[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 88.974 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Een tijdje terug heb ik een topic geopend om te kijken of er meer mensen geïnteresseerd zijn in de inear headset van Ultimate Buds. Helaas kreeg dat topic meteen een slotje omdat GoT blijkbaar niet zo'n goede ervaringen heeft met samenkoopacties. Toch kan het interessant zijn om met veel mensen te bestellen omdat je op die manier korting kan proberen te bedingen. Bovendien kunnen dan sowieso de verzendkosten van maar liefst $25 gedeeld worden.
Inmiddels is er door medetweakers een zogenaamd animotopic geopend op samenkopen.net. Mensen die toen al geïnteresseerd waren of dat nu zijn geworden kunnen dat daar dus laten weten!

De headset ($49,99) die ik zelf graag wil bestellen is de UB5
Ultimate Buds verkoopt ook nog andere typen maar dit is naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit-technisch. Kijk op het animoforum voor nog wat extra info.

[ Voor 3% gewijzigd door Rijk Lemming op 11-08-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 18:19
Heerlijk,

na bijna 30 dagen ervaringen in dit topic gelezen te hebben, was het afgelopen vrijdag eindelijk zover.
Bij de plaatselijke Belcompany hadden ze zowaar nog een 16gb black liggen.

inpakken en wegwezen..

na 2 dagen prutsen en spelen, ben ik totnogtoe erg tevrden! heerlijke intuïtieve gui en alles loopt perfect. synchronisatie met iTunes ging prima en inmiddels staat mijn mp3 collectie er ook al op. Prima geluid imo.

Wat de krassen betreft zit er nu nog niets op, evenmin haarscheurtjes. Ik heb al wel de invisibleshield besteld om dit alles ook zo te houden. Kortom, een tevrden gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 11:07

wally21

psn: Wally224

burne schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:10:
[...]

HSDPA is 3G. En het HSDPA-netwerk van T-mobile is al jaren in de lucht. Op 31 december 2006 had men 81% van Nederland gedekt. Daarvoor heeft netzelfde netwerk een dik half jaar W-CDMA gedraait, maar wegens de beperkte snelheid (384Kbit/s) zul je daar niet naar terug willen.
HSDPA en 3G zijn wel degelijk 2 verschillende verbindingen! op de Iphone is dit gewoon samengevat als zijde een #g vebinding of je nu #g gebruikt of HSDPA. echter op mijn vorige telefoon een Tytn II kon ik aan het netwerk symbool zien met wat voor netwerk ik verbonden ben zo staat de g voor gprs en de 3G voor 3g en een H voor HSDPA. Sinds T-mobile van 3G is overgestapt op HSDPA (dus toen ik het H symbool kreeg) zijn de problemen begonnen. Ook na mijn gesprek met de techische dienst was het voor hun ook duidelijk dat de problemen met de overstap van 3G naar HSDPA zijn begonnen. Even voor de duidelijkheid 3G is een samenvatting voor de 3de generatie netwerkvrbindingen waaronden dus 3G en HSDPA onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Rijk Lemming schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:40:
Een tijdje terug heb ik een topic geopend om te kijken of er meer mensen geïnteresseerd zijn in de inear headset van Ultimate Buds. Helaas kreeg dat topic meteen een slotje omdat GoT blijkbaar niet zo'n goede ervaringen heeft met samenkoopacties. Toch kan het interessant zijn om met veel mensen te bestellen omdat je op die manier korting kan proberen te bedingen. Bovendien kunnen dan sowieso de verzendkosten van maar liefst $25 gedeeld worden.
Inmiddels is er door medetweakers een zogenaamd animotopic geopend op samenkopen.net. Mensen die toen al geïnteresseerd waren of dat nu zijn geworden kunnen dat daar dus laten weten!

De headset ($49,99) die ik zelf graag wil bestellen is de UB5
Ultimate Buds verkoopt ook nog andere typen maar dit is naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit-technisch. Kijk op het animoforum voor nog wat extra info.
zien er wel goed uit IMO. Jammer dat ze niet in het wit zijn (?). Ik vraag me alleen af hoe de kwaliteit is, en met name hoe deze zich verhoudt t.o.v. m'n Sony MDREX71SLAW ... die ik al jaaaaren heb en uiterst tevreden over ben (het spreekwoordelijk 'ik zou niet meer zonder kunnen'.

Maar wel verdomd onhandig dat die niet de features heeft wat zo handig is voor je iPhone...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
LuNaTiC schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:55:

zien er wel goed uit IMO. Jammer dat ze niet in het wit zijn (?). Ik vraag me alleen af hoe de kwaliteit is, en met name hoe deze zich verhoudt t.o.v. m'n Sony MDREX71SLAW
Ja dat vind ik ook wel een misser... Ik heb erover gemaild en helaas zijn er geen plannen om een witte uit te brengen. De (duurdere) UB7 is wel wit maar die vind ik zelf te duur.
Tja over de kwaliteit kan ik ook niks meer zeggen dan wat er te lezen valt op hun site en wat fora hier en daar... Wat mij wel aanspreekt is dat ze het geluid tenminste proberen neutraal weer te geven. Dus niet de lage en hoge tonen boosten zoals vaak gebeurt bij betaalbare headphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 17:18
wally21 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:55:
[...]
HSDPA en 3G zijn wel degelijk 2 verschillende verbindingen!
[...]
Even voor de duidelijkheid 3G is een samenvatting voor de 3de generatie netwerkvrbindingen waaronden dus 3G en HSDPA onder vallen.
Niet helemaal dus:
High-Speed Downlink Packet Access (HSDPA) is a 3G (third generation) mobile telephony communications protocol in the High-Speed Packet Access (HSPA) family, which allows networks based on Universal Mobile Telecommunications System (UMTS) to have higher data transfer speeds and capacity.

Zie ook tabelletje rechts op: bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

LuNaTiC schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:55:
[...]

zien er wel goed uit IMO. Jammer dat ze niet in het wit zijn (?). Ik vraag me alleen af hoe de kwaliteit is, en met name hoe deze zich verhoudt t.o.v. m'n Sony MDREX71SLAW ... die ik al jaaaaren heb en uiterst tevreden over ben (het spreekwoordelijk 'ik zou niet meer zonder kunnen'.

Maar wel verdomd onhandig dat die niet de features heeft wat zo handig is voor je iPhone...
Ben hier ook nog steeds aan het rondkijken voor oordopjes. Na een stevige google sessie de volgende dingen gevonden over de UB5:
-Geluidskwaliteit is goed
-Bass schijnt wat onderbelicht te blijven (alhoewel dit op te lossen lijkt door extra sleeves te kopen en die te gebruiken ipv de meegeleverde)
-Mic is prima, vergelijkbaar met Apples versie
-Knopje is wat minder responsive als de standaard Apple oordopjes

Zelf gebruik ik op dit moment de Creative EP 630. Super lekkere in ear dopjes die niet zo gek duur zijn. Laat ik nu net tegenkomen dat er EP 630i's uitkomen. klik of klik
Vanaf september in singapore verkrijgbaar voor (omgerekend) 33 Euro of iets dergelijks. De EP 630 zijn verkrijgbaar in wit, misschien/hopelijk de 630i's ook?

[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 11-08-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797

He he,

de goede oplader komt eraan.

http://cablejive.com/iphone_3g_charge_converter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

Dat is toevallig. Ik zat me suf te piekeren waarom mijn iPhone niet in de auto wilt opladen gewoon met een USB plug met kabeltje. Ik denk plug-in en laden maar, niet dus. Ik vind dat vreemd. Waarom aan mijn Mac/PC wel via USB laden en niet in de auto met USB. Waarom is dat? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 269592 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:07:
[...]

