[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Anoniem: 269592 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:48:
[...]

Sterker nog, die is er al. In de apps store staat een Hyves dus kijk of je er wat aan hebt.
Nou weet niet waar je die gevonden hebt , maar hier staat nog niets in hoor.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:05
MichaelK1985 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:02:
[...]

Ik kan ook geen Hyves app vinden maar wel dit ShoZu - Send & Share, dit werkt ook met Hyves:

http://phobos.apple.com/W...oftware?id=284768495&mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
amahusu schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:01:
hahaha iphoneblog.t-mobile.nl is na 2 dagen alweer offline gehaald. Schijnbaar had T-mobile geen rekening gehouden met het feit dat op een blog ook gewoon kritiek van reageerders kan worden geplaatst :P
Doet het gewoon nog hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:33

amahusu

taking over the world!

ludo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:06:
[...]
Doet het gewoon nog hoor :?
nevermind, hij was net ff een tijdje uit de lucht nadat een moderator had gereageerd op wat kritiek van wat reageerders

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

MichaelK1985 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:02:
[...]

Excuus, ik was in de war. Je kan Hyves wel via een webpagina benaderen maar nog geen app. Nogmaals sorry. Ergens in mijn achterhoofd zat die pagina en als je van Hyves een app maak krijg je ook een mooi Hyves icon, vandaar. 8)7

Edit,
ik zit daar even in te kijken en je kan inderdaad foto;s gewoon via email uploaden. Net getest en werkt goed. Niet snel maar ach wat wil je.....

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 269592 op 08-08-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Vanmiddag de trein naar Rotterdam gepakt en een iPhone 16GB opgehaalt bij iFactors op de Lijnbaan in Rotterdam. Ze hebben ze daar ruim op voorraad, je kunt er zo eentje meenemen :)

Zometeen lekker pielen met dat ding, telefoonnummer zal pas over een week zijn overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb net dat ShoZu geinstalleerd maar volgens mij werkt dat praktisch hetzelfde (toch :?) ook daar moet je je 'geheime' emailadres invullen...

kortom, eigenlijk doe je daarmee hetzelfde (en werkt dus nog steeds hier niet... hmm what to do)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

LuNaTiC schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:41:
Ik heb net dat ShoZu geinstalleerd maar volgens mij werkt dat praktisch hetzelfde (toch :?) ook daar moet je je 'geheime' emailadres invullen...

kortom, eigenlijk doe je daarmee hetzelfde (en werkt dus nog steeds hier niet... hmm what to do)
Ik heb al een paar keer dat email adres gereset bij Hyves omdat hij het niet meer deed. Met geen enkele telefoon. Dan werkt het weer voor een aantal keer. Ik hoop dat Hyves snel uitkomt met hun App. Dat zou wel een uitkomst zijn. Als het lijkt op MySpace is het helemaal super! _/-\o_

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nou dat e-mailadres resetten werkt vooralsnog voor geen zier.

Via flickr en facebook verloopt het overigens als een zonnetje. Jammer, want daar was ik minder van plan om wat mee te gaan doen (maybe flickr wellicht...) oh well! dan maar afwachten wat Hyves gaat bakken van die app.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Shit zeg, hoe lang duurt het nou nog voor er een goede active houder komt voor in de auto?
Al die crap die ik vind op het net... Ik moet iets hebben wat er strak uit ziet, niet krast, en mijn 3G op kan laden. Waarom bestaat dat nog niet?
Ik snap niet dat Apple zoiets nog niet op de markt heeft gezet. De gouden constructie zou imo zijn, een houder die je vast schroeft op een autohouder, met een sleepring. Daar een constructietje op wat de iPhone zelf vast houdt. Middels de sleepring worden alle contacten gelegd, zoals laden/muziek. Door de sleepring kun je de iPhone roteren.
Ik snap het niet, volgens mij is dat een gat in de markt.. Ik zou er best 100 eurietjes voor neerleggen iig.

Of een Carcomm, heb ik nu ook voor mijn Tytn, en ben zeer tevreden.
Maar die is er nog niet voor mijn 3G.

http://www.smartphoneshop...lder-apple-iphone-2g.html

[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 08-08-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Geweldig apparaat , maar een paar opmerkingen:

- Waar blijft RSS voor de iPhone?
- waarom kan je niet zoeken in je Mail
- Waarom kan je geen mappen aanmaken in je mail?
- waarom kan je de ringtone niet instellen als je via bluetooth aangesloten bent.
- Waarom kan je niet wakker worden met een iTunes playlist
- Waarom heeft de iPhone geen profielen:
3G aan, Bluetooth aan, GPS aan en een profiel:
3G uit, Bluetooth uit, GPRS uit en Push mail uit bijvoorbeeld.
nu moet je dit elke keer handmatig aan gaan zetten.
(Fetch mail en fetch voor apps naar 1 uur zetten scheelt echt enorm voor je accu.)
- Waarom kan ik geen iCal uitnodigingen versturen via de iPhone?

De Timer functie werkt gelukkig wel met de iPod functie:
Eerst de iPod aan zetten , dan naar Timer, dan "als de tijd bereikt is; sluimer iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

RSS readers zijn er hoor gewoon even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

Based on the report of iPhone Atlas and Jonathan Zdziarski hacker, a new "service" has been discovered in the iPhone software, that lets Apple to remotely delete unwanted applications from the handset. There is a link in the new iPhone 2.0 software to the blacklist of unathorized applications. According to the presumption of hackers the device contacts Apple servers from time to time. The list has a date of 2004 and it doesn't contain disabled applications. If it will be proven that Aplle does indeed verifies the handset's contents, then they infringe personal rights and the possibility thtat the company can deny the use of some commercial applications doesn't inspire confidence at all. The use of the blacklist is completely unintelligible, even if that "protects the customers' interests", as software made for the iPhone are verified in the same way as Symbian programs, so those get to the handset only after a detailed verification.

heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:35:
Based on the report of iPhone Atlas and Jonathan Zdziarski hacker, a new "service" has been discovered in the iPhone software, that lets Apple to remotely delete unwanted applications from the handset. There is a link in the new iPhone 2.0 software to the blacklist of unathorized applications. According to the presumption of hackers the device contacts Apple servers from time to time. The list has a date of 2004 and it doesn't contain disabled applications. If it will be proven that Aplle does indeed verifies the handset's contents, then they infringe personal rights and the possibility thtat the company can deny the use of some commercial applications doesn't inspire confidence at all. The use of the blacklist is completely unintelligible, even if that "protects the customers' interests", as software made for the iPhone are verified in the same way as Symbian programs, so those get to the handset only after a detailed verification.

heel vreemd
en dan heb ik weer een andere citaat:

"An "informed source" at Apple has told Daring Fireball's John Gruber that the mysterious iPhone app blacklist striking fear in the hearts of iPhone-toting privacy nerds everywhere actually isn't for remotely disabling apps. Nope, it's actually a CoreLocation blacklist—in other words, a list of apps not allowed to access CoreLocation (which would be why it was buried there). So actually, it's protecting your privacy by keeping naughty apps from knowing where you are. Or something like that. "

bron: http://gizmodo.com/503470...r-remotely-disabling-apps

edit: ook het linkje van de pagina: https://iphone-services.apple.com/clbl/unauthorizedApps

[ Voor 3% gewijzigd door Tales op 08-08-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:52
ik kon niet meer bellen sinds een paar dagen. Blijkt dat mn abbo nog steeds niet geactiveerd is. Ze hadden zelfs helemaal geen gegevens van me bij t-mobile.... Geen naam/rekening nummer of iets....

Morgen moet ik langs een t-mobile shop om mn contract te laten kopieren zodat ze het kunnen activeren..... Ik ga toch wel even serieus klagen en verwacht dat ze me minstens een maand gratis geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Carnagy schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:16:
ik kon niet meer bellen sinds een paar dagen. Blijkt dat mn abbo nog steeds niet geactiveerd is. Ze hadden zelfs helemaal geen gegevens van me bij t-mobile.... Geen naam/rekening nummer of iets....

Morgen moet ik langs een t-mobile shop om mn contract te laten kopieren zodat ze het kunnen activeren..... Ik ga toch wel even serieus klagen en verwacht dat ze me minstens een maand gratis geven...
Ik weet niet welke gegevens jij hebt doorgegeven aan de KS, maar t lijkt erop dat je een iPhone zonder abonnement hebt gekregen, dus voor een mooi bedrag.
Ik zou toch bijna overwegen om niet naar die winkel te gaan en zo'n goedkoop vodafone abonnement te nemen zodra je de iPhone kan unlocken....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:39
Voor wie nog niet voorzien is: de mediamarkt in Zwolle is ook behoorlijk voorzien van zwarte 16G modellen. Ik ben er vanavond op de bonnefooi naartoe gegaan, ze hadden net aan het eind van de middag nieuwe voorraad gekregen. Heel fijn speelgoed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

Of gewoon nog een iPhone fixen en de ander verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118082

Oke ik had dus PRECIES hetzelfde. Ik ben al naar de T-Mobile shop gegaan en die hebben het allemaal aangesloten. Als je een iPhone voor 80 euro wilt hebben zonder verdere kosten zou ik als ik jou was gewoon niet gaan. Gewoon je huidige iPhone verkopen en een nieuwe bestellen. Heb je een mooi bedrag voor je abo.

(Dat zei zelfs de medewerker daar bij T-Mobile, alleen hij voegde eraan toe dat je dan wel 'last van je geweten' kan krijgen. Right, ik had pas echt last van mijn geweten toen ik die shop uitliep..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Geweldig ding die iPhone moet ik zeggen. Prachtig hoe een telefoon en iPod geintegreerd zijn. En dan ook nog onbeperkt internet erbij. Helemaal top! 3x raden waarvandaan ik deze post maak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik moet wel erg wennen aan de dictionary... aangezien ik nogal veel Nederlands en Engels door elkaar heentyp op verschillende sites.Niet handig als je dan steeds gecorrigeerd wordt. Steeds de suggestie we moeten tappen is ook irritant omdat het je uit je flow haalt (want het typen an sich gaat wel al behoorlijk snel en zit nog steeds verbetering in). Vraag me af of hier nog wat aan te doen is of dat ik er maar aan gewoon moet wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Tja, je kunt zowel het Engelse als het Nederlandse woordenboek aanzetten en tijdens het typen van spellcheck wisselen.

Zelf kan ik momenteel niet kiezen tussen een 3G en een Nokia E71. Momenteel heb ik de 2G welke geweldig goed bevalt. Nu ik bijna m'n rijbewijs heb, zoek ik echter een toestel met GPS. De rel omtrent de haarscheurtjes die overal opduiken, weerhoudt me ervan om een (prepaid) 3G te gaan halen. Anderzijds is de E71 wel een toestel waar ik meer op denk te kunnen bouwen (en dat is belangrijk als ik de komende tijd in het buitenland zit), maar zie ik hem toch als een stap achteruit. Juist het dynamische idee van een schermtoetsenbord met alleen de toetsen die je op dat moment nodig hebt, sprak me zo aan. En Windows Mobile? Praat me er niet van.

