Hey...eindelijk iemand die dit probleem ook heeft, ik dacht dat ik de enigste was, ik heb het al een tijdje. Het is heel vreemd, de ene keer wel een geluidje en de andere keer weer niet. Ik heb eens een hele nachtdienst mee lopen testen, maar ik ben er niet achter gekomen waardoor het komt.Smarty77 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:15:
Na een paar dagen gebruiken kom ik erachter dat het geluid van nieuwe email na een poosje verdwijnt... De rest van de geluiden doen het nog wel.
Ik heb de iphone op silent gezet en weer op geluid gezet: geen resultaat
Instelling van mail geluid gewijzigd en weer terug gezet: geen resultaat
Uit en aanzetten van iphone: geluid werkt weer eventjes en na een poosje kunnen we wederom resetten!
Heb ik iets gemist of ben ik alleen met dit probleem?
Geen ervaring, maar kijk hier even naar:jordan2k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:46:
Weet iemand iets meer te vertelen over het Synchronizeren van de agenda en contacts met Lotus notes, op mn werk ben ik gebonden aan de Lotus notes omgeving, en vind het nu heel erg fijn om al mn afspraken ook in mn mobiel te hebben,
nu heb ik een nokia die mn zakelijke en prive afspraken netjes uit mekaar haalt. en dat is toch echt 1 van de dingen die voor mij heel erg belangrijk is.
Hoop dat iemand hier al wat ervaring mee heeft.
http://www.bertels-hirsch.de/en/winfonie_mobile_2/
Er is een gratis trial te downloaden, maar het kost wel 60 euro voor het echte product...
Mozes....jordan2k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:46:
Weet iemand iets meer te vertelen over het Synchronizeren van de agenda en contacts met Lotus notes, op mn werk ben ik gebonden aan de Lotus notes omgeving, en vind het nu heel erg fijn om al mn afspraken ook in mn mobiel te hebben,
nu heb ik een nokia die mn zakelijke en prive afspraken netjes uit mekaar haalt. en dat is toch echt 1 van de dingen die voor mij heel erg belangrijk is.
Hoop dat iemand hier al wat ervaring mee heeft.
Dat mensen die meuk nog gebruiken
Volgens mij wordt dat lastig aangezien de iPhone ontwikeld is om met MAC en Office samen te werken
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 144797
Op pad met de iphone en usb oplader meenemen?
Heeft nou niemand de pest in dat de iphone niet op te laden is in de auto, via b.v. de dension linkkabel waarmee je muziek van je Iphone wel perfect via je autoboxen gespeeld wordt) en b.v. in de bose box. Alles werkt goed alleen de ipod was op te laden en de iphone niet.
Of mis ik iets?
Als ik dit vraag bij T Mobile of bij The Phone House staan ze je glazig aan te kijken en willen ze je gewoon weer zo's sigarettenplug meegeven.
Als je de hele dag op pad bent lukt het mij niet om de iphone vol te houden en ook als hij muziek afspeelt kost het dus de accu.
Oplossing gevraagd?
Heeft nou niemand de pest in dat de iphone niet op te laden is in de auto, via b.v. de dension linkkabel waarmee je muziek van je Iphone wel perfect via je autoboxen gespeeld wordt) en b.v. in de bose box. Alles werkt goed alleen de ipod was op te laden en de iphone niet.
Of mis ik iets?
Als ik dit vraag bij T Mobile of bij The Phone House staan ze je glazig aan te kijken en willen ze je gewoon weer zo's sigarettenplug meegeven.
Als je de hele dag op pad bent lukt het mij niet om de iphone vol te houden en ook als hij muziek afspeelt kost het dus de accu.
Oplossing gevraagd?
Een minder goedkope lader zoeken. Het probleem is dat die goedkope laders gewoon spanning op de firewire stroomparen zetten. Maar die ondersteunt de 3G iPhone niet meer, die wil ze op USB hebben. Dat kost meer werk (want moet omgezet worden naar 5V, waar firewire tot 17 ofzo toestaat) en is dus duurder.Anoniem: 144797 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:34:
Op pad met de iphone en usb oplader meenemen?
Of mis ik iets?
Oplossing gevraagd?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 201946
Mijn vriendin heeft sinds vandaag een 16 gb iPhone.
Via mijn onboard AP (asus MB) kan je d'r prima en snel op browsen in safari, maar de andere apps (youtube, appstore, itunes etc.) kunnen met geen mogelijkheid verbinding maken. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Via mijn onboard AP (asus MB) kan je d'r prima en snel op browsen in safari, maar de andere apps (youtube, appstore, itunes etc.) kunnen met geen mogelijkheid verbinding maken. Iemand een idee wat dat kan zijn?
iPhone software update 2.0.1 is van nu te downloaden via itunes
Is overigens 'slechts' een security update.
Anoniem: 47458
Toevallig wilde ik vanavond de firmware van m'n iPhone upgraden omdat ik niet tevreden was over het bereik met de telefoon, ik had nog de 2.0 5a345
Ik kreeg inderdaad aangeboden om de 2.01 firmware te downloaden, dus hiervoor heb ik gekozen.
ITunes ging toen maar liefst 250mb! downloaden(altijd handig Netlimiter).
Het upgrade proces ging geheel automatisch, me iPhone ging rebooten en zag nieuwe hardware erbij komen, de iphone boot(blijkbaar in een boot modus oid).
Toen heeft hij een minuut of 10met het appeltje in beeld gestaan met daaronder een soort loading rondje en op de pc stond "iPhone firmware bijwerken", maar geen percentage
Daarna heeft de iPhone zichzelf herstart en stond er een melding in het scherm dat hij aangesloten moest blijven.
Toen de iPhone weer opgestart was kreeg ik ook de vraag om de update te downloaden voor de aanbiederinstellingen, hier ben ik ook akkoord mee gegaan, maar dit liep uit op een foutmelding.
Ik heb nu versie 2.01 (5b108) op me telefoon staan, nu ben ik nog op zoek naar een changelist, aangezien ik alleen maar verwijzingen kreeg naar de Apple site.
Al me spullen staan er iig nog wel op, het eerste wat me opviel is dat hij nu veel sneller signaal heeft zodra je vliegtuigmodus aanzet.
Daarnaast staat er nu ook het volledige woord "t-mobile" ipv een afkorting
Het viel me ook op dat dat hij nu ongeveer een minuutje op "geen service" blijft staan op het moment dat er geen 3g ontvangst is ipv dat hij binnen een aantal sec overspringt.
Ik kreeg inderdaad aangeboden om de 2.01 firmware te downloaden, dus hiervoor heb ik gekozen.
ITunes ging toen maar liefst 250mb! downloaden(altijd handig Netlimiter).
Het upgrade proces ging geheel automatisch, me iPhone ging rebooten en zag nieuwe hardware erbij komen, de iphone boot(blijkbaar in een boot modus oid).
