HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 136.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag voor het eerst gespeeld met ROMs enzo :)

Eerst HardSPL 1.40 gedownload en gedraaid. Je telefoon moet dan inderdaad van vooraf aan weer beginnen, maar je ROM blijft gewoon in tact. Door volumeknop naar beneden in te houden en reset in te drukken (houd de volume nog even in dan) kom je in bootloader en kun je kijken of het goed gegaan is.

Daarna ben ik op XDA wat gaan rondkijken naar roms. Uiteindelijk voor Swift 5.6 lite gekozen omdat de maker zelf ergens in het topic zet dat die versie met de iets oudere opera het meest reactief is :) Die rom draaien gaat gewoon hetzelfde, schrik niet als de installatie op je pc in duits is, de ROM is gewoon WWE.. persoonlijk vind ik het echt een verademing dat mn Diamond nu Engels is, werkt toch altijd veel prettiger dan NL software IMHO.

Oke ik ben nu eindelijk door die vervelende tomtom setup enzo heen, en natuurlijk komt erbij dat hij nu weer helemaal 'schoon' is, in plaats van eerder, maar hij lijkt wel echt stukken sneller te reageren! _/-\o_ Ook had ik eerder nooit een geheugenverbruik onder de 55%, en staat ie nu standaard rond de 50%. (nu 49% met activesync aan)
AapBart schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:59:
Okee, volg dit forum al een tijdje, boel gezelen en toegepast, heb nu probleem waar ik met de geboden middelen niet uitkom, maar wil het toch graag werkend zien.

Ik probeer de dutch invoermogelijkheden werkend te krijgen in combinatie met de SwiftBL-rom 5.6, wat ik heb geprobeerd:
  • de aangeraden T9 Input 14 Languages Update.cab die op de SwiftBL pagina zelf staat aangegeven, verse install van rom, direct deze cab, soft reboot, kan geen input Dutch kiezen.
  • Instructies die hier in de FAQ/startpost staan gevolgd, soft reboot, kan geen dutch kiezen bij intput.Zie dan wel english en nog wat talen staan in de combobox, en een boel lege entries.
  • Ook via Xda-forum nog boel topics gevonden en gevolgd en cabs gedownload, maar niets dat wil slagen waarbij ik dutch kan kiezen als invoertaal.
  • Topics op tweakers gevolgd en uitgevoerd, zie geen nederlands in de lijst.
Gebruik nu uit noodzaak het 'keyboard', typt ook snel en zonder t9 ook best bruikbaar, maar t9 en NL zou best fijn zijn.
Net gedaan, gewoon CAB gedownload, geinstalleerd, soft reset en 'Dutch' Stond er meteen bij en werkt prima..

[ Voor 52% gewijzigd door Okasha op 16-08-2008 12:32 . Reden: Ervaring ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cramwinckel schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:15:
Ik ben dit topic nou al een tijdje aan het volgen, maar waar ik nog niet over uit ben is of bij een rom update de snelheid van de hele phone sneller wordt of alleen van de Touchflo. De touchflo heb ik er nl. al afgeknikkerd en voor SPB vervangen (wat een verademing).
Heeft iemand btw nog een tip ivm het smsen. dat is de grootste ergenis. weet iemand een goed vervangend programma hiervoor (ik erger me nogal aan het feit dat 3/4 van het scherm gevuld is met oude sms en ik van het getypte smsje maar 1,5 regel kan lezen :().
Ja dat kan.

1. Threaded SMSjes (gesprekken) uitzetten, zie faq.
- of -
2. Tekengrootte middels "draaibeweging om enterknop" verkleinen, en via een eerder in dit topic besproken html-aanpassing het aantal regels dat je zelf kan schrijven/zien vergroten :).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

wd200 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:04:
[...]

jawel je moet het *.exe file openen met je pc en dan active sync openen en je td aansluiten hij installeerd hem dan vanaf AS.

hij doet het bij mij wel maar ik heb er dus niks aan als die de softkeys niet aanpas

//softkey editor werkt gewoo niet dus.
eens kijken of ik het met registry kan editten want vond dit online

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
So..
If you wnna change the left softkey to NewSMS,
you need copy tnsms.exe to windows (WM6 not include it)
then use registry edit to change:

HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\Open = "\Windows\tnsms.exe" (REG_SZ string, including quotes)

To change the title of the Left soft key:

HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\(Default) = "New SMS" (REG_SZ string, no quotes)

in theorie dan alleen tnsms.exe veranderen in de snelkoppeling newsms.lnk.

//edit

softkey staat gewoon in de FAQ
Volgens mij gebruiken jullie de oude versie 1.0 nog. Er is een speciale versie die ook HTC TD geschikt is. Daar kun je speciaal een vinkje aan zetten voor de TD. Ik heb hem geinstalleerd en werkt hier wel gewoon. Ook na een softreset.

Je moet dus v.1.1 hebben.

Hier te downloaden...

http://forum.xda-develope...php?p=2485292#post2485292

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
he ik heb iets leuks ondekt :D
op de.xda forum stond iets dat je meerdere camera functie kon inschakelen.
dat heb ik gedaan en er is inderdaad meerdere.
zoals een sport functie.
als je dit ook wil, moet je naar het registery gaan en:

To Enable 'Burst': HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P6 -> change the value "enabled" from 0 to 1

To Enable 'Sport': HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P8 -> change the value "enabled" from 0 to 1

To Enable 'Video Share': HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P9 -> change the value "enabled" from 0 to 1

hierna een softreset
en hopelijk werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 19:09
In het cab bestand "70 Diamond Tweaks" zit ook een optie om de 100db sound beperking op te heffen. Dit is een recommmended/adviced instellingen. Mijn vraag is nu wat is hier het voordeel van? ik kan nergens het geluid harder instellen dan het voor deze tweak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

dude heb je wel heel mn bericht gelezen. duh ik weet ook wel dat je kan flashen. maar het ging mij erom of je een NL ROM kon flashen naar een Engelse zonder dat je moet kloten met SPL's en al die onzin. dus gewoon op de manier van officiele engelse rom van de HTC site halen en dan flashen zoals het normaal moet zonder onzin eromheen. dat is de vraag. en dat zie ik niet in de OT staan
Ja dude, ik heb je hele bericht gelezen! En nee, wat jij wilt, dat kan niet. Het waarom niet kan je ook in dit topic lezen [is al meerdere keren uitgemolken] Als je wilt flashen, dat moet je aan een paar randvoorwaarden voldoen. Welke?! Die staan ook al vemeldt in dit topic. Als alternatief om niet te flashen, kan je "Diamond TF3D Config" gebruiken. Daarmee kan je je touchflo3d omzetten naar een andere ui met de door jouw gewenste taal.
bluecupra schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:50:
In het cab bestand "70 Diamond Tweaks" zit ook een optie om de 100db sound beperking op te heffen. Dit is een recommmended/adviced instellingen. Mijn vraag is nu wat is hier het voordeel van? ik kan nergens het geluid harder instellen dan het voor deze tweak was.
Dat geldt volgens mij alleen als je gebruikt maakt van een headset.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:40:
ja ik heb nog even een vraagje over accuduur en toen bedacht ik me ineens dat mijn 3G verbinding eigenlijk altijd open staat.. maar kan ik er niet voor zorgen dat hij altijd gewoon de GSM band gebruikt en als hij mail checkt de 3g verbinding opent?.. en dan weer terug gaat naar gsm?.. is dat mogelijk?.. want dat zou toch wel een hoop batterij schelen denk ik..
Die test heb ik inmiddels uitgevoerd. Je kan in je commanager de 3g verbinding handmatig uitzetten. Hij zet m dan op de G-verbinding. Is zat voor es em es en bellen. Als ik mail check of wat wil gaan browsen, dan zet ik via commmanager de 3g-verbinding weer aan. Scheelt redelijk wat in je energieverbruik
rinusnl schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:30:
he ik heb iets leuks ondekt :D
op de.xda forum stond iets dat je meerdere camera functie kon inschakelen.
dat heb ik gedaan en er is inderdaad meerdere.
zoals een sport functie.
als je dit ook wil, moet je naar het registery gaan en:

[..]
Zijn inderdaad leuke tweaks voor de camera. Zonder echt zelf in het register te gaan prutsen, hebben ze een proggie gemaakt met ietwa 70 tweaks. Het heet "Diamond Tweak v0.50". De meest gebruikte tweaks zitten daar in. Die camera opties zitten onder punt 11.1 t/m 11.7! Kan een ieder aanraden om eens te kijken naar dat proggie.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:54:
[...]

