[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.100 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

Ik heb het voor elkaar :) bleek een heel eenvoudige oplossing achteraf (wat meestal zo is :) ). Livebox maakt inderdaad gebruik van Wep, van alles geprbeerd.

Wat blijkt nou... onderop de livebox zit een klein knopje >>> net voordat ik probeerde te connecten even daarop gedrukt >>> op iphone verbinding gemaakt, et voila (om maar in de Franse sfeer te blijven hier)...

Ben ik gister dan een paar uur mee bezig geweest haha, maar goed, toch bedankt voor jullie snelle hulp hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Phoniac schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:14:
[...]

Probeer voor de zekerheid ook ff een DFU uit te voeren, dan weet je in ieder geval zeker dat je alles geprobeerd hebt wat binnen je mogelijkheden ligt. Ik stond afgelopen vrijdag op 't punt om terug te gaan naar TPH in verband met oplaadproblemen. Een DFU lijkt m'n problemen volledig opgelost te hebben. Succes ermee!
Thnx,
hoe voer ik echter een DFU uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Dat staat in het vorige deel.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Weet iemand of het mogelijk is een iPhone aan TomTom te koppelen zodat handsfree gebeld kan worden?

Ik krijg de koppeling tussen TomTom en de iPhone wel tot stand, alleen bellen etc gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

psychonikeo schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

bossprefs kan dat, maar dat is voorlopig alleen nog via de jailbreak te verkrijgen. Het scheelt in ieder geval wat "taps" met dat programma..

offtopic:
Aan degene hierboven. Het is "hij haalt" en niet "hij haald"..
Oke, goed om te weten. Nu even uitvogelen hoe mijn iPhone te jailbrekanen....any advice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267659

Heeft er al iemand een nieuwe iPhone gekregen vanwegen de scheurtjes in de achterkant ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Anoniem: 83017 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:20:
Weet iemand of het mogelijk is een iPhone aan TomTom te koppelen zodat handsfree gebeld kan worden?

Ik krijg de koppeling tussen TomTom en de iPhone wel tot stand, alleen bellen etc gaat niet.
Dat gaat (voorlopig) niet lukken: de iPhone's Bluetooth-stack is halfbakken en ondersteunt alleen de BT headset.
Meer hier onder andere: http://www.iphonebuzz.com...ippled-or-both-151188.php

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261542

vraagje over iphone en wifi performance.

volgens mij valt de wifi performance nogal tegen tov 3g als ik naar testmyiphone.com surf en ik doorloop daar de test driemaal krijg ik de volgende resultaten:

wifi:
test 1: 0.26 Mbps
test 2: 0.3 Mbps
test 3: 0.24 MBps

Ik heb 3 streepjes in mn wifi ontvangst icoon dus dat zit wel snor.

schakel ik wifi uit op de iphone en doe de test op 3g:

3g:
test 1: 3 Mbps
test 2: 3.02 Mbps
test 3: 2.28 Mbps

wifi behoort sneller te zijn dan 3g.... er is wifi verbinding op volle sterkte en toch deze magere wifi resultaten.

laptops aangesloten op hetzelfde wifi netwerk halen consistent resultaten van 1.02-1.04 Mbps.

iemand vergelijkbare ervaringen met iphone wifi of een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 261542 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:18:
vraagje over iphone en wifi performance.

volgens mij valt de wifi performance nogal tegen tov 3g als ik naar testmyiphone.com surf en ik doorloop daar de test driemaal krijg ik de volgende resultaten:
[..]

Ik heb 3 streepjes in mn wifi ontvangst icoon dus dat zit wel snor.

schakel ik wifi uit op de iphone en doe de test op 3g:

3g:
[...]

wifi behoort sneller te zijn dan 3g.... er is wifi verbinding op volle sterkte en toch deze magere wifi resultaten.

laptops aangesloten op hetzelfde wifi netwerk halen consistent resultaten van 1.02-1.04 Mbps.

iemand vergelijkbare ervaringen met iphone wifi of een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
toon volledige bericht
Ik heb hetzelfde probleem. Via wifi heb ik zeer zwakke snelheden (rond 0.3Mbps) terwijl ik met de laptop gewoon 12Mps haal.

Ik heb een WRT54GL. Die geeft ook aan dat de quality van de iPhone een stuk lager is (23% vs 60% van laptop)

Update:
Eureka! Het schijnt dat je Frame burst op disabled moet zetten en Preamble op long. Nu haal ik snelheden van 4mbit _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchmega op 03-08-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kun je frame burst instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Iphone Nano? Willen we die straks ook allemaal hebben? Denk het niet!

http://www.iphoned.nl/iph...-de-kerst/1670/#more-1670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38

jefjef

learning by doing

help!

Mijn iphone blijft op het appeltje staan na een reset (bovenste knop + home knop) nu al zeker een 1/2 uur. en gaat niet weg ook niet na meerdere malen harde reset te geven...

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

McWolf82 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:45:
Iphone Nano? Willen we die straks ook allemaal hebben? Denk het niet!

http://www.iphoned.nl/iph...-de-kerst/1670/#more-1670
_O-

Haha, een rumor overnemen als feit, wat een bagger aan nieuwssites bestaan er tegenwoordig 7(8)7 Dit is echt dikke onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
jefjef schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:55:
help!

Mijn iphone blijft op het appeltje staan na een reset (bovenste knop + home knop) nu al zeker een 1/2 uur. en gaat niet weg ook niet na meerdere malen harde reset te geven...

Iemand een oplossing?
Das knap vervelend...
Al een DFU geprobeerd?
Google DFU iPhone dan vind je wel hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 14:32
Anoniem: 267659 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:09:
Heeft er al iemand een nieuwe iPhone gekregen vanwegen de scheurtjes in de achterkant ??
Ben nog aan het wachten had hem meegeven aan de verzekerings-gozer maar die zei dat het 3 weken +- ging duren vanwege de zomer :(

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is officieel...na een DFU zelfs geen bereik met de iphone, mijn toestel is gewoon een klote DOA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Laat maar zitten, ik loop nogal achter (iets meer de refresh-knop gebruiken)

[ Voor 89% gewijzigd door elmorian op 03-08-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Phoniac schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Das knap vervelend...
Al een DFU geprobeerd?
Google DFU iPhone dan vind je wel hoe dat moet.
Dank je!!!...je hebt mijn zondag gered _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 13:57
Hoe kan je er voor zorgen dat die de telefoon nummers anders noteert dan dat hij standaard doet?
Nu doet hij +31 612345678 maar kan die ook het net nummer tussen haakjes weergeven (020) 12345678? Of is dit alleen mogelijk met een Jailbreak?

