HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 136.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
diamond upgrade handleiding
http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26

de xda users kennen hem waarschijnlijk wel maar voor de andere wellicht interressant

//edit

draaien hier al mensen die swiftBL 5.6 rom van xda ?
en wat voor radio draai je er dan bij?

[ Voor 21% gewijzigd door wd200 op 17-08-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul1987 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Volgens mij heb je inderdaad recht op een deugdelijk product binnen de gehele garantie termijn. nou wijkt de termijn van een accu vaak af van de termijn van het toestel maar als nog moeten de complete kosten gedekt zijn binnen het garantie verhaal. en dan kan de winkel hoog en laag springen maar de wet is de wet
Dat lijkt toch ook, maar als je de regeltjes van Telfort leest:
Kosten
Bij het inleveren van dit aanvraagformulier aan de balie van het postkantoor betaalt u € 15,-. Deze kosten hoeft u niet te betalen als u van uw netwerkoperator / dealer een reparatienummer heeft ontvangen en deze bovenaan het formulier heeft ingevuld.

Door plaatsing van uw handtekening op dit formulier (inclusief vermelding plaats en datum) verklaart u akkoord te gaan met eenmalige incasso van de onderzoekkosten van € 39,-. Deze kosten worden uitsluitend in rekening gebracht als uw toestel niet binnen de garantieregeling valt en is tevens op de volgende situaties van toepassing.

* U gaat na het ontvangen van de prijsopgave voor reparatie niet akkoord met het uitvoeren van de reparatie:
* U heeft binnen 4 weken na verzending van de prijsopgave (door de reparateur) niet gereageerd.
* Door de reparateur wordt geen defect aan uw toestel geconstateerd.
kunnen ze dus blijkbaar gewoon zeggen dat er geen defect is geconstateerd en moet je alsnog die € 39,- betalen :?
Maar aan de andere kant mag je toch gewoon een goed degelijk product verwachten ...
dat kan nog een leuke worden. We wachten het gewoon maar af ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Drivo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:56:
[...]

Probleem "opgelost".
Ik kan weer smsen. Heb m'n toestel teruggeflashed naar 1.37 en kan weer smsen. Er moeten toch meer mensen met dit probleem zijn? Het is dus een firmware-gerelateerd probleem. Ik zal HTC hierover contacten.
Ik heb ook het probleem met het smsen maar nu heb ik hem terug geflashed naar kan nog niks verzenden.
Iemand een goede oplossing? Probleem is alleen bij Telfort.
Mijn eigen diamond zit op vodafone maar die van mijn vriendin op telfort.
Graag hulp!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
mattijn1980 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:35:
[...]

Ik heb ook het probleem met het smsen maar nu heb ik hem terug geflashed naar kan nog niks verzenden.
Graag hulp!!!!
hmm doen ze het bij alle 2 het niet of 1tje ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik kwam op xda nog een foto tegen van een 1800mah batterypack

hij wordt het flink dikker van

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3183/2770806168_6570d51fb8.jpg?v=0
Its still smaller then my Tytn2.

[ Voor 13% gewijzigd door wd200 op 17-08-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had coreplayer erop gezet, maar met 1 video file (een avi) bleef het beeld zwart, is dit dan gewoon een video bestand wat hij niet af kan spelen (herkent hij geen avi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier enig idee waarom mijn betaalde Guitar Hero Mobile 3 niet laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 22:26:
ik kwam op xda nog een foto tegen van een 1800mah batterypack

hij wordt het flink dikker van

[...]
Joh kijk eens naar de gebruikersnaam... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Jaspur schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:00:
In de Comm Manager kan ik Bluetooth niet meer inschakelen. Hij denkt wel na, maar 'springt' niet op aan. WLan en de anderen kunnen wel in- en uitgeschakeld worden.
Watskebeurt?
same problem hier ineens :S ik had iets verzonden en geopend voordat ik de melding(van niet BT product) bekeek
(wel met bluetooth inbox een andere inbox gemaakt)
en toen stond die ineens uit heel vaag.

softreset was de oplossing

[ Voor 5% gewijzigd door wd200 op 17-08-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Ja dat kan.

1. Threaded SMSjes (gesprekken) uitzetten, zie faq.
- of -
2. Tekengrootte middels "draaibeweging om enterknop" verkleinen, en via een eerder in dit topic besproken html-aanpassing het aantal regels dat je zelf kan schrijven/zien vergroten :).
dank je voor de reactie. maar dat uitzetten van de threaded sms blijkt als gevolg te hebben dat de telefoon ook geen smsgeluidje laat horen bij een nieuwe sms (zie de startpost). En het draaien aan het scrollwheeltje maakt idd de tekst kleiner, maar alleen die van de 'oude' smsjes. Het venster voor de nieuwe blijft gelijk

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
een leuk nieuwtje voor de vodafone gebruikers. maja of niet.
er is een nieuwe ROM update uit voor;
jahwel de engelse versie de 1.93.
alleen bij de nederlandse vodafone zijn ze aan het slapen.
wanneer hij voor ons uitkom is een raadsel, tussen 1 week en een paar maanden.
dan maar de vodafone website in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

En ondertussen is HTC alweer bezig met een update.

Vandaar dat ik nooit meer een branded neem! Je loopt altijd achter de feiten aan of je moeten "hacken".
wd200 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:12:

de xda users kennen hem waarschijnlijk wel maar voor de andere wellicht interressant

//edit

Ik draait hier die van Dutty. Naar mijn mening is deze net iets meer "af" dan die van SwiftBL.
Die van Dutty komt met de .07 radio, maar ik heb het gedowngrade naar .05.

[ Voor 65% gewijzigd door vr6-only op 17-08-2008 23:57 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//edit

Soms vraag ik mij wel eens af onder welke steen men vandaan is gekropen en, of men überhaupt wel leest wat hier geschreven wordt... het was aangenaam lieve mensen..en het ga u goed! Tijd om dit topic even te laten voor wat het is.. 8)7

read my sign

Sorry mods..maar soms.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cramwinckel schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:48:
[...]

dank je voor de reactie. maar dat uitzetten van de threaded sms blijkt als gevolg te hebben dat de telefoon ook geen smsgeluidje laat horen bij een nieuwe sms (zie de startpost). En het draaien aan het scrollwheeltje maakt idd de tekst kleiner, maar alleen die van de 'oude' smsjes. Het venster voor de nieuwe blijft gelijk
Hmmja, beide oplossing zijn niet 100% nee...ik zoek ook nog steeds naar een betere oplossing ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Toch nog een vraag over het updaten van de rom. Ik heb inmiddels al een aantal updates gedaan, zowel rom als radio. Allemaal zonder veel problemen. Nu wil ik wel de allernieuwste weer flashen, maar ik word zo moedeloos van dat iedere keer opnieuw instellen van alle toeters en bellen, en installeren van alle applicaties die erop zitten (overigens allemaal op intern geheugen geinstalleerd).

Tot dusver is het me nog nooit gelukt, zowel met pimbackup als met spritebackup, om dat soort instellingen terug te krijgen; dus alle icoontjes weer zoals ik het had onder tabblad "programma's", de programma's, die er dus nog steeds opstaan, geinstalleerd en zovoorts. SMS en mail interesseert me niks.

