HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 136.197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens (en meisjes?),

Nu alweer 3 weken de MDA Compact IV. Relax apparaat, alleen de batterij, maar daar heb ik al meer klachten over gelezen. Nog steeds niet mijn ROM geflashed, maar ik ben tot nu toe redelijk tevreden met hoe hij loopt op de T-Mobile software (natuurlijk wel die 3D shit uitgezet en gewoon SPB Shell erop, werkt veel beter.)

Nu, ik wil de Brodit Active houder gaan kopen MAAR ze hebben tot nu toe alleen de houder voor de HTC Diamond.
Heeft er iemand al enige ervaring hiermee (of tewel, past dit?) en heeft iemand al meer ervaring met andere accesoires voor de MDA IV (die eigenlijk voor de Diamond zijn)??

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:37
MRELynx schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:19:
[...]

Jij snapt het princiepe niet helemaal van imap denk ik. Het blijft gewoon op de server. Er wordt niks naar je mobiel gedownload zoals met pop3. Alleen de weergave wordt zeg maar gedownload. Je kan zelf dus kiezen of je het hele bericht wilt laten zien op je mobiel, dat wordt dus gedownload.
Offtopic
Op het moment dat ik met mijn imap account zou connecten gaat ie de headers van alle mail ophalen. Op het moment dat ik de mail wil lezen download ie het hele bericht. Maar na het inzien kan je je mobiel niet meer opschonen door overbodige mailtjes weg te gooien want na de mail te 'purgen' op je mobiel synct ie die opdracht ook naar de server. Ik denk dat ik het dan ook zoals Serotonine ga instellen alleen dan andersom (desktop en laptop via IMAP, telefoon via POP). Ik hoef nl. niet mijn hele mail archief, al dan niet alleen de headers, op mijn telefoon te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:45:
Via de topic starte heb ik de FAQ gelezen tav de grootte van de wekker op de Touch Diamond.
MesR schreef hierover dat:

Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.
Hoef je niet meer op dat belletje te drukken

Nu heb ik een nederlandse versie van de telefoon en als ik dan ga naar instellingen/geluiden en meldingen dan kan ik daar in geen van beide tabbladen aanvinken "reminders en display messages on screen".

Zit ik in een verkeerd menu, en/of waar moet ik wel zijn?
Instellingen --> geluiden & meldingen --> tabblad 'meldingen' --> pulldown menu 'herinneringen'

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een vraagje:

Als ik het progje Gsen op mijn MDA heb staan, kan ik dan ook alleen het beeld laten draaien in SMS stand? De rest vind ik niet zo belangrijk, maar als ik sms dan kan ik (in landscape ) nog net met mijn duimen typen.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Sinds gisteren is mijn kpn abo omgezet naar Vodafone...
Nou nou.. .wat een vooruitgang... NOT!

Ontvangst is waardeloos binnen, heb 1 maximaal 2 streepjes, en vaak niks. Erg irritant. Als ik boven ben, wordt t er niet beter op, ook 1 a 2 streepjes.
Via google maps kun je mooi zien als je op 'mijn locatie' klikt (ZONDER GPS) op welke zendmast je je bevindt... ik zit meestal zo'n 2km vd mast af; zeker niet verder als de KPN mast, waarmee ik binnen wel 4 streepjes had!!!

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Gisteren ook ff rond gereden en getest. nou ik moet echt behoorlijk dicht in de buurt vd mast zijn om een 'H' te krijgen.

Tot nu toe dus niet tevreden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
erikven1978 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:18:

Ontvangst is waardeloos binnen, heb 1 maximaal 2 streepjes, en vaak niks. Erg irritant. Als ik boven ben, wordt t er niet beter op, ook 1 a 2 streepjes.
Via google maps kun je mooi zien als je op 'mijn locatie' klikt (ZONDER GPS) op welke zendmast je je bevindt... ik zit meestal zo'n 2km vd mast af; zeker niet verder als de KPN mast, waarmee ik binnen wel 4 streepjes had!!!

Gisteren ook ff rond gereden en getest. nou ik moet echt behoorlijk dicht in de buurt vd mast zijn om een 'H' te krijgen.

Welke Radio heb je? Probeer anders eens een stapje terug te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
radio 1.00.25.05
ROM 1.93.404.1 NLD

Wel vreemd als t daar aan zou liggen, aangezien de KPN mast zlefs iets verder weg is.
Die komt wel goed binnen met 4 streepjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb voor iedereen een hardware tweak: simpel en door iedereen uit te voeren. (Dit kan ook in de faq!)

Als je de cover verwijderd heb je bovenaan de speaker. Plak hierboven een stukje plastiek en sluit de cover. Je zal zien dat het geluid iets beter en voller zal klinken.

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/4242/altavoz03ov1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door nvidia op 19-08-2008 15:38 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Moet je er alleen wel rekening mee houden dat stof vervolgens nog makkelijker in je TD kan komen (daarom zit dat plastic er ook voor).

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
t_o_c schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:53:
Moet je er alleen wel rekening mee houden dat stof vervolgens nog makkelijker in je TD kan komen (daarom zit dat plastic er ook voor).
Niet waar want je plakt het plastiekje er zelf voor. Dus waarom zou er nu makkelijker stof doorheen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Je moet juist het plastic aanbrengen! Er is niks te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:10:
[...]
Hier is bij mij de glans/beschermlaag losgelaten, hierdoor is het heel gevoelig voor krassen.
Dat maakt inderdaad al heel veel duidelijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
mattijn1980 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:54:
Je moet juist het plastic aanbrengen! Er is niks te verwijderen.
En wat vind je? Beter of niet... Ik vind persoonlijk van wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:31:
Als je de cover verwijderd heb je bovenaan de speaker. Plak hierboven een stukje plastiek en sluit de cover. Je zal zien dat het geluid iets beter en voller zal klinken.
Gaan we ff proberen.

Edit: Ik lees de tip net op XDA ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een nachtje slapen heb ik toch maar besloten (na mn GPS gebeuren) om er in de komende dagen HardSPL op te zetten en dan te flashen naar de nieuwste NL ROM...maar voordat ik daar aan ga beginnen wil ik natuurlijk wel een backup hebben van:
- SMSjes
- Contacten
- Agenda 'afspraken'

De rest zijn allemaal bestanden die ik wel terug kan vinden via de Explorer, alleen de bovenstaande punten dus niet.
Nu heb ik hier meerdere backup tools langs zien komen;
- spritebackup
- smsbackup

Welk tooltje kan ik nu het beste gebruiken voor de 3 punten die ik perse mee wil nemen?