[ Voor 73% gewijzigd door Z-Dragon op 09-08-2008 01:18 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

d' oh stom dat ik dat over het hoofd heb gezien (is al laat ;) ). dacht dat er maar 1 tegelijk kon... maar goed nu aangezet, hopelijk zal het nu een verbetering zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Mijn internetverbinding viel een halfuur geleden uit en na opnieuw opstarten geeft het nog steeds aan dat het geen verbinding heeft met het interweb. Ik kan wel bellen, heb eenn volle sterkte t-mobile signaal, alleen de 3g icoontje ontbreekt. ik heb vliegtuigmodus aan en uitgezet, 3g aan en uitgezet - alles geprobeerd, maar niks helpt. Handmatig zoeken voor "T-Mobile 3G" als provider geeft aan dat ie niet verkrijgbaar is. Weet iemand of de 3g diensten in Friesland niet werken toevallig? Storing of zo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219521

Hangt een beetje af van waar je in Friesland zit/woont. De 3G dekking is hier in Leewarden wel redelijk volgens mij. Ik heb binnenshuis meestal 2/3 streepjes, en buiten 3 tot 5 (vol dus), al verspringt dat ook regelmatig. Als je je buiten het 3G dekkingsgebied zit, zou je automatisch moeten overschakelen op GPRS. Ergens op t-mobile.nl staat wel een kaartje met daarop de dekking van alle (data)diensten.

Meteen even voor je gezocht: Dekkingskaart (Enkel IE en Netscape). Kan 'm zelf niet bekijken omdat ik geen van beide browsers (bij de hand) heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Anoniem: 118082 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:18:
[...]

Oke ik had dus PRECIES hetzelfde. Ik ben al naar de T-Mobile shop gegaan en die hebben het allemaal aangesloten. Als je een iPhone voor 80 euro wilt hebben zonder verdere kosten zou ik als ik jou was gewoon niet gaan. Gewoon je huidige iPhone verkopen en een nieuwe bestellen. Heb je een mooi bedrag voor je abo.

(Dat zei zelfs de medewerker daar bij T-Mobile, alleen hij voegde eraan toe dat je dan wel 'last van je geweten' kan krijgen. Right, ik had pas echt last van mijn geweten toen ik die shop uitliep..)
Ok, goeie tip, maar hoe waren jullie dan oorspronkelijk aan de iPhone gekomen? Besteld on line, of via een winkel? Ik zou toch een beetje huiverig zijn als t-mobile je na een maand of anderhalf toch weet te vinden: "Meneer, u hebt op .. een iPhone aangeschaft en wij bellen u om uw abonnement te activeren". Je bent hen officieel gewoon 24x29,95 verschuldigd op het moment dat je een iPhone hebt besteld. Dat betekent dat je in het geval het mislukt toch minimaal €720 moet hebben gevangen voor je iPhone...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 09-08-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 16:31
Meteen even voor je gezocht: Dekkingskaart (Enkel IE en Netscape). Kan 'm zelf niet bekijken omdat ik geen van beide browsers (bij de hand) heb :-)
Ik heb die Coverage Tool inmiddels geprobeerd onder Firefox op mac (FF2 & FF3), Safari 3 op mac, IE6 op mac onder Fusion, IE6 op pc en FF3 op pc... en geen enkele keer werkend gekregen :s

Edit: iPhone's Safari pakt em wel :D

[ Voor 5% gewijzigd door lackaday op 09-08-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Nou, 3G uit gehad gisteren de hele dag. Veel ipod geluisterd, veel gespeeld, heel veel vrienden laten spelen (feestje geweest), en wat denk je? Einde van de dag nog 2/3 vol. En dat was dus met alles uit, GPRS, push aan.
Dus bevestigd mijn verhaal dat push mail helemaal niet zoveel stroom vreet, in tegenstelling tot wat velen denken hier. Zoals ik al eerder zei, mijn Tytn haalt ook makkelijk een dag met push (en hsdpa aan). Die haalt ook makkelijk 2 dagen op gprs only met push aan.

Dus, in mijn ogen heeft het ding echt een rotte 3G chip aan boord. Zeer slechte ontvangst, wat er voor zorgt dat de power wordt opgevoerd om de mast te kunnen houden. Als je dan de hele dag in een gebied zit wat (voor de iphone dan) slechte dekking heeft, is je accu dus zo leeg, want die 3G chip trekt maximaal vermogen heel de dag.
Ik zeg terugroepactie Apple! Zet er maar een fatsoenlijke chip in, het is niet voor niks dat over de hele wereld de helft van de bezitters klaagt over dekking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:06
UltraSub schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 09:45:
Nou, 3G uit gehad gisteren de hele dag. Veel ipod geluisterd, veel gespeeld, heel veel vrienden laten spelen (feestje geweest), en wat denk je? Einde van de dag nog 2/3 vol. En dat was dus met alles uit, GPRS, push aan.
Dus bevestigd mijn verhaal dat push mail helemaal niet zoveel stroom vreet, in tegenstelling tot wat velen denken hier. Zoals ik al eerder zei, mijn Tytn haalt ook makkelijk een dag met push (en hsdpa aan). Die haalt ook makkelijk 2 dagen op gprs only met push aan.

Dus, in mijn ogen heeft het ding echt een rotte 3G chip aan boord. Zeer slechte ontvangst, wat er voor zorgt dat de power wordt opgevoerd om de mast te kunnen houden. Als je dan de hele dag in een gebied zit wat (voor de iphone dan) slechte dekking heeft, is je accu dus zo leeg, want die 3G chip trekt maximaal vermogen heel de dag.
Ik zeg terugroepactie Apple! Zet er maar een fatsoenlijke chip in, het is niet voor niks dat over de hele wereld de helft van de bezitters klaagt over dekking...
Ik kan niet geloven dat apple een verouderde 3G chip heeft geplaatst ik hoop voor ze dat ze hebben gekeken naar andere fabrikanten.

Waarschijnlijk heeft apple nog niet zo'n goede aansturing richting de 3G chip wat kan verklaren van het hoge stroom verbuik. een Firmware update die de 3G sofftware optimaliseerd kan de telefoon ook zuiniger maken.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
To_Tall schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:21:
[...]

Ik kan niet geloven dat apple een verouderde 3G chip heeft geplaatst ik hoop voor ze dat ze hebben gekeken naar andere fabrikanten.

Waarschijnlijk heeft apple nog niet zo'n goede aansturing richting de 3G chip wat kan verklaren van het hoge stroom verbuik. een Firmware update die de 3G sofftware optimaliseerd kan de telefoon ook zuiniger maken.
Ik snap eigenlijk niet dat de accu zo'n probleem is. Ik fiets elke dag naar mijn werk en luister dan totaal 4 uur muziek per dag. Check FB een keer of 10, ook mail minimaal 10 keer, daarnaast nog wat safari. Alles op 3g en gebruik geen WIFI.

