Gut, gut, gut. Wat een klojo's bij T-Mobile.
Voorgeschiedenis: 11 juli lag ik om half 6 voor de winkel, zodoende was ik de derde en dolgelukkig. Totdat na de activatie bleek dat mijn batterij wel erg kort meeging (lees: geen waarschuwing gaf en op 3/4 ineens uit ging). Ook volledig opgeladen ging 'ie na <10 uur standby leeg. 0800-7111 gebeld op zaterdag, tsja, dan werkt degene-die-erover-gaat natuurlijk niet en op maandagmorgen kreeg ik een maandagmorgentje.
Vorige week dinsdag ingeleverd. Volgens de instructies van de shop moesten toestellen die wel geactiveerd waren DAP verklaard worden als ze binnen 8 dagen werden geretourneerd en zouden dan alsnog moeten worden omgewisseld via Solid Vision (waarom dan niet gewoon meteen in de winkel?).
Gedurende de week best een aantal keer gebeld, de ene keer wist een medewerker mij te verzekeren dat Solid Vision geen voorraad iPhones had, de andere keer weer wel, toen weer niet. Omdat ik het idee had dat T-Mobile geen idee had waarmee ze bezig zijn ben ik zelf met Solid Vision gaan bellen (leve internet!), alwaar ze het toestel nergens in het systeem konden vinden.
Vandaag bij mijn dealer voor uitleg vragend kwam een medewerker van achter binnen: 'is dit 'm misschien?'. En jawel, daar lag mijn iPhone weer, onaangeroerd, geweigerd voor reparatie want binnen 8 dagen na verkoop aangemeld. Verzoek om deze als DOA aan te melden (wat T-Mobile dus niet deed). Omdat we inmiddels 7 dagen verder zijn gaat de iPhone nu als defect behandeld worden en ben ik 'm opnieuw geschat 10 werkdagen kwijt.
Edoch:
- er is mij nog steeds een NIEUWE iPhone beloofd en geen gerepareerde;
- dit werd mij bevestigd door de dealer, die beweerde dat SV uberhaupt geen iPhones repareert, maar alleen maar omruilt;
- en via de Klantenservice heb ik al eerder afgesproken dat ik over de tijd van reparatie geen abonnement betaal, dus ik ben al lang blij (hoewel ik dat toestel nu wel eens wil hebben).
Het zal mij benieuwen