wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
U vraagt, wij draaien (klik)zmaster schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:28:
Hoe zit het trouwens met de aankopen die je doet via de Playstation Store als je je HD formatteerd? Kun je dan met je PSN inlog je games opnieuw binnenhalen?
Ik heb vanmiddag PJ: Eden demo gedownload en ik ben echt helemaal verslaafd!
OK, alsnog niet via iDeal oid, maar Paypal is goed te doen. Ik had het zelf eerst ook niet zo op paypal, maar nu ik het eenmaal gebruik vind ik het erg goed werken.
Zelf ook zo een 10 dollar 'PSN Card' gekocht. Alleen een beetje jammer dat de verkoper je gewoon een account geeft waar hij 10 dollar opgezet heeft met een creditcard

Edit: @ ymmv: Lang niet iedereen heeft/wil en creditcard. Buiten het feit dat veel mensen niet eens aan een creditcard kunnen komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Deismyna op 14-08-2008 20:47 ]
Met een credit card. Die kan iedereen aanvragen en het is verdomd makkelijk online.messi schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:10:
Mijn ervaringen met de playstation store worden er niet beter op. Er is gewoon geen fatsoenlijke mogelijheid om maar iets te kopen. Nergens kun je prepaid kaarten halen en mijn (wirecard) credit card werkt niet. Hoe verwachten ze dan dat ik ooit iets uit die store zal halen?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
De credit card bedrijven zijn er anders niet erg happig op om mij te voorzien van een credit cardymmv schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:44:
[...]
Met een credit card. Die kan iedereen aanvragen en het is verdomd makkelijk online.
En tot noch toe kon ik mij prima redden met paypal/iDeal.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Je vergeet de verzendkosten van $3,45scorpie schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:48:
Lol, 10, 20 of 50 dollar PSN kaarten voor 11, 19, of 42 EURO. Ow, I just loooove my CC
Duidelijk! ThanksVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:30:
Jup, alles is aan je account "verbonden". Eenmaal gekocht kun je het bij wijze van spreken altijd maar opnieuw downloaden
Zo kun je dus ook met je account bij andere mensen inloggen en het daar dan afhalen.. /hax![]()
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Inderdaad zei me PS3 dat er geen FW gevonden kon worden, dus die ik heb ik vanaf me externe hdd (FAT32 partitie) moeten installeren.Sevenhunt schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:43:
[...]
Ja, maar de 500 staat nu op 139. vind ik nog wel redelijk.
2.42 moest je op stick zetten? Kon de update niet gewoon over na wissel van de schijven?
De 500 is nu ook 9,5" dus klein genoeg.
Prijs per GB ligt nog steeds hoger dan die vna de 400GB.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Als ik eenmaal een grotere schijf neem ga ik denk ik ook wel meer muziek op mijn schijf zetten en mogelijk ook films/series maar nu heb ik daar de ruimte niet voor wil ik niet constant wachten op installaties.
Jep ik kijk hele series in HD vanaf me PS3 -> 24, Las Vegas, Bleach, Naruto, Will & Grace.scorpie schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:44:
Ik vraag me echt af wat jullie dan doen met al die gigabytes. Ik heb een 60Gb model, met nog steeds die 60Gb schijf erin, en ik heb nog 25Gb over. Zetten jullie er dan allemaal films of muziek op? Ik had eerst ook de hele Planet Earth collectie erop gezet (en toen had ik nog 3Gb over ofzo), maar wilde hem toch liever los op Blu-Ray hebben. Het is natuurlijk een keuze, maar ik stream allemaal series naar m'n ps3, en ik koop goede Blu-Ray films allemaal. Als ik al al m'n films en muziek op een harddisk zou willen zetten zou het wel met een NAS oplossing worden denk ik, zo kan ik ook weer die muziek / films accessen via een computer in het netwerk, maar zo heeft ieder z'n voorkeur natuurlijk.
Kheb ook nog iets van 12GB ofzo aan spellen geïnstalleerd.
Verder nog tig GB aan muziek en foto's.
Elke dag komt er wel muziek, een fotootje of een filmpje erbij
Als je avi filmpjes kijkt vanaf dvd dan hoef je natuurlijk geen groetere hdd te kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 14-08-2008 22:09 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verder ben ik ook meer fan van de NAS constructie (met mediaserver, en dat ie zelf ook kan downloaden
[ Voor 16% gewijzigd door !null op 14-08-2008 21:59 ]
Eind augustus, dan is de 80 gig versie op de markt met dus 80 gig hdd en een Dual Shock 3 controller. verder zijn de functies gelijk aan de huidige 40 gig uitvoering.Denzo schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:08:
Ik ben misschien van plan om tussen September en December een PS3 te kopen. Tot wanneer kan ik het beste wachten?
wachten op meer berichten mbt kleinere chips of prijsverlagingen is in mijn ogen slechts zonde van je kostbare vrije tijd die je had kunnen doorbrengen achter je PS3. de 65Nm techniek bied geen functionele voordelen, geen merkbaar lagere stroomkosten en veel stiller als het huidige model kan al bijna niet.
Als je op prijsverlagingen gaat wachten dan moet je je bedenken dat met misschien 20,- of maximaal 50 euro zal zijn en dit dan misschien eind dit jaar of misschien pas lente 2009. Ik zou zeggen: Reken ff uit en zie wat een bizar klein bedrag dit is terwijl je ondertussen dus geen PS3 hebt.
Ik zou zeggen til niet te zwaar aan prijsverlagingen of vernieuwde chipsets. wacht wel op de 80 gig en Dual Shock aangezien dit merkbare voordelen zijn t.o.v. de 40 gig.
ach joh.. dit soort gelul vind ik echt overdreven.. Die paar watts ga je niet merken op je jaarrekening zeker nu de gasprijs uit de pan schiet... misschien iedere dag 10 seconden minder lang douchen, trek je het allemaal weer lekker recht. En als je het milieu als punt aandraagd zijn er toch echt wel een aantal betere manieren om het milieu te sparen.GreenSky schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:58:
Moet wel zeggen dat een muziekje afspelen wel doodzonde is op een PS3. Wel heel handig allemaal, maar met zo'n stroomverbruik om simpel weg een muziekje de deur uit te doen (want dan moet ie nog naar je audioset) vind ik echt zonde.
Joh... dat valt allemaal behoorlijk mee man, ik heb ook zeker 5 games geinstalleerd (Ninja gaiden, Metal Gear, Battlefield, UT3, GT Prologue en een sloot demo's en PSN games als Stardust Monsters, Eden en dark Mist + een hele hoop muziek. Nog steeds 30 gig vrij op men 60 gig uitvoering. De media en PS3 bashers vinden het geweldig om te zeiken op de installs van een aantal PS3 games maar het is zeker geen reden tot zorgen of het creatief omgaan met je hardeschijf. Daarnaast heeft Sony ons de vrijheid te geven met mediaservers te werken, externe HDD's en het vrij vervangen van je HDD zonder de hoofdprijs te betalen voor eigen hardware. Die laatste vind ik reden genoeg om mijn ongenoegen voor me te houden en gewoon te upgraden "voor weinig" als de tijd daar is.Grannd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:48:
Al mijn games tegelijkertijd geïnstalleerd zou misschien net passen, een gemiddelde installatie is toch vaak meer dan 5 gigabyte en je heb er maar 55 en dan ook nog PSN games of demo's, het hoeft niet per se films en muziek te zijn waardoor je schijf vol kan raken. Ik probeer ze eraf te houden omdat ik anders constant bezig ben game-installaties en demo's te verwijderen als ik een nieuwe game wil spelen of demo wil downloaden.
[ Voor 78% gewijzigd door swopdark op 14-08-2008 22:31 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb een tijd geleden ook bijna een grotere HDD gekocht, maar op het laatste moment toch maar niet gedaan. En daar heb ik geen spijt van, want ik heb nu nog 10Gb over op mijn 60Gb schijfscorpie schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:44:
Ik vraag me echt af wat jullie dan doen met al die gigabytes. Ik heb een 60Gb model, met nog steeds die 60Gb schijf erin, en ik heb nog 25Gb over. Zetten jullie er dan allemaal films of muziek op? Ik had eerst ook de hele Planet Earth collectie erop gezet (en toen had ik nog 3Gb over ofzo), maar wilde hem toch liever los op Blu-Ray hebben. Het is natuurlijk een keuze, maar ik stream allemaal series naar m'n ps3, en ik koop goede Blu-Ray films allemaal. Als ik al al m'n films en muziek op een harddisk zou willen zetten zou het wel met een NAS oplossing worden denk ik, zo kan ik ook weer die muziek / films accessen via een computer in het netwerk, maar zo heeft ieder z'n voorkeur natuurlijk.
Ik koop wel een grotere HDD als het echt niet anders meer kan.
PSN id: NL_SToRM
Gemiddeld 5GbGrannd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:48:
Al mijn games tegelijkertijd geïnstalleerd zou misschien net passen, een gemiddelde installatie is toch vaak meer dan 5 gigabyte en je heb er maar 55 en dan ook nog PSN games of demo's

Bijvoorbeeld
Rainbow six vegas 114 KB!!
COD4 12mb
Uncharted 13mb
Battlefield 501mb
Resistance 219mb
Persoonlijk zou ik een optical naar coaciaal converter kopen.Henkus schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:27:
Kun je de audio uitgang van de playstion 3 ook met coax (tulp) aansluiten.
Ik overweeg nl. om er een aan te schaffen, maar op mijn z5500 zit op de optische aansluiting al een xbox360 en op de 6 direct zit mijn pc aangesloten.
Ik heb dus alleen maar de coax ingang over en vroeg me dus af of je hier iets mee kunt bij de playstion3
Kan je je PS3, XBox 360 en je PC op een andere ingang van je Z-5500 aansluiten.
Zo'n converter is wellicht iets duurder, maar wel een vele mooiere en beter oplossing dan zo'n optische splitter.
Dus koop gewoon zo'n dingetje:

Hier bijvoorbeeld
Situatie wordt dan het volgende:
PS3 --- optische kabel -- converter -- coaxiaal digitale kabel - Z-5500
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Dit lijkt mij een handige toevoeging maar het zal waarschijnlijk niet het geval zijn.
De voorraden 40gb worden gewoon geopend en de harddisk vervangen, en hoppa naar de winkels.
Voor zover ik weet is het aantal downloads niet oneindig, maar iets van vijf keer...Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:30:
Jup, alles is aan je account "verbonden". Eenmaal gekocht kun je het bij wijze van spreken altijd maar opnieuw downloaden
Zo kun je dus ook met je account bij andere mensen inloggen en het daar dan afhalen.. /hax![]()
-
Ik wil idd mn ps3 voor mn muziek gaan gebruiken.scorpie schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:44:
Je ps3 kan je trwns ook gewoon in je netwerk zetten hoor, dus is ook prima te accessen.
Films koop ik wel de blu rays.
Wil alleen nog kijken of ik een digitaal fotolijstje( lees klein lcd`tje ) ofzo aan kan sluiten op mn ps3, Dan hoeft de tv niet helemaal aan om muziek te beheersen.
Verwijderd
Nee, je kan je account op 5 verschillende ps3's registreren, het downloaden kan oneindig.chrisboers schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:59:
[...]
Voor zover ik weet is het aantal downloads niet oneindig, maar iets van vijf keer...
Verwijderd
PS3 werkt weer! lag aan HDMI kabel..The DenMan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:04:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Mijn PS3 staat nu ergens bij de rma van Sony.
Denk zelf dat de hdmi connector gewoon kaduuk is.
Wil graag wat spellen kopen via PSN store maar heb geen CC, via het bovenstaande zou het toch gewoon kunnen?
iemand dan interesse ;p
Kan je beter een psp erbij halen. Fotolijstjes zit geen ingang op.Sevenhunt schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:20:
[...]
Ik wil idd mn ps3 voor mn muziek gaan gebruiken.
Je ps3 kan je trwns ook gewoon in je netwerk zetten hoor, dus is ook prima te accessen.
Films koop ik wel de blu rays.
Wil alleen nog kijken of ik een digitaal fotolijstje( lees klein lcd`tje ) ofzo aan kan sluiten op mn ps3, Dan hoeft de tv niet helemaal aan om muziek te beheersen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Dan zou je evt. ook nog kunnen overwegen om daarvoor een PSP aan te schaffenSevenhunt schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:20:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HzE9wCWIfzY&fmt=18]
Zeker na die update waarbij je kan kiezen of je het geluid uit de PSP of PS3 wilt hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:09:
[...]
Dan zou je evt. ook nog kunnen overwegen om daarvoor een PSP aan te schaffen
[video]
Eerst kwam het alleen uit de PSP, dus niet handig voor dat doeleinde. Maar een firmware update heeft dat dan weer opgelost. Eergelijk gezegd vind ik een PSP een mooiere oplossing dan een klein schermpje, al was het alleen maar omdat het ook meteen de controller is.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Je moet hierbij wel uitkijken dat als 1 van die PS3's kapot is en vervangen gaat worden, dat je dan de account op die PS3 vrijgeeft. Als je dat niet doet, dan kun je nog maar op 4 PS3's registreren omdat die 5de wel in het systeem blijft staan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:31:
[...]
Nee, je kan je account op 5 verschillende ps3's registreren, het downloaden kan oneindig.
PSN id: NL_SToRM
PSN: Sluuz
Ben heel benieuwd naar de resultaten, want ik wil 'm ook graag gebruiken voor dat soort dingen. Maar als ie echt zoveel stroom verbruikt dan schiet 't niet echt op.GreenSky schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:58:
Moet wel zeggen dat een muziekje afspelen wel doodzonde is op een PS3. Wel heel handig allemaal, maar met zo'n stroomverbruik om simpel weg een muziekje de deur uit te doen (want dan moet ie nog naar je audioset) vind ik echt zonde. Misschien hebben ze een slimme manier gevonden en zetten ze meeste Cell's uit, ik zal het straks wel even meten als ik m'n meter binnen heb.
Verder ben ik ook meer fan van de NAS constructie (met mediaserver, en dat ie zelf ook kan downloaden) maar de andere keuze is ook begrijpelijk.
Jah,Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:09:
[...]
Dan zou je evt. ook nog kunnen overwegen om daarvoor een PSP aan te schaffen
[video]
maar de psp is nog 170 en een monitortje met video aansluiting is er al voor onder de 100.
PSP boeit me verder echt niet, zal ik nooit verder gaan gebruiken, wordt dan beetje zonde.
Net als bij uncharted
[ Voor 13% gewijzigd door Nico111 op 15-08-2008 14:31 ]
Hee hallo, heb ik het over het milieu gehad? Nee!swopdark schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:12:
[...]
ach joh.. dit soort gelul vind ik echt overdreven.. Die paar watts ga je niet merken op je jaarrekening zeker nu de gasprijs uit de pan schiet... misschien iedere dag 10 seconden minder lang douchen, trek je het allemaal weer lekker recht. En als je het milieu als punt aandraagd zijn er toch echt wel een aantal betere manieren om het milieu te sparen.
Ik heb het gewoon over de energierekening. Als je vaak thuis bent en dan bijna altijd muziek luistert op je PS3, dan ga je dat zeker merken op je rekening. Misschien ga je het idd niet merken als je al een enorme stroomrekening hebt.
Hoe dan ook, dit soort dingen vind ik altijd zonde. Net als dat ik standby zonde vind etc. Een ander apparaatje aanschaffen dat ook muziek van cd en usb kan afspelen verdient zich denk ik wel terug (maar dat moet je wel zien over een periode van 2 jaar oid met elke dag paar uurtjes muziek spelen), wanneer je vaak muziek draait.
Ligt eraan wat je bedoelt met 'dat soort dingen'. Voor een muziekje afspelen is het wel een beetje zonde ja. Voor video afspelen zal je niet zo snel een zuiniger alternatief vinden (of althans, zo zuinig dat het het waard is om nog iets anders aan te schaffen..). Ik ga em straks ook gebruiken voor video.tiguan schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:34:
[...]
Ben heel benieuwd naar de resultaten, want ik wil 'm ook graag gebruiken voor dat soort dingen. Maar als ie echt zoveel stroom verbruikt dan schiet 't niet echt op.
Maar we zullen zien, eerst meten.
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 15-08-2008 14:40 ]
Pixeljunk Eden heeft altijd trophy support gehad, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt...Nico111 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:31:
Moet je bij pixeljunk eden ook weer op nieuw beginnen voor de trophies???
Net als bij uncharted
PSN: Sluuz
Verwijderd
Doen ze dat vaker een bestelling in 2 keer opsturen?
Blijkbaar wel dus, als het bij jou gebeurd is... Hoe staat de status van de order op de Play site? Daar kan je vast het antwoord wel vinden.
[ Voor 61% gewijzigd door WaterFire op 15-08-2008 15:10 ]
Tegenwoordig worden alle bestelde produkten separaat verstuurd door play.comVerwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:40:
Vorige week Uncharted en RFOM besteld bij play.com(die 2 voor 35 euri actie) RFOM binnen maar uncharted niet.
Verwijderd
Waarschijnlijk was Uncharted niet op voorraad?Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:40:
Vorige week Uncharted en RFOM besteld bij play.com(die 2 voor 35 euri actie) RFOM binnen maar uncharted niet.
Mooie eraan is is dat je twee kleine pakketjes krijgt die gewoon door de brievenbus en langs de douane gaan.
Verwijderd
play is een europees bedrijf dus gaat altijd langs de douane zonder problemen.Frank J. schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:11:
Ik heb hetzelfde besteld, Uncharted was niet op voorraad en RFOM wel. RFOM kwam begin deze week hier binnen en Uncharted gisteren.
Mooie eraan is is dat je twee kleine pakketjes krijgt die gewoon door de brievenbus en langs de douane gaan.
Dan had ik toch niet alle seeds gevondenSluuz schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:40:
[...]
Pixeljunk Eden heeft altijd trophy support gehad, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Account vrijgeven hoe doe je dat dan?SToRM666 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:19:
[...]
Je moet hierbij wel uitkijken dat als 1 van die PS3's kapot is en vervangen gaat worden, dat je dan de account op die PS3 vrijgeeft. Als je dat niet doet, dan kun je nog maar op 4 PS3's registreren omdat die 5de wel in het systeem blijft staan.
[ Voor 25% gewijzigd door Kimo op 15-08-2008 16:48 ]
http://manuals.playstatio.../account/accountinfo.htmlKimo schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:34:
Account vrijgeven hoe doe je dat dan?
Onder 'activate system' kan je het aan en uit zetten.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
"Home access is based on console region, not PSN account" ... nou laat de discussie maar losbarsten zou ik zeggen

Cheers mates
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik bedoel je zal toch vooral in Home rond willen lopen met mensen uit dezelfde regio als jou, jammer alleen als je een internationale clan bent maar sommige servers van games zijn ook regiolocked dus ik denk niet dat er veel internationale clans zijn.
[ Voor 90% gewijzigd door StephaN900 op 15-08-2008 21:11 ]
Iemand ervaringen mee?
Werkt het fijn ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Edit: model nummer is TH-42PV70FA.
[ Voor 34% gewijzigd door Snippertje op 15-08-2008 21:12 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Zo te zien ondersteunt deze TV inderdaad geen full HD. Je moet dan ook in de instellingen van je PS3 aangeven welke resoluties je TV ondersteunt.Razor.Timo schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:03:
Vraagje, ik heb nu eindelijk een PS3. Alleen nu zegt onze TV dat hij een 1080P signaal krijgt doorgestuurd in het menu en bij bijvoorbeeld GTA4, maar volgens mij ondersteunt onze TV helemaal geen 1080P. Hoort het beeld dat niet zwart te zijn? Of ondersteunt onze TV toch 1080P? Hoe kan ik dit zeker weten? In het boekje staat dat hij het niet ondersteunt. TV type zal ik even opzoeken. Het is in ieder geval een 42" Plasma van de panasonic 70 series met dat viera logo.
Hier moet je dan dus 1080i en 1080p uitvinken.
Je PS3 zal dan alleen nog (maximaal) 720p uitsturen. Overigens zijn veel spellen waaronder GTA4 ook maar in 720p. in 1080 wordt het dus gewoon ge-upscaled.
Om precies deze reden hebben wij een ipod aan de versterker hangen, die gebruikt een tikkie minder stroomHee hallo, heb ik het over het milieu gehad? Nee!
Ik heb het gewoon over de energierekening. Als je vaak thuis bent en dan bijna altijd muziek luistert op je PS3, dan ga je dat zeker merken op je rekening. Misschien ga je het idd niet merken als je al een enorme stroomrekening hebt.
Hoe dan ook, dit soort dingen vind ik altijd zonde. Net als dat ik standby zonde vind etc. Een ander apparaatje aanschaffen dat ook muziek van cd en usb kan afspelen verdient zich denk ik wel terug (maar dat moet je wel zien over een periode van 2 jaar oid met elke dag paar uurtjes muziek spelen), wanneer je vaak muziek draait.

Naast dit alles zijn de playlistmogelijkheden van een PS3 abominabel slecht, als je al je muziek random door elkaar wilt horen is het een prima apparaat, wil je dingen met playlists gaan doen vergeet het dan maar. Ik ben er één keer mee bezig geweest maar toen bleek dat de maximale grootte van een playlist zo'n 200 items is hield dat meteen op. Makkelijk fixbaar met een update natuurlijk maar dat zal nog wel even duren en de flexibiliteit van een ipod halen ze al helemaal nooit.
Verwijderd
Maar is het mogelijk om bij Yellow Dog Linux een usb tv kaart te installeren?
Windows Xp gaat niet draaien op ps3, en wil best Yellow Dog Linux proberen.
Aangezien Play TV hier in nederland niet veel gaat beloven...
Leek zo mooi,.. maar ja in Nederland moet je overal voor betalen om tv kanalen te ontvangen
en in engeland, duitsland niet.
(Ach tja,. je hoeft hier dan niet te betalen bij de grens)
Maar iemand ervaring mee? Om alsnog een pvr te maken van de ps3 zonder de Play TV box.
Inderdaad een goede optie, maar zou dit geen vertraging op iets minder goed geluid opleveren?FeaR1986 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:45:
[...]
Persoonlijk zou ik een optical naar coaciaal converter kopen.
Kan je je PS3, XBox 360 en je PC op een andere ingang van je Z-5500 aansluiten.
Zo'n converter is wellicht iets duurder, maar wel een vele mooiere en beter oplossing dan zo'n optische splitter.
Dus koop gewoon zo'n dingetje:
[afbeelding]
Hier bijvoorbeeld
Situatie wordt dan het volgende:
PS3 --- optische kabel -- converter -- coaxiaal digitale kabel - Z-5500
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
3 treasures tot nu toe behaald. en mijn eerst trophy!
ik kijk trouwens ook erg uit naar Pure, op de Wii had ik het spel Excite truck en ik vind Pure hier erg op lijken qua snelheid en controle in de lucht. Mijn vriendin vond excite truck ook erg vet om te spelen
[ Voor 36% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-08-2008 09:49 ]
Ik vond het moeilijkste, dat je zowel tegen die freaks als die soldaten moest gaan, ze gingen ook onderling vechten.scorpie schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:42:
Ow, even over Uncharted, ik bedoelde niet die U-boat van het begin, maar de generator room / complex bijna op het eind met die Freaks ja. Die Freaks mochten er wat mij betreft ook echt uitgelaten worden, maar ach, kort stukje denk ik, en dat overleef ik wel ;p
BTW wat heeft die Elena toch een heerlijk "girl next door" gehalte zeg
Kijk dat is goed nieuws! Nu 1942 nogSentry23 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:53:
Voor de liefhebbers.. Bionic Commando staat nu ook in de Euro store te koop
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Zat even weer te kijken, en nu is het prijs gewoon €65,-supercop7373 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:13:
[...]
Ik heb de ks van Intertoys een mail gedaan over hoe "vast" de prijs is van Brothers in Arms en kreeg de volgende mail terug:
Bedankt voor uw bericht.
Wij geven de prijzen aan die de leveranciers aan ons doorgeven, maar deze is nooit voor 100% gegarandeerd. In onze voorwaarden staat dan ook wijzigingen voorbehouden.
Maar over het algemeen is de prijs bij de reservering ook de prijs bij aankoop, maar dat ziet u vanzelf als u de email krijgt dat u het artikel kunt kopen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nickname does not reflect reality
Ik heb ook zo'n 42 inch plasma (niet exact zelfde model nr dacht ik), deze kan 1080p input aan, en maakt er vervolgens zelf een mooi 720p plaatje van. Beslis zelf maar wat je handig vind. Games zoals GTA4 gaan idd gewoon op 720p.Razor.Timo schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:03:
Vraagje, ik heb nu eindelijk een PS3. Alleen nu zegt onze TV dat hij een 1080P signaal krijgt doorgestuurd in het menu en bij bijvoorbeeld GTA4, maar volgens mij ondersteunt onze TV helemaal geen 1080P. Hoort het beeld dat niet zwart te zijn? Of ondersteunt onze TV toch 1080P? Hoe kan ik dit zeker weten? In het boekje staat dat hij het niet ondersteunt. TV type zal ik even opzoeken. Het is in ieder geval een 42" Plasma van de panasonic 70 series met dat viera logo.
Verwijderd
Als ik me het goed herinner is dat in het U-boot dock, daar staan een aantal hoge kratten. Als je daarop klimt kunnen de spaanse mutanten je niet pakken maar je kunt ze wel makkelijk afknallen, de huurlingen zullen niet op je schieten. Als de mutanten dood zijn pak je de sniper en knal je de huurlingen af. Deze hele omgeving is schaamteloos gejat van Raiders of the Lost Ark.Aight! schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:42:
Ik vond het moeilijkste, dat je zowel tegen die freaks als die soldaten moest gaan, ze gingen ook onderling vechten.
Edit: screenshot film weg.
Naughty dog heeft het gelukkig wel mooier gemaakt.
Dat kan Intertoys niet maken, die 35€ hebben ze echt wel bewust op hun site geplaatst en was zeker geen fout. Er was hier iemand met een screenshot van de bewuste prijs, no worries dus.Brad Pitt schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:49:
Als de reserverings-prijs wordt "aangepast" naar 65 Euro zal ik echt principieel nooit meer iets kopen bij de Intertoys. Zou dat wel een héél flauwe manier van adverteren vinden!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 12:12 ]
Ik heb idd screenshots gemaakt van 2 pagina's met de actieprijs van 34,99....heb zelfs een bevestiging met de prijs van 34,99 euri erin....[...]
Dat kan Intertoys niet maken, die 35€ hebben ze echt wel bewust op hun site geplaatst en was zeker geen fout. Er was hier iemand met een screenshot van de bewuste prijs, no worries dus.
Ze zullen zich wel gaan beroepen op wijzigingen voorbehouden....slappe zakken.
kan je wel vertellen dat ik geen 65 euro ga betalen en ik zit er niet aan vast bij een reservering.
alle u-boot docks lijken op elkaar, die in frankrijk lijken op die in noorwegen enz. dus om het nou schaamteloss gejat te noemen, ze hebben gewoon in het verhaal de keuze gemaakt dat er ook WO2 duitsers waren op zoek naar schatten en dat zie je bij nog veel meer boeken, strips, films terug.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:11:
[...]