Ik kan makkelijk een dag volhouden, en dan laad ik hem gewoon weer op. Bereik van 3G is misschien mager, maar niet heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Volgens mij zijn de batterijproblemen die je ondervind door het gebruik van 3G gewoon inherent daaraan. Mijn N73 heeft precies hetzelfde probleem met 3G: Als je push aan laat staan is de telefoon binnen een halve dag leeg. Het kost nu eenmaal veel energie om zo'n verbinding open te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
LuNaTiC schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 01:17:
d' oh stom dat ik dat over het hoofd heb gezien (is al laat ;) ). dacht dat er maar 1 tegelijk kon... maar goed nu aangezet, hopelijk zal het nu een verbetering zijn ;)
Uhm misschien een domme vraag maar je kan toch niet echt twee dictionaries tegelijk aan hebben staan lijkt me? Ik weet wel dat je meerdere toetsenborden/talen kan instellen en dan door op het wereldbolletje te toetsen snel kan wisselen daartussen, maar niet echt tegelijkertijd dus. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Heb zelf nu ook eindelijk mijn iphone, ben er zeker content mee, typ dit er ook mee, werkt echt best relaxed, maar heb nog wel een vraagje:

Hoe link ik m'n hotmail door naar m'n mail-knopje? Als ik het via instellingen>mail en dan voeg account toe doe, geeft hij aan dat wachtwoord of emailadres niet goed zijn voor de pop3 server? Terwijl ik het ook zo deed met gmail en dat werkte wel op die manier

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:37
Hotmail (de gratis versie althans) ondersteunt geen POP3. Ik kan je aanraden om hier even naar te kijken, Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) Het is niet helemaal wat je wilt maar kan als goed alternatief dienen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Rijk Lemming schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:24:
[...]

Uhm misschien een domme vraag maar je kan toch niet echt twee dictionaries tegelijk aan hebben staan lijkt me? Ik weet wel dat je meerdere toetsenborden/talen kan instellen en dan door op het wereldbolletje te toetsen snel kan wisselen daartussen, maar niet echt tegelijkertijd dus. Toch?
nee klopt, dat wilde ik er ook niet mee zeggen (en degene die me dit aanraadde ook niet zover ik kan teruglezen trouwens :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Iemand al aan de slag gegaan met de vernieuwde PwnageTool? M'n 2G loopt zonder problemen op firmware 2.0.1 nu. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:33
Z-Dragon schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:21:
Iemand al aan de slag gegaan met de vernieuwde PwnageTool? M'n 2G loopt zonder problemen op firmware 2.0.1 nu. :)
Jailbreaken heeft een eigen topic: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

batumulia schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:48:
Hotmail (de gratis versie althans) ondersteunt geen POP3. Ik kan je aanraden om hier even naar te kijken, Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) Het is niet helemaal wat je wilt maar kan als goed alternatief dienen.
Het is nog beter dan wat ik wilde want nu heb ik twee mailadressen in 1 inbox! Bedankt voor die tip, het werkt perfect, mits je het aangepaste truukje van p.10 gebruikt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108274

lackaday schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 09:36:
[...]

Ik heb die Coverage Tool inmiddels geprobeerd onder Firefox op mac (FF2 & FF3), Safari 3 op mac, IE6 op mac onder Fusion, IE6 op pc en FF3 op pc... en geen enkele keer werkend gekregen :s

Edit: iPhone's Safari pakt em wel :D
Safari op mijn macbook pakt hem ook gewoon hoor :) 3.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 16:48

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik heb iets vreemd ontdekt, ik heb 3 e-mail accounts, als ik bijvoorbeeld in de inbox van 1 van de account zit en dan op het home knopje druk om iets anders te doen, dan krijg ik geen nieuwe mailtjes binnen. Als ik terug gaat naar het scherm waar ik alle 3 de mail account zie en dan op het home knopje drukt, dan komen de nieuwe mailtjes wel weer binnen. Hoort dit zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuBJe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03 02:25

LuBJe

Geilness ten top!

Volgens mij nog een bug gevonden.

Ik heb 4 albums van verschillende artiesten genaamd "Greatest Hits" op mijn iPhone staan. De iPhone kan ze in de coverlfow niet onderscheiden en gooit de nummers van alle 4 de albums allemaal in 1 album genaamd "Greatest Hits". Heb al gelezen dat dit probleem ook al voorkwam bij de 2G, maar met de 3G nog niks over gehoord.
Heeft iemand anders dit ook?

Edit: Had dit ook al in iTunes topic vermeld, maar iTunes ziet de albums ook daadwerkelijk als 4 verschillende albums, het probleem ligt dus denk ik echt bij de iPhone.

[ Voor 17% gewijzigd door LuBJe op 09-08-2008 14:15 ]

CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik baal ook best wel dat ik steeds geen 3g dekking heb (provincie groningen)..wil je even lekker surfen ofzo grr duurt het een eeuwigheid.. betaal toch voor 3g?
even een frustratie..
verder topding!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:33
Een aantal berichten zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5.

LuBJe schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:13:

Ik heb 4 albums van verschillende artiesten genaamd "Greatest Hits" op mijn iPhone staan. De iPhone kan ze in de coverlfow niet onderscheiden en gooit de nummers van alle 4 de albums allemaal in 1 album genaamd "Greatest Hits". Heb al gelezen dat dit probleem ook al voorkwam bij de 2G, maar met de 3G nog niks over gehoord.