(contacten en agenda zijn trouwens gesynct met mijn exchange server...dus dat zou ook nog via activesync kunnen...toch :P ?)

.

Verder wil ik nog 1 laatste ding proberen: de batterij er +- 5 minuten uit halen, maar ik vroeg me af of je hiermee ook data kunt verliezen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fivepack
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 09:22
Sms, contacten, agendapunten en dat soort dingen, kun je allemaal veilig stellen met PPCPimBackup. Is ook al meerdere keren in dit topic besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fivepack schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:06:
Sms, contacten, agendapunten en dat soort dingen, kun je allemaal veilig stellen met PPCPimBackup. Is ook al meerdere keren in dit topic besproken
Ohja, sorry, die was ik vergeten te vermelden...was dat programmatje inderdaad ook tegengekomen.

Dan wordt die het :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:15:
En nog een vraagje:

Als ik het progje Gsen op mijn MDA heb staan, kan ik dan ook alleen het beeld laten draaien in SMS stand? De rest vind ik niet zo belangrijk, maar als ik sms dan kan ik (in landscape ) nog net met mijn duimen typen.

Thanx
Heb net nog iets gevonden. Met Gsen kun je dus alles uitzetten en alleen een programma naar keuze laten draaien. Heel vet MAAR hoe wordt het programma voor sms-en enz. genoemd??

Ik heb #windows (sms\mms) en #windows (messaging) al geprobeert maar het werkt niet &*%&!!

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:19:
Heb net nog iets gevonden. Met Gsen kun je dus alles uitzetten en alleen een programma naar keuze laten draaien. Heel vet MAAR hoe wordt het programma voor sms-en enz. genoemd??

Ik heb #windows (sms\mms) en #windows (messaging) al geprobeert maar het werkt niet &*%&!!

Iemand??
Probeer eens Manilla.exe toe te voegen... Met GNes werkt het dan wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

Probeer eens Manilla.exe toe te voegen... Met GNes werkt het dan wel goed!
Nope #window(manilla) doet geen moer, helaas. Effe verder zoeken. Als iemand nog iets weet...let me know.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMS \ MMS (tmail.exe) :)?

Dus probeer #window(tmail.exe) eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43

Hier precies hetzelfde, de 3G/HSDPA ontvangst van de telefoon is slecht. Met mijn Nokia 6120 Classic heb ik een perfect bereik op het Telfort en T-Mobile netwerk (stabiele verbinding die ten alle tijde behouden blijft in huis). Met de HTC heb ik max 1a2 streepjes en een verbinding die steeds maar overspringt naar gprs. Nu zit de antenne ook op een rare plaats van de HTC, namelijk aan de onderkant. Als je de telefoon oppakt, scherm je dus altijd de antenne af met je hand. Is hier precies genoeg op de 3G verbinding weg te laten vallen.

Ook ik krijg alleen 4 streepjes HSDPA/3G bereik als ik direct in het zicht ben van een UMTS mast. Valt ook mij zeer tegen.

Tenslotte, waar ik ook tegenaan loop is het feit dat het H of 3G icoontje zoms grijs wordt, je krijgt dan met geen mogelijkheid meer een dataconnectie en moet de telefoon uitschakelen om hem weer goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Overweeg zelf over te stappen van T Mobile ( echt dramatisch slecht de laatste tijd ) naar Vodafone. Zou KPN dan een betere optie zijn? Had jij met je Diamond wel goed bereik met KPN? Vind bij KPN de limiet van 50 MB " onbeperkt " internet zo waardelooos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ga van vodafoon naar kpn want bij vodefoon was de limiet 50mb bij kpn zou het max 10x het gemiddeld gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:22:
Wat ik ga van vodafoon naar kpn want bij vodefoon was de limiet 50mb bij kpn zou het max 10x het gemiddeld gebruik zijn.
bij vodafone krijg je een melding wanneer je 10x meer dan gemiddeld gebruikt. In het begin was het gemiddelde 50mb, dus een waarschuwing bij de 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:26:
[...]

bij vodafone krijg je een melding wanneer je 10x meer dan gemiddeld gebruikt. In het begin was het gemiddelde 50mb, dus een waarschuwing bij de 500.
Het gaat mij vooral om het bereik. Hoe zijn jullie ervaringen met KPN in combinatie met Diamond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey hallo guys,

allereerst super dat deze topics bestaan.. hij is goed gevuld en er staat echt erg goede informatie op :)..

Maar nu over mijn HTC TOUCH.. Ik heb Hard SPL erop gezet, dat ging allemaal prima. Maar als ik nu de nieuwe ROM erop wil zetten blijft hij hangen op 0%. Kan iemand mij plz helpen hiermee??

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:16:
Overweeg zelf over te stappen van T Mobile ( echt dramatisch slecht de laatste tijd ) naar Vodafone.
Wat ik dus erg vreemd vind is dat ik voorheen met mijn Nokia N95 volle UMTS dekking had thuis, en met de HTC belabberd. De gewone GSM/GPRS verbinding gaat goed, maar schakel ik over naar UMTS dan is het mis. Baal ik wel van, want zo haal ik ook niet het maximale uit mijn T-Mobile PIT internetabbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die op 3G wel het maximale (3/4 streepjes) signaal heeft?

Heb zelf Telfort (KPN / Telfort), GPRS: 3-4 streepjes, 3G: 2-3 steepjes :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:40:
SMS \ MMS (tmail.exe) :)?

Dus probeer #window(tmail.exe) eens
Wat een &@^!% progje ;) Ik krijg het niet geregeld. Ik ga nog eens verder zoeken. Moet toch op één of andere manier kunnen, niet?

Maar toch bedankt voor de hulp, en als iemand nog nuttige info over Gsen heeft, ik ben één en al oog.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
ilja_kole schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:11:
[...]

