[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 104.446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268398

McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:08:
Nu heb ik een vraagje aangezien ik zojuist een sms kreeg van m'n netwerkprovider.
Momenteel heb ik Orange en dat wordt vanaf 2 september T-Mobile.

Stel dat ik nu ergens een Iphone 3G simlockvrij kan krijgen en ik stop dan vanaf 2 september m'n huidige Orange prepaid SIM kaart daarin. Heb ik dan Visual Voicemail, aangezien het vanaf 2 september T-Mobile is?
Volgens mij heb je daarvoor een speciaal T-Mobile 3G abbonement voor nodig.
Ben wel benieuwd: heb zelf Orange en ben ook aan het wachten op een unlock voor m'n 3G iPhone van Swisscom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218643

Anoniem: 267491 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Gister eindelijk mn iphone opgehaald bij THP Heiloo (waar ze er nog veel meer hebben)!
Wat een prachtig apparaat! Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras op achterkant :(
Schijnt iets Europees te zijn........: "In the US, Apple has exerted more control over the launch and the training of its salespeople, down to the subtle details. While European sales agents ripped open iPhone 3G boxes to set up the units during activation, Apple Store employees followed a careful transaction script that involved handing the new box to the customer to open."

Arme verkopers ook: "Stress related to the activation complications and high demand have taken a toll on Apple's retail representatives, resulting in at least two employees being fired for walking off the job at San Francisco's downtown store."

http://www.appleinsider.c...rs_waiting_for_hours.html

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 218643 op 25-07-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:08:
Nu heb ik een vraagje aangezien ik zojuist een sms kreeg van m'n netwerkprovider.
Momenteel heb ik Orange en dat wordt vanaf 2 september T-Mobile.

Stel dat ik nu ergens een Iphone 3G simlockvrij kan krijgen en ik stop dan vanaf 2 september m'n huidige Orange prepaid SIM kaart daarin. Heb ik dan Visual Voicemail, aangezien het vanaf 2 september T-Mobile is?
McWolf, Visual Voicemail werkt alleen maar in combinatie met een Ixxx abbonement. Dus nee je hebt straks geen VV ook al is het dan T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik heb de mijne ook gewoon in een dichte doos mee gekregen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 13:28
Inmiddels nog STEEDS geen verbinding. Af en toe net genoeg contact om een SMS te krijgen dat ik een gemiste oproep heb...
Toch fijn, zo'n zakelijk abbo...

Ik heb trouwens wel het gevoel dat dit er deze week al aan zat te komen, had af en toe al geen contact (terwijl de zendmast tegen over mijn kantoor staat...) en dan weer vol 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Je hebt wel meegekregen dat er momenteel een grote storing is ?
Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 13:28
TheRookie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:43:
Je hebt wel meegekregen dat er momenteel een grote storing is ?

[...]
Ja, dat wist ik al. Dat zij problemen hebben, kan ik niets aan doen.
Maar als je een zaak hebt is het niet bereikbaar zijn erg fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 11:27
McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:
Het tonen van de inhoud is verplicht. Stel dat je een dichte doos meeneemt en je komt thuis en er blijkt iets te ontbreken of je doet net alsof er iets ontbreekt dan is die verkoper/winkel de pineut.
Dat klinkt heel erg logisch. Net als bij het aannemen van pakketjes aan de deur; eerst zelf kijken of alles klopt en dan pas een handtekening zetten.
Ik vraag me echter af hoe het zit met alle andere producten die je in winkels koopt. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een verkoper alles even voor me na kijkt voordat ik iets meeneem.

En betreft alle problemen omtrent aanmeldingen en ook de storing die er nu is; wat gaat T-Mobile voor zijn klanten doen? Ik vind namelijk dat, zeker bij een telefoon, het gewoon moet werken. De klanten kunnen er namelijk niks aan doen. Zij hadden rekening moeten houden met eventuele problemen en dit netjes oplossen. Ik ben benieuwd :)

[ Voor 20% gewijzigd door CoiLive op 25-07-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
FiZz schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Dat klinkt heel erg logisch. Net als bij het aannemen van pakketjes aan de deur; eerst zelf kijken of alles klopt en dan pas een handtekening zetten.
Ik vraag me echter af hoe het zit met alle andere producten die je in winkels koopt. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een verkoper alles even voor me na kijkt voordat ik iets mee neem
Ik zou dat zelf niet willen, ik wil bijna altijd eerst zien of alles klopt. Behalve als je bijv. een grote lcd tv ofzo koopt, dan zie ik het thuis wel.
Maar stel je dat er iets ontbreekt als je thuis komt met je Iphone 3G. Je kunt wel terug gaan naar de winkel, maar wie zegt dat de winkel je wil/kan helpen. Stel de telefoon zelf zit er niet in en je gaat terug? Ik wens je veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Bij mij werd er netjes gevraagd of ik wilde dat ze de telefoon alvast even uitpakten en oa even demonstreerden hoe de sim te plaatsen was. Ik heb daarin toegestemd en de verkoper deed het heel erg netjes en voorzichtig. Totaal geen klachten over en ik wist meteen dat alles in het doosje zat, dus geen verrassingen achteraf bij thuiskomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 20:05
Onzin,

Een gesheald pakketje is altijd compleet.

Zou wat zijn. Ik koop een Computer in een winkel. Moet ik dan de computer helemaal uitpakken om te zien of alle boekjes, cd's en appratuur er in zitten.