Edit: Had dit ook al in iTunes topic vermeld, maar iTunes ziet de albums ook daadwerkelijk als 4 verschillende albums, het probleem ligt dus denk ik echt bij de iPhone.
Volgens mij is dat geen bug, maar by design. Coverflow op de iPhone en iPod touch werkt immers op album. Bij iTunes kun je zelf kiezen, waarop gesorteerd wordt. Desondanks, kan ik me goed voorstellen dat het vervelend is. Maar met een kleine naamswijziging kun je het vermijden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
heb even (nouja..) dit deel geheel doorgelezen. Zeker handig voor wie hem net als ik pas heeft :)
Hier in ieder geval geen problemen met de laatste update, (nog geen) krassen, enz.
ben hard op zoek naar goede sites voor applicaties/ringtones/enz. vindt ik wat leuks zijn jullie de eersten die het horen.
deze draad blijf ik zeker volgen, iedereen bedankt voor de reacties en linken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuBJe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03 02:25

LuBJe

Geilness ten top!

Hoedje schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:11:
Volgens mij is dat geen bug, maar by design. Coverflow op de iPhone en iPod touch werkt immers op album. Bij iTunes kun je zelf kiezen, waarop gesorteerd wordt. Desondanks, kan ik me goed voorstellen dat het vervelend is. Maar met een kleine naamswijziging kun je het vermijden :)
Naamswijziging heeft inderdaad plaatsgevonden :)
Toch zag ik liever dat de iPhone naast album-naam ook naar de album-artiest keek.
Thx voor je reply.

CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

Net terug van vakantie en loop tegen n probleem aan (wat ik al wel een beetje verwacht had). Ik heb tijdens mijn vakantie m'n iphone in combinatie met m'n laptop gebruikt, maar wil nu wel graag mijn thuis computer gebruiken... Synchroniseren gaat echter niet; ik heb verschillende betaalde apps en wil hier niet opnieuw voor betalen natuurlijk :-)

Nu heb ik een oplossing in de vorm van het programma SwapLibrary (nog niet getest) gevonden, maar kan dit niet makkelijker? Gewoon syncen d.m.v. "trucje" wat ik over het hoofd zie?

alvast bedankt voor de reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je iTunes op je PC 'machtigen'.
http://support.apple.com/kb/HT1420?viewlocale=nl_NL
gooooogle ;)
Edit: je account in iedere iTunes onthoudt waarvoor je al had betaald. Betaalde app's kun je dan weer gewoon gratis downloaden, er is hier eerder over gesproken in dit topic als je meer daar over wil weten.

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 09-08-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

had ik inderdaad niet gevonden, m'n google zal wel stuk zijn...

Verhelpt het probleem echter niet; ondanks de machtiging blijf ik de foutmelding krijgen dat de computer gemachtigd moet worden... ik machtig de computer en probeer het opnieuw, machtiging geslaagd en het begint opnieuw... computer moet gemachtigd worden... snap ik het nu niet of haalt itunes een grapje uit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:39:
had ik inderdaad niet gevonden, m'n google zal wel stuk zijn...
...
nevermind, je moet maar net weten op welke term je moet zoeken. Ik wist toevallig dat iTunes het woordje 'machtigen' hiervoor hanteerd. Moet je maar net weten, immers? En daarvoor zitten we hier op de vrije zaterdagmiddag. Toch wat te doen hebben....
ps met je probleem kan ik je niet verder helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 09-08-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

LuBJe schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:13:

Klopt als een bus. Ik heb hetzelfde 'probleem' met m'n iPod Touch (m'n iPhone ligt nog op bestelling in Belgie). Makkelijkste oplossing is de albums een iets andere naam geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797

Hebben jullie al instamapper op je iphone gezet ?. Heel aardig. Via onderstaande link dus constant track and trace. Je moet het programma aanzetten op de iphone (het werkt niet op de achtergrond), dan zet je b.v. dat om de minuut een signaal moet worden gegeven. Dit signaal is dan voor achterblijvers te zien op de site (als ze wachtwoorden weten).

http://www.instamapper.com is nog een gratis applicatie ook.

Geef je vriendin jouw iphone mee. Zet het prorgramma vooraf aan en je weet precies waar ze is (grapje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 18:15:
...
Geef je vriendin jouw iphone mee. Zet het prorgramma vooraf aan en je weet precies waar ze is (grapje).
als je vriendin dat progje maar niet zelf uitvindt en het zelf gaat gebruiken om eens te zien waar jij zoal verblijft.... :X (grapje)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 09-08-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797

En daarom geef ik jullie ook de tip.
Maar zoals de waard is..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261542

ik heb op dit moment geen geluid op de itunes store... heb itunes store al opnieuw gestart (dmv home button ingedrukt houden en opnieuw aanklikken).

meer mensen dit probleem, is het wellicht iets op de itunes server?

edit: iphone even helemaal uit- en weer aangezet en nu werkt het weer...

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 261542 op 09-08-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Gisteren T-Mobile gebeld over de reparatie status,

Ik zou zelf gebeld worden maar dat hebben ze niet gedaan.
Ik de medewerker aan de lijn.

Na het geven van m'n tel nummer, geboorte datum en adres gegevens krijg ik de melding dat m'n iPhone in de TMS Rotterdam Lijnbaan ligt.

Ik werk in de stad. dus gelijk na de borrel (shop is tot 9 uur open :)) naar TMS gelopen.

GRMBL :( kaartje trekken Nr 96 laat nou nummer 60 aan de buurt zijn :(

Na ruim 20 minuten daar gestaan te hebben een TMS medewerker aangesproken. Gemeld dat ik 2 weken eerder daar ook al 3x 1.5 uur voor niets gestaan te hebben. gevraagt of hij kon kijken of mijn telefoon is binnen gekomen. Aangegeven dat ik voor de afhandeling nog wel wilde wachten tot ik aan de beurt was.

Afijn. hij ging kijken voor me was toch nog ruim 20 min bezig voor me..

Maar helaas. geen iPhone te bekenen. Klanten service natuurlijk al dicht. .. in de TMS willen ze maandag helpen met het uitzoeken waar de iPhone blijft en wat er mee gebeurt is..
Anders kunnen ze via de telefoon dienst opmerking reapartie status wel egoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
Anoniem: 108274 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:35:
[...]

