Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk ook een WRC spel te krijgen voor de PS3?

Ik kan eigenlijk niets vinden :$

WRC (World Rally Championship)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ymmv schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:20:
+ XMB
Veel snellere/prettigere interface dan de 360 dashboard
Dat is dan persoonlijk. Ik vind de XMB een stuk minder fijn werken dan het Dashboard van de 360.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:54:
Is er eigenlijk ook een WRC spel te krijgen voor de PS3?

Ik kan eigenlijk niets vinden :$

WRC (World Rally Championship)
nee die is er niet/nog niet.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Als je Colin McRae: Dirt niet leuk vind, is er volgens mij idd nog geen rally game voor de PS3, maar Dirt werd wel goed ontvangen, dus ik zou daar even naar kijken

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
scorpie schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:24:
Als je Colin McRae: Dirt niet leuk vind, is er volgens mij idd nog geen rally game voor de PS3, maar Dirt werd wel goed ontvangen, dus ik zou daar even naar kijken
Er is ook nog Sega Rally. Heel goedkoop te krijgen ondertussen: http://budgetgaming.nl/game-profile/sega+rally_PS3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
scorpie schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:24:
DiRT is een gaaf spel, ik vind m beter dan Sega Rally Revo. Sega Rally is arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vandaag in een opvlieging ineens even naar de stad gereden om Buzz te kopen.
Wat een leuk spel om met een groep te spelen zeg. We hebben vandaag al zeker 5 ronden gespeeld met zn allen. We waren met meerderen, dus af en toe afwisselen.
Ik had geen zin om nog eens een smak geld neer te leggen voor nog meer buzzers.
Volgens de doos kan het met 8 spelers.

Toen we gingen spelen was het in het engels. Blijkbaar neemt het spel net als R&C gewoon je systeemtaal over. Deze heb ik dan maar even terug op NL gezet, niet iedereen kan evengoed engels hier.
Maar mijn punt is, als hij toch je systeemtaal overneemt, dan had ik hem eigenlijk net zo goed bij Play.com kunnen halen, of niet? Waarschijnlijk zal dat dan toch dezelfde disc zijn.
Op de doos staan nederlande, duitse, franse en spaanse teksten. Engels niet, maar ik heb al gehoord dat engelse taal er in zit. De game is gewoon Multi5 dus.

Wie het spel dus wil hebben, maar toch nederlands, kan dus misschien de gok wel nemen om hem bij play.com te kopen voor 56 euro ipv de 75 bij Free record shop.
(ik weet dat hij ook voor 70 te krijgen is, maar ga voor 5 euro niet de hele stad afzoeken. Overigens kreeg ik ook nog eens geen korting bij Free omdat het onder de categorie "hardware" viel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
weet iemand of er NL teksten zitten bij het spel "Lego Indiana Jones: The Original Adventures".

zat vandaag de demo te spelen en ik moet zeggen erg vermakelijk. Alleen vraag ik me af of de versie die hier in de winkels ligt NL tekst heeft, anders kan ik net zo goed gaan importeren.

Iemand nog een tip voor een betrouwbare en goedkope import zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

M a r c o schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:53:
(ik weet dat hij ook voor 70 te krijgen is, maar ga voor 5 euro niet de hele stad afzoeken. Overigens kreeg ik ook nog eens geen korting bij Free omdat het onder de categorie "hardware" viel)
Ook niet met je ANWB pas?Buzz is zelf wel een game toch?
Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
supercop7373 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:55:
Volgens mij was hier een apart topic voor. Ik kan de link zo snel niet vinden.

In iedegeval: www.play.com, www.yesasia.com en op ebay: 3busymen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Aight! schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:10:
[...]
Ook niet met je ANWB pas?Buzz is zelf wel een game toch?
Raar.
Ik had nog een PU VIG card liggen. :$
Mijn abbonement is trouwens al afgelopen, maar had de card nog voor dit jaar, en daar kijken ze toch niet naar. Ze scannen alleen de barcode.

Maar indien gecombineerd met een hardware accessoire valt het dus niet onder games.
Betekend dat zelfs personeel er dan niet eens korting op zou krijgen. Die krijgen ook niks op hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
supercop7373 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:55:
Lees de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Iemand al gehoord welke game er aangekondigd is vandaag? (3 augustus, of was het een hoax...) Paar weken geleden ging er namelijk een gerucht dat er een "bijzondere" game zou worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladibla
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-03-2022
Was dat niet iets van hardware 2? Dacht dat ik zoiets had gelezen paar dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
M a r c o schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:53:
Vandaag in een opvlieging ineens even naar de stad gereden om Buzz te kopen.
Wat een leuk spel om met een groep te spelen zeg. We hebben vandaag al zeker 5 ronden gespeeld met zn allen. We waren met meerderen, dus af en toe afwisselen.
Ik had geen zin om nog eens een smak geld neer te leggen voor nog meer buzzers.
Volgens de doos kan het met 8 spelers.

Toen we gingen spelen was het in het engels. Blijkbaar neemt het spel net als R&C gewoon je systeemtaal over. Deze heb ik dan maar even terug op NL gezet, niet iedereen kan evengoed engels hier.
Maar mijn punt is, als hij toch je systeemtaal overneemt, dan had ik hem eigenlijk net zo goed bij Play.com kunnen halen, of niet? Waarschijnlijk zal dat dan toch dezelfde disc zijn.
Op de doos staan nederlande, duitse, franse en spaanse teksten. Engels niet, maar ik heb al gehoord dat engelse taal er in zit. De game is gewoon Multi5 dus.