Ik pak m'n spullen netjes thuis uit daar waar ik het om mijn gemak kan uitzoeken hoe iets werkt. Dat hoeft een verkoper die toch niets van het product af weet. Zoals ook het voorbeeld hierboven. niet te doen voor mij

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46

Superflip

*pwiet*

Ik net mijn iPhone gehaald in de Mobistart winkel. Netjes gesealed... Vond eerst die stomme paperclip niet, maar alles ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

ik kan niet wachten op de nieuwe firmware. GPS zou verbeteren in ieder geval, maar ik hoop ook dat ze de snelheid van de telefoon zelf kunnen verbeteren. Ik vind de menu's echt supertraag.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
Voor de discussie over abonnementen en bijbehorende prijzen is er al een mooi topic: [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5. Een aantal berichten zijn daar weer naartoe verplaatst.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 22:14
psychonikeo schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:08:
ik kan niet wachten op de nieuwe firmware. GPS zou verbeteren in ieder geval, maar ik hoop ook dat ze de snelheid van de telefoon zelf kunnen verbeteren. Ik vind de menu's echt supertraag.
Probeer is een HTC Touch zou ik zeggen, dan weet je pas wat traag is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

Ik heb een oudere versie van de iphone, nu wil ik met itunes er muziek opzetten, maar krijg met geen mogelijkheid het nummer van de pc erop.

Ik ga in bibliotheek muziek staan en sleep hem er dan heen, of doe het via ctrl -o maar niks werkt.

Iemand enig idee waarom het niet wil lukken, heb volgens itunes nog meer als 7gig vrij.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 02:37
aik0n schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:22:
Ik net mijn iPhone gehaald in de Mobistart winkel. Netjes gesealed... Vond eerst die stomme paperclip niet, maar alles ok!
Stond je op een reserveringslijst of ben je gewoon binnen gelopen en er een meegenomen? Morgen ben ik in Antwerpen en zou ik er zelf ook graag een willen kopen !

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

racoon schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:27:
Ik heb een oudere versie van de iphone, nu wil ik met itunes er muziek opzetten, maar krijg met geen mogelijkheid het nummer van de pc erop.

Ik ga in bibliotheek muziek staan en sleep hem er dan heen, of doe het via ctrl -o maar niks werkt.

Iemand enig idee waarom het niet wil lukken, heb volgens itunes nog meer als 7gig vrij.
Manually manage music and videos neem ik aan aangevinkt staan @ hoofdscherm van je iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Tha BasZ schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Manually manage music and videos neem ik aan aangevinkt staan @ hoofdscherm van je iPhone?
Waar vink ik dat precies aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

iki heb maar 3 opties in het nederlands er staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
FiZz schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:47:
[...]
Net als bij het aannemen van pakketjes aan de deur; eerst zelf kijken of alles klopt en dan pas een handtekening zetten.
offtopic: dat mag niet. Tenminste als het via tnt/tpg komt. Je moet eerst tekenen voor ontvangst, dan mag je pas kijken of het klopt. Als je twijfelt of de inhoud wel klopt kun je wel vragen of de bezorger even wil meekijken bij het openen zodat je een betrouwbare getuige hebt.

meer ontopic, gewoon terug gaan met die beschadigde iphone. dat hij hem niet kan terugboeken is onzin. Bij de supermarkt kunnen ze ook terugscannen en in een kledingwinkel ook, elke kassa heeft die optie. Hij wil hem niet terugnemen omdat hij dan met een onverkoopbare iphone zit. Dat is echter niet jouw probleem maar het zijne.
Het aanbod om dat hoesje gratis te krijgen is ook niet erg netjes, dat hoesje is immers ook geen 20 euro meer waard nu ook die is beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

aik0n schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:22:
Die paperclip zoeken duurde bij mij ook nog het langste.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

racoon schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:52:
iki heb maar 3 opties in het nederlands er staan.
je hebt itunes 7.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 22:19

vr6-only

Blub Blub

The - DDD schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:27:
[...]

Probeer is een HTC Touch zou ik zeggen, dan weet je pas wat traag is :+
Die kun je tenminste tunen en de hype phone niet.

Ik heb die van mij trouwens aan me vriendin gegeven. Ik heb even een siertegel uit de tuin gesloopt en in me broekzak gestopt, ter vergelijking. Baksteen is the winner :+

btw. Ik krijg mijn iPhone van mijn werkgever.......gratis dus.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe...als ik mijn iPhone aan mijn pc koppel en op synchroniseren klik (automatisch vliegt iTunes er soms uit) dan gaat hij ongeveer 100 nummers weer opnieuw naar de iPhone kopieren? Terwijl ik er niets meer gedaan heb, niet geluisterd op de pc en iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:37

Q

Au Contraire Mon Capitan!

yes!

Psp-identiteit probleem vanZelf opgelost(1) en wat een lol met dit speelgoed!

Groeten uit de trein :)

1) na bellen met klantenservice

[ Voor 14% gewijzigd door Q op 25-07-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Volgens Engadet is firmware 2.1 in beta released. GPS-navigatie zou verbeterd zijn om turn-by-turn navigatie te ondersteunen. Ook zou er copy-paste mogelijkheid toegevoegd zijn.
Vooralsnog blijft het een beetje vaag, maar we mogen blijven hopen toch?

