[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 104.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
Niek_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:56:
[...]
Even een vraagje, je gebruikt hem met je oude sim, je kan dus gewoon bellen en sms-en en PIT gebruiken met je oude sim icm. de iPhone? Moet namelijk 4 maanden wachten voordat m'n iPhone abonnement in gaat. Anders ga ik bellen om te kijken of ze het om willen zetten naar het nieuwe abonnement.
En nog snel een 2e vraag. Heb nu een MDA Vario en ben gewend aan het sms-en met 2 vingers (toestel op z'n kant, toetsenbord eruit en gaan). Kan ik de iPhone ook op z'n kant draaien zodat ik met 2 vingers kan tikken? Of draait het beeld niet mee?
Je kunt hem gewoon met je oude simkaart gebruiken, tenzij het een hele oude Ben SIM is. Dan wordt deze omgeruild door t-mobile. Je abbonnement met PIT werkt wel gewoon.

Als het goed is, wil de helpdesk je wel omzetten naar je nieuwe abbonnementsvoorwaarden. Zie ook mijn eerdere posting hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Niek_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:56:
[...]

Even een vraagje, je gebruikt hem met je oude sim, je kan dus gewoon bellen en sms-en en PIT gebruiken met je oude sim icm. de iPhone? Moet namelijk 4 maanden wachten voordat m'n iPhone abonnement in gaat. Anders ga ik bellen om te kijken of ze het om willen zetten naar het nieuwe abonnement.
Ja dat kan. Ik kan dat zelfs met mijn nieuwe Ben kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mocht deze er ooit gaan komen dan vind ik hem ook wel sexy: (PRODUCT) RED Apple iPhone 3G

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download/file.php?id=2894

[ Voor 25% gewijzigd door DaannO op 24-07-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 17:23
De voorwaarden van de hotspots zijn een beetje misleidend naar mijn idee, er staat namelijk onbeperkt te gebruiken en er staat niet dat het gratis is, het kost namenlijk34,50 per maand

T-Mobile HotSpot.
HotSpot Je betaalt
T-Mobile Wi-Fi Totaal Internationaal € 34,50 per maand

zie voorwaarden http://www.t-mobile.nl/iphone/iphone_persoonlijk.pdf

Dus mensen let op hotspots zijn wel onbeperkt maar niet grati

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

gielie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:03:
De voorwaarden van de hotspots zijn een beetje misleidend naar mijn idee, er staat namelijk onbeperkt te gebruiken en er staat niet dat het gratis is, het kost namenlijk34,50 per maand

T-Mobile HotSpot.
HotSpot Je betaalt

Dus mensen let op hotspots zijn wel onbeperkt maar niet grati
Internationaal. In Nederland is het gratis. In het buitenland betaal je 34,50 per maand.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Zie Shiver23 hierboven, dubbel bericht overbodig

[ Voor 93% gewijzigd door elmorian op 24-07-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 17:23
Lt. Marx schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:21:
Net T-Mobile klantenservice aan de lijn gehad. KPN hotspot werk hier nog steeds niet icm iPhone. Heb wel confirmation gekregen dat het wel zou moeten werken. Het schijnt dat er een groep iPhone gebruikers is waarvoor dit niet werkt. Mensen die hier ook last van hebben kunnen zich opgeven bij de klantenservice zodat je in de pool terechtkomt waarmee problemen zijn. Als het goed is gaan ze het dan voor je oplossen. Even afwachten dus!
Volgens mij werken de KPN hotspots dus niet.
De voorwaarden van de hotspots zijn een beetje onduidelijk naar mijn idee, er staat namelijk onbeperkt te gebruiken en er staat niet dat het gratis is, het kost namelijk 34,50 per maand

T-Mobile HotSpot.
HotSpot Je betaalt

Verder staat er niks over hotspots in de voorwaarden.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 23:02
DaannO schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:59:
Mocht deze er ooit gaan komen dan vind ik hem ook wel sexy: (PRODUCT) RED Apple iPhone 3G

[afbeelding]
Vind zelf rood niet echt mooi maar als ik jou was zou ik ColorWare in de gaten houden want wie weet gaan ze binnenkort ook met de 3G versie aan de gang :)

Heeft iemand trouwens opgemerkt dat iPhone 3G trager is dan iPhone 2G ? Gewoon programma's starten of scroller gaat bij de 2G veel soepeler dan bij 3G. Of heb ik dat alleen ?

[ Voor 13% gewijzigd door Armo op 24-07-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gielie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:37:
[...]

De voorwaarden van de hotspots zijn een beetje onduidelijk naar mijn idee, er staat namelijk onbeperkt te gebruiken en er staat niet dat het gratis is, het kost namelijk 34,50 per maand

T-Mobile HotSpot.
HotSpot Je betaalt

Klopt en even verderop zie ik staan dat het gebruik van Hotspots in het buitenland 0,25 ct/min kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
gielie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:37:
[...]

T-Mobile HotSpot.
HotSpot Je betaalt

Zoals ook al in het Prijs & Abonnementen topic is vermeld is dat van toepassing op internationale HotSpots. De HotSpots in Nederland zijn zo ver ik weet wel gratis met je iPhone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
Hoeveel MB verstoken jullie zoal bij het intensief gebruik maken van 3G?

Ik ben momenteel bij Proximus en het enige betaalbare (bovenop mijn gewone GSM rekening) is 50MB.
Ik gok dat dit te weinig gaat zijn, boven 50MB wordt dit 90 cent per MB.

Ik heb mijn iPhone momenteel 2 dagen en gebruik dus (tot nu toe) enkel Wifi thuis en op het werk (3/4 vd dag).

[ Voor 18% gewijzigd door BlackShadow op 24-07-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 08:14

djkooij

voorheen Facemodder

BlackShadow schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:50:
Hoeveel MB verstoken jullie zoal bij het intensief gebruik maken van 3G?

Ik ben momenteel bij Proximus en het enige betaalbare (bovenop mijn gewone GSM rekening) is 50MB.
Ik gok dat dit te weinig gaat zijn, boven 50MB wordt dit 90 cent per MB.

Ik heb mijn iPhone momenteel 2 dagen en gebruik dus (tot nu toe) enkel Wifi thuis en op het werk (3/4 vd dag).
Heb mijn iPhone nog niet binnen, maar met mijn qtek 9100 verstook ik via gprs al 140 mb per maand :X
Ik persoonlijk zou aan die 50 mb nooit genoeg hebben, maar dat verschilt gelukkig per persoon.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

elmorian schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:42:
[...]

Zoals ook al in het Prijs & Abonnementen topic is vermeld is dat van toepassing op internationale HotSpots. De HotSpots in Nederland zijn zo ver ik weet wel gratis met je iPhone abonnement.
Internationaal kost het 34,50 zoals ook in dat pdfje staat. T-Mobile hotspots in NL zijn gratis (daar kan ik ook op inloggen gewoon). KPN hotspots werken nog niet echt. Daar kan ik dus nog niet op inloggen. Kheb een half uur aan de lijn gehangen met tmobile klantenservice. KPN hotspots horen bij het iPhone abonnement samen met de Tmobile hotspots.
Met een iPhone 3G in de pocket is het ook mogelijk om gebruik te maken van 1400 HotSpots van T-Mobile. Maar hoe log je in op deze HotSpots?

Stuur een SMS naar 9434 met de volgende tekst: HOTSPOT. Vervolgens krijg je een SMS'je terug met daarin je inlognaam en wachtwoord. Je inlognaam is makkelijk te onthouden; 31612345678@t-mobile.nl. Je wachtwoord is minder makkelijk te onthouden. Maar deze kun je wijzigen in bijvoorbeeld 123456 door het volgende te SMS'en naar 9434: PASSWORD 123456.

Wil je weten waar je HotSpots kunt vinden? Zoek HotSpots bij jou in de buurt met deze Hotspot zoeker van T-Mobile. Veel surfplezier!
In die hotspot zoeker staan KPN hotspots ook vermeld als Tmobile hotspots. Check utrecht centraal maar eens en hover over een aantal hotspots. Soms wordt KPN vermeld als eigenaar van de hotspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Net m'n iPhone geactiveerd.
Leuke telefoon met een hoop mogelijkheden, maar het blijft een telefoon, dus moet ie op z'n minst kunnen bellen. En dat is nu net het probleem...
Ik kan gebeld worden, ik kan sms-en en sms-jes ontvangen, ik kan mailen en mail ontvangen en ik kan internetten, maar ik kan niet bellen.

KS heeft geen oplossing, maar Tweakers zijn natuurlijk veel slimmer O-) dus iemand een suggestie?

Dezelfde vraag heb ik ook gesteld in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5, omdat de vraag voor mij gevoel tussen deze twee topics invalt... correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:06:

KS heeft geen oplossing, maar Tweakers zijn natuurlijk veel slimmer O-) dus iemand een suggestie?
beltegoed kopen ;)

Ik neem aan dat je hem al wel een keer aan en uit hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:11:
beltegoed kopen ;)

Ik neem aan dat je hem al wel een keer aan en uit hebt gezet?
Ik vind 300 minuten genoeg :P
Uit-en-aan aan meerdere keren geprobeerd... werkt niet :(
Andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:18:
[...]

Ik vind 300 minuten genoeg :P
Uit-en-aan aan meerdere keren geprobeerd... werkt niet :(
Andere suggesties?
Welke fout/melding krijg je dan? Of wat hoor je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een dock kopen, kan iemand eens een foto van zijn/haar dock maken? - Het liefst met iPhone erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
BlackShadow schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:20:
Welke fout/melding krijg je dan? Of wat hoor je? :P
Ik toets een nummer in en druk op bellen.
Dan hoor ik heel kort tuut-tuut-tuut en zie in m'n schermpje 'gesprek beëindigd'.
That's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:29:
[...]

Dan hoor ik heel kort tuut-tuut-tuut en zie in m'n schermpje 'gesprek beëindigd'.
That's it...
Het lijkt alsof je geen ontvangst hebt of naar een nummer belt die niet bereikbaar is.
Kan je bvb naar je mailbox bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:31
[...]

That's it...
Ik heb op dit moment precies hetzelfde, ook heb ik geen 3G Bereik.
Visual Voicemail doet het gewoon, en op my t-mobile staat alleen dat ik 150 smsjes heb er staat niks over belminuten :/

edit: ik heb de iphone hersteld via itunes (als nieuwe telefoon) en nu kan ik gewoon weer bellen, vreemd.

[ Voor 10% gewijzigd door hebron op 24-07-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:58
[...]

That's it...
Komt me bekend voor.... als ik dan 3G uitschakel kan ik wel gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Leuke om is in te voeren in je telefoon via de bel interface...

*3001#12345#*

Hiermee open je field test mode. Je krijgt onder andere een numerieke waarde links bovenin in plaats van bars, dit zegt iets over de ontvangst in decibel. Hoe dichter bij nul hoe beter.

Om je telefoon weer normaal te krijgen druk je op de home knop.

Meer uitleg:
http://www.wirelessinfo.c...phone-field-test-mode.htm

[ Voor 11% gewijzigd door The - DDD op 24-07-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik ben bijzonder benieuwd naar de kwaliteit van de zeg maar boxen.
Mijn huidige iphone vindt ik soms te stil klikken. Geluid komt niet goed naar boven.
Muziek zonder koptelefoon afspelen klinkt ook niet geweldig.

Hoe is dat nu het geval?

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Is het normaal dat je bij het aanzetten van je telefoon weer die code moet invoeren van T-Mobile? Die code stond op een papiertje bij de sim kaart. Als ik die niet invoer is mijn telefoon gelocked.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:58
Eiríkr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:09:
Is het normaal dat je bij het aanzetten van je telefoon weer die code moet invoeren van T-Mobile? Die code stond op een papiertje bij de sim kaart. Als ik die niet invoer is mijn telefoon gelocked.
Dat is gewoon je PIN-code van de Sim-kaart, die je bij elke telefoon moet invoeren als je die weer aanzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ah okay. Ik vergis me hier omdat ik in de iPhone een andere code heb ingesteld. Hoopte dat dat dezelfde code zou zijn :P Maar iPhone past dus niet de code van de sim kaart aan. Nu zit ik op het werken en is hij gelocked hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
-nickx- schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:01:
Ik ben bijzonder benieuwd naar de kwaliteit van de zeg maar boxen.
Mijn huidige iphone vindt ik soms te stil klikken. Geluid komt niet goed naar boven.
Muziek zonder koptelefoon afspelen klinkt ook niet geweldig.

Hoe is dat nu het geval?

Thnx
Het is een stuk beter. Maar het blijft een telefoon en het blijft natuurlijk een mini speakertje. Verwacht er niet teveel van. Maar er zijn overal demo modellen te bewonderen, dus dan kun je het zelf even uitproberen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ligt aan de linker onderkant van de iPhone mijn scherm iets dieper verzonken waardoor je een randje voelt, (niet dat ik het een probleem vind) meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Iemand al een RDP software pakketje gevonden voor de 3G? Geen VNC maar echt voor MS Terminal Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
mabarto schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:33:
Iemand al een RDP software pakketje gevonden voor de 3G? Geen VNC maar echt voor MS Terminal Services.
Er is een programma voor Mac die met Windows Servers over weg kan. Is het dan niet mogelijk om dat programma te downloaden en op je Iphone te zetten?

De extensie van het bestand is .dmg en het heet CoRD

Te downloaden via:

http://sourceforge.net/pr...g&use_mirror=dfn&abmode=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

McWolf82 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:18:
Er is een programma voor Mac die met Windows Servers over weg kan. Is het dan niet mogelijk om dat programma te downloaden en op je Iphone te zetten?
Zou wel mooi zijn als je alle OS X software op je iPhone zou kunnen draaien. Maar dit gaat dus niet werken :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Misschien mis ik iets maar hoe wijzig ik de code van de sim kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
Eiríkr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:34:
Instellingen -> Telefoon -> Sim pincode

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Eiríkr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:34:
Volgens mij is het: instellingen-algemeen-codeslot-wijzig toegangscode (zie hierboven, wat ik zeg is denk ik voor een 'telefooncode' ofzo)

[ Voor 13% gewijzigd door Rijk Lemming op 24-07-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Rijk Lemming schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:41:
[...]

Volgens mij is het: instellingen-algemeen-codeslot-wijzig toegangscode (zie hierboven, wat ik zeg is denk ik voor een 'telefooncode' ofzo)
** 04 * old PIN * new PIN * new PIN # werkt altijd op iedere GSM.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:30:
Bij mij ligt aan de linker onderkant van de iPhone mijn scherm iets dieper verzonken waardoor je een randje voelt, (niet dat ik het een probleem vind) meer mensen die dit hebben ?
Ik kwam toevallig vandaag dit topic tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
hebron schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:46:
Ik heb op dit moment precies hetzelfde, ook heb ik geen 3G Bereik.
Visual Voicemail doet het gewoon, en op my t-mobile staat alleen dat ik 150 smsjes heb er staat niks over belminuten :/

edit: ik heb de iphone hersteld via itunes (als nieuwe telefoon) en nu kan ik gewoon weer bellen, vreemd.
Ik heb wel 3G bereik. Ik kan gebeld worden, ik kan sms-en en sms-jes ontvangen, ik kan internetten en mailen, maar niet bellen. Ik heb de telefoon al een keer hersteld en tig keer op uit-en-aan gezet, maar ik kan nog steeds niet bellen.

Ook het uitzetten van 3G heeft geen effect.

Ik kan me ook niet aanmelden voor My T-mobile op de website, dan krijg ik de volgende foutmelding: 'Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw'.

De KS weet 't ook niet. Ze adviseren me om 48 uur te wachten (dan is je abo volledig door 't systeem). Maar misschien is er nog een Tweaker die de oplossing weet? O-)

Verder een geweldig toestel. Ik zal binnenkort even verslag doen van m'n bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:42:
[...]

Ik kwam toevallig vandaag dit topic tegen.
En bedankt. Nu ben ik erachter gekomen dat in de rechterhoek onderin het scherm ook lager ligt dan bij de rest van het toestel. Verder zie ik niet echt iets dat mis is met de sleepbutton op die foto.

Het boeit me niet heel veel, maar als ik het die thread niet gezien had was het me waarschijnlijk nooit opgevallen :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Apple Dock gekocht in de T-mobile shop. Zal binnenkort even foto's plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:44:
[...]

Ik heb wel 3G bereik. Ik kan gebeld worden, ik kan sms-en en sms-jes ontvangen, ik kan internetten en mailen, maar niet bellen. Ik heb de telefoon al een keer hersteld en tig keer op uit-en-aan gezet, maar ik kan nog steeds niet bellen.

Ook het uitzetten van 3G heeft geen effect.

Ik kan me ook niet aanmelden voor My T-mobile op de website, dan krijg ik de volgende foutmelding: 'Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw'.

De KS weet 't ook niet. Ze adviseren me om 48 uur te wachten (dan is je abo volledig door 't systeem). Maar misschien is er nog een Tweaker die de oplossing weet? O-)

Verder een geweldig toestel. Ik zal binnenkort even verslag doen van m'n bevindingen.
Heb je hem sinds vandaag of gister ? Zo ja, dan moet ie gewoon nog geactiveerd worden, ik had precies hetzelfde. (kan 48 uur duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de ZAGG invisible shield. Als je die op je iPhone plakt, is dan je garantie weg? M.a.w. je hebt een aanpassing gemaakt/iets erop geplakt (kan zoiets er uberhaupt nog eens afgehaald worden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1,5 week geleden had ik mijn iPhone ingeleverd i.v.m. met (1) dode pixel. Vandaag kon ik een fonkel nieuwe iPhone ophalen. De T-Mobile shop medewerker bood zelfs nog zijn excuses aan. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:54

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Q schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:08:
Wat een ontzettend mooi speelgoed. Met name mobile Safari is tof.

