[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 104.538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:56:
Ten derde wil ik nog privacy op mijn sms-jes. Ik wil geen preview, ik wil niet eens zien van wie het afkomstig is zelfs. Het valt deels op te lossen door hem te locken, maar dat schiet ook niet op natuurlijk. Helemaal niet als je 'm als gadget aan anderen laat zien.
Idd, dit is echt lastig als je iets laat zien aan iemand, direct de hele sms komt tevoorschijn op het scherm.

Maar het is deels op te lossen:
http://www.appleiphonerev...-to-turn-off-sms-preview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel in Italie op vakantie.
Echter krijg ik maar geen netwerk verbinding.

Wanneer ik zoek naar netwerken vind ik er 3.
TIM,WIND en Vodafone.

Geen enkel van deze werkt, hij zegt meteen dat hij die verbinding niet meer kan vinden.

Iemand het zelfde probleem of iemand die een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:35

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Even een melding ; de batterij gaat écht veel langer mee na 'n aantal keer goed opladen.
Gisteren heb ik 'm 's ochtends om 8 uur van de prik afgehaald, de hele dag gebruikt (iPod, >30 minuten gebeld, 10 sms'jes, half uur Safari, 5x VPN verbinding en sync, Gmail staat op elke 15 minuten refresh, WiFi en 3G aan), en 's avonds om elf uur was ie nog driekwart vol. 8)7
Als ik dat met m'n TyTN2 gedaan had was ie om 12 uur al leeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand al ergens de iPhone 3G dock kunnen krijgen?
Want volgens mij is die net zo schaars als de iPhone zelf (of ik kom in de verkeerde winkels)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:33:
Heb je een T-mobile abonnement? Van T-mobile schijn je de eerste twee maanden niet naar het buitenland te mogen bellen. Misschien heeft het daar iets mee te maken?
Kijk voor meer hierover even hier: [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5.

Anders misschien even met T-mobile mailen? Bellen gaat niet lukken lijkt me zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

TIM,WIND en Vodafone.

Geen enkel van deze werkt, hij zegt meteen dat hij die verbinding niet meer kan vinden.

Vermoeden: je abonnement langer dan twee maanden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
MarcelG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:36:
Even een melding ; de batterij gaat écht veel langer mee na 'n aantal keer goed opladen.
Gisteren heb ik 'm 's ochtends om 8 uur van de prik afgehaald, de hele dag gebruikt (iPod, >30 minuten gebeld, 10 sms'jes, half uur Safari, 5x VPN verbinding en sync, Gmail staat op elke 15 minuten refresh, WiFi en 3G aan), en 's avonds om elf uur was ie nog driekwart vol. 8)7
Als ik dat met m'n TyTN2 gedaan had was ie om 12 uur al leeg....
Ik heb het idee dat vooral de (MobileMe) push veel batterijduur kost. Het scheelt bij mij bijna de helft aan standby-tijd t.o.v. fetch mail. Ik vind dat overigens niet zo erg, want een dag haal ik makkelijk :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Oh mijn god.....m'n iPhone is GPRS/3G-loos! :X
Vanmorgen is m'n oude nummer geporteerd naar T-Mobile, en om elf uur kon ik ook weer SMS'en met m'n oude nummer, maar het 3G icoon is nu weg, en ook GPRS is weg....
Heeft iemand anders dit ook gehad tijdens 't porteren, of moet ik T-Mobile gaan bellen?

edit: pfieuw...'t 's net Windows - de iPhone opnieuw opstarten zorgt er voor dat ik weer internet heb. _/-\o_

@Hoedje ; daar heb ik dus niets aan veranderd ; het regelmatig opladen zorgt blijkbaar echt voor een batteryboost. >:)

[ Voor 27% gewijzigd door MarcelG op 23-07-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:42:
Want volgens mij is die net zo schaars als de iPhone zelf (of ik kom in de verkeerde winkels)...
Ik heb gisteren ook even gezocht naar een dock, maar alle winkels moesten de eerste levering nog binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
D'r zit een Lithium-Ion accu in.

Dus wat is belangrijk?

Gewoon bijladen wanneer het uitkomt. Bij voorkeur niet helemaal leeg trekken die accu. (meningen zijn hierover verdeeld.) Enkel als je accu duur dramatisch is. Als je accus duur echt kut is. Probeer is volledig opladen (nachtje aan de lader leggen) en dan volledig leeg gebruiken, gaat ie uit, weer opstarten net zolang tot ie echt nergens meer op reageert. Vervolgens weer volledig opladen.

Mooiste van LI-ion is dat ie met een korte oplading al een flinke oppepper krijgt.
Nuttig linkje:
http://www.apple.com/batteries/
http://www.apple.com/batteries/iphone.html

[ Voor 5% gewijzigd door The - DDD op 23-07-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Thanks, da's zeker een nuttige link.
Wel een grappige alinea daar in:
Use iPhone Regularly
For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Be sure to go through at least one charge cycle per month (charging the battery to 100% and then completely running it down).
Minimaal eens per maand opladen...ja, dat gaat wel lukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
MarcelG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:34:
Thanks, da's zeker een nuttige link.
Wel een grappige alinea daar in:

[...]
Minimaal eens per maand opladen...ja, dat gaat wel lukken. :P
Dat staat er helemaal niet, er staat charge cycle, en ernaast staat uitgelegd wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MarcelG: dat betekent dus ook een keer volledig leeg laten lopen, that is... Alhoewel dat ook zonder probleem wel moet lukken als ik dit Topic zo doorlees. :'(
Dat de batterij zo snel leeg gaat kan volgens mij veel te maken hebben met de slechte veelbeklaagde dekking van T-Mobile:
Use Airplane Mode in low- or no-coverage areas: Because your iPhone always tries to maintain a connection with the cellular network, it may use more power in low- or no-coverage areas. Turning on Airplane Mode can increase battery life in these situations; however, you will be unable to make or receive calls. To turn on Airplane Mode, go to Settings and set Airplane Mode to On.
Bij mijn huidige telefoon merk ik ook verschil in dekking en dus duur van de batterij sinds ik een T-Mobile prepay heb in vergelijking met mijn vorige aanbieder (Telfort)
Bron: Apple.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:42:
@MarcelG: dat betekent dus ook een keer volledig leeg laten lopen, that is... Alhoewel dat ook zonder probleem wel moet lukken als ik dit Topic zo doorlees. :'(
Dat de batterij zo snel leeg gaat kan volgens mij veel te maken hebben met de slechte veelbeklaagde dekking van T-Mobile:

[...]

Bij mijn huidige telefoon merk ik ook verschil in dekking en dus duur van de batterij sinds ik een T-Mobile prepay heb in vergelijking met mijn vorige aanbieder (Telfort)
Klopt, hoe lager de ontvangst, hoe harder de telefoon zal moeten uitsturen. IMHO
Het is dus niet enkel door wegvallende verbindingen.

[ Voor 5% gewijzigd door BlackShadow op 23-07-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hoe zet ik hem trouwens zodat hij de klok op de 12-uurs indeling zet? Dus PM en AM? Dat gebruik ik altijd, maar bij mij is die switch licht grijs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

TIM,WIND en Vodafone.

Als 't geen abo-probleem is, probeer 'Automatic'.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:42:

[...]

Ow is dat dan al bewezen, ik denk zelf namelijk dat het aan de iPhone ligt. Hier in Amsterdam centrum heb ik het getest. iPhone 3G bereik net aan 1 streepje, andere smartphone en Laptop 3G bereik vollop. Beide T-Mobile overigens, dat doet me denken aan of zwakke antenne in de iPhone of slechte softwareaansturing, hoop het laatste en dat dit met een firmware upgrade verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:31
Waar is T-Mobile allemaal mee bezig, wat een slechte service zeg. Eerst wordt me beloofd dat mijn abonnement binnen 3 dagen geactiveerd zou worden. Dat gebeurt niet. Na een telefoontje en bezoek aan de winkel is hij vandaag eindelijk geactiveerd, kijk ik op my t-mobile staat er een Flex 15 abonnement! Dus ik bel weer naar de klantenservice, krijg ik vriendelijk te horen dat het 20 tot 30 dagen gaat duren voordat het abonnement is omgezet naar het i-150 abonnement waar ik voor heb getekend.

Hier klopt toch niks van? Ik denk dat ik maar weer een bezoekje ga brengen aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

hebron schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:42:
Waar is T-Mobile allemaal mee bezig, wat een slechte service zeg. Eerst wordt me beloofd dat mijn abonnement binnen 3 dagen geactiveerd zou worden. Dat gebeurt niet. Na een telefoontje en bezoek aan de winkel is hij vandaag eindelijk geactiveerd, kijk ik op my t-mobile staat er een Flex 15 abonnement! Dus ik bel weer naar de klantenservice, krijg ik vriendelijk te horen dat het 20 tot 30 dagen gaat duren voordat het abonnement is omgezet naar het i-150 abonnement waar ik voor heb getekend.

Hier klopt toch niks van? Ik denk dat ik maar weer een bezoekje ga brengen aan de winkel.
Gewoon de klantenservice "stalken", bij mij heeft dat ook geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.icorner.nl/hea...info.php/products_id/1314
--
Wat een oplichters! Dit product is voor 3,95 bij Bol.com te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Laatst online: 29-08 08:14

djkooij

voorheen Facemodder

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:56:
--
$ 1,95 (free shipping) ;)

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Good Fella schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:25:
Hoe zet ik hem trouwens zodat hij de klok op de 12-uurs indeling zet? Dus PM en AM? Dat gebruik ik altijd, maar bij mij is die switch licht grijs :/
Dat komt doordat je je lokalisatie-instellingen op NL hebt staan. Wanneer je deze op een anglicaans land zou zetten (Bijv. VS) dan kan je opnieuw de PM/AM optie aanvinken.

Bedenk wel dat ie dit in het ontgrendel scherm dan ook aanpast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:56:
--
waarom zou je dat willen hebben? de 3g heeft een aansluiting waar alles op past.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

DayteX schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:58:
[...]

Dat komt doordat je je lokalisatie-instellingen op NL hebt staan. Wanneer je deze op een anglicaans land zou zetten (Bijv. VS) dan kan je opnieuw de PM/AM optie aanvinken.

Bedenk wel dat ie dit in het ontgrendel scherm dan ook aanpast :)
Mja dan kloppen de telefoon nummer formats niet meer of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Dus ik bel weer naar de klantenservice, krijg ik vriendelijk te horen dat het 20 tot 30 dagen gaat duren voordat het abonnement is omgezet naar het i-150 abonnement waar ik voor heb getekend.
Ik heb i-150 gekregen in plaats van de bestelde i-300. Dat omzetten was een kwestie van 1 keer bellen, en na een half uur m'n telefoon even uit- en weer aanzetten. Gewoon 1200 voor gebeld.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Haha, gracias ;)

Meteen besteld... met die lage dollarkoers is het bedrag idd lachwekkend. (moet er wel bij zeggen dat dat ook de werkelijke waarde beter benadert dan die oplichters van sommige andere webshops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:31
Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:50:
[...]

Gewoon de klantenservice "stalken", bij mij heeft dat ook geholpen!
burne schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Ik heb i-150 gekregen in plaats van de bestelde i-300. Dat omzetten was een kwestie van 1 keer bellen, en na een half uur m'n telefoon even uit- en weer aanzetten. Gewoon 1200 voor gebeld.
Ik heb zojuist nog een keer gebeld, en nu is het ineens geregeld! Bedankt!
edit: Kan ik trouwens meteen gebruik maken van mijn abonnement dus ook het onbeperkte internet? Op my t-mobile is het namelijk al bijgewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door hebron op 23-07-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee daar klopt niks van. Ik heb gebruik gemaakt van de lost and stolen regeling. Ik heb dus mijn huidige abonnement om laten zetten naar een i-150. Dit ging echter niet direct aangezien de aanvraag voor het i-150 abonnement nog moest worden verwerkt. Na het weekend naar de klantenservice gebeld en 5 minuten later was het geregeld. ff je telefoon uit en aan en hoppa...

--edit--

ok, net te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:34
MarcelG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:09:
Oh mijn god.....m'n iPhone is GPRS/3G-loos! :X
Vanmorgen is m'n oude nummer geporteerd naar T-Mobile, en om elf uur kon ik ook weer SMS'en met m'n oude nummer, maar het 3G icoon is nu weg, en ook GPRS is weg....
Heeft iemand anders dit ook gehad tijdens 't porteren, of moet ik T-Mobile gaan bellen?

edit: pfieuw...'t 's net Windows - de iPhone opnieuw opstarten zorgt er voor dat ik weer internet heb. _/-\o_
Probeer je iPhone is te herstellen via iTunes.
Hierna had ik veel beter bereik met 3G met mijn iPhone.

(dit was een advies van T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
lackaday schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:34:
Iemand enig idee of de accelerometer tijdelijk uit te zetten is? Ik gebruik de iPhone namelijk graag om liggend op bed of de bank een beetje te browsen, wat te youtuben etc. Probleem is alleen dat wanneer je op je zij ligt, de orientatie van het scherm niet meer klopt...
Hier is een trucje voor! Draai je iPhone een halve slag (op zijn kop dus). Dat is alleen wel raar als je de home knop indrukt.
Ik heb dit alleen nog getest op een iPod touch, maar dat zou volgens mij niet uit moeten maken.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Zijn er mensen met internetten in de trein?
Ik zat eergister in de trein van Utrecht naar Tilburg (en weer terug), maar de verbinding is echt slecht..
Ook al staat er dat ik heletijd 3G verbinding heb (2 of meer streepjes), wil hij maar niets openen. Het enige wat werkt is om 3g uit en weer aan te zetten. Maar zelfs dan werkt de verbinding maar voor 30s, daarna kan hij weer niets laden..

Is dit omdat hij elke keer de 3g verbinding moet maken met verschillende antennes? Dus dan zou geen enkele mobiel goed kunnen internetten in de trein.
Of komt dit door de iPhone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillymidget schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:41:
Ik zat eergister in de trein van Utrecht naar Tilburg (en weer terug), maar de verbinding is echt slecht..
Ook al staat er dat ik heletijd 3G verbinding heb (2 of meer streepjes), wil hij maar niets openen. Het enige wat werkt is om 3g uit en weer aan te zetten. Maar zelfs dan werkt de verbinding maar voor 30s, daarna kan hij weer niets laden..

Is dit omdat hij elke keer de 3g verbinding moet maken met verschillende antennes? Dus dan zou geen enkele mobiel goed kunnen internetten in de trein.
3G en hoge snelheden gaat niet echt samen, 4G zou hier al beter mee om moeten kunnen gaan.
Maar ja, daar heb je nu niks aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sillymidget schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:41:

Heeft op zich niks met de iPhone te maken, maar ik zit iedere dag in de trein van Den Bosch naar Amsterdam. Ik maak gebruik van zo'n t-mobile USB-dongle en kan je vertellen dat mijn ontvangst slecht is bij Geldermalsen met dat ding. Dan valt mijn verbinding helemaal uit. Tussen Zaltbommel en Culemborg is het brak, soms uitval. Daarna gaat het allemaal prima. Om fora en andere pagina's te bekijken bedoel ik dan. Ik moet geen Radio1 gaan luisteren ofzo..want dat werkt inderdaad niet best.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
Ik begin steeds minder onder de indruk te raken van de buildquality van dat ding, nu laat de lijm aan de linkerzijkant een beetje los waardoor een een kier zit waar zich stof/vuil verzamelt...

*zucht*

En ik wil mn iPhone niet kwijt aan reparatie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Red Nalie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:00:
Ik begin steeds minder onder de indruk te raken van de buildquality van dat ding, nu laat de lijm aan de linkerzijkant een beetje los waardoor een een kier zit waar zich stof/vuil verzamelt...

*zucht*

En ik wil mn iPhone niet kwijt aan reparatie :X
?? Damn...ik zou meteen terug gaan hoor. Je betaalt dik voor dat ding, dus laat ze 't maar fixen. Dan maar even geen (kapotte) iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er geen icoon waaraan ik kan zien dat het geluid uit staat? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Aan het schuifje links kan je dat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik zit deze topic redelijk strak te monitoren, maar volgens mij zijn er 2 problemen die nog steeds niet zijn opgelost, of heb ik ze gemist:
* Dekking met 3G
* Accu duur bij 3G

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Bas schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:
Ik zit deze topic redelijk strak te monitoren, maar volgens mij zijn er 2 problemen die nog steeds niet zijn opgelost, of heb ik ze gemist:
* Dekking met 3G
* Accu duur bij 3G
Nou, na een paar keer netjes een hele nacht aan de lader is er niks mis met m'n accuduur en hier in Haarlem heb ik volstrekt geen problemen met dekking. Net in de trein, midden in de rimboe bij Zwanenburg West haperde het even, maar verder geen klachten.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
burne schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:39:
[...]

Nou, na een paar keer netjes een hele nacht aan de lader is er niks mis met m'n accuduur en hier in Haarlem heb ik volstrekt geen problemen met dekking. Net in de trein, midden in de rimboe bij Zwanenburg West haperde het even, maar verder geen klachten.
Ik eigenlijk ook. Bereik heb ik ook geen problemen mee.

Alleen de accu merk ik wel veel variatie in, maar dat hangt natuurlijk ook sterk af van het gebruik. Dus dat moet ik nog eens keertje goed bijhouden :). Alhoewel ik moet zeggen dat ik een dag (zelfs met heel veel gebruik) makkelijk haal.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Los van de dooie pixel en die lijmrand dan ben ik erg tevreden qua bereik en functionaliteiten. Accu ook geen ruzie mee.

Tis 'echt' puur de hardware waar ik niet erg tevreden mee ben atm, maargoed dat gaan dan hopelijk binnenkort opgelost worden. Morgen even BC bellen en anders weer langs TMS, want dit kan natuurlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mensen die 'zeuren' over dat de accu snel op gaat, hier een paar tips:

- zet push uit
- zet bij instellingen dat hij je mail elk half uur moet updaten inplaats van elk kwartier.
- zet je helderheid van je scherm niet hoger dan de helft.
- kyk of je gps uit staat (locatiebepaling bij instellingen) (als een app. je gps wilt gebruiken, dan vraagt hij dat toch wel, ook al staat ie op uit)
- als je thuis slecht 3g ontvangst hebt, dan kan je beter 3g gwn uitzetten, en je wifi thuis gebruiken.
- als je hem s'nachts aan laat staan en hem niet aan het stroom hangt, en wel bereikbaar wilt blijven, zet dan zoveel mogelijk uit (3g, gps, push, updaten..)

ik kan namelijk met bovenstaande tips makkelijk 2 dagen met m'n accu doen, en ik sms veel, en surf ook best wel wat als ik onderweg ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Laatst online: 07-09 11:21

Pogostokje

* twiet *

Hmmm .... ik dacht slim te zijn en heb met de code die hier staat mijn visual voicemail onklaar gemaakt.

**5005*86*1233# heeft mijn visual voicemail knop omgezet naar een standaard voicemail-beller. Druk ik op de knop, dan belt hij 1233 wat de standaard t-mobile voicemail is. Dat werkt prima.

Alleen, T-Mobile stuurt geen SMS meer bij voicemail dus feitelijk weet je nu niet of iemand je gebeld heeft. Heb je visual voicemail dan is dat geen probleem want dan krijg je het op die manier te zien ... maar helaas, die werkt dus niet meer bij mij ...

Ik wil dit graag weer ongedaan maken, maar ik weet niet hoe. Met de reset code ##5005*86# verandert er niks, en ook een restore vanuit iTunes verhelpt dit niet. Ik weet niet eens of het een instelling in het netwerk of de phone is. :)

Iemand een idee?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de app. SummerBoard legaal is? (en ik hem dus zorgeloos op m'n iphone kan installeren)
of is alles wat buiten de apps store valt zo wie zo illigaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een niet te dure, maar 'goede' (wat je van goedkoop kan verwachten) screen protector, omdat ik een silicone hoesje heb, maar wil in mijn broek ook de voorkant van de iPhone beschermen.

Kan iemand advies geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:43:
Ik zoek een niet te dure, maar 'goede' (wat je van goedkoop kan verwachten) screen protector, omdat ik een silicone hoesje heb, maar wil in mijn broek ook de voorkant van de iPhone beschermen.

Kan iemand advies geven? :)
[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling

Omgerekend in euro's een tientje. Heb nog wel een kortingscode liggen. Maar er staan er daar genoeg in het topic.

Ik zoek eigenlijk een handige (basic) iPhone 3G houder voor in de auto. Voor de navigatie, en om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Ik wil mijn iPhone straks graag optimaal beschermen. Daarom overweeg ik een InvisibleShield of BodyGuardz te kopen. Ik vraag me alleen af of het touchscreen dan nog steeds optimaal reageert. Iemand ervaring?

Verder twijfel ik over welke ik dan moet kiezen. Ik heb het idee (na het kijken van de promotie-filmpjes) dat de BodyGuardz netter om de iPhone heen zit. Dus ook hier de vraag: heeft iemand ervaring?

Ik heb het gevoel dat ik hier al eerder iets over gelezen heb, maar kan het nergens terug vinden... ook de 'search' hielp me niet verder...

[ Voor 21% gewijzigd door Phoniac op 23-07-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:59:
Ik wil mijn iPhone straks graag optimaal beschermen. Daarom overweeg ik een InvisibleShield of BodyGuardz te kopen. Ik vraag me alleen af of het touchscreen dan nog steeds optimaal reageert. Iemand ervaring?

Ik heb het gevoel dat ik hier al eerder iets over gelezen heb, maar kan het nergens terug vinden... ook de 'search' hielp me niet verder...
Ik heb nu een hoesje van belkin met een screenprotector, alles werkt nog precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:54

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Wat een ontzettend mooi speelgoed. Met name mobile Safari is tof.

Maar GPRS/UMTS werkt nog niet. Iets met "PDP-identiteit" en die niet herkennen ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3053/2669902507_6ac98cd5f4_o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de snelheden die gehaald worden met de iphone op internet?

stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:
* Dekking met 3G
* Accu duur bij 3G
ik rij dagelijks tussen Enschede en amersfoort maar heb gewoon weg geen 3g tussen apeldoorn en bathmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Zooo, eerste avond met mijn iPhone. Ik kom alleen niet verbonden met het netwerk van mijn AirPort Extreme. Ik dacht eerst dat het kwam vanwege een # teken in mijn wachtwoord. Nu heb ik een normaal wachtwoord genomen met alleen maar letters maar ook dat neemt hij niet.

Nu probeerde ik mijn MobileMe account toe te voegen en ook hier zegt hij dat het wachtwoord niet klopt.

Internet (3G) werkt verder prima.

Iemand een idee?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 19:02
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:41:
weet iemand of de app. SummerBoard legaal is? (en ik hem dus zorgeloos op m'n iphone kan installeren)
of is alles wat buiten de apps store valt zo wie zo illigaal?
Hangt ervan af wat je illegaal vindt. Vind je jailbreaken illegaal dan is summerboard dat ook omdat je het dan pas kan installeren (voor zover ik weet). Ik persoonlijk vind het niet echt illegaal als iets buiten de appstore of itunes erop wordt gezet. Misschien ziet apple dat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALFfx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:40:
[...]

Hangt ervan af wat je illegaal vindt. Vind je jailbreaken illegaal dan is summerboard dat ook omdat je het dan pas kan installeren (voor zover ik weet). Ik persoonlijk vind het niet echt illegaal als iets buiten de appstore of itunes erop wordt gezet. Misschien ziet apple dat anders
duidelijk :)
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik persoonlijk storend vind is dat je ontvangen sms bericht meteen in beeld komt te staan. Niet dat ik wat te verbergen heb maar als ie op tafel ligt hoeven mensen niet meteen mijn sms te kunnen lezen. Ook een wachtwoord op je inbox zetten is volgens mij niet mogelijk.

Ik vind sowieso dat hij als mobiele telefoon zijnde veel te kort schiet in de standaard telefoon opties:
- geen mms
- geen voicedialing
- smsen kan niet in landscape
- 1 sms verwijderen is niet mogelijk
- Geen voorkeursinstellingen voor trillen, beltoon, volume, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:42:
De 13e besteld op Apple.nl, en had hem zo binnen. Zo'n dock is echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Sommige zeggen dat het ontvangen van een sms en het direct openen hiervan gestopt kan worden door het volgende te doen:

settings - general - passcode lock - show sms preview OFF te zetten.

Ben alleen meerdere berichten tegen gekomen dat dit bij veel mensen niet werkt.
Ik heb zelf (nog) geen Iphone, maar heb bovenstaande dus gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar ik wil toch even iedereen waarschuwen:

na veel goede ervaringen te hebben gelezen hier op het forum over Aurora Feint, en het met veel plezier gespeeld te hebben. kwam ik dit artikel tegen en wil jullie graag even waarschuwen:
Er is ophef over Aurora Feint, The Beginning. Macenstein vraagt zich af of het wellicht de eerste spyware-applicatie voor de iPhone is en ging op onderzoek uit. In het artikel dat volgt, blijkt dat de makers van de gratis game niet met kwaadwillende bedoelingen gegevens verzamelen en op hun eigen server zetten, maar ze hebben in ieder geval wel een vreemde keuze gemaakt. Aurora Feint verzamelt namelijk alle contactgegevens uit het adresboek op je iPhone, zet ze in een aparte database en kopieert de inhoud van die database persoonlijke info ook naar de servers van Aurora Feint.

Het is allemaal gedaan om het gamers zo makkelijk mogelijk te maken. E-mailadressen van nieuwe spelers die zich aanmelden worden vergeleken met de adressenlijsten die Aurora Feint al via andere spelers heeft verzameld. De ontwikkelaars zeggen dat het daardoor makkelijker is om gamers te waarschuwen wanneer een vriend de game ook heeft geïnstalleerd. Toch is het vreemd dat Danielle Cassley en mede-ontwikkelaar Jason Citron niet even waarschuwen dat persoonlijke contactgegevens extern worden opgeslagen.

De ontwikkelaars hebben daarom haastig een privacy-statement op de website gezet. Macenstein ontdekte verder nog, dat na het deïnstalleren en opnieuw installeren van de game, de eerder gebruikte spelernaam automatisch weer aanwezig is. Het lijkt erop dat de databases bij het verwijderen van het spel niet worden gewist. Die lokale database wordt altijd aangemaakt, ook als je ervoor hebt gekozen om de ‘Community features’ van het spel niet te gebruiken.
bron: http://www.iphoneclub.nl/...d-van-spyware-praktijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
Ik snap er helemaal niets meer van...alles werkt goed, alleen het synchroniseren gaat helemaal fout. Regelmatige gaat hij ineens >100 nummers kopieren naar de iPhone terwijl deze er al opstaan, en het ergste, ik heb nu 7 keer dezelfde albumhoes bij andere albums staan, maar niet bij de goede.

Ook crasht iTunes regelmatig (misschien daardoor gekomen) waardoor ik iTunes moet beeindigen. Iemand tips/ideeën? Is er een bepaalde volgorde van aankoppelen? iTunes is me nu al meer dan 10 keer gecrasht sinds een uurtje of 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McWolf82 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:22:
Sommige zeggen dat het ontvangen van een sms en het direct openen hiervan gestopt kan worden door het volgende te doen:

settings - general - passcode lock - show sms preview OFF te zetten.
Opeens lijkt t nu bij mij te werken? Eerst werkte het niet...

HET WERKT!! Ik heb het ff aangezet en toen weer uit.. Nu staat er alleen TEKSTBERICHT als ik een smsje ontvang...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

borstel schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:14:
[...]

De 13e besteld op Apple.nl, en had hem zo binnen. Zo'n dock is echt heerlijk.
Ik liep gisteren de T-mobile shop in Waalwijk binnen, hier hadden ze er nog een stuk of 5 aan een rek hangen nadat ik er 1 had gekocht. Zo'n dock werkt inderdaad heerlijk vergeleken met een los kabeltje... ik heb ook het idee dat het kabeltje lichte beschadigingen toebrengt aan de aansluiting van de Iphone, omdat het klik mechanisme elke keer door de back cover van de Iphone wordt gedrukt.

Nu zet ik de Iphone s'avonds in de dock, die weer verbonden is met mijn stereo en de oplader. Kan ik rustig in slaap vallen bij wat muziek die automatisch sluimert d.m.v. de timer. En s'ochtends is de Iphone altijd helemaal opgeladen.
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:27:
Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar ik wil toch even iedereen waarschuwen:

na veel goede ervaringen te hebben gelezen hier op het forum over Aurora Feint, en het met veel plezier gespeeld te hebben. kwam ik dit artikel tegen en wil jullie graag even waarschuwen:
[...]
Nadat ik dit bericht vanmiddag op Iphoneclub las heb ik het spel direct verwijderd. Ik wil simpelweg niet dat ze ongevraagd op deze manier met mijn privé gegevens omspringen, ongeacht of ze er wel of niet correct mee omgaan. Ik heb niets te verbergen, maar het zijn niet voor niets privé gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
GERUCHT!!!

KPN praat met Apple over iPhone in Nederland

T-Mobile claimt op dit moment haar exclusiviteit ten aanzien van de iPhone in Nederland. Mogelijk komt hier binnenkort verandering in. De geruchten hieromtrend houden maar niet op:

Vandaag heeft KPN aan FD.nl laten weten dat ze nog altijd in gesprek zijn met Apple over het toevoegen van de iPhone aan het assortiment.

Wij kijken uit naar de komst van meer telecomproviders die iPhone aanbieden, dit zal de huidige marktsituatie alleen maar gezonder maken. Zet hem op Ad Scheepbouwer!

Bron: http://www.iphoned.nl/kpn-praat-met-apple-iphone-nederland/1581/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:51:
[...]

Nadat ik dit bericht vanmiddag op Iphoneclub las heb ik het spel direct verwijderd. Ik wil simpelweg niet dat ze ongevraagd op deze manier met mijn privé gegevens omspringen, ongeacht of ze er wel of niet correct mee omgaan. Ik heb niets te verbergen, maar het zijn niet voor niets privé gegevens.
Volgens iphoneclub of 1 van de links daar, maakt dat helaas niets uit. De gegevens blijven op je iphone staan en op de server. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Elco; mag ik vragen welke timer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:47:
[...]

Opeens lijkt t nu bij mij te werken? Eerst werkte het niet...

HET WERKT!! Ik heb het ff aangezet en toen weer uit.. Nu staat er alleen TEKSTBERICHT als ik een smsje ontvang...
Dat werkt alleen als je iPhone vergrendeld is, dus als je een passcode moet invoeren om verder te kunnen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat als jullie youtube filmpjes bekijkt op 3G, dat de kwaliteit dan zo dramatisch is? Op wi-fi is er niks aan de hand. Is hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:27:
Hebben jullie ook dat als jullie youtube filmpjes bekijkt op 3G, dat de kwaliteit dan zo dramatisch is? Op wi-fi is er niks aan de hand. Is hier een fix voor?
Klopt, heb ik ook, dat komt omdat die zich aanpast aan de verbinding om het filmpje toch meteen te kunnen tonen zonder lange laadtijd. Of er wat aan te doen is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 14:46

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:06:
@Elco; mag ik vragen welke timer?
Bij de klok bij Timer kun je instellen dat wanneer de ingestelde tijd is afgelopen dat hij in Sleep iPod mode gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
edgarf28 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:55:
mensen die 'zeuren' over dat de accu snel op gaat, hier een paar tips:

- zet push uit
- zet bij instellingen dat hij je mail elk half uur moet updaten inplaats van elk kwartier.
- zet je helderheid van je scherm niet hoger dan de helft.
- kyk of je gps uit staat (locatiebepaling bij instellingen) (als een app. je gps wilt gebruiken, dan vraagt hij dat toch wel, ook al staat ie op uit)
- als je thuis slecht 3g ontvangst hebt, dan kan je beter 3g gwn uitzetten, en je wifi thuis gebruiken.
- als je hem s'nachts aan laat staan en hem niet aan het stroom hangt, en wel bereikbaar wilt blijven, zet dan zoveel mogelijk uit (3g, gps, push, updaten..)

ik kan namelijk met bovenstaande tips makkelijk 2 dagen met m'n accu doen, en ik sms veel, en surf ook best wel wat als ik onderweg ben :)
Mwhja..zeuren...van een telefoon van dit formaat mag je ook wel wat accuduur verwachten vind ik persoonlijk. Op dit moment kan ik met ongeveer 30 minuten bellen, 30 minuten remote voor itunes gebruiken en 5 minuten surfen niet langer dan 8 - 10 uur met een batterij......onacceptabel in mijn ogen. En om nou alle features uit te zetten wat de iphone maakt wat hij is...tsja dan had ik net zo goed een oude nokia 3110 van marktplaats kunnen kopen voor een appel en een ei.....

Ik ga nog een paar keer flink opladen en kijken wat de accu daar meedoet, mocht dat geen oplossing opleveren dan gaat ie terug voor "reparatie".

Om niet helemaal negatief te zijn....op de accu problemen na ben ik 200% tevreden over mijn iphone. Een HEERLIJK apparaat om mee te werken :) Af en toe gebruik ik nog heel even mijn oude HTC window mobile toestel, maar dat werkt en reageerd voor geen meter meer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Regelmatig merk ik dat de home knop niet werkt. Ik kan alleen niet ontdekken wanneer het optreedt. Zijn er meer mensen hier die daar last van hebben? Ik hoop niet dat die knop stuk is. Anders gaat 't vast lang duren voordat ie gerepareerd is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
Nee geen problemen met de Home knop hier.

Ik heb echter nog wel een vraag over de luidsprekers aan de onderkant van de iPhone. Als test had ik muziek opstaan over de luidsprekers. Als ik mijn vinger dan op de linker luidspreker leg dan valt voor 99% als het geluid weg (gedempt). Het is net alsof de rechter luidspreker totaal niet werkt.

Werkt mijn rechter luidspreker niet of wordt deze voor andere doeleinden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
Tranq schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:15:

Werkt mijn rechter luidspreker niet of wordt deze voor andere doeleinden gebruikt?
De rechter luidspreker is waar je in praat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echter nog wel een vraag over de luidsprekers aan de onderkant van de iPhone. Als test had ik muziek opstaan over de luidsprekers. Als ik mijn vinger dan op de linker luidspreker leg dan valt voor 99% als het geluid weg (gedempt). Het is net alsof de rechter luidspreker totaal niet werkt.

ahum... lees ff je handleiding door.
:(
er is 1 luidspreker en 1 microfoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac

Op pagina 15 van de handleiding staat heel duidelijk dat links een speaker zit en rechts een microfoon...
Is bovendien al een aantal keer voorbij gekomen in dit topic :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
CyBeR schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:08:
[...]

Dat werkt alleen als je iPhone vergrendeld is, dus als je een passcode moet invoeren om verder te kunnen.
Klopt, spijtig genoeg. Als je iemand een filmpje laat zien ofzo, springt het smsje nog steeds volledig in beeld... Hopelijk komt hier ook een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:55:
Wat ik persoonlijk storend vind is dat je ontvangen sms bericht meteen in beeld komt te staan. Niet dat ik wat te verbergen heb maar als ie op tafel ligt hoeven mensen niet meteen mijn sms te kunnen lezen. Ook een wachtwoord op je inbox zetten is volgens mij niet mogelijk.

Ik vind sowieso dat hij als mobiele telefoon zijnde veel te kort schiet in de standaard telefoon opties:
- geen mms
- geen voicedialing
Jij hoeft natuurlijk niks te verbergen te hebben, maar door een ongelukkige samenloop van omstandigheden kan het snel verkeerd uitpakken ;)

http://www.appleiphonerev...-gotten-you-into-trouble/

Onder het artikel staat trouwens leuk commentaar :*)

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Als ik mijn iPhone herstel voor die nieuwere 'verborgen' firmware, ben ik toch niet al mijn SMSjes en instellingen kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
CopyCatz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:22:
[...]

De rechter luidspreker is waar je in praat ;)
hahaha bedankt..... :z |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hoe mierenneuken. Ik heb op de lijnbaan gestaan 10/11 juli. Een vriendelijke t-mobile medewerker heeft toen een aanvraag nummerbehoud ingevoerd voor 10 oktober (3 maanden later dus). Brief terug van t-mobile dat vodafone de aanvraag heeft afgewezen. Want je moet 3 maanden tellen vanaf 11 juli en niet vanaf 10 juli. De wensdatum was dus verkeerd, hoe kinderachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
super-muffin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:28:
Als ik mijn iPhone herstel voor die nieuwere 'verborgen' firmware, ben ik toch niet al mijn SMSjes en instellingen kwijt?
Helaas wel. Instellingen kun je echter wel restoren vanuit iTunes, SMSjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Ik heb een paar dagen geleden de iPhone besteld en nu heb ik een vraagje:

Ik zal de iPhone veel gaan gebruiken met m'n macbook, maar die laat ik soms in m'n tas zitten, als ik de iPhone aansluit op een powered usb-hub, laadt de iPhone dan ook op ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Ik ben even verschrikkelijk blij dat ik em bij BelCompany gekocht heb. Ik kan em dus omruilen omdat het binnen 30 dagen is :).

Ze hebben atm geen voorraad, maar als ze die weer hebben dan doen ze even een belletje. Dus ik ben mn iPhone niet kwijt, mag em alleen nog niet jailbreaken ;).

[edit]
Hmm, kom er net achter dat er een paar krasjes op de achterkant zitten, vast door het in mn broek zitten. Nu maar hopen dat dat geen probleem wordt, hij mag namelijk niet 'beschadigd' zijn oid. Damn...

[ Voor 26% gewijzigd door FailFr8er op 24-07-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Maarten @klet.st schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:05:
[...]

Helaas wel. Instellingen kun je echter wel restoren vanuit iTunes, SMSjes niet.
Mijn smsjes stonden er gewoon nog in na een update/jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Net T-Mobile klantenservice aan de lijn gehad. KPN hotspot werk hier nog steeds niet icm iPhone. Heb wel confirmation gekregen dat het wel zou moeten werken. Het schijnt dat er een groep iPhone gebruikers is waarvoor dit niet werkt. Mensen die hier ook last van hebben kunnen zich opgeven bij de klantenservice zodat je in de pool terechtkomt waarmee problemen zijn. Als het goed is gaan ze het dan voor je oplossen. Even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoD Cerberus schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:06:
..als ik de iPhone aansluit op een powered usb-hub, laadt de iPhone dan ook op ?
Jazeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:07
Ik heb een incase hoes bestelt via apple.com en een 3gdock. Blijkt dat met het hoesje om van Incase de iPhone niet meer in het 3g dock kan, erg kl*te. Het is namelijk wel een mooie hoesje. Verder is 25 euro wel veel voor dat kleine dockje. Het werkt iniedergeval niet samen dus dat is wel kl*te. Als je de iPhone er los in doet moet je ook trouwens best hard drukken net als met de losse kabel, dus als je de iPhone eruit wilt halen, moet je wel ff de dock tegen houden.

Alleen de kabel kan wel met hoesje aan, maarja dan is me dock weer nutteloos.

[ Voor 8% gewijzigd door MrBlueEyes op 24-07-2008 12:16 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Sillymidget schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Oke, hier nu ook dus. :) Alleen is het bereik niet zo heel erg veel beter als dat ik las op internet. Of moet daar voor ook die provider update voor installeren?

Moest overigens wel de tijdzone opnieuw instellen, die stond op Cupertino. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
DoD Cerberus schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:06:
Ik heb een paar dagen geleden de iPhone besteld en nu heb ik een vraagje:

Ik zal de iPhone veel gaan gebruiken met m'n macbook, maar die laat ik soms in m'n tas zitten, als ik de iPhone aansluit op een powered usb-hub, laadt de iPhone dan ook op ?
Volgens mij wel, bij mij thuis heb ik het nog niet geprobeerd maar mn externe harddisk blijft ook aan als de pc uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Hmm vraagje nog over mail...gmail instellen lukt goed.
Maar ik heb ook websites met een mailbox.
Het enige dat ik weet is:
smtp server: smtp.mijndomein.nl
pop server: pop.mijndomein.nl

webmail inlognaam: eennaam1
webmail wachtwoord: wachtwoord1

cpanel inlognaam: eennaam2
wachtwoord cpanel: wachtwoord2

Als ik een nieuw e-mail adres toevoege met 'anders', dan moet ik een naam en adres op geven. Alleen in principe gaat elk adres (info@mijndomein.nl en blabasd@mijndomein.nl etc) naar die webmailbox (ik gebruik meestal de info@mijndomein.nl) versie. Wat moet ik bij adres invullen?

En ik neem aan dat imap het dan niet doet, dan moet ik dus pop gebruiken. Betekent dat dat wanneer mijn iphone de e-mails ophaalt, ik deze e-mails niet 'ophaal' (en kan zien) in mijn webmail box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Zo, 24 uur de iPhone in bezit. Alles werkt prima. Heb alleen overal (iTunes Store, MobileMe etc.) mijn wachtwoorden moeten aanpassen. iPhone kan schijnbaar niet omgaan met tekens als $ of # in het wachtwoord.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:59:

Verder twijfel ik over welke ik dan moet kiezen. Ik heb het idee (na het kijken van de promotie-filmpjes) dat de BodyGuardz netter om de iPhone heen zit. Dus ook hier de vraag: heeft iemand ervaring?

Ik heb de InvisibleSHIELD en als je even in het juiste topic kijkt, zie je ook mijn ervaring. Die is goed, op de bevestiging van de achterzijde en zijkanten na. Om een hoekje plakken, blijkt/blijft lastig...
Na de bevestiging is alles wat stroever (voordeel: hij glijdt minder snel uit je handen), maar dat is verder geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:55:

- geen mms
- geen voicedialing
Ben het voor een deel met je eens, maar (begrijpelijk) deze onderwerpen zijn al behoorlijk vaak besproken hier. Het sms'en in 'landscape' kan overigens wél (volgens mij) en 1 sms verwijderen ook (tenzij, en dat bedoel je denk ik, je heen-en-weer sms't met één persoon).

Tja, het kan nooit goed genoeg zijn.., heeft het de looks dan heeft het iets minder functionaliteit (in dit geval).., gelukkig is er keuze genoeg in telecomland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Red Nalie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:09:
[...]

[edit]
Hmm, kom er net achter dat er een paar krasjes op de achterkant zitten, vast door het in mn broek zitten. Nu maar hopen dat dat geen probleem wordt, hij mag namelijk niet 'beschadigd' zijn oid. Damn...
Ik zal dit laatste voorál niet hier in dit forum zetten.., stel dat er een BC-medewerker meegluurt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
svdm schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Ik zal dit laatste voorál niet hier in dit forum zetten.., stel dat er een BC-medewerker meegluurt... ;)
Dan nog, ik ben er extreem zuinig op geweest, niet laten vallen oid. Dus ik zou zwaar waardeloos vinden als ze daarom moeilijk gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
Red Nalie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:55:
[...]

Dan nog, ik ben er extreem zuinig op geweest, niet laten vallen oid. Dus ik zou zwaar waardeloos vinden als ze daarom moeilijk gaan doen...
Waarom ga je ruilen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Laatst online: 10-09 21:24
bjab schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:55:
Ik heb een vraag. Ik heb het spel Crash Bandicoot 3d, maar terwijl ik aan het spelen wordt springt m'n beeldscherm eerst donkerder en dan valt m'n iphone in Stand-by. Hoe moet ik dat voorkomen ?

De iphone is trouwens een heerlijk toestel. Mijn abonnement is nog niet geactiveerd, maar ik gebruik hem nu met mijn oude t-mobile sim-kaart
Even een vraagje, je gebruikt hem met je oude sim, je kan dus gewoon bellen en sms-en en PIT gebruiken met je oude sim icm. de iPhone? Moet namelijk 4 maanden wachten voordat m'n iPhone abonnement in gaat. Anders ga ik bellen om te kijken of ze het om willen zetten naar het nieuwe abonnement.
En nog snel een 2e vraag. Heb nu een MDA Vario en ben gewend aan het sms-en met 2 vingers (toestel op z'n kant, toetsenbord eruit en gaan). Kan ik de iPhone ook op z'n kant draaien zodat ik met 2 vingers kan tikken? Of draait het beeld niet mee?

[ Voor 14% gewijzigd door Niek_ op 24-07-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Een dooie pixel en de lijm lijkt los te laten aan de linkerkant, daar zit nu een kier waar zich vuil en stof verzamelt. Dooie pixel kan ik mee leven, maar als mn casing raar gaat doen vind ik dat frusterender worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

"iTunes kan geen verbinding met deiPhone maken omdat er een ongeldig respons is gekomen"

afijn 1/2 uur later meerdere malen stekker in/uit, iPhone aan/uit.
Nog steeds niets, iemand een idee voordat ik de iPhone van 3hoog naar beneden kletter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
Sillymidget schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:10:
[...]
Ik was ze wel kwijt, maar had ook problemen met de restore, aangezien de iPhone halverwege een backup was tijdens sycnhronisatie doen deze afgekoppeld werd of rebootte. Dus ik had een halfgare backup. Ik las van iemand anders dat die ook z'n SMS kwijt was.

Moraal is dat je het risico loopt dat je heea kwijt raakt, maar het hoeft kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 21:09
Weet er misschien iemand af van een mogelijkheid om gestures te gebruiken voor de navigatie in de telefoon? Van mijn Touch Dual was ik gewend om bijvoorbeeld in menu's een niveau 'hoger' (terug) te gaan door van rechts naar links over mijn scherm te 'sweepen', en andersom.
Niek_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:56:
[...]

Even een vraagje, je gebruikt hem met je oude sim, je kan dus gewoon bellen en sms-en en PIT gebruiken met je oude sim icm. de iPhone? Moet namelijk 4 maanden wachten voordat m'n iPhone abonnement in gaat. Anders ga ik bellen om te kijken of ze het om willen zetten naar het nieuwe abonnement.
En nog snel een 2e vraag. Heb nu een MDA Vario en ben gewend aan het sms-en met 2 vingers (toestel op z'n kant, toetsenbord eruit en gaan). Kan ik de iPhone ook op z'n kant draaien zodat ik met 2 vingers kan tikken? Of draait het beeld niet mee?
Ik gebruik mijn iPhone met mijn oude sim, normaal T-Mobile abo met PIT. Omdat ik via een Lost & Stolen-procedure de iPhone heb gekregen, zit ik nog tot maart 2009 aan mijn oude abo vast. Ik heb zowel in de T-shop als bij de telefonische klantenservice gevraagd of het mogelijk is om eerder mijn iPhone-abo in te laten gaan, dit is echter niet mogelijk. Het is ook niet mogelijk om het nieuwe abonnement 4 maanden eerder af te laten lopen (vroegste mogelijkheid voor 'normale' verlenging). Er werd mij echter zowel in de shop als bij de klantenservice verteld dat het mogelijk is dat de voorwaarden nog veranderen, omdat alles nog zo nieuw is.

Dit is natuurlijk jammer, maar op de visual voicemail en snel internet na kan ik mijn iPhone wel gewoon gebruiken, mijn enige ergernis is de trage GPRS-verbinding. Ik hoop er maar gewoon op dat T-Mobile de PIT-snelheden flink omhoog gaat gooien.

Over het typen in landscape (wat overigens wel al zeer uitvoerig is besproken in dit topic): Het kan alleen in Safari, je kunt dus niet met groter keyboard typen in je Mail-app, sms en Notes.

[ Voor 7% gewijzigd door lackaday op 24-07-2008 13:52 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.