Eerst moet 2.01 nog uitkomen die een hoop van de bugs en kleine probleempjes zal gladstrijken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Ik ben dat silicone hoesje nu eigenlijk al zat... de voorkant is geen probleem, maar ik wil de achterkant beschermen. InvisibleShield is geen optie, aangezien ik dat op de achterkant geen succes vind.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-05 10:17

Maverick2001

Never look back

ff ter info:

Ik heb de Logitech mm-50 speakers gekocht voor mijn iPod (en iPhone). Ik had op verschillende forums gelezen dat de iPhone niet kan opladen in de mm-50 echter er is helemaal geen probleem. Je klikt m erin en je kan m perfect opladen! De afstandsbediening werkt ook prima met de iPhone.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
Een vraagje: ik synchroniseer mijn contactpersonen met Outlook. In Outlook staan de juiste verjaardagen. Als ik synchroniseer, dan staat de verjaardag op m'n iPhone een dag eerder. Iemand die op 30 september jarig is, is op mijn iPhone op 29 september jarig. Nu vond ik op de iphoneclub.nl als oplossing dat de tijdzone op m'n pc gelijk moet zijn aan de tijdzone op mijn iPhone. Dat zijn ze ook (ik kan niet vinden dat het niet zo is iig), maar het probleem blijft bestaan.

Een Tweaker die weet hoe ik mijn iPhone kan vertellen dat ie de verjaardagen juist moet overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219203

Heb sinds vandaag een probleem. Ik heb de hele dag al geen service. Ik dacht dat dit door de storing kwam maar de storing is inmiddels verholpen. Als ik een aanbieder wil instellen op mijn iphone krijg ik te zien dat het een 'beperkt netwerk' is. Als ik het kaartje in een andere (nokia) telefoon doe, dan geeft hij aan: "registratie sim-kaart mislukt". Ik kan ook geen my-tmobile aanvragen want dan zegt hij dat mijn nummer niet bestaat. Ik heb dit abbo. sinds gister. Het lijkt wel alsof door die storing mij abbo. is verdwenen :P Het kan misschien ook komen doordat ik mijn orange nummer heb laten overzetten naar deze. Dat gebeurt op 30 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 219203 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:10:
Heb sinds vandaag een probleem. Ik heb de hele dag al geen service. Ik dacht dat dit door de storing kwam maar de storing is inmiddels verholpen. Als ik een aanbieder wil instellen op mijn iphone krijg ik te zien dat het een 'beperkt netwerk' is. Als ik het kaartje in een andere (nokia) telefoon doe, dan geeft hij aan: "registratie sim-kaart mislukt". Ik kan ook geen my-tmobile aanvragen want dan zegt hij dat mijn nummer niet bestaat. Ik heb dit abbo. sinds gister. Het lijkt wel alsof door die storing mij abbo. is verdwenen :P Het kan misschien ook komen doordat ik mijn orange nummer heb laten overzetten naar deze. Dat gebeurt op 30 juli.
Je abonnement wordt pas geactiveerd op 30 juli. Ik zit in hetzelfde schuitje. 28 Juli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219203

Maeslant schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:15:
[...]

Je abonnement wordt pas geactiveerd op 30 juli. Ik zit in hetzelfde schuitje. 28 Juli :)
Ow ok dan. Maar gisteren had ik wel gewoon bereik en alles. Maar ik wacht eerst eens tot de 30e. Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Een nieuwe T-mobile simkaart werkt ongeveer 1 uur, daarna wordt die gedeactiveerd (tenzij er een abonnement op staat natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

grappig ik heb nog een t-mobile pre pay en de hele dag bereik/gebeld/kunnen bellen 8)7
of klopt dat volgens de storings-gegevens wel dat prepay geen last zou hebben
vr6-only schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:30:
[...]

Die kun je tenminste tunen en de hype phone niet.

Ik heb die van mij trouwens aan me vriendin gegeven. Ik heb even een siertegel uit de tuin gesloopt en in me broekzak gestopt, ter vergelijking. Baksteen is the winner :+

btw. Ik krijg mijn iPhone van mijn werkgever.......gratis dus.
..die kun je tenminste tunen... :O Nou, iig was dat weggeven dus ook weer niet zo'n opoffering met zo'n hype baas.... En áls je je een hype phone gratis krijgt van je hype werkgever dan ga je 'em wel gebruiken? Lastig lijkt me dat; tegen je zin een telefoon moeten gebruiken die je eigenlijk bagger vindt.

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 25-07-2008 23:26 . Reden: bedacht nog wat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Anoniem: 91034 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:43:
[...]
Die paperclip zoeken duurde bij mij ook nog het langste.. 8)
Geen willekeurig unboxing filmpje gekeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:40
Vandaag een nieuw abbo afgesloten, inclusief nummerbehoud. Wordt deze dan pas op datum na de portering aangesloten (in mijn geval 1 augustus)?

iPhone is een grandioos apparaat, het iPod gedeelte vind ik zelf wat onoverzichtelijk, maar kom dan ook van een iPod 5g vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Anoniem: 232049 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:02:
grappig ik heb nog een t-mobile pre pay en de hele dag bereik/gebeld/kunnen bellen 8)7
Ik had er ook geen last van, gewoon een iPhone abonnement. Het verschilde per aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
.NCK schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:06:
Vandaag een nieuw abbo afgesloten, inclusief nummerbehoud. Wordt deze dan pas op datum na de portering aangesloten (in mijn geval 1 augustus)?

iPhone is een grandioos apparaat, het iPod gedeelte vind ik zelf wat onoverzichtelijk, maar kom dan ook van een iPod 5g vandaan.
Dat ligt eraan wat je in de winkel met de medewerker afgesproken hebt.
Ik heb mijn iPhone gister opgehaald. Ik heb de medewerker gevraagd mijn i300 abo per direct in te laten gaan. Mijn Hi-nummer wordt op 5 augustus geporteerd. Tot die tijd heb ik twee telefoons en twee telefoonnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 14:55
een dingetje waar ik mij wel aan erger is het scrollen van lange webpagina's. Is er een handigheidje om snel onder- of bovenaan een pagina te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

lackaday schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 00:44:
een dingetje waar ik mij wel aan erger is het scrollen van lange webpagina's. Is er een handigheidje om snel onder- of bovenaan een pagina te komen?
Dubbelklik bovenaan zorgt voor een scroll naar de bovenkant van de pagina. Naar onderen is er volgens mij geen handigheidje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Gewoon een flinke zwieper geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Als ik 1 ding supper vind is het de scrol functie wel.. supper snel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 21:26
Ik erger me daar ook aan. Lange pagina's blijf je maar scrollen, bijvoorbeeld om onderaan een post te kunnen plaatsen op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 00:08

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja, hoewel je een flinke zwieper kan geven is hier ook wel een inconsistentie te vinden. Je kunt wel bovenin beeld 'tappen' om boven te springen (waar je adresbalk staat), maar je kunt weer niet onderin beeld tappen om naar beneden te scrollen. (Ergens toch wel logisch trouwens, want daar zitten allerlei knoppen waar je dan op staat te drukken. :P )

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Die dock is ook geniaal. Inkomend gesprekje, aannemen, speaker aan en gaan.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het zou leuk zijn, als ze een soort advanced gestures ontwikkelen. Om een voorbeeld te geven, bijv. met drie vingers naar boven en naar beneden zou dan een soort superscroll zijn, waarbij je heel snel heel snel door de pagina heen scrollt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoedje schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:50:
Het zou leuk zijn, als ze een soort advanced gestures ontwikkelen. Om een voorbeeld te geven, bijv. met drie vingers naar boven en naar beneden zou dan een soort superscroll zijn, waarbij je heel snel heel snel door de pagina heen scrollt.
Gewoon een scrollbalo aan de zijkant die ze toch al weergeven zou mj het handigst lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 00:08

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja, laten we lekker de crappy Windows Mobile manier implementeren, en het meteen rebranden naar iWindows. :+ Persoonlijk zie ik dan meer nut in wat handige gestures zoals Hoedje bedoelt. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Eiríkr schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:48:
Die dock is ook geniaal. Inkomend gesprekje, aannemen, speaker aan en gaan.
Hoe gaat dat eigenlijk idd? Heb (nog) geen iPhone dock hier.. Zet 'ie 'm dan automatisch op de hands-free ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 26-07-2008 02:27 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
CyBeR schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 02:27:
[...]

Hoe gaat dat eigenlijk idd? Heb (nog) geen iPhone dock hier.. Zet 'ie 'm dan automatisch op de hands-free ofzo?
Zodra iemand belt schuif je de slider naar rechts om de call aan te nemen. Dan druk je op de Speaker knop en kun je een gesprek voeren.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Shiver23 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 02:03:
[...]

Gewoon een scrollbalo aan de zijkant die ze toch al weergeven zou mj het handigst lijken.
Daar ben ik ook voor. Had ik ook al geprobeerd maar werkte niet. Het lange scrollen naar beneden is idd erg irritant, vooral omdat die steeds moet bijladen. Een post maken op geenstijl waar al meer dan 300 reacties zijn wordt zo wel erg oninteressant.

verder vind ik dat die wel vaak crasht. Ik heb zelfs al een crash gehad bij het openen van het instellingen menu :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Hoedje schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:50:
Zou dat eigenlijk wel kunnen? Betekent multi in multitouch ook echt multi of stiekem gewoon twee? (maw: kan de iPhone meer dan 2 aanrakingen tegelijk registreren?)

Over het scrollen: het is inderdaad een ramp om heel lange pagina's af te moeten maar op zich kan je wel een eind doorscrollen ook al is dat deel van de pagina nog niet geladen: gewoon door blijven raggen zeg maar... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

Hoe kan ik nu internetten met mijn tmobile abo ?
als ik op safari druk vraag die om wifi ik dacht toch echt dat er internet in me abo zat
500/500 abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Rijk Lemming schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 08:39:
[...]

Zou dat eigenlijk wel kunnen? Betekent multi in multitouch ook echt multi of stiekem gewoon twee? (maw: kan de iPhone meer dan 2 aanrakingen tegelijk registreren?)
Het kan sowieso. Het is alleen de vraag hoever ze ermee gaan. Het is natuurlijk ook de kunst om het niet te ingewikkeld te maken. Dat is tot nu toe natuurlijk heel goed gelukt. Een willekeurig persoon pakt hem op en weet vrijwel meteen hoe alles werkt.
Anoniem: 151391 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 03:12:
[...]
verder vind ik dat die wel vaak crasht. Ik heb zelfs al een crash gehad bij het openen van het instellingen menu :s
Hmm, dat is wel heel vreemd. Je hebt het al verscheidene keren gezegd dat je iPhone vaak crasht. Ik zou dan toch de software een keer herstellen (en dan bij voorkeur geen backup terugzetten). Ik heb zelf 347 erop staan en ik heb alleen soms dat Safari crasht en dan schiet ie terug naar het homescreen. Ik heb geen problemen met third party applicaties die terugschieten of zelfs helemaal niet openen (overigens wel gehad bij 345, maar of het nu ligt aan het herstellen of de nieuwere software zou ik niet durven zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 08-05 06:41
Nou, ik ook toch de gok gewaagd, en ik heb de telefoon nu iets minder dan een week.