Is er iemand die nog een goeie tip heeft of dit nu al dan niet redelijk eenvoudig te doen is? Want het houd me gewoon af van de nieuwste rom update; zit ik weer een halve dag alle instellingen opnieuw te doen, tomtom opnieuw te installeren, coreplayer enz. enz. enz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
gyedema schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:47:
Toch nog een vraag over het updaten van de rom. Ik heb inmiddels al een aantal updates gedaan, zowel rom als radio. Allemaal zonder veel problemen. Nu wil ik wel de allernieuwste weer flashen, maar ik word zo moedeloos van dat iedere keer opnieuw instellen van alle toeters en bellen, en installeren van alle applicaties die erop zitten (overigens allemaal op intern geheugen geinstalleerd).
Je kan heel veel doen met een sdconfig.txt script. Veel gecookte ROM's ondersteunen dit. Hiermee kan je na een update automatisch dingen installeren, bestanden copiëren en regkeys instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Weet iemand toevallig of in de Compact IV ook een dual sim past? Ik wil graag de non-cut versie gebruiken... Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 22:59:
[...]

Joh kijk eens naar de gebruikersnaam... ;)
Het 'iets' dikker is een erg betrekkelijk begrip, hij lijkt haast even dik als de 'pro' nu. Zou je misschien es kunnen meten hoe dik hij nu precies is?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
sinds afgelopen woensdag heb ik mijn htc td (vodafone, rom 1.37). ten opzichte van de ipaq 6515 die ik de afgelopen twee jaar heb gebruikt, viel de out-of-the-box performance van de td me erg tegen (maar wat een prachtig scherm!). ik heb aan vodafone de vraag gemaild om net als vodafone uk een rom-update te leveren (misschien helpt het als meer mensen daarnaar vragen?). dankzij dit forum en xda developers heb ik hem (op performance na) behoorlijk naar mijn zin weten te krijgen, maar er zijn nog wat zaken over die (volgens mij) niet in de faq staan, en die ik ook niet via zoeken ben tegen gekomen. vergeef het me als het er wel staat, of als sommige vragen hier niet thuis horen. ik ben geen newbie op het gebied van ppc/wm, maar wel op dit forum.

- geluidskwaliteit: omdat ik minder apparaten in mijn tas wil hebben, wil ik voor mijn woon-werkverkeer mijn creative zen met sennheiser dopjes rust gunnen en de td gaan gebruiken als mp3-speler. met de audiobooster of de equaliser van mortplayer kan ik het een en ander instellen, maar hoeveel scheelt het om andere oordopjes te gebruiken? heeft iemand al ervaring met de htc afstandbediening, waar je je eigen oordopjes in kunt doen? of zijn er nog andere opties?

- agenda: hoe krijg ik op het tf3d-vandaagscherm alle afspraken op een bepaalde dag? en hoe kan ik als ik vanuit het vandaagscherm op een afspraak klik, de "dagweergave" te zien krijgen ipv de "agendaweergave"? bij de opties van de agenda heb ik de "dagweergave" geselecteerd, en die krijg ik wel goed te zien als ik de agenda rechtstreeks vanuit programma's open.

- wifi/3g: kan ik voorkeursvolgorde van verbindingen instellen? om accu te sparen heb ik ingesteld dat wifi uitgeschakeld wordt als er enkele minuten geen verbinding is. maar wat ik het liefste zou willen, is (vergelijkbaar met de iphone) dat als er een wifi-verbinding van mijn voorkeur is (wat mij betreft zijn dat mijn thuisnetwerk of een kpn-hotspot), en ik maak verbinding (mail, internet of weer) dat ik dan die wifi-verbinding gebruik, en dat anders 3g (of wat er ook beschikbaar is) wordt gebruikt.

- xs4all/imap: ik heb mijn yahoo- en hotmailaccounts ingesteld en dat werkt prima. daarna wilde ik mijn xs4all-account instellen met imap-server, maar dat lukt niet. ik krijg geen foutmeldingen, maar ook geen mails. als ik de instellingen van xs4all laat opzoeken, dan werkt het wel, maar dan wordt de pop3-server gebruikt, en die kan ik daarna niet meer wijzigen. moet ik soms iets instellen op het gebied van ssl/authenticatie, of moet ik een andere smtp-server invullen (heb ergens gelezen authsmpt.vodafone.nl, maar ook dat werkt niet)?

- deinstalleren tweakprogramma's: kan ik als ik straks de td volledig naar wens heb ingericht de tweakprogramma's (advanced config en diamond tf3d config) weer verwijderen om ruimte te maken in het geheugen, of raak ik dan de instellingen (zoals ander theme en andere datumaanduiding op vandaag-scherm) kwijt?

- memory leak: meteen na een softreset gebruik ik ongeveer 60% van het geheugen. als ik wat programma's (mortplayer, mobipocket, maar dit geldt denk ik vooral voor de muziektab van tf3d) heb gebruikt en alles weer helemaal afsluit, dan zit het zo aan 70%. soms doe ik wel één keer per uur een softreset. is dit normaal?

- programmatab: het valt me op dat het programma tabje heel langzaam laadt, en na een softreset voor het eerst naar de tweede pagina van dat tabblad gaan, is ook heel traag en schokkerig, na de eerste keer gaat dat wel beter. is daar een tweak voor?

- windows balk: soms ben ik zomaar de windows balk (de bovenste balk) kwijt. dan helt alleen een softreset. weet iemand waar dat aan kan liggen?

bij voorbaat hartelijk dank voor het meedenken.

merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
mercje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:44:
sinds afgelopen woensdag heb ik mijn htc td (vodafone, rom 1.37). ten opzichte van de ipaq 6515 die ik de afgelopen twee jaar heb gebruikt, viel de out-of-the-box performance van de td me erg tegen (maar wat een prachtig scherm!). ik heb aan vodafone de vraag gemaild om net als vodafone uk een rom-update te leveren (misschien helpt het als meer mensen daarnaar vragen?). dankzij dit forum en xda developers heb ik hem (op performance na) behoorlijk naar mijn zin weten te krijgen, maar er zijn nog wat zaken over die (volgens mij) niet in de faq staan, en die ik ook niet via zoeken ben tegen gekomen. vergeef het me als het er wel staat, of als sommige vragen hier niet thuis horen. ik ben geen newbie op het gebied van ppc/wm, maar wel op dit forum.

- geluidskwaliteit: omdat ik minder apparaten in mijn tas wil hebben, wil ik voor mijn woon-werkverkeer mijn creative zen met sennheiser dopjes rust gunnen en de td gaan gebruiken als mp3-speler. met de audiobooster of de equaliser van mortplayer kan ik het een en ander instellen, maar hoeveel scheelt het om andere oordopjes te gebruiken? heeft iemand al ervaring met de htc afstandbediening, waar je je eigen oordopjes in kunt doen? of zijn er nog andere opties?

- agenda: hoe krijg ik op het tf3d-vandaagscherm alle afspraken op een bepaalde dag? en hoe kan ik als ik vanuit het vandaagscherm op een afspraak klik, de "dagweergave" te zien krijgen ipv de "agendaweergave"? bij de opties van de agenda heb ik de "dagweergave" geselecteerd, en die krijg ik wel goed te zien als ik de agenda rechtstreeks vanuit programma's open.

- wifi/3g: kan ik voorkeursvolgorde van verbindingen instellen? om accu te sparen heb ik ingesteld dat wifi uitgeschakeld wordt als er enkele minuten geen verbinding is. maar wat ik het liefste zou willen, is (vergelijkbaar met de iphone) dat als er een wifi-verbinding van mijn voorkeur is (wat mij betreft zijn dat mijn thuisnetwerk of een kpn-hotspot), en ik maak verbinding (mail, internet of weer) dat ik dan die wifi-verbinding gebruik, en dat anders 3g (of wat er ook beschikbaar is) wordt gebruikt.