Toen heeft hij een minuut of 10met het appeltje in beeld gestaan met daaronder een soort loading rondje en op de pc stond "iPhone firmware bijwerken", maar geen percentage
Daarna heeft de iPhone zichzelf herstart en stond er een melding in het scherm dat hij aangesloten moest blijven.
Toen de iPhone weer opgestart was kreeg ik ook de vraag om de update te downloaden voor de aanbiederinstellingen, hier ben ik ook akkoord mee gegaan, maar dit liep uit op een foutmelding.
Ik heb nu versie 2.01 (5b108) op me telefoon staan, nu ben ik nog op zoek naar een changelist, aangezien ik alleen maar verwijzingen kreeg naar de Apple site.
Al me spullen staan er iig nog wel op, het eerste wat me opviel is dat hij nu veel sneller signaal heeft zodra je vliegtuigmodus aanzet.
Daarnaast staat er nu ook het volledige woord "t-mobile" ipv een afkorting
Het viel me ook op dat dat hij nu ongeveer een minuutje op "geen service" blijft staan op het moment dat er geen 3g ontvangst is ipv dat hij binnen een aantal sec overspringt.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 05-08-2008 01:50 ]
Ik wilde net gaan jailbreaken; ging mooi niet door 
nouja, lijkt niets uit te maken.
Ik kreeg ook een error 0xE8000001 dus geen updateToen de iPhone weer opgestart was kreeg ik ook de vraag om de update te downloaden voor de aanbiederinstellingen, hier ben ik ook akkoord mee gegaan, maar dit liep uit op een foutmelding.

[ Voor 56% gewijzigd door srblackbird op 05-08-2008 02:17 ]
Ik heb ook een niet helemaal afgeronde update..

Deze foutmelding komt mij persoonlijk wel helemaal de keel uit, ik probeer voor een ontwikkelaar een app te testen, geheel officieel, en wat we ook proberen, we krijgen achter elkaar deze error code...

Deze foutmelding komt mij persoonlijk wel helemaal de keel uit, ik probeer voor een ontwikkelaar een app te testen, geheel officieel, en wat we ook proberen, we krijgen achter elkaar deze error code...

[ Voor 9% gewijzigd door madwurmz op 05-08-2008 02:53 ]
Zal je altijd zien, net gisteren 2 uur besteed aan ipwnen, restoren, backup terug zetten, komt er 24 uur later een update uit... Ik wacht wel even met updaten.
Update is hier bezig, duurt best lang...
// Update werkt op de carrier update foutmelding na...
SMS, Adress book enz laden veel sneller. Ook geen delays meer op keyboard
// Update werkt op de carrier update foutmelding na...
SMS, Adress book enz laden veel sneller. Ook geen delays meer op keyboard
[ Voor 64% gewijzigd door Superflip op 05-08-2008 08:31 ]
Iemand een idee waar de 3G dock op voorraad is? Hoeft niet per se die goedkope van HTR te zijn, als ik er maar kan betalen met overschrijving of Paypal en niet alleen met CC.
Anoniem: 103219
Waar heb je die 'wijsheid' vandaan. Apple meldt zelf dat het bugfixes zijn EN gebruikers melden dat diverse zaken veel sneller zijn geworden, als ook operator logo en zo.CyBeR schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:38:
Ook ik heb 2.0.1 succesvol kunnen installeren. Daarna gaat het helaas mis.

Ziet ernaaruit dat ik niet de enige ben als ik wat fora afstruin. Maar even wachten.
Overigens zie ik nu "T-Mobile" compleet staan in de display en niet "T-Mo" ofzo.

Ziet ernaaruit dat ik niet de enige ben als ik wat fora afstruin. Maar even wachten.
Overigens zie ik nu "T-Mobile" compleet staan in de display en niet "T-Mo" ofzo.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Volgens mij is het gewoon dezelfde carrier settings update maar is deze nog niet geschikt voor 2.0.1, ook omdat de verschijnselen (volledig T-Mobile in display voor de update, na de update niet meer) hetzelfde zijn.
Die settings error blijken geen probleem te zijn. Alles werkt toch?Eiríkr schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:37:
Ook ik heb 2.0.1 succesvol kunnen installeren. Daarna gaat het helaas mis.
[afbeelding]
En toch zijn 't die carrier settings die zorgen voor 'T-Mobile' ipv 'T-Mo..."
Als die carrier settings er volledig "T-Mobile" van maken in de display zijn ze dus toch al geïnstalleerd bij mij. Vreemd dat hij nog steeds met die update komt en dan die foutmelding geeft....
Waarschijnlijk komt die update van T-mobile zelf en hebben ze die nog niet aangepast voor de nieuwe firmware. En gezien de problemen die T-mobile de laatste tijd al had, kan dat misschien wel ff durenEiríkr schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:55:
Als die carrier settings er volledig "T-Mobile" van maken in de display zijn ze dus toch al geïnstalleerd bij mij. Vreemd dat hij nog steeds met die update komt en dan die foutmelding geeft....
Hmmm... Net de update gedownload en geprobeerd te installeren maar tijdens de installatie kwam er een installatie fout. Daarna de iPhone opnieuw opgestart en moest van iTunes een herstel uitvoeren. Telkens als ik de herstel functie probeer komt hij met een onbekende fout 13! Even op internet rond gekeken maar er zijn al wat meer mensen die hetzelfde ervaren. Link
@ Smarty77 hieronder;
Bedankt voor de procedure. Ik heb hem niet nodig gehad. Bij de 4e poging om de herstel functie te gebruiken lukte het in ene wel. Hij is nu weer hersteld en heb de backup terug gezet dus alle smsjes en instellingen staan weer netjes terug. Ik werk nu op de 2.0.1 versie en voor alsnog geen duidelijke verbeteringen of veranderingen. Al lijkt het scrollen door contacten en foto's ed wel beter geworden. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan het opnieuw opstarten.
@ Smarty77 hieronder;
Bedankt voor de procedure. Ik heb hem niet nodig gehad. Bij de 4e poging om de herstel functie te gebruiken lukte het in ene wel. Hij is nu weer hersteld en heb de backup terug gezet dus alle smsjes en instellingen staan weer netjes terug. Ik werk nu op de 2.0.1 versie en voor alsnog geen duidelijke verbeteringen of veranderingen. Al lijkt het scrollen door contacten en foto's ed wel beter geworden. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan het opnieuw opstarten.
[ Voor 35% gewijzigd door AutisticPinguin op 05-08-2008 11:05 ]
Heb je al een DFU geprobeerd!??AutisticPinguin schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:13:
Hmmm... Net de update gedownload en geprobeerd te installeren maar tijdens de installatie kwam er een installatie fout. Daarna de iPhone opnieuw opgestart en moest van iTunes een herstel uitvoeren. Telkens als ik de herstel functie probeer komt hij met een onbekende fout 13! Even op internet rond gekeken maar er zijn al wat meer mensen die hetzelfde ervaren. Link
edit: Service van de zaak
Hoe activeer je DFU mode ?
1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.
2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.