interface
Over het algemeen ben ik er bijzonder tevreden mee, de interface werkt echt net zo goed en prettig als apple je wil doen geloven.
Zoals gezegd crasht safari wel af en toe, maar aangezien je hem binnen 2 seconden weer kunt starten is het niet echt een groot probleem. Hopelijk opgelost in de volgende firmware-update.

hardware
Erg jammer dat de headphone-jack aan de bovenkant zit. Als je hem in je hand hebt en je wil hem in je broekzak stoppen dan is het 'natuurlijk' om dit met de bovenkant naar beneden te doen. Nu zit de plug van de oordopjes dus in de weg, waardoor je hem in je hand moet omdraaien, met alle risico's vandien. Opvallend dat dit zo weinig naar boven komt in reviews.
Voor de rest werkt alles uitstekend qua hardware, vooral het touchscreen is buitengewoon gevoelig. De lichtste aanraking die ik zelf nog kan voelen wordt nog geregistreerd.

bereik met t-mobile
Kort samengevat: matig, maar voldoende.

Ik woon op de campus van de universiteit twente in Enschede, een gebied wat bekend staat om zijn slechte bereik met t-mobile. Binnenshuis heb ik 1 tot 3 streepjes bereik op het gsm netwerk, voldoende om te bellen & sms'sen dus.
Buiten heb 1 tot 2 streepjes 3g bereik.

conclusie
Al met al ben ik erg tevreden met het apparaat, het maakt de verwachtingen meer dan waar. Mijns inziens komt dat vooral door de fantastische browser, internetten is bijna net zo gemakkelijk als op een laptop oid.
Aanraders zijn de mobiele versies van google's diensten zoals google reader, iGoogle en gmail. Deze zijn speciaal aangepast voor de iPhone, en dat werkt meestal erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
hardware
Erg jammer dat de headphone-jack aan de bovenkant zit. Als je hem in je hand hebt en je wil hem in je broekzak stoppen dan is het 'natuurlijk' om dit met de bovenkant naar beneden te doen. Nu zit de plug van de oordopjes dus in de weg, waardoor je hem in je hand moet omdraaien, met alle risico's vandien. Opvallend dat dit zo weinig naar boven komt in reviews.
Voor de rest werkt alles uitstekend qua hardware, vooral het touchscreen is buitengewoon gevoelig. De lichtste aanraking die ik zelf nog kan voelen wordt nog geregistreerd.
Hmm, ik heb daar niet zon moeite mee. Ik kan mij herinneren dat bij voorgaande mp3 spelers ze bij mij of bovenaan zaten, of aan de zijkant. Maar eigenlijk nooit onderop... Vind het eigenlijk meer dan logisch, denk dat het daarom ook bijna niet als nadeel opgemerkt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Anoniem: 215492 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:49:
Hoe kan ik nu internetten met mijn tmobile abo ?
als ik op safari druk vraag die om wifi ik dacht toch echt dat er internet in me abo zat
500/500 abo
wifi is altijd de eerste keuze. Dus als je een wifi beschikbaar hebt, zou ik die kiezen. Als je niet kiest voor een wifi, pakt hij gewoon GPRS of 3G (wat je beschikbaar hebt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Splash schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:08:
hardware
Niet met je eens. Stel hij zou aan de onderkant zitten, hoe doe je dat dan als je het ding in de dock wil zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
hardware
Ik weet niet wat ik prefereer. Maar ik heb hiervoor een iPod nano (2G) en een iPod touch gehad. Ik ben zo gewend om aan de onderkant te "prikken" dat ik er altijd naast zit. Overigens zit ook de powerknop aan de andere kant bij de iPod touch, daar begin nu een beetje aan te wennen. Maar dat blijft ook vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Rijk Lemming schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 08:39:
Volgens de apple-patenten is het een capacitieve matrix, dus je kunt zonder problemen meer dan twee vingers waarnemen. Het 'tracken' van bewegingen van 3 vingers is wel een stuk lastiger, vanwege het extra rekenwerk, om over 4 of 5 nog maar niet te beginnen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het ermee eens dat onderop logischer is, vind ik met mijn nano ook veel fijner. Het ziet er ook onlogisch uit als je em in je hand hebt, die kabel die bovenuit steekt om vervolgens toch naar beneden te gaan. Maar zoals hierboven ook al gezegd is het waarschijnlijk gedaan voor de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
Iets anders: my t-mobile.

Ik wil uiteraard graag mijn overgebleven minuten enz bekijken op mijn iphone. Op de pc werkt het allemaal prima, maar op de iphone wordt ik na het inloggen telkens geredirect naar de faq, waarna ik nog steeds niet ingelogd ben. :(

Iemand hier een oplossing voor? (mobiele versie van deze website oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 14:55
Het kan sowieso. Het is alleen de vraag hoever ze ermee gaan. Het is natuurlijk ook de kunst om het niet te ingewikkeld te maken. Dat is tot nu toe natuurlijk heel goed gelukt. Een willekeurig persoon pakt hem op en weet vrijwel meteen hoe alles werkt.
Ik ben absoluut voor een implementatie van gestures. Imho zijn gestures juist een perfecte manier om features toe te voegen voor geavanceerdere gebruikers zonder het voor de gemiddelde gebruiker ingewikkelder te maken. Iemand die de iPhone gewoon oppakt snapt dan prima hoe die moet scrollen en wordt niet lastiggevallen met dingen die hij niet begrijpt, iemand die het apparaat beter kent heeft meer mogelijkheden.