Als het toestel gejailbreakt accepteert die dan elke sim of is het alleen een software unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchmega schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:31:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Via wifi heb ik zeer zwakke snelheden (rond 0.3Mbps) terwijl ik met de laptop gewoon 12Mps haal.

Ik heb een WRT54GL. Die geeft ook aan dat de quality van de iPhone een stuk lager is (23% vs 60% van laptop)

Update:
Eureka! Het schijnt dat je Frame burst op disabled moet zetten en Preamble op long. Nu haal ik snelheden van 4mbit _/-\o_
als ik mn airport express op alleen 802.11b instel ipv 802.11b/g werkt het beter. de resultaten zijn dan als volgt :

testsite: testmyiphone.com

test 1: 3.24 Mbps
test 2: 4.2 Mbps
test 3: 2.85 Mbps

wel vreemd dat iphone 3g op 802.11g problemen heeft. ik ben ook niet de enige die hier tegenaan gelopen is:

http://forums.whirlpool.n...s-archive.cfm/948616.html

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=7730498

http://discussions.apple....threadID=1598984&tstart=0

zou mogelijk een hardware issue kunnen zijn in de iphone 3g, ik blijf het in de gaten houden. wat is normale wifi 802.11g snelheid op testmyiphone.com?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 261542 op 03-08-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Disksoft schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:06:
Hoe kan je er voor zorgen dat die de telefoon nummers anders noteert dan dat hij standaard doet?
Nu doet hij +31 612345678 maar kan die ook het net nummer tussen haakjes weergeven (020) 12345678? Of is dit alleen mogelijk met een Jailbreak?

Als het toestel gejailbreakt accepteert die dan elke sim of is het alleen een software unlock?
Dat zit in de country instellingen. En voor nederlands doet 'ie dat niet, vooral ook omdat 't hier niet standaard is om nummer zo weer te geven. Vul maar's 0015551234567 in en zie dat er dan opeens weer haakjes tevoorschijn komen: in de VS is dat wel normaal.

Hij heeft matcht overigens tussen nummerformaten: als je +31612345678 in je telefoonboek hebt staan, kun je dat invullen in je dial pad en dan pakt 'ie de bijbehorende naam erbij. Maar je kunt dan ook 0031612345678 invoeren of gewoon 0612345678. Zo te zien werkt dat door gewoon vanaf de achterkant te matchen bij 7 of meer nummers. '2345678' pakt 'ie ook ;) toch niet, want een extra doet 't niet. Dan weet 'ie toch dat een gemiddeld netnummer hier drie cijfers lang is blijkbaar. En buitenlandse nummers slaat 'ie ook over tenzij je landencodes ervoor zet.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 03-08-2008 16:17 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Disksoft schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:06:

Als toevoeging op het vorige antwoord. Een jailbreak is alleen voor de software. Heeft niets te maken met de sims. Daarvoor moet je een unlock hebben en die is er (nog) niet voor de 3G.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269886

Ik ben sinds een week in het bezit van een 16GB Iphone 3G met een T-mobile abonnement. Ben erg blij met het toestel, het enige wat me een beetje tegenvalt is de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Zowel via het toestel als met de koptelefoon.
Dit klinkt nogal dof en ver weg, zeker niet helder en scherp, wat je wel van een goed toestel zou verwachten. Mijn vorige telefoon, een SE K750i was een stuk beter.

Het overige geluid, via de iPod, beltonen, games e.d. klinkt wel erg goed, daar is niks mis mee.

Hebben meer mensen dit probleem, en/of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Laatst online: 18-05 13:57
@CyBer & psychonikeo

Bedankt voor de informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

hbokh schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:13:
[...]

Dat gaat (voorlopig) niet lukken: de iPhone's Bluetooth-stack is halfbakken en ondersteunt alleen de BT headset.
Meer hier onder andere: http://www.iphonebuzz.com...ippled-or-both-151188.php
Dank voor de uitleg.

Ik heb mij iPhone nu 2 dagen en heb gister 4.5 uur onafgebroken op 1 accu gewerkt met de iPhone en vandaag alweer 2 uren en nog steeds volle accu. Volgens mij is dit best netjes, ik hoor er zoveel tegenvallende resultaten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-06 10:58
Anoniem: 269886 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:50:
Ik ben sinds een week in het bezit van een 16GB Iphone 3G met een T-mobile abonnement. Ben erg blij met het toestel, het enige wat me een beetje tegenvalt is de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Zowel via het toestel als met de koptelefoon.
Dit klinkt nogal dof en ver weg, zeker niet helder en scherp, wat je wel van een goed toestel zou verwachten. Mijn vorige telefoon, een SE K750i was een stuk beter.

Het overige geluid, via de iPod, beltonen, games e.d. klinkt wel erg goed, daar is niks mis mee.

Hebben meer mensen dit probleem, en/of een oplossing?
nope Al heb ik alleen nog me 3G verbining gebeld. GSM heb ik nog niet geprobeerd.

ik mis hem wel :( sinds woensdag ben ik hem alkwijt :'( iemand hier beken met reparatie afdeling van t-Mobile? zijn ze altijd zo traag met info verstrekken??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Ik weet niet of dit de juiste plek is hiervoor maar ik wilde vragen wat de risico's zijn van het jailbreaken van je iphone. Ik zou het wel leuk vinden om die andere onofficiële apps te proberen. Ik wil echter niet het risico lopen van een baksteen bij een update. Is het nog mogelijk om na een jailbreak je iphone te restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247087

is er toevallig iemand die weet hoe je je eigen muziek als beltoon in kan stellen zonder dat je daarvoor hoeft te betalen want in de handleiding staat alleen hoe je het kan doen maar dan moet je daar wel voor betalen..? Nog even voor de mensen die nog een iphone willen kopen kan ik alleen maar zeggen het is egt een aanrader..!