3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden.
de iPhone sluit nu helemaal af.
4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt.
Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button"
te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.
5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode"
Dit is een misleidende melding, wanneer je op een MAC, growl gebruikt kan je zien dat deze melding
niet helemaal klopt aangezien er een "DFU mode USB Device" wordt gedetecteerd.
Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt.
[ Voor 44% gewijzigd door Smarty77 op 05-08-2008 10:22 ]
Ik zou het eerder een 'bug fixes' update noemen..CyBeR schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:38:
Duurt het backuppen ook nog steeds zo lang of is dat gefixt ?
[ Voor 13% gewijzigd door Kaspers op 05-08-2008 10:25 ]
Uhm... zijn er ook al mensen die de update succesvol hebben geïnstalleerd?
Verhalen wisselen een beetje.. van de ene hoor je dat het sneller is die backup, van een ander weer dat het nog net zo traag is.Kaspers schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:23:
[...]
Ik zou het eerder een 'bug fixes' update noemen..
Duurt het backuppen ook nog steeds zo lang of is dat gefixt ?
Geen idee dus
Anoniem: 78574
Ik heb het ook, maar vind het wel makkelijk dat ie snachts niet meer piept...MaxPoweR schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:33:
[...]
Hey...eindelijk iemand die dit probleem ook heeft, ik dacht dat ik de enigste was, ik heb het al een tijdje. Het is heel vreemd, de ene keer wel een geluidje en de andere keer weer niet. Ik heb eens een hele nachtdienst mee lopen testen, maar ik ben er niet achter gekomen waardoor het komt.
's morgens doe ik standaard een softreset (de twee knoppen tegelijk indrukken) voor de snelheid en dan heb ikmijn piepje ook weer terug
Anoniem: 97369
Ik had hele zachte 'tikjes', wat erop wees dat er e-mail werd gechecked en binnen kwam. Dat hoor je echt alleen 's nachts overigens. Ik hoop dat het over is nu,Anoniem: 78574 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:31:
[...]
Ik heb het ook, maar vind het wel makkelijk dat ie snachts niet meer piept...
's morgens doe ik standaard een softreset (de twee knoppen tegelijk indrukken) voor de snelheid en dan heb ikmijn piepje ook weer terug
Mijn eerste ervaringen met 2.0.1 zijn zeer positief. Het is jammer van de foutmelding dat de carrierupdate niet geïnstalleerd kan worden. Maar dat heeft weinig invloed op de werking van de update. Het is meer cosmetisch dat er nu weer T-Mobile staat i.p.v. T-Mo...
Het backuppen ging al een stuk sneller met 7.7.1. Ik zou niet durven zeggen of het nu sneller of langzamer gaat. Het duurt iig zo'n 20 seconden.
De telefoonapp opent meteen zonder lag. De SMS app opent sneller. Daar had ik al geen last van toetsenbordlag en nu nog steeds niet
. Ik heb ook nog geen crashende app gehad. Maar ik heb hem er pas een paar uurtjes opstaan, dus heel intensief heb ik nog niet kunnen testen.
Aan Safari is echter het meest verbeterd. De toetsenbordlag op sommige websites (waaronder GoT) is verdwenen, mits je de pagina helemaal laat inladen. Op hele grote websites (bijv. veel grote plaatjes) crasht Safari ook niet meer, omdat dan gewoon niet alle plaatjes worden geladen. Verder is Safari via 3G een stuk sneller geworden. Ik heb geen 2.0 en 2.0.1 iPhones naast elkaar liggen. Maar voor m'n gevoel gaat het laden van websites (via 3G) echt stukken sneller.
Het backuppen ging al een stuk sneller met 7.7.1. Ik zou niet durven zeggen of het nu sneller of langzamer gaat. Het duurt iig zo'n 20 seconden.
De telefoonapp opent meteen zonder lag. De SMS app opent sneller. Daar had ik al geen last van toetsenbordlag en nu nog steeds niet
Aan Safari is echter het meest verbeterd. De toetsenbordlag op sommige websites (waaronder GoT) is verdwenen, mits je de pagina helemaal laat inladen. Op hele grote websites (bijv. veel grote plaatjes) crasht Safari ook niet meer, omdat dan gewoon niet alle plaatjes worden geladen. Verder is Safari via 3G een stuk sneller geworden. Ik heb geen 2.0 en 2.0.1 iPhones naast elkaar liggen. Maar voor m'n gevoel gaat het laden van websites (via 3G) echt stukken sneller.
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 05-08-2008 11:02 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 261542
ja, probleemloze install. overigens een nette iphone, dwz geen hacks geinstalleerd (genuine apple iphone firmware, tmobile provider dus).Rijk Lemming schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:29:
Uhm... zijn er ook al mensen die de update succesvol hebben geïnstalleerd?
Heb je een idee of er iets van (kleine) extra functies zijn toegevoegd?Hoedje schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:59:
Mijn eerste ervaringen met 2.0.1 zijn zeer positief. Het is jammer van de foutmelding dat de carrierupdate niet geïnstalleerd kan worden. Maar dat heeft weinig invloed op de werking van de update. Het is meer cosmetisch dat er nu weer T-Mobile staat i.p.v. T-Mo...
De telefoonapp opent meteen zonder lag. De SMS app opent sneller. Daar had ik al geen last van toetsenbordlag en nu nog steeds niet. Ik heb ook nog geen crashende app gehad. Maar ik heb hem er pas een paar uurtjes opstaan, dus heel intensief heb ik nog niet kunnen testen.
Ik denk aan bvb 1 smsje wissen of het sms preview aan/uit schakelen.
Hele andere vraag even tussendoor:
Het toetsenbord komt omhoog, maar bij Palringo wil ik het soms weer laten verdwijnen, kan dat op de één of andere manier?
Het toetsenbord komt omhoog, maar bij Palringo wil ik het soms weer laten verdwijnen, kan dat op de één of andere manier?
Nope, bug fixes alleen. Geen feature additions.BlackShadow schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:04:
[...]
Heb je een idee of er iets van (kleine) extra functies zijn toegevoegd?
Ik denk aan bvb 1 smsje wissen of het sms preview aan/uit schakelen.
Anoniem: 222093
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1619
dit is wel heel vet. Je iphone 3g customizen.
Wie gaat dit als eerste doen plaatst pics
dit is wel heel vet. Je iphone 3g customizen.
Wie gaat dit als eerste doen plaatst pics
Onder het kopje informatief: (hopelijk)
USB Device Firmware Upgrade (DFU) is an official USB device class specification of the USB Implementers Forum.
It specifies a vendor and device independent way of updating the firmware of a USB device. The idea is to have only one vendor-independent firmware update tool as part of the operating system, which can then (given a particular firmware image) be downloaded into the device.
In addition to firmware download, it also specifies firmware upload, i.e. loading the currently installed device firmware to the USB Host.
The current version is 1.1, it can be found for free download at http://www.usb.org/developers/devclass_docs/DFU_1.1.pdf
Dat verklaart de melding van Growl net zo goed als dat het enig inzicht geeft in wat Apple op de achtergrond doet om iPhone mogelijk te maken (standaarden in plaats van gesloten systemen).
USB Device Firmware Upgrade (DFU) is an official USB device class specification of the USB Implementers Forum.
It specifies a vendor and device independent way of updating the firmware of a USB device. The idea is to have only one vendor-independent firmware update tool as part of the operating system, which can then (given a particular firmware image) be downloaded into the device.
In addition to firmware download, it also specifies firmware upload, i.e. loading the currently installed device firmware to the USB Host.
The current version is 1.1, it can be found for free download at http://www.usb.org/developers/devclass_docs/DFU_1.1.pdf
Dat verklaart de melding van Growl net zo goed als dat het enig inzicht geeft in wat Apple op de achtergrond doet om iPhone mogelijk te maken (standaarden in plaats van gesloten systemen).
I don't like facts. They have a liberal bias.
Dit lukt volgens mij door gebruik te maken van de return toets (als de tekstbalk leeg is?)?Anoniem: 97369 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:08:
Hele andere vraag even tussendoor:
Kan het momenteel niet testen.
Anoniem: 146055
Je hoeft je vraag niet te crossposten. Daarbij kun je kijken in Levertijd Apple producten Deel 5 en contact opnemen met een paar winkels in de buurt.
[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 05-08-2008 11:19 ]
Interesting. Is ook wel een beetje een geval 'niet het wiel opnieuw uitvinden' natuurlijk.burne schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:12:
Onder het kopje informatief: (hopelijk)
[...]
Helaas, dan entert 'ie!BlackShadow schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:13:
[...]
Dit lukt volgens mij door gebruik te maken van de return toets (als de tekstbalk leeg is?)?
Kan het momenteel niet testen.
Niets intypen en dan return doen werkt bij mij.
Anoniem: 108274
Hmmm ook hier de error bij het updaten van de carrier settings.
Verder gaat de update 2.0.1. wel gewoon goed trouwens.
Verder gaat de update 2.0.1. wel gewoon goed trouwens.
Ook tijdens het SMSén?MarcoC schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:51:
Niets intypen en dan return doen werkt bij mij.
Ik heb een hoop subfolders in mijn inbox. Synchen werkt perfect, maar is er een mogelijkheid, waar ik mss overheen zit te kijken, om de subfolders in te klappen?
Ik heb ook het idee dat 3G nu beter werkt. Had voor de update heel vaak wel het 3G symbooltje in beeld maar toch meldde safari dat ie geen verbinding kon maken met de serverHoedje schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:59:
(...) Verder is Safari via 3G een stuk sneller geworden. Ik heb geen 2.0 en 2.0.1 iPhones naast elkaar liggen. Maar voor m'n gevoel gaat het laden van websites (via 3G) echt stukken sneller.

Edit: duidelijk geval van te vroeg juichen ben ik bang
[ Voor 5% gewijzigd door Rijk Lemming op 05-08-2008 12:28 ]
Nee mijn probleem was dat toen ik mijn GMail account via het standaard GMail profiel op de iPhone had ingesteld hij niet het standaard "send email as" adres gebruikte om te versturen, toen ik echter opnieuw mijn GMail account via "Other" had aangemaakt pakte hij dit wel opeens op. Dus gelukkig werkt het nu allemaal goed.Dezorian schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:15:
[...]
Ik neem aan dat je weet hoe je het moet instellen?
- gmail openen
- settings
- accounts
- add another e-mail adres
- vul in: [JeHuidigeEmailAdresNaam]+iPhone@gmail.com
- deze kan je dan kiezen als je een mail gaat sturen; je adres wordt dan een dropdownlist.
Of bedoel je iets compleet anders?
Hebben mensen hier ook last van dat als je iemand belt en tijdens het gesprek switcht de iPhone van 3G naar gsm dat dan aan het einde van je gesprek je een call failed scherm hebt met de mogelijkheid opnieuw te bellen? Ook al is er niets gefailed behalve de 3G verbinding waarbij de iPhone naadloos overschakelt?
Nee, die is er helaas niet.UltraSub schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:24:
Ik heb een hoop subfolders in mijn inbox. Synchen werkt perfect, maar is er een mogelijkheid, waar ik mss overheen zit te kijken, om de subfolders in te klappen?
Anoniem: 59576
Met de nieuwe firmware op mn Iphone laat ie tijdens het synchroniseren de accu niet meer zien...
Vind ik wel jammer eigenlijk, ik vond het wel een mooi gezicht
p.s. Bij mij is de backup alleen maar langzamer geworden met 2.0.1
p.s. Bij mij is de backup alleen maar langzamer geworden met 2.0.1
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 59576 op 05-08-2008 13:35 ]
Hier staat die er anders nog wel...Anoniem: 59576 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:33:
Met de nieuwe firmware op mn Iphone laat ie tijdens het synchroniseren de accu niet meer zien...
Anoniem: 151391
Soms gaan we toch echt te ver met het Engels...CyBeR schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:10:
[...]
Nope, bug fixes alleen. Geen feature additions.
De update in de telefoonlijst is werkelijk een verademing. Verder merk ik weinig verbeteringen.
het wordt wel tijd voor wat extra functies zoals, inderdaad, het wissen van 1 smsje of het kunnen sms'en in landscape (toetsenbord is dan veel fijner)
Anoniem: 59576
Heel vreemd, maar hier staat ie er nou wel weer
nouja, het werkt allemaal weer zoals het hoort
Van een andere (goede) iPhone site:
Enkele fixes van 2.0.1 :
Enkele fixes van 2.0.1 :
- Volgens sommige gebruikers zijn de backups nu veel sneller, volgens anderen is er geen verschil.
- Het bladeren door contactpersonen is sneller geworden.
- De vertraging bij het intypen van SMS-berichten is verholpen.
- Het T-Mobile-logo verschijnt nu compleet in beeld (voorheen werd dit als ‘T-Mo…’ getoond.
- Bij het verplaatsen van iconen op je startscherm kun je nu meerdere pagina’s overslaan en meteen naar de gewenste pagina bewegen, waar je het icoon loslaat.
Anoniem: 269592
Ja inderdaad, goeie vraag. Ik zit daar ook mee en ik heb het ok niet kunnen ontdekken. Hopelijk is er een manier voor want het ziet er niet uit zo.UltraSub schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:24:
Ik heb ook net de update erop gezet, liep vlotjes maar ook ik heb die error met die andere update. Is die niet gewoon via Apple te downloaden en te installeren?
Als dat zo was, dan had het vast wel voorbij gekomen gok ik zoAnoniem: 269592 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:31:
[...]
Ja inderdaad, goeie vraag. Ik zit daar ook mee en ik heb het ok niet kunnen ontdekken. Hopelijk is er een manier voor want het ziet er niet uit zo.
Ik heb ook net de update erop gezet, liep vlotjes maar ook ik heb die error met die andere update. Is die niet gewoon via Apple te downloaden en te installeren?
