Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:05
fredgroes schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 04:08:
Ik ben op zoek naar een oplader op netstroom voor mijn joypads, maar ik kan niet echt iets vinden. Heeft iemand voor mij een adresje?
Je kan toch gewoon een 230V -> USB vervormertje kopen? Wel bij de meeste winkels te koop zoals de lokale computerswinkels/kijkshop/blokker etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
EfBe schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:29:
de 360 heeft gratis upscaling via een chip, de ps3 moet daarvoor render resources vrijmaken, waardoor het niet 'gratis' is :)
Dit soort voorbeelden geven naar mijn idee aan dat er op het gebied van bruikbaarheid en gemak beter is nagedacht over de hardware van de 360. Ook die veelbesproken 10 mb buffer geheugen voor het gratis AA is zo'n voorbeeld. Of zeg ik nu enorme onzin?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een oplader op netstroom voor mijn joypads, maar ik kan niet echt iets vinden. Heeft iemand voor mij een adresje?
Google is uw vriend, typ USB en OPLADEN en u vind: http://www.usb-oplader.nl/
Kost 10 euro en dat is best wel duur, op ebay of in de blokker vind je ze vast voor minder.

Edit: Oké ik lees hieronder dat niet alle usb opladers werken. Zoek dan eens op: Sixaxis charger dockingstation. Zeker weten dat je iets vindt, ik heb ooit hier ook een oplader van Nyko voorbij zien komen die leek regelrecht uit een slechte Sci-fi film te komen.
Edit2: Gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2007/12/ps3-charge-base.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:56:
[...]

Google is uw vriend, typ USB en OPLADEN en u vind: http://www.usb-oplader.nl/
Niet alle laders werken dus dat zou ik niet zonder meer bestellen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Hoezo werken niet alle laders? Dat kan ik me niet voorstellen, hij pakt gewoon de 5V van de USB stekker, daar zijn geen verschillende manieren voor, dat is een standaard.
Je kunt ook kijken of je zo'n betreffende USB kabel in 3 meter ofzo kan krijgen, zodat je tijdens het opladen nog kan spelen. Ik snap je wens, dat je de PS3 niet aan wil hebben voor alleen het opladen. Laad ie trouwens ook niet op vanuit stand-by? (denk en hoop het niet trouwens)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 16:06
GreenSky schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:04:
Hoezo werken niet alle laders? Dat kan ik me niet voorstellen, hij pakt gewoon de 5V van de USB stekker, daar zijn geen verschillende manieren voor, dat is een standaard.
Dat zou je denken, maar ik heb voor mijn PDA voor mijn motorola GSM en voor mijn MP3 speler 3 verschillende laders, allemaal met zo'n miniUSB stekker. Ze zijn ook alledrie met een usbsnoertje aan de PC te laden. Maar ik kan mijn telefoon niet opladen met mijn mp3 lader. Andersom kan wel. PDA lader kan wel weer de mp3 speler laden, maar niet de GSM. (enzovoort)

Heeft dus ook te maken met hoeveel milliampere zo'n ding geeft (en hoeveel de controller nodig heeft)

[ Voor 12% gewijzigd door peeth op 13-08-2008 11:17 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja het enige dat kan verschillen is de ampere inderdaad. Maar dan denk ik weer, een universele USB lader houdt gewoon de max van USB aan lijkt me (500mA). Wat dus voor alle apparaten genoeg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nou, een zen mp3 speler van creative kun je bijvoorbeeld ook niet met een usb lader opladen.
Deze laad via de pc alleen op als je de software erop hebt staan, waar hij dan verbinding mee zoekt.
En bij de officiele netlader van creative zit er nog iets aan de normaal ongebruikte 5e pen van de mini usb connector. Waardoor alleen de officiele (dure) creative lader werkt.
Dus het is inderdaad niet zo dat alle usb apparatuur met elke usb lader werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ok, daar had ik geen ervaring mee. Wel zonde, dat die bedrijven weer zulke gekke oplossing doen. Want de USB standaard is volkomen duidelijk en zeer praktisch wat betreft beschikbare stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
supercop7373 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:13:
[...]

Ik heb de ks van Intertoys een mail gedaan over hoe "vast" de prijs is van Brothers in Arms en kreeg de volgende mail terug:

Bedankt voor uw bericht.

Wij geven de prijzen aan die de leveranciers aan ons doorgeven, maar deze is nooit voor 100% gegarandeerd. In onze voorwaarden staat dan ook wijzigingen voorbehouden.

Maar over het algemeen is de prijs bij de reservering ook de prijs bij aankoop, maar dat ziet u vanzelf als u de email krijgt dat u het artikel kunt kopen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als ik de Game nu Pre-Order bij Intertoys, moet ik hem dan ook meteen betalen? Of zorg je er alleen voor dat je hem dan tegen die prijs krijgt als hij uit is?

*Edit* Laat maar, heb het al gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:49:
[...]
Dit soort voorbeelden geven naar mijn idee aan dat er op het gebied van bruikbaarheid en gemak beter is nagedacht over de hardware van de 360. Ook die veelbesproken 10 mb buffer geheugen voor het gratis AA is zo'n voorbeeld. Of zeg ik nu enorme onzin?
Mbt scaling: daar heb je absoluut gelijk, die chip kost nauwelijks iets en was een goede aanvulling geweest, ik denk dat Sony initieel dacht dat iedere game 1080p zou halen, dus dat upscaling niet echt aan de orde zou zijn.

Die 10mb buffer... misschien, in multi-platform games, maar niets is 'gratis' in een GPU, ook die AA niet (de bus is dan bezet op sommige cycles dus iets anders is dan iets trager). Het punt is bv dat veel nog gewoon op de oude manier gedaan wordt: textures in vid-mem laden, poly sorters laten nog veel te wensen over omdat overdraw wel wordt opgevangen in de GPU etc. Maar... in een PS3 kun je textures on the fly genereren met een spu, en ligt er een mogelijkheid om overdraw (meerdere keren een pixel zetten omdat polygonen elkaar overlappen) te vermijden omdat de cell in het snelle main mem meer advanced poly sorting / clipping kan doen. Je ziet bv bij sommige games op de PS3 dat bij rook effecten waar veel overdraw plaatsvind de framerate inkakt. Omdat de gpu dan op zn tax zit, moet men meer gaan doen met de spus zodat de gpu het makkelijker heeft. Dat is nog niet veel aan de gang zo lijkt het, althans in multi-platform games: op de 360 trekt die ati gpu het vaak net wel, en de ps3 gpu het net niet, en om dat dan tot in detail te gaan uitoptimaliseren voor de PS3... dat doet men niet.

het zijn natuurlijk ook de kosten die mee spelen: iedere diode die er in moet kost geld, en als er ergens op bespaard kan worden zal men het doen. De xbox op memory type en koeling, de ps3 op de CPU/GPU combi, want face it: sony had 2 CELLs erin moeten stoppen of een zwaardere GPU moeten eisen, nu kost het gewoon teveel tijd tov de 360 om de meerwaarde eruit te halen. Het komt er wel uit, zie de ps2 met 32mb en nauwelijks hardware van betekenis, maar wel inmens succesvol en gave games, alleen is het te hopen dat MS dan niet een 720 klaar heeft staan met veel betere koeling, multi-CPU en SLI gpu's.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
kom net van de mediamarkt in Zwolle en heb Tony Hawk Project 8 meegenomen voor een schamele €10,- waar ik hem niet voor kon laten liggen

vanavond ga ik The Darkness nog ophalen voor €15,- en dan ben ik wel weer even zoet tot BiA, saints row 2 en andere vette games van dit najaar

[ Voor 21% gewijzigd door iwaarden op 13-08-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:38
KillaH87 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:48:
kom net van de mediamarkt in Zwolle en heb Tony Hawk Project 8 meegenomen voor een schamele €10,- waar ik hem niet voor kon laten liggen

vanavond ga ik The Darkness nog ophalen voor €15,- en dan ben ik wel weer even zoet tot BiA, saints row 2 en andere vette games van dit najaar
Waren er nog meer PS3 games afgeprijsd?
Want dan is het wel de moeite waard om er even langs te gaan.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft *niets* met de PS3 te maken?

[ Voor 183% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:58:
[...]

Battlefield Bad Company is niet regio gebonden in online multiplay.

Mijn versie van Gamehubs is japans en toch speel ik online tegen lokale gamers, duitsers britten hollanders etc.
thnx!
nu nog gt5 en mtg4, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laat die flames maar...

[ Voor 100% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:56:
Edit: Oké ik lees hieronder dat niet alle usb opladers werken. Zoek dan eens op: Sixaxis charger dockingstation. Zeker weten dat je iets vindt, ik heb ooit hier ook een oplader van Nyko voorbij zien komen die leek regelrecht uit een slechte Sci-fi film te komen.
Edit2: Gevonden.
[afbeelding]
Whahaha.. dit is gewoon Camp, met een hoofdletter C. Oftewel: zo slecht dat het goed is. Ik ga hem bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Evolutionz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

thnx!
nu nog gt5 en mtg4, iemand enig idee?
metal gear solid 4 heeft wel een online region lock, gran turismo 5 prologue niet (alhoewel ik het van de laatste niet met 100% zekerheid durf te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:39
Sony's Leipzig Games Convention line-up:

PlayStation 3:
  • Buzz! Quiz TV
  • Gran Turismo 5 Prologue + GT5 P TV
  • Little Big Planet
  • Motorstorm: Pacific Rift
  • Resistance 2
  • Singstar Vol.2
  • Infamous
  • Killzone 2
  • Heavy Rain
Ben toch wel errug benieuwd naar Heavy Rain...Hij is speelbaar op de LGC volgens Playstation Only.

PlayStation Network:
  • Flower
  • Rag Doll Kung Fu
  • Ratched & Clank: Quest for Booty
  • Home
PlayStation Portable:
  • Echochrome
  • Secret Agent Clank
Sony Online Entertainment:
  • Free Realms
  • The Agency
  • DC Universe Online

[ Voor 27% gewijzigd door Gusev op 13-08-2008 18:39 . Reden: Complete lijst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
BertusB404 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:32:
[...]

Waren er nog meer PS3 games afgeprijsd?
Want dan is het wel de moeite waard om er even langs te gaan.
ze hadden een paar bakken staan met games vanaf €10,- en €20,-

PS3 games die erbij zaten waren

Tony Hawk Project
gundam game
spiderman 3

misschien meer maar die heb ik dan niet gezien, weet ook niet hoe duur de rest is (tony hawk heb ik uit de €20,- bak gehaald) en hoeveel ze er nog hebben

Tony Hawk was vorige week nog €20,- in die bak dus misschien is de rest ook wel afgeprijsd

als je nog een headset zoekt, ze hadden socom voor de PS2 met de nieuwere logitech headset ook liggen voor €20, headset werkt ook op de PS3 en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Waarom zou je in hemelsnaam betalen voor een oplader voor je joypads wat alleen maar meer extra troep geeft terwijl je net zo goed met de usb kabel kunt doen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:42:
[...]

Waarom zou je in hemelsnaam betalen voor een oplader voor je joypads wat alleen maar meer extra troep geeft terwijl je net zo goed met de usb kabel kunt doen.
Precies. De usb in een pc, en hop, binnen 2 uur opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Dit is een persoonlijke afweging die je dus ook het beste zelf kunt maken.

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Evolutionz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Hoe is jouw ervaring met Gamehubs,leveringstijden? Wat zijn games daar goedkoop zeg,,,jammer dat ik er niet eerder tegen ben gekomen. Heeft iemand SC4 daar besteld? Ik vroeg me af hoe het zit met de online-multiplayer(region-locked)? Alvast THNX
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Op veel andere fora (gelukkig niet deze!), zie je veel van die zogenaamde gamertags he, maar wat werkt dat waardeloos zeg in tegenstelling tot het xbox systeem. Ik ben geen fanboy ofzo, maar bij al die gamertags moet je je eigen trophies opgeven in plaats van contact te leggen met een PSN server om de huidige trophies op te halen van de geselecteerde gebruiker. Xbox users hebben een online profile wat altijd te bereiken is, en waar dus als je achievements te vinden zijn. Daar betalen ze ongetwijfeld ook voor.
Maargoed, voorlopig (tot Home uitkomt waarschijnlijk) is het alleen maar leuk om eventjes bij je friendslist te kijken wie welke trophies heeft gehaald en er verder geen aandacht aan te besteden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:47:
[quote]Evolutionz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Hoe is jouw ervaring met Gamehubs,leveringstijden? Wat zijn games daar goedkoop zeg,,,jammer dat ik er niet eerder tegen ben gekomen. Heeft iemand SC4 daar besteld? Ik vroeg me af hoe het zit met de online-multiplayer(region-locked)? Alvast THNX
:)
Heb er 3 keer iets besteld, en alle 3 de keren netjes geleverd gekregen. De verzendtijd is 5 tot 10 dagen als je de gewone (gratis) verzend methode kiest. De UPS verzending heb ik nog nooit gekozen, maar dan zou game zelfs binnen 2 tot 3 dagen bij je moeten zijn.

Dus al bij al een goede Shop en zeker de moeite waard. Enigste nadeel vind ik persoonlijk dat het NTSC/J games, en je dus ook Japans met Engels gemixte Covers en Manuals krijgt. Maar dat is een persoonlijke mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Laatst online: 10-09 11:23
Hoi,

Even een vraag over het verwisselen van de harde schijf in de ps3.

Zoals ik op dit firum en op meerdere plaatsen op inet heb gelzen is het heel makkelijk.
-Neem een 5400rpm SATA 2.5" harde schijf.
-Zet wat nu op je schijf staat op een usb stick
-Wissel hem om.

Nu hoorde ik van iemand op mn werk vandaag dat er iets van moeilijkheid bij zit.
De ps3 zou niet alle harde schijven ondersteunen, en de update gedaan moet ook via de usb stick overgezet worden en zou niet gewoon opnieuw gedaan kunnen worden met de nieuwe harde schijf.

Kloppen deze punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
l00pz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Heb er 3 keer iets besteld, en alle 3 de keren netjes geleverd gekregen. De verzendtijd is 5 tot 10 dagen als je de gewone (gratis) verzend methode kiest. De UPS verzending heb ik nog nooit gekozen, maar dan zou game zelfs binnen 2 tot 3 dagen bij je moeten zijn.

Dus al bij al een goede Shop en zeker de moeite waard. Enigste nadeel vind ik persoonlijk dat het NTSC/J games, en je dus ook Japans met Engels gemixte Covers en Manuals krijgt. Maar dat is een persoonlijke mening ;)
http://www.videogamesplus...49ee1e27247bc14139ee6077a

Recent Lego Indiana Jones daar besteld en na 7 dagen was het spel binnen. Ga vaker daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:58

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sevenhunt schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:05:
Hoi,

Even een vraag over het verwisselen van de harde schijf in de ps3.

Zoals ik op dit firum en op meerdere plaatsen op inet heb gelzen is het heel makkelijk.
-Neem een 5400rpm SATA 2.5" harde schijf.
-Zet wat nu op je schijf staat op een usb stick
-Wissel hem om.

Nu hoorde ik van iemand op mn werk vandaag dat er iets van moeilijkheid bij zit.
De ps3 zou niet alle harde schijven ondersteunen, en de update gedaan moet ook via de usb stick overgezet worden en zou niet gewoon opnieuw gedaan kunnen worden met de nieuwe harde schijf.

Kloppen deze punten?
Moeilijkheid? Jouw punten kloppen in elk geval :) Op ik weet niet hoeveel fora staat beschreven welke HD's gebruikt kunnen worden. Nog geen 5 seconden google werk (en ook hier al vaak voorbij gekomen). Dat van die update had met 1 specifieke firmware update te maken die i.c.m. met een aantal bestanden op de HD niet goed werkte. Bug is gefixt en er is niks aan de hand. Beetje paniekvoetbal van je collega wat mij betreft.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt scheitziek van Sony, krijg ik vandaag mijn PS3 terug via GLS...ik blij als een kind.

Sluit de hele handel s'avonds aan, 320gb schijfje er weer in. Daarna aangezet; en de refurb 60gb liet zich horen! Wat een geluid zeg, in mijn herinnering was de mijne toch echt stiller.
Nu zit ik dubio, weer opsturen en weken wachten of mij trommelvliezen doorprikken. Met dit geluid kun je niet lekker genieten van je game of BD film. Ik wil mijn oude PS2 games eigelijk ook blijven spelen. Ik heb al pissig naar de servicelijn gebeld maar daar krijg ik een standaard verhaaltje.

Ik wil met iemand spreken bij Sony die wat kan regelen ipv een callcenter medewerker.

Iemand advies/ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Creepy schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:29:
[...]

Moeilijkheid? Jouw punten kloppen in elk geval :) Op ik weet niet hoeveel fora staat beschreven welke HD's gebruikt kunnen worden. Nog geen 5 seconden google werk (en ook hier al vaak voorbij gekomen). Dat van die update had met 1 specifieke firmware update te maken die i.c.m. met een aantal bestanden op de HD niet goed werkte. Bug is gefixt en er is niks aan de hand. Beetje paniekvoetbal van je collega wat mij betreft.
Er zijn een paar 2.5" HDs die door de vele platters 12.5 mm hoog zijn en daarmee niet in de HD-sleuf van de PS3 passen. Die verwacht nl een 2.5 van 9.5 mm wat de standaardhoogte voor notebook-HDs is. Voordat je een drive koopt kun je zekerheidshalve beter eerst de specs met de grootte van je toekomstigse schijf controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Ik heb UPS 1 keer gebruikt. Het spel was toen inderdaad in 2 dagen binnen. Wat mij betreft is Gamehubs ook de plek om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
Creepy schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:29:
[...]

Thx, maar ik heb tot nu toe met google
Zoek naar: ps3 harde schijf compatibel
Alleen maar gevonden dat het goed te doen is.
Niets over welke schijven dan wel of niet compatibel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb er een Seagate Momentus ofzo ingedaan. Dat is immers ook wat er standaard al in zit. Dus dat lijkt me dan wel compatible.
Je kunt beter andersom zoeken trouwens. Kijk naar een schijf die je gezien heb en google typenummer en ps3. Dan kom je het vaak ook wel te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:49
Voor de trophie liefhebbers hier. Warhawk krijgt 27 aug 56 trophies. En die zien er goed uit _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3008/2754162978_2a23177fe1_o.jpg
Kijk en vraag hier even games import topic

[ Voor 18% gewijzigd door Kimo op 13-08-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
M a r c o schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:25:
Ik heb er een Seagate Momentus ofzo ingedaan. Dat is immers ook wat er standaard al in zit. Dus dat lijkt me dan wel compatible.
Je kunt beter andersom zoeken trouwens. Kijk naar een schijf die je gezien heb en google typenummer en ps3. Dan kom je het vaak ook wel te weten.
Hoeveel GB heb je in je ps3 gestopt?! En klopt het dat als je de HDD vervangt dat je dan ook al je trophies kwijtbent ondanks de backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik hoop zoooo dat iemand mij kan helpen...

Laatst kwam er een afbeelding van iemand's XMB voorbij. Diegene had onder zijn video icon; videofiles met bijbehorende foldercover (cover van de movie)...weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?! Heb heel google afgezocht, maar zoek denk ik niet op de goede keywords...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:54:
[...]

Hoeveel GB heb je in je ps3 gestopt?! En klopt het dat als je de HDD vervangt dat je dan ook al je trophies kwijtbent ondanks de backup?
Trophies ben je inderdaad jammer genoeg kwijt (ik toch ten minste), en om de back-up te maken, heb je best een iets groter opslagmedium nodig dan een stickie, m'n backup was hier 25gb en ik had er niet zo enorm veel op staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:19
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:19:
Trophies ben je inderdaad jammer genoeg kwijt (ik toch ten minste),.....
Je maakt een grapje? Was jij niet gewoon vergeten om je trophies te synchroniseren? Anders is dit echt zwaar brak geregeld van Sony. Zou ook lekker handig zijn, stuur je je PS3 op voor reparatie, ben je meteen je trophies kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
ja, dat zou wel wat zijn. ik wil er later ook een grotere schijf in doen, maar heb geen zin om dan uncharted nog een keer te doen voor de trophy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Iemand al Lemmings geprobeerd? (Niet lachen :o)
Ik heb hem gekocht in de PS Store, maar de PS3 download een bestandje van 180 kB.
Dan wordt hij automatisch geïnstalleerd. Maar hij komt niet in de GAME-lijst te staan in XMB.
Nog ruimte zat op de PS3 en games gedownload vóór en ná Lemmings in de Store,
die wel gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er is geloof ik een verschil in trophies en achievement bij de x360, bij de xbox registreert MS het centraal van elke gamer. Bij Sony word het op de PS3 opgeslagen, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Volgens mij slaat Sony het ook centraal op op hun PSN servers hoor.
Anders zou je toch ook geen trophies kunnen vergelijken met mensen die offline zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Gusev schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:14:
Ik hoop zoooo dat iemand mij kan helpen...

Laatst kwam er een afbeelding van iemand's XMB voorbij. Diegene had onder zijn video icon; videofiles met bijbehorende foldercover (cover van de movie)...weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?! Heb heel google afgezocht, maar zoek denk ik niet op de goede keywords...
Je moet op een PC (of NAS o.i.d.) een mediaserver hebben draaien (WMP, TwonkyVision, Nero etc...)
Zie: GenetiX in "Playstation 3 als media center - deel 3" en berichten daarna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:49
Kom op mensen beetje zoeken kan geen kwaad. in de online ps3 manual staat het volgende:

You cannot back up your trophy information using the backup utility feature. If you want to save trophy information, it is recommended that you create a PLAYSTATION®Network account and save the information on the PLAYSTATION®Network server. Trophy information is automatically saved on the PLAYSTATION®Network server when you select (Game) > (Trophy Collection) when you are signed in to PLAYSTATION®Network.

• Gusev
BassieBulk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Je moet op een PC (of NAS o.i.d.) een mediaserver hebben draaien (WMP, TwonkyVision, Nero etc...)
Zie: GenetiX in "Playstation 3 als media center - deel 3" en berichten daarna...
Thanks man!! Maar het is dus niet mogelijk om het te hebben bij videobestanden die je op je PS3-HDD hebt?! Want het lukt mij nu wel met twonky, maar met WMP niet......Nogmaals bedankt!

Verwijderd

[...]

Betekend dit ook dat je eventuele expension packs in de Japanse store moet kopen dan (aangezien psn addon's regio gebonden zijn)?
Want dan is het beetje zonde als je daar Metal Gear Solid 4 koopt en hier vervolgens niet de Gene Expension voor kan krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:16:
[...]

Betekend dit ook dat je eventuele expension packs in de Japanse store moet kopen dan (aangezien psn addon's regio gebonden zijn)?
Want dan is het beetje zonde als je daar Metal Gear Solid 4 koopt en hier vervolgens niet de Gene Expension voor kan krijgen.
Koop je toch een japanse PSN prepaid card op ebay ook?

Heb ik ook gedaan (maar dan US card). Werkt prima.

• M a r c o
  • Niet online
Neefdave schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:54:
[...]
120GB. Meer heb ik niet nodig. De 150 GB kwam even duur maar had 3 weken levertijd. Daar wilde ik niet op wachten. Wat betreft backuppen weet ik niks van.
Ik heb de grotere schijf er direct ingedaan al voor ik mijn PS3 ook nog maar 1 keer aangezet had.

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:38
BassieBulk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:44:
Ik heb hem gekocht in de PS Store, maar de PS3 download een bestandje van 180 kB.
Dan wordt hij automatisch geïnstalleerd. Maar hij komt niet in de GAME-lijst te staan in XMB.
die wel gewoon werken.
Het kan zijn dat je de demo moet downloaden en installeren, en dat het 180kb bestandje de demo "unlockt", zodat je het hele spel hebt.
Zo werkte het in ieder geval voor Elefunk (leuk spelletje trouwens).

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

• ymmv
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:16:
[...]

Gamehubs verkoopt in het algemeen geen Japanse games maar Aziatische games. Japanse games zijn in het algemeen volledig in het Japans, maar Aziatische games richten zich op een veel groter taalgebied en zijn daarom altijd in het Engels te spelen. Als je idd te maken hebt met regio gebonden updates en update packs kun je beter een account maken voor de PSN-winkel voor Hong Kong, Taiwan of een ander land in die regio dan voor Japan.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

die wel gewoon werken.
Je moet eerste even de demo downloaden en daarna pas de gekochte versie eroverheen instaleren.. De demo wordt dan "unlocked"

superB

• EfBe
  • Niet online
scorpie schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:33:
Op veel andere fora (gelukkig niet deze!), zie je veel van die zogenaamde gamertags he, maar wat werkt dat waardeloos zeg in tegenstelling tot het xbox systeem. Ik ben geen fanboy ofzo, maar bij al die gamertags moet je je eigen trophies opgeven in plaats van contact te leggen met een PSN server om de huidige trophies op te halen van de geselecteerde gebruiker. Xbox users hebben een online profile wat altijd te bereiken is, en waar dus als je achievements te vinden zijn. Daar betalen ze ongetwijfeld ook voor.
Ik wil helemaal niet dat sony allerlei gegevens over mij aan jan en alleman gaat aanbieden. Trophies is 1 ding, maar ze kunnen ook zien wanneer en hoelang en welke games ik speel, en die gegevens kunnen wellicht er dan ook nog wel bij. Als ik wil dat iemand die gegevens weet, dan breng ik die zelf wel naar buiten.

• Sevenhunt
Iemand al ervaringen met deze harde schijf in zn ps3?

Samsung Spinpoint M6 HM500li

Op google niet echt iemand die hem heeft, op 1 japanner na ofzo, kan alleen niet lezen wat ie erover schrijft.

Verwijderd

Sevenhunt schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:07:

Op google niet echt iemand die hem heeft, op 1 japanner na ofzo, kan alleen niet lezen wat ie erover schrijft.
Ik heb een WD in zitten van 250GB

Er zijn een paar dingen om rekening mee te houden ...

Max. 5400 toeren ivm warmte
En er zijn 2 merken die goed met de ps3 werken dat is WD en Seagate heb ik van horen zeggen

• BamSlam_
  • Niet online
Ja, heb de demo geinstalleerd. Blijft een geweldig spel, ik speelde eind jaren 80 in 1991 het origineel al op de Amiga. Binnenkort de PS3-demo maar eens upgraden naar de volledige versie.

Update: Lemmings in DHTML _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door BamSlam_ op 14-08-2008 09:30 ]

• BassieBulk
  • Niet online
BertusB404 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:47:
[...]

Het kan zijn dat je de demo moet downloaden en installeren, en dat het 180kb bestandje de demo "unlockt", zodat je het hele spel hebt.
Zo werkte het in ieder geval voor Elefunk (leuk spelletje trouwens).
Bedankt!
inXs schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:55:
[...]
Je moet eerste even de demo downloaden en daarna pas de gekochte versie eroverheen instaleren.. De demo wordt dan "unlocked"
Bedankt!
Gusev schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:09:
Thanks man!! Maar het is dus niet mogelijk om het te hebben bij videobestanden die je op je PS3-HDD hebt?! Want het lukt mij nu wel met twonky, maar met WMP niet......Nogmaals bedankt!
Volgens mij niet. Bij lokaal opgeslagen films kan je natuurlijk wel een preview van een aantal seconden instellen.

Verwijderd

Ik heb er een Toshiba MK3252GSX 320GB inzitten sinds een paar weken, werkt prima ! Ik denk dat je alleen rekening moet houden dat de schijf 8,5mm hoog is en op 5400 toeren draait. Er zijn ook schijven die tot 500GB gaan maar die zijn 12,5mm hoog en die passen er niet in !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 09:31 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Sevenhunt schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:07:

Ik heb de HM400Li. Het past en werkt ook gelijk uit de doos. Ik moest alleen 2.42 op stick hebben.

De 500GB versie was een beetje te duur voor wat je krijgt toen ik me 400GB kocht -> €160+, terwijl die 400GB €88 was 8)7

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Sevenhunt
crzyhiphopazn schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:40:
[...]

Ik heb de HM400Li. Het past en werkt ook gelijk uit de doos. Ik moest alleen 2.42 op stick hebben.

De 500GB versie was een beetje te duur voor wat je krijgt toen ik me 400GB kocht -> €160+, terwijl die 400GB €88 was 8)7
Ja, maar de 500 staat nu op 139. vind ik nog wel redelijk.
2.42 moest je op stick zetten? Kon de update niet gewoon over na wissel van de schijven?

De 500 is nu ook 9,5" dus klein genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Sevenhunt op 14-08-2008 09:43 ]

• !null
BamSlam_ schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:28:
[...]

Ja, heb de demo geinstalleerd. Blijft een geweldig spel, ik speelde eind jaren 80 in 1991 het origineel al op de Amiga. Binnenkort de PS3-demo maar eens upgraden naar de volledige versie.

Update: Lemmings in DHTML _/-\o_
Heb de demo ook gespeeld, was weer leuk :)
Heb het hele spel niet gekocht, vond ik nou ook weer niet waard. Dan vind ik het leuker om het op de pc met Dosbox te spelen.
Wel heb ik KulaWorld gekocht :D

Verwijderd

De 500 is nu ook 9,5" dus klein genoeg.
Oops dat wist ik nog niet ! O+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:41:
Ik ben echt scheitziek van Sony, krijg ik vandaag mijn PS3 terug via GLS...ik blij als een kind.

Sluit de hele handel s'avonds aan, 320gb schijfje er weer in. Daarna aangezet; en de refurb 60gb liet zich horen! Wat een geluid zeg, in mijn herinnering was de mijne toch echt stiller.
Nu zit ik dubio, weer opsturen en weken wachten of mij trommelvliezen doorprikken. Met dit geluid kun je niet lekker genieten van je game of BD film. Ik wil mijn oude PS2 games eigelijk ook blijven spelen. Ik heb al pissig naar de servicelijn gebeld maar daar krijg ik een standaard verhaaltje.

Ik wil met iemand spreken bij Sony die wat kan regelen ipv een callcenter medewerker.

Iemand advies/ervaring?
Mijn PS3 (60GB) maakt al herrie sinds een bepaalde update die kwam kort nadat ik de PS3 had gekregen (bij de Sony HDTV). Ik heb alleen geen trek om de PS3 op te gaan sturen. Misschien komt er nog een keer een update waardoor de herrie weer weg is (fat chance..).

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Grannd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:47:
Volgens mij slaat Sony het ook centraal op op hun PSN servers hoor.
Anders zou je toch ook geen trophies kunnen vergelijken met mensen die offline zijn?
idd, je trophies zijn gelocked aan je PSN account oftewel gamernaam. Je moet je trophies wel sychroniseren met de server nadat je een game hebt gespeeld anders schrijf je ze dus niet naar de server. Als je dit dus niet hebt gedaan save je ze niet en kunnen je vrienden hun digitale plasser niet vergelijken met die van jou...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• l00pz
ymmv schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:53:
[...]

Gamehubs verkoopt in het algemeen geen Japanse games maar Aziatische games. Japanse games zijn in het algemeen volledig in het Japans, maar Aziatische games richten zich op een veel groter taalgebied en zijn daarom altijd in het Engels te spelen. Als je idd te maken hebt met regio gebonden updates en update packs kun je beter een account maken voor de PSN-winkel voor Hong Kong, Taiwan of een ander land in die regio dan voor Japan.
Dat is inderdaad wel het grote probleem van Import Games. Heb zelf nog nooit een Add On gekocht voor games die ik uit die landen heb laten komen. Koop dan toch meestel de PAL of NTSC/U Games als ik er veel online mee ga spelen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

die home-demonstratie stelde weinig voor, gewoon wat in-game beelden van Home...In Leipzig gaan we meer zine van Home... en wellicht krijgen we dan een release datum te horen.

Verder denk ik dat het hele HOME gebeuren erg over-rated is, is echt zoiets wat je 1x ff bekijkt en dan nooit weer :P, de wii heeft ook zo'n systeem datje poppetjes kunt maken en die van je vrienden kunt bekijken dat doe je echt 1x en nooit weer :P Home heeft wellicht wat meer te bieden met game-rooms maar dan nog...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• M a r c o
  • Niet online
Ik krijg bij het zien van dat home filmpje een beetje een second life gevoel.
(heb second life nooit gespeeld. dus alleen gebaseerd op wat je wel eens voorbij ziet komen)

• Deef_K
Bij sallandautomatisering:
Seagate Momentus 5400.3 160 GB, 5400 Rpm, 8 MB, S-ATA/150 € 46,-
Seagate Momentus 5400.3 120 GB, 5400 Rpm, 8 MB, S-ATA/150 € 43,-

Komt nog btw, verzendkosten en kosten bij order (wat is dat voor b*llshit) dan kom je bij de 160gb op €60,99

Alternate is maar een paar euro duurder. Best een koopje vind ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Deef_K op 14-08-2008 11:42 ]

Verwijderd

Kzou toch eens kijken naar 16MB cache versies, ik heb er nu 32MB en ik merk soms wel het verschil bij de originele hd, of ten minste dat denk ik toch :+

• Deef_K
Ja maar dan blijf je naar andere prijzen kijken. Op een begeven moment moet je een grens trekken :p

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Doe mij maar dan de Seagate Momentus 5400.4 250GB voor €50,55. Overigens zie ik dat alleen de 7200rpm schijven meer cache hebben.

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Zullen we het nu maar weer eens over PS3 gaan hebben, dit is al div keren aan de orde geweest...

Even een paar deeltjes terug, volop info te vinden mensen.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Kun je de audio uitgang van de playstion 3 ook met coax (tulp) aansluiten.

Ik overweeg nl. om er een aan te schaffen, maar op mijn z5500 zit op de optische aansluiting al een xbox360 en op de 6 direct zit mijn pc aangesloten.

Ik heb dus alleen maar de coax ingang over en vroeg me dus af of je hier iets mee kunt bij de playstion3

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Verwijderd

Misschien een optical switch nemen? Lijkt me ook wel een optie.

Bv:
Afbeeldingslocatie: http://www.partsexpress.com/imageslarge/180-980L.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 12:37 ]

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

360 verkopen, dan heb je een aansluiting over voor de ps3 :Y) PS3 kan alleen optisch

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
-RazieL- schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:37:
360 verkopen, dan heb je een aansluiting over voor de ps3 :Y) PS3 kan alleen optisch
Dat is een goeie :*) :*) maar ik vind de oplossing van ev1ltje toch iets beter.

Ik ga dus maar opzoek naar een optical switch, daar had ik nog niet aan gedacht.

Bedankt ev1ltje

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Verwijderd

-RazieL- schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:37:
Staat dit niet in het starttopic beschreven of mis ik iets?

"Ik zie alleen maar een digitale uitgang voor geluid, maar kan ik ook gewoon nog stereo-out (RCA) krijgen?

Jazeker! Stereo geluid is te krijgen door de AV-OUT kabel te gebruiken, die heeft naast composiet (de gele tulip) uitgang, ook stereo uitgang, de een rode en een witte tulp stekkers. De composiet uitgang moet je niet gebruiken, maar de stereo uitgang kun je aan je versterker aansluiten. Je bent nog niet klaar. Met de PS3 is het niet mogelijk om geluid zowel via de HDMI, Optische uitgang, of stereo uitgang af te spelen. Je moet namelijk expliciet de optie stereo uitgang kiezen in het XMB menu (Instellingen -> Geluids Instellingen)."

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Allemachtig wat kan je een lol hebben van een spelletje van 5 euro...

Vorige week Pixeljunk Monsters gekocht, en heb er al heel wat uurtjes in zitten. Vooral omdat ik het behoorlijk moeilijk vind en soms 30 x doe over een level... :D

Gisteren samen met een vriend de coop mode uitgeprobeerd, wat ook erg vermakelijk is. Is wel iets makkelijker dan in je eentje, omdat je meer tijd hebt om bij de torentjes te dansen... :P

Ook nog wat demo's gedownload. Echochrome is erg vernieuwend, maar ik weet niet hoe lang het boeiend blijft. Misschien koop ik hem nog wel eens. Elefunk is ook grappig, heb vroeger veel pontifex gespeeld dus het concept kwam me erg bekend voor. Wel vrij pittig, zelfs met de 1e 2 levels ben je niet zomaar klaar.

Gisteren Buzz! besteld op play.com, had vorige week voor het eerst iets op play.com besteld (Ratchet en Clank voor 21 euro) en die kwam redelijk snel binnen, dus ik durf het nu ook aan om Buzz! er te bestellen. Past alleen niet in de brievenbus vrees ik... :D Ben wel erg benieuwd naar Buzz!, lijkt me ideaal voor een avondje chillen met vrienden!

PSN: Arienix

Verwijderd

Chi3F schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:05:

Gisteren Buzz! besteld op play.com, had vorige week voor het eerst iets op play.com besteld (Ratchet en Clank voor 21 euro) en die kwam redelijk snel binnen, dus ik durf het nu ook aan om Buzz! er te bestellen. Past alleen niet in de brievenbus vrees ik... :D Ben wel erg benieuwd naar Buzz!, lijkt me ideaal voor een avondje chillen met vrienden!
Is Buzz eigenlijk ook voor kinderen in het Nederlands te krijgen?
Ik zie wel dat je het voor de PS2 kon krijgen maar voor de PS3 denk ik nog niet?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

Is Buzz eigenlijk ook voor kinderen in het Nederlands te krijgen?
Ik zie wel dat je het voor de PS2 kon krijgen maar voor de PS3 denk ik nog niet?
Buzz jungle party is wel aangekondigd. Dus nog even wachten.

PSN: Shiver23

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

EfBe schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:06:
[...]

Ik wil helemaal niet dat sony allerlei gegevens over mij aan jan en alleman gaat aanbieden. Trophies is 1 ding, maar ze kunnen ook zien wanneer en hoelang en welke games ik speel, en die gegevens kunnen wellicht er dan ook nog wel bij. Als ik wil dat iemand die gegevens weet, dan breng ik die zelf wel naar buiten.
Zeer terecht punt, maar het is niet helemaal wat ik bedoelde. Het punt dat ik wilde maken is dat nu iedereen voor zichzelf ergens bij moet houden (imagine straks al die games, en al die trophies), welke trophies nu zijn behaald, en dat je het dus ook kunt misbruiken door gewoon alle trophies maar aan te vinken.

Maar jouw punt is zeer valide, en is gewoon op te lossen door in je profile in te stellen of je profile openbaar te bezichtigen is of niet.

Overigens ben ik na 3 dagen al bijna op het einde van Uncharted, wat een beleving zeg, heb echt al zin in Uncharted 2 :)
Alleen die U-Boat is lastig.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:36:
[...]

Buzz jungle party is wel aangekondigd. Dus nog even wachten.
Maar de normale versie is wel gewoon in het Nederlands als dat je systeem taal is.
Ik denk alleen ook dat de vragen redelijk pittig zijn voor kinderen.

Dit is trouwens jungle party:
http://uk.playstation.com...%A2-Junior:-Jungle-Party/

(die dus duidelijk niet op 7 augustus is uitgekomen, maar moet dus binnenkort wel te downloaden zijn.)
Om deze te spelen heb je wel de buzzers nog nodig.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:41:

Iemand advies/ervaring?
heb je een bevestigings mailtje gekregen dat ie teruggestuurd is of stonden die lui ineens voor je neus?
ik hoop de mijne nu toch ook spoedig te krijgen ben benieuwd of ze me ook een stofzuiger geven.. mijn eigen ps3 was zeer stil,

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
scorpie schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

Overigens ben ik na 3 dagen al bijna op het einde van Uncharted, wat een beleving zeg, heb echt al zin in Uncharted 2 :)
Alleen die U-Boat is lastig.
Weet even niet zo goed welk stuk je bedoeld, lastig? U-boat? Zijn mij 2 andere punten bij gebleven welke ik lastig vond. Een dat je tot de knieen in het water staat en dat de attackers van meerdere kanten komen. En het stuk met de Freaks!

P.s. Die Freaks mogen ze wat mij betreft achterwege laten in deel 2, vond dat eerlijk gezegd het enigste minpunt van uncharted!

PSN id: GG--77

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
idd U-Boad is redelijk aan het begin en moet je naartoe klauteren.
Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met de "Freaks", en zie het niet eht als een min punt, speel het spel nu maar weer uit en het blijft genieten :D

PSNID : HoefMeistert

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
GG---77 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:05:
[...]
P.s. Die Freaks mogen ze wat mij betreft achterwege laten in deel 2, vond dat eerlijk gezegd het enigste minpunt van uncharted!
agreed,
spoiler:
maar maybe, naja past wel beetje bij vloek van het gold ofc

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:10
Ik vond het doodeng snachts in het donker met die creeps. Ik vond ze ook wel ontzettend goed passen in het creepy sfeertje.

• EfBe
  • Niet online
Het wordt met SCEE wel erg vervelend nu. De VS krijgt nu alweer een top PSN game (bionic commando rearmed) en europa heeft 1942 nog niet eens. :(

Ze zijn vast met man en macht de 2 duimendikke handleiding aan het vertalen in 198 verschillende dialecten.... en dat gaat natuurlijk tijd kosten! Iets zegt me dat er gewoon geen mensen op gezet zijn, dat er maar 1 poppetje oid bezig is met die store en toevallig is die nu op vakantie.

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik vond die 'making of' bij Uncharted erg leuk, vooral om die acteurs aan het werk te zien.

offtopic: kan iemand zich dat 'making of' filmple bij de laatste Midtown Madness nog herinneren? Hilarisch was dat :)

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
EfBe schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:47:
Het wordt met SCEE wel erg vervelend nu. De VS krijgt nu alweer een top PSN game (bionic commando rearmed) en europa heeft 1942 nog niet eens. :(

Ze zijn vast met man en macht de 2 duimendikke handleiding aan het vertalen in 198 verschillende dialecten.... en dat gaat natuurlijk tijd kosten! Iets zegt me dat er gewoon geen mensen op gezet zijn, dat er maar 1 poppetje oid bezig is met die store en toevallig is die nu op vakantie.
Die man of vrouw heeft dan wel heel veel vakantie want dit is vanaf het begin al drama...
Trouwens Bionic Commando vond ik heel erg tegen vallen (de demo in elk geval). Leuk dat je een remake doet, maar de beroerde besturing hoeft van mij niet mee te worden gekopieerd ;)

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ik ben misschien van plan om tussen September en December een PS3 te kopen. Tot wanneer kan ik het beste wachten? Ik zie namelijk allerlei dingen over een 80GB versie enzo. En zijn er nog prijsverlagingen aangekondigd? Ik heb het PS3 nieuws namelijk niet gevolgd. Ik heb namelijk ook geen zin om de volle 400 euro uit te geven.

• ymmv
Denzo schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:08:
Ik ben misschien van plan om tussen September en December een PS3 te kopen. Tot wanneer kan ik het beste wachten? Ik zie namelijk allerlei dingen over een 80GB versie enzo. En zijn er nog prijsverlagingen aangekondigd? Ik heb het PS3 nieuws namelijk niet gevolgd. Ik heb namelijk ook geen zin om de volle 400 euro uit te geven.
Over twee weken wordt de 40GB PS3 vervangen door een 80GB model voor dezelfde prijs inclusief de nieuwe DualShock 3-controller. Over prijsverlagingen in de naaste of verre toekomst is verder niks bekend.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Het nieuwe model 80gb kan die wel PS2 games afspelen ? en heeft die 4 usb poorten?

Asus Zenbook i7 256gb

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
ymmv schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:14:
[...]

Over twee weken wordt de 40GB PS3 vervangen door een 80GB model voor dezelfde prijs inclusief de nieuwe DualShock 3-controller. Over prijsverlagingen in de naaste of verre toekomst is verder niks bekend.
Weet je ook waar hij ergens goedkoop te krijgen is. Online maakt niet uit, als de winkel maar vertrouwd is.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ghostrider schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:34:
Het nieuwe model 80gb kan die wel PS2 games afspelen ? en heeft die 4 usb poorten?
Nee is precies hetzelfde als het 40gb model alleen grotere harde schijf.

Ps4/switch gamer

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wel bekend is dat Sony bezig is met het verkleinen van de RSX chip naar 65nm.

Er is wel op gehint dat de daarop gebaseerde versie ergens tegen einde 2008 zou kunnen uitkomen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Ik heb even kort 2 vraagjes:

Wat is beter voor 4:3 ,Letterbox of Pan and Scan.

En stel ik heb een HDTV die kan upscalen,en bij m'n PS3 heb ik alle resoluties aangestreept,dan hoeft de PS3 toch het weinigst werk doen ofniet? En is het beter om een 720p game als GTA lV zo te laten of heeft de PS3 bij 576i het weinigst te doen?

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Mijn ervaringen met de playstation store worden er niet beter op. Er is gewoon geen fatsoenlijke mogelijheid om maar iets te kopen. Nergens kun je prepaid kaarten halen en mijn (wirecard) credit card werkt niet. Hoe verwachten ze dan dat ik ooit iets uit die store zal halen?

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Hoe zit het trouwens met de aankopen die je doet via de Playstation Store als je je HD formatteerd? Kun je dan met je PSN inlog je games opnieuw binnenhalen?

Ik heb vanmiddag PJ: Eden demo gedownload en ik ben echt helemaal verslaafd! :)

[ Voor 20% gewijzigd door zmaster op 14-08-2008 20:29 ]

Verwijderd

Jup, alles is aan je account "verbonden". Eenmaal gekocht kun je het bij wijze van spreken altijd maar opnieuw downloaden :)

Zo kun je dus ook met je account bij andere mensen inloggen en het daar dan afhalen.. /hax :X

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 20:31 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.