Is er eigenlijk ook een WRC spel te krijgen voor de PS3?
Ik kan eigenlijk niets vinden
WRC (World Rally Championship)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat is dan persoonlijk. Ik vind de XMB een stuk minder fijn werken dan het Dashboard van de 360.ymmv schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:20:
+ XMB
Veel snellere/prettigere interface dan de 360 dashboard
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
nee die is er niet/nog niet.Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:54:
Is er eigenlijk ook een WRC spel te krijgen voor de PS3?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Er is ook nog Sega Rally. Heel goedkoop te krijgen ondertussen: http://budgetgaming.nl/game-profile/sega+rally_PS3.htmlscorpie schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:24:
Als je Colin McRae: Dirt niet leuk vind, is er volgens mij idd nog geen rally game voor de PS3, maar Dirt werd wel goed ontvangen, dus ik zou daar even naar kijken
DiRT is een gaaf spel, ik vind m beter dan Sega Rally Revo. Sega Rally is arcade.scorpie schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:24:
Als je Colin McRae: Dirt niet leuk vind, is er volgens mij idd nog geen rally game voor de PS3, maar Dirt werd wel goed ontvangen, dus ik zou daar even naar kijken
Ook niet met je ANWB pas?Buzz is zelf wel een game toch?M a r c o schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:53:
(ik weet dat hij ook voor 70 te krijgen is, maar ga voor 5 euro niet de hele stad afzoeken. Overigens kreeg ik ook nog eens geen korting bij Free omdat het onder de categorie "hardware" viel)
Volgens mij was hier een apart topic voor. Ik kan de link zo snel niet vinden.supercop7373 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:55:
Iemand nog een tip voor een betrouwbare en goedkope import zaak?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had nog een PU VIG card liggen.Aight! schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:10:
[...]
Ook niet met je ANWB pas?Buzz is zelf wel een game toch?
Raar.
Lees de topicstart.supercop7373 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:55:
Iemand nog een tip voor een betrouwbare en goedkope import zaak?
Is al voorbij gekomen in dit forum. De play.com versie van Buzz is identiek aan de NL versie. Zelf heb ik hem namelijk ookM a r c o schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:53:
Vandaag in een opvlieging ineens even naar de stad gereden om Buzz te kopen.
Wat een leuk spel om met een groep te spelen zeg. We hebben vandaag al zeker 5 ronden gespeeld met zn allen. We waren met meerderen, dus af en toe afwisselen.
Ik had geen zin om nog eens een smak geld neer te leggen voor nog meer buzzers.
Volgens de doos kan het met 8 spelers.
Toen we gingen spelen was het in het engels. Blijkbaar neemt het spel net als R&C gewoon je systeemtaal over. Deze heb ik dan maar even terug op NL gezet, niet iedereen kan evengoed engels hier.
Maar mijn punt is, als hij toch je systeemtaal overneemt, dan had ik hem eigenlijk net zo goed bij Play.com kunnen halen, of niet? Waarschijnlijk zal dat dan toch dezelfde disc zijn.
Op de doos staan nederlande, duitse, franse en spaanse teksten. Engels niet, maar ik heb al gehoord dat engelse taal er in zit. De game is gewoon Multi5 dus.
Wie het spel dus wil hebben, maar toch nederlands, kan dus misschien de gok wel nemen om hem bij play.com te kopen voor 56 euro ipv de 75 bij Free record shop.
(ik weet dat hij ook voor 70 te krijgen is, maar ga voor 5 euro niet de hele stad afzoeken. Overigens kreeg ik ook nog eens geen korting bij Free omdat het onder de categorie "hardware" viel)
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
Waarom probeer je het niet gewoon eerst?Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:47:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn fototoestel rechtsstreeks op de PS3 aan te sluiten zodat ik beeld krijg of moet ik ze toch even op een stick zetten?
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Verwijderd
Heb het gisteren geprobeerd maar hij vond hem niet vandaar mijn vraag. Via een usb-stick werkt het overigens perfect.GreenSky schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:49:
[...]
Waarom probeer je het niet gewoon eerst?![]()
Waarschijnlijk doet je fototoestel een USB stick (mass storage device) na, en anders kan je dat misschien simpel instellen. Je PS3 zal je foto toestel waarschijnlijk ook niet anders zien dan een mass storage device.