- xs4all/imap: ik heb mijn yahoo- en hotmailaccounts ingesteld en dat werkt prima. daarna wilde ik mijn xs4all-account instellen met imap-server, maar dat lukt niet. ik krijg geen foutmeldingen, maar ook geen mails. als ik de instellingen van xs4all laat opzoeken, dan werkt het wel, maar dan wordt de pop3-server gebruikt, en die kan ik daarna niet meer wijzigen. moet ik soms iets instellen op het gebied van ssl/authenticatie, of moet ik een andere smtp-server invullen (heb ergens gelezen authsmpt.vodafone.nl, maar ook dat werkt niet)?

- deinstalleren tweakprogramma's: kan ik als ik straks de td volledig naar wens heb ingericht de tweakprogramma's (advanced config en diamond tf3d config) weer verwijderen om ruimte te maken in het geheugen, of raak ik dan de instellingen (zoals ander theme en andere datumaanduiding op vandaag-scherm) kwijt?

- memory leak: meteen na een softreset gebruik ik ongeveer 60% van het geheugen. als ik wat programma's (mortplayer, mobipocket, maar dit geldt denk ik vooral voor de muziektab van tf3d) heb gebruikt en alles weer helemaal afsluit, dan zit het zo aan 70%. soms doe ik wel één keer per uur een softreset. is dit normaal?

- programmatab: het valt me op dat het programma tabje heel langzaam laadt, en na een softreset voor het eerst naar de tweede pagina van dat tabblad gaan, is ook heel traag en schokkerig, na de eerste keer gaat dat wel beter. is daar een tweak voor?

- windows balk: soms ben ik zomaar de windows balk (de bovenste balk) kwijt. dan helt alleen een softreset. weet iemand waar dat aan kan liggen?

bij voorbaat hartelijk dank voor het meedenken.

merc
hey, over het begin scherm, die kan je niet veranderen. want hij is vodafone branded en die hebben dat gelockt, ik zit met het zelfde probleem.
met de windows balk zit ik ook met het probleem. ik krijg de batterij icoon niet meer terug :?
dit is bij mij gegaan door de diamontweak.
misschien moet je daarbij even kijken want bij mij doet hij mijn batterij icoon vanzelf uit.
xD

weet iemand hoe ik dit in de registery kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 12:49
Ik wil dat back-up programma downloaden van htc (Sprite Backup Tool), maar ik krijg simpelweg de melding dat hij het bestand niet kan vinden op de server. Op alle drie de servers niet. Kan ik dit nog ergens anders downloaden of is het eigenlijk beter om gewoon een compleet ander programma te gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:38:
[...]
Het 'iets' dikker is een erg betrekkelijk begrip, hij lijkt haast even dik als de 'pro' nu. Zou je misschien es kunnen meten hoe dik hij nu precies is?
Ik zal vanavond ff meten.
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 00:15:
[...]

Soms vraag ik mij wel eens af onder welke steen men vandaan is gekropen en, of men überhaupt wel leest wat hier geschreven wordt... het was aangenaam lieve mensen..en het ga u goed! Tijd om dit topic even te laten voor wat het is.. 8)7

read my sign

Sorry mods..maar soms.. |:(
Mooi igv een iemand minder die zich te goed voor dit forum vind en nog steeds niet door heeft dat het forum bezocht word door personen van verschillend niveau :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik ook vaak last van, maar in de meeste gevallen kwam ie gewoon terug door op "Start" (waar die hoort te zitten iig) te tikken.
Zoniet dan inderdaad een soft-reset.

Maar ik wacht ook op de echte oorzaak, eerste dacht ik dat het door GSen kwam (die draaide soms ook mijn "Home" scherm ongewenst, dus maar verwijderd)...maar nu gaat ie nog steeds af en toe weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattijn1980 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:35:
[...]

Graag hulp!!!!
ik heb ook ditzelfde probleem sinds ik de nieuwste rom erop had gezet
kheb de vorige rom er nog niet terug op gezet heb nog steeds gewoon 1.93
het probleem doet zich trouwens alleen voor met mijn vodafone simkaart
als ik mijn telfort simkaart erin stop kan ik wel smsen
zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik het toestel gekregen heb met een telfort abbo..?

ik kan maar geen oplossing vinden word er echt helemaal !@#$ van *Zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het volgende:

Hoe plaats ik een programma in de programmalijst? (Dus de lijst die verschijnt als je een nieuw programma wilt toevoegen aan de Touch Flo programmalijst.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Zelf eens proberen te zoeken ga je niet dood van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik zelf de Diamond met mijn FutureSonics Atrio M5 doppen en ja, dat scheelt enorm veel vergeleken met de meegeleverde doppen. Ik gebuik om deze aan te sluiten dat 3.5mm adapter stekertje dat via eBay te bestellen is (staat in de OT, die met draadje). Ik had eigenlijk verwacht dat deze adapter binnen de kortste keren kapot zou zijn, maar tot nu toe gaat het goed (/afkloppen)

Alleen heeft de Diamond die $@#$@! bug dat die bij elk nummer wel een keertje 'onderbreekt', alsof zijn cache niet groot genoeg is. Je hebt dan een 'miliseconde' geen geluid, erg irritant.

Het ligt niet aan de musicplayer software, want alle players hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-
Breng je 3G-instellingen van je provider onder bij je 'My Work Network', dus:

Settings --> Connections --> Avanced --> Select Network --> Edit --> New --> en dan de instellingen invoeren. D

Al je programma's vertellen dat als ze internet moeten gebruiken je work network moeten gebruiken en je TD logt in op je eigen wifi als dat in de buurt is en zal buiten bereik van je eigen AP/onderweg op je 3G- provider inloggen (maar wel, omdat je wifi, nog aanstaat zoeken naar netwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:36:
[...]

ik heb ook ditzelfde probleem sinds ik de nieuwste rom erop had gezet
kheb de vorige rom er nog niet terug op gezet heb nog steeds gewoon 1.93
het probleem doet zich trouwens alleen voor met mijn vodafone simkaart
als ik mijn telfort simkaart erin stop kan ik wel smsen
zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik het toestel gekregen heb met een telfort abbo..?

ik kan maar geen oplossing vinden word er echt helemaal !@#$ van *Zucht*
Nou wordt ie wel heel vreemd.
Ik heb met die van mij (Vodafone provider) geen probleem.
Mijn vriendin heeft Telfort als provider en heeft wel dit probleem.
Al meerdere rom geprobeerd nu maar blijft hetzelfde. Had ik die nu maar niet geupdate want daarvoor deed hij het wel goed.
Maar ze is verslaafd aan smsen dus wil ik het wel weer graag werkende hebben.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattijn1980 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Nou wordt ie wel heel vreemd.
Ik heb met die van mij (Vodafone provider) geen probleem.
Mijn vriendin heeft Telfort als provider en heeft wel dit probleem.
Al meerdere rom geprobeerd nu maar blijft hetzelfde. Had ik die nu maar niet geupdate want daarvoor deed hij het wel goed.
Maar ze is verslaafd aan smsen dus wil ik het wel weer graag werkende hebben.
Iemand een oplossing?
jah want ik heb een onbeperkt sms abbo bij vodafone dus ik wil het ook graag werkende hebben
ik moet constant terugbellen als ik een sms krijg
weet iemand trouwens waar ik de oude rom kan vinden heb al heel wat afgezocht maar ik vind het nergens

al gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:39:
[...]