Wie het spel dus wil hebben, maar toch nederlands, kan dus misschien de gok wel nemen om hem bij play.com te kopen voor 56 euro ipv de 75 bij Free record shop.
Is al voorbij gekomen in dit forum. De play.com versie van Buzz is identiek aan de NL versie. Zelf heb ik hem namelijk ook :+ .

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Laatst online: 11:35
Afgelopen vrijdag Pixeljunk Monsters aangeschaft en vermaak me er prima mee, nu speel ik elke keer 3 levels oid, meestal even tussendoor. Alleen lijkt het erop dat er nergens een save optie in het spel zit waardoor ik elke keer weer die tuturial en level 1 easy etc moet doorlopen. Zit er geen savefunctie in dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om mijn fototoestel rechtsstreeks op de PS3 aan te sluiten zodat ik beeld krijg of moet ik ze toch even op een stick zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:47:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn fototoestel rechtsstreeks op de PS3 aan te sluiten zodat ik beeld krijg of moet ik ze toch even op een stick zetten?
Waarom probeer je het niet gewoon eerst? :)

Waarschijnlijk doet je fototoestel een USB stick (mass storage device) na, en anders kan je dat misschien simpel instellen. Je PS3 zal je foto toestel waarschijnlijk ook niet anders zien dan een mass storage device.
Ik heb wel gemerkt dat je eigenlijk altijd wel via Opties (van het usb device) voor Alles weergeven moet kiezen, omdat ie anders niks laat zien. Best raar eigenlijk, gewoon wat mapjes op een FAT systeem, hoe moeilijk is het.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenSky schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:49:
[...]

Waarom probeer je het niet gewoon eerst? :)

Waarschijnlijk doet je fototoestel een USB stick (mass storage device) na, en anders kan je dat misschien simpel instellen. Je PS3 zal je foto toestel waarschijnlijk ook niet anders zien dan een mass storage device.
Ik heb wel gemerkt dat je eigenlijk altijd wel via Opties (van het usb device) voor Alles weergeven moet kiezen, omdat ie anders niks laat zien. Best raar eigenlijk, gewoon wat mapjes op een FAT systeem, hoe moeilijk is het.
Heb het gisteren geprobeerd maar hij vond hem niet vandaar mijn vraag. Via een usb-stick werkt het overigens perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eergisteren toevallig geprobeerd met een (Sony)fototoestel van een vriend. M'n PS3 gaf aan dat er een Sony Cybershot-camera was aangesloten en vervolgens konden we de foto's probleemloos bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Hij vond het apparaat niet of hij kon er geen foto's op vinden?
Kijk even of je in de opties (komt misschien naar voren als je em over usb hebt aangesloten) kan kiezen hoe hij werkt, en dan kiezen voor 'mass storage device', dan gedraagt hij zich zo. Maar goed, misschien kan dat wel niet met de betreffende camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:01:
Eergisteren toevallig geprobeerd met een (Sony)fototoestel van een vriend. M'n PS3 gaf aan dat er een Sony Cybershot-camera was aangesloten en vervolgens konden we de foto's probleemloos bekijken.
Toestel was al wat ouder misschien dat dat de reden was. Heb nog een vrij nieuwe liggen en zal die vanavond eens even testen. Bedankt voor het meedenken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn vragen van afgelopen vrijdag over de aanschaf van een PS3 naast m'n XBox 360. Kan jullie melden dat ik 'm inmiddels heb staan! Uiteindelijk besloten dat het aantal PS3-exclusive games, de BluRay speler en de gratis netwerk mogelijkheden voldoende redenen waren om 'm te kopen. Daarnaast heeft ook het vertrouwde gevoel van de controller (na jaren PS1 en 2) wel een beetje meegespeeld :)

Meteen maar een HDMI kabel gekocht en aangesloten op m'n tv. Beetje aan het spelen gegaan met de beeldinstellingen en stuit op het volgende probleem: als ik 'm instel op 1080p dan krijg ik een soort sneeuw op m'n scherm. Het is op zich nog wel leesbaar, het is geen "sneeuwstorm" maar eerder "lichte sneeuwval"... 1080i en 720p geven dit probleem niet. TV is een Sony Bravia KDL-40W4000 en zou zonder problemen 1080p aan moeten kunnen. Iemand een idee?

En nog een klein vraagje: is het voor de beleving beter om vóór MGS4 eerst MGS2 en 3 te gaan spelen? Kreeg in de winkel de opmerking "dat je anders niks van het verhaal snapt en niet zou weten wat je moet doen"... (Heb nota bene al jarenlang een PS2 en heb beide voorgaande delen ook gewoon thuis liggen maar heb ze nooit echt gespeeld /zucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Ik heb zelf MGS4 gespeeld zonder de eerdere delen weer opnieuw te spelen. Had zelf alleen MGS1 gespeeld. Mede door de vele cinematics wordt het verhaal vrij goed uitgelegd. Anders heb je de MGS Database nog die je kunt downloaden.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

En bij veel orders van MGS4 krijg je een dvd die het verhaal nog een keer uitlegt. Opzich wel handig. Maar ik vond de vele cutscenes en flashbacks voldoende om weer helemaal in het verhaal te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Blaim schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:10:
En bij veel orders van MGS4 krijg je een dvd die het verhaal nog een keer uitlegt. Opzich wel handig. Maar ik vond de vele cutscenes en flashbacks voldoende om weer helemaal in het verhaal te komen.
Ik denk dat een aantal dingen toch niet helemaal duidelijk zijn als je deel 1-3 nog nooit hebt gespeeld. Ikzelf heb alle delen gespeeld maar toch moest ik soms nog vrij lang nadenken hoe het ook alweer zat.

