Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 74.529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:26
Brad Pitt schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:
Zo, krijg net een mailtje binnen van de Intertoys. Ik "mag" BIA nu hebben voor de mooie reserveringsprijs van 64.99. Aanbod geldt niet lang en alleen voor mij.

Welnu: opbokken dus. Op deze manier kan ik ook aandacht krijgen. Geen Intertoys meer voor mij. :z
Ja zelfde verhaal. Ik koop lekker gewoon bij bart smit, krijg je nog een gratis BIA petje bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

chrisboers schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

Ok, en waarom staat die blog dan vandaag al vol met nieuws uit Leipzig?? :)
Live verslag van Sony's persconferentie
Aankondiging | 20 augustus 2008 - Vanmiddag om 17.00 zal Sony tijdens de Games Convention in Leipzig een persconferentie geven. Het is dé plek waar Sony haar cijfers en plannen voor Europa bekend maakt. PlayStation Only zal gedurende deze persconferentie live een verslag uitbrengen omtrent de laatste ontwikkelingen.

Let op: refresh regelmatig de pagina voor de nieuwste updates

Het verslag gaat om 17.00 van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wel een beetje vroeg...Maar ik ben wel erg benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben en hopelijk komen ze deze keer wel met enkele grote verrassingen :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2008 14:37 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-06 16:19
Ik vind de aankondiging van GTI Club+ al een leuk PSN nieuws! :)
NEWS: Here’s some GTI Club info translated from the press release: It’s a full remake from the 1996 original, but with new 720p/60fps graphics, 5.1 music and extra content. It supports the PlayStation Eye a la Mario Kart Arcade (plus the mic), and will appear in November as we said already. Game modes include the freerun, arcade and bomb mode, and will feature leaderboards. No price yet, but the game has 4 vehicles, supports 8 players online and will be utterly awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
FireBladeX schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:54:
[...]

Ja zelfde verhaal. Ik koop lekker gewoon bij bart smit, krijg je nog een gratis BIA petje bij :D
en zoals al eerder gezegd, dan koop je dus bij dezelfde toko want BS == intertoys

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
chrisboers schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:30:
en zoals al eerder gezegd, dan koop je dus bij dezelfde toko want BS == intertoys
Dus lekker importeren it IS. Scheelt weer minimaal twee tientjes.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:32
alhier hetzelfde wat BIA aangaat , ze kunnen .... vallen zeg ik maar zo.

Edit: ik heb ze een pissig mailtje gedaan voor wat het waard is.

[ Voor 32% gewijzigd door supercop7373 op 20-08-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 09:34

Grannd

da Granndest

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=218944

Daar kan je het live volgen, tot nu toe is er een PSP-3000 aangekondigd met beter scherm, een 160 GB PS3 inclusief 70 euro aan PSN Games voor 450 euro en een toetsenbordje met touchdisc (muis) voor boven een PS3-Controller. En ook een Nintendogs rip-off met de Eyetoy.
Op dit moment gaat het over Heavy Rain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

@Supercop7373: Zou je mij jouw screenshots kunnen sturen van de aktiepagina van BiA/Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:31
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3151/2781722342_c342129cd5.jpg

ziet er fancy uit :)

bron:

http://blog.us.playstatio...n-hardware-announcements/

[ Voor 36% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-08-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Also, there’s a new wireless keypad which connects to the top of the controller, and will also feature mouse input, which is handy
Hoe moet ik dit lezen betreffende de mouse input?

[ Voor 6% gewijzigd door wheeler op 20-08-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mischien dat er een usb aansluiting oid op zit om je muis aan te sluiten?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
including a mode that turns the main key area into a touch pad (similar to a touch pad on a Laptop computer). Once in this mode, you can slide your finger on this area to move the cursor on the screen and tap to enter.

There will be two short cut buttons on the Keypad that will enable users to jump directly to the XMB’s “Friends” icon and the “Message Box” during gameplay. The Wireless Keypad will launch in late November.

[ Voor 35% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-08-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Boh die nieuwe Resident Evil 5 trailer ziet er toch wel geil uit :9 Wordt volgens mij echt een vette game, kan niet meer wachten :/

*Edit*

En anders Killzone 2 wel.. 2009 duurt nog veel te lang haha :X

[ Voor 25% gewijzigd door l00pz op 20-08-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210147

Mijn broer heeft een tijd geleden een PS3 gekocht, en zit me nu te pushen om ook zo een console te kopen. Vooral voor de online gameplay.

Anyway, nu heb ik even een vraag ivm die online voice chat mogelijkheden.
Hoe werkt dat precies bij de PS3?

Kan je een voice chat sessie opstarten en dan een multiplayer game opzetten? Dat je bij elk spel dat je online speelt met elkaar kan chatten. Of hangt de voice chat af van het spel (of dat ondersteund wordt in dat bepaald spel)? Kan je een soort van room maken waar je beide in kan zitten? Of zit je in een lobby waar je iedereen moet aanhoren?
En ook, hoe is de kwaliteit? vergelijkbaar met teamspeak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
HOLY SJIT cam footage van Killzone 2... Kijk naar de atmosferische details als rook, explosies en het vies wazige crosshair ruitje op die gun, check die gasten tof neergaan en wow ik zie niks dat niet in lijn of beter oogt met de 2005 trailer... of zien jullie een ander filmpje dan ik?

Als ook de gameplay tof is gaat dit een absolute hit worden... hier gaat een PS3-gamer's hart sneller van kloppen...

http://www.gametrailers.com/player/38628.html?ref=embedfeat
nog een (E3)
http://www.gametrailers.com/player/37044.html

Dit jaar nog Resistance 2, LBP, Bioshock en Motorstorm 2.... dammit ik krijg te weinig tijd voor men hobby...

[ Voor 15% gewijzigd door swopdark op 20-08-2008 19:33 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Heeft 'ie nu iemand van z'n eigen team per ongeluk in de rug geschoten? Heerlijk, dat soort mayhem en full on confrontaties. Hectisch, groots... Bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:18

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

swopdark schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:24:
HOLY SJIT cam footage van Killzone 2... Kijk naar de atmosferische details als rook, explosies en het vies wazige crosshair ruitje op die gun, check die gasten tof neergaan en wow ik zie niks dat niet in lijn of beter oogt met de 2005 trailer... of zien jullie een ander filmpje dan ik?

Als ook de gameplay tof is gaat dit een absolute hit worden... hier gaat een PS3-gamer's hart sneller van kloppen...

http://www.gametrailers.com/player/38628.html?ref=embedfeat
nog een (E3)
http://www.gametrailers.com/player/37044.html
Vind het er erg goed uit zien, maar ben erg benieuwd naar de gameplay, en de verschillende settings in de game. Tot nu toe wel wat eentoning vind ik.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ziet er zeker vet uit, zal killzone 2 eigenlijk een offline/online co-op bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

scorpie

Supra Addict

Zo, gaat hard nu met de Gb's zeg: 160Gb pack announced for Europe en USA:
http://kotaku.com/5039485...d-dated-for-north-america

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, vind de 160GB versie op zich niet zo interessant. Zeker omdat je bij de ps3 zo gemakkelijk zélf de HD kan upgraden en waarschijnlijk 450 euro moet gaan kosten

En vooralsnog kom je met 80GB onder normaal consolegebruik (met geinstalleerde games) ruimschoots toe. Indien niet hoef je niet meteen een grotere disk te kopen, dat kan ook over 2 jaar wanneer laptopdisks nog goedkoper zullen worden.

Drake is wel een prima game, maar ook niet echt iets voor een bundle als je het mij vraagt. Het is een oude game, dus voor sony goedkoop en dus tactisch gezien wel een goede zet. Het kost ze weinig en 'er zit al een game bij'. Ook de vouchers voor PSN games (volgens een bericht hierboven 70 euro, volgens de link enkel voor PAIN) zijn voor sony gemakkelijke cadeaus, omdat het ze in principe ook 'niets' kost, behalve wat severkosten. Dit zijn voordelen in 'diensten' (zoals isp's, en telco's ook kunnen doen) en reflecteren geen 'echt' prijsvoordeel tov bvb hardware.

Wat mij betreft is een 80GB bundle met MGS (als die zou bestaan) interessanter. Een 80GB met een systemseller voor 400 euro met een DS3, dat zou een prima combo zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Vorige week Assassin's Creed uitgespeeld, was echt een mooie game. Op zich weinig kritiek op de game, het bleef op zich wel tof voor een tijdje, maar daarna gaat het vervelen omdat het steeds maar meer van hetzelfde is, en het einde wat vaag is naar mijn idee. Natuurlijk leer je steeds weer nieuwe aanvalsmethoden er bij en verdedigingsmethoden, maar na die tijdens 1 assassination vaak genoeg uitgevoerd te hebben heb je dat ook wel weer gezien.

Deze week heb ik The Bourne Conspiracy uitgespeeld. Ik had de film The Bourne Identity al eens gespeeld, en deze game leek er 100% op (misschien een kleine verdieping van het verhaal nog wel). Het was de eerste 3 uurtjes een toffe game, daarna ging het naar mijn idee echt achteruit. Ik vond het o.a. zwaar irritant dat je in de cinematic mode je binnen 1 seconden op 1 van de knoppen moest drukken die dan misschien 1 sec. in beeld was. Daarnaast was het allemaal zwaar overdreven in de game; Bourne is een getrainde (huur)moordenaar (blijkbaar 1 van de CIA van 20 miljoen dollar...), en mij lijkt niet dat hij met zoveel mogelijk geweld probeert zijn doelwit én alle handlangers af te maken. Qua graphics hoef je het ook niet te kopen, zo super zag het er nou ook weer niet uit.

Ik had bij The Bourne Conspiracy gewoon willen zien dat je je tussen een massa mensen verdekt kon opstellen (zoals bij Assassin's Creed bijv.) en zorgvuldig met wat stealth er bij een moord kon doen, volgens zijn training waarschijnlijk.

Conclusie van The Bourne Conspiracy: een slechte film-game. Ook de duur van deze game is érg kort, voor mijn gevoel maar 6 uurtjes ofzo dus het geld ook niet echt waard.

Misschien ga ik Battlefield Bad Company nog kopen, maar als ik mensen in het topic hier @ GoT moet geloven is er nogal wat aan mis. Is het de moeite waard of is het een miskoop?

EDIT: is de ''gold edition'' van Bad Company met dat extra unlockable wapen de moeite of niet? Heb je dat extra wapen nodig om een beetje mee te komen met de andere spelers online?

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 20-08-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 06-06 17:57
Battlefield bad company is zeker de moeite waard, de gold edition bied niet veel extra's en
je hebt die zeker niet nodig om mee te komen ;) Vooral online is het erg leuk maar zit je inderdaad
wel met zo nu en dan de nodige lag en problemen met je microfoon (en waarschijnlijk nog meer
waar ik me niet van bewust ben)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:15:
Ook de vouchers voor PSN games (volgens een bericht hierboven 70 euro, volgens de link enkel voor PAIN) zijn voor sony gemakkelijke cadeaus, omdat het ze in principe ook 'niets' kost, behalve wat severkosten.
Voor zover ik begreep is de 70 euro voucher voor europa, en de voucher voor alleen PAIN voor de US.
Zie Gizmodo US: http://gizmodo.com/5039448/160gb-ps3-bundle-announced-for-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42

MeNTaL_TO

The future is not set

woutertje schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:22:
Battlefield bad company is zeker de moeite waard, de gold edition bied niet veel extra's en
je hebt die zeker niet nodig om mee te komen ;) Vooral online is het erg leuk maar zit je inderdaad
wel met zo nu en dan de nodige lag en problemen met je microfoon (en waarschijnlijk nog meer
waar ik me niet van bewust ben)...
Heb hem alleen nog maar offline gespeeld en vind hem wel leuk, maar nog niet zo leuk als MGS4, eerste level 3 uur en 14 minuten over gedaan (waarvan denk ik de helft film) weet niet hoeveel levels er nog komen, maar was wel een wow moment.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118518

Ik wil de psx3 gaan halen en dan vooral gebruiken om bleuray films en soms wat te gamen.
Nu is mijn vraag, maak de psx3 veel geluid als je een film kijkt.
Ik wil niet als ik een film kijk dat ik gestoord word door het geluid dat hij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:15:
Hmm, vind de 160GB versie op zich niet zo interessant. Zeker omdat je bij de ps3 zo gemakkelijk zélf de HD kan upgraden en waarschijnlijk 450 euro moet gaan kosten

En vooralsnog kom je met 80GB onder normaal consolegebruik (met geinstalleerde games) ruimschoots toe. Indien niet hoef je niet meteen een grotere disk te kopen, dat kan ook over 2 jaar wanneer laptopdisks nog goedkoper zullen worden.

Drake is wel een prima game, maar ook niet echt iets voor een bundle als je het mij vraagt. Het is een oude game, dus voor sony goedkoop en dus tactisch gezien wel een goede zet. Het kost ze weinig en 'er zit al een game bij'. Ook de vouchers voor PSN games (volgens een bericht hierboven 70 euro, volgens de link enkel voor PAIN) zijn voor sony gemakkelijke cadeaus, omdat het ze in principe ook 'niets' kost, behalve wat severkosten. Dit zijn voordelen in 'diensten' (zoals isp's, en telco's ook kunnen doen) en reflecteren geen 'echt' prijsvoordeel tov bvb hardware.

Wat mij betreft is een 80GB bundle met MGS (als die zou bestaan) interessanter. Een 80GB met een systemseller voor 400 euro met een DS3, dat zou een prima combo zijn!
My thoughts exactly, de mensen die films/muziek/games op de HDD willen zetten kopen voor een paar euro een veel grotere schijf. Deze bundel lijkt ook een beetje een 'mijn pik is groter' aktie naar MS x360 toe, hun grootste harddisk is maar 120gb.
Verder hebben ze medegedeeld dat er PSN DLC ter waarde van 70€ in de bundel zit...helemaal niks over een vrij te besteden voucher.

Ze kunnen bijvoorbeeld de verkopen van een bepaalde game pushen door deze in de bundel te doen, denk aan Siren, Warhawk, Pain of GT5 P.

Ik koop vrijdag de 80gb want ik heb hier toch al een 320gb liggen uit mijn vorige 60gb, ik probeer er gewoon een extraatje bij te bietsen..game of controller tegen een mooie setprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 21:05
Anoniem: 118518 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:25:
Ik wil de psx3 gaan halen en dan vooral gebruiken om bleuray films en soms wat te gamen.
Ik wil niet als ik een film kijk dat ik gestoord word door het geluid dat hij maakt.
de ps3 maakt erg weinig geluid en zul je zeker niet horen tijdens een film.
Tenminste de mijne maar het wil wel verschillen per model

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik had eerst een 60GB die zo goed als stil was, nu heb ik een nieuwe 60GB van Sony waarvan je soms de BD drive hoort bij games, niet bij films.
En ik geloof dat de 40GB al helemaal stil moest zijn.

• woutertje
  • Laatst online: 06-06 17:57
MeNTaL_TO schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:48:
[...]

Heb hem alleen nog maar offline gespeeld en vind hem wel leuk, maar nog niet zo leuk als MGS4, eerste level 3 uur en 14 minuten over gedaan (waarvan denk ik de helft film) weet niet hoeveel levels er nog komen, maar was wel een wow moment.
Bedacht me net hetzelfde, heb mgs4 maandag gekocht en ben zo straks aan act3 begonnen :P
Machtige singleplayer maar daar staat battlefield ook niet om bekend, daar gaat het juist
om de multiplayer ;)

the squaler1 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:38:
[...]

de ps3 maakt erg weinig geluid en zul je zeker niet horen tijdens een film.
Tenminste de mijne maar het wil wel verschillen per model
Mijn PS3 60G maakt geluid alsof ie aan het doorstarten is na een mislukte landing.

• swopdark
Anoniem: 233253 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:47:

Mijn PS3 60G maakt geluid alsof ie aan het doorstarten is na een mislukte landing.
Weet je zeker dat je het niet over je 360 hebt? Of woon je soms vlak onder schiphol?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

swopdark schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:57:
[...]

Weet je zeker dat je het niet over je 360 hebt? Of woon je soms vlak onder schiphol?
Toch is het zo.
Ik heb deze PS3 gekregen bij de Sony HD-TV eind vorig jaar.
Ik heb nog wel garantie maar heb weinig trek om 'm naar Sony op te sturen en dan een andere terug te krijgen (na weet ik veel hoeveel weken)...ik neem het daarom maar voor lief. Tijdens een game vind ik het geen probleem maar als ik een film kijk of 'm aan heb staan terwijl ik de TV even uit heb staan (tijdens een download bv.) is het toch erg vervelend.

• swopdark
Anoniem: 118518 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:25:
Het percenptieniveau van iedereen is verschillend. En per console, opstelruimte en kamertemperatuur zal de PS3 verschillend klinken. Ga er maar vanuit dat je in stille passages de fan zult horen blazen op een (voor mij) acceptabel niveau. Iedere Blu-Ray speler heeft standaard een fan aan boord dus een stand alone player kan je ook iets horen.

Mijn PS3 (60 gig) is alleen de eerste 10 minuten compleet geruisloos. Daarna gaat deze een standje hoger, ook in idle mode. Verrassendgenoeg lijkt de internet browser veel hitte te genereren want dan gaat de PS3 in een hoger standje draaien. Bij film kijken upscale DVD of Blu Ray wordt mijn PS3 hoorbaar in stille passages maar in geen geval voor mij echt storend. Het is immers een geluid van luchtverplaatsing ipv een machanisch geluid wat bij mijn 360 en samsung digitale decoder wel het geval is.

de consolefan schakelt zichzelf wel terug als er minder koeling nodig is na een sessie gamen. Dit is helaas lastig te constateren want mijn ps3 staat niet vaak aan voor niks. na het gamen, muziek draaien of film kijken gaat ie gewoon uit. Ik laat hem tijdens een grote download wel vaak een nachtje Folden waarna ik s'ochtends een duidelijk hoorbare PS3 uitzet.

Ik maak er niet zo'n probleem van aangezien het allemaal een beetje naar de belasting gerelateed koelgeluid is. Helemaal geruisloos kan ik hem niet noemen maar wel stiller als mijn 360, PC en oude PS2.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 08:49

Aight!

'A toy robot...'

Gewoon zorgen dat je ver genoeg van je PS 3 zit :D.

Ik heb er geen last van, maar mijn geluid van de tv staat ook altijd erg hoog.

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Ik heb em nog nooit gehoord. Ik zit wel 3,5 m van mijn ps3 af maar ook als hij staat te downloaden of te installeren terwijl er verder niets aanstaat hoor ik helemaal niets.

Ik heb een 40gb versie.

Mvg, Rob.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
swopdark schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:09:
[...]

Mijn PS3 (60 gig) is alleen de eerste 10 minuten compleet geruisloos. Daarna gaat deze een standje hoger, ook in idle mode. Verrassendgenoeg lijkt de internet browser veel hitte te genereren want dan gaat de PS3 in een hoger standje draaien. Bij film kijken upscale DVD of Blu Ray wordt mijn PS3 hoorbaar in stille passages maar in geen geval voor mij echt storend. Het is immers een geluid van luchtverplaatsing ipv een machanisch geluid wat bij mijn 360 en samsung digitale decoder wel het geval is.
Dat verhaal geldt ook voor mijn 60GB-exemplaar. In standaardgebruik is hij na een minuut of 10 hoorbaar. Nog steeds (veel) minder dan mijn Xbox 360, maar wel iets luider dan de PS2.

Overigens hebben de huidige modellen een koelere CPU en kleiner moederbord waardoor ze van zichzelf stukken stiller zijn dan de allereerste exemplaren. Wie een 40/80/160GB PS3 in huis haalt zal de ventilator waarschijnlijk niet of nauwelijks horen in normaal gebruik of bij het kijken van een Blu-Ray-film.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:25
Ik heb een 60 Gb machine, maar ik vind het geen pretje om een blu-ray film te bekijken. Dat ding blaast er gewoon doorheen. Ik haat achtergrond geluiden tijdens m'n film.

Study everything, You'll find something you can use

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 03:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tjah, de 40GB versie heeft nergens last van gelukkig. :) Ik heb in ieder geval geen last van geluid hier. En de mijne staat toch vele uren achter elkaar aan in een krappe TV-kast. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Hij ziet er niet echt heel veel anders uit dan deze:
http://www.amazon.com/gp/product/B000NJUI0A , de Mad Catz Wireless ThumbPad

Die kreeg trouwens redelijk wat kritiek omdat de keyboard boven op de controller zit, en dat is zo te zien ook bij deze van Sony het geval.

-

Anoniem: 268098

Nou mijn 60gb versie maakt egt veel geluid na een kwartier. Het is echt super irritant als je een filmpje aan t kijken bent en ja tijdens hoor je t minder maar ik game vaak 's avonds en dan mag de volume niet te hard he kunnen de medebewoners en buren niet slapen...dus ik ga m verkopen en ga voor de 160gb versie. Ben alleen benieuwd in welke model ze nou de rsx-chip en de cell-processor op 65nm gaan draaien want da zou betekenen dat ie nog zuiniger en stiller is dan de huidige 40gb(alleen cell-processor op 65nm en rsx op 95nm).

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03
--MeAngry-- schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:53:
Tjah, de 40GB versie heeft nergens last van gelukkig. :) Ik heb in ieder geval geen last van geluid hier. En de mijne staat toch vele uren achter elkaar aan in een krappe TV-kast. :)
Ik heb een 40GB versie die ook na 10 minuten BluRay of DVD spelen (1080p upscale) luid hoorbaar gaat koelen. Dit deed hij overigens in het begin niet. De PS3 staat helemaal vrij.

Ik heb het idee dat het gekomen is sinds een update (ergens in de 2.1X).

Zijn er mensen die wel een BluRay of een DVD (1080p upscale) uit kunnen kijken zonder dat de ventilator hoorbaar aanslaat (+/- 120 minuten op 1080p)?

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2008 10:41 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:22:
[...]
Ik heb het idee dat het gekomen is sinds een update (ergens in de 2.1X).
Ik ook.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
[...]

Die van mij is fluisterstil, nog maar 1x gehad dat ie flink ging blazen tot een storend niveau, gelukkig nooit meer last van gehad.

Ps4/switch gamer

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Anoniem: 268098 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:15:
Ben alleen benieuwd in welke model ze nou de rsx-chip en de cell-processor op 65nm gaan draaien want da zou betekenen dat ie nog zuiniger en stiller is dan de huidige 40gb(alleen cell-processor op 65nm en rsx op 95nm).
Waarschijnlijk zit je dan al in begin 2009 wanneer je een exemplaar wilt hebben die gaat draaien op een 65nm ;) . Ik heb zelf recent mijn 60gb versie erg goed kunnen verkopen.. in de planning stond de 80gb versie (release morgen 22-08) maar ik wacht nog wel even tot 31-10 voor de 160gb, op zich kan je nog steeds het beste er zelf een 320gb inzetten maar die (mogelijk) €70 aan PSN games maakt het wel weer interessant.

Trouwens.. het gaat dit jaar toch al een kostbaar verhaal worden :*) , games welke ik toch nog wil aanschaffen: LBP, Motorstorm Pacific Rift of Pure, mogelijk NFS Undercover, Killzone 2 en via PSN GTI Club+ (erg gaaf om deze retro game weer een nieuw leven in te blazen!). Daarnaast is qua hardware het nieuwe PS3 Keyboard ook wel een must have.

Voor europa is de nieuw aangekondigde online feature VidZone ook wel erg interessant, althans in mijn beleving wel. Wat vinden jullie van deze online toevoeging?

Cheers mates!

ps Volgens mij gaat het weer tijd worden voor een nieuw deel 33 van dit topic ;)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 08:55
Is het eigenlijk mogelijk om als je een online game speelt bv MLB the show 2008 om met je tegenstander te chatten? Zo ja hoe moet je dit instellen dan?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Ik verbaas me dagelijks over hoe stil de PS3 eigenlijk is in vergelijking met m'n Wii, m'n broertjes 360, m'n standalone DVD speler en m'n PC. Ik hoor de PS3 eigenlijk nooit, terwijl ik er 1 meter vanaf zit. Van die afstand hoor je alleen wel eens dat ie de Blu-ray of game aan het laden is maar nooit tijdens het spelen zelf. Degelijk ding ist ook eigenlijk! :9

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

ik heb de 40gb en ik hoor echt helemaal niets. soms vergeet ik hem uit te doen ook al is het stil in de woonkamer ik zie alleen dat hij aanstaat vanwege het lampje.

ik hoor ook niet dat hij harder gata blazen tijdens een film ofzo.
er is een duidelijk verschil tussen de 60gb en de 40gb maar de 60 gb is niet meer te koop dus verwacht geen problemen, en dat "beetje"gamen gaat snel over in een "beetje veel" gamen

• FireBladeX
Helemaal still ( 40gb versie ) :9 , alleen laatst tijdens uncharted, had de ps3 wel problemen met het lezen van de cd , kwam allemaal rare geluiden uit :o Of dat kwam van buiten. achja :9

Anoniem: 130184

Mn PS3 was gisteren volgens mij wel ff f***ed up. Na het aanzetten ging "de golf" niet meer weg, minuut ofzo gewacht maar nog steeds geen menu. PS3 uitgezet en weer aan. Toen gaf ie aan dat er een of ander iets op de HDD kapot was en dat er een index ofzo gerebuild moest worden "press O to rebuild", waarna hij aangaf dat rebuilden niet mogelijk was. Of ik wilde formatteren, waarna ik alles kwijt zou zijn. PS3 weer uitgezet en weer aan, en hoppa no problem gelijk werken :?

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 23:31

mjl

Ugh

Anoniem: 130184 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:43:
Mn PS3 was gisteren volgens mij wel ff f***ed up. Na het aanzetten ging "de golf" niet meer weg, minuut ofzo gewacht maar nog steeds geen menu. PS3 uitgezet en weer aan. Toen gaf ie aan dat er een of ander iets op de HDD kapot was en dat er een index ofzo gerebuild moest worden "press O to rebuild", waarna hij aangaf dat rebuilden niet mogelijk was. Of ik wilde formatteren, waarna ik alles kwijt zou zijn. PS3 weer uitgezet en weer aan, en hoppa no problem gelijk werken :?
Meteen maar ff backups maken van je data ;) !!

Daarnaa eens de HDD er uit halen/stofblazen en weer terug stoppen, mischien zit er ergens een vuiltje/oxidatie in de sata connector.

-------

Anoniem: 225504

Vandaag de Star Wars: Force Unleashed als het goed is, ben erg benieuwd.

Anoniem: 271403

Net 80GB PS3 gehaald in Rotterdam @ Dixons. Die hadden er 5-1= nu nog 4 :)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Anoniem: 225504 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:02:
Vandaag de Star Wars: Force Unleashed als het goed is, ben erg benieuwd.
Hoop het ook, maar als het een US PSN Store exclusive was, krijgen wij hem toch pas morgen? (weet niet zeker of dit het geval was)

Lijkt me overigens een hack 'n slash game te worden, maar dan met Force powers... hoop dat er ook een interessant verhaal met plottwists in zit dat Star Wars waardig is. :)

[ Voor 27% gewijzigd door WickedWizard op 21-08-2008 13:21 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Zou kunnen, dat weet ik niet, maar ik heb ook een US account, dus dat is geen probleem. Heel simpel aan te maken hoor.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Anoniem: 225504 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:22:
Zou kunnen, dat weet ik niet, maar ik heb ook een US account, dus dat is geen probleem. Heel simpel aan te maken hoor.
Ja, ik heb ook een US account... maar ik bedoel te zeggen dat als hij vanavond in de US store komt (Amerikaanse tijd), dan is het toch in de komende nacht Nederlandse tijd? (en dus morgen)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Op die manier. In mijn ervaring staan ze er tegen elf uur 's avonds meestal wel op, dan heb ik vaak nog net genoeg tijd om ze eventjes te checken.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

De update voor ons zou er toch al moeten staan? Staat de demo van The Force Unleashed erbij?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 20:47
DarthDavy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:46:
De update voor ons zou er toch al moeten staan? Staat de demo van The Force Unleashed erbij?
Laatste paar weken waren de updates idd redelijk vroeg. Daarvoor meestal rond 19:00. Zie in iedergeval nog nix op de bekende internet sites

PSNID : HoefMeistert

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Tot wanneer duurt de LGC eigenlijk? Ik hoop eigenlijk stiekem toch op wat gameplay beelden van GOW3....Ik ben echt zo benieuwd naar die game. Die laatste teaser van de E3 vond ik echt waardeloos...(in die zin dat je niks kreeg te zien)..

PSN id: PENo1

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Misschien kan een van de lezers mij helpen:
Ik ben op zoek naar Playstation 1 of 3 versies van simpele spellen, zoals Tetris, Pacman, Mahjongg, etc. Ik had hiervoor op de PS1 een emulator voor Nintendo.

Dit is wel te realiseren door Linux op de PS3 te zetten, dan heb je de website van Zylom en kun je natuurlijk ook MAME o.i.d. gebruiken.

Wat zijn de ervaringen met Linux op PS3?
Of is er ook gewoon een PS3 disc met daarin deze mogelijkheden?

[ Voor 4% gewijzigd door metalant op 21-08-2008 16:12 ]

• Grannd

Grannd

da Granndest

Er is een homebrew NES emulator voor de PS3 die werkt via de Blu-Ray Java, nog niet lang geleden uitgekomen, daar zou je eens naar kunnen googelen.

Verder zijn er veel PSN Games die denk ik een beetje zijn wat je zoekt, zoek even een site die alle PSN-Games bespreekt misschien zit er wat voor je tussen.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 13:16
Ik zou niet weten waarom je dat soort simpele spelletjes op je PS3 zou willen spelen. Daar is de pc toch wat meer geschikt voor, of iig een stuk zuiniger.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• wheeler
De gameplay trailer van GTI Club+ ziet er fantastisch uit! Als spelletje onder de €10 aangeboden wordt gaat dit een regelrechte hit worden.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
In Japan wel eens een Namco collectie van spellen als space invaders e.d. zien liggen voor de PS1. Zelfs 2e hands echter nog vrij duur en met PS1 spellen zit je misschien met regiolocks, maar dat weet ik niet zeker.

_██_
(ಠ_ృ)

• metalant
Grannd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:18:
Er is een homebrew NES emulator voor de PS3 die werkt via de Blu-Ray Java, nog niet lang geleden uitgekomen, daar zou je eens naar kunnen googelen.
Gevonden, ik ga eens verder kijken.
Verder zijn er veel PSN Games die denk ik een beetje zijn wat je zoekt, zoek even een site die alle PSN-Games bespreekt misschien zit er wat voor je tussen.
Super Rub-a-Dub had ik in ieder geval al ontdekt ;-)
Eindelijk een spel waar de Sixaxis goed tot zijn recht komt.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

GreenSky schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:42:
Ik zou niet weten waarom je dat soort simpele spelletjes op je PS3 zou willen spelen. Daar is de pc toch wat meer geschikt voor, of iig een stuk zuiniger.
PC zuiniger? 8)7

PSN: Shiver23

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 12:22

Vuvuzela

My spire is forming

Vanmiddag een Ps3 80gb opgepikt in Breda bij de FRS (De dixons krijgt er morgen 4). Gt5:P is ook vandaag binnen gekomen. Morgen nog mijn extra controller ophalen @ postkantoor.

I served in a company of heroes.

• metalant
Al bijna 1100 posts. Wordt het tijd voor deel 33?
Misschien met een nieuwe TS met daarin de PS3 80 en 160GB en dualshock?

Of is Arx soms op vakantie?

[ Voor 11% gewijzigd door metalant op 21-08-2008 17:34 ]

• Grannd

Grannd

da Granndest

Europese PSN update is er geweest maar geen Force Unleashed helaas.

• !null
Nou ja, bij mij wel. Ik vind het doodzonde om dat soort spelletjes te doen op een groot plasma scherm. Niet iedereen heeft zo'n scherm ik weet, maar ook lang niet iedereen heeft een dikke pc thuis staan. Een normaal pc-tje is denk ik in de regel zuiniger, laptops zeker weten.

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:56
wheeler schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:11:
De gameplay trailer van GTI Club+ ziet er fantastisch uit! Als spelletje onder de €10 aangeboden wordt gaat dit een regelrechte hit worden.
OMG :| volgens mij heb ik zoiets wel eens gespeeld op arcade kast :|

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:42

OMD

wheeler schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:11:
He dit is een speelhal racer. Dit spel speelde ik helemaal grijs toen ik 16 was ofzo op de boot naar Zweden. Allemaal van die bakken aan elkaar en dan met andere leeftijdsgenoten spelen, erg cool!
kan ook best zijn dat ik een stuk jonger was maar dat is een beetje lang geleden >:)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03
[...]

DH.FiReHaWK schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:27:
Ik heb em nog nooit gehoord. Ik zit wel 3,5 m van mijn ps3 af maar ook als hij staat te downloaden of te installeren terwijl er verder niets aanstaat hoor ik helemaal niets.

Ik heb een 40gb versie.
ymmv schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:42:
[...]

Dat verhaal geldt ook voor mijn 60GB-exemplaar. In standaardgebruik is hij na een minuut of 10 hoorbaar. Nog steeds (veel) minder dan mijn Xbox 360, maar wel iets luider dan de PS2.

Overigens hebben de huidige modellen een koelere CPU en kleiner moederbord waardoor ze van zichzelf stukken stiller zijn dan de allereerste exemplaren. Wie een 40/80/160GB PS3 in huis haalt zal de ventilator waarschijnlijk niet of nauwelijks horen in normaal gebruik of bij het kijken van een Blu-Ray-film.
--MeAngry-- schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:53:
Anoniem: 268098 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:15:
Nou mijn 60gb versie maakt egt veel geluid na een kwartier. Het is echt super irritant als je een filmpje aan t kijken bent en ja tijdens hoor je t minder maar ik game vaak 's avonds en dan mag de volume niet te hard he kunnen de medebewoners en buren niet slapen...dus ik ga m verkopen en ga voor de 160gb versie. Ben alleen benieuwd in welke model ze nou de rsx-chip en de cell-processor op 65nm gaan draaien want da zou betekenen dat ie nog zuiniger en stiller is dan de huidige 40gb(alleen cell-processor op 65nm en rsx op 95nm).
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:42:
[...]

Die van mij is fluisterstil, nog maar 1x gehad dat ie flink ging blazen tot een storend niveau, gelukkig nooit meer last van gehad.
Conclusie voor mij:

Ik heb een gerefurbishede 60GB PS3 met een 40GB HDD erin, of ik heb een 'kapotte' 40GB PS3. Ik heb mijn PS3 met de LCD TV actie van 2007. Het viel mij destijds al op dat er kleine beschadigingen op de PS3 zaten.

Ik irriteer me echt mateloos aan de 'boeing motor' naast me TV als ik een BR of DVD kijk.

Als je je PS3 opstuurt hoelang ben je hem dan kwijt? Krijg je dan de identieke terug? Als ze hem omruilen krijg je dan wel een 'krasvrije' behuizing en niet een afgeragt exemplaar van een vorige eigenaar?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-05 07:24
Anoniem: 271403 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:17:
Net 80GB PS3 gehaald in Rotterdam @ Dixons. Die hadden er 5-1= nu nog 4 :)
Ik heb er net 1 gehaald bij de dynabyte die hadden 3 binnen gekregen, ze hadden ze zelfs nog niet uitgepakt haha :P

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind dat Sony met Kartrider moet komen op PSN. Echt een enorm leuk spel om online te spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 21-08-2008 19:53 ]

PSN id: NL_SToRM

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 10:39
Grannd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:54:
Europese PSN update is er geweest maar geen Force Unleashed helaas.
Hij is gewoon de vinden in de UK store. De NL store is echt waardeloos wat dat betreft.

Instagram

• M a r c o
  • Niet online
Furfoot schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:27:
[...]
Hij is gewoon de vinden in de UK store. De NL store is echt waardeloos wat dat betreft.
WTF, moet ik naast mijn EU en US account dan ook al een UK account gaan maken?
Ik ben ook wel erg benieuwd naar die demo.

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Weet er iemand een online engels telefoonboek? :P

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Trek gewoon bij Brown in.
Daar wonen volgens mij wel meer tweakers. Of een huisje verderop ofzo.

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb net een adres van een internet cafe in London gebruikt.
Hmm, dat wordt even wachten. 1355 MB.

[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 21-08-2008 21:29 ]

• 1shot1kill
Nou ik hoop maar dat Gordon nog een slaapkamer voor me over heeft.

• FireBladeX
Woot bedankt zeg !! zit nu mario te spelen op mijn ps3 :D

• 1shot1kill
Hoe zal de 8bit mario eruit zien op een 40 inch 1080p scherm? :P

• M a r c o
  • Niet online
Als ik mario wil spelen dan download ik hem wel op de virtual console van mn Wii.

Star wars demo is op 50% trouwens. Gaat best traag.

@ vv Bij mij staat hij na 50 minuten op 92%. Aan mijn inet verbinding zal het niet liggen. Die is toch snel genoeg. Misschien zijn er nu wat veel mensen de UK store aan het plunderen.

[ Voor 40% gewijzigd door M a r c o op 21-08-2008 22:34 ]

• 1shot1kill
Ik ben 'm aan het installeren, mijn download heeft in ieder geval niet langer dan 30 minuten geduurd, waarschijnlijk wat korter maar ik was ni9et hier toen hij klaar was.

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:56
Ik heb m hier nog niet
de update ook niet trouwens:S

• metalant
De emulator werkt, alleen zonder geluid. Jammer dat de PS3 geen MP3 of CD kan afspelen terwijl je iets anders aan het doen bent.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

metalant schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:12:
[...]

De emulator werkt, alleen zonder geluid. Jammer dat de PS3 geen MP3 of CD kan afspelen terwijl je iets anders aan het doen bent.
? Foto's kijken, browsen e.d. kan allemaal terwijl je muziek afspeelt. Maar inderdaad met de emulator zal je geen muziek af kunnen spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 21-08-2008 23:28 ]

• Gman
  • Laatst online: 27-05 14:40
Furfoot schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

NL store vind ik zowiezo al zuigend.
Bijna geen trailer updates, en al die categorieen is veel teveel werk om door te worstelen, leuk voor erbij maar niet als je paar weken niet gecheckt hebt en ff de laatste wilt leechen.

USA loopt ook wel achter met film trailers, bijna niks nieuws :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Volgens mij is de store inmiddels geupdate. De SW demo staat er nu in elk geval in...gaat vrij rap ook, althans, gewoon reguliere snelheid.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Volgens mij mis je heel veel van het filmgebeuren op de US Store als je buiten de US inlogt, omdat heel de 'video' sectie alleen beschikbaar is voor ip-adressen binnen Amerika.
Eigenlijk vind ik het maar niks die trend van tegenwoordig, vroeger was het leuke aan internet dat het wereldwijd was. Maar tegenwoordig worden steeds meer dingen gelimiteerd tot je eigen land, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Grannd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:20:
Volgens mij mis je heel veel van het filmgebeuren op de US Store als je buiten de US inlogt, omdat heel de 'video' sectie alleen beschikbaar is voor ip-adressen binnen Amerika.
Eigenlijk vind ik het maar niks die trend van tegenwoordig, vroeger was het leuke aan internet dat het wereldwijd was. Maar tegenwoordig worden steeds meer dingen gelimiteerd tot je eigen land, maarja.
De VideoStore sectie is region locked ivm o.a. filmrechten, maar verder kan je alles downloaden in de US store. Het vervelende voor sommige mensen zal juist (naar alle waarschijnlijkheid) de regio lock bij het toekomstige Home zijn. Deze lock zal tot stand komen d.m.v. controle op je PS3 (dus de hardware) ;) .. heb je dus een PS3 geïmporteerd vanuit bijvoorbeeld Amerika dan zul je altijd in de US Home regio "rondlopen" en niet in de EU Home regio!

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grannd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:20:
Als je het over "vroeger" hebt, heb je het over wereldwijd illegaal downloaden van auteursrechterlijk beschermd materiaal via p2p en torrent.

De Playstation is een 'officieel' apparaat dat zich dient te houden aan de lokale wetgeving wat betreft licenties en auteursrecht. Lees je anders even in in intellectueel eigendomsrecht. Het zou wat zijn als een bedrijf als sony die wettelijke kaders aan z'n laars zou lappen en overal iedereen vanalles laten 'leechen' zoals in de 'good ol' days'. ("vroeger", weet je wel)

Het kan per land zijn, per regio, per continent,... En het gaat alleen over services die eenzijdig worden aangeboden vanuit een content provider (sony), wat heeft dat te maken met 'wereldwijd'? Ze kiezen er natuurlijk ook voor om elk land een custom aanbod te bieden, georiënteerd op de mogelijke wensen van hun gebruikers. (localisatie met vertalingen, enz...) Misschien een slechte keuze, maar 'their choice to make'.

Je kan nog altijd 'wereldwijd' naar BBC, CNN of wat dan ook surfen, ook met de ps3. 'Wereldwijd' mailtjes ontvangen, enz.. Altijd die dramatische opmerkingen ook zonder te weten waarover je het hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
In de US store is vandaag The Last Guy demo toegevoegd, best aardig zoals zoveel PSN spellen, wel irritant muziekje eronder, da's een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:32
Is dus nu te downloaden/kopen in de US store:

Downloadable Games
Ratchet & Clank Future: Quest for Booty ($14.99)
The search is on for the most valuable treasure in the galaxy: Clank! The swashbuckling action in Ratchet & Clank Future: Quest for Booty begins one year following the intense ending in Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction.
ESRB Rated E10+
File size: 2.33 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
De NL store is niet alleen de meest debiele online winkel ever made, het is ook nog een enorme afzetter. De nieuwe R&C kost in de VS 14.99$ en hier... 14.99 euro. Terwijl 15$ echt 10 euro is. Nu zal menigeen, mij incluis, die paar euro niet zoveel kunnen boeien, maar het gaat om het principe: de EU inwoner wordt gewoon getild en genaaid waar hij bij staat.

Toch mn mastercard maar eens aanmelden bij mn us account...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Maar moet je hier ook niet meer belasting betalen dan daar? (en dan ronden ze het natuurlijk naar boven af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

EfBe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:18:
De NL store is niet alleen de meest debiele online winkel ever made, het is ook nog een enorme afzetter. De nieuwe R&C kost in de VS 14.99$ en hier... 14.99 euro. Terwijl 15$ echt 10 euro is. Nu zal menigeen, mij incluis, die paar euro niet zoveel kunnen boeien, maar het gaat om het principe: de EU inwoner wordt gewoon getild en genaaid waar hij bij staat.

Debiel? Misschien enigzins wat nuanceren :) Lijkt mij, wanneer wij in de EU géén online store hadden gehad, dat je dan daarover je baklag had gedaan? Vergelijk het prijsstelling beleid online maar gewoon met de producten hier in de schappen. Koop je een product in de US dan heb je het mooie voordeel van de sterke Euro (of zwakke US Dollar ;) ) en koop je hetzelfde product hier in NL dan staat er gewoon een prijskaartje in Euro's op zonder je gewenste voordeel. En ik ben het met je eens, we liggen inderdaad niet wakker van de kleine verschillen in de PS Store.

Cheers mate

ps Volgens mij is de €70 welke je 31-10 bij de 160gb PS3 gaat krijgen min of meer wel een hint naar de (voor velen hier) lang verwachte PS prepaid cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

EfBe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:18:

Vraagje: Verwacht je dat als de dollarkoers bijtrekt en je 1 dollar voor 1 euro hebt dat de prijs in de US store dan naar boven gaat naar $20 ? Verder ben ik het wel eens dat EU klanten over het algemeen genaaid worden, vooral Sony is daar een ster in.

Verder heb ik weinig vertrouwen in online aankopen en al helemaal uit de US store. Straks koop je voor 100 euro aan meuk uit de US store, voert Sony weer iets in om EU klanten van US store te weren en ben je alles dat je gekocht hebt kwijt. Ik zie het nog wel eens gebeuren ook.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.