Weet iemand of er (via een jailbreak?) überhaupt mogelijheden zijn om programma's in de achtergrond actief te laten blijven? Als dat kan, lijkt mij een gesture-app die OSX Mobile aanstuurt in principe wel mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
svdm schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Inmiddels terug van de T-Mobile-shop. Hoewel ik er netjes, uitvoerig en vriendelijk werd geholpen, hebben we/ze het probleem niet kunnen oplossen (zelfs in de winkel heen-en-weer gebeld met de Apple-store in Utrecht of zij wellicht nog andere ideëen hadden).

Wél zagen we dat de iPhone verschillende 'crash'-files heeft aangemaakt op de iPhone (welke zijn verstuurd naar Apple). De hardeschijf van mijn iPhone (met daarop nog al mijn bestanden) was via iTunes gewoon zichtbaar (duurde 20 minuten voordat het toestel 'gezien' werd), maar ook na het ontkoppelen ervan startte de telefoon niet op.

Het toestel is ingenomen en de verwachting is dat-ie pas over 3 weken weer terug is. Overigens kon ik gewoon van de mogelijkheid gebruik maken om een leentoestel mee te krijgen.

Wel balen allemaal, dit.., en dat al na een week, terwijl het toestel netjes is gebruikt, er niet mee geklooid is or what-so-ever.
WOW! Afgelopen maandag mijn niet-opstartende-iPhone ingeleverd bij T-Mobile (Utrecht Overvecht). Vandaag, 5 dagen later, ligt er een gloednieuwe voor me klaar! Ik ben er weg van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171810

Is de Iphone 3G ook sneller dan de 1e gen iphone? qua hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171810 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:41:
Nee, langzamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:58
Bron :S? Volgens mij gewoon even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 12:01
MarcoC schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 15:24:
[...]

Bron :S? Volgens mij gewoon even snel.
Ik heb mijn iPhone 3G tegenover de 'oude' versie van een bekende van mij gehouden en laatstgenoemde gaat inderdaad wat sneller (opstarten, 'instellingen' pagina openen, etc.)

Het is alleen niet duidelijk geworden of dit door andere hardware komt of door versie 2 van de mobiele OSX, aangezien die 'oude' nog ook versie 1 OSX erop had staan. Wie weet dat deze met versie 2 dezelfde snelheid krijgt als de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 171810 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:41:
De eerste generatie had een 620MHz ARM, geklokt op 400 of 412MHz om batterijen te sparen. De 3G heeft een 835MHz ARM op onbekende kloksnelheid. In potentie is 'ie dus 40% sneller, in de praktijk is het nog even niet duidelijk.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik kan niets vinden van die 835mhz. Volgens mij kwam dat uit een FCC-document en had dat met de frequentie van de gsm-band te maken. En niet met de processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
Splash schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:46:
Iets anders: my t-mobile.

Ik wil uiteraard graag mijn overgebleven minuten enz bekijken op mijn iphone. Op de pc werkt het allemaal prima, maar op de iphone wordt ik na het inloggen telkens geredirect naar de faq, waarna ik nog steeds niet ingelogd ben. :(

Iemand hier een oplossing voor? (mobiele versie van deze website oid)
Ok, een simpel html formuliertje dat de juiste data POST werkt. Voor geintereseerden:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

<html>
<head>
    <title>My T-mobile login transfer</title>
    <meta name="viewport" content="width=300"> 
    <style type="text/css">
        body{ 
        font-family: verdana;
        }
    </style>
</head>
<body>
    <form action="https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/homepage.aspx?login=1" method="POST">
        <input type="hidden" name="__EVENTTARGET" value="ctl00$ctl00$ctl03$relatedLinkRepeater$ctl00$ctl00$ctl00$loginControl$loginButton" />
        <input type="hidden" name="__EVENTARGUMENT" value="" />
        <input type="hidden" name="ctl00$ctl00$ctl01$ctl00$itemRepeater$ctl02$ctl00$ctl00$searchTextBox" value="[Stel hier uw vraag]" />
        <input type="hidden" name="loginButtonClickCheck" value="true" />

naam:<br />
        <input name="ctl00$ctl00$ctl03$relatedLinkRepeater$ctl00$ctl00$ctl00$loginControl$usernameTextBox" /><br />
        wachtwoord:<br />
        <input type="password" name="ctl00$ctl00$ctl03$relatedLinkRepeater$ctl00$ctl00$ctl00$loginControl$passwordTextBox" /><br />

<input type="submit" value="log in"/>
    </form>
</body>

Ik raad je bijzonder sterk aan om deze code zelf te hosten, en dus niet van iemand anders gebruik te maken. Op deze manier geef je namelijk wel heel makkelijk je inlogcodes uit handen, wat je duur kan komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:37

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Splash schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 16:14:
[...]

Ok, een simpel html formuliertje dat de juiste data POST werkt. Voor geintereseerden:
]
Ik raad je bijzonder sterk aan om deze code zelf te hosten, en dus niet van iemand anders gebruik te maken. Op deze manier geef je namelijk wel heel makkelijk je inlogcodes uit handen, wat je duur kan komen te staan.
En de form zelf ook beschermen met .htaccess en ssl of iets vergelijkbaars lijkt me.

