand de om de telefoon laat wel eens verf los volgens mij, (zo gelezen hier). ja en als je beschermlaag van je toesten loslaat wat al bij enkelen hier is gebeurd dan krijg je erg snel krasjes op je toetsen...
iemand die dit eens wil testen ?wd200 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:20:
ik heb een "raar" sms probleem wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen.
Als ik via de TF3D smsjes lees en ik lees bv sms 5/25 en ik laat hem daar op staan en leg me telefoon weg.
Als ik dan een nieuw smsje krijg dan komt deze niet bovenaan te staan maar boven 5/25 dus het nieuwe smsje staat dan op plek 4/25 en krijgt een andere tijd dan de ontvangst tijd, hij krijgt dan de tijd die tussen de oude 4/25 en de oude 5/25 ligt echt heel raar.
Dit nieuwe smsje staat dan ook op plek 4 bij de berichten lijst.
Ik heb wel sms weergaven op oldschool staan dus geen chat vieuw.
Hebben meer mensen hier last van ?
Ik merk nu dat ik geen cookies kan maken, en dat wilt iGoogle natuurlijk... waar is de map waarin Opera de cookies moet plaatsen, die kan ik niet vinden namelijk. Bij de instellingen heb ik cookies aangevinkt, dus ik snap niet waarom google geen cookie aanmaakt... Met IE werkt het overigens wel, maar met Opera dus niet.Omnivore schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:06:
Ik merk zojuist iets vreemds...
Gisteren heb ik mijn TD een upgrade gegeven van 1.37 naar 1.93... heb dezelfde software er weer opgezet, alles hetzelfde ingesteld. Wel heb ik nu de Diamond Tweak 0.5 van xda geïnstalleerd, maar daarmee heb ik slechts kleine dingen veranderd.
Nu probeer ik via Opera naar mijn iGoogle pagina te gaan, die ook mijn startpagina is (handig als je een nieuwsfreak bent!), maar ik kan niet meer inloggen bij google... Voor gisteren lukte het uitstekend, nu tik ik rechtsboven bij google op "aanmelden", kom dan bij het aanmeldschermpje, alwaar je inloggegevens en ww moet invullen. Ik vink aan dat het met moet worden opgeslagen... klik op aanmelden:
En kom dan opeens op een geheel blanke pagina, met 1 woordje linksboven: google. In de adresbalk staat bovendien een klein icoon van een slotje. Meer niet. Geen iGoogle, geen normale startpagina. Ook verversen heeft geen zin, opnieuw naar homepage, opnieuw opstarten etc... WW etc weer verwijderen en opnieuw inloggen werkt ook niet...
Wie kent dit probleem, en belangrijker, weet hoe je het moet oplossen?
[Voor 6% gewijzigd door Omnivore op 24-08-2008 12:52]
Thanx.Over die iMac icoontjes...tja ik weet het maar ik heb nog gezocht naar een normale mp3speler met oordopjes, maar die waren lang niet zo mooi gemaakt als deze.RoccoS schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:01:
[...]
Je icoontjes zien er cool uit! Echter.... het gebruik van icoontjes van Mac producten als een iPod en iMac op een Windows Mobile toestel ligt een beetje gevoelig, als je begrijpt wat ik bedoel
Anoniem: 117406
Met Opera krijg je de normale Hyves, geen mobile. Werkt perfect hiermr_niceguy schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:24:
Iemand ervaring met de mobile hyves op opera? volgens mij werkt het niet helemaal op 100% en op internet explorer ook niet, dan laadt ie namelijk niks, scherm blijft wit..
Als ik naar de normale hyves surf, dan kan ik alles zien, behalve de mogelijkheid om te krabbelen en hij wil de priveberichten niet laden.
Hoe hebben de hyvende tweakers dit voor elkaar?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 146510
??? Mijn 1.93.401.2 WWE flapt anders nog gewoon hoor....Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:13:
[...]
Ik had het inderdaad verkeerd begrepen, de "flap klok" flapt namelijk niet meer in 1.93.
Die van mij ook, wel de NLD versie.Anoniem: 146510 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:04:
[...]
??? Mijn 1.93.401.2 WWE flapt anders nog gewoon hoor....
Dus je kunt ook gewoon krabbelen en priveberichten lezen?Barry schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:53:
[...]
Met Opera krijg je de normale Hyves, geen mobile. Werkt perfect hier
Werkt gewoon prima. Maar ik heb het alleen via WiFi gedaan, niet via de T-mobile internet acces. Internetten via T-mobile is gewoon een drama.mr_niceguy schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:17:
[...]