jah want ik heb een onbeperkt sms abbo bij vodafone dus ik wil het ook graag werkende hebben
ik moet constant terugbellen als ik een sms krijg
weet iemand trouwens waar ik de oude rom kan vinden heb al heel wat afgezocht maar ik vind het nergens

al gevonden :)
zojuist 1.37 truggezet en ik kan weer gewoon smsen met mijn vodafone sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...Mis ik nu iets..of zie ik nergens een lijstje met de voordelen van het ROM flashen? (zodat men dus weet, waarom ze het kunnen/of zouden moeten doen)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:26:
Hallo...Mis ik nu iets..of zie ik nergens een lijstje met de voordelen van het ROM flashen? (zodat men dus weet, waarom ze het kunnen/of zouden moeten doen)

Bedankt
Kijk eens in de meuktracker of de search. Heb deze vraag afgelopen weken zeker 4x antwoord op gegeven. ZOEK MENSEN, ZOEK.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:23:
[...]zojuist 1.37 truggezet en ik kan weer gewoon smsen met mijn vodafone sim
Misschien een overbodige opmerking maar heb je bij je vorige rom wel een keer de sms instellingen opnieuw opgehaald via [start] [instellingen] [telefoon] [services] [voicemail en SMS-berichten] en dan klikken op instellingen ophalen? Was bij mij wel nodig namelijk na een rom update met een vodafone sim. Tzou kunnen dat je dit al tig keer geprobeert hebt maar ik blijf het zelf een beetje een ver weggestopte instelling vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:49:
[...]

Kijk eens in de meuktracker of de search. Heb deze vraag afgelopen weken zeker 4x antwoord op gegeven. ZOEK MENSEN, ZOEK.
Als je zo vaak iemand al hebt geholpen met die vraag..misschien is het dan handig..om deze vraagook in de startpost te zetten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazzzzzz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:54:
[...]
Misschien een overbodige opmerking maar heb je bij je vorige rom wel een keer de sms instellingen opnieuw opgehaald via [start] [instellingen] [telefoon] [services] [voicemail en SMS-berichten] en dan klikken op instellingen ophalen? Was bij mij wel nodig namelijk na een rom update met een vodafone sim. Tzou kunnen dat je dit al tig keer geprobeert hebt maar ik blijf het zelf een beetje een ver weggestopte instelling vinden
ik heb dit inderdaad al tig keer geprobeerd maar het is onmogelijk om de instellingen op te halen
ik kreeg constant een melding waarin stond dat het mislukt was om de instellingen op te halen en dat ik het opnieuw moest proberen nadat ik alle gegevensverbindingen had uitgezet
ook dat heb ik meerdere keren geprobeerd zonder succes
kheb meer dan een week vanalles geprobeerd enige oplossing was dus blijkbaar voor mij weer versie 1.37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:52
Bij mij begint links boven de home knop het hoekje al los te laten, volgens mij is dit geen beschermings folie aangezien het vrij stug aanvoelt. Betekent dit dat mijn TD nu al uit elkaar valt? Hij is ongeveer 2weken oud en gewoon normaal gebruikt. Heb overigens wel een screen protector voor het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
vr6-only schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:54:
en welke versie mag dat dan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:23:
[...]

zojuist 1.37 truggezet en ik kan weer gewoon smsen met mijn vodafone sim
vreemd ik heb ook vodafone en sms werkt gewoon met versie 1.94 hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

GrooV schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:47:
Bij mij begint links boven de home knop het hoekje al los te laten, volgens mij is dit geen beschermings folie aangezien het vrij stug aanvoelt. Betekent dit dat mijn TD nu al uit elkaar valt? Hij is ongeveer 2weken oud en gewoon normaal gebruikt. Heb overigens wel een screen protector voor het scherm
Heb ik ook maar dan rechts onder. Als het verder gaat haal ik het er gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:55
Heb zelf ook een heel klein puntje wat begint los te laten boven de home toets, is dit een soort bescherm folie of is dit de glanslaag die over de toetsen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Denk dat dat de beschermfolie is. Gebruik je soms een houder want die krengen willen dit wel eens veroorzaken!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Maar het voelt best stevig aan, ben bang als het erger wordt dat het eraf moet en al mn buttons lelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Laatst online: 27-06 00:03
Sinds 2 dagen is mijn youtube kapot. Bij iedere verbinding die ik maak krijg ik verbinding mislukt. Vodafone proxy staat uiteraard uit. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en hoe het te fixen? Harde reset is weer zo onhandig.

Is er trouwens ook een goede handschriftherkenning voor WM zodat je gewoon met je stylus kan schrijven? ik heb de .cab van 2 topics terug gebruikt maar dat is echt 10x niks zo slecht is dat. Vind dat wel vreemd trouwens, een collega van mij heeft een symbian telefoon en daar werkt het perfect op.

Is er ook al een manier om bij de 1.93 rom je toestel niet te laten locken tijdens het bellen? de reg hack werkt bij mij niet.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
nvidia schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:37:
Denk dat dat de beschermfolie is. Gebruik je soms een houder want die krengen willen dit wel eens veroorzaken!
Ik gebruik geen pouch en ook geen houder. De telefoon zit altijd in mijn linker broekzak zonder andere spullen erbij. Wel steekt het hoekje aan de Home kant iets uit (zit niet helemaal gelijk met het display). Dit is iets wat ik al eerder ben tegen gekomen op het forum. Alleen weet ik niet of het wel een beschermfolie is, volgens mij niet namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Missterry,

Hoe heb je het terug gezet naar 1.37?
Ik probeer het ook en heb de 1.37 erop staan maar geeft nog problemen met smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:38:
Is er trouwens ook een goede handschriftherkenning voor WM zodat je gewoon met je stylus kan schrijven? ik heb de .cab van 2 topics terug gebruikt maar dat is echt 10x niks zo slecht is dat. Vind dat wel vreemd trouwens, een collega van mij heeft een symbian telefoon en daar werkt het perfect op.
Ben ik ook erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!

Mijn GPS is er opeens mee gekapt...

Ik was het volgende programma aan het uitproberen: TrackR
Dit werkte opzich prima, maar toen heb ik in de GPS instellingen van dat programma wat veranderd (van Windows naar Handmatig: COM4/ max baud).
Toen kreeg ik een "Sorry" melding op devices.exe

En sindsdien heb ik in geen enkel programma meer GPS :(.
(google maps blijft zoeken naar GPS signaal, TomTom7 zegt geen GPS device)

Externe GPS staat op
Programmapoort: none / COM5
Hardwarepoort: COM4
Baud: 4800 / 57600 / 115200 (allemaal zelfde resultaat)

Wat ik al heb geprobeert:
"GPS Test" -> blijft scannen als ik programmapoort op "none" zet, blijft hangen bij COM5 als ie daar op staat
"HTC GPS Tool" -> Open COM port failed (op alle COMs op 3 en 7 na), Unable to send NMEA command..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook, al een tijdje maar blijft beperkt tot een klein puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattijn1980 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:54:
Missterry,

Hoe heb je het terug gezet naar 1.37?
Ik probeer het ook en heb de 1.37 erop staan maar geeft nog problemen met smsen.
nou ik heb de rom gedownload van hier: http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=48&t=2935

en die dus op dezelfde manier gedaan als hoe je het de eerste keer naar 1.93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:12:

Dit werkte opzich prima, maar toen heb ik in de GPS instellingen van dat programma wat veranderd (van Windows naar Handmatig: COM4/ max baud).
Dit al gelezen op de site van trackr! ? Bij mij werkt de combinatie diamond en trackr prima namelijk! Echt een leuk prgrammatje!
HTC Touch Diamond
Gebruik de GPS instelling 'Windows (Intermediate Driver)' om de interne GPS ontvanger te gebruiken.

Als trackr! vastloopt na het starten van een sessie en de melding 'device(s) gevonden', controleer dan of je de laatst beschikbare ROM versie voor de HTC Diamond Touch hebt. In de nieuwere versies zijn problemen met GPS toegang opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazzzzzz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:53:
[...]