Ik heb ze ook beiden gehad en zit momenteel op de Rom van Skippycentraal. Een goeie nederlandse rom die bij mij tot op heden super werkt.
kan je kort het verschil uitleggen ?
tussen de roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:40:

Jah ik! Sinds vanochtend op het Vodafone netwerk :) en zit hier met een volle 3G / H verbinding met 5 streepjes!, sta er ook versteld van 8)7 Maar ik zit met een custom rom van Duttys 1.6 en de 1.00.25.07 radio, dat zal het waarschijnlijk wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
yassine schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Jah ik! Sinds vanochtend op het Vodafone netwerk :) en zit hier met een volle 3G / H verbinding met 5 streepjes!, sta er ook versteld van 8)7 Maar ik zit met een custom rom van Duttys 1.6 en de 1.00.25.07 radio, dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Ik had het gisteravond ook toen ik op bed nog even lag te MSN-en... 5 streepjes op 3G/H ... Met Vodafone netwerk. 1.93 ROM en standaard radio

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
yassine schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Zou je eens kunnen kijken met google Maps (GPS uit) waar de zendmast zich bevind?
Simpel 'mijn locatie' aanklikken, de blauwe punt is je mast.

Ik zie t eigelijk niet zitten om te flashen.
Heb net de hele telefoon in orde hoe ik dit wil.
Dus de tweaks die ik wil staan erop. TT7 draait nu goed enz.
Zucht

PS
Mijn Radio is 1.00.25.05.
Kan ik ergens vinden wat er anders is in de .07 t.o.v. mijn versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:15:
En nog een vraagje:

Thanx
Ik heb het eindelijk gevonden. Erg handig hoor!!

To make it work with TomTom (and any other application, actually) open TomTom (or the application you need to configure), open GSen Config, position the cursor where you want to include the #WINDOW line and use EDIT->Select Process Class or Select Process Name or Winows Class and choose the appropriate application from the list. It is sometimes not that obvious but you can usually find it by elimination (look at the list before and after you open the app, if needed).

Bij je sms inbox word het #window(Inbox.MainWnd)
Bij gewoon een sms typen #window(Dialog)

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb een "raar" sms probleem wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen.

Als ik via de TF3D smsjes lees en ik lees bv sms 5/25 en ik laat hem daar op staan en leg me telefoon weg.
Als ik dan een nieuw smsje krijg dan komt deze niet bovenaan te staan maar boven 5/25 dus het nieuwe smsje staat dan op plek 4/25 en krijgt een andere tijd dan de ontvangst tijd, hij krijgt dan de tijd die tussen de oude 4/25 en de oude 5/25 ligt echt heel raar.
Dit nieuwe smsje staat dan ook op plek 4 bij de berichten lijst.

Ik heb wel sms weergaven op oldschool staan dus geen chat vieuw.

Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:40:

Als je maar dicht genoeg bij de mast zit dan lukt het wel. Als ik naar de mast toe loop heb ik 3a4 streepjes. Met google maps kan je goed zien welke mast de telefoon gebruikt en hoever die ongeveer van je locatie af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bok|A
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-11-2013
[quote]waslijn schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:11

Hier precies hetzelfde, de 3G/HSDPA ontvangst van de telefoon is slecht. Met mijn Nokia 6120 Classic heb ik een perfect bereik op het Telfort en T-Mobile netwerk (stabiele verbinding die ten alle tijde behouden blijft in huis). Met de HTC heb ik max 1a2 streepjes en een verbinding die steeds maar overspringt naar gprs. Nu zit de antenne ook op een rare plaats van de HTC, namelijk aan de onderkant. Als je de telefoon oppakt, scherm je dus altijd de antenne af met je hand. Is hier precies genoeg op de 3G verbinding weg te laten vallen.

Ook ik krijg alleen 4 streepjes HSDPA/3G bereik als ik direct in het zicht ben van een UMTS mast. Valt ook mij zeer tegen.

Kom je vanaf je Diamond-KPN naar Diamond-Vodafone, of van een ander toestel-KPN naar Diamond-Vodafone?
Zelf had ik met Vodafone en mijn HTC Cruise een prima UMTS-bereik, maar nu met mijn Diamond hopeloos. Op dezelfde reisroute: Amsterdam naar Apeldoorn vrijwel nergens 3G of H-bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:42:
[...]
Wat een &@^!% progje ;) Ik krijg het niet geregeld. Ik ga nog eens verder zoeken. Moet toch op één of andere manier kunnen, niet?

Maar toch bedankt voor de hulp, en als iemand nog nuttige info over Gsen heeft, ik ben één en al oog.

Thanx
Ik heb ook een hele tijd met die Config lopen stoeien, maar het is uiteindelijk gelukt en precies zoals ik het hebben wilde.

Ik wilde het programma GSen alleen maar gebruiken voor SMS, MMS en E-mail (inmiddels heb ik daar TinyTwitter aan toegevoegd). Ik heb het op de volgende manier ingesteld:

#window(SMS \ MMS)
#window(Outlook E-mail)
#window(Tiny Twitter)
#timeout(0)
#onlyfor(1)
#fdscreenoff(0)

Daarnaast heb ik nog wat andere E-mailaccounts toegevoegd, dit zijn eigenlijk de namen van de accounts zelf. Het is heel simpel om de namen van applicaties te vinden. Je start ze namelijk gewoon op. Dan ga je naar GSen CFG en daar klik je op 'Edit' (rechtsonder) dan in het menu klik je op 'proces window name', daar zie je de namen staan van de applicaties die nu openstaan. Als je op een van die namen klikt voegt hij bijvoorbeeld het volgende toe:

#window(SMS \ MMS)

Heel eenvoudig dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
Bok|A schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:36:
[quote]waslijn schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:11

[i
Kom je vanaf je Diamond-KPN naar Diamond-Vodafone, of van een ander toestel-KPN naar Diamond-Vodafone?
Zelf had ik met Vodafone en mijn HTC Cruise een prima UMTS-bereik, maar nu met mijn Diamond hopeloos. Op dezelfde reisroute: Amsterdam naar Apeldoorn vrijwel nergens 3G of H-bereik.
ik kom van diamond KPN af, naar Diamond Vodafone.
Mast staat paar honderd meter dichterbij, ontvangst is waardeloos
KPN 4 streepjes...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb de TD nu ook sinds een paar dagen. Ik ben zeer tevreden, maar heb last van gele vlekjes onderin het beeldscherm. Daar moet ik dus eens voor terug.