Zijn er hier mensen die een A2DP koptelefoon gebruiken met hun iPhone. Zo ja? Hoe hebben jullie dit voor elkaar gebokst?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De iPhone heeft een gemutileerde BT stack. Er zijn alleen mogelijkheden voor een headset voor telefoon. Er is wel een mogelijkhied, dan koop je een uitbreidingsplugje en heb je A2DP.Deddiekoel schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:21:
Zijn er hier mensen die een A2DP koptelefoon gebruiken met hun iPhone. Zo ja? Hoe hebben jullie dit voor elkaar gebokst?
Ik heb er net eentje bij T-Mobile in mijn handen gehad en mee gespeeld. Vergeleken met de Wizard van HTC is dit echt een idiote verbetering! at gaat dat soepel en en ziet er gelikt uit!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Met de nieuwe firmware(2.01) geinstalleerd vraagt iTunes om een "Carrier update".
Deze kan ik niet uitvoeren want hij geeft elke keer error 0XE8000001 hebben hier meer mensen last van?
Deze kan ik niet uitvoeren want hij geeft elke keer error 0XE8000001 hebben hier meer mensen last van?
zucht...berendhaan schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:25:
Met de nieuwe firmware(2.01) geinstalleerd vraagt iTunes om een "Carrier update".
Slechts 1 klik verwijderd van het antwoord.
hint: vrijdag de ...e ?
[ Voor 3% gewijzigd door CJ_Latitude op 05-08-2008 15:28 ]
Of je leest gewoon 1 pagina terug...... Gemiste kansberendhaan schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:25:
Je carier update zorgde voor T-Mo... Nu deze niet uitgevoerd kan worden staat T-Mobile. Dat heeft niets te maken met de nieuwe FirmWare!!
huh vrijdag de 14e???CJ_Latitude schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:27:
[...]
zucht...
Slechts 1 klik verwijderd van het antwoord.
hint: vrijdag de ...e ?
Maar waarom geeft iTunes dit aan dan?To_Tall schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Of je leest gewoon 1 pagina terug...... Gemiste kans
Je carier update zorgde voor T-Mo... Nu deze niet uitgevoerd kan worden staat T-Mobile. Dat heeft niets te maken met de nieuwe FirmWare!!
vind beetje vreemd verhaal
Mijn 2.01 ervaringen:
- Acceleratiemeter gefixed! Monkey Ball is nu speelbaar!
- Safari lijkt pagina's iets sneller te laden
- Acceleratiemeter gefixed! Monkey Ball is nu speelbaar!
- Safari lijkt pagina's iets sneller te laden
Deze melding is voor het eerst al twee keer op pagina 13 langsgekomen...
Ik zie een hoop verschillende ervaringen mbt de snelheid van updaten. Is het wellicht zo dat mensen oudere versies van iTunes gebruiken icm de nieuwe firmware en dat dat het verschil maakt? Ik zag namelijk een update van iTunes voorbij komen gister (7.7.1).
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Eindelijk ben ik ook de trotse eigenaar van een 16GB White. Gister kwam die "pardoes" binnen kwist va niets), nadat ik m via de telefoon 3 weken geleden bij TM besteld had.
Helaas was het chrome gedeelte op de rechter boven hoek beschadigd (geen haarscheurtjes)... meteen gebeld en het advies gekregen om bij een TM-winkel langs te gaan.
Vandaag langs geweest, netjes doos en pakbon mee... In de winkel laten zien wat er precies beschadigd is.
Vervolgens eerst zij, daarna ik telefonisch gesproken met Aftersales.
Resultaat:
- Ik sta (met voorrang) bovenaan de lijst van die winkel voor een 16 Gb wit.
- Totdat ze er 1 voor me hebben, gebruik ik gewoon m'n DOA iPhone (zo omschreef de medewerker de telefoon).
Precies ook wat ik wilde. In eerste instantie zei Aftersales dat ik m moest opsturen, maar ik heb zelf (rustig) aangegeven dat ik het toestel met gebreken heb ontvangen. Ik ben niet bereid om nog een keer een aantal weken op een nieuwe te wachten. Ze wilden me compenseren op m'n abo, maar ook aangegeven dat het me daar niet om ging.
Al met al: het koste me een uurtje, heb nog steeds m'n iPhone en krijg erg snel (vandaag of morgen) een nieuwe...
Beter kan bijna niet!
Helaas was het chrome gedeelte op de rechter boven hoek beschadigd (geen haarscheurtjes)... meteen gebeld en het advies gekregen om bij een TM-winkel langs te gaan.
Vandaag langs geweest, netjes doos en pakbon mee... In de winkel laten zien wat er precies beschadigd is.
Vervolgens eerst zij, daarna ik telefonisch gesproken met Aftersales.
Resultaat:
- Ik sta (met voorrang) bovenaan de lijst van die winkel voor een 16 Gb wit.
- Totdat ze er 1 voor me hebben, gebruik ik gewoon m'n DOA iPhone (zo omschreef de medewerker de telefoon).
Precies ook wat ik wilde. In eerste instantie zei Aftersales dat ik m moest opsturen, maar ik heb zelf (rustig) aangegeven dat ik het toestel met gebreken heb ontvangen. Ik ben niet bereid om nog een keer een aantal weken op een nieuwe te wachten. Ze wilden me compenseren op m'n abo, maar ook aangegeven dat het me daar niet om ging.
Al met al: het koste me een uurtje, heb nog steeds m'n iPhone en krijg erg snel (vandaag of morgen) een nieuwe...
Beter kan bijna niet!
Net ook maar geupgrade. Eerst iTunes naar 7.7.1 getild, daarna de iPhone gedaan. iPhone was met backup in 10 minuutjes klaar. We zullen eens zien wat het brengt.
Persoonlijk hoop ik op langer battery life, want dat is te triest. Na 10+ volledige cycles nog steeds maar 13 uur standby zonder spelen/bellen/internetten/location services/wifi, alleen push op 3G, en dan zit de accu weer op 5%
Persoonlijk hoop ik op langer battery life, want dat is te triest. Na 10+ volledige cycles nog steeds maar 13 uur standby zonder spelen/bellen/internetten/location services/wifi, alleen push op 3G, en dan zit de accu weer op 5%
die battery life is wel erg klote...volgens mij is er dan een andere app die aan het slurpen is.UltraSub schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:17:
Net ook maar geupgrade. Eerst iTunes naar 7.7.1 getild, daarna de iPhone gedaan. iPhone was met backup in 10 minuutjes klaar. We zullen eens zien wat het brengt.
Anoniem: 269592
Ja mocht dat maar eens waar zijn. Die batterij duur is echt dramatisch. Ik kom van een HTC Diamond af en die erg maar dit slaat echt alles. Ik ben best een Apple-fan maar dit is een misser van de eeuw vind ik persoonlijk. Zo'n batterij moet minstens 24 uur mee kunnen met wat bellen en sms etc. Je gelooft het niet maar ik schaam me een beetje om hem aan anderen te laten zijn en mee te laten spelen. Even een spelletje voordoen en oeps...batterij half leeg. Goeie reclame bij anderen.....UltraSub schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:17:

Anoniem: 181826
Vanmiddag geweest bij BC bel comp.
Waar een telefoon was die voor mij besteld was. 3G
De seal folie was verwijderd! Met de mededeling dat zij dit altijd doen. Om te zien of de doos compleet is.
Nu heb ik nooit eerder in een winkel, een telefoon gekocht, (altijd online)
Maar dit vind ik vreemd…. Klopt dat verhaal wat de winkel ophangt.
Is dit een normale manier van doen, bij winkels en dan in het bijzonder BC winkels.
Zoals ik al een beetje verwachte ging het niet goed met het aanmaken van een abo.
Bij Tmobiel. Of ik maar over drie dagen weer wil komen.
Waar ik eigenlijk zo mijn bedenkingen over heb, om daar mijn telefoon nog te halen.
Omdat hij er nu nog langer ligt open en bloot, om als showmodel te gaan dienen.
P.s. van scheurtjes hadden zij ook nog nooit eerder gehoord.
Waar een telefoon was die voor mij besteld was. 3G
De seal folie was verwijderd! Met de mededeling dat zij dit altijd doen. Om te zien of de doos compleet is.
Nu heb ik nooit eerder in een winkel, een telefoon gekocht, (altijd online)
Maar dit vind ik vreemd…. Klopt dat verhaal wat de winkel ophangt.
Is dit een normale manier van doen, bij winkels en dan in het bijzonder BC winkels.
Zoals ik al een beetje verwachte ging het niet goed met het aanmaken van een abo.
Bij Tmobiel. Of ik maar over drie dagen weer wil komen.
Waar ik eigenlijk zo mijn bedenkingen over heb, om daar mijn telefoon nog te halen.
Omdat hij er nu nog langer ligt open en bloot, om als showmodel te gaan dienen.
P.s. van scheurtjes hadden zij ook nog nooit eerder gehoord.
Ik heb nog altijd problemen met het 3G netwerk. Ik krijg gewoon het 3G symbool in beeld met een nogal wisselend bereik (althans, wisselend aantal 'streepjes', kan zonder te verplaatsen rustig van 5 naar 2 springen en weer terug).
Sinds de update is er een nieuwe foutmelding bij gekomen: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk naast de aloude 'server reageert niet' en 'computer is niet verbonden met het internet'
Zijn er meer mensen waarbij er wél 3G in beeld staat maar internet toch niet beschikbaar blijkt?
P.S. Ik merk net dat ie als ik naar Netwerkselectie ga oneindig blijft zoeken
Sinds de update is er een nieuwe foutmelding bij gekomen: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk naast de aloude 'server reageert niet' en 'computer is niet verbonden met het internet'

Zijn er meer mensen waarbij er wél 3G in beeld staat maar internet toch niet beschikbaar blijkt?
P.S. Ik merk net dat ie als ik naar Netwerkselectie ga oneindig blijft zoeken

[ Voor 7% gewijzigd door Rijk Lemming op 05-08-2008 16:53 ]
Ik heb laatst ook m'n iPhone bij de BC opgehaald; deze was nog netjes gesealed.
De medewerker heeft in mijn bijzijn het seal van de doos gehaald en het folie v/d iPhone; als dit al gebeurd is lijkt me dat niet helemaal de procedure; of ze hadden 'm voor iemand anders uitgepakt waarvan het abonnement bijvoorbeeld afgekeurd is?
De medewerker heeft in mijn bijzijn het seal van de doos gehaald en het folie v/d iPhone; als dit al gebeurd is lijkt me dat niet helemaal de procedure; of ze hadden 'm voor iemand anders uitgepakt waarvan het abonnement bijvoorbeeld afgekeurd is?
Bij de update naar 2.01 kreeg ik ook die melding, uren later heb ik nog een herstel gedaan en toen ging de Carrier update wel.berendhaan schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:25:
Volgens mij klopt hier niets van. Op 11 juli had ik dit namelijk al (dat ik gewoon helemaal T-Mobile kon lezen). Na carrier update kon ik het half lezen.Tha BasZ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:28:
Enkele fixes van 2.0.1 :
• Het T-Mobile-logo verschijnt nu compleet in beeld (voorheen werd dit als ‘T-Mo…’ getoond.
Na 2.01 is dit weer helemaal leesbaar. ik krijg ook die carrier update fout, maar ik durf te wedden dat na de carrier update ik dit weer heb!
Bij mij blijft T-Mobile helemaal leesbaar na carrier updateLt. Marx schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:24:
[...]
Volgens mij klopt hier niets van. Op 11 juli had ik dit namelijk al (dat ik gewoon helemaal T-Mobile kon lezen). Na carrier update kon ik het half lezen.
Na 2.01 is dit weer helemaal leesbaar. ik krijg ook die carrier update fout, maar ik durf te wedden dat na de carrier update ik dit weer heb!
Ik denk dat je dan de enige bentMaxPoweR schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:32:
[...]
Bij mij blijft T-Mobile helemaal leesbaar na carrier update
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 269973
@Jobbie
Enige kans dat je die beschadigde mag houden? Of zal die gewoon terug moeten? Anders ben ik wel geïnteresseerd denk ik;)
Enige kans dat je die beschadigde mag houden? Of zal die gewoon terug moeten? Anders ben ik wel geïnteresseerd denk ik;)
gokje... ik denk dat je niet de enige bent... (me 2:P)
gokje, je zal de oude gewoon netjes moeten inleveren...
Hmm weet je zeker dat je iPhone gewoon niet stuk is?UltraSub schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:17:
Ik haal met mijne makkelijk 24 + uur standby en 7 uur gebruik
en dan maak ik intensief gebruik van games en internet met 3g en wifi
Dan is de mijne ook stuk.....berendhaan schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:57:
[...]
Hmm weet je zeker dat je iPhone gewoon niet stuk is?
Meer dan 12 uur standby haal ik ook niet....
Grmbl
Zit al 30 min in de wacht bij T-Mobile Klanten service voor status update van m'n reparatie!!!
Anoniem: 267310
Heb hier ook last van sinds ik de update van vanmorgen wil installeren...berendhaan schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:25:
Hij heeft het over netwerkinstellingen controleren en iets van aanbiedersinstellingen... Vreemd, iemand een oplossing?
Net even de InvisibleShield erop proberen te krijgen: voorkant wil prima en is erg mooi geworden, maar de achterkant lukt voor geen meter. Is iemand dat uberhaupt al gelukt?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Push kost veel batterijduur. Zonder push haal ik gauw het dubbele aan standby tijd. Ik haal met push ook ongeveer 12-16 uur standby met 3-4 uur gebruik, voordat ik de 20% melding krijg.berendhaan schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:57:
[...]
Hmm weet je zeker dat je iPhone gewoon niet stuk is?
Dit is al een aantal keer teruggekomen. Het is gewoon even afwachten tot de aanbiedersinstellingen of carrier settings worden aangepast voor de nieuwe firmware (2.0.1). Maar het kan geen kwaad, want alles werkt gewoonAnoniem: 267310 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:02:
[...]
Heb hier ook last van sinds ik de update van vanmorgen wil installeren...
Hij heeft het over netwerkinstellingen controleren en iets van aanbiedersinstellingen... Vreemd, iemand een oplossing?
Met wifi aan 3G uit en af en toe wat gamen of een webpagina ophalen, een sms versturen of iemand kort bellen. Dan gaat mijn batterij makkelijk 2 dagen mee.MarcelG schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:59:
[...]
Dan is de mijne ook stuk.....
Meer dan 12 uur standby haal ik ook niet....
Om het allemaal nog wat erger te maken...ik heb een paar maanden terug een Apple HIFI gekocht a raison 300 euro.Met wifi aan 3G uit en af en toe wat gamen of een webpagina ophalen, een sms versturen of iemand kort bellen. Dan gaat mijn batterij makkelijk 2 dagen mee.
Dit werkte perfect op de 1st gen iPhone, en ik had niet anders verwacht dan dat het met de iPhone 3G ook gewoon zou werken... Er komt inderdaad, ook met de iPhone 3G perfect geluid uit..maar opladen, ho maar. Dat heeft apple blijkbaar gedeactiveerd, want zodra ik de 3G in de apple hifi plaats verschijnt er een melding dat de iPhone 3G niet geschikt is om op deze manier op te laden
Dit maakt deze fantastische Apple hifi zo goed als onbruikbaar, want zo een energieverslinder als de 3G trekt met een paar uurtjes uurtjes muziek luisteren gewoon compleet de accu leeg....
Dat apple nou de behuizing van de 3G net 1.5 mm breder en een stukje platter maakt zodat iedereen die de 1st gen iPhone had fijn een nieuw hoesje en dock adapters kan gaan halen...ok..dat is nog tot daaraan toe.
Maar waarom nou een modificatie uitvoeren zodat de iPhone 3G niet meer compatible is met andere (apple) apparatuur gaat wel heel erg ver....echt om te janken gewoon dit
[ Voor 3% gewijzigd door netvista op 05-08-2008 18:42 ]
Ik heb ook vandaag m'n invisibleSHIELD ontvangen. Het plakken ging bij mij boven verwachting goed.Moartn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:03:
Net even de InvisibleShield erop proberen te krijgen: voorkant wil prima en is erg mooi geworden, maar de achterkant lukt voor geen meter. Is iemand dat uberhaupt al gelukt?
Na het plakken een post gezet in het topic over de kortingscodes voor de invisibleSHIELD:
Phoniac schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:11:
Hoera! Anderhalve week na ontvangst van m'n iPhone arriveerde vandaag m'n invisibleSHIELD.
Meteen mezelf opgesloten in de badkamer. Het bad laten volopen met heet water (stoom! = geen rondzwevende stofdeeltjes), m'n handen gewassen met Dreft (vetvrij! = geen vieze vingerafdrukken), m'n iPhone gepoetst en plakken maar...
De voorkant ging inderdaad heel soepel. Ook de home-button keurig beplakt.
Voor de achterkant is maar een tip: GEDULD. In totaal ben ik een uur bezig geweest denk ik. Eerst de achterkant goed neerleggen/schuiven en dan wachten tot dat een beetje vastzit. Daarna voorzichtig beginnen aan de zijkanten en veel geduld hebben totdat het droog genoeg is om te plakken. Geduld, geduld en nog eens geduld...
Zowel de voor- als de achterkant zitten er heel keurig op. Een paar miniscuul kleine streepjes op de achterkant bij de hoeken, maar ik verwacht dat dat nog weg trekt in de komende 48 uur.
De iPhone voelt heel stevig aan dankzij de invisibleSHIELD (stevig op een prettige manier dus!).
Niet zo glad meer, maar met een beetje body.
Het grote voordeel van de invisibleSHIELD vind ik dat ik 'm nu makkelijker aan iemand laat zien. Zelf weet ik dat ik er voorzichtig mee ben (heb tot vandaag ook nog steeds het beschermplastic eromheen gehad) en ik vind het zonde als een ander (per ongeluk) een kras op m'n iPhone maakt. Met de invisibleSHIELD erop kan ik de iPhone gerust door iemand laten uitproberen, zonder bang te hoeven zijn voor krassen.
Anoniem: 144797
Ik ben het helemaal met je eens. In de Bosebox idem dito. Niet opladen.netvista schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:41:
[...]
Om het allemaal nog wat erger te maken...ik heb een paar maanden terug een Apple HIFI gekocht a raison 300 euro.
Dit werkte perfect op de 1st gen iPhone, en ik had niet anders verwacht dan dat het met de iPhone 3G ook gewoon zou werken... Er komt inderdaad, ook met de iPhone 3G perfect geluid uit..maar opladen, ho maar. Dat heeft apple blijkbaar gedeactiveerd, want zodra ik de 3G in de apple hifi plaats verschijnt er een melding dat de iPhone 3G niet geschikt is om op deze manier op te laden![]()
Dit maakt deze fantastische Apple hifi zo goed als onbruikbaar, want zo een energieverslinder als de 3G trekt met een paar uurtjes uurtjes muziek luisteren gewoon compleet de accu leeg....
Dat apple nou de behuizing van de 3G net 1.5 mm breder en een stukje platter maakt zodat iedereen die de 1st gen iPhone had fijn een nieuw hoesje en dock adapters kan gaan halen...ok..dat is nog tot daaraan toe.
Maar waarom nou een modificatie uitvoeren zodat de iPhone 3G niet meer compatible is met andere (apple) apparatuur gaat wel heel erg ver....echt om te janken gewoon dit. Ik voel me door dit soort praktijken behoorlijk bekocht door apple kan ik je vertellen.
In de auto met de aansluitkabels naar de Dension Link (geluid over geluidsinstallatie van auto) ook, niet opladen !!!
waardeloos.
Zou een klein verloopstukje moeten zijn firewire/usb
Je weet dat dat ding sinds maart 2006 te koop is, en dat het ietwat onredelijk is te verwachten dat Apple in maart 2006 moet voorspellen wat ze in juli 2008 op de markt gaan brengen?netvista schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:41:
Om het allemaal nog wat erger te maken...ik heb een paar maanden terug een Apple HIFI
(En het is een kwestie van geduld tot een chinees dit vindt en er brood inziet: http://mike.kruckenberg.c...ire-charging-adapter.html)
[ Voor 18% gewijzigd door burne op 05-08-2008 19:01 ]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Dat klopt. Maar om nou het oplaad-protocol te gaan veranderen terwijl de connector wel hetzelfde blijft is gewoon niet aardig...burne schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:56:
[...]
Je weet dat dat ding sinds maart 2006 te koop is, en dat het ietwat onredelijk is te verwachten dat Apple in maart 2006 moet voorspellen wat ze in juli 2008 op de markt gaan brengen?
[ Voor 16% gewijzigd door CJ_Latitude op 05-08-2008 19:03 ]
Helemaal niet mee eens. Het kan heus niet moeilijk zijn een compatibility mode in te bouwen, ook al verlies je hiermee extra optie X of Y. Maar een aankoop van maar 2 jaar oud waardeloos maken is echt pure afzetterij. My 2 centsburn schreef
[...]
Je weet dat dat ding sinds maart 2006 te koop is, en dat het ietwat onredelijk is te verwachten dat Apple in maart 2006 moet voorspellen wat ze in juli 2008 op de markt gaan brengen?
[ Voor 34% gewijzigd door Robbeke op 05-08-2008 19:08 ]
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
En daar hebben ze 249 MB voor nodig?Tha BasZ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:28:
Enkele fixes van 2.0.1 :
- Volgens sommige gebruikers zijn de backups nu veel sneller, volgens anderen is er geen verschil.
- Het bladeren door contactpersonen is sneller geworden.
- De vertraging bij het intypen van SMS-berichten is verholpen.
- Het T-Mobile-logo verschijnt nu compleet in beeld (voorheen werd dit als ‘T-Mo…’ getoond.
- Bij het verplaatsen van iconen op je startscherm kun je nu meerdere pagina’s overslaan en meteen naar de gewenste pagina bewegen, waar je het icoon loslaat.
(
Kan je de wekker niet meer met een iTunes playlist laten opstarten?
Wat ik las over 1.0 bij de first gen iPhone's kon dat nog wel.
Mijn Sony autoradio werkt prima met de iPhone.
Ik heb de sony iPod connection kit.
Pakt mijn mini, nano first gen en nano video ook gewoon prima.
[ Voor 7% gewijzigd door weeraanmelden op 05-08-2008 19:27 ]
Om nog even terug te komen op die carrier update. Bij mij lijkt hij dus geïnstalleerd maar ik krijg ook die foutmelding.
En mb.t. de batterij levensduur. Ik moet hem na een 12 uur ook opladen.
Heb Wi-Fi uit en alleen 3G aan. Gaat altijd op standby en gebruik 'm vrijwel niet. Loopt gewoon snel leeg. Heb geen vreemde apps draaien enzo.
Moet wel opmerken dat ik 3 IMAP accounts en een MobileMe met push heb geconfigureerd.
De IMAP accounts checken elke 15 minuten voor een update.
En mb.t. de batterij levensduur. Ik moet hem na een 12 uur ook opladen.
Heb Wi-Fi uit en alleen 3G aan. Gaat altijd op standby en gebruik 'm vrijwel niet. Loopt gewoon snel leeg. Heb geen vreemde apps draaien enzo.
Moet wel opmerken dat ik 3 IMAP accounts en een MobileMe met push heb geconfigureerd.
De IMAP accounts checken elke 15 minuten voor een update.
Dat is dus echt flauwekul. 2 Jaar is geen eeuwigheid. Daarbij werkte het gewoon goed met de 1st gen iPhone. Dus waarom zou het niet meer kunnen met een 3G?Je weet dat dat ding sinds maart 2006 te koop is, en dat het ietwat onredelijk is te verwachten dat Apple in maart 2006 moet voorspellen wat ze in juli 2008 op de markt gaan brengen?
Ik heb 3G uit, WiFi altijd aan, omdat ik dat thuis, op mijn werk, bij vrienden bij mijn ouders heb. 3G werkt niet goed in mijn omgeving. Wanneer ik een dagje ga stadten, zet ik het aan. Verder Push wel aan.
's Morgens helemaal vol. Einde van de dag nog de helft. Maar dan werk ik. Wanneer ik vrij ben en dus veel gebruik maak van alle mogelijkheden moet ik oppassen. Zo was ik laatst in Amsterdam en moest ik gewoon mijn iPhone uitzetten om in de trein nog naar de iPod te kunnen luisteren. En dat vind ik triest!
's Morgens helemaal vol. Einde van de dag nog de helft. Maar dan werk ik. Wanneer ik vrij ben en dus veel gebruik maak van alle mogelijkheden moet ik oppassen. Zo was ik laatst in Amsterdam en moest ik gewoon mijn iPhone uitzetten om in de trein nog naar de iPod te kunnen luisteren. En dat vind ik triest!
En toch gaat hij langer mee dan menig ander 3G toestel dat ik in mijn handen heb gehad, dus hebben we eigenlijk nog niet zo te klagen. 3G slurpt nou eenmaal veel, wifi veel minder en dan gebruik ik dan ook het meest.
Beetje onzin. Als je bijvoorbeeld Canon neemt. Die garanderen als je objectieven koopt dat die op álle toekomstige spiegelreflex camera's zullen werken. Ze veranderen de aansluiting gewoon niet. Dat Apple dat wel doet en hier geen redelijke oplossing voor biedt is puur geldklopperij.burne schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:56:
Ik heb hetzelfde. In de ochtend een uurtje iPod en soms een Music Video. Dan ligt hij de hele dag standby op het werk. 's Avonds terug naar huis een uurtje kloten met internet etc. Wanneer ik naar bed ga kan hij weer in de lader. Dan ben ik niet eens gebeld geworden.Anoniem: 97369 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:47:
Ik heb 3G uit, WiFi altijd aan, omdat ik dat thuis, op mijn werk, bij vrienden bij mijn ouders heb. 3G werkt niet goed in mijn omgeving. Wanneer ik een dagje ga stadten, zet ik het aan. Verder Push wel aan.
Zoals ik al eerder zei worden wel elke 15 minuten mijn IMAP accounts gesynced en heb ik push aan voor MobileMe.
Ik heb 3G aan staan (werkt goed in mijn omgeving: Utrecht) + wifi (als ik thuis ben), geen push (fetch mijn (G)mail handmatig puur door het mailprogramma te starten) en mijn iPhone gaat, bij normaal gebruik (redelijk wat sms'en, bellen en muziek luisteren), 2 dagen mee...Eiríkr schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:39:
[...]
Ik heb hetzelfde. In de ochtend een uurtje iPod en soms een Music Video. Dan ligt hij de hele dag standby op het werk. 's Avonds terug naar huis een uurtje kloten met internet etc. Wanneer ik naar bed ga kan hij weer in de lader. Dan ben ik niet eens gebeld geworden.
Zoals ik al eerder zei worden wel elke 15 minuten mijn IMAP accounts gesynced en heb ik push aan voor MobileMe.
[ Voor 3% gewijzigd door svdm op 05-08-2008 21:02 ]
Komt het dan echt door Push dat m'n iPhone zo'n korte standby-tijd heeft?
Kun je MobileMe ook zetten op Fetch? En scheelt dat dan erg veel?
Kun je MobileMe ook zetten op Fetch? En scheelt dat dan erg veel?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie