Als je op die foutcode googled zie je dat er toch best nog veel PS3's verrot gaan. Ik zie op google ook niet zo snel een andere oplossing dan "terugsturen naar Sony"
Vandaag GTA4 van een vriend geleend update 1.02 geinstalleerd + de game.
Ik krijg die game 1ste x niet gestart -> installatie achtergrond blijft draaien zonder dat hij heeft gezegd dat installatie ok is.
Ik heb die installatie data weggegooid en alles opnieuw geinstalleerd en me ps3 3 uur lang aan laten staan, maar nog steeds hetzelfde.
Game reageert neit op de controller. Als ik het spel beeindig dan geeft me ps3 21 piepjes aan en herstart gewoon:(
Op google heb ik niets gevonden over mijn specifieke probleem.
Anyone??
Ik krijg die game 1ste x niet gestart -> installatie achtergrond blijft draaien zonder dat hij heeft gezegd dat installatie ok is.
Ik heb die installatie data weggegooid en alles opnieuw geinstalleerd en me ps3 3 uur lang aan laten staan, maar nog steeds hetzelfde.
Game reageert neit op de controller. Als ik het spel beeindig dan geeft me ps3 21 piepjes aan en herstart gewoon:(
Anyone??
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Een tweedehands exemplaar die direct uit de doos een foutcode geeft? Ik hoop voor je dat je niet belazerd bent door iemand die van een kapot exemplaar af wilde... Dat wordt ook nog lastig repareren in Europa want jouw type heeft een volledig ander moederbord dan de PS3s die hier verkocht worden...
Je zou misschien de fix in de onderstaande posting kunnen proberen:
Today i´ve tryied to update my system from FW 1.80 to FW 2.30. My wireless connection wasn´t working well, it gives me a message that wasn´t finding any wireless network on the area. So my controler wasn´t connecting by bluetooth, only via USB. I thoght my wireless board was fried, so i didn´t care about it and continued to do the update.
Firstly i downloaded the UPDATE on the internet in my PC and copied it on a memory stick using my PSP. Then i have put the memory in the PS3 and started to update the system. in the middle of the process, on 70%, it gave me the 8002f1c1 error message... The system tryied and re-tryied it 3 times. then i got the error message... i turned off the system and turned back on.. the system automaticaly re-started to try to update it. It always stoped at 70% and gave the error message.
I decided to take the PS3 apart because i live in Brazil and here Sony doesn´t distribute oficialy the PS3 so, there is no oficial service.
I unmounted all the system, and saw that the FLAT CABLE from the wireless board was released. I decided to take the motherboard Batery off, i thought that maybe the system will erase it´s memory and start everything from the beggining. Then i have mounted it back and made sure that the FLAT CABLE from wireless board was firmly locked. I turned the system on and it completed the update work 100% :smileyvery-happy: now i have my PS3 back.
[ Voor 65% gewijzigd door ymmv op 05-08-2008 17:18 ]
Nou, ik heb me toch niet in kunnen houden en heb Uncharted maar gewoon besteld, zie wel wanneer die binnenkomt, voor 21,- kan ik hem gewoon echt niet laten liggen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hij is bijna gratisscorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:20:
Nou, ik heb me toch niet in kunnen houden en heb Uncharted maar gewoon besteld, zie wel wanneer die binnenkomt, voor 21,- kan ik hem gewoon echt niet laten liggen.
Ik zit ook te twijfelen of ik hem zal bestellen. Ik heb de game ooit al een keer uitgespeeld nadat ik hem van een vriend mocht lenen. Maar voor 21 euro en de achievements die erbij zitten is het eigenlijk toch wel leuk om een nog een keer te doen. Aan de andere kant is de verrassing er wel een beetje vanaf aangezien ik het verhaal uit m'n hoofd ken. Het voelt een beetje als een film voor de tweede keer zien.
Speel nu ook opnieuw, blijft toch echt leuk hoor
.
Had hem eerst op een SD tv uitgespeeld, nu op HD, wat een pracht super!.
Maja ik heb al 18 % van alle trohpies
, schiet op !
Had hem eerst op een SD tv uitgespeeld, nu op HD, wat een pracht super!.
Maja ik heb al 18 % van alle trohpies
Ja, en terecht ook dat ik Uncharted nu pas koop, die 'normale' prijs van 75,- vind ik verre van normaal. Mgoed, dat is een ander verhaal.
Anyway, misschien wel interessant voor nog meer mensen, 2 games voor 35 euro (platinum games welteverstaan, of 2 blurays):
http://www.play.com/Games...3/3-/193629/2-/Promo.html
Anyway, misschien wel interessant voor nog meer mensen, 2 games voor 35 euro (platinum games welteverstaan, of 2 blurays):
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
op http://www.amazon.co.uk/g...=139042391&pf_rd_i=468294 staat uncharted ook rond de 21€ omgekerekd
Niet direct. Hij deed het gewoon goed. Ik wilde hem updaten, maar bij het flashen kreeg ik elke keer die error. Die tip is misschien nog wel wat, maar dan zoek ik wel een PS3 repair service. Voel er niet heel veel voor het zelf open te makenymmv schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:13:
[...]
Een tweedehands exemplaar die direct uit de doos een foutcode geeft? Ik hoop voor je dat je niet belazerd bent door iemand die van een kapot exemplaar af wilde... Dat wordt ook nog lastig repareren in Europa want jouw type heeft een volledig ander moederbord dan de PS3s die hier verkocht worden...
Je zou misschien de fix in de onderstaande posting kunnen proberen:
[...]
Dus als mensen nog tips hebben voor PS3 repair zaakjes, dan hoor ik het graag!
*gaat zelf googelen*
Probeer de install data te laten voor wat hij is, maar gooi de game save data eens weg (dat hielp bij mij toen ik hetzelfde probleem had.)crzyhiphopazn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:41:
Vandaag GTA4 van een vriend geleend update 1.02 geinstalleerd + de game.
Anyone??
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Bedankt voor de tip man 17.50 per spelscorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:18:
Ja, en terecht ook dat ik Uncharted nu pas koop, die 'normale' prijs van 75,- vind ik verre van normaal. Mgoed, dat is een ander verhaal.
die grap is dat hij die 1.02 jupdate endie install data als 1 bestand zetSentry23 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:32:
[...]
Probeer de install data te laten voor wat hij is, maar gooi de game save data eens weg (dat hielp bij mij toen ik hetzelfde probleem had.)
Ik word freakin gek man. Ik wil gewoon die game spelen en testen of ik het ook wil kopen, maar dat ding geeft gewoon 2e piepjes als ik die game wil beeindigen
Oja het is op de release datum gehaald maybe dat het daar aan ligt.
Ik heb op een site gelezen dat mijn probleem bestond voordat er een patch was uitgegeven, maar ik heb dat probleem nog steeds ondanks die patch
[ Voor 42% gewijzigd door crzyhiphopazn op 05-08-2008 22:18 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Iemand hier met Buzz uberhaupt in staat geweest online te spelen?
Bij mij wil Buzz niet verbinden met zijn servers. Ik ben wel bij PSN ingelogd.
misschien beetje domme vraag maar hoe zit het met 7.1 PCM en de nieuwe audio formaten kan dit gewoon met analoog of optische kabels of moet dit met HDMI?
Heb als versterker Sony STR-DA1200ES
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
holy crapKimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:11:
[...]
Bedankt voor de tip man 17.50 per spelDat wordt "Resistance" en "Ratchet en Clank" voor mij
Uncharted & RFOM maar gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-08-2008 22:43 ]
bij mij zegt ie "This item can only be delivered to a UK address."scorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:20:
edit: foutje, euro icoontje rechtsboven moest ik hebben.
ook besteld, out of stock maar hopen dat het niet AL te lang duurt
[ Voor 15% gewijzigd door BrbZrk op 05-08-2008 23:25 ]
Ik heb hem toch even open gemaakt, maar op een gegeven moment weet ik niet waar ik precies moet zoeken/wat ik moet open schroeven. Waar zit die motherboard battery en welke flat cable is die van de wireless board??ymmv schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:13:
Today i´ve tryied to update my system from FW 1.80 to FW 2.30. My wireless connection wasn´t working well, it gives me a message that wasn´t finding any wireless network on the area. So my controler wasn´t connecting by bluetooth, only via USB. I thoght my wireless board was fried, so i didn´t care about it and continued to do the update.
Firstly i downloaded the UPDATE on the internet in my PC and copied it on a memory stick using my PSP. Then i have put the memory in the PS3 and started to update the system. in the middle of the process, on 70%, it gave me the 8002f1c1 error message... The system tryied and re-tryied it 3 times. then i got the error message... i turned off the system and turned back on.. the system automaticaly re-started to try to update it. It always stoped at 70% and gave the error message.
I decided to take the PS3 apart because i live in Brazil and here Sony doesn´t distribute oficialy the PS3 so, there is no oficial service.
I unmounted all the system, and saw that the FLAT CABLE from the wireless board was released. I decided to take the motherboard Batery off, i thought that maybe the system will erase it´s memory and start everything from the beggining. Then i have mounted it back and made sure that the FLAT CABLE from wireless board was firmly locked. I turned the system on and it completed the update work 100% :smileyvery-happy: now i have my PS3 back.
Mischien 2009 2010. Ze zullen eerst gt5p blijven updaten. Maar gt5 zelf is een beetje op de lange baan geschoven geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:01:
Weet iemand wanneer Gran Tourismo 5 uitkomt? Ik bedoel dus de complete versie.
<knipje wegens verkeerde foto's>Shadow_Zero schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:21:
[...]
Ik heb hem toch even open gemaakt, maar op een gegeven moment weet ik niet waar ik precies moet zoeken/wat ik moet open schroeven. Waar zit die motherboard battery en welke flat cable is die van de wireless board??
Zie ook http://www.llamma.com/PS3..._disassembly_tutorial.htm
[ Voor 29% gewijzigd door ymmv op 06-08-2008 00:33 ]
Begrijp ik iets niet of gaat dit over een PS2 (PS-two slimline) en niet over een PS3?
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Eh ... nou je het zegt.... da's idd niet helemaal correct geloof ik ... iets te veel vertrouwd op meneer google en niet goed genoeg gekeken.Seraphus-Y schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:13:
[...]
Begrijp ik iets niet of gaat dit over een PS2 (PS-two slimline) en niet over een PS3?

(40GB)
Op http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=45069 vind je trouwens foto's van de verschillende PS3-motherboards. Op het meest recente model is de batterij makkelijk te herkennen, ik zie hem niet op de oudere.
[ Voor 28% gewijzigd door ymmv op 06-08-2008 00:32 ]
Verwijderd
Ze kunnen roepen wat ze willen, maar ik hoop en vertrouw eigenlijk wel op een kerst '09 release.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:01:
Weet iemand wanneer Gran Tourismo 5 uitkomt? Ik bedoel dus de complete versie.
Verwijderd
Ik heb afgelopen maandag online Buzz gespeeld, geen probleem.M a r c o schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:50:
Iemand hier met Buzz uberhaupt in staat geweest online te spelen?
Nou ja geen...
Het lijkt er op dat die connectie met de "Buzz servers" niet helemaal stabiel is. Heb maandagavond 2 keer gehad dat een quiz werd afgebroken omdat er geen connectie meer was met de servers, en 2 keer dat ik niet kon connecten met de servers. Maar was meestal van korte duur.
Ik heb een WLAN verbinding, dacht eerst dat die er uit lag, maar dat was niet het geval.
Alleen jammer dat je er alleen met een credit card kan betalen.scorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:18:
Staat je controller op 'port 2' ? Mijn controller springt soms naar port 2 en dan werkt GTA niet! Even naar port 1 wijzigen en alles werkt weer!crzyhiphopazn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:41:
Anyone??
[ Voor 5% gewijzigd door pipo1000 op 06-08-2008 08:49 ]
Dan snel naar de winkel, daar kun je Uncharted nu krijgen voor de platinum prijs in het "orginele" hoesjeBlueone schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:02:
[...]
Alleen jammer dat je er alleen met een credit card kan betalen.
PSNID : HoefMeistert
zijn Motorstorm en Heavenly sword ook de moeite waard voor 35 euro?
Heb van motorstorm de demo geprobeerd, is wel grappig, ziet er erg goed uit, maar khad wel moeite om op te baan te blijven laat staan een race te winnen... Als dat zo gaat in de complete game ligt hij bij mij snel aan de kant.
Heavenly sword heb ik ook de demo van geprobeerd... maar die is zo extreem kort datje eingelijk geen oordeel kunt geven, ok grafich ziet het er weer erg mooi uit... (en dan bedoel ik niet alleen die chick
) maar de gameplay was veel button bashen volges mij? opzich geen moeit mee zolang get maar vermakelijk is.
Heb van motorstorm de demo geprobeerd, is wel grappig, ziet er erg goed uit, maar khad wel moeite om op te baan te blijven laat staan een race te winnen... Als dat zo gaat in de complete game ligt hij bij mij snel aan de kant.
Heavenly sword heb ik ook de demo van geprobeerd... maar die is zo extreem kort datje eingelijk geen oordeel kunt geven, ok grafich ziet het er weer erg mooi uit... (en dan bedoel ik niet alleen die chick
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
BTW zijn er nou geen standaard prijzen voor die platinum games? Moet je even voor de gein op de webshops kijken van de Free Record Shop, Bol.com, en Dixons, en dan zie je platinum prijzen van respectievelijk 40, 35 en 30 euro.
Verwijderd
Motorstorm kan je beter als tweedehandsje scoren voor 15-20 euro.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 09:24 ]
ik bedoelde dus die aanbieding van play.com: 2 platinum games voor 35 euro, dan betaal je dus voor die games 17,50 pst... opzich goeie deal lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:23:
Tx for the info!ymmv schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:28:
[...]
Eh ... nou je het zegt.... da's idd niet helemaal correct geloof ik ... iets te veel vertrouwd op meneer google en niet goed genoeg gekeken.
[afbeelding]
(40GB)
Op http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=45069 vind je trouwens foto's van de verschillende PS3-motherboards. Op het meest recente model is de batterij makkelijk te herkennen, ik zie hem niet op de oudere.
Idd weet ik het alleen nog niet voor m'n 60gb US versie. Maar die disassembly foto's bekekende te hebben twijfel ik zeer sterk om zelf verder te gaan met het uit elkaar halen, sjonge jonge, wat een proces zeg! (argh!)
De adviesprijs zou 34,99 zijn (volgens Budgetgaming.nl)scorpie schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:23:
BTW zijn er nou geen standaard prijzen voor die platinum games? Moet je even voor de gein op de webshops kijken van de Free Record Shop, Bol.com, en Dixons, en dan zie je platinum prijzen van respectievelijk 40, 35 en 30 euro.
Bij de Bart Smit zijn de platinum games 29,95. Heb gisteren Ratchet & Clank en Uncharted nog opgepikt (platinum prijs, originele doos). Toen ik binnen was ook nog even de PS2 hoek doorgekeken en wat zie ik staan? Een nieuwe MGS 3 - Subsistence (de 3 discs versie) voor de geweldige prijs van 20 euro
Is m'n MGS verzameling weer wat completer.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Wat ik bedoel, is dat er bij het opstarten ook al direct een game save wordt aangemaakt, die niet bij de install data , maar bij de game saves staat. Die moest ik weg gooiien om door te kunnen gaan.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:46:
[...]
die grap is dat hij die 1.02 jupdate endie install data als 1 bestand zet
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Dit gaat alleen via HDMI werken (en de PS3 settings moeten op LPCM staan meen ik).the squaler1 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:03:
misschien beetje domme vraag maar hoe zit het met 7.1 PCM en de nieuwe audio formaten kan dit gewoon met analoog of optische kabels of moet dit met HDMI?
HS is inderdaad deels button bashen, maar wel heel vermakelijk.zijn Motorstorm en Heavenly sword ook de moeite waard voor 35 euro?
...
Heavenly sword heb ik ook de demo van geprobeerd... maar die is zo extreem kort datje eingelijk geen oordeel kunt geven, ok grafich ziet het er weer erg mooi uit... (en dan bedoel ik niet alleen die chick) maar de gameplay was veel button bashen volges mij? opzich geen moeit mee zolang get maar vermakelijk is.
De eye-candy (idd zeker met de hoofdpersoon, maar niet alleen die!) is echt geweldig. Mooie vergezichten, maar ook prima close-ups.
De gameplay is zeker voor een button basher erg gevarieerd.
- normaal hack-slash,
- puzzelen met gongen en 'frisbees' (je gooit een shild als frisbee, bestuurt die met sixaxis, weerkaatst die op een gong, en probeert een doel te raken, zodat een poort open gaat)
- met een kanon aanrollende stormrammen vernietigen
- met secondary character (Kay heet ze geloof ik) met pijl en boog aanvallers snipen (ook weer met sixaxis)
- indrukwekkende epische boss-fights
- met je HS iets van 999(ik kan er een 100-tal naast zitten) vijanden neer maaien, en ondertussen stormrammen moeten saboteren.
Ik vond hem geweldig, en het is het eerste PS3 spel dat ik helemaal uitgespeeld heb. Voor 17,50 ZEKER een aanrader, ik heb me er zeer mee vermaakt.
-
Agree! Ik heb hem destijds van een collega geleent, en in een weekje uitgespeeld. Het spel is ZEER bruut en voor 17,50 ga ik em wellicht nog wel halen. Toch nog iets meer medals halen (je haalt een medal oid per level afhankelijk van je stijl).chrisboers schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:30:
[...]
HS is inderdaad deels button bashen, maar wel heel vermakelijk.
De eye-candy (idd zeker met de hoofdpersoon, maar niet alleen die!) is echt geweldig. Mooie vergezichten, maar ook prima close-ups.
De gameplay is zeker voor een button basher erg gevarieerd.
- normaal hack-slash,
- puzzelen met gongen en 'frisbees' (je gooit een shild als frisbee, bestuurt die met sixaxis, weerkaatst die op een gong, en probeert een doel te raken, zodat een poort open gaat)
- met een kanon aanrollende stormrammen vernietigen
- met secondary character (Kay heet ze geloof ik) met pijl en boog aanvallers snipen (ook weer met sixaxis)
- indrukwekkende epische boss-fights
- met je HS iets van 999(ik kan er een 100-tal naast zitten) vijanden neer maaien, en ondertussen stormrammen moeten saboteren.
Ik vond hem geweldig, en het is het eerste PS3 spel dat ik helemaal uitgespeeld heb. Voor 17,50 ZEKER een aanrader, ik heb me er zeer mee vermaakt.
En het eerste spel waar de sixaxis imo goed in gebruikt wordt.
PSNID : HoefMeistert
ik vond er dan weer vrij weinig aan met G(od)oW2 vers in mijn geheugen...
PSN: Sluuz
Maar dat is dan ook een topperSluuz schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:23:
ik vond er dan weer vrij weinig aan met G(od)oW2 vers in mijn geheugen...
da mooi shit want ik heb geen mogelijkheid via HDMI want bezit geen lcd/plasmaShadow_Zero schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:28:
[...]
Dit gaat alleen via HDMI werken (en de PS3 settings moeten op LPCM staan meen ik).
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Damm ,ik wil een PSN prepaid card als ie uit is
Het kan helaas niet anders. SPDIF heeft gewoon niet voldoende bandbreedte voor ongecomprimeerd 7.1 geluid in 96Khz. In plaats van een LCD/plasma-TV zou je kunnen nadenken over een AV-versterker met HDMI-support maar ook dat zal geld kosten.the squaler1 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:54:
[...]
da mooi shit want ik heb geen mogelijkheid via HDMI want bezit geen lcd/plasma
Heel erg VET zelfs
Tegen de tijd dat LBP released is zal ik wel weer kunnen gamen - geen PS3 meer ivm inbraak en nu maar wachten tot de 80gb er eind augustus is (ik had een 60gb

Cheers mates!
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik heb een Sony STR-DA1200ES met HDMIymmv schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:10:
[...]
Het kan helaas niet anders. SPDIF heeft gewoon niet voldoende bandbreedte voor ongecomprimeerd 7.1 geluid in 96Khz. In plaats van een LCD/plasma-TV zou je kunnen nadenken over een AV-versterker met HDMI-support maar ook dat zal geld kosten.
Wat is het probleem dan? PS3 via HDMI naar je versterker en daarvan de video-out naar je TV.the squaler1 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:41:
[...]
Ik heb een Sony STR-DA1200ES met HDMI
de vraag is of dat werkt. Voorzover ik weet kun je alleen hdmi doorvoeren naar de tv (en dan het geluid er uit halen). Maar of je ook via HDMI in naar een rgb (of scart, wat je dan ook hebt) uit kan??? Dit zal je dan even moeten uitzoeken, maar als dat kan, dan kun je het geluid en beeld dus naar de versterker doen via HDMI en dan respectievelujk naar de boxen en tvymmv schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:49:
[...]
Wat is het probleem dan? PS3 via HDMI naar je versterker en daarvan de video-out naar je TV.
-edit- ok zie onderstaand bericht, daar heb je dus meteen het antwoord hierop
[ Voor 6% gewijzigd door Coolsnarf op 06-08-2008 12:53 ]
Deze heeft alleen een hdmi switch ingebouwd. Hij kan het beeld alleen doorschakelen naar je tv geen hd audio.the squaler1 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:41:
[...]
Ik heb een Sony STR-DA1200ES met HDMI
Via optical krijg je hooguit 5.1 bitstream audio of 2.0 pcm.
Ja dan houd het een beetje op 
Dan denk dat ik gewoon een optical doet voor iig andere audioformaten en beter geluid
Dan denk dat ik gewoon een optical doet voor iig andere audioformaten en beter geluid
Verwijderd
Hai, ik heb je net een mailtje gestuurd; hadden ze die MGS3 nog liggen daar?Creepy schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:01:
Bij de Bart Smit zijn de platinum games 29,95. Heb gisteren Ratchet & Clank en Uncharted nog opgepikt (platinum prijs, originele doos). Toen ik binnen was ook nog even de PS2 hoek doorgekeken en wat zie ik staan? Een nieuwe MGS 3 - Subsistence (de 3 discs versie) voor de geweldige prijs van 20 euroIs m'n MGS verzameling weer wat completer.
Nog even een tip Metal gear solid 4 is in de aanbieding bij gamehubs.com voor 33 euro!!!!!.
dat is bijna platinum prijs
Let wel op de region lock vooor de multiplayer.
Let wel op de region lock vooor de multiplayer.
Meer is toch niet nodig? Als de PS3 op LPCM ingesteld staat doet ie zelf de audio decoding (PS3 kan ook Dolby en DTS HD), dus dat geeft hij dan door aan de receiver.Kimo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:52:
[...]
Deze heeft alleen een hdmi switch ingebouwd. Hij kan het beeld alleen doorschakelen naar je tv geen hd audio.
Via optical krijg je hooguit 5.1 bitstream audio of 2.0 pcm.
Schop. Kan iemand helpen?rickyy schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:00:
Ik heb ook een PS3 maar soms ook problemen.
Met het spelen van een game of soms gewoon in het menu krijg ik soms zwart beeld en een soort ruis. (niet altijd een ruis) Meestal duurd het niet zolang en heb ik binnen 3 seconden weer beeld, maar het wil ook wel is langer duren. Het geluid van dan ook weg, maar ik kan nog wel besturen. Gewoon als ik aan het spelen ben komt er zwart beeld, en soms springt dat over naar een beetje donker sneeuw, daarna is 't weer goed. Maar het wil ook wel is 5x achter elkaar gebeuren ofzo, om de 30 seconden.
Ik heb al alle kabeltjes eruit en er weer in gedaan. CD er opnieuw in etc, geen resultaat.
Meer mensen met dit probleem?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Hoe is je PS3 aangesloten? HDMI, dan kan een wat losse HDMI kabel het probleem zijn. Of de kwaliteit van de kabel die niet helemaal lekker is. Zie eerder dit draadje van iemand die witte sneeuw had bij 1080p weergave.
Met een HD Kabel. Zoals ik al zij heb ik alle kabels eruit en er weer in gedaan. Goed aangedrukt. Geen resultaat.
Vandaag gebeurde er iets wat ik nog niet eerder heb gehad. Ik kreeg weer zwart beeld, en na 3 seconden had ik weer gewoon beeld, maar geen/nauwelijks geluid meer. Beetje stotterend geluid. Dit stopte niet. Ik heb toen de verterker uit en weer aan gedaan, daarna was het weer goed.
Vandaag gebeurde er iets wat ik nog niet eerder heb gehad. Ik kreeg weer zwart beeld, en na 3 seconden had ik weer gewoon beeld, maar geen/nauwelijks geluid meer. Beetje stotterend geluid. Dit stopte niet. Ik heb toen de verterker uit en weer aan gedaan, daarna was het weer goed.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Via hdmi kan de ps3 7 kanalen 24 bit 192 Khz ongecompromeerd geluid geven, Via optical 5.1 met 16 bits 48 Khz.Shadow_Zero schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:30:
[...]
Meer is toch niet nodig? Als de PS3 op LPCM ingesteld staat doet ie zelf de audio decoding (PS3 kan ook Dolby en DTS HD), dus dat geeft hij dan door aan de receiver.
En ja de ps3 kan wel dolby hd en DTS hd maar de receiver blijkbaar niet zoek de specs van die sony maar op.
Vandaag Pixeljunk Eden aangeschaft met mijn CC die ik binnen heb gekregen.
Ik vind het alleen een beetje flauw van Sony dat je hem met 5, 10 ,15 enz moet opwaarderen en je het bedrag niet gewoon kan intoetsen wat je wilt hebben in je portemonnee.
Wat ik mij afvroeg bij Eden is of je alle 5 spectra ook kan verzamelen in 3 beurten? Ik ben er nu steeds 5 nodig. Pak ik steeds de zelfde om krijg je er maar 1 per beurt.
Ik vind het alleen een beetje flauw van Sony dat je hem met 5, 10 ,15 enz moet opwaarderen en je het bedrag niet gewoon kan intoetsen wat je wilt hebben in je portemonnee.
Wat ik mij afvroeg bij Eden is of je alle 5 spectra ook kan verzamelen in 3 beurten? Ik ben er nu steeds 5 nodig. Pak ik steeds de zelfde om krijg je er maar 1 per beurt.
Verwijderd
Dat was bij mij volgens mij alleen de eerste keer. Daarna kon ik bij de volgende koop gewoon aangeven dat ik wilde afrekenen en dan werd die automatisch opgewaardeerd met het benodigde bedrag vanaf m'n (dus al ingevoerde) CC.Nico111 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:00:
Inderdaad, gewoon afrekenen terwijl je portemonnee leeg is en je betaald gewoon het exacte bedrag in kwestie.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:03:
[...]
Dat was bij mij volgens mij alleen de eerste keer. Daarna kon ik bij de volgende koop gewoon aangeven dat ik wilde afrekenen en dan werd die automatisch opgewaardeerd met het benodigde bedrag vanaf m'n (dus al ingevoerde) CC.
Hierbij wel de kanttekening dat dat bedrag minimaal 5 euro moet zijn.
De receiver doet het alleen via bitstream (en dat is idd 5.1 max). Via LPCM geeft hij het signaal "straight" door (naar je speakers). Zo heb ik het tenminste gelezenKimo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:09:
[...]
Via hdmi kan de ps3 7 kanalen 24 bit 192 Khz ongecompromeerd geluid geven, Via optical 5.1 met 16 bits 48 Khz.
En ja de ps3 kan wel dolby hd en DTS hd maar de receiver blijkbaar niet zoek de specs van die sony maar op.
Beetje late quote maar probeer motorstorm eens via play.com (free shipping 20,99)Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:23:
Bij de demo is toch, tenmiste als je spectra opnieuw doet, dat hij dan zegt new. Sowieso is hij clear nadat je spectra's heb die je nodig had.Nico111 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:00:
Vandaag Pixeljunk Eden aangeschaft met mijn CC die ik binnen heb gekregen.
Heb nu Stage 1, 5 spectra's. Is het wel trouwens dat als je volledige game koopt, je spectra's gewoon blijven van de demo?
En bij BOL.com is de gewone Snake Eater nog vrolijk €65, terwijl ik hem daar 3 jaar geleden heb besteld voor €60...Creepy schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:01:
Een nieuwe MGS 3 - Subsistence (de 3 discs versie) voor de geweldige prijs van 20 euroIs m'n MGS verzameling weer wat completer.
Ik weet dat niet want ik had de demo namlijk al verwijdert.Aight! schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:37:
[...]
Heb nu Stage 1, 5 spectra's. Is het wel trouwens dat als je volledige game koopt, je spectra's gewoon blijven van de demo?
Voor de mensen die wachten op WipeOut HD, volgens mij gaat het niet lang meer duren:
http://www.ps3fanboy.com/...nboy-hands-on-wipeout-hd/
http://www.ps3fanboy.com/...nboy-hands-on-wipeout-hd/
Ik vond het wel raar.Nico111 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:11:
[...]
Ik weet dat niet want ik had de demo namlijk al verwijdert.
Ik installeer de demo.
Koop het hele spel..
Installeer het spel.
Heb je de demo en het spel, raar dat er niet iets unlockt waardoor je gewoon 1 game houdt.
Je hoeft als je met cc koopt niet eerst je wallet aan te vullen.
Gewoon kopen en hoppa het geld wordt eraf gescheven.
Raar dat ze ook die wallet manier hebben geintroduceerd.
Burp
Lol, PSN onthoud toch je CC codes, die je hebt ingevoerd, dus heb even Super Stardust ervan af gehaald, moeilijker dan ik dacht.
Heel raar, speelde eventjes uncharted, doet de controller het ineens niet meer, moest ik hem even opnieuw opstarten en toen niks aan het handje. Zal wel door de warmte komen of zo, zit op een zolder. Erg warm hier..
Heel raar, speelde eventjes uncharted, doet de controller het ineens niet meer, moest ik hem even opnieuw opstarten en toen niks aan het handje. Zal wel door de warmte komen of zo, zit op een zolder. Erg warm hier..
Vinden jullie ook dat de PSN store weinig bevat? Op zich wel redelijk wat spellen. Maar dingen zoals filmtrailers, dan denk ik, daar kunnen er toch veel en veel meer staan. Zeg maar praktisch van iedere film. Ik gok dat het komt omdat ie alleen Nederlandse trailers wil laten zien, en die zijn er misschien minder.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Het zijn volgens mij enkel Sony films ook, maar misschien met verloop van tijd zullen dat er meer worden zodra hierzo die videodownloadservice live gaat, gezien ze dan met meerdere filmmaatschappijen contracten zullen hebben.
Dat vond ik dus ook, tot ik de US store weer eens na wat maanden niet gecheckt te hebben opendeed. Man, die store puilt uit. Nuttigere indeling van de store zelf ook trouwens, en meer inhoud, jammer om te zien dat Sony Europa een beetje vergeet.GreenSky schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:22:
Vinden jullie ook dat de PSN store weinig bevat? Op zich wel redelijk wat spellen. Maar dingen zoals filmtrailers, dan denk ik, daar kunnen er toch veel en veel meer staan. Zeg maar praktisch van iedere film. Ik gok dat het komt omdat ie alleen Nederlandse trailers wil laten zien, en die zijn er misschien minder.
Misschien een domme vraag, maar hoe fix ik de US store? Extra user accountje maken met PSN-account voor de US winkel?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Voor 30 euro Uncharted gekocht bij Dixons. Krijg ik de platinum versie toegestuurd
Maarja, de rug van het hoesje is gelukkig niet knalgeel, dus het valt niet zo op als tie in de kast staat
(En het gaat uiteindelijk toch om het spel zelf)
Moet zeggen dat ik die trophies erg verslavend vind
Jammer dat zo weinig games het tot noch toe ondersteunen.

Maarja, de rug van het hoesje is gelukkig niet knalgeel, dus het valt niet zo op als tie in de kast staat
Moet zeggen dat ik die trophies erg verslavend vind
Ik ben een trots bezitter van 0 trophies.
Ze halen na verloop van tijd film en Blu-ray trailers er weer af, daardoor staan er meestal maar een stuk of 20 tot 25.GreenSky schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:22:
Yup. Je kan een Amerikaans adres opgeven van een willekeurige plek in the US.Hillie schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:01:
Misschien een domme vraag, maar hoe fix ik de US store? Extra user accountje maken met PSN-account voor de US winkel?
Hoi morgen ben ik eindelijk de trotse bezitter van een PS3. En nu ben ik de halve dag al opzoek naar leuke PS3 games. Maar wat mij verbaasd is hoe weinig PS3 exclusives er zijn.. En naar mijn idee zitten er ook vrij weinig in de pijplijn. Bij de playstation 2 was dit wel anders. Dit verbaasd me toch wel enigsinds. Ik heb al een jaar een Xbox360 en daarop komt iedere maand toch op zijn minst 1 exclusieve game die me enthausiast weet te houden voor die console. Ervaren jullie dit ook of loop ik weer uit mn nek te lullen?
Hmmm, klote. Ik heb twee kaarten, maar beide niet aldaar geregistreerd. Lastig, maar ja.Blaim schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:14:
[...]
Yup. Je kan een Amerikaans adres opgeven van een willekeurige plek in the US.Echt dingen kopen gaat niet, daar heb je ook een US credit card voor nodig.
Hier een lijstje met 150 exclusive ps3 titels is al wat veroudert december 2007 maar goed.
Linkje
Er zijn trouwens ook nieuwe screenshots van "Heavy Rain". Deze zijn weer
Ben erg benieuwd naar dit project
Screenshots Heavy Rain
Linkje
Er zijn trouwens ook nieuwe screenshots van "Heavy Rain". Deze zijn weer
Screenshots Heavy Rain

[ Voor 61% gewijzigd door Kimo op 06-08-2008 23:37 ]
WOW dat heavyrain zit er zeker wel gelikt uit zeg!! Hou ik ff in de gate hahKimo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:29:
Hier een lijstje met 150 exclusive ps3 titels is al wat veroudert december 2007 maar goed.
Linkje
Er zijn trouwens ook nieuwe screenshots van "Heavy Rain". Deze zijn weerBen erg benieuwd naar dit project
Screenshots Heavy Rain
[afbeelding]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Eerlijk gezegd vind ik wel dat je uit je nek loopt te lullenSeth_Chaos schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:18:
Hoi morgen ben ik eindelijk de trotse bezitter van een PS3. En nu ben ik de halve dag al opzoek naar leuke PS3 games. Maar wat mij verbaasd is hoe weinig PS3 exclusives er zijn.. En naar mijn idee zitten er ook vrij weinig in de pijplijn. Bij de playstation 2 was dit wel anders. Dit verbaasd me toch wel enigsinds. Ik heb al een jaar een Xbox360 en daarop komt iedere maand toch op zijn minst 1 exclusieve game die me enthausiast weet te houden voor die console. Ervaren jullie dit ook of loop ik weer uit mn nek te lullen?
Om je even op weg te helpen: hier een paar hele vette exclusives:
Uncharted Drake's Fortune
Ratchet & Clank Tools of Destruction
Resistance Fall of Man
Metal Gear Solid 4
Warhawk
Gran Turismo 5 Prologue
Everybody's Golf World Tour
En als je even een snelle blik werpt op de release lijsten dan loopt het water je in de mond (SOCOM, LittleBigPlanet, WipeOut, Resistance 2, Killzone 2, R&C Q4B etc. etc.)
Zoek even op "entropay" in dit topic. Dan gaat het wel.Hillie schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:26:
[...]
Hmmm, klote. Ik heb twee kaarten, maar beide niet aldaar geregistreerd. Lastig, maar ja.
_██_
(ಠ_ృ)
Grappig, je beweerd precies het omgekeerde van wat nu het geval is, Sony heeft al een paar exclusive toppers gereleased dit jaar en er komen er nog een paar aan terwijl Microsoft het qua exclusive toppers dit jaar moet doen met Fable 2 en Gears of War 2, en een groot probleem gaat hebben in 2009 als ze dan geen betere lineup hebben dan dit jaar, want dan kunnen ze na de PAL gebieden ook wel eens in Noord Amerika de strijd van Sony gaan verliezen.Seth_Chaos schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:18:
Mwaoh, gedeeltelijk kan ik het wel met je eens zijn. Ik ben het niet met je eens dat er op de 360 maandelijks exclusives uitkomen die me enthousiast voor het platform houden, daar zijn er gewoon te weinig voor geweest. Alleen Ninja Gaiden 2 was voor mij weer een hoogtepunt dit jaar, maar ik heb nog een backlog, ook op de PC.Seth_Chaos schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:18:
Toch ben ik nog steeds geïnteresseerd in wat er bij de buren uitkomt op de PS3. Persoonlijk ben ik absoluut niet onder de indruk van Resistance (ook niet van deel 2 van wat ik tot nu toe heb gezien), Warhawk of GT5:p. Wel weer van bijvoorbeeld Ratchet & Clank en Unchartered en heb ik al weer aardig wat potjes met plezier met Buzz op de PS3 gespeeld. MGS4: tja, geen voorgangers gespeeld, veel goede recensies gelezen en wellicht koop ik het wel uit nieuwsgierigheid als ik de PS3 koop, tegen een lagere prijs.
Maar qua titels aan de horizon, vind ik het bij beide partijen gewoon nog wat mager. Killzone 2 en SOCOM, met alle respect, missen nog een 'ziel', en het is nog koffiedik kijken in hoeverre andere FF titels nog exclusief blijven bij het PS3 platform (alle beweringen van SE ten spijt).
Houden we over LBP (lijkt me leuk, maar als ik kijk naar mijn koopgedrag voor de PSP, dan vind ik het leuk om een demootje van leftfield spellen als Patapon en Loco Roco te doen, maar kopen doe ik het niet), en een God of War 3/White Knight die voor 2009 op de rol staan. Dus ook voor mij persoonlijk is de line-up nog wat magertjes (maar niet veel beter bij de MS zijde).
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Nou ik heb SOCOM 1 en 2 op de PS 2 gespeeld , zowel offline als online, maar dat was echt mega top.
Zat toen wel in een clan en shit, dat speelde natuurlijk ook een rol. Maar dat was echt mega gaaf.
Voor online met headset, lang leve de lol
.
Ik ga nog ff super star dust doen, nieuwe verslaving, na al het bier
.
Lang leve het studenten leven
Zat toen wel in een clan en shit, dat speelde natuurlijk ook een rol. Maar dat was echt mega gaaf.
Voor online met headset, lang leve de lol
Ik ga nog ff super star dust doen, nieuwe verslaving, na al het bier
Lang leve het studenten leven
Too Human1shot1kill schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:10:
[...]
Grappig, je beweerd precies het omgekeerde van wat nu het geval is, Sony heeft al een paar exclusive toppers gereleased dit jaar en er komen er nog een paar aan terwijl Microsoft het qua exclusive toppers dit jaar moet doen met Fable 2 en Gears of War 2, en een groot probleem gaat hebben in 2009 als ze dan geen betere lineup hebben dan dit jaar, want dan kunnen ze na de PAL gebieden ook wel eens in Noord Amerika de strijd van Sony gaan verliezen.
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Blue Dragon 2
F.E.A.R. Files
Halo Wars
Halo: Chronicles
Kameo 2
Daar ben ik niet zo bang voor als ik naar het bovenstaande lijstje kijk. En dat is nog maar een greep uit whats to come.
Uncharted Drake's Fortune lijkt me inderdaad super.
Ratchet & Clank Tools of Destruction is voor mij reden genoeg een PS3 te halen.
Resistance Fall of Man heb ik erg veel negatieve reviews van gelezen.
Metal Gear Solid 4, 3 heb ik gespeeld maar vond ik bagger door de besturing die niet was wat ik verwacht van een 3rd persoon game.
Warhawk is niet echt mijn ding, dan heb ik liever ace combat 6.
Gran Turismo 5 Prologue vindt ik de titel game niet eens waard. Het is een half bakken spel voor de volle prijs net als prologue 4. Gran Turismo 5 spreekt me wel weer aan, maar dat is een titel die ik enkel koop voor de graphics. De frustraties van het hoge realisme drukt vaak na een paar uur al de pret. En de enigste motivator om verder te spelen is het halen van upgrades en nieuwe auto's. (al is dat genoeg om er jaren mee te blijven spelen).
Eye of judgement lijkt me ook een hele leuke en Lair vindt ik er erg gaaf uitzien.
[ Voor 37% gewijzigd door Seth_Chaos op 07-08-2008 08:44 ]
Verwijderd
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zit namelijk met een probleem.
Ik heb een Xbox360 premium en een PS3. Online gaat het op mijn xbox360 geweldig zonder dat ik wat heb ik gesteld (NAT OPEN).
Op mijn PS3 gaat het online niet zo goed. Bij spellen als Call of Duty of Bad Company heb ik snel dat mijn connectie weg valt of dat ik sowieso een hele slechte connectie heb (1 streep bij COD).
Mijn internet heb ik via UPC en dat is een 10mbit. Ik kan downloaden met 900kb/sec. Mijn router is een Sitecom WL-160 en ik heb in mijn router de optie UPNP al aangezet. Ondankt dit, geven de eigenschappen van mijn PS3 toch aan dat ik mijn UPNP niet aanstaat en mijn NAT staat op Type 2 (wat dat ook mag betekenen).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een Xbox360 premium en een PS3. Online gaat het op mijn xbox360 geweldig zonder dat ik wat heb ik gesteld (NAT OPEN).
Op mijn PS3 gaat het online niet zo goed. Bij spellen als Call of Duty of Bad Company heb ik snel dat mijn connectie weg valt of dat ik sowieso een hele slechte connectie heb (1 streep bij COD).
Mijn internet heb ik via UPC en dat is een 10mbit. Ik kan downloaden met 900kb/sec. Mijn router is een Sitecom WL-160 en ik heb in mijn router de optie UPNP al aangezet. Ondankt dit, geven de eigenschappen van mijn PS3 toch aan dat ik mijn UPNP niet aanstaat en mijn NAT staat op Type 2 (wat dat ook mag betekenen).
Joke post?Seth_Chaos schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:30:
Uncharted Drake's Fortune lijkt me inderdaad super.
Ratchet & Clank Tools of Destruction is voor mij reden genoeg een PS3 te halen.
Resistance Fall of Man heb ik erg veel negatieve reviews van gelezen.
Metal Gear Solid 4, 3 heb ik gespeeld maar vond ik bagger door de besturing die niet was wat ik verwacht van een 3rd persoon game.
Warhawk is niet echt mijn ding, dan heb ik liever ace combat 6.
Gran Turismo 5 Prologue vindt ik de titel game niet eens waard. Het is een half bakken spel voor de volle prijs net als prologue 4. Gran Turismo 5 spreekt me wel weer aan, maar dat is een titel die ik enkel koop voor de graphics. De frustraties van het hoge realisme drukt vaak na een paar uur al de pret. En de enigste motivator om verder te spelen is het halen van upgrades en nieuwe auto's. (al is dat genoeg om er jaren mee te blijven spelen).
Eye of judgement lijkt me ook een hele leuke en Lair vindt ik er erg gaaf uitzien.
ja GT5:P kost sowiezo geen full price. je besteld hem bij play.com voor 23 euro.
Is er hier al iemand met ervaring met de Amerikaanse versie van Soul Calibur IV? Ik ben vooral benieuwd of je met andere regio's online kan spelen en of je items (muziek en wapens tot nu toe) die je in de Europese Playstation Store koopt, normaal kan gebruiken.
Ik heb via google helaas niets daarover kunnen vinden...
Kan niet anders, hij vermeldt ook Too Human als een goede titel. Iedereen die ik die demo heb laten spelen vraagt zich af waarom MS deze titel zo aanprijst, terwijl het als een draak speelt.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik heb er anders toch Pixeljunk Monsters + encore gekocht met Belgische Visa kaartBlaim schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:14:
[...]
Yup. Je kan een Amerikaans adres opgeven van een willekeurige plek in the US.Echt dingen kopen gaat niet, daar heb je ook een US credit card voor nodig.
Je moet het ook instellen dat UPNP aan staat. Als je maar een streepje hebt,helpt ons niet erg veel. Hoeveel Mbits heb je met je Router naar je PS3?Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:39:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zit namelijk met een probleem.
Hoe goed is eigelijk de ontvanger in de PS3? Want ik heb maar 45% WLAN en zou toch wel graag rond 70% zo zitten. Dus wou ik een Router als Repeater halen of zo'n WLAN stick aan de PS3 hangen als dat werkt.
Verwijderd
Ik heb een USA versie, maar ik doe op dit moment alleen nog random matches online. Kan je ergens zien of die persoon een EU of USA PSN account heeft?avkooi schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:16:
Is er hier al iemand met ervaring met de Amerikaanse versie van Soul Calibur IV? Ik ben vooral benieuwd of je met andere regio's online kan spelen en of je items (muziek en wapens tot nu toe) die je in de Europese Playstation Store koopt, normaal kan gebruiken.
No joke. Too Human demo heb ik nog niet gespeeld, enkel wat trailers van gezien.Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:18:
[...]
Kan niet anders, hij vermeldt ook Too Human als een goede titel. Iedereen die ik die demo heb laten spelen vraagt zich af waarom MS deze titel zo aanprijst, terwijl het als een draak speelt.
Ik heb het hier over toppers, dat zijn niet al die games, bovendien zijn van de meeste de release datum nog niet eens bekend, dus je kan niet zeggen dat het de 360 dit jaar of volgend jaar gaat helpen, volgend jaar is enigzins mogelijk, dit jaar niet meer.Seth_Chaos schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:30:
[...]
Too Human
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Blue Dragon 2
F.E.A.R. Files
Halo Wars
Halo: Chronicles
Kameo 2
Daar ben ik niet zo bang voor als ik naar het bovenstaande lijstje kijk. En dat is nog maar een greep uit whats to come.
Jo, ik ben van plan een ps3 te kopen en daarom had ik een vraagje:
Als ik uncharted bij play.com bestel kan ik hem dan ook gewoon in het nederlands spelen?
m.v.g. mzx
Als ik uncharted bij play.com bestel kan ik hem dan ook gewoon in het nederlands spelen?
m.v.g. mzx
Ja dat kan je.mzx schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:13:
Jo, ik ben van plan een ps3 te kopen en daarom had ik een vraagje:
m.v.g. mzx
Dit topic is gesloten.