http://www.nu.nl/news/169..._klachten_dekking%27.html
Als het aan de chipset ligt, is er geen softwareupdate die dat kan verhelpen!
Ik heb 'm besteld (telefonisch, 2 augustus) en heb 'm nog niet binnen, maar knijp 'm wel een beetje na al deze verhalen (hier en op andere plekken).
Als internet hier en daar even moeilijk doet, daar zou ik mee kunnen leven. Maar als je helemaal geen bereik hebt, tsja... daar ben je niet blij mee. Ik wil uiteraard gewoon binnen (zeker thuis of op mijn werk) gewoon bereik hebben. Net zoals nu bv met mijn N73, die overigens ook minder goed bereik heeft dan de telefoon die ik daarvoor had (Nokia 6230).
Op mijn werkplek heb ik met mijn N73 ongeveer 1/2 bereik (waar ik overigens geen last van heb, bellen, internet en zo gaat moeiteloos, alleen accu gaat sneller leeg). Met mijn Nokia 6230 had ik op dezelfde plek vol bereik. Dus de chipset van de 6230 was ook beter?
En als die van de iPhone dus slechter is dan die van de N73, kan ik bereik op mijn werk zeker wel vergeten...
Hmmm... Ben ik niet blij mee... Ben benieuwd hoe het zit met retourneren als toegegeven wordt (en dat zal wel moeten tzt) dat de iPhone veel slechter bereik heeft dan andere telefoons.
Wat moet je met een telefoon als die op veel plekken (binnen) geen bereik heeft.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.