Maar goed, zonder voorkennis is het ook een leuk spel hoor, don't get me wrong :P maar voor de volledige MGS ervaring zou ik mijn kennis toch nog even opfrissen voordat je aan MGS4 begint.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik kende alle MGS games vanaf de PS1 al. Een vriend van mij had nooit 2 en 3 gespeeld maar vermaakt zich goedm met 4. Bekijk anders de retrospective videos op gametrailers.com.

Maar hoe dan ook is het absoluut de moeite waard om de voorgaande MGS games te spelen. Het zijn echt goede games.

SC4 komt hier weinig voorbij. Ik speel de laatste dagen niet anders meer. Ik heb al 2 avondjes met wat vrienden en SC4 doorgebracht. Echt fantastisch. Daarnaast ben ik flink aan het oefenen met Astaroth. Zijn moveset is aardig veranderd sinds SC2 en 3 heb ik nooit gespeeld.

Toch wel megabruut als je online een combo weet te doen waarbij de helft van de health bar vernietigd wordt. (Voor de kenners 66AB, 28B+G) Alleen is er soms kwalijke lag waardoor je met die precisietiming gewoon de mist in gaat. Iedereen met minder als 4 bars krijgt van mij direct een kick.

Ook irritant dat er geen rematch optie bestaat maar je altijd weer terug naar de lobby wordt gegooid. Ze hadden hier beter bij na moeten denken.

De single player modes zijn ruk. Story mode is lame en als je alle weapons voor de characters wilt moet je die eerst doorlopen. Gelukkig kun je er snurkend doorheen en duurt het niet lang. Tower of Lost Souls is enorm misplaatst. Duffe RPG elementent met levels en items met stats zorgen ervoor dat je je moet kleden als een mongool. En als je characters wilt switchen zul je die eerst moeten levellen om hogerop te kunnen spelen.

Arcade is wel okay en wat je normaal verwacht van een fighting game. Maar ja, de game draait uiteindelijk gewoon om PvP natuurlijk. Het liefst offline. En in dat aspect is het een hele goede.

[ Voor 83% gewijzigd door harlekein op 04-08-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
cojones81 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:02:
Afgelopen vrijdag Pixeljunk Monsters aangeschaft en vermaak me er prima mee, nu speel ik elke keer 3 levels oid, meestal even tussendoor. Alleen lijkt het erop dat er nergens een save optie in het spel zit waardoor ik elke keer weer die tuturial en level 1 easy etc moet doorlopen. Zit er geen savefunctie in dit spel?
Tutorial opnieuw doorlopen?
Je krijgt gewoon een landkaartje te zien als je het spel start en dan kan je naar elk level gaan waar je al bent geweest of die je hebt unlocked.
Nieuwe levels unlock je door voorgaande levels perfect uit te spelen, dat wil zeggen dat geen enkele van je dorps bewoners is dood gegaan. Dat leveltje krijgt dan een regenboog symbool op de kaart.
Zo kan je zien welk level je nog niet of wel perfect uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen mensen hier ook Soul Calibur 4 online? Op zich wel leuk spel, alleen jammer dat ik 75% van de tijd te zien krijg dat de game vol zit. Vraag me wel af of dat normaal is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik speel SC4 online.. Gaat over het algemeen vrij goed! Weinig lag. Ik heb nog geen één keer gezien da de game vol was eerijk gezegd..

Vette game he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
reggie2000 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

Tutorial opnieuw doorlopen?
Je krijgt gewoon een landkaartje te zien als je het spel start en dan kan je naar elk level gaan waar je al bent geweest of die je hebt unlocked.
Nieuwe levels unlock je door voorgaande levels perfect uit te spelen, dat wil zeggen dat geen enkele van je dorps bewoners is dood gegaan. Dat leveltje krijgt dan een regenboog symbool op de kaart.
Zo kan je zien welk level je nog niet of wel perfect uitgespeeld hebt.
Aah ok, eerste paar keer speelde ik de levels niet op perfect uit :o Dan zal het daar aan gelegen hebben!! Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Vorige week de Pixeljunk Eden demo eens geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Vervelend muziekje, lastig te besturen wezentje, etc. De lego Indiana Jones demo was wel grappig, maar ik krijg het idee dat je het spel wel heel snel uitgespeeld hebt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
cojones81 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:12:
[...]

Aah ok, eerste paar keer speelde ik de levels niet op perfect uit :o Dan zal het daar aan gelegen hebben!! Tnx
Je hoeft niet perfect te halen om te saven hoor. Hij zou moeten autosaven, steeds als je weer terug naar de kaart gaat. Of dat is een optie die je in kan stellen.

Je moet alleen 'perfect' scores halen om in bepaalde gebieden te komen. Jij omschrijft een heel ander probleem (Dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Ja las inderdaad iets te snel over het antwoord heen, maar ik weet al waar het aan lag.. Ben tussendoor van master account gewisseld (heb een NL en een US account) waardoor ik weer opnieuw moest beginnen!! Bedankt voor de hulp anyway!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Silverscope schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat een aantal dingen toch niet helemaal duidelijk zijn als je deel 1-3 nog nooit hebt gespeeld. Ikzelf heb alle delen gespeeld maar toch moest ik soms nog vrij lang nadenken hoe het ook alweer zat.

Maar goed, zonder voorkennis is het ook een leuk spel hoor, don't get me wrong :P maar voor de volledige MGS ervaring zou ik mijn kennis toch nog even opfrissen voordat je aan MGS4 begint.
Ik heb ook alleen maar deel 1 helemaal uitgespeeld (op de pc) en deel 2 ben ik gauw mee gestopt omdat ik na 2 uur spelen iets van anderhalf uur filmpjes had zitten kijken en deel 3 ben ik toen ook mee gestopt nadat die recoilless nuke was gebruikt, geloof dat er toen iets anders uitkwam dat ik ben gaan spelen maar ik heb voordat ik MGS 4 heb gespeeld even die hele database doorgelezen en dan word het meeste wel duidelijk.

Trouwens wel kut dat ik die uit de Amerikaanse store had gehaald en dat de EU saves die database niet kunnen unlocken, dus nu heb ik na het uitspelen weer de Europese database moeten downloaden om het MGS4 gedeelte te unlocken en nu zijn de dingen die ik al gelezen had niet meer gemarkeerd.

Maar nogmaals, is er iemand die al die point cards heeft geimporteerd en weet of ze werken of niet? Reacties waar het op neer komt van "ik denk het niet" daar heb ik niet veel aan, ik wil graag weten of het werkt of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door 1shot1kill op 04-08-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Game vol kreeg ik ook vaak. Toen ben ik gewoon zelf games gaan starten en in no time heb ik medespelers. Voordeel is dat ik zelf mensen met slechte connecties kan kicken. En met de unranked matches neem ik max 3 spelers in de lobby. Anders moet de verliezer te lang wachten. Met 3 wisselt het altijd mooi af. Mijn record is 12 wins in a row met Astaroth. Was wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat de Ubuntu versie voor de PS3 binnenkort HD content kan afspelen:

https://lists.ubuntu.com/...l/2008-August/000163.html

Hoef denk ik niet te zeggen wat dit voor impacht heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

De Uncharted patch welke de trophies toevoegd is nu te downloaden! Ik kreeg de update te zien zodra ik het spel startte.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Even ter info:

Uncharted: Drake's Fortune trophy update is online. :D

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan moet je hem dus wel opnieuw uit gaan spelen ? Hmmm, maar snel even terugvragen aan de kerel die hem van me heeft geleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:34
Zo dan zullen we maar weer even moeten genieten van de prachtige graphics van Uncharted wat een straf :9~

Is wel redelijk vlot de trophies update. Nu Warhawk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Kimo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:26:
Zo dan zullen we maar weer even moeten genieten van de prachtige graphics van Uncharted wat een straf :9~

Is wel redelijk vlot de trophies update. Nu Warhawk nog.
Moet de developer zelf die patch gaan maken of is dit iets wat volledig door Sony zelf word gedaan?

Ik ga Uncharted graag nog een keertje uitspelen om trophies te unlocken. Hij staat anders alleen maar stof te happen in m'n kast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Blaim schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:47:
[...]

Moet de developer zelf die patch gaan maken of is dit iets wat volledig door Sony zelf word gedaan?

Ik ga Uncharted graag nog een keertje uitspelen om trophies te unlocken. Hij staat anders alleen maar stof te happen in m'n kast..
Dit lijkt me niet anders had Sony dit wel voor alle games zelf kunnen doen.
Tevens is een game eigendom van een uitgever/developers etc en hebben zij de source code die ze aan kunnen passen om trophies te implementeren..

p.s ik zoek Uncharted nog dus als je hem kwijt wilt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ben de patch ook even binnen aan het halen, langzaam aan komen er meer games met Thropies

Leuk :)
Toch maar even opnieuw begonnen, wat je al gespeeld heb pakt ie niet, jammer :)

Iemand PixelJunk Eden al gekocht?Ik vermaak me met de demo nog altijd, moet ook nog eens Pixeljunk Monsters uitspelen.
Is het trouwens makkelijker met 2 te spelen?Zowel Eden als Monsters?Vind monsters erg moeilijk, vooral om alle regenbogen te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Aight! op 04-08-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Aight! schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:04:
Iemand PixelJunk Eden al gekocht?Ik vermaak me met de demo nog altijd, moet ook nog eens Pixeljunk Monsters uitspelen.
Is het trouwens makkelijker met 2 te spelen?Zowel Eden als Monsters?Vind monsters erg moeilijk, vooral om alle regenbogen te krijgen.
Een vriend van mij heeft hem gekocht dus ik ga het binnenkort met twee personen doen. Onlangs heb ik het na wat biertjes met mijn broer gedaan na het stappen. Dat ging niet zo lekker toen de vijandige beestje kwamen. Wat irritant is dat ze continu respawnen en je echt opzoeken.

Je zou verwachten dat het spel met twee spelers uitzoomt als je bij elkaar uit de buurt gaat, maar dit is niet het geval. En als je uit beeld raakt heb je een aantal seconden om terug te komen anders ben je weg. Je respawnt dan even later bij de ander. Je verliest geen levens, maar wel de helft van de pollen die al in de seeds zat. Dus volle seeds moet je opnieuw vullen.

Soms als je uit beeld raakt onderaan volgt de camera de vallende persoon en niet de bovenste, wat erg lullig is. Ik vond het meer frustratie dan plezier op een gegeven moment en mijn broer dacht er hetzelfde over.

Misschien als je volledig nuchter bent en het wat beter in de vingers hebt het beter gaat, maar ik zal het spel niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@Aight: pixeljunk monsters is met zijn 2'en idd gemakkelijk want volgens mij zijn de levels hetzelfde maar ben je met 2 schildpadden (?) het startkapitaal is over de 2 spelers verdeeld, en diegen die de muntjes oppakt krijgt dat bij zijn saldo. De levels zijn dus gemakkelijk omdat je met zijn 2' en meer tijd hebt om towers up te graden, Het enige waar je op moet letten is dat wanneer je beiden weinig cash hebt en je hebt bv 200 credits voor een tower nodig die je persee moet bouwen dat je dan niet beide de muntjes gaat oppakkeen en dan beide met 160credits komt te zitten en dus beide niet de desbetreffende tower kunt bouwen :P en verder moet je goed communiceren.

Dus de levels zijn gemakkelijker zolang je maar een beetje op elkaar ingespeeld bent.

Ik heb gister weer zo'n 5-6 uur aan PJ monsters co-op besteed :P we hebben hem nu in principe uigespeeld op het "special" eilandje links boven en de hard level om daar te komen. verders hebben we 8 rainbows gehaald... ik heb me tot nu toe met PJ monsters het meeste vermaakt :P het is gewoon ECHT leuk in coop, je speelt zo een avond weg met zijn 2' en.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
He ik heb nog geen update bij Uncharted :| Dat zal waarschijnlijk komen omdat ik een US import disc heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Kimo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:30:
He ik heb nog geen update bij Uncharted :| Dat zal waarschijnlijk komen omdat ik een US import disc heb?
'Tot nog toe is de patch alleen beschikbaar voor de Europese versie van Uncharted: Drake's Fortune. Het is onbekend wanneer ook de Amerikanen op jacht kunnen naar Trophies.'

Dit zeiden ze bij PS3 Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Laatst online: 11:44

koboy

Heb een idee voor een icon

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:44:
Wil iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn vragen van afgelopen vrijdag over de aanschaf van een PS3 naast m'n XBox 360. Kan jullie melden dat ik 'm inmiddels heb staan! Uiteindelijk besloten dat het aantal PS3-exclusive games, de BluRay speler en de gratis netwerk mogelijkheden voldoende redenen waren om 'm te kopen. Daarnaast heeft ook het vertrouwde gevoel van de controller (na jaren PS1 en 2) wel een beetje meegespeeld :)

Meteen maar een HDMI kabel gekocht en aangesloten op m'n tv. Beetje aan het spelen gegaan met de beeldinstellingen en stuit op het volgende probleem: als ik 'm instel op 1080p dan krijg ik een soort sneeuw op m'n scherm. Het is op zich nog wel leesbaar, het is geen "sneeuwstorm" maar eerder "lichte sneeuwval"... 1080i en 720p geven dit probleem niet. TV is een Sony Bravia KDL-40W4000 en zou zonder problemen 1080p aan moeten kunnen. Iemand een idee?
Zet alle beeldverbeteraars eens uit voor de HDMI poort waar je PS3 op zit. Die doen zeker voor een digitale bron meer kwaad dan goed. Volgens mij was het de MPEG ruisonderdrukking of de scherpte die de witte spikkels veroorzaakt.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Kimo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:30:
Hier ook een import zonder patch, hopen dat hij ook snel voor us versies van de game komt ik zat er al helemaal klaar voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:38
Copycat schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:15:
[...]

Wat voor PS3 heb je dan? 60 GB?
60 gb versie idd, ik vraag me alleen af hoe dat in z'n werk gaat als je van cd 1 naar cd2 moet wisselen. Psx kon je aan laten staan en dan nieuwe cd erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Je kan bij bijna alle disk-swap games saven, en dan disk swappen en het spel opnieuw starten en de save laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
De Amerikaanse patch voor Uncharted is er nu ook. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik heb bij een vriend van me gemerkt dat er op Xbox Live veel gebruik gemaakt wordt van de spraak-functionaliteit in games. Wordt er, aangezien er (zover ik weet) geen headset wordt meegeleverd met de Playstation 3, wel een beetje tactisch en gezellig gebabbeld? :P

[ Voor 7% gewijzigd door -Tim- op 04-08-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
-Tim- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:56:
Ik heb bij een vriend van me gemerkt dat er op Xbox Live veel gebruik gemaakt wordt van de spraak-functionaliteit in games. Wordt er, aangezien er (zover ik weet) geen headset wordt meegeleverd met de Playstation 3, wel een beetje tactisch en gezellig gebabbeld? :P
Zoals je waarschijnlijk al weet kan je dus gewoon een headset kopen, voor hetzelfde idee. Ik heb er ook (NOG) geen een. Weinig van de online spelers hebben er één naar mijn idee. (als ik naar GTA 4 online gaming kijk)

[ Voor 3% gewijzigd door !null op 04-08-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Pas als je in clanverband online speelt op PSN is een headset echt verplicht, verder wordt er in online games maar weinig gesproken, zo is het iig in CoD 4/Resistance/MGO, maar bijvoorbeeld Warhawk wordt wel geleverd met een headset in de winkel misschien dat daar meer mensen met een headset spelen.
En ik verwacht dat in de nieuwe SOCOM ook veel mensen met een headset zullen spelen, want zo hoor je SOCOM te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:09:
Pas als je in clanverband online speelt op PSN is een headset echt verplicht, verder wordt er in online games maar weinig gesproken, zo is het iig in CoD 4/Resistance/MGO, maar bijvoorbeeld Warhawk wordt wel geleverd met een headset in de winkel misschien dat daar meer mensen met een headset spelen.
En ik verwacht dat in de nieuwe SOCOM ook veel mensen met een headset zullen spelen, want zo hoor je SOCOM te spelen :)
Ik vind het juist prettig dat mensen kleine kindertjes mijn internet ervaring niet verpesten. Ik ben ook erg blij dat ik een mute knop heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Waar is eigenlijk de dualshock te koop?

Ik zie m nergens als ik bijv. bart Smit of intertoys binnenloop.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Zullen vast uitverkocht zijn. Ik moest ook naar Duitsland (500meter) om eentje te bemachtigen. In Nederland moet ik ze ook nog zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Frank J. schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:55:p.s ik zoek Uncharted nog dus als je hem kwijt wilt? :D
21 euro bij play.com :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
luxzenburcht schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:14:
[...]

60 gb versie idd, ik vraag me alleen af hoe dat in z'n werk gaat als je van cd 1 naar cd2 moet wisselen. Psx kon je aan laten staan en dan nieuwe cd erin.
Als ik je mag adviseren kan je PSX games liever op je PC emuleren en spelen. Ziet er vééél beter uit dan upscaled op PS3. Heb zelf laatst FF8 nog op de PC gespeeld. Heb het even op de PS3 geprobeerd, maar dat ziet er o zo slecht uit helaas. Op een beeldbuis zal het meevallen bedenk ik me nu net eigenlijk...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zosas schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:45:

Laatst een bij de Bart-smit gekocht waren gewoon op voorraad, ook de dixons had ze gewoon liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Tim- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:56:
Zoals ze hierboven al aangeven: dat wordt bijna niet gebruikt op PSN. Verder werkt het bij sommige games (battlefield) volgens mij niet goed, en hebben veel mensen een brakke headset die veel te veel omgevingsgeluid doorgeeft en/of onduidelijk klinkt. Jammer, die headset van de xbox is echt een stuk beter heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Burnout heb ik het erg veel gebruikt, en daar werkte het ook erg goed. Bij die online challenges is het ook bijna noodzakelijk om een beetje afstemming te hebben. Daarnaast is het gewoon mooi om iemand een beetje af te zeiken als hij een bepaalde sprong na 20X nog steeds niet gehaald heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
domme vraag van mij... kon natuurlijk zelf ook even op marktplaats kijken

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Mag hopen dat dit een grap is
"PS4 komt al in 2010"
http://games.blogo.nl/?comments/848/21375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
eh...help!

Gisteren wilde ik samen met mn vriendin voor de eerste keer Ratchet&Clanck spelen, maar ik kreeg de melding dat er niet genoeg vrije ruimte beschikbaar was op de harde schijf.

Maar ik heb pas 2 games gespeeld , GTA IV en Uncharted. GTA heb ik 7 saves van 700 kb en uncharted 1 of 2.
Mn vriendin staat er ook op met 1 save van Uncharted. Verder niets, geen foto's of muziek. Heb m nog niet eens online gehad.

Is de download bij de install GTA zó groot of staan er al demo's op de ps3 als je m koopt? Ik kan niks vinden.
Ik heb de 40 GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

De install van GTA is meen ik 4gb, dus daar kan het niet in zitten. Uncharted mikt ook niet heel veel op de hardeschijf 13mb geloof ik. Heb je niet ergens nog demo's staan? of films?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ferry34 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
eh...help!

Gisteren wilde ik samen met mn vriendin voor de eerste keer Ratchet&Clanck spelen, maar ik kreeg de melding dat er niet genoeg vrije ruimte beschikbaar was op de harde schijf.
Rekenfout van de de installer. Probeer eens 500 MB van de HD te halen of juist extra erop te zetten, dan lukt het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 05-08-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 08:34
Hmm, moet totaal geen probleem zijn. Ik heb die spellen ook op mn schijf tesamen met nog 6 spellen ofzo.

Hoeveel schijfruimte geeft hij aan bij je instellingen? Ik heb het ook een x gehad, toen gewoon nog een keer geprobeerd en toen deed hij het spel wel installeren :S

Succes!
Ferry34 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
eh...help!

Maar ik heb pas 2 games gespeeld , GTA IV en Uncharted. GTA heb ik 7 saves van 700 kb en uncharted 1 of 2.
Mn vriendin staat er ook op met 1 save van Uncharted. Verder niets, geen foto's of muziek. Heb m nog niet eens online gehad.

Is de download bij de install GTA zó groot of staan er al demo's op de ps3 als je m koopt? Ik kan niks vinden.
Ik heb de 40 GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Persoonlijk geloof ik daar niet veel van, loze geruchten...

Nog even wat anders, wie heeft er een Hori Fighting stick 3 gekocht voor zijn vechtspellen?

Ik heb er inmiddels 2 gekocht na wat aandringen van mijn vriendin, en ben er eruggg happy mee. Alle combo's worden nu uitgevoerd zoals ze bedoeld zijn.

Zijn hier ook mnsen die zo'n stick hebben gemod??? Hier heb ik nl.wat vragen over...
Gaarne even via pm reageren :>

[ Voor 40% gewijzigd door Windkracht13 op 05-08-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2010 in Japan zeker, de gestripte versie voor 2x de prijs in 2015 in Europa :*)

En over sticks modden, wat wil je eraan modden? Wat Seimitsu rommel erin ofzo? Voegt imho weinig toe... Maar neem ff een kijkje op de forums van www.shoryuken.com daar zitten allemaal van die stick-mod-freaks :)

Welke games speel je? Ik vind alleen soul calibur te pruimen, virtua fighter vond ik weinig aan... Heeft de Ps3 nog leuke fighters dan?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
De bronpagina waarnaar blogo.nl verwijst (http://www.smarthouse.com...0Devices/Console/W2D5W7X5) geeft inmiddels een 404-melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Inderdaad wat "betere"rommel erin, extra knoppen toevoegen... Absoluut geen toegevoegde waarde, maar persoonlijk vind ik het leuk omhet naar eigen smaak aan te passen...

Soul Calibur is een heel tof spel, Virtual Fighter kan je vergelijken met een sim, alleen goed te spelen met zo'n stick, anders is zonder van je geld.

Wat vind je van Tekken 5? Aardig spel vind ik zelf, maar nogmaals, met zo'n stick speeld het een stuk simpler allemaal.

Die link die je gaf kon ik al, Thankzzz daarvoor. Reden dat ik er hier naar vraag is, mijn Engels is niet wat het hoord te wezen. Dus begrijp de helft niet van de Engels talige forums.

MZL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Zosas schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:45:

Ik zag er eentje bij twee verschillende dynabytes voor 64,99 euro liggen geen idee of het overal zo is. Wel kreeg ik dit net gemaild een DS 3 voor 25 euro niet slecht! Ben benieuwd of dat wel echt klopt.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Dat soort dingen zou ik nooit vertrouwen.

Dit wel, duurt een weekje of anderhalf voor je hem hebt maar dat scheelt wel met wat je er hier normaal voor betaald. Google ook even yesasia coupon en dan kun je nog 5 dollar korting krijgen, Nederlanders he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:51:
Welke games speel je? Ik vind alleen soul calibur te pruimen, virtua fighter vond ik weinig aan... Heeft de Ps3 nog leuke fighters dan?
Op dit moment Virtua Fighter 5 en Soul Calibur 4. D'r komen er ook een heleboel de komende 12 maanden bij...

Tekken 6
Super Street Fighter II TURBO HD Remix
Blaz Blue
Battle Fantasia
Street Fighter IV
Mortal Kombat vs DC Universe
Street Fighter Alpha (PSN) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bij de Bart smit kost de DS3 standaard 59,95

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 05-08-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle Fantasia wilde ik al ja maar daar kan ik geen import van vinden (en geen zin om te bestellen met creditcard en blablabla). Battle Fantasia is op de PS3 trouwens mooier dan de TypeX2 originele versie viel me vorige week op op screenshots op een ander forum :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Shit zeg, ik zit zo te twijfelen of ik Uncharted ga kopen bij play.com (21 euro incl. shipping!). Ik heb al geen tijd om te gamen nu, maar die game is echt zo episch. En ja, voor die 21 euro kan ik hem eigenlijk niet laten, maarja helaas door m'n getwijfel is hij nu out of stock bij play.com :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
scorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:55:
Shit zeg, ik zit zo te twijfelen of ik Uncharted ga kopen bij play.com (21 euro incl. shipping!). Ik heb al geen tijd om te gamen nu, maar die game is echt zo episch. En ja, voor die 21 euro kan ik hem eigenlijk niet laten, maarja helaas door m'n getwijfel is hij nu out of stock bij play.com :(
Het is mijn favourite action game op de PS3. MGS4 vind ik persoonlijk minder dan uncharted. Voor 21 euro moet je het gewoon doen!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Onzin verhaal, volledig uit zijn context gerukt :)

Overigens komt deze quote uit December 2006 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Zijn er mensen die de game Ferrari Challenge Troffeo Pirelli hebben? Wat zijn jullie ervaringen? De reviews zijn namelijk nogal verschillend. De een vind het een geweldige game en de ander vindt het een slechte game.

Kan iemand zijn ervaringen delen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik wil de Hori Real Arcade Pro 3. Die schijnt kwalitatief beter te zijn. Maar die is overal dik uitverkocht.

Voor Soul Calibur IV voornamelijk, maar ook spellen als Devil May Cry en God of War zijn heel lekker te spelen met zo'n stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:58:
Ik wil de Hori Real Arcade Pro 3. Die schijnt kwalitatief beter te zijn. Maar die is overal dik uitverkocht.

Voor Soul Calibur IV voornamelijk, maar ook spellen als Devil May Cry en God of War zijn heel lekker te spelen met zo'n stick.
Ik heb een HRAP3 en ik vind er eigenlijk weinig verschil in zitten met de fighting stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
scorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:55:
Uncharted is een must have voor 21 euro. Garphics gameplay en verhaal zijn allemaal dik in orde.

Gisteren weer eens even gespeeld in verband met de trophies. ik was weer verbaast hoe mooi dit spel is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ziet het volledige spel er beter uit dan de demo? Gisteren nogmaals de demo gespeeld om te kijken of ik eerst Uncharted of R&C ga kopen en de graphics in de demo vind ik best aardig, maar niet top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 08:34
Voor een ieder die een DS 3 wil kopen, 57 euro bij de MM. Stapels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als er nog iemand in geinteresseerd is: ( ik kan me het niet voorstellen maar goed )

Wat nieuwe screens van Resident Evil 5

http://www.playstationweb.nl/index.php?p=nieuws&id=2640

Wat Capcom daar aan het doen is weet ik niet, maar het is in ieder geval geen survival horror games maken. Jemig we gaan gewoon de kant op van de socom/battlefield en weet ik het al die crappy shooters.

Resident Evil hoort te zijn: HIER hebbie een landhuis vol zombies en een pistool met 5 kogels en puzzel maar een eind weg. En Resident Evil is NIET schieten schieten schieten schieten. Wat een onzin weer zeg, bah.

Kan al die shooters niet meer zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Laatst online: 11-09 17:32
Vandaag is m'n US 60gb PS3 binnengekomen en ik probeer hem te updaten maar dat lukt niet:
"An error occured during the update operation. Contact technical support for assistance> (8002F1C1)."

Iemand enig idee wat dit is en hoe dit te verhelpen? Een beetje googelen stemt me niet hoopvol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:42:
Resident Evil hoort te zijn: HIER hebbie een landhuis vol zombies en een pistool met 5 kogels en puzzel maar een eind weg. En Resident Evil is NIET schieten schieten schieten schieten. Wat een onzin weer zeg, bah.
resident evil was toch die game die zegt "hoi, hier heb je 2 kogels en 5 zombies. have fun!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb ook een PS3 maar soms ook problemen.
Met het spelen van een game of soms gewoon in het menu krijg ik soms zwart beeld en een soort ruis. (niet altijd een ruis) Meestal duurd het niet zolang en heb ik binnen 3 seconden weer beeld, maar het wil ook wel is langer duren. Het geluid van dan ook weg, maar ik kan nog wel besturen. Gewoon als ik aan het spelen ben komt er zwart beeld, en soms springt dat over naar een beetje donker sneeuw, daarna is 't weer goed. Maar het wil ook wel is 5x achter elkaar gebeuren ofzo, om de 30 seconden.

Ik heb al alle kabeltjes eruit en er weer in gedaan. CD er opnieuw in etc, geen resultaat.

Meer mensen met dit probleem?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vyo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:54:
[...]

resident evil was toch die game die zegt "hoi, hier heb je 2 kogels en 5 zombies. have fun!" :+
Ook dat.

Maar na 1 2 en 3 is er geen fatsoenlijke RE meer uitgekomen (afgezien van de RE remake voor de Gamecube dan)

Het gaat gewoon helemaal niet meer om survival horror en dat is jammer. Eerder moest je vreselijk lang puzzelen om sleutels te vinden voor deuren en was het iedere keer spannend wanneer een nieuwe ruimte werd geopend, ook mede door de prachtige camera hoeken waardoor je soms niets kon zien in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Vyo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:54:
[...]

En een mes natuurlijk ;)
Sinds RE3 is het meer de schiet kant op gegaan.

Deel 1 moest je alles ontwijken, en als je echt niet kon dan maar schieten. Deel 2 was iets meer schieten met de custom parts van je pistolen. Deel 3 was daarin wel heel anders, met zelf kogels maken, e.d. En toen kon je ook nog die pistolen vrijspelen die oneindig kogels hadden. (Denk aan de rocket launcher :D) en Deel 4 was ook aardig wat knallen.

Er vermaakt met deel 4, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Zero schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:44:
Vandaag is m'n US 60gb PS3 binnengekomen en ik probeer hem te updaten maar dat lukt niet:
"An error occured during the update operation. Contact technical support for assistance> (8002F1C1)."

Iemand enig idee wat dit is en hoe dit te verhelpen? Een beetje googelen stemt me niet hoopvol :/
Misschien heb ik wat nieuwe modellen gemist hoor, maar sinds wanneer verkopen ze in de US een 60GB versie (de eerste maanden uitgezonderd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand hier die ervaring heeft met het aansluiten van een ps3 via een optisch kabeltje naar 'jack' conversie?

Is dat wat...of is het kut en moet je perse een versterker kopen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Kimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:11:
[...]

Uncharted is een must have voor 21 euro. Garphics gameplay en verhaal zijn allemaal dik in orde.

Gisteren weer eens even gespeeld in verband met de trophies. ik was weer verbaast hoe mooi dit spel is. _/-\o_
Persoonlijk vindt ik Uncharted elke euro waard. Ga em nu maar weer uitspelen ivm trophies :P en voor 21 of 29 euro is het imo een koopje.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat het type spel je moet liggen :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:44:
Probleem inmiddels kunnen verhelpen met een andere HDMI kabel. Geen idee of de kabel slecht was (merk GBooster, er stond zelfs "PS3" op de verpakking voor zo ver dat iets zegt...) of dat m'n tv die kabel gewoon niet zo lief vond, maar feit is dat zowel m'n PS3 als m'n DVD speler (ook Sony) met deze kabel sneeuw vertoonden op 1080p. Heb de kabel die in m'n DVD speler zat even aangesloten op m'n PS3 en meteen perfect beeld! Dus zojuist nog maar zo'n kabel gekocht en ik reken er op dat Piet Paulusma straks een compleet sneeuwvrije avond voorspelt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weet iemand eigenlijk nog een alternatief voor de ir2bt? (www.ir2bt.com). Dit aangezien je bijna niet aan dat ding kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Laatst online: 11-09 17:32
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:26:
[...]

Misschien heb ik wat nieuwe modellen gemist hoor, maar sinds wanneer verkopen ze in de US een 60GB versie (de eerste maanden uitgezonderd)?
Het is een tweedehands.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.