Je mag best wat eigen inzet tonen, zoals hieronder al staat zijn er meerdere manieren om daarachter te komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

Anoniem: 247087 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:01:
is er toevallig iemand die weet hoe je je eigen muziek als beltoon in kan stellen zonder dat je daarvoor hoeft te betalen want in de handleiding staat alleen hoe je het kan doen maar dan moet je daar wel voor betalen..? Nog even voor de mensen die nog een iphone willen kopen kan ik alleen maar zeggen het is egt een aanrader..!
  1. Gebruik de search, is al eerder gevraagd
  2. Gebruik Google: eerste hit
  3. Leest de openingspost! nouja eigenlijk is het de tweede post...
Dat mag wel wat vriendelijker en maak liever een TR aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
Ik heb een vraag aan de mensen die nu een 3G hebben en tevens ervaring hebben met de 1e generatie iPhone. Ze zeggen dat de batterijduur langer is dan die van de 1e generatie. Hoe is deze vergelijking gemaakt? Gaat de 3G bij gemiddeld gebruik (GPS uitgeschakeld) zowieso langer mee dan de eerste generatie? Of moet 3G eerst worden uitgeschakeld om de 1e gen. iPhone te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Weet iemand toevallig wanneer HTR Nederland die bulk docks weer kan leveren? Kan ze nu niet eens in mijn winkelmandje slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Iemand al wat ervaring met het schoonmaken van de iPhone? Opzich werkt dat poetsdoekje vrij goed, maar ik heb het idee dat je daar de vetvlekken op je scherm alleen maar egaal mee uitsmeert, dus dat is niet echt schoonmaken natuurlijk.

Ik zat te denken aan die vochtige doekjes die je kunt gebruiken om LCD-schermen schoon te maken. Geloof dat je die in bussen/doosjes kunt kopen. Goed idee?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een echte microvezel doek en je hebt hem zo als nieuw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Moartn schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:15:
Iemand al wat ervaring met het schoonmaken van de iPhone? Opzich werkt dat poetsdoekje vrij goed, maar ik heb het idee dat je daar de vetvlekken op je scherm alleen maar egaal mee uitsmeert, dus dat is niet echt schoonmaken natuurlijk.

Ik zat te denken aan die vochtige doekjes die je kunt gebruiken om LCD-schermen schoon te maken. Geloof dat je die in bussen/doosjes kunt kopen. Goed idee?
Licht-vochtige tissue, stukje stof van t-shirt. In feite heb je niets bijzonders nodig hoor. ;-)

Het is geen goud namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:58
is het mogelijk om je iphone te koppelen via bluetooth aan een laptop/pc en daarmee dan via het 3g te internetten ? zo ja hoe zijn die ervaringen kwa snelheid ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
angel00008 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:36:
is het mogelijk om je iphone te koppelen via bluetooth aan een laptop/pc en daarmee dan via het 3g te internetten ? zo ja hoe zijn die ervaringen kwa snelheid ?
nupe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

Dit is misschien wel handig voor mensen die handen tekort komen bij de iPhone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:11

Ik werk in een ziekenhuis. En gebruik gewoon desinfectie alcohol. Werkt als een trein, geen vetvlek te bekennen :).

Maar ik heb nog wel een andere vraag hoe verander ik de kleuren in mijn iPhone agenda. Gebruik Outlook met mobile me. Maar kleuren van diverse agenda's zijn anders op m'n iPhone dan in Outlook. Iemand tips.

(een iMac kopen en iCal draaien ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 23-06 08:58
dat is wel een beetje jammer had eigenlijk gehoopt dat je hiermee dus een soort van ''gratis'' internet op de laptop kon krijgen..

gemiste kans..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 18:53
(jarig!)
Hier een trotse eigenaar van een witte iphone met haarscheurtjes. Gister naar de t-mobile winkel geweest in r'dam. Omruilen kan niet, doen we niet aan, wordt altijd opgestuurd voor reparatie is mij verteld. Ging 5 weken duren, dat vond ik iets te lang, dus ik naar de bel company (waar ik 'm gekocht heb). Omruilen is ook daar niet mogelijk, hij moet opgestuurd worden voor reparatie en dat gaat ongeveer 3 weken duren...

Ter plekke werd de reparatie service gebeld om een afsrpaak te maken met mij om m'n iphone om te ruilen voor een Tytn (heb een belgarant verzekering).

Even om het niveau van de reparatie service aan te geven: "als wij de iphone op komen halen moet u de batterij eruit halen...", dus...

Denk dat ik de afpsraak ga annuleren, hij zou morgen opgehaald worden. Heb echt helemaal geen vertrouwen in die reparatie service.
Denk dat ik gewoon wacht tot apple zegt: ruil 'm maar om!

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik zou apple even bellen en je verhaal doen. Grote kans dat zijn wel gewoon verstand er van hebben en zo lief zijn om hem wel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10-2022
Hoi,

ik ben sinds een paar dagen ook een trotse bezitter van een iphone. Maar nu heb ik een probleem. Bij een telefoon gesprek, (over 3G of GSM), kraakt het geluid. Het kraken gebeurt bij de ingebouwde telefoon speaker, en mijn eigen oordopjes. (sennheiser CX 300) Bij het afspelen van muziek en video doen de speaker en oordopjes het wel perfect. Het ligt dus niet aan de speaker, maar aan iets anders.

Ik zie de meeste mensen spreken over een hele goede geluidskwaliteit, en op internet zijn er meer mensen met mijn probleem, maar niet veel.

Ik vraag me af of ik hem ter reparatie ga aanbieden. Maar ik wil weten hoe lang dat ongeveer gaat duren. Het probleem is niet heel erg, dus als reparatie een maand duurt, dan wacht ik wel even tot alle mensen met kinderziektes hun telefoons gerepareerd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

http://www.appleinsider.c..._internet_connection.html

Je post mag wel iets meer inhoud hebben, dan alleen een linkje.