Safari op mijn macbook pakt hem ook gewoon hoor :) 3.1.2
ben ik nou gek?

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/30ua2ci.png

/offtopiczooi, excuseer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Schijnbaar:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/8wi1k5.png

[ Voor 45% gewijzigd door Tales op 09-08-2008 22:38 . Reden: Imagesize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
wauw overal dekking ? haha
to tall, sterkte met t-mobile, wat een kl-te service zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53
Dat is de GSM kaart zoals je ziet ;) HSDPA zal wel anders zijn. Kan hem hier ook niet bekijken onder Firefox/Safari, komt vast omdat ik de site via een Mac bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
Ok, sorry dat ik hier nog een post aan wijd terwijl het hier niet thuishoort, maar het balletje is hier gaan rollen en een eigen topic lijkt t me niet waard.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dezelfde site bij de een wel werkt, bij de ander niet, terwijl allebei EXACT dezelfde versie browser gebruiken?

PS. Het feit dat de 3G-dekking best een issue hier, en meerdere mensen melding hebben gemaakt van het feit dat ze de coverage tool niet kunnen gebruiken, vind ik deze post nog best gerechtvaardigd :)

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
De site werkt nu bij mij wel. Onder Safari 3.1.2 en OS X Leopard 10.5.4. Eerder werkte de site ook niet, maar nu ineens wel. Vind het maar vreemd.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147721

Gisteren via een kpn hotspot in de Amsterdam Arena prima kunnen internetten via mijn T-mobile gegevens.

Alleen nadat ik ingelogd was stond er dat ik nog 360 minuten resterend had. Maar hotspots zijn toch onbeperkt in je tmobile iphone abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07 21:52
borstel schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:41:
Dat is de GSM kaart zoals je ziet ;) HSDPA zal wel anders zijn. Kan hem hier ook niet bekijken onder Firefox/Safari, komt vast omdat ik de site via een Mac bezoek.
Ik heb heel even T-mobile gehad, maar ivm stukke iPhone contract laten ontbinden. Ik heb even via mijn oude telefoon met T-mobile kunnen bellen het het bereik was om te huilen: in Bosch & Duin, waar ik werk, had ik 0,0 ontvangst... dus die dekkingskaart klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb gisteren eindelijk een mijn bestelde Brando Ultraclear screenprotector bekeken en tot mijn vreugde was het wel een cover voor de volledige voorkant!
Ik heb hele goede ervaringen met Brando dus ik ben helemaal klaar voor de komst van mijn iPhone!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39
Deddiekoel schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 11:24:
Ik heb gisteren eindelijk een mijn bestelde Brando Ultraclear screenprotector bekeken en tot mijn vreugde was het wel een cover voor de volledige voorkant!
Ik heb hele goede ervaringen met Brando dus ik ben helemaal klaar voor de komst van mijn iPhone!
Yup, ik heb er 2 cases en de ultraclear screenprotector besteld, 22 euro kwijt inclusief verzenden en kom dus zonder toeslagen door de douane :) Dat ben ik al kwijt aan 1 case hier in NL...

Overigens, deze is totale bagger en dus niet bestellen:

http://mobile.brando.com....8&dept_id=004&cat_id=0676

Zat onder de krasjes en de voorkant zit vast met een lijmlaag die al weer loslaat...

deze is echter zeer mooi, en dat voor 10 dollar:

http://mobile.brando.com....0&dept_id=093&cat_id=1112

Vorige week vrijdag besteld en afgelopen vrijdag ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door CopyCatz op 10-08-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molier
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 20:21
Verloopt de update naar 2.0.1 nu al zonder problemen. Ik las in dit topic nogal probleempjes met de carrier update settings. ZIjn deze nu verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268529

Sinds de update 2.0.1 sync Ical niet meer met mijn Iphone, beide richtingen niet. De agenda staat wel aangevinkt, alle andere items, contacten, films doet hij wel. Iemand een idee, heb al een herstel uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:27

racoon

mooowwww

SIM unlocken mag niet besproken worden op GoT. Het jailbreaken wordt besproken in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken.

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 10-08-2008 14:00 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

judas_666 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 11:57:
Verloopt de update naar 2.0.1 nu al zonder problemen. Ik las in dit topic nogal probleempjes met de carrier update settings. ZIjn deze nu verholpen?
Ik kreeg m'n iPhone donderdag, toen was de update dus net uit. Eerste wat iTunes deed was de update installeren. Ging prima. Geen foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Hoi,

Ik heb gezocht naar een active auto lader en houder voor mijn Iphone 3G maar kan niet echt een goed vinden lijkt het. Iemand die me er een kan aanraden?

Dank!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202927

jzn21 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:42:
[...]

Ik heb heel even T-mobile gehad, maar ivm stukke iPhone contract laten ontbinden. Ik heb even via mijn oude telefoon met T-mobile kunnen bellen het het bereik was om te huilen: in Bosch & Duin, waar ik werk, had ik 0,0 ontvangst... dus die dekkingskaart klopt niet.
Het probleem met het bereik via GPRS ligt volgens mij niet aan T-Mob.

Ik heb nog geen IPhone, maar een TYTN II en heb in vrijwel heel west Nederland GPRS en HSDPA.
Ook binnenshuis in Amersfoort. Dat wijst er op dat de IPhone in deze de boosdoener is en niet T-Mob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202927 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:42:
[...]