Weet iemand hoe je een gewone muisaanwijzer krijgt, die je kan besturen met het scrolwiel?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
kwakkie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:30:
[...]

Wat bedoel je precies met "doodbloeien"? Helemaal leeg laten lopen en dan pas opladen, of gewoon normaal gebruiken en opladen wanneer hij bijna leeg is?
inderdaad, helemaal uit laten lopen en daarna opladen.
bij mij werkt het, ik kan nu een dag zonder stopcontact.
hopelijk straks langer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
dat was goed voor de oudere accu's maar des te slechter voor de nieuwere accu's.
je moet het zelf weten maar helemaal leeg laten lopen is niet aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
-

[ Voor 99% gewijzigd door waslijn op 19-08-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waslijn schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:21:
[...]
Als je maar dicht genoeg bij de mast zit dan lukt het wel. Als ik naar de mast toe loop heb ik 3a4 streepjes. Met google maps kan je goed zien welke mast de telefoon gebruikt en hoever die ongeveer van je locatie af is.
Hmmja ik zie het al, de 3G/H mast zit echt op maximale afstand (die grijze rand in google maps snijdt net ons huis) terwijl de GSM mast een stukkie* dichterbij zit. Balen :(.

*(de helft van de afstand van de 3G mast)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein dingetje; mijn T9 woordenboek lijkt geen woorden te onthouden die ik toevoeg. Bijvoorbeeld het woord 'hey' waar je bijna elk smsje mee begint lijkt ie maar niet te willen begrijpen.
Wanneer ik op het plusje druk en het woord toevoeg via 'add' komt het woord wel in mijn sms te staan, maar de volgende keer kent ie hem weer niet. Wat doe ik verkeerd? Of kan het gewoon niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:06

megaleo

Special member

Ik heb de Wheather Database Editor van XDA geinstalleerd maar bij het opstarten ervan krijg ik de volgende melding:

Er is een onverwachte fout opgetreden in DiamondWDbEditor.exe.
Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Microsoft .NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geinstalleerd.

Ik vervolgens netjes Windows Update draaien die vervolgens de melding geeft dat er geen update's zijn. Dus ik neem aan dat mij .Net Compact Framework de laatste versie is.

Iemand enig idee waarom de Wheater Database Editor daarom niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
megaleo schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:50:
Ik heb de Wheather Database Editor van XDA geinstalleerd maar bij het opstarten ervan krijg ik de volgende melding:

Er is een onverwachte fout opgetreden in DiamondWDbEditor.exe.
Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Microsoft .NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geinstalleerd.

Ik vervolgens netjes Windows Update draaien die vervolgens de melding geeft dat er geen update's zijn. Dus ik neem aan dat mij .Net Compact Framework de laatste versie is.

Iemand enig idee waarom de Wheater Database Editor daarom niet werkt?
ik had dat bij een andere programma het lijkt wel of .net niet onder windows update valt.

je moet even .net CF 3.5 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:59:
[...]

ik had dat bij een andere programma het lijkt wel of .net niet onder windows update valt.

je moet even .net CF 3.5 downloaden.
Het .NET framework is inderdaad geen vereist pakket, en zit volgens mij ook niet in je normale Windows (Xp/Vista) Update...

Het is meer een pakket voor programmeurs en programma's die in een .NET taal zijn geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebutt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-11-2020
Ik ben dus in het bezit van de MDA versie.
Maar nu zou ik er een orginele rom opwillen.Is er iemand die het wat duidelijker kan omschrijven,voor een op dit gebied noob ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:46:
Klein dingetje; mijn T9 woordenboek lijkt geen woorden te onthouden die ik toevoeg. Bijvoorbeeld het woord 'hey' waar je bijna elk smsje mee begint lijkt ie maar niet te willen begrijpen.
Wanneer ik op het plusje druk en het woord toevoeg via 'add' komt het woord wel in mijn sms te staan, maar de volgende keer kent ie hem weer niet. Wat doe ik verkeerd? Of kan het gewoon niet anders?
Precies waar ik ook last van heb. Begin ook vaak een bericht met "Hey", maar dat moet ik elke keer letter voor letter invullen, begint wel irritant te worden moet ik zeggen...

Nog een ander probleem:

Als ik op youtube video's ga kijken, zijn deze niet full-screen maar de helft van het scherm!? Normaal gesproken is het toch gewoon altijd volledig scherm? Waar kan ik instellen dat ik altijd full-screen video's wil bekijken?

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 19-08-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:14
ff een kort vraagje: ik heb vodafone en dus gelijk de proxy uitgeschakelt om te kunnen msn'en maar hoe schakel ik hem nu weer in om weer gebruik te kunnen maken van de vodafone diensten?

edit: welke speedtest is er eigenlijk geschikt om je snelheid van internet te meten? speedtest.nl geeft geen resultaat weer met IE op mijn diamond

[ Voor 28% gewijzigd door bazzzzzz op 19-08-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
kan toch gewoon een screenprotector kopen voor de HTC diamond en gebruiken op de MDA compact? Brando verkoopt alleen voor de diamond .. maar volgens zijn de schermen gewoon identiek en gaat het passen .. kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
bazzzzzz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:16:
ff een kort vraagje: ik heb vodafone en dus gelijk de proxy uitgeschakelt om te kunnen msn'en maar hoe schakel ik hem nu weer in om weer gebruik te kunnen maken van de vodafone diensten?
Start - Instellingen - Verbindingen - Verbindingen - Mijn proxyserver instellen - Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet aanvinken.. Beetje zoeken mag wel hooorrr..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:06

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:05:
[...]

Het .NET framework is inderdaad geen vereist pakket, en zit volgens mij ook niet in je normale Windows (Xp/Vista) Update...

Het is meer een pakket voor programmeurs en programma's die in een .NET taal zijn geschreven.
Ja het is gelukt. Alleen nu weer een ander probleempje.

Wanneer ik een stad toevoeg en ik druk op OK.
Is mijn nieuw ingevoerde stad foetsie!
Waarop ik dacht dat ik hem misschien pas zag staan na een softe reset, maar helaas, dit mocht ook niet baten.
Een stad Editten naar een compleet andere stad wil overgens wel. Maarja, wat als ik die wil laten staan en er gewoon 1 wil toevoegen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:05:
[...]

wat een horsesh!t. Voor bepaalde software die geschreven is in een hogere .net mobile versie heb je dan ook een hoger .net framework nodig. Dit is dus ook zo voor de weathereditor. Waarom je zegt dat het niet in een normale windows xp update zit begrijp ik niet, ik kan de link niet leggen. De windows update op een windows mobile doet zowiezo niks dusss. Als je gewoon de thread op xda had gelezen had je dus geweten dat je Microsoft .Net Compact Framework 3.5. op je gsm moet hebben om de weathereditor goed te kunnen gebruiken.

het tweaker nivo daalt wel zeg.....

laterssssss

[ Voor 3% gewijzigd door Nexxexium op 19-08-2008 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:12:
[...]

Ik heb het eindelijk gevonden. Erg handig hoor!!

To make it work with TomTom (and any other application, actually) open TomTom (or the application you need to configure), open GSen Config, position the cursor where you want to include the #WINDOW line and use EDIT->Select Process Class or Select Process Name or Winows Class and choose the appropriate application from the list. It is sometimes not that obvious but you can usually find it by elimination (look at the list before and after you open the app, if needed).

Bij je sms inbox word het #window(Inbox.MainWnd)
Bij gewoon een sms typen #window(Dialog)

Werkt perfect!
Een paar posts onder die van jouw heb ik ongeveer hetzelfde geplaatst, maar om de een of andere reden heb ik die van jouw niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
Kiwitje schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:40:
[...]
Start - Instellingen - Verbindingen - Verbindingen - Mijn proxyserver instellen - Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet aanvinken.. Beetje zoeken mag wel hooorrr..
Ha ha op die manier heb ik het toch ook uitgevinkt.......het gaat mij om de naam/adres wat je daar in moet vullen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexxexium schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:08:
[...]

wat een horsesh!t. Voor bepaalde software die geschreven is in een hogere .net mobile versie heb je dan ook een hoger .net framework nodig. Dit is dus ook zo voor de weathereditor. Waarom je zegt dat het niet in een normale windows xp update zit begrijp ik niet, ik kan de link niet leggen. De windows update op een windows mobile doet zowiezo niks dusss. Als je gewoon de thread op xda had gelezen had je dus geweten dat je Microsoft .Net Compact Framework 3.5. op je gsm moet hebben om de weathereditor goed te kunnen gebruiken.

het tweaker nivo daalt wel zeg.....

laterssssss
Het niveau daalde inderdaad een beetje door jou post, en ik ga er ook maar niet verder dan dit op in:

- .NET is geen vereist pakket voor Windows (mobile), daarom zit het niet in de Windows Update.
- .NET is voor sommige programma's (die in .NET geschreven zijn) wel vereist, dit geven die programma's dan ook zelf aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ik eindelijk een reactie krijg op mijn vraag nu ;)

Ik krijg morgen de Touch Diamond en heb de Pouch ervoor besteld. Is het dan nog wel aan te raden een screen protector erop te doen? En welke (die je gewoon makkelijk in NL kan bestellen ;) ) zijn daarvan aan te raden?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-07 15:53
bazzzzzz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:48:
[...]
Ha ha op die manier heb ik het toch ook uitgevinkt.......het gaat mij om de naam/adres wat je daar in moet vullen.....
Dit kan je op de vodafone site vinden.
http://www.vodafone.nl/pr...eninstellingencontroleren
De verbindingsinstellingen

Klik op 'Start' en kies 'Instellingen' -> tabblad 'Verbindingen' -> 'Verbindingen'
Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
Naam voor de verbinding: Vodafone live!
Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Domein: leeg laten
De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
Kies de optie 'Geavanceerd'
Kies 'HTTP'
Server: 192.168.251.150
Poort: 8799
Kies 'OK' om op te slaan
Kies 'WAP
Server: 192.168.251.150
Poort: 9201
Kies 'OK' om op te slaan
Keer via 'OK' terug naar het beginscherm
Proxy aan en uit zetten is een makkie. Echter dat elke keer alles op nieuwe in moeten voeren word wel snel erg irrie. Zoek hier nog een duidelijke oplossing voor om toch makkelijke te kunnen schakkelen tussen de proxy aan & uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-07 15:53
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:01:

Ik krijg morgen de Touch Diamond en heb de Pouch ervoor besteld. Is het dan nog wel aan te raden een screen protector erop te doen? En welke (die je gewoon makkelijk in NL kan bestellen ;) ) zijn daarvan aan te raden?

Bedankt!
Een screen protecto kan nooit kwaat. Kan ze alleen maar aanraden.
Een extra laagje bescherming dat waar de nodige vinger vetten in weg kunnen bijten en de stylus of beter gezegt de geimproviseerde stylus zullen vroeg of laat wel is een keer een lit teken achter laten. Hoe goed en kundig je ook om gaat met je diamond.

Ik gebruik zelf de officele Screen protector SP P170 van HTC zelf, 4 pleuro bij Bol.com en dan heb je er twee in een pakkie.

Die paar euro die je er aan uit geeft zijn het meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:01:

Bedankt!
Ik zou hem er wel op doen. Als je met de stylus eroverheen gaat en er zit een oneffenheid op dan krijg je een kras. Kijk eens bij pdashop.nl voor een protector. Deze heeft zeer goed werkende. Ik kan de Brando's aanraden daar.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
djidee schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:09:
Het feest van amersfoort-zwolle, omgeleide treinen en batterij leeg heb ik ook meegemaakt... Trackr heb ik er ook al een tijdje opstaan, gaat soms niet helemaal soepel (ontvangt hij gps niet lekker of sluit hij de track van de vorige dag niet lekker af) en dat ding vreet toch stroom. Toen ik uit Leeuwarden weg ging had ik nog volle batterij, ik was bij deventer, en ik had nog 1 streepje over, puur alleen trackr, verder zat hij in de broekzak...
Hoe krijg jij het voor elkaar dat trackr bijft registereren als de diamond in standby staat? Of zet je tijdelijk powersaving uit, en enkel toetsenblok erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

= invloed WiFi op GMS ?? =
Thuis (binnen) heb ik meestal 2 streepjes GPRS ontvangst op T-mobile.
Nu is mij opgevallen, dat als ik WLAN aanzet, het GSM/GPRS netwerk van T-mobile wegvalt.
De TD gaat dan staan zoeken. Dat duurt dan een minuutje.. vind weer netwerk voor een
poosje en gaat dan weer staan zoeken.
Zet ik WLAN weer uit, dan is het ontvangst van het netwerk weer stabiel.
raar, he?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het antwoord, de brando protectors zijn besteld. ;)

Heeft er iemand ervaring met zo'n sokachtig ding om hem in te bewaren? Ik wou eerst zo'n pouch bestellen maar die lijkt overal uitverkocht te zijn. En gezien ik hem geen moment onbeschermd wil dacht ik eraan dan maar zo'n sokding te kopen. Iemand ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Afbeeldingslocatie: http://www.tcb-world.com/TCB/Screen02_thumb.jpg

Wat mij zo stoort met de weergave van sms en email is die belachelijk grote lettertype van het onderwerp/afzender. Ik kan bij beeld->lettergrootte wel de grootte veranderen van het bericht zelf, maar niet van het onderwerp/afzender.

Is dit nog aan te passen? (ik draai trouwens op de 1.93)

[ Voor 16% gewijzigd door AlbertTCB op 20-08-2008 01:47 . Reden: plaatje toegevoegd ]

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

Amien90 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:38:
kan toch gewoon een screenprotector kopen voor de HTC diamond en gebruiken op de MDA compact? Brando verkoopt alleen voor de diamond .. maar volgens zijn de schermen gewoon identiek en gaat het passen .. kan iemand dat bevestigen?
Leon schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:57:
Om ook een andere ervaring van mij hier neer te zetten:

De brando screenprotector voor de HTC Touch Diamond past niet goed op de MDA Compact IV. Aan de onderkant van het scherm heeft de Compact IV een lichte buiging en de Diamond heeft een rechte onderkant.
Ook is bij een HTC toestel de ovale speakeropening breder dan die bij de MDA Compact IV

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Ook is bij een HTC toestel de ovale speakeropening breder dan die bij de MDA Compact IV
[/quote]HTC extended battery BP E270
Algemeen verkrijgbaar, ~ €50,-
• 1350mAh
• 50% Meer capaciteit dan originele accu
• Geleverd inclusief backplate, maakt TD iets dikker
• Origineel HTC accessoire

heeft iemand enig idee waar deze batterij te koop is??
pda shop en mediamarkt hebben alleen de extra dikke versie.

(die met die puist op de achterkant.)

groeten marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenboer schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:13:
[...]

Instellingen --> geluiden & meldingen --> tabblad 'meldingen' --> pulldown menu 'herinneringen'
_/-\o_ Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:54:
Zijn inderdaad leuke tweaks voor de camera. Zonder echt zelf in het register te gaan prutsen, hebben ze een proggie gemaakt met ietwa 70 tweaks. Het heet "Diamond Tweak v0.50". De meest gebruikte tweaks zitten daar in. Die camera opties zitten onder punt 11.1 t/m 11.7! Kan een ieder aanraden om eens te kijken naar dat proggie.
Dat "Diamond Tweak v0.50" is inderdaad ideaal...
Zeker omdat ik nog steeds geen goede regeditor heb kunnen vinden.
Deze bijvoorbeeld krijg ik niet geinstalleerd: http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/
En Total Commander & Resco Explorer laat ik liever buiten beschouwing. Ik ben meer iemand van freeware...
Iemand nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
firefighter2 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:02:
[/quote]HTC extended battery BP E270
Algemeen verkrijgbaar, ~ €50,-
• 1350mAh
• 50% Meer capaciteit dan originele accu
• Geleverd inclusief backplate, maakt TD iets dikker
• Origineel HTC accessoire

heeft iemand enig idee waar deze batterij te koop is??
pda shop en mediamarkt hebben alleen de extra dikke versie.

(die met die puist op de achterkant.)

groeten marc
Check bol.com eens: E270 batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:06

Trebbors

Failure is no option!

Over de screenprotector.. wat is de kwaliteit van het exemplaar welke bij de TD geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn diamond inmiddels zo aangepast dat ik er dik tevreden over ben. Ik heb nog een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie hier antwoord of tweaks voor weten;

1. As je op de tijd drukt bij de 3dFlow dan wordt dit groen geselecteerd weet iemand of dit ook te veranderen is naar een andere kleur?

2. Is er een mogelijkheid Takenlijst bij de 3dflow hetzelfde als de Agenda te krijgen?

3. Kan ik de laatst geopende programma’s uit het start menu ook definitief weg laten, zodat ik die niet zie?

Bedankt voor jullie eventuele hulp bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

bureno schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:58:
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar dat trackr bijft registereren als de diamond in standby staat? Of zet je tijdelijk powersaving uit, en enkel toetsenblok erop?
Geen idee, gewoon nog standaard instellingen. Heb trackr aangezet, vervolgens powerknop aangetikt om het scherm uit te zetten en in de broekzak... hij heeft keurig de route gevolgd (af en toe mist hij een klein stukje)... Maar nu je het zegt, ik heb het ook wel eens gehad dat hij het vertrekpunt een tijdje gevolgd heeft, en vervolgens een rechte lijn trekt naar mijn eindpunt, en daar ophoudt... Een beetje willekeur, zal het in de gaten houden (volgende week weer 2 langere tripjes)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazzzzzz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:16:
edit: welke speedtest is er eigenlijk geschikt om je snelheid van internet te meten? speedtest.nl geeft geen resultaat weer met IE op mijn diamond
Ga maar eens naar:
http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Is iemand er al in geslaagd een passende screenprotector te vinden voor de MDA Compact IV?
Voorlopig voldoet de meegeleverde uit de doos, maar deze plakt slecht en begint langs de onderkant al los te laten.

Ik zie op de sites van Brando/Boxwave etc nog geen protectors voor de HTC Victor.
Aangezien er wel een passende in de doos zit, moet er wel een fabrikant van zijn, maar T-Mobile kan mij hierover niets zinnigs zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door BarnOwl op 20-08-2008 10:37 ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:04:
Ik heb sinds een paar dagen ook de Diamond en ben vrijwel geen problemen tegen gekomen.
Navigatie, internet, chello mail werkt allemaal prima.

Maar ik heb een probleem bij het synchroniseren met Hotmail.
Via de zoekfunctie kwam ik erachter dat je de proxy uit moet zetten, maar die staat niet aangevinkt bij mij. Als ik via mijn berichten opties op Hotmail klik dan krijg ik een menu van windows live.
Daar kan ik echter niets instellen mbt verbindingen.

Heel vreemd want ik kan via hetzelfde windows live WEL aanmelden op MSN.

Ter info: ik heb een Hi (KPN) abbo met eindeloos online.

Iemand hetzelfde probleem of wellicht de oplossing?

Rob
Ik heb ongeveer dezelfde vraag als rsmustang, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden. Als ik een hotmail account probeer toe te voegen aan mijn mail accounts in TF3D, word ik automatisch doorgelinkt naar windows live in opera. Ik kan hier wel mijn mail zien, maar dit is niet echt ideaal. Het is op een vorige rom al wel gelukt om een hotmail account toe te voegen, maar nu krijg ik telkens een melding dat er hotmail instellingen zijn gevonden, waarna ik automatisch naar windows live in opera wordt gebracht. Ik draai 1.93.404.1 NLD en mijn proxy staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:40:
[...]

Ik heb ongeveer dezelfde vraag als rsmustang, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden. Als ik een hotmail account probeer toe te voegen aan mijn mail accounts in TF3D, word ik automatisch doorgelinkt naar windows live in opera. Ik kan hier wel mijn mail zien, maar dit is niet echt ideaal. Het is op een vorige rom al wel gelukt om een hotmail account toe te voegen, maar nu krijg ik telkens een melding dat er hotmail instellingen zijn gevonden, waarna ik automatisch naar windows live in opera wordt gebracht. Ik draai 1.93.404.1 NLD en mijn proxy staat uit.
Ik had precies hetzelfde, toen ik het voor de zoveelste keer probeerde lukt het ineens wel. Helaas kan ik je dus niet precies zeggen hoe het is gelukt. Wel heb ik een keer windows live opnieuw geinstalleerd en het vanuit TFL3d geprobeerd maar ook vanuit wm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2022
Iemand enig idee hoe ik met mijn MDA 4 de instelling kan wijzigen van de schermverlichting. Deze gaat auto9matisch uit als ik aan het bellen ben, moet m dus telkens weer aanzetten als ik tijdens een keuzemenu een cijfer moet intoetsen, of andere info tijdens een gesprek wil raadplegen.
Erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
kwakkie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:38:
[...]

En Total Commander laat ik liever buiten beschouwing. Ik ben meer iemand van freeware...
Bovenstaande is FREEWARE !!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
stanleygerritse schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:57:
Iemand enig idee hoe ik met mijn MDA 4 de instelling kan wijzigen van de schermverlichting. Deze gaat auto9matisch uit als ik aan het bellen ben, moet m dus telkens weer aanzetten als ik tijdens een keuzemenu een cijfer moet intoetsen, of andere info tijdens een gesprek wil raadplegen.
Erg vervelend!
Lees eerst eens de FAQ.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Laatst online: 04-06 14:14
Hoe versturen jullie gemakkelijk foto's en dergelijke via bluetooth? Als ik bijvoorbeeld in de albums zit dan lukt het mij met geen mogelijkheid om een foto via bluetooth te versturen, alleen maar via sms, mms of email...

Is dit alleen maar heel omslachtig mogelijk of zie ik iets over het hoofd?

Verder kan ik ook niet vinden hoe ik de TD ivm bluetooth een eigen naam kan geven...

[ Voor 12% gewijzigd door mr_niceguy op 20-08-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
mr_niceguy schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:10:
Hoe versturen jullie gemakkelijk foto's en dergelijke via bluetooth? Als ik bijvoorbeeld in de albums zit dan lukt het mij met geen mogelijkheid om een foto via bluetooth te versturen, alleen maar via sms, mms of email...

Is dit alleen maar heel omslachtig mogelijk of zie ik iets over het hoofd?

Verder kan ik ook niet vinden hoe ik de TD ivm bluetooth een eigen naam kan geven...
Met de verkenner werkt het wel. Dan komt er nog een optie "Beam" bij. In albums werkt het zo te zien niet op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:40:
[...]

Verwijder je aangemakte hotmail account in je outlook.

Ga naar programma's en dan naar windows live.
Kies hier optie 2. Of anders eerst opties, en dan optie twee : Synchronisatie.
Kies wat je wilt syncen... (ik hem contactpersonen uitgezet, en alleen email aangevinkt...
De rest volgt vanzelf. Dan heb je ineens een hotmail account in je outlook.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Laatst online: 04-06 14:14
Magic6399 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:26:
[...]

Met de verkenner werkt het wel. Dan komt er nog een optie "Beam" bij. In albums werkt het zo te zien niet op deze manier...
Moet dus vrij omslachtig, maar in verkenner kan ik de fotos niet bekijken, alleen de filenaam, kan dus niet goed bekijken wat ik verstuur :-(

Denk dat ik het alsnog heb gevonden, via Afbeeldingen en video's, dan kan je wel weer kiezen voor Overzenden/Beam.

Iemand die ook weet hoe ik de naam van mn telefooon kan veranderen? Ik bedoel dan de naam die dan zichtbaar is voor andere aparaten met bluetooth.

[ Voor 25% gewijzigd door mr_niceguy op 20-08-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wild Cat schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:15:
[...]

Dit kan je op de vodafone site vinden.
http://www.vodafone.nl/pr...eninstellingencontroleren

[...]

Proxy aan en uit zetten is een makkie. Echter dat elke keer alles op nieuwe in moeten voeren word wel snel erg irrie. Zoek hier nog een duidelijke oplossing voor om toch makkelijke te kunnen schakkelen tussen de proxy aan & uit
Die oplossing is er nog niet echt. Om het steeds handmatig invullen te omzeilen, zou je dan de instellingen gewoon weer op kunnen halen

settngs/connections/connectionsetup

Het is omslachtig, maar ik had van Vodafone vernomen dat ze er "iets" aan zouden gaan doen. Zal vanmiddag nog een keertje mailen.
[...]

Deze bijvoorbeeld krijg ik niet geinstalleerd: http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/
En Total Commander & Resco Explorer laat ik liever buiten beschouwing. Ik ben meer iemand van freeware...

Haal de versie eens op die je hier kan vinden.
mr_niceguy schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:55:
[...]
dan zichtbaar is voor andere aparaten met bluetooth.
Als je bij settings/personal/owner information een naam ingeeft, zal deze ook als bleutooth naam verschijnen. Dat kan je ook veranderen in de bleutooth settings van AdvancedConfig. Die heeft trouwens nog wel meer leuke opties.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:26:
Haal de versie eens op die je hier kan vinden.
Ja, inderdaad! Gelukt. Had ook al een zip gedownload met alle mogelijk versies van dit programma, maar had even geen idee welke ik moest kiezen.

Verder vind ik het trouwens wel lastig om iemand te bellen. Wanneer ik mijn contacten oproep en wil scrollen, wordt er vaak een verkeerde persoon geselecteerd (omdat ik te hard druk ofzo?) en wanneer ik wel bij de juiste persoon ben, wil ik navigeren tussen alle nummers van deze persoon en ook dit gaat lastig. Een beetje scroll-problemen dus.
Andere mensen ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:46:
= invloed WiFi op GMS ?? =
Thuis (binnen) heb ik meestal 2 streepjes GPRS ontvangst op T-mobile.
Nu is mij opgevallen, dat als ik WLAN aanzet, het GSM/GPRS netwerk van T-mobile wegvalt.
De TD gaat dan staan zoeken. Dat duurt dan een minuutje.. vind weer netwerk voor een
poosje en gaat dan weer staan zoeken.
Zet ik WLAN weer uit, dan is het ontvangst van het netwerk weer stabiel.
raar, he?? :?
das wel erg raar. kunnen andere mensen dit ook bevestigen? als dat zo is is er dus overduidelijk ergens een bug die HTC vast wel kan verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:10:
[...]

Ben ik ook erg benieuwd naar!
Ik ben ook benieuwd naar hoe je makkelijk bv smsjes kunt maken met handschrift herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar hoe je makkelijk bv smsjes kunt maken met handschrift herkenning.
volgens mij kan dat gewoon ik weet nog dat er een cab rondzwierf voor de normale touch die dat enablet... misschien heb ik hem thuis nog op de comp..... dan kon je handschrift kiezen als input bij toetsenbordje...

weet niet of het werkt op de diamond, heb de mijne nog niet...

let er wel op dat bij veelvuidig gebruik je van die hele kleine krasjes krijgt op het scherm waar je vaak schrijft. dat heb ik met mn touch gehad het zijn van die minimale krasjes die je alleen ziet in een bepaalde hoek als er licht op valt. een screen protector is dus een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:46:
[...]

volgens mij kan dat gewoon ik weet nog dat er een cab rondzwierf voor de normale touch die dat enablet... misschien heb ik hem thuis nog op de comp..... dan kon je handschrift kiezen als input bij toetsenbordje...

weet niet of het werkt op de diamond, heb de mijne nog niet...

let er wel op dat bij veelvuidig gebruik je van die hele kleine krasjes krijgt op het scherm waar je vaak schrijft. dat heb ik met mn touch gehad het zijn van die minimale krasjes die je alleen ziet in een bepaalde hoek als er licht op valt. een screen protector is dus een must
Dat cab bestand heb ik inmiddels ook gedownload, moet ik alleen nog installeren. Maar ik las hier op het forum dat dat niet goed werkte.
Inderdaad wel belangrijk om te realiseren dat het scherm beschadigd kan raken op het "schrijfvlak".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:51:
Wil je je sofkeys wijzigen? Download dit: Softkeys wijzigen
Zet "SoftKeyApplet.cpl" in je Windows map. Dan vind je een shortcut in: Start/Instellingen/Systeem/Soft Key. Klik erop en je kunt je sofkeys wijzigen. ;) (alleen het shortcut icoontje ziet er niet uit)
Bovenstaande is in Deel 4 gepost. Alleen lukt het bij mij niet. Ik heb "SoftKeyApplet.cpl" in de windows map in m'n diamond geplaats en daarna een soft reset gedaan, maar het icoontje/optie komt niet omhoog in Start/Instellingen/Systeem. Iemand een oplossing of doe ik iets fout?

Please help ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
klopt die versie weizigt alleen de softkeys van je diamond wel maar alleen die 2 die je bij opstarten heel even voorbij ziet komen en dus niet die van de Touch flo. Ergens in de laatste 10 pagina's hier zwierf een linkje naar de nieuwste versie die dus wel werkt als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat "Diamond Tweak v0.50" is inderdaad ideaal...
Zeker omdat ik nog steeds geen goede regeditor heb kunnen vinden.
Total Commander is gewoon gratis hoor, en werkt perfect. Alleen ff wennen omdat je dubbel moet tikken op een item waarbij dat in de normale explorer 1x is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morscha schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:21:
[...]

Bovenstaande is in Deel 4 gepost. Alleen lukt het bij mij niet. Ik heb "SoftKeyApplet.cpl" in de windows map in m'n diamond geplaats en daarna een soft reset gedaan, maar het icoontje/optie komt niet omhoog in Start/Instellingen/Systeem. Iemand een oplossing of doe ik iets fout?

Please help ;(
Let toch eens op dames, en heren ook Het is al zo vaak langs gekomen. DiamondTweak 0.5. Optie 14.4 en 14.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:33:
Total Commander is gewoon gratis hoor, en werkt perfect. Alleen ff wennen omdat je dubbel moet tikken op een item waarbij dat in de normale explorer 1x is :).
Nou breekt mijn klomp. Inderdaad.
Ik heb geen grote neus, maar ik zal volgende keer toch wat verder moeten kijken...
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Kun je ook de gevoeligheid van het aantikken veranderen? Ik vind dat je nogal ''hard'' moet drukken bij de TD voordat 'ie iets doet.

En kun je een muisaanwijzer in beeld krijgen?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Barry|IA schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:51:
Kun je ook de gevoeligheid van het aantikken veranderen? Ik vind dat je nogal ''hard'' moet drukken bij de TD voordat 'ie iets doet.

dan heb je met het uitlijnen van je dt gedaan,waarschijnlijk heb je hard gedrukt.
misschien als je hem opnieuw uitlijn en dan heel zachtjes op de kruisjes tikt, dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:51:
Opnieuw uitlijnen, en via wat tweaks in AdvancedConfig en DiamondTweaks het gedrag van touchflo aanpassen. Doe eens een search op xda.
Voor zover mij bekend niet
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.