Dus je kunt ook gewoon krabbelen en priveberichten lezen?
Bij priveberichten blijft hij bij mij op het blauwe scherm met het stervormige laadicoontje..
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 271354
Anoniem: 203771
Het valt mij sowieso op dat WLAN op de energiebespaarmodus best wel te doen is. Bij mijn S710 (hiervoor) viel dat meer tegen.bluecupra schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:16:
Heb nu ook alweer enige tijd een HTC TD en merk op dat de batterij steeds langer meegaat. Ik heb nu de TD het laatst opgeladen op vrijdag avond. Hierna heeft deze niet meer aan de stroom gehangen en heb nu nog altijd een halve accu tegaan.
Heb er enkele SMS berichten mee verstuurd, totaal 25 minuten gebeld en via WLAN op internet gezeten. Wat mij betreft een erg acceptabele accuduur
Anoniem: 271815
En een Nl versie (oude interface, lijstvorm)Anoniem: 271354 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:29:
Op XDA staat een erg handig cab bestand voor een nieuw action screen. Dit plaats meerdere sneltoetsen voor nieuwe sms/email/contactpersonen e.d. onder de linke softkey voor extra gebruiksgemak. Bevalt goed.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=419990
Nouja, echt lang is het bij mij nog niet...heb vandaag met Trackr! een route (GPS) opgenomen, en niet bij kunnen laden onderweg (motor enzobluecupra schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:16:
Heb nu ook alweer enige tijd een HTC TD en merk op dat de batterij steeds langer meegaat. Ik heb nu de TD het laatst opgeladen op vrijdag avond. Hierna heeft deze niet meer aan de stroom gehangen en heb nu nog altijd een halve accu tegaan.
Heb er enkele SMS berichten mee verstuurd, totaal 25 minuten gebeld en via WLAN op internet gezeten. Wat mij betreft een erg acceptabele accuduur
fix even een zo'n auto lader stekker onder je zadel met een laadkabel in je jas ofzoAnoniem: 33810 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:16:
[...]
Nouja, echt lang is het bij mij nog niet...heb vandaag met Trackr! een route (GPS) opgenomen, en niet bij kunnen laden onderweg (motor enzo)...hij heeft het +- 4 uur uitgehouden
.
grappig ik ben vandaag met TrackR aan de slag gegaan, erg leuk programma.Anoniem: 33810 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:16:
[...]
heb vandaag met Trackr! een route (GPS) opgenomen,
Inderdaad, iemand anders die meereed had dat ook...zal daar eens gaan informerenwd200 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:34:
[...]
fix even een zo'n auto lader stekker onder je zadel met een laadkabel in je jas ofzo
Ja, daarom viel mn telefoon ook na 4 uur uit...omdat ie dus constant aan moet staancarpcatcher schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:41:
[...]
grappig ik ben vandaag met TrackR aan de slag gegaan, erg leuk programma.
in mijn vrienden kring jammer genoeg niet zo bekend, denk over het algemeen niet.
wat ik me afvraag is het correct dat de GPS uit gaat zodra je het apparaat uit drukt (scherm zwart)
GPRS werkt wel gewoon door, ik ontvang immers emails.
[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 24-08-2008 18:50]
je bent dan wel je tab telefoon kwijt.Anoniem: 258500 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:44:
[...]
En een Nl versie (oude interface, lijstvorm)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=419708
ofwel we zoeken dus een wijziging dat de GPS niet vanzelf meer uit gaatAnoniem: 33810 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:49:
[...]
Inderdaad, iemand anders die meereed had dat ook...zal daar eens gaan informeren.
[...]
Ja, daarom viel mn telefoon ook na 4 uur uit...omdat ie dus constant aan moet staan.
[Voor 0% gewijzigd door carpcatcher op 24-08-2008 20:22. Reden: typo]
Ja dat klopt. Ik gebruik daar nu mijn hardkey voor. Maar dat zou wel een goede verbetering zijn inderdaad. In de Interface van v3 en v4 is nog makkelijk ruimte voor een 8e button.firefighter2 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:02:
[...]
je bent dan wel je tab telefoon kwijt.
kan ik deze functie ook in het action screen plaatsen???
zou wel makkelijk zijn
klopt, dat van de knoppen zal wel onder garantie vallen. maar dat van het loslaten van verf aan de zijkanten zullen ze niet snel toegeven en eerder gooien op normaal gebruiksslijtage. vandaar dat ik al een invisible shield heb klaarliggen. en om nou je toestel om de zoveel tijd voor dit soort kleine dingen op te sturen is niet handig. ben je die langer kwijt dan dat je hem hebt. daarom heb ik persoonlijk zoiets dan maar gewoon een invisibleshield erover heenAnoniem: 125609 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:56:
[...]
Ja dit lijkt me dan gewoon onder garantie vallen toch, het hoort in ieder geval niet zo.
Verzenden wordt meestal niet toegestaan omdat je vanaf een ander (niet-casema) netwerk probeert te verzenden. Dus vanaf het KPN, Orange, Vodafone netwerk probeer je mail te relayen via het casema netwerk. Relaying wordt bij de meeste providers niet toegestaan. Je kunt instellen dat je uitgaande mail via smtp ook authenticatie vereist en daar dan je casema credentials ingeven. Waarom gmail daar weer anders mee omgaat weet ik niet.....Anoniem: 271815 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:42:
sooow, update uitgevoerd. Merk wel dat touch flo iets sneller is geworden. De toetsenbord pop up cab er opgezet en eens kijken hoe dat gaat. Tomtom krjg ik ff niet meer aan de gang, maar dat komt wel weer goed.
Vraagje:
Mijn casema mail doet wel ontvangen , maar niet verzenden. Ik krijg dan de melding dat ik mijn netwerk instelling moet controleren , maar die staan volgens mij goed ( automatische install) Mijn gmail account verstuurd wel gewoon goed. Wat zie ik over het hoofd???
Misschien dat je dat ff aan de maker van de Action Screen kunt vragen...firefighter2 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:02:
[...]je bent dan wel je tab telefoon kwijt.
kan ik deze functie ook in het action screen plaatsen???
zou wel makkelijk zijn
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 24-08-2008 19:52]
Dat heb ik al gedaan. Wellicht voegt hij het toe aan v5. Even wachten nog dus, maar ook zonder vind ik het al een goede aanvulling op de TF3D interface.Anoniem: 258500 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:51:
[...]
Misschien dat je dat ff aan de maker van de Action Screen kunt vragen...
Ik heb bij uitgaande mail de volgende instellingen aangevinkt : "Uitgaande server vereist bevestiging" en "dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzende van e-mail". Dit klopt toch? Vaag zeg dat het dan evt. niet zou kunnen. Hoe kan je dan ooit mailen met zo'n ding. Of is alleen casema waar dit bij is?MRELynx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:43:
[...]
Verzenden wordt meestal niet toegestaan omdat je vanaf een ander (niet-casema) netwerk probeert te verzenden. Dus vanaf het KPN, Orange, Vodafone netwerk probeer je mail te relayen via het casema netwerk. Relaying wordt bij de meeste providers niet toegestaan. Je kunt instellen dat je uitgaande mail via smtp ook authenticatie vereist en daar dan je casema credentials ingeven. Waarom gmail daar weer anders mee omgaat weet ik niet.....
Anoniem: 202702
Ja Hyves werkt prima.Barry schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:39:
[...]
Werkt gewoon prima. Maar ik heb het alleen via WiFi gedaan, niet via de T-mobile internet acces. Internetten via T-mobile is gewoon een drama.
[Voor 19% gewijzigd door pven op 24-08-2008 21:01]
En als je het vinkje weghaalt bij "Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiker voor het verzenden van email". Volgens mij kun je dan zelf je credentials alsnog invullen. Probeer dat eens.Anoniem: 271815 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:54:
[...]
Ik heb bij uitgaande mail de volgende instellingen aangevinkt : "Uitgaande server vereist bevestiging" en "dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzende van e-mail". Dit klopt toch? Vaag zeg dat het dan evt. niet zou kunnen. Hoe kan je dan ooit mailen met zo'n ding. Of is alleen casema waar dit bij is?
Nee, zelfde foutmelding. In pricipe logisch ook. Je creeert dezelfde functie als "dezelde naam en blablabla" alleen dan via een omweg. Of moet ik daar wat anders invullen dan mijn inlog gegevens en wachtwoord?MRELynx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:30:
[...]
En als je het vinkje weghaalt bij "Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiker voor het verzenden van email". Volgens mij kun je dan zelf je credentials alsnog invullen. Probeer dat eens.
Gebruik de smtp (pop3) van je telefoonprovider voor het versturen, als het goed is moet het dan wel werkenAnoniem: 271815 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:11:
[...]
Nee, zelfde foutmelding. In pricipe logisch ook. Je creeert dezelfde functie als "dezelde naam en blablabla" alleen dan via een omweg. Of moet ik daar wat anders invullen dan mijn inlog gegevens en wachtwoord?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details