[ Voor 51% gewijzigd door Q op 26-07-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik heb sinds vandaag een Iphone 16gb zwart en ben er best tevreden mee.

Wat me wel opvalt is dat ik nog geen één keer een 3g verbinding heb gehad. Moet hier eerst 48 uur overheen gaan voordat dat geactiveerd is?
Hij schakelt meteen om maar 2g met GRPS verbinding ofzo.

Is het een optie om gewoon te gaan autorijden en kijken waar hij wel 3g ontvangst heeft?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ja 7.7.0.43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Laatst online: 29-12-2018
MichaelK1985 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:19:
Is het een optie om gewoon te gaan autorijden en kijken waar hij wel 3g ontvangst heeft?
Makkelijker/goedkoper om eens naar je provider te bellen en vragen of het al geactiveerd is? :)

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 12-05 20:50

DoD Cerberus

blabla!

Q schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:56:
[...]

En de form zelf ook beschermen met .htaccess en ssl of iets vergelijkbaars lijkt me.
Beveiliging heeft geen nut hoor, er worden verder geen gegevens van jezelf opgeslagen...
waar het om gaat is dat als jij m bij iemand anders gebruikt, die persoon misschien wel een stukje code heeft dat je gegevens kan opslaan, zolang je het zelf host loop je eigenlijk geen risico

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Robbeke schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:39:
[...]

Makkelijker/goedkoper om eens naar je provider te bellen en vragen of het al geactiveerd is? :)
Oke, bel ik maandag wel even. Het is namelijk een zakelijk abonnement.

Is 3g niet meteen actief? Kan namelijk gewoon bellen, smsen en visual voicemail werkt ook.
Bedankt alvast!

[ Voor 4% gewijzigd door MichaelK1985 op 26-07-2008 19:11 ]

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Een preventieve 'must read' voor de mensen die met Exchange willen gaan synchroniseren: Apple Support: All Day Events Appearing on iPhone as meeting Requests -> Appointments you create with Exchange show as Invitations on iPhone or iPod touch

Had niet verwacht dat ze ervoor gekozen hebben het e-mail adres case-sensitive te vergelijken...

[ Voor 34% gewijzigd door TheRookie op 26-07-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 22:19

vr6-only

Blub Blub

Anoniem: 232049 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:02:

[...]

..die kun je tenminste tunen... :O Nou, iig was dat weggeven dus ook weer niet zo'n opoffering met zo'n hype baas.... En áls je je een hype phone gratis krijgt van je hype werkgever dan ga je 'em wel gebruiken? Lastig lijkt me dat; tegen je zin een telefoon moeten gebruiken die je eigenlijk bagger vindt.
Mijn werkgever heeft een zakelijke overeenkomst met T-Mobile en alle medewerkers krijgen een toestel van de zaak. Sim ben je verplicht om te gebruiken (vanwege de klanten die je nummer hebben.....), maar het toestel niet.

Aangezien ik de keus had om een nieuw toestel uit te kiezen (ter vervanging van mijn MDA compact III), koos ik de iPhone, omdat ik al prive een Diamond heb gekocht. Ik heb daar dus spijt van. Is dat soms verboden of zo??

fanboys.... :O

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
Als ik bluetooth aanzet, dan blijft mijn Iphone maar naar apparaten zoeken, een lijst met apparaten komt er niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Sovereign schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:31:
Als ik bluetooth aanzet, dan blijft mijn Iphone maar naar apparaten zoeken, een lijst met apparaten komt er niet. :|
Ik weet niet waar je mee wil pairen, maar de iphone kan alleen pairen met headsetjes of andere apparaten die uitsluitend de telefoonfunctie ondersteunen.

Dus niet met andere telefoons of computers.. Misschien is dat je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
psychonikeo schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:49:
[...]

Ik weet niet waar je mee wil pairen, maar de iphone kan alleen pairen met headsetjes of andere apparaten die uitsluitend de telefoonfunctie ondersteunen.

Dus niet met andere telefoons of computers.. Misschien is dat je probleem?
Hmmz, dat is weer minder vind ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb zowel een gen 1 als de nieuwe 3g en ben blij met de 3g op 2 dingen na; 1) hij pikt veeeeel minder wifi signaal op; op mn werk registreer ik met de oude iphone zo'n 10 wifi points en de 3G versie maar 2..
En ten 2e; de ontvangst is echt heel erg slecht (regio amsterdam), gemiddeld 2 streepjes t.o.v. 5 met dezelfde sim in de oude iphone.. ik hoop echt dat het iets is dat ze bij t-mobile kunnen oplossen met configuratie files ofzo en dat het niet aan de hardware van de 3G ligt..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-06 01:07

amphora

Websites & Fotografie

dadj schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:26:
ik heb zowel een gen 1 als de nieuwe 3g en ben blij met de 3g op 2 dingen na; 1) hij pikt veeeeel minder wifi signaal op; op mn werk registreer ik met de oude iphone zo'n 10 wifi points en de 3G versie maar 2..
En ten 2e; de ontvangst is echt heel erg slecht (regio amsterdam), gemiddeld 2 streepjes t.o.v. 5 met dezelfde sim in de oude iphone.. ik hoop echt dat het iets is dat ze bij t-mobile kunnen oplossen met configuratie files ofzo en dat het niet aan de hardware van de 3G ligt..
WiFi ontvangst is wel verontrustigend. Maar streepjes gaan vergelijken van 1G en 3G netwerken is echt zinloos (zoals al zovaak is geschreven)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbrutus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 15:50
Hey,

Hoe zit het met de garantie als ik de iphone in belgie koop?
Geeft apple wereldwijde garantie zodat ik elke apple store/premium reseller in NL hiervoor evt kan aanschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

bertbrutus schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:35:
Hey,

Hoe zit het met de garantie als ik de iphone in belgie koop?
Geeft apple wereldwijde garantie zodat ik elke apple store/premium reseller in NL hiervoor evt kan aanschieten?
Een beetje eigen inzet kan geen kwaad :) In [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? staat alles wat je wilt weten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Sovereign schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:50:
[...]
Hmmz, dat is weer minder vind ik. :(
Dat is zeker zo, maar ook al een tijdje bekend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Opnieuw :P nu het goede topic.