Ik heb wel gemerkt dat je eigenlijk altijd wel via Opties (van het usb device) voor Alles weergeven moet kiezen, omdat ie anders niks laat zien. Best raar eigenlijk, gewoon wat mapjes op een FAT systeem, hoe moeilijk is het.
Verwijderd
Toestel was al wat ouder misschien dat dat de reden was. Heb nog een vrij nieuwe liggen en zal die vanavond eens even testen. Bedankt voor het meedenken allemaal.BamSlam_ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:01:
Eergisteren toevallig geprobeerd met een (Sony)fototoestel van een vriend. M'n PS3 gaf aan dat er een Sony Cybershot-camera was aangesloten en vervolgens konden we de foto's probleemloos bekijken.
Verwijderd
PhD i.o.
Ik denk dat een aantal dingen toch niet helemaal duidelijk zijn als je deel 1-3 nog nooit hebt gespeeld. Ikzelf heb alle delen gespeeld maar toch moest ik soms nog vrij lang nadenken hoe het ook alweer zat.Blaim schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:10:
En bij veel orders van MGS4 krijg je een dvd die het verhaal nog een keer uitlegt. Opzich wel handig. Maar ik vond de vele cutscenes en flashbacks voldoende om weer helemaal in het verhaal te komen.
Just grow old with grace
[ Voor 83% gewijzigd door harlekein op 04-08-2008 17:25 ]
Tutorial opnieuw doorlopen?cojones81 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:02:
Afgelopen vrijdag Pixeljunk Monsters aangeschaft en vermaak me er prima mee, nu speel ik elke keer 3 levels oid, meestal even tussendoor. Alleen lijkt het erop dat er nergens een save optie in het spel zit waardoor ik elke keer weer die tuturial en level 1 easy etc moet doorlopen. Zit er geen savefunctie in dit spel?
Verwijderd
Verwijderd
Aah ok, eerste paar keer speelde ik de levels niet op perfect uitreggie2000 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:05:
[...]
Tutorial opnieuw doorlopen?
Je krijgt gewoon een landkaartje te zien als je het spel start en dan kan je naar elk level gaan waar je al bent geweest of die je hebt unlocked.
Nieuwe levels unlock je door voorgaande levels perfect uit te spelen, dat wil zeggen dat geen enkele van je dorps bewoners is dood gegaan. Dat leveltje krijgt dan een regenboog symbool op de kaart.
Zo kan je zien welk level je nog niet of wel perfect uitgespeeld hebt.
_██_
(ಠ_ృ)
Je hoeft niet perfect te halen om te saven hoor. Hij zou moeten autosaven, steeds als je weer terug naar de kaart gaat. Of dat is een optie die je in kan stellen.cojones81 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:12:
[...]
Aah ok, eerste paar keer speelde ik de levels niet op perfect uitDan zal het daar aan gelegen hebben!! Tnx
Ik heb ook alleen maar deel 1 helemaal uitgespeeld (op de pc) en deel 2 ben ik gauw mee gestopt omdat ik na 2 uur spelen iets van anderhalf uur filmpjes had zitten kijken en deel 3 ben ik toen ook mee gestopt nadat die recoilless nuke was gebruikt, geloof dat er toen iets anders uitkwam dat ik ben gaan spelen maar ik heb voordat ik MGS 4 heb gespeeld even die hele database doorgelezen en dan word het meeste wel duidelijk.Silverscope schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:34:
[...]
Ik denk dat een aantal dingen toch niet helemaal duidelijk zijn als je deel 1-3 nog nooit hebt gespeeld. Ikzelf heb alle delen gespeeld maar toch moest ik soms nog vrij lang nadenken hoe het ook alweer zat.
Maar goed, zonder voorkennis is het ook een leuk spel hoor, don't get me wrongmaar voor de volledige MGS ervaring zou ik mijn kennis toch nog even opfrissen voordat je aan MGS4 begint.
[ Voor 8% gewijzigd door 1shot1kill op 04-08-2008 14:33 ]
Verwijderd
PhD i.o.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Verwijderd
Moet de developer zelf die patch gaan maken of is dit iets wat volledig door Sony zelf word gedaan?Kimo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:26:
Zo dan zullen we maar weer even moeten genieten van de prachtige graphics van Uncharted wat een straf![]()
Is wel redelijk vlot de trophies update. Nu Warhawk nog.
Dit lijkt me niet anders had Sony dit wel voor alle games zelf kunnen doen.Blaim schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:47:
[...]
Moet de developer zelf die patch gaan maken of is dit iets wat volledig door Sony zelf word gedaan?
