Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:57:
[...]

Je moet het ook instellen dat UPNP aan staat. Als je maar een streepje hebt,helpt ons niet erg veel. Hoeveel Mbits heb je met je Router naar je PS3?

Hoe goed is eigelijk de ontvanger in de PS3? Want ik heb maar 45% WLAN en zou toch wel graag rond 70% zo zitten. Dus wou ik een Router als Repeater halen of zo'n WLAN stick aan de PS3 hangen als dat werkt.
Ik heb het op mijn router al ingesteld dat de UPNP aanstaat. Moet ik dat ook doen op de PS3 zelf?
Ik denk dat het aantal Mbit maximaal is naar de ps3 toe. Het gekke is trouwens wel dat ik een signaalsterkte heb van 60% terwijl alle andere apparaten hier een signaal sterkte hebben van 80% of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Laat maar, hier kan ik niet om een antwoord vragen zonder 10 fan boy's op me nek te krijgen die mijn vragen of antwoorden belachelijk proberen te maken. Het is mijn mening die hoef je niet te delen. Je kan het ook gewoon proberen te weerleggen met goed argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Seth_Chaos schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Laat maar, hier kan ik niet om een antwoord vragen zonder 10 fan boy's op me nek te krijgen die mijn vragen of antwoorden belachelijk proberen te maken. Het is mijn mening die hoef je niet te delen. Je kan het ook gewoon proberen te weerleggen met goed argumenten.
Lees de reviews van Lair er eens op na, lees dan jouw post en dan zie je waarom hij vraagt of het een joke post is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Of je moet iig even nadenken voordat je iets post :) Gt5:P is nooit full-price geweest, en dat issie nu al helemaal niet meer. Hij koste bij de release bij veel winkels 40euro advies prijs was 45, advies prijs van AA titels is 65 of soms 70.

vervolgens begin je over negatieve reviews van rfom, en dat Lair wel goed lijkt terwijl Liar geen enkele goeie review gekregen heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 07-08-2008 12:31 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Chaoss schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:30:
Of je moet iig even nadenken voordat je iets post :) Gt5:P is nooit full-price geweest, en dat issie nu al helemaal niet meer. Hij koste bij de release bij veel winkels 40euro advies prijs was 45, advies prijs van AA titels is 65 of soms 70.

vervolgens begin je over negatieve reviews van rfom, en dat Lair wel goed lijkt terwijl Liar geen enkele goeie review gekregen heeft.
GT5 Prologue was al vanaf het begin voor 25 euro te krijgen bij Play.com. Da's een fantastische prijs voor een game die meer inhoud heeft dan heel wat full-price race-games.

Warhawk is qua spel ook niet te vergelijken met Ace Combat 6. De laatste is een actiespel met vliegtuigen terwijl Warhawk een multiplayer 3rd person shooter met vliegtuigen en voertuigen is (zonder single player mode)

Afbeeldingslocatie: http://scrawlfx.com/wp-content/uploads/2008/05/warhawk.jpg

Je moet ook niet de controls van MGS3 vergelijken met MGS4 want die zijn juist veel meer in de richting van een westerse shooter getrokken met hulp van een Amerikaanse co-producer.

[ Voor 20% gewijzigd door ymmv op 07-08-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Aangezien hier dus te merken ook warhawk experts zitten, vroeg ik mij af op welke servers men speelt, gewoon random ofzo? Ik doe het meestal wel random, maar ik zit toch vaak in servers waar volgens de lijst wel spelers in zitten, maar niemand speelt, of de server heeft veel lag. Zijn er goede NL servers bijvoorbeeld?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
maar goed..

Iemand zn ps3 aangesloten met een conversie kabeltje naar boxen?
Ik bedoel van optical naar jack bijv.

Ik heb geen zin om een aparte versterker te kopen voor de ps3 nml.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:30:
Resistance Fall of Man heb ik erg veel negatieve reviews van gelezen.
RFOM is een van de beste games ooit. Qua graphics (textures) iewat achterhaalt op dit moment, maar het speelt wel super, en co-op ook zeer vermakelijk. Level design is vooral in de latere levels echt intens goed, inmens grote gebouwen en ruimtes. Online met erg veel mensen tegelijk met alle bekende gametypes en ik snap werkelijk niet waar jij negatieve reviews vandaan haalt.
http://www.metacritic.com...s/ps3/resistancefallofman
Gemiddeld een dikke 8.
Metal Gear Solid 4, 3 heb ik gespeeld maar vond ik bagger door de besturing die niet was wat ik verwacht van een 3rd persoon game.
3 was ook een ontzettend gave game, net als 2 en 4 is dat ook. 4 afkraken omdat je 3 niet leuk vond snap ik overigens niet, 4 is nl. een andere game.
Warhawk is niet echt mijn ding, dan heb ik liever ace combat 6.
Warhawk is geen flight-sim, het is een massive mayhem online shooter met vehicles, vliegtuigen en foot-soldiers, veel gametypes en goed uitgebalanceerde wapens en maps. het mooie aan warhawk is dat het goedkoop is en je er altijd op terug kunt vallen als je even wilt knallen online, want er is altijd een grote groep aan goed bezochte servers.
Gran Turismo 5 Prologue vindt ik de titel game niet eens waard. Het is een half bakken spel voor de volle prijs net als prologue 4. Gran Turismo 5 spreekt me wel weer aan, maar dat is een titel die ik enkel koop voor de graphics. De frustraties van het hoge realisme drukt vaak na een paar uur al de pret. En de enigste motivator om verder te spelen is het halen van upgrades en nieuwe auto's. (al is dat genoeg om er jaren mee te blijven spelen).
ja, klinkt echt als iemand die GT5:p gespeeld heeft. Ben jij toevallig Phusebox?
inXs schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:04:
Aangezien hier dus te merken ook warhawk experts zitten, vroeg ik mij af op welke servers men speelt, gewoon random ofzo? Ik doe het meestal wel random, maar ik zit toch vaak in servers waar volgens de lijst wel spelers in zitten, maar niemand speelt, of de server heeft veel lag. Zijn er goede NL servers bijvoorbeeld?
Ik speel alleen CTF en dan ga ik gewoon op een grote ranked server van sony zitten die hebben meestal een ping van onder de 30 hier.

[ Voor 15% gewijzigd door EfBe op 07-08-2008 13:20 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik las dat deze week de trophies voor Uncharted zouden moeten werken, maar bij mij gebeurt er niets als ik een reward haal. Ik heb een Europese PlayStation 3, dus dat kan het probleem niet zijn. Mijn versie van Uncharted is in Hong Kong gekocht, kan het daardoor komen dat ik die patch voor die trophies niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
CorteX schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:23:
Ik las dat deze week de trophies voor Uncharted zouden moeten werken, maar bij mij gebeurt er niets als ik een reward haal. Ik heb een Europese PlayStation 3, dus dat kan het probleem niet zijn. Mijn versie van Uncharted is in Hong Kong gekocht, kan het daardoor komen dat ik die patch voor die trophies niet heb?
Ja. Voor een Aziatische game moet een Aziatische patch uitkomen. Tot nu toe zijn alleen de Amerikaanse en Europese releases gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

Wii4all schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:15:
maar goed..

Optical naar jack kan alleen met een D/A converter.

Je kunt wel van je standaard output kabel de audio (rood+wit tulp) op een converter kabeltje (bijv. naar minijack) van een euro of zo prikken en ze aan een setje PC-speakers verbinden. Een versterker zit dan in de speakers natuurlijk ... zonder versterking kun je hooguit een hoofdtelefoon verbinden.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
ymmv schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:26:
[...]
Ja. Voor een Aziatische game moet een Aziatische patch uitkomen. Tot nu toe zijn alleen de Amerikaanse en Europese releases gepatcht.
Dat is hopelijk niet tendens: ik heb zowel Burnout Paradis als Everbody's Golf uit Verre Oosten en het zou zonde zijn als deze straks ook later gepatched gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
"Update" store 7-8-8

Secret Agent Clank demo (PSP)

Civilization Revolution Wonder & Artefact Pack: The Mythic (€0,99)
Guitar Hero III Interscope Track Pack (€5,99)
'Carcinogen Crush - AFI -Putting Holes in Happiness - Marilyn Manson ft. Nick Zinner
Tina - Flyleaf

BC Rearmed trailer
Loved Ones trailer

Movement videos - Milan

En voor de mensen met een japanse account is dit wel interessant nieuws (laat ik die nou hebben _/-\o_ )
http://www.psonly.nl/nieu...schenen_van_Vampire_Rain/

[ Voor 21% gewijzigd door GG---77 op 07-08-2008 15:07 ]

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[...]

Mening? MGS 4 knal je af op basis van de besturing van MGS3 terwijl de besturing in MGS4 behoorlijk anders is en Resistance fall of Men knal je af omdat er zoveel slechte reviews zijn geweest terwijl dat in mijn beleving gemiddelde reviews waren. Vindt je het heel gek dat je niet serieus wordt genomen? Dat iets niet jouw game is ok, maar dit is 0,0 onderbouwing.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
wheeler schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:24:
[...]

Dat is hopelijk niet tendens: ik heb zowel Burnout Paradis als Everbody's Golf uit Verre Oosten en het zou zonde zijn als deze straks ook later gepatched gaan worden :)
Dat heb ik met mijn GT5:P uit Hong Kong ook gehad, die is gewoon 3 maanden later gepatched met de nieuwe tracks/autos.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:18:
[...]