Dit al gelezen op de site van trackr! ? Bij mij werkt de combinatie diamond en trackr prima namelijk! Echt een leuk prgrammatje!
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar ik wil geen nieuwere Rom.
Dan maar geen TrackR, maar nu werkt er dus nergens meer GPS, en dat wil ik eerst verhelpen :).

Het kan toch niet zo zijn dat een programmatje mijn hele GPS functionaliteit heeft gesloopt, en dit alleen verholpen kan worden door een nieuwe ROM te flashen :)?

Volgens Google Maps zit er nu dus geen GPS Device meer op COM4 ;(

edit:
Ok, die applicatie geeft de GPS poort niet meer vrij blijkbaar...leuk is dat :P.

Even een vraagje mbt backups, Agenda/Contacten/Smsjes kunnen die veilig naar een nieuwere rom worden meegenomen door backup tools?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:55:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil geen nieuwere Rom.
Dan maar geen TrackR, maar nu werkt er dus nergens meer GPS, en dat wil ik eerst verhelpen :).

Het kan toch niet zo zijn dat een programmatje mijn hele GPS functionaliteit heeft gesloopt, en dit alleen verholpen kan worden door een nieuwe ROM te flashen :)?

Volgens Google Maps zit er nu dus geen GPS Device meer op COM4 ;(

edit:
Ok, die applicatie geeft de GPS poort niet meer vrij blijkbaar...leuk is dat :P.

Even een vraagje mbt backups, Agenda/Contacten/Smsjes kunnen die veilig naar een nieuwere rom worden meegenomen door backup tools?
Als je even in de FAQ had gekeken dan was je deze link tegen gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:19:
[...]

Als je even in de FAQ had gekeken dan was je deze link tegen gekomen ;)
Zie:
[..]
[..]
"HTC GPS Tool" -> Open COM port failed (op alle COMs op 3 en 7 na), Unable to send NMEA command..
Zoals ik al aangaf: die heb ik al geprobeert.

Of ik snap niet hoe die applicatie werkt, maar ik krijg geen verbinding op COM4 :).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:20:
[...]

Zie:

[...]

Zoals ik al aangaf: die heb ik al geprobeert.

Of ik snap niet hoe die applicatie werkt, maar ik krijg geen verbinding op COM4 :).
oke, ook een soft reset uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:28:
[...]

oke, ook een soft reset uitgevoerd?
Ja, enkele keren, helpt (helaas) allemaal niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:31:
[...]

Ja, enkele keren, helpt (helaas) allemaal niet :).
hmmm, heb al eens geprobeerd om bij "externe GPS" bij instellingen COM4 te selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49

//edit

Ik draai sinds een weekje ongeveer nu de SwiftBL 5.6 Lite ROM en ben er redelijk tevreden over! Alles werkt goed, geen rare vastlopers. Wel heb ik het idee dat er een kleine memoryleak in zit. Elke 2 á 3 dagen moet ik m'n telefoon wel een softreset geven omdat er ergens 20MB is bijgekomen in het RAM. Voor de rest geen problemen hier, wel een aanrader. Ik ben overgestapt vanaf de bElite 0.48(?) ROM gebaseerd op 1.37, dus heel veel vergelijkingsmateriaal heb ik ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

Ik maakte vandaag voor het eerst mee dat ik echt de Diamond de prullenbak in wou gooien!

Ik heb sinds kort de HTC cradle gekocht en het toestel lag de hele nacht aan de lading (cradle).
Vanochtend fiets ik weg met dat ding en heb ik ongeveer 1 uur naar wat muziek geluisterd,
4 smsjes verstuurd en 2 telefoontjes gepleegd van elk onder de 5 min!

Tot mijn verbazing begon dat ding rond 11 uur te piepen over de accu :X
Rond 13:00 uur zat er geen pit meer in (niets met het toestel gedaan ondertussen)

Ik weet niet of iemand vandaag ook last had van de grote storing in Amersfoort, maar ik zat daar dus dik 1 uur te wachten op vervoer en ik kon niemand bellen, want mijn Diamond was doodgebloed!

Ik kan niet geloven dat de accu zooo weinig mee gaat, dit is gewoon schandalig weinig!

[ Voor 27% gewijzigd door vr6-only op 18-08-2008 22:33 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:49:
[...]

hmmm, heb al eens geprobeerd om bij "externe GPS" bij instellingen COM4 te selecteren?
Jep, volgens mij heb ik alles al geprobeert.

Eigenlijk zou ik op de een of andere manier alles wat met GPS te maken heeft moeten kunnen resetten/herinstalleren, maar dan zonder een Hard Reset te doen (want verder ben ik helemaal tevreden met alle instellingen en programma's die ik heb gedaan, zou jammer zijn als ik dat weer opnieuw zou moeten doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Help!

Externe GPS staat op

"GPS Test" -> blijft scannen als ik programmapoort op "none" zet, blijft hangen bij COM5 als ie daar op staat
Heb ik ook gehad, het enige wat je kan doen is een hardreset. Ik heb al geprobeerd softreset, TrackR verwijderd en opnieuwe geinstalleerd. GPS Tool gebruikt. Niks mocht helpen. Het bleek hem in de instellen bij TrackR te zitten (deze moet op intermediate driver staan). Op het forum van TrackR kan je er een stuk over teruglezen.

Maar de conclusie is: het wordt een hardreset, omdat je achteraf de instelling in TrackR niet meer ongedaan kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59
Is het iemand al gelukt om Mijn Postbank te openen met Opera? Bij mij lukt het niet.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Help!

Externe GPS staat op

ik heb exact hetzelfde gehad (na trackr deed gps niets meer) uiteindelijk opgelost door...inderdaad: een harde reset... maar toen werkte het wel weer prima allemaal...
posttoast schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:35:
Is het iemand al gelukt om Mijn Postbank te openen met Opera? Bij mij lukt het niet.
ja

[ Voor 8% gewijzigd door TeChNo2 op 18-08-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:32:
[...]

Heb ik ook gehad, het enige wat je kan doen is een hardreset. Ik heb al geprobeerd softreset, TrackR verwijderd en opnieuwe geinstalleerd. GPS Tool gebruikt. Niks mocht helpen. Het bleek hem in de instellen bij TrackR te zitten (deze moet op intermediate driver staan). Op het forum van TrackR kan je er een stuk over teruglezen.

Maar de conclusie is: het wordt een hardreset, omdat je achteraf de instelling in TrackR niet meer ongedaan kan maken.
Ok, bedankt. Daar vreesde ik al voor :P.

Nouja, dan wacht ik nog wel het juiste moment af, als er een echt goede ROM uit is bijvoorbeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:38:
[...]

Ok, bedankt. Daar vreesde ik al voor :P.

Nouja, dan wacht ik nog wel het juiste moment af, als er een echt goede ROM uit is bijvoorbeeld :).
Dat heb ik toen ook gedaan. Op de site van TrackR vermelden ze het ook duidelijk nu dat je moet kiezen voor die intermediate driver. Zodat niet iedereen de fout ingaat met een Touch Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:13:
[...]

Heb ik ook, al een tijdje maar blijft beperkt tot een klein puntje.
Maar er zit dus een of andere folie over die knoppen? Lijkt me niet normaal dat dit loslaat binnen 1 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:40:
[...]

Dat heb ik toen ook gedaan. Op de site van TrackR vermelden ze het ook duidelijk nu dat je moet kiezen voor die intermediate driver. Zodat niet iedereen de fout ingaat met een Touch Diamond.
Nouja, "Automatisch" is al 'grijs' zegmaar...maar je kan nog steeds handmatig een Poort + Baut rate instellen voor TrackR op de Diamond.
En daarbij is het bij mij misgegaan denk ik, want op "Windows Intermediate" werkte hij inderdaad prima :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Ja hoor. Openen is geen probleem. Nadat je hem geopend hebt ziet het er echter slecht uit. Op een of andere manier ziet hij een heel breed scherm en staan bedragen dus erg ver naar rechts. Maar wel werkbaar als het echt moet.
Nog niet geprobeerd iets over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
ja al meerdere malen, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die de NOS Mobiel Applicatie willen gebruiken:

Zoals hij wordt aangeboden op de site werkt hij niet goed op de diamond. Ik heb de file voor de Samsung d900 gedownload, een jar bestand, en die geïnstalleerd dmv Jblend. Op die manier werkt de applicatie prima. Hij is alleen niet te bedienen dmv touch, maar wel met de hardware toetsen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Trackr er net opgezet en het werkt als een tiet.. grappig programmaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:41:
Ik heb Trackr er net opgezet en het werkt als een tiet.. grappig programmaatje!
Als je maar van de GPS instellingen afblijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik probeer smtp in te stellen op mijn htc diamond voor pop3 mail. Heb Telfort als provider en heb de volgende handleiding gevonden:

http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/

Ik blijf echter hangen bij stap 12. Hierin staat dat je de gebruikersnaam en wachtwoord voor smtp.telfortmail.nl leeg moet laten en op volgende moet klikken. Volgende is echter greyed out omdat je niks invult. Kom niet verder. Iemand hier gelukt om smtp in te stellen op de htc diamond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook na ongeveer 2 weken (zie ergens in een oud topic ;) )
Bij mij werd het steeds erger dus ik heb het er af gehaald.
Op zich heeft dit geen nadelig effect op de bediening (knoppen drukken zelfs lichter/soepeler nu)
alleen hij ziet er werkelijk niet meer uit.
Nu deze glans/beschermlaag er af is is het toets-deel dof en bekrast, ziet er eigenlijk niet uit.
Naast deze optische/cosmetische nadelen verder geen hinder van
(wat ik dus wel had van dat scherpe puntje voor ik het er af haalde).
bluecupra schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:33:
Heb zelf ook een heel klein puntje wat begint los te laten boven de home toets, is dit een soort bescherm folie of is dit de glanslaag die over de toetsen ligt?
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-07 15:53
Er komt geen einde aan deze post... 8)7 Das maar goed ook wat ik heb nog wat vragen. :)

Ik heb weer een flinke snuif kennis opgedaan, maar ik sta nog steeds in m'n kinder schoentjes als het om PDA/MDA kennis gaat. M'n eerste baby stapjes zeg maar...

-Vodafone brande Diamond model en de proxy settings.
Standaard staat hij aan, alles werkt op m'n messenger na.
Gooi ik de proxy uit, werkt m'n messenger maar dan werkt de live.vodafone omgeving niet meer. Deze site/domain heeft de proxy duidelijk nodig & de messenger werkt alleen zonder.

Nu heb ik gelezen, als ik het allemaal goed volg en begrijp dat je dmv een tweede verbinding aan te maken de proxy bij de één aan kan zetten en de ander uit. Verbindings keuze op automatisch en m'n probleem moet opgelost zijn. Klonk makelijk al dacht ik zelf, maar de uitvoering is mij nog niet gelukt.

Onder tussen kan ik het IP&port nummer al dromen van m'n proxy dus om schakellen is voor mij binnen een minutje gepiept. Echt ik wil van de omschakel gehannis af.

Kan iemand mij een Jip & Jannike taal versie in tekst en uit leg geven hoe ik die proxy en 2de verbinding er in zet wat ik ben het einde zoek.

Kort 2de vraag,
Welke aanbod aan "alternatieve" messengers zijn er voor windows mobile?
Gebruik zelf trillian op de PC aangezien ik en ICQ en MSN heb.
Zijn er appies die bijde bevatten? (en mogelijk zelf met de proxy kunnen werken (2 vliegen in 1 klap))

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Laatst online: 27-06 00:03
Wild Cat zou jij trouwens kunnen bevestigen dat de ingebouwde youtube speler nog video's kan afspelen? want na een harde reset werkt het bij mij nogsteeds niet.

Trouwens wel slide2unlock geinstalleerd ookal klonk niet alles er positief over maar ik vind het toch enorm handig werken (en met de suber mario galaxy skin ziet het er ook nog eens heel mooi uit). Het enige wat ik jammer vind is dat je als je slide2anwser instelt (wel zo handig, anders moet je na het unlocken nogsteeds opnemen) er geen optie voor ophangen is mocht je niet willen opnemen. Dat kan alleen als je slide2anwser uitzet maar dan krijg je dus weer 2 knoppen op het scherm en zit je met hetzelfde probleem als dat wanneer je slide2unlock niet gebruikt.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Iemand uperhaupt die het mail kan versturen met pop3 mail account met telfort?
Diamond AT schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:52:
Ik probeer smtp in te stellen op mijn htc diamond voor pop3 mail. Heb Telfort als provider en heb de volgende handleiding gevonden:

http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/

Ik blijf echter hangen bij stap 12. Hierin staat dat je de gebruikersnaam en wachtwoord voor smtp.telfortmail.nl leeg moet laten en op volgende moet klikken. Volgende is echter greyed out omdat je niks invult. Kom niet verder. Iemand hier gelukt om smtp in te stellen op de htc diamond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb mijn hccnet account op de diamond ingesteld maar ik kan geen berichten verzenden met vodafone live.

ik gebruik authsmtp.vodafone.nl zoals opgegeven. hebben meer mensen hier last vasn / oplossing voor?

nog een mail vraagje.
is het mogelijk nadat je de mail gezien hebt in tf3d dat die deze als gelezen markeerd ?

[ Voor 22% gewijzigd door wd200 op 19-08-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Weet iemand of er voor de diamond iets als Tetris bestaat? Dat je kan schudden met het toestel en de blokjes dan draaien?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
vr6-only schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:17:
Ik maakte vandaag voor het eerst mee dat ik echt de Diamond de prullenbak in wou gooien!

Ik heb sinds kort de HTC cradle gekocht en het toestel lag de hele nacht aan de lading (cradle).
Vanochtend fiets ik weg met dat ding en heb ik ongeveer 1 uur naar wat muziek geluisterd,
4 smsjes verstuurd en 2 telefoontjes gepleegd van elk onder de 5 min!

Tot mijn verbazing begon dat ding rond 11 uur te piepen over de accu :X
Rond 13:00 uur zat er geen pit meer in (niets met het toestel gedaan ondertussen)

Ik weet niet of iemand vandaag ook last had van de grote storing in Amersfoort, maar ik zat daar dus dik 1 uur te wachten op vervoer en ik kon niemand bellen, want mijn Diamond was doodgebloed!

Ik kan niet geloven dat de accu zooo weinig mee gaat, dit is gewoon schandalig weinig!
Hoelang heb je hem al? Mijn ervaring is namelijk dat accu enorm veel beter word naarmate je hem langer gebruikt. Ik heb gister bij elkaar ongeveer 2,5 uur muziek geluisterd, meerdere smsjes, stuk of 3 telefoontjes en flink (half uur?) zitten internetten via 3G. Oke, dan is hij in de avond wel bijna leeg, alsnog niet super, maar hij houd het in ieder geval wel een dag uit.