Ik ga Uncharted graag nog een keertje uitspelen om trophies te unlocken. Hij staat anders alleen maar stof te happen in m'n kast..
[ Voor 10% gewijzigd door Aight! op 04-08-2008 17:14 ]
Een vriend van mij heeft hem gekocht dus ik ga het binnenkort met twee personen doen. Onlangs heb ik het na wat biertjes met mijn broer gedaan na het stappen. Dat ging niet zo lekker toen de vijandige beestje kwamen. Wat irritant is dat ze continu respawnen en je echt opzoeken.Aight! schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:04:
Iemand PixelJunk Eden al gekocht?Ik vermaak me met de demo nog altijd, moet ook nog eens Pixeljunk Monsters uitspelen.
Is het trouwens makkelijker met 2 te spelen?Zowel Eden als Monsters?Vind monsters erg moeilijk, vooral om alle regenbogen te krijgen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
'Tot nog toe is de patch alleen beschikbaar voor de Europese versie van Uncharted: Drake's Fortune. Het is onbekend wanneer ook de Amerikanen op jacht kunnen naar Trophies.'Kimo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:30:
He ik heb nog geen update bij UnchartedDat zal waarschijnlijk komen omdat ik een US import disc heb?
Zet alle beeldverbeteraars eens uit voor de HDMI poort waar je PS3 op zit. Die doen zeker voor een digitale bron meer kwaad dan goed. Volgens mij was het de MPEG ruisonderdrukking of de scherpte die de witte spikkels veroorzaakt.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:44:
Wil iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn vragen van afgelopen vrijdag over de aanschaf van een PS3 naast m'n XBox 360. Kan jullie melden dat ik 'm inmiddels heb staan! Uiteindelijk besloten dat het aantal PS3-exclusive games, de BluRay speler en de gratis netwerk mogelijkheden voldoende redenen waren om 'm te kopen. Daarnaast heeft ook het vertrouwde gevoel van de controller (na jaren PS1 en 2) wel een beetje meegespeeld
Meteen maar een HDMI kabel gekocht en aangesloten op m'n tv. Beetje aan het spelen gegaan met de beeldinstellingen en stuit op het volgende probleem: als ik 'm instel op 1080p dan krijg ik een soort sneeuw op m'n scherm. Het is op zich nog wel leesbaar, het is geen "sneeuwstorm" maar eerder "lichte sneeuwval"... 1080i en 720p geven dit probleem niet. TV is een Sony Bravia KDL-40W4000 en zou zonder problemen 1080p aan moeten kunnen. Iemand een idee?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Hier ook een import zonder patch, hopen dat hij ook snel voor us versies van de game komt ik zat er al helemaal klaar voorKimo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:30:
He ik heb nog geen update bij UnchartedDat zal waarschijnlijk komen omdat ik een US import disc heb?
60 gb versie idd, ik vraag me alleen af hoe dat in z'n werk gaat als je van cd 1 naar cd2 moet wisselen. Psx kon je aan laten staan en dan nieuwe cd erin.
[ Voor 7% gewijzigd door -Tim- op 04-08-2008 21:58 ]
Zoals je waarschijnlijk al weet kan je dus gewoon een headset kopen, voor hetzelfde idee. Ik heb er ook (NOG) geen een. Weinig van de online spelers hebben er één naar mijn idee. (als ik naar GTA 4 online gaming kijk)-Tim- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:56:
Ik heb bij een vriend van me gemerkt dat er op Xbox Live veel gebruik gemaakt wordt van de spraak-functionaliteit in games. Wordt er, aangezien er (zover ik weet) geen headset wordt meegeleverd met de Playstation 3, wel een beetje tactisch en gezellig gebabbeld?
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 04-08-2008 23:34 ]
Verwijderd
Ik vind het juist prettig dat mensen kleine kindertjes mijn internet ervaring niet verpesten. Ik ben ook erg blij dat ik een mute knop hebGrannd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:09:
Pas als je in clanverband online speelt op PSN is een headset echt verplicht, verder wordt er in online games maar weinig gesproken, zo is het iig in CoD 4/Resistance/MGO, maar bijvoorbeeld Warhawk wordt wel geleverd met een headset in de winkel misschien dat daar meer mensen met een headset spelen.
