Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
woutertje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 21:27:
Hmm, sinds niet al te lange tijd vertoond m'n PS3 een beetje kuren. Als ik aan het spelen
ben geeft hij soms in een keer alleen maar ruis of gewoon zwart beeld, dat duurt dan een seconde
of twee en dan doet hij het weer. Het spel is ondertussen gewoon verder gegaan alsof er niks aan
de hand was.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Het is namelijk, voornamelijk tijdens multiplayer, behoorlijk
storend.
Precies hetzelfde gehad, lag aan de HDMI kabel. Had mijne via iBood gekocht (aanbieding 10 euro voor 2). Toch niet zulke goeie kwaliteit. Had de eerste kabel aangesloten en er verder niets mee gedaan, nooit losgekoppeld, ps3 nooit verplaatst o.i.d. en toch is dat ding kapot gegaan. Zit nu met mijn tweede kabel te gamen, maar die begint na een maand storingsvrij gespeeld te hebben, nu ook weer te klooien.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

{kick}

Ik heb sinds een aantal dagen de Jabra BT 320s headset http://www.jabra.com/Site...ts/Pages/JabraBT320s.aspx en heb die gekocht om te gebruiken i.c.m. mijn PS3. Als ik de headset connect met mijn PS3 ziet hij deze en er verschijnt dan ook het gebruikelijke blauwe lampje in het PS3 menu. Mijn headset begint ook blauw te knipperen wat aangeeft dat er een connectie tot stand is gekomen tussen de headset en de PS3. Als ik nu mijn headset wil instellen (denk aan microphone level / voice changer) gebeurd er helemaal niets....mijn stemgeluid komt niet aan en ik hoor ook helemaal niets....ik dacht dat dit misschien aan de instellingen lag maar ook ingame hoort niemand mij en ik hun ook niet...ingame verschijnt er wel een icoon wat wil zeggen dat mijn headset wel word gezien maar werken doet ie niet. De volume staat max open van zowel microfoon als mijn oordopjes dus daar ligt het volgens mij ook niet aan....wie o wie kan mij helpen!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 08:35:
[...]

Precies hetzelfde gehad, lag aan de HDMI kabel. Had mijne via iBood gekocht (aanbieding 10 euro voor 2). Toch niet zulke goeie kwaliteit. Had de eerste kabel aangesloten en er verder niets mee gedaan, nooit losgekoppeld, ps3 nooit verplaatst o.i.d. en toch is dat ding kapot gegaan. Zit nu met mijn tweede kabel te gamen, maar die begint na een maand storingsvrij gespeeld te hebben, nu ook weer te klooien.
haha. Ik heb ze ook via IBood. Zelfde probleem.
Kortom. Slechte kabels.

Volgens mij zijn ze overigens niet kapot maar is ie gewoon te smal voor de ingang in de TV waardoor er af en toe niet goed contact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die Brothers in Arms HH gepre-ordered hebben bij Intertoys voor de prijs van 34,99€ zou ik willen vragen om een klacht in te dienen bij de reclamecode commissie, deze methode van adverteren valt volgens mij namelijk onder oneerlijke reclame (false advertising).

Eerst klanten lokken met een bizar lage prijs om te reserveren voor de game, daarna als de klantjes binnen zijn de prijs omhoogschroeven naar de adviesprijs.
Ik heb gebeld en ze beroepen zich op het recht dat ze de prijs tot de release mogen wijzigen.

Dit is een onacceptabele manier van klantenwerving, zeker van een bekend bedrijf als Intertoys zou je anders mogen verwachten.

Dus iedereen neem de tijd even om het online formulier in te vullen.
http://www.reclamecode.nl/pagina.asp?paginaid=73
Ik denk dat het met de volgende artikelen in strijd is: 7 en 8.

Als we een beetje geluk hebben pakken ze dan de klacht op.

Iedereen die een screenshot van de prijs had kan de afbeelding uploaden in het formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Skire schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:18:
Heb vandaag toch maar Metal Gear Solid 4 gekocht, voor 33 euro inclusief verzendkosten kon ik hem niet laten liggen :D (klik hier voor de geïnteresseerden)

Ik weet niet of ik hem leuk ga vinden, ik heb namelijk nog nooit een Metal Gear game gespeeld. Maar voor dit prijsje is het het proberen waard.
Ik ben er ook mee bezig, en voor mij is MGS4 ook de eerste in de reeks die ik speel. Was aan het begin even doorbijten, maar day was het zeker waard. Het spel speelt zwaar op het gemoed, zeker in Shadow Moses. Zelfs zonder de eerdere delen gespeeld te hebben VOEL je gewoon de nostalgie.
Ben inmiddels halverwege Act 4, dus heb nog wat cut-scenes te gaan :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:42:
Voor iedereen die Brothers in Arms HH gepre-ordered hebben bij Intertoys voor de prijs van 34,99€ zou ik willen vragen om een klacht in te dienen bij de reclamecode commissie, deze methode van adverteren valt volgens mij namelijk onder oneerlijke reclame (false advertising).

Eerst klanten lokken met een bizar lage prijs om te reserveren voor de game, daarna als de klantjes binnen zijn de prijs omhoogschroeven naar de adviesprijs.
Ik heb gebeld en ze beroepen zich op het recht dat ze de prijs tot de release mogen wijzigen.

Dit is een onacceptabele manier van klantenwerving, zeker van een bekend bedrijf als Intertoys zou je anders mogen verwachten.

Iedereen die een screenshot van de prijs had kan de afbeelding uploaden in het formulier.
Ik denk dat Intertoys zich heeft beschermd door overal neer te zetten dat drukfouten en dergelijke voorbehouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Er zijn gameplay beelden gelekt van Resistance 2 online co-op via de closed beta. check het uit en wordt enthousiast:

youtube filmpje 1
youtube filmpje 2

Ik zeg vette snelle gameplay in de trend van de eerste Resistance. Ik zie een speciale XP counter meetellen bij het raken van vijanden. Een evolutie op het puntensysteem zoals COD4 het introdceerde denk ik.

Er gebeurd erg veel op het scherm zonder framedrops, nu is dit slechts een youtube kwaliteitsfilmpje maar ik kan bijna niet wachten om dit in 720p te kunnen zien. Ziet er veelbelovend uit.