Als ik me het goed herinner is dat in het U-boot dock, daar staan een aantal hoge kratten. Als je daarop klimt kunnen de spaanse mutanten je niet pakken maar je kunt ze wel makkelijk afknallen, de huurlingen zullen niet op je schieten. Als de mutanten dood zijn pak je de sniper en knal je de huurlingen af. Deze hele omgeving is schaamteloos gejat van Raiders of the Lost Ark.
[afbeelding]
Naughty dog heeft het gelukkig wel mooier gemaakt.
als je al hebt betaald is de koop toch gesloten?supercop7373 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:23:
[...]
Ik heb idd screenshots gemaakt van 2 pagina's met de actieprijs van 34,99....heb zelfs een bevestiging met de prijs van 34,99 euri erin....
kan je wel vertellen dat ik geen 65 euro ga betalen en ik zit er niet aan vast bij een reservering.
*edit* sorry voor dubbelpost
[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 16-08-2008 12:26 ]
In het ergste geval is het een knipoog naar Indiana Jones. En dat is ook niet zo vreemd gezien het feit dat beide Drake en Jones dezelfde baan hebben.KillaH87 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
alle u-boot docks lijken op elkaar, die in frankrijk lijken op die in noorwegen enz. dus om het nou schaamteloss gejat te noemen, ze hebben gewoon in het verhaal de keuze gemaakt dat er ook WO2 duitsers waren op zoek naar schatten en dat zie je bij nog veel meer boeken, strips, films terug.
Verwijderd
Ik zag het ook ja. Heb zelf ook reservering met prijs bevestiging + screenshot.supercop7373 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:23:
[...]
Ik heb idd screenshots gemaakt van 2 pagina's met de actieprijs van 34,99....heb zelfs een bevestiging met de prijs van 34,99 euri erin....
Is iedereen hier van plan te wachten totdat de reserveringen zijn afgelopen of heeft iemand al een mail verstuurd naar intertoys. Want ik vind dit ook echt geen stijl. Sterker nog is gewoon false advertising...

Ik bestel de game wel in amerika of azie voor 35 euro
Ik heb een mail gestuurd naar intertoys toen het spel nog voor 34,99 stond. En kreeg toen het antwoord zoals hierboven staat gequote.
Ik wacht wel af als ik een mail krijg en wat daar instaat.
Schijnt overigens ook nog 2,95 aan verzendkosten bij te komen.
Maar daarom staan zulke dingen toch ook op hun website, zet/druk/typ en wat voor fouten ze nog maar meer kunnen maken voorbehouden. Wel een heel matige actie, maar om het nu slappe zakken te noemen gaat ook wel wat ver. Je kan het ook van de andere kant bekijken, bijna 50% goedkoper dan een normale prijs is ook niet heel reeel (ik zeg niet dat het nooit gebeurt). Jammer dat op deze manier een (op het eerste gezicht) goede aanbieding door de neus wordt geboord.supercop7373 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:23:
[...]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Bionic Commando: Rearmed is echt een aanrader voor liefhebbers van 2D-actie in een modern jasje. Er zit verrassend veel content in: veel levels, een database met info over alle items, tegenstanders, etc in de game (die je wel moet unlocken natuurlijk) plus drie minigames: een vertikaal scrollende Commando-kloon, een 3D-puzzle-game plus challenge rooms waarin je pixel perfect moet racen tegn de klok. Enig minpunt is de moeilijkheidsgraad, misschien moet ik hem maar op easy spelen want ik ga wel heel veel dood.Sentry23 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:53:
Voor de liefhebbers.. Bionic Commando staat nu ook in de Euro store te koop

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 16-08-2008 23:41 ]
Leuke game, maar hij lijkt een stuk minder utigebreid dan de PSP versie. Niet zozeer in de vragen, maar wel in de spelvormen. Als ik met meerderen speel, krijg ik nooit "Stop de tijd", die ik wel altijd krijg bij singleplayer, maar altijd dat bommenspel. Moet ik dat nog vrijspelen ofzo?
Nee helaas, de PS3 versie is echt een prut-product, zwaar spijt dat ik dit gekocht heb. Zelfs de PS2 versie was 10x beter...Halfkakkende schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:26:
Vandaag BUZZ Quiz TV voor de PS3 gekocht, na hem een tijdje op mijn PSP gespeeld te hebben.
Leuke game, maar hij lijkt een stuk minder utigebreid dan de PSP versie. Niet zozeer in de vragen, maar wel in de spelvormen. Als ik met meerderen speel, krijg ik nooit "Stop de tijd", die ik wel altijd krijg bij singleplayer, maar altijd dat bommenspel. Moet ik dat nog vrijspelen ofzo?
(jaaaa daar heb je phusebox weer)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je hebt een vast aantal ronden in een vaste volgorde met vastgelegde spelvormen.
Hoe het bij de PS2 was weet ik zelf niet.
Buzz Quiz TV is een leuk spel. Het is leuk om met vrienden of familie te spelen. Ze hadden er alleen meer van kunnen maken. Zeker gezien de andere versies die ze gemaakt hebben.
Ik heb mijn PS2 nog staan, de wireless buzzers zouden daar ook op moeten werken.
Misschien moet ik nog eens een PS2 buzz game uit de budgetbak zien te vissen.
Edit: Holy sh*t. Die PS2 buzz games kosten ook nog allemaal 40 euro per stuk ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 16-08-2008 23:13 ]
Ik ben zeker een liefhebber van 2D-actie in een modern jasje, maar bionic commando vind ik niet zo heel lekker spelen. Dit komt waarschijnlijk omdat je niet kunt springen, maar alles met die slinger/haak moet doen en ik vind dat een beetje houterig gaan allemaal. Als je het mij vraagt hadden ze beter een remake kunnen doen van Contra 'the alien wars' (snes).ymmv schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:09:
[...]
Bionic Commando: Rearmed is echt een aanrader voor liefhebbers van 2D-actie in een modern jasje. Er zit verrassend veel content in: veel levels, een database met info over alle items, tegenstanders, etc in de game (die je wel moet unlocken natuurlijk) plus drie minigames: een vertikaal scrollende Commando-kloon, een 3D-puzzle-game plus challenge rooms waarin je pixel perfect moet racen tegn de klok. Enig minpunt is de moeilijkheidsgraad, misschien moet ik hem maar op easy spelen want ik ga wel heel veel dood.
[afbeelding]
Ik weet niet of ik hem leuk ga vinden, ik heb namelijk nog nooit een Metal Gear game gespeeld. Maar voor dit prijsje is het het proberen waard.

Bij een PS3 wordt sowieso geen HDMI kabel geleverd. Voordeel, kabeltjes zijn er al vanaf 10 euro ongeveer. Dat zijn de kosten niet als je het geld voor een PS3 wel op kunt brengenDenzo schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:38:
Komt die nieuwe PS3 80GB ook met een HDMI kabel of niet, anders moet ik die weer los gaan kopen
[ Voor 20% gewijzigd door Sandyman538 op 17-08-2008 00:44 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Naja ik weet niet bij welke winkel je koopt, maar waar ik hem had gekocht verkochte ze ook HDMI kabels. Gewoon een praatje maken en dan krijg je HDMI kabel gratis of voor de halve prijsDenzo schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:38:
Komt die nieuwe PS3 80GB ook met een HDMI kabel of niet, anders moet ik die weer los gaan kopen
als de halve prijs meer dan 10 euro is word je alsnog genaaid.FireBladeX schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 09:31:
[...]
Naja ik weet niet bij welke winkel je koopt, maar waar ik hem had gekocht verkochte ze ook HDMI kabels. Gewoon een praatje maken en dan krijg je HDMI kabel gratis of voor de halve prijs
Bijvoorbeeld: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-035205
Verwijderd
Ik kan me een webshop herinneren die bij wijze van 'statement' HDMI kabels verkocht voor zo'n 5 eurocent als offensief tegen al die winkels die menen dat HDMI kabels 120€ mogen kosten...ik zoek het even na, als ik de link vind post ik hem hier. (Wellicht dat die actie nu voorbij is.)Denzo schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:38:
Het grappige is dat Sony zegt dat die kabel niet meer dan 20€ mag kosten, in het begin kostte hun eigen OEM Sony PS3 HDMI kabel 30€..do the wiskunde Sony.
Ook Intertoys of Bart Smit had een tijdje voordelige HDMI kabels, van een vertrouwd merk.
Ik ga zelf ook de 80gb kopen volgende week, mijn oude 60gb gaat de deur uit omdat hij te luidruchtig is.
Ik hoop dat een aantal winkels dit nieuwe model met leuke acties gaan aanbieden, of prijzen naar beneden of gratis game erbij lijkt me leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 12:28 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
http://www.elektronica-online.nl/FireBladeX schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:30:
Nouja, bij dynabite,mycom,dixons en al die soorten winkels kosten ze tussen de 20-30 euro. Dus dat van sony is puur gelul, en als het niet meer dan €20,- mag kosten, waarom douwen ze er niet 1 in.
zeer betrouwbaar en goed. Al meerdere kabels besteld.
Edit: dit is hem:

[ Voor 22% gewijzigd door BamSlam_ op 17-08-2008 16:33 ]
Verwijderd
Ach ik heb pas geleden nog een nieuwe 5M HDMI kabel gekocht voor 15E (komen ws. nog verzendkosten bij, maar m'n bestelling bestond uit meerdere producten) (Roline HDMI Cable 19 pin (M/M) via welke ik m'n PC op m'n Samsung LE37R83 heb aangesloten (stond eerst naast m'n pc, nu verhuisd naar een ander plekje aan de muur) en deze werkt ook gewoon storingsvrij en was toen de volgende dag al thuisbezorgd. PS3 is al bijna een jaar aangesloten met een 1,5M kabel van hetzelfde merk. Je hoeft dus niet perse in 't buitenland te zoeken naar goede goedkope kabels.BamSlam_ schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:30:
Ik kocht vorige week op eBay een hdmi-kabel van 4,5 meter voor 11 Euro, inc. verzending van USA naar NL. Met dank aan de lage US$-koersHet ding werkt uitstekend.
Over de PS3 gesproken, want daar ging dit topic toch over
Aangezien mijn eigen Mastercard (Rabo) niet werkte in de US of CA store ben ik wat rond gaan neuzen en ben ik tot de volgende manier gekomen als je met een NL CC iets in de US store wilt kopen:
1. Aanmaken van een (of aanpassen van je huidige) US account met een adres in een van de volgende staten:
Alaska, Delawaren, Montana, New Hampshire, Oregon. (reden hiervoor is dat deze staten geen sales tax hebben - Bron)
2. Aanmaken van een virtuele VISA creditcard op Entropay - www.entroypay.com
Hierna kun je je eigen NL CC toevoegen als funding source voor je virtuele VISA, waarna je met je virtuele VISA aankopen kunt doen in de PS Store. Als naam vul je gewoon 'Entropay User in' en de adresgegevens van je US PSN account (deze worden toch niet gecontroleerd).
Let op Het toevoegen van 'funds' aan je virtuele CC kan alleen met bedragen van 10 dollar of meer per keer. En er worden iedere keer 4,95% 'fees' afgeschreven. Het toevoegen van 10 dollar aan je account kost je dus 10,49 dollar.
Wellicht was deze manier al bekend bij enkele van jullie, maar aangezien ik er zelf even mee heb lopen googlen is het wel nuttig om deze vergaarde kennis met jullie te delen
Ik heb hierdoor iig mooi Bionic Commando aan kunnen schaffen voor 9,99USD ipv EUR

Het is zeker wennen, maar als je het uiteindelijk onder de knie hebt dan gaat 't allemaal heel soepel. De tutorials zijn toch ook wel aan te raden.DCFreak schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:48:Ik ben zeker een liefhebber van 2D-actie in een modern jasje, maar bionic commando vind ik niet zo heel lekker spelen. Dit komt waarschijnlijk omdat je niet kunt springen, maar alles met die slinger/haak moet doen en ik vind dat een beetje houterig gaan allemaal. Als je het mij vraagt hadden ze beter een remake kunnen doen van Contra 'the alien wars' (snes).
Moeilijkheidsgraad is geen minpunt. Easy is makkelijk genoeg en hard is zeer moeilijk, dus voor ieder wat wils.ymmv schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:09:Bionic Commando: Rearmed is echt een aanrader voor liefhebbers van 2D-actie in een modern jasje. Er zit verrassend veel content in: veel levels, een database met info over alle items, tegenstanders, etc in de game (die je wel moet unlocken natuurlijk) plus drie minigames: een vertikaal scrollende Commando-kloon, een 3D-puzzle-game plus challenge rooms waarin je pixel perfect moet racen tegn de klok. Enig minpunt is de moeilijkheidsgraad, misschien moet ik hem maar op easy spelen want ik ga wel heel veel dood.
had ik ook, je moet in het eindpunt gaan staan en dan naar boven met linkerjoystick.Tankbuster schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:49:
Ik vond die besturing van Bionic Command maar niks hoor. Ik had geen idee hoe je verder moest bij de toturial.
Het moet wennen, maar de game is daarna wel erg leuk, althans vind ik. Wel erg moeilijk soms. Je krijgt in de final game ook meerdere tutorials en challenge rooms. Dan haal je die bv in 8 seconden, kijk je in de wereldwijde stats, dan staat er iemand 1e met 1 seconde nogwat met 500 nogwat retires haha
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
ben geeft hij soms in een keer alleen maar ruis of gewoon zwart beeld, dat duurt dan een seconde
of twee en dan doet hij het weer. Het spel is ondertussen gewoon verder gegaan alsof er niks aan
de hand was.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Het is namelijk, voornamelijk tijdens multiplayer, behoorlijk
storend.
Moet dus aan het spel liggen. Welk spel en heb je al een andere spel geprobeertwoutertje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:27:
Hmm, sinds niet al te lange tijd vertoond m'n PS3 een beetje kuren. Als ik aan het spelen
ben geeft hij soms in een keer alleen maar ruis of gewoon zwart beeld, dat duurt dan een seconde
of twee en dan doet hij het weer. Het spel is ondertussen gewoon verder gegaan alsof er niks aan
de hand was.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Het is namelijk, voornamelijk [b]tijdens multiplayer[b], behoorlijk
storend.
ik er last van. Met tijdens multiplayer bedoelde ik eigenlijk dat het dan erg storend is omdat
de vijand er geen last van heeft en dat is natuurlijk slecht voor m'n ranking
[ Voor 42% gewijzigd door woutertje op 17-08-2008 21:46 ]
Lijkt mij meer de verbinding met je tv als het spel gewoon doorgaat... gebruik je een HDMI kabel? Misschien is die kanduuk? Heb je het bij meer spellen? of ook bij (BluRay) film kijken?woutertje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:27:
Hmm, sinds niet al te lange tijd vertoond m'n PS3 een beetje kuren. Als ik aan het spelen
de hand was.
Misschien heeft je tv tijdelijke "handshake" issue's met je PS3?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Hmm zal morgen of straks eens kijken of als ik de kabel van de decoder gebruik het danswopdark schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:45:
[...]
Lijkt mij meer de verbinding met je tv als het spel gewoon doorgaat... gebruik je een HDMI kabel? Misschien is die kanduuk? Heb je het bij meer spellen? of ook bij (BluRay) film kijken?
Misschien heeft je tv tijdelijke "handshake" issue's met je PS3?
niet meer gebeurd. Het ligt volgens mij niet aan de televisie want met de HD decoder (dcb-h360r) heb
ik er geen last van.
Het klinkt als HDMI-fouten waarbij de beeldverbinding tijdelijk wegvalt. Andere kabel geprobeerd?woutertje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:27:
de hand was.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Het is namelijk, voornamelijk tijdens multiplayer, behoorlijk
storend.
Verwijderd
ymmv schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:59:
Het klinkt als HDMI-fouten waarbij de beeldverbinding tijdelijk wegvalt. Andere kabel en/of HDMI-poort geprobeerd?
Ik zei ook niet dat je per sé in het buitenland moet bestellen, ik gaf alleen een mogelijkheid aan om goedkoop een kabel te scoren...Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:23:
Ach ik heb pas geleden nog een nieuwe 5M HDMI kabel gekocht voor 15E ... Je hoeft dus niet perse in 't buitenland te zoeken naar goede goedkope kabels.
Dit topic is gesloten.