En ik verwacht dat in de nieuwe SOCOM ook veel mensen met een headset zullen spelen, want zo hoor je SOCOM te spelen
wijze woorden
21 euro bij play.comFrank J. schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:55:p.s ik zoek Uncharted nog dus als je hem kwijt wilt?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als ik je mag adviseren kan je PSX games liever op je PC emuleren en spelen. Ziet er vééél beter uit dan upscaled op PS3. Heb zelf laatst FF8 nog op de PC gespeeld. Heb het even op de PS3 geprobeerd, maar dat ziet er o zo slecht uit helaas. Op een beeldbuis zal het meevallen bedenk ik me nu net eigenlijk...luxzenburcht schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:14:
[...]
60 gb versie idd, ik vraag me alleen af hoe dat in z'n werk gaat als je van cd 1 naar cd2 moet wisselen. Psx kon je aan laten staan en dan nieuwe cd erin.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Laatst een bij de Bart-smit gekocht waren gewoon op voorraad, ook de dixons had ze gewoon liggenZosas schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:45:
Waar is eigenlijk de dualshock te koop?
Ik zie m nergens als ik bijv. bart Smit of intertoys binnenloop.
Verwijderd
Zoals ze hierboven al aangeven: dat wordt bijna niet gebruikt op PSN. Verder werkt het bij sommige games (battlefield) volgens mij niet goed, en hebben veel mensen een brakke headset die veel te veel omgevingsgeluid doorgeeft en/of onduidelijk klinkt. Jammer, die headset van de xbox is echt een stuk beter heb ik het idee.-Tim- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:56:
Ik heb bij een vriend van me gemerkt dat er op Xbox Live veel gebruik gemaakt wordt van de spraak-functionaliteit in games. Wordt er, aangezien er (zover ik weet) geen headset wordt meegeleverd met de Playstation 3, wel een beetje tactisch en gezellig gebabbeld?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 10:34 ]
PhD i.o.
Rekenfout van de de installer. Probeer eens 500 MB van de HD te halen of juist extra erop te zetten, dan lukt het wel.Ferry34 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
eh...help!
Gisteren wilde ik samen met mn vriendin voor de eerste keer Ratchet&Clanck spelen, maar ik kreeg de melding dat er niet genoeg vrije ruimte beschikbaar was op de harde schijf.
[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 05-08-2008 10:29 ]
Ferry34 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
eh...help!
Gisteren wilde ik samen met mn vriendin voor de eerste keer Ratchet&Clanck spelen, maar ik kreeg de melding dat er niet genoeg vrije ruimte beschikbaar was op de harde schijf.
Maar ik heb pas 2 games gespeeld , GTA IV en Uncharted. GTA heb ik 7 saves van 700 kb en uncharted 1 of 2.
Mn vriendin staat er ook op met 1 save van Uncharted. Verder niets, geen foto's of muziek. Heb m nog niet eens online gehad.
Is de download bij de install GTA zó groot of staan er al demo's op de ps3 als je m koopt? Ik kan niks vinden.
Ik heb de 40 GB versie.
Persoonlijk geloof ik daar niet veel van, loze geruchten...schumi2004 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
Mag hopen dat dit een grap is
"PS4 komt al in 2010"
http://games.blogo.nl/?comments/848/21375
[ Voor 40% gewijzigd door Windkracht13 op 05-08-2008 10:51 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 10:57 ]
De bronpagina waarnaar blogo.nl verwijst (http://www.smarthouse.com...0Devices/Console/W2D5W7X5) geeft inmiddels een 404-melding.schumi2004 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
"PS4 komt al in 2010"
Ik zag er eentje bij twee verschillende dynabytes voor 64,99 euro liggen geen idee of het overal zo is. Wel kreeg ik dit net gemaild een DS 3 voor 25 euro niet slecht! Ben benieuwd of dat wel echt klopt.Zosas schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:45:
Waar is eigenlijk de dualshock te koop?
Ik zie m nergens als ik bijv. bart Smit of intertoys binnenloop.
Op dit moment Virtua Fighter 5 en Soul Calibur 4. D'r komen er ook een heleboel de komende 12 maanden bij...Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:51:
Welke games speel je? Ik vind alleen soul calibur te pruimen, virtua fighter vond ik weinig aan... Heeft de Ps3 nog leuke fighters dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 05-08-2008 11:48 ]
Verwijderd
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Het is mijn favourite action game op de PS3. MGS4 vind ik persoonlijk minder dan uncharted. Voor 21 euro moet je het gewoon doen!scorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:55:
Shit zeg, ik zit zo te twijfelen of ik Uncharted ga kopen bij play.com (21 euro incl. shipping!). Ik heb al geen tijd om te gamen nu, maar die game is echt zo episch. En ja, voor die 21 euro kan ik hem eigenlijk niet laten, maarja helaas door m'n getwijfel is hij nu out of stock bij play.com
Onzin verhaal, volledig uit zijn context geruktschumi2004 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
"PS4 komt al in 2010"
PhD i.o.
Verwijderd
Ik heb een HRAP3 en ik vind er eigenlijk weinig verschil in zitten met de fighting stick.harlekein schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:58:
Ik wil de Hori Real Arcade Pro 3. Die schijnt kwalitatief beter te zijn. Maar die is overal dik uitverkocht.
Voor Soul Calibur IV voornamelijk, maar ook spellen als Devil May Cry en God of War zijn heel lekker te spelen met zo'n stick.
Uncharted is een must have voor 21 euro. Garphics gameplay en verhaal zijn allemaal dik in orde.scorpie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:55:
Shit zeg, ik zit zo te twijfelen of ik Uncharted ga kopen bij play.com (21 euro incl. shipping!). Ik heb al geen tijd om te gamen nu, maar die game is echt zo episch. En ja, voor die 21 euro kan ik hem eigenlijk niet laten, maarja helaas door m'n getwijfel is hij nu out of stock bij play.com
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 14:42 ]
resident evil was toch die game die zegt "hoi, hier heb je 2 kogels en 5 zombies. have fun!"Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:42:
Resident Evil hoort te zijn: HIER hebbie een landhuis vol zombies en een pistool met 5 kogels en puzzel maar een eind weg. En Resident Evil is NIET schieten schieten schieten schieten. Wat een onzin weer zeg, bah.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Ook dat.Vyo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:54:
[...]
resident evil was toch die game die zegt "hoi, hier heb je 2 kogels en 5 zombies. have fun!"
En een mes natuurlijkVyo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:54:
[...]
resident evil was toch die game die zegt "hoi, hier heb je 2 kogels en 5 zombies. have fun!"
Verwijderd
Misschien heb ik wat nieuwe modellen gemist hoor, maar sinds wanneer verkopen ze in de US een 60GB versie (de eerste maanden uitgezonderd)?Shadow_Zero schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:44:
Vandaag is m'n US 60gb PS3 binnengekomen en ik probeer hem te updaten maar dat lukt niet:
"An error occured during the update operation. Contact technical support for assistance> (8002F1C1)."
Iemand enig idee wat dit is en hoe dit te verhelpen? Een beetje googelen stemt me niet hoopvol
Burp
Persoonlijk vindt ik Uncharted elke euro waard. Ga em nu maar weer uitspelen ivm trophiesKimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:11:
[...]
Uncharted is een must have voor 21 euro. Garphics gameplay en verhaal zijn allemaal dik in orde.
Gisteren weer eens even gespeeld in verband met de trophies. ik was weer verbaast hoe mooi dit spel is.
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
Probleem inmiddels kunnen verhelpen met een andere HDMI kabel. Geen idee of de kabel slecht was (merk GBooster, er stond zelfs "PS3" op de verpakking voor zo ver dat iets zegt...) of dat m'n tv die kabel gewoon niet zo lief vond, maar feit is dat zowel m'n PS3 als m'n DVD speler (ook Sony) met deze kabel sneeuw vertoonden op 1080p. Heb de kabel die in m'n DVD speler zat even aangesloten op m'n PS3 en meteen perfect beeld! Dus zojuist nog maar zo'n kabel gekocht en ik reken er op dat Piet Paulusma straks een compleet sneeuwvrije avond voorspelt...Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:44:
Meteen maar een HDMI kabel gekocht en aangesloten op m'n tv. Beetje aan het spelen gegaan met de beeldinstellingen en stuit op het volgende probleem: als ik 'm instel op 1080p dan krijg ik een soort sneeuw op m'n scherm. Het is op zich nog wel leesbaar, het is geen "sneeuwstorm" maar eerder "lichte sneeuwval"... 1080i en 720p geven dit probleem niet. TV is een Sony Bravia KDL-40W4000 en zou zonder problemen 1080p aan moeten kunnen. Iemand een idee?
Het is een tweedehands.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:26:
[...]
Misschien heb ik wat nieuwe modellen gemist hoor, maar sinds wanneer verkopen ze in de US een 60GB versie (de eerste maanden uitgezonderd)?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq