Vandaag voor het eerst gespeeld met ROMs enzo 
Eerst HardSPL 1.40 gedownload en gedraaid. Je telefoon moet dan inderdaad van vooraf aan weer beginnen, maar je ROM blijft gewoon in tact. Door volumeknop naar beneden in te houden en reset in te drukken (houd de volume nog even in dan) kom je in bootloader en kun je kijken of het goed gegaan is.
Daarna ben ik op XDA wat gaan rondkijken naar roms. Uiteindelijk voor Swift 5.6 lite gekozen omdat de maker zelf ergens in het topic zet dat die versie met de iets oudere opera het meest reactief is
Die rom draaien gaat gewoon hetzelfde, schrik niet als de installatie op je pc in duits is, de ROM is gewoon WWE.. persoonlijk vind ik het echt een verademing dat mn Diamond nu Engels is, werkt toch altijd veel prettiger dan NL software IMHO.
Oke ik ben nu eindelijk door die vervelende tomtom setup enzo heen, en natuurlijk komt erbij dat hij nu weer helemaal 'schoon' is, in plaats van eerder, maar hij lijkt wel echt stukken sneller te reageren!
Ook had ik eerder nooit een geheugenverbruik onder de 55%, en staat ie nu standaard rond de 50%. (nu 49% met activesync aan)
Eerst HardSPL 1.40 gedownload en gedraaid. Je telefoon moet dan inderdaad van vooraf aan weer beginnen, maar je ROM blijft gewoon in tact. Door volumeknop naar beneden in te houden en reset in te drukken (houd de volume nog even in dan) kom je in bootloader en kun je kijken of het goed gegaan is.
Daarna ben ik op XDA wat gaan rondkijken naar roms. Uiteindelijk voor Swift 5.6 lite gekozen omdat de maker zelf ergens in het topic zet dat die versie met de iets oudere opera het meest reactief is
Oke ik ben nu eindelijk door die vervelende tomtom setup enzo heen, en natuurlijk komt erbij dat hij nu weer helemaal 'schoon' is, in plaats van eerder, maar hij lijkt wel echt stukken sneller te reageren!
Net gedaan, gewoon CAB gedownload, geinstalleerd, soft reset en 'Dutch' Stond er meteen bij en werkt prima..AapBart schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:59:
Okee, volg dit forum al een tijdje, boel gezelen en toegepast, heb nu probleem waar ik met de geboden middelen niet uitkom, maar wil het toch graag werkend zien.
Ik probeer de dutch invoermogelijkheden werkend te krijgen in combinatie met de SwiftBL-rom 5.6, wat ik heb geprobeerd:
- de aangeraden T9 Input 14 Languages Update.cab die op de SwiftBL pagina zelf staat aangegeven, verse install van rom, direct deze cab, soft reboot, kan geen input Dutch kiezen.
- Instructies die hier in de FAQ/startpost staan gevolgd, soft reboot, kan geen dutch kiezen bij intput.Zie dan wel english en nog wat talen staan in de combobox, en een boel lege entries.
- Ook via Xda-forum nog boel topics gevonden en gevolgd en cabs gedownload, maar niets dat wil slagen waarbij ik dutch kan kiezen als invoertaal.
Gebruik nu uit noodzaak het 'keyboard', typt ook snel en zonder t9 ook best bruikbaar, maar t9 en NL zou best fijn zijn.
- Topics op tweakers gevolgd en uitgevoerd, zie geen nederlands in de lijst.
[ Voor 52% gewijzigd door Okasha op 16-08-2008 12:32 . Reden: Ervaring ]