Dat is toevallig. Ik zat me suf te piekeren waarom mijn iPhone niet in de auto wilt opladen gewoon met een USB plug met kabeltje. Ik denk plug-in en laden maar, niet dus. Ik vind dat vreemd. Waarom aan mijn Mac/PC wel via USB laden en niet in de auto met USB. Waarom is dat? Weet iemand dat?
Omdat je USB lader te simpel is. Hij moet namelijk op de dataparen ook een soort 'hier ben ik' geven. Dat doet de oplader van Apple wel (en je computer natuurlijk ook), maar de meeste simpele USB opladertjes niet. Ze zijn er wel die dat wel doen overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 11-08-2008 13:11 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Anoniem: 202218 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:13:
Voor alle (amsterdammers) die graag een iPhone willen kopen en het liefst zonder te wachten: De apple store in Amsterdam bij het Centraal Station (Prins Hendrikkade 26) heeft nog genoeg iPhones liggen (ruime voorraad van alle drie de uitvoeringen) Ik heb me door de verkoper laten vertellen dat dit komt doordat zij als eerste worden aangeleverd en het grote publiek niet weet dat zij de iPhone ook verkopen!
Ik ben er net geweest en met had er voldoende en zou er vandaag nog meer binnen krijgen. Ik wilde er een nemen maar ik kon geen abb. krijgen via T-Mobile omdat ik al via hun webstore een aanvraag had gedaan, deze kon niet geannuleerd worden. Slechte service van T-Mobile, nu moet ik 3 á 4 weken gaan wachten terwijl er zat in het land klaar liggen! Bastards!

Apple store Den Bosch heeft er ook genoeg liggen!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

Maar UMTS valt toch ook onder 3G?? of heb ik het dan helmaal fout?? maar wat ik dan niet snap is dat toen er 3G in beeld stond ik nooit last had van internet problemen en toen de H (van HSDPA) in beeld verscheen kreeg ik problemen met het internet!! (overigens ik niet alleen maar al mijn collega's hier op het werk) wat ik daarvoor nooit heb gehad. en nu ik met de iphone weer intensief gebruik maak van mijn internet wordt het wel heel irritant dat ik steeds moet terug schakelen naar GPRS omdat dat wel gewoon werkt. alleen natuurlijk wel op slakke tempo.
Mij lijkt dat er toch wel degeljk iets is veranderd met het netwerk waardoor de problemen onstaan. Het logo van mijn vorige telefoon ging niet voor niks van 3G naar HSDPA. Maar waar het dus eigenlijk op neer komt is dat de schuld bij T-mobile ligt omdat ik voorheen nooit problemen had. maar wat ze daar dan hebben gedaan is voor mij een groot vraagteken. je gaat toch geen aanpassing/ omschakeling van het netwerk doen zonder dit uitgebreid te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

martijnd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:21:
[...]

Ik ben er net geweest en met had er voldoende en zou er vandaag nog meer binnen krijgen. Ik wilde er een nemen maar ik kon geen abb. krijgen via T-Mobile omdat ik al via hun webstore een aanvraag had gedaan, deze kon niet geannuleerd worden. Slechte service van T-Mobile, nu moet ik 3 á 4 weken gaan wachten terwijl er zat in het land klaar liggen! Bastards!

Apple store Den Bosch heeft er ook genoeg liggen!
Doen zij ook aan verlengen van abbo's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

wally21 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

Maar UMTS valt toch ook onder 3G?? of heb ik het dan helmaal fout?? maar wat ik dan niet snap is dat toen er 3G in beeld stond ik nooit last had van internet problemen en toen de H (van HSDPA) in beeld verscheen kreeg ik problemen met het internet!! (overigens ik niet alleen maar al mijn collega's hier op het werk) wat ik daarvoor nooit heb gehad. en nu ik met de iphone weer intensief gebruik maak van mijn internet wordt het wel heel irritant dat ik steeds moet terug schakelen naar GPRS omdat dat wel gewoon werkt. alleen natuurlijk wel op slakke tempo.
UMTS is een derde generatie (3e G -> 3G) radioprotocol. HSPA is daar een soort uitbreiding op, zodanig wordt 't vaak 3.5G genoemd (net zoals EDGE een uitbreiding is op GPRS en daardoor vaak 2.5G genoemd wordt).

Als je problemen hebt met HSPA bij T-Mobile ligt dat of aan het netwerk van T-Mobile of aan je telefoon overigens, niet aan HSPA zelf want dat werkt prima.
Mij lijkt dat er toch wel degeljk iets is veranderd met het netwerk waardoor de problemen onstaan. Het logo van mijn vorige telefoon ging niet voor niks van 3G naar HSDPA.
Tuurlijk. Voordat HSPA bestond was er alleen 'standaard' UMTS. Op een gegeven moment hebben ze dat uitgebreid met HSPA.
Maar waar het dus eigenlijk op neer komt is dat de schuld bij T-mobile ligt omdat ik voorheen nooit problemen had. maar wat ze daar dan hebben gedaan is voor mij een groot vraagteken. je gaat toch geen aanpassing/ omschakeling van het netwerk doen zonder dit uitgebreid te testen!
Inderdaad, en dat hebben ze ook echt wel getest hoor. Jij hebt gewoon een brakke mast of mischien een andere combinatie van factoren waardoor 't bereik net niet goed genoeg is o.i.d. Ik heb iig op Vodafone een bijna perfect HSDPA verbinding (soms in oude, serieuze betonnen gebouwen gaat 't niet goed en moeten we terug naar GPRS), aan de techniek zelf ligt 't iig niet.

[ Voor 69% gewijzigd door CyBeR op 11-08-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

De ontvangst van de iPhone valt me toch wel tegen moet ik zeggen. Gister zat ik in een kroeg en ik had op mijn iPhone geen 3G en nog net GPRS (1 streepje, 5 meter verder bij het raam vandaan was het "no service"). Naast mij zat iemand met een Sony Ericsson 3G telefoon, ook op het T-Mobile netwerk en die had prima bereik op 3G.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:00
CyBeR schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:42:
[...]
Inderdaad, en dat hebben ze ook echt wel getest hoor. Jij hebt gewoon een brakke mast of mischien een andere combinatie van factoren waardoor 't bereik net niet goed genoeg is o.i.d. Ik heb iig op Vodafone een bijna perfect HSDPA verbinding (soms in oude, serieuze betonnen gebouwen gaat 't niet goed en moeten we terug naar GPRS), aan de techniek zelf ligt 't iig niet.
Ik begrijp wat hij bedoeld, heb hier precies het zelfde gehad.
Tytn II, altijd 3G, goede dekking. Toen van de ene op de andere dag alleen nog maar HSDPA in mijn telefoon, en de hele tijd gedonder. Fixed instellen op GSM, werkte wel alles ok. Hence, T-Mobile gooit alles om, en het gedonder begint. Na een paar weken ging het wel wat beter, maar nog steeds dropped calls en zo. Volgens hun niks mis met de mast waar op ik zat, ze gingen verder kijken. Ik me verder niet meer zo druk om gemaakt, en de telefoon fixed op gsm gezet. Whatever, dacht ik, ik had toch maximaal PIT snelheid.
Nu de iPhone. Drama qua dekking (lees het topic maar eens door, en google eens op iphone 3g reception). Het ding heeft gewoon een brakke 3G chip, of een rotte antenne. Mijn Tytn die hier nog steeds ligt, heeft volle bak HSDPA door het hele huis, en strak, niks schommelen. Stop ik de sim terug in de iPhone, 1 streepje 3G. Zodra data gebruik plaats vind, meteen terug naar GPRS. Als ik al eens meer dan 1 streepje 3G zie, is het in een keer naar 4-5 streepjes, en meteen weer terug. Lekker instabiel dus.

Ik zeg dubbelop... T-Mobile heeft een brak HSDPA netwerk (my guess is: versneld uitgerold om de iPhone te kunnen faciliteren), en daar boven op komt de iPhone 3G met zijn ultrabrakke ontvangst. Tis gewoon k*t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

UltraSub schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:02:
[...]
(my guess is: versneld uitgerold om de iPhone te kunnen faciliteren)
Dat is iig onzin ;) Alle HSPA-netwerken hier in Nederland bestaan al sinds voor de originele iPhone zelfs maar aangekondigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

wally21 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:55:
HSDPA en 3G zijn wel degelijk 2 verschillende verbindingen!
Koeien en zoogdieren zijn wel degelijk twee verschillende diersoorten! Mijn opa zegt het, dus het is waar!

HSDPA en UMTS zijn alletwee 3G netwerken. Dat jij een telefoon hebt die dat onderscheid niet of verkeerd maakt doet daar niets aan af. Jouw tynt had dus 'U' en 'H' aan moeten geven ofzo, om het onderscheid te maken. Lees anders Wikipedia: 3GPP eens ofzo, dat legt netjes uit hoe alles heet en waar het voor dient.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
CyBeR schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:08:
[...]

Dat is iig onzin ;) Alle HSPA-netwerken hier in Nederland bestaan al sinds voor de originele iPhone zelfs maar aangekondigd was.
Dat ze bestaan, ok..
Maar mijn Tytn kan geen UMTS verbinding meer maken bij T-Mobile. Of HSDPA protocol, of UMTS. Er zit niks meer tussen. Dat is wat ik bedoel met de omschakeling, dus er is wel degelijk iets veranderd.
burne schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:21:
[...]
Dat jij een telefoon hebt die dat onderscheid niet of verkeerd maakt doet daar niets aan af. Jouw tynt had dus 'U' en 'H' aan moeten geven ofzo, om het onderscheid te maken.
De TyTN geeft dit ook aan. 3G bij een UMTS verbinding, en een H bij een HSDPA verbinding. Is duidelijk te zien naast de signaal sterkte.
(Overigens voor ik ook verweten krijg dat ik het verschil niet ken, ik ben op de hoogte van de verschillen en wat de 3G benaming in houdt ;))

[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 11-08-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Anoniem: 222093 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:40:
[...]

Doen zij ook aan verlengen van abbo's???
Nee verlengen doen ze niet enkel nieuwe abb. heb hem net gehaald met gegevens va mijn vrouw en dan weiger ik straks de iphone als de koerier komt over enkele weken. eerder opzeggen kan niet!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Van de discussion page van datzelfde wikipedia artikel: 3.5G
Hierin staat een link naar 3.5G Wireless System Evolution

Daar zie je ook een verdere onderverdeling, zo ken je ook iets als 2.5G (wordt daar niet vermeldt overigens) en weet ik wat nog meer. Punt is dat het maar net is hoe je er tegenaan kijkt. Als je namelijk rond zoekt op diverse punten op internet dan zie je dat er 2 kampen zijn: de ene kamp die alles onder dingen als 1G, 2G, 3G en 4G schuift en het kamp dat daarin gradaties aanbrengt zoals 3G, 3.5G. Die 3.5G wil dan zeggen dat het een techniek is die eigenlijk net geen 3G maar is maar ook niet in 4G te stoppen valt, het zit ergens tussenin dus tonen ze dat ook zo aan.

Of het nou een 3G of 3.5G techniek is, is dus uiterst discutabel aangezien ook niemand daar een echt goed onderbouwd uitsluitsel over heeft. Op de Nokia N95 bijvoorbeeld wordt UMTS aangeduid met het 3G en HSDPA met 3.5G. Er zijn dus ook telefoonfabrikanten die dat onderscheidt maken.

En om nog even te demonstreren waarom het dom is om wikipedia artikels te gebruiken (aangezien iedereen weet dat de waarheid/juistheid betwistbaar is) heb ik maar even de Nederlandse versie opgezocht: HSDPA (spoiler: deze meldt 3.5G weer).

[ Voor 10% gewijzigd door ppl op 11-08-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05 14:32
Ik ben weer ergens achter gekomen, iets waar ik persoonlijk niet heel erg blij van word.

Push werkt niet over Wi-Fi.

Ik krijg mijn iCal veranderingen alleen binnen in de volgende situaties:
  1. GRPS aan heb, Wi-Fi uit
  2. GRPS aan heb, W-Fi aan (ik hoor over m'n radio speakers of er GPRS activiteit is en dat is ook het geval bij push verkeer, waarbij Wi-Fi ook aan staat)
En ik krijg niets binnen wanneer GRPS uit staat.
Ik gebruik even de term GPRS aangezien ik een 1st gen. iPhone heb.

Dit is naar mijn mening redelijk vervelend, aangezien ik een standaard Hi-abbo heb en niet zo'n zin heb in een dikke GRPS rekening.

Meer mensen ervaring met deze situatie ?

Trouwens, Push mail werkt helemaal niet....
Ik word zo langzamerhand wel een beetje schijtziek van MobileMe...
zie ook dit.

(GPRS zet ik trouwens uit met een 3rd party applicatie)

[ Voor 28% gewijzigd door Kaspers op 11-08-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:35:
Ik ben weer ergens achter gekomen, iets waar ik persoonlijk niet heel erg blij van word.

2. GRPS aan heb, W-Fi aan (ik hoor over m'n radio speakers of er GPRS activiteit is en dat is ook het geval bij push verkeer, waarbij Wi-Fi ook aan staat)
En ik krijg niets binnen wanneer GRPS uit staat.
Ik gebruik even de term GPRS aangezien ik een 1st gen. iPhone heb.

Dit is naar mijn mening redelijk vervelend, aangezien ik een standaard Hi-abbo heb en niet zo'n zin heb in een dikke GRPS rekening.

Meer mensen ervaring met deze situatie ?

(GPRS zet ik trouwens uit met een 3rd party applicatie)
Dat is vreemd want ik krijg wat voor verandering op welke manier ook binnen. Via Wifi, #G og GPRS. Contacts, afspraken of wat ook, alles werkt goed. Nu dit toch aan de hand is wil ik wel een observatie doen. Ik heb mijn iPhone gekocht met 2.0 erop en later de upgrade naar 2.0.1 gedaan. Toen ik dacht dat als ik mijn iPhone gewoon naar fabriek instellingen wilde zetten (2.0 wat nog steeds 2.0.1 werd) reageerde hij totaal anders en werkte de apps ook anders. Nog een keer naar fabriek toe en nu is het weer wel goed. Het deed mij denken een mijn HTC TC waar ik nooit vanuit instellingen 1234 en ja (is delete alles +naar fabrieks toe) kon doen. Je gelooft het niet maar na ongeveer 20 keer naar fabriek toe kon ik dat pas. Weird stuff lijkt me. Het lijkt er soms op of de Firmware niet altijd goed erop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
@Kaspers: lijkt me erg vreemd, gezien de Touch ook push-ondersteuning heeft, en die komt niet verder dan Wifi. Zou dus eigenlijk -theoretisch gezien- gewoon moeten kunnen. Kan het niet zijn dat het hangt op een service die je met je 3rd-party jailbreak-app uitzet ook invloed heeft op de push-service? Kom zo 123 op niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nou mail werkt wel, als je handmatig op die pijl drukt, in de applicatie zelf..
Ik heb hier ook nog wel een Touch liggen, zal dat ding eens updaten naar 2.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:42
Whooi..

Vandaag weer gebeld met de klanten service van T-Mobile.

Heb vanaf 12:30 tot ruim 13:15 in de rij gestaan. :(
Maar gelukkig dit keer hadden ze wel m'n iPhone :)

Geheel nieuwe nog verpakt in de Folie :) jeej hehe..

Scheelt weer hoop ergenis. Terug op me werk de iPhone aan m'n MacBook gehangen en geactiveerd :D

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Benotti schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:31:
Vanmiddag de trein naar Rotterdam gepakt en een iPhone 16GB opgehaalt bij iFactors op de Lijnbaan in Rotterdam. Ze hebben ze daar ruim op voorraad, je kunt er zo eentje meenemen :)

Zometeen lekker pielen met dat ding, telefoonnummer zal pas over een week zijn overgezet.
Er valt niet zo gek veel te pielen als je telefoonnummer nog niet is overgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

Apple bevestigt dat iPhone stiekem naar huis belt
Apple heeft in zijn iPhone-software een achterdeurtje ingebouwd waardoor de telefoon contact kan maken met servers van Apple. Vooralsnog lijkt Apple die mogelijkheid echter niet te benutten.

De auteur van twee iPhone-boeken, Jonathan Zdziarski, kwam vorige week in het nieuws met zijn ontdekking dat de iPhone 3G code bevat die op gezette tijden contact zou zoeken met Apple-servers. Bovendien zou de software, geheel zelfstandig en zonder mogelijke gebruikersinterventie, betaalde en gedownloade applicaties kunnen verwijderen. Zdziarski had echter slechts een url gevonden die werd geraadpleegd wanneer de interne gps van de telefoon werd gebruikt. De url zou een lijst met toepassingen bevatten die op een zwarte lijst staan. De ontdekking van Zdziarski werd echter opgeblazen: zo zou Apple betaalde toepassingen van de iPhone kunnen verwijderen en de iPhone zou Apple laten weten welke programma's gedraaid worden. Ook zou de gps de coördinaten van iPhone-gebruikers doorspelen aan Apple.

De gewraakte url die Zdziarski in de krochten van de iPhone 3G opdook, betrof een unauthorizedApps-pagina die onder de directory 'clbl' terug te vinden is. Op deze manier zouden niet alle applicaties van de iPhone 3G aan de blacklist van Apple getoetst worden, maar alleen de toepassingen die van de api Core Location gebruik maken. De exacte functionaliteit van deze blacklist lijkt vooralsnog het onklaar maken, maar niet verwijderen, van software die ongeoorloofd van de interne gps gebruikmaakt. Zo is de opvatting dat het nutteloze programma 'I am Rich', dat via de App Store verkocht werd, door de Big Brother-mogelijkheden van Apple van iPhones zou zijn verwijderd op niets gebaseerd.

Hoewel de oorspronkelijke verdenkingen over het stiekem 'naar huis bellen' van de iPhone 3G sterk overdreven werden en eigenlijk weinig meer dan onjuiste speculatie bleken, kreeg de ontdekking nog een onverwacht einde. Apple-topman Steve Jobs werd gevraagd naar de mogelijkheden van de iPhone om ongeoorloofde applicaties te verwijderen, waarop hij antwoordde dat het 'onverantwoordelijk' zou zijn wanneer Apple een dergelijke mogelijkheid niet in zou bouwen. "Hopelijk hoeven we die mogelijkheid nooit te gebruiken, maar het zou onverantwoordelijk zijn om niet over die mogelijkheid te beschikken". Jobs gaf aan dat een 'kill switch' gebruikt zou kunnen worden om toepassingen die via de Apple Store worden verkocht te verwijderen. Daarmee geeft Apple dus aan dat het de mogelijkheid heeft programma's die gekocht en betaald werden via de App Store zonder toestemming van de iPhone-eigenaar te verwijderen.
Ik heb je post even aangepast, zet voortaan graag een bron bij. En geef evt. je eigen mening :)

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 11-08-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Nuttige reactie... Het is sowieso niet nodig om daarvoor dat hele verhaal te quoten.

[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 11-08-2008 16:36 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

Dit is niet de huiskamer :)

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 11-08-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Kaspers schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:55:
Nou mail werkt wel, als je handmatig op die pijl drukt, in de applicatie zelf..
Ik heb hier ook nog wel een Touch liggen, zal dat ding eens updaten naar 2.0.1
En die blijkt wel te werken...
Even restoren dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:35
Kaspers schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:35:

Wifi gaat sowieso uit als je telefoon op standby staat. Dus dan zal pushmail, zonder GPRS verbinding inderdaad niet werken :). Bij mij werkt MobileMe overigens prima.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Anoniem: 269592 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:40:
Dat van BT vind ik ook vreemd hoor, alsof het een beetje ondergeschoven kindje is. Wat ik ook vreeemd vind is dat als je meerdere email accounts heb hij nooit in "accounts" opstart. Zat je voorheen in account als en je krijgt mail op account c dan moet je de hele weg terug vanuit a naar c maken. Ik heb nergens een setting gevonden waaarin je kan aangeben dat hij vanuit account moet opstarten.
... zou je je probleem iets duidelijker/leesbaarder kunnen verwoorden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Het probleem met de iPod touches op 2.0 was toch juist dat door de push-ondersteuning de wi-fi niet meer uitging in stand-by en daardoor de acculading sneller achteruit ging?

Lijkt er dus op dat dat by design is, en dat ze dat op de iPhone met 2.0 firmware dus anders verwerkt hebben, door niet te pushen op wi-fi. Wel interessante 'ontdekking' (hoewel, mag je het wel zo noemen als het zo klein is) ;) Denk alleen dat het niet gaat lukken, Kaspers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm, dat was mij idd ook al opgevallen. Dacht al dat het aan mij lag :)
Inderdaad, hier ook geen push over wifi. Het rare is dat ik wel een gprs/3g verbinding heb, maar zodra ik wifi aan heb, en ik ben thuis, werkt push niet meer. Dus wifi staat hier bijna altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Laatst online: 23-01-2024
Heeft iemand ook dat een hoekje van het scherm iets lichter is dan de rest? Ineens wordt een klein gebiedje pixels niet meer zwart... :| Ik twijfel om hiermee terug te gaan voor de garantie, zouden ze dan een refurbished sturen, weet iemand dat?

(Ik heb dat eens gehad met een ipod shuffle, had duidelijk weer een ander gebrek... dan houd ik deze liever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

UltraSub schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:32:
Inderdaad, hier ook geen push over wifi. Het rare is dat ik wel een gprs/3g verbinding heb, maar zodra ik wifi aan heb, en ik ben thuis, werkt push niet meer. Dus wifi staat hier bijna altijd uit.
Push van zowel MobileMe als Exchange werkt hier gewoon terwijl ik met WiFi ben verbonden. Ik heb 3G overigens uit staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:35
lh-Online.nl schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:02:
Het probleem met de iPod touches op 2.0 was toch juist dat door de push-ondersteuning de wi-fi niet meer uitging in stand-by en daardoor de acculading sneller achteruit ging?
Dat zou ik niet weten.
Lijkt er dus op dat dat by design is, en dat ze dat op de iPhone met 2.0 firmware dus anders verwerkt hebben, door niet te pushen op wi-fi. Wel interessante 'ontdekking' (hoewel, mag je het wel zo noemen als het zo klein is) ;) Denk alleen dat het niet gaat lukken, Kaspers.
Er staat in de handleiding dat wifi uitgaat in standby. Dus dat heeft meteen tot gevolg dat push niet meer zal werken (als je geen andere dataverbinding hebt).
Dat is vreemd. Vooral omdat ik aanneem dat je de iPhone niet de hele tijd aan hebt. Volgens mij gaat wifi echt gewoon uit in standby. Bij mij werkt push (MobileMe) ook over wifi trouwens :)
Richiev schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:36:
Heeft iemand ook dat een hoekje van het scherm iets lichter is dan de rest? Ineens wordt een klein gebiedje pixels niet meer zwart... :| Ik twijfel om hiermee terug te gaan voor de garantie, zouden ze dan een refurbished sturen, weet iemand dat?
Als het je stoort dan zou ik zeker garantie proberen te claimen. Het hoort immers niet :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Muthas schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:38:
[...]

Push van zowel MobileMe als Exchange werkt hier gewoon terwijl ik met WiFi ben verbonden. Ik heb 3G overigens uit staan :)
Hmm.. morgen maar eens uitgebreid testen. Nu geen tijd :)

ff wat anders...
Waar worden gedownloade attachments opgeslagen, en hoe krijg je die eventueel verwijderd? Zonder de mail te verwijderen dan. Bij een WM6.x toestel staat er op je memory card een inbox folder, waar gedownloade attaches worden neergeplant, welke je ten alle tijde kunt leeg gooien. Nu ben ik een beetje huiverig om 5+ MB attachments te bekijken op mijn iPhone, omdat als je dat 10x doet, je al 50MB kwijt bent op je device (met waarschijnlijk geen mogelijkheid om ze op te ruimen, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

UltraSub schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:42:
[...]

Hmm.. morgen maar eens uitgebreid testen. Nu geen tijd :)

ff wat anders...
Waar worden gedownloade attachments opgeslagen, en hoe krijg je die eventueel verwijderd? Zonder de mail te verwijderen dan. Bij een WM6.x toestel staat er op je memory card een inbox folder, waar gedownloade attaches worden neergeplant, welke je ten alle tijde kunt leeg gooien. Nu ben ik een beetje huiverig om 5+ MB attachments te bekijken op mijn iPhone, omdat als je dat 10x doet, je al 50MB kwijt bent op je device (met waarschijnlijk geen mogelijkheid om ze op te ruimen, toch?)
Zijn het geen temp bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267659

Maar ik denk dat hij bedoeld : Hoe kan ik ze ( Temp bestanden) in mijn iPhone zien en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:02:
[...]

... zou je je probleem iets duidelijker/leesbaarder kunnen verwoorden? ;)
Oke, als ik mail opstart zou je verwachten dat hij in het tabje accounts zou opstarten maar hij start op in het laatste veld/account. Op die manier moet je als je bvb in Gmail zat weer terug gaan naar accounts en vandaar bvb mijn .me account openen. Snap je het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Richiev schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:36:

(Ik heb dat eens gehad met een ipod shuffle, had duidelijk weer een ander gebrek... dan houd ik deze liever)
Hier het zelfde probleem. Heb nog geprobeert met myLight ze te "repareren" door die op strobe te zetten, maar zonder succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202218

Vandaag ook maar een iPhone opgehaald in Amsterdam. Was al bekend met de 2G iPhone dus niet zoveel nieuws, vind het een prachtig toestel! Heb alleen een probleem met de locatieknop in google maps. Als ik daarop druk gaat hij zoeken naar satellieten (denk ik?) en wordt je plaats bepaald. Als ik dit echter in mijn iphone doe gebeurt er niks, hij blijft maar ronddraaien, ook al buiten geprobeerd maar zonder resultaat. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 269592 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:52:
[...]

En anders is er nog iToner. Keuze zat dus.
op een mac kan je ook Garageband, dat hebben de meeste mensen gratis bij hun mac gekregen; mp3'tje inladen, op maat snijden en dan "Share" > "Send ringtone to iTunes" dan syncen en klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door dadj op 11-08-2008 21:35 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-05 14:19
hebben jullie ook al meegemaakt dat als je al een tijdje bezig bent met je Iphone, zowel internet als andere dingen doen, er in 1 keer geen signaal meer is?
ik kan dan niet meer internetten (bellen niet geprobeerd) en na uit/aan zetten doet alles het weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 20:07
A4-tje schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:55:
hebben jullie ook al meegemaakt dat als je al een tijdje bezig bent met je Iphone, zowel internet als andere dingen doen, er in 1 keer geen signaal meer is?
ik kan dan niet meer internetten (bellen niet geprobeerd) en na uit/aan zetten doet alles het weer vol.
Ja dit probleem heb ik zelf ook. Vooral als ik in de stad ben. Heb volledig bereik voor (3G) zodra ik een winkel in ga heb ik geen bereik en heb ik pas weer 3G na een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Volgens mij ligt het hele 3G-netwerk van T-Mobile er uit vanavond! Althans hier in Groningen (stad). Zelfs na een herstart geen 3G-symbool (ook het GPRS-symbool overigens niet... :? ).
Ik kon niet eens behoorlijk "Path Tracker" testen. De app ontving wel mijn locatie, maar een map was niet beschikbaar. Pas toen mijn WiFi-verbinding hersteld werd kon ik zien waar ik gelopen had (hetgeen wel redelijk goed klopte).

[ Voor 0% gewijzigd door hbokh op 11-08-2008 23:28 . Reden: Typo ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
WOW!

net ff een rare ervaring met mn iphone;

na een tijdje rustig op de bank te hebben gezeten dacht ik; ff een sigaretje roken.
ik pak mn iphone voor een vermakelijk potje poker, gaat ie niet meer aan?!!
de aan/uit knop inhouden werkte ook niet meer, dus ik dacht ik leg hem even aan de oplader misschien doet ie het dan weer.

ik steek de stekker erin, het scherm flitst een paar keer heel kort met het beeld van de batterij die opgeladen wordt en het unlock schuifje en hij gaat weer uit.
En hij reageert nog steeds niet op de aan/uit knop of de home button.

ik haal de stekker eruit, nog een keer erin, weer die flitsen en weer geen reactie.
nog maar een keer proberen, weer die flitsen en daarna reageerde hij wel op de home button.

heel raar allemaal, misschien een hele vage bug?

iemand toevallig ook zoiets ervaren of iets over gehoord/gelezen?

edit: ow en de batterij was voor meer dan 50% vol :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zky_ op 11-08-2008 23:34 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 14:18
Heee, ik heb een vraagje en weet nou niet in welke topic ik hem moet plaatsen.
Ik heb een vraag over de 3g, ik overweeg een simlockvrije Iphone te kopen, als ik daar een prepaid simkaart in stop, en dus wil internetten via 3g, gaat dat dan van mijn beltegoed af? zoja, iemand die weet hoeveel (tmobile) want die 3g is heel handig natuurlijk, maar volgens mij kost het bakken met centen. Iemand die mij even kan informeren, weet er niet veel van blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Als je toch bij T-Mobile blijft, waarom dan niet een gesimlockte telefoon?

Ze hebben een erg aardig en competitief abonnement in de aanbieding waarmee je tegelijk jouw iPhone, belminuten en onbeperkt internet betaalt.

Als je nu al denkt dat het je bakken met geld zal kosten, moet je mi gewoon een abonnement afsluiten. En de abonnementen die bij de iPhone horen zijn dus bijzonder goed te noemen. In feite betaal je de telefoon op afbetaling (hoef je niet in één keer 500 euro neer te leggen) en daarbij krijg een goede deal wat betreft belminuten, maar vooral wat betreft 'limietloos' internet, zodat je je nooit hoeft af te vragen hoeveel je nu weer kwijt bent.

En dat zeg ik als Belg. (waar gesubisideerde phones per defenitie niet mogelijk zijn)

edit: @Alcides, dat is idd voor mij ook de enige reden om voor simlockvrij te gaan. En principeel ben ik nog altijd eerder te vinden voor een simlockvrije phone dan voor een providerphone. Precies om dezelfde reden, vakantie en het gemakkelijk kunnen overschakelen als je elders betere voorwaarden krijgt (daarom is het in België ook zo gedaan, omdat concurrentie tussen telco's anders helemaal een lachertje zou worden). Desalnietemin blijft m'n mening overeind, namelijk dat T-Mobile een erg goede deal heeft weten te formuleren icm een iPhone. Zij moeten natuurlijk ook die 500 euro aan apple afdragen, dus voor de rest van het bedrag heb je een prima abonnement!

Verder denk ik dat je vraag eerder in het [iPhone]abonnement topic thuishoort

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 12-08-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:08:
Als je toch bij T-Mobile blijft, waarom dan niet een gesimlockte telefoon?

Ze hebben een erg aardig en competitief abonnement in de aanbieding waarmee je tegelijk jouw iPhone, belminuten en onbeperkt internet betaalt.

Als je nu al denkt dat het je bakken met geld zal kosten, moet je mi gewoon een abonnement afsluiten. En de abonnementen die bij de iPhone horen zijn dus bijzonder goed te noemen. In feite betaal je de telefoon op afbetaling (hoef je niet in één keer 500 euro neer te leggen) en daarbij krijg een goede deal wat betreft belminuten, maar vooral wat betreft 'limietloos' internet, zodat je je nooit hoeft af te vragen hoeveel je nu weer kwijt bent.

En dat zeg ik als Belg. (waar gesubisideerde phones per defenitie niet mogelijk zijn)
Ik zat ook hevig te twijfelen of ik een abbo zou moeten nemen, alleen ik gebruik meerdere sim kaarten voor al ik op vakantie ga en voor andere dingen, daarom heb ik een simlockvrije nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Alcides schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:32:
............daarom heb ik een simlockvrije nodig.
Zijn die er al dan? Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij kun je alleen andere providers gebruiken als je een X-SIM (of zo iets) gebruikt.
Ook bijvoorbeeld de BE versies werken volgens mij niet met alle providers buiten Belgie.
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik zal nog maar eens goed nakijken vooraf.

Daarnaast is 3G data verbruik en staat dus los van je belminuten.
Welke provider 3G (UMTS) verbinding aanbied voor welke prijs en in welke vorm aanbied bij pre-paid zul je zelf even moeten nakijken (check website's van de diverse operators).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Anoniem: 189953 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:39:
[...]

Zijn die er al dan? Ik heb niet alles gevolgd, maar volgens mij kun je alleen andere providers gebruiken als je een X-SIM (of zo iets) gebruikt.
Ook bijvoorbeeld de BE versies werken volgens mij niet met alle providers buiten Belgie.
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik zal nog maar eens goed nakijken vooraf.

Daarnaast is 3G data verbruik en staat dus los van je belminuten.
Welke provider 3G (UMTS) verbinding aanbied voor welke prijs en in welke vorm aanbied bij pre-paid zul je zelf even moeten nakijken (check website's van de diverse operators).
Hmm oke, ik zal even zoeken.

Ik heb trouwens vernomen dat de telefoons uit belgie en italie simlockvrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:18
De countrylock is een fabel. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-05 14:08

alienfruit

the alien you never expected

Krijgen jullie het wel voor elkaar om een contactpersoon uit het adresboek te koppelen aan een afspraak in de kalender van de iPhone? Ik krijg het niet voor elkaar! Toch best een basisfunctie lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219521

Alcides schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:44:
[...]

Hmm oke, ik zal even zoeken.

Ik heb trouwens vernomen dat de telefoons uit belgie en italie simlockvrij zijn.
Je kunt 'm ook door T-mobile laten unlocken. Als je 't binnen de eerste 3 maanden doet kost 't je 120 euro. Daarna gaat er per 3 maanden 30 euro vanaf. Na een jaar is 't gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Whew, close call. Werd gebeld door een vriendin maar kon haar niet horen.. Dat gebeurt op zich wel vaker (zit 'r gewoon even iets mis in 't netwerk) en dan helpt ophangen en terugbellen. Deze keer niet.. Oortjes erin en ok, ik kon d'r horen.

Even verder gecheckt: kreeg helemaal geen geluid meer uit m'n gewone speaker (boven 't scherm dus), maar speakerphone (onderaan) werkte wel gewoon evenals dus de earbuds. Uhoh. Gerestart, hielp niet. Met een plugje een paar keer heen en weer gegaan in de minijack uitgang, no go. Die deed 't ook wel getuige het verschil tussen volume up/down met en zonder plug.

Dan maar een restore met de originele software (DFU mode, iTunes op restore clicken) nog altijd niks.. Gerestored met m'n jailbreaked software (nu met backup) zodat ik mischien verder zou kunnen kijken met ssh en wonder bij wonder heeft dat 't probleem opgelost.. Zou toch knap onhandig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 05-05 00:14

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Anoniem: 219521 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 03:44:
Je kunt 'm ook door T-mobile laten unlocken. Als je 't binnen de eerste 3 maanden doet kost 't je 120 euro. Daarna gaat er per 3 maanden 30 euro vanaf. Na een jaar is 't gratis :)
Is dat iemand al gelukt? Op iphoneclub.nl stond namelijk dat dit nog niet door iemand succesvol voltooid was - slechts door de TMobile helpdesk aan het lijntje gehouden. Zie:
http://www.iphoneclub.nl/...september-kortingsacties/

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mOrPhie schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:19:
[...]
Hmm, ik vind Jailbreaken niet echt een optie. Jammer dat zoiets niet via AppStore wordt aangeboden.
Ik heb het toch maar gedaan, jailbreaken en Bossprefs erop gezet. Super handy. Alles vanuit een app kunnen aan en uitzetten. BT, WIFI etc etc. Aanrader wel. Jij hebt misschien jouw redenen om het niet te doen maar ik zou er toch overwegen want er zijn veel voordelen. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat vinden jullie van de nieuwe Switcheasy Rebel cases?

Vooral de Arctic case vind ik erg mooi, maar is helaas nog niet verkrijgbaar... of weet iemand een adresje waar ie al te vinden is....?

Ook schijnt de eerste batch niet helemaal in orde te zijn....

hmmmmmm... what to do, what to do...

[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 12-08-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268529

Iemand ook Ical Sync probleem naar de Iphone en andersom. Alles synchroniseerd, behalve de agenda, iemand tips....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108274

Anoniem: 268916 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:14:
[...]

[mbr]Ik heb je post even aangepast, zet voortaan graag een bron bij. En geef evt. je eigen mening :)[/]
Ik zie het probleem nooit zo in dit soort dingen, als blijkt dat een programma uit de app store inderdaad zorgt voor problemen op de Iphone dan heb ik liever dat ze die applicatie verwijderen.
Niemand wil toch iets op zijn iphone wat problemen veroorzaakt? Overigens denk ik dat Apple niet anders kan dan verantwoord met die "macht" omgaan. Het verwijderen van een applicatie met een andere reden zou immers lijden tot grote imago schade voor het bedrijf. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar op zitten te wachten.

Liever een schoon apparaat die het doet en gecontroleerd word dan een niet gecontroleerd apparaat wat in elkaar stort imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160934

Heb niet echt tijd om doorheen al de iphone topics te zoeken om dit te weten te komen, dus excuses als de vraag al is gesteld.

Is de simlockvrije iphone die in Belgie kan gekocht ook volledig unlocked op andere gebieden en kan die gelijkwaar in de wereld worden gebruikt waar er GSM of 3G masten staan?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Laatst online: 09-05 23:34
eenvoudigweg: ja, ja en ja
Anoniem: 160934 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:35:
Heb niet echt tijd om doorheen al de iphone topics te zoeken om dit te weten te komen, dus excuses als de vraag al is gesteld.

Is de simlockvrije iphone die in Belgie kan gekocht ook volledig unlocked op andere gebieden en kan die gelijkwaar in de wereld worden gebruikt waar er GSM of 3G masten staan?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110871

Push werkt hier perfect over Wifi hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 09-05 17:18
Anoniem: 160934 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:35:
[...]
Het antwoord staat nota bene al op deze pagina... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jobbie schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:58:

Vooral de Arctic case vind ik erg mooi, maar is helaas nog niet verkrijgbaar... of weet iemand een adresje waar ie al te vinden is....?

Hier verkopen ze um

http://www.pdashop.nl/pro...-black-for-iphone-3g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:49
Ik heb het idee dat T-Mobile heeft gewerkt aan zijn 3G netwerk. In Den Bosch had ik op mijn werkplek tot op heden nul komma nul 3G bereik. Dit al 3 weken lang. Vandaag kwam ik er per ongeluk achter dat ik nu heerlijk snel kan internetten ineens... Ik heb in ieder geval vol 3G bereik.

EDIT: Never mind... 5 minuten later is het bereik ineens weer foetsie.

[ Voor 11% gewijzigd door Valderrama op 12-08-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Switcheasy case heb ik gehad en het is een stuk crap. De randen kan je zelfmoord mee plegen zo scherp zijn ze. Bij de PDAShop hebben ze die wel. Als je het vraagt hebben ze die van mij tweedehands wel liggen.

Edit.

Ik heb trouwens deze besteld nu. Kost wat maar dan heb je ook wat en in stijl :)

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2007/11/miniot-rear.thumbnail.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 269592 op 12-08-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 269592 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

Die Switcheasy case heb ik gehad en het is een stuk crap. De randen kan je zelfmoord mee plegen zo scherp zijn ze. Bij de PDAShop hebben ze die wel. Als je het vraagt hebben ze die van mij tweedehands wel liggen.
Da's duidelijk taal... :P

maar, ik hoor toch wel veel goeds over de case.... bijv. iLounge geeft het de hoogste score tot nog toe en ik heb nog geen slechte reviews gelezen.

Ook las ik in dit topic (of vorig deel) dat de eerste batch slecht was...

Wat heb je er voor in de plaats genomen?

mja, die had ik ook al gevonden... maar het gaat mij om de arctic versie... is een nieuwe batch en zou dus beter gefabriceerd zijn.... de eerste batch had schijnbaar iets teveel ruimte overgelaten voor de iphone om te bewegen....

[ Voor 23% gewijzigd door SqueakyClean op 12-08-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nieuwe cases van ze komen er toch redelijk uit in de testen

Misschien een handige link als je , net als ik , op zoek bent naar cases en andere zaken voor je iPhone

http://www.ilounge.com/index.php/accessories/

Hier testen ze hoop van die zooi namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jobbie schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:20:
[...]

Wat heb je er voor in de plaats genomen?
Zie post edit. ;)

Hij beschermd wel goed, dat is waar maar uiterlijk in het echt is niets en nogmaals je haald je handen open aan dat ding. Zelfs de PDAShop vond het niets 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 269592 op 12-08-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 10:48
Nou ik ben ook de ongelukkige eigenaar van een witte Iphone met haarscheurtjes...

Bij mij zitten ze bij de knop om je geluid uit te zetten, en bij de headphone aansluiting....
Ook op de rechterbovenhoek zie ik nu.

Heb hem net 2 weken...

Moet hem nu naar T-Mobile brengen / opsturen en dan 10 dagen wachten...
Beetje jammer dit. Waarschijnlijk gebeurt het ook wel bij de zwarte maar vallen die niet op. De scheurtjes zijn ook zwart namelijk.

Mag overigens hopen dat ik gewoon een nieuwe krijg, na 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

UltraSub schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Ik begrijp wat hij bedoeld, heb hier precies het zelfde gehad.
Tytn II, altijd 3G, goede dekking. Toen van de ene op de andere dag alleen nog maar HSDPA in mijn telefoon, en de hele tijd gedonder. Fixed instellen op GSM, werkte wel alles ok. Hence, T-Mobile gooit alles om, en het gedonder begint. Na een paar weken ging het wel wat beter, maar nog steeds dropped calls en zo. Volgens hun niks mis met de mast waar op ik zat, ze gingen verder kijken. Ik me verder niet meer zo druk om gemaakt, en de telefoon fixed op gsm gezet. Whatever, dacht ik, ik had toch maximaal PIT snelheid.
Nu de iPhone. Drama qua dekking (lees het topic maar eens door, en google eens op iphone 3g reception). Het ding heeft gewoon een brakke 3G chip, of een rotte antenne. Mijn Tytn die hier nog steeds ligt, heeft volle bak HSDPA door het hele huis, en strak, niks schommelen. Stop ik de sim terug in de iPhone, 1 streepje 3G. Zodra data gebruik plaats vind, meteen terug naar GPRS. Als ik al eens meer dan 1 streepje 3G zie, is het in een keer naar 4-5 streepjes, en meteen weer terug. Lekker instabiel dus.

Ik zeg dubbelop... T-Mobile heeft een brak HSDPA netwerk (my guess is: versneld uitgerold om de iPhone te kunnen faciliteren), en daar boven op komt de iPhone 3G met zijn ultrabrakke ontvangst. Tis gewoon k*t ;)
ik ben dus gelukking niet de enige. Het heeft in mijn ogen dus ook echt met de aanpassing van het netwerk te maken hebben hier meer mensen last van?? ikzelf kom uit Tilburg. misschien zoals eerder aangegven is het probleem plaatselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben net bij de Apple Store in Den Bosch (A Mac) geweest. Zoals al eerder hier gemeld hebben ze daar de iPhone RUIM op voorraad. Verkoper zijn dat ze nog een paar witte hadden maar een stuk of 40(!) zwarte 16 Gb moddelletjes.
Ik heb (helaas) telefonisch besteld en had geen zin om te annuleren en moeilijk te doen. Maar voor mensen die zoekende zijn, sla je slag. Sowieso prettige winkel met verkopers die wel moeite voor je willen doen. Me like!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Zojuist heeft mijn vriendin hem binnen gekregen, een DOA jammer genoeg. Heel het scherm flikkerde, werd soms gewoon wit en gaf allerlei gekleurde artifacts. Terug gebracht naar T-Mobile en binnen 2 weken komt er een nieuwe, hopelijk zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fake schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:55:
Zojuist heeft mijn vriendin hem binnen gekregen, een DOA jammer genoeg. Heel het scherm flikkerde, werd soms gewoon wit en gaf allerlei gekleurde artifacts. Terug gebracht naar T-Mobile en binnen 2 weken komt er een nieuwe, hopelijk zonder problemen.
ik had ook een DOA, antennes doen het niet, geen bereik.
Balen is dat heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 222093 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:07:
[...]

ik had ook een DOA, antennes doen het niet, geen bereik.
Balen is dat heh
Komt dat niet gewoon omdat je simkaart nog niet actief is?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95513

wally21 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:48:
[...]

ik ben dus gelukking niet de enige. Het heeft in mijn ogen dus ook echt met de aanpassing van het netwerk te maken hebben hier meer mensen last van?? ikzelf kom uit Tilburg. misschien zoals eerder aangegven is het probleem plaatselijk.
Ik kom ook uit Tilburg.
Mijn ervaring: midden in het centrum op 6 hoog, volle bak bereik op 3G.
Thuis is het minder. Ik heb normaal ook 3G uitstaan ivm battery-life.
Als ik 3G aanzet, dan moet ik vaak herstarten, omdat ik geen verbinding krijg, terwijl ik wél 3G bereik heb. Zet ik hem terug op GPRS, dan heb ik zonder problemen verbinding.
Dus op de één of andere manier, pakt de Iphone geen 3G signaal, terwijl het wél aanwezig is.

Daarnaast heb ik nog een prangende vraag: hoe snel hebben jullie een fix met GPS?
Als ik "kaarten" opstart en druk op "mijn huidige lokatie" dan duurt het ca 1 minuuut voor hij een fix heeft. Ga ik lopen/rijden, dan geeft ie geen update. Ik moet dan steeds opnieuw drukken "mijn lokatie".
Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21

wally21

Anoniem: 95513 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:55:
[...]

Ik kom ook uit Tilburg.
Mijn ervaring: midden in het centrum op 6 hoog, volle bak bereik op 3G.
Thuis is het minder. Ik heb normaal ook 3G uitstaan ivm battery-life.
Als ik 3G aanzet, dan moet ik vaak herstarten, omdat ik geen verbinding krijg, terwijl ik wél 3G bereik heb. Zet ik hem terug op GPRS, dan heb ik zonder problemen verbinding.
Dus op de één of andere manier, pakt de Iphone geen 3G signaal, terwijl het wél aanwezig is.
Dat is dus het probleem wat ik ook heb wel bereik en wel verbinding maar zodra je er mee aan de slag gaat lijk thet net of hij je van de verbinding afgooit. ecter had ik dit dus ook al met mijn Tytn II en ligt het niet aan de iPhone maar aan T-mobile. En bij een GPRS verbinding 0,0 problemen. Heb hiervoor al gebeld naar de klantenservice en die hebben een case aangemaakt en zouden terug bellen maar tot op heden nog niks gehoord :( vanavond maaar weer eens een uurtje aan de lijn hangen bij de klantenservice! doet ze hier iets aan moeten doen want betaal nu al 2 maanden vaaar jan lul dat pit abbo (iphonhe abbo gaat pas over 3 maanden in) want ja kan wel op GPRS internetten maar 3G is ook met een normaal Pit abbo bijna 2x zo snel als de gprs snelheid (nog steeds wel een zwaar geknepen verbinding maar ja) en bijv Youtube kan je alleen bekijken met een 3G verbinding want met een GPRS vebinding weigert de iPhone het bij voorbaat al. Nou ja ik houdt jullie op de hoogte van mijn gesprekje met T-mobile vananvond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:09:
[...]

Komt dat niet gewoon omdat je simkaart nog niet actief is?
is gewoon een contractsverlenging, in mijn oude phone geen probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
wat is een DOA? :$ ik snap dat het toestel niet goed is maar kom er niet uit 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 09:42
touchie75 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:09:
wat is een DOA? :$ ik snap dat het toestel niet goed is maar kom er niet uit 7(8)7
Death on Arival ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
touchie75 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:09:
Google 'DOA': de vijfde link die je vindt legt het allemaal uit.

DOA = Dead On Arrival :*)

[ Voor 41% gewijzigd door Phoniac op 12-08-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Ik heb sinds vandaag dan ook mijn Iphone binnen.
Alles werkt wel op 1 ding na, de verbinding met t-mobile valt steeds weg. (Geen netwerk verbinding of maar 1 streepje) Heb hierover al contact gehad met t-mobile maar die kunnen er niet veel aan doen en denken dat dit aan het toestel ligt. (heb ook dezelfde simkaart in m'n oude telefoon gedaan en daar wel gewoon vol bereik mee)

Iemand hier een idee waar het aan kan liggen of dat ik mischien wat over het hoofd zie ? (of dat mijn Iphone gewoon brak is)

EDIT: Hmm, Topic doornemen is toch wel handig. als ik dit zo bekijk lijkt het sterk op een brakke antenne in de Iphone...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 12-08-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 21:47
Anoniem: 56410 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:20:
Ik heb sinds vandaag dan ook mijn Iphone binnen.
Alles werkt wel op 1 ding na, de verbinding met t-mobile valt steeds weg. (Geen netwerk verbinding of maar 1 streepje) Heb hierover al contact gehad met t-mobile maar die kunnen er niet veel aan doen en denken dat dit aan het toestel ligt. (heb ook dezelfde simkaart in m'n oude telefoon gedaan en daar wel gewoon vol bereik mee)

Iemand hier een idee waar het aan kan liggen of dat ik mischien wat over het hoofd zie ? (of dat mijn Iphone gewoon brak is)

EDIT: Hmm, Topic doornemen is toch wel handig. als ik dit zo bekijk lijkt het sterk op een brakke antenne in de Iphone...
doe eens settings >> General >> Network >> 3g OFF! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270922

Net m'n Fabrixcase - Black suit binnengekregen. Heb drie weken geleden de Black pinstripes besteld bij Fabrix uit Singapore maar nog steeds niet binnen.

Deze heb ik op gister www.fabrixcases.nl besteld en vanmiddag in de bus. Gaat een stuk sneller :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fabrixcases.nl/front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
[b][message=30566391,noline]woutersis schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:31
niceeeee :9 dat wordt m'n volgende met die bonte kleuren 8)

ik heb deze, en bevalt me prima!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v419/mous/green.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door touchie75 op 12-08-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Tales schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:26:
[...]

doe eens settings >> General >> Network >> 3g OFF! :)
Helpt helaas niet (Zie geen verbetering/verbinding en je zou nartuurlijk 3g gewoon moeten kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 17:34
Ligt het aan mij, of is de stand-by tijd sinds de software update een stuk minder geworden? Voordat ik m'n Iphone had geupdate hoefde ik m'n telefoon 2 tot 3 keer per week op te laden.
Sinds ik de nieuwe software versie op de telefoon heb moet ik m'n telefoon elke dag opladen... Ik heb verder niets aan de settings veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Aaarch. Die plastic backcasing is echt waaardeloos. Nu al kleine puntjes en nog geen enkele keer op een harde surface neergelegd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
yup, dat zijn de nadelen van hoogglans kunststof. Was me ook al opgevallen. En ik leg het ding ook altijd ultra voorzichtig neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:51
Anoniem: 270922 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:31:
Net m'n Fabrixcase - Black suit binnengekregen. Heb drie weken geleden de Black pinstripes besteld bij Fabrix uit Singapore maar nog steeds niet binnen.

Deze heb ik op gister www.fabrixcases.nl besteld en vanmiddag in de bus. Gaat een stuk sneller :P
Leuk te weten dat ze nu ook vanuit NL leverbaar zijn. De hoes van m'n Touch (Fabrix) had ik destijds ook uit Singapore laten komen (was er binnen een week trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-10-2024

Ik had 'm ook......de witte uitvoering. Stond ten eerste niet echt mooi bij mijn zwarte iPhone, maar daar kwam ik pas achter toen ik mijn iPhone erin stopte. De schoonheid van je Iphone verdwijnt erin. Ten tweede is het een vrij lompe case, het maakt je iPhone bijna 2 maal zo dik. Ten derde, en daar kwam ik gisteren dus achter, is er toch blijkbaar wat vuil, stof of gruis uit mijn broekzak tussen de iPhone en de case gekomen en dit is gaan schuren. Wellicht is dit gekomen door de niet echt hele strakke pasvorm. Nu zitten er wat kleine krassen op chrome rand van onderen. Ik heb de case maar meteen in de kast gegooid. Ik wacht wel op wat beters......ik vind het aanbod op dit moment wat tegenvallen. Waarom is er niet gewoon een hele dunne rubberen doorzichtige strakke case? ;)

Iemand wel goede ervaringen met een andere case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

Ik heb zelf de Icebox Pro van Gear4.
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1109/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/TS595?wid=185&hei=185&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=1&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0
http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 01-02 21:24
stukje over de 3G dekking van T-Mobile.

AMSTERDAM - T-Mobile beschikt wel degelijk over een goed dekkend mobiel breedbandnetwerk (3G).

Problemen met slechte verbindingen liggen mogelijk aan de iPhone zelf.

Dat schrijft T-Mobile op een weblog, dat het bedrijf een week geleden lanceerde om te reageren op vragen en klachten van iPhonebezitters. T-Mobile is de enige provider die het toestel in Nederland officieel mag leveren.

Sindsdien wordt op de site veel geklaagd over vermeende matige dekking van het snelle HSDPA/UMTS-netwerk, dat voor mobiele breedbandtoegang moet zorgen. Veel klanten zeggen dat ze geen snelle verbinding krijgen, terwijl dat volgens de dekkingskaart van T-Mobile in hun woonplaats wel zou moeten lukken.

Software

Volgens T-Mobile ligt dat niet aan het netwerk. "De 3G-dekking van T-Mobile is even goed als de concurrentie, daar kan het dus niet aan liggen." Het bedrijf wijst er op dat op het supportforum van iPhone-fabrikant Apple meer wordt geklaagd over de ontvangst, ook door niet-Nederlandse klanten. "We vermoeden dus dat het een hardware of software-specifiek issue van de iPhone zélf is. We adviseren daarom om de software updates van Apple in de gaten te houden." T-Mobile raadt iPhone-bezitters met klachten daarnaast aan om voorlopig waar mogelijk gebruik te maken van wifi.

Het bedrijf zegt overigens hard te werken aan de verbetering van de dekking. Eind vorig jaar nam het concurrent Orange over. De netwerken van beide telecombedrijven worden nu samengevoegd.

Onderzoek

Woordvoerster Priscilla Tomasoa van T-Mobile benadrukt dat de problemen nog in onderzoek zijn. Het bedrijf krijgt ook reacties van klanten die geen enkel probleem ondervinden.

Ze hoopt dat gebruikers hun klachten voorzien van zoveel mogelijk details aan het bedrijf melden. Problemen kunnen allerlei oorzaken hebben, variërend van de precieze lokatie tot de weersomstandigheden.

Volgens Tomasoa is het niet ondenkbaar dat eventuele problemen met de 3G-ontvangst aan het toestel liggen. "We weten uit ervaring dat sommige telefoons beter of slechter presteren op ons netwerk."

bron NU . nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Iemand ervaring met het merk V-Moda?

http://www.v-moda.nl/Modaphones/Vibeduo/

die ziet er nl wel lekker stijlvol uit op het eerste gezicht...

aardig prijsje wel, maar wel speciaal voor de iPhone

edit: hmm never mind, je kan je ipod controls er niet eens mee besturen http://iphone.macworld.com/2007/07/review_vmoda_vibe_duo.php

[ Voor 25% gewijzigd door LuNaTiC op 12-08-2008 21:28 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

LuNaTiC schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:25:
Iemand ervaring met het merk V-Moda?

http://www.v-moda.nl/Modaphones/Vibeduo/

die ziet er nl wel lekker stijlvol uit op het eerste gezicht...

aardig prijsje wel, maar wel speciaal voor de iPhone

edit: hmm never mind, je kan je ipod controls er niet eens mee besturen http://iphone.macworld.com/2007/07/review_vmoda_vibe_duo.php
Dat klopt, maar met v-moda ga je ook de kant van high end IEM's op. Geluid zal ook wel okey zijn :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.