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2008 23:56 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Weet iemand of er ergens nog een leuke aanbieding is? Zoals een tijdje geleden kon je ergens een gratis dock krijgen bij een nieuwe iPhone?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 14:09
Even een tip, was zaterdag in Uitgeest bij iCentre XL en daar hebben ze nog een aantal iPhones op voorraad, waaronder de witte 16 en de zwarte 8 gb. Dus als je nog op zoek bent, pleeg morgen even een belletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Oud. Is inmiddels weer niet te krijgen ;) als je de laatste pagina hier had gelezen wist je dat ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 17:20
Anoniem: 151391 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:58:
Ik weet niet of dit de juiste plek is hiervoor maar ik wilde vragen wat de risico's zijn van het jailbreaken van je iphone. Ik zou het wel leuk vinden om die andere onofficiële apps te proberen. Ik wil echter niet het risico lopen van een baksteen bij een update. Is het nog mogelijk om na een jailbreak je iphone te restoren?
Je stelt het zelf al. Maar dat mag echt in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken :).

Een licht nat gemaakt microvezeldoekje is echt ideaal hiervoor. Het haalt alle vingerafdrukken weg, zonder dat je bepaalde schoonmaakmiddelen hoeft te gebruiken.
prometheus345479 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:21:
Ik vraag me af of ik hem ter reparatie ga aanbieden. Maar ik wil weten hoe lang dat ongeveer gaat duren. Het probleem is niet heel erg, dus als reparatie een maand duurt, dan wacht ik wel even tot alle mensen met kinderziektes hun telefoons gerepareerd hebben...
Het klinkt iig als een hardware probleem, je zou evt. nog de iPhone kunnen herstellen misschien dat dat helpt :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 21:17

Canon23

>>MY<< world

Mag over een maandje een nieuwe phone scoren en zit er te denken aan de ipod.
Ik weet inmiddels dat hij ernstig warm kan worden en dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan.

Zijn er verder nog dingen waar ik op rekening mee moet houden als ik hem wil gebruik voor met name media afspelen, internet (hotmail checken en msn-en)?
Hij record geen filmpjes heb ik begrepen gaat dit met toekomstige firmware nog worden aangepast of is het technisch gewoon niet mogelijk?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@mickeyhouse, gewoon even langs de applestore lopen. Deze kunnen je veelal wel fatsoenlijk helpen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:34:
[...]

Licht-vochtige tissue, stukje stof van t-shirt. In feite heb je niets bijzonders nodig hoor. ;-)

Het is geen goud namelijk.
huh ...heb jij niet de gouwe versie genomen dan...? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
(jarig!)
moguh!

Terugkomend op m'n haarscheurtjes verhaal: heb m'n reparatie geannuleerd en apple gebeld maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Apple doet er helemaal niets aan, alles gaat via t-mobile. Apple zegt dat ze niet aan omruilen doen, ik moet echt alles via t-mobile doen, PFFFFFFFFFFF... daar wordt je toch moe van!

Ik heb die k*t telefoon net 2 weken, hij heeft een defect wat niet mijn schuld is en ik ben 'm gewoon minimaal 3 weken kwijt voor reparatie!

De apple store in r'dam (ifactor heet dat ding geloof ik) heeft geadviseerd te wachten tot apple met een oplossing voor dit probleem komt, maar ja hoe lang gaat dat wel niet duren, oftewel ik ben een blij mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 15:27

World Citizen

FreeReef.nl

mickeyhouse schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:48:
moguh!

Terugkomend op m'n haarscheurtjes verhaal: heb m'n reparatie geannuleerd en apple gebeld maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Apple doet er helemaal niets aan, alles gaat via t-mobile. Apple zegt dat ze niet aan omruilen doen, ik moet echt alles via t-mobile doen, PFFFFFFFFFFF... daar wordt je toch moe van!

Ik heb die k*t telefoon net 2 weken, hij heeft een defect wat niet mijn schuld is en ik ben 'm gewoon minimaal 3 weken kwijt voor reparatie!

De apple store in r'dam (ifactor heet dat ding geloof ik) heeft geadviseerd te wachten tot apple met een oplossing voor dit probleem komt, maar ja hoe lang gaat dat wel niet duren, oftewel ik ben een blij mens :)
Het klink als mij HTC P4350. ... gekocht bij vodafone met Windows Mobile 5
Vervolgens brengt HTC windows mobile 6 uit....Die ik niet mag downloaden omdat het een vodafoon branded toestel is. En vodafoon zecht .......ja Jammer want Vodafone ondersteund deze niet. En we hebben geen zin om het werkend te krijgen. Je krijgt WM6 niet.
Hierdoor zou ik nooit meer een branded toestel willen. En eerlijk gezegd zag ik dit aankomen bij de Iphone. Je bent alteid afhankelijk van T-Mobile....

Even over het hitte probleem.

Als ik mijn IPOD TOUCH 15 min in een Speaker-docking systeem heb,,, word hij ook te heet Echt veel te heet. Ik kan hem dan ook niet meer in mijn broekzak doen. Waarschijnlijk kan ik er de zelfde brandwonden mee creëren.

Dit was al bij FM 1.1.4

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 10:48
Canon23 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 05:21:
Ik weet inmiddels dat hij ernstig warm kan worden en dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan.

Zijn er verder nog dingen waar ik op rekening mee moet houden als ik hem wil gebruik voor met name media afspelen, internet (hotmail checken en msn-en)?
Hij record geen filmpjes heb ik begrepen gaat dit met toekomstige firmware nog worden aangepast of is het technisch gewoon niet mogelijk?
Alle dingen waar je rekening mee zou kunnen houden staan beschreven in de afgelopen 12 topics....
Als er hot items zijn dan lees je die vanzelf wel in het laatste topic...

Maar haarscheurtjes is momenteel het enige issue... en misschien zou je ook rekening kunnen houden met defecte pixels... komt ook nog wel regelmatig voor! Je dit kunnen testen in de winkel door naar een speciale kleuren website te gaan.... (welke website? google is your friend!)