Al twijfel ik ook nog wel eens of ik hem wel houd hoor.. maybe omruilen voor N78 ofzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Okasha op 19-08-2008 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-07 15:53
t_o_c schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:12:
Wild Cat zou jij trouwens kunnen bevestigen dat de ingebouwde youtube speler nog video's kan afspelen? want na een harde reset werkt het bij mij nogsteeds niet.

Trouwens wel slide2unlock geinstalleerd ookal klonk niet alles er positief over maar ik vind het toch enorm handig werken (en met de suber mario galaxy skin ziet het er ook nog eens heel mooi uit). Het enige wat ik jammer vind is dat je als je slide2anwser instelt (wel zo handig, anders moet je na het unlocken nogsteeds opnemen) er geen optie voor ophangen is mocht je niet willen opnemen. Dat kan alleen als je slide2anwser uitzet maar dan krijg je dus weer 2 knoppen op het scherm en zit je met hetzelfde probleem als dat wanneer je slide2unlock niet gebruikt.
YouTube getest met Proxy, werkt.
Proxy er uit geknikkert, YouTube werkt.
Heb niet heel uit gebreid getest, opstarten eerste beste filmpje aangeklikt om te zien of er iets afgespeeld word.

Gebruikt zelf ook Slide2Unlock (S2U2, v1.18 alweer) werkt goed. Maar ik hoop toch dat HTC met een officeel iets aan komt zetten.

Ondertussen nog even verder gerommelt met m'n MSN messenger, krijg hem nu helemaal niet meer aangemeld. Proxy aan of uit, het maakt niet uit. Zit nu op m'n werk en m'n onvangst is niet al te super. Dus test het vanavond nog maals. Ik onvang gekgenoeg wel melding dat *pietje* mij heeft toegevoegt aan zijn contact lijst en zo... erg vaag.

We prutsen vrolijk door :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Het feest van amersfoort-zwolle, omgeleide treinen en batterij leeg heb ik ook meegemaakt... Trackr heb ik er ook al een tijdje opstaan, gaat soms niet helemaal soepel (ontvangt hij gps niet lekker of sluit hij de track van de vorige dag niet lekker af) en dat ding vreet toch stroom. Toen ik uit Leeuwarden weg ging had ik nog volle batterij, ik was bij deventer, en ik had nog 1 streepje over, puur alleen trackr, verder zat hij in de broekzak... Moet verder zeggen dat de batterijduur wel beter geworden is, gebruik hem vrij intensief (ochtends radio+msn+irc+trackr en wat surfen in de bus, smiddags vaak ipv radio, de mp3 speler). Meestal haal ik thuis dan net (einde middag), vaak net niet, dus hang hem vaak op het werk nog even aan de usb... Ik heb nog wel geregeld dat msn hangt, en dat hij de hele telefoon meeneemt (TF3d werkt dan niet meer, services.exe foutmelding ook), vooral wanneer hij van 3g naar hsdpa switched...

Laatste heb ik nu uitgezet, niet weer voorgekomen sindsdien, maar dat zie ik nog even een weekje aan.

Over imap mail van xs4all, dat werkt hier perfect incl mappenstructuur en alles...
Instellingen: eigen mailadres, inkomende server: imap.xs4all.nl, accounttype imap4, user/pass en uitgaande mailserver heb ik ook gewoon de smtp.xs4all.nl (heb de proxy uit, werkt alleen maar traag)..

Wat ik niet voor elkaar krijg is de exchange omgeving van mijn werk. Hij lijkt alles goed te koppelen, maar vervolgens wil hij niet verzenden/ontvangen (foutcode verwijst richting certificaten...) Stomme is dat een collega met zo'n iphone ding het wel voor elkaar heeft, dat kan ik echt heel slecht hebben... Iemand nog tips (behalve zijn instellingen exact overnemen, been there, done that)?

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
vr6-only schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:54:

Vandaar dat ik nooit meer een branded neem! Je loopt altijd achter de feiten aan of je moeten "hacken".
[...]

Ik draait hier die van Dutty. Naar mijn mening is deze net iets meer "af" dan die van SwiftBL.
Die van Dutty komt met de .07 radio, maar ik heb het gedowngrade naar .05.
waarom vind je die van dutty net meer af dan die van swiftBL e nwaaom heb je de radio gedowngrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Over imap mail van xs4all, dat werkt hier perfect incl mappenstructuur en alles...
Instellingen: eigen mailadres, inkomende server: imap.xs4all.nl, accounttype imap4, user/pass en uitgaande mailserver heb ik ook gewoon de smtp.xs4all.nl (heb de proxy uit, werkt alleen maar traag)..

Wat ik niet voor elkaar krijg is de exchange omgeving van mijn werk. Hij lijkt alles goed te koppelen, maar vervolgens wil hij niet verzenden/ontvangen (foutcode verwijst richting certificaten...) Stomme is dat een collega met zo'n iphone ding het wel voor elkaar heeft, dat kan ik echt heel slecht hebben... Iemand nog tips (behalve zijn instellingen exact overnemen, been there, done that)?
Dat imap van xs4all mag van mij wel in de faq, zullen wel meer mensen zijn die dat willen. Gebruik zelf exchange. En heb het getest op zowel een iPhone als een TD.

Heb je wel het root certificaat en het eigen certificaat van je mail server op je TD geinstalleerd ? Die 2 zijn namelijk vereist wil je exchange kunnen gebruiken. IPhone doet daar idd niet zo heel moeilijk over, dus vandaar dat het bij hem wel werkt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:01:
[...]

Had ik ook na ongeveer 2 weken (zie ergens in een oud topic ;) )
Bij mij werd het steeds erger dus ik heb het er af gehaald.
Op zich heeft dit geen nadelig effect op de bediening (knoppen drukken zelfs lichter/soepeler nu)
alleen hij ziet er werkelijk niet meer uit.
Nu deze glans/beschermlaag er af is is het toets-deel dof en bekrast, ziet er eigenlijk niet uit.
Naast deze optische/cosmetische nadelen verder geen hinder van
(wat ik dus wel had van dat scherpe puntje voor ik het er af haalde).

[...]

Correct :)
Zou je er misschien eens een foto van kunnen plaatsen hoe dat eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilja_kole
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:01
wd200 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:47:
[...]

waarom vind je die van dutty net meer af dan die van swiftBL e nwaaom heb je de radio gedowngrade ?
Ik heb ze ook beiden gehad en zit momenteel op de Rom van Skippycentraal. Een goeie nederlandse rom die bij mij tot op heden super werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Diamond AT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:39:
Iemand uperhaupt die het mail kan versturen met pop3 mail account met telfort?

[...]
Heb imap4 van tiscali, maar is gemigreerd naar telfort.
Dus waarschijnlijk is het gewoon tiscali veranderen in telfort.

Hier zijn mijn instellingen:

Email adres: gewoon je email@tiscali / telfort.nl
Naam: weer te geven naam Jan jansen oid.
accountnaam: is hoe je accoutn heet op je diamond.
Inkomende mailserver: In mijn geval pop3.tiscali.nl
Account type: IMAP4
Gebruikersnaam: Je gebruikersnaam opgegeven door tiscali/telfort.
Wachtwoord: idem.
wachtwoord opslaan: Check.
Uitgaande (SMTP) mailserver: smtp.tiscali.nl
Uitgaande server vereist bevestiging: niet aanvinken.
Dezelfde naam en wachtwoord gebruiken voor verzenden mail: aanvinken.
SSIL voor inkomende en uitgaande mail: allebei uitvinken.
Netwerkverbinding: Verschillende opties... kloot maar wat aan, ik heb hem op internet staan.

Verder zijn er instelling om de frequentie van het ophalen van mail in te stellen.
Deze hebben geen effect op je accountinstellingen zelf IMHO.