- 8 man co-op de singleplayer spelen!
- 60 man online deathmatch mayhem!
- epische singleplayer

BRING IT ON!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Jeepx ik denk dan Vinneh gelijk heeft, Ze zullen zichzelf heel goed hebben verdedigd tegen zulke dingen. Nu koop ik het gewoon lekker bij bartsmit :D hebben hun pech :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
swopdark schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:53:
Er zijn gameplay beelden gelekt van Resistance 2 online co-op via de closed beta. check het uit en wordt enthousiast:

youtube filmpje 1
youtube filmpje 2

Ik zeg vette snelle gameplay in de trend van de eerste Resistance. Ik zie een speciale XP counter meetellen bij het raken van vijanden. Een evolutie op het puntensysteem zoals COD4 het introdceerde denk ik.

Er gebeurd erg veel op het scherm zonder framedrops, nu is dit slechts een youtube kwaliteitsfilmpje maar ik kan bijna niet wachten om dit in 720p te kunnen zien. Ziet er veelbelovend uit.

- 8 man co-op de singleplayer spelen!
- 60 man online deathmatch mayhem!
- epische singleplayer

BRING IT ON!!
Ik vond Resistance Fall of Man echt een goeie story hebben. Mooie sfeer en een (goeie) reden waarom de speler weer super is :P. Alleen vind ik de MP van RFOM niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
FireBladeX schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:57:
Jeepx ik denk dan Vinneh gelijk heeft, Ze zullen zichzelf heel goed hebben verdedigd tegen zulke dingen. Nu koop ik het gewoon lekker bij bartsmit :D hebben hun pech :p
toch jammer dat Bart-Smit van Intertoys is ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik word er eerlijk gezegd niet warm noch koud van. Moet resistance 1 BTW ook nog maar eens uitspelen ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 09:19

Op welke bladzijde staan die artikelen die jij aanhaald.....zit in dat PDF document op de site maar dat document is wel erg groot.

Wil best een klacht indienen en zal 2 screenshots als bijlage toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

chrisboers schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:31:
[...]

Ik ben er ook mee bezig, en voor mij is MGS4 ook de eerste in de reeks die ik speel. Was aan het begin even doorbijten, maar day was het zeker waard. Het spel speelt zwaar op het gemoed, zeker in Shadow Moses. Zelfs zonder de eerdere delen gespeeld te hebben VOEL je gewoon de nostalgie.
Ben inmiddels halverwege Act 4, dus heb nog wat cut-scenes te gaan :)
Geniet er van! Ik vind het een beetje jammer dat ik het al ervaren heb.. het was.. heftig! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Joh.. je hebt ook nog eens zoiets als redelijkheid en billijkheid (schrijf je dat zo goed?). Dus een gloednieuwe game voor 39,-daar had je zelf ook vraagtekens bij kunnen zetten.

Daarnaast is alles onder voorbehoud van zet- en drukfouten waardoor je geen poot hebt om op te staan.

Wees niet zo arrogant in je houding terwijl je zelf best wel weet dat die prijs gewoon niet kan en overduidelijk een fout was. Gezien bovenstaande redenen zal dit niks met met onterechte reclame te maken hebben want ik denk deze reclame ze niet veel zal opleveren behalve teleurgestelde en boze klanten Misschien is het beter die discussie verder te voeren in een apart topic waar je zieltjes kan winnen voor je actie. Laten we het hier vooral over game en PS3 ervaringen hebben.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
swopdark schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:28:
[...]
Joh.. je hebt ook nog eens zoiets als redelijkheid en billijkheid (schrijf je dat zo goed?). Dus een gloednieuwe game voor 39,-daar had je zelf ook vraagtekens bij kunnen zetten.

Daarnaast is alles onder voorbehoud van zet- en drukfouten waardoor je geen poot hebt om op te staan.
Het hangt er een beetje vanaf. Wanneer er betaling heeft plaatsgevonden, dan is in feite de koopovereenkomst voltooid en kan een winkelier niet achteraf nog eens aan komen zetten met "ja maar, 't was een foutje..". Dat, of het moet overduidelijk een fout zijn, zoals een game voor €2,-. €39 is laag, maar niet uitzonderlijk.

Bij een reservering zonder gelijktijdige betaling en de vermelding dat het onder voorbehoud is, heb je inderdaad geen poot om op te staan. Alleen mag Intertoys niet zomaar de prijs verhogen en je een rekening sturen, zonder te vragen of je daar mee akkoord bent. Dat is echter niet het geval, dus einde discussie.

Gisteren weer eens Stardust gestart en de 3e planeet vrijgespeeld. :) 4 bronze achievements :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees niet zo arrogant in je houding terwijl je zelf best wel weet dat die prijs gewoon niet kan en overduidelijk een fout was. Gezien bovenstaande redenen zal dit niks met met onterechte reclame te maken hebben want ik denk deze reclame ze niet veel zal opleveren behalve teleurgestelde en boze klanten Misschien is het beter die discussie verder te voeren in een apart topic waar je zieltjes kan winnen voor je actie. Laten we het hier vooral over game en PS3 ervaringen hebben.
Naar mijn weten heeft redelijkheid en billijkheid hier weinig mee te maken, een game wordt wel vaker bij wijze van stunt voor een uitzonderlijk lage prijs verkocht. Op de betreffende aktiepagina stond 69,99 destijds doorgestreept met daaronder 34,99. Dat doe je niet per ongeluk.

Mocht het om een fout gaan dan kun je de mensen die voor 35€ gepre-ordered hebben ook even een melding sturen dat er een fout was gemaakt, dat is niet gebeurd.

We zullen zien of de RCC hier wat mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]
Hoezo? De prijs is toch niet 6 euro 99 ? 39 euro is een prijs die je kunt beschouwen als 'in de aanbieding', want een karrevracht mensen hier heeft voor ongeveer die prijs de rampegame Assassins Creed aangeschaft bij wehkamp.
Dat is onzin. Intertoys maakt reclame met deze prijs, mensen gingen erop in, en nu is het ineens typewerk wat fout was. Wat als mensen al betaald hadden? Dat is nu niet het geval, maar dat is geen reden om dit als foute reclame te beschouwen. Intertoys krijgt ineens veel klanten op zn site, mensen doen aankopen en dan na een tijdje aankomen met 'ja die prijs was fout'.

Er is als ik het goed heb, ook jurisprudentie hierover, waarbij een TV voor eenbepaalde prijs moest worden geleverd door wehkamp. Als de prijs dermate laag is (zeg, 6.99 ipv 69.99) dan weet je: dat is niet goed, en de rechter heeft als ik me goed herinner ook zo'n zaak een tijdje geleden afgewezen, maar in dit kader is 39 euro helemaal niet zo'n vreemde prijs.
Mensen die 'arrogant' in de mond nemen doen dat veelal omdat ze niet kunnen hebben dat de ander een punt heeft. Doe dat niet, het is een slap excuus voor het gebrek aan argumenten.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Iemand eigenlijk al een shop gevonden die R&C: Quest For Booty als Blu-ray aanbiedt? Heb al gekeken bij Play.com en de vertrouwde adressen, maar niets kunnen terugvinden hiervan.
Toch wat leuker om de game als Blu-ray te hebben voor de collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

l00pz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:17:
Iemand eigenlijk al een shop gevonden die R&C: Quest For Booty als Blu-ray aanbiedt? Heb al gekeken bij Play.com en de vertrouwde adressen, maar niets kunnen terugvinden hiervan.
Toch wat leuker om de game als Blu-ray te hebben voor de collectie :)
blijkbaar pas 19 september (bron) ik ga hem wel downloaden, geen zin om een maand te wachten

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 09:19
kaspur schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:43:
[...]

blijkbaar pas 19 september (bron) ik ga hem wel downloaden, geen zin om een maand te wachten
Ik twijfel ook tussen PSN download en de blu-ray. De blu-ray kost waarschijnlijk €19,99 terwijl een download 14,99 dollar kost. Nadeel is wel dat een download niet door kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
supercop7373 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:06:
[...]

Ik twijfel ook tussen PSN download en de blu-ray. De blu-ray kost waarschijnlijk €19,99 terwijl een download 14,99 dollar kost. Nadeel is wel dat een download niet door kunt verkopen.
Als ik hem uit de PSN Store haal, doe ik dat in de US Store (stuk goedkoper met huidige Dollar koers :)). Maar weet iemand als zo`n Games dan gebonden zijn aan een bepaald account? Bij Warhawk is dat wel, maar voor de rest kan ik hier niets over terugvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 01:48
Moet ik het eigenlijk normaal vinden dat mijn PS3 toch best wel redelijk vaak vast loopt?
Sinds ik hem heb (release GTA4) is tie toch wel zeker een stuk of 20 keer vastgelopen.

Het heeft volgens mij niet met warmte te maken ofzo, want mijn PS3 heeft genoeg ruimte om zich heen en hij is ook wel eens vastgelopen in het hoofdmenu. Verder gebeurd het bij allerlei verschillende games (gta4, uncharted, bad company demo, burnout). Voor mij is er dus geen touw aan vast te knopen.

Ik vind het eigenlijk belachelijk als dit normaal is (wat ik hier en daar wel eens gepost zit worden). Dit soort grappen verwacht ik eerder bij 'die andere console'. Heb mijn 400 euro natuurlijk niet voor niets uitgegeven aan een degelijk apparaat (dacht ik).

RMA bij Sony lijkt me ook een beetje lastig... soms loopt tie 3x vast in 5 minuten, de andere keer doet tie het een maand prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:11:
Moet ik het eigenlijk normaal vinden dat mijn PS3 toch best wel redelijk vaak vast loopt?
Sinds ik hem heb (release GTA4) is tie toch wel zeker een stuk of 20 keer vastgelopen.
Ik heb 'm nu 9 maanden en in die tijd is de PS3 2 keer vastgelopen.
Volgens mij was dat kort na de update 2.4 of 2.4.1. Nu loopt ie weer als een zonnetje (met een geluid van een fohn welliswaar, maar dat is al langer...daar baal ik wel van, vooral bij Muziek en films is dat lastig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Laatst online: 14-09 17:09
Lijkt me niet normaal. De mijne is nog nooit vastgelopen (sinds dec '07). Ik heb altijd braaf geupdate een ook GTA IV erop gespeeld. Hij staat tussen de 5 en 10 uur per week aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58

Het heeft volgens mij niet met warmte te maken ofzo, want mijn PS3 heeft genoeg ruimte om zich heen en hij is ook wel eens vastgelopen in het hoofdmenu. Verder gebeurd het bij allerlei verschillende games (gta4, uncharted, bad company demo, burnout). Voor mij is er dus geen touw aan vast te knopen.
Maak een backup van je hele systeem of anders alleen je savegames. Ga daarna je PS3 initialiseren of de HD formatteren. Of probeer een andere HD uit indien mogelijk. Misschien dat het PS3 OS de kluts kwiijt is en dat het terugzetten van de defaultsettings of de boel helemaal schoonmaken helpt. Vergelijk het maar met het opnieuw installeren van Windows, dat is ook zo'n oplossing die 9 van de 10 keer onduidelijke crashes oplost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
ymmv schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:19:
Maak een backup van je hele systeem of anders alleen je savegames. Ga daarna je PS3 initialiseren of de HD formatteren. Of probeer een andere HD uit indien mogelijk. Misschien dat het PS3 OS de kluts kwiijt is en dat het terugzetten van de defaultsettings of de boel helemaal schoonmaken helpt. Vergelijk het maar met het opnieuw installeren van Windows, dat is ook zo'n oplossing die 9 van de 10 keer onduidelijke crashes oplost. ;)
Back-ups van savegames maak ik constant op een USB sticky (just incase) ;) Ik was al van plan om binnenkort een 320GB schijf in me PS3 te zetten, dus dan maar hopen dat het opgelost is na een herinstallatie op die nieuwe schijf.

Ik moet zeggen dat ik het wel apart vind dat het PS3 OS dan vanaf het begin al 'kapot' was. Ik had mijn PS3 op de eerste dag al bijna teruggebracht toen die voor de 3de keer vast liep in GTA4 en omdat ik niet goed mijn weg kon vinden met dat ding (fanatieke PC gamer ;) ). Achteraf toch wel blij dat ik hem gehouden heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Lees net dat de SOCOM Confrontation Beta ook in Europa gaat plaatsvinden :). Nu alleen nog de vraag hoe je in het Beta programma kan komen, want daar hebben ze helaas nog niets over vrijgegeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

l00pz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:03:
Lees net dat de SOCOM Confrontation Beta ook in Europa gaat plaatsvinden :). Nu alleen nog de vraag hoe je in het Beta programma kan komen, want daar hebben ze helaas nog niets over vrijgegeven :'(
Volgens mij kun je in de Amerikaanse beta komen door Qore in de USA PSN store te kopen. Hoe het in Europa zal gaan heb ik geen idee van.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
EfBe schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:13:

Mensen die 'arrogant' in de mond nemen doen dat veelal omdat ze niet kunnen hebben dat de ander een punt heeft. Doe dat niet, het is een slap excuus voor het gebrek aan argumenten.
Dus omdat jij mijn argumenten afwijst met jouw eigen uitleg en argumenten heb ik ineens geen argumenten meer voor mijn mening over het gedrag van sommige consumenten? Klinkt mij als een gevalletje grootheidswaanzin, doe dat niet. bah wat een vervelende en kleinerende drie woordjes.
Nee, is uiteraard niet normaal... opsturen dat ding.
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:03:

Naar mijn weten heeft redelijkheid en billijkheid hier weinig mee te maken, een game wordt wel vaker bij wijze van stunt voor een uitzonderlijk lage prijs verkocht. Op de betreffende aktiepagina stond 69,99 destijds doorgestreept met daaronder 34,99. Dat doe je niet per ongeluk.
Oke, dit veranderd de zaak wel inderdaad. Dit geeft iig aan dat ze wel degelijk op de hoogte waren van de standaard veel hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Sandyman538 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:13:
[...]

Volgens mij kun je in de Amerikaanse beta komen door Qore in de USA PSN store te kopen. Hoe het in Europa zal gaan heb ik geen idee van.
Klopt inderdaad. In de US krijg je acces tot de Beta als je Quore (Juni editie) hebt aangeschaft, of een Pre Order van de Game heb geplaatst.

[ Voor 21% gewijzigd door l00pz op 18-08-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
swopdark schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:07:
[...]

[Over vaak vastlopende PS3]
Nee, is uiteraard niet normaal... opsturen dat ding.
Zo vaak vastlopen is idd niet normaal, maar ik zou eerst de PS3-HD compleet herinitaliseren/formatteren voor iemand hem naar Sony terugstuurt. Als je Sony belt voor een RMA zullen ze je toch eerst vragen om dit te doen voor ze het als een hardwarefect beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, datum voor 80gb verschoven.
Het blijkt dus dat de 80gb versie deze week al in de verkoop gaat, de 22ste mogen winkels ze gaan verkopen. Er zal een mededeling op Leipzig plaatsvinden waarschijnlijk [bron]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Nice :) Was vandaag in de MediaMarkt in Rotterdam. Ze hadden pallets vol met Xbox en Wii's maar enkel 3 Ps3's op voorraad :D Die mochten voor 385 weg. Verkoper verwachtte de nieuwe ps3's ook al vrij snel.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:02:
Goed nieuws, datum voor 80gb verschoven.
Het blijkt dus dat de 80gb versie deze week al in de verkoop gaat, de 22ste mogen winkels ze gaan verkopen. Er zal een mededeling op Leipzig plaatsvinden waarschijnlijk [bron]
Mooi, dit weekend dus een PS3 :)
Suggesties welke games ik absoluut moet meenemen om het weekend door te komen?

Ik dacht zelf aan GT5 prologue en Call of Duty IV.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik vind zelf Stuntman een goede koop, voor weinig te vinden en best addictive. Ook makkelijk om in te komen, het blijft leuk voor even tussendoor.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
swopdark schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:07:
[...]
Dus omdat jij mijn argumenten afwijst met jouw eigen uitleg en argumenten heb ik ineens geen argumenten meer voor mijn mening over het gedrag van sommige consumenten? Klinkt mij als een gevalletje grootheidswaanzin, doe dat niet. bah wat een vervelende en kleinerende drie woordjes.
Het was goedbedoeld advies, maar als je dat niet wilt, c'est la vie. Ik erger me alleen mateloos aan mensen die anderen arrogant noemen in een discussie die gewoon met argumenten gevoerd wordt.
-----------
Over bionic commando: op basis 15 dacht ik (en ook 13) die van je eigen side zijn, kun je een extra leven pakken door naar boven te klimmen in een ruimte. Echter ik snap werkelijk niet hoe je dat voor elkaar krijgt, want je hebt een spijkerbed bijna onder het richeltje waar je naar toe moet, en je knalt dus altijd tegen de muur en flop, op het spijkerbed... :) Iemand die het wel weet?

[ Voor 24% gewijzigd door EfBe op 19-08-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingCrash schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:56:
[...]

Ik kan Burnout Paradise aanbevelen. De prijs is nu ook te doen en er is pas een goede update geweest die een aantal features toevoegd. Binnenkort komen er nog 2 uitbreidingen gratis bij. Zowel off-line als online veel plezier aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

[...]

Grid is ook een topper :P Wel meer arcade dan GT5 maar erg fun om te spelen...zowel SP als MP!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

Er zijn juist een aantal goede games platinum geworden. Als ik nu net een PS3 had gekocht dan kocht ik zeker Ratchet and Clank: FTOD en Uncharted erbij. Deze zijn nu 30 euro. Verder is ook MGS4 een aanrader natuurlijk of GTA 4.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je into sports bent, kan ik je zeker ook Top Spin 3 aanraden, wat wel lekker gezellig is zo'n avondje met een paar vrienden beetje tennissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 21:07

Ik vind het eigenlijk belachelijk als dit normaal is (wat ik hier en daar wel eens gepost zit worden). Dit soort grappen verwacht ik eerder bij 'die andere console'. Heb mijn 400 euro natuurlijk niet voor niets uitgegeven aan een degelijk apparaat (dacht ik).

RMA bij Sony lijkt me ook een beetje lastig... soms loopt tie 3x vast in 5 minuten, de andere keer doet tie het een maand prima.
Ik had exact dezelfde klacht heb er ook eerst een andere HDD ingegooid dat hielp even daarna ps3 opgestuurd naar sony en heb bericht gekregen dat ik een refurb model krijg
Gewoon doen dus!
(hou er wel rekening mee dat je hem even kwijt bent.. maar de wachttijden voor het 40 gig model is een stuk korter dan voor het 60 gig model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:23:
[...]

Over bionic commando: op basis 15 dacht ik (en ook 13) die van je eigen side zijn, kun je een extra leven pakken door naar boven te klimmen in een ruimte. Echter ik snap werkelijk niet hoe je dat voor elkaar krijgt, want je hebt een spijkerbed bijna onder het richeltje waar je naar toe moet, en je knalt dus altijd tegen de muur en flop, op het spijkerbed... :) Iemand die het wel weet?
Jep! Probeer meest links je arm te plaatsen, slinger naar rechts, laat halverwege je slinger los en grijp dan naar boven met je arm. Zo kan je naar boven klimmen en het leven pakken :P Probeer anders ff al die simulations te doen, daar leer je dit soort stunten! Super leuke verslavende game btw voor 10 euries :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Gisteren buzz! binnengekregen, amper 5 dagen nadat ik hem besteld had bij play.com!

Eerste indruk: leuk spel! was ff kloten met de controllers omdat ze blijkbaar nog niet gepaird waren terwijl ze dat volgens de handleiding wel waren, maar toen kon de lol beginnen.

Eerst even alleen gespeeld, hoe sneller je drukt hoe meer punten. Daarna samen met m'n vriendin 3 potjes gedaan. Een quiz bestaat uit 6 rondes ofzo, allemaal verschillend (stop de tijd, punten verzamelen, punten stelen, en nog bommen en taarten rondes). Lekker gevarieerd dus! Leuk is ook dat je op het eind altijd nog een kans hebt om terug te komen, ook al sta je mijlenver achter.

Ook nog even snel Mybuzz gecheckt, zag dat het al stampvol zelfgemaakte quizzen zat. Belooft veel goeds dus! Wel jammer dat er maar 8 vragen ofzo per Mybuzz quiz zijn, en dat je alleen maar dezelfde soort ronde hebt daar (zo snel mogelijk drukken).

Online heb ik nog niet geprobeerd, ga ik morgen maar eens doen. Maar tot nu toe wel een aanradertje!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:10:
Ik vind zelf Stuntman een goede koop, voor weinig te vinden en best addictive. Ook makkelijk om in te komen, het blijft leuk voor even tussendoor.
P.E.No.1 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:46:
[...]

Ratchet and Clank: FTOD en Uncharted MGS4, GTA 4.
Thx, ik ga deze games zeker even bekijken

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Chi3F schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:55:
Gisteren buzz! binnengekregen, amper 5 dagen nadat ik hem besteld had bij play.com!
...
Online heb ik nog niet geprobeerd, ga ik morgen maar eens doen. Maar tot nu toe wel een aanradertje!
Online heb je 3 ronden.
- Stop de klok.
- Wat is waar (meerdere antwoorden mogelijk)
- Hoge inzet.

Overigens duurt het soms lang voordat je online medespelers hebt, en speel je vaak maar met 2 of 3. Ik heb nog nooit 4 man in een spel gekregen. Vind dit toch behoorlijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
M a r c o schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:02:
[...]

Online heb je 3 ronden.
- Stop de klok.
- Wat is waar (meerdere antwoorden mogelijk)
- Hoge inzet.

Overigens duurt het soms lang voordat je online medespelers hebt, en speel je vaak maar met 2 of 3. Ik heb nog nooit 4 man in een spel gekregen. Vind dit toch behoorlijk tegenvallen.
Weekend & 's avonds toch geregeld met 4 in een room.
Spel is echt toppie, draadlose buzzers zijn ZOVEEL beter (kon mn "oude" buzz nog voor een leuk prijsie verkopen)!

Enige minpunten vindt ik dat je niet zelf de vraag/ronde typen kan selecteren. Punten stelen is een beetje jammer als je met 2 man bent :+
Tevens is het jammer dat je niet met meerdere spelers vanaf dezelfde PS3 online kan, je kan nu alwel met meerdere mensen drukken maar ik wil met bv 2 online. Dan wel graag het aantal mensen naar 8 :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:43:
[...]

Jep! Probeer meest links je arm te plaatsen, slinger naar rechts, laat halverwege je slinger los en grijp dan naar boven met je arm. Zo kan je naar boven klimmen en het leven pakken :P Probeer anders ff al die simulations te doen, daar leer je dit soort stunten! Super leuke verslavende game btw voor 10 euries :D
aha top! Daar had ik nog niet aan gedacht om het via die linkse richel te proberen, zal ik vanavond even proberen :)

ja die simulations zijn wel cool, maar erg lastig soms :) Maar wel erg leuke game idd voor 10 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
tumble_nl schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:11:
Ik had exact dezelfde klacht heb er ook eerst een andere HDD ingegooid dat hielp even daarna ps3 opgestuurd naar sony en heb bericht gekregen dat ik een refurb model krijg
Gewoon doen dus!
(hou er wel rekening mee dat je hem even kwijt bent.. maar de wachttijden voor het 40 gig model is een stuk korter dan voor het 60 gig model.
'Gelukkig' zijn er dus wel meer mensen met dit probleem. Was al bang dat RMA lastig ging worden omdat het vastlopen natuurlijk niet echt makkelijk na te produceren is voor zo een RMA afdeling.
Helaas lees ik hier en daar wel dat de wachttijden voor het 40GB model ook al aardig oplopen omdat het 80GB model alweer voor de deur staat.
Naja, ik zie het wel. Eerst maar eens een andere HDD er in. En anders maar proberen om bij iemand een PS3 te lenen terwijl mijne RMA is.:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Even een vraag wat betreft Buzz. Staan op de disc verschillende talen?? En kan je die kiezen aan het begin of wordt dit gelinkt aan de taal van je OS. Mijn ps3 heb ik namelijk ingesteld in het engels maar ik wil Buzz wel in het Nederlands spelen. Dan moet ik dus elke keer mijn ps3 instellingen wijzigen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Eerbeer schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:14:
Dan moet ik dus elke keer mijn ps3 instellingen wijzigen? 8)7
Ja

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Bergie

Lekker belangrijk...

Wat is eigenlijk ongeveer de levertijd bij play.com? Ik heb op 7 aug. een mailtje gehad dat "Uncharted: Drake's Fortune" verstuurd is maar heb nog niks ontvangen :?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:59:
[...]

'Gelukkig' zijn er dus wel meer mensen met dit probleem. Was al bang dat RMA lastig ging worden omdat het vastlopen natuurlijk niet echt makkelijk na te produceren is voor zo een RMA afdeling.
Helaas lees ik hier en daar wel dat de wachttijden voor het 40GB model ook al aardig oplopen omdat het 80GB model alweer voor de deur staat.
Naja, ik zie het wel. Eerst maar eens een andere HDD er in. En anders maar proberen om bij iemand een PS3 te lenen terwijl mijne RMA is.:).
Mijn 40 gig had na 3 weken een defecte BR drive.. en ik wacht er nu al bijna 5 weken op. Sony gebeld, waarom vervangen BR zolang moet duren.. "We vervangen geen BR's hoor,u krijg gewoon een gerefurbishde PS3, dat is sneller.." Nou is mijn vraag mag dat zomaar, ik koop een nieuw exemplaar, geeft na 3 weken de geest en ik krijg bij wijze van spreken een gerefurbished geval wat al een jaar heeft staan draaien of stofhappen bij ik weet niet wie. Voor mijn gevoel ga je dan van een nieuw naar een tweedehands ps3. En echt sneller lijkt het ook niet te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Bergie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:42:
Wat is eigenlijk ongeveer de levertijd bij play.com? Ik heb op 7 aug. een mailtje gehad dat "Uncharted: Drake's Fortune" verstuurd is maar heb nog niks ontvangen :?
Levertijden bij play verschillen erg. Soms heb je het binnen een 5 dagen binnen soms 21 dagen. Check gewoon jou account pagina en als je niet binnen de termijn je product ontvangt even een mail sturen ze zenden heb dan gewoon opnieuw.

Heb wel begrepen dan Uncharted erg snel ging :)

Dusch check je account page!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Bergie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:42:
Vanuit Engeland kan het vreemdgenoeg weken duren voordat een pakketje aankomt. Heb hier zelf ook al een paar keer last van gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Hoop het niet. Heb afgelopen donderdag Gt5: Prologue en een Dual shock 3 besteld bij Play.com. Beiden inmiddels verstuurd. Nu enkel nog wachten tot de Ps3 80gb :> in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Dat heb ik ook met Test Drive Unlimited op de PC gehad. Duurde aantal weken, en toen had ik ook nog eens de pech dat ze het verkeerde spel hadden gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik kreeg ook een mailtje dat hij de 7e was verstuurd en hij was de 15e binnengekomen. Heb em wel "over", want ik heb em voor 28 euro bij de MediaMarkt gekocht omdat ik er toevallig tegenaan liep en het niet de platinum versie was.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:05
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:51:
[...]

Mijn 40 gig had na 3 weken een defecte BR drive.. en ik wacht er nu al bijna 5 weken op. Sony gebeld, waarom vervangen BR zolang moet duren.. "We vervangen geen BR's hoor,u krijg gewoon een gerefurbishde PS3, dat is sneller.." Nou is mijn vraag mag dat zomaar, ik koop een nieuw exemplaar, geeft na 3 weken de geest en ik krijg bij wijze van spreken een gerefurbished geval wat al een jaar heeft staan draaien of stofhappen bij ik weet niet wie. Voor mijn gevoel ga je dan van een nieuw naar een tweedehands ps3. En echt sneller lijkt het ook niet te gaan.
na 3 weken moet je gewoon de winkel de RMA laten regelen en eisen dat je een nieuwe krijgt. Als je een beetje boos doet dan doen ze dat meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets meer gehoord over de Home Beta?

In de EU zou je vanzelf uitgenodigd worden als je redelijk actief was op het PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:38:
Iemand al iets meer gehoord over de Home Beta?

In de EU zou je vanzelf uitgenodigd worden als je redelijk actief was op het PSN.
Na uitstel in Juli zou in augustus ook 'Life With PlayStation' gelanceerd worden.
Het is oorverdovend stil rondom deze nieuwe feature.
Weet iemand of deze in een firmware update komt of dowloadable van de store zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony zal in Leipzig groot uitpakken, reken er maar op dat we komende week overspoeld worden met Playstation nieuws, dus waarschijnlijk ook eindelijk info over Home en Life with Playstation.

Ik las nu dat de 80gb in de VS al te koop is in winkels, ik heb hier in het noorden des lands rondgebeld maar niet een winkel heeft de 80gb in voorraad laat staan in de schappen.

Edit @ hieronder: Bij de 80gb zit standaard de Dualshock, toch de moeite om te wachten.

Offtopic: Merijn128 of Supercop7373 zouden jullie mij het screenshot van de aktiepagina van Intertoys kunnen sturen? De RCC heeft me per brief verzocht deze na te sturen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

wat is er zo speciaal aan de 80gb behalve de HD?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
BMW_M3 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:04:
wat is er zo speciaal aan de 80gb behalve de HD?
Niks, snap de commotie ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DS3 erbij. Is niet echt commotie toch? Maar als je op het punt staat om een PS3 te halen is het wel zo fijn als je weet dat je over een week voor hetzelfde geld er eentje kan halen met 2x zoveel opslagruimte, een betere controller en mogelijk nieuwere/stillere/zuinigere hardware.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Ik wacht in iedergeval op 80 gb versie. Voor mij was het een verrasssing dat dual shock erbij zit, anders zou ik hem achter nog bij moeten kopen.

Ik heb inmiddels een optical naar coax converter gekocht zou dat de ps3 via coax aangesloten kan worden aan mijn Z5500, dit werkt overigens perfect (met mijn xbox360)

Ik heb de ps 3 bij dynabyte besteld en ik hoop dat ie op de release datum beschikbaar is.

Nu ook nog hopen dat play.com mijn games: Rachet & Clank / GT Prologe / Drake snel uitleveren, anders zit ik volgende week met een ps3 zonder games

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Henkus schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:22:
Ik heb inmiddels een optical naar coax converter gekocht zou dat de ps3 via coax aangesloten kan worden aan mijn Z5500, dit werkt overigens perfect (met mijn xbox360)
?

Mijn Z5500 zit gewoon met een optisch kabeltje aangesloten.
(of heb je een oude versie van de Z5500 die dat nog niet had oid?)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Het optische kabelje zit aan mijn xbox360, de 6 direct aan mijn game pc en de ps3 komt dus met de converter aan de coax.

Ik heb vandaag die converter binnen gekregen en em even aan mijn xbox360 aangesloten om te testen, maar het werkt gewoon perfect.

Het lcd scherm van de z5500 geeft ook gewoon dolby digital aan.

Als schermpje zal ik mijn dell 3008 gebruiken. Xbox 360 via VGA en de PS3 via de HDMI

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de levensduur van de accu in de DS3, iemand ervaring mee? En dan bedoel ik dus hoe lang het duurt voordat je hem weer moet opladen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Even wat meetresultaten met de Voltcraft Energy Check 3000
Het gaat om een 40GB PS3.

ApparaatWatt
Playstation 3 (Standby)1
Playstation 3 (Idle)115-120
Playstation 3 (MP3 afspelen)120-130
Playstation 3 (AVI afspelen)115-120
Playstation 3 (GTA 4 spelen)150-165

Enkele onlogische resultaten. Dat van die MP3 komt vooral door de visuals, het verschilt per visual.

[ Voor 11% gewijzigd door !null op 19-08-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Hier stond domme tekst van mij |:(

[ Voor 89% gewijzigd door SeamusXanthus op 19-08-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik wacht in iedergeval op 80 gb versie. Voor mij was het een verrasssing dat dual shock erbij zit, anders zou ik hem achter nog bij moeten kopen.

Ik heb de ps 3 bij dynabyte besteld en ik hoop dat ie op de release datum beschikbaar is.

Nu ook nog hopen dat play.com mijn games: Rachet & Clank / GT Prologe / Drake snel uitleveren, anders zit ik volgende week met een ps3 zonder games
gelukkig zijn er aardig veel demo's uit de playstation store die je kunt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
GreenSky schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:58:

ApparaatWatt
Playstation 3 (Standby)1

Enkele onlogische resultaten. Dat van die MP3 komt vooral door de visuals, het verschilt per visual.
Kun je ook eens testen wat ie verbruikt met remote start aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik zou de "Stand-by-tijd" maar niet al te serieus nemen. 1 Watt is heel weinig. Sowieso is de Energy Check niet heel nauwkeurig bij kleine waardes. Dat weet ik omdat ik er zelf eentje heb.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

De 40gb en de DualShock 3 krijg je er gratis bij. Het kost je alleen een extra weekje wachten. Wat dus wel de mooi meegenomen is!
Gta 4 koop ik er in de winkel bij. Gt5:p + Dualshock krijg ik per post. Can't wait :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
salimrmaf schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:43:
Ik zou de "Stand-by-tijd" maar niet al te serieus nemen. 1 Watt is heel weinig. Sowieso is de Energy Check niet heel nauwkeurig bij kleine waardes. Dat weet ik omdat ik er zelf eentje heb.
Hij wordt onnauwkeurig idd, onder de anderhalve watt. Dus we kunnen concluderen dat ie minder dan anderhalve watt gebruikt.
1shot1kill schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:33:
[...]

Kun je ook eens testen wat ie verbruikt met remote start aan?
Volgens mij staat dat aan, als in, ik kan em aanzetten door de controller aan te zetten. Ik had verwacht dat ie dan een stuk meer zou verbruiken (zoals ik eens online gelezen had). Misschien verbetert door nieuwe OS updates?
Wel maf, had de PS3 het ergst verwacht, maar qua standby is m'n plasma echt erg (15 watt) en mn Z5500 ook wel (8,5 watt). Gelukkig zet ik toch alles altijd volledig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Remote start is dat je hem met een psp kan aanzetten, dat is het ene laatste menu in de lijst waaronder dat staat en als het aanstaat brand er een groen lampje linksonder op je PS3 als hij uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApparaatWatt
Playstation 3 (Standby)1

Ongetwijfeld zal dit tussen de ps3's verschillen (40/60gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja misschien, waarschijnlijk minimaal. Het ging iig om een 40GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Het gaat om een 40GB PS3.

ApparaatWatt
Playstation 3 (Standby)1

Geweldig om dan nog eens terug te kijken naar 2006 waar de PS3 werd afgeschilderd als een monster op het gebied van stroomverbruik. Wel 380 Watt volgens vele sites waaronder tweakers.net zelf!!

http://gizmodo.com/gadget...ry-as-xbox-360-211005.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

vanmiddag ff bij de dyna in eindhoven geweest en die hadden ze nog niet in de comp staan :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hey grappig detail, ik kom er net achter dat de XMB default background (die met verkleurende wave zeg maar) gemaakt is door Q Games, jawel, de producent achter de Pixeljunk development studio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Jullie ook zo blij met de Codemasters race games zoals DiRT en GRID? O-)
Check dan hier de eerste info over FUEL... ook al is 2oo9 ver weg.. voor mij weer erg interessant nieuws. Trouwens.. ik kijk ook erg uit naar LBP - nieuwsgierig naar de pre-order deal(s) welke wij in Nederland zullen gaan krijgen ;) .

Cheers mates

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t mac schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:37:
[...]

na 3 weken moet je gewoon de winkel de RMA laten regelen en eisen dat je een nieuwe krijgt. Als je een beetje boos doet dan doen ze dat meestal wel.
Dat heb ik ook geprobeerd bij Saturn Groningen, ging bijna goed, totdat een slimmere medewerker zich ermee ging bemoeien en die bestudeerde mijn ps3 grondig en ontdekte enkele krasjes. Die er kennelijk heel makkelijk opkomen daar de ps3 gewoon netjes stilstaat en er niets bijzonders mee gebeurt. Met die krasjes erop mochten ze hem niet omruilen (ondanks telefonische belofte dit te zullen doen). Ze zouden mijn PS3 na reparatie niet meer voor nieuw kunnen verkopen.

Ik ging de volgende dag 2 weken op vakantie, dus heb na een behoorlijke discussie de PS3 er uiteindelijk maar gelaten (moest er ook nog totaal 180 km voor rijden). In de hoop na de vakantie mijn gerepareerde PS3 terug te krijgen. Nu wacht ik dus bijna 5 weken op een waarschijnlijk ouder gerefurbished exemplaar.

(Vraagje: staat op de PS3 ook ergens een productie datum, of is dat met een serienummer terug te zoeken ergens?). Blij ben ik er in ieder geval niet mee (Met PS3 ansich juist wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Hmmm R&C Q4B wordt 3.2GB groot volgens deze bron in plaats van de 2.3GB die ze eerst hadden gemeld.. Wordt tijd om me PS3 eens op te schonen dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:37:
[...]

Ongetwijfeld zal dit tussen de ps3's verschillen (40/60gb)
Ja de 60GB zat zo rond de 200 tijdens gamen, de 40GB is beter voor je energierekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
vandaag The Darkness uitgespeeld, wat een brute game.

nu weer verder kijken wat de volgende game word, waarschijnlijk de R&C uitbreiding donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Zo, krijg net een mailtje binnen van de Intertoys. Ik "mag" BIA nu hebben voor de mooie reserveringsprijs van 64.99. Aanbod geldt niet lang en alleen voor mij.

Welnu: opbokken dus. Op deze manier kan ik ook aandacht krijgen. Geen Intertoys meer voor mij. :z

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:03:
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd bij Saturn Groningen, ging bijna goed, totdat een slimmere medewerker zich ermee ging bemoeien en die bestudeerde mijn ps3 grondig en ontdekte enkele krasjes. Die er kennelijk heel makkelijk opkomen daar de ps3 gewoon netjes stilstaat en er niets bijzonders mee gebeurt. Met die krasjes erop mochten ze hem niet omruilen (ondanks telefonische belofte dit te zullen doen). Ze zouden mijn PS3 na reparatie niet meer voor nieuw kunnen verkopen.

Ik ging de volgende dag 2 weken op vakantie, dus heb na een behoorlijke discussie de PS3 er uiteindelijk maar gelaten (moest er ook nog totaal 180 km voor rijden). In de hoop na de vakantie mijn gerepareerde PS3 terug te krijgen. Nu wacht ik dus bijna 5 weken op een waarschijnlijk ouder gerefurbished exemplaar.

(Vraagje: staat op de PS3 ook ergens een productie datum, of is dat met een serienummer terug te zoeken ergens?). Blij ben ik er in ieder geval niet mee (Met PS3 ansich juist wel).
er moet eigenlijk een afdeling bijkomen bij de landelijke politie, waarbij ze iedere winkelier die zn eigen klanten oplicht direct wordt opgepakt en zn winkel kan sluiten.

Dat zij die PS3 niet meer kunnen verkopen is jouw probleem niet. Jij hebt veel geld betaald voor een apparaat dat het niet doet, en dat al na 3 weken. Zij zijn verplicht jou een werkend product te leveren en als ze dat niet kunnen blijven ze in gebreke. JIJ bent de enige die kan zeggen "Ik wil een nieuwe' of "Ik wil een gerepareerde", niet de winkelier. Je had ook gewoon je geld terug kunnen eisen overigens.

Ik weet het, het is om ziek van te worden. Ik heb hetzelfde meegemaakt met een tissot horloge dat niet wilde lopen, en de juwelier me weigerde een nieuwe noch geld terug te geven om irrelevante zaken, en als klant sta je gewoon machteloos: je kunt dreigen met 'kassa' of aangifte doen van oplichting maar dat levert zelden iets op, en een civiele zaak is kostbaar en langdradig.

In ieder geval is het duidelijk dat men niet meer naar Saturn in Groningen moet voor hardware, want die lui naaien je een oor aan waar je bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
1shot1kill schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:22:
[...]

Ja de 60GB zat zo rond de 200 tijdens gamen, de 40GB is beter voor je energierekening.
Wanneer was dit? Ik heb het idee dat de OS updates hier een aardig verschil in maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 12:40
Kan iemand content voor buzz uit de store downloaden? Bij mij staat er 0/0 bij buzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
GreenSky schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:37:
[...]

Wanneer was dit? Ik heb het idee dat de OS updates hier een aardig verschil in maken.
Lijkt me sterk dat een OS update het stroomverbruik van de 60Gb gaat doen afnemen...Misschien dat het een klein beetje afneemt in idle mode ofzo, maar grofweg zit je rond de 200, net als de 40Gb die rond de 140 schommelt. Bij de 40Gb zijn gewoon echt interne onderdelen vernieuwd.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
la maar sorry.

[ Voor 91% gewijzigd door Wii4all op 20-08-2008 10:37 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me raden: verkeerde topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Niet online
fredgroes schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:55:
Kan iemand content voor buzz uit de store downloaden? Bij mij staat er 0/0 bij buzz.
Klopt bij mij ook, gelukkig heb ik 1 maand geleden al direct de extra Buzz vragen gedownload! :*)
Waarschijnlijk hebben ze problemen??? de stem van de originele Buzz is leuker dan de stem die ingeproken is op de extra vragen. Wellicht hebben ze daar vraag naar gehad? geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Voor de geinteresseerden:
Hier kun je een more or less live coverage verslag lezen van Leipzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat er allemaal in Leipzig naar boven komt, volgens mij om 5 uur Sony persconferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:44:
Ben benieuwd wat er allemaal in Leipzig naar boven komt, volgens mij om 5 uur Sony persconferentie
Vanaf morgen de 21e ;)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:44:
[...]

Laat me raden: verkeerde topic? :P
nee...ik had een opmerking over de stroom...
Maar ik bedacht me....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 16:54
Brad Pitt schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:
Zo, krijg net een mailtje binnen van de Intertoys. Ik "mag" BIA nu hebben voor de mooie reserveringsprijs van 64.99. Aanbod geldt niet lang en alleen voor mij.

Welnu: opbokken dus. Op deze manier kan ik ook aandacht krijgen. Geen Intertoys meer voor mij. :z
offtopic:
Ik ook, eerst € 34,99, nu € 64,99.
Online gamen PS3 vind ik nu nog toch minder dan via de 360. Voor de lage prijs dacht ik: wordt dus mooi een game voor m'n PS3. Nu niet meer.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ok, en waarom staat die blog dan vandaag al vol met nieuws uit Leipzig?? :)

-

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.