gelukkig dat je "naar mijn mening" er nog net achterplaktswopdark schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:15:
[...]
Dat van die usb poorten aan de achterkant is een uit je duim gezogen stukje tekst. Zelfs in het linkje wat je een aantal posts later zet staat niet dat dit gaat gebeuren. Er staat dat er een vraag was op een forum van een internetter die dit graag wilde. Maar de site geeft zelf al aan dat dit bijna zeker niet zal gaan gebeuren daar Sony hier nooit over heeft gesproken en de nieuwe versie van de PS3 enkel het vergroten van de HDD zal zijn. Verder hierover praten zaait enkel verwarring want er is geen reden of verklaring om aan te nemen dat dit gaat gebeuren.
Ik heb zelf een 60gig versie en heb nog zeker 25 gig over. En ik download me helemaal suf aan filmpjes, demo's en heb hem behoorlijk vol staan met mp3-tjes. Mocht mijn HDD over een jaartje alsnog te klein gaan worden dat haal ik lekker een 250/320/500 gig voor weinig en kan ik weer lekker vooruit. Als je nu een PS3 wil kopen zou ik wel ff 2 weken wachten maar er zitten verder geen extra functies op het systeem tov de oude 40 versie. De beste versie (voor de EU) blijft toch de 60 gig versie met BC, cardreader en 4 usb ports, naar mijn mening. Ik heb overigens nog behoorlijk wat PS2 games die ik regelmatig speel.
Niet elke 60GB PS3 maakt evenveel geluid, die van mij hier is echt stil.
Waar ik wel net achter kom: Ik heb net een nieuwe HD in m'n PS3 gehangen. Netjes een volledige backup gemaakt van m'n oude schijf via de PS3 en deze weer teruggezet. Alles terug behalve (!) m'n trophies. Ok, ik had er nog maar 1 dus dat is zo weer terug te halen maar verrassend vind ik het wel. M'n account gegevens zijn niet gewijzigd, inloggen op PSN e.d. en de shop gebruiken is geen probleem. Maar gewoon geen trophies meer.
Waar ik wel net achter kom: Ik heb net een nieuwe HD in m'n PS3 gehangen. Netjes een volledige backup gemaakt van m'n oude schijf via de PS3 en deze weer teruggezet. Alles terug behalve (!) m'n trophies. Ok, ik had er nog maar 1 dus dat is zo weer terug te halen maar verrassend vind ik het wel. M'n account gegevens zijn niet gewijzigd, inloggen op PSN e.d. en de shop gebruiken is geen probleem. Maar gewoon geen trophies meer.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hopelijk aankomende week een pal 80gb ps3 met ds3 controller voor een leuk prijsje tot mijn beschikking. Ben benieuwd! Zal hem voornamelijk gebruiken voor blu-ray en voor het aankomende Little Big Planet
Waar haal je een PAL 80GB vandaan? En zit die controller er standaard bij?Giant87 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:22:
Hopelijk aankomende week een pal 80gb ps3 met ds3 controller voor een leuk prijsje tot mijn beschikking. Ben benieuwd! Zal hem voornamelijk gebruiken voor blu-ray en voor het aankomende Little Big Planet
Nog een vraagje, ik wil GTA 4 in het buitenland bestellen via E-bay uit Engeland kost me 30 dollar. Maar is dit verstandig? De PS3 heeft geen regio codering op spellen las ik namelijk en het scheelt aanzienlijk in de kosten.
Edit: Nog een ander vraagje, zit er verschil in de kwaliteit van de RGB stekkers voor de PS3? Bij Nintendo is het namelijk zo dat die van Nintendo zelf eigenlijk het beste beeld geeft. Ik zag deze namelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Snippertje op 09-08-2008 16:09 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Misschien had je je trophies niet gesyncd met je psn account. Dat doe je door op trophies te klikken als je in de XMB zit (dus NIET ingame XMB).Creepy schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:46:
Niet elke 60GB PS3 maakt evenveel geluid, die van mij hier is echt stil.
Waar ik wel net achter kom: Ik heb net een nieuwe HD in m'n PS3 gehangen. Netjes een volledige backup gemaakt van m'n oude schijf via de PS3 en deze weer teruggezet. Alles terug behalve (!) m'n trophies. Ok, ik had er nog maar 1 dus dat is zo weer terug te halen maar verassend vind ik het wel. M'n account gegevens zijn niet gewijzigd, inloggen op PSN e.d. en de shop gebruiken is geen probleem. Maar gewoon geen trophies meer.
Ik heb hier nou 2 spellen die ik geimporteerd heb en die gewoon regio-vrij zijn, en beiden werken gewoon goed. Als je al een beetje Engels kan dan zal een Engelse handleiding lezen ook geen probleem zijn, dat is het enige verschil (en natuurlijk het doosje in de Engelse taal).Razor.Timo schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Nog een vraagje, ik wil GTA 4 in het buitenland bestellen via E-bay uit Engeland kost me 30 dollar. Maar is dit verstandig? De PS3 heeft geen regio codering op spellen las ik namelijk en het scheelt aanzienlijk in de kosten.
Geen probleem dus, en scheelt inderdaad flink wat centen
De Engelse zal afgezien van het boekje en het doosje exact hetzelfde schijfje bevatten als hier, aangezien dat gewoon dezelfde regio is als hier.
[ Voor 3% gewijzigd door Grannd op 09-08-2008 19:53 ]
Dan is dat het ja. Ik had eigenlijk verwacht dat deze automatisch zouden syncen, blijkbaar niet dus. Blijft het vreemd dat een volledige backup de trophies niet meeneemt.Furfoot schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:01:
[...]
Misschien had je je trophies niet gesyncd met je psn account. Dat doe je door op trophies te klikken als je in de XMB zit (dus NIET ingame XMB).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Via iemand van een forum, en in de Europese 80gb pack zal de DS3 standaard zitten!
Inhoud van de doos:
Pal PS3 console 80GB
DS3
AV-kabel
usb kabel
handleiding
Inhoud van de doos:
Pal PS3 console 80GB
DS3
AV-kabel
usb kabel
handleiding
Razor.Timo schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Waar haal je een PAL 80GB vandaan? En zit die controller er standaard bij?
Heb je daar een bron van dat er via serienummers gecontroleerd word waar je hem hebt gekocht?Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:31:
En je denkt dat ze die serienummers niet controleren? Afaik is het altijd daarop dat ze kunnen zien of een laptop/mp3speler, wat dan ook, oorspronkelijk uit de USA komt.
Wat betreft de regio's... Hou er rekening mee dat je dan nooit meer lekker gemakkelijk een goede film uit de rekken kan halen in de plaatselijke supermarkt, budgetbak. Ook niet als ze dus goedkoper worden. Het gemak van nog snel even een BR te kopen voor vanavond, niet onderschatten...