Levertijden schijnen binnenkort tot het verleden te horen, maar lees daarvoor ook even het topic Levertijden apple hardware deel 5 (volgens mij) even door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Canon23 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 05:21:

Met een ipod kan je niet bellen, dat weet je wel hoop ik?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee hoe je de achtergrondkleur van je springbord wijzigt van zwart in wit. is hier een aparte app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 11:02
Ik las net iemand die em bij de BelCompany gekocht heeft en haarscheurtjes had? Dan moeten ze hem naar eigen zeggen gewoon omruilen (heb ik ook gedaan, loslatende lijm en dooie pixel):
De meeste mobiele telefoons hebben één jaar fabrieksgarantie.Voor accessoires zoals batterijen geldt een garantietermijn van zes maanden. Raakt een toestel dat je bij BelCompany hebt gekocht binnen 30 dagen na aankoop defect, dan kun je het kosteloos omruilen voor een zelfde type toestel. Het defect moet dan wel onder de fabrieksgarantie vallen. Zie voor de volledige voorwaarden onze Content Garantie.
Bron: http://www.belcompany.nl/..._en_garantie/garantie.htm

Dat zijn hun eigen voorwaarden, en daar mag je ze dus ook rustig aan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
(jarig!)
@ Red Naile: klopt, heb ik ook tegen ze gezegd, maar bij de iphone gelden andere regels, ook omdat het technisch niet mogelijk is om zomaar van iphone te wisselen (is mij verteld door de bel company en de ifactor apple store in r'dam).
Al de iphone gegevens (serie nummer, imei nummer, weet ik 't wat allemaal...) zijn aan je 06 nummer gekoppeld en daarom kan je 'm dus niet zomaar omruilen en wordt ie altijd opgestuurd ter reparatie. Als bij reparatie blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden krijg ik een nieuwe iphone, uiteraard wel tegen 30 euro betaling... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:00
mickeyhouse schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:52:
@ Red Naile: klopt, heb ik ook tegen ze gezegd, maar bij de iphone gelden andere regels, ook omdat het technisch niet mogelijk is om zomaar van iphone te wisselen (is mij verteld door de bel company en de ifactor apple store in r'dam).
Al de iphone gegevens (serie nummer, imei nummer, weet ik 't wat allemaal...) zijn aan je 06 nummer gekoppeld en daarom kan je 'm dus niet zomaar omruilen en wordt ie altijd opgestuurd ter reparatie. Als bij reparatie blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden krijg ik een nieuwe iphone, uiteraard wel tegen 30 euro betaling... zucht...
Let me guess: Made in China ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 10:19
Graag even duidelijkheid, want ik snap niet helemaal waarom mensen nu perse hun iPhone willen ruilen als ze een haarscheurtje hebben ontdekt.

Ten eerste zijn er nog geen gevallen bekend van iPhones die uit elkaar zijn gevallen na een haarscheurtje. Het kan dus (nog) geen kwaad.
Ten tweede heeft Apple het probleem nog niet opgelost (nog niet eens officieel erkend), dus wanneer je hem ruilt, krijg je weer een iPhone waar het probleem mogelijk kan optreden.

Waarom dus niet gewoon wachten totdat Apple het officieel heeft erkend en met een oplossing komt? De werking van je iPhone lijdt er toch niet onder...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Gel*l (niet jij, hen ;)), ze hebben het bij mij ook gedaan zonder enige problemen, volgens mij staan ze daar een beetje uit hun duim te zuigen. Er wordt helemaal niets gekoppeld, het is namelijk gewoon een phone, zoals elke andere phone maar dan wat beter (en gehyped ;)).

Ik zou teruggaan een flink stampij maken, want hier kan gewoon niets van kloppen.
Waarom dus niet gewoon wachten totdat Apple het officieel heeft erkend en met een oplossing komt? De werking van je iPhone lijdt er toch niet onder...
Je betaald er grof geld voor, dus dan wil je natuurlijk wel een goed product :). En daar niet superlang op wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door FailFr8er op 04-08-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 16-05 23:37
Red Nalie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:03:[...]

Je betaald er grof geld voor, dus dan wil je natuurlijk wel een goed product :). En daar niet superlang op wachten.
Uiteraard, maar zijn punt is juist dat als je het nu opstuurt, je geen product hebt terwijl je wel lang moet wachten. Mij lijkt het dan ook logischer om te wachten tot het officieel erkend en opgelost is. Zolang de werking er niet onder lijdt, heb je een jaar de tijd om je iPhone op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
mickeyhouse schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:15:
Hier een trotse eigenaar van een witte iphone met haarscheurtjes. Gister naar de t-mobile winkel geweest in r'dam. Omruilen kan niet, doen we niet aan, wordt altijd opgestuurd voor reparatie is mij verteld. Ging 5 weken duren, dat vond ik iets te lang, dus ik naar de bel company (waar ik 'm gekocht heb). Omruilen is ook daar niet mogelijk, hij moet opgestuurd worden voor reparatie en dat gaat ongeveer 3 weken duren...

Ter plekke werd de reparatie service gebeld om een afsrpaak te maken met mij om m'n iphone om te ruilen voor een Tytn (heb een belgarant verzekering).

Even om het niveau van de reparatie service aan te geven: "als wij de iphone op komen halen moet u de batterij eruit halen...", dus...

Denk dat ik de afpsraak ga annuleren, hij zou morgen opgehaald worden. Heb echt helemaal geen vertrouwen in die reparatie service.
Denk dat ik gewoon wacht tot apple zegt: ruil 'm maar om!

Wat denken jullie?
Je kan hem gewoon op laten halen, ze halen je batterij er niet uit want als ze dat doen moeten ze helemaal een nieuwe geven (wat ze sowiezo wel doen aangezien Apple niet wilt dat ze gerepareert worden). Wat wel handig is. Laat je iPhone aan als ze hem komen halen want ze willen je IMEI nummer zien zodat ze zeker weten dat je niet een andere iPhone meegeeft. Zodra ze dat nummer hebben kan je hem uitzetten. Ik ben hem ook 3 weken kwijt. Ik ga woensdag even bellen hoever ze al zijn. Zolang kan het niet duren om een nieuw toestel te geven.

EDIT: Ik moet wat vaker refreshen. |:(

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Benotti schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:09:
[...]

Uiteraard, maar zijn punt is juist dat als je het nu opstuurt, je geen product hebt terwijl je wel lang moet wachten. Mij lijkt het dan ook logischer om te wachten tot het officieel erkend en opgelost is. Zolang de werking er niet onder lijdt, heb je een jaar de tijd om je iPhone op te sturen.
Nou, bij BelCompany zou je hem dus gelijk moeten kunnen omruilen (ik spreek uit ervaring). En daar zou ik het ook op gooien, maar in het algemeen zou ik misschien inderdaad even wachten op een oplossing, of iig de volgende serie iPhone 3g's. Overigens wel verstandig om er melding van te maken bij TMS, aangezien je dan alvast in het systeem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Muthas schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:07:
[...]

Oud. Is inmiddels weer niet te krijgen ;) als je de laatste pagina hier had gelezen wist je dat ook :P
Je kan 'm jailbraken en ff zoeken of je misschien een torrent voor Netshare kan vinden, maargoed dat is natuurlijk harstikke illegaal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 10:19
Red Nalie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:03:

Tuurlijk betaal je er grof geld voor, maar tot die tijd dat Apple het probleem oplost (en andere back-covers maakt), kan het probleem zich blijven voordoen, ook al krijg je nu een nieuwe.
Begrijp me goed: het hoort niet, zeker bij een apparaat van rond de 500 euro, maar hij doet nog steeds wat hij moet doen. Was het het touchscreen dat doormidden scheurde, tja, dan zou meteen ruilen helpen :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:29:
[...]

Dank je!!!...je hebt mijn zondag gered _/-\o_
mm oke nu heb ik de DFU uitgevoerd en de laatste copie die iTunes heeft gemaakt opnieuw erop gezet. Maar alle instellingen zijn weg en wat erger is is dat alle foto's die zijn gemaakt dus ook weg zijn! Kan ik dan concluderen dat de reserve copie die elke keer wordt gemaakt alleen de muziek en de apps bevatten? Of kan ik die foto's ergens uit een verborgen bestand in mijn pc terug vinden?

Heb al gezocht maar niet dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
jefjef schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:18:
mm oke nu heb ik de DFU uitgevoerd en de laatste copie die iTunes heeft gemaakt opnieuw erop gezet. Maar alle instellingen zijn weg en wat erger is is dat alle foto's die zijn gemaakt dus ook weg zijn! Kan ik dan concluderen dat de reserve copie die elke keer wordt gemaakt alleen de muziek en de apps bevatten? Of kan ik die foto's ergens uit een verborgen bestand in mijn pc terug vinden?

Heb al gezocht maar niet dus... :(
Van wanneer was je laatste back-up? Dat bepaalt natuurlijk of je meest recente instellingen zijn opgeslagen in die back-up.
Instellingen zou ie namelijk wel over moeten pakken... over de foto's ben ik niet zeker... die kun je van je iPhone afhalen via de verkenner (maar nu zijn ze waarschijnlijk al gewist...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Ik heb inmiddels ook 3 scheurtjes ondekt bij mijn 2 dagen oude iphone 3g wit.
Ze zitten bij de dock connector en bovenin bij de headphone jack.

Vind het maar erg jammer, zeker omdat ik hem gewoon netjes heb gebruikt 2 dagen ( eigenlijk alleen in de dock gestaan)

Nu maar even apple bellen voor garantie.

----

Apple heb ik inmiddels gebeld, ze erkennen het probleem 8)
Nu moet ik naar tmobile met een casenummer en gaan ze kijken wat ze kunnen doen.

Keeping you posted.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 234657 op 04-08-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Phoniac schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:49:
[...]

Van wanneer was je laatste back-up? Dat bepaalt natuurlijk of je meest recente instellingen zijn opgeslagen in die back-up.
Instellingen zou ie namelijk wel over moeten pakken... over de foto's ben ik niet zeker... die kun je van je iPhone afhalen via de verkenner (maar nu zijn ze waarschijnlijk al gewist...)
laatste backup was gisterochtend, dfu was gister middag/avond...dus die had hij meemoeten nemen.
De back is dus niet een volledige backup gezien de foto's... Oja en via verkenner lukt mij niet daar ik Vista gebruik en de iPhonee niet volledig wordt herkend omdat bij het digitale fotocamera gedeelte van de herkenning via usb, deze niet wordt herkend en dus ook geen drivers worden geinstalleerd. Te lezen op diverse fora is dat meerdere gebruikers met vista dit euvel hebben...Ben trouwens nog geen oplossing tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
(jarig!)
@ ps3player: ben benieuwd wat ze bij jou zeggen. Heb inmiddels een klachten mail naar T-Mobile en naar Bel Company gestuurd, ga Apple er zo ook nog ff 1 sturen. Toch raar, bij Apple vertelden ze mij dat alles via T-Mobile gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

had mn nummer achter gelaten, kreeg 2 min later een telefoontje terug van apple , dat als het om een iphone ging ik het inderdaad via tmobile af moest handelen, ze had me niet goed verstaan en dacht dat het om een ipod ging :S gaat weer lekker dus :S ik ga nu even met T-mobile bellen.

Het is gewoon T-Mobile, laat het vloeken maar achterwege.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 04-08-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:06
Ik snap niet waarom mensen hier meteen Apple bellen of naar T-Mobile gaan omdat ze haarscheurtjes hebben. Echt, denk eens na :S? Er zijn al behoorlijk veel gevallen bekend, ook in dit topic. Hoe groot denk je dan dat de kans is dat je een haarscheurvrije iPhone krijgt, of niet in de toekomst alsnog haarscheurtjes krijgt? Ik denk dat deze kans de 0 nadert. Je kunt beter wachten, zoals al eerder gezegd is, totdat Apple het probleem erkent en nieuwe iPhones produceert die haarscheurvrij zijn.

Nu je iPhone ter reparatie opsturen is nutteloos, je bent je iPhone lang kwijt en de kans dat je ervan af bent is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 22:05

Chiron

Moderator Discord
Als niemand meldt dat er problemen zijn met haarscheurtjes kun je wachten tot je een ons weegt natuurlijk, hoe meer mensen er problemen melden hoe eerder apple door heeft dat ze er iets aan moeten doen.