Ja dude, ik heb je hele bericht gelezen! En nee, wat jij wilt, dat kan niet. Het waarom niet kan je ook in dit topic lezen [is al meerdere keren uitgemolken] Als je wilt flashen, dat moet je aan een paar randvoorwaarden voldoen. Welke?! Die staan ook al vemeldt in dit topic. Als alternatief om niet te flashen, kan je "Diamond TF3D Config" gebruiken. Daarmee kan je je touchflo3d omzetten naar een andere ui met de door jouw gewenste taal.

[...]

Dat geldt volgens mij alleen als je gebruikt maakt van een headset.

[...]

Die test heb ik inmiddels uitgevoerd. Je kan in je commanager de 3g verbinding handmatig uitzetten. Hij zet m dan op de G-verbinding. Is zat voor es em es en bellen. Als ik mail check of wat wil gaan browsen, dan zet ik via commmanager de 3g-verbinding weer aan. Scheelt redelijk wat in je energieverbruik
Welk "ding" is "3G" in de Commmanager, "gegevensverbinding" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de instellingen kan vinden om de Nederlandse T9 toe te voegen? (rom versie 1.93)?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://forum.xda-develope...entid=104451&d=1218072892

Moet je wel een account hebben, als je op die link inlogt dan download hij de CAB met 14 T9 Talen automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
@slidenau: Je moet je Comm Manager even aanpassen met bijvoorbeeld het TF3D Config programmatje, zodat je ook 3G ziet staan.

@Dvine: Je kan het vinden in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

Welk "ding" is "3G" in de Commmanager, "gegevensverbinding" ?
Nederlands..*zucht*.. :+

start/instellingen/verbindingen/communicatiemanager?!

of op je hometab naar instellingen. Daar zie je een paar opties , waaronder verbindingen, wifi, bt..daar kan je 3G aan en uitzetten. [althans op mijn toestel.. 8) ]

dus niet verbindingen of verbindingsinstellingen
DRvDijk schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:41:
@slidenau: Je moet je Comm Manager even aanpassen met bijvoorbeeld het TF3D Config programmatje, zodat je ook 3G ziet staan.
Bedankt voor de aanvulling. Ik ga er ten onrechte vanuit, dat iedereen dat soort extra's er al op heeft staan. 8)7 Foute aanname.. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:45:
[...]

Nederlands..*zucht*.. :+

start/instellingen/verbindingen/communicatiemanager?!

of op je hometab naar instellingen. Daar zie je een paar opties , waaronder verbindingen, wifi, bt..daar kan je 3G aan en uitzetten. [althans op mijn toestel.. 8) ]

dus niet verbindingen of verbindingsinstellingen
Heppieboeddah :w

Ik denk dat ook jij je comm manager verkl**t hebt en daar dingen als "beamer" uitgehaald hebt? Dat kan die niet vinden volgens mij.

Edit: gaan we weer, F5-en :p Van dattum dus hehe. Naja, haringkje dan maar, zei het in Utrecht dit keer

[ Voor 8% gewijzigd door DRvDijk op 16-08-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:48:
[...]

Edit: gaan we weer, F5-en :p Van dattum dus hehe. Naja, haringkje dan maar, zei het in Utrecht dit keer
Ok..uitjes en zuur apart.. O-)

Even een ontopic aanvulling.. 8) Heb jij of iemand anders al een tip om snel te switchen tussen diverse openstaande programma's? Zoals de alt/tab-functie in xp bij voorbeeld?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
Weet iemand al wanneer de HTC victor uitgebracht wordt in NL? mijn abonnement is reeds verlopen en wil niet naar T-mobile.

[ Voor 33% gewijzigd door Amien90 op 16-08-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:40:
http://forum.xda-develope...entid=104451&d=1218072892

Moet je wel een account hebben, als je op die link inlogt dan download hij de CAB met 14 T9 Talen automatisch
Top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
Vandaag ook mijn HTC Touch Diamond ontvangen, gelijk de rom naar versie 1.93 geupdate. Maar ook hier met T-Mobile een slechte umts/hsdpa "dekking". Met mijn Nokia 6120 classic heb ik hier een goede umts verbinding (volle 3g dekking), hoop dat HTC snel met een beter rom gaat komen, want dit is mooi waardeloos.

Net ook nog even met een Telfort sim geprobeerd, Nokia heeft volle 3G dekking, maar HTC komt niet verder dan max 1 streepje of helemaal geen.

[ Voor 21% gewijzigd door waslijn op 16-08-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amien90 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:10:
Weet iemand al wanneer de HTC victor uitgebracht wordt in NL? mijn abonnement is reeds verlopen en wil niet naar T-mobile.
De Uk is al te koop, de NL wordt verwacht omstreeks 20/08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
dennis112 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:35:
[...]

Dit heb ik dus gedaan maar dat werkt niet. Ik heb het .cab bestand op mijn diamond gezet en toen geinstalleerd op het intern geheugen, maar als ik het programma opende kon ik niks veranderen, ik zag alleen de 4 mappen die je altijd ziet. En ik kon ook niet in het menu naar mijn device gaan want dan kreeg ik weer hetzelfde.

Moet ik het programmaatje misschien op het geheugen van de telefoon zetten? Want nu heb ik hem op het intern geheugen van 4Gb gezet.

Kun je misschien ook zeggen welk bestand ik moet downloaden, want op die site staan wel 8 verschillende bestanden.

Alvast bedankt

(Edit)

Programma op het telefoon geheugen zetten werkt ook niet, iemand nog andere suggesties want zo kan ik niks veranderen aan de telefoon.
Heeft iemand op bovenstaande vragen misschien een antwoord, ik krijg die PHM registy editor niet geinstalleerd op mijn TD. Er staan op die site ook wel 8-9 verschillende bestanden en ik weet niet welke ik moet hebben. Heb desktop via activesync al geprobeerd en voor de smartphone maar ze werken allebei niet.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:41:

@Dvine: Je kan het vinden in de FAQ.
Ik heb Diamond TF3D Config 0.6.7, en kan niks van dien aard vinden :P?

Moet ik wellicht een nieuwere versie installeren, of ben ik scheel :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:53:
[...]

Ok..uitjes en zuur apart.. O-)

Even een ontopic aanvulling.. 8) Heb jij of iemand anders al een tip om snel te switchen tussen diverse openstaande programma's? Zoals de alt/tab-functie in xp bij voorbeeld?
SPB pocket plus :D

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Heeft iemand op bovenstaande vragen misschien een antwoord, ik krijg die PHM registy editor niet geinstalleerd op mijn TD. Er staan op die site ook wel 8-9 verschillende bestanden en ik weet niet welke ik moet hebben. Heb desktop via activesync al geprobeerd en voor de smartphone maar ze werken allebei niet.
Haal hier de installer op. [ dat is de desktop-installer] Maak via activesync verbinding met je pc. Als activesync klaar is met syncen, dan klik je op je pc op het exe-bestand wat je zojuist hebt opgehaald. Vervolgens volg de instructies op je pc-monitor op en en als er gevraagd wordt om aanvullende handelingen te doen op je diamond, dan doe je die. Als dat klaar is, een softreset en je zal in je programma's een PHM pictogrammetje zien. Als het goed is dan moet het werken. Probeer anders even een ander programma. Sk-tools heeft een ingebouwde regeditor en zelf gebruik ik Resco-tools 2008
Hehe.. >:) dat was nu juist niet de bedoeling.. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon NL er nog niet tussen vinden, waar kan ik het bestand uit het volgende bericht plaatsen?
Wie de dictonary's wil en niet handig is om in het register aanpassingen te doen, hier is een link die ik voor jullie online gezet heb: Languages.zip. (Bron: http://forum.xda-developers.com/)

Gewoon het bestandje importeren in het register en alles wordt geactiveerd. De talen in de file zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Kon NL er nog niet tussen vinden, waar kan ik het bestand uit het volgende bericht plaatsen?

[...]
Als je dat cab-bestand hebt opgehaald en geinstalleerd. Dan kan je toch daar waar je text in moet voeren[ een nieuw es em esje of zo iets..] onder in je scherm op het kleine, witte driehoekje klikken waarna touch input settings verschijnt en bij die opties je taal veranderen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wat vet trouwens, ik kom er net achter dat RealVNC ook een (officiele) PocketPC versie heeft (wel < WM6.1, maar het werkt :P).

Kan ik mijn PCtjes dus gewoon vanaf mn telefoon overnemen als ik op mn Wireless zit *O*.
En het werkt ook gewoon lekker snel :Y

Pc'tje in de meterkast bedienen vanaf je telefoon _O_
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/Screen16.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/Screen17.png

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:14:
[...]

Als je dat cab-bestand hebt opgehaald en geinstalleerd. Dan kan je toch daar waar je text in moet voeren[ een nieuw es em esje of zo iets..] onder in je scherm op het kleine, witte driehoekje klikken waarna touch input settings verschijnt en bij die opties je taal veranderen?!
Zou heel goed, kunnen maar ik weet uberhaupt niet waar ik die .reg moet laten. Anyway zie nu net dat er ook een nl rom update is, dus probleem opgelost:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:20:
[...]

Zou heel goed, kunnen maar ik weet uberhaupt niet waar ik die .reg moet laten. Anyway zie nu net dat er ook een nl rom update is, dus probleem opgelost:)
Inderdaad, met een NL-rom zal het probleem met de nl t9 verholpen zijn.. :+
Over welke rom heb je het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:00:
[...]

Haal hier de installer op. [ dat is de desktop-installer] Maak via activesync verbinding met je pc. Als activesync klaar is met syncen, dan klik je op je pc op het exe-bestand wat je zojuist hebt opgehaald. Vervolgens volg de instructies op je pc-monitor op en en als er gevraagd wordt om aanvullende handelingen te doen op je diamond, dan doe je die. Als dat klaar is, een softreset en je zal in je programma's een PHM pictogrammetje zien. Als het goed is dan moet het werken. Probeer anders even een ander programma. Sk-tools heeft een ingebouwde regeditor en zelf gebruik ik Resco-tools 2008
Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet, als ik een activesync connectie heb en ik open het setup bestand dan springt er even een schermpje naar boven en dat gaat meteen weer weg en dan komt er een venster met add/remove programs, maar daar staat alleen google maps in, maar geen phm

[ Voor 3% gewijzigd door dennis112 op 16-08-2008 15:34 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet, als ik een activesync connectie heb en ik open het setup bestand dan springt er even een schermpje naar boven en dat gaat meteen weer weg en dan komt er een venster met add/remove programs, maar daar staat alleen google maps in, maar geen phm
En als je in dat venster op annuleren klikt, wat gebeurd er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
[b][message=30587204,noline]Heppieboeddah schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ De Uk is al te koop, de NL wordt verwacht omstreeks 20/08
Mooi ... dan wacht ik nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Mijn on screen toetsenbordje springt te pas en te onpas omhoog,
Bij de TyTn heb ik dit ooit uit kunnen zetten zodat het toetsenbord alleen op kwam als ik op het "icoontje" beneden klikte.
Geen idee meer hoe ik dat op de TyTn voor elkaar heb gekregen,
iemand een idee hoe het met de TD kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:38:
[...]

De Uk is al te koop, de NL wordt verwacht omstreeks 20/08
Hoe kom je trouwens aan deze informatie... kan er zelf niets over terug vinden. Daarnaast kan ik op de nederlandse shops geen announcements zien van deze telefoon. ik heb het over de HTC 3702 en niet over de HTC touch PRO

[ Voor 7% gewijzigd door Amien90 op 16-08-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitalb schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:54:
Mijn on screen toetsenbordje springt te pas en te onpas omhoog,
Bij de TyTn heb ik dit ooit uit kunnen zetten zodat het toetsenbord alleen op kwam als ik op het "icoontje" beneden klikte.
Geen idee meer hoe ik dat op de TyTn voor elkaar heb gekregen,
iemand een idee hoe het met de TD kan?
Sipupdisable.cab. Vindt je in #2 hier.
Amien90 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:06:
[...]

Hoe kom je trouwens aan deze informatie... kan er zelf niets over terug vinden. Daarnaast kan ik op de nederlandse shops geen announcements zien van deze telefoon.
Pdashop dat is toch de "victor"?

edit..nee je hebt gelijk..de victor is vooralsnoig alleen op de aziatische markt beschikbaar..mea culpa.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-07 22:36
Ik heb sinds donderdag een MDA IV. Hier heb ik meteen de 1.93 rom en de .05 radio rom op gezet.

Dit is allemaal goed geaan maar het volledig toetsenbord wat ik met de mda had had als bovenste regel de getallen van 1 tot en met 9. tijdens het tikken van bijvoorbeeld een berichtje kan je onderin het scherm kiezen voor bepaalde toetsenbordjes. ik wil graag typen met de instelling"toetsenbord"

nu met de nieuwe rom is deze regel met getallen weg. Hoe krijg ik deze weer terug?

[ Voor 20% gewijzigd door lmno31 op 16-08-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middag...

Heb nu twee weken de MDA Compact 4. 3DFlo met de Config verandert, sweet, weg met T-mobile troep (maar ik heb hem al weer uitgezet)!!

SPB Shell + Diary, veel sneller en helemaal geweldig + gewenning van mijn MDA3.

Tomtom 7 + west europa erop en rijden maar.

Maar dan nu....de batterij. Ik heb al gelezen dat als je de 3G uitzet dat een boel scheelt. Maar ik, 8)7 kan het niet vinden (HELP). Met Flo3D Config kan ik het niet veranderen en in mijn Commanager kan ik het niet vinden. Hoe ga ik dit doen?

En dan het toetsenbord, komt dus gewoon omhoog bij het lezen van een bericht. Kan dit uit?

Thanx
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:05:

Maar dan nu....de batterij. Ik heb al gelezen dat als je de 3G uitzet dat een boel scheelt. Maar ik, 8)7 kan het niet vinden (HELP). Met Flo3D Config kan ik het niet veranderen en in mijn Commanager kan ik het niet vinden. Hoe ga ik dit doen?
Als je die optie niet hebt, kan je dat elke keer handmatig doen in je phone-settings\band\selecteer je network type\GSM. Er is ook nog een applicatie die dat kan doen..en nog meer. Bandswitch 2.3
En dan het toetsenbord, komt dus gewoon omhoog bij het lezen van een bericht. Kan dit uit?
kijk eens twee posts boven die van jou! Sipupdisable.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:46:
[...]

En als je in dat venster op annuleren klikt, wat gebeurd er dan?
Niks, dan sluit die dat venster gewoon en verder gebeurd er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:26:
[...]

Als je die optie niet hebt, kan je dat elke keer handmatig doen in je phone-settings\band\selecteer je network type\GSM. Er is ook nog een applicatie die dat kan doen..en nog meer. Bandswitch 2.3

[...]

kijk eens twee posts boven die van jou! Sipupdisable.cab
Mijn dank is groot!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:45:
[...]

Niks, dan sluit die dat venster gewoon en verder gebeurd er niks.
Mzzz..laatste optie die ik kan bedenken is dat je hier het .cab bestand even ophaalt. Deze op je interne geheugen plaatst en vanaf daar installeert door op het cab-bestand te klikken. Maakt niet uit waar je het installert, op je phone of op je intern-geheugen.

Ik heb het net zelf getest, en dat werkt toch echt. Het pictogram kan je bij je programma's vinden en een softreset is niet nodig

Zo..en nu is het weekend.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
  • Laatst online: 02-08-2023
Sinds een maand heb ik de HTC Touch Diamond waar ik Tomtom Navigator 6.0 opgezet heb. Als ik deze opstart staat er eerst op beeld 'Geen GPS apparaat' waarna deze gaat zoeken naar mijn interne GPS- ontvanger. Een aantal tellen later komt ie op met 'zoeken naar GPS- informatie'. Alleen hier blijft ie op haken. Hij komt nooit met GPS- informatie waar ik ook sta. Als ik Tomtom weer terug zet naar fabrieksinstellingen kan hij wel weer GPS ontvangen maar na een aantal keren tomtom gebruikt te hebben is het weer mis.

Ik heb gezocht op google en op tweakers maar heb nog geen oplossing gevonden. Ik heb al wel geprobeerd om in Tomtom niet de ingebouwde gps te selecteren maar 'andere gps ontvanger' op Com4. Ook dit werkt helaas niet. Ik heb ook een stuk gelezen over Agps: Verwijderd in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

Ik weet niet of dit hier mee te maken heeft? Ik heb namelijk niets uit of aan gezet. Hoe kan ik hier eventueel achterkomen mocht dit zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:07:
[...]

Mzzz..laatste optie die ik kan bedenken is dat je hier het .cab bestand even ophaalt. Deze op je interne geheugen plaatst en vanaf daar installeert door op het cab-bestand te klikken. Maakt niet uit waar je het installert, op je phone of op je intern-geheugen.

Ik heb het net zelf getest, en dat werkt toch echt. Het pictogram kan je bij je programma's vinden en een softreset is niet nodig

Zo..en nu is het weekend.. 8)
Dit heb ik ook gedaan, maar dan zie ik alleen die 4 mappen zoals hier: http://www.phm.lu/Products/Smartphone/RegEdit/Main.gif maar ik kan er niet op klikken of ze openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:12:
[...]

Dit heb ik ook gedaan, maar dan zie ik alleen die 4 mappen zoals hier: http://www.phm.lu/Products/Smartphone/RegEdit/Main.gif maar ik kan er niet op klikken of ze openen.
Werkt de regeditor van Total Commander ook niet bij jou??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
He Thanks Heppieboeddah, hij werkt nu. De versie die ik van jou gekregen heb die werkt wel, maar die ik van de site van phm zelf heb die werkt niet en die was ook een stuk kleiner, 27Kb tegenover 94Kb van die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met bluetooth? Ik krijg sowieso het BT icoon niet meer te zien als ik het aanzet en om een of andere vage reden kan ik ook geen andere TD's vinden via bluetooth en andere TD's mij ook niet. Andere telefoon vind ik wel gewoon. Ook het verzenden van bestanden gaat niet helemaal lekker. Schijnbaar kan .cabs verzenden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertjan1985 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:09:
[knip..]

Ik weet niet of dit hier mee te maken heeft? Ik heb namelijk niets uit of aan gezet. Hoe kan ik hier eventueel achterkomen mocht dit zo zijn?
Heb je Quickgps al gedaan? Installeer GPS-test eens. En als dat allemaal gelukt is, zou je bij TT6 inderdaad moeten kiezen voor "andere bleutooth ontvanger" en dan com4.
dennis112 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:20:
He Thanks Heppieboeddah, hij werkt nu. De versie die ik van jou gekregen heb die werkt wel, maar die ik van de site van phm zelf heb die werkt niet en die was ook een stuk kleiner, 27Kb tegenover 94Kb van die van jou.
Eindelijk toch gelukt.. :Y) En nu niet je hele register verkloten.. *O*
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:22:
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met bluetooth? Ik krijg sowieso het BT icoon niet meer te zien als ik het aanzet en om een of andere vage reden kan ik ook geen andere TD's vinden via bluetooth en andere TD's mij ook niet. Andere telefoon vind ik wel gewoon. Ook het verzenden van bestanden gaat niet helemaal lekker. Schijnbaar kan .cabs verzenden niet?
Neen, geen problemen hier. Settings/connections/bleutooth/mode, staat daar Turn on Bleutooth wel aan? En bij beam/uitstralen staat daar ontvang/receive alle incoming beams wel aan?

En nu ben ik echt weg.. :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Iemand die een website weet of meerdere waar je tweaks kan vinden voor WM 6.1?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
waslijn schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:37:
Vandaag ook mijn HTC Touch Diamond ontvangen, gelijk de rom naar versie 1.93 geupdate. Maar ook hier met T-Mobile een slechte umts/hsdpa "dekking". Met mijn Nokia 6120 classic heb ik hier een goede umts verbinding (volle 3g dekking), hoop dat HTC snel met een beter rom gaat komen, want dit is mooi waardeloos.

Net ook nog even met een Telfort sim geprobeerd, Nokia heeft volle 3G dekking, maar HTC komt niet verder dan max 1 streepje of helemaal geen.
Even een update voor andere mensen met dit probleem. Nog even de handleiding nagekeken, en er achter gekomen dat de antenne wel op een vreemde plek zit bij dit toestel, namelijk aan de onder/achterkant van het toestel. Dit is juist de plaats waar je vaak met je hand voor zit. Ze geven zelf het volgende aan in de handleiding: "Contact met het antennegebied kan de signaalkwaliteit verzwakken en ertoe leiden dat het toestel op een hoger energieniveau dan nodig functioneert. Het vermijden van contact met het antennegebied als de telefoon IN GEBRUIK is, optimaliseert de antenneprestaties en levensduur van de accu."
Het viel me op dat het toestel 2 streepjes hsdpa dekking geeft als het toestel op de tafel ligt, maar teruggaat naar 1 of geen als ik hem oppak. De umts/hsdpa ontvangst van het toestel is dus matig en dit wordt ben ik bang versterkt door de plaats van de antenne.

[ Voor 13% gewijzigd door waslijn op 16-08-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:56:
[...]

Probleem "opgelost".
Ik kan weer smsen. Heb m'n toestel teruggeflashed naar 1.37 en kan weer smsen. Er moeten toch meer mensen met dit probleem zijn? Het is dus een firmware-gerelateerd probleem. Ik zal HTC hierover contacten.
ik heb exact hetzelfde probleem.
Zou je mij misschien kunnen uit leggen hoe ik mijn TD terugflash?
ik heb nu ROM versie: 1.93.404.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nvidia schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:36:
Het zou kunnen dat je in dit topic de term 'XDA' een paar kaar langs hebt zien komen. We hebben je al vaker gemeld dat eigen inzet het allerminste is wat we hier verwachten ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.google.nl kan er heel veel vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Diamond nu een weekje en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Na alle problemen die ik ben tegengekomen in topics online, valt het mij allemaal zeer mee. Een zekere aanrader dus.

Ik heb mijn Vodafone Branded (ROM: 1.37.172.3 NLD) geflashed naar een officiële HTC rom (Rom: 1.93.404.1 NLD). Het is een duidelijke vooruitgang en TF3D werkt nu nog soepeler. Maar helaas werkt de youtube applicatie niet meer. De videos zijn wel zichtbaar, maar het streamen werkt niet ("Kan deze video niet afspelen."). Ook aanmelden bij Windows Messenger lukt niet meer, wellicht door dezelfde oorzaak. Als ik Messenger via WiFi opstart, werkt deze wel.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Wat mij opvalt is dat ik eerst op het netwerk van Vodafone NL zat en nu op 3G Vodafone NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:43:
Ik heb mijn Diamond nu een weekje en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Na alle problemen die ik ben tegengekomen in topics online, valt het mij allemaal zeer mee. Een zekere aanrader dus.

Ik heb mijn Vodafone Branded (ROM: 1.37.172.3 NLD) geflashed naar een officiële HTC rom (Rom: 1.93.404.1 NLD). Het is een duidelijke vooruitgang en TF3D werkt nu nog soepeler. Maar helaas werkt de youtube applicatie niet meer. De videos zijn wel zichtbaar, maar het streamen werkt niet ("Kan deze video niet afspelen."). Ook aanmelden bij Windows Messenger lukt niet meer, wellicht door dezelfde oorzaak. Als ik Messenger via WiFi opstart, werkt deze wel.

Wat mij opvalt is dat ik eerst op het netwerk van Vodafone NL zat en nu op 3G Vodafone NL.
Als je de proxy van Vodafone uitzet, dan gaat het allemaal weer werken.. >:) Nadeel is dan wel weer dat je als je b.v. naar live.vodafone.com wil..je de proxy weer moet aanzetten. Allemaal onnodig geswitch, dankzij Vodafone.. :(

zie ook de OP.. robertwebbe in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel Heppieboeddah. Beiden werken weer. Thanks!

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die een naviagtie systeem voor hun Touch Diamond willen, iGo 8 is een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

Ik weet niet of dit al ergens gepost is maar ik zal het er toch maar even neerzetten (voor in de startpost of zo ;))

Als je een T-Mobile branded HTC Diamond hebt (MDA Compact IV - P3702/Victor) dan merk je dat de browserapplicatie je favorieten niet laat zien in het TouchFlow 3D scherm terwijl dit bij Non-Branded toestellen niet zo is.

Om je favorieten meteen te laten zien in het browsermenu van TouchFlow 3D kopieer je (mbv de verkenner) op je telefoon "\Application Data\Manila\InternetPortal-nl-nl.xml" naar de computer en veranderd het zoals hier:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?xml version="1.0" encoding="utf-16"?>
<InternetPortal>
  <BrowserExe>\Windows\BrandedBrowser.exe</BrowserExe>
  <IncludeUserFavorites>True</IncludeUserFavorites>
  <Banner
    DefaultImagePath="\Windows\logo_webnwalk.qtc"
    NavigateUrl="http://pda.t-mobile.nl/"
    Text="Click Here"
    Width="400"
    Height="123" />
  <OperatorLinks>
    <Link
      Text="Search"
      NavigateUrl="http://search.pda.t-mobile.nl/"
      ImagePath="\Windows\WebnWalk_48X48.qtc" />
  </OperatorLinks>
</InternetPortal

Je veranded de waarde van IncludeUserFavorites dus naar "True". Eventueel kun je hier dus ook de search link aanpassen.

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

Om ook een andere ervaring van mij hier neer te zetten:

De brando screenprotector voor de HTC Touch Diamond past niet goed op de MDA Compact IV. Aan de onderkant van het scherm heeft de Compact IV een lichte buiging en de Diamond heeft een rechte onderkant.

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en als er nog mensen zijn die net als ik door hun thuisnetwerkje willen bladeren:

Dat kan met de "Network Plugin" van HTC :).
Zie XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=378228

Ziehier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/Screen20.png
(thumbnails)
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/th_Screen19.png Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/th_Screen21.png Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/th_Screen22.png

(vooralsnog heeft Windows Media Player wel wat problemen met het afspelen van Video's, maar MP3 tjes en andere bestanden openen/streamen gaat prima :) )

Edit: Net even CorePlayer geinstalleerd...over WiFi dus, geen gekloot meer met die USB kabel *O*.
En die slikt de video's wel!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
*weg*

Als je problemen hebt met de opmerking van een mod, dan kan je persoonlijk contact opnemen met de betreffende mod.

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 17-08-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
*weg*

Als je commentaar hebt op de opmerking van een mod, dan kan je dat persoonlijk met de mod in kwestie opnemen.

maar de term xda komt wel vlink naar voren,
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=428
ik weet niet wat je zoekt,. maar hier kan je alles vinden, vooral als je de eerste paar posten lees van
de 1ste link
miss heb je er wat aan ;)

[ Voor 72% gewijzigd door pven op 17-08-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
rinusnl schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 01:09:
maar de term xda komt wel vlink naar voren,
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=428
ik weet niet wat je zoekt,. maar hier kan je alles vinden, vooral als je de eerste paar posten lees van
de 1ste link
miss heb je er wat aan ;)
Nee ik wil niks van XDA forum. Ik wil andere sites tweaks die universeel zijn voor WM, niet die tweaks waar je overal kan vinden voor de TD. Ik wil mijn SDConfig file zo ver mogelijk uitbreiden zodat ik na iedere flash geen instellingen meer moet aanpassen. Welke tweaks gebruiken jullie? Mijn files zijn de volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
LOCK:Enabled
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_setup.rgu
CAB: \Storage\Setups\tcmdpocketarm.cab
CAB: \Storage\Setups\ttn7.cab
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Check_Your_Message.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Check_Your_Message.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Excuse_Me_Boss_Nokia.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Excuse_Me_Boss_Nokia.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\I_Kill_U.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\I_Kill_U.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Message_Tone.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Message_Tone.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Sms.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Sms.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Sms_Universal.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Sms_Universal.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Wah_Wah_Wah_Wah.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Wah_Wah_Wah_Wah.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Windows_Vista_Sms.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Windows_Vista_Sms.mp3
CPY1:\Storage\Setups\Voices\data17.chk
CPY2:\Intern Geheugen\Navigator\Voices\data17.chk
CPY1:\Storage\Setups\Voices\data17.vif
CPY2:\Intern Geheugen\Navigator\Voices\data17.vif
LOCK: Disabled
RST: Reset

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\RIL]
"DisableSMSWakeUpEvent"=dword:0
"EnableFastDormantDisplayDuringCall"=dword:0
"BatteryTimeoutInCall"=dword:0
"BattSuspendTimeoutInCall"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\TouchPanel]
"PressureThreshold"=dword:F0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAlbum]
"ok_minimize"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P10]
"Enable"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P9]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P8]
"MainCamCaptSize"=dword:400
"MainCamSupportCaptSize"=dword:6D0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P6]
"MainCamCaptSize"=dword:400
"MainCamSupportCaptSize"=dword:6D0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\AdvancedNetwork]
"SupportHSUPA"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\State\Hardware]
"Headset"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\GWE\Menu\Popfnt]
"Ht"=dword:3E8

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAnimation]
"StartupGif"="\\Windows\\animated_OUT.gif"
"StartupWav"="\\Windows\\BootUpHTC_OUT.wav"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9]
"AvailableLanguages"="0113,0109,010C,0107,0110,010A"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\KdbFiles]
"0A13"="spd.4x4.Dutch.kdb"
"0B13"="spd.5x4.Dutch.kdb"
"0C13"="spd.Lqwerty.Dutch.kdb"
"0D13"="spd.Pqwerty.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\LanguageKeyboardIDMapping]
"0113"="0913"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles]
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\IME\KDbFiles]
"0613"="hpd.5x4.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"LibraryCount"=dword:6
"Library5"=dword:8

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Audiogain]
"Eac_Gain_Embedded"=dword:4D

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\Defaults]
"HomePageURI"="http://tweakers.net"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\bepe\gnes]
"Enable"=dword:00000001
"Global"=dword:B

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\bepe\gnes\exclude]
"HTCAlbum.exe"=dword:00000000
"Camera.exe"=dword:00000000
"Opera9.exe"=dword:00000000
"Manila.exe"=dword:0000000F
"Labyrinth.exe"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\MMC_Class]
"DisablePowerManagement"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SIM_Class]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\NAND_Class]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\IconConfig]

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight]
"AutoDeviceLockTimeout"=dword:1E
"dimBKLinUnlockScreen"=dword:0
"LightSensorPollingEnable"=dword:0

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0]
"Script"="apv0r"

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\Default]
"Duraction"=dword:A

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone]
"Sleep"=dword:0

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders]
"Cache"="\\Intern geheugen\\Temporary Internet Files"
"Cookies"="\\Intern geheugen\\Cookies"
"History"="\\Intern geheugen\\History"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Default storage location]
"All Files"="\\Intern geheugen\\Mijn Downloads"

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Owner]
"Email"="@gmail.com"
"Name"="De Pauw Kevin"
"Owner"="Belgium"
"Telephone"="+32 (9)"

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 17-08-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had een vraagje met betrekking tot de accu en het geluid. De accu is bij mij als ik hem s'morgens op laad s'avonds al weer leeg en dit zonder intensief gebruik. DIt kan toch niet normaal zijn?

Bovendien het het geluid als ik gebeld wordt soms heel erg krakerig en de andere keer weer neit. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Gr. Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
tweakers een vraagje. ik ben op zoek naar de officiele pouch van HTC. zeg maar de ene die meegeleverd wordt door vodafone met de HTC TD.

nou zag ik in de pricewatch wat winkels en ik zie bij pixmania dus deze http://www.pixmania.nl/nl...leren-hoes.html?srcid=556

er zit maar een plaatje bij even opgezocht en het lijkt me dus inderdaad de orginele van HTC. kan iemand dat bevestigen die deze besteld heeft? dus dat het hier de orginele HTC accessoire betreft?

aalvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:07:
Ik had een vraagje met betrekking tot de accu en het geluid. De accu is bij mij als ik hem s'morgens op laad s'avonds al weer leeg en dit zonder intensief gebruik. DIt kan toch niet normaal zijn?

Bovendien het het geluid als ik gebeld wordt soms heel erg krakerig en de andere keer weer neit. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Hoelang heb je hem al en welke rom + radio staat er op je device?
Bekeken, niet gekocht maar bevestigd. Dit is de orginele versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Nee ik wil niks van XDA forum. Ik wil andere sites tweaks die universeel zijn voor WM, niet die tweaks waar je overal kan vinden voor de TD. Ik wil mijn SDConfig file zo ver mogelijk uitbreiden zodat ik na iedere flash geen instellingen meer moet aanpassen.
Ik heb eens over je vraag nagedacht, maar ik ben bang dat er niet zo iets bestaat als algemene tweaks voor wm6.1. Als dat zo zou zijn, dan ben je eigenlijk bezig om wm6.2 uit te vinden. Wm is een algemeen besturingssysteem voor mobile phones en het is per toestel afhankelijk welke tweakes interessant zijn. Misschien is het zelf bakken van een rom iets voor je, waarbij je alle tweaks die je nu hebt in je SDconfig in je rom zet?! Hoef je niet te vertellen waar je een tut kan vinden howto buils a rom.. 8)7
dangerpaki schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:08:

nou zag ik in de pricewatch wat winkels en ik zie bij pixmania dus deze http://www.pixmania.nl/nl...leren-hoes.html?srcid=556
Kan bevestigen dat dat de originele is. Heb m nu in mijn hand.. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]nvidia schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:14:
[...]

Hoelang heb je hem al en welke rom + radio staat er op je device?

[...]

rom versie 1.37.404.3 NLD
radioversie 1.00.25.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 3 á 4 maanden in bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb gezien dat er een nieuwe rom update is.. Deze zet ik er nu op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
De edit-knop is er ook nog altijd hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Kent iemand misschien een gratis site waar je java spelletjes of andere spelletje kan downloaden voor je mobiele telefoon, heb er wel veel gevonden maar ik weet niet of die ook allemaal met een touchscreen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
adv dit bericht nvidia in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

vraag ik me af.. maakt het uit als ik mijn vodafone diamond flash naar de orginele htc rom?
heeft dit invloed op mijn garantie ?
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:43:

dit heb je gewoon gedaan met het stappenplan uit de FAQ ?

[ Voor 68% gewijzigd door wd200 op 17-08-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Hebben meer mensen problemen met het downloaden van spritebackup bij een branded (vodadfone) toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:34:
Kent iemand misschien een gratis site waar je java spelletjes of andere spelletje kan downloaden voor je mobiele telefoon, heb er wel veel gevonden maar ik weet niet of die ook allemaal met een touchscreen werken.
De meeste java spelletjes werken bedroevend slecht is mijn ervaring (ik haal ze trouwens meestal van P2P ;) ).

Dit komt denk ik omdat ze zijn geschreven voor telefoons met een 100xnogwat resolutie, en gebruik maken van de hardwareknoppen. Aan beide heb je op de TD helemaal niks, want dan krijg je dus een piepklein hoekje linksboven met beeld, en kan je niks besturen omdat je met elke hardwareknop de Java Machine verlaat :(.

Maar als er hier iemand is die wel een goedwerkende (verzameling van) java game(s) voor de TD heeft gevonden...ik ben ook wel geinteresseerd ;).

Als tip kan ik nog meegeven: ga op zoek naar PocketPC games, die werken een stuk beter.
Zie o.a.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/?en
http://www.resco.net/pocketpc/
http://www.freewareppc.com/
http://www.palmheroes.com/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ik wil even een toevoeging geven om je Wifi toestel te gebruiken als Voipbuster client, dit gebruik ik zelf al een tijdje en het leek mij leuk om dit te delen. Eerder heb ik ook aangegeven Fring en Skype getest te hebben.

Download SJphone van http://www.sjlabs.com/
Ga in SJphone naar: Menu > Options > Profiles
Maak een nieuw profiel aan met de naam: Voipbuster en het type een SIPProxy

Proxy domain: sip.voipbuster.com
User domain: sip.voipbuster.com
Poort: 5060

Klik op Use waarna je vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord op moet geven.

Als het goed is kun je nu bellen over Voipbuster (Voip van bijv Telfort moet ook werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:46:
[...]

Maar als er hier iemand is die wel een goedwerkende (verzameling van) java game(s) voor de TD heeft gevonden...ik ben ook wel geinteresseerd ;).

Als tip kan ik nog meegeven: ga op zoek naar PocketPC games, die werken een stuk beter.
Zie o.a.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/?en
http://www.resco.net/pocketpc/
http://www.freewareppc.com/
http://www.palmheroes.com/
Ben zelf niet zo n gamer.. :9 Maar misschien is deze site een welkome aanvulling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:07:
[...]

Ben zelf niet zo n gamer.. :9 Maar misschien is deze site een welkome aanvulling?
Hmmja, het probleem met de meeste Java-games sites is dat je ze alleen direct (betaald :P ) via je mobiel kan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb de trial van smsbackup gedownload maar deze werkt niet bij mij :S halvewegen stopt die er me en krijg je de melding wel of niet verzenden :S

meer mensen hier last van ?
hij crasht bij het mms dat in de lijst staat:x heel apart

[ Voor 14% gewijzigd door wd200 op 17-08-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:31:
rom versie 1.37.404.3 NLD
radioversie 1.00.25.03
Dit zijn oude, achterhaalde versies. Ik raad je aan om een 1.93 rom in combinatie met de .05 of .18 radio te installeren. Dit zal er voor zorgen dat hij stukken langer meegaat!
wd200 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:23:
vraag ik me af.. maakt het uit als ik mijn vodafone diamond flash naar de orginele htc rom?
Hoe vodafone dit ziet weet ik niet want jij hebt immers met hen een contract. Maar indien je zoals ik, een toestel los aanschaft dan heb je zeker geen probleem. Wat ik je kan aanraden is je provider hierover te contacteren en te vragen hoe men hiertegenover staat! Zo kom je immers nooit voor verrassingen te staan indien het fout loopt.

[ Voor 47% gewijzigd door nvidia op 17-08-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Heb sinds vandaag ook maar de nieuwe rom (1.93) er op gezet. Werkt idd een stuk sneller dan de originele...

Maar heb een vraagje, wat ook al was met de 1.37 rom, dat video's via WMP erg traag afspelen. Waar ligt dit aan? De player? Het zijn WMV bestanden van ongeveer 40MB groot.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kiwitje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:37:
Heb sinds vandaag ook maar de nieuwe rom (1.93) er op gezet. Werkt idd een stuk sneller dan de originele...

Maar heb een vraagje, wat ook al was met de 1.37 rom, dat video's via WMP erg traag afspelen. Waar ligt dit aan? De player? Het zijn WMV bestanden van ongeveer 40MB groot.
Beste is Coreplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:53

Speedmaster

Make my day...

Leuk, heb al Voipbuster thuis in gebruik, maar heb nu mijn oude HTC Touch voorzien van deze software, kan ik hem naast mijn huidige diamond gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sindskort de 1800 extended battery in bezit en hoef nu niet steeds mijn (auto)lader mee te sjouwen :)

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/rkyicg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coreplayer is inderdaad aan te raden, je moet 'em alleen weten te vinden O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:36:
[...]

Die is gevonden en geinstalleerd.. Maar hij blijft raar doen. Geluid is wel prima, alleen beeld blijft schokkerig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:36:
Zo moeilijk is dit niet, je moet maar eens kijken op xda! Staat er vol met linken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:28:
Heb sindskort de 1800 extended battery in bezit en hoef nu niet steeds mijn (auto)lader mee te sjouwen :)
Heb je een link waar je hem gehaald hebt?

Ikzelf heb voor de gein bij DX een silicone case besteld voor 2$ ben benieuwd of het wat is.... als ik het binnen heb zal ik wel even mijn ervaringen plaatsen

trouwens weet iemand waar ik google maps vandaan kan halen? Ik kom er achter dat hij bij mijn nieuwe rom op het "werkgeheugen" is geinstalleerd en niet op het 4gb gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwitje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:44:
[...]

Die is gevonden en geinstalleerd.. Maar hij blijft raar doen. Geluid is wel prima, alleen beeld blijft schokkerig.
Vreemd, hoeveel is de bitrate van je video?

Zelf kan ik probleemloos SD video's afspelen, zolang ik ze niet over WiFi probeer te streamen :P.
HD pikt ie helaas niet, dan krijg ik maarliefst 3 foutmeldingen:
- AC3 audio codec not supported
- H264 video codec not supported
- Maximum 1008 pixels video width

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazzzzzz schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:50:
[...]
Heb je een link waar je hem gehaald hebt?
Heeft een vriend meegenomen uit China. Geen problemen zoals de batterij van CoolBlue en er zit een volledig aangepaste backcover bij. Nog een voordeel (althans vind ik) je hebt geen lenscover die je foto's er wazig uit laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Even een opmerking over het bekende batterij / stroomverbruik issue.
Ik heb vd. week mijn telefoon terug gebracht bij een Telfort winkel om na te laten kijken.
Mijn batterij liep echt ontzettend snel leeg, als ik bv. 's avonds telefoon had opgeladen en dan
helemaal had uitgezet (dus niet standby maar echt powerknop lang ingedrukt houden en dan uitschakelen) en de volgende morgen aan wilde zetten dan was de hele batterij al leeg !
Tsja, dat kan toch echt niet dacht ik zo ... :(
Ook als ik bv. de hele nacht de batterij had laten laden en volgende ochtend rond 7:15 uur aan
had gezet en voor de rest de hele dag niet gebeld, even 2x een weersupdate ophalen en 1 SMS
verstuurd en voor de rest in standby mode dan was mijn batterij rond 15:00/16:00 uur altijd helemaal leeg ! Terwijl een collega van mij er zo'n 1,5 tot 2 dagen mee kan doen met bv. Wifi continue aan.
Had eerst ROM versie 1.37.404.3 NLD, Radioversie 1.00.25.03 en Protocolversie 52.26a.25.09W
en onlangs de nieuwste ROM geupdate (HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship) maar maakt helemaal niet uit.

Anyway, de meneer in de Telfort winkel vertelde mij echter dat hij de dag ervoor ook al een klant had met
hetzelfde probleem en na wat navragen/bellen met HTC ter plekke in de winkel hadden zij gehoord
dat er een verkeerde lading HTC TD's op de markt is met dit probleem.
Mijn telefoon ben ik nu voorlopig 2,5 week kwijt in de hoop dat ze er iets aan kunnen doen ...
Heb voor de zekerheid alle s/n nummers van oa. de telefoon en ook de batterij+lader genoteerd om te kijken of ik bv. een vervangend onderdeel heb gehad als telefoon terug komt.
Ben erg benieuwd of en vooral wat ze kunnen vinden.

Als ze niks kunnen vinden zou het me ook nog bijna 40,-- euro kosten voor onderzoekskosten !
Nou ja, ik wacht nog maar even af en val nog maar even terug om mijn oude vertrouwde Sony Ericsson W810i met een batterij duur van een week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:28:
Klinkt goed :9

Mag ik vragen waar je hem besteld hebt?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie drie postings hierboven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:04:
Hi,

Even een opmerking over het bekende batterij / stroomverbruik issue.
Ik heb vd. week mijn telefoon terug gebracht bij een Telfort winkel om na te laten kijken.
Mijn batterij liep echt ontzettend snel leeg, als ik bv. 's avonds telefoon had opgeladen en dan
helemaal had uitgezet (dus niet standby maar echt powerknop lang ingedrukt houden en dan uitschakelen) en de volgende morgen aan wilde zetten dan was de hele batterij al leeg !
Tsja, dat kan toch echt niet dacht ik zo ... :(
Ook als ik bv. de hele nacht de batterij had laten laden en volgende ochtend rond 7:15 uur aan
had gezet en voor de rest de hele dag niet gebeld, even 2x een weersupdate ophalen en 1 SMS
verstuurd en voor de rest in standby mode dan was mijn batterij rond 15:00/16:00 uur altijd helemaal leeg ! Terwijl een collega van mij er zo'n 1,5 tot 2 dagen mee kan doen met bv. Wifi continue aan.
Had eerst ROM versie 1.37.404.3 NLD, Radioversie 1.00.25.03 en Protocolversie 52.26a.25.09W
en onlangs de nieuwste ROM geupdate (HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship) maar maakt helemaal niet uit.

Anyway, de meneer in de Telfort winkel vertelde mij echter dat hij de dag ervoor ook al een klant had met
hetzelfde probleem en na wat navragen/bellen met HTC ter plekke in de winkel hadden zij gehoord
dat er een verkeerde lading HTC TD's op de markt is met dit probleem.
Mijn telefoon ben ik nu voorlopig 2,5 week kwijt in de hoop dat ze er iets aan kunnen doen ...
Heb voor de zekerheid alle s/n nummers van oa. de telefoon en ook de batterij+lader genoteerd om te kijken of ik bv. een vervangend onderdeel heb gehad als telefoon terug komt.
Ben erg benieuwd of en vooral wat ze kunnen vinden.

Als ze niks kunnen vinden zou het me ook nog bijna 40,-- euro kosten voor onderzoekskosten !
Nou ja, ik wacht nog maar even af en val nog maar even terug om mijn oude vertrouwde Sony Ericsson W810i met een batterij duur van een week :+
oei dit linkt verontrusting!
een lading verkeerde td, mm in welke omgeving is het, of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kost je zowiezo niks hoor, ik had mijn vorige telefoon ( TyTn II )3 keer moeten laten opsturen en geen rekening gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
nvidia schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:14:

Bekeken, niet gekocht maar bevestigd. Dit is de orginele versie!
ok dank. ik ga er denk ik toch een bestellen wel fijn. waarom heb jij hem niet besteld?
speciale reden ervoor?
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:25:

Kan bevestigen dat dat de originele is. Heb m nu in mijn hand.. ;)
dank, ga er ook maar een bestellen alleen even proberen of ze het gewoon in een bubbelenvelop kunnen opsturen. om nou de helft van de productprijs aan verzending te betalen is ook onzin
Hi,

[...verhaal...]

oei das minder goed nieuws... maar gezien het feit dat er erg weinig mensen zijn die dit probleem zo ernstig hadden als jij uitlegt hoop ik dat het om enkele toestellen gaat en niet een hele serie... krijg de mijne deze week zou zeker balen als ik er zo een had en die weer moet opsturen...

voorlopig straks maar niet gelijk mn invisible shield erop plakken eerst maar even aanzien als ik hem heb

[ Voor 36% gewijzigd door dangerpaki op 17-08-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
In de Comm Manager kan ik Bluetooth niet meer inschakelen. Hij denkt wel na, maar 'springt' niet op aan. WLan en de anderen kunnen wel in- en uitgeschakeld worden.
Watskebeurt?

[ Voor 4% gewijzigd door repsaj op 17-08-2008 19:00 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:23:

[...]

dit heb je gewoon gedaan met het stappenplan uit de FAQ ?
Omdat ik niet precies wist wat ik kon verwachten met de HARD SPL en het flashen van de ROM, heb ik eerst verder gezocht naar een wat uitgebreider stappenplan. Ik heb uiteindelijk een uitgebreid stappenplan gebruikt van xda-developers.com. Ik ben nieuw op deze fora en ik weet niet of ik hier naar mag linken. Verder zat er in die officiële HTC ROM een readme file, een duidelijk stap voor stap handleiding met screenshots voor het flashen van de ROM. Gelukkig ging er bij mij niks mis, maar ik kan wel zeggen dat het flashen een stuk gemakkelijker is dan ik had verwacht.
wd200 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:34:
Hebben meer mensen problemen met het downloaden van spritebackup bij een branded (vodadfone) toestel ?
Ja. Ik heb hetzelfde probleem. Volgens HTC was mijn S/N niet geschikt voor die software. :S Ook op de bij de telefoon geleverde CD stond bij mij geen spritebackup, terwijl dit wel was vermeld. Ik weet niet of spritebackup meer mogelijkheden heeft, maar ik heb mijn contacten, berichten e.d. gestored en restored met PPCPimBackup.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:18:
[...]

oei dit linkt verontrusting!
een lading verkeerde td, mm in welke omgeving is het, of maakt het niet uit?
Geen idee of het alleen in bepaalde omgeving is, maakt denk ik niet zoveel uit.
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:31:
[...]

Het kost je zowiezo niks hoor, ik had mijn vorige telefoon ( TyTn II )3 keer moeten laten opsturen en geen rekening gehad...
Ben bang van wel, want staat in het "Reparatieserviceopdrachtformulier" van Telfort.
Maar goed ik ga er vanuit dat ze zeker iets moeten vinden want dit is toch niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:42:
[...]

Omdat ik niet precies wist wat ik kon verwachten met de HARD SPL en het flashen van de ROM, heb ik eerst verder gezocht naar een wat uitgebreider stappenplan. Ik heb uiteindelijk een uitgebreid stappenplan gebruikt van xda-developers.com. Ik ben nieuw op deze fora en ik weet niet of ik hier naar mag linken. Verder zat er in die officiële HTC ROM een readme file, een duidelijk stap voor stap handleiding met screenshots voor het flashen van de ROM. Gelukkig ging er bij mij niks mis, maar ik kan wel zeggen dat het flashen een stuk gemakkelijker is dan ik had verwacht.

[...]

Ja. Ik heb hetzelfde probleem. Volgens HTC was mijn S/N niet geschikt voor die software. :S Ook op de bij de telefoon geleverde CD stond bij mij geen spritebackup, terwijl dit wel was vermeld. Ik weet niet of spritebackup meer mogelijkheden heeft, maar ik heb mijn contacten, berichten e.d. gestored en restored met PPCPimBackup.
er wordt hier vaker gelinkt naar xda dus daarna toe mag je linken.
Ik ben benieuwd ik wil het binnenkort ook gaan doen vooral naar jouw bevindingen dat die sneller geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:52:
Ben bang van wel, want staat in het "Reparatieserviceopdrachtformulier" van Telfort.
Maar goed ik ga er vanuit dat ze zeker iets moeten vinden want dit is toch niet normaal.
Als ze je aanrekenen moet je maar eens zwaaien met je aankoopbewijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:56
nvidia schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 20:36:
[...]

Als ze je aanrekenen moet je maar eens zwaaien met je aankoopbewijs!
Volgens mij heb je inderdaad recht op een deugdelijk product binnen de gehele garantie termijn. nou wijkt de termijn van een accu vaak af van de termijn van het toestel maar als nog moeten de complete kosten gedekt zijn binnen het garantie verhaal. en dan kan de winkel hoog en laag springen maar de wet is de wet

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

Geen idee of het alleen in bepaalde omgeving is, maakt denk ik niet zoveel uit.

[...]

Lijkt me stug (hoewel niet onmogelijk..). Toen ik me aanmeldde bij de HTC-club verscheen de melding dat bij hun de datum op 't aankoopbewijs geldt als datum waarop de garantie in gaat. Als je die niet kunt laten zien gebruiken ze 'n door hun vastgestelde datum. Als zij al zo coulant zijn nemen ze 't telfort vast niet in dank af dat ze met aparte regeltjes komen...
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.