Maar GPRS/UMTS werkt nog niet. Iets met "PDP-identiteit" en die niet herkennen ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3053/2669902507_6ac98cd5f4_o.png
Zijn er nog meer mensen die dit hebben gehad en zo ja, wat is er aan gedaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Q op 24-07-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Q schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:35:
[...]

Zijn er nog meer mensen die dit hebben gehad en zo ja, wat is er aan gedaan?
Lijkt me een hele mooie om de klantenservice van je Operator even over te bellen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:54

Q

Au Contraire Mon Capitan!

CyBeR schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:40:
[...]

Lijkt me een hele mooie om de klantenservice van je Operator even over te bellen.
Gedaan (t-mobile), maar ik ben benieuwd hoe lang ik waarschijnlijk moet wachten totdat mijn speelgoedje helemaal werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51

reiker

dan jij!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:01:
Vraagje over de ZAGG invisible shield. Als je die op je iPhone plakt, is dan je garantie weg? M.a.w. je hebt een aanpassing gemaakt/iets erop geplakt (kan zoiets er uberhaupt nog eens afgehaald worden?)
Als je de productomschrijving van de invisibleSHIELD goed leest, zie je dat ze claimen dat je het product zonder sporen achter te laten van je iPhone af kunt halen. Ik denk dat Apple niet moeilijk gaat doen als je zelf moeite doet om je product te beschermen? Het lijkt me in elk geval iets heel anders dan zelf proberen de batterij te vervangen :D

edit:
Je kunt meer informatie vinden in de FAQ van ZAGG

[ Voor 8% gewijzigd door reiker op 24-07-2008 20:55 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbliek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:01:
Neem aan van niet, je kan hem er heel makkelijk eraf halen.
Zonder dat er lijm resten blijven zitten…

Ik heb hem zelf ook op mn "oude" iPhone zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@reiker bedankt, maar ik was eigenlijk vooral benieuwd naar de gebruikers ervaring van jullie, zoals in de post hierboven. Er wordt nogal eens wat geclaimd door een bedrijf zelf, zie je. En ook je visie op Apple's houding ten opzichte van een beschermende maatregel klinkt goed. Toch blijft Apple een bedrijf en zakelijk. En nou ja, niet interessant meer en ik dwaal af.. Iig beide dank dus ;)
Da's goed nieuws, want ik heb er zojuist alvast een besteld. Zodra de iPhone goed werkt en ik er uberhaupt eerst eens een heb c.q. niet meteen terug hoeft naar de winkel plak ik die zooi er op.
EDIT: over de batterij, daar is een flink aantal keer negatief over gepost (en ook wel positief). Ik lees net dat het nieuwste umts mobieltje van Sony Ericson (de SE W902) - zelfs volgens eigen zeggen - het maar 4 uur uithoudt met umts. Dat is bar minder dan Apple claimt met de iPhone..? :9

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Apple zeurt nergens over qua iPhone. Dat laten ze buiten de VS namelijk compleet aan de operators over. En T-Mobile zal ook geen problemen hebben met een beschermend laagje op een telefoon geplakt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iphone met t-mobile abbo. Kan ik deze jailbreaken (wachtend op installer.app) zonder nadelen met mijn t-mobile abbonement, want als iets niet meer werkt dan heb ik een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:30:
Bij mij is linksboven in de hoek het scherm niet helemaal goed verzonken. Het is minimaal en je ziet het alleen als je goed kijkt. Steekt minimaal uit boven de behuizing in die hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
ik heb vandaag ook een Iphone besteld bij the phone house, er stonden nog 2 voor mij op de lijst, dat viel me flink mee, volgens de vriendelijke mevrouw zouden ze waarschijnlijk volgende week nieuwe phones krijgen, dus duimpies over elkaar :)

je krijgt er bij the phone house ook een gratis docking station bij omdat je op een wachtlijst staat, scheelt toch weer 25 euro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-09 13:02
Ik krijg die invisibleSHIELD er voor geen mogelijkheid goed op, die rondingen van de 3G zijn zo groot dat er een toch een aardige plooi blijft zitten (qua afstand zeg maar vanaf camera rondje zit er een plooi waar het los zit).

Is dat nog een beetje goed er op te krijgen? Na een uur klooien er mee heb ik de achterkant er maar weer af gehaald en teruggezet op z'n stickervel, probeer ik het misschien later nog eens.

De screen protector was uiteraard een peace of cake, want dat is gewoon vlak.

Iemand nog tips voor die plooien in de hoek? Kan wel zoals Zagg zegt een halve minuut of langer in de handpalm drukken, maar dan verplaatst de plooi eigenlijk alleen maar. Misschien toch een pizza puntje er uit moeten halen om het perfect passend te krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:24:
Ik krijg die invisibleSHIELD er voor geen mogelijkheid goed op, die rondingen van de 3G zijn zo groot dat er een toch een aardige plooi blijft zitten (qua afstand zeg maar vanaf camera rondje zit er een plooi waar het los zit).

Is dat nog een beetje goed er op te krijgen? Na een uur klooien er mee heb ik de achterkant er maar weer af gehaald en teruggezet op z'n stickervel, probeer ik het misschien later nog eens.

De screen protector was uiteraard een peace of cake, want dat is gewoon vlak.

Iemand nog tips voor die plooien in de hoek? Kan wel zoals Zagg zegt een halve minuut of langer in de handpalm drukken, maar dan verplaatst de plooi eigenlijk alleen maar. Misschien toch een pizza puntje er uit moeten halen om het perfect passend te krijgen :?
Dat is de rede denk ik ook dat ik hem niet wil bestellen. Ik ben niet zo creatief, en als ik het doe, denk ik dat het aan iemand anders over laat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
Hoe krijg ik m;n mail gesynced met m'n Outlook op de iPhone. Heb wel contacten etc, en imap via gmail. Maar gewoon mijn outlook mail synced ie niet. Moet outlook als standaard mail programma instellen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Noxa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:57:
Hoe krijg ik m;n mail gesynced met m'n Outlook op de iPhone. Heb wel contacten etc, en imap via gmail. Maar gewoon mijn outlook mail synced ie niet. Moet outlook als standaard mail programma instellen ofzo...
Als je IMAP van Gmail gebruikt zou je zowel in Outlook als op je iPhone gewoon dezelfde berichten moeten zien? Zorg er wel voor dat je via de Gmail servers mailt, anders staan uitgaande mails alleen in het programma waarmee ze verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
Ik heb mijn contacten gesynct met outlook, maar als ik in Outlook nou een contact aanklik geeft hij de foutmelding "Kan het dialoogvenster voor de eigenschappen niet weergeven. Er is een ongeldige ENTRYID aangegeven" en daarna hetzelfde alleen dan kan de actie niet voltooien. Waar kan dit aan liggen?

Ook crasht iTunes nog regelmatig, dus dat nog maar even in de gaten houden. Daardoor kwamen weer albumhoezen meerdere keren in de lijst voor onder een ander album en ging die als ik ging syncen 100+ nummers weer kopieren terwijl die er al op stonden...vaag ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn MacBook zit het programma BootCamp zodat je er ook XP of Vista op kan laten draaien.
Is er voor de iPhone 3G ook zo'n soortgelijk programma , zodat je ook Windows Mobile kan laten draaien.
Want als dat zou kunnen , kan TomTom er ook op draaien.
Ik zit maar wat te denken om TomTom geschikt voor de iPhone te krijgen , maar waar een wil is is een weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:27:
Op mijn MacBook zit het programma BootCamp zodat je er ook XP of Vista op kan laten draaien.
Is er voor de iPhone 3G ook zo'n soortgelijk programma , zodat je ook Windows Mobile kan laten draaien.
Ik zit maar wat te denken om TomTom geschikt voor de iPhone te krijgen , maar waar een wil is is een weg. :)
Ik denk niet dat dat er gaat komen (WM op de iPhone), maar ik verwacht wel dat er een soort van navigatie systeem zoals de TomTom komt (zelf heb ik er geen behoefde aan). Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of de osx versie op de iphone dat aankan. Hij crasht nu al vaak genoeg uit zichzelf. Bootcamp lijkt me erg heftig. Ik denk ook niet dat Apple dat ooit toelaat. Ze willen juist met hun osx mobile een tegenhanger worden van windows mobile (al vind ik osx nog erg buggy).

Tomtom heeft meen ik al aangekondigd dat ze een versie voor de iphone gaan uitbrengen. Vraag me wel af wat dat mag gaan kosten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Laatst online: 29-12-2018
basdv schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:03:
Ik heb mijn contacten gesynct met outlook, maar als ik in Outlook nou een contact aanklik geeft hij de foutmelding "Kan het dialoogvenster voor de eigenschappen niet weergeven. Er is een ongeldige ENTRYID aangegeven" en daarna hetzelfde alleen dan kan de actie niet voltooien. Waar kan dit aan liggen?
Is dat probleem nu nog steeds niet opgelost? :(
Ik heb in maart 2 weken een iPhone 2G gehad en heb hem weggedaan daarvoor. Heb je soms 64-bit Windows Vista? Toen had ik dit probleem ook.

Stevige minpunten want ik zou denken dat dit probleem ondertussen al is opgelost. Ik zou zelf ook eentje halen maar nu ik dit lees is m'n enthousiasme al minder... :O

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:44:

Inmiddels kan ik wél bellen *O* en heb ik VV. Ook kan ik me aanmelden bij My T-mobile. Ik heb alleen nog geen belminuten/sms-jes (abo staat al wel op i300), maar dat zullen ze de komende 24-uur ook nog wel oplossen (hoop ik O-)).

In ieder geval een pluim voor de klantenservice: toen ik gister (via mijn huistelefoon, want met m'n iPhone kon ik niet bellen) met de klantenservice belde werd na 13 minuten (toen het gesprek bijna klaar was) de verbinding verbroken. Vervolgens werd ik door de medewerkster van de klantenservice terug gebeld op m'n iPhone omdat ze 'het niet netjes vond als ik nu opnieuw moest bellen' _/-\o_
Een echte klantenSERVICE dus (en een met een gratis nummer; waar zie je dat tegenwoordig nog?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Phoniac schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:15:
[...]

Een echte klantenSERVICE dus (en een met een gratis nummer; waar zie je dat tegenwoordig nog?).
KPN, Vodafone, the works..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als WinMobile draait op de ARM proc die in de iPhone zit kan 't in theorie wel. Overigens is Boot Camp slechts een ondersteuningsappje dat een driver cd'tje voor je brandt en je hdd herpartitioneert. Je draait Windows verder gewoon native en daar is Boot Camp niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
CyBeR schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:41:
[...]

KPN, Vodafone, the works..
Echt niet vergelijkbaar...
T-Mobile klantenservice is echt super en staat overal boven. Klantvriendelijkheid, service, enz... Goed opgeleide mensen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

UltraSub schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:43:
[...]

T-Mobile klantenservice is echt super en staat overal boven. Klantvriendelijkheid, service, enz... Goed opgeleide mensen iig.
Mwah, dat idee heb ik bij Vodafone ook wel. Bij KPN idem als je niet al te speciale dingen wilt doen (dan moet je even zorgen dat je buiten de callcenters om gaat) maar 't zijn iig allemaal gratis nummers hoor. Dat hebben telco's bijna altijd aangezien 't ze over het algemeen toch niks kost maar 't geeft wel een beter imago naar de klant toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

dan vraag ik me af welk nummer jij belt ;-) Nee serieus, niet veel ervaring mee maar....ik wordt wel eens met aanbiedingen bestookt door een of andere overblije kerel die doet alsof ik achterlijk en voor geen meter luistert naar wat ik zeg.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik moet helaas nog even wachten op de iPhone, maar ik vroeg me af of iemand al ervaringen heeft met voice recording.

Ik wil het ding o.a. gaan gebruiken voor interviews, dus ik ben benieuwd naar de kwaliteit. Kwam deze app tegen in de appstore http://www.nfinityinc.com/quickvoiceip.html en het ziet er op zich goed uit.

Toevallig mensen die ook al deze (of andere apps) toevallig geinstalleerd en getest hebben?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
UltraSub schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:43:
[...]

Dit is toch echt een grapje hoop ik ?

Anders heb ik al 2 keer een persoon aan de lijn gehad die ik bijna nog moest uitleggen wat een GSM is. Ik heb een periode bij Orange gevonden dat de klantenservice wel aardig was maar dat is volgens mij ook terug bij af. Maar T-Mobile heeft geen klantenservice waar je U tegen zegt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 22:24
CyBeR schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:45:
[...]

Mwah, dat idee heb ik bij Vodafone ook wel. Bij KPN idem als je niet al te speciale dingen wilt doen (dan moet je even zorgen dat je buiten de callcenters om gaat) maar 't zijn iig allemaal gratis nummers hoor. Dat hebben telco's bijna altijd aangezien 't ze over het algemeen toch niks kost maar 't geeft wel een beter imago naar de klant toe.
Het is een beetje offtopic. Maar het zijn niet allemaal gratis nummers. T-Mobile is de enige met een echte gratis klantenservice. Bij Vodafone en KPN betaal je vanaf een niet-abonee nummer het tarief voor bellen naar een mobiel nummer, i.t.t. T-Mobile die een 0800-nummer hebben :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:22:
1,5 week geleden had ik mijn iPhone ingeleverd i.v.m. met (1) dode pixel. Vandaag kon ik een fonkel nieuwe iPhone ophalen. De T-Mobile shop medewerker bood zelfs nog zijn excuses aan. Top!
Had je alleen het toestel in moeten leveren of ook het doosje, boekjes etc.? Ik heb nl. alleen het toestel in moeten leveren, maar stel dat ik straks ook een nieuw toestel zou krijgen, dan komt bv. het EMEI-nr. dat onderop het doosje staat niet meer overeen met het toestel zelf (is dit een probleem?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:36:
[...]

Dat is de rede denk ik ook dat ik hem niet wil bestellen. Ik ben niet zo creatief, en als ik het doe, denk ik dat het aan iemand anders over laat. ;)
Ik raad de geïnteresseerden aan alleen de screenprotector te bestellen/kopen (voorkant dus). Zelf ben ik erg nauwkeurig, maar het kostte mij téveel moeite en tijd om de achterkant er goed op te krijgen. Uiteindelijk heb ik deze dan ook in de prullenbak gesmeten.
Inderdaad, de screenprotector zit perfect, zonder bubbels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hoi,
ik heb nu een week mijn iphone en ben als een kind zo blij!! maar heb een probleempje..
ik kan niet syncen naar de pc? hij maakt geen verbinding. nog meer mensen hier last van ?
ik wil graag via usb doen, maar hij doet gewoon helemaal niks. itunes zit ook steeds vast.. iemand een idee? wil graag mijn foto's op de pc hebben..
mijn man heeft de touch diamond maar wil nu de iphone... de touchscreens kun je haast niet vergelijken, de iphone is gewoon DE foon der fonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Gisteren ontving ik, zoals maandelijks, de factuur van T-Mobile (via My T-Mobile). En, zoals ik al had verwacht, werden o.a. de internet-kosten vanaf 11 juli (de dag waarop ik mijn iPhone-abonnement afsloot in een T-Mobile-shop) gewoon gefactureerd...

E.e.a. heeft te maken dat T-Mobile er té lang over heeft gedaan om alle abonnementen (verlengingen en nieuw) te administreren. Zo was mijn i300-abonnement pas op 17 juli jl. volledig operationeel en tot die tijd heb ik, zonder dat dit mij was medegedeeld, gebruik gemaakt van mijn oude abonnement.
Hierin was 'internet' niet inbegrepen...

Om even te laten zien dat de T-Mobile-klantenservice écht WEL werkt: ik stuurde meteen een mailtje naar T-Mobile en binnen 12 uur kreeg ik het antwoord dat de internet-kosten niet van mijn rekening worden afgeschreven, omdat T-Mobile hier inderdaad in de fout is gegaan. Tevens hebben ze mijn bel- en sms-kosten niet herberekend, omdat dit nadelig voor me zou uitpakken t.o.v. mijn oude abonnement.
Nou, als dát nou geen service is!

Tip: mocht je factuur van deze maand niet kloppen, neem dan meteen contact op met T-Mobile. Zorg in ieder geval dat je je factuurnummer bij de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:35

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Ligt 't aan mij of is de layout van GMail voor de iPhone geoptimaliseerd sinds gisteren ofzo?
Het ziet er in eens erg goed uit, en het werkt ook nog eens handig. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:14
MarcelG schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:31:
Ligt 't aan mij of is de layout van GMail voor de iPhone geoptimaliseerd sinds gisteren ofzo?
Nop, niets aan gewijzigd - allez, toch niet bij mij. Gebruik wel de premier edition van Gmail.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

GMail en GTalk hebben idd een iPhone-specifieke interface.
Hoedje schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:55:
[...]

Het is een beetje offtopic. Maar het zijn niet allemaal gratis nummers. T-Mobile is de enige met een echte gratis klantenservice. Bij Vodafone en KPN betaal je vanaf een niet-abonee nummer het tarief voor bellen naar een mobiel nummer, i.t.t. T-Mobile die een 0800-nummer hebben :) .
Van Vodafone weet ik dat idd. Da's idd een 06-nummer. Vodafone krijgt afaik geen andere nummers doorgeschakeld ;) Maar KPN heeft er wel meer dan alleen voor mobiel. Ik heb geen mobiele telefonie van KPN dus ik heb alleen ervaring met hun zakelijke afdeling en die zit ook achter een 0800-nummer (0800-0403).

[ Voor 86% gewijzigd door CyBeR op 25-07-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Nou, sinds vannacht maakt mijn iPhone geen contact meer met het netwerk. Krijg continu geen service. Heb al een restore gedaan, maar dat maakt niets uit.
Zo maar ff t-mobile bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
OverSoft schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:03:
Nou, sinds vannacht maakt mijn iPhone geen contact meer met het netwerk. Krijg continu geen service. Heb al een restore gedaan, maar dat maakt niets uit.
Zo maar ff t-mobile bellen...
Ligt niet aan je iPhone maar aan T-Mobile, zij hebben een storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svdm schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:27:
Tip: mocht je factuur van deze maand niet kloppen, neem dan meteen contact op met T-Mobile. Zorg in ieder geval dat je je factuurnummer bij de hand hebt.
Als ik eens een factuur ontving. Kan niet op My T-Mobile komen, want m'n wachtwoord zit in een smsje naar m'n sim-kaart die niet in een telefoon zit vanwege reparatie :P

Als ik zo de geluiden hier ontvang zou 'ie toch eens moeten komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
Robbeke schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:47:
[...]

Is dat probleem nu nog steeds niet opgelost? :(
Ik heb in maart 2 weken een iPhone 2G gehad en heb hem weggedaan daarvoor. Heb je soms 64-bit Windows Vista? Toen had ik dit probleem ook.

Stevige minpunten want ik zou denken dat dit probleem ondertussen al is opgelost. Ik zou zelf ook eentje halen maar nu ik dit lees is m'n enthousiasme al minder... :O
Ik heb Windows XP...overigens gisteren maar even een herstel gedaan en alles staat weer goed op de iPhone. Hopen dat hij het nou weer normaal doet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Shiver23 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:33:
Niet te specifiek. iphone 2,5 of 3G? Importeren of gewoon eentje met AT&T hier willen gebruiken?
De 3G versie
Wat is AT&T ik ben nog niet zo erin thuis maar me ouders zijn nu in florida daarom vraag ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

MarcelG schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:31:
Dat is al een hele tijd zo. :) Ook Google zelf en Google Reader en meer.

Bekijk deze pagina maar eens op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als ik ineens alle blokkades wel opheffen, toetste ik altijd #330*0000#, waarbij die 0000 de pincode is. Helaas werkt deze niet voor T-mobile, iemand de juiste code? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Net op de radio gehoord dat T-Mobile kampt met een grote storing. Momenteel weten ze nog niet waar dit vandaan komt en dus ook niet hoe ze dit op kunnen lossen.
Houd hier dus rekening mee!

Het volgende staat op de website van T-Mobile:

"Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info."

[ Voor 65% gewijzigd door McWolf82 op 25-07-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:03:
Net op de radio gehoord dat T-Mobile kampt met een grote storing. Momenteel weten ze nog niet waar dit vandaan komt en dus ook niet hoe ze dit op kunnen lossen.
Houd hier dus rekening mee!

[...]
Ja hoor, dát kan er ook nog wel bij... :S
Alle gekheid op een stokje, het zal wel snel verholpen zijn; het blijft immers mensenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Denthis schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:26:
[...]
De 3G versie
Wat is AT&T ik ben nog niet zo erin thuis maar me ouders zijn nu in florida daarom vraag ik het
Ga eerst eens Googlen, de topics doorlezen op dit forum en als het dan nog niet duidelijk is je vraag stellen in [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister eindelijk mn iphone opgehaald bij THP Heiloo (waar ze er nog veel meer hebben)!
Wat een prachtig apparaat! Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras op achterkant :(
Aangezien hij op dat moment net een nieuwe levering binnenkreeg heb ik direct gevraagd of ik een andere mee kon krijgen maar dat kon niet omdat hij al aangeslagen was.
Aangezien het krasje niet heel erg groot was ben ik maar akkoord gegaan met zijn voorstel dat ik het hoesje (ter waarde van 20 euro) er gratis bij kreeg.
Had er op zich wel werk van kunnnen maken maar ben bang dat ik dan politie erbij zou moeten halen en aanspraak gaan maken op zijn WA verzekering. Dat vond ik ook weer een beetje te ver gaan..
Maargoed, heb nog steeds beetje gemengde gevoelens erbij. Het krasje is niet heel opvallend maar wel heel irritant als je weet dat het er zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ten eerste: goed nieuws! Ik heb een iPhone! De PhoneHouse in Soest belde mij vanochtend vroeg mijn bed uit met het heugelijk nieuws.

Ten tweede: slecht nieuws...

Een paar minuten nadat mijn iPhone met mijn computer begin te praten begon het scherm een beetje te glitchen. En toen een beetje meer. Uiteindelijk was de hele LCD aan het flippen en vond ik het tijd om terug naar de winkel te gaan, alwaar het probleem zichzelf natuurlijk al had verholpen en de verkoper eigenlijk ook niets voor mij kon doen. Ok, terug naar huis, nog maar eens.

Zie filmpje voor filmpje. filmpje

Een tijd lang leuk gespeeld, zonder draadje eraan... tot ik lekker aan het gamen was en er zich opeens weer eigenaardige flitsjes voordeden. Zelfde probleem.

Nog maar eens terug naar de winkel gegaan want ik was het zat. Beetje met een andere jongen daar staan praten en het komt nu hier op neer:

Ik kan in ieder geval geen vervangend exemplaar krijgen. Die hebben ze niet en daar doen ze in dit soort gevallen uberhaupt niet aan. Ook willen ze hem liever niet innemen aangezien ik hem nog niet "volgens de richtljnen van de fabrikant" eerst 12 uur aan de lader heb gelegd voor gebruik. Wanneer ik dat gedaan heb mag ik nog eens terug komen en nemen ze hem misschien in voor reparatie. Maar dat kan nog lastig worden, aangezien het probleem niet duidelijk op comando herproduceerbaar is...

Fock dit.

Zelf heb ik het idee dat de GPU / display driver oververhit raakt. Dit zou kloppen met de observatie dat hij gaat flippen als hij aan de USB hangt (opladen = warm worden). Ook bij spelletjes (CPU/GPU intensief werk) deed hij raar dus dat kan ook goed kloppen.

Ik ben hem nu maar aan het opladen om morgen met hetzelfde verhaal terug te gaan en dan te hopen dat hij korter dan 3 maanden weg blijft naar California... MEH.

PS. ik kan ook niet bellen.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras erop :(
Mijn hemel, wat een idioot!
Ik had echt wel een andere geëist, aangeslagen of niet, is geen excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:08
Belachelijk inderdaad, wie gaat er nou überhaupt met een mes op een telefoon zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras op achterkant :(
Wat een idioot! Ik zou meteen een nieuwe eisen, dit kan toch gewoon niet? Jij koopt een product en vervolgens sloopt hij het. Lijkt me niet minder dan logisch dat hij jou een nieuwe geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja voel me er toch wel klote over maar heb niet echt het gevoel dat ik er veel aan kan doen. Heb em maar in het hoesje gedaan en dan zie je het niet. Overigens zit het hoesje zelf dus ook onder de krassen. Wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

DaSchop schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:41:
Ten eerste: goed nieuws! Ik heb een iPhone! De PhoneHouse in Soest belde mij vanochtend vroeg mijn bed uit met het heugelijk nieuws.

Ten tweede: slecht nieuws...

Een paar minuten nadat mijn iPhone met mijn computer begin te praten begon het scherm een beetje te glitchen. En toen een beetje meer. Uiteindelijk was de hele LCD aan het flippen en vond ik het tijd om terug naar de winkel te gaan, alwaar het probleem zichzelf natuurlijk al had verholpen en de verkoper eigenlijk ook niets voor mij kon doen. Ok, terug naar huis, nog maar eens.

Zie filmpje voor filmpje. filmpje

Een tijd lang leuk gespeeld, zonder draadje eraan... tot ik lekker aan het gamen was en er zich opeens weer eigenaardige flitsjes voordeden. Zelfde probleem.

Nog maar eens terug naar de winkel gegaan want ik was het zat. Beetje met een andere jongen daar staan praten en het komt nu hier op neer:

Ik kan in ieder geval geen vervangend exemplaar krijgen. Die hebben ze niet en daar doen ze in dit soort gevallen uberhaupt niet aan. Ook willen ze hem liever niet innemen aangezien ik hem nog niet "volgens de richtljnen van de fabrikant" eerst 12 uur aan de lader heb gelegd voor gebruik. Wanneer ik dat gedaan heb mag ik nog eens terug komen en nemen ze hem misschien in voor reparatie. Maar dat kan nog lastig worden, aangezien het probleem niet duidelijk op comando herproduceerbaar is...

Fock dit.

Zelf heb ik het idee dat de GPU / display driver oververhit raakt. Dit zou kloppen met de observatie dat hij gaat flippen als hij aan de USB hangt (opladen = warm worden). Ook bij spelletjes (CPU/GPU intensief werk) deed hij raar dus dat kan ook goed kloppen.

Ik ben hem nu maar aan het opladen om morgen met hetzelfde verhaal terug te gaan en dan te hopen dat hij korter dan 3 maanden weg blijft naar California... MEH.

PS. ik kan ook niet bellen.
Ouch, das balen. Jij hebt ook nog flink geduld moeten hebben trouwens! Ook mijn iPhone is helaas niet zonder kuren, regelmatig nog steeds dat de simkaart tijdelijk niet herkend wordt. Ik heb een mail naar t-mobile openstaan en hoop dat er een mooie oplossing komt..

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:18

Luke!

#Treinbaas
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:56:
Ja voel me er toch wel klote over maar heb niet echt het gevoel dat ik er veel aan kan doen.
Ballen tonen en je poot stijf houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:48
Ze moeten altijd even demonstreren wat er allemaal in het doosje zit.. Ik heb dit keer gewoon gevraagt of het doosje dicht mocht blijven! Kijk thuis wel wat er allemaal in zit enz.. Wat een jojo zeg, echt klote voor je man! Altijd dat geouwehoer met doosje openmaken en bepaalde dingen laten zien.. Maar ja, dat moeten ze doen, dat weet ik ook wel maar als je iets nieuws koopt. Heb ik liever dat ik het zelf sloop dan iemand anders. Vooral als het om een nieuwe Iphone gaat waar je weken op hebt gewacht!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Ik neem aan dat je toch gewoon kunt aangeven dat je 't thuis open maakt? Ik zou in ieder geval niets meenemen zonder plasticje erom. Om te showen wat er in de verpakking zit hebben ze demo-modellen uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Het tonen van de inhoud is verplicht. Stel dat je een dichte doos meeneemt en je komt thuis en er blijkt iets te ontbreken of je doet net alsof er iets ontbreekt dan is die verkoper/winkel de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:
Het tonen van de inhoud is verplicht. Stel dat je een dichte doos meeneemt en je komt thuis en er blijkt iets te ontbreken of je doet net alsof er iets ontbreekt dan is die verkoper/winkel de pineut.
Ik heb gister gewoon een gesealde doos meegekregen bij TPH Voorthuizen.
Thuis pas netjes opengemaakt en alles rustig uitgepakt.

@ DaSchop: ik zou het niet pikken. Ook al ben je er in eerste instantie mee akkoord gegaan, zou ik toch terug gaan naar de winkel (zeker nu blijkt dat het hoesje ook onder de krassen zit). Even een 'gesprekje' aangaan met de manager. Dit kan echt niet!
Welke idioot bedenkt het überhaupt om een iPhone met een stanleymes te lijf te gaan :?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.