Verzenden en ontvangen gaat gewoon perfect.

Succes.

Note:
Ik weet van tiscali en telfort dat ze geen imap4 ondersteunen, maar de optie wel aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
Hoe hou je die IMAP account een beetje werkbaar op je TD? Want hij gaat alle headers ophalen en je kan niets deleten, want dan delete je het ook op de server. Op mijn computer is het niet erg om een paar duizend mailtjes te hebben staan maar op mijn mobiel....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:17:
Zou je er misschien eens een foto van kunnen plaatsen hoe dat eruit ziet?
Afbeeldingslocatie: http://i239.photobucket.com/albums/ff140/Bloempod/krassen_klein_IMG_0748.jpg
Plaatje is klikbaar voor grote krassen ;)

Je kunt heel duidelijk het verschil zien tussen het scherm en het "toetsblok" er onder.
Op het scherm zit wel een enkel krasje, maar niet vergelijkbaar met de toetsen.

Ik had net soft-reset gedaan, ik zie nu pas dat mijn scherm daarom nog leeg is :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het opzich wel knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Misschien een beschermhoesje een optie (ik heb er altijd een pouch omheen zitten (behalve tijdens uitgaan) en hij ziet er nog perfect uit, zelf zonder beschermlaag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
nog steeds de volgende melding bij gebruik http://smtp.telfortmail.nl:

Kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden.
Serotonine schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

Heb imap4 van tiscali, maar is gemigreerd naar telfort.
Dus waarschijnlijk is het gewoon tiscali veranderen in telfort.

Hier zijn mijn instellingen:

Email adres: gewoon je email@tiscali / telfort.nl
Naam: weer te geven naam Jan jansen oid.
accountnaam: is hoe je accoutn heet op je diamond.
Inkomende mailserver: In mijn geval pop3.tiscali.nl
Account type: IMAP4
Gebruikersnaam: Je gebruikersnaam opgegeven door tiscali/telfort.
Wachtwoord: idem.
wachtwoord opslaan: Check.
Uitgaande (SMTP) mailserver: smtp.tiscali.nl
Uitgaande server vereist bevestiging: niet aanvinken.
Dezelfde naam en wachtwoord gebruiken voor verzenden mail: aanvinken.
SSIL voor inkomende en uitgaande mail: allebei uitvinken.
Netwerkverbinding: Verschillende opties... kloot maar wat aan, ik heb hem op internet staan.

Verder zijn er instelling om de frequentie van het ophalen van mail in te stellen.
Deze hebben geen effect op je accountinstellingen zelf IMHO.

Verzenden en ontvangen gaat gewoon perfect.

Succes.

Note:
Ik weet van tiscali en telfort dat ze geen imap4 ondersteunen, maar de optie wel aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Polster schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:
Hoe hou je die IMAP account een beetje werkbaar op je TD? Want hij gaat alle headers ophalen en je kan niets deleten, want dan delete je het ook op de server. Op mijn computer is het niet erg om een paar duizend mailtjes te hebben staan maar op mijn mobiel....?
Ik download het volledige bericht in HTML van de afgelopen 5 dagen.
In die tijd heb ik thuis met de pc de mail wel met pop3 binnengehaald.
Diamond AT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:42:
nog steeds de volgende melding bij gebruik http://smtp.telfortmail.nl:

Kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden.

[...]
Vaag... dit zijn mijn instellingen en het werkt perfect bij mij...
Misschien zit er verschil in telfortmail en tiscali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
jammer om telezen dat sommige gebruikers de accu vergelijken met andere apperaten.
ze beseffen niet dat het een pocket pc is en NIET een normaal mobieltje!
een pocket pc gebruikt gewoon meer stroom dan een een mobiel.
wegens verbindingen en het draaien van programma's dit vreet gewoon stroom.
enkele tips die ik kan geven om het dood gaan van je accu te verkomen is:
- na het internetten ook echt even kijken ofdat de G3 uitstaat.
- alle programma's uitstaan bij taakbeheer.
- dat je hem locked, want de backlight vreet ook stroom.

ook is het gebleken dat de batterij beter ga werken nadat je hem ongeveer 10x heb laten doodbloeien .
misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Polster schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:
Jij snapt het princiepe niet helemaal van imap denk ik. Het blijft gewoon op de server. Er wordt niks naar je mobiel gedownload zoals met pop3. Alleen de weergave wordt zeg maar gedownload. Je kan zelf dus kiezen of je het hele bericht wilt laten zien op je mobiel, dat wordt dus gedownload.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
rinusnl schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:08:
ook is het gebleken dat de batterij beter ga werken nadat je hem ongeveer 10x heb laten doodbloeien .
Wat bedoel je precies met "doodbloeien"? Helemaal leeg laten lopen en dan pas opladen, of gewoon normaal gebruiken en opladen wanneer hij bijna leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de topic starte heb ik de FAQ gelezen tav de grootte van de wekker op de Touch Diamond.
MesR schreef hierover dat:

Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.
Hoef je niet meer op dat belletje te drukken

Nu heb ik een nederlandse versie van de telefoon en als ik dan ga naar instellingen/geluiden en meldingen dan kan ik daar in geen van beide tabbladen aanvinken "reminders en display messages on screen".

Zit ik in een verkeerd menu, en/of waar moet ik wel zijn?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel ik in dat standaard het gehele emailbericht (dus inclusief afbeeldingen) wordt ingeladen? Wanneer ik nu bijvoorbeeld een mailtje van 1dayfly of ibood krijg dan staat er bovenin 'internetafbeeldingen geblokkeerd'. Wanneer ik dan op afbeeldingen downloaden druk laadt hij wel een paar afbeeldingen maar lang niet alles. Hoe stel ik in dat hij zodra ik de mail open, ook alle afbeeldingen download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
kwakkie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:30:
[...]
Wat bedoel je precies met "doodbloeien"? Helemaal leeg laten lopen en dan pas opladen, of gewoon normaal gebruiken en opladen wanneer hij bijna leeg is?
Een Li-ion accu houdt er niet van om helemaal leeg te zijn. Daar kunnen ze slecht tegen. Gewoon normaal gebruiken en aan het eind van de dag (als je nog tussen 10% en 70% hebt) opladen. Dan wordt inderdaad de batterijduur beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:28:
Ik vind het opzich wel knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Misschien een beschermhoesje een optie (ik heb er altijd een pouch omheen zitten (behalve tijdens uitgaan) en hij ziet er nog perfect uit, zelf zonder beschermlaag)?
Hoe dit kan bij een "diamant" snap ik ook niet :+ .
Ik heb werkelijk nog nooit een case/pouch/sleeve/body gebruikt, bij nog geen 1 mobieltje.
De Diamond is de eerste die er zo uit ziet bij mij, bij normaal gebruik
(en de Diamond is niet eens mijn hoofd-toestel).
Ik kan je foto's sturen van mijn iPhone welke ik sinds maart dagelijks zonder bescherming gebruik waarvan je zult denken dat het een nieuwe net uit de doos is (alleen ff vingers er af poetsen ;) ).
Ook mijn HTC Touch van vorig jaar oktober die mijn vrouw nu in gebruik heeft ziet er prima uit.
Het ligt dus blijkbaar niet aan mijn gebruik, anders zouden alle toestellen er zo uit zien :X
Aan de andere kant, je doelt op het deel van de knoppen waarschijnlijk.
Hier is bij mij de glans/beschermlaag losgelaten, hierdoor is het heel gevoelig voor krassen.
De rest valt wel mee hoor ;) (hoewel het mijn eerste toestel is met kras op het scherm na 1 week)
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.