Een vriend van me gaat namelijk naar amerika en dat zou me toch snel een 150 euro schelen.
BR kijk ik toch niet en aangezien de ps3 een goede reputatie heeft qua betrouwbaarheid wil ik die garantie ook wel laten schieten.
Verwijderd
Het kan, ik zeg niet dat ze dit altijd zullen doen, maar in geval van twijfel kunnen ze aan het serienummer het land van herkomst bepalen.MuSeLive schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:06:
[...]
Heb je daar een bron van dat er via serienummers gecontroleerd word waar je hem hebt gekocht?
Een vriend van me gaat namelijk naar amerika en dat zou me toch snel een 150 euro schelen.
BR kijk ik toch niet en aangezien de ps3 een goede reputatie heeft qua betrouwbaarheid wil ik die garantie ook wel laten schieten.
Daarom dat het truukje van laptop kopen en uit de doos halen ook niet altijd werkt als ze heel grondig te werk gaan.
Maar dat is een laptop, daar kan je nog van argumeteren dat je die inderdaad met je meeneemt op reis. Wat zou een goede reden zijn om met een ps3 in de handbagage op reis te gaan?
Trouwens, ik snap niet hoe je mensen zo ver krijgt om zo een log en vooral zwaar ding te laten meebrengen. Maar als het lukt, des te beter. Ga er trouwens maar vanuit dat je sowieso ooit wel eens een BR zal willen kijken, desnoods eentje die iemand anders voor je meebrengt om samen te kijken. Dan sta je daar.
Dat gaat je lukken vanaf 27 augustusGiant87 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:22:
No offense.. maar ik heb recent ook mijn 60gb PS3 verkocht en ga eind van de maand een 80gb aanschaffen, niet omdat de HD groter is (voor peanuts koop je 300gb erin) maar juist omdat hij stiller, koeler en zuiniger is t.o.v. de 60gb. Zeker de warmte ontwikkeling tijdens blu-ray movies was enorm. Nogmaal... óók de 60gb is een perfect apparaat, maar voor mij hadden de extra features geen toegevoegde waarde (meer).Skire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:12:
[...]
gelukkig dat je "naar mijn mening" er nog net achterplaktik ben juist ontzettend blij dat ik van mijn lawaaiige en hete 60gig af ben en dat ik nu lekker van mijn stille, zuinige en koele 40gig mag genieten. de card reader heb ik toentertijd nog nooit gebruikt en aangezien ik het PS2 tijdperk over heb geslagen bleek ik de BC ook niet nodig te hebben. verder heeft de 40gig ook nog de handige self-cleaning functie (de zogenaamde "fan test"). ik zou nooit meer terug willen naar de 60gig versie!
Klopt.. zelfs via een Sony medewerker is er al via forums berichtgeving geweest dat de DS3 standaard in een 80gb PS3 pack zal zitten. Mooi meegenomen, mocht er iemand zijn die aan het overwegen is om nu een 40gb te kopen of nog even te wachtenGiant87 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:47:
Via iemand van een forum, en in de Europese 80gb pack zal de DS3 standaard zitten!
Inhoud van de doos:
Pal PS3 console 80GB
DS3
AV-kabel
usb kabel
handleiding
[...]
Cheers mates!
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ook maar eens de demo van Civ gehaald en inderdaad zoals eerder aangegeven wat een goed spel op de PS3 zeg.. Ik heb CIV 1 helemaal ziek gespeeld op mijn 286, colonisation toen ook, civ 2 later ook nog en laatst nog de windows versie van civ 1 gehaald. De laatste Civ heb ik nog op de PC gespeeld, maar vond ik toch stiekem toch wat te uitgebreid en te complex. Ik vond deze net weer even wat simplistischer en daarom ook vele malen leuker om eerlijk te zijn. Denk dat ik hem toch ga halen binnenkort!
superB
Hmm, het kán misschien, maar dan is er de vraag of ze dit uberhaupt wel eens doen in de praktijk bij de douane?Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:17:
[...]
Het kan, ik zeg niet dat ze dit altijd zullen doen, maar in geval van twijfel kunnen ze aan het serienummer het land van herkomst bepalen.
Daarom dat het truukje van laptop kopen en uit de doos halen ook niet altijd werkt als ze heel grondig te werk gaan.
Maar dat is een laptop, daar kan je nog van argumeteren dat je die inderdaad met je meeneemt op reis. Wat zou een goede reden zijn om met een ps3 in de handbagage op reis te gaan?
Ik wil gaan gamen op een 22" TFT en films kijk ik op een oude TV dus BR zal ik echt niet snel gaan kijken. Ik zal er nog eens goed over nadenken alhoewel die 150 euro toch érg lekker meegenomen zou zijnTrouwens, ik snap niet hoe je mensen zo ver krijgt om zo een log en vooral zwaar ding te laten meebrengen. Maar als het lukt, des te beter. Ga er trouwens maar vanuit dat je sowieso ooit wel eens een BR zal willen kijken, desnoods eentje die iemand anders voor je meebrengt om samen te kijken. Dan sta je daar.
Verwijderd
Iemand een idee of er ook 80 gb ps3-packs (dus met een game) op 27 augustus zullen beschikbaar zijn?
Verwijderd
Ja zeker weten!, mijn moeder kwam het me net vertellen.Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:13:
Iemand een idee of er ook 80 gb ps3-packs (dus met een game) op 27 augustus zullen beschikbaar zijn?
Als je helder nadenkt en kijkt naar het verleden dan kun je opmerken dat Sony alleen packs maakt met echte systemsellers, de systemseller die het eerst komt is LBP (oktober.)
Voor de mensen met Soul Calibur 4 (of voor de mensen die het gewoon weten...)
Ik heb besloten die game voor de PS3 aan te schaffen omdat de controller van de PS3 wat makkelijker in de hand ligt. En Darth Vader is natuurlijk toffer dan Yoda
. Dus vandaar dat de XBox 360 versie afvalt...
Al schijnt Yoda over een paar maanden te downloaden zijn voor een paar euri (volgens sommige bronnen) en schijnt hij echt een bitch te zijn om tegen te vechten. Te klein om te kunnen grijpen en negen van de tien aanvallen gaan over hem heen
Maar wat ik me afvroeg:
Heeft die game nu wel of geen rumble?
Overal op internet staat dat het niet zo is, maar dat er een patch komt.
Nu is er dus een patch, maar is dat de patch met rumble?
Ik heb besloten die game voor de PS3 aan te schaffen omdat de controller van de PS3 wat makkelijker in de hand ligt. En Darth Vader is natuurlijk toffer dan Yoda
Al schijnt Yoda over een paar maanden te downloaden zijn voor een paar euri (volgens sommige bronnen) en schijnt hij echt een bitch te zijn om tegen te vechten. Te klein om te kunnen grijpen en negen van de tien aanvallen gaan over hem heen
Maar wat ik me afvroeg:
Heeft die game nu wel of geen rumble?
Overal op internet staat dat het niet zo is, maar dat er een patch komt.
Nu is er dus een patch, maar is dat de patch met rumble?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
We zullen zienWizzieJP schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:32:
[...]
Dat gaat je lukken vanaf 27 augustus... nu nog niet te koop in de EU. En een erg goede keuze om blu-ray te gaan kijken én LBP (check de nieuwe Sony LBP site hier).
LBP is echt een must have. Verder heb ik mijn 360 nog voor CoD4/Guitar hero serie:) Weet nog niet welke spellen ik voor de rest nog op de ps3 ga halen. MGS4 trekt me niet echt.
Ga wel even op gamehubs kijken.
Verwijderd
Ik heb een probleem 
Ik had een US prepaid psn card gekocht, dus US account aangemaakt, super stardust HD gekocht.
Tijdens installeren terug naar mijn EU account gegaan, ik wou tijdens het downloaden even burnout paradise spelen. MAar dankzij ingame xmb zag ik dat hij niet downloade terwijl ik aan het spelen was. Dus heb ik exit game gedaan en toen verliep de download goed door.
Dus toen wou ik hem gaan installeren, dit heb ik onder mijn EU account gedaan ook, ging prima alleen toen die klaar was met installeren liep mijn PS3 vast (het menu, reageerde nog wel op de PS button). Toen uitgezet dus met PS button en opnieuw opgestart, super stardust gaan spelen.
Hierna kwam ik achter de ontdekking dat ik mijn gamedisc niet meer in het menu kan vinden. Dus ik een andere geprobeerd (gta4), die erin gedaan, ik zag het laad symbooltje rechts boven. Maar ook die disc kwam niet tevoorschijn meer in het menu.
Ik ben nu een full format + system restore aan het doen (natuurlijk wel save games even gekopieerd, behalve rb6:v2 want die is beveiligd tegen kopieren .......), hopelijk helpt dat. Dat duurt een paar uur dus ik moet even afwachten.
Anders moet ie retour
en ik heb net dmc4 en sc4 besteld
Ik had een US prepaid psn card gekocht, dus US account aangemaakt, super stardust HD gekocht.
Tijdens installeren terug naar mijn EU account gegaan, ik wou tijdens het downloaden even burnout paradise spelen. MAar dankzij ingame xmb zag ik dat hij niet downloade terwijl ik aan het spelen was. Dus heb ik exit game gedaan en toen verliep de download goed door.
Dus toen wou ik hem gaan installeren, dit heb ik onder mijn EU account gedaan ook, ging prima alleen toen die klaar was met installeren liep mijn PS3 vast (het menu, reageerde nog wel op de PS button). Toen uitgezet dus met PS button en opnieuw opgestart, super stardust gaan spelen.
Hierna kwam ik achter de ontdekking dat ik mijn gamedisc niet meer in het menu kan vinden. Dus ik een andere geprobeerd (gta4), die erin gedaan, ik zag het laad symbooltje rechts boven. Maar ook die disc kwam niet tevoorschijn meer in het menu.
Ik ben nu een full format + system restore aan het doen (natuurlijk wel save games even gekopieerd, behalve rb6:v2 want die is beveiligd tegen kopieren .......), hopelijk helpt dat. Dat duurt een paar uur dus ik moet even afwachten.
Anders moet ie retour
euh was je niet boven een bepaald aantal game/demo instals dattie met sub menu's gaat werken?
Heb ik ook gehad was ik ook even mijn game-disc kwijt
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Nee alleen super stardust had ik geinstalleerd via PSN. Geen demo's of iets. Normale gamedata staat daar ook niet tussen dus denk ook niet dat je dat bedoelt.Chaoss schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 16:26:
euh was je niet boven een bepaald aantal game/demo instals dattie met sub menu's gaat werken?
Heb al verder gezocht, lijkt erop dat ik hem naar Sony moet gaan sturen. Full format is bijna klaar denk ik, dan nog even testen en anders morgen maar even bellen dus.
Hopelijk duurt het niet te lang als ik hem moet opsturen.
Geen rumble, ook niet met de patch. Ik heb het zelf trouwens niet gemist. Pas met jouw vraag realiseerde ik me dat het er niet in zat.FeaR1986 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 02:15:
Voor de mensen met Soul Calibur 4 (of voor de mensen die het gewoon weten...) Heeft die game nu wel of geen rumble?
BTW Wat me opviel in SC4 is dat de optionele HD-installatie heel mooi is opgelost. Standaard speelt het spel volledig vanaf de Blu-Ray-disk. Je moet naar het options-menu gaan voor om het spel op de HD te installeren of deinstalleren. Da's toch heel netjes opgelost, zeker als je de horrorverhalen van een paar maand geleden las over een verplichte 4GB-HD-installaties plus 2GB savegames.
[ Voor 35% gewijzigd door ymmv op 10-08-2008 16:56 ]
Dit is wel een erg zacht prijsje voor een nieuwe game. IS Brothers in Arms Hells High Way zo slecht of is dit gewoon een goede aanbieding?
http://www.intertoys.nl
http://www.intertoys.nl
[ Voor 39% gewijzigd door supercop7373 op 11-08-2008 08:09 ]
De ps3 met 80gb komt 27 augustus. Zal hij ook daadwerkelijk de 27e in de winkels liggen? Vraag me af hoe Sony dit soort dingen regelt. De 80gb hdd maakt me niet zoveel uit maar de Dual Shock is wel een voordeel.
I served in a company of heroes.
Foutje? BiA moet nog uitkomen, er zijn ook geen reviews en de verwachting is dat het een goed spel gezien de voorgangers zal worden. De adviesprijs is 69,99. Ik denk dat ze de PC-prijs rekenen ipv de PS3-prijs.supercop7373 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:18:
Dit is wel een erg zacht prijsje voor een nieuwe game. IS Brothers in Arms Hells High Way zo slecht of is dit gewoon een goede aanbieding?
http://www.intertoys.nl/{knip}
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 11-08-2008 14:03 . Reden: op verzoek de privegegevens er uit :+ ]
mmmmm....maar even reserveren dus..ymmv schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:30:
[...]
Foutje? BiA moet nog uitkomen, er zijn ook geen reviews en de verwachting is dat het een goed spel gezien de voorgangers zal worden. De adviesprijs is 69,99. Ik denk dat ze de PC-prijs rekenen ipv de PS3-prijs.
Edit: zojuist gedaan op de site en er staat duidelijk PS3 bij.
[ Voor 56% gewijzigd door supercop7373 op 11-08-2008 08:08 ]
Verwijderd
Ik dacht te herinneren dat de 80gb versie er kwam wanneer de 40gb uitverkocht was? Kben er wel niet zeker van, maar ik denk niet dat sony de "overige" 40gb versies gaat terugnemen..Maciek schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:26:
De ps3 met 80gb komt 27 augustus. Zal hij ook daadwerkelijk de 27e in de winkels liggen? Vraag me af hoe Sony dit soort dingen regelt. De 80gb hdd maakt me niet zoveel uit maar de Dual Shock is wel een voordeel.
Aangezien de adviesprijs van de 80gb dezelfde zou moeten zijn als de huidige 40gb klinkt me dit wel logisch.. Eerst de oude speeltjes weg, dan pas mag je met de nieuwe gaan spelen
edit: Niet dat er veel nieuws is trouwens, puur bij wijze van spreken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 00:22 ]
Verwijderd
Ze willen wel kapot hoor, mijn PS3 was na 3 weken al gezegend met een defect BR, geen films maar erger ook geen games meer dan... Inmiddels is mijn ps3 alweer 3 weken bij SonyMuSeLive schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:06:
[...]
Heb je daar een bron van dat er via serienummers gecontroleerd word waar je hem hebt gekocht?
Dat ligt eraan of je een 40gig of 60gig model hebt. Toen ik oktober vorig jaar mijn 60gig kocht ging hij ook al na 3 weken defect, hij las geen discs meer. Daarna heb ik hem meteen opgestuurd naar SONY en ik kreeg na precies 3 weken een gerefurbishde thuisgestuurd. Dit was gelukkig nog wel vóór het tekort aan 60gig PS3's toentertijd
Verwijderd
Ook meteen eentje gereserveerd. Bedankt voor de tipsupercop7373 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:59:
[...]
mmmmm....maar even reserveren dus..
zie ook:
zie hier de voorwaarden van Intertoys:
Volgens mij klopt het ook wel aangezien de 69,99 gewoon doorgestreept staat met daaronder de aanbiedingsprijs
[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 11-08-2008 14:01 . Reden: op verzoek ]
Ik zou maar ff een topicreportje maken met de vraag die linkjes weg te halen.. Dit zijn namelijk uniek ID's die verwijzen naar jouw reservering/adresgegevens. Nu kan ik misschien ook nog je reservering naar mij laten sturen. Bedankt heh, E. van D.!supercop7373 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:59:
[...]
mmmmm....maar even reserveren dus..
zie ook:
http://www.intertoys.nl/e...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://www.intertoys.nl/e...orefront/xxxxxxxxxxxxxxxx
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb een nogal vreemd probleem.
Ik heb Drakes Fortune geleend van een vriend.
Er was een update, de "trophy" update.
Ik dus spelen, en ik vindt me eerste schat.
Rechtsbovenaan verschijnt "Beloning vrijgespeeld : "eerste schat"".
Maar ik speel verder, na 10 headshots krijg ik:
"Beloning vrijgespeeld : "10 hoofdschoten"".
Ik save de game, ga naar het trophy-overzicht, maar NERGENS staan mijn tropheen.
Ook niet na dat "synchroniseren" van de trophys.
En bij die vriend werkt het wel
Hoe kan dit nou weer ?
Ik save de game, ga naar het trophy-overzicht, maar NERGENS staan mijn tropheen.
En bij die vriend werkt het wel

Hoe kan dit nou weer ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Heb je wel de laatste firmware?
Ps4/switch gamer
Ja, daar kwam die vanzelf mee.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:46:
Heb je wel de laatste firmware?
Die heb ik uiteraard gewoon gedownload!
Trophy-collection staat ook wel in me menu, maar werkt lijkt het niet!
Ben je wel met een NIEUW spel begonnen ?dennus2006 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:42:
Ik heb een nogal vreemd probleem.
En bij die vriend werkt het wel![]()
Hoe kan dit nou weer ?
Je moet opnieuw starten zonder zaken mee te nemen!
PSNID : HoefMeistert
Ja ben pas gaan spelen toen ik die trophy update kreeg!HoefMeistert schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:50:
[...]
Ben je wel met een NIEUW spel begonnen ?
Je moet opnieuw starten zonder zaken mee te nemen!
Heb hem ook gereseveerd. Alleen staat er geen prijs vermeld in de bevestigingsmail dus ik vraag me af of je hem ook uiteindelijk kan bestellen voor die prijs.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:53:
[...]
Ook meteen eentje gereserveerd. Bedankt voor de tip![]()
Volgens mij klopt het ook wel aangezien de 69,99 gewoon doorgestreept staat met daaronder de aanbiedingsprijs
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
link is nu foetsie.Edit: Via het hoofdmenu alsnog toch weer wel:
http://www.intertoys.nl/e...refront/EN/Product/553168
http://www.intertoys.nl/e...refront/EN/Product/553168
[ Voor 75% gewijzigd door chrisboers op 11-08-2008 11:11 ]
-
Hij staat er wel nog steeds op voor die prijs, wel interessant 
Ben benieuwd of dat spel eindelijk COD4 gaat vervangen wat mijn favoriete spellen betreft.
COD4 is het enige spel dat ik nog iedere week een paar keer speel.
Ben benieuwd of dat spel eindelijk COD4 gaat vervangen wat mijn favoriete spellen betreft.
COD4 is het enige spel dat ik nog iedere week een paar keer speel.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Ze hebben de internet site aangepast heden ochtend...ik heb nog een bevestiging met prijs van gisteren....Gunner schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:01:
[...]
Heb hem ook gereseveerd. Alleen staat er geen prijs vermeld in de bevestigingsmail dus ik vraag me af of je hem ook uiteindelijk kan bestellen voor die prijs.
echter vandaag kreeg ik er een toen ik inlogde een mail zonder prijs.
Ze hebben niet alles aangepast, want ik heb 'm zojuist nog gereserveerd voor 34,99.supercop7373 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:30:
[...]
Ze hebben de internet site aangepast heden ochtend...ik heb nog een bevestiging met prijs van gisteren....
echter vandaag kreeg ik er een toen ik inlogde een mail zonder prijs.
Het is een reservering. Je krijgt een mail dat je hem kan bestellen. Denk dus niet dat hij dan nog 35 euro is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
klopt, het spel staat nog steeds voor 34,99 maar alleen de mail bevestigingen zijn dus nu zonder prijs...sopsop schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:42:
[...]
Ze hebben niet alles aangepast, want ik heb 'm zojuist nog gereserveerd voor 34,99.
denk dat ik de pagina met de prijs van 34,99 maar even opsla.
Iemand enig idee hoelang de gemiddelde reparatie tijd voor de ps3 60 gig modellen is?
Hij is nu al 3 weken weg maar nog geen spoor van een ps3
de enige bron die je het antwoord kan vertellen is de Sony helpdesk denk ik, dus wat hier gezegd wordt helpt je niets, Sony kan alleen aangeven wanneer die ps3 weer terug komt. 3 weken is wel erg lang vind ik.tumble_nl schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:22:
Iemand enig idee hoelang de gemiddelde reparatie tijd voor de ps3 60 gig modellen is?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Bij mij heeft het 5 weken geduurd en toen kreeg ik een volledig nieuwe 60GB, als je ze gewoon opbelt dan willen ze soms wel gewoon zeggen hoe lang het ongeveer gaat duren, maar soms dan zeggen ze ook dat ze helemaal niks mogen/kunnen zeggen.
de game schijnt ook uitgesteld te zijn tot 23-09-2008....Gunner schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:46:
Het is een reservering. Je krijgt een mail dat je hem kan bestellen. Denk dus niet dat hij dan nog 35 euro is.
Heb ook maar even gereserveerd. Ik zie wel, zou wel leuk zijn voor €35 
Over release date, tjah ik weet het ook niet meer.
[ Voor 26% gewijzigd door FireBladeX op 11-08-2008 13:58 ]
Verwijderd
Ach ja deze gameaanbieding zorgt weer voor een groot aantal nieuwe intertoysklanten.
Leuke aanbieding, goedkoper krijg je ze niet. Jammer dat hij nógmaals (!) is uitgesteld.
Als de reviews binnenstromen kun je alsnog annuleren.
Edit: ook mijn reservering is zonder prijs...raar.
Leuke aanbieding, goedkoper krijg je ze niet. Jammer dat hij nógmaals (!) is uitgesteld.
Als de reviews binnenstromen kun je alsnog annuleren.
Edit: ook mijn reservering is zonder prijs...raar.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 14:29 ]
Verwijderd
Ik heb gisteravond gewoon een bevestigingsmail gekregen met daarin de prijs van 35 euro.
Maar we zullen wel zien. Meteen ook screenshot van de pagina gemaakt enzo
Verwijderd
Ik heb net Sony gebeld om mijn PS3 aan te melden voor RMA. Gevraagd hoelang het ongeveer duurt en hij zei "normaal 2-3 weken, maar door drukte is het momenteel 5-6 weken".tumble_nl schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:22:
Ik heb een 40GB model aangemeld.
btw ze vroegen ook om serie nummer en alles, dus goede kans dat ze wel controleren waar die vandaan komt.
Ik had een 60Gb model die kapot ging en heb hier 2 maanden op kunnen wachten, dit kwam zogenaamd ook door de drukte....Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:47:
[...]
Ik heb net Sony gebeld om mijn PS3 aan te melden voor RMA. Gevraagd hoelang het ongeveer duurt en hij zei "normaal 2-3 weken, maar door drukte is het momenteel 5-6 weken".
Ik heb een 40GB model aangemeld.
btw ze vroegen ook om serie nummer en alles, dus goede kans dat ze wel controleren waar die vandaan komt.

Zet en drukfouten voorbehoudenVerwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:01:
Ik heb gisteravond gewoon een bevestigingsmail gekregen met daarin de prijs van 35 euro.
Ps4/switch gamer
Het is toch niet zo bijzonder dat Intertoys een goede aanbieding heeft dat er zo veel discussie over is? Toen NFS Prostreet uitkwam was hij ook 35 als pre-order bij de Wehkamp. Oke, het was een baggergame, maar dat wisten we toen noch niet... 
Sorry, ik ben in een flauwe bui, maar als je 2 maanden hebt moeten wachten, hoe kan je dan zeggen dat veel aan de lijn hangen bij jou geholpen heeft?Ik had een 60Gb model die kapot ging en heb hier 2 maanden op kunnen wachten, dit kwam zogenaamd ook door de drukte.... Dit is echter al wel een maand of 3/4 geleden en nu beweerd sony het nog steeds druk te hebben met rma's van ps3 waardoor de beloofde 2 a 3 weken nog steeds niet kunnen worden waargemaakt... Stelletje amateurs eerste klas daar zo. Ik zou zeggen veel aan de lijn hangen zodat je een keer op de lijst word gezet met personen die als eerste een gerepareerde ps3 krijgen toegestuurd als ze er weer binnen krijgen. Heeft bij mij iig wel geholpen.
[ Voor 60% gewijzigd door WaterFire op 11-08-2008 21:01 ]
Omdat ik eigenlijk nog niet gepland stond om mijn ps3 terug te krijgen, maar uiteindelijk wel op de lijst gezet te worden. Klinkt idd niet of dat het veel geholpen heeft maar ja zowiezo lompe situatie daaro bij sonyWaterFire schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:57:
Het is toch niet zo bijzonder dat Intertoys een goede aanbieding heeft dat er zo veel discussie over is? Toen NFS Prostreet uitkwam was hij ook 35 als pre-order bij de Wehkamp. Oke, het was een baggergame, maar dat wisten we toen noch niet...
[...]
Sorry, ik ben in een flauwe bui, maar als je 2 maanden hebt moeten wachten, hoe kan je dan zeggen dat veel aan de lijn hangen bij jou geholpen heeft?
Verwijderd
Reken op minimaal een maand. Ik stuurde mijn 60gb 11 juli op en ben nog aan het wachten...tumble_nl schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:22:
Het 'voorraadprobleem' word al als excuus gebruikt sinds december 2007, elke keer als ik bel dan krijg ik een standaard 'sorry-maar-we-kunnen-er-niks-aan-doen' verhaaltje opgedreunt met alle excuses zonder oplossing of duidelijkheid. Ze zeggen gewoon; fok jou, je wacht maar lekker af.HammerNL schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:56:
[...]
Ik had een 60Gb model die kapot ging en heb hier 2 maanden op kunnen wachten, dit kwam zogenaamd ook door de drukte....Dit is echter al wel een maand of 3/4 geleden en nu beweerd sony het nog steeds druk te hebben met rma's van ps3 waardoor de beloofde 2 a 3 weken nog steeds niet kunnen worden waargemaakt... Stelletje amateurs eerste klas daar zo. Ik zou zeggen veel aan de lijn hangen zodat je een keer op de lijst word gezet met personen die als eerste een gerepareerde ps3 krijgen toegestuurd als ze er weer binnen krijgen. Heeft bij mij iig wel geholpen. En voor je zelf ook een gratis game regelen behoort ook tot de mogelijkheden.
Ik heb me nog nooit zo gepiepeld gevoeld als nu door Sony, eerst mooi €600 neerleggen voor een console en dan als ie stuk is de 'early adopter' met lege handen laten zitten. Ik ga een klachtenbrief sturen met een eis op verlengde garantie en compensatie (een game of DS3).
Rare gang van zaken wel, moet zeggen dat het me erg tegenvalt van de helpdesk. Maar goed, ik denk dan ook dat de voorraad 60gb erg laag is, als je een 40gb ter reparatie terugstuurd, duurt het dan ook zo lang?
edit: omg lol, mgs4: save the world with your fingers:
http://www.youtube.com/watch?v=KqrC3RQaHLY
edit: omg lol, mgs4: save the world with your fingers:
http://www.youtube.com/watch?v=KqrC3RQaHLY
[ Voor 19% gewijzigd door inXs op 12-08-2008 08:16 ]
superB
Jij hebt een vaag probleem.dennus2006 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:49:
Trophy-collection staat ook wel in me menu, maar werkt lijkt het niet!
Met frimware 2,42 zouden de trophies moeten werken. Bij opstarten van de game Uncharted gaat de game updaten (13mb) en daarna moet je een nieuw spel spelen zonder de reeds gewonnen trofeen mee te nemen.
Vind je de eerste artifact dan krijg je een medaille en 1 seconde later de trophy.. Werkt dit niet dan adviseer ik je de update nogmaals te downloaden. Misschien dat het dan wel werkt... ik vind het maar raar.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Heeft bij mij alles bij elkaar 15 weken geduurt eer dat ik de ps3 60 GB terug heb gekregen, ik had er eigenlijk geen haast mee omdat ik direct na de defecte 60 GB een nieuwe 40 GB heb gehaald (had al een vermoeden dat het lang ging duren)WaterFire schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:57:
[...]
Sorry, ik ben in een flauwe bui, maar als je 2 maanden hebt moeten wachten, hoe kan je dan zeggen dat veel aan de lijn hangen bij jou geholpen heeft?
Na 1 defecte ps3 terug gekregen te hebben en daarna een gejatte PS3, heb ik me in week 14 toch maar eens verschrikkelijk uitgeleefd op de eerste lijns medewerkers. En elke dag gebeld naar de status, toen was het ineens wel mogenlijk om een ps3 te leveren binnen 4 werkdagen..
Ik zou dus uitgaan van 6 weken, max 8 weken en vooral kalm blijven want je zal m (afgezien van geluk) toch niet eerder krijgen. Na 6 a 8 weken flink gaan bellen, eisen om vergoeding + verlenging van garantie.
Wat bij mij erg goed hielp waren de woorden: Publiciteit aandacht opzoeken middels websites, forums, Kassa en radar, rechtsbijstand verzekering + advocaat.. Etc etc..
Ik kwam zojuist bij play.com een preorder tegen van Assassin's Creed Platinum:
http://www.play.com/Games...sassin-Creed/Product.html
Wist niet dat deze game platinum ging worden, dus meld het even.
http://www.play.com/Games...sassin-Creed/Product.html
Wist niet dat deze game platinum ging worden, dus meld het even.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
LOL. Vorig jaar is in december mijn PS3 stukgegaan. Ik heb toen ook 2 maand moeten wachten op een vervangingsmodel. Dat kwam toen ook door de drukte. Het is dus altijd druk en bijgevolg is de wachttijd dus 2 maand en niet 2/3 weken die Sony graag zou zien. Ze halen het gewoon niet. Toch niet in de Benelux. In de UK gaat het blijkbaar wat vlotter, daar krijg je binnen de 24u een PS3 terug.HammerNL schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:56:
[...]
Ik had een 60Gb model die kapot ging en heb hier 2 maanden op kunnen wachten, dit kwam zogenaamd ook door de drukte....Dit is echter al wel een maand of 3/4 geleden en nu beweerd sony het nog steeds druk te hebben met rma's van ps3 waardoor de beloofde 2 a 3 weken nog steeds niet kunnen worden waargemaakt... Stelletje amateurs eerste klas daar zo. Ik zou zeggen veel aan de lijn hangen zodat je een keer op de lijst word gezet met personen die als eerste een gerepareerde ps3 krijgen toegestuurd als ze er weer binnen krijgen. Heeft bij mij iig wel geholpen. En voor je zelf ook een gratis game regelen behoort ook tot de mogelijkheden.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Super bedankt voor alle tips and tricks
na 5 weken (dus over 2 weken) hebben ze aan mij inderdaad een lastige.. garantie verlenging vind ik een goede en een gratis game moet ook kunnen.
heb nog even gebeld en ze zitten te wachten op onderdelen en hebben geen idee hoelang dat gaat dure. ook een lekker verhaal
maar als ik de verhalen hier zo lees dan denk ik dat het een lange zit gaat worden.
JeepXJ89 hou me op de hoogte ik heb de mijne een week later opgestuurd dus hij zal niet lang na de jouwe uitgeleverd gaan worden.
na 5 weken (dus over 2 weken) hebben ze aan mij inderdaad een lastige.. garantie verlenging vind ik een goede en een gratis game moet ook kunnen.
heb nog even gebeld en ze zitten te wachten op onderdelen en hebben geen idee hoelang dat gaat dure. ook een lekker verhaal
maar als ik de verhalen hier zo lees dan denk ik dat het een lange zit gaat worden.
JeepXJ89 hou me op de hoogte ik heb de mijne een week later opgestuurd dus hij zal niet lang na de jouwe uitgeleverd gaan worden.
Verwijderd
Mijn PS3 geeft geen beeld meer via hdmi sinds gisteravond 
De tv (Samsung LE32) geeft wel aan dat er een hdmi kabel verbonden is maar vervolgens blijft er 'geen signaal' in beeld staan op het hdmi kanaal. PS3 powerknop 5sec ingedrukt houden zodat hij displaysettings reset helpt ook niet. Suggesties anyone?

De tv (Samsung LE32) geeft wel aan dat er een hdmi kabel verbonden is maar vervolgens blijft er 'geen signaal' in beeld staan op het hdmi kanaal. PS3 powerknop 5sec ingedrukt houden zodat hij displaysettings reset helpt ook niet. Suggesties anyone?
Met SCART kabel aansluiten en dan proberen.
Verwijderd
Of een ander HDMI kabeltje proberen. Bij mij valt het beeld wel eens weg en dan helpt het al als ik even de kabel opnieuw insteek. Ik moet eigenlijk de kabel een keer vervangen. De aansluiting is mijns inziens wat ruim voor de kabel die ik gebruik. Ik heb zelf een Sony TV.Tankbuster schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:30:
Met SCART kabel aansluiten en dan proberen.
Weet iemand misschien een winkel waar ze een RGB kabel verkopen voor de PS3? Bij bartsmit etc. kan ik hem helemaal niet vinden
En verschilt de kwaliteit nog per merk?
Edit: Is dit de officiële kabel? http://link.marktplaats.nl/185140717
[ Voor 17% gewijzigd door Snippertje op 12-08-2008 11:48 ]
Verwijderd
Er is geen officiele kabel voor de ps3. De kabels die je ziet zijn gewone ps2 kabels die ook prima werken.Razor.Timo schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:43:
Weet iemand misschien een winkel waar ze een RGB kabel verkopen voor de PS3? Bij bartsmit etc. kan ik hem helemaal niet vindenEn verschilt de kwaliteit nog per merk?
De prijs van deze vind ik teveel, ik was er 5 euro voor kwijt inclusief verzenden.
Net motorstorm en uncharted op play.com besteld voor €34,99 incl shipping geen slechte prijs dacht ik zoschumi2004 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:32:
[...]
Beetje late quote maar probeer motorstorm eens via play.com (free shipping 20,99)
Kan het kwaad om gebruik te maken van de fantest om de PS3 stof vrij te maken?
Ik heb de ks van Intertoys een mail gedaan over hoe "vast" de prijs is van Brothers in Arms en kreeg de volgende mail terug:FireBladeX schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:56:
Heb ook maar even gereserveerd. Ik zie wel, zou wel leuk zijn voor €35
Bedankt voor uw bericht.
Wij geven de prijzen aan die de leveranciers aan ons doorgeven, maar deze is nooit voor 100% gegarandeerd. In onze voorwaarden staat dan ook wijzigingen voorbehouden.
Maar over het algemeen is de prijs bij de reservering ook de prijs bij aankoop, maar dat ziet u vanzelf als u de email krijgt dat u het artikel kunt kopen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Tja, de prijs van de leverancier is natuurlijk die 64,99 ofzo. Maar die prijzen ze toch echt zelf af naar 35 euro. Ik zou dan ook geen genoegen nemen met dit bericht. (maar ik heb m niet besteld, dus geen reden om intertoys aan te spreken)
-
heel eerlijk gezegd bestel ik het spel echt niet definitief als er 64,99 staat. Je zit bij een reservering nergens aan vast namelijk bij Intertoys.chrisboers schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:46:
Tja, de prijs van de leverancier is natuurlijk die 64,99 ofzo. Maar die prijzen ze toch echt zelf af naar 35 euro. Ik zou dan ook geen genoegen nemen met dit bericht. (maar ik heb m niet besteld, dus geen reden om intertoys aan te spreken)
Ik had hetzelfde probleem. Mijn PS3 staat nu ergens bij de rma van Sony.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:20:
Mijn PS3 geeft geen beeld meer via hdmi sinds gisteravond
Denk zelf dat de hdmi connector gewoon kaduuk is.
Tjah, als ik een mail krijg dat ik het kan bestellen en er staat €35,- dan is het ook €35,-. Maar heb alleen een mail van dat ik heb gereserveerd. Dus afwachten dan maar.supercop7373 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:56:
[...]
heel eerlijk gezegd bestel ik het spel echt niet definitief als er 64,99 staat. Je zit bij een reservering nergens aan vast namelijk bij Intertoys.
Ik las dat je je PS2 controller met een convertor ook kan gebruiken op de PS3. Werkt de rumble dan ook in de spellen die dat ondersteunen? Ik vond alleen oude topics waarbij de games zelf nog geen rumble ondersteunen.
of je koopt gewoon een Dualshock 3Razor.Timo schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:17:
Ik las dat je je PS2 controller met een convertor ook kan gebruiken op de PS3. Werkt de rumble dan ook in de spellen die dat ondersteunen? Ik vond alleen oude topics waarbij de games zelf nog geen rumble ondersteunen.
Niet alle convertors ondersteunen rumble, maar als je een goede hebt dan heb je indd rumble.Razor.Timo schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:17:
PSN: Shiver23
Verwijderd
Voor de 40gb versie schijnt het geen kwaad te kunnen, voor de 60gb versie is het echt niet goed.Nico111 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:05:
Kan het kwaad om gebruik te maken van de fantest om de PS3 stof vrij te maken?
Op de PC doet hij het gewoon met rumbleShiver23 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:44:
[...]
Niet alle convertors ondersteunen rumble, maar als je een goede hebt dan heb je indd rumble.
en ik koop geen dualshock omdat niet iedereen bakken met geld heeft
Verwijderd
Wat is een fantest?Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:59:
[...]
Voor de 40gb versie schijnt het geen kwaad te kunnen, voor de 60gb versie is het echt niet goed.
En waarom kan het bij de 40Gb versie geen kwaad en bij de 60Gb wel?
Fantest is een manier om alle fans in de PS3 te testen door ze op volle snelheid te laten draaien (waarom dit erop zit, geen idee, zal wel in het reparatiecentrum gebruikt worden om overtollig stof weg te blazen om te kijken of dat werkt ofzo). Anyway, op de 60Gb versie zit deze optie er niet op, maar kun je het simuleren door gewoon alle invoer gaten te blokkeren, waardoor de PS3 heet gaat worden, waardoor de fans ook op volle snelheid gaan blazen, maar je raadt het al, dat is niet echt een goede manier, en het kan je PS3 dus ook beschadigen als je het te lang doet.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:36:
[...]
Wat is een fantest?
De 40Gb fantest versie kun je hier in actie zien: http://nl.youtube.com/watch?v=JhU4_Rm0GQU
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Use the search, LukeVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:36:
[...]
Wat is een fantest?
Maar het is geen magie ofzo, die je PS3 helemaal schoonmaakt. Stof gaat op een gegeven moment toch overal in en aanzitten en de fans even op topspeed laten draaien helpt daar niet tegen. Dat moet je dus je PS3 openmaken en ff met een vochtig doekje aan de gang. Dat zou ik echter niet doen zolang er nog garantie opzit.
Dat fan test is dus wel grappig om een keer te doen, maar ik zou het niet regelmatig doen omdat allerlei zelfbenoemde experts beweren dat dat ergens goed voor is.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Jemig dat ze hier zelfs over nadenken:
http://www.psonly.nl/nieu..._werkt_niet_op_Xbox_Live/
Komt er gewoon weer op neer: Zodra Microsoft weer wat centen op tafel smijt en de boel voor mekaar heeft, dan komt LBP naar de 360.
Laat die kinderachtige verbasteringen eens...
Komt er gewoon weer op neer: Zodra Microsoft weer wat centen op tafel smijt en de boel voor mekaar heeft, dan komt LBP naar de 360.
Laat die kinderachtige verbasteringen eens...
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 12-08-2008 22:53 ]
Je hebt het stuk verkeerd gelezen. Ze hebben het erover dat games ZOALS LBP zeer moeilijk op de Xbox 360 kunnen omdat MS geen usermods wil toestaan. LBP zelf echter zal nooit op de 360 verschijnen omdat dat spel volledig in het bezit van Sony is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:50:
Jemig dat ze hier zelfs over nadenken:
Komt er gewoon weer op neer: Zodra Micro$oft weer wat centen op tafel smijt en de boel voor mekaar heeft, dan komt LBP naar de 360.
Verwijderd
Het is godswonder, tranen in mijn ogen!tumble_nl schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:13:
Ik kreeg net de email, de ellende is dat ze het versturen via GLS (slecht bedrijf) en dat er in de mail niet een datum van aflevering staat vermeld.
Ga dus voor een rma van een 60gb uit van +/- 1 maand, ik heb wel veel gebeld dus dat kan geholpen hebben...
Die had ik vorige week ook besteld. Toen ik zonet thuis kwam lagen er al 2 pakjes op de deurmat.StephaN900 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:04:
[...]
Net motorstorm en uncharted op play.com besteld voor €34,99 incl shipping geen slechte prijs dacht ik zo
Verbaasde me echt. Normaal moet ik wel 2,5/3 week wachtten en nu binnen 6 dagen.
Jammere is nu alleen dat ik 2x Motorstorm heb ontvangen

Offtopic: Iemand enig idee hoe lang ik ongeveer op een bestelling van Offerhouse(E-bay winkel) moet wachtten
Edit: Iemand Trouwens enig idee of er tegenwoordig al draadloze microfoons bij singstar zitten.
Ik kan dit namelijk nergens vinden.Weet alleen dat er op het hoesje van de eerste een draad aan zit en bij die tweede is het niet duidelijk zichtbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Copycat op 12-08-2008 20:34 ]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Er zijn nog steeds alleen maar bedraade mic's bij singstar te krijgen, dezelfde als de die van de ps2 uitvoering.Iemand trouwens enig idee of er tegenwoordig al draadloze microfoons bij singstar zitten.
Ik kan dit namelijk nergens vinden.Weet alleen dat er op het hoesje van de eerste een draad aan zit en bij die tweede is het niet duidelijk zichtbaar.
Hopelijk worden op de Leipzig gaming convention (eind van de maand) draadloze modellen aangekondigd. Er zouden iig nieuwe dingen over singstar worden onthuld:
http://www.ps3fanboy.com/...ar-will-debut-in-leipzig/
De rumble mis je inderdaad niet, want wat een tof spel zeg.ymmv schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 16:51:
[...]Geen rumble, ook niet met de patch. Ik heb het zelf trouwens niet gemist. Pas met jouw vraag realiseerde ik me dat het er niet in zat.
BTW Wat me opviel in SC4 is dat de optionele HD-installatie heel mooi is opgelost. Standaard speelt het spel volledig vanaf de Blu-Ray-disk. Je moet naar het options-menu gaan voor om het spel op de HD te installeren of deinstalleren. Da's toch heel netjes opgelost, zeker als je de horrorverhalen van een paar maand geleden las over een verplichte 4GB-HD-installaties plus 2GB savegames.
Vooral dat Star Wars level is echt een beleving met die Imperial March muziek op de achtergrond.
Alleen wel jammer dat het een redelijk smal level is...
Wat je zegt over dat installeren is wel wat vaag trouwens.
In het boekje wat bij de game zit staat dat als je installeert dat de laadtijden langer kunnen zijn, maar dat de graphics en gameplay mooier en soepeler verlopen. Beetje vreemd eigenlijk.
En ja * FeaR schaamt zich wel dat hij het boekje heeft gelezen
En wel typisch dat de PS3 alleen 480p en 720p ondersteunt en de XBox 360 versie ook nog eens de beide 1080-typen.
Maar ik vond Darth Vader toffer dan Yoda en desondanks de lagere maximale resolutie zag de game er op de PS3 beter uit.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Aargh vervloekt zijn die trophies, nadat ik Uncharted begonnen ben, aan 1 stuk doorgespeeld voor een paar uurtjes en ik heb nu 9 trophies, en al 13 van de 60 treasures. (vervloekt als in, dat het te verslavend wordt om door te spelen ;p )
WAT een gaaf spel zeg!
WAT een gaaf spel zeg!
Hier nu na een 2de Normal playthrough ook weer aan een Hard-playthrough begonnen met een guideje voor alle treasures 
En ik denk dat ik dan niet de verleiding zal kunnen weerstaan om me door Crushing heen te slaan voor die Platinum trophy.
En ik denk dat ik dan niet de verleiding zal kunnen weerstaan om me door Crushing heen te slaan voor die Platinum trophy.
Ik ben op zoek naar een oplader op netstroom voor mijn joypads, maar ik kan niet echt iets vinden. Heeft iemand voor mij een adresje?
Is de "nieuwe" ps3 van 80gb al ergens te pre-orderen?
Weet iemand bovendien of de volgende games online regio gebonden zijn?
- gt5
- metalgear solid 4
- battlefield
dank! :D
- gt5
- metalgear solid 4
- battlefield
Moeilijk he , de startpost lezen?Evolutionz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 06:12:
- gt5
- metalgear solid 4
- battlefield
•€80,- voor Unchared: Drake's Fortune vind ik te duur, is er een mogelijkheid om spellen te importeren?
Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen. Dit biedt voor ons Tweakers perspectieven, want dit betekent dat je games dus kunt importeren.De bekende besteladressen zijn www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com, www.gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa zijn www.play.com en www.budgetgaming.nl ook interessant.

hij vraagt of de games online regio gebonden zijn..FireBladeX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 07:37:
[...]
Moeilijk he , de startpost lezen?
[...]
moeilijk he, lezen
Ja, het gaat mij om het online gebeuren.
Dat kan ik nergens terugvinden..
Dat kan ik nergens terugvinden..
Verwijderd
Zou leuk zijn als je ook de nieuwste filmtrailers kon kijken met je PS3 net zoals op apple.com/trailers
Er staan zo heel af en toe wel eens wat filmtrailers in de PS Store, maar dat aanbod is niet zo heel groot. In de US store staan er soms wat meer.
Verwijderd
Zo nu en dan staat er ook een (Sony pictures) trailer in de Store volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:12:
Zou leuk zijn als je ook de nieuwste filmtrailers kon kijken met je PS3 net zoals op apple.com/trailers
de 360 heeft gratis upscaling via een chip, de ps3 moet daarvoor render resources vrijmaken, waardoor het niet 'gratis' isFeaR1986 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:57:
En wel typisch dat de PS3 alleen 480p en 720p ondersteunt en de XBox 360 versie ook nog eens de beide 1080-typen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Battlefield Bad Company is niet regio gebonden in online multiplay.Evolutionz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 06:12:
- gt5
- metalgear solid 4
- battlefield
Mijn versie van Gamehubs is japans en toch speel ik online tegen lokale gamers, duitsers britten hollanders etc.
Dit topic is gesloten.