Is het met een iPhone mogelijk te RDP'en met je Pc (of terminal service oid?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

amphora schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:31:
[...]

WiFi ontvangst is wel verontrustigend. Maar streepjes gaan vergelijken van 1G en 3G netwerken is echt zinloos (zoals al zovaak is geschreven)
ik heb op "streepjes" gezocht in dit topic en lees een hoop gelijkgestemde ervaringen, hoe kom je erbij dat het zinloos is dan? ik krijg toch echt regelmatig een connection lost melding.. de oude iphone heeft dat gewoon nooit.. al LIJKT het iets minder voor te komen dan de 1e twee weken..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
DaYwaLkUr schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:22:
Opnieuw :P nu het goede topic.

Is het met een iPhone mogelijk te RDP'en met je Pc (of terminal service oid?) ?
Nee.. Daarnaast is het scherm te klein om RDP op e zetten. en hoe wil je de muis gaan besturen??

het is niet te doe. heb zelf eens geprobeerd op een PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

psychonikeo schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:49:
[...]
...Dus niet met andere telefoons of computers.. Misschien is dat je probleem?
dus je kan je iPhone niet pairen met je mac via Bluetooth? |:( Dat doe ik momenteel met mijn huidige telefoon en vind ik heerlijk werken. Een wijziging in je Adresboek, daarna even iSync en klaar is kees....
Edit: even de iPhone in je dock ploppen is natuurlijk ook niet veel werk..

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 27-07-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
To_Tall schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Nee.. Daarnaast is het scherm te klein om RDP op e zetten. en hoe wil je de muis gaan besturen??

het is niet te doe. heb zelf eens geprobeerd op een PDA.
Op de PocketPC (Touch Diamond oid) is het wél gewoon mogelijk http://nl.youtube.com/watch?v=uNiEQWFdDqc

Bij de iPhone dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er staat toch een VNC-app in de App-store? Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dadj schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:04:
[...]

ik heb op "streepjes" gezocht in dit topic en lees een hoop gelijkgestemde ervaringen, hoe kom je erbij dat het zinloos is dan? ik krijg toch echt regelmatig een connection lost melding.. de oude iphone heeft dat gewoon nooit.. al LIJKT het iets minder voor te komen dan de 1e twee weken..
Het is zinloos omdat het 3G netwerk een apart netwerk is. Die dekking is door het hele land stukken minder. Ik weet zeker dat als je 3G uitzet dat je dan wel volledig bereik hebt net als je oude iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Streepjes zijn zinloos omdat 3 streepjes op je iPhone hetzelfde kan zijn als 5 streepjes op een ander toestel. Het is maar net hoe het geimplementeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

dadj schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:04:
[...]

ik heb op "streepjes" gezocht in dit topic en lees een hoop gelijkgestemde ervaringen, hoe kom je erbij dat het zinloos is dan? ik krijg toch echt regelmatig een connection lost melding.. de oude iphone heeft dat gewoon nooit..
Dat is omdat je appels met peren vergelijkt. 2G (GSM) heeft, in Nederland, per definitie beter bereik dan 3G (UMTS) omdat er andere frequentiebanden gebruikt worden. GSM zit op 900 en 1800MHz, UMTS op 2100MHz. Hoe lager de frequentie, hoe beter het signaal door materialen zoals beton e.d. heen gaat, hoe meer afstand je er mee kunt halen, etc.

De oude iPhone had alleen 2G. Als je op een 3G iPhone de 3G-verbinding uitzet doet 'ie alleen GSM en dan zul je zien dat je overal veel beter bereik hebt en dat de verbinding niet meer verbroken zal worden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106556

Gister me iphone 16 gb gehaald en werkt echt super! alleen heb ik het probleem dat er vaak Geen Service staat terwijl ik wel vol bereik heb....iemand hier al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 12:08
CyBeR schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Dat is omdat je appels met peren vergelijkt. 2G (GSM) heeft, in Nederland, per definitie beter bereik dan 3G (UMTS) omdat er andere frequentiebanden gebruikt worden. GSM zit op 900 en 1800MHz, UMTS op 2100MHz. Hoe lager de frequentie, hoe beter het signaal door materialen zoals beton e.d. heen gaat, hoe meer afstand je er mee kunt halen, etc.

De oude iPhone had alleen 2G. Als je op een 3G iPhone de 3G-verbinding uitzet doet 'ie alleen GSM en dan zul je zien dat je overal veel beter bereik hebt en dat de verbinding niet meer verbroken zal worden.
Klopt. Als ik 3G uitzet, heb ik hier binnen de volle 5 streepjes. Met 3G aan is dat soms 4, maar meestal 3. Buiten zal dat misschien anders zijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.