Ik heb nog geen IPhone, maar een TYTN II en heb in vrijwel heel west Nederland GPRS en HSDPA.
Ook binnenshuis in Amersfoort. Dat wijst er op dat de IPhone in deze de boosdoener is en niet T-Mob
klopt, is al eerder gesteld hier in dit Topic. De ervaringen melden dat de iPhone 3G in vergelijking met de 1e generatie en/of andere mobiele 3G telefoons een slechtere/minder sterke ontvangst heeft, wat onder andere in kortere batterijduur kan resulteren... Hetzelfde ging bij iemand ook op voor de Wifi ontvangst, de 3G vond veel minder netwerken vergeleken met de 1e generatie iPhone.
Edit: balen dat je momenteel niet om T-Mobile heen kunt voor de iPhone ! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 10-08-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202218

Voor alle (amsterdammers) die graag een iPhone willen kopen en het liefst zonder te wachten: De apple store in Amsterdam bij het Centraal Station (Prins Hendrikkade 26) heeft nog genoeg iPhones liggen (ruime voorraad van alle drie de uitvoeringen) Ik heb me door de verkoper laten vertellen dat dit komt doordat zij als eerste worden aangeleverd en het grote publiek niet weet dat zij de iPhone ook verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
Anoniem: 202218 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:13:
Voor alle (amsterdammers) die graag een iPhone willen kopen en het liefst zonder te wachten: De apple store in Amsterdam bij het Centraal Station (Prins Hendrikkade 26) heeft nog genoeg iPhones liggen (ruime voorraad van alle drie de uitvoeringen) Ik heb me door de verkoper laten vertellen dat dit komt doordat zij als eerste worden aangeleverd en het grote publiek niet weet dat zij de iPhone ook verkopen!
Heb je het mailadres van hen of het tel. nr.? En als het kan ook het adres en openingstijden?

[ Voor 4% gewijzigd door martijnd op 10-08-2008 20:41 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik probeer al 2 dagen efiko software te downloaden voor ringtones maar de pagina gaat niet open..
wie weet nog zo'n soort programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
martijnd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:36:
[...]

Heb je het mailadres van hen of het tel. nr.? En als het kan ook het adres en openingstijden?
Zal waarschijnlijk iFactors zijn, daar heb ik mijn iPhone vrijdag gehaald in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Euh, willekeurig audioeditoprogramma dat als m4a kan opslaan? Max 40 sec, renamen naar m4r en je bent er.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Benotti schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:55:
[...]

Zal waarschijnlijk iFactors zijn, daar heb ik mijn iPhone vrijdag gehaald in Rotterdam.
Die zit niet in amsterdam. altans niet volgens de iFactors webpage ;)

Gewoon even zoeken op de apple website naar Retailers in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:15

wally21

psn: Wally224

Anoniem: 202927 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:42:
[...]

Ik ben van een Tytn II overgestapt naar de iphone en heb gewoon 3g ontvangst. wel iets minder wat je dus verwijst naar het ontvangst van de iphone (echter het aantal streepjes zegt niets, is hier ook al besproken) echter de 3G verbinding is wel slecht!! En dat heeft wel met T-mbile te maken want het probleem kwam ook al voor op mijn Tytn II. De problemen zijn +/- 2 maanden geleden begonnen toen T-mobile is overgestapt van 3G naar HSDPA (op de iphone wordt dit gewoon als 3G weergegeven). voor de overstap van 3g naar HSDPA had ik nooit problemen met mijn verbinding!! echter na de overstap heb ik 9 van de 10 keer het probleem dat ik WEL ontvangst en verbinding heb maar zodra ik ga internetten ik de melding krijg dat de server niet reageert o.i.d. Heb hiervoor ook al 2x met de klantensevice gebeld. de eerste keer toen het probleem net begon. De meneer vertelde mij toen dat hij het al meer had gehoord en dat ze er waarschijnlijk al mee bezig waren. echter na 2 maanden het probleem nog steeds te hebben (ondertussen overgestapt op de Iphone) weer contact gehad met T-mobile. ik ben toen door verbonden met de afdeling die over de dekiking gaat. zij hebben mij weer doorverbonden met de technische dienst. deze hebben een "case" aangemaakt. ik wordt hierover nog teruggebeld. ik heb ook duidelijk aangegeven dat het probleem niet pas bij mijn iphone begon maar bij de overstap van 3G naar HSDPA. nou ja nu maar afwachten en hopelijk wordt er snel iets aan gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

touchie75 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:53:
ik probeer al 2 dagen efiko software te downloaden voor ringtones maar de pagina gaat niet open..
wie weet nog zo'n soort programma?
Ringer, of iringer, was ook zon programma even zoeken.

http://www.iringer.net/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 10-08-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
martijnd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:36:
[...]
Even zelf zoeken kan geen kwaad dacht ik zo. Maar waarschijnlijk zul je daar wel een reden voor hebben.

http://www.macsupport.nl/winkels/icentre_cs.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
Dank je sorry, maar ik vond meerdere stores in Amsterdam en wist niet welke vlakbij het station was. ken Amsterdam niet zo goed. Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Anoniem: 61797 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:05:
[...]

Ringer, of iringer, was ook zon programma even zoeken.

http://www.iringer.net/
Zonder programma kun je anders ook vrij makkelijk ringtones maken voor je iPhone 3G.

http://www.ehow.com/how_2...phone-ringtones-free.html

Gisteren gedaan en lukte direct. Als je bestand gaat hernoemen zorg er dan wel voor dat "extensies voor bekende bestandtypen is uitgeschakeld" in Windows.

Ik kreeg bij het synchroniseren een melding dat de ringtone niet gesynct kon worden, maar stond er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

pfff wat een werk, kan dat niet sneller?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Pretorian_ schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:59:
Jawel, met dat programma iRinger wat erboven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

HSDPA is 3G. En het HSDPA-netwerk van T-mobile is al jaren in de lucht. Op 31 december 2006 had men 81% van Nederland gedekt. Daarvoor heeft netzelfde netwerk een dik half jaar W-CDMA gedraait, maar wegens de beperkte snelheid (384Kbit/s) zul je daar niet naar terug willen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbrutus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 15:00
heeft iemand ervaring met de iphone 3g en het vodafone iphone sim only abbo? Misschien handig om dit te vergelijken met t-mobile, voordat er met vingers wordt gewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268783

Als ik op m'n iPhone in de mail kijk, zie ik een 'Apple Mail To Do' directory staan. Deze ontbreekt in Mail op m'n MacBook. Iemand een idee hoe dit kan, en wat het doel is van deze directory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 268783 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:25:
Als ik op m'n iPhone in de mail kijk, zie ik een 'Apple Mail To Do' directory staan. Deze ontbreekt in Mail op m'n MacBook. Iemand een idee hoe dit kan, en wat het doel is van deze directory?
Kijk eens naar de naam en doe eens een wilde gok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

CyBeR schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:25:
[...]

Kijk eens naar de naam en doe eens een wilde gok...
als je t weet waarom leg je t dan niet uit?

"It's new in Leopard and only works if you have a .mac email account.

Both notes and To Do's sync via IMAP and .mac to the phone. You can not edit them or create them on the phone yet (but if you make a note and try to ad a To Do button to the note you get a message stating it wont be editable on the iPhone - something thats not possible now so there is a iPhone update coming for this IMO).

The To do's show up as an email message with no content (the "from" and "subject" lines are filled with the To Do information).

Notes look like a normal email - except for they hold the same style as the notes on the Mac - yellow background etc. Links and pictures show up and links work as well. This is a great way to get links onto your phone without syncing it via iTunes.
"

[ Voor 60% gewijzigd door dadj op 10-08-2008 22:42 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

dadj schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:38:
[...]

als je t weet waarom leg je t dan niet uit? ik wil t ook wel eens weten namelijk..
Als je rechtsklikt op de tekst van een mailtje zie je een keuze 'New To Do'. Gaat er nu een belletje rinkelen?

Kijk anders eens hier.

Hint: als je een todo een datum geeft verschijnt 'ie op die dag in iCal en als je 'm geen datum geeft ook, maar dan in het todo-lijstje van iCal. Als je rechtsklikt op een datum of tijd neemt 'ie die als 'due-date' voor de todo.

[ Voor 7% gewijzigd door burne op 10-08-2008 22:44 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

dadj schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:38:
[...]

als je t weet waarom leg je t dan niet uit?
Mja, sorry maar 'Apple Mail' en 'To Do' dekt zo 100% precies de lading dat 't eigenlijk een beetje een domme vraag is, IMO. Een beetje nadenken is geen slecht idee, soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 22:29

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Wellicht een domme vraag (omdat de optie er waarschijnlijk helemaal niet is), maar is er een snelle manier om bluetooth aan en uit te zetten? Nu moet ik Instellingen -> Algemeen -> Bluetooth -> Aan/uit zetten. Heel suf misschien, maar dat zijn toch behoorlijk wat stappen als je snel je auto instapt en weg wilt rijden. En als ik niet in de auto zit, dan wil ik eigenlijk bluetooth uit hebben staan om batterij te besparen. Ik moet soms meerdere keren op een dag weg, dan is steeds aan het uitzetten van bluetooth op huidige manier, niet erg praktisch.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 12:32

Shaidar

mOrPhie schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:23:
Wellicht een domme vraag (omdat de optie er waarschijnlijk helemaal niet is), maar is er een snelle manier om bluetooth aan en uit te zetten? Nu moet ik Instellingen -> Algemeen -> Bluetooth -> Aan/uit zetten. Heel suf misschien, maar dat zijn toch behoorlijk wat stappen als je snel je auto instapt en weg wilt rijden. En als ik niet in de auto zit, dan wil ik eigenlijk bluetooth uit hebben staan om batterij te besparen. Ik moet soms meerdere keren op een dag weg, dan is steeds aan het uitzetten van bluetooth op huidige manier, niet erg praktisch.
Jailbreaken en Bossprefs installeren.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
Pretorian_ schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:59:
jawel :)

Audiko is een web app waar je je mp3 kunt uploaden, knippen in een eenvodige waveform-editor en downloaden in iPhone-rintoneformaat. Simpel snel en makkelijk. Je kunt ook de ringtones downloaden die anderen hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110871

Sinds gisteren heb ik ook de iphone.. wat een gaaf aparaat.. _/-\o_

1 ding valt me echter tegen en dat is de kwaliteit van bv de youtube films die je bekijkt via 3G tov dezelfde films in wifi mode....

Ik heb al 2 dingen uitgeprobeerd via speed.tmobile.nl maar dat maakt niks uit.....

Natuurlijk is de snelheid lager in 3G maar de snelheid bij het abo zou toch genoeg moeten zijn voor een betere kwaliteit of overschat ik de snelheid van hspda ??

Of doe ik iets fout ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 110871 op 11-08-2008 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
thanks voor de antwoorden! zelf maken in itunes had ik al gedaan, ik krijg er maar 1 op de iphone..die 2e pakt ie niet ?
ik ga die ander progjes es proberen,thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

touchie75 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 07:43:
thanks voor de antwoorden! zelf maken in itunes had ik al gedaan, ik krijg er maar 1 op de iphone..die 2e pakt ie niet ?
ik ga die ander progjes es proberen,thanks
En anders is er nog iToner. Keuze zat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 22:29

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Shaidar schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:36:
[...]

Jailbreaken en Bossprefs installeren.
Hmm, ik vind Jailbreaken niet echt een optie. Jammer dat zoiets niet via AppStore wordt aangeboden.
Anoniem: 110871 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 05:27:
1 ding valt me echter tegen en dat is de kwaliteit van bv de youtube films die je bekijkt via 3G tov dezelfde films in wifi mode....

Of doe ik iets fout ?
Ja, dat vind ik zelf ook erg jammer. Het is nou niet alsof de verbinding het niet aan zou kunnen volgens mij. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat van BT vind ik ook vreemd hoor, alsof het een beetje ondergeschoven kindje is. Wat ik ook vreeemd vind is dat als je meerdere email accounts heb hij nooit in "accounts" opstart. Zat je voorheen in account als en je krijgt mail op account c dan moet je de hele weg terug vanuit a naar c maken. Ik heb nergens een setting gevonden waaarin je kan aangeben dat hij vanuit account moet opstarten.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.