RFOM is een van de beste games ooit. Qua graphics (textures) iewat achterhaalt op dit moment, maar het speelt wel super, en co-op ook zeer vermakelijk. Level design is vooral in de latere levels echt intens goed, inmens grote gebouwen en ruimtes. Online met erg veel mensen tegelijk met alle bekende gametypes en ik snap werkelijk niet waar jij negatieve reviews vandaan haalt.
http://www.metacritic.com...s/ps3/resistancefallofman
Gemiddeld een dikke 8.
Daar moet ik het volledig mee eens zijn. Voor een launch game is dit echt wel een uitzonderlijke game te noemen. (let wel: launchgame, maar ik vind dat RFOM zelf nu na meer dan een jaar nog prima meekan!). Ik heb alvast slechtere launchgames gezien in de consolegeschiedenis, hoor.

Splitscreen co-op is prachtig om te doen, je stormt echt door die game. Veel actie, elkaar helpen, posities flanken (met twee). Daar heb ik echt al lange co-op sessies mee gedaan.

Ook online kunnen gaan met 40+ mensen, voor een console, als launchgame... Zonder meer indrukwekkend. Ik ben benieuwd wat deze gamestudio kan afleveren met Resistance 2, nu ze wat meer tijd hebben gehad om voor de ps3 te programmeren.

En tja, Lair. Die kreeg slechte reviews omdat domme Amerikanen (waarvan de meeste reviews komen) gewoon NIET doorhadden dat die draak moest bestuurd worden zoals je een paard ment. Het is honderden keren gezegd, maar nog dringt het niet door, en dus wordt lair keer op keer daarop afgefakkeld.
Ik heb het ergens zitten spelen en had meteen door hoe de vork aan de steel zat. Zoals iedereen met meer dan één hersencel en wat inleving in games. Je bestuurt niet rechtstreeks de draak (zoals een jetfighter game), want je bent de draak NIET. (net zomin als je een gevechtsvliegtuig BENT, alleen zijn daar de controls wel iets directer ivm een levend wezen via teugels, als je me begrijpt)

Dus gewoon snokjes naar links en naar rechts met de sixaxis en de draak VOLGT wel. Of wil je beweren dat een paard mennen wél makkelijk is.

De enige reden dat Lair zo laag scoorde was telkens de besturing. Jammer dus dat de game dan zo afgefakkeld wordt voor een aspect wat in de eerste plaats niet eens goed begrepen is. Denk even die 'slechte besturing' weg en de game is zeker wel meer waard dan die 40% die hij overal krijgt.

Onlangs hebben ze een patch uitgebracht die de besturing verandert waardoor je nu rechtstreeks de draak bestuurt. (en dus meer een normale 'vliegtuigervaring' kan hebben). Radicaal tegen het concept en het idee erachter natuurlijk, maar zo kunnen de whiners ook de game spelen. Dus mag je blij zijn dat ze toch dit compromis gemaakt hebben en toch nog een patch hebben beschikbaar gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GG---77 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:00:
"Update" store 7-8-8

En voor de mensen met een japanse account is dit wel interessant nieuws (laat ik die nou hebben _/-\o_ )
http://www.psonly.nl/nieu...schenen_van_Vampire_Rain/
Las net op een ander forum dat dat spel/ die demo echt copleet ruk is :P dus weet niet hoe blij je er mee moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
@ chaoss.... Hmmm dat zou erg jammer zijn, leek me wel een gaaf spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Hi,

Ik vroeg mij af of er users zijn die de PS3 gebruiken in combinatie met de HK HS200 (2.1 home cinema) en deze via op een optische kabel hebben aangesloten? Zo ja, wat heeft men geselecteerd bij de audio-uitvoer instellingen? Ik neem aan dat het aanvinken van Dolby Digital 5.1 kanalen of DTS 5.1 kanalen weinig zin heeft, maar een optie voor Dolby virtual staat er ook niet tussen.

Zelf heb ik al gekeken in de handleiding van de HS200 maar kan hier niets terug vinden.

Alle info is welkom!

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Gewoon instellen je versterker heeft een DD en DTS decoder. Er staat tevens DD en DTS zonder 5.1 in de PS3 instellingen. Je versterker maakt hier gewoon een 2.1 output van denk ik. Trial and error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:38:
[...]

Daar moet ik het volledig mee eens zijn. Voor een launch game is dit echt wel een uitzonderlijke game te noemen. (let wel: launchgame, maar ik vind dat RFOM zelf nu na meer dan een jaar nog prima meekan!). Ik heb alvast slechtere launchgames gezien in de consolegeschiedenis, hoor.

En tja, Lair. Die kreeg slechte reviews omdat domme Amerikanen (waarvan de meeste reviews komen) gewoon NIET doorhadden dat die draak moest bestuurd worden zoals je een paard ment. Het is honderden keren gezegd, maar nog dringt het niet door, en dus wordt lair keer op keer daarop afgefakkeld.
Vond je Resistance 1 nu echt een uitzonderlijke game? Ik vond het slaapverwekkend dertien in een dozijn. Nou ja, zo zie je maar...

En voor wat betreft Lair:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/lair?q=lair
Het lijkt me een fabeltje dat dit alleen een in Amerika gedragen mening is. Bovendien lag het niet alleen aan de controls, als je al kijkt naar de quote van Playstation Official Magazine UK: "The game is marked by a crippling inconsistency, and not just in its use of motion-sensitive controls".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:02:
[...]

Vond je Resistance 1 nu echt een uitzonderlijke game? Ik vond het slaapverwekkend dertien in een dozijn. Nou ja, zo zie je maar...
Ik ben duidelijk niet alleen. Noem eens een launchgame op de 360, met splitscreen co-op, aardig lange singleplayer, sfeervolle setting (of je het nu slaapverwekkend vond of niet, feit blijft dat het qua artwork een consistente setting was die een verhaal kan neerzetten, zoals GoW), 40+ player multiplayer met weinig lag, vernieuwende wapens, en meteen de lancering van een goede 'intellectual property' waar meer kan uitgehaald worden.

Vooral het lanceren van nieuwe IP, zeker bij launch, is vrij indrukwekkend. Ipv voortborduren op wat al bestaat. Motorstorm vind ik ook zoiets. By no means perfect, maar als launchgame wel degelijk een goede poging, en voeding voor een nieuwe levensvatbare sony IP. Nieuwe IP's durven ze bij sony dan weer wel lanceren, meer dan op andere consoles (Mario 24 ;) )

Als launchgame bij de 360 had je Project Dark Zero, durven we daar nog aan terugdenken? (met 8 online of zo) :p GoW kwam bijna een jaar na lancering als ik het goed heb, en dat was nog maar 4 player online, en vrij kort, en grafisch geen gigantische stap boven RFOM.

Mijn conclusie, net zoals elke game is er een bepaald publiek voor. Jij hoort daar duidelijk niet bij, maar RFOM heeft toch een selecte groep niche fans bereikt. En wat ze met RFOM2 op stapel hebben staan, lijkt mij vrij degelijk game-materiaal. Realiseer je ook dat ze nu anderhalf jaar meer ervaring op de ps3 hebben.
De co-op op een groot scherm was dus best wel leuk ja. Als je dit slaapverwekkend vindt, dan is GoW ook slaapverwekkend. Ook steeds hetzelfde in de splitscreen co-op, zelfde soort sci fi sfeertje, met dat verschil dat je vroeger wakker werd omdat de game sneller gedaan was ;) Ik zeg niet dat GoW niet goed was, maar de heilige graal is het nu ook weer niet (net zomin als RFOM natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Wii4all schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:15:
maar goed..

Kan niet zoals jij zegt, een analoog apparaat kan niks met een digitaal signaal.

Hoe het wel kan: je gebruikt de hdmi kabel voor beeld (stel je ook zo in het configuratiescherm in van de PS3) en je pakt de kabel die standaard bij de PS3 zit er bij voor het aansluiten op het scart blokje (die component kabel dus).

Vervolgens heb je een paar dingetjes nodig:

*2x tulp female naar male jack (om van de kabel bedoeld voor scart naar de jacks te gaan).
*1 splitter van 2x female jack naar 1x male jack (voor het aansluiten op je analoge set).

Daarna stel je gewoon in het configuratiescherm van de PS3 in bij audio dat het geluid verstuurd moet worden over de component.

EDIT: ik bedoel dus zoiets.

Nadeel hiervan: geen surround geluid, enkel stereo geluid.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 07-08-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
[...]

Dit heeft niets met fanboys te maken, jij noemt stuk voor stuk de beste games van de PS3 op en hebt dar kritiek op.

Als je argumenten wilt hier:

Resistance, de enige die hier een slechte review voor hebben gegeven is de katholieke kerk, omdat ze niet zo blij waren dat een kathedraal helemaal was nagemaakt. Cijfer op metacritic is 86, dus voor negatieve reviews heb je wel erg hard moeten zoeken zeg.

MGS4, jij gaat je mening over dit spel baseren op het vorige deel van 3 jaar terug op een andere console... Besturing is in deeltje 4 perfect, eerdere delen op de Playstation was ik ook niet zo blij mee.

Je gaat Warhawk vergelijken met een compleet ander typegame...

Over GT: Prologue ben ik het wel enigzins met je eens, daar ga ik ook geen geld aan uitgeven, maar als je ziet hoe populair het is ondanks het een uitgebreide demo voor €30 is kun je er verder weinign kritiek op hebben.

En om dan je lijstje af te sluiten ben je wel weer positief over de absolute bagger exclusive van de PS3: Lair...

Door al die onzin die je hier post lijkt het meer dat jij hier de fanboy bent, en niet van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:13:
[...]

Ik ben duidelijk niet alleen. Noem eens een launchgame op de 360, met...
Ho even, ik laat me niet een hoek in drukken. Ik vind RFOM gewoon geen uitstekend spel. Ongeacht de launch omstandigheden, ongeacht nieuwe of oude IP, ongeacht het platform. Spellen worden niet goed, als ze relatief beter zijn dan een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:52:
[...]

