“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Nogmaals veel plezier met je N95! Is ook zeker een schitterend toestel. Diamond ook. iPhone ook (jawel). Nokia 8210 ook

GefeliciteerdRpol schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:10:
ik heb em ook!
Eerste uur had ik zoiets van![]()
Het toestel was erg traag en liep al 2x vast bij het opstarten van youtube.
maar na wat updates en tweaks vind ik het een prachtig apparaatje![]()
Ben niet zo'n uber tweakert, maar vind het toch leuk om een beetje te kloten met de diamond. programmatje's erop zetten e.d.
Helaas heb ik nog geen internetabbo. Die gaat pas volgende maand in. Gelukkig kom ik vaak op plekken waar wifi is en dan heb ik dat zo aan de praat.
De levensduur van de batterij valt me ook nog best wel mee. Ik las hier al een tijdje mee op het forum en kreeg het idee dat ie maar een dag ofzo mee zou gaan. Had me hier dus al vast een beetje op voorbereid, maar zoals ik al zei valt het me best mee. Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.
Ik ben er blij mee iig

[Voor 64% gewijzigd door DRvDijk op 26-08-2008 19:54]
Dan is ie dus gewoon t-mobile locked en ben je toe..aan een nieuwe Deawoo....ik bedoel rom..:-)Exphy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:09:
[...]
heb dat ook net gevonden(ik moet beter leren zoeken), maar daar staat dat de t mobile connectie vooraf geconfigureerd is en niet veranderd worden kan. Ik ga dus maar ff uitzoeken hoe ik er een nieuwe rom op ga flashen
Voor een prima handleiding voor het flashen van je rom en wat je verder nodig hebt, kan je prima terecht op Modmydiamond. Succes met flashen..

ik zit nu in het buitenland, maar steeds wanneer me htc naar netwerk zoekt..start die weer opnew op!

Jammer dat het zo is gelopen, in elk geval veel succes met de Nokia

If it ain't broken, play with it till it breaks.
Even een netwerk handmatig kiezen en instellen. Omdat je in het buitenland zit, zal hij zoeken naar netwerken..[roaming] vandaar.ind0mi schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:34:
Hallo,
ik zit nu in het buitenland, maar steeds wanneer me htc naar netwerk zoekt..start die weer opnew op!hoe kan dit
Anoniem: 214109
als ik nu eens gewoon de nieuwste van de HTC site afhaal en dat programmatje netjes volg (da stelt niets voor is kabel aansluiten en updaten maar) dan kan er tog eigenlijk helemaal niets mis gaan...Als Tiesku eens begint met het flashen met een originele rom, dan heb je dat al een keer gedaan zonder dat je je garantie verliest of dat er een fout zit in de firmware.
Daar komt bij dat de originele roms een heel uitgebreide readme.txt meegeleverd hebben.
Gaat dat goed, dan flash je toch met wat je maar op internet te pakken kan krijgen.
Dan weet iig wat je kan verwachten. en of je TF3D weg is of niet.
kwor onderhand bang om die update uit te voeren

ik wil graag ff de zeker heid dat het geen kwaad kan als ik het met een orginele rom doe

thanxx alvast.. Groetjs
Dat verklaart nog niet het steeds weer opnieuw opstarten van de TD.210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:41:
[...]
Even een netwerk handmatig kiezen en instellen. Omdat je in het buitenland zit, zal hij zoeken naar netwerken..[roaming] vandaar.
Anyway, ik wil nog even mijn eerdere mening over de Brando screenprotector bijstellen. Ik vond het niet netjes dat het hoekje van de camera er gewoon weggelaten was. Maar de Brando is een absoluut toppertje vergeleken met de Martin Fields.
De Brando is zo'n dun vliesje, je ziet 'm echt bijna niet. De Martin Fields was zichtbaar vanwege de randen. Vrijwel onzichtbaar is de Brando. Super!
Wel is de Brando iets stroever, maar dat went.
Heb je Orange World inmiddels gevonden? De bovenste.Floris-K schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:30:
Het rare is trouwens ook dat wanneer ik een verbinding maak met de naam Orange World, dat ik de melding krijg dat deze al bestaat, maar kan hem echt nergens terug vinden.
hoi
Nee nog steeds niet gevonden.jerry_a schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:36:
[...]
Heb je Orange World inmiddels gevonden? De bovenste.
Al contact gehad met Orange zelf en die kunnen niet meer dan de lijst die je zelf ook kan benaderen via de website. Die is redelijk outdated

edit: duh er zit gewoon een verbindingwizard op die de instellingen binnenhaalt.
[Voor 10% gewijzigd door AndereKoekoek op 26-08-2008 21:56]
Als je een nieuw netwerk instelt, zal je de diamond moeten resetten om die instelling op te slaan. Doe je het niet zelf, dan doet de diamond het zelf wel..test het maar eensCrusader schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:17:
[...]
Dat verklaart nog niet het steeds weer opnieuw opstarten van de TD.
[..knip]
Programmatje volgen van de officiele ROM zou geen probleem moeten zijn. Check gewoon even 2 keer of je inderdaad je power settings van je computer zo hebt staan dat-ie niet standby gaat, of beweeg je muis 10 minuten lang. Zorg dat je telefoon goed opgeladen is. Maak een goeie backup van contacten etc. Dan kan inderdaad een kind de was doen.Anoniem: 214109 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:09:
[...]
als ik nu eens gewoon de nieuwste van de HTC site afhaal en dat programmatje netjes volg (da stelt niets voor is kabel aansluiten en updaten maar) dan kan er tog eigenlijk helemaal niets mis gaan...
kwor onderhand bang om die update uit te voerenhaha met mn nokia deed ik het zonder erbij na te denken dit is tog niet veel anders..
ik wil graag ff de zeker heid dat het geen kwaad kan als ik het met een orginele rom doe
thanxx alvast.. Groetjs
O ja, schrik niet als het lang duurt. 10 minuutjes lijkt kort, maar als je 10 minuten naar een voortgangsbalkje staart, gaat dat heeeeeeeeeeeel traag. Verwacht ook niet binnen een minuut, twee, drie, vijf, dat de 1e % gedaan is. Het duurt gewoon lang. Even zweten (zorg dat je vriendin er niet is), breekbare spullen aan de kant zijn (frustatie-uitingen), bewaak je TD met je leven (dat niemand struikelt over de kabel), en wachten maar. Maak voor de gein een filmpje van je hoofd voor ons vermaak.. Komt helemaal goed

Bekijk dit eens: jerry_a in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."Floris-K schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:44:
[...]
Nee nog steeds niet gevonden.
Al contact gehad met Orange zelf en die kunnen niet meer dan de lijst die je zelf ook kan benaderen via de website. Die is redelijk outdated
edit: duh er zit gewoon een verbindingwizard op die de instellingen binnenhaalt.
hoi
Anoniem: 268398
een vriendin van mij vraagt zich af of je foutief ingevoerde T9-woorden ook kunt verwijderen uit je woordenboek? Volgens mij kan dit niet, of wel?
Thanks!
Anoniem: 258500
-Geen last van (KPN)Barry schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:
Ik was het helemaal zat met deze telefoon en heb 'm omgeruild voor de Nokia N95 8GB.
- Bij in- en uitgaande gesprekken gaf de telefoon de eerste 5 seconden geen gehoor, zowel met T-Mobile als met Vodafone.
- Was er eemaal gehoor dan was de kwaliteit om te huilen.
- Een gesprek ophangen geeft bij het indrukken van de toets een vertraging, waardoor je wel 5 keer moet drukken om er zeker van te zijn dat je hebt opgehangen.
- De wekker kun je niet uitzetten, maar slechts op negeren zetten.
- De batterij gaat bij normaal gebruik slechts 24 uur mee.
- Email client ververst niet altijd vanzelf, en bij selecteren werkt 'ie soms ook niet.
- Gegevensverbinding kun je uitschakelen, maar springt automatisch weer aan wanneer je verbinding maakt via WLAN.
- Het scherm had gele vlekken onderin het beeld, afkomstig van de toetsen verlichting.
- Met de 3dFlow ingeschakeld is het toestel te traag om normaal mee te werken.
- De geluidskwaliteit met muziek is erg slecht.
- De handsfree modus is te zacht en de geluidskwaliteit is slecht, onverstaanbaar in de auto.
- Het scherm tikt niet soepel (ja, ik heb opnieuw uitgelijnd).
Ik heb de HTC vandaag omgeruild voor een N95 9GB. Ik heb het ding nog maar een uur in gebruik, maar werkt al VEEL sneller en beter
-Vind het bij de TD juist meevallen ivm met bv mijn Tytn2 , heb ook vele Nokia's en die zijn kwa gesprekskwaliteit wel iets beter.
-De standaard alarm (wekker) van Nokia is nou ook niet echt je van het maar net als met WM toestellen zat apps voor te vinden.
-Met een update en normaal gebruik (in het wkend) 1,5 dag
-Vind dit pers niet nodig. Prive mails haal ik handmatig op en werk mails komen via MFE keurig direct binnen.
-Boeit me niet
-Geen last van
-Persoonlijk geen last van maar als je er wel last van hebt zijn er genoeg tweaks en ROM's die dat verhelpen.
-Boeit me niet
-Daar heb ik een carkit voor (Gebruik de handsfree op mijn N95 8gb ook niet)
-Geen last van (gebruik hem vaak zonder stylus)
Velen waarderen ook de "negatieve" berichten. Veel consumenten lezen eerst de forums en vergelijkingssites totdat men tot aanschaf van het toestel overgaat

Anoniem: 272436
Ik heb sinds twee weken de diamond en hij bevalt me prima.
Batterij wordt ook steeds beter, evenals internet e.d.
Ik heb voor het gemak TomTom 6.1 erop gezet om niet te verdwalen.
GPS staat op "bekabelde ontvanger" 4800 Baud en Com 4.
Echter wordt bij mij om de 10 sec de melding in TT gegeven dat er geen GPS apparaat is en een paar seconden later is het signaal er weer.
Als ik de bluetooth ontvanger selecteer heb ik geen problemen met de werking.
Ik heb alleen de bluetooth nodig voor mijn BT-autoradio.
Heeft iemand een idee, wat er fout is ingesteld.
Mijn vrouw heeft overigens ook een Diamond met nagenoeg dezelfde instellingen, behalve de contacten

Heb 'm vandaag geinstalleerd. Het duurde echt retelang voordat ie erop stond. En dan praat ik over een ruim uur!!!Ik ben het! schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:09:
Voor mensen die een nieuwe ROM hebben geinstalleerd (1.93 of Custom) maar die toch de mooie animaties een meerwaarde vinden hebben (zoals ik!) is hier: Klikkerdeklik! een .Cab te downloaden met daarin de volledig geanimeerde TouchFLO versie.
Vraag 1: Is ie te uninstallen?
Antw.: Geen idee, maar hij staat wel bij 'remove programs', dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit. Heb het nog niet geprobeerd.
Vraag 2: Ben je je - al dan niet aanwezige- custom tabs kwijt?
Antw.: Ja (Ik run Swiftbl 6.0, en ben de mogelijkheid tot bv. in/uitschakelen van 3g kwijt.. Vind ik niet erg, gebruikte ik toch niet ) Nee! Alles is er nog...
Toch wel een behoorlijk prestatie verschil moet ik zeggen. Het ziet er leuk uit, maar ja...ga het toch maar verwijderen.
Anoniem: 136100
Heb het vandaag nog niet gehad, maar krijg het om de 3-4 dagen. Ik blijf het in de gaten houden en wachten op een nieuwe rom.Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:42:
@Vlooi, ik meen mij te herinneren dat jij ook last had van het grijs/witte scherm eens in de zoveel tijd. Hoe gaat dat nu bij jou? Beter of komt het nog steeds af en toe vanuit het niets terug? Ik heb er soms nog steeds last van namelijk. Was ff benieuwd.....
Anoniem: 189953
Is al regelmatig langsgekomen.Anoniem: 272436 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:20:
Echter wordt bij mij om de 10 sec de melding in TT gegeven dat er geen GPS apparaat is en een paar seconden later is het signaal er weer.
Als ik de bluetooth ontvanger selecteer heb ik geen problemen met de werking.
Ik heb alleen de bluetooth nodig voor mijn BT-autoradio.
Controleer eens of A-gps aan staat bij je

(wat dus NIET moet)
Toch wel leuk om die originele animaties weer te zien. Maar ik heb m er ook weer afgehaald. Reden: Hij pikt ongeveer 23Mb aan storage in, en is voor zover ik kan beoordelen, trager dan de andere manila.Vlooi schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:22:
[...]
Heb 'm vandaag geinstalleerd. Het duurde echt retelang voordat ie erop stond. En dan praat ik over een ruim uur!!!
Toch wel een behoorlijk prestatie verschil moet ik zeggen. Het ziet er leuk uit, maar ja...ga het toch maar verwijderen.
Anoniem: 265080
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!Anoniem: 268398 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:10:
Hallo,
een vriendin van mij vraagt zich af of je foutief ingevoerde T9-woorden ook kunt verwijderen uit je woordenboek? Volgens mij kan dit niet, of wel?
Thanks!
Intussen heb ik mijn Diamond nu bijna 4 wkn en ik ben er goed tevreden over. Ik heb de ROM geflashed met Duttys_Diamond_5.2.20273_V1_6_Full en dat bevalt me prima. Hij is merkbaar sneller dan de ongeflashte MDA IV van mijn vader, en we gebruiken allebei geen Touchflo 3D.
Belkwaliteit is goed, niet slechter (eerder beter) dan mijn oude Sony Ericsson. En bereik is ook goed tot uitstekend (Hi), dat is bij T-mobile wel minder. Verwacht alleen niet het (superieure?) bereik van Nokia's. TomTom werkt prima, en ook andere GPS-logging programma's doen het leuk. WiFi werkt goed. Batterij houdt het heel behoorlijk uit. En alles verpakt in een stijlvol toestel; het oog wil ook wat, en zeker in een mooie Brodit autohouder staat ie behoorlijk chique te wezen.
Een nadeel vind ik dat gewone knopjes (fysieke telefoontoetsen) op de een of andere manier net iets natuurlijker/gemakkelijker/fijner aanvoelen dan de touchscreen variant. Maar dat is imho, in de praktijk grijp ik nu toch vaak naar de stylus. En muziek luister ik persoonlijk veel liever op mijn iPod.
Het is dus waar je hem voor gebruikt: voor mij als telefoon, als agenda, als adressenboek, als navigatiesysteem en voor af en toe mail en internet voldoet ie ruimschoots aan mijn (relatieve strenge) normen.
Rpol schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:10:
Hij gaat ongeveer 2,5 dag mee. En als het goed is wordt ie nog wat beter. Pas 2x opgeladen.
Ik ben er blij mee iig

okee, zo had ik het nog niet bekeken... kon me niet herinneren dat ie ging rebooten toen ik in Spanje kwam, volgens mij had ie in één keer een netwerk te pakken en bleef daarop staan zonder reboot.210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:45:
[...]
Als je een nieuw netwerk instelt, zal je de diamond moeten resetten om die instelling op te slaan. Doe je het niet zelf, dan doet de diamond het zelf wel..test het maar eens
Niets bijzonders. Ik haal ruim 3 dagen met een volle accu. Dit met permanente dataverbinding (Exchange pushmail) en ingesteld op GSM netwerk i.p.v. Auto/WCDMA.
Standaard NL ROM v1.93. Geen extra apps die draaien, niets van tweaks geïnstalleerd. Gewoon een maagdelijke TD

sorry, besef me net dat ik de edit knop in m'n vorige post had moeten gebruiken (wat ik normaal gesproken ook doe)
[Voor 14% gewijzigd door Crusader op 26-08-2008 23:22]
nou dat vind ik heel netjes..Crusader schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:20:
[...]
Niets bijzonders. Ik haal ruim 3 dagen met een volle accu. Dit met permanente dataverbinding (Exchange pushmail) en ingesteld op GSM netwerk i.p.v. Auto/WCDMA.
Standaard NL ROM v1.93. Geen extra apps die draaien, niets van tweaks geïnstalleerd. Gewoon een maagdelijke TD
edit:
sorry, besef me net dat ik de edit knop in m'n vorige post had moeten gebruiken (wat ik normaal gesproken ook doe)
Ik heb hem vandaag om 07.00 uit de lader gehaald omdat ik naar mijn werk moest en om 22.00 was die leeg.
2x 20 min carkit
17smjes verstuur
13 smsjes ontvangen
8 gespreken waarvan 5 direct voicemail andere bij elkaar iets van 5 min
3x mail gecheck
en denk 30 min geinternete
ik heb wel de hele dag BT aan staan en gebruik hsdpa en dat kost vast veel stroom
wel met nog 1.37 dus binnenkort eerst flashen
[Voor 3% gewijzigd door wd200 op 26-08-2008 23:44]
Anoniem: 203771
Toch even een vraagje, ik heb hem met 1.93 gekregen van HTC dus ik weet niet hoe mooi ze waren, die originele animaties!210667 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:53:
[...]
Toch wel leuk om die originele animaties weer te zien. Maar ik heb m er ook weer afgehaald. Reden: Hij pikt ongeveer 23Mb aan storage in, en is voor zover ik kan beoordelen, trager dan de andere manila.

Welke animaties missen er dan allemaal in 1.93? Vind het nu al mooi, bij weer, foto's en scrollen e.d..
Hoor graag wat ik allemaal heb gemist!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde heb! 2 dagen lukt me sowieso, en zit elke dag toch wel een kleine 3 kwartier op internet, check meerdermaals per dag mijn mail, speel soms een game, luister soms muziek en 2 dagen lukt me wel! Ik heb hem, zoals gezegd, ook nog maar net en kreeg hem al met 1.93 van HTC. En gezien hij na 40 seconden automatisch "uit" gaat (dus alleen zijn radio nog gebruikt), zit het bij mij met de batterij wel goed!Crusader schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:20:
[...]
edit:
Wat ik wel altijd doe, en weet niet of het daaraan kan liggen, maar ik laad hem pas op als hij echt leeg is, en dan ook gewoon helemaal vol in een keer.
Nee, ik ben nog helemaal tevreden met mijn HTC! Hij is echt opmerkelijk snel bij mij (al had ik de erg slome S710 hiervoor, dus relatief gezien is hij snel

Vraag me dus alleen nog af welke toffe animaties ik allemaal mis!
[Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 27-08-2008 00:26]

Anoniem: 239112
even kort, nog tips wat je het beste wel/niet kan/moet doen meteen na ontvangst van dit toestel?
[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 27-08-2008 00:35]
Ik heb een vraag over de bevestiging van de Brodit Active Holder van de TD. Is dit middels een zuignap voor op het raam die makkelijk te demonteren is? Op het plaatje lijkt het wel op een zuignap maar het kan ook een andere bevestiging zijn. In de informatie van deze assesoire staat het volgende waardoor ik ben gaan twijfelen:
--------
De Brodit Active Holder geeft uw PDA een eigen plekje in uw auto. Zo heeft u hem veilig en gemakkelijk onder handbereik. Deze houder is op maat gemaakt en sluit naadloos aan bij uw toestel. Door zijn draaivoet is uw toestel flexibel te positioneren. Deze actieve houder wordt geleverd met een 12/24V lader en houdt uw accu onderweg op spanning. Schuif de smartphone in de houder en u heeft altijd de volle lading.
Ik kreeg juist de indruk n.a.v. links in dit topic naar batterij-info dat het beter is om 'n gewoon tussendoor te laden i.p.v. te wachten tot ie helemaal leeg is. Zo doe ik dat ook. Kan alleen even die link niet meer terugvinden, maar hij is al minstens twee keer langsgekomen in dit topic.Anoniem: 203771 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:22:
[...]
Wat ik wel altijd doe, en weet niet of het daaraan kan liggen, maar ik laad hem pas op als hij echt leeg is, en dan ook gewoon helemaal vol in een keer.
@Gertjan1985: die houder heeft nog een ander onderdeel nodig waarop je 'm bevestigd. Dat andere onderdeel is speciaal voor jouw auto op maat gemaakt en past zonder schroeven of zuignappen op/in je dashboard. Informatie hierover is te vinden op www.brodit.com.
Op de homepage staat het drie stappenplan. Kies de houder voor je telefoon (heb je al gedaan), kies de mount voor jouw auto (moet je nog doen) et voilà

[Voor 8% gewijzigd door Crusader op 27-08-2008 08:18]
Wat ik begrijp van die Brodit houder is dat er géén bevestiging bij zit.gertjan1985 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 01:25:
Beste mensen,
Ik heb een vraag over de bevestiging van de Brodit Active Holder van de TD. Is dit middels een zuignap voor op het raam die makkelijk te demonteren is? Op het plaatje lijkt het wel op een zuignap maar het kan ook een andere bevestiging zijn. In de informatie van deze assesoire staat het volgende waardoor ik ben gaan twijfelen:
--------
De Brodit Active Holder geeft uw PDA een eigen plekje in uw auto. Zo heeft u hem veilig en gemakkelijk onder handbereik. Deze houder is op maat gemaakt en sluit naadloos aan bij uw toestel. Door zijn draaivoet is uw toestel flexibel te positioneren. Deze actieve houder wordt geleverd met een 12/24V lader en houdt uw accu onderweg op spanning. Schuif de smartphone in de houder en u heeft altijd de volle lading.
Dat je een zuignap of zo'n pro clip erbij moet kopen. Heb gisteren zo'n pro clip besteld, want die zit goed vast zonder te hoeven boren. Voor elk type auto hebben ze een andere clip en bijv. voor mijn 206 hebben ze 4 zelfs verschillende.
edit: nog niet wakker beetje dubbel sorry

[Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-08-2008 08:56]
ik heb directpush aan voor werk mail. pop3 voor prive email.RoccoS schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:16:
Snap niet hoe mensen het twee dagen kunnen doen met één acculading. Ik heb altijd Direct-Push Activesync draaien, maar gebruik geen bluetooth en geen wi-fi, HDSPA staat ook uit, en aan 's avonds rond 9 uur is de accu leeg. Misschien moet ik de helderheid van het scherm wat lager zetten, dat scheelt misschien ook wat.
bluetooth staat standaard aan voor mn carkit.
ik i-net ermee, bellen (ongeveer half uur per dag)
speel veel sudoku erop.
hij gaat ongeveer 2,5 dag mee bij mij.
waarschijnlijk is er iets niet goed met je batterij?
jij draait ook rom 1.93 of based on ?dimocash schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:13:
[...]
ik heb directpush aan voor werk mail. pop3 voor prive email.
bluetooth staat standaard aan voor mn carkit.
ik i-net ermee, bellen (ongeveer half uur per dag)
speel veel sudoku erop.
hij gaat ongeveer 2,5 dag mee bij mij.
waarschijnlijk is er iets niet goed met je batterij?
hiervoor de 1.35 rom en die ging ook 2,5 dag mee echter had ik toen geen direct push van mn werk erop.
de 1.37 rom gaf bij mij wel veel problemen, maar alsnog ging hij 2 dagen wel mee.
Anoniem: 239794
Is het niet mogelijk de brodit houder te monteren op dat carkit ding welke je kreeg bij de p3300?Floris-K schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:54:
[...]
Wat ik begrijp van die Brodit houder is dat er géén bevestiging bij zit.
Dat je een zuignap of zo'n pro clip erbij moet kopen. Heb gisteren zo'n pro clip besteld, want die zit goed vast zonder te hoeven boren. Voor elk type auto hebben ze een andere clip en bijv. voor mijn 206 hebben ze 4 zelfs verschillende.
edit: nog niet wakker beetje dubbel sorry
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Dit topic is gesloten.
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (

6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.