Een tijdje terug heb ik een topic geopend om te kijken of er meer mensen geïnteresseerd zijn in de inear headset van Ultimate Buds. Helaas kreeg dat topic meteen een slotje omdat GoT blijkbaar niet zo'n goede ervaringen heeft met samenkoopacties. Toch kan het interessant zijn om met veel mensen te bestellen omdat je op die manier korting kan proberen te bedingen. Bovendien kunnen dan sowieso de verzendkosten van maar liefst $25 gedeeld worden.
Inmiddels is er door medetweakers een zogenaamd animotopic geopend op samenkopen.net. Mensen die toen al geïnteresseerd waren of dat nu zijn geworden kunnen dat daar dus laten weten!
De headset ($49,99) die ik zelf graag wil bestellen is de UB5
Ultimate Buds verkoopt ook nog andere typen maar dit is naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit-technisch. Kijk op het animoforum voor nog wat extra info.
Inmiddels is er door medetweakers een zogenaamd animotopic geopend op samenkopen.net. Mensen die toen al geïnteresseerd waren of dat nu zijn geworden kunnen dat daar dus laten weten!
De headset ($49,99) die ik zelf graag wil bestellen is de UB5
Ultimate Buds verkoopt ook nog andere typen maar dit is naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit-technisch. Kijk op het animoforum voor nog wat extra info.
[ Voor 3% gewijzigd door Rijk Lemming op 11-08-2008 11:43 ]