Ho even, ik laat me niet een hoek in drukken. Ik vind RFOM gewoon geen uitstekend spel. Ongeacht de launch omstandigheden, ongeacht nieuwe of oude IP, ongeacht het platform. Spellen worden niet goed, als ze relatief beter zijn dan een ander spel.
Uitstekend dan nog wel? Hoeveel spellen zijn uitstekend? Ik ken weinig spellen die het predikaat uitstekend mogen opspelden hoor. En dat heb ik ook nergens beweerd.

Relatief tov een ander spel? En hoe wil jij dan anders games vergelijken? Een spel kan wel gewon goed zijn. Persoonlijk (!!) vind ik RFOM een solide goede game. Uitstekend idd ook niet, maar je moet alles in z'n context zien (en met een gemiddelde score van 80-85% lijkt daar een redelijke consensus over te bestaan, of is een game alleen maar waard gespeeld te worden met 90-95%?)
Dit alles gebaseerd op een aangename co-op sessie. Heb je er zelf wel meer dan tien minuutjes mee gespeeld? Je kan vrij tactisch zijn, terwijl GoW bijna een shooter on rails is.

Dat je persoonlijk niets hebt met de game kan ik inkomen, maar zo heb ik dan ook weer weinig met GoW, terwijl jij dat waarschijnlijk het beste vindt sinds de uitvinding van warm water?
Ongeacht de launch omstandigheden, ongeacht nieuwe of oude IP, ongeacht het platform.
En toch vind ik dat dingen in een context geplaatst mogen worden. Voor een nieuwe IP, dat meteen ook een launchgame was, vind ik RFOM geslaagd (kan nu nog z'n mannetje staan tussen het overige shootergeweld). Je weet toch zelf ook dat de launchgames traditioneel bijna altijd zwak zijn?
Vertel mij over de geweldige shooter launch game die ik blijkbaar gemist heb op de 360?

En daarbij bedoel ik het helemaal niet verkeerd :( Genoeg over RFOM nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Seth_Chaos schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:18:
Hoi morgen ben ik eindelijk de trotse bezitter van een PS3. En nu ben ik de halve dag al opzoek naar leuke PS3 games. Maar wat mij verbaasd is hoe weinig PS3 exclusives er zijn.. En naar mijn idee zitten er ook vrij weinig in de pijplijn. Bij de playstation 2 was dit wel anders. Dit verbaasd me toch wel enigsinds. Ik heb al een jaar een Xbox360 en daarop komt iedere maand toch op zijn minst 1 exclusieve game die me enthausiast weet te houden voor die console. Ervaren jullie dit ook of loop ik weer uit mn nek te lullen?
Nou ik ervaar het op het moment ig niet zo. In het eerste jaar van de PS3 dus 2007 was de 360 erg op stoom en werden er bijna iedere maand vette games gereleased met HALO3 en BioShock als absolute must haves. Dit in een tijdperk dat ontwikkelaars nog van het PS3 systeem moesten leren en er in vergelijking met de 360 niet veel soeps kwam, ook de mulitplatform games op de 360 waren aanmerkelijk beter. Ook de functies van de PS3 op het gebied van online gaming lag ver achter op de 360.

Nu heeft de PS3 de 360 qua games eigenlijk redelijk bijgebeend en de multiplatformers zijn gelijkwaardig op beide systemen. De productie van exclusive games voor de PS3 is op tempo en kan eigenlijk alleen nog maar beter worden. De PS3 heeft de 360 in de EU en Japan ingehaald en je hoort steeds meer devs die zeggen dat de EU hun belangrijkste marktdeel is. Hieruit zou kunnen rollen dat de PS3 headplatform zal worden voor veel games waardoor de PS3 versies beter worden dat nu en de 360 meelift op de programmatuur.

Ik heb juist nu het idee dat ik de toestroom van vette games de komende tijd op de PS3 (en 360) niet bij kan houden. in de laatste 4 maanden van dit jaar hebben we nog: Resistance 2, Motorstorm 2, LBP, BioShock (of je hem al gespeeld hebt of niet; het blijft een topper) Ratchet and Clank en vast nog wel een aantal anderen maar dit zijn AAA titels. Met de start naar volgend jaar krijgen we: Resident Evil 5, Killzone 2, FF13, en weetikveel wat nog meer.

Ik zie geen reden om verbaast te zijn. Je moet niet vergeten dat de PS2 waarmee je de PS3 vergelijkt al 7 jaar oud is en na 3 a 4 jaar pas echt absurde cijfers begon neer te zetten. Gun de PS3 wat tijd om je achterover te slaan. In de pijplijn zit genoeg. God of war 3, White Knight Story, Gran Turismo 5, Team ICO game. En tussendoor zal EA ons blijven verblijden met onverwachte toppers als Burnout:Paradise heeft voorgedaan.

Misschien spreek ik voor mezelf maar ik heb nu amper tijd om alle titels die ik heb te spelen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die GT5:P een veredelde demo vinden... Ik heb er meer uren in zitten dan in GTA4 en Burnout: Paradise samen. Nu ben ik wel een liefhebber van realistische racegames, maar er zijn zoveel mogelijkheden in GT5:P. En als je alle races hebt 'gehaald' kun je nog proberen alles op goud te halen. Daarna kun je nog alles proberen met professioneel realisme (moeilijker), dealer races rijden en online. Als je nog nooit een GT hebt gespeeld en ze 'prologue' hadden weggelaten, had je gewoon gedacht dat het een volledige game was. Maarja, je moet er wel van houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat mensen het een veredelde game vinden komt denk ik doordat er maar 6 tracks in zitten..
De 70 wagens zijn er al meer dan bv een Grid.

We zijn gewoon verwend met meer als 700 wagens in GT4
Denk dat ze dat aantal ruim gaan overtreffen in de volledige versie van GT5.
Ik heb iig nog veel plezier met GT5:P, al zou een Nurburgring wel lekker zijn als update... op zo´n track verveel je je nooit

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:08:
[...]

Persoonlijk (!!) vind ik RFOM een solide goede game. Uitstekend idd ook niet, maar je moet alles in z'n context zien (en met een gemiddelde score van 80-85% lijkt daar een redelijke consensus over te bestaan, of is een game alleen maar waard gespeeld te worden met 90-95%?)
Dit alles gebaseerd op een aangename co-op sessie. Heb je er zelf wel meer dan tien minuutjes mee gespeeld? Je kan vrij tactisch zijn, terwijl GoW bijna een shooter on rails is.

Dat je persoonlijk niets hebt met de game kan ik inkomen, maar zo heb ik dan ook weer weinig met GoW, terwijl jij dat waarschijnlijk het beste vindt sinds de uitvinding van warm water?
Ik heb zelf meer dan een uur single player gespeeld en was het daarna eigenlijk wel zat en heb ook geen behoefte meer om het te spelen. Nee, ik heb niet maar tien minuutjes gespeeld en heb alleen daar mijn mening op gebaseerd.

Ik vind het redelijk vreemd om nu een verwijzing naar GoW te maken, terwijl ik dat echt geen enorm goede shooter vind. Waarom zou ik dat vinden? Omdat ik een 360 heb? Dan moet ik Halo 3 wel helemaal geweldig vinden? Bah...
Nee, de laatste shooter wat ik een superspel vond was Half-Life 2. Is mijn mening dan weer wat waard? Houd toch eens op met die hokjesmentaliteit.
En toch vind ik dat dingen in een context geplaatst mogen worden. Voor een nieuwe IP, dat meteen ook een launchgame was, vind ik RFOM geslaagd (kan nu nog z'n mannetje staan tussen het overige shootergeweld). Je weet toch zelf ook dat de launchgames traditioneel bijna altijd zwak zijn?
Onzin, als er alleen maar zesjes uitkomen, dan is een 7 ineens wel goed? Met de inflatie die de huidige media op de ratings toepast? RFOM was naar mijn mening opvulling om een genre te hebben tijdens de launch, goed om de honger te stillen, maar niet meer (ter verduidelijking, RFOM had een metacritic rating van 8.6, niet dat mijn voorbeeld met 6-jes en 7-tjes uit context gerukt wordt).
Vertel mij over de geweldige shooter launch game die ik blijkbaar gemist heb op de 360?
Nogmaals, ik hoef niet via een ander platform in een bepaalde context te bewijzen dat ik RFOM niets vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Mj2sL schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:45:
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die GT5:P een veredelde demo vinden... Ik heb er meer uren in zitten dan in GTA4 en Burnout: Paradise samen. Nu ben ik wel een liefhebber van realistische racegames, maar er zijn zoveel mogelijkheden in GT5:P. En als je alle races hebt 'gehaald' kun je nog proberen alles op goud te halen. Daarna kun je nog alles proberen met professioneel realisme (moeilijker), dealer races rijden en online. Als je nog nooit een GT hebt gespeeld en ze 'prologue' hadden weggelaten, had je gewoon gedacht dat het een volledige game was. Maarja, je moet er wel van houden natuurlijk.
Je zegt het zelf: "als je nog geen GT hebt gespeeld". Het is geen demo, maar het is ook geen volledig spel. Dus dan is het een veredelde demo, of een half spel. Het speelt natuurlijk geweldig, dat wel, maar zelf wacht ik wel tot de échte GT5. Als je nu prologue kapot speelt is GT5 alweer een stuk minder vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Laatst online: 15:05
Uncharted weer opnieuw begonnen vanwege de trophies. (heb er al 7 :) )

Maar nu kom ik weer op het punt waar ik het spel vervloekt heb.

Chapter 5 -Fortress

Solid Drake " this place could use plumming"

Overal piraten , ik schiet die lui op de planken af en diegene die van de grond komen. De eerste golf overleef ik dan wil ik ammo oppakke en word ik afgeknald door lui die van alle kanten weer komen.

Probeer natuurlijk cover te zoeken om health te krijgen maar dan flanken ze me en alweer een grijs scherm :( .

Heb het nu zeker 10 keer geprobeerd ma kennelijk zuig ik. Iemand nog tips?

Speel het notabene op easy en nog kom ik er niet voorbij.

Een rail gun in uncharted 2 zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Waarom in een PlayStation 3 ervaringen topic steeds vergelijkingen staan met een XBOX360 snap ik echt niet :?

Waarom wil iedereen dit zo graag vergelijken? Kunnen we het niet gewoon bij PS3 ervaringen houden en dan kan iedereen die een 360 heeft zijn ervaringen in hun topic houden en blijft het hier ook nog gezellig d:)b

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PHiXioN schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

Je zegt het zelf: "als je nog geen GT hebt gespeeld". Het is geen demo, maar het is ook geen volledig spel. Dus dan is het een veredelde demo, of een half spel. Het speelt natuurlijk geweldig, dat wel, maar zelf wacht ik wel tot de échte GT5. Als je nu prologue kapot speelt is GT5 alweer een stuk minder vernieuwend.
GT4 kwam in 2004 uit, GT5 staat gepland voor 2009, mogelijk zelfs 2010. Een gat van minstens vijf jaar. Zie GT5 Prologue als een overbrugging om het lange wachten iets minder lang te maken. Het is een voorproefje maar daarom kost het ook niet veel en biedt het desondanks tientallen uren spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Wat nog een voordeel is van GT5P is dat het constant updates en vernieuwingen krijgt. Zo komt er in de herfst een grote update die schademodellen met zich meebrengt. En wellicht komen er ook nog nieuwe banen. Het is voor de developers erg mooi om een platform als GT5P te hebben. Zo kunnen ze namelijk hun aanpassingen en tweaks aan ons voorschotelen zodat wij de bugs eruit kunnen filteren. Dit bevordert de kwaliteit van het eindproduct aanzienlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Skire op 08-08-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
swopdark schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:13:
[...]

Ik zie geen reden om verbaast te zijn. Je moet niet vergeten dat de PS2 waarmee je de PS3 vergelijkt al 7 jaar oud is en na 3 a 4 jaar pas echt absurde cijfers begon neer te zetten. Gun de PS3 wat tijd om je achterover te slaan. In de pijplijn zit genoeg. God of war 3, White Knight Story, Gran Turismo 5, Team ICO game. En tussendoor zal EA ons blijven verblijden met onverwachte toppers als Burnout:Paradise heeft voorgedaan.
Nu overdrijf je ook een beetje, de PS3 zal nooit in de buurt komen van het succes van de PS2, alleen de Wii en misschien de DS kunnen met het aantal verkochte consoles in de buurt komen misschien, maar op de Ps2 waren er geloof ik meer dan 100 games die meer dan 1 miljoen keer zijn verkocht, ik weet niet wat het aantal nu is maar na 1 jaar PS3 waren dat er nog maar 2 op dit platform, terwijl de PS2 er in dezelfde tijd al iets van 20 had, en dat is maar 1 van de vele records die de ps2 heeft gezet.
Mj2sL schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:45:
Waar het om gaat is dat het een spel is wat niet af is maar waar je wel een behoorlijk bedrag voor mag neerleggen, en straks als het hele spel uitkomt nog eens een volledig bedrag. (zal me niets verbazen als het dan ook nog bovengemiddeld op 70 tot 75 Euro zal liggen)

Daarnaast zijn deze prologue's gewoon bedoeld om nog eens extra flink te incasseren, de fans betalen er wel voor dus ze gaan niet wachten tot ze klaar zijn maar releasen een gedeelte van het spel voor een flink bedrag.

Een developer als EA doet ongeveer hetzelfde, met een andere setup, ze maken ieder jaar een Fifa game, en komen dan een half jaar later ook met een champions league of EC/WC game, gewoon dezelfde game maar met minder teams en een paar extra opties, mag je weer de volle meuk voor betalen.

Ik heb verder geen zin om weer deze eindeloze discussie te gaan voeren, de fans die er geld voor willen uitgeven moeten dat zeker doen, maar ik trap niet in deze trukjes van developers om meer geld uit mijn zak te kloppen.
ymmv schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:01:
[...]

GT4 kwam in 2004 uit, GT5 staat gepland voor 2009, mogelijk zelfs 2010. Een gat van minstens vijf jaar. Zie GT5 Prologue als een overbrugging om het lange wachten iets minder lang te maken. Het is een voorproefje maar daarom kost het ook niet veel en biedt het desondanks tientallen uren spelplezier.
Ze hadden ook in plaats van tijd te besteden aan Prologue (ja het kost zeker heel wat extra tijd om van wat ze hebben een spel in elkaar te flansen) gewoon kunnen verder gaan met het volledige spel zodat die een half tot een heel jaar eerder in de winkels zou liggen, maar nee, ze kiezen er net als met deel 4 voor om eerst even te incasseren met een Prologue om daarna met het echte spel te komen en nogmaals te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How to apply for the US and European PlayStation Home betas

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/08/2741114381_0d8ac2b40c.jpg

Simple, really. In the US, download the PlayStation Home theme from the PlayStation Store and you're essentially submitting your application to be an early tester for PlayStation Home's closed beta set to kick off at the end of the month. In Europe, the PlayStation Home beta selects you. Er, we mean that there's nothing extra for you to do since you've done it already -- SCEE will be selecting (check your eMail) its most active users on the PlayStation Network and PlayStation Store. Easy peasy, lemon squeezy.

Bron

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
luxzenburcht schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:46:
Uncharted weer opnieuw begonnen vanwege de trophies. (heb er al 7 :) )

Maar nu kom ik weer op het punt waar ik het spel vervloekt heb.

Chapter 5 -Fortress

Solid Drake " this place could use plumming"

Overal piraten , ik schiet die lui op de planken af en diegene die van de grond komen. De eerste golf overleef ik dan wil ik ammo oppakke en word ik afgeknald door lui die van alle kanten weer komen.

Probeer natuurlijk cover te zoeken om health te krijgen maar dan flanken ze me en alweer een grijs scherm :( .

Heb het nu zeker 10 keer geprobeerd ma kennelijk zuig ik. Iemand nog tips?

Speel het notabene op easy en nog kom ik er niet voorbij.

Een rail gun in uncharted 2 zou wel leuk zijn.
Heh, dat is ook het stuk wat ik de 1e keer zo ruk vond, heb toen van hard naar normal geschakeld om het te halen. de 2e keer liep ik er zo doorheen.

Het punt is dat je niet gaat rushen. Die gasten komen redelijk scripted op je af, dus leer goed waar ze staan en knal die lui veraf met je ak47 af en dichtbij met je pistol en granaten. Blijf in de dekking, en hop van paal naar paal. Aan de linkerkant (tov van waar je binnenkomt) liggen wat balken, daar kun je beter schuilen. Continue dekking houden is vereist.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Creepy schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Mening? MGS 4 knal je af op basis van de besturing van MGS3 terwijl de besturing in MGS4 behoorlijk anders is en Resistance fall of Men knal je af omdat er zoveel slechte reviews zijn geweest terwijl dat in mijn beleving gemiddelde reviews waren. Vindt je het heel gek dat je niet serieus wordt genomen? Dat iets niet jouw game is ok, maar dit is 0,0 onderbouwing.
Waarop moet ik het onderbouwen?

Ik heb MGS4 nooit gespeeld nee, logisch want ik heb nog geen PS3 |:( Is het zo vreemd dat ik af ga op mijn beleving van de voorgaande delen?

Net als Warhawk, het voorgaande deel was een vliegspel. Dan is het toch niet vreemd dat ik het voorgaande deel vergelijk met de ace combat reeks?

En Resistance fall of Men kreeg in het begin gigantisch slechte reviews het maakte de verwachtingen niet waar. Dat het spel dan nog wel te pruimen is prima, maar dus geen paradepaardje.

En Lair heb ik gevolgd toen het nog in ontwikkeling was, en dat moest de PS3 seller worden. Dat het spel nu gigantisch tegen valt wist ik ook niet, want ik heb het spel en de console nog niet.

Grand Turismo 5 Prologue daar blijf ik bij dat is geen spel. Ik weiger te betalen voor een half spel.

Tot zo ver heb ik het volgende lijstje met musthaves:

Eye of judgement
Uncharted
Ratched and Clank
Warhawk (net een review gelezen en het klinkt wel erg gaaf).
Ninja Gaiden Sigma

Kan iemand me nog andere echt goede spellen aanraden? (exclusives)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja Gaiden Sigma is een brute exclusive. Dat is een van mijn favoriete op de Ps3. Het is in het begin erg moeilijk om aan het niveau te voldoen, omdat het erg moeilijk is, maar als je dat onder controle hebt dan zul je alleen maar NGS spelen, trust me. Een echte aanrader. Ninja Gaiden Sigma reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vind dat gezeur over GT5P echt zooooooo overbodig, niemand verplicht je het spel te kopen je doet het geheel vrijwillig dus het is ook geen geldklopperij. Je betaald 25 euro voor een game die meer content heeft dan vele andere games en voor een race-fan zeker heel veel speeluren heeft. Het spel heeft geen bugs oid en zat conent.. je kan het alleen een hlaf spel noemen (sowieso geen demo) omdat je weet dat er later een uitgebreidere versie komt met gigantisch veel content.

Vindt je het te duur? prima dat mag! maar ga dan niet lopen zeiken dat het geldklopperij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het zo stelt dan kan je verder ook helemaal niks dat ook maar iets met consoles en games te maken heeft geldklopperij noemen. Je bent immers echt helemaal niks verplicht om te kopen. Hebben we dat ook weer opgehelderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

klopt ook... tuurlijk zijn spellen duur, maar goed dankzij een regiovrije PS3 ben je vrij om te importeren waardoor de spellen al aardig goedkoper zijn... of je wacht een tijd dat games platinum titels worden... scheelt je 50%.

Het is pas echt geldklopperij als je verplicht bent dingen te kopen waar je niet zonder kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
1shot1kill schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 02:13:
[...]Nu overdrijf je ook een beetje, de PS3 zal nooit in de buurt komen van het succes van de PS2, alleen de Wii en misschien de DS kunnen met het aantal verkochte consoles in de buurt komen misschien, maar op de Ps2 waren er geloof ik meer dan 100 games die meer dan 1 miljoen keer zijn verkocht, ik weet niet wat het aantal nu is maar na 1 jaar PS3 waren dat er nog maar 2 op dit platform, terwijl de PS2 er in dezelfde tijd al iets van 20 had, en dat is maar 1 van de vele records die de ps2 heeft gezet.[...]
Het zijn er nu acht:
MotorStorm
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Resistance: Fall of Man
Grand Theft Auto IV
Gran Turismo 5 Prologue
Uncharted: Drake's Fortune
Heavenly Sword
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Total PlayStation 2 games shipped as of March 31, 2007: 1.24 billion
Total PlayStation 3 games sold as of June 30, 2008: 94 million.
Ofwel, de PS3 zit wb verkopen bijna op 10% van de totale PS2 verkopen aller tijden. Per 3 maanden komt daar nu 22 miljoen exemplaren bij, en de verkoop-lijn is sterk stijgend. De verkoop van PS3 games is momenteel minimaal gelijk aan die van de PS2 enkele jaren geleden.
(http://www.scei.co.jp/cor...izdataps2soft_sale_e.html)

Het aantal software titels is voor de PS3 nog wel relatief laag voorlopig:
PS2: 10.000 titels, PS3: 580. Ofwel, gemiddeld verkopen PS3 games 2x zo goed dan de PS2 versies.

Of de PS3 de PS2 zal kunnen evenaren met de huidige concurrentie is inderdaad de vraag, maar je kan iig niet zeggen dat het slecht gaat...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht in het begin dat het ook een demo is, maar nadat ik het heb gespeeld was ik er meteen achter dat het niet zo is. Het is echt de mooiste racegame dat je nu kan krijgen. Ik speel nu dagelijks de online-mode en geniet er nog steeds van. Dus als je het een demo vind(wat ik niet vind ;)), dan is het een verdomd goede demo waar je uren mee zoet bent. Een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Is er dan niemand zoals mij die GT5P gekocht heeft en (waarschijnlijk) GT5 aan zich voorbij zal laten gaan.

Ik heb me voldoende geamuseerd in GT5P en ik heb niet voldoende tijd om te gamen om een spel zoals GT5 volledig 'uit te spelen'. Dus dan is een korter spel zoals GT5P wel heel leuk met enkel voordelen:
- Het is goedkoper dan het volledige spel
- Ik kan de content 'uit te spelen' zonder gefrustreerd rond te lopen dat ik alweer een spel gekocht dat ik niet volledig uit kan spelen.

Dus de toevoegingen die de patches van GT5P ons brengen zoals het extra schademodel juich ik enkel toe en zorgt ervoor dat ik nog meer overtuigd ben om GT5 eigenlijk NIET te kopen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Je kunt bij gamehubs Fifa09 pre-orderen voor 37,99 euro. Zal in Nederland wel weer voor 60 a 65 euro over de toonbank gaan.

Weet iemand hoe zit met evt Online servers e.d., ga je gewoon op de Europese EA servers online? Daarnaast vraag ik me af of je NL instellingen kunt selecteren of dat eea in het Engels gaat.

iemand ervaring met een import Fifa08?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Seth_Chaos schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:22:
[...]

Waarop moet ik het onderbouwen?

Ik heb MGS4 nooit gespeeld nee, logisch want ik heb nog geen PS3 |:( Is het zo vreemd dat ik af ga op mijn beleving van de voorgaande delen?
Ah!
.....
Misschien is het verstandiger je beter in games te verdiepen voordat je je eigen mening erover geeft? Tegen ons roep je dat we de boel moeten onderbouwen maar zelf kan je het niet onderbouwen omdat je de games niet hebt aangeraakt. Een beetje dubbel vindt je niet?
Tot zo ver heb ik het volgende lijstje met musthaves:

Eye of judgement
Uncharted
Ratched and Clank
Warhawk (net een review gelezen en het klinkt wel erg gaaf).
Ninja Gaiden Sigma

Kan iemand me nog andere echt goede spellen aanraden? (exclusives)
MGS 4 kan ik je echt aanraden, de besturing is echt niet te vergelijken met z'n voorgangers. Je moet alleen in het begin wel ff door de cut-scenes heen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 19:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik vind dat een simpel ding als Pixeljunk Monsters er ook wel bijkan. Ideaal spel om even een half uurtje te prutsen. :)

Ik zit ook te wachten op Wipeout HD maar vermaak me in de tussentijd met Fatal Inertia. Probeer ze eens uit. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja must-have.... Dat is ook maar een dwarsdoorsnede zegmaar :) Je moet voor jezelf ook een beetje nadenken. Warhawk en Bioshock vind ik niks aan, dus die zal ik op PS3 ook niet halen als ie uitkomt. Sluip-spelletjes vind ik ook niks dus MGS wordt het ook niet voor mij. Maar BF:BC en GTA4 om maar wat voorbeelden te noemen vind ik geweldig. Kortom must-haves is een leuke leidraad, maar denk ook gewoon een beetje voor jezelf na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Hee denken jullie dat het een goed idee is om de Jabra BT5010 te kopen voor gebruik met de PS3?
http://www.pocketnow.com/..._detail&t=reviews&id=1007
Wordt hier wel goed gewaardeerd. En hij is morgen bij de office centre voor 25 eu (excl. BTW) te koop, dagaanbieding.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Heb naast mijn JPN GT5P toch ook maar een EU GT5P gekocht. Zeker nu we weten dat de game nog wel even op zich laat wachten, is de EU versie geen overbodige luxe.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:11:

[afbeelding]

Simple, really. In the US, download the PlayStation Home theme from the PlayStation Store and you're essentially submitting your application to be an early tester for PlayStation Home's closed beta set to kick off at the end of the month. In Europe, the PlayStation Home beta selects you. Er, we mean that there's nothing extra for you to do since you've done it already -- SCEE will be selecting (check your eMail) its most active users on the PlayStation Network and PlayStation Store. Easy peasy, lemon squeezy.

Bron
Hier de originele blog post van Sony zelf:

http://blog.us.playstatio...ent-page-1/#comment-96258
Later today, the PLAYSTATION Store will be updated with a PlayStation Home theme. By downloading the theme, users are submitting an application to join the PlayStation Home Beta test community. We will be using a variety of criteria including activity on the PLAYSTATION Network to determine eligibility for the Beta community. Existing beta testers have automatically qualified to be part of the expanded beta.

We’re really excited about this milestone and want our most loyal fans to be a part of the evolution of PlayStation Home.

In Europe, SCEE is also beginning their expanded closed beta, directly targeting consumers who have been most active on PLAYSTATION Network and PLAYSTATION Store. SCEE will be in email contact with their PSN audience very shortly.

Let us know what you think.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Maximus schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:47:
Heb naast mijn JPN GT5P toch ook maar een EU GT5P gekocht. Zeker nu we weten dat de game nog wel even op zich laat wachten, is de EU versie geen overbodige luxe.
Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
GreenSky schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:36:
Hee denken jullie dat het een goed idee is om de Jabra BT5010 te kopen voor gebruik met de PS3?
http://www.pocketnow.com/..._detail&t=reviews&id=1007
Wordt hier wel goed gewaardeerd. En hij is morgen bij de office centre voor 25 eu (excl. BTW) te koop, dagaanbieding.
Volgens mij heb jij net bij de koffie dezelfde folder zitten lezen als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:11:

[afbeelding]

Bron
Omdat niemand er volgens mij vandaag nog verder aandacht aan heeft besteed... bovenstaand was toch weer interessante info - ik las het zelf gisteren avond op de playstation blog. Benieuwd wie hier wél van Sony een mail gaat ontvangen om aan de closed beta mee te mogen doen ;) .

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
M a r c o schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:56:
[...]

Volgens mij heb jij net bij de koffie dezelfde folder zitten lezen als ik.
Haha nee had em gister al binnen. Maar wat denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Lol ik was toch een aardige Counter strike pro, maar dat warhawk is nog een gevalletje apart..... Met MGS4 kan ik prima schieten met de sixaxis, maar met Warhawk kan ik er echt niet aan wennen, ik heb alle snelheden en dergelijke al geprobeerd volgens mij. Wel erg gaaf spel verder, helaas ben ik vooralsnog bezig met de controls ipv het spel.

Die sony servers kan ik trouwens nergens vinden, hoe zoek/vind ik die?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
inXs schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:00:
Lol ik was toch een aardige Counter strike pro, maar dat warhawk is nog een gevalletje apart..... Met MGS4 kan ik prima schieten met de sixaxis, maar met Warhawk kan ik er echt niet aan wennen, ik heb alle snelheden en dergelijke al geprobeerd volgens mij. Wel erg gaaf spel verder, helaas ben ik vooralsnog bezig met de controls ipv het spel.

Die sony servers kan ik trouwens nergens vinden, hoe zoek/vind ik die?
De sony servers zijn blauw van kleur. Er zitten verschillende limieten op zodat y bv niet tussen allemaal pro's kunt komen :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Belangrijkste is dat ik de teksten wel kan lezen :) Plus dat ik met updates en uitbreidingen liever de eu versie heb gezien dat de echte gt5 nog een tijd duurt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
GreenSky schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:22:
[...]
Haha nee had em gister al binnen. Maar wat denk je?
Geen idee, heb geen tijd om naar een office centre te gaan. (veel te ver ook voor mij)
en ook geen tijd gehad om op inet te zoeken of het wat is.
Maar voor 25 euro zie je wel vaker headsetjes staan.
In hoeverre de kwaliteit zich daarvan verhoud tot deze weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

HoefMeistert schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:12:
[...]

De sony servers zijn blauw van kleur. Er zitten verschillende limieten op zodat y bv niet tussen allemaal pro's kunt komen :P
Ah dat scheelt, even oefentijd :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
M a r c o schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:16:
[...]

Geen idee, heb geen tijd om naar een office centre te gaan. (veel te ver ook voor mij)
en ook geen tijd gehad om op inet te zoeken of het wat is.
Maar voor 25 euro zie je wel vaker headsetjes staan.
In hoeverre de kwaliteit zich daarvan verhoud tot deze weet ik niet.
Die ene site is er dus zeer goed over te spreken, blijkt wel een goed merk te zijn ook (ik had er nog nooit van gehoord). Tja morgen is die aanbieding geldig, en rij ik toch zowiezo al langs de Office Centre, hoef ik alleen even te stoppen.

[ Voor 45% gewijzigd door !null op 08-08-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:04:

Ik heb me voldoende geamuseerd in GT5P en ik heb niet voldoende tijd om te gamen om een spel zoals GT5 volledig 'uit te spelen'. Dus dan is een korter spel zoals GT5P wel heel leuk met enkel voordelen:
Ik heb nog nooit een Gran Turismo volledig uitgespeeld. Met GT3 ben ik er wel dicht bij geweest, maar ik denk dat dit ook niet de bedoeling is.

Je krijgt een compleet spel, waaruit je zelf kiest wat je meer ligt en wat je graag doet. Kleine hatches, rally, 24u bolides, noem maar op.

Volgens mij zijn er weinig GT gamers die GT op 100% hebben. Neemt niet weg dat de volledige game toch interessanter zal zijn, omdat je meer content hebt. Je hoeft niet meer te spelen, maar wannéér je speelt, heb je keuze tussen meerdere tracks, meerdere auto's, rally mode (waarschijnlijk) enz...

Beetje vreemde redenering hoor, alsof je toch maar iets zoekt op GT5p goed te praten. Wat niet nodig is, want het is prima zoals het is, een kennismaking met GT5. Ben je het er niet mee eens, dan koop je het niet, en anders betaal je 25 euro.
Je moet het ook zo zien, het geeft de mogelijkheid al te oefenen en te wennen aan de verbeterde physics op het moment dat de echte game uitkomt. Mensen die wachten tot GT5 uitkomt zullen een iets stijlere leercurve hebben op dat moment. Anderen die vanuit GT5p komen zullen online niet helemaal zoek gereden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Als je het een beetje veel speelt kom je toch wel in de buurt van de 100%. Van 90 naar 100% is alleen wel vele malen moeilijker dan van 0 naar 90%. Maarja, ik ben dan ook iemand die zeer weinig spellen koopt, en die spellen die ik koop wel erg lang en uitgebreid speel. Dat zal natuurlijk niet iedereen zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:33

Snippertje

Light up your life

Ik zit me ook een beetje te oriënteren om een PS3 te kopen en de Wii aan mijn zusje te verkopen. Nu heb ik alleen een oude beeldbuis die niet breedbeeld is en niet zo heel erg groot (dit is hem). Nu vroeg ik mij af of de beeldkwaliteit dan een beetje acceptabel is? Ik heb namelijk niet ook nog het geld voor een duur scherm. Zijn er tweakers die hun PS3 hebben aangesloten via RGB en hoe bevalt dat?
Ik heb gelukkig wel de optie om de PS3 beneden te zetten waar we een 42" Plasma hebben, dus voor films zet ik mijn PS3 gewoon even beneden.

Ik wil de PS3 voornamelijk voor GTA4, maar ook straks voor Starwars en nog een aantal andere spellen. Ook de Blu-ray optie spreekt me erg aan en de optie om spellen te importeren. Daarnaast is online gratis en kan je er makkelijk een grotere HDD inzetten. :) Dit zijn eigenlijk de redenen dat ik liever een PS3 wil dan een X-box 360.

Dan nog iets. Is het verstandig om de PS3 in Amerika te kopen (ivm andere andere spanning/douane etc.)? Mijn vader vertrekt namelijk naar Amerika in september en zou er dan één mee kunnen nemen voor mij, wat natuurlijk wel leuk is met de huidige koers. :) Ik weet alleen niet hoe dat dan zit met de douane? Of kan hij het dan gewoon opsturen vanuit de VS naar huis (als kado desnoods), hij gaat naar een kennis?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:24:
[...]

Volgens mij zijn er weinig GT gamers die GT op 100% hebben. ...
Even voor de record, GT1 100% en GT2 99% Those where the days....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
@Razor.Timo: Bij GTA4 denk ik dat je sommige teksten (of je telefoon) niet kunt lezen vanwege de lage resolutie. Op mijn 42 inch plasma heb ik soms al moeite de telefoon te lezen, en dat is 720p. Ik zou het niet aanraden op zo'n oude TV, het kan wel maar het is toch echt een generatie kloof. Ik denk dat het met films eigenlijk ook minder erg is (maar natuurlijk nog steeds zonde van de kwaliteit die verloren gaat) op je oude tv, aangezien de tekst/ondertiteling daar groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
GG---77 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:04:
[...]

Even voor de record, GT1 100% en GT2 99% Those where the days....
Wel een beetje nerderig, maar ik ken het :P
GTA3+VC+SA 100%, GT3 100%, GT4 95% oid
Daar heb ik nu echt geen tijd meer voor.

[ Voor 7% gewijzigd door !null op 08-08-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenSky schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:35:
Als je het een beetje veel speelt kom je toch wel in de buurt van de 100%. Van 90 naar 100% is alleen wel vele malen moeilijker dan van 0 naar 90%. Maarja, ik ben dan ook iemand die zeer weinig spellen koopt, en die spellen die ik koop wel erg lang en uitgebreid speel. Dat zal natuurlijk niet iedereen zo doen.
Ja goed, dat was bij mij ook zo natuurlijk. Naar de 80-90% gaat nog, en is leuk. Daarna komen (in GT3 en GT4 ook dacht ik) de endurance races. En pfff :p Frustrerend. (zeker als je ze 'normaal' wil doen en niet met het suzuki escudo pike peaks truukje ;) ) en dan nog een paar licenses en zo.

Maar dan nog, GT is niet echt een game die bedoeld is om 100% uit te spelen (imo dan) Het is geen doel op zich, het geeft alleen aan hoe je progressie in de game is. De game is zo uitgebreid dat je gewoon niet geïnteresseerd bent in een bepaald type races, dan kan je sowieso noooit op 100% komen. GTA is nog zo een game, waar de 100% in feite weinig zegt.

En daarnaast hangt het ook af van je skills. Ik ben bvb bijlange niet goed genoeg om bvb op elke license goud te halen. Enz...

@Razor. Gemakkelijkste is gewoon in de winkel kopen. Voor die paar euro verschil. Als je toch wil verzenden, let erop dat de douane een boete/tax kan uitschrijven. Verder heb je een verloopstukje nodig voor de stekker (voeding is universeel als ik het goed heb). Daarnaast heeft BR wel degelijk regio's, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Razor.Timo: ik speel al maanden op een SD tv. Uiteraard doet het wel afbreuk aan de kwaliteit van de ps3 maar het is allemaal best speelbaar en ook mooi. Het enige wat wel lastig is, is dat sommige teksten minder goed leesbaar zijn. Maar bijvoorbeeld Siren is een erg leuk voorbeeld hoe ontwikkelaars nog rekening houden met mensen met een SD tv: je kan in het menu inzoomen zodat je op je SD tv alles nog prima kan lezen.
Dus het is wel te doen maar ga wel sparen voor een HDTV want dat is de enige manier om echt de pracht van de ps3 games te bewonderen.
Ik ga binnenkort ook eindelijk aan de HDTV en ik kan echt niet wachten om de games in hun volle glorie te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Bovendien heb je nu een simpele 720p LCD voor maar 400 euro oid, nog van redelijke grootte ook. Kan zijn dat je dat geld nu niet hebt hoor, maar imo wel de enige echte manier om het te spelen, HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:16:
@Razor.Timo: ik speel al maanden op een SD tv. Uiteraard doet het wel afbreuk aan de kwaliteit van de ps3 maar het is allemaal best speelbaar en ook mooi. Het enige wat wel lastig is, is dat sommige teksten minder goed leesbaar zijn. Maar bijvoorbeeld Siren is een erg leuk voorbeeld hoe ontwikkelaars nog rekening houden met mensen met een SD tv: je kan in het menu inzoomen zodat je op je SD tv alles nog prima kan lezen.
Dus het is wel te doen maar ga wel sparen voor een HDTV want dat is de enige manier om echt de pracht van de ps3 games te bewonderen.
Ik ga binnenkort ook eindelijk aan de HDTV en ik kan echt niet wachten om de games in hun volle glorie te bekijken :)
GreenSky schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:05:
@Razor.Timo: Bij GTA4 denk ik dat je sommige teksten (of je telefoon) niet kunt lezen vanwege de lage resolutie. Op mijn 42 inch plasma heb ik soms al moeite de telefoon te lezen, en dat is 720p. Ik zou het niet aanraden op zo'n oude TV, het kan wel maar het is toch echt een generatie kloof. Ik denk dat het met films eigenlijk ook minder erg is (maar natuurlijk nog steeds zonde van de kwaliteit die verloren gaat) op je oude tv, aangezien de tekst/ondertiteling daar groter is.
Ik kan waarschijnlijk wel vaak beneden op de plasma spelen, maar de kwaliteit van een SD TV is dus te doen op de teksten na (dat neem ik dan maar voor lief)?
Is een HD-ready scherm al genoeg of is er nog een bepaalde grote die wel aan te raden is? (Ik snap dat 10" te klein is, maar you get the point ;)) Ik wil namelijk ook graag een nieuw PC scherm en die wordt dan waarschijnlijk rond de 22" is gamen met een PS3 daarop een beetje te doen (van een niet zo grote afstand uiteraard :))?
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:09:

@Razor. Gemakkelijkste is gewoon in de winkel kopen. Voor die paar euro verschil. Als je toch wil verzenden, let erop dat de douane een boete/tax kan uitschrijven. Verder heb je een verloopstukje nodig voor de stekker (voeding is universeel als ik het goed heb). Daarnaast heeft BR wel degelijk regio's, toch?
BR regio codering zou dan toch niet te erg zijn? Films kan ik dan gewoon vanuit Amerika kopen en games hebben toch geen regio codering? En het scheelt wel aardig wat, hij kost $400,- in Amerika. Daarnaast had mijn zus het idee om de verpakking apart mee te nemen en de PS3 dan los (wel goed verpakt) in de tas te doen. En om dan een bon mee te nemen van een PS3 die in NL gekocht is, zodat mocht de douane moeilijk gaan doen je wel een bon hebt.
Verloopstekker heb ik in ieder geval al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je denkt dat ze die serienummers niet controleren? Afaik is het altijd daarop dat ze kunnen zien of een laptop/mp3speler, wat dan ook, oorspronkelijk uit de USA komt.

Wat betreft de regio's... Hou er rekening mee dat je dan nooit meer lekker gemakkelijk een goede film uit de rekken kan halen in de plaatselijke supermarkt, budgetbak. Ook niet als ze dus goedkoper worden. Het gemak van nog snel even een BR te kopen voor vanavond, niet onderschatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gisteren Virtua Fighter liggen voor 20 euro en ik vroeg me af of t de moeite waard is OF of gewoon meteen de nieuwste Soul Calibur te halen?

Een fighter is altijd leuk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:31:

Wat betreft de regio's... Hou er rekening mee dat je dan nooit meer lekker gemakkelijk een goede film uit de rekken kan halen in de plaatselijke supermarkt, budgetbak. Ook niet als ze dus goedkoper worden. Het gemak van nog snel even een BR te kopen voor vanavond, niet onderschatten...
Precies, daarom zou ik hem ook al niet uit Amerika willen halen. Tuurlijk ben je wel goedkoper uit maar je zit wel met die regio's te klooien straks (al zal daar vast wel een keer een hack voor komen)

Maar vergeet ook de garantie niet; dit soort dingen koop ik nog altijd het liefst bij een winkel waar je misschien wel iets duurder uit bent maar wel gewoon naar binnen kan stappen als er iets mis is. Een webwinkel kan natuurlijk ook nog mits ze een positief uit de bus komen in de shopsurvey.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Razor.Timo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:27:
Ik kan waarschijnlijk wel vaak beneden op de plasma spelen, maar de kwaliteit van een SD TV is dus te doen op de teksten na (dat neem ik dan maar voor lief)?
Is een HD-ready scherm al genoeg of is er nog een bepaalde grote die wel aan te raden is? (Ik snap dat 10" te klein is, maar you get the point ;)) Ik wil namelijk ook graag een nieuw PC scherm en die wordt dan waarschijnlijk rond de 22" is gamen met een PS3 daarop een beetje te doen (van een niet zo grote afstand uiteraard :))?
Ik heb zelf een HP 22 inch en em daar ook even op geprobeerd, en dat werkt opzich prima. Ik weet niet hoe het in vergelijking staat met LCD TV's, maar het is (natuurlijk) wel redelijk anders dan een plasma.
Je kunt dat idd doen, de monitor voor 2 dingen gebruiken. Eigenlijk zou ik dan een 24 inch aanraden, iets groter maar wel Full HD. Alleen is een 22 inch relatief gezien veel goedkoper. Je zou wel lichte probleempjes met verhoudingen kunnen krijgen, maar niks ernstigs. Je kan iig prima spelen op een 22 inch monitor (over HDMI), alles is goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:31:
En je denkt dat ze die serienummers niet controleren? Afaik is het altijd daarop dat ze kunnen zien of een laptop/mp3speler, wat dan ook, oorspronkelijk uit de USA komt.

Bergie schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:41:
[...]

Precies, daarom zou ik hem ook al niet uit Amerika willen halen. Tuurlijk ben je wel goedkoper uit maar je zit wel met die regio's te klooien straks (al zal daar vast wel een keer een hack voor komen)

Maar vergeet ook de garantie niet; dit soort dingen koop ik nog altijd het liefst bij een winkel waar je misschien wel iets duurder uit bent maar wel gewoon naar binnen kan stappen als er iets mis is. Een webwinkel kan natuurlijk ook nog mits ze een positief uit de bus komen in de shopsurvey.
Ah, ja daar had ik geen rekening mee gehouden. Opzich hebben jullie allemaal wel een punt mbt kopen in Amerika. Het lonkt alleen wel heel erg, vooral omdat ik zelf natuurlijk niet zoveel geld heb. Is er überhaupt iemand hier die hem in Amerika heeft gehaald? Echter denk ik toch dat ik hem in Nederland ga halen dan ja ;) Heb ik hem ook eerder, misschien zelfs nog in de vakantie. Er komt zeker niet toevallig een prijsverlaging aan? Goedkoopste die ik heb kunnen vinden (buiten 2dehands) is nog steeds 379,- excl. verzendkosten. Dan maakt het ook niet zo gek veel uit of ik hem nou daar bestel of koop bij de plaatselijke Intertoys.
GreenSky schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:59:
[...]

Ik heb zelf een HP 22 inch en em daar ook even op geprobeerd, en dat werkt opzich prima. Ik weet niet hoe het in vergelijking staat met LCD TV's, maar het is (natuurlijk) wel redelijk anders dan een plasma.
Je kunt dat idd doen, de monitor voor 2 dingen gebruiken. Eigenlijk zou ik dan een 24 inch aanraden, iets groter maar wel Full HD. Alleen is een 22 inch relatief gezien veel goedkoper. Je zou wel lichte probleempjes met verhoudingen kunnen krijgen, maar niks ernstigs. Je kan iig prima spelen op een 22 inch monitor (over HDMI), alles is goed te lezen.
22" is toch gewoon HD-ready? Full HD hoeft van mij niet persé, zeker niet als de kosten daarmee exponentieel toenemen. Maar bedankt in ieder geval! Dan kan ik daar later eens naar kijken :) Aansluiten via VGA op een 19" CRT is zeker niet echt te doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-09 07:27
Je hoort hier mensen over teksten die je dan slecht kan lezen op een SD TV. Nou,ik speel GTA lV op een 576i TV 4:3. En kan ik de texten heel duidelijk lezen,tenminste duidelijker dan m'n broer die een 1080i heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Buzz heeft een update en heeft volgens mij nu trophies.
Tenminste, na een online potje kwam er rechtsboven een melding dat ik de trophy couch surfer ofzoiets had gewonnen.
Kan nog even niet kijken of ik hem terug vind. Mn zus is nu aan het spelen.
Edit: inderdaad. Heb 2 trophies nu. Via google inderdaad gezien dat de patch voor trophies was.

Ik kan nu trouwens wel online spelen met Buzz.
Mijn PS3 was toch al wat trager met inloggen op PSN.
Na wat google werk de tip gezien om mediaserver verbinding uit te schakelen.
Dit werkte perfect.
Blijkbaar kan de mediaserver functie van de PS3 soms wat dwars liggen met je router,

Overigens heb ik een teaser trailer van Tomb Raider Underworld gedownload (volgens mij uit de US store). Mijn god wat ziet dat er mooi uit. Als hij net zo goed is als Legends dan komt hij er er zeker.

[ Voor 117% gewijzigd door M a r c o op 08-08-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Razor.Timo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:36:

Ah, ja daar had ik geen rekening mee gehouden. Opzich hebben jullie allemaal wel een punt mbt kopen in Amerika. Het lonkt alleen wel heel erg, vooral omdat ik zelf natuurlijk niet zoveel geld heb. Is er überhaupt iemand hier die hem in Amerika heeft gehaald? Echter denk ik toch dat ik hem in Nederland ga halen dan ja ;) Heb ik hem ook eerder, misschien zelfs nog in de vakantie. Er komt zeker niet toevallig een prijsverlaging aan? Goedkoopste die ik heb kunnen vinden (buiten 2dehands) is nog steeds 379,- excl. verzendkosten. Dan maakt het ook niet zo gek veel uit of ik hem nou daar bestel of koop bij de plaatselijke Intertoys.
Je zou nog even kunnen wachten tot die 60GB versie op de markt komt; dan komen er wellicht wat 40GB modellen in de uitverkoop.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:05:
[...]

Je zou nog even kunnen wachten tot die 60GB80GB versie op de markt komt; dan komen er wellicht wat 40GB modellen in de uitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Bergie schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:05:
[...]

Je zou nog even kunnen wachten tot die 60GB versie op de markt komt; dan komen er wellicht wat 40GB modellen in de uitverkoop.
Is het zeker dat die versie komt? Aangezien er in de TS staat dat het waarschijnlijk is. Heb je misschien een bron of datum? :)

Edit: Ah gevonden. Hmm zeker interessant om op te wachten. Sowieso omdat de prijs van het 40GB model dus niet omlaag gaat volgens Sony. Ik wacht dan in elk geval nog even tot 17 augustus met mijn aankoop :) En hij heeft ook nog PS2 comptabiliteit en een flashcard lezer (volgens de TS).

Hmm volgens deze bron zal hij dus niet backwards compatible zijn en wordt het gewoon de 40GB versie met een 80GB HDD. Jammer :(

Ik lees ook verschillende data mbt het uitkomen van de 80GB versie. Weet iemand welke datum zeker is? Ik lees september, 27 augustus en 17 augustus.

[ Voor 49% gewijzigd door Snippertje op 08-08-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hoe zit het met online gaan met een amerikaanse PS3? Ik had ergens gehoord dat je dat dat ook regiogebonden is dwz dat je dan tegen amerikansen speelt ipv europeanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik benieuwd naar ben bij de 80gb versie is of de rsx-chip en de processor op de 65nm draaien. Weet iemand daar wat vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Tankbuster schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:09:
Je hoort hier mensen over teksten die je dan slecht kan lezen op een SD TV. Nou,ik speel GTA lV op een 576i TV 4:3. En kan ik de texten heel duidelijk lezen,tenminste duidelijker dan m'n broer die een 1080i heeft.
Hmm dat heb ik nog nooit meegemaakt, dan is jouw TV wel erg goed of zijn tv slecht :) Want op mijn monitor die 1080p ondersteund zie ik een grandioos verschil in leesbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:49:
Waar ik benieuwd naar ben bij de 80gb versie is of de rsx-chip en de processor op de 65nm draaien. Weet iemand daar wat vanaf?
Onbekend want de nieuwe 80GB is nog niet in het wild gespot.
MuSeLive schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:30:
Hoe zit het met online gaan met een amerikaanse PS3? Ik had ergens gehoord dat je dat dat ook regiogebonden is dwz dat je dan tegen amerikansen speelt ipv europeanen?
Dat wordt bepaald door de herkomst van het spel zelf, niet door de console.

[ Voor 37% gewijzigd door ymmv op 08-08-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Tankbuster schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:09:
Ik hoop dat je broer zijn ps3 wel met hdmi aangesloten heeft? Met de bijgeleverde kabel is het natuurlijk dikke bagger.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLRacing
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 13:08
Kan iemand mij uitleggen waarom ik ineens geen aankopen meer kan betalen met de Mastercard creditcard? De laatste aankoop die ik heb kunnen betalen was nog in maart. Wat ik ook probeer, ik kan aan mijn account geen geld meer toevoegen. Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Razor.Timo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:19:
[...]

Is het zeker dat die versie komt? Aangezien er in de TS staat dat het waarschijnlijk is. Heb je misschien een bron of datum? :)

Edit: Ah gevonden. Hmm zeker interessant om op te wachten. Sowieso omdat de prijs van het 40GB model dus niet omlaag gaat volgens Sony. Ik wacht dan in elk geval nog even tot 17 augustus met mijn aankoop :) En hij heeft ook nog PS2 comptabiliteit en een flashcard lezer (volgens de TS).

Hmm volgens deze bron zal hij dus niet backwards compatible zijn en wordt het gewoon de 40GB versie met een 80GB HDD. Jammer :(

Ik lees ook verschillende data mbt het uitkomen van de 80GB versie. Weet iemand welke datum zeker is? Ik lees september, 27 augustus en 17 augustus.
de 80gig in de TS is de Amerikaanse 80gig versie. de "nieuwe" europese 80gig schijnt net zoals de huidige 40gig te worden. met als enige verschillen dat de 2 usb poorten nu achter zitten in plaats van voor en dat hij dus 40gig meer opslagruimte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-09 07:27
SOEPSTENGEL13 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:55:
[...]

Hmm dat heb ik nog nooit meegemaakt, dan is jouw TV wel erg goed of zijn tv slecht :) Want op mijn monitor die 1080p ondersteund zie ik een grandioos verschil in leesbaarheid.
Hij heeft een X360 met GTA 4 met HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb net de demo van Formule 1 gedownload en ik wou hem gaan spelen maar ik kan maar niet starten, als hij gestart is en ik op X kan drukken op de race te starten gebeurd er maar niets, zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

Edit : laat maar, omdat de usb stick van de Buzz controllers er nog inzat zag hij die als controller om te spelen, nu doet die het 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door -Thunder- op 08-08-2008 23:04 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Skire schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

de 80gig in de TS is de Amerikaanse 80gig versie. de "nieuwe" europese 80gig schijnt net zoals de huidige 40gig te worden. met als enige verschillen dat de 2 usb poorten nu achter zitten in plaats van voor en dat hij dus 40gig meer opslagruimte heeft.
hey, dat had ik even gemist dat de nieuwe 80GB versie usb-poorten aan de achterkant heeft.

Heb je daar een bron van (liefst met foto)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Mikey5times schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 23:36:
[...]

hey, dat had ik even gemist dat de nieuwe 80GB versie usb-poorten aan de achterkant heeft.

Heb je daar een bron van (liefst met foto)?
foto's zijn er nog niet van naar mijn weten. hier echter de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:52
Skire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:21:
[...]

foto's zijn er nog niet van naar mijn weten. hier echter de link.
Ik denk dat het meer een gerucht omdat mensen dit graag willen ivm met play tv die moet je met usb aansluiten en dat ziet er niet uit aan de voorkant.

De bron is ook niet echt betrouwbaar. Dus ga er maar vanuit dat de 2 usb poorten bij de 80Gb gewoon aan de voorkant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Kimo schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 01:06:
[...]

Ik denk dat het meer een gerucht omdat mensen dit graag willen ivm met play tv die moet je met usb aansluiten en dat ziet er niet uit aan de voorkant.

De bron is ook niet echt betrouwbaar. Dus ga er maar vanuit dat de 2 usb poorten bij de 80Gb gewoon aan de voorkant zitten.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als ze 2 extra usb poorten aan de achterkant zouden plaatsen, want voor je controller opladen zijn die poorten aan de voorkant wel weer makkelijk (en andere dingen die je regelmatig wil aansluiten/verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Ik had deze vraag gisteren ook al gepost maar het gaat weer heel erg snel met de posts vandaar mijn vraag nogmaals als het mag:

Je kunt bij gamehubs Fifa09 pre-orderen voor 37,99 euro. Zal in Nederland wel weer voor 60 a 65 euro over de toonbank gaan.

Weet iemand hoe zit met evt Online servers e.d., ga je gewoon op de Europese EA servers online? Daarnaast vraag ik me af of je NL instellingen kunt selecteren of dat eea in het Engels gaat.

iemand ervaring met een import Fifa08 en de NL taal en online servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortal Kombat vs DC Universe lijkt me echt hét combat spel om op te wachten momenteel :9~

Kzag het ook net op de Games pagina van tweakers.
En de homepage hierzo When Worlds Collide waar ook wat screens en extra video's te vinden zijn.
Op het forum kun je ook al de personage's, mappen, en heel veel meer info vinden, evenals voorstellen doen ivm andere personages en dergelijke (In hoeverre dit klopt en in rekening wordt gebracht zwijg ik echter :P)

Het filmpje is (naar mijn mening toch) om van te smullen! Alleen nog zo lang wachten erop (release staat rond december :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:40:
Mortal Kombat vs DC Universe lijkt me echt hét combat spel om op te wachten momenteel :9~

Kzag het ook net op de Games pagina van tweakers.
En de homepage hierzo When Worlds Collide waar ook wat screens en extra video's te vinden zijn.
Op het forum kun je ook al de personage's, mappen, en heel veel meer info vinden, evenals voorstellen doen ivm andere personages en dergelijke (In hoeverre dit klopt en in rekening wordt gebracht zwijg ik echter :P)

Het filmpje is (naar mijn mening toch) om van te smullen! Alleen nog zo lang wachten erop (release staat rond december :()
ik zit er ook op de wachten. een nieuwe style mortal kombat de mogelijkheden spreken mij aan

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Skire schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:26:
de "nieuwe" europese 80gig schijnt net zoals de huidige 40gig te worden. met als enige verschillen dat de 2 usb poorten nu achter zitten in plaats van voor en dat hij dus 40gig meer opslagruimte heeft.
Dat van die usb poorten aan de achterkant is een uit je duim gezogen stukje tekst. Zelfs in het linkje wat je een aantal posts later zet staat niet dat dit gaat gebeuren. Er staat dat er een vraag was op een forum van een internetter die dit graag wilde. Maar de site geeft zelf al aan dat dit bijna zeker niet zal gaan gebeuren daar Sony hier nooit over heeft gesproken en de nieuwe versie van de PS3 enkel het vergroten van de HDD zal zijn. Verder hierover praten zaait enkel verwarring want er is geen reden of verklaring om aan te nemen dat dit gaat gebeuren.

Ik heb zelf een 60gig versie en heb nog zeker 25 gig over. En ik download me helemaal suf aan filmpjes, demo's en heb hem behoorlijk vol staan met mp3-tjes. Mocht mijn HDD over een jaartje alsnog te klein gaan worden dat haal ik lekker een 250/320/500 gig voor weinig en kan ik weer lekker vooruit. Als je nu een PS3 wil kopen zou ik wel ff 2 weken wachten maar er zitten verder geen extra functies op het systeem tov de oude 40 versie. De beste versie (voor de EU) blijft toch de 60 gig versie met BC, cardreader en 4 usb ports, naar mijn mening. Ik heb overigens nog behoorlijk wat PS2 games die ik regelmatig speel.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.