Zelf wacht ik nog wel even een paar weken, eens kijken wat er aan deze problematiek gaat gebeuren voordat ik er een aanschaf.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:06
Bellen om het probleem te melden is wel goed lijkt me, maar ik bedoelde meer dat je er niks mee opschiet als je de iPhone wegbrengt ter reparatie :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 15:27

World Citizen

FreeReef.nl

MarcoC schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:46:
Ik snap niet waarom mensen hier meteen Apple bellen of naar T-Mobile gaan omdat ze haarscheurtjes hebben. Echt, denk eens na :S? Er zijn al behoorlijk veel gevallen bekend, ook in dit topic. Hoe groot denk je dan dat de kans is dat je een haarscheurvrije iPhone krijgt, of niet in de toekomst alsnog haarscheurtjes krijgt? Ik denk dat deze kans de 0 nadert. Je kunt beter wachten, zoals al eerder gezegd is, totdat Apple het probleem erkent en nieuwe iPhones produceert die haarscheurvrij zijn.

Nu je iPhone ter reparatie opsturen is nutteloos, je bent je iPhone lang kwijt en de kans dat je ervan af bent is klein.
Precies.... en de meeste fabrikanten zeggen dan ...

Iedereen die tussen X-x-2008 en x-x-2009 een probleem hebben aangemeld omtrent scheurtjes krijgt een nieuwe... en iedereen die dit niet heeft gedaan.. niet. Want die kan je er goed naderhand zelf in hebben gemaakt.

(*edit: je was me al voor)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

MarcoC schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:46:

Zozo, meneer heeft statistiek gestudeerd? Ik vind het in ieder geval erg knap dat je nu al zeker weet dat elke iPhone last heeft van dit probleem (haarscheurtjes).

Nou, om jouw statistiek even te helpen, mijn iPhone 3G heeft geen haarscheurtjes. Goh gek he, dat niet iedereen zo'n boeiend feitje gaat posten. Veel mensen hier beginnen met posten zodra ze een probleeem hebben, als alles goed werkt hoor je ze niet. Dus ja, dan lijkt het misschien in dit topic alsof iedereen haarscheurtjes krijgt.
Doet me denken aan de problemen met de Xbox 360. Veel posts gingen over defecten dus zeiden de PS3 fanboys: 'X360 is kut want elke gaat kapot'. Nou, mijne werkt nog sinds launch ;)

Om even op het probleem in te haken, de achterkant is gemaakt van een speciaal soort plastic en metaal. Dat komt neer op een soort van Wikipedia: Thermoharder (of Thermoplast). Dat is bij andere apparten ook zo vaak gebruikt, en bij het maken van deze stof is het belangrijk dat bij het mengen de verhoudingen precies kloppen. Klopt het niet, dan zijn de eigenschappen mogelijk niet optimaal wat bijvoorbeeld zorgt voor haarscheurtjes. Het kan dus zo zijn (en lijkt mij erg waarschijnlijk) dat er een slechte lading van 'achterkanten' is waarbij het mengels niet goed genoeg was. Het stellen dat elke iPhone hier last van heeft is wat mij betreft bullshit en het opsturen voor reparatie heeft dus wel degelijk nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
(jarig!)
Ik denk ook dat het opsturen van m'n iphone wel nut heeft, maar het gaat mij ook om het feit dat ik m'n iphone net heb en ik 'm dan nu dus weer 3 tot 5 weken moet missen. Maar ja, ik wacht gewoon ff rustig af, heb m'n mailtjes de deur uit gedaan, dus ik heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
Het zal hier niet gaan om een thermoharder. De foto's van de gesmolten iPhone bewijzen dat :)
Een thermo harder vervormt niet als het later word verwarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Klopt, thermoplast dus :) Dat is overigens niet gelijk slecht, die kunnen soms wel (afhankelijk van het mengsel dus) tot een paar honderd graden voordat ze beginnen te smelten, en in het geval van de iPhone is er dan al iets anders goed mis waardoor ie toch wel zou uitvallen. De gebruikte thermoplast smelt blijkbaar echter al veel eerder. De vraag is of dat bedoeld was (en die temperatuur dus nooit gehaald mocht worden) of het hier ook om een verkeerd mengsel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 24-06 17:17
bijna alle voor spuitgietproducten gebruikte thermoplasten worden al zacht rond de 100 graden...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandman4sure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2022
Klopt het dat elke keer als je je iPhone uitschakelt en opnieuw aanzet, je de melding "Simlock actief" krijgt, waarna je je simlock opnieuw moet invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
sandman4sure schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:54:
Klopt het dat elke keer als je je iPhone uitschakelt en opnieuw aanzet, je de melding "Simlock actief" krijgt, waarna je je simlock opnieuw moet invoeren?
Als je de iphone helemaal uitzet moet je net zoals bij bijna alle andere mobieltjes je PIN code invoeren...
Je hoeft geen PIN code in te voeren als je hem vanuit standby aan zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Menesis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:47:
bijna alle voor spuitgietproducten gebruikte thermoplasten worden al zacht rond de 100 graden...
Wat in principe genoeg zou moeten zijn, ik denk niet dat een li-on (toch?) batterij het leuk vind zo warm te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 17:20
sandman4sure schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:54:
Da is gewoon de simcode. Als je de simcode uitzet bij de instellingen, dan zul je die vraag ook niet meer krijgen na het aanzetten :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandman4sure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2022
Hoedje schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:58:
[...]

Da is gewoon de simcode. Als je de simcode uitzet bij de instellingen, dan zul je die vraag ook niet meer krijgen na het aanzetten :)
Top! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezorian
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:45
BiotjE schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 02:00:
[...]

Aangezien niemand nog gereageerd heeft maar even een klein kickje.
Zijn er hier mensen bij wie het wel gewoon lukt om binnen hun GMail account een "send mail as" alias op te geven en hier ook vanaf te versturen met de iPhone? Volgens mij zou dit namelijk gewoon goed moeten werken maar ik heb echt geen idee wat ik misschien over het hoofd heb gezien waardoor het niet werkt.

Alvast dank voor de hulp.

Groeten,
Ik neem aan dat je weet hoe je het moet instellen?
- gmail openen
- settings
- accounts
- add another e-mail adres
- vul in: [JeHuidigeEmailAdresNaam]+iPhone@gmail.com
- deze kan je dan kiezen als je een mail gaat sturen; je adres wordt dan een dropdownlist.

Of bedoel je iets compleet anders? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

Huh 30 euro voor een omruil iPhone? Dat mag volgens mij geen eens volgens de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 26-06 10:58
Anoniem: 188434 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Huh 30 euro voor een omruil iPhone? Dat mag volgens mij geen eens volgens de regels.
Klopt volgens de wet mag dat niet.
je hebt imers al betaald voor een device. Deze is binnen de garantie defect, en hiervoor is de producent verantwoordelijk voor.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:39

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Dezorian schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:15:
[...]

Ik neem aan dat je weet hoe je het moet instellen?
- gmail openen
- settings
- accounts
- add another e-mail adres
- vul in: [JeHuidigeEmailAdresNaam]+iPhone@gmail.com
- deze kan je dan kiezen als je een mail gaat sturen; je adres wordt dan een dropdownlist.

Of bedoel je iets compleet anders? 8)7
Ik zie geen dropdown list op de iPhone in de mail app, terwijl ik via Gmail in Safari op de iPhone wél uit de vijf adressen die ik toegevoegd heb kan kiezen.
Ik denk dat de vraagsteller dát bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Laatst online: 26-06 16:10

Galois

1811 - 1832

Ik heb momenteel een Nokia N73 en wil mijn contacten (en eigenlijk ook de agenda) overzetten op de iPhone. Met Nokia PC Suite kan ik back ups maken en de contactlijst uitlezen.

Kan ik op de één of ander manier deze gegevens inlezen in de iPhone? En zo ja, hoe?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een Mac hebt, kun je het naar Adresboek transporteren. Anders naar Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Laatst online: 26-06 16:10

Galois

1811 - 1832

Anoniem: 97369 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:47:
Als je een Mac hebt, kun je het naar Adresboek transporteren. Anders naar Outlook.
Nee, ik heb een PC. Ja, met Nokia PC Suite naar Outlook exporteren en daarna met iTunes die gegevens naar mijn iPhone sturen?

Ja, dat moet lukken inderdaad. Tnx!
Maar krijgt de iPhone dan dezelfde tags mee? Ik heb nu allemaal verjaardagen in mijn telefoon staan (erg attent dat ik altijd iedereen op de juiste dag feliciteer) en als ik dat overzet, krijgt de iPhone dan dezelfde tag 'verjaardag' mee?
Ik zal het proberen.

Maar als ik mijn smsjes over wil zetten (hoeft niet persé, maar als het makkelijk kan, zou het wel leuk zijn)?

EDIT: kan de iPhone iets met de *.nbu backup die Nokia PC Suite maakt? Of met *.csv bestanden?

[ Voor 5% gewijzigd door Galois op 04-08-2008 19:18 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Galois schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:52:
[...]

Nee, ik heb een PC. Ja, met Nokia PC Suite naar Outlook exporteren en daarna met iTunes die gegevens naar mijn iPhone sturen?

Ja, dat moet lukken inderdaad. Tnx!
Maar krijgt de iPhone dan dezelfde tags mee? Ik heb nu allemaal verjaardagen in mijn telefoon staan (erg attent dat ik altijd iedereen op de juiste dag feliciteer) en als ik dat overzet, krijgt de iPhone dan dezelfde tag 'verjaardag' mee?
Ik zal het proberen.

Maar als ik mijn smsjes over wil zetten (hoeft niet persé, maar als het makkelijk kan, zou het wel leuk zijn)?

EDIT: kan de iPhone iets met de *.nbu backup die Nokia PC Suite maakt? Of met *.csv bestanden?
Nope. Je moet echt je contacten in Outlook zetten en iTunes kan het vandaar naar je iPhone brengen. Of wellicht uit Windows Adres Boek in Vista.

SMS overzetten gaat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
To_Tall schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:15:
[...]

Klopt volgens de wet mag dat niet.
je hebt imers al betaald voor een device. Deze is binnen de garantie defect, en hiervoor is de producent verantwoordelijk voor.
Dat klopt inderdaad, tenzij de verzekeringsdude vastelt dat het je eigen schuld is, dan betaal je de eigen risico van 30 euries. Aangezien we het hier dan niet bij laten zitten omdat iedereen weet dat het fabricage fouten zijn betaal je dus niks. Maar dat zijn wel dingen die ze er bij moeten melden want doen ze dat niet en komen ze later aan met het feit dat je 30 euro moet betalen zijn hun weer de schuldige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
(jarig!)
Dat van die 30 euro leek mij ook beetje raar ja... Heb ook een Bel Garant verzekering bij Bel Company afgesloten, dus kreeg een Tytn aangeboden als vervanger, zonder verzekering zou ik een Nokia 62** krijgen, ook leuk als je een 2mb internet abbo hebt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Lucky you. Dat is namelijk een mobiel die ik kreeg. Ik haat Nokia ik wil liever mijn iPhone weer terug :). Maar wat ik hierboven schreef is wat de vrouw van de verzekering tegen mij zei. Ik heb een verzekering afgesloten bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Na een paar dagen gebruiken kom ik erachter dat het geluid van nieuwe email na een poosje verdwijnt... De rest van de geluiden doen het nog wel.

Ik heb de iphone op silent gezet en weer op geluid gezet: geen resultaat
Instelling van mail geluid gewijzigd en weer terug gezet: geen resultaat

Uit en aanzetten van iphone: geluid werkt weer eventjes en na een poosje kunnen we wederom resetten!

Heb ik iets gemist of ben ik alleen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jefjef schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

Ik heb gemerkt dat de iPhone niet werkt met WEP en wel met WPA2 Personal.
Eventueel bij jouw uit te proberen?
Een kort antwoord: bij mij werkt de iPhone perfect met WEP, en nét zo goed met WPA en WPA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Laatst online: 22-06 12:39
Weet iemand iets meer te vertelen over het Synchronizeren van de agenda en contacts met Lotus notes, op mn werk ben ik gebonden aan de Lotus notes omgeving, en vind het nu heel erg fijn om al mn afspraken ook in mn mobiel te hebben,
nu heb ik een nokia die mn zakelijke en prive afspraken netjes uit mekaar haalt. en dat is toch echt 1 van de dingen die voor mij heel erg belangrijk is.

Hoop dat iemand